Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Sony Ericsson introduceert de K770 Cybershot phone.

Specificaties
Afmetingen: 105 x 47 x 14.5 mm
Gewicht: 95 gr
Beschikbare kleuren: Truffle Brown en Ultra Violet
Scherm TFT met 262.144 kleuren en 240x320 pixels
Geheugen: 16 MB* Telefoongeheugen
Memory Stick Micro support
Batterij: Li-Ion
- Spreektijd: 600 minuten
- Standbytijd: 400 uur

Camera
De K770i heeft een 3.2 megapixel camera met auto focus.
--- Video bekijken
--- Streaming video
--- Een video opnemen
--- Achtergrondanimatie
--- Foto-wallpaper
--- Bloggen van foto's
--- Digitale zoom

Foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgd/GPD_47612_35_0_4000.png
Afbeeldingslocatie: http://www.astel.be/IMG/jpg/K770.jpg

Links
Demofilmpje
Officiele website
Volledige specificaties
http://www.sneleengsm.nl/sony-ericsson/k770i.htm

[ Voor 7% gewijzigd door cdgrit op 14-09-2007 15:05 ]

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-06 15:19
Raar dat niemand reageert. Ik vind dit in het bruin een héél speciale gsm met mooie specificaties. Een mooie opvolger voor mijn K750i, maar probleem zal de prijs zijn: deze heeft afaik niet méér functies dan een K810i (en deze heeft dan ook nog eens een Xenon-flits!) maar zal in 't begin even duur zijn denk ik. Voor 200 euro zou ik deze wel kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauw!! ik was tot zojuist van plan om de t650i te kopen, maar nu ik dit toestel heb gezien wil ik hem zo snel mogelijk in het bruin!! weet iemand wanneer hij ongeveer uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-07 18:47
De eerste twee kleuren vind ik persoonlijk foeilelijk, maar in het aangekondigde 'sandy beige' ziet het er al beter uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/spgd/GPD_47642_35_0_4000.png

Meer foto's hier: http://justamp.blogspot.c...0-to-be-available-in.html

Verwijderd

Toestel is mooi geprijsd! Rond de 300 euro :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:28:
Toesetel is mooi geprijs! Rond de 300 euro :)
hoe weet je dat? weet je ook wanneer hij ongeveer in de winkels gaat liggen?

Verwijderd

TelecomTelecom! Releasedatum is nog niet bekend voor zover ik weet, maar als prijs bij Sony Ericsson bekend is duurt meestal niet lang meer voordat ie in de schappen ligt. :)

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-07 12:15
Beetje jammer dat deze telefoon geen meerwaarde heeft over de K810, echt mooi vind ik hem niet, de K810 is gewoon veel 'sexy-er' dan dit apperaat, en de prijs is hetzelfde of hoger.

Vooral de "nokia-manier" om je cameralens tevoorschijn te toveren vind ik erg jammer.

Pentaxiaan

Verwijderd

De meerwaarde t.o.v. de K810i, is dat het meer een design-toestel is. Het toestel is trouwens ook wel zeker goedkoper dan de K810i ;)

Wat is trouwens een nokia-manier om de camera-les tevoorschijn te halen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Woops, ik bedoelde de 'Nokia-N73-manier'.

Maar ik bedenk me nu dat je de K750 lenscover ook verticaal open schuif, ipv horizontaal zoals bij de K800/K810.

De K810 is ruim te krijgen voor 310 Euro, en dit zal waarschijnlijk nog een stukkie minder worden wanneer de K850 ons land binnen treed, dus zoveel zal het prijsverschil niet worden denk ik.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
however it doesn't reach the other 3 megapixel Cyber-shot models performance.
En GEEN xenon flitser.

Nee, dit word hem niet voor mij.

Hij heeft wel een fantastisch schermpje, maarja, ik zoek een geweldige camera-phone, niet een mooi schermpje. (voor m'n opleiding heb ik regelmatig een 'camera' nodig om bepaalde dingen/details vast te leggen, en voor normale kiekjes voldoet de camera van de K800/K810 wel, voor het echte werk pak ik m'n Pentax)

[ Voor 3% gewijzigd door SirNobax op 28-09-2007 20:43 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is deze telefoon al ergens leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:56:
Nog niet... Volgens http://www.allaboutphones...m/viewtopic.php?f=4&t=870 komt hij in Week 43.

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:40
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 12:56:
In sommige Duitse online shops staat deze reeds als leverbaar.
In Nederland moet ik hem nog tegenkomen, sommige shops hebben hem staan maar met een langere levertijd.
Ben benieuwd, hopelijk ligt deze volgende week in de winkel in de sandy beige kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem zojuist opgehaald. Wat een pracht telefoon! Ik wou eerst voor de k810i gaan, maar toen ik deze daarnaast in mijn handen had was ik verkocht. De telefoon is platter en ligt ook stukken beter in de hand. Ben echt tevreden met mijn aanwinst. Ik raad deze telefoon zeer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:40
Heb je misschien wat foto's? En je had niet toevallig een k800i hiervoor die je er even naast kunt leggen ter vergelijk :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben voorlopig even niet thuis en heb dus geen digicam in handbereik. Heb hier wel een nokia 6230 die ik er even naast kan leggen ter vergelijking. Zal eens kijken of hier in de buurt even een digicam ter beschikking heeft. Hoop vanavond nog wat te kunnen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Wat ik nou niet snap......waarom is de T650I (in winkel)€499 en de K770i €329??
Zijn zo goed als hetzelfde en bij HI krijg je er een 2 GB krt bij.
Wáár zit hem dat prijsverschil in??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Misschien omdat de T650i een speciale, krastbestendige beschermlaag over het scherm heeft en de K770i niet? Geen idee, maar ik vind dat prijsverschil ook fors voor zulke minimale verschillen. Op vergelijk.nl is de T650i het goedkoopst te krijgen voor 388, maarja, dan hou je als nog 58 euro over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben op zoek naar een waardige opvolger van mij k750 en deze ziet er én goed uit én betaalbaar. Heb al eens naar andere gsm's van SE zitten kijken (oa w-serie) maar daar ontbreekt bv een flitser, wat deze dus wel heeft :9

Én dat verdomde knopje is eindelijk weg als ik het goed zie, want daarom wil ik ook een nieuwe. Heb em al eens geprobeerd zelf te repareren maar na verloop van tijd gaat hij het toch weer slechter doen helaas.

Hij kost nu 265,- bij 2call, leuk prijsje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Joosie200 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:00:
Misschien omdat de T650i een speciale, krastbestendige beschermlaag over het scherm heeft en de K770i niet? Geen idee, maar ik vind dat prijsverschil ook fors voor zulke minimale verschillen. Op vergelijk.nl is de T650i het goedkoopst te krijgen voor 388, maarja, dan hou je als nog 58 euro over.
Ja wat heb je aan een krasbestendig laagje als na 4 weken de verf al van de navigatietoets afgebladderd is!! schandalig gewoon!! heb hem nu al op laten sturen! gsm van €499 en bladderd af!!
Ze zijn aan het klooien bij SE kijk naar het gedonder net de S500(gebroken toetsen.
Tja het moet alemaal snel in de winkels liggen he,da krijg je dit soort dingen :(
En dan?dan krijg ik mij T650i terug en kan weer 4 weken wachten totdat de verf afbladderd.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net vandaag m'n K770i binnen gekregen! Hij is echt mooi. Hij is de opvolger van mijn K750i - de beste telefoon die ik tot nu toe gehad heb. Het scherm van de K770i is mooier en groter dan van de K750i. Hij is iets langer en iets breder dan de K750, maar duidelijk dunner.

Functioneel is de K770 gelijk aan de T650 - kwestie van smaak. Is zelfde verhaal als destijds de K750 en de W800 - functioneel dezelfde telefoon, maar in 1 ander jasje.

Wat ik wel lastig vind is dat de K750 een klok als screensaver heeft - die kan ik niet vinden op de K770. Iemand die al ontdekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:13:Wat ik wel lastig vind is dat de K750 een klok als screensaver heeft - die kan ik niet vinden op de K770. Iemand die al ontdekt?
Dat lees ik overal op internet: dat je die klok moet missen. Je kan de klok wel zien als je een volume toets even aantikt.

Volgende week komt ook mijn (bruine) K770i binnen als opvolger van mijn K750i. Die van mij zal helaas Vodafone branded zijn, al is het netjes gedaan. Het schijnt dat het toevoegen van Flash thema's dan onmogelijk is gemaakt vanwege andere menu indeling. Debranden begin ik niet aan.

Ik had het trouwens niet verwacht dat het scherm van de K770i groter zou zijn dan de K750i, alleen de resolutie is natuurlijk hoger dacht ik.

Nog een vraagje EddyTheEagle: is het scherm van glas of plastic?

[ Voor 4% gewijzigd door Cubix op 09-11-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn K770i binnengekregen in trufflebruin.

Als telefoon/Radio/MP3 speler lijkt hij prima te voldoen, en ook het uiterlijk ziet er mooi gestyled uit.

Over de camera ben ik echter veel minder te spreken. De foto's zijn erg korrelig en de belichting laat nog flink te wensen over. Het scherpstellen in macrobereik lijkt niet goed te werken waardoor deze meestal onscherp zijn.
Tijdens het scherpstellen komt er wel een scherp beeld voorbij, maar op het moment van afdrukken gaat het toch nog mis. Ik had een K750i en ben daar wel tevreden over.
Zijn er al meer mensen met ervaring met de K770i als camera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Ik heb de K770i nu ook.

Ik ben er zeer tevreden over tot nu toe! Jammer van de Vodafone branding alleen... Zo is de eerste tab van je activiteiten menu een Live! menuutje. Misschien over een tijdje eens debranden.

Misschien het leukste nieuwtje: met thema's van de T650i gaat ook de verlichting van het keypad mee trippen met de bewegingen van de achtergrond. Zelfs de blauwe camera verlichting van de toetsen doen mee (die geven een flauw schijnsel ipv fel zoals in camera-mode).

Helaas zijn er een paar T650i thema's die een flash menu hebben, en zo'n menu zit niet in het theme, maar keihard in de firmware. Met illegale flashtools moet het dus wel lukken, maar ik ga het nog even niet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ziet er inderdaad uit als een goede opvolger voor mijn k750... Zal nog een hevig dilemma worden tussen deze en een k810i... hmm... Choices... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 22:30
Goh, eindelijk weer 's een SE met normale toetsen.

iemand al een paar foto's geschoten met dit ding?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Wijnands schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:26:
iemand al een paar foto's geschoten met dit ding?
Wat mij opvalt aan de foto's is dat ze goed zijn mits je bewust de telefoon zeer stil houdt. Met mijn oude K750i was het makkelijker om scherpe foto's te maken.

In de review van Mobile Review heb je wat voorbeelden, al heb ik het idee dat ik er mooiere foto's mee kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Was eigenlijk meer benieuwd wat een "normaal" mens met zo'n camera presteert. Dus, iemand die er al een heeft en die een paar foto's wil plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foto´s mensen:P
Ik wil morgen een nieuwe telefoon gaan halen, en ik ben er nog steeds niet uit welke ik nu zou moeten halen..
Ik zit zwaar te twijvelen tussen de k810i en de k770i. Nu gaat mijn voorkeur echt uit naar de 770i als het gaat qua uiterlijk, maar als ik dan kijk naar de kwaliteit van de kamera, is deze toch een stuk minder dan als de k810.
Misschien willen mensen die dit toestel hebben wat vertellen over dit toestel en hun ervaringen over het toestel hier eens neerzetten> Waar het me vooral om gaat is of jullie dan wel tevreden zijn met de kwaliteit foto's die het toestel maakt.

• Cubix
  • Niet online
Hier wat onbewerkte foto's die ik gemaakt heb vandaag met een K770i.

Buitenfoto's:
http://home.planet.nl/~wacht041/k770i/7.JPG
http://home.planet.nl/~wacht041/k770i/6.JPG
http://home.planet.nl/~wacht041/k770i/4.JPG
http://home.planet.nl/~wacht041/k770i/14.JPG
http://home.planet.nl/~wacht041/k770i/13.JPG
http://home.planet.nl/~wacht041/k770i/11.JPG

En een macro zonder flits:
http://home.planet.nl/~wacht041/k770i/15.JPG

50cm afstand:
http://home.planet.nl/~wacht041/k770i/16.JPG

Nog wat ervaringen met de camera:
- Foto's zijn snel onscherp als je de camera niet volledig stilhoudt
- Met tegenlicht is het erg moeilijk nog goeie foto's te maken, een donker deel is ook gelijk een stuk donkerder.

[ Voor 15% gewijzigd door Cubix op 15-11-2007 11:32 ]

• Wijnands
Fijn dat je even de moeite hebt genomen waarvoor dank. Maar d***! dat valt even tegen zeg. Is allemaal echt niet scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De foto's van Cubix komen aardig overeen met die van mij, hoewel ik er een aantal in het bos heb genomen die veel slechter zijn. Dit terwijl er wel voldoende licht was!

Ik heb inmiddels de een Sony Update laten doen(Europa 3) maar dit heeft voor de camera weinig of geen verbeteringen opgeleverd.

Mogelijk wordt e.e.a. in de toekomst met een goede cameradriver nog opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
Wijnands schreef op donderdag 15 november 2007 @ 17:25:
Fijn dat je even de moeite hebt genomen waarvoor dank. Maar d***! dat valt even tegen zeg. Is allemaal echt niet scherp.
Verwachtingen naar beneden bijstellen maar! Met telefoons kun je nog geen fatsoenlijke foto's maken, hoeveel megapixels ze ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook een dag, en ik moet zeggen dat ik er uiterst tevreden mee ben...
Kijk ik heb hem dan ook niet puur gekocht om foto's mee te maken. Hij is gewoon precies goed in gewicht, en mooi dun. Dat dunne vind ik een GROOT voordeel. Als je graag goeie foto's wilt maken, koop dan een k810i bijvoorbeeld, maar als je niet graag met een dikke koelkast in je broek wilt lopen neem dan deze telefoon.

Morgen zal ik wat foto's plaatsen en als ik nog tijd heb een korte review schrijven.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-07 14:25
Vind dit ook een erg mooi telefoontje, vooral die bruine vind ik wel wat hebben. :P
Ik vind die foto's wel erg tegenvallen voor een 'Cybershot' camera telefoon. :/

Maar ik zal me morgen nog wel even wat meer laten informeren bij de plaatselijke telefoon boer. ;)

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dit ding ook gehaald, gewoon als simpele gelijke opvolger van m'n k750. Ben er wel tevreden mee, wilde namelijk gewoon een gsm met dezelfde functies als m'n vorige. Alleen wat wel erg irritant is, ik kan nergens een klok als screensaver instellen? En laat ik nu net m'n gsm al jaren als horloge gebruiken :{

Nu moet ik hem dus eerst van het toetsblok afhalen, toetsblok erop zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:30:
Alleen wat wel erg irritant is, ik kan nergens een klok als screensaver instellen? En laat ik nu net m'n gsm al jaren als horloge gebruiken :{

Nu moet ik hem dus eerst van het toetsblok afhalen, toetsblok erop zetten....
Gebruik een volume/zoom-knop en het scherm geeft de tijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
LVGH schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:45:
[...]
Verwachtingen naar beneden bijstellen maar! Met telefoons kun je nog geen fatsoenlijke foto's maken, hoeveel megapixels ze ook hebben.
...Nou dat is ook weer overdreven. Al heeft SE het met deze telefoon flink verkloot.

SE heeft ongetwijfeld een andere sensor en lenssysteem in de K770 en de T650 gezet, omdat deze stukken dunner zijn dan de K800 en zijn broertje. Die van de K800/K810 zijn echt heel wat beter, zeker als je er een filtertje overheen haal in PS, dan zou je ze zelfs met goede kwaliteit op 15x10 formaat kunnen laten drukken.

Voorbeeldjes (ik heb ze niet gemaakt, alleen licht bewerkt):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mariondevries/Untitled-5%20duim.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mariondevries/Untitled-10%20duim.jpg
Foto's zijn klikbaar, voor full size en fatsoenlijke Jpeg-compressie kwaliteit. :)

[ Voor 4% gewijzigd door SirNobax op 21-11-2007 19:27 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 15:13:
Heb net vandaag m'n K770i binnen gekregen! Hij is echt mooi. Hij is de opvolger van mijn K750i - de beste telefoon die ik tot nu toe gehad heb. Het scherm van de K770i is mooier en groter dan van de K750i. Hij is iets langer en iets breder dan de K750, maar duidelijk dunner.

Functioneel is de K770 gelijk aan de T650 - kwestie van smaak. Is zelfde verhaal als destijds de K750 en de W800 - functioneel dezelfde telefoon, maar in 1 ander jasje.
Komt mooi uit zeg ik ben ook opzoek naar een opvolger van mijn K750I al 2 jaar erg tevreden over die telefoon. Wel problemen met de joystick, en zelfs 3 maanden erg slecht beeld gehad nadat mijn telefoon 2 dagen uitstond. Maar wonderwel heeft dit probleem zich zelf weer opgelost nadat ik mijn telefoon 2 dagen uit had staan tijdens vakantie :P

oh ja volgens de specs heeft hij geen zaklamp maar kun je niet op een of andere manier dan gewoon de flitser gebruiken??? Dat was namelijk toch wel een erg handige functie op mijn K750

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 19:41 ]

• Cubix
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:38:oh ja volgens de specs heeft hij geen zaklamp maar kun je niet op een of andere manier dan gewoon de flitser gebruiken??? Dat was namelijk toch wel een erg handige functie op mijn K750
Het gebruik van het lampje is gelijk aan die van de K750i. Dus het is zelfs te gebruiken vanuit een menu-item. Wel heeft de K770i maar één led-lampje ipv twee. Iets minder fel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Laatst online: 18:47
Behalve design verschillen de T650 en K770 nou veel?
Heb nu K750 en doet z'n werk nog steeds, ondanks een moeilijk werkbaar pookje...
Als ik zo op internet kijk, kunnen ze allebei hetzelfde. Alleen de prijs verschilt zo'n ~100,- waarom eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-07 23:14

bosaap22

Doing things I'm good at.

YoGi_Berra schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 01:08:
Behalve design verschillen de T650 en K770 nou veel?
Heb nu K750 en doet z'n werk nog steeds, ondanks een moeilijk werkbaar pookje...
Als ik zo op internet kijk, kunnen ze allebei hetzelfde. Alleen de prijs verschilt zo'n ~100,- waarom eigenlijk?
Tja... dat verschil was me ook al opgevallen. De T650i is iets aparter vanwege dat minerale glas. Verder is ie vooral gewoon té duur. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
bosaap22 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 08:10:
[...]
Tja... dat verschil was me ook al opgevallen. De T650i is iets aparter vanwege dat minerale glas. Verder is ie vooral gewoon té duur. :/
Hij is niet te duur, hij is duur genoeg om exclusief te blijven en dat is nu net wat je wilt bij een desing telefoon O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 14:50
Hoe zit het eigenlijk met de speaker van de K770i is deze van goede kwaliteit? Ik heb nu de W880i maar ik vind de speaker erg onduidelijk als ik bijvoorbeeld handsfree bel. Ook bij het afspelen van een liedje klinkt erg mat. Ik weet dat ik geen optimale kwaliteit hoef te verwachten maar bijv. de 6300 van nokia klinkt al beter.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

LVGH schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:37:
[...]
Hij is niet te duur, hij is duur genoeg om exclusief te blijven en dat is nu net wat je wilt bij een desing telefoon O-)
Ik weet dat design iets persoonlijks is, maar een mineraalglaasje voor het scherm vind ik nou niet echt het toppunt van design. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
bosaap22 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:43:
[...]Ik weet dat design iets persoonlijks is, maar een mineraalglaasje voor het scherm vind ik nou niet echt het toppunt van design. :/
Er zijn wel wat meer optische verschillen met bijv. de K770i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Laatst online: 18:47
Maar inhoudelijk zijn ze niet vele van elkaar verschillend.
Qua afmetingen zijn ze bijna identiek (hoewel de T650 0,01mm dunner is). Verder valt het eigenlijk wel mee.

Heeft iemand nog een idee waar ik deze telefoon het beste (online) kan bestellen?(iemand ervaringen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LVGH
Ik had het toch ook over het design en niet de functies?

0.01mm is wel erg weinig trouwens ;)

Ik zou gewoon kijken waar hij het goedkoopst is en dan checken of de winkelrecensies goed zijn om een idee te krijgen of de winkel betrouwbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:51
Zo, hij maakt wel mooie foto's. Mijn volgende toestel gaat zeker weten weer een SE worden. Ik hoef geen Nokia meer. Ik weet ook niet waarom ik toch ooit overstag ben gegaan naar Nokia.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Harem.nl schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:14:
Hoe zit het eigenlijk met de speaker van de K770i is deze van goede kwaliteit? Ik heb nu de W880i maar ik vind de speaker erg onduidelijk als ik bijvoorbeeld handsfree bel. Ook bij het afspelen van een liedje klinkt erg mat. Ik weet dat ik geen optimale kwaliteit hoef te verwachten maar bijv. de 6300 van nokia klinkt al beter.
:)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

YoGi_Berra schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:15:
Maar inhoudelijk zijn ze niet vele van elkaar verschillend.
Qua afmetingen zijn ze bijna identiek (hoewel de T650 0,01mm dunner is). Verder valt het eigenlijk wel mee.

Heeft iemand nog een idee waar ik deze telefoon het beste (online) kan bestellen?(iemand ervaringen?)
Raar overigens dat hij niet in de pricewatch vermeld staat....
Via www.telecomvergelijker.nl kun je 'm wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij dat iedereen blijkbaar tevreden is over de K770i. Ik heb 'm na 3 weken aan m'n zus verkocht omdat ik er niet aan kon wennen.
Wanneer je eerst de K750i had en de overstap overweegt, let dan op de volgende punten:

geen mogelijkheid om een koordje vast te knopen
geen zoom mogelijk in hoge resolutie! (alleen in VGA modus)
3 snelkoppelingen mogelijk met navigatietoetsen (i.p.v. 4 bij K750)
geen knop muziek op de zijkant

Wanneer je deze dingen bij de K750 niet gebruikt is de K770i een grandioos toestel met een veel scherper beeldscherm, goede foto's en een lenscover die niet meer openschuift in je broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:31:
Ik ben blij dat iedereen blijkbaar tevreden is over de K770i. Ik heb 'm na 3 weken aan m'n zus verkocht omdat ik er niet aan kon wennen.
Wanneer je eerst de K750i had en de overstap overweegt, let dan op de volgende punten:

geen mogelijkheid om een koordje vast te knopen
geen zoom mogelijk in hoge resolutie! (alleen in VGA modus)
3 snelkoppelingen mogelijk met navigatietoetsen (i.p.v. 4 bij K750)
geen knop muziek op de zijkant

Wanneer je deze dingen bij de K750 niet gebruikt is de K770i een grandioos toestel met een veel scherper beeldscherm, goede foto's en een lenscover die niet meer openschuift in je broekzak.
Ik had eerst een K750i, en je punten kloppen niet allemaal:
- Er is wel een mogelijkheid op een koordje vast te maken: aan de onderkant. Daarvoor moet je eerst de back cover losmaken.
- Ik kan wél 4 snelkoppelingen aan de navigatietoetsen toekennen.

Wat ik het grootste nadeel vind aan de K770i tov de K750i is dat de foto's snel onscherp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat dat touwtje betreft, klopt, maar hoe krijg je dan de 4e snelkoppeling bij de "navigatieknop naar boven"?

Misschien moet ik een softwareupdate doen, lastig op een mac...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:31:
wat dat touwtje betreft, klopt, maar hoe krijg je dan de 4e snelkoppeling bij de "navigatieknop naar boven"?

Misschien moet ik een softwareupdate doen, lastig op een mac...
In het menu Settings->General->Shortcuts is de eerste optie "Navig. key up", en de overige drie staan daar dus ook bij. Misschien heeft het te maken ,et het feit dat mijn K770i Vodafone branded is, maar dat lijkt me eigenlijk toch sterk.

Software update op Mac: toch maar Windows gebruiken hiervoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cubix schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:30:
[...]

In het menu Settings->General->Shortcuts is de eerste optie "Navig. key up", en de overige drie staan daar dus ook bij. Misschien heeft het te maken ,et het feit dat mijn K770i Vodafone branded is, maar dat lijkt me eigenlijk toch sterk.

Software update op Mac: toch maar Windows gebruiken hiervoor...
Bij mijn K770i is die snelkoppeling geblokkeerd. Simlock-vrij gekocht. Zo heeft branding toch voordelen.

Desalniettemin, bedankt voor je informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Cubix schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:34:
[...]

Ik had eerst een K750i, en je punten kloppen niet allemaal:
- Er is wel een mogelijkheid op een koordje vast te maken: aan de onderkant. Daarvoor moet je eerst de back cover losmaken.
- Ik kan wél 4 snelkoppelingen aan de navigatietoetsen toekennen.

Wat ik het grootste nadeel vind aan de K770i tov de K750i is dat de foto's snel onscherp zijn.
Zou je dan, alles in acht genomen, de camera van de K750i beter vinden? Ook al heeft de K750i twee LEDs ipv één bij de K770i: enig idee of dat veel uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:32
Hoi mensen,

Ik heb sinds enkele dagen de K770 en zal mijn bevindingen tot nogtoe ff plaatsen.
Hij ligt (voor mij dan) veel beter in de hand dan de K750 of K800. Bij de K750 vind ik de toetsen te ver naar beneden zitten en vrij dicht op elkaar. De K800 vind ik te dik en het cameraschuifje onhandig. Dit is bij de K770 veel beter weg gewerkt. Alleen is het bij de K770 soms moeilijk te openen/sluiten.
Heb al een paar bugs gevonden trouwens. Als ik de telefoon aanzet vind hij uit zichzelf geen netwerk terwijl dit toch op automatisch staat. Hij doet dit pas nadat ik het handmatig doe.
Verder: Als ik een aantal foto's gemaakt heb en ik wil deze bekijken ( hij slaat ze standaard op om de ms) lukt dat niet. Ik krijg dan de melding dat de map afbeeldingen leeg is. Als ik de telefoon een keer aan en uit zet geeft hij ze wel weer en staan de foto's gewoon erin. Overigens ben ik er ook een heel aantal kwijtgeraakt, dus dat is minder. Ik was vandaag in de dierentuin in Emmen en ben er wel 25 kwijtgeraakt op deze manier schat ik.

Ook is het zo dat wanneer je een foto maakt je deze na het maken op het scherm moet zien. Hij blijft daar normaalgesproken staan totdat je de camera afsluit of een nieuwe foto wil maken ofzo. Bij mij is dat na een minuut of 10 gebruik van de camera niet meer het geval. Als je dan een foto maakt is hij direct na het maken weg, dus kun je hem niet bekijken. Dan moet je eerst de camerafunctie afsluiten en naar de map afbeeldingen. En dan maar hopen dat die alles wél weergeeft...

Pics van vandaag gemaakt met de foon:

Afbeeldingslocatie: http://img30.picoodle.com/img/img30/5/12/1/t_DSC00079m_4a12929.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img30.picoodle.com/img/img30/5/12/1/t_DSC00082m_d3862e3.jpg

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft een van jullie al een mooi programma gevonden waarmee je je k770i agenda met een agenda op je desktop kan syncroniseren? Ik ben al een tijdje opzoek, maar heb nog niks gevonden.

Ik heb het al, dat programma staat dus gewoon op de cd :O :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:28
Ik hoor niemand iets zeggen over trackID... Dat heeft dit toestel toch wel?

En heeft iemand trouwens de silveren uitvoering gezien? Ikzelf alleen de bruine en paarse.

Thanks in advance..

[ Voor 44% gewijzigd door whiteclear op 09-12-2007 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ja hoor, trackID zit erop, onder de categorie 'entertainment.'
Heb zelf sinds kort een bruine K770i mede omdat ik die uitvoering gewoon erg mooi vind. In het zilver is hij wat mij betreft wat minder speciaal (er zijn zoveel telefoons in die kleur), maar goed das een kwestie van smaak natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edjaaah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02-2016
Sinds 2 weken trotse eigenaar van een bruine 770 en ben er erg blij mee :) Het enige wat me een beetje tegenvalt is de stand-by tijd, deze was bij mn w800i een stuk langer heb ik het idee.

Democratie kost een Fortuyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
kNarf_ schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:03:
Ja hoor, trackID zit erop, onder de categorie 'entertainment.'
Heb zelf sinds kort een bruine K770i mede omdat ik die uitvoering gewoon erg mooi vind. In het zilver is hij wat mij betreft wat minder speciaal (er zijn zoveel telefoons in die kleur), maar goed das een kwestie van smaak natuurlijk. :)
Bedankt voor je reply :)

Ik heb nog steeds de sandy beige niet gezien. Maar ik zat zelf ook te denken dat het zo'n standaard kleur is. Bruin is inderdaad appart :)

Maar helaas was ie uitverkocht toen ik van't weekend in R'dam centrum was.
Misschien meer geluk volgend weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Ik heb in een Vodafone winkel een "Sandy Beige" K770i gezien. De kleur zelf vond ik persoonlijk niet mooi. Daarnaast lijkt de telefoon door die kleur veel groter en de chromen (!) toetsen steken lelijk af tegen die kleur. Die glimmen namelijk behoorlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Ik heb onlangs ook de SE K770i (truffle brown)

Zeer tevreden over het toestel.
Echter het grootste nadeel vind ik toch echt dat je niet kan inzoomen in camera modus. Ik dacht het zal wel aan mijn instellingen liggen, maar je kan alleen in VGA modus zoomen.
Heel erg jammer vind ik dat. Raar dat ik niemand hier over hoort klagen...

Echter 1 vraagje. Weet iemand trouwens wat dat logo op mijn display betekend. Het zit naast de signaal ontvangst meter (links boven) Het zijn 3 blauwe rondjes met een witte achtergrond. Iets van een sataliet ontvangs? Het gaat soms ook weg valt me op

[ Voor 26% gewijzigd door whiteclear op 15-12-2007 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:32
whiteclear schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 10:19:
Ik heb onlangs ook de SE K770i (truffle brown)

Zeer tevreden over het toestel.
Echter het grootste nadeel vind ik toch echt dat je niet kan inzoomen in camera modus. Ik dacht het zal wel aan mijn instellingen liggen, maar je kan alleen in VGA modus zoomen.
Heel erg jammer vind ik dat. Raar dat ik niemand hier over hoort klagen...

Echter 1 vraagje. Weet iemand trouwens wat dat logo op mijn display betekend. Het zit naast de signaal ontvangst meter (links boven) Het zijn 3 blauwe rondjes met een witte achtergrond. Iets van een sataliet ontvangs? Het gaat soms ook weg valt me op
Had ik dat logootje ook maar wat vaker. Dat is van 3G. Waarschijnlijk heb je dus een databundel die 3G ondersteunt.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
EvoII schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:15:
[...]

Had ik dat logootje ook maar wat vaker. Dat is van 3G. Waarschijnlijk heb je dus een databundel die 3G ondersteunt.
Wat is G3? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Nu urenlang zoeken heb ik de geheime info gevonden op "het internet": http://nl.wikipedia.org/wiki/3G :O

Dat niet kunnen zoomen bij foto's mis ik niet. Dat kan altijd op de computer worden gedaan met beter resultaat.

Ook vreemd: wanneer ik foto's bekijk en wil inzoomen moet ik de onderste van de volume knoppen gebruiken. Andersom dan logisch zou zijn. Is dit is typisch van mijn Vodafone branded toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Gebruik iemand trouwens screenprotectors voor zijn K770i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb toestel (nieuw, simlockvrij gekocht) inmiddels wel een maandje ofzo, had hem aangeschaft als vervanger van m'n k750 waar ik erg tevreden over was. Alleen ik kan nu wel wat minpunten opnoemen helaas :{

- datakabel aan de zijkant is irritant in je broekzak
- screensaver toont geen tijd én ook niet of ik een nieuw smsje heb oid. Zwaar irritant omdat ik m'n gsm vaak ergens heb liggen en als ik dan terugkom zie ik niet of ik iets nieuws heb. Zodoende loop ik hele dag door te drukken :(
- toetsenbord is nu al kapot (nummer 7 doet het maar half)
- er staan wederom weer allerhande internetlinks en plaatjes op die je niet kunt verwijderen :(
- de 'boven' vd 4puntsknop kan je geen eigen snelkoppeling aan toewijzen
- de play knop is eraf

:{

Maar vooral punt 2 is wezenloos irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 01:59:
- datakabel aan de zijkant is irritant in je broekzak
Laat jij je gsm in je broekzak wanneer je deze verbindt met de datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Cubix schreef op maandag 17 december 2007 @ 07:23:
[...]

Laat jij je gsm in je broekzak wanneer je deze verbindt met de datakabel?
Laat dat toevallig dezelfde connector zijn van de headset om naar je radio/MP3/gesprekken te luisteren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ik ben al lange tijd SE aanhanger, en in mijn ogen blijft de K750 hun beste telefoon
zeker qua foto's en snelheid van de menu's
ik heb een k800i gehad, maar het menu vond ik traag werken en de foto's waren minder dan de k750i, alhoewel de k800 1mp meer had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22

bosaap22

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:31:
Hmmm ik ben al lange tijd SE aanhanger, en in mijn ogen blijft de K750 hun beste telefoon
zeker qua foto's en snelheid van de menu's
ik heb een k800i gehad, maar het menu vond ik traag werken en de foto's waren minder dan de k750i, alhoewel de k800 1mp meer had...
Over traag gesproken.....
Hoe staat het met de snelheid van het menu? Ik heb nu een W800i en die is echt traag.
Daat zit bij sommige handelingen wel eens een halve seconde tussen het indrukken van een toets en de actie op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 22:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Vind de k750 eigenlijk niet zo best... M'n t630 hield het een stuk beter uit...

Scherm is nogal krasgevoelig, evenals de rest van de behuizing, en ik heb een stuk vaker last van vastlopers...

Maar toch denk ik dat m'n volgende telefoon gewoon weer een SE wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan deze telefoon aan te gaan schaffen..Voordat ik dat doe heb ik toch een paar vragen aan mensen die hem al hebben:
-- Zit er standaard een headset bijgeleverd (om radio te luisteren bv)?
-- Wat voor soort baterij en headset-aansluiting is het (dezelfde als die van de k750i?)
-- De baterij is neem ik aan ook hetzelfde als die in de k750i zit.

En over het algemeen. Is het aan aanrader of kan ik beter voor de k810i gaan? ik zag trouwens dat hij maar een klein intern geheugen heeft, zo'n mem-kaartje maakt daar het merk nog uit?

bvd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:47:
Ik ben van plan deze telefoon aan te gaan schaffen..Voordat ik dat doe heb ik toch een paar vragen aan mensen die hem al hebben:
-- Zit er standaard een headset bijgeleverd (om radio te luisteren bv)?
-- Wat voor soort baterij en headset-aansluiting is het (dezelfde als die van de k750i?)
-- De baterij is neem ik aan ook hetzelfde als die in de k750i zit.

En over het algemeen. Is het aan aanrader of kan ik beter voor de k810i gaan? ik zag trouwens dat hij maar een klein intern geheugen heeft, zo'n mem-kaartje maakt daar het merk nog uit?

bvd,
Ja, er zit een headset bij maar die vind ik persoonlijk erg slecht. Het zijn van die ouderwetse oordoppen die nauwelijks in je oren blijven zitten (tenzij je enorme oren hebt ;)) Ik heb er zelf een in-ear setje van SE bijgekocht, die zit prima en de geluidskwaliteit is ook beter.
In hoeverre de batterij vergelijkbaar is met de k750i weet ik niet, hij is in ieder geval 930 mAh. De aansluiting voor de headset en dergelijke is volgens mij hetzelfde als op de meeste SE toestellen, hij was hetzelfde als op mijn oude w200i.

Ik heb er zelf een 2gb kaartje in van Sandisk en die doet het prima. Merk maakt dus niet veel uit denk ik. Zelf twijfelde ik ook tussen deze telefoon en de k810i, voorzover ik weet zijn ze qua specs vrijwel identiek alleen heeft de k810i nog een xenonflits op de camera. Doorslaggevend was voor mij toch wel het design, de k770i is een stuk dunner en ik vind de bruine kleur gewoon mooier maar dat is natuurlijk iets persoonlijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik vind het design van de k770i een stuk beter, daarnaast is hij ook nog kleiner. Die flitser maakt mij niet zoveel uit, maak er toch niet zoveel foto's mee en ben meer op zoek naar een vervanger voor mijn k750i en dan het liefst zonder knuppeltje dus ik denk dat deze het gaat worden.

Daarnaasr lijkt het dus om een andere baterij te gaan (k750i 900 mAh). Was leuk geweest als mijn oude k750i baterij er ook in kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu de nokia 6300. is op zich een leuk toeste. nu kan ik weer een niewue telefoon uitzoeken. heb zelf al de k800i gehad. die was erg mooi, maar erg dik.

wat raden jullie mij aan. de nokia blijven gebruiken of de k770i. is de k770i echt beter dan de k800i of jullie weten?

moet eerlijk zeggen dat ik het menu van een SE beter vind dan die van een nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand interesse in deze telefoon? weinig reacties terwijl het me toch een super telefoon lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Ik ga na kerstdag een nieuwe foon uitzoeken. Ik twijfel tss. de K810i & deze.

Voordelen K810i:
*iets groter scherm
*BestPic
*Xenon flits
*betere cam

Voordelen K770i:
*past makkelijker in broekzak: dun
*mooier (bruin vooral)

Kan iemand met een K810i zeggen of het stoort als dat in een broekzak zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
cocico schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:24:
Ik ga na kerstdag een nieuwe foon uitzoeken. Ik twijfel tss. de K810i & deze.

Voordelen K810i:
*iets groter scherm
*BestPic
*Xenon flits
*betere cam

Voordelen K770i:
*past makkelijker in broekzak: dun
*mooier (bruin vooral)

Kan iemand met een K810i zeggen of het stoort als dat in een broekzak zit?
Kun je dat niet beter in het k810i topic vragen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
8)7 ja :) Maar aan de andere kant: misschien zit hier iemand die een K800/810i ingeruild heeft voor deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind sowieso dat er weinig gereageerd wordt. Ik ga deze telefoon over een kleine week denk ook halen. lijkt me echt een super apparaat. SE menu. redelijke camera. mooi design en lekker dun.
kan niet echt indenken wat ik nog meer van een telefoon zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:06:
vind sowieso dat er weinig gereageerd wordt. Ik ga deze telefoon over een kleine week denk ook halen. lijkt me echt een super apparaat. SE menu. redelijke camera. mooi design en lekker dun.
kan niet echt indenken wat ik nog meer van een telefoon zou willen.
Ik kan hem je alleen maar van harte aanbevelen. Heb hem nu een paar weken in bezit en hij bevalt me prima, alles zit erop en persoonlijk vind ik het verreweg de mooiste telefoon die momenteel op de markt is. Aanrader dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beeldscherm is ook echt zo goed als dat ze zeggen? ze zeggen dat hij echt erg goed moet zijn. nog scherper dan die van de k800i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Jammer dat het een fractie kleiner is dan de K800i: misschien is (lijkt) het daardoor scherper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
Toch typisch, die aansluiting aan de zijkant van de telefoon. Mijn K800i (die gejat is), gebruikte ik nogals eens als radio. De telefoon zat dan in mijn broekzak, naar beneden wijzend, zodat de koptelefoon-aansluiting zover mogelijk naar boven zat. Dit wordt toch wel wat lastiger met een zij-aansluiting, denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Wat voor problemen verwacht je daarmee dan? Mijn vorige (walkman) phone had ook een aansluiting aan de onderkant en ik dacht dat dit misschien minder prettig zou zijn maar het maakt in de praktijk qua gebruiksgemak echt helemaal niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Lijkt me juist makkelijker want zo komt er ook minder vuil in die aansluiting. Er zal, kortom, wel over nagedacht zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
bosaap22 schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:36:
[...]

Over traag gesproken.....
Hoe staat het met de snelheid van het menu? Ik heb nu een W800i en die is echt traag.
Daat zit bij sommige handelingen wel eens een halve seconde tussen het indrukken van een toets en de actie op het scherm.
Zijn er al meer ervaringen op dit moment met de reactiesnelheid van de software van de K770i? Toen ik van een Siemens C55 overging naar de K800i was ik uiteraard erg blij met alle bling-bling, maar erg verbaasd over het trage reageren van de software. Zoiets van Dos --> Windows: het is mooier, maar vreet ook resources :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
JakeNL schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:52:
[...]

Zijn er al meer ervaringen op dit moment met de reactiesnelheid van de software van de K770i? Toen ik van een Siemens C55 overging naar de K800i was ik uiteraard erg blij met alle bling-bling, maar erg verbaasd over het trage reageren van de software. Zoiets van Dos --> Windows: het is mooier, maar vreet ook resources :)
Dat ligt er maar net aan welke theme je gebruikt. Zelf gebruik ik 'Grid line' en daarmee werkt het menu gewoon lekker soepel, en het ziet er ook mooi uit. Er zijn ook themes die grafisch strakker zijn maar daarmee wordt het menu erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Kan iemand mij iets meer vertellen over de externe speaker van de k770i? Ik heb nu een w880i en deze klinkt een beetje plat (bijv met handsfree bellen). Ik ben dus benieuwd of deze een goede speaker heeft.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
Ik heb de telefoon gisteren in een paar telecomwinkels gezien, maar dat kleinere display is wel sneaky zeg! Het 'glas' is net zo groot als bij een K800/K810, maar daaronder zit nog een kleine zwarte rand voordat het echte scherm begint.

Jammer dat je in zo'n winkel niet kan zien hoe het scherm er 'live' uitziet, omdat ze er een schermafdruk laten zien ipv echt aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Ik heb zelf de w880i en die heeft ook een kleiner scherm dan de K800i maar met dezelfde resolutie. Ik moet zeggen dat het fijner is. Alles ziet er scherp uit en mensen kunnen niet meer met je sms meelezen ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Net in de MM ook gevonden dat het scherm heel klein oogt. Ik ga toch maar voor de K800i denk ik, is nog eens 50 euro goedkoper ook :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste