Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #6

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.030 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeikerds!!! :')

Het is inderdaad iets te veel van het goede.... Duurt te lang. opnieuw. erg frustrerend... Vond ik Hattrick tussenperiode al lang duren.. Maar daar wist je tenminste waar je aan toe was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sempy schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:31:
ik snap net als iedereen best dat Tadas ook een leven heeft naast F1time en dat het allemaal gratis is, maar ik begin me toch steeds meer te ergeren. Hij is de afgelopen dagen gewoon online geweest maar ff wat posten is er niet bij. Als je bij bijvoorbeeld een sportvereniging vrijwilligerswerk doet (bijv. training aan jeugdspelers) dan kan je toch ook niet zomaar die kids op woensdagmiddag voor Jan L*l laten komen met het excuus dat je het gratis doet en ze dus niet mogen klagen?

Als Tadas er de tijd niet voor heeft en er niemand bij wil halen om te helpen, moet hij misschien wat realistische deadlines stellen. als ik na de laatste race had gehoord dat we pas op 1september zouden beginnen, dan had ik daar vrede mee gehad. Nu zit je je gewoon elke keer weer te irriteren dat er niks gebeurt en kom je uiteindelijk ook rond die datum uit.
Ben met je eens Sempy.. al was er gewoon meteen een vaste datum bekend dan zouden er ook niet veel F1timers verloren gaan aangezien iedereen dan weet waar die aan toe is..Nu word telkens de datum verzet waardoor je meer mensen verliest dan als je van te voren zegt oke jongens het gaat 4 weken duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Achja, Neil, Tadas... één pot nat... :P

Maar volgensmij had ik dan toch gelijk hoor René:
A. Usually no one really knows what is going on with the resets time-wise as it is highly dependant on when Tadas can find a large amount of time to run all the scripts and make sure everyone is relegated and promoted and all the new stuff is added, etc. And..
Niet dat het veel uitmaakt, want blijkbaar moet hij met de hand nog checken of het wel goed gegaan is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Tsja, of Neil is gewoon niet zo op de hoogte. Ik zal 's zoeken naar die post waar ik het over had (kan ook zijn dat hij het vroeger met de hand deed ofzo)...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06:29
(bump)

En nog altijd geen reset. Het schiet allemaal niet echt op op het moment. Vraag me af hoeveel mensen er afhaken door dit soort geintjes....Nou jah, we wachten rustig af.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
mhans schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:46:
(bump)

En nog altijd geen reset. Het schiet allemaal niet echt op op het moment. Vraag me af hoeveel mensen er afhaken door dit soort geintjes....Nou jah, we wachten rustig af.......
Er haken er heel veel af, ookal komt er nog een mail dat het seizoen weer begonnen is. Bij aanmelding (of aanpassing van profiel) kon je namelijk "Send emails" uitklikken. Heel veel mensen doen dit standaard, omdat ze gewoon geen mail willen. Door de policy mag Tadas die personen dan ook echt geen mail sturen... Ik ben bang dat we het seizoen beginnen met zo'n 150-200 extra inactievelingen, that is if there's ever going to be a new season.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mwah, dat nieuwe seizoen komt er wel natuurlijk, maar het is wel zuur dat het aantal nieuwe gebruikers alleen de nieuwe inactievelingen compenseren. En dan ga ik ervan uit dat al die nieuwe aanmeldingen actief worden, terwijl het me niks zou verbazen dat daarvan minstens de helft, zo niet 80% gewoon afgehaakt is omdat ze na 48 uur nog geen office hadden, terwijl dat ze binnen 24 uur beloofd was.

Dat laatste vind ik ook zo ontzettend slecht. Ieder seizoen ging dat tot nu toe zo, blijkbaar, die melding van 24 uur wordt niet aangepast zodra nieuwe gebruikers niet meer toegelaten worden :Z

[ Voor 19% gewijzigd door Grrrrrene op 29-08-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

balen dit..Heb respect voor Tadas dat ie heel F1time heeft opgezet maar hoe die er mee omgaat valt me toch echt vies tegen. Valt me trouwens ook op dat hij Maandag voor het laatst online is geweest, dus volgens mij neemt hij rustig alle tijd om het seizoen te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:30:
balen dit..Heb respect voor Tadas dat ie heel F1time heeft opgezet maar hoe die er mee omgaat valt me toch echt vies tegen. Valt me trouwens ook op dat hij Maandag voor het laatst online is geweest, dus volgens mij neemt hij rustig alle tijd om het seizoen te resetten.
Op zich niet zo erg. Ik kan me ook wel voorstellen dat hij het druk heeft met andere dingen, maar een realistische planning doorgeven aan de gebruikers zou je toch wel mogen verwachten. Zo als het nu gaat zou het me niet eens verbazen als het hele spel straks ineens offline is (en blijft) zonder dat we er ooit nog wat van horen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Ik begrijp best dat hij het druk heeft, ik begrijp best dat f1time niet dezelfde organisatie heeft als bijvoorbeeld een hattrick, maar dit is gewoon te slecht voor woorden. Eta's niet halen ok, maar zonder enige vorm van communicatie haken er stapels mensen af.

Ik vraag me af hoelang Tadas op deze manier kan doorgaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hij sloopt in feite z'n eigen creatie met z'n afwezigheid.

Dat hij niet ingelogd heeft kan opzich best natuurlijk, misschien kan hij zonder ingelogd te zijn al genoeg doen qua resets in het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:17
Ik heb het idee dat die reset toch nog erg veel tijd vraagt en dat hij dat dus standaard in het weekend doet. Ik reken dus op z'n vroegst volgende week vrijdag racen. :( Het valt me op dat de oudgedienden op het f1time-forum dit allemaal heel gewoon vinden, ik ben dus bang dat we dit soort dingen gewoon moeten accepteren als we aan het spelletje mee willen doen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sempy schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:53:
Ik heb het idee dat die reset toch nog erg veel tijd vraagt en dat hij dat dus standaard in het weekend doet. Ik reken dus op z'n vroegst volgende week vrijdag racen. :( Het valt me op dat de oudgedienden op het f1time-forum dit allemaal heel gewoon vinden, ik ben dus bang dat we dit soort dingen gewoon moeten accepteren als we aan het spelletje mee willen doen. :X
Mwa, de oudgedienden (voor mij dus), kennen Tadas langer dan vandaag. Tadas heeft nou eenmaal al een keer het spel zonder aankondiging volledig stil gelegd (voor ruim een jaar geloof ik) om te werken aan de versie die wij "nu" spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Maar ik neem toch aan dat hij daar wat van geleerd heeft. Ik was er toen niet bij, maar ik neem aan dat de deelnemers dat toen ook niet echt leuk hebben gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Toch maar weereens wat van me laten horen.....word een beetje moe van het wachten.
M'n vriendin vroeg gisteren hoe laat ik moest racen.....ik zeg acht uur.
Zij zo van moet je dan niet om zeven uur.......ahhhhhhhhhhhhh....nee die is nog steeds down :( ;)

Tadas zou een op gpro moeten kijken, laatste race is op 11-9 en er is nu al bekend dat de eerste race op 28-9 is

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
mhans schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 14:34:
Maar ik neem toch aan dat hij daar wat van geleerd heeft. Ik was er toen niet bij, maar ik neem aan dat de deelnemers dat toen ook niet echt leuk hebben gevonden?
Ze konden een jaar lang de site niet bezoeken, dan wordt het moeilijk klagen ;)

@brid: achter gpro staan wél meer mensen... één 'directeur' die wel mensen/vrijwilligers heeft aangenomen om het werk achter de schermen te verrichten... Tadas liijkt daar nog steeds niet voor open te staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Nou bij f1time kun je ook wel van een team spreken, als je kijkt zijn er ongeveer 8 mensen echt bezig met de adminstratie en het design enzo:
Manager Position
Tadas Bubelevičius Developer
Jon Payton GameMaster
Wendy Kemper Admin
Mikhail Mikhailov Admin
Oliver Vogel Admin
Neil Vaughn Game Design
Ted Williamson Game Design
Ryan McCarlie Game Design

Dus dat is eigenlijk niet het probleem.....het probleem zoals je al aangeeft is Tadas zelf.
Als ik z'n manier van doen zo zie is het een echte ras it-er: technisch begaaft, maar slecht in de communicatie

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
brid schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:26:
Nou bij f1time kun je ook wel van een team spreken, als je kijkt zijn er ongeveer 8 mensen echt bezig met de adminstratie en het design enzo:
Manager Position
Tadas Bubelevičius Developer
Jon Payton GameMaster
Wendy Kemper Admin
Mikhail Mikhailov Admin
Oliver Vogel Admin
Neil Vaughn Game Design
Ted Williamson Game Design
Ryan McCarlie Game Design

Dus dat is eigenlijk niet het probleem.....het probleem zoals je al aangeeft is Tadas zelf.
Als ik z'n manier van doen zo zie is het een echte ras it-er: technisch begaaft, maar slecht in de communicatie
Ik heb je lijst even geupdate met mensen die daadwerkelijk iets doen aan de coding.

Jon Payton is GM, dus anti-cheat police en office benoemer, net als alle admins. De gamedesigns zijn vrienden van Tadas en hebben geen echte functie. Af en toe geven ze wat commentaar als ze in de kroeg zitten. Alleen Neil ontwerpt dan liveries en de looks van de website.

Tadas is zeer zeker een knappe kop in het PHP gebeuren, maar hij kan het niet alleen af. Er zijn veel mensen die genoeg kennis hebben om het te doen en dat ook vrijwillig hebben aangeboden... Tadas wil het echter niet uit handen geven, zo blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik geef bij deze als non communicatieve techneut alles uit handen als ik gewoon een rondje door een veld mag baggeren ergens ;-).
Owz ja sorry Joss maar rij inmiddels ook al gpro, als tijdverdrijf zeg maar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Logisch GeePee, het is dat ik eigenlijk geen tijd heb door scriptiesleur, maar anders... ;)
Nee serieus, doordat ik hier met jullie nog vrolijk doorlul over F1Time en omdat ik gepromoveerd ben, blijf ik actief en heb ik nog zin in F1Time, maar ik geef de mensen die in de afgelopen periode afhaakten absoluut geen ongelijk.
Iets mag 100x gratis zijn, maar om mensen een beetje betrokken te houden en iets succesvol te maken (en er later evt. geld aan te verdienen) is hetgeen wat Tadas presteerd ondermaats...

Maarja, we wachten wel weer af (is in ieder geval positief voor m'n werk aan m'n scriptie, al ga je dan weer bloggen als sog ;) )

www.elskamp.org * Mijn Twitter

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

T'is stil, aan de overkant.....(van die grote natte plas) -O-

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

• mhans
Aan deze kant is het niet zo stil hoor ! (down under side !)

• Grrrrrene
  • Niet online
Da's die andere grote plas :+

Ik heb in het topic over "wanneer beginnen we nou 's" op F1Time forum maar weer 's gehint dat dit geklaag al jaren plaatsvindt en dat Tadas er heel eenvoudig vanaf kan komen, maar dat het blijkbaar niet in z'n botte kop doordringt dat mensen gewoon informatie willen hebben over de progressie.

Verwijderd

de "staff" van f1time die elke keer maar aardig het geklaag moeten beantwoorden moeten het nu toch ook een keer zat worden...?

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Damn, elke keer als ik zie dat er weer gepost is in dit topic, hoop ik weer dat het de melding is dat de reset is geweest.... maar helaas, weer niet.

• Joss
Ik vind het knap dat we inmiddels ruim 15 pagina's gevuld hebben sinds het einde van het seizoen. :/

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
... met onzinnige posts, alé 75% ervan toch!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Verwijderd

nvidia schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 13:59:
... met onzinnige posts, alé 75% ervan toch!
inderdaad alleen maar gezeik... pff machteloos zijn is irri :P

• Grrrrrene
  • Niet online
Maar ik heb de MoaM dit weekend, dus ik vermaak me wel zonder F1Time :+

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 14:13:
Maar ik heb de MoaM dit weekend, dus ik vermaak me wel zonder F1Time :+
Ehm, help me ff, MoaM???

Edit: Vermaak me iig ook wel, beetje scriptie, beetje m'n blogje doen...

[ Voor 14% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 30-08-2007 14:16 ]

• Joss
Neil Vaughn heeft met gevaar voor eigen leven een mededeling gedaan op het forum:
Ok, I'm going to stick my neck out here and you can all chop off my head if you like if it doesn't happen, but...

The reset 'should' be done tonight. (That means probably well after 10:00 server time on the 31st.)

Until then make sure to soak your torches well in oil and round up all the pitch forks and large sticks you can.

(Tomorrow morning I hope I'm not looking over my back for the lynch mob... )

• Sempy
Laten we het hopen, mijn hooivork ga ik in ieder geval uit het vet halen. >:)

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
zeker weten ik zou het erg fijn vinden als we weer kunnen beginnen, erg veel zin om te zien in welke groep in class 3 ik terecht kom :d

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik las het ja, maar ik geloof er nog weinig van :P

• andrestouwe

andrestouwe

Sempy schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:05:
Laten we het hopen, mijn hooivork ga ik in ieder geval uit het vet halen. >:)
Iemand nog hooivorken lenen? Heb er zat staan als boer, ook wel wat met roest voor extra infecties... :Y) :Y) :Y)

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Verwijderd

Ik hou er ook nog geen rekening mee. Ik kijk morgen wel weer. Kan nog me nog alleen maar meevallen.

Maar dan kunnen we weer heerlijk ontopic lullen :D :Y)

• Joss
Tadas has spoken... :X
The best reset was like 3 hours long :) the worst.... (if we skiped one that lasted ~2 years) was a day I guess, but this one should fall somewhere in between that, so 6-8 hours of my sleepless night.

Do not stay up waiting for it!!!! This is less predictable than who is going to win F1 champ this season!

• Grrrrrene
  • Niet online
Tadas vindt dat het wachten op de reset ingaat op het moment dat hij op het knopje "reset" klikt ofzo? :X

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:01:
Tadas vindt dat het wachten op de reset ingaat op het moment dat hij op het knopje "reset" klikt ofzo? :X
Kennelijk, maar goed, ik kan nu al niet meer wachten tot morgen (en dan maar hopen dat het daadwerkelijk gedaan is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Game is temporary closed for reset and preparation for a new season, please check back in a few hours as this maintenance is going to take longer than normal. Thank you!
Estimated time of opening offices: 8pm, August 31st.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Ik krijg op dit moment de melding "session expired" met de tekst :
Game is temporary closed for reset and preparation for a new season, please check back in a few hours as this maintenance is going to take longer than normal. Thank you!
We zullen zien, Tadas heeft er geen jaartal bij gezet, dus kan ook 2008 zijn :P

edit: AARRGG, hoe krijgen we het voor elkaar, geen ruk te doen hier de laatste tijd, en nog een dubbelpost op exact de zelfde tijd 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door andrestouwe op 31-08-2007 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 07:31:
8pm is voorbij maar nog dicht :P

We wachten nog eventjes. Het kan niet al te lang meer duren, voor het eerst dat ik er een beetje vertrouwen in heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Dit wil dus zegggen dat de offices terug opengaan 1 september, 6 uur lokal time -> rekening houdend met de 10u dat het vroeger is dat in NL/BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Volgens mij gaan we uit van server time en dan zou het 9:00pm in NL zijn. Dus vanavond negen uur, negen uur 's-ochtends is am. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Sempy op 31-08-2007 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Kan ook, we zullen wel zien of het Tadas time was of Server Time!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Yeah.....het gaat dan eindelijk gebeuren.
Tuurlijk net weer een weekend dat ik wat te doen heb....lekker champcars kieken in Assen.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Sempy schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:12:
Volgens mij gaan we uit van server time en dan zou het 9:00pm in NL zijn. Dus vanavond negen uur, negen uur 's-ochtends is am. ;)
Klopt, hij rekende in zijn melding gisteren iig de servertime als richtlijn...
Nog even wachten allemaal en dan geven we de nieuwe server meteen een stresstest als we meteen allemaal gaan inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm pm... dat zou dan inderdaad vanavond worden. Dat is dan weer jammer want ik dacht eventjes deze morgen :P

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nouja, goed... We hebben iig een voorspellingen, laten we er dan ook maar niet over zeuren.

Overigens denk ik dat de reset ondertussen zo'n beetje gedaan is, maar dat Tadas zo naar z'n werk moet en pas tegen 9/10pm thuis komt om alles weer te checken/online te gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Joss schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:06:
Nouja, goed... We hebben iig een voorspellingen, laten we er dan ook maar niet over zeuren.

Overigens denk ik dat de reset ondertussen zo'n beetje gedaan is, maar dat Tadas zo naar z'n werk moet en pas tegen 9/10pm thuis komt om alles weer te checken/online te gooien :P
Dat kan, alhoewel ie om 4 uur snachts is begonnen met de reset... Dus voor eigen comfort heeft ie ook niet echt gekozen.. maar als het over 5 a 6 uur klaar is dan is het in canada nog midden op de dag :P
Maar zo te zien is de reset nog in volle gang (afentoe een beetje kijken of het wellicht voorspoedig gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

vol verwachting klopt ons hart... <+:) _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
nog een beetje vroeg voor onze heilige man hé :*)

[ Voor 4% gewijzigd door nvidia op 31-08-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

nvidia schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:39:
nog een beetje vroeg voor onze heilige man hé :*)
nou, ik ga me afvragen wie er eerder is, <+:) of Tadas... :P

en ehh, in feite zijn ze beide even misterieus :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

ROFL! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Heb een poos niets laten horen maar ook ik houd de website continu in de gaten. Wat is nou de precieze tijd als het 8pm servertijd is? is dat 9uur hier?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ja, ff naar bovenscrollen Wes :). Heb nog eens gekeken maar nog steeds niets! Het zal dus wachten worden tot 21.00! Nog een kleine 2uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Zie net dat het verschoven is naar 1 sept 8am :'(

naja 12 uurtjes wachten kan er ook nog wel bij :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:34:

Pffff :/ Nougoed, het is iig een half uur voor tijd gemeld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Wes46 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:34:

Goh, wel weer verassend... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

als het zo door gaat, gaat <+:) nog winnen...... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha verzet naar morgenochtend, zo kennen we Tadas weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jahaaaa. ben ik ff me bedje uit gedonderd :P Inmiddels op werk en klaar voor f1time ;) Laten we het hopen dat ie over een uurtje wel in de lucht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

ik ben ook wakker en er staat nu nog steeds dat het om 9uur moet gaan gebeuren....zal het dan toch nog goedkomen? :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen allemaal en stop maar met wachten.

Ik zie zojuist bij zoeken naar servertijd de echte reden waarom ut ut nog niet doet!
Zie beneden links op pagina: © 2001 - 2006 F1TIME.COM
Er is allang geen support meer op en laatste sezoen is er helemaal nooit geweest, hebben we in massa hysteria gedroomd. F1TIME is in 2006 uit de lucht gegaan......

o ja, het is een lange reeeeeeessseeeeeet deze keer, no logins yet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 08:51:
Morgen allemaal en stop maar met wachten.

Ik zie zojuist bij zoeken naar servertijd de echte reden waarom ut ut nog niet doet!
Zie beneden links op pagina: © 2001 - 2006 F1TIME.COM
Er is allang geen support meer op en laatste sezoen is er helemaal nooit geweest, hebben we in massa hysteria gedroomd. F1TIME is in 2006 uit de lucht gegaan......

o ja, het is een lange reeeeeeessseeeeeet deze keer, no logins yet
ghehe ga jij lekker ff terug in je bedje. of ben je net het café uitgerold? ;)

Nog steeds noppes inderdaad. Zag dat er wel iemand een kwartier ingelogd was. Tadas of Neil ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

The best reset was like 3 hours long :) the worst.... (if we skiped one that lasted ~2 years) was a day I guess, but this one should fall somewhere in between that, so 6-8 hours of my sleepless night.
Hij heeft wel een nieuw record gehaald, maar ach hij heeft nu in ieder geval steeds berichtjes op de site staan. Ik vind het al heel wat en lees hier wel wanneer de reset echt is geweest :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas loopt Tadas een uurtje uit.. kan niet hopen dat hij net een uur ligt te slapen en dus verlopig niet wakker wordt..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 09:22:
[...]

Hij heeft wel een nieuw record gehaald, maar ach hij heeft nu in ieder geval steeds berichtjes op de site staan. Ik vind het al heel wat en lees hier wel wanneer de reset echt is geweest :)
Bij mij is dat laatste berichtje anders alweer een uur verstreken :P

Ohja * Joss is jarig vandaag (19 jaartjes jong) :P

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 01-09-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:01:
[...]

Bij mij is dat laatste berichtje anders alweer een uur verstreken :P

Ohja * Joss is jarig vandaag (19 jaartjes jong) :P
Gefeliciteerd.. laten we hopen dat Tadas je een mooi (reset)cadeau kan geven vandaag! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Gelukkige verjaardag Reggie! Maak er een leuke dag van, en misschien wordt ie dat tikkeltje beter als de reset is gebeurd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratz Joss, 19 is net 18 zijn, dus opnieuw een wereld jaartje voor de boeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Gefeliciteerd Joss.

Zou het niet kunnen dat hij met die tijd van 8am 1 sept gewoon de canadese tijd bedoelt en dus 1800 uur hier???

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Gratz Joss, dat u met 19 nog als een jonge god door het leven mag gaan!
(en dat Tadas als kado eens snel een reset geregeld ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

congratulations Joss *O* ... ik herhaal je leeftijd maar niet, anders voel ik me ineens wel tering oud.. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:45:
congratulations Joss *O* ... ik herhaal je leeftijd maar niet, anders voel ik me ineens wel tering oud.. _O-
19 was het, opa :) Maargoed, ik verwacht geen cadeautje van Tadas :/ Lijkt me de beste oplossing om teleurstelling te voorkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik dacht gister dat als ik vandaag is lekker laat mijn bed uit zou komen, ik toch eindelijk aan de slag kon. Niet dus... :(

Feli Joss, maar er een mooie dag van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is er :+ Hoera Hoera :+

Ik zal er eentje extra op vatten vanavond Joss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

momenteel is er iemand online dus ze moeten er wel mee bezig zijn!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik mag het hopen, nu niemand meer online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Grats Joss....Gieffff Reset !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga je toch weer denken...

1 september? check! het is wel degelijk 1 september

8 am? check!! dat is toch echt 8 uur ochtends server tijd. Dus dat is inmiddels geweest

am of pm.. in Tadas zijn wereldje maakt dat volgens mij allemaal geen ruk uit

wordt ik er moe van? CHECK!!! hell yeah! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
denk dat er hier een paar crazy worden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

hmmm, hoopte deze morgen los te kunnen, maar helaas. Zit nu weer fijn in de trein, geen f1time meer voor mij tot zondag (als ie dan al online is... ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Dit is dus officieel "the worst reset ever" !!! al ruim 30 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij heeft het nu over 1 September 8am denk toch dat hij de Canadese tijd bedoelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SugoiX
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-09 17:59
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 17:03:
hij heeft het nu over 1 September 8am denk toch dat hij de Canadese tijd bedoelde
Ik denk dat de Canadese tijd ook allang over 8 am is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
SugoiX schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 17:11:
[...]

Ik denk dat de Canadese tijd ook allang over 8 am is.
in canada is het nu 11 uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Je hebt verschillende tijdszones in Canada! Waar ie juist zit weet ik niet ... maar heb eens alle tijdzones afgelopen die in Canada voorkomen en de 8am is net gepasseerd! Indien hij volledig aan de oostkant woont van Canada. Dus Tadas, twordt tijd dat je daar wakker schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:52
Hij had beter gewoon een paar dagen later kunnen zeggen.
Had ie nog rustig de tijd om wat te testen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
nvidia schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 17:41:
Je hebt verschillende tijdszones in Canada! Waar ie juist zit weet ik niet ... maar heb eens alle tijdzones afgelopen die in Canada voorkomen en de 8am is net gepasseerd! Indien hij volledig aan de oostkant woont van Canada. Dus Tadas, twordt tijd dat je daar wakker schiet.
hij woont in ottowa :P en daar was het toen ik het postte 11:12 ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 online nu ze moeten wel bezig zijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

nu al niets meer online hoor, ik wordt er een beetje gek van. Er zijn nu nog 2 opties. 8pm servertijd dat hij zich daarmee vergist heeft of 8pm canadese tijd, dan wordt het nog tot morgen wachten 8)7

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry mensen ik had er min of meer op gehoopt dat de reset tot na mijn vakantie zou duren, ben nu inmiddels terug dus dat is gehaald alleen duurt het voor iedereen wel lang en van mij mag het nu ook toch wel gereset zijn. Ben terug dus vol goede moed weer tegenaan.

PS Thanx 2 mjin account sitter voor de laatste paar races in het laatste seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Er is iemand online atm, hopelijk kunnen we snel inloggen! Hij blijft toch een tijd ingelogged, hopelijk om te checken of indelingen goed kloppen.

EDIT: 20 minuten ingelogged geweest

Wat me opvalt bij het refrechen van de pagina dat het lang duurt! Ik denk dat men nu bezig met de laatste hand leggen van de reset! En nee, ik heb deze avond niks te doen :P :9

[ Voor 93% gewijzigd door nvidia op 01-09-2007 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elconejo
  • Laatst online: 24-02 13:30
Tsja 8pm onze tijd ook weer voorbij, in welke tijdszone ligt de server? Ik wordt zo langzaam gek van al dat wachten. Zeker al 30 keer gekeken of de reset er al was vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Hopa weer iemand online! Komaan waar blijft de reset ... :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Hahahaha je zit echt alleen maar te f5en he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
ja heb niks anders te doen vandaag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb er toch een slecht gevoel over!, vrees toch echt dat we morgen ofzo weer zo n bericht gaan krijgen dat het resetten langer duurt dan verwacht was en dat soort bullshit maja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pfff, ik zei voor de grap dat ik niet hoopte op een verjaardagscadeautje van Tadas, omdat ik dacht dat het echt geen 2 uur meer zou duren. Dit is belachelijk :P

* Joss gaat verder vieren
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.