Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #6

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.033 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

standing/last race results staan er niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:27
Krijg je deze mail:
Dear Hans,

This season you will be competing in Class 3 - Group 9.

F1 Time season 28 has now begun and it promises to be the best season of racing yet.

We thank you for your patience between seasons. Many changes have been made and new features have been added to make the experience and racing even more exciting for all managers. You will find complete list of changes on the info page soon after reset.

We look forward to seeing you on the track!

F1T team
Ben ik helemaal blij, vlieg naar de site: Kan je nog steeds niet inloggen....Die Tadas zet stelt mijn geduld nu wel heel erg op de proef !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Season 28 is open!
By Tadas Bubelevičius
On: 2007-09-02 02:24:19I have promissed short list, but it is quite long by now:
1. Sponsors' win and point bonus reduced by 50%
2. Factory reduced by 10% over 100 space
3. Taxes 30% over 30M
4. Staff skills increase slower during races
5. Ability to train staff once (each type) per race (between races). There are three intensity levels available
6. Better staff will command bigger salary increase
7. Engines, Gearboxed, Tyres have been updated for a new season.
8. Updated lap calculation script with the following changes:
* Part's individual importance for laptime performance slightly changed with focus on aerodynamics.
* Optimal wings' setup calculation changed completely
* Optimal gears' setup calculation changed
* Car design influence a little bit reduced for the old range (50-100), but it is about the same for new range (40-100) as it was for old overall.
* Tyres performance slightly adjusted - softer compounds were made a little bit better (faster) than before, intermediates should perform a bit differently during rain and you may need to reevaluate when to switch from dry to intermediates to rain tyres depending on track wetness.
* Driver concentration is not the only factor that determines how big is the mistake that your driver makes on a given lap. Some other skill(s) may compensate lack of consentration.
9. Can extend contract of your driver by one more season if driver is not yet negotiating with any other manager. Option only available while current contract is valid.
10. Design levels reduced by 10, but default for everyone now is 40, you can still reach max 100. Over the next few seasons default will be reduced even further, still keeping 100 as maximum.
11. Going back to old inactivity rules: in lowest class (4) after missing 4 races your office is suspended and removed from your group, empty spot is flled by someone in the waitinglist. This will promote more competitive racing in c4. In other classes oldrules apply - your office is suspendedonly if you miss last 4 races of the season, but there is no replacement for inactives in higher classes.
12. Gearbox testing introduced.
13. Testing functionality changed a bit, the ceiling is higher by 20 HP and higher R&D means bigger gains (every R&D level gives about 5% increase: (1*=+0%, 2*=+5%, 3*=+10%, 4*=+15%, 5*=+20%)).
* Removed Power development during races, engines improve only in reliability during races.
14. Markets will run every two races (normally this should mean Sunday noon every weekend except between seasons). So you may want to extend your driver'scontract before first Sunday. I know it is early to make such an important decision, but if it is tooearly for you, you can always go to the market and negotiate with your own driver while competing for him with other managers.
15. Track characteristics (sharpness and dynamics) have changed a bit.
16. You can train your driver's skills past his natural limit - skills will train much slower above that limit, but even very untalented bloke from the street can now become decent driver if he has been trained long enough.

Nog meer veranderingen als ik van te voren had verwacht!
Het meeste ziet er goed uit :)

* Is er toevallig een tweaker gejoined in Class 3 - Group 7? Ik zoek nog een teamgenoot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik was er helemaal uit voor de banden, is dat veranderd :) Toch nog even over nadenken. Wanneer is eigenlijk de eerste race?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

11 september is eerste race, maar ik zit nu in C3G1 maar wat een keuzes zeg in leveranciers :?

super duur maar die moet ik haast wel nemen anders kom ik natuurlijk niet mee dit seizoen. Vorig jaar was ik aan leveranciers nog geen miljoen kwijt per race nu kost alleen een goede motor al 2 miljoen.

Toch nog even goed nadenken wat ik zal gaan kiezen. Trouwens mijn budget is ongeveer 60miljoen nu kan ik daar fatsoenlijk een seizoen mee draaien als ik ervan uit ga dat ik geen 1 punt ga pakken?

Trouwens, nog meer mensen die in C3G1 zitten?

EDIT: ik had vorig seizoen een team aangemaakt waarom heb ik dat team nu niet meer??

[ Voor 7% gewijzigd door Wes46 op 02-09-2007 09:03 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:29
Eindelijk, we kunnen aan de slag. :) Eerste race op 11-9, dus nog ff tijd om alles te bestuderen.
11. Going back to old inactivity rules: in lowest class (4) after missing 4 races your office is suspended and removed from your group, empty spot is flled by someone in the waitinglist. This will promote more competitive racing in c4. In other classes oldrules apply - your office is suspendedonly if you miss last 4 races of the season, but there is no replacement for inactives in higher classes.
Positief dat er wat gedaan wordt aan de inactiviteit van C4. Jammer dat de inactieven in hogere klasses niet worden opgevuld, schijnbaar is Tadas nogal principieel op het punt dat je je plek zelf moet verdienen. Overige veranderingen klinken ook niet slecht.

Ik zit overigens in C3G5. Ik heb even gecontroleerd en m'n driver is qua stats de 12e in de league. Een eerste voordeel tov vorig seizoen in C4 waar ik door de random driver echt een achterstand had.

EDIT:

@wes46, volgens moet je ergens je licentie verlengen voor een bepaald bedrag. Ik heb zelf geen team gehad, dus kan niet kijken waar die optie zit.

Kan een van de C4-ers voor de grap eens kijken wat daar de Bridgestones kosten. Zijn de banden in alle klasses zo duur geworden (tot 1mln) of betaal je in C3 meer dan in C4. de komende dagen maar ff een sommetje maken, ik heb geen zin om m'n riante bankstand er in een seizoen er doorheen te jagen.

[ Voor 19% gewijzigd door Sempy op 02-09-2007 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Sempy schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:04:
ik heb geen zin om m'n riante bankstand er in een seizoen er doorheen te jagen.
Dat was ik wel van plan, ik heb mijn keuzes al gemaakt denk ik :9 Ik wil niet zitten sukkelen omdat anderen een betere motor hebben of om welke reden dan ook. :+

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Erg ruime tijd tot volgende race :| Nougoed, tijd om de veranderingen door te nemen dan.

@hierboven: Alles is erg duur geworden ;) Maar de mindere fabrikanten zijn aantrekkelijker gemaakt door lagere prijzen/betere realiability/hogere R&D.

[ Voor 46% gewijzigd door Joss op 02-09-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:45
He shit! Ik zit niet in dezelfde groep als Luuk, da's wel jammer. Nu moet ik dus op zoek naar een onbekend teamgenootje.... Altijd lastig.

De works suppliers lijken mij trouwens niet eens zo heel veel beter dan de customer suppliers. Zijn er nog meer bekende verschillen tussen die twee?

Verder zag ik dat mijn driver de op 2 na slechtste is van onze groep. Als dat maar niet de graadmeter gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op zondag 02 september 2007 @ 10:37:

De works suppliers lijken mij trouwens niet eens zo heel veel beter dan de customer suppliers. Zijn er nog meer bekende verschillen tussen die twee?
Works zijn altijd de beste keus geweest, maar dit seizoen zijn de suppliers sterk veranderd. Zo heeft in C3 de Ferrari nu maar 88% reliability, wel de meeste HP maar kost ie ook 3.000.000 per race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elconejo
  • Laatst online: 24-02 13:30
Log ik in deze morgen, blijkt dat ik gepromoveerd ben naar C3G13 terwijl ik dit helemaal niet verwacht had |:( (5de in G4C9). Nu heb ik totaal geen idee welke leveranciers ik moet nemen of hoeveel je kan verdienen per race. Daarom enkele vraagjes: Welke leveranciers worden het meeste gebruikt in C3? Of is dit helemaal niet meer te zeggen wat het beste is nu de waarden gewijzigd zijn? Heeft iemand tips over hoe je de leveranciers het beste kiest?
Hoeveel kan je verdienen in C3 als je bij de eerste 3 bent in de race? (~4,5M in C4)
Ten slotte: is er iemand van de tweakers die een team met me wil vormen?

Edit: Reeds een teammaat gevonden. (is het voordelig om met meer dan 2 een team te vormen?)

@Joss: Leander Vanhulle C3G13

[ Voor 9% gewijzigd door Elconejo op 02-09-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
@elco: Jammer dat je het niet had voorzien, maar je slaat jezelf er wel doorheen.

Meest gebruikte supplier is niet te zeggen, daarvoor zijn de waarden veel te sterk verandert. Hoe je een beste suppliers kiest ligt aan je voorkeur: geld of prestatie. Kijk naar de verschillen en bedenk hoe lang het zou duren om het gat te dichten middels tests.

Voor de inkomsten verwijs ik je naar de Game Rules (op F1Time onder community) > Money > Income Sources.

**Ik ga de lijst met GoTers updaten in de OP, meldt je echte naam en Class/Group als je erbij/eruit wil.**

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 02-09-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Wesley Jonker - C3G1

Ik ga met mijn suppliers voor betrouwbaarheid. Ik denk dat dat een verstandige keuze kan wezen in mijn eerste jaar C3. 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:04:
Wesley Jonker - C3G1

Ik ga met mijn suppliers voor betrouwbaarheid. Ik denk dat dat een verstandige keuze kan wezen in mijn eerste jaar C3. 8)
Ik bedoel eigenlijk nieuwe mensen. De oude lijst is zojuist geupdate. Zo'n 10-15 inactives en de laatste groep met een GoTer uit de oude lijst is C4G14. Wow! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Komen er voor de eerste race nog sponsoraanbiedingen bij. Door promotie naar C3 heb ik nu een extra plek op de wagen, maar helaas geen aanbieding om het op te vullen (nog los van de plek die ik niet kon opvullen na de laatste race van s27). of is dit altijd zo?

[ Voor 16% gewijzigd door Sempy op 02-09-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

Peter Steenbergen - C3G9

bah samen met rene, winnen zal het wel niet worden dan)

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss ik zit bij jou in de groep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik heb het gezien :) Helaas heb ik al wel een teamgenoot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit ik nu alweer bij Sempy in de group, kunnen we elkaar weer beconcureren :)
Wil je bij mij in het team? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Laat ik mezelf ook maar toevoegen hier :P
Marnix Borst - C3G10
We zijn weer begonnen :D (moeilijke keuzes maken als het gaat om suppliers)

[ Voor 17% gewijzigd door Dauthi op 02-09-2007 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ik zit al met een vraagske, ik kan geen team aanmaken :s - Bug zo te lezen op forum ...

[ Voor 21% gewijzigd door nvidia op 02-09-2007 12:18 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Vincent van Doesburg - C3G8

En ik zoek nog een teammaatje ;)

Maargoed, eerst maar es een keuze proberen te maken tussen de suppliers...

-edit, aardige prijs verschillen bij suppliers... Aangezien ik niet echt veel cash heb ( ter vergelijking, ik sta op #23 bij het balance overzicht... de #1 heeft 120 mil :/ ) en dit mijn eerste C3 seizoen is ga ik voor de middenmoot, vechten tegen degradatie dus. Wat goedkopere suppliers lijken me dan niet verkeerd.
Verder was het even schrikken, factory gekrompen, development is overall efficiency - 10, maargoed valt uiteindelijk wel mee.

Ik moet wel zeggen, ik heb er weer helemaal zin in ! \o/

[ Voor 64% gewijzigd door Stealth2000 op 02-09-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Frank van Brandwijk - C3G6

Ik hoop dat de mensen wat actiever zijn in C3 :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm gepromoveerd naar C3G2 (Leander Mutsaers) kijk net even of mijn driver ook nog wat veranderd is en die lijkt flink veranderd. Motivation is iig niet meer 1 maar 21.. er is dus nog hoop voor hem maar zijn skil zit wel ineens op 97 kan me niet herinneren dat die zo hoog stond toen ik hem contracteerde... maar ach tis positief iig dat er weer dingen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
C4G13

[ Voor 64% gewijzigd door F e r o x op 03-09-2007 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j1nx schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:28:
Peter Steenbergen - C3G9

bah samen met rene, winnen zal het wel niet worden dan)
welkom j1nx :D

Eindelijk reset. Genoeg te doen voor dit seizoen. Heb er helemaal zin in.

Nu nog twijfels over wat mijn doelstelling gaat worden en hoe we dat gaan verwerken in supliers. Maar zie wel paar tweakers nog in g9 :D + een collega die gepromoveerd is. Zorgt altijd voor leuke discussies ;)

Ben wel blij dat me coureur 6e van het veld is. Dat is dan weer een opsteker :D

En was het schrikken dat design alles met 10 is gedaald. Maarja daar heeft iedereen last van uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:35:
[...]
En was het schrikken dat design alles met 10 is gedaald. Maarja daar heeft iedereen last van uiteraard.
10 maar? :P Heb je alles op 50 dan? :P

Bij design is overal 20% boven 50 van af gegaan + nog eens 10 eraf om te compenseren dat de instapwaarde is verlaagd van 50 naar 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 16-09 23:04

The_DoubleU

Tweaker in München

Vraagje over de sterren bij R&D, hoe werkt dat.
1 ster is weinig punten tijdens testen? en 5 sterren veel punten?

Mijn team is weg :(
Hoop dat het snel opgelost word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
The_DoubleU schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:49:
Vraagje over de sterren bij R&D, hoe werkt dat.
1 ster is weinig punten tijdens testen? en 5 sterren veel punten?

Mijn team is weg :(
Hoop dat het snel opgelost word.
't staat eigenlijk letterlijk in de season-changes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 16-09 23:04

The_DoubleU

Tweaker in München

Joss schreef op zondag 02 september 2007 @ 14:03:
't staat eigenlijk letterlijk in de season-changes ;)
Ik zie het :)
Gisteren een erg goed feestje gehad.
Nog gefelicidingus Joss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jelle bender C3G13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:39:
[...]

10 maar? :P Heb je alles op 50 dan? :P

Bij design is overal 20% boven 50 van af gegaan + nog eens 10 eraf om te compenseren dat de instapwaarde is verlaagd van 50 naar 40.
Ook goed. maar was toch schrikken. Nja weer iets op te bouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Design is wel erg gekelderd idd, keuzes maken was iig makkelijk motoren/gearbox/tires. Voor mij was iig na een keer kijken duidelijk welke het moeten worden met het oog op de lange termijn.
Ik zal moeten gaan vechten voor C3 behoud, mijn coureur is slechts 25ste van het veld, dus hopen het te overleven dit seizoen en dan volgend seizoen alstie het een beetje geleerd heeft punten gaan scoren hoop ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

ik heb ook een keuze gemaakt in mijn leveranciers, ik hoop dat ik de goede keus heb gemaakt maar dat is altijd afwachten. Op naar de eerste race.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmm, ben net terug van een crewmeeting, erg gezellig allemaal en des te leuker als je dan ziet dat F1Time gereset is \o/ Ideaal, geen gestress en geram op F5, gewoon thuiskomen met een bak informatie en nieuwe regeltjes op F1Time :P Mijn driver is de 16e qua kwaliteiten, ben er wel blij mee zo, want hij mag lekker doorgroeien dit seizoen :P

Man-o-man wat zijn de suppliers duur :o Heeft Tadas alles met twee vermenigvuldigd ofzo? 8)7 Ik denk dat ik een Ferrari of een Renault motor al niet eens kan betalen, laat staan dat ik er een setje Bridgestones bij kan hebben 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Grrrrrene op 02-09-2007 16:32 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:41:
Zit ik nu alweer bij Sempy in de group, kunnen we elkaar weer beconcureren :)
Wil je bij mij in het team? :)
Je het een mailtje bij f1-time. Eens kijken of we dit jaar weer 1 en 2 kunnen worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik heb mijn suppliers nu ook gekozen na lang wikken en wegen. Heb meteen een test gedaan voor de gearbox met een raar resultaat; shift delay staat nu op 0. Lijkt mij niet echt kloppen of zie ik dat verkeerd :?

edit: Ik zie nu ook dat we mogen betalen voor de supporterfunctie.

[ Voor 14% gewijzigd door MRCL op 02-09-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Gefeliciteerd: je hebt een CVT uitgevonden :+ Een andere versnellingsbak met een shiftdelay van 0 kan ik me zo 1-2-3 niet indenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pffff erg duur allemaal ja. Als je je staff wil trainen, wil testen en een nieuwe auto moet kopen voor bijna iedere race... Dan kom ik dus echt niet rond, ookal word ik 2e/3e/4e/5e :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

[b]MRCL schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:37:

edit: Ik zie nu ook dat we mogen betalen voor de supporterfunctie.
En nog wel een flink bedrag ook....... Als dat zo is, mag Tadas wel een helpdesk instellen, voor die centen mag het wel probleemloos draaien, binnen 24 uur reactie op een vraag/probleem, en een rete stabiele server hebben..... :/
Grrrrrene schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:35:
Gefeliciteerd: je hebt een CVT uitgevonden :+ Een andere versnellingsbak met een shiftdelay van 0 kan ik me zo 1-2-3 niet indenken :)
zeker een variomatic uit een oud dafje....... d:)b

[ Voor 27% gewijzigd door andrestouwe op 02-09-2007 20:31 ]

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mjah, dit gaat idd een moeilijke worden, dit seizoen. Ik ben benieuwd hoeveel mensen zich in de vingers snijden en halverwege het seizoen failliet gaan :P

Ik vind het opzich wel leuk: vorig seizoen kon je nml gewoon van alles het beste nemen en zolang je dan 10e of hoger finishte, kwam je wel rond, inclusief testen. Nu krijg je meer diversiteit, omdat iedereen doet wat hem/haar het beste lijkt. Je moet keuzes maken en dat zal het verschil maken tussen de managers (hoewel het effect uiteraard weer onvoorspelbaar is, dus er zit een geluksfactor in).

Die supporterfunctie moet ik echt nog ff over nadenken, ik vind het toch wel aardig wat geld wat hij ervoor wil vragen.

[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 02-09-2007 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt nu gewoon kiezen tussen testen of staff opleiden denk ik. Beiden zit er niet altijd in gok ik gewoon. Ik begin dit seizoen met 80M omdat C4 zo simpel was vorig jaar.
Toch wordt het moeilijk hoor ten opzichte van vorig jaar waar je aangewezen driver maar 500K was en nu istie toch een stuk duurder, zo ook designer en marketing director.

Motoren, gearboxes etc zijn ook duurder en punten zijn een stuk minder zeker of soms wel zo goed al zeker niet :(.

Wordt iig een leuke uitdaging en kan niet wachten, weet na een rondje power testen op engine dat de mercedes engine een zeer goede keus is geweest, gemiddel gewicht, goede hp, zeer goede R&D en na een rondje testen is tie minsten zo goed als de minder betrouwbare en duurdere renault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Als Tadas maar niet denkt dat ik 30 euro voor een jaar supporter ga betalen. Laat alles eerst maar is stabiel draaien, goede helpservice en een wachttijd tussen de seizoen van max 1 week.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
We hebben echt ook nog maar 2 dagen supporter? Belachelijk, wat denkt Tadas wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Tadas blijkt niet te doorgronden, als je net al je deelnemers op twee weken extra vertraging heb getracteerd dan ga je toch niet direct een betaalfunctie introduceren, maar wacht je daar ff mee. Je zou haast gaan denken dat het implementeren van die betaalde supportersfunctie de reden is voor de vertraging. ;)

Ik doe het voorlopig in ieder geval niet, als het nu een tientje was ok, maar voor 30 euro mag hij eerst een keer laten zien een goede reset te kunnen afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
30 euro,- tjezus. Ronduit schandalig bedrag voor iets wat eigenlijk nog steeds niet stabiel en finished te noemen is. Alleen de slechte communicatie van de reset is voor mij al genoeg reden om eerst nog maar es een seizoen te spelen voor ik nadenk over supporter worden.

Ik heb inmiddels mijn keuze qua suppliers gemaakt... en ik heb gelijk al spijt van mijn motor keuze. Had toch liever merc gekozen ipv BMW :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Hmmmz, kom terug en zie tot mijn grote vreugde dat de reset gedaan is (hoi hoi)
Wel extreem matig dat Tadas met dikke bedragen gaat smijten voor supporter, had ie beter klein kunnen beginnen... (sukkel leert het ook echt nooit...)
En ben mn team kwijt....

Edit: wilde iemand nog screens van C2 zaken??

[ Voor 8% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 02-09-2007 22:29 ]

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:25
Randy Ruiterkamp

Class3- Group14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
ik had altijd gedacht dat de prijs voor 1 jaar rond de 10 euro zou liggen, maar dit gaat alles te boven! Hier moet je al goed gek voor zijn om dit te betalen.

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:01
Hmm, ben gepromoveerd naar C3G7 en heb de 13e driver in de comp. Ik ga dus voor de middenmoot dit seizoen.

Wat gebeurd er overigens als je het financieel niet rond hebt? Ik heb nl direct mn nieuwe driver ed voor 3 seizoenen vast gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supporters voordelen:

• Meer gedetailleerd raceverslag (grafieken).
• Persberichten uitgeven.
• Meer statistieken: kwalificatie geschiedenis, race verloop tabellen van het huidige seizoen voor iedere groep etc.
• Een gastenboek, waar andere managers een berichtje voor je achter kunnen laten.
• Een prijzenkast, om al de door jou gewonnen prijzen te showen.
• Vriendenlijst, met informatie en 'online/offline' info over jouw vrienden.
• Geen reclame in het spel.
• DRP en gemiddelde statistieken voor verschillende delen in de race.
• Verslagen van de oude races.
• Veel historische data over races die je hebt gereden, inclusief setup en race orders.
• Binnenkort meer...

Tjah 30 euro is gewoon teveel... het voegt wat toe. Maar wat heb ik aan statistieken als de server gemiddeld 3 maanden eruit ligt per jaar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Laatst online: 23:27
Is die Tadas nou helemaal op z'n achterhoofd gevallen? Ik snap best dat je een support functie inbouwd, maar hou het dan wel binnen normale grenzen.
*Edit: Oeps zie net dat het per jaar is, dan valt het weer behoorlijk mee imo

Anyways, volgende week race day. Ik ben wat betreft gear toch maar voor de wat dure stuff gegaan. Als het allemaal goed gaat moet dat zichzelf terugverdienen.

Iemand die nog een teammate zoekt trouwens (C3C9)?

[ Voor 9% gewijzigd door mhans op 03-09-2007 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:o De reset is er nu al! :')

Iemand naar C3G6 gepromoveerd? Heb een plaats vrij in m'n team :)

[ Voor 59% gewijzigd door Angeloonie op 03-09-2007 01:54 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind persoonlijk 30 euro per jaar nog wel meevallen hoor, das iets minder dan 3 euro per maand. Is wel zo'n beetje de gemiddelde prijs. Natuurlijk krijg je bij de andere online manager games betere feedback, meer opties en een professionelere approach maar goed... Toch spelen we allemaal deze game en niet die andere :).

Ik zit trouwens in C3-G4 samen met Joost Koelman (vorig seizoen een 1-2 en het teamkampioenschap :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 23:14

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Hé eindelijk!

Ik zit in C3-G2 :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

w00t! Ik sta voor het eerst in C3 bij de practice/warmup/quali bovenaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens nog 2 maanden supporter dus ik klaag niet ;). Heb net ook even mn practice laps gereden, sta gewoon voor een gast die uit C2 komt (heb dus de pole tot nu toe :P)... Kan in ieder geval voor de punten gaan rijden dit seizoen :)!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Ik begin zoals gewoonlijk ergens onderaan. Maar dat heeft vorig seizoen niet veel uitgemaakt aangezien ik gepromoveerd ben :). Ik heb nog hoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
30 euro vind ik ook aan de hoge kant, vooral omdat er welgeteld 1 persoon is die aan het spel werkt (goed, twee als je de liveries meetelt), de rest doet volgens mij niet zoveel (OK, Jon is ook wel actief). Hoe dan ook: andere online games hebben een flinke organisatie erachter zitten en zijn bijna alle 365 dagen van het jaar speelbaar. F1Time ligt er zomaar 's 2-3 weken uit tijdens een reset zonder enige informatie (of heel laat, een paar dagen na de deadline de melding dat het niet gelukt is, alsof ons dat nog niet opgevallen was :P).

Kortom: als er wat verandert wil ik er heel misschien voor betalen, maar je krijgt bijna niks voor die 30 euro, dus ik denk dat ik het niet doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nu blind of klopt het dat ik nergens een team kan maken?
Sempy, je mag dus nog even wachten op ons team :p Maar ik zal er wel een aanmaken.

Zie dat Jos snel is, zonder het duidelijk te vertellen mij toch al in de juiste class en group gezet in openingspost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Yeah eindelijk weer aan de gang.
Gisteren even de suppliers gekozen en de eerste practice gedaan.

Kiezen van de suppliers was niet al te moeilijk, moest in ieder geval wat goedkopere leveranciers kiezen, maar wel met een hoge R&D. Behalve dan voor de bandjes, 2/3 ronden maakt me niet zoveel uit als het me meer dan 0.5m kost om research te kunnen doen.

Practice viel een beetje tegen, dqp wou weereens een keer niet. Volgende keer een iets andere methode proberen, hopelijk geeft dit betere resultaten.
Support prijs valt wel mee. Ligt als de reset goed gaat, dus 2 weken, op ergens tussen de 0.30 en 0.40 per race.....
Maar als de reset lang duurt ben je dus veel meer per race kwijt.....had toch liever gezien dat je support kan afsluiten voor een x aantal race, ligt de prijs teminste vast

[ Voor 22% gewijzigd door brid op 03-09-2007 08:41 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 07:45:
Sempy, je mag dus nog even wachten op ons team :p Maar ik zal er wel een aanmaken.

Zie dat Jos snel is, zonder het duidelijk te vertellen mij toch al in de juiste class en group gezet in openingspost :)
Ik heb de optie wel om een compleet team aan te maken, maar het is natuurlijk handiger als jij jouw team verlengt. Ik denk dat dat komt door de teambug die er schijnt te zijn:

http://www.f1time.com/for...ad_id=4404&post_offset=15

Gelukkig hebben we nog ff voor de eerste race, gaat volgens mij voor Tadas nog best een klus worden om deze en andere gerapporteerde bugs tijdig te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 07:45:

Heb gewoon iedere naam uit de lijst van vorig seizoen opgezocht :P

@kroket: Welkom in mijn groep! :)

@supporter kosten: heb op het f1time forum even een polletje gestart

[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 03-09-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah mooi we kunnen weer *O*

g3-11 Sam arink

Nu nog opzoek naar een team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 21:24
Shit, helaas gegradeerd weer naar C4G7 :( Zonde dat niet eerst de inactievelingen eruit werden gekickt... Maarja, dan maar geld oppotten nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elconejo
  • Laatst online: 24-02 13:30
@Joss Elconejo - Leander Vanhulle C3G13
(ik sta nog niet in startpost, vorig seizoen mij er niet bijgezet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
B-Force schreef op maandag 03 september 2007 @ 10:11:
Shit, helaas gegradeerd weer naar C4G7 :( Zonde dat niet eerst de inactievelingen eruit werden gekickt... Maarja, dan maar geld oppotten nu :D
Wordt wel moeilijker hoor :P Je zit met alle actieve C4ers (als het goed is) en als ze na 3/4 races nog geen race hebben meegedaan, worden ze nu vervangen _/-\o_

@elco: done in a minute

Heb net even uitgerekend dat ik grofweg 250.000 euro per race verlies als ik 3e word, maar wel moet testen en 7 onderdelen aanschaffen. :/ En dat kan eigenlijk alleen maar meer worden, aangezien ik de goedkoopste engine heb genomen voor de berekening (althans, de goedkoopste die op mijn shortlist staat)

[ Voor 28% gewijzigd door Joss op 03-09-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Toch mooi om te zien dat C3G9 nog steeds de meeste GoTers bevat van alle groepen... Tja, zit nu een beetje in mn eentje in een groep...
Enne Joss, als je dacht dat jij verlies ging draaien.... damn die kosten zijn naatje in C2.
Ik heb gelukkig een driver die nr 8 is van de groep, dus dat geeft nog enige hoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

-

[ Voor 100% gewijzigd door Marzman op 03-09-2007 12:54 . Reden: volgens mij heb ik een heel oud bericht beantwoord :) ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Luuk: Heb ik ergens de screenshots van C2 gemist? O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:20:
Luuk: Heb ik ergens de screenshots van C2 gemist? O-) :P
Hahaha, had je verzoekjes....?
Ik zal vandaag wel ff screens geven van de suppliers, verder weinig bijzonders volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo manne, k'zal me ff voorstellen, ik ben Jos Roelofs en speel sinds een paar maanden ook op F1time. Volgens m'n maat (andrestouwe) moest ik me hier maar aanmelden (geen idee waarom.. :P ) Dus bij deze.....

oh ja, Jos Roelofs - Class 3 group 9....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

De screens van C2 suppliers:

www.elskamp.org/files/f1time1.jpg
www.elskamp.org/files/f1time2.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 03-09-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Die 4 revisions bij zo'n works-motor zijn natuurlijk wel erg lekker. Ik vindt ze eerlijk gezegd ook nog wel redelijk geprijsd als je ze vergelijkt met de duurdere customer-motoren. Waar Tadas die prijs voor de Ferrarimotor op gebaseerd heeft is me nl. echt een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 13:53:
Yo manne, k'zal me ff voorstellen, ik ben Jos Roelofs en speel sinds een paar maanden ook op F1time. Volgens m'n maat (andrestouwe) moest ik me hier maar aanmelden (geen idee waarom.. :P ) Dus bij deze.....

oh ja, Jos Roelofs - Class 3 group 9....
OK, nu wordt het leuk, de SMS crew heeft dit forum ontdekt :P

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppffff lastig lastig. Dat wordt een duur seizoentje. Als niet presteer dan maak ik veel verlies. Als ik goed mee rij dan is het al lastig om kiet te draaien.

Komt er ook nog een bij dat er een zooi c4ers (lees stuk of 10) allemaal een budget meenemen van 70mln+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Laatst online: 22:28

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Die prijzen in C2 verschillen bijna niets met C3 alleen daar heb je 4 revisies en wij maar 2. Hopen dat dit seizoen een beetje gaat lukken met 50+ miljoen.
Even voor de volledigheid zet mij ook maar in de OP ik zit in C3-G11.

@Sam: samen in een team dan maar ?

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo mijn eerste P/WU/Q zit erop, wat een verschil als je een BMW (high fuel consumption) met een Mercedes (low fuel consumption) vergelijkt. Ben ik toch zeer blij met mijn keuze en mijn teamgenoot niet echt blij met die van hem mede omdat de BMW ook een redelijk lage R&D heeft.

Met een rijder die de 25ste is uit het veld heb ik van de eerste 10 man er drie achter me weten te laten. Punten scoren gaat lastig worden dit seizoen, mede omdat ik de 4de keus driver heb gekregen in de onderhandelingen vorig jaar en met mijn stomme kop deze ook gelijk voor 3 seizoenen vast hebt gelegt.

Ik ga me dus concentreren om behoud van C3 dit seizoen en die s*kkel opleiden tot een redelijk coureur, er zit talent en potentie in dat wel (skill 97, hij kan et wel en concentration 74, gewoon geen fouten maken) moet dat compenseren voor zijn 'Driving Miss Daisy' rijstijl.

Iedereen veel suc6 het komende seizoen en nou die lastige komende 7 dagen doorkomen tot de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb niets veranderd aan mijn suppliers van vorig jaar geloof ik :P

Verschil is dat Mercedes nu veel betrouwbaarder is, en Ferrari juist weer niet.

Mercedes/BMW/Michelin

Vorig jaar de Bridgestones, maar nu maar Michelin :)

:D :D :D

Sta in de practice van 11 managers nu #1, met 0.224 op de #2
Sta in de warmup van 7 managers nu #1, met 0.254 op de #2
Sta in de quali van 6 manager nu #1, met 0.540 op de #2

En de #2 is telkens dezelfde of de #3 (geruild zegmaar).

Hoe bedoel je coureur maakt het verschil? :')

Sta in de budgetlijsten wel 1na laatste :'( http://www.f1time.com/sta...type=balance&league_id=11

Stomme C4 hoeren :(

[ Voor 50% gewijzigd door Angeloonie op 03-09-2007 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

sorry, maar ik moet hier ff op reageren. Don't take it personal, maar ik ben het gezeur over die "C4 hoeren" lichtelijk zat. Als ik naar mezelf kijk, heb ik afgelopen seizoen hard moeten knokken om bij de eerste 3 te komen, en ben dus gepromoveerd. Dat je daar een bedrag aan over houd, lijkt me normaal voor de top 3 van het seizoen. Nu met die nieuwe regels komt er ook nog eens een keer een online versie van de belastingdienst langs van 30%.
Nogmaals, don't take it personal, maar ik heb even gecheckt. Je bent na 5 races gepromoveerd naar C3 vanaf een 4e plek in het kampioenschap (te weinig managers in C3?) Vind je het dan gek dat je snel in de financiele problemen komt? Het valt me op dat vooral de managers met maar een paar races in C4 problemen maken over de financien van de nieuwe lichting uit C4......
En wat zouden we dan moeten? Weggeven kan ook niet........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
andrestouwe schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:16:
[...]

sorry, maar ik moet hier ff op reageren. Don't take it personal, maar ik ben het gezeur over die "C4 hoeren" lichtelijk zat. Als ik naar mezelf kijk, heb ik afgelopen seizoen hard moeten knokken om bij de eerste 3 te komen, en ben dus gepromoveerd. Dat je daar een bedrag aan over houd, lijkt me normaal voor de top 3 van het seizoen. Nu met die nieuwe regels komt er ook nog eens een keer een online versie van de belastingdienst langs van 30%.
Nogmaals, don't take it personal, maar ik heb even gecheckt. Je bent na 5 races gepromoveerd naar C3 vanaf een 4e plek in het kampioenschap (te weinig managers in C3?) Vind je het dan gek dat je snel in de financiele problemen komt? Het valt me op dat vooral de managers met maar een paar races in C4 problemen maken over de financien van de nieuwe lichting uit C4......
En wat zouden we dan moeten? Weggeven kan ook niet........
Ik denk dat veel managers die een eenvoudige C4 groep hebben gehad (misschien jij niet?) het grootste deel van hun kapitaal zullen zien verdwijnen. Waarom? Omdat het voor hen nooit noodzakelijk is geweest een team fianciceel efficient te runnen en toch een keiharde ontwikkelingsstrategie erop na te houden. De enige manier om in C3 door te kunnen groeien naar een (sub)topper is heel veel nadruk leggen op de ontwikkeling van je auto en ook je fiancieën niet te verwaarlozen. Doe je dat niet, en ga je verder op de weg waarmee je in C4 wel succesvol was, zal een aantal van de easy c4 groepen echt een hoop geld verliezen. Ik denk dan vooral aan 1 iemand die gewoon 3 complete auto's in z'n fabriek heeft staan hier 8)7.

In mijn C2 groep hebben nu 5 managers practice gedaan. Het lijkt nu al of de verschillen veel minimaler zijn geworden dan in C3. Hoewel het even afwachten blijft hoe hard de toppers gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Joss schreef op maandag 03 september 2007 @ 10:16:
[...]

Wordt wel moeilijker hoor :P Je zit met alle actieve C4ers (als het goed is) en als ze na 3/4 races nog geen race hebben meegedaan, worden ze nu vervangen _/-\o_
Ja, wordt dus nog lastig om te promoveren ook :( ;) Nouja, beetje strijd is nooit weg! Sta iig wel eerste met 1 rondje Q! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Requiem19 schreef op maandag 03 september 2007 @ 18:24:
[...]

Ik denk dat veel managers die een eenvoudige C4 groep hebben gehad (misschien jij niet?) het grootste deel van hun kapitaal zullen zien verdwijnen. Waarom? Omdat het voor hen nooit noodzakelijk is geweest een team fianciceel efficient te runnen en toch een keiharde ontwikkelingsstrategie erop na te houden. De enige manier om in C3 door te kunnen groeien naar een (sub)topper is heel veel nadruk leggen op de ontwikkeling van je auto en ook je fiancieën niet te verwaarlozen. Doe je dat niet, en ga je verder op de weg waarmee je in C4 wel succesvol was, zal een aantal van de easy c4 groepen echt een hoop geld verliezen. Ik denk dan vooral aan 1 iemand die gewoon 3 complete auto's in z'n fabriek heeft staan hier 8)7.
Dit is ook in mijn geval zo. In C4 is het allemaal veel te makkelijk gegaan. 5 races maar en heel weinig racers. Ik heb dus gewoon de taktiek overgenomen die ik toen ook gebruikte. Nu in C3 zie ik dat ik laatste van de 8 ben met mijn tijden. Dus voor mij begint het echte werk nu pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt een heel seizoen C4 gedaan, kwam binnen tijdens de reset van vorig seizoen en heb dus het aantal actieve managers van 12 tot 5 zien slinken. Ja daardoor was het redelijk makkelijk kapitaal vergaren maar weet donders goed dat C3 anders moet doen.
Nu wil ik dat de balans die voorspelt wordt voor het einde van het seizoen positief blijft. Als dit betekent dat ik staff niet kan trainen en/of testen dan moet dat maar. Ik zal het redelijk zwaar gaan krijgen maar dat is alleen maar leuk.

Het minst leuke is dat wij C4 h**ren genoemd worden omdat we hiet nooit om gevraagd hebben, er is niet gecheat en er is niets vreemds gedaan en toch zitten we met een hele enge berg geld, maar die is er na 1 seizoen ook doorheen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:21:
Het minst leuke is dat wij C4 h**ren genoemd worden omdat we hiet nooit om gevraagd hebben, er is niet gecheat en er is niets vreemds gedaan en toch zitten we met een hele enge berg geld, maar die is er na 1 seizoen ook doorheen hoor.
Ben je van plan 5 miljoen per race te verliezen dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Waar het om gaat is dat het simpeler wordt geschetst dan het is. Als ik kijk naar de nr 4 van afgelopen seizoen, die heeft een balans van 40 mil. Er wordt hier gedaan alsof je met 2 vingers in je neus promoveerd, en ook nog eens 100+ miljoen krijgt zonder te presteren. Let wel, die gast had welgeteld 10 punten minder dan mij.
Ik heb een compleet seizoen C4 doorlopen, 17 races ervaring, en een gemiddelde DRP van 84,35%. Daar heb ik volgens mij toch wel wat voor moeten doen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Waarom zou je in C2 in godsnaam voor Ferrari kiezen als je daarboven de Works-versie van BMW, Toyota en Honda ziet? |:( Die prijs van Ferrari slaat echt he-le-maal nergens op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Zo de kop is eraf, training/warmup/qual achter de rug....
Ben zo te zien nog geen topper er heeft er pas 1 van de oude groep zijn qual gedaan en het ziet er naar uit dat ik relatief ongeveer 0.6s sneller ben geworden. Hopelijk is het voldoende om regelmatig in de punten te eindigen.

Rijder is in ieder geval een stuk constanter, iets wat sneller zou moeten zijn is nu teminste sneller.
Niet meer dat 95 rev, medium 2 stop bv sneller is dan 100 rev soft 3 stop, zoals vorig seizoen gebeurde.

Wat betreft het c4 h**ren verhaal, ja ik ben na 5 races c4 gepromoveerd en ik stond toen niet eens in de top 3.....vorig seizoen echt moeilijk gehad in C3 en dit seizoen zal denk niet veel anders worden.
Heb nog steeds een erg laag budget, staat nu op een balance van ongeveer ~30m en moet het dus opnemen tegen mensen met ~60m a 70m, verschil is dus dat zij een heel seizoen lang bv hun complete staf voor 1m per race kunnen trainen en dan hebben ze nog meer geld over dan ik nu bezit.

@rene: Denk dat Tadas ferrari moe was :) is nu gewoon echt weg gegooid geld 3m voor een motor met leuke stats om te beginnen, maar door de 1 ster R&D dus zowat geen ontwikkeling. Kan waarschijnlijk testen tot je eens ons weegt en nog ga je ingehaald worden door de goedkopere met een hoge R&D

[ Voor 13% gewijzigd door brid op 03-09-2007 19:56 ]

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:24:
[...]

Ben je van plan 5 miljoen per race te verliezen dan? :P
Zoals het er nu uitziet kan ik van mijn sponsoren niet eens mijn driver/designer/marketing director betalen dus laat staan onderdelen + testen + trainen van staff... dus ja verwacht geen winst te maken maar dit seizoen te overleven zodat ik volgend seizoen door punten te scoren kan overleven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:56:
[...]

Zoals het er nu uitziet kan ik van mijn sponsoren niet eens mijn driver/designer/marketing director betalen dus laat staan onderdelen + testen + trainen van staff... dus ja verwacht geen winst te maken maar dit seizoen te overleven zodat ik volgend seizoen door punten te scoren kan overleven....
Je hebt ook nog de fixed race income (3mil) en de gewone inkomsten uit q/r he?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
Ik heb zojuist mijn wrak achter die van Angeloonie geparkeerd op 0.236
Verwacht alleen nog een heleboel voor mij aangezien ik in de practice ergens achterin sta.
Ik zal het wel zien de komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MRCL schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:09:
Ik heb zojuist mijn wrak achter die van Angeloonie geparkeerd op 0.236
Verwacht alleen nog een heleboel voor mij aangezien ik in de practice ergens achterin sta.
Ik zal het wel zien de komende week.
Zoek je nog een team? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op maandag 03 september 2007 @ 19:52:
Waarom zou je in C2 in godsnaam voor Ferrari kiezen als je daarboven de Works-versie van BMW, Toyota en Honda ziet? |:( Die prijs van Ferrari slaat echt he-le-maal nergens op :X
Heb dus ook fijn voor de Toyota gekozen... :p
@ Joss: Het was toch 3,5 mln, was ik nml wel vanuit gegaan, anders weer een gat in de begroting... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:13:
[...]

@ Joss: Het was toch 3,5 mln, was ik nml wel vanuit gegaan, anders weer een gat in de begroting... :|
Vorig seizoen was het 3mil, maar je hebt volgensmij wel gelijk dat dat omhoog gaat dit seizoen (alhoewel het niet in de LoC staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Niet online
De vraag is: wil je wel zo'n stomme C4 hoer in je team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

hmmmm....net even de financieen door gerekend.
Moet dus p10 in qual en race draaien om break-even te halen....word denk nog een hele kluif.
Hopelijk zijn de prestaties in het begin van het seizoen een beetje redelijk, zodat ik ook weer een aantal betere aanbiedingen krijg.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:13:
[...]

Denk dat Toyota eigenlijk wel een goede keuze is. Sterker nog, hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik het gevoel heb dat het een betere keuze is dan de BMW die ik gekozen heb. Mijn argument om voor de BMW te gaan was vooral gebasseerd op het feit dat je geen HP improvement meer krijgt per race. Ik denk dat jij dus twee a drie tests zult moeten doen om die 25 HP erbij te krijgen. Maar als je die eenmaal gedaan hebt heb je de rest van het seizoen de voordelen dat je engine lichter, zuiniger is en goedkoper.

Als je alles bij elkaar optelt is de Toyota toch de beste optie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
brid schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:31:
hmmmm....net even de financieen door gerekend.
Moet dus p10 in qual en race draaien om break-even te halen....word denk nog een hele kluif.
Hopelijk zijn de prestaties in het begin van het seizoen een beetje redelijk, zodat ik ook weer een aantal betere aanbiedingen krijg.
incusief testen tussen de races door? Ik moet elke race top-3 finshen om break-even te draaien...

edit: is t verder mogelijk om je team licence te verlengen terwijl je ex-teammaat in een andere klasse zit en je dus een nieuwe zoekt?

edit2: ja dus! *O*

[ Voor 13% gewijzigd door B-Force op 03-09-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 schreef op maandag 03 september 2007 @ 20:37:
[...]

Denk dat Toyota eigenlijk wel een goede keuze is. Sterker nog, hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik het gevoel heb dat het een betere keuze is dan de BMW die ik gekozen heb. Mijn argument om voor de BMW te gaan was vooral gebasseerd op het feit dat je geen HP improvement meer krijgt per race. Ik denk dat jij dus twee a drie tests zult moeten doen om die 25 HP erbij te krijgen. Maar als je die eenmaal gedaan hebt heb je de rest van het seizoen de voordelen dat je engine lichter, zuiniger is en goedkoper.

Als je alles bij elkaar optelt is de Toyota toch de beste optie :(
Ik vond de mercedes engine toch de allerbeste, retegoeie r&d zeer betrouwbaar en ook qua gewicht redelijk na een rondje power testen zit ie al op 822 hp... ben je al zoe goed als BMW gelijk (3 hp minder) MAAAR

1 race A1 in oostenrijk
BMW heeft bijna 50 Liter meer benzine nodig over de hele race gerekend dan de Mercedes.

Scheelt dus een flinke sloot benzine per race in verbruik en dit wordt volgens mij ook meegerekent in je gewicht ik kan dus met 15-20 liter minder per stop toe, kortere stop in theory en ook lichter overall.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 06:51 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.