Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #6

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.035 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Inderdaad inc testen a 1.9m en alle veel slijtende onderdelen(alles behalve chasis, fueltank en mono) kosten komen op ongeveer 10.4M per race uit
uitgaande van een fixed income van 3m en en 2.3, kom ik dan nog 4.9m te kort, p10 levert 4.1M en qual p10 levert 1m op, dus klopt precies.

En je kan inderdaad je team verlengen en een nieuwe teammate zoeken.

@JesterRace: liever geen exacte data posten

[ Voor 6% gewijzigd door brid op 03-09-2007 20:50 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
...en we gaan er weer tegenaan! :)

Heel prettig dat er een week tussen de reset en de eerste race zit, zo kan iedereen rustig alle opties bekijken en alle Excel modellen aanpassen ;)

Ik ben gegaan voor de Mercedes engine, lijkt mij duidelijk de beste keus. Na goed nadenken gekozen voor Michelin banden, ondanks dat Bridgestone vorig seizoen goed beviel toch overgestapt vanwege betere R&D en iets lagere kosten.

Overigens ben ik een "C4 hoer" maar net een die in een van de competatieve groepen zat en heb m'n uiterste best moeten doen om derde te worden...en nu blijkt dat de nummer 4 en 5 ook gepromoveerd zijn. Ik ben het seizoen geeindigd met 50M, vooral vanwege grote investeringen in materiaal en fabrieksruimte die hopelijk dit seizoen uit zullen betalen, maar sommigen in mijn groep (C3G1) beginnen met 120M :|

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MRCL schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:27:
[...]

De vraag is: wil je wel zo'n stomme C4 hoer in je team :P
Waarom niet :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Is het overigens nog steeds zo dat de verbetering na een test sessie groter wordt naamate er meer races gereden zijn (en dus meer data is)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
SanderF1 schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:53:
Is het overigens nog steeds zo dat de verbetering na een test sessie groter wordt naamate er meer races gereden zijn (en dus meer data is)?
Nee, juist kleiner (je komt iedere keer een stap dichter bij het maximum, dus zal je een afnemend-stijgende grafiek krijgen zeg maar ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Mhm, waarom heb ik dan niet meteen getest? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin in een team in C4G6? Heb nog een opening/plekkie rondslingeren :o na nipte degradatie in een actieve C3 groep (met dank aan oa de achterlichten van grrrrene brid luuk panter _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:04:
Iemand zin in een team in C4G6? Heb nog een opening/plekkie rondslingeren :o na nipte degradatie in een actieve C3 groep (met dank aan oa de achterlichten van grrrrene brid luuk panter _/-\o_ )
Sorry GeePee... maar heb er alle vertrouwen in dat je volgend seizoen sterker terug komt ;)

@Jester: Leuk dat jouw mening is dat de Mercedes beter is, maar je vergelijkt appels met peren, aangezien jij het hebt over C3 engines, waar Reqiem en ik in C2 ook over works motoren de beschikking hebben met 4 upgrades ipv 2... lijken me toch wat beter...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:38:
[...]
Sorry GeePee... maar heb er alle vertrouwen in dat je volgend seizoen sterker terug komt ;)
ik ook 8) ziet er momenteel iig prima uit en no hard feelings whatsoever was zonder meer een fun seizoen en veul plezier en succes deze ronde. Kom vast in #f1time naar het geraas luisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik denk dat Tadas het C4 makkelijk geld en niks om het aan uit te geven wel redelijk opgelost heeft. Als ik alles wil trainen, vernieuwen en testen ben ik bijna 15 miljoen per race kwijt. Dat is niet elke race op te brengen, ook niet in C4.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
@Jesterracer: Thanx voor de data, maar noem aub geen harde getallen voor iedereen z'n keuze heeft gemaakt, je geeft echt _teveel_ weg zo. Het is en blijft altijd een gok, maar ik had Mercedes al wel op het oog :) Ferrari ga ik echt absoluut niet kiezen, ik neem aan dat niemand dat dit seizoen doet :o
Marzman schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:56:
Ik denk dat Tadas het C4 makkelijk geld en niks om het aan uit te geven wel redelijk opgelost heeft. Als ik alles wil trainen, vernieuwen en testen ben ik bijna 15 miljoen per race kwijt. Dat is niet elke race op te brengen, ook niet in C4.
Dat vraag ik me af, vorig jaar draaiden sommigen hier 12M winst, met een fabriek van 190 units, iedere race testen en ga zo maar door.

[ Voor 44% gewijzigd door Grrrrrene op 03-09-2007 22:21 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

nog ff dit, er was toch ook sprake van dat je na de kwalli de auto niet meer kon repareren? Ik kan het in het hele verhaal van Tadas niet terugvinden.... :? . Lijkt me niet geheel onbelangerijk om te weten voor je aan de kwalli begint.....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Net even getest, je kan na de qual gewoon reperaties uitvoeren....of onderdelen vervangen ook kan weet ik niet.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:27
Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat het in C4 makkelijker geld verdienen is dan in C3. Persoonlijk zie ik dat niet echt als een probleem, al is het wel vervelend op het moment dat je ziet dat die gasten direct naar voren sprinten in de eerste P/Q/R van het seizoen.

Anyways, ik heb toch voor een iets duurdere setting gekozen dit seizoen. Ik wil niet terugvallen naar C4 en met matig matriaal gaat het me vermoedelijk niet lukken om me fatsoenlijk te handhaven. We zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik ben er vooral qua banden nog niet uit. Ik zie de motor en gear box-keuze als redelijke no-brainers, maar die banden... :/ Ga ik hier zwaar op besparen met dezelfde soort banden als vorig seizoen (Firestone in dit geval, geschikt voor warme temperaturen en met lage slijtage, errug cheap) of wat duurders als Michelin (ook lage wear, maar een optimale temperatuur van 24C). Dan is er nog Good Year met hele hoge R&D en high wear, maar dan een optimale temperatuur van 28C. Keuzes keuzes :'( Ik denk dat het toch Firestone wordt, voor dat geld kan ik veel tests doen, maar goed, vorig seizoen heb ik op een gegeven moment ook gewoon de knoop doorgehakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd op een gegeven moment de keuze maken en ermee leven. Soms pakt het positiever uit dan je denkt en vooral lastig om over 17 races te kunnen bepalen wat er nou precies allemaal mee gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

voor de banden ben ik voor cheap ass gegaan....engine en gearbox moeten wel getest worden om worden om sneller te worden en de vleugels enzo moeten ook nog worden getest.

Veel ruimte voor banden testen is er voor mij dus niet, heeft dus ook geen zin om er veel geld aan uit te geven en dan misschien 1 of 2 rondjes langer te kunnen rijden.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Dit wordt voor mij echt een kansloos seizoen in C3G4. Heb de 29e driver, maar gelukkig wel een vrij ruim budget. Weet nog steeds niet wat me bezielde toen ik een goedkope driver uitzocht. Hij is wel 22 jaar, maar moet nog maar zien hoeveel hij groeit dit seizoen.

We zien wel waar het wrak strand. En voor de mede-GoTers in mijn groep. Succes, ik zal voor jullie duimen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

brid schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:23:
voor de banden ben ik voor cheap ass gegaan....engine en gearbox moeten wel getest worden om worden om sneller te worden en de vleugels enzo moeten ook nog worden getest.

Veel ruimte voor banden testen is er voor mij dus niet, heeft dus ook geen zin om er veel geld aan uit te geven en dan misschien 1 of 2 rondjes langer te kunnen rijden.
Dan had ik de Bridgetones genomen. Banden zijn toch vrij belangrijk, ik denk belangrijker dan het trainen van je staff.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik weet het niet, je kunt je strategie aanpassen aan je banden: meer 3-stoppers dan voorheen, minder vaak een 1-stopper... Ik ben benieuwd hoeveel rondjes je verder kunt rijden met een "low wear"-band t.o.v. en "medium wear" of zelfs een "high wear"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 08:51:
Ik weet het niet, je kunt je strategie aanpassen aan je banden: meer 3-stoppers dan voorheen, minder vaak een 1-stopper... Ik ben benieuwd hoeveel rondjes je verder kunt rijden met een "low wear"-band t.o.v. en "medium wear" of zelfs een "high wear"...
Ach, boem is hó ;)
Heb zelf voor de duurdere bandjes gekozen en zet gewoon alles op alles op met de rest van de groep mee te kunnen qua tempo. Flink geld stoken en dan zien we eind van het seizoen wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Ik neem in ieder geval geen risico met hele goedkope banden. Verleden jaar zat er in onze C4-groep een ex-c3er die als enige voor Dunlop had gekozen (rest Michelin/Bridgestone), ondanks zijn betere driver en ervaring in C3 heeft hij geen deuk in een pakje boter kunnen rijden. Aangezien je in C4 allemaal met dezelfde bak en motor rijdt, blijkt dan gelijk het effect van goede banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

hmmm....wil toch wat zeggen naar aanleiding van de opmerking van rene over het verschil low/medium/heigh enz.

Vorig seizoen reed ik de laatste race ook met het account van geepee.....zijn dqp was beter maar zijn banden slechter scheelde iets van rond de 2 a 3 rondes in mijn voordeel.....dan weet je denk genoeg.

En wat hier boven word gezegd dat banden veel uitmaken, dunlop is natuurlijk wel een andere klasse dan bridgestone/micheline/firestone met een very high rating.....scheelt denk zo een rondje of 6.
Basis snelheid van alle banden is volgens mij gelijk, alleen door de wear lopen je ronde tijden sneller terug. Dus als die persoon uit c3 niet mee kan komen in c4 doet hij toch ook iets anders fout.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, ik heb vorig seizoen wel gemerkt dat er wel degelijk verschil in grip zit. Op de een of andere manier was Hans iedere keer (tot een paar races voor het eind iig) sneller, ondanks minder pk's, zwaardere auto en een minder ontwikkelde auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Hetzelfde hadden Marcel Schaap en ik ondervonden met betrekking tot de banden. Niet voor niks heeft elke band een andere temperatuur waarbij hij optimaal is (optimaal qua grip, niet qua wear!)

En die C3-er deed het uiteraard op andere zaken ook niet best tov de top van het veld, maar hij had wel beduidend meer klapbanden tov andere coureurs met een even beroerde DRP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Was zijn rijder niet beter dan die van jou? Hij had toch zelf een rijder aangeschaft?
Rijder maakt denk meer uit.

Als de grip levels verschillen, moet je daar toch ook op kunnen testen of moet dit vermeld zijn bij de stats van de banden. Nu ik er over zit te denken, kan natuurlijk wel door verschil in optimale temp komen dat een band, bij een race met 30 graden zou een band met een optimale temp die op 24 zit sneller zijn dan 1 waarbij de opt. temp 40 graden is.

Dame had ik eerder moeten bedenk, misschien dan toch een andere keuze gemaakt

[ Voor 7% gewijzigd door brid op 04-09-2007 09:44 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik had vorig seizoen bandne met optimale temp 40C, dat wil ik niet nog een keer, want ik had daar maar in 2 races voordeel mee en ook mijn banden sleten dan als een gek 8)7 Ik heb mijn keuzes gemaakt, gecontracteerd en een team gevormd met BluePanther, we kunnen er weer een seizoentje tegen :Y)

Toch maar een duur merk gekozen, we krijgen toch 0.5M per race meer, dus dat compenseert de duurdere banden dan :P

[ Voor 41% gewijzigd door Grrrrrene op 04-09-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik heb ook nog ff de data van Marzman en mij gecheckt voor de warme races (Bahrein/Istanbul) en het effect van die bandentemperatuur is er in terug te zien tov de minder warme races, en dan lagen de optimale temperaturen van Bridgestone en Michelin nog redelijk in de buurt als je het vergelijkt met Firestone.

Is het overigens zeker van de 3,5mln ipv 3,0 mln? Ik kan er namelijk geen officiele bevestiging van vinden. Het lijkt er op dat dat is komen te vervallen in de definitieve versie, net als die regel dat je na de Q niet meer zou mogen repairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Geen idee, maar het kan net uit wat ik nu doe, zolang ik maar alle races rijd :+

Trouwens:
10. Design levels reduced by 10, but default for everyone now is 40, you can still reach max 100. Over the next few seasons default will be reduced even further, still keeping 100 as maximum.
Hoe moet ik dat lezen? Overal 10 eraf? Want dat klopt niet, van mijn aero is 16 af en gemiddeld is er van mijn designonderdelen 13-14 punten verdwenen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
eenmalig 10 punten eraf ivm nieuwe regels en daarnaast de gebruikelijke 20% eraf voor alles wat je boven de 50 had. Zogenaamd dalende prestaties door nieuwe technische regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ook dat klopt niet, er is veel meer dan 20% afgegaan of veel meer dan die 10 punten...

Edit: Nevermind: er is gewoon 20% afgegaan... Tikt toch flink aan :'(

[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 04-09-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Worden er bij jullie ook nog geen kosten gerekend voor motoren/personeel enzo, of is dat pas na je kwalificatie of race?
Bij mij staan er alleen de kosten voor het testen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat is altijd na de race doorgerekend volgens mij, als je ook het geld voor de deelname en je finish- en Q-positie krijgt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
ja is me ook al opgevallen, normaal worden die onmiddelijk aangerekend maar die staan er nog niet op.

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
waarschijnlijk omdat we nog meer dan een week van de eerste race afzitten? Je balans staat ook per week aangegeven.

Hoe worden kosten voor een test eigenlijk bepaald? In de handleiding staat nog de oude situatie van 1,5 mln plus een bedrag per ronde. Dit is verleden seizoen veranderd en volgens mij afhankelijk van onderdelen oid, ik kan echter de berekening van vorige tests niet herleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Volgens mij gewoon de kosten van een motor + gear box + tires, dus je totale bedrag aan suppliers per race, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Pfff...langzaam begin ik spijt te krijgen van mijn diepteinvesteringen van vorig seizoen, ben financieel met 50M de top 10 van onder qua budget. Volgende race komen er wel een heleboel dure spare parts bij die ik besteld had na S27 (gokje, maar ik denk dat ik de onderdelen op die manier betaald heb VOOR de belastingen maar ze krijg na race 1) dus dan zou ik de eerste races minder geld kwijt moeten zijn aan parts, factory expansion hoeft dit seizoen sowieso niet meer, met 180 is mijn factory groot zat ;)

Een driver met skills is trouwens waanzinnig gaaf na vorig seizoen een random driver die de slechtste van de hele C4 groep was...nu is mijn driver 3e qua DQP/DRP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Overigens een mooie P3 is de practice en warmup - en die twee trainingen rijd ik altijd met oude parts dus vanaf de quali gaan er weer een paar tienden vanaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:01:
Ik heb mijn keuzes gemaakt, gecontracteerd en een team gevormd met BluePanther, we kunnen er weer een seizoentje tegen :Y)
Complimenten voor de keuze van je teamgenoot ;)
Heb je een prima teammate aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Gevonden:
Starting today, in testing on top of a regular 1.5M testing fee, you will be paying to your suppliers to get a separate Testing and Race engines, gearboxes and tyres. This extra fee is 20% of your parts costs.
Dus: 1,5 mln + 20% van de aanschafprijs van de motor, gearbox en banden. Verleden jaar met die lage prijzen in C4 was dat redelijk te doen, maar met die nieuwe prijzen wordt elke race testen erg duur. Nog maar ff doorrekenen dan maar weer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Oh, dat valt mee dan. Dat is goedkoper dan vorig seizoen, volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Dit is de regeling van vorig seizoen, de quote komt uit een ouder nieuwsbericht van Tadas. Door de gestegen prijs van suppliers zou testen dus duurder moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ah, dan heb ik gewoon ongeveer even dure sponsors als vorig jaar (mental note: ook dat bijhouden 8)7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:02:
Oh, dat valt mee dan. Dat is goedkoper dan vorig seizoen, volgens mij :)
Mss voor jou, maar ik ben nu 2,1 mln kwijt voor een test... :o

Edit: @ Panther: heb jij ook een medaille gekregen voor team champions van seizoen 27??

[ Voor 15% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 04-09-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Ben er ook maar eens aan begonnen. Leek me wel interessant. Heb me nu als 4e gekwalificeerd, met een DQP van 82% ( lijkt me redelijk voor een beginner :P )

Mochten er mensen zijn die tips hebben omtrent de focus qua testen, trainen van personeel en ontwikkelen dan hou ik me aanbevolen, daar heb ik nog weinig over kunnen vinden :|

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

zozo jullie hebben er aardig wat bij getypt zo te zien.

met die discussie over c4 en geld had ik een aantal keer het gevoel dat er verwezen werd naar mij, maar dat zal wel aan mij liggen 8)7

Ik zie dat mijn teammaat van vorig jaar zich tot nu toe in de middenmoot heeft kunnen rijden dus ik moet toch zeker top10 kunnen halen denk ik. het is afwachten 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
charops schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:27:
Ben er ook maar eens aan begonnen. Leek me wel interessant. Heb me nu als 4e gekwalificeerd, met een DQP van 82% ( lijkt me redelijk voor een beginner :P )

Mochten er mensen zijn die tips hebben omtrent de focus qua testen, trainen van personeel en ontwikkelen dan hou ik me aanbevolen, daar heb ik nog weinig over kunnen vinden :|
Als je maar geen "setup & tune up" gaat doen, want met je DQP van 82% lijkt het er niet op dat je dat nodig hebt :) Je wint er nml niks mee, behalve dat je driver wat training krijgt, maar je motor wordt niet lichter/sterker/betrouwbaarder en voor andere onderdelen geldt hetzelfde. Voor de rest moet je zelf je koers uitstippelen: ga je voor goedkoop of licht of snel? Gewoon een filosofie kiezen en daarmee werken :)

Anyway: ik hoop dat die testbug snel gefixed is, want ik wil testen en dan pas P/WU/Q doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Is het trouwens een bug dat je niet ziet wat anderen voor een suppliers hebben gekozen of is dat intended ? (Suppliers heb ik al gekozen dus ik kan er geen voordeel meer mee verkrijgen)

Ik heb nog geen P/WU/Q gedaan maar mijn 2 concurrenten uit C4 (die nu in dezelfde C3 groep zitten :P ) komen bij de P/W bovenaan. Bij de Q staan ze echter halverwege het veld :/ Nouja, nog even sleutelen aan mijn tooltje en dan zelf de P/WU/Q gaan doen. Spannend !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Stealth2000 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:46:
Is het trouwens een bug dat je niet ziet wat anderen voor een suppliers hebben gekozen of is dat intended ? (Suppliers heb ik al gekozen dus ik kan er geen voordeel meer mee verkrijgen)
Dat was vorig seizoen ook al. Na de eerste race kunnen we pas de suppliers zien.

@Grrrrrene: Welke testbug? Toch niet die banden-test bug? Of de driver-improvement bug?

Edit: Klagen over supporter-costs werkt! Heb er zomaar een jaar bij gekregen :X
omdat ik een language-admin ben dan, ok

[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 04-09-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Je hebt ook nog die bug bij gearbox-test, dat sommigen een shift delay van 0 of zelfs meer dan 60.000 krijgen. Ik wacht om dezelfde reden ook nog maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:32:
[...]

Edit: @ Panther: heb jij ook een medaille gekregen voor team champions van seizoen 27??
Eh nee... sterker nog als je bij me overzicht kijkt zie je dat we als team zijnde 10e zijn geworden ipv 2e... En geen medaille dus. Beetje vaag....

Hmm Joss testen kan niet omdat ze daar nu bugs aan fixen zijn. Dus die optie kunnen we nog niet gebruiken. Dus geen P voor ons voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:11:
[...]
Hmm Joss testen kan niet omdat ze daar nu bugs aan fixen zijn. Dus die optie kunnen we nog niet gebruiken. Dus geen P voor ons voorlopig.
Ow ok, gewoon gesloten die pagina dus? Iig beter dan mensen laten testen en dat het vervolgens fout gaat... Kheb zelf nog niet alle suppliers gekozen, duurt ook nog zo lang tot race 1 :P

Edit: Voor een 2e plek krijg je overigens ook geen medaille. Je krijgt een zilveren medaille als je het teamkampioenschap wint.

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 04-09-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:11:
[...]
Eh nee... sterker nog als je bij me overzicht kijkt zie je dat we als team zijnde 10e zijn geworden ipv 2e... En geen medaille dus. Beetje vaag....
Hehehe, ik heb wel een zilveren medaille als teamkampioen... :s (maar hij staat er wel leuk)

Enne Joss, kun je voor andere vertalers ook wat maandjes pingelen?? (heb toch ook een stukje tekst gedaan..) ;)

En @ Grrrrrene, ik heb m'n engine getest en nergens last van gehad. Zowel engine en driver zijn erop vooruit gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:51:
[...]

Dat was vorig seizoen ook al. Na de eerste race kunnen we pas de suppliers zien.

@Grrrrrene: Welke testbug? Toch niet die banden-test bug? Of de driver-improvement bug?
Alle testbugs 8)7 Volgens mij werkt er nog niks aan het testen: drivers winnen niks qua skills, of iig niks bij wat je traint, onderdelen worden niet beter of zelfs slechter en anderen hebben dat ze bijvoorbeeld een 0ms shiftdelay hebben :o Het testen is ook tijdelijk disabled:
Testing unavailable at the moment, while we are examining some testing related problems. Please visit this page in few hours. Thank you!

Click to close
Edit: Beetje spuit11 na Bluepanther :P
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 12:32:
[...]

Ik ook, goh, zouden we dezelfde GB en banden hebben? O-)

[ Voor 27% gewijzigd door Grrrrrene op 04-09-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:21:
[...]
Enne Joss, kun je voor andere vertalers ook wat maandjes pingelen?? (heb toch ook een stukje tekst gedaan..) ;)
Je doet net of ik een hele goede verstandhouding heb met Tadas :P Heb zowaar 1 persoonlijk mailtje van hem gehad op de toch minstens 5 berichten/vragen die ik hem gestuurd heb :P

Ik zou het graag doen hoor, want ik ben jullie er erg dankbaar voor, maar.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmm, is het trouwens een bug als je driver beter is geworden in de seizoensstop? :o Hij is beter dan toen hij op de markt was, volgens mij (weet het niet helemaal 100% zeker)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:26:
[...]

Je doet net of ik een hele goede verstandhouding heb met Tadas :P Heb zowaar 1 persoonlijk mailtje van hem gehad op de toch minstens 5 berichten/vragen die ik hem gestuurd heb :P

Ik zou het graag doen hoor, want ik ben jullie er erg dankbaar voor, maar.... :X
Just kiddin' Joss, begreep ik ook wel hoor...
Maar ben benieuwd als Tadas knaken gaat vangen of iedereen alles vrijwillig blijft doen... :X

Edit: Dat verlengen van het contract van je driver is trouwens wel relaxed zeg, 1 klik en geregeld...

[ Voor 9% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 04-09-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:31:
Hmm, is het trouwens een bug als je driver beter is geworden in de seizoensstop? :o Hij is beter dan toen hij op de markt was, volgens mij (weet het niet helemaal 100% zeker)...
Kan, ja. Mijne is ook gestegen in skill bijvoorbeeld.
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:31:
Edit: Dat verlengen van het contract van je driver is trouwens wel relaxed zeg, 1 klik en geregeld...
Hoeveel loon komt er nou bij? En het is een verlenging voor 1 seizoen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:34:
[...]
Hoeveel loon komt er nou bij? En het is een verlenging voor 1 seizoen he?
Gaat van 1.55 naar 1.7 mln, is idd voor 1 seizoen.
Maar als ik de markt zo zie, zijn daar alleen maar slechtere coureurs en zijn de prijzen voor deze mindere goden minstens even hoog als wat ik mijn coureur betaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
@Luuk: Gaaf, maar dat kan pas als je contract bijna afloopt ofzo? Er staan bij mijn driver "current_not_expires", wat volgens mij betekent dat hij nog 3 seizoenen contract heeft en dat verlengen dus onmogelijk is :) Wel mooi idd, als je hem dan zeker kunt houden, want ik wil met deze driver nog wel ff verder, als hij goed z'n best doet en groeit :)
Joss schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:34:
[...]

Kan, ja. Mijne is ook gestegen in skill bijvoorbeeld.
Ja, maar de mijne stijgt in van alles, iig in DQP en DRP iets van 10 punten elk.
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:35:
[...]

Gaat van 1.55 naar 1.7 mln, is idd voor 1 seizoen.
Maar als ik de markt zo zie, zijn daar alleen maar slechtere coureurs en zijn de prijzen voor deze mindere goden minstens even hoog als wat ik mijn coureur betaal...
Hmm, handig. Dat is best cheap eigenlijk, maar als het te aantrekkelijk is, zal Tadas het wel duurder maken volgend seizoen :P

[ Voor 51% gewijzigd door Grrrrrene op 04-09-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:36:
@Luuk: Gaaf, maar dat kan pas als je contract bijna afloopt ofzo?
Klopt, dit was het laatste seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 rijd jij toevallig in C3G1???

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Yup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Mooi toch nog een GOTter die bij mij in rijd. 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ga maar eens wat rondes rijden dan kijken we wie er het snelst is ;)
Welke configuratie heb je qua engine etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 17:19:
Ga maar eens wat rondes rijden dan kijken we wie er het snelst is ;)
Welke configuratie heb je qua engine etc?
Nah, nu nog niet vant weekend ofzo denk ik. Als je maar weet dat ik voor het kampioenschap ga :9

Ik heb: Mercedes - Ford - Bridgestone 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk ik wil me onverdiende medaille!!!! :(

ghehe ook een bugje dus. Hier kan ik niet mee zitten, gewoon lekker laten zo ;)

buggie game... maargoed verslavingsfactor is hoog he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Mercedes - BMW - Michelin hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik begrijp niet waarom mensen hun suppliers hier kenbaar maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Joss schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:02:
Ik begrijp niet waarom mensen hun suppliers hier kenbaar maken :P
Alsof dat classified is :')

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zolang je het op F1Time niet kunt zien, is het voor mij classified ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:06:
[...]

Zolang je het op F1Time niet kunt zien, is het voor mij classified ja.
En groot gelijk. Ik bedoel dit is toch niet onbelangrijk voor concurrentie. Als ik weet dat mijn directe concurrenten allemaal met een super motor rijden wil ik dat best van te voren weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 23:14

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Eindelijk een volle competitie in C3G2 :)

Is leuker dan altijd maar punten scoren omdat er maar 8 man racen :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:08:
[...]

En groot gelijk. Ik bedoel dit is toch niet onbelangrijk voor concurrentie. Als ik weet dat mijn directe concurrenten allemaal met een super motor rijden wil ik dat best van te voren weten.
Als je nog niet gekozen had maakt dat wel uit ja, maar ik had al een keuze gemaakt en sander ook al. Daarbij het kan mij niet schelen wat de rest heeft gekozen, ik wil voor mezelf de beste keuze maken dat mijn strategie het beste werkt.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wes46 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:22:
[...]
Als je nog niet gekozen had maakt dat wel uit ja, maar ik had al een keuze gemaakt en sander ook al. Daarbij het kan mij niet schelen wat de rest heeft gekozen, ik wil voor mezelf de beste keuze maken dat mijn strategie het beste werkt.
Je kan er wel wat mee. Als je concurrenten een iets mindere of gelijke motor hebben maar veel meer R&D moet je in het begin van het seizoen je punten halen.

Maar ik denk dat die info niet lang "classified" is :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:27:
[...]

Je kan er wel wat mee. Als je concurrenten een iets mindere of gelijke motor hebben maar veel meer R&D moet je in het begin van het seizoen je punten halen.

Na de eerste race is alles weer openbaar. Tot dan hou ik mijn keus voor me (zover ik die al gemaakt heb dan :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Marzman schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:27:
[...]

Je moet het gehele seizoen punten halen, niet alleen wanneer de concurrentie wat zwakker is :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Wes46 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:41:
[...]

Je moet het gehele seizoen punten halen, niet alleen wanneer de concurrentie wat zwakker is :P
Laat maar eens wat zien dan dit seizoen ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:43:
[...]

Laat maar eens wat zien dan dit seizoen ;)
Hij gaat voor het kampioenschap, ik ben zeer benieuwd (heb op z'n account gepast, dus weet hoe hij er ongeveer voor staat :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Net even naar m'n driver gekeken, maar deze is na de test gewoon netjes gestegen ook op het gene waar ik op trainde. Ook de motor is netjes verbeterd/verslechterd na de test.

Had op het f1time forum al wel gezien dat er mensen met 1 ster r&d niks bij de test hadden gekregen, maar dat lijkt me logisch

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, niks is wel heel weinig, maar blijkbaar is het echt zo verdeeld:

1 ster: 0% winst
2 sterren: 5% winst
3 sterren: 10% winst
4 sterren: 15% winst
5 sterren: 20% winst

Zou het echt zo zijn? Dat is wel lomp nml :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Grrrrrene schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 19:27:
Nou, niks is wel heel weinig, maar blijkbaar is het echt zo verdeeld:

1 ster: 0% winst
2 sterren: 5% winst
3 sterren: 10% winst
4 sterren: 15% winst
5 sterren: 20% winst

Zou het echt zo zijn? Dat is wel lomp nml :X
Dan ben ik blij dat ik niet voor de bridgetones heb gekozen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nee, ik ook :D Maar goed, die percentages, waar neem je die van? De "rek" die er nog in zit? Dat zou wel vet zijn :o Na drie tests zit je dan bijna op de helft (48,8%) :o Ik ben dan ook ineens heel blij dat ik geen Bridgestones heb, geen Ford versnellingsbak en geen Ferrari motor, hoewel die laatste waarschijnlijk door niemand wordt gekozen, lijkt me |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik ben blij dat ik nog moet kiezen. ;) Voorlopig wacht ik nog maar ff daarmee tot 100% duidelijk is hoe die R&D-sterren precies werken. Als je op basis van een onduidelijke uitleg een verkeerde leverancier kiest, hobbel je het hele seizoen achteraan in het veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mwah, ik heb goede leveranciers die alleen maar beter kunnen worden dankzij veel R&D-sterren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Hoe werkt het trainen van het personeel precies. Is het maar één groep die je kan kiezen, of alledrie, en maakt het veel verschil? (functie werkt trouwens maar na eerste race zeker?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat staat gewoon in infocenter: je kunt iedere groep 1 keer trainen _per_ race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Hmm, ben erg benieuwd naar de keuze van de anderen in mijn groep. Zoals ik eerder aangaf zou ik waarschijnlijk wel mee kunnen komen met de nr 1 en 2 van mijn C4 groep. Gelukkig bleek dat in P en WU waar te zijn. In de Q sta ik een heel stuk voor ze (nu 3de op de grid).
Ik zal nog wel wat afzakken maar een top 10 Q is wel ok voor mijn eerste race, imho :P

Oh, ik zoek nog steeds een teammaatje in C3G8 ! De tweakers in die groep lezen hier niet meer ? ;(

Ik heb mijn doelstelling ook bijgesteld, namelijk het financieel zien te redden dit seizoen... Ik heb wat kosten/baten berekend en ik maak redelijk verlies per race. (tenzij ik heel erg veel beter ga rijden dan ik op het moment verwacht) Nog maar even flink verdiepen in design om kosten omlaag te halen.
Kan de efficiency bij een onderdeel ook weer omlaag als je er te weinig uur in steekt trouwens ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, ik weet niet hoe de financien uitpakken dit seizoen, wordt lastig hoor. Aan de andere kant: ik had vorig jaar de op een-na-slechtste driver aan het begin van het seizoen en nu de nummer 16. Vorig seizoen eindigde ik met 5 punten op de 17e plaats, dan moet ik met mijn nummer 16 nu toch wel top10 kunnen halen. Ik finishte al redelijk consequent in die buurt aan het eind van s27, dus ik heb goede hoop :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Stealth2000 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:02:
Oh, ik zoek nog steeds een teammaatje in C3G8 ! De tweakers in die groep lezen hier niet meer ? ;(
Al geprobeerd om ze binnen F1time een PM te sturen? ;)
Kan de efficiency bij een onderdeel ook weer omlaag als je er te weinig uur in steekt trouwens ?
Als je geen uren in een onderdeel steekt blijft hij hetzelfde, behalve bij een nieuw seizoen want dan gaan alle onderdelen terug in prestatie.

Volgens mij is het wel zo dat als je een onderdeel opnieuw gaat designen en je bijna alle uren in gewicht of kosten zou steken, je efficiency terug loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Sempy schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:21:
[...]
Al geprobeerd om ze binnen F1time een PM te sturen? ;)
Absoluut, maar ben wat ongeduldig ^^
Sempy schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:21:
[...]
Als je geen uren in een onderdeel steekt blijft hij hetzelfde, behalve bij een nieuw seizoen want dan gaan alle onderdelen terug in prestatie.

Volgens mij is het wel zo dat als je een onderdeel opnieuw gaat designen en je bijna alle uren in gewicht of kosten zou steken, je efficiency terug loopt.
Ah, het loopt wel terug dus. Maar es kijken of daar een balans in is te vinden (genoeg uur om eff gelijk te houden maar kosten en gewicht wel terug te laten lopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06:41
Stealth; vergeet niet dat je in C3 een sponsor meer kan hebben he! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Requiem19 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 10:31:
Stealth; vergeet niet dat je in C3 een sponsor meer kan hebben he! :)
:X 8)7

* Stealth2000 logt snel in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

oh oow, als dat van die R & D waar is dan heb ik misschien wel een probleempje. Maar ach mijn doelstelling verandert er niet door. Er hebben er bij mij nu al 13 een vrije training gedaan dat is al meer dan bij mij vorig jaar in C4 uberhaupt een keer ingelogd hadden 8)7

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Hmmm, in de practise sta ik 6e van de 15 die tot dusver gereden hebben...
Dat valt me zeker niet tegen, al zegt de P natuurlijk helemaal niks.
Belooft wel weer een leuke race te worden met temperaturen van 40C en in C2 mag je dan geen kadootjes in de vorm van klapbanden meer verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Beginnen eindelijk wat mensen hun practice te doen, onder andere mhans.
Lijkt er op dat ik nog steeds sneller ben dan hem, verschil is alleen niet meer zo groot met 0.3s.

Kan niet wachten tot er meer mensen hun qual hebben gedaan. Nu is het maar de vraag wat voor tijden je ziet. Kan natuurlijk zo zijn dat er mensen voor me staan die de laatste paar ronden voor de show een 100 rev rondje hebben gereden.

Is die vervelende week wachten niet al eens voorbij :p

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 21:24
brid schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:47:
Kan niet wachten tot er meer mensen hun qual hebben gedaan. Nu is het maar de vraag wat voor tijden je ziet. Kan natuurlijk zo zijn dat er mensen voor me staan die de laatste paar ronden voor de show een 100 rev rondje hebben gereden.
In de P bedoel je hopelijk ;)

In mijn klasse (C4G10) hebben al 12 mensen 4 rondjes Q gedaan en 13 practice, sta nog steeds bovenaan, dus ik zie het wel goed komen *O*

Heerlijk trouwens om weer een goede driver te hebben: redelijk constante rondetijden (in de Q lag langzaamste en snelste slecht 0.4 sec van elkaar, vorig jaar scheelde het vaak wel 1.5 sec..)

[ Voor 15% gewijzigd door B-Force op 05-09-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

brid schreef op woensdag 05 september 2007 @ 11:47:
Beginnen eindelijk wat mensen hun practice te doen, onder andere mhans.
Lijkt er op dat ik nog steeds sneller ben dan hem, verschil is alleen niet meer zo groot met 0.3s.

Is die vervelende week wachten niet al eens voorbij :p
Ik rijd in de P altijd minimaal 1 rondje een 100rev rondje zodat ik weet wat voor tijd ik kan rijden in de Q. Meestal ligt mijn Ptijd ook vlak bij mijn Qtijd alleen met de Q ben ik dan wat zwaarder dus daar zal iets in zitten. Maar dat geeft mij altijd een goed beeld van wat ik kan op deze baan alvorens ik de Q gereden heb.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Bedoel inderdaad de P en WU.....100 rev is daar een beetje onzin, alleen je onderdelen slijten harder.
Na een paar keer proberen, weet je wel wat ongeveer het verschil tussen 90 en 100 rev is.

Is dat de practice bij ons nat is en iedereen dus op dezelfde banden staat dat je wel ongeveer weet waar je staat. Ik sta nu 9/13, maar de zijn er al een paar die de qual hebben gedaan en waaran te zien is dat ze dus 100 rev rondjes hebben gereden.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 21:24
Is het trouwens raar dat ik getest heb voor engine en dat mijn revisie nu zwaarder en onbetrouwbaarder is geworden? (bhp en revs zijn wel iets omhoog gegaan...) ?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.