I do what I like and I like what I do
Holy Sh*t!appelkoek schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:50:
Voor die gene die hun toestel sinds begin juli hebben en t-mobile als provider hebben:
Hier kun je een gratis bluetooth headset bestellen:
http://www.sonyericsson.c...0i?cc=nl&lc=nl#promotions
Ik heb hem vorige week dinsdag besteld en nog niets ontvangen, maar ik wacht rustig af....
Dat is pas een mooie deal! Loopt nog tot september en ik krijg m'n k770i donderdag bezorgd, ga hem maar even aanvragen dan...
Heb hem wel besteld via een site die dus T-Mobile aanbiedt, maar dat zal niet zo veel uitmaken denk ik?
Tx to: @internetofshit
- Tijdens SMS'en druk ik vaak onbedoeld de foto-toets in. Zeer frustrerend.
- Buitenste rijen toetsen kan je niet/moeilijk indrukken aan de buitenkant. Binnenkant gaat wel goed.
- Schermpje ligt een millimeter verzonken -> Stof in de randjes.
- Behuizing gaat snel een beetje kraken
- Ondanks verzonken klepje camera toch staat deze vaak onbedoeld open
- Foto's moeilijk scherp te maken
[ Voor 0% gewijzigd door Cubix op 30-07-2008 12:26 . Reden: jaar -> half jaar ]
Die krakende behuizing heb ik ook last van. Heb niet het idee dat het erg is, maar toch een beetje jammer.
Babywattestaafje en Vaseline => klaar!
http://www.se-world.info/...narzen-am-Akkudeckel.html
Heb al het papierwerk gisteren op de post gedaan dus verwacht hem ook niet binnen een maand, maar toch fijn om te weten dat je hem daadwerkelijk krijgt...
Zijn er codes voor?
Beetje zoeken kan geen kwaad hoor. Dit is erg gemakkelijk te vinden.
Ik had heus al gezocht. Vind het best vervelend zo simpel over te komen.RoD schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:49:
Instellingen --> updateservice --> softwareversie.
Beetje zoeken kan geen kwaad hoor. Dit is erg gemakkelijk te vinden.
Op mijn k770i vind ik deze reeks niet. Hij is buiten NL gekocht, misschien daarom...
Updateservcice zit wel in de pc-suite.
Als ik de pc-suite gebruik => updateservice, dan gaat die checken en direkt verbinden met de SE-update server.
Wat ik vervelend vind, is, dat je niet eerst te zien krijgt wat voor versie je hebt: misschien wil ik die wel houden...
Maar je moet meteen de akku eruithalen, c drukken en houden, usb aansluiten enz.
daar wil eerst meer van weten, zodoende.
Maar in het servicemenu ( >, *, <, <, *, <, *) zou je het wel moeten vinden...
Nog zoiets: er zitten bij mij zo waar 2 sjablonen voor sms in:
Good morning!
Good night!
Ik ben niet vlot met sms'n en wilde aan de pc via de pc-suite dus wat sjabloontjes maken.
Maar dat kan blijkbaar niet

hey, dat is'm!MikeyMan schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:20:
Ik heb dat menu-item ook niet...
Maar in het servicemenu ( >, *, <, <, *, <, *) zou je het wel moeten vinden...
EROM: R3A022
CamSW: 4.5
VidSW 3.1
java 7.7
enz.
Verwijderd
Enkele irritante minpunten aan de k770 zijn inderdaad:Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 01:59:
heb toestel (nieuw, simlockvrij gekocht) inmiddels wel een maandje ofzo, had hem aangeschaft als vervanger van m'n k750 waar ik erg tevreden over was. Alleen ik kan nu wel wat minpunten opnoemen helaas
- datakabel aan de zijkant is irritant in je broekzak
- screensaver toont geen tijd én ook niet of ik een nieuw smsje heb oid. Zwaar irritant omdat ik m'n gsm vaak ergens heb liggen en als ik dan terugkom zie ik niet of ik iets nieuws heb. Zodoende loop ik hele dag door te drukken
- toetsenbord is nu al kapot (nummer 7 doet het maar half)
- er staan wederom weer allerhande internetlinks en plaatjes op die je niet kunt verwijderen
- de 'boven' vd 4puntsknop kan je geen eigen snelkoppeling aan toewijzen
- de play knop is eraf
Maar vooral punt 2 is wezenloos irritant
- screensaver toont geen tijd (moet je eerst knopje voor indrukken, en dan zie het even)
- screensaver laat niet zien of je een nieuw smsje OF oproep gemist hebt (moet je ook eerst knopje voor indrukken
- je kan de screensaver niet uitzetten, je krijgt altijd een zwart scherm
- standby tijd enorm kort en niet zelf in te stellen, scherm wordt standaard na 15sec zwart
- geen lichteffecten of iets dergelijks bij smsje of gemiste oproep in screensaver stand
- tijd voor toetsblokkering ook niet zelf in te stellen/keuzemogelijkheid
- foto's erg vaak een onscherp resultaat
- fotoknopje flink krachtig indrukken en dat zonder te bewegen om foto te maken
- kalender: kiezen van alarm iedere 1e za vd maand, of bijvoorbeeld iedere 3e dinsdag niet mogelijk
- erg weinig 'gewone' ringtones standaard op telefoon
- snooze van wekker standaard 9 minuten en niet zelf korter of langer te maken
- de keuze linksonder in het home-scherm is niet te wijzigen in een andere snelkoppeling
Na alle goede verhalen over SE denk ik dat ik de volgende keer toch weer een samsung kies..
Ik heb vandaag met en voor een vriend een K770i gekocht in een Belgische Mobistar winkel. Jammergenoeg heeft Mobistar/Orange het nog niet door: hun aangepaste versies zijn KUT! Lijkt echt nergens naar, verpest de ganse telefoon! Waarom doen ze dit toch? Dit sterkt me in mijn overtuiging om niet met een van deze providers in zee te gaan!
Ik heb al uitgebreid gelezen hoe je de K770i kan debranden (Wotanserver, DaVinci, XS++) maar de simpelste manier is natuurlijk aan een Service Point vragen om er een GENERIC firmware op te zetten... Denken jullie dat dat gratis is?
Ik kon in een emulator van deze telefoon geen herhaalde afspraak in de kalender zetten (b.v. elke week, elke maand of elk jaar). Wel een herhalende wekker, maar geen afspraak. Is dit in het echt ook niet mogelijk?
Kun in de kalender, dus niet bij de contacten, ook verjaardagen opnemen ? Volgens mij kan dit bij Nokia wel en je krijgt dan tevens tussen haakjes het aantal jaren te zien. Kan dat bij deze telefoon ook ?
Daarnaast zou ik nog graag willen weten of ik met Outlook kan synchroniseren (vooral contacten en agenda).
Ik heb nu een Qtek S100 (WM 2003SE) die ik gesynchroniseerd heb met outlook. Ik wil hier graag zo weinig mogelijk aan veranderen.
Veel vragen, maar hopelijk willen jullie de moeite nemen om te antwoorden.
Alvast bedankt.
Aan elk contact kun je een verjaardag toevoegen die dan ook jaarlijks in de kalender voorkomt.
Syncen met Outlook gaat perfect met MyPhoneExplorer
Wbt Mobistar-menus: zelfs een SE service point kan die branding er niet afhalen
Nope, nog niets ontvangen.... Ik ben benieuwd of er nog wat komt....Nap schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:47:
Heeft iemand al de draadloze headset ontvangen waarover een paar posts terug te lezen is? appelkoek bijvoorbeeld?
Heb al het papierwerk gisteren op de post gedaan dus verwacht hem ook niet binnen een maand, maar toch fijn om te weten dat je hem daadwerkelijk krijgt...
I do what I like and I like what I do
Toestel is aangeboden via T-Mobile en wordt vandaag door TNT weer aangeboden. Benieuwd wat er aan de bladerende toetsen gedaan is... keep you posted!
Verwijderd
maar nu heb ik steets als ik ga smsen dat ik met mijn hand heel iets over het camera knopje heen ga en dat hij naar de camera modus gaat! ik kan dus niet goed smsen!!!
mijn firewire is: R8BC004
Weet iemand waar ik dit kan oplossen ??
maar voor de rest een super toestel
dikke aanrader
Software op een telefoon heet trouwens firmware, firewire is heel wat anders
Verwijderd
ik kan dus bijna geen bericht maken
en krijg ik de melding open de lens cover!
dus camera gaat gewoon aan ook als ik maar 1 knopje indruk (van mijn toetsen)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 17:03 ]
Verwijderd
nu doet hij het soms al als ik nog niks heb ingedrukt en dan krijg ik hem er niet meer af!
als ik dan terug druk gaat hij er weer heen dus
hier mijn probleem,
http://www.youtube.com/watch?v=43hNlFXHEhM
als het binnen een paar dagen niet is opgelost breng ik hem wel terug!
Vreemde vind ik ook dat ze in de voorwaarden stellen dat het helemaal niet hun probleem is als het niet aankomt of iets dergelijks; kunnen ze makkelijk gebruiken als excuus. Had gisteren gebeld, 2 weken geleden alles op de post gedaan, maar ze konden er gewoon niks over zeggen. Of ik over 2 weken terug wilde bellen... Maar ik wilde weten hoe het zat met m'n order, of dat goed ontvangen was. Niks over te vinden natuurlijk.appelkoek schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:23:
[...]
Nope, nog niets ontvangen.... Ik ben benieuwd of er nog wat komt....

Probeer je telefoon eens met nieuwe firmwareVerwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:24:
2X master reset gedaan en er gebeurt niks
nu doet hij het soms al als ik nog niks heb ingedrukt en dan krijg ik hem er niet meer af!
als ik dan terug druk gaat hij er weer heen dus
hier mijn probleem,
http://www.youtube.com/watch?v=43hNlFXHEhM
als het binnen een paar dagen niet is opgelost breng ik hem wel terug!
Verwijderd
nu is de telefoon een dikke aanrader dus
en is er ergens nog een changelog van de firmware??
Heb hem misschien 3 weken, en bij de 0 en de 5 zijn al stukjes van de randen "weg".
Bagger!

Moet zeggen dat ik bovengenoemde zaken niet veel last heb.. Het enigste wat ik heel erg heb is dat soms lijkt of toetsen niet reageren (Vooral irritant tijdens SMS-en, mis continu tekens) Lijkt soms of toetsenbord niet meer in orde of, maar ik krijg niet bepaald of het traagheid van de OS is of defect toetsenbord.. Verder vind ik dat de foto's super zijn, en met het stilhouden van de camera vind ik het ook reuze meevallen.[b][message=30568123,noline]DG77 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @
Enkele irritante minpunten aan de k770 zijn inderdaad:
- screensaver toont geen tijd (moet je eerst knopje voor indrukken, en dan zie het even)
- screensaver laat niet zien of je een nieuw smsje OF oproep gemist hebt (moet je ook eerst knopje voor indrukken
- je kan de screensaver niet uitzetten, je krijgt altijd een zwart scherm
- standby tijd enorm kort en niet zelf in te stellen, scherm wordt standaard na 15sec zwart
- geen lichteffecten of iets dergelijks bij smsje of gemiste oproep in screensaver stand
- tijd voor toetsblokkering ook niet zelf in te stellen/keuzemogelijkheid
- foto's erg vaak een onscherp resultaat
- fotoknopje flink krachtig indrukken en dat zonder te bewegen om foto te maken
- kalender: kiezen van alarm iedere 1e za vd maand, of bijvoorbeeld iedere 3e dinsdag niet mogelijk
- erg weinig 'gewone' ringtones standaard op telefoon
- snooze van wekker standaard 9 minuten en niet zelf korter of langer te maken
- de keuze linksonder in het home-scherm is niet te wijzigen in een andere snelkoppeling
Ik stond laatst nog een de telefoonwinkel te praten met 'n maat van me die die dingen door en door kont, en hij zei tegen me dat eigenlijk de 770i wel het beste cybershot toestel is (Ookal is het aantal megapixels niet het grootst, de kwaliteit en vergelijking daarmee is wel erg goed)
Voor de liefhebber:
1. Sony Ericsson Secret Menu: -> * <- <- * <- * (-> means press joystick, arrow keys or jogdial to the right and <- means left.) You'll see phone model, software info, IMEI, configuration info, sim lock status, REAL time clock, total call time and text labels. You can also test your phones services and hardware from this menu (main display, camera, LED/illumination, Flash LED, keyboard, earphone, speaker, microphone, radio and vibrator tests)
2. IMEI Number: *#06# -For checking the International Mobile Equipment Identity.
3. Lockstatus: <- * * <- -SIM lock - Do not lock your phone if you don't know the unlock code. This is another good check before you buy any phone, especially second hand ones. If phone is SIM locked, you may not be able to switch to other GSM operators.
4. Shortcut to last dialed numbers: 0#
5. Shortcut to sim numbers: On main menu type a number and press #
6. If you change the language from default to any other language, then it may be difficult to switch to default language. The shortcut is very simple. Just press <0000>. <> stands for right arrow button or joystick.
[ Voor 23% gewijzigd door Sounderr op 28-08-2008 16:27 ]
Verwijderd
hoe zet ik flash thema's op mn telefoon ??
ik heb een paar mooie flash gezien maar hoe zet je die erop ??
kan iemand het uitleggen,
Verwijderd
Flash themas kunnen niet zomaar op de k770i gezet worden (iig volgens mij niet, ik heb namelijk toen ik de telefoon net had daar een heel onderzoek naa gedaan) wanneer je persee flash themas op je tel wilt.. moet je m flashen.. en nja dan vervalt de garantie (is wel handig die garantie wanneer er allemaal toetjes van je telefoon af-flikkeren
Verwijderd
Heel strakke telefoon en voorlopig dik tevreden mee. Toestel is klein jaar gebruikt geweest maar vertoont nauwelijks gebruiksporen. Enkel een beetje 'chrome' op de randjes van de navigatieknop die afgebladerd zijn maar dat stoort mij niet.
Kan deze via USB opgeladen worden? Lijkt niet te werken bij mij en de tips die ik via 't forum en google gevonden heb leiden tot niks...
De K770i komt wel vragen voor telefoon of bestandoverdracht modus en op zich werkt alles via USB qua synchronisatie enzo wel maar opladen niet.
In nood gevallen (op 't werk op de bureau aan de laptop) is 't soms handig om nog wat op te laden...
Verwijderd
Normaal gesproken hoort hij idd meteen op te laden, maar misschien is dit uitgeschakeld in het servicemenu (staat wel standaard aan geloof ik dus dan is het ooit uitgezet). Ga naar het servicemenu: (>*<<*<*<) en dan naar serviceinstellingen. Daar staat (tenminste bij de k800i) ook een optie om opladen via de usbkabel aan/uit te schakelen.RoD schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:38:
Mijn telefoon wordt herkend door de pc. Daar zit het em dus niet in. Althans, bij mij niet.
Hebben jullie overigens ook last van de foto-knop wanneer je aan het sms'en bent? Die druk ik vaak per ongeluk in omdat ik het toestel stevig vast probeer te houden.
Dat trukje >*<<*<*< ben ik al paar keer tegen gekomen op forums enzo maar als ik dat uitprobeer dan kom ik al meteen in m'n kalender terecht (omdat die als snelkoppeling voor de > gedefiniëerd staat). Als ik die snelkoppeling verwijder en dan die toetsen indruk dan gebeurt er eigenlijk niks.. (buiten wat * symbooltjes die verschijnen net alsof ik een nummer aan het intikken ben...)Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:21:
[...]
Normaal gesproken hoort hij idd meteen op te laden, maar misschien is dit uitgeschakeld in het servicemenu (staat wel standaard aan geloof ik dus dan is het ooit uitgezet). Ga naar het servicemenu: (>*<<*<*<) en dan naar serviceinstellingen. Daar staat (tenminste bij de k800i) ook een optie om opladen via de usbkabel aan/uit te schakelen.
EDIT: Net de PC suite geïnstalleerd en inderdaad... van zodra de drivers geïnstalleerd werden begon de K770i op te laden via USB.
Thanks!
[ Voor 7% gewijzigd door renio op 21-10-2008 11:31 ]
Misschien is het mijn Vodafone firmware.MikeyMan schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:54:
Ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt, maar zelfs áls ik hem (met veel moeite) indruk, gebeurt er niks...
Ik krijg namelijk het camera scherm te zien welke vraagt om het klepje te openen.
Klopt ook, gewoon door blijven tikken... Bij mij gaat ook de bluetooth aan/uit tijdens het uitvoeren van die sequence...renio schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:12:
[...]
Dat trukje >*<<*<*< ben ik al paar keer tegen gekomen op forums enzo maar als ik dat uitprobeer dan kom ik al meteen in m'n kalender terecht (omdat die als snelkoppeling voor de > gedefiniëerd staat). Als ik die snelkoppeling verwijder en dan die toetsen indruk dan gebeurt er eigenlijk niks.. (buiten wat * symbooltjes die verschijnen net alsof ik een nummer aan het intikken ben...)
Ik zal eens een andere pc proberen. Hij zou echter gewoon op moeten laden lijkt mij.
http://www.operamini.com/download/pc/sonyericsson/
welke generic of gewoon ander model pakken we dan?
en aangezien ik de andere theme's niet echt super vind wou ik hier eens vragen of iemand voor me de standaard themes kan uploaden? Ik heb al iets op het internet gevonden, maar dat zijn dan net de 3 theme's die ik nog heb, maar ik had een 4de theme...
Kan iemand met een k770i mss helpen
[ Voor 3% gewijzigd door Memphis177 op 19-12-2008 01:57 ]

(wel gekocht in Belgie btw)
Ik heb 5 thema's volgens mij allemaal standaard. De twee extra zijn Fresh Light (blauw achtig) en Luminisious (donker bruinig). Is het een van deze twee?Memphis177 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:00:
Ik ben er toch redelijk zeker van dat ik er 4 had. Ik heb er nu nog drie: Aperture, Clarity en Grid line zoals vernoemd. Dat 4de thema is geen van die drie, en ging werkelijk prachtig bij de telefoon... Maar blijkbaar zit dat normaal zelfs niet bij de telefoon![]()
(wel gekocht in Belgie btw)
Luminisious was het volgens mij.jHack schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:20:
[...]
Ik heb 5 thema's volgens mij allemaal standaard. De twee extra zijn Fresh Light (blauw achtig) en Luminisious (donker bruinig). Is het een van deze twee?
Bedankt in ieder geval!
edit: http://www.zedge.net/themes/233950/luminisious-theme/ gevonden!
voor mensen die deze theme niet als standaard hebben: imo de beste theme voor bij de bruine versie van de k770i!
[ Voor 17% gewijzigd door Memphis177 op 19-12-2008 20:28 ]
EDIT: vandaag is het Australia Day (1788) maar zie er niks van Australie in

[ Voor 10% gewijzigd door hemiparo op 26-01-2009 10:00 ]
Edit: SAR-waarde 770i aangepast en link naar kieskeurig.nl toegevoegd.
[ Voor 30% gewijzigd door Jorgen op 31-01-2009 21:40 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Is dat zo? Volgens mij doet die het bij mij dan niet, want volgens mij is het scherm onder alle omstandigheden even fel.cocico schreef op zondag 15 februari 2009 @ 10:05:
Dat zal te maken hebben met de ingebouwde lichtsensor die de helderheid van je scherm aanpast aan de omgeving.
Hou je vinger maar eens op dat puntje linksboven het scherm...RoD schreef op zondag 15 februari 2009 @ 21:18:
[...]
Is dat zo? Volgens mij doet die het bij mij dan niet, want volgens mij is het scherm onder alle omstandigheden even fel.
Nu je het zo zegt merk ik het ook. Maar het verschil is echt minimaal. Volgens mij zet dat geen zoden aan de dijk.MikeyMan schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:55:
[...]
Hou je vinger maar eens op dat puntje linksboven het scherm...
Maargoed, ben er wel weer achtergekomen dat dat puntje niet alleen is om aan te geven dat de batterij leeg is
Verwijderd
Is het ook mogelijk om deze lichtsensor uit te zetten? Kan het niet vinden, ook niet in het servicemenu maar misschien kijk ik eroverheen?RoD schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:41:
[...]
Nu je het zo zegt merk ik het ook. Maar het verschil is echt minimaal. Volgens mij zet dat geen zoden aan de dijk.
Maargoed, ben er wel weer achtergekomen dat dat puntje niet alleen is om aan te geven dat de batterij leeg is
Nu moet ik het twee weken uit zien te houden met m'n k750 met kapot stickje
Nu heb ik geprobeerd om via de usb-kabel en via bluetooth verbinding te krijgen met mijn pc, met wisselend resultaat. Ofwel erg langzaam, ofwel niet echt betrouwbaar / gemakkelijk tot stand te brengen. (Geprobeerd met PC suite en met de bluetooth software van mijn bluetooth stick.) Daarom heb ik een usb-kaartlezer gekocht die deze mini-geheugenkaartjes kan lezen.
Nu wil ik heel graag weten op welke manier ik mijn nieuwe geheugenkaart het beste kan formatteren en indelen. Welk bestandsysteem moet ik kiezen, kan ik de originele kaart naar mijn HDD kopieren en dan terugzetten op de nieuwe kaart en kan ik Disc2phone en de PC-suite ook gebruiken zonder dat er verbinding is met de telefoon, maar mét de geheugenkaart in de pc? Wat ik in elk geval wil proberen is om een paar leuke familiefilmpjes en foto's op mijn toestel te bewaren en om wat leuke muziek op te slaan als mogelijke beltonen.
In dit topic kon ik nog niet de juiste antwoorden vinden en het werken met dit soort mobiele telefoons met geheugenkaartjes is volkomen nieuw voor mij. Ik hoop dan ook dat iemand me de juiste antwoorden kan geven.
Alvast hartelijk dank.
Kan ik op deze manier ook de contactpersonen beheren?
Verwijderd
Verwijderd
Contactpersonen worden opgeslagen in de telefoon maar een backup op de geheugenkaart is wel een eitje... mocht je het toestel moeten resetten kun je ze met een paar toetsaanslagen weer van de geheugenkaart terughalen.Jorgen schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:49:
En (denk ik...) daarna gewoon de leukste originele bestanden kopiëren en nieuwe bestanden toevoegen op de nieuwe kaart?
Kan ik op deze manier ook de contactpersonen beheren?
En ja, de K770 is een fijn toestel, waardige opvolger van mijn K750. Ben al even opzoek naar een opvolger en uitgekomen bij de C905 maar die is het toch niet (en is dus ook weer in de verkoop gegaan!).
Verwijderd
Verwijderd
Toestaan dat applicatie uploads uitvoert?
Ik kan niet vinden waar ik het uit kan zetten en vindt het een klein beetje irritant...
Vreemd? Reset geeft geen oplossing. Zou debatterij defect zijn en zo ja, kan dit op deze manier?
EDIT: de handleiding zegt 'De batterij die u gebruikt is geen goedgekeurde batterij van Sony Ericsson'. Terijl het toch een originele en altijd werkende batterij is. Defect?
[ Voor 17% gewijzigd door hemiparo op 18-07-2009 00:43 . Reden: verklaring fout gevonden ]
Hebben meer K770 eigenaren dit probleem?
Nog geen 5 maanden in gebruik en telefoon deed met de 4, 7 en 5 al klote maar loste uit eindelijk vanzelf weer op.
Nu doen mijn linkerselectie toets, terug knop en die C niet meer.
Mijn vorige Sony Ericsson was een w610i die een probleem met koptelefoon had. Die dacht dat er een koptelefoon de hele tijd in en uit gestoken werd waardoor ik er niet mee kon bellen.
Begin een beetje moedeloes te raken van SE.
Verwijderd
Ik heb dit ook gehad! Terug naar de dealer met je aankoopbewijs, ze hebben bij mij gratis het toetsenbord binnen 48 kunnen vervangen. Prima service van Vodafone!Dijkertje schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:30:
Dit is echt zwaar klote.
Nog geen 5 maanden in gebruik en telefoon deed met de 4, 7 en 5 al klote maar loste uit eindelijk vanzelf weer op.
Nu doen mijn linkerselectie toets, terug knop en die C niet meer.
Mijn vorige Sony Ericsson was een w610i die een probleem met koptelefoon had. Die dacht dat er een koptelefoon de hele tijd in en uit gestoken werd waardoor ik er niet mee kon bellen.
Begin een beetje moedeloes te raken van SE.
Nja, ik zie het wel weer verder en hopelijk heb ik dat ding terug voor de vakantie.
Installeer de suite die erbij wordt geleverd... kun je perfect een verbinding met je 770i mee maken!Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 23:14:
Even een oproepje,
Ik wil graag tethering (op mijn MacBook) instellen, internet-abonnement heb ik. Alleen de instellingen niet. Is er iemand die mij hiermee kan helpen?
bij mij zijn de toetsen nu ook versleten.
Zijn die toetjes los verkrijbaar? makkelijk zelf te vervangen of moet je de dan de hele keyboard-unit vervangen (duur!)?
Duurde 3 weken.
Nu weer in reparatie omdat ie vanzelf weer uitgaat ong. 3 a 4 seconden na het invoeren van de pincode en soms daarvoor al.
Ik wordt er helemaal gek van, stom ding...
het is tijd voor een iPhone 4, tja...
[ Voor 45% gewijzigd door Dijkertje op 06-07-2010 01:08 ]