Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 01:59:
heb toestel (nieuw, simlockvrij gekocht) inmiddels wel een maandje ofzo, had hem aangeschaft als vervanger van m'n k750 waar ik erg tevreden over was. Alleen ik kan nu wel wat minpunten opnoemen helaas
- datakabel aan de zijkant is irritant in je broekzak
- screensaver toont geen tijd én ook niet of ik een nieuw smsje heb oid. Zwaar irritant omdat ik m'n gsm vaak ergens heb liggen en als ik dan terugkom zie ik niet of ik iets nieuws heb. Zodoende loop ik hele dag door te drukken

- toetsenbord is nu al kapot (nummer 7 doet het maar half)
- er staan wederom weer allerhande internetlinks en plaatjes op die je niet kunt verwijderen

- de 'boven' vd 4puntsknop kan je geen eigen snelkoppeling aan toewijzen
- de play knop is eraf
Maar vooral punt 2 is wezenloos irritant

Enkele irritante minpunten aan de k770 zijn inderdaad:
- screensaver toont geen tijd (moet je eerst knopje voor indrukken, en dan zie het even)
- screensaver laat niet zien of je een nieuw smsje OF oproep gemist hebt (moet je ook eerst knopje voor indrukken
- je kan de screensaver niet uitzetten, je krijgt altijd een zwart scherm
- standby tijd enorm kort en niet zelf in te stellen, scherm wordt standaard na 15sec zwart
- geen lichteffecten of iets dergelijks bij smsje of gemiste oproep in screensaver stand
- tijd voor toetsblokkering ook niet zelf in te stellen/keuzemogelijkheid
- foto's erg vaak een onscherp resultaat
- fotoknopje flink krachtig indrukken en dat zonder te bewegen om foto te maken
- kalender: kiezen van alarm iedere 1e za vd maand, of bijvoorbeeld iedere 3e dinsdag niet mogelijk
- erg weinig 'gewone' ringtones standaard op telefoon
- snooze van wekker standaard 9 minuten en niet zelf korter of langer te maken
- de keuze linksonder in het home-scherm is niet te wijzigen in een andere snelkoppeling
Na alle goede verhalen over SE denk ik dat ik de volgende keer toch weer een samsung kies..