Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #6

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.041 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Wes46 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:22:
oh oow, als dat van die R & D waar is dan heb ik misschien wel een probleempje. Maar ach mijn doelstelling verandert er niet door. Er hebben er bij mij nu al 13 een vrije training gedaan dat is al meer dan bij mij vorig jaar in C4 uberhaupt een keer ingelogd hadden 8)7
Och god, heb je zoveel geld dat je de ferrari gekozen hebt? :X :?
B-Force schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:16:
Is het trouwens raar dat ik getest heb voor engine en dat mijn revisie nu zwaarder en onbetrouwbaarder is geworden? (bhp en revs zijn wel iets omhoog gegaan...) ?
Is niet raar. :)

[ Voor 24% gewijzigd door Joss op 05-09-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:46
B-Force schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:16:
Is het trouwens raar dat ik getest heb voor engine en dat mijn revisie nu zwaarder en onbetrouwbaarder is geworden? (bhp en revs zijn wel iets omhoog gegaan...) ?
Als je hebt getest voor meer power is het logisch dat de andere onderdelen verminderen, dat kan je weer compenseren met betrouwbaarheidstest, maar dat kost weer wat HP. De grote truck is de meest optimale combi van testen te vinden voordat je een upgrade doet.

Ik hoop niet voor Wes46 dat hij de Ferrari heeft, daar moet je namelijk een aanhangwagentje voor al de fuel bijkopen. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Sempy op 05-09-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat is volledig normaal, het een ietsje omhoog een ander ietsje minder.

*mompelt iets over brandstofinpuiting 11ofzo*

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk niet dat we voorlopig veel mensen de P/W/Q zien rijden. zolang ik niet kan testen kan ik de P niet goed. Daar zullen er meer van zijn ;)

Maargoed nog 6 dagen :P We hebben alle tijd van de wereld. Mooi beetje de rest analyseren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Stealth2000 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:02:
Hmm, ben erg benieuwd naar de keuze van de anderen in mijn groep. Zoals ik eerder aangaf zou ik waarschijnlijk wel mee kunnen komen met de nr 1 en 2 van mijn C4 groep. Gelukkig bleek dat in P en WU waar te zijn. In de Q sta ik een heel stuk voor ze (nu 3de op de grid).
Die 2, v/d Vecht en Jonkman, zijn maten van me (de rest van de sms crew :X ) Ik heb is ff heel sneaky gevraagd waarom ze met de kwalli niet mee kunnen komen. Ze wilden weinig zeggen, maar ze lullen alsof ze Ross Brawn zijn. _O- .....

Ik zal ze (net als Roeloffie) is ff wijzen op dit forum. Laat ze hier hun gal maar spuwen i.p.v. mij dood te sms'sen op raceday.... |:(

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

andrestouwe schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:28:
[...]
Ik zal ze (net als Roeloffie) is ff wijzen op dit forum. Laat ze hier hun gal maar spuwen i.p.v. mij dood te sms'sen op raceday.... |:(
Weet niet of gal spuwen hier nou erg gewaardeerd wordt... ;)

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andrestouwe schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:28:

En wie zegt dat dat ik niet meer sms? }) Ik krijg al helemaal zin in dinsdag, ik zal m'n duim alvast trainen :Y

FF voor de C3G9 guys, is het een ongeschreven regel ofzo om zo laat mogelijk je P/WU/Q te doen? Ik zie dat er nog maar weinig een practice gedaan hebben..... :?
Als ik zo dit forum is ff terug lees kon niemand wachten tot de reset, nu is de reset geweest, en blijft het rustig on track :Z .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:20:
[...]

Och god, heb je zoveel geld dat je de ferrari gekozen hebt? :X :?
Ik heb misschien veel geld maar ik ben niet dom, ik heb voor mercedes gekozen hoor. Maar voor de gearbox heb ik ford en voor banden heb ik voor bridgestone gekozen

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:41:
[...]
FF voor de C3G9 guys, is het een ongeschreven regel ofzo om zo laat mogelijk je P/WU/Q te doen? Ik zie dat er nog maar weinig een practice gedaan hebben..... :?
Ehm, ja... dat was vorig seizoen ook al zo in die groep (en ook in de meeste andere groepen)
Daarnaast zijn er (zoals je al had kunnen lezen) een hoop mensen die de test bugs en RD uitleg afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:50:
[...]

Ehm, ja... dat was vorig seizoen ook al zo in die groep (en ook in de meeste andere groepen)
Daarnaast zijn er (zoals je al had kunnen lezen) een hoop mensen die de test bugs en RD uitleg afwachten....
als je wil wachten tot Tadas alle bugs gefixt heeft, kun je er beter ff een jaartje tussenuit gaan :P

Kan iemand me trouwens vertellen wie afgelopen seizoen de nummers 4 t/m 6 waren in C3G9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:10:
[...]

als je wil wachten tot Tadas alle bugs gefixt heeft, kun je er beter ff een jaartje tussenuit gaan :P
Probleem is dat we wel moeten wachten, want de testpagina is gesloten voor gebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:46
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:38:
Denk niet dat we voorlopig veel mensen de P/W/Q zien rijden. zolang ik niet kan testen kan ik de P niet goed. Daar zullen er meer van zijn ;)
Ik heb meteen getest, alleen mijn motor is er dus een beetje op vooruit gegaan, de skillz van mijn coureur niet :'( Hopelijk wordt dat nog aangepast, anders is het een beetje weggegooid geld... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 23:27
Ik had al getest voordat de pagina dicht ging. Ik moet zeggen, mijn stats zijn er wel HEEL hard op vooruit gegaan. 10 punten op de voorvleugel en 7 op de achtervleugel, dat zal ongetwijfeld nog wel worden.

Voor de rest gaat het weer lekker, sta 10de van de 13 tijdens de pratice. Ik weet het niet maar sinds halverwege vorig jaar zit het er voor mij gewoon niet meer in. M'n afstelling is redelijk perfect, m'n dqp is 95% en nog krijg ik het niet voor elkaar om een redelijke tijd neer te zetten....Dat wordt nog wat dit seizoen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Wes46 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:02:
[...]

Ik rijd in de P altijd minimaal 1 rondje een 100rev rondje zodat ik weet wat voor tijd ik kan rijden in de Q. Meestal ligt mijn Ptijd ook vlak bij mijn Qtijd alleen met de Q ben ik dan wat zwaarder dus daar zal iets in zitten. Maar dat geeft mij altijd een goed beeld van wat ik kan op deze baan alvorens ik de Q gereden heb.
P en WU is alleen maar belangrijk voor DQP verder is het handig om met hoge fuelloads te rijden zodat je weet wat je racepace is. verder niet echt belangrijk wat je met 100% rev doet aangezien dan je pole skill er bij komt kijken. Het is wel heel grappig om te zien bij ons dat ik eerst 15e en 17e sta in P en WU en in quali 5e nadat er 20 coureurs gereden hebben. En mensen die 1ste of 2e stonden keihard naar beneden zijn gevallen in Q.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
mhans schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:35:
Ik had al getest voordat de pagina dicht ging. Ik moet zeggen, mijn stats zijn er wel HEEL hard op vooruit gegaan. 10 punten op de voorvleugel en 7 op de achtervleugel, dat zal ongetwijfeld nog wel worden.

Voor de rest gaat het weer lekker, sta 10de van de 13 tijdens de pratice. Ik weet het niet maar sinds halverwege vorig jaar zit het er voor mij gewoon niet meer in. M'n afstelling is redelijk perfect, m'n dqp is 95% en nog krijg ik het niet voor elkaar om een redelijke tijd neer te zetten....Dat wordt nog wat dit seizoen :S
Misschien omdat je aerodynamica test en dus niet je engine aan het verbeteren bent? Dat doet namelijk bijna iedereen en ja, dan wordt je na de revisies door alles voorbij gereden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
mhans schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:35:

Hoe zwaar is je auto, waar focus je je auto afstelling op (welke sectors etc.. etc..) ik heb zelf gemerkt dat suspension afstellingen enorm belangrijk zijn 1x fout ingetypt en het scheelde ruim 1 seconde ivm het rondje wat ik er na reed met de goede suspension settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dauthi schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:05:
[...]
ik heb zelf gemerkt dat suspension afstellingen enorm belangrijk zijn 1x fout ingetypt en het scheelde ruim 1 seconde ivm het rondje wat ik er na reed met de goede suspension settings.
Zowee, dat is een heel representatief onderzoek :D Doe het nou eens 3 of 4 keer, dan krijg je een veel reëeler beeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Joss schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:11:
[...]

Zowee, dat is een heel representatief onderzoek :D Doe het nou eens 3 of 4 keer, dan krijg je een veel reëeler beeld ;)
Nah het was een warmup van 3 hotlaps en alle 3 waren ze 1 seconde langzamer :P maar voor het verhaal blijft het hetzelfde soms kunnen minieme fouten in de afstelling gigantisch verschillen in tijd betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Dauthi schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:15:
[...]

Nah het was een warmup van 3 hotlaps en alle 3 waren ze 1 seconde langzamer :P maar voor het verhaal blijft het hetzelfde soms kunnen minieme fouten in de afstelling gigantisch verschillen in tijd betekenen.
Ik vind het verschil met banden zo opvallend, heb daar vorig jaar nooit zo op gelet onder het mom van 'weinig pitten = weinig tijdverlies' maar daar kom ik nu wel een beetje op terug eerlijik gezegd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
B-Force schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:32:
[...]

Ik vind het verschil met banden zo opvallend, heb daar vorig jaar nooit zo op gelet onder het mom van 'weinig pitten = weinig tijdverlies' maar daar kom ik nu wel een beetje op terug eerlijik gezegd. :D
Je moet voor de grap is een warmup rijden van 3x 5 ronden soft medium hard. en dan tijden en fuel consumption bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dauthi schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:40:
[...]

Je moet voor de grap is een warmup rijden van 3x 5 ronden soft medium hard. en dan tijden en fuel consumption bekijken ;)
Logisch nadenkend heb je bij hardere banden iets minder verbruiken (minder weerstand), maar dit zullen geen liters zijn ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:10:
[...]

Kan iemand me trouwens vertellen wie afgelopen seizoen de nummers 4 t/m 6 waren in C3G9?
ghehe misschien zelf maar even op onderzoek uit gaan ;-) hint: roemenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik heb net even de vrije training gedaan en dat viel mij zwaar tegen :P ik sta slechts 11e maar het staat zo ontiegelijk dicht bij elkaar. De eerste 12 staan binnen een seconde 8)

Hopelijk kan ik nog wat vinden voor de Q. In het echte leven als je raced is eerste 12 binnen een seconde erg close en krijg je dus een mooie kopgroep maar ik verwacht niet dat dat bij f1time ook zo zal wezen maar dat is afwachten. Ik heb er in elk geval erg veel zin in. :D

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:01:
[...]

ghehe misschien zelf maar even op onderzoek uit gaan ;-) hint: roemenen ;)
Roemeen, Griek en een Hollander toch Panther? (of was die Roemeen nog voor je?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:46:
[...]

HOU TOCH OP!! ;)

hij dus ;) Eigen schuld met dat domme fuel geouwehoer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:46:
[...]

O.K., de nummer 4 heb ik gevonden. Sta bij hem in de buurt met practice( +0.246 sneller), maar hij zal wel verstoppertje spelen... Maar ja, wie weet ik ook wel... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Jij niet, wedden? :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 18:05:
[...]

O.K., de nummer 4 heb ik gevonden. Sta bij hem in de buurt met practice( +0.246 sneller), maar hij zal wel verstoppertje spelen... Maar ja, wie weet ik ook wel... 8)
Edit: Klopt :x (als je hem het hele seizoen weet bij te houden, zit je redelijk goed ;))

[ Voor 20% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 05-09-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

hmmm....net ff gekeken wat er in andere groep in C3 werd gedaan.....snelste tot nu toe is 1.03
Mocht dit zo doorgaan zit ik ongeveer 1 sec achter de toppers, maar vermoed dat er mensen zijn die nog harder kunnen.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Geen idee, ik wil eerst testen en dan zie ik wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Marzman schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:51:
[...]

Logisch nadenkend heb je bij hardere banden iets minder verbruiken (minder weerstand), maar dit zullen geen liters zijn ;)
Over runs van 20 ronden wel :+
Dus als je dit over het hoofd ziet tijdens instellen van de race krijg je gewoon een mooie run out of fuel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:18
ik zit trouwens dit seizoen in c3 g10 - Michael Verlint

wel mooi, gelijk op pole(momenteel) in de eerste qualificatie. 0.2 voor op de nummer 2 en al 21 van de 30 die al hebben gereden, dus hopen dat er niet nog een snelle tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Baardmeester schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:58:
ik zit trouwens dit seizoen in c3 g10 - Michael Verlint

wel mooi, gelijk op pole(momenteel) in de eerste qualificatie. 0.2 voor op de nummer 2 en al 21 van de 30 die al hebben gereden, dus hopen dat er niet nog een snelle tussen zit.
Zozo, dat ziet er erg netjes uit d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Hmm... beetje jammer, pole kwijt... maarja bij de race worden pas punten verdeeld...

Pole trainen kan ieder1, daarna ook racen is een ander verhaal... O-)

[ Voor 30% gewijzigd door 3xNix op 05-09-2007 23:27 ]

Verwijderd

We praten na de race weer, O.K.? :P

Verwijderd

Ik ben benieuwd hoeveel je pole skill meeteld in het behalen van een goede Q. Mijn driver heeft een pole skill van 2 dus om ooit maar een goede Q te rijden kan ik denk ik wel vergeten daarentegen heeft ie wel een meer dan redelijke start skill en verwacht ik wat hij in de Q laat liggen hij bij de start goed gaat maken.

• Grrrrrene
  • Niet online
Tadas: Can not repair after qualification anymore!
:X

Nu hebben sommigen dus een 100% auto en anderen een 95% auto. Niet dat het heel veel scheelt, maar ik had dit dus echt pas _na_ race 1 gefixed |:(

Ik las gisteravond ook dat we geen 0.5M per race extra krijgen, terwijl dat wel beloofd was als compensatie voor de 50% verminderde sponsorbonussen voor punten |:( Echt, heeft die kerel een plaat beton voor z'n kop of hoe zit dat?

Ik heb trouwens een driver met veel hogere reporting-skills dan mijn vorige, ben benieuwd hoeveel dat uitmaakt :)

[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 06-09-2007 08:25 ]

• Sempy
Lekker inconsequent hoe er door Tadas met de regels wordt omgegaan. De extra 0,5 mln wordt niet uitgekeerd, maar de "niet repareren na kwalificatie"-regel blijkt wel opeens van kracht te zijn.
Met name die 0,5 mln is denk ik voor veel mensen met een krappe balans echt een probleem, kost je toch weer 8,5 mln.

• Grrrrrene
  • Niet online
Due to a popular demand since the launch of a new F1TIME (or so called F1TIME v2), I have enabled Supporter Service purchase via PayPal since the start of this season. From your reaction in forums, and I appreciate it, I understand, that pricing is making some of you uncomfortable. I am glad you have voiced your opinions and made me aware of my mistake.
I hope that you do not think of a Supporter Service as a way for me to "rip you off", after all it is just a voluntary way for you to support the game and my work on it, and for that you have 3 different options available (3, 6 and 12 months Supporter service activation).
As of today, I have adjusted pricing to 7.90, 14.90 and 24.90 euros respectively. Plus, to thank you for your endless patience and testing the new F1TIME in its early stages, I would like to offer a discount for 12 months Supporter Service activation until 20th September, 2007 (it will expire on 19th/20th right after midnight local server time). For those two weeks, 1 year Supporter Service subscription will cost 19.99 euros.
I would like to thank those of you who have already showed your support in the last few days by purchasing Supporter Service, your service will be extended to cover this difference with the discount in mind.
P.S. DO NOT FORGET to read season start changes in the announcement just before this one!!!
Nou, die 20 euro vind ik dan meer een bedrag dat ik ervoor over zou hebben :)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 07:54:
Ik ben benieuwd hoeveel je pole skill meeteld in het behalen van een goede Q. Mijn driver heeft een pole skill van 2 dus om ooit maar een goede Q te rijden kan ik denk ik wel vergeten daarentegen heeft ie wel een meer dan redelijke start skill en verwacht ik wat hij in de Q laat liggen hij bij de start goed gaat maken.
Ik denk dat de skillfactor invloed heeft op de hoeveelheid fouten die je driver kan maken in zijn qualificatierondjes. Dus met een hogere skill heb je dan minder kans op foutjes en meer kans op een goede rondetijd.

/▌

• Zody
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:04:
Iemand zin in een team in C4G6? Heb nog een opening/plekkie rondslingeren :o na nipte degradatie in een actieve C3 groep (met dank aan oa de achterlichten van grrrrene brid luuk panter _/-\o_ )
Gezocht en gevonden? ;)
We staan nogsteeds 1 en 2!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:11
Yessss, sta op Pole in C2!

Van de drie die zich nu gekwalificeerd hebben :D

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zijn Nowhereman78380 of rammsteinfan nog op zoek naar een teamgenoot toevallig? Ik zoek nog iemand en het is wel handig als hij ook op dit forum zit :)

/▌

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Marzman schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:15:
Zijn Nowhereman78380 of rammsteinfan nog op zoek naar een teamgenoot toevallig? Ik zoek nog iemand en het is wel handig als hij ook op dit forum zit :)
Hmmm, zijn iig geen namen die ik hier dagelijk voorbij zie komen in dit topic... ;)

Verwijderd

Heb me voorlopig gekwalificeerd als 3de van de 16. Heb me niet licht gekwalificeerd wel met 97% dqp dus vind dat toch best aardig voor het eerst in C3. Ben alleen de 20ste in het veld met m'n driver, en ben halvewege vorige seizoen begonnen dus mis hier en daar nog wat design uurtjes ben dus benieuwd hoe ik dit seizoen ga doorkomen een middelmoot plekje zou super zijn.

• mhans
  • Laatst online: 17-09 23:27
Als we toch bezig zijn > iemand die nog een teamgenoot zoekt in C3C9 ?

• Sempy
Grrrrrene schreef op donderdag 06 september 2007 @ 08:46:
[...]

Nou, die 20 euro vind ik dan meer een bedrag dat ik ervoor over zou hebben :)
Dat is idd een redelijk bedrag, maar dan wel ff afwachten hoe er met alle problemen dit seizoen wordt omgegaan.

Las op het forum net een post van iemand die getroffen was door de onverwachte regel dat je niet meer mag repairen na Q, die gast moet nu met compleet versleten remmen aan de start verschijnen en is dus bij voorbaat kansloos. Gezien o.a. alle testproblemen, zou het me niet verbazen als er straks een uitstel komt om alle problemen te fixen.

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Sempy schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:12:
[...]

Dat is idd een redelijk bedrag, maar dan wel ff afwachten hoe er met alle problemen dit seizoen wordt omgegaan.

Las op het forum net een post van iemand die getroffen was door de onverwachte regel dat je niet meer mag repairen na Q, die gast moet nu met compleet versleten remmen aan de start verschijnen en is dus bij voorbaat kansloos. Gezien o.a. alle testproblemen, zou het me niet verbazen als er straks een uitstel komt om alle problemen te fixen.
Vind ik ook belachelijk van dat repareren, ik moet nu de wedstrijd rijden met mijn kwalificatie auto :( ik ben bang dat ik de finish niet eens haal, de hydraulica zal het wel gaan begeven. |:(

iRacing

• Mr.Viper
  • Laatst online: 15:57

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Ik heb gelukkig mijn auto na de quali nog kunnen repareren, mag je niet meer repareren en ook geen onderdelen vervangen? dus moet je voor de quali je auto al tiptop in orde hebben

@Sam, ik sta 0.015 sec achter jou en heb ook een DQP rond de 97% en onze coureurs zijn ook even goed, dus als we een beetje de zelfde strategie hebben kunnen we mooi achterelkaar aan rijden :D

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

• The_DoubleU
  • Laatst online: 07:50

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik heb Neil de Tweakers.net Livery toegestuurd. Heb er een beetje reklame opgeplakt (TRUE en VNU).
Neil heeft de Tweakers.net Livery een beetje aangepast en dit is het resultaat.
Afbeeldingslocatie: http://ca.geocities.com/cf65@rogers.com/TweakersF1.png

Die supporter prijzen zijn zeker goed, en je kan nu ook met credit card betalen. Dus ik denk dat ik wel voor supporter ga.

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

The_DoubleU schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:20:
Ik heb Neil de Tweakers.net Livery toegestuurd. Heb er een beetje reklame opgeplakt (TRUE en VNU).
Neil heeft de Tweakers.net Livery een beetje aangepast en dit is het resultaat.
[afbeelding]

Die supporter prijzen zijn zeker goed, en je kan nu ook met credit card betalen. Dus ik denk dat ik wel voor supporter ga.
Ik had toch liever een wat meer rood en wat minder groen gezien. Maar goed ik blijf mooi in het wit rijden 8)

Ik kan waarschijnlijk geen supporter worden want ik heb geen credit card :(

iRacing

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wes46 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:31:
[...]

Ik had toch liever een wat meer rood en wat minder groen gezien. Maar goed ik blijf mooi in het wit rijden 8)

Ik kan waarschijnlijk geen supporter worden want ik heb geen credit card :(
Ik vind het nog steeds te duur eigenlijk. Ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik nu die liverie kies en supporter loopt af. Misschien houd je hem dan tot de reset.
Mr.Viper schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:04:
Ik heb gelukkig mijn auto na de quali nog kunnen repareren, mag je niet meer repareren en ook geen onderdelen vervangen? dus moet je voor de quali je auto al tiptop in orde hebben

@Sam, ik sta 0.015 sec achter jou en heb ook een DQP rond de 97% en onze coureurs zijn ook even goed, dus als we een beetje de zelfde strategie hebben kunnen we mooi achterelkaar aan rijden :D
Dat deed ik toch al. Je bent dan toch net wat sneller in de qualificatie en wat zijn nou 4 rondjes extra op een race van 72 rondes.

[ Voor 39% gewijzigd door Marzman op 06-09-2007 14:57 ]

/▌

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat is toch niet langer nodig voor Paypal? Volgens mij kun je ook geld overmaken naar je Paypal-rekening, maar dat weet ik niet zeker :)

The_DoubleU: Helemaal formeel zou je ff toestemming aan Daniel moeten vragen of je het T.net logo en de VNU/True-reclame wel mag gebruiken.
Marzman schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:56:
[...]

Ik vind het nog steeds te duur eigenlijk. Ik ben benieuwd wat er gebeurd als ik nu die liverie kies en supporter loopt af. Misschien houd je hem dan tot de reset.
Dat is al gebeurt met mensen die in 1 team zitten. Je houdt je liverie dan tot het eind van het seizoen :)

[ Voor 41% gewijzigd door Grrrrrene op 06-09-2007 14:58 ]

• B-Force
Zijn er al veel mensen die hier supporter zijn? Ik ga het zeker doen, maar eerst maar eens 3 maanden, als er weer zo veel tijd tussen gaat zitten, dan stop ik ermee (supporteren he :P)

• Joss
B-Force schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:37:
Zijn er al veel mensen die hier supporter zijn? Ik ga het zeker doen, maar eerst maar eens 3 maanden, als er weer zo veel tijd tussen gaat zitten, dan stop ik ermee (supporteren he :P)
Ik heb 12 maanden gratis gekregen :X

Edit: Maar voor de huidige 20 euro zou ik meteen een jaar-dingetje aanschaffen. Denk dat als de tussenseizoenen langer dan 2.5 week worden, er wel weer een topicje komt en dat Tadas compensatie gaat geven :P

[ Voor 23% gewijzigd door Joss op 06-09-2007 15:48 ]

Verwijderd

Joss schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:46:
[...]

Ik heb 12 maanden gratis gekregen :X

Edit: Maar voor de huidige 20 euro zou ik meteen een jaar-dingetje aanschaffen. Denk dat als de tussenseizoenen langer dan 2.5 week worden, er wel weer een topicje komt en dat Tadas compensatie gaat geven :P
Inderdaad dan begint het gezeur pas helemaal echt ;)

Ik denk nog even over na of ik 20 euro er voor over heb. Weet niet wat voor verschil het is. Ga je zoveel minder zien?

• Sempy
• Meer gedetailleerd raceverslag (grafieken).
• Persberichten uitgeven.
• Meer statistieken: kwalificatie geschiedenis, race verloop tabellen van het huidige seizoen voor iedere groep etc
.• Een gastenboek, waar andere managers een berichtje voor je achter kunnen laten.• Een prijzenkast, om al de door jou gewonnen prijzen te showen.
• Vriendenlijst, met informatie en 'online/offline' info over jouw vrienden.
• Geen reclame in het spel.
• DRP en gemiddelde statistieken voor verschillende delen in de race.
• Verslagen van de oude races
.• Veel historische data over races die je hebt gereden, inclusief setup en race orders.
• Binnenkort meer...
Bovenstaand lijstje krijg je voor supporter, dus je mist niks essentieels. Ik las op het forum overigens dat ook de percentages van wear tijdens p/w/q eronder zouden vallen, maar dat weet ik niet zeker en in de praktijk gebruik ik die nooit.

Ik denk ook dat ik supporter neem als we volgende week van start gaan met alle bugs netjes opgelost. Ik neem aan dat Tadas nu ook wel werk zal maken van extra supporteropties? Ik zat te denken aan private leagues en evt. zo'n indy500 tussen de seizoenen door. _/-\o_

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:35:
[...]
Inderdaad dan begint het gezeur pas helemaal echt ;)

Ik denk nog even over na of ik 20 euro er voor over heb. Weet niet wat voor verschil het is. Ga je zoveel minder zien?
Ik overweeg zeker om voor die 20E Tadas het voordeel van de twijfel te geven....
en als er dan idd iets mis gaat, heb je als supporter zeker het recht van zeiken, want je hebt ervoor betaald...

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Zo, net de eerste qualifying achter de rug gehad, nette P4 dusver met 1,03,659 op de A1 Ring.
Ik kom 0,019 seconde tekort op P3, heb een voorsprong van 0,170 seconde op P5 en de achterstand met de pole is 0,159, allemaal dus best acceptabel :)

Ohja, en 0,899 seconde voorsprong op Wesley die voorlopig op P10 staat ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Sanderrr op 06-09-2007 16:59 ]

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

• Dauthi
* Dauthi waves @ SanderF1

• Sanderrr
Ola :)
Welke group zit jij in?

[ Voor 67% gewijzigd door Sanderrr op 06-09-2007 17:50 ]

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 16:53:
Zo, net de eerste qualifying achter de rug gehad, nette P4 dusver met 1,03,659 op de A1 Ring.
Ik kom 0,019 seconde tekort op P3, heb een voorsprong van 0,170 seconde op P5 en de achterstand met de pole is 0,159, allemaal dus best acceptabel :)

Ohja, en 0,899 seconde voorsprong op Wesley die voorlopig op P10 staat ;)
Moest je dat nou zeggen :P maar wacht maar, in de race...daar worden de punten pas verdeeld 8) :+

Maar ik moet toegeven, een zeer nette tijd Sander ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Wes46 op 06-09-2007 18:13 ]

iRacing

• Joss
Wes46 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:13:
[...]

Moest je dat nou zeggen :P maar wacht maar, in de race...daar worden de punten pas verdeeld 8) :+

Maar ik moet toegeven, een zeer nette tijd Sander ;)
Zeker dat je punten gaat pakken? :')

• brid

brid

Ga toch maar voor de support....heb toch nog €5,- op m'n paypal staan.
Moet alleen even bij storten, blijken ze de hele procedure te hebben veranderd 8)7
Hoop dat ik het ga reden voor de 20st.

Qual ziet er trouwens tot nu toe redelijk uit. stond in de warmup 8/10 en in de qual sta ik nu 6/10.
Als het mee zit kom ik dus ergens in de range van p10-15 uit

DIY NAS, Hoofd PC

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Een paar beginnersvraagjes nog:
- Is het de bedoeling om al je DQP/DRP-punten op te gebruiken. Ik gebruik nu slechts een goede 80 procent ervan, maar haal een DQP van 97%. Dus ik vroeg mij af of er verschil in snelheid is tijdens de race, wanner je meer punten gebruikt.

- Wanneer de temperatuur tijdens de race lager ligt dan de optimale bandentemperatuur, slijten je banden dan minder snel?

• Dauthi
C3G10 check mainpage van topic :P

Vrij competitieve group. :P

• Sempy
F e r o x schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:47:
- Wanneer de temperatuur tijdens de race lager ligt dan de optimale bandentemperatuur, slijten je banden dan minder snel?
Uit de handleiding:
Er zijn drie soorten droge banden: Zacht, Medium en Hard. Onder ideale omstandigheden kunnen gemiddelde zachte banden ongeveer 90 km mee, mediums – 170 km en hards – 250 km. Wat zijn dan die ideale omstandigheden? Droog weer, temperatuur van ongeveer 15 graden, medium slijtage van de fabrikants banden en een perfecte DRP verdeling van de coureur.

Optimale temperatuur van je banden is waarbij ze het best presteren, wat best een temperatuur kan zijn waarbij hoge slijtage geldt.

• Joss
F e r o x schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:47:
- Is het de bedoeling om al je DQP/DRP-punten op te gebruiken. Ik gebruik nu slechts een goede 80 procent ervan, maar haal een DQP van 97%. Dus ik vroeg mij af of er verschil in snelheid is tijdens de race, wanner je meer punten gebruikt.
De enige manier om "100%" te halen is door al je punten te gebruiken. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je 97% haalt met slechts 80% van de punten in gebruikt, maargoed, misschien was het eigenlijk wel 94% (er zit een schommeling in de percentages van 3-4%).

Vooral bij de omrekening van DQP->DRP kan het tricky worden als je veel punten niet gebruikt. Ik zou dus altijd proberen zoveel mogelijk punten te gebruiken, ookal betekend dat dat je DQP dan 95% is bijv.

• F e r o x
Sempy schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:09:
[...]

Optimale temperatuur van je banden is waarbij ze het best presteren, wat best een temperatuur kan zijn waarbij hoge slijtage geldt.
Ow, ik dacht dat de slijtage afhankelijk was van de optimale bandentemperatuur. Bedankt voor de snelle reply!
Joss schreef op donderdag 06 september 2007 @ 21:19:
[...]

De enige manier om "100%" te halen is door al je punten te gebruiken. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat je 97% haalt met slechts 80% van de punten in gebruikt, maargoed, misschien was het eigenlijk wel 94% (er zit een schommeling in de percentages van 3-4%).

Vooral bij de omrekening van DQP->DRP kan het tricky worden als je veel punten niet gebruikt. Ik zou dus altijd proberen zoveel mogelijk punten te gebruiken, ookal betekend dat dat je DQP dan 95% is bijv.
Thanks, zal dus proberen zoveel mogelijk punten op te gebruiken.

ps: had inderdaad slechts 80% van de punten gebruikt, maar de ene keer was het 97%, de andere keer 95% niet tegenstaande dat ik niets veranderd had. Dus er zit inderdaad een schommeling op.

• B-Force
Ik heb mijn supporter functie betaald :D 7,90 euries voor 3 maanden, als het goed gaat verleng ik dan wel weer! *O*

Nu mag ik tenminste terecht zeuren over het spel als het te lang duurt! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik ga denk ik ook maar voor een jaar supporter voor 20 euro. Ik vind het een redelijke prijs, beetje hoog als je kijkt dat Tadas nog altijd slecht met de communicatie omgaat, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb nog supporter, net maar snel een persbericht er uit gedaan. Ik weet nog niet of ik supporter ga nemen, misschien voor drie maanden, op zich staat er genoeg op mijn paypall account.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Denk dat ik Tadas het voordeel van de twijfel geef, en er ook maar eens 20 euri tegenaan gooi....

..beetje rustig hier vandaag...... :z

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Kan wel begrijpen dat het rustig is.
Iedereen zit namelijk te wachten tot ze kunnen gaan testen.
Als de eerste test weer zijn gedaan zal het wel weer losgaan.

off-topic: Zit al weer helemaal in f1time mode, vergeten bij gpro om m'n settings voor de auto in te voeren voor de race |:( , promoveer toch wel, maar toch weer zonder van die 2M a 3M

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

brid schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:10:
Kan wel begrijpen dat het rustig is.
Iedereen zit namelijk te wachten tot ze kunnen gaan testen.
Als de eerste test weer zijn gedaan zal het wel weer losgaan.

off-topic: Zit al weer helemaal in f1time mode, vergeten bij gpro om m'n settings voor de auto in te voeren voor de race |:( , promoveer toch wel, maar toch weer zonder van die 2M a 3M
Hij heeft nog twee dagen en een beetje om het te fixen. Wordt het toch weer spannend of het seizoen wel echt gaat beginnen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
Is het normaal dat ik na de Warmup al niet meer kan repareren/stukken vervangen? Want zit met een serieus probleem, aangezien mijn remmen al onder de 50% zitten, wat dus wil zeggen dat ik niet eens mijn volgende race kan uitrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

F e r o x schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:40:
Is het normaal dat ik na de Warmup al niet meer kan repareren/stukken vervangen? Want zit met een serieus probleem, aangezien mijn remmen al onder de 50% zitten, wat dus wil zeggen dat ik niet eens mijn volgende race kan uitrijden.
Geen idee. Zoals ik het begrepen heb kun je na je qualify niets meer repareren vervangen (dus nog wel na je warmup).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
F e r o x schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 22:40:
De regel is dat je niet mag repareren als je aan de kwalificatie bent begonnen (lees: wanneer je je banden hebt gekozen). Het is dus niet zo dat je nog mag repareren totdat je je eerste Q-ronde rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
Klote, had net de gele streepjes gevonden, en een bijna perfect DQP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en weer een dag zonder P...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
Dit hier staat bij het onderdeel Qualification:
Note: After starting qualification (driving at least one lap), you will no longer be able to repair your car!

Dan zou het toch niet mogen dat je na de warmup ook niet mag repareren? Daar staat namelijk niets vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Na de warmup kun je de onderdelen gewoon repareren, tot aan het moment waar je de bandenkeuze en begin hoeveelheid brandstof aangegeven hebt, daarna is het niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik heb inmiddels m'n suppliers gekozen, in de hoop dat de test-pagina gefixt was... Helaas, nog steeds niets. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Volgens mij is de test pagina gefixt (ik had al getest voor de pagina gesloten werd, maar de melding dat je het over een paar uur nog eens moet proberen is weg)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brid schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:10:

waaaaha brid gpro vergeten hoezo? Ik zit daar zonder chauffeur , wahahaha schijnt ook niet best te zijn voor je laptimes. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 09:56:
[...]

waaaaha brid gpro vergeten hoezo? Ik zit daar zonder chauffeur , wahahaha schijnt ook niet best te zijn voor je laptimes. ...
Ik had voor het eerst dit seizoen kans op punten, gaat m'n nieuwe chasis ineens kapot :/

Maargoed, F1Time is weer gefixt. Wel erg laat, maar we gaan gewoon dinsdag van start.
Go ahead, test, problems have been fixed now. Also some driver skills loss fixed and designers' motivation reset to 100.
If your driver's DRP has changed, simply adjust DRP distribution in the race orders adding or subtracting points difference keeping the distribution proportions. This is not far from the perfect way to adjust your DRP and that way you also make sure that your driver's form does not drop after the race if you have used more points than he has.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wel lekker dat Tadas dat zo kort van te voren de DRP's aan gaat passen. De mijne moest dus inderdaad naar beneden bijgesteld worden. Handig als je denkt dat je klaar bent en alle orders gegeven zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Die DRP's wist ik al, had mijne al aangepast bij het ingeven van mn raceorder, moest met 7 verhoogd worden wat toch tamelijk veel is als je het zo bekijkt ...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Geweldig... stats van m'n driver compleet anders....

DQP en DRP veranderd.... als dat maar goed gaat in de race /facepalm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
8 DQP-punten en 6 DRP-punten kwijt :/ Stats ook redelijk anders, maar goed, wel _iets_ gewonnen op wat ik getest heb en m'n motor is ook met _grote_ stappen vooruit gegaan :o

Mijn design-bug is nog altijd niet gefixed, ben benieuwd of dat nog gaat gebeuren voor de eerste race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
de melding is toch verdwenen dat er aan gewerkt wordt? Het zou dan toch ook weer moeten werken?

Can`t live without the mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe moet ik nou weten hoeveel punten ik voor of achteruit ben gegaan ? .. DQP iseranderd maar nu (omdat ik alles al klaar had ) is alles dus veranderd als ik het zo zie en zal mijn DRP ook wel heel raar uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 15:49:
hoe moet ik nou weten hoeveel punten ik voor of achteruit ben gegaan ? .. DQP iseranderd maar nu (omdat ik alles al klaar had ) is alles dus veranderd als ik het zo zie en zal mijn DRP ook wel heel raar uitkomen
Daar zit ik ook een beetje mee. Ik reken het maar op de manier door zoals ik altijd doe en hoop dat de verhoudingen niet veranderd zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 15:49:
Aan het aantal punten dat je over/te kort hebt bij de race orders.

Edit: Maarja, wel *** als je bijvoorbeeld 3 punten tekort komt ofzo, dan wordt het lastig omrekenen idd.

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 09-09-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Is weer een lekkere 'fix'.
Heb veel skill veloren, gemiddeld 1 punt :( , dqp/drp met 12 naar beneden.
Gewoon de hele driver verbetering van de test weg......... ;(
Ben dus gewoon weer keihard genaaid. Hij is nu slechter dan voor de test

Bij gpro trouwens wel weer wat geleerd, als je bij race settings de afstelling vergeet, pakt hij dus Q2 settings :) toch nog 3de

@geepee: er draait maandag nog een market, dus je kan nog een nieuwe driver signen

[ Voor 15% gewijzigd door brid op 09-09-2007 16:33 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Mijn driver heeft 7 DQP en 10 DRP verloren. En of dat nog niet genoeg was zijn er 5 punten afgegaan bij uithoudingsvermogen wat al een dieptepunt was :(
Verder zijn mijn testresultaten (versnellingsbak) nu 'gefixt': mijn shift delay is van de 0 af. Alleen is de betrouwbaarheid ook achteruit gegaan en dat vind ik dan wel weer jammer.
En om dan toch maar positief af te sluiten; de motivatie van mijn designer is van 20 naar 100 gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wat ben ik blij dat we weer onderweg zijn :) Net de eerste test succesvol afgerond, vergeleken met m'n teamgenoot en we zijn weer wat data rijker.

Daarnaast zojuist aan de practice begonnen, cardata van vorig jaar heb ik niks meer aan: vleugels/gears/suspension zijn totaal anders. Gelukkig werkt de formule voor de vleugelstanden per sector nog wel :P .

DQP-data hielp me aardig op weg, omdat ik nu dezelfde coureur heb als vorig seizoen. Begon met 85% en zat bij lap 10 op 99%, daarna nog 8 ronden lang aangeprutst en heb die 99% nog 2 keer bereikt, das mooi. Voor zover het wat waard is 3e in de practice, wel met regen dus iedereen op de wets :)

M'n handen jeuken om de Q te doen, maar eerst even de tactiekbespreking met mn teamie afwachten (en nog WU doen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik denk dat ik vanavond ook maar 's m'n P ga doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op zondag 09 september 2007 @ 18:42:
Ik denk dat ik vanavond ook maar 's m'n P ga doen :)
Altijd tot het laatste moment wachten he :/ :N

grapske hoor
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.