Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #6

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.043 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het werkt wel :+ 'k Sta in de P en de WU 0.2 - 0.3s voor brid en 0.3 - 0.6s voor mhans. Ik denk dat dat toch mijn grootste concurrenten gaan zijn dit seizoen, plus wat andere ex-C4-rijders of gebleven C3'ers van vorig seizoen :)

Anyway: P ging eigenlijk best wel beroerd, pas in de laatste 3 rondjes ging mijn DQP van 85 naar 97% ofzo, dus echt geweldige tijden reed ik nog niet. WU is zoals gebruikelijk niks van te zeggen, ik heb geen idee hoe zwaar de rest was en ik ga zelf niet zeggen hoe zwaar ik was en wat voor banden ik gebruikte :P De Q laat ik nog ff zitten om met Bluepanther te overleggen wat we gaan doen :)

Edit: Nextpage :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman78380
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:38
Zo.. eindelijk weer eens ff actief op het forum...

Na een heel slecht seizoen weer terug gedegradeerd in de laagste competitie.
Ondanks dat gelukkig wel de 2e qualifying time neergezet naast een andere Nederlander!
Hoop dat het dit seizoen wat beter gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:08
Hoe zit het met het repairen? Moet dat nu voor warmup of kan het ook daarna (voor Q uiteraard)? Ik kan op het forum niks vinden dat dat nu ook goed werkt.

[ Voor 17% gewijzigd door Sempy op 09-09-2007 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Sempy schreef op zondag 09 september 2007 @ 22:42:
Hoe zit het met het repairen? Moet dat nu voor warmup of kan het ook daarna (voor Q uiteraard)? Ik kan op het forum niks vinden dat dat nu ook goed werkt.
Zolang je het voor Q doet is het Ok. Banden en hoeveelheid brandstof kiezen valt onder Q, als je dat gedaan hebt ben je te laat :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Ja rene, je staat voor me in zowel de P als de WU, baal er ook flink van.
Verschil komt waarschijnlijk door m'n cheap-ass bandjes die meer dan 20 graden van optimaal zitten :p
Ben benieuwd wat de invloed van de plotselingen wijzigen in skills heeft tijdens de race.
Hopelijk val ik niet al te veel terug.

ps hans heeft dit seizoen alweer wat nieuws geleerd, iets met vleugels wet/dry of zo ;)

[ Voor 13% gewijzigd door brid op 09-09-2007 23:39 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ene bug gefixed en de volgende duikt alweer op. Mijn driver is naars 22 punten DRP kwijt ook een jaar ouder geworden. Nou wordt ik ook heel snel oud van al die problemen.

Maar ik had dus wel al getest voor dat de testpagina gesloten werd en nu is mijn rijder dus een jaar extra erbij en hij heeft niets geleerd van de test omdat ie dus zelf nu een stuk onder zijns skills van vorig jaar zit :(.

Driver was voor de fix 25ste van de 30 nu 27ste... gaat een spannend seizoen worden zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
brid schreef op zondag 09 september 2007 @ 23:38:

ps hans heeft dit seizoen alweer wat nieuws geleerd, iets met vleugels wet/dry of zo ;)
Ik ben er echt _zoooo_ uit. Dat was ik dus helemaal vergeten. Ik weet niet wat dit is, maar ik sta dankzij je tip ineens 2e in de WU :o

Edit: En nu 6e in de Q. Damn, m'n driver is beter dan ik dacht :D :9

[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 10-09-2007 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

dame snij ik mezelf dan ff in de vingers :X

ga je qual eens doen :p

Race is denk een verloren zaak, zag al berichten dat mensen na de fix opeens nog maar een dqp hadden van 90% ipv 98%, kans is dus groot dat er niks meer van m'n drp klopt :(

[ Voor 78% gewijzigd door brid op 10-09-2007 08:42 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
^^^ Done >:) Nu maar hopen dat Rodrigues Mário niet nog 0.004s van z'n tijd afrijdt :)

Edit: Oh god, wat ben ik een prutser, Q op 95% revs gedaan :'(

[ Voor 102% gewijzigd door Grrrrrene op 10-09-2007 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Netjes rene, 95 rev maakt denk niet zoveel uit levert je denk 0.1 max 0.2 op.
Wel minder dat ik gewoon 0.3s op je heb verloren, hopelijk kan ik ze in de loop van het seizoen terug vinden.

Hebben trouwens wel weer een lekker competatieve groep, tot nu toe top 13 binnen een seconde (1.1).
Zijn ook weer erg veel teams, gewoon al 9 teams.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mjah, lekker competatief inderdaad, maar ik ben benieuwd hoeveel er actief blijven. Zou wel leuk zijn als we aan het eind van het seizoen nog steeds zo'n sterk veld hebben :)

Ik denk trouwens dat 5% meer revs wel _iets_ meer uit maakt dan 0.1 - 0.2s, volgens mij zat er vorig seizoen bijna een seconde tussen 90% en 100% revs...
Season end forecast -59,764,493
Dat ziet er best eng uit trouwens :o

[ Voor 42% gewijzigd door Grrrrrene op 10-09-2007 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

90-100 scheelt inderdaad zoveel, maar de sprong 95-100 is niet zo groot, zelf ook een deel van de qual op 95 gereden en het scheelde wel geteld 0.150s.

Season end forcast staat hier op -34,978,892 :)

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

brid schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:51:
90-100 scheelt inderdaad zoveel, maar de sprong 95-100 is niet zo groot, zelf ook een deel van de qual op 95 gereden en het scheelde wel geteld 0.150s.

Season end forcast staat hier op -34,978,892 :)
0.150 is bij mij het verschil tussen als 1e of als 5e qualificeren. Buiten de top 10 worden de verschillen wel groter :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik heb net een nette voorlopige P9 neergezet bij mijn C3-debuut op 0,8sec. :) Er moeten welliswaar nog 9 coureurs maar mijn doelstelling om bij de eerste 15 mee te rijden dit seizoen lijkt best reeel. Bovendien verwacht ik de eerste races nog wat verschil met de managers die voor duurdere suppliers zijn gegaan en dus gelijk al over meer power beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Dit gaat echt een leuk seizoen worden voor mij. Doordat ik zo'n ontzettende vrek ben geweest en niet vele uit wou geven voor mijn driver heb ik nu dus de 29e driver van de groep. Daarnaast heb ik me als 25e (van de tot nu toe 25 :+ ) op de grid gekwalificeerd. Ja dames en heren, ik heb er zin in _/-\o_

:X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, ik begon vorig jaar met een random driver die ook 29e was van de groep. Ik bleef in C3 en eindigde aan het eind van het seizoen stelselmatig rond p10. Het kan wel degelijk met zo'n kneus als coureur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat geeft mij dan ook nog enige hoop, er zit nog flink rek in mijn motor en hoop eigenlijk dat er een paar sukkels voor die ultradure ferrari hebben gekozen zodat ze na 5 races voorbij gereden worden door mijn geteste motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

ik ben helemaal klaar voor de race, ik heb mn raceorders in gevuld en ben benieuwd wat de eerste race gaat brengen.

Ik ga hier niet mijn seizoensvooruitzicht plaatsen want dan moet er straks alweer een nieuw topic geopend worden omdat jullie dan zo jaloers worden :P

Inmiddels ben ik al afgezakt naar de 15e positie en dat bevalt mij totaal niet, hopelijk pakt mijn race strategie goed uit 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Wes46 schreef op maandag 10 september 2007 @ 11:29:
ik ben helemaal klaar voor de race, ik heb mn raceorders in gevuld en ben benieuwd wat de eerste race gaat brengen.

Ik ga hier niet mijn seizoensvooruitzicht plaatsen want dan moet er straks alweer een nieuw topic geopend worden omdat jullie dan zo jaloers worden :P
Ik zal beloven je niet uit te lachen, maar wat zijn je vooruitzichten dan? :P
Inmiddels ben ik al afgezakt naar de 15e positie en dat bevalt mij totaal niet, hopelijk pakt mijn race strategie goed uit 8)
Wie weet staan er bij jou veel mensen op een 3-stopper op softs en ga jij met 1 stop op harde banden rijden :P Die hoop heb ik nog O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Hmmm, ligt het aan mij of ligt die fantastische nieuwe server plat...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ligt niet aan jou, ligt vast aan Tadas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik kan zonder problemen inloggen ...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Het was idd van korte duur, kan weer gewoon inloggen. Weet ook niet wat het was...

Heb iig m'n Q gedaan en sta verassend genoeg op de 3e plaats op de grid (voorlopig) en gezien de temperaturen kan men daar niet echt zwaar gaan rijden en staat iedereen op een veel stops strategie. Dus dat gaat zowaar nog prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Grrrrrene schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:11:
[...]

[...]

Wie weet staan er bij jou veel mensen op een 3-stopper op softs en ga jij met 1 stop op harde banden rijden :P Die hoop heb ik nog O-)
;)

mijn vooruitzicht is nu 20 miljoen in de plus. Maar dat komt omdat ik voor dit weekend al op 2,3mil verlies sta dus de vooruitzichten kunnen nog mooier worden :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Grrrrrene schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:11:
[...]

[...]

Hij heeft meerdere malen ons proberen wijs te maken dat hij kampioen zou gaan worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:38:
[...]

Hij heeft meerdere malen ons proberen wijs te maken dat hij kampioen zou gaan worden >:)
De enige die dat tot dusver heeft weten te presteren in z'n 1e seizoen C3 was Reqiem. Laat em eerst maar eens in z'n 1e seizoen bovenin meedraaien, mag ie al blij genoeg zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Sterker nog: daar zou ik al blij mee zijn, maar het ziet er zowaar goed uit dit seizoen, ik sta maar 0.35s achter Christian Realdea, de nummer 4 (5?) van vorig seizoen *D En dat met 95% revs in de Q, een fout die vast niet iedereen heeft gemaakt :+ En dan te bedenken dat ik de op 7-na-laagste DQP-punten heb van het veld, zou ik in de race _nog_ verder naar voren moeten kunnen komen. Zeker nu ik wat van de tactiek van anderen heb vernomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Als er niks kapot gaat wordt dit mijn eerste overwinning. Alle pitstops zijn geweest en ik lig 50 seconden los van de nr 2. Eigenlijk zou je nog een order moeten kunnen geven dat je coureur het in zo'n geval rustig moet uitrijden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Marzman schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:09:
Als er niks kapot gaat wordt dit mijn eerste overwinning. Alle pitstops zijn geweest en ik lig 50 seconden los van de nr 2. Eigenlijk zou je nog een order moeten kunnen geven dat je coureur het in zo'n geval rustig moet uitrijden.
Huh, ik race morgen pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik schrok ook al aangezien ik nog geen race orders heb gedaan, maar schijnbaar is een deel van C4 een dagje eerder om de server soepel te laten lopen. Op zich geen slechte ontwikkeling.

@Marzman: gefeliciteerd met de eerste overwinning en ruim een minuut voorsprong op nr 2. Nog zestien overwinningen te gaan. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Sempy op 10-09-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik ben net klaar, 1 minuut voorsprong op de nr 2 :)
Sempy schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:32:
@Marzman: gefeliciteerd met de eerste overwinning en ruim een minuut voorsprong op nr 2. Nog zestien overwinningen te gaan. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Marzman op 10-09-2007 15:34 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
wow 2de geworden. beste resultaat ooit :)

joy joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Sempy schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:32:
Ik schrok ook al aangezien ik nog geen race orders heb gedaan, maar schijnbaar is een deel van C4 een dagje eerder om de server soepel te laten lopen. Op zich geen slechte ontwikkeling.
Ahhh, zo. Pff ik schrok toch even...

@ Marzman: Feli met de 1e overwinning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
*** kreeg een hartverzakking hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

lol _O-

maar Joss, ik sta nu weliswaar pas 15e maar dat betekent niet dat ik geen kampioen meer kan worden....het verschil met de nummer 1 is slechts 1 seconde.

Daarbij heb ik altijd gezegt dat ik ervoor ga om kampioen te worden en daar alleen maar mee tevreden ben, ik heb natuurlijk niet gezegt dat ik wel eventjes kampioen zou gaan worden want dat zou wel iets wat arrogant wezen :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Is het racen in C1 niet het doel? Dat lijkt me namelijk het lange termijn doel... Daar streef ik naar en dan is het natuurlijk jammer dat ik vorig seizoen geen kampioen werd, maar met m'n 2e plaats ging ik wel door naar C2 en dus weer een stap dichterbij het hogere doel...

Dit jaar hopen op niveau van de anderen te komen, om volgend jaar te kijken wat er werkelijk haalbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:00:
Dit jaar hopen op niveau van de anderen te komen, om volgend jaar te kijken wat er werkelijk haalbaar is...
Dat is idd ook mijn doel (maar dan in C3). Ik denk dat ik een serieus probleem heb als ik dit jaar zou promoveren. Ik heb een driver voor 3 jaar gecontracteerd en hoewel die voor C3 uitstekend meekan, is hij gelijk aan de slechtste drivers in C2. En dan heb ik het nog niet over het feit dat de meeste c2-ers al wat langer meedoen en dus ook op design een voorsprong hebben. Ik hoop dus ergens tussen P4 en P15 te eindigen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte termijn en lange termijn doel :

Korte termijn : Punten
Middelange Termijn : Kampioen
Lange termijn : C1

Extreem lange termijn : Kampioen C1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Korte termijn: top10 eindigen in C3, aardig op weg, lange termijn: naar C2 promoveren en daar leuk meedoen. Ik vrees dat C1 veel tijd gaat vragen en het gaat me puur om de lol, het zal me worst wezen of ik leuk meedoe in C1 of C2, maar C3 wil ik wel graag ontstijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Grrrrrene schreef op maandag 10 september 2007 @ 16:38:
Korte termijn: top10 eindigen in C3, aardig op weg, lange termijn: naar C2 promoveren en daar leuk meedoen. Ik vrees dat C1 veel tijd gaat vragen en het gaat me puur om de lol, het zal me worst wezen of ik leuk meedoe in C1 of C2, maar C3 wil ik wel graag ontstijgen :)
Mijn langetermijndoel is (sub)top C3. Korte termijndoel C3.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 19:33
Eerste punten zijn binnen! 2e plaats in C4G7. Jammer dat mijn driver 3 plaatsen verloor bij de start (van 1 naar 4 :() en een exploded tyre werkte ook niet echt mee...
Desondanks toch een mooie podiumplek! *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Leuk...lap 22 out of fuel...en in 23 de pit gepland. :( .blijkbaar moet ik die benzine berekening nog maar eens nakijken |:(

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:27
Voorlopig op P10 van de 18 gekwalificeerden... Niet echt goed, maar ook niet veel slechter dan ik had ingeschat. Denk dat dit een heel moeilijk jaar gaat worden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Heb op laatste nippertje nog mijn strategie aangepast, aangezien het niet meer ging om te repareren. Zo te zien schitterend gelukt, met een tweede plaats en brakes van 3% over. Ook mijn DRP van 97% met slechts 80 procent van de punten gebruikt, ben ik uitermate tevreden mee. Maar het seizoen is nog lang, en de ervaring is minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

F e r o x schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:55:
Heb op laatste nippertje nog mijn strategie aangepast, aangezien het niet meer ging om te repareren. Zo te zien schitterend gelukt, met een tweede plaats en brakes van 3% over. Ook mijn DRP van 97% met slechts 80 procent van de punten gebruikt, ben ik uitermate tevreden mee. Maar het seizoen is nog lang, en de ervaring is minimaal.
Zonder remmen val je niet helemaal uit geloof ik, maar je rondetijden verslechteren dan wel enorm.
charops schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:03:
Leuk...lap 22 out of fuel...en in 23 de pit gepland. :( .blijkbaar moet ik die benzine berekening nog maar eens nakijken |:(
Waarschijnlijk klopt je berekening exact, alleen zijn je marges net iets te klein ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Marzman op 10-09-2007 18:08 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Requiem19 schreef op maandag 10 september 2007 @ 17:31:
Voorlopig op P10 van de 18 gekwalificeerden... Niet echt goed, maar ook niet veel slechter dan ik had ingeschat. Denk dat dit een heel moeilijk jaar gaat worden :).
Valt mij nog mee, voorlopig 4e van de 17... Maar er moeten er nog een paar komen...
Wordt sowieso lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:28:
[...]

Valt mij nog mee, voorlopig 4e van de 17... Maar er moeten er nog een paar komen...
Wordt sowieso lastig
Ik zag al dat je P4 was, doe je goed. Als je in de eerste paar races wat punten kunt pakken maak je al een goede kans om in C2 te blijven denk ik. Later in het seizoen zal het steeds moeilijker worden is m'n gevoel. Succes morgen allemaal natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
Ik ben ook net begonnen met F1TIME. zit in Class 4 group 30. Net de eerste race gereden.

Ik startte vanaf de 3e plek en kwam binnen een paar laps op nr. 1. Maar 3 rondjes voor het einde was mijn brandstof op. Ik snap nog steeds niet hoe dit kan.

Mijn auto verbruikte 3.5/3.6 liter per lap. Dus ik deed totaal aantal rondjes (62) * 3.6 = 223.2 liter

Dit had ik dan verdeeld over 2 pitstops en nog zelfs wat meer liters erbij ~10-15. Toch kom ik zonder brandstof te zitten.

En ik had nog een vraag: Als ik gewoon aanwezig was tijdens de race(dus op F1TIME live race kijken) kon ik dan dingen veranderen aan mijn strategie of is het dan niet meer mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Alper15 schreef op maandag 10 september 2007 @ 18:52:
Ik ben ook net begonnen met F1TIME. zit in Class 4 group 30. Net de eerste race gereden.

Ik startte vanaf de 3e plek en kwam binnen een paar laps op nr. 1. Maar 3 rondjes voor het einde was mijn brandstof op. Ik snap nog steeds niet hoe dit kan.

Mijn auto verbruikte 3.5/3.6 liter per lap. Dus ik deed totaal aantal rondjes (62) * 3.6 = 223.2 liter

Dit had ik dan verdeeld over 2 pitstops en nog zelfs wat meer liters erbij ~10-15. Toch kom ik zonder brandstof te zitten.

En ik had nog een vraag: Als ik gewoon aanwezig was tijdens de race(dus op F1TIME live race kijken) kon ik dan dingen veranderen aan mijn strategie of is het dan niet meer mogelijk?
Andere banden, temperatuurverschillen, andere revs, rekenfoutje. Kan vanalles zijn :)

Je kan na een uur voor de race niks meer veranderen. Dus op gebeurtenissen in de race kan je niet inspringen.

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 10-09-2007 18:54 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper15
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-01-2023
Andere banden, temperatuurverschillen, andere revs, rekenfoutje. Kan vanalles zijn :)
Hmm het ligt daar dus aan. Temperatuurverschillen. Tijdens de vrije training reed ik met wets,omdat het regende. Tijdens warm-up was het droog weer alleen had vergeten mijn banden in Dry te veranderen :(. Daar lag het dus aan.
Bedankt ;)

Maar stel je voor tijdens de warm-up is het regenachtig en tijdens de race droog. Hoe moet ik dan erachter komen hoeveel mijn auto gaat verbruiken.

Mijn banden zijn ook 2X ontploft tijdens de race. Is er een handige manier om dit makkelijk te berekenen hoeveel laps ze meegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ik weer :D Na druk weekendje (jarig ;)) kon ik vandaag eindelijk ook mijn P,W en Q doen. Uiteindelijk een Q op 6. Niet geheel tevreden want er was een probleem met Vleugelsetting :( Er zat meer in.

Maar kijk wel uit naar morgen! heb nu al goed gevoel dat we met ons Tweaking for Holland team ver kunnen schoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Feli Panther!
Zal morgen wel op IRC jullie race volgen, ben dan zelf toch al klaar...

@ Alper15: Niet te hard met data gooien en de handleiding op F1Time eens goed doorlezen...
Daarnaast wil het doorlezen van de F1Time topics op GoT ook wel helpen, maar je zult het zelf moeten uitvogelen. Er worden geen exacte data en formules gegeven (en die verschillen toch per auto, suppliermerk en coureur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Eerste keer op f1time en direct 2e. Goed resultaat dus.

ik zit met het volgende, bij de volgende race (voor mij adalaide) kan ik niet meer kiezen uit medium en hard, alleen uit soft wet en intermediate.
Lijkt me niet de bedoeling voor een volledig droge race... Is dit een bug of wat is er aan de hand.

Practice, warmup en quali sta ik op 1, maar wil graag de mediums gebruiken voor komende race.

Can`t live without the mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siepeltjuh schreef op maandag 10 september 2007 @ 20:34:
Eerste keer op f1time en direct 2e. Goed resultaat dus.

ik zit met het volgende, bij de volgende race (voor mij adalaide) kan ik niet meer kiezen uit medium en hard, alleen uit soft wet en intermediate.
Lijkt me niet de bedoeling voor een volledig droge race... Is dit een bug of wat is er aan de hand.

Practice, warmup en quali sta ik op 1, maar wil graag de mediums gebruiken voor komende race.
Dan heb je de Qualify op softs gedaan. Deze keuze is dan meteen ook vast voor je race en kan je niet voor de andere bandjes meer kiezen in de race. Weer een les op de harde manier geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Vreemd, vorige race, heb ik gekwalificeerd op medium, en geracet op zowel hard als medium.

Zal ik me dan wel mee vergissen. Kon dit niet vinden in de guide, maar goed wordt even helemaal krankjorem van die 23084023 uitzonderingen :)

Blijft leuk he dat F1

[ Voor 49% gewijzigd door siepeltjuh op 10-09-2007 20:44 ]

Can`t live without the mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 07:50

The_DoubleU

Tweaker in München

Ook mijn quali gedaan.
Sta op dit moment 9e van de 23. De eerste 12 zit 1 seconde verschil tussen. Dat wordt dus spannend.
Nu hoop ik maar dat mijn DRP rekening goed gaat want DQP kreeg ik niet hoger dan 82%.
Kan ik nog veel uitvallers verwachten in C3? In C4 lag de helft er uit van wege benzine te kort, dat zal wel niet meer gebeuren in C3.

Mijn rijder is dus ook 2 jaar ouder geworden :(
Veel geluk iedereen morgen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Laatst online: 29-08 08:46
Kan mijn naam worden aangepast in de TS.

siobhanskye - Siobhan Skye

moet worden

asweserijnen - Alex Sweserijnen

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 19:33
Mystery schreef op maandag 10 september 2007 @ 21:16:
Kan mijn naam worden aangepast in de TS.

siobhanskye - Siobhan Skye

moet worden

asweserijnen - Alex Sweserijnen
Spellingsfoutje? :> :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik weet niet of er ondertussen al iemand uit nieuwsgierigheid naar de Q van C1 gekeken heeft, ik wel, hier tot nu toe de tijden:

Afbeeldingslocatie: http://aycu15.webshots.com/image/26694/2001697211880991910_rs.jpg
Zoals je ziet, is er hier een zware strijd, tussen P1 tot P17 zitten op 1 seconde. Tussen plaats 7 en 11 zit 0,066 seconde. Dit geeft dus maar mooi weer hoe competitief deze reeks wel is en daar het op duizendsten aankomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Bij mij in de groep anders ook wel redelijk competatief:
Nr 2 t/m 16 binnen een seconde
Minder dan 0,1 tussen 2 t/m 4 en idem voor 6 t/m 8

Ben blij dat ik daar met m'n 2 keer achter elkaar promoveren de 5e stek kan innemen van de (voorlopig) 21 die de Q gedaan hebben.
Kan niet wachten tot de race morgen... Hopen dat ik, samen met Reqiem, dan de 1e punten voor GoT in C2 kan behalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 00:47:
Bij mij in de groep anders ook wel redelijk competatief:
Nr 2 t/m 16 binnen een seconde
Minder dan 0,1 tussen 2 t/m 4 en idem voor 6 t/m 8

Ben blij dat ik daar met m'n 2 keer achter elkaar promoveren de 5e stek kan innemen van de (voorlopig) 21 die de Q gedaan hebben.
Kan niet wachten tot de race morgen... Hopen dat ik, samen met Reqiem, dan de 1e punten voor GoT in C2 kan behalen ;)
Die João, is een rap mannetje, won alles op z'n sloffen vorrig seizoen in C3G10... op een paar races na dat ie uitviel... ben benieuwd naar zijn prestaties in C2.
(dus ik zal jou ook wel in de gaten houden, tegelijk :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Hoppatee, *O* Racingday!! *O*

Eindelijk kan ik het weer eens zeggen,,,,,

Good luck to you all......

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

andrestouwe schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 07:01:
Hoppatee, *O* Racingday!! *O*

Eindelijk kan ik het weer eens zeggen,,,,,

Good luck to you all......
Je had het gisteren ook kunnen zeggen :) (maar succes wie er vandaag rijdt)

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 11-09-2007 07:17 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

hmmm resultaten vallen een beetje tegen, de meeste hebben nu wel hun qual gedaan en ik sta gewoon 14 uit 24 :(

De gok met de bandenleverancier heeft denk toch verkeerd uitgepakt, sta nu 0.2 achter grrene terwijl ik vorig jaar dichter in de buurt stond en ik vermoed dat hij zwaarder is dan mij.
Aan de andere kant begint het seizoen wel beter dan vorige keer. Stond toen namelijk echt ergens in het achterveld, nu mooi in de middenmoot, misschien dat er nog wat te redden is door de ontwikkelstrategie aan te passen.

Ben trouwens benieuwd hoe de race gaat verlopen, geen idee wat m'n dqp gaat zijn......wie weet word het wel een paar keer boem.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

3xNix schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 03:23:
[...]
Die João, is een rap mannetje, won alles op z'n sloffen vorrig seizoen in C3G10... op een paar races na dat ie uitviel... ben benieuwd naar zijn prestaties in C2.
(dus ik zal jou ook wel in de gaten houden, tegelijk :P )
Ah ok, op pole staat ook een ex C3G9, McCarlie. Die gast is ook belachelijk snel. Ziet er naar uit dat een aantal mensen uit C3 meteen naar de macht grijpen in C2 >:)

Edit: Sta nu dus 5e van de 25, da's zelfs beter dan mn Q gemiddelde vorig jaar in C3 :P

[ Voor 8% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 11-09-2007 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw hier maar begin aan mijn 2e seizoen na gelijk kampioen, team en cup te hebben gewonnen. Ik verwacht in C3G6 het wel veel lastiger te krijgen ;) , we zullen zien. Gelukkig is mijn teammie mee naar dezelfde groep.

Ik wens iedereen veel succes en kan niet wachten tot de 1e race van vandaag. Ik sta op P5 maar DRP en wear zijn een vraagteken na de testbug fix....ik heb er zin in *O* d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Viper schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:04:
Ik heb gelukkig mijn auto na de quali nog kunnen repareren, mag je niet meer repareren en ook geen onderdelen vervangen? dus moet je voor de quali je auto al tiptop in orde hebben

@Sam, ik sta 0.015 sec achter jou en heb ook een DQP rond de 97% en onze coureurs zijn ook even goed, dus als we een beetje de zelfde strategie hebben kunnen we mooi achterelkaar aan rijden :D
Gelukkig nog achter me :') heb zo'n idee dat ik vrij snel tegen jouw achterkant kijk. Naja gezellig zo samen racen tenminste iets te zien ;)

Race day ben erg benieuwd hoe ik het ga doen toch vind ik het lastig om te bepalen hoeveel stops op welke banden ik moet doen naja we zullen zien :+ Behalve dat dit een regen race is en wienig keuze ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brid schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 08:27:
hmmm resultaten vallen een beetje tegen, de meeste hebben nu wel hun qual gedaan en ik sta gewoon 14 uit 24 :(

De gok met de bandenleverancier heeft denk toch verkeerd uitgepakt, sta nu 0.2 achter grrene terwijl ik vorig jaar dichter in de buurt stond en ik vermoed dat hij zwaarder is dan mij.
Aan de andere kant begint het seizoen wel beter dan vorige keer. Stond toen namelijk echt ergens in het achterveld, nu mooi in de middenmoot, misschien dat er nog wat te redden is door de ontwikkelstrategie aan te passen.

Ben trouwens benieuwd hoe de race gaat verlopen, geen idee wat m'n dqp gaat zijn......wie weet word het wel een paar keer boem.
Nou een geruststelling dan? Ik heb dezelde bandjes als jou ;) Dus daar ligt het heus niet alleen aan. Hoewel ik zelf wel ontevreden was met de tijd kan ik dat echt niet alleen aan de bandjes verwijten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Precies de zelfde of alleen de compount?
Weet zelf ook wel dat het niet alleen de banden zijn.....88 dqp kuch.
En de onderdelen zijn op ontwikkeling geselecteerd....gedeelte van de achter stand kan dus komen door die paar pk extra.....zie wel waar ik op monza sta.

Wel leuk om te zien trouwens dat de meeste toppers op een 3 stopper staan :)

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
is het niet mogelijk om tijdens een pitstop een onderdeel te vervangen ofzo? me brakes zitten namelijk op 50% en denk niet dat ik het tot het end red.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Kroketje schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:21:
is het niet mogelijk om tijdens een pitstop een onderdeel te vervangen ofzo? me brakes zitten namelijk op 50% en denk niet dat ik het tot het end red.
Als je het topic hebt doorgelezen da zie je onmiddelijk dat dit niet kan ... Nog niet, misschien in de verre verre toekomst ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Als dat ingevoerd zou worden, lijkt het me alleen voor vleugels aangezien dat in de echte F1 ook gebeurt en dat ook met wat extra tijd voor de pitstop wel lonend is. Het lijkt me toch dat ff de remmen vervangen een fiks karweitje is wat niet in enkele tientallen seconden of zelfs een paar minuten te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroketje schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:21:
Nope, een uur voor de race is je office dicht tot twee uur na de race, Parc ferme zullen we maar zeggen. Tijdens de race kun je alleen maar lijdzaam toezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Sempy schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:31:
Als dat ingevoerd zou worden, lijkt het me alleen voor vleugels aangezien dat in de echte F1 ook gebeurt en dat ook met wat extra tijd voor de pitstop wel lonend is. Het lijkt me toch dat ff de remmen vervangen een fiks karweitje is wat niet in enkele tientallen seconden of zelfs een paar minuten te doen is.
Vleugels wisselen lijkt me idd nog een prima iets. Heel veel meer is er in het echt ook niet echt mogelijk. Ze hoogstens sneu wat minuten besteden aan electronica als er nog een kansje is op punten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Advocaat van de duivel, als je vleugels kan vervangen moeten ze ook vaker kapot kunnen......

Your driver went hard over the kerbs and damaged the front wing.

Your driver braked early and surprised the car behind him damaging his front wing and your diffuser and rear wing.

Your driver went through the grass damaging his front wing....

*cringe* bij nader inzien is dat een hele enge ontwikkeling....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm klinkt leuk. Deze week maar 's aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 13:57:
Advocaat van de duivel, als je vleugels kan vervangen moeten ze ook vaker kapot kunnen......

Your driver went hard over the kerbs and damaged the front wing.

Your driver braked early and surprised the car behind him damaging his front wing and your diffuser and rear wing.

Your driver went through the grass damaging his front wing....

*cringe* bij nader inzien is dat een hele enge ontwikkeling....
Vleugels gaan er zowel in het echt als in f1time nogal eens af door iets te enthousiast inhalen. In het echt wordt zo'n vleugel dan vervangen en kost het je gewoon een minuut vanwege de extra pitstop. Uit eigen ervaring weet ik dat in f1time je gewoon zonder achtervleugel blijft doorrijden en dan gewoon veertig rondjes x 10sec. tijdsverlies aan je broek hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

Wow, C3G9 is echt een heel stuk beter als mijn vorige C4 groep.

26 manager, 24 gekwalificeerd onder 10 teams. Tijden die dicht bij elkaar liggen, zal vanaf nu toch rechtop moeten gaan zitten om de boel te managen >:)

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
* Joss heeft zin in vanavond

Voorlopige Q-stand
code:
1
2
3
4
5
6
7
1 NED Biemans Reggie     1:10.500  +0.000  +0.000   2
2 CAN Carter Eric        1:10.718  +0.218  +0.218   2
3 SPA Titan Dan            1:11.022  +0.522  +0.304   4
4 ROM Jurchita Cosmin    1:11.269  +0.769  +0.247   4
5 GBR Smith Carl         1:11.331  +0.831  +0.062   4
6 BEL Akkers Raf           1:11.376  +0.876  +0.045   3
7 LET Puodzius Eugenijus   1:11.492  +0.992  +0.116   4

en nog 21 anderen daarachter :) De #2 is overigens mijn teamgenoot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:53:
* Joss heeft zin in vanavond

en nog 21 anderen daarachter :) De #2 is overigens mijn teamgenoot :)
Ehhh Joss, wordt ook wel eens tijd dat je dit seizoen gaat promoveren hoor ;)

@J1nx: Klopt, C3G9 is een heerlijk actieve groep, maakt het spel ook meteen een stuk leuker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:10:
[...]

Ehhh Joss, wordt ook wel eens tijd dat je dit seizoen gaat promoveren hoor ;)
Heul niet! >:)

Zie trouwens dat we nu een startgrid krijgen in de live race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:13:
[...]
Fancy! I like...

Sta zelf trouwens 6e op de grid vd 27 (toch niet onaardig in C2)
Nrs 2 t/m 20 binnen 1 seconde... (wordt dus een mooie pot close racing...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Joss schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:13:
[...]

Heul niet! >:)

Heeft dat lange wachten toch nog zin gehad tijdens de reset :). Ook jij succes gewenst Joss, denk dat je in alle redelijkheid wel in de top3 moet kunnen eindigen dit jaar.

Ik sta ondertussen op P15 van de 25. Het verschil met P4 is echter 0.6. Hopelijk is mn driver beter in de race dan in de Q.

Even om te illustreren hoe dicht alles bij elkaar ligt:

code:
1
2
3
4
5
14     Spikings Stephen 1:07.576    +0.970  +0.077  4
15   Mosmans Tim      1:07.637  +1.031  +0.061  3
16   Thomson Paul    1:07.657   +1.051  +0.020  4
17   Oliveira Sandro  1:07.660    +1.054    +0.003  4
18   Irvinskas Vaidas 1:07.677  +1.071  +0.017  4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OOoo, door dat lange wachten voel ik me nu dus wel weer amateur......
Probeerde gisteravond te repairen/vervangen na qualify.....
jaja is eerder gemeld dat dat niet gaat lukken. Ik ga dus morgen met een op springen staande bolide vanaf qual plek drie ofzo verder de mist in :-(.
Zal me leren ongeduldig te zijn zelfs na een lange wait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:43:
OOoo, door dat lange wachten voel ik me nu dus wel weer amateur......
Probeerde gisteravond te repairen/vervangen na qualify.....
jaja is eerder gemeld dat dat niet gaat lukken. Ik ga dus morgen met een op springen staande bolide vanaf qual plek drie ofzo verder de mist in :-(.
Zal me leren ongeduldig te zijn zelfs na een lange wait.
Morgen pas?
Wel jammer van die fout, zo kom je natuurlijk nooit terug naar C3 ;)

(komt wel goed...)

Edit: ff probleempje, kom met mn ie7 niet door de java applet voor IRC op tweakers... (help)

[ Voor 7% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 11-09-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Succes C2ers, ik ben er helaas niet bij :P

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 11-09-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:59:
Succes C2ers, ik ben er helaas niet bij :P
Thnx, ik kom helaas niet op IRC via Tweakers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meteen vermelding:

We volgen de races altijd samen op IRC ;) Dus beetje gezelligheid is altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:06:
Meteen vermelding:

We volgen de races altijd samen op IRC ;) Dus beetje gezelligheid is altijd welkom
Iemand even hulp hoe ik IRC via de java applet aan de gang krijg via explorer 7??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:07:
[...]

Iemand even hulp hoe ik IRC via de java applet aan de gang krijg via explorer 7??
Ik heb het ook met de nieuwste java i.c.m. IE6, IE7 en FF, dus het ligt waarschijnlijk aan de applet zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

ok, matig...
Race gaat wel prima, rijd rond op P4! (afkloppen)

Edit: Zelfs even op P2

[ Voor 17% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 11-09-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:58:
ok, matig...
Race gaat wel prima, rijd rond op P4! (afkloppen)

Edit: Zelfs even op P2
Pfu, zit echt iets goed mis in jouw groep zeg :P Of Ryan weet iets wat wij niet weten (ongetwijfeld, vriendje van Tadas he >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:12:
[...]

Pfu, zit echt iets goed mis in jouw groep zeg :P Of Ryan weet iets wat wij niet weten (ongetwijfeld, vriendje van Tadas he >:) )
Die rijdt echt een eind weg, maar ben ook wel blij als het zo blijft!
P2 in wording (bid en afklop)

Edit: Yeahaaaaa! 1e race in C2 en meteen P2!

[ Voor 6% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 11-09-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:15:
[...]

Respect! gratz!! En houden zo he, als je dit volhoudt kunnen we je volgen in c1 :D

Maar Ryan is echt rete snel omg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:15:
[...]

Heel knap gedaan! _/-\o_ In C2 blijven moet dan geen probleem zijn.

P14 voor mij :( Terwijl iemand die ik vorig jaar in C3 versloeg 8ste geworden is. Ik moet dus beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Drama, drama, drama bij mij. Slechts een 8e positie weten te behalen.....en vanaf een 17e startplek moet dat toch veel beter kunnen :P

Niet tevreden over de trainingen en resultaat (Ik ben achter Sander geeindigt en dat mag nooit want ik wil de beste nederlander van C3G1 worden) :+ maar wel tevreden over de vooruitgang in de race. Door mijn meestertactiek, een 1-stopper op hards, wist mijn coureur er een 8e positie uit te halen en dus 1 punt. 8) Met een beetje geluk ben ik al zeker van C3 behoud en hoef ik dus niet terug. Maar ik verwacht de volgende race natuurlijk wel een podium. :9

Straks eens even kijken wat mijn DRP geworden is, ben ik erg benieuwd naar :*)

BTW, Luuk...respect voor jou, P2 is netjes voor je eerste wedstrijd C2 en nu volhouden he... :+

[ Voor 7% gewijzigd door Wes46 op 11-09-2007 19:22 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de uiteindelijk positie niet tevreden (14de) maar over racepace des te meer jeetje deze driver is constant over een hele wedstrijd die vorig jaar reed gewoon niet pitrondes ineens 3 tot 6 seconden langzamer deze reed de hele race rondetijden die binnen een seconde lagen heerlijk.

Kan qua pace ook mee met de jongens die voor de punten gaan. Het verbaasde me ten zeerste dat de toppers (Ex C2) al heel vlug zonder brandstof stonden en dat er in totaal 5 zonder fuel kwamen te staan.

Ik had helaas een verkeerde gok genomen maar dacht eerste race moet een gokje kunnen ik had beter moeten weten. Als ik gewoon normaal had gedaan had ik gewoon top 5 gereden aangezien mijn teammate tweede werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste race in c3 gewonnen :) teamgenootje 6de geworden.
Wel veel beter nu, met 26man starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
WIL-HEL-MUS vááán Nassaaaauwweee! :P

* Joss heeft voor het eerst in z'n carriere een race gewonnen

En hoe? Nou zo dus! Pole position, snelste ronde, iedereen gelapt (inclusief mijn teamgenoot die nog nét tweede werd). Totaal onverwacht, omdat ik pas vandaag mijn kwalificatie kon doen. Ben er erg blij en tevreden mee, maar baal wel van het gebrek aan tegenstand deze race :)

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 11-09-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk dan de eerste race achter de rug en vanaf een P13 in de quali naar een goeie P5 in de race en een DRP van 92%. Niet slecht imho voor een eerste race .. oh ja, zit in C3G4 tegenwoordig.

Deze driver rijdt in ieder geval beter dan de vorige, deze kakt niet in na de helft van de race. Hij gaat zelfs sneller naar mate de race op z'n einde loopt!

Jammer genoeg heeft m'n teamgenoot slechts een P9 gehaald, dus maar 4 puntjes in totaal voor het team.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.