Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nou, ik heb dit apparaatje ook mogen ontvangen. Eerste indruk: mooi, slank en elegant toestel. Werkt lekker, foto's zijn best goed te doen. Niet extreem scherp, maar perfect voor een snapshot. Verder doet ie wat ie moet doen, bellen en sms'en. De video-opnamemogelijkheid stelt niks voor. De resolutie is zo belachelijk laag dat er niks mee te beginnen valt. Althans, niet iets wat je voor je lol nog eens terug zou kijken. Beetje jammer ook dat je alleen kunt zoomen in VGA-modus, maargoed, dat wist ik vantevoren. Wel gek dat het niet kan, terwijl bijvoorbeeld de K810i het wel kan.

Al met al een perfect toestel voor degene die wat basic dingetjes doet met z'n telefoon, en wat foto'tjes wil maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RoD schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 17:05:
Al met al een perfect toestel voor degene die wat basic dingetjes doet met z'n telefoon, en wat foto'tjes wil maken :)
Basic dingetjes? Wat zou je nog meer met een telefoon willen doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat vraag ik me ook wel eens af, maar schijnbaar zijn er toch een hoop mensen die allerlei features en frutseltjes op hun telefoon willen. Voor mij is dit ding meer dan prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

ik merk dat in de trein regelmatig mijn (Bluetooth) modem-verbinding met mijn Mac eruit klapt. Ik vermoed dat dit te maken heeft met het overschakelen van 3G naar GSM en weer terug. Hebben meer mensen hier last van? Ik heb zelf een T-Mobile toestel.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
in de trein zijn er veel elektromagnetische storingen vanwage de bovenleiding. ik vrees dat daar niet veel aan te doen valt. :)

da's ook waarom er af en toe gewoon geen verbinding is met een gsm-netwerk wanneer je in de trein zit, of wanneer je gesprekken abrupt stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb de K770i nu een tijdje gebruikt, en mij valt op dat de speaker bij het bellen vrij schel is. Nogal vervelend. Ik heb het volume lager gezet, maar dit mag niet baten. Herkent iemand dit misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mjah, het geluid kon opzich beter... Maar is ook nogal afhankelijk van de andere partij, heb ik gemerkt...

Wat wel vreemd is; de ontvangstbevestigingen van m'n sms-jes lopen een uur of twee voor... Stuur ik om 15:00 een sms, krijg ik een ontvangstbevestiging van 17:00... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MikeyMan schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 16:40:
Mjah, het geluid kon opzich beter... Maar is ook nogal afhankelijk van de andere partij, heb ik gemerkt...
Bij mij maakt het eigenlijk niet uit wie de andere partij is. En ik heb ook niet zoiets als "het kon beter", maar meer zoiets als "auw m'n oren :X "
Maar eens kijken of het verbeterd op de een of andere manier, en anders maar eens aan een RMA gaan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@RoD, speakertje is idd geen goede kwaliteit :X

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2008 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Hoe lang doen jullie eigenlijk met een batterij? Ik werk redelijk intensief met het apparaat (3G en BT altijd aan, ook regelmatig gebruik ervan), en ik weet vrij zeker dat ik twee dagen zonder lader niet haal. Eigenlijk valt mij dat best wel tegen, aangezien mijn smartphone het even goed (of eigenlijk slecht) deed. Gisteren haalde ik zelfs 1 dag niet (wel intensief gebruik gemaakt van BT modem).

Ben ik nu een uitzondering, of is de accu gewoon niet goed? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Krisp op 19-04-2008 15:35 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Batterij gaat inderdaad niet lang mee... Beetje jammer...
Nog erger is dat ik hem vanmorgen liet vallen... Achterkantje is nu kapot, en blijkt een beetje lastig te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

BT en 3G verbruiken natuurlijk een hoop stroom. Ik maak sporadisch gebruik van BT en geen gebruik van 3G en haal zo toch wel 5 dagen met de batterij. Voor mij is de batterij dus prima.

Ik baal wel nog steeds van die speaker. Het is gewoon niet prettig om met het ding te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Niet prettig bellen heb ik echt geen last van. Ik hoor alles goed, alleen de speakers (en de trilstand) mag zoals gezegd wel eens harder. :p Als ik mijn iPod aan heb staan hoor ik hem nauwelijks meer, en ik heb mijn iPod echt niet hard staan.

Ik ga toch eens kijken of ik de batterij kan vervangen. 1200mAh zou leuk zijn.

Overigens kwam ik net tegen dat er weer een nieuwe firmware beschikbaar is: versie R8BC004. Nog geen flauw idee wat de wijzigingen zijn, maar hij werkt op het eerste gezicht leuk. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Krisp op 19-04-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Er is alweer een nieuwere hoor: R8BE001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

En volgens mij is die firmware ook helemaal niet zo recent. Volgens mij is ie van begin dit jaar. Ik geloof alleen niet dat er een Nederlandse versie bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Juwel, ik heb hem draaien, en zit ook nederlands tussen...

Tenminste, wat taal betreft... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Ik ben niet te spreken over mijn K770i om eerlijk te zijn.
Met name over de toetsen. Heb hem nu een half jaar en diverse toetsen werken niet goed meer, speaker is niet goed, camera is bagger, en toetsen worden kaal.
Ik voel bij diverse toetsen geen klik meer als ik ze indruk. Erg lastig met vooral smsen!

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
Ik ben juist super tevreden met de telefoon. Overdag zijn de foto's meer dan OK, 's avonds moet je hem goed stil houden om geen bewogen foto te krijgen. Over de kwaliteit van de foto's moet niet al te moeilijk gedaan worden, ze zijn maar 300-400kb groot. Volgens mij betekent dat een flinke compressie.

De batterij gaat bij mij toch wel 6 a 7 dagen mee, met 1 a 2 telefoontjes per dag en een paar foto's. Niet echt intensief gebruik dus. Bluetooth + 3G uit, scherm 70%

Is er een changelog beschikbaar van de nieuwe firmware versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De foto's zijn inderdaad wel ok, als je niets meer dan snapshots verwacht. Scherp is het gewoonweg niet. Maargoed, maakt mij niet zoveel uit. Voor mij is het prima. Verder zijn de foto's bij mij toch wel 2x zo groot. Neem jij ze toevallig niet op 3MP?
EvoII schreef op zondag 20 april 2008 @ 20:59:
Ik ben niet te spreken over mijn K770i om eerlijk te zijn.
Met name over de toetsen. Heb hem nu een half jaar en diverse toetsen werken niet goed meer, speaker is niet goed, camera is bagger, en toetsen worden kaal.
Ik voel bij diverse toetsen geen klik meer als ik ze indruk. Erg lastig met vooral smsen!
Wat betreft de speaker ben ik het wel met je eens. Althans, diegene die je gebruikt om mee te bellen dan. Ik heb nog nooit zo'n waardeloos slechte pijn-aan-de-oren-doende speaker gehoord :/

Changelog van de firmware heb ik nog niet gevonden overigens. Ook heb ik de firmware nog niet geupdate omdat die achterlijke software van SE niet wil werken. Ik zal dus met een flashprogramma'tje moeten klooien, maar daar heb ik nog geen zin in gehad.

[ Voor 67% gewijzigd door RoD op 22-04-2008 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-09 09:48
Eigenlijk vind ik het raar dat de klachten over de slechte speaker nu pas aan het licht komen. Is dat dan echt 'slecht' in vergelijking met de K750i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb dit WE mijn goede oude K750 i uit de wasmachine gehaald :'(

kan nergens nog een nieuwe K750i in België vinden, enkel om Ebay, maar wil eigenlijk een nieuwe, dit was gewoon een supertoestel.

is een K770i misschien een alternatief ???

weet er iemand nog een winkel met een K750i te koop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:33:
heb dit WE mijn goede oude K750 i uit de wasmachine gehaald :'(

kan nergens nog een nieuwe K750i in België vinden, enkel om Ebay, maar wil eigenlijk een nieuwe, dit was gewoon een supertoestel.

is een K770i misschien een alternatief ???
Dat is een afweging die je alleen zelf kan maken. Lees reviews bekijk ervaringen, en trek dan zelf je conclusie. Of de K770i een alternatief is, is voor iedereen weer verschillend.
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 10:33:

weet er iemand nog een winkel met een K750i te koop ?
Dat vraag je in het K770i-topic? :?

[ Voor 16% gewijzigd door RoD op 28-04-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
De K750i staat toch nog te koop bij de Phone House of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cocico schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:58:
De K750i staat toch nog te koop bij de Phone House of niet?
Nee, nergens meer te vinden, toch niet bij de grotere ketens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal dus vanavond een K770i moeten worden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2008 @ 14:50:
zal dus vanavond een K770i moeten worden :-)
Goeie keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel zo dat je er van uit moet gaan dat de camera niet te vergelijken is met een normale digitale camera! Dat deed ik zelf eerst wel en kwam daar niet goed uit. 'K wil nu zelf ook de k770i gaan kopen, maar voor de echte foto's gebruik k mn Fujifilm wel;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 20:44:
Het is wel zo dat je er van uit moet gaan dat de camera niet te vergelijken is met een normale digitale camera! Dat deed ik zelf eerst wel en kwam daar niet goed uit. 'K wil nu zelf ook de k770i gaan kopen, maar voor de echte foto's gebruik k mn Fujifilm wel;)!
Natuurlijk niet, ik denk dat de meeste mensen wel weten dat je je gsm best enkel voor snapshots gebruikt. :)

Al moet wel gezegd worden dat de camera van de k750i beter was. Al ben ik zéér tevreden met mijn k770i. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Memphis177 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:12:
[...]

Natuurlijk niet, ik denk dat de meeste mensen wel weten dat je je gsm best enkel voor snapshots gebruikt. :)

Al moet wel gezegd worden dat de camera van de k750i beter was. Al ben ik zéér tevreden met mijn k770i. :)
Waarin vind je de camera dan beter in? Ik heb hem in de Media Markt vergeleken en vond de k770i toch echt beter?! Bij mijn k750i zit altijd te veel stof en standaard ruis.

Heeft er trouwens iemand ervaring met dat er tussen het display en het glas dat ter bescherming van de k770i stof komt? Heb dat met m'n k750i en wil dat dus absoluut niet!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jradman
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08 13:47
Ik heb sinds vandaag ook de k770i binnen, en ben er tot nu toe erg tevreden mee.
Heb alleen 2 vraagjes:

1. Ik heb al een paar keer geprobeerd PC Suite te installeren, maar dat blijft hangen rond de 85%. Ik heb verschillende talen geprobeerd, en niks lijkt te werken. Mijn OS is Windows XP. Is er een manier om dit aan de praat te krijgen?

2. Ik heb geprobeerd verbinding te maken met internet, maar ik krijg een foutmelding dat ik de instellingen moet controleren, en dat ik contact met mijn operator moet opnemen als dit probleem blijft bestaan. Ik krijg deze melding ook als ik de instellingen probeer te downloaden. Betekent dit dat mijn huidige provider (Simyo) geen mobiel internet ondersteund?

Bij voorbaat dank voor de antwoorden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:48:
[...]

Waarin vind je de camera dan beter in? Ik heb hem in de Media Markt vergeleken en vond de k770i toch echt beter?! Bij mijn k750i zit altijd te veel stof en standaard ruis.

Heeft er trouwens iemand ervaring met dat er tussen het display en het glas dat ter bescherming van de k770i stof komt? Heb dat met m'n k750i en wil dat dus absoluut niet!
Na enige tijd het ding te hebben gebruikt kan ik zeggen: ja, er komt gemakkelijk stof tussen. Het is echter wel te verwijderen aangezien het bij mij vooral aan de randen zit. Er zit nog niks "permanents". Al vraag ik me af hoe lang dat nog gaat duren.
Jradman schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:19:
Ik heb sinds vandaag ook de k770i binnen, en ben er tot nu toe erg tevreden mee.
Heb alleen 2 vraagjes:

1. Ik heb al een paar keer geprobeerd PC Suite te installeren, maar dat blijft hangen rond de 85%. Ik heb verschillende talen geprobeerd, en niks lijkt te werken. Mijn OS is Windows XP. Is er een manier om dit aan de praat te krijgen?
In ieder geval niet door het hier te vragen. Dit lijkt me duidelijk een softwarematig probleem en niet iets wat met dit apparaatje te maken heeft.
2. Ik heb geprobeerd verbinding te maken met internet, maar ik krijg een foutmelding dat ik de instellingen moet controleren, en dat ik contact met mijn operator moet opnemen als dit probleem blijft bestaan. Ik krijg deze melding ook als ik de instellingen probeer te downloaden. Betekent dit dat mijn huidige provider (Simyo) geen mobiel internet ondersteund?
Je moet inderdaad instellingen krijgen van je provider. Dus neem eens contact met ze op zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ik heb sinds begin november vorig jaar een K770i en ben er toch niet echt over te spreken.
Het formaat en de mogelijkheden zijn goed.

Waar ik niet over te spreken ben is om te beginnen de toetsen. Ik kan niet meer normaal sms'en bijvoorbeeld omdat de 'klik' uit de meeste toetsen weg is. Als je ze nu aanraakt komen er gelijk al een hele rits letters of tekens op je scherm. Ook heb ik constant dat er hoofd en kleine letters door elkaar staan. Door de vormgeving van de toetsen en omdat de klik weg is druk je steeds meerdere toetsen tegelijk in dus. Niet echt handig.
Verder werkt de camera voor geen meter. Ik kan alleen nog van dichtbij in de macro stand foto's maken. Verder weg krijg ik ze niet meer scherp. Het is net of er dan een dikke waas voor zit. De camera lens is niet vuil ofzo. Anders zou ik van dichtbij ook geen heldere foto's krijgen uiteraard. Verder zit er aan de binnenkant van de achtercover elke keer heel veel stof. Gelukkig niet achter het scherm, wat bij de K750 wel het geval was. De toetsen en camera van de K800 zijn veel beter dan die van de K770 is mijn ervaring. Ik heb de K800 een jaar gebruikt zonder problemen met de toetsen of camera.
Deze K770 gaat het geen jaar uithouden vermoed ik.
Ik ben al aan het kijken voor een vervanger. Ga me nu maar vast oriënteren hierop want ik heb geen idee wat dat gaat worden. In elk geval geen K770 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Begin momenteel wel te merken dat de 5 kaal begint te worden...

Positief punt is wel dat het scherm nogsteeds onbeschadigd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

EvoII schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:14:
Ik heb sinds begin november vorig jaar een K770i en ben er toch niet echt over te spreken.
Het formaat en de mogelijkheden zijn goed.

Waar ik niet over te spreken ben is om te beginnen de toetsen. Ik kan niet meer normaal sms'en bijvoorbeeld omdat de 'klik' uit de meeste toetsen weg is. Als je ze nu aanraakt komen er gelijk al een hele rits letters of tekens op je scherm. Ook heb ik constant dat er hoofd en kleine letters door elkaar staan. Door de vormgeving van de toetsen en omdat de klik weg is druk je steeds meerdere toetsen tegelijk in dus. Niet echt handig.
Ik heb daar eigenlijk totaal geen last van. Is het geen kwestie van gewenning?
Verder werkt de camera voor geen meter. Ik kan alleen nog van dichtbij in de macro stand foto's maken. Verder weg krijg ik ze niet meer scherp. Het is net of er dan een dikke waas voor zit. De camera lens is niet vuil ofzo. Anders zou ik van dichtbij ook geen heldere foto's krijgen uiteraard. Verder zit er aan de binnenkant van de achtercover elke keer heel veel stof. Gelukkig niet achter het scherm, wat bij de K750 wel het geval was. De toetsen en camera van de K800 zijn veel beter dan die van de K770 is mijn ervaring. Ik heb de K800 een jaar gebruikt zonder problemen met de toetsen of camera.
Dan lijkt mij de camera brak. Dit hoort uiteraard niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah... Lijkt me inderdaad een gevalletje RMA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Mijn telefoon ligt nu bij SE: een vijftal knoppen waren uitgevallen: *, 5, c, centrale selectietoets, en de volume omhoog deden het allemaal niet meer. Dit was allemaal tegelijk overigens.

Over twee weken mag ik weer genieten, maar ik wordt hier niet heel blij van....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de SEK770I nu sinds anderhalve week en ik moet zeggen dat de telefoon erg meevalt. de foto's zijn uiteraard beter dan die van mijn andere foon...de W610I met 2 mpx maar ook de muziek klinkt even goed als die van de walkman foon. wel even eerlijk vermelden dat ik de muziek afspeel op de bluetooth luidspreker MBK-100. alles werkt zoals het zou moeten werken wel had ik onlangs een icoontje "java" naast de signaalsterkte meter ook gaat de signaalsterkte drastisch omlaag als je 3G ingeschakeld laat en niet kort bij een paal zit.. weet er iemand van waar dat "java" ikoontje komt en hoe ik het moet uitschakelen ? heb nu gewoon even uitgezet en opnieuw opgestart.
zoals eerder aangehaald vind ik de foto's best goed maar voor het zwaardere werk gebruik ik een digitale kamera en de foon voor snapshots
voor degenen die nog twijfelen...aan de huidige prijs ... kopen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat betreft dat Java-icoontje. Afaik komt die alleen als je een Java-app aan het draaien bent. Als je geen Java-app draait zou je ook geen Java-icoontje moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
en als je het dan ziet: gewoon even op de snelkoppeling-toets duwen en daar bij het tabblad actieve applicaties kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 10:52
Gisteravond deze telefoon besteld bij Tele2. Gewoon pre-paid, ik bel toch niet zoveel. Ben benieuwd. Zit nu al 3,5 jaar met een Nokia 2600 (:+) dus dit lijkt me wel een mooie vooruitgang :P Een vraag, zit er standaard een Memory Stick Micro bij? En zo nee, wat is dan aan te raden, gewoon een goedkope van Sandisk of 1 van Sony?

[ Voor 11% gewijzigd door JanW op 11-06-2008 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ja, er zit een kaartje van 256MB standaard bij. Dat wist ik niet, dus ik heb er een 2GB kaartje bijgekocht. Verder maakt het niet of nauwelijks iets uit wat voor merk kaartje je koopt. Verschil ga je niet merken. Ik heb eentje van Sony gekocht omdat daar een USB-reader bij zat (dus dat 256MB kaartje doet nu dienst als USB-stick :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ok, dan weet ik dat ook weer. Denk dat ik ook voor die van Sony ga, om precies dezelfde reden. Heb geen kaartlezer in mijn pc heb zitten en het toch wel handig is om erbij te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kNarf_ schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:03:
Ja hoor, trackID zit erop, onder de categorie 'entertainment.'
Bij mij werkt deze niet. Muziekherkenningsservice niet beschikbaar.... Wat is de ervaring van anderen??

Groet, Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 09:29:
[...]

Bij mij werkt deze niet. Muziekherkenningsservice niet beschikbaar.... Wat is de ervaring van anderen??
Werkt bij mij prima. Zou ook een beetje raar zijn als een bepaalde feature op een telefoon helemaal niet zou werken. Het probleem zal dus wel bij jou liggen.

Het is overigens niet nodig om te groeten. Wij Tweakers doen elkaar permanent de groeten ;)

Ik moet trouwens zeggen, dat na enige tijd deze telefoon te hebben gebruikt de kwaliteit van de speaker wel beter is geworden (diegene die je gebruikt bij het bellen). Eerst was het nogal schel en leek er wat mee te resoneren, maar dit is nu een stuk minder geworden. Daar ben ik wel blij mee, het was niet echt prettig bellen met dat ding als je steeds die schelle geluiden te horen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 13:17:
[...]

Werkt bij mij prima. Zou ook een beetje raar zijn als een bepaalde feature op een telefoon helemaal niet zou werken. Het probleem zal dus wel bij jou liggen.
Inderdaad, hij deed het gisteravond wel... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 09:29:
[...]

Groet, Jeroen
Soms doet deze service het idd niet... fragment kan niet duidelijk genoeg zijn overgekomen of gewoon niet bekend. Denk in al die maanden nu 2 of 3 keer gehad. Niet vaak dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de kalender heel vaak. Deze sync ik met mijn iMac en dit werkt er goed. Ik merk alleen dat als je een afspraak aanmaakt op de telefoon dat er dan standaard een herinnering aan wordt gegeven. 15 minuten vooraf. Ik wil niet dat dit standaard voor elke afspraak gebeurd. Kan ik dit niet ergens uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Na lang wachten is de telefoon eindelijk binnen, maar klopt het dat het installeren van de SE PC Suite op Vista ontzettend lang duurt, hij is nu al meer dan 10 minuten bezig en ik zie totaal geen voortgang er meer in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Sinds vorige maand begint de lak van de toetsen af te bladeren. Gisteren in de T-Mobile shop geweest (redelijk druk... iets met een iPhone ;)) en te horen gekregen dat er niks aan te doen is.
Ik moest maar contact opnemen met Sony Ericsson.

Meer mensen met dit probleem en vooral: wat is het beste? Dacht altijd dat de leverancier (T-Mobile) verantwoordelijk was. Oh ja, toestel is in december 2007 gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb dit (nog) niet, maar dat lijkt me voor jou eigenlijk niet zo relevant. Wat betreft garantie moet je altijd terecht kunnen bij de shop waar je hem gekocht hebt. Overigens is er over garantieperikelen genoeg te vinden met de search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Dat klopt... vroeg me eigenlijk meer af of het een bekend 'defect' is van dit toestel. Sta je altijd wat sterker. Anders hoor je toch altijd 'nee hoor, u bent de eerste met dit probleem!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb er nog niet echt wat over gelezen in dit topic, en ook met Google vind ik geen algemene K770i-problemen mbt dit probleem. Dus ik zou zeggen van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hemiparo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:49:
Dat klopt... vroeg me eigenlijk meer af of het een bekend 'defect' is van dit toestel. Sta je altijd wat sterker. Anders hoor je toch altijd 'nee hoor, u bent de eerste met dit probleem!'.
Hopelijk is je duits een beetje ok, het komt n.l. (te) vaak voor
Engels, zie onderaan review Paul 19 juni en Sam 21 mei
Engels, zie onderaan review Zoe, 25 juni en Joe 13 juni
Succes in de winkel!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hier hetzelfde probleem sinds kort...

Toetsen beginnen toch wel erg kaal te worden hier... Storend, temeer omdat het toestel er verder nog perfect uitziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm, vaag, ik had hier nog helemaal niks van gehoord. Zelf heb ik na enkele maanden nog nergens last van. Ziet er allemaal nog perfect uit, op wat stof aan de randjes na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

T-Mobile toestellen worden gewoon door T-Mobile gerepareerd, terug naar de shop dus. Na drie keer repareren krijg je een nieuw toestel. Maar weet je zeker dat je het doet? Gerepareerde toestellen zijn echt veel slechter als niet-gerepareerde.

Overigens wordt mijn toestel dinsdag omgeruild, nadat hij inmiddels drie (!) keer gerepareerd is aan iets overkomelijks als een aantal kapotte toetsen. Blijkbaar heeft het bedrijf moeite met het vervangen van een printplaat. :P Ik vind het erg jammer, ik vind het een prettig toestel, alleen dit is gewoon erg vervelend. Overigens wel heel chique van T-Mobile: ik hoef als compensatie een maand lang geen abonnementsgeld te betalen. :) Wat dat betreft nette service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Bij mij zijn de sommige toetsen helemaal kaal. En ook de bediening is niet goed meer. De klik van een hoop toetsen is weg.

@RoD: Dat is geen kwestie van gewenning want eerst deden ze het wel goed. Je hoeft nu sommige toetsen maar aan te raken en er staan gelijk een stuk of tien tekens op het scherm. Het lijkt er dus op dat ze ook blijven hangen. Ook heb ik steeds dat wanneer je de 7 toets gebruikt om een letter in te voeren de hoofdletter steeds geactiveerd wordt door de * toets. Vreselijk irritant. Heb nu een W890 en die werk gelukkig wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit bevestigd wat markiedeweert zegt (helaas weer duits)
(ook de * toets heeft een ander gevoel (drukpunt) bij het indrukken waarschijnlijk doordat de luidspreker erachter gebouwt zit [duits])

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat je bij het invoeren van je PIN (van je simcard) de eerste 2 cijfers krijgt te zien bij de K770i? Software foutje of mis ik iets?

Edit:
Had boekje moeten lezen. Als je PIN bijvoorbeeld 1123 is dan verschijnen er geen sterretjes maar 112* i.v.m. noodoproepen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2008 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Softwarefoutje. Dat zou niet moeten gebeuren. Althans het lijkt me niet logisch, en bij mij gebeurt dit niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 01:57:
Is het normaal dat je bij het invoeren van je PIN (van je simcard) de eerste 2 cijfers krijgt te zien bij de K770i? Software foutje of mis ik iets?

Edit:
Had boekje moeten lezen. Als je PIN bijvoorbeeld 1123 is dan verschijnen er geen sterretjes maar 112* i.v.m. noodoproepen.
Heb een nieuwe W890i en daar is het ook bij. Denk dat dat dus normaal is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:05:
[...]

Hopelijk is je duits een beetje ok, het komt n.l. (te) vaak voor
Engels, zie onderaan review Paul 19 juni en Sam 21 mei
Engels, zie onderaan review Zoe, 25 juni en Joe 13 juni
Succes in de winkel!
Thanks! Kan ik mee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al verschillende klachten over de duur van de batterij gehoord en ook oplossingen. als je de k770i op 3G hebt staan en je zit niet vlak bij een paal heb je maar een slechte signaalsterkte...altans met mijn provider M...... dus schakel ik 3G uit en gebruik het enkel als ik ergens ben waar de ontvangst goed is. met de 3G en de bluetooth uitgeschakeld doet mijn batterij het bijna een week bij normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bij een slechte 3G-verbinding hoor je wel vaker een verslechterde batterijduur. Wat dat betreft is dat niets nieuws en niet iets K770i specifieks. Mijn batterij houdt het overigens ook wel een weekje uit zonder Bluetooth en 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Ik heb nog 11 maanden te gaan voordat mijn abo afloopt, dus ik heb nog even de tijd een telefoon te kiezen :)

Ik heb nu de W810i en ik ben tevreden, behalve de resolutie van het scherm. 172x220 is toch iets te weinig. De K770i heeft 240x320, en dat lijkt me echt een verademing. Ook de multitasking, waarbij je meer dan 1 java applicatie mee kan opstarten lijkt me perfect.

De robuustheid van de W810i is trouwens wel heel erg goed. Bijna niet kapot te krijgen, als ik dat zo hoor van verschillende mensen. Dit is echt een vereiste.
Wel teleurstellend dat de toetsen van de K770i zo snel kapot kunnen gaan. Ik lees hier 3 a 4 reacties over. Afbladeren van de "lak" enzo vind ik veel minder erg, maar hij moet niet slecht gaan werken als gevolg van slijtage.

Misschien toch kijken of er een andere kandidaat is/komt.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 01:57:

Edit:
Dat is trouwens ook met zo met 911 (engels alarmnummer)
zelfde effect als de telefoon gelocked is...

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:53
Sinds gisteren mag deze telefoon mijn k750i opvolgen. De eerste indrukken: het toestel voelt best stevig aan en ligt lekker in de hand. De GUI is ongeveer hetzelfde als die van de k750i en daar was ik heel tevreden mee. Voor een telefoon maakt dit ding prima foto's. De lenscover gaat niet te makkelijk open in je broekzak, de k750 had dit wel. Als het scherm een tijdje uit staat duurt het even voordat die weer aangaat nadat ik op een toets druk, het is niet echt irritant maar het valt me wel op aangezien de k750 wel direct reageerde.
Ik ben zeer tevreden met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appelkoek
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
Voor die gene die hun toestel sinds begin juli hebben en t-mobile als provider hebben:

Hier kun je een gratis bluetooth headset bestellen:
http://www.sonyericsson.c...0i?cc=nl&lc=nl#promotions

Ik heb hem vorige week dinsdag besteld en nog niets ontvangen, maar ik wacht rustig af....

I do what I like and I like what I do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

appelkoek schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 16:50:
Voor die gene die hun toestel sinds begin juli hebben en t-mobile als provider hebben:

Hier kun je een gratis bluetooth headset bestellen:
http://www.sonyericsson.c...0i?cc=nl&lc=nl#promotions

Ik heb hem vorige week dinsdag besteld en nog niets ontvangen, maar ik wacht rustig af....
Holy Sh*t!

Dat is pas een mooie deal! Loopt nog tot september en ik krijg m'n k770i donderdag bezorgd, ga hem maar even aanvragen dan...

Heb hem wel besteld via een site die dus T-Mobile aanbiedt, maar dat zal niet zo veel uitmaken denk ik?

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Na de K770i een half jaar te hebben nog wat aandachtspunten:
- Tijdens SMS'en druk ik vaak onbedoeld de foto-toets in. Zeer frustrerend.
- Buitenste rijen toetsen kan je niet/moeilijk indrukken aan de buitenkant. Binnenkant gaat wel goed.
- Schermpje ligt een millimeter verzonken -> Stof in de randjes.
- Behuizing gaat snel een beetje kraken
- Ondanks verzonken klepje camera toch staat deze vaak onbedoeld open
- Foto's moeilijk scherp te maken

[ Voor 0% gewijzigd door Cubix op 30-07-2008 12:26 . Reden: jaar -> half jaar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Voordeel van het verzonken schermpje is weer dat er minder druk op komt als je hem bijvoorbeeld in je broekzak hebt. Maar die stof is wel een beetje vervelend ja.

Die krakende behuizing heb ik ook last van. Heb niet het idee dat het erg is, maar toch een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 23:00
Nog zo'n tip uit dat duitse forum: tegen het 'geknars der tanden' van de deksel :+
Babywattestaafje en Vaseline => klaar! _/-\o_
http://www.se-world.info/...narzen-am-Akkudeckel.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Heeft iemand al de draadloze headset ontvangen waarover een paar posts terug te lezen is? appelkoek bijvoorbeeld?

Heb al het papierwerk gisteren op de post gedaan dus verwacht hem ook niet binnen een maand, maar toch fijn om te weten dat je hem daadwerkelijk krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
Hoe kom ik er achter, welke firmware mijn k770i heeft?
Zijn er codes voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Instellingen --> updateservice --> softwareversie.

Beetje zoeken kan geen kwaad hoor. Dit is erg gemakkelijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
RoD schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:49:
Instellingen --> updateservice --> softwareversie.

Beetje zoeken kan geen kwaad hoor. Dit is erg gemakkelijk te vinden.
Ik had heus al gezocht. Vind het best vervelend zo simpel over te komen.
Op mijn k770i vind ik deze reeks niet. Hij is buiten NL gekocht, misschien daarom...
Updateservcice zit wel in de pc-suite.
Als ik de pc-suite gebruik => updateservice, dan gaat die checken en direkt verbinden met de SE-update server.
Wat ik vervelend vind, is, dat je niet eerst te zien krijgt wat voor versie je hebt: misschien wil ik die wel houden...
Maar je moet meteen de akku eruithalen, c drukken en houden, usb aansluiten enz.
daar wil eerst meer van weten, zodoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wellicht dat je een andere firmwareversie hebt waar dit niet inzit. Beetje gek wel overigens. Je moet toch kunnen zien wat voor firmwareversie je op je telefoon hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb dat menu-item ook niet...

Maar in het servicemenu ( >, *, <, <, *, <, *) zou je het wel moeten vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
Tja, ik zal nogeens goed zoeken in alle menuutjes...

Nog zoiets: er zitten bij mij zo waar 2 sjablonen voor sms in:
Good morning!
Good night!
:+
Ik ben niet vlot met sms'n en wilde aan de pc via de pc-suite dus wat sjabloontjes maken.
Maar dat kan blijkbaar niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
MikeyMan schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:20:
Ik heb dat menu-item ook niet...

Maar in het servicemenu ( >, *, <, <, *, <, *) zou je het wel moeten vinden...
hey, dat is'm!
EROM: R3A022
CamSW: 4.5
VidSW 3.1
java 7.7
enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Dat moet een hele oude firmware zijn dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 01:59:
heb toestel (nieuw, simlockvrij gekocht) inmiddels wel een maandje ofzo, had hem aangeschaft als vervanger van m'n k750 waar ik erg tevreden over was. Alleen ik kan nu wel wat minpunten opnoemen helaas :{

- datakabel aan de zijkant is irritant in je broekzak
- screensaver toont geen tijd én ook niet of ik een nieuw smsje heb oid. Zwaar irritant omdat ik m'n gsm vaak ergens heb liggen en als ik dan terugkom zie ik niet of ik iets nieuws heb. Zodoende loop ik hele dag door te drukken :(
- toetsenbord is nu al kapot (nummer 7 doet het maar half)
- er staan wederom weer allerhande internetlinks en plaatjes op die je niet kunt verwijderen :(
- de 'boven' vd 4puntsknop kan je geen eigen snelkoppeling aan toewijzen
- de play knop is eraf

:{

Maar vooral punt 2 is wezenloos irritant :(
Enkele irritante minpunten aan de k770 zijn inderdaad:
- screensaver toont geen tijd (moet je eerst knopje voor indrukken, en dan zie het even)
- screensaver laat niet zien of je een nieuw smsje OF oproep gemist hebt (moet je ook eerst knopje voor indrukken
- je kan de screensaver niet uitzetten, je krijgt altijd een zwart scherm
- standby tijd enorm kort en niet zelf in te stellen, scherm wordt standaard na 15sec zwart
- geen lichteffecten of iets dergelijks bij smsje of gemiste oproep in screensaver stand
- tijd voor toetsblokkering ook niet zelf in te stellen/keuzemogelijkheid
- foto's erg vaak een onscherp resultaat
- fotoknopje flink krachtig indrukken en dat zonder te bewegen om foto te maken
- kalender: kiezen van alarm iedere 1e za vd maand, of bijvoorbeeld iedere 3e dinsdag niet mogelijk
- erg weinig 'gewone' ringtones standaard op telefoon
- snooze van wekker standaard 9 minuten en niet zelf korter of langer te maken
- de keuze linksonder in het home-scherm is niet te wijzigen in een andere snelkoppeling

Na alle goede verhalen over SE denk ik dat ik de volgende keer toch weer een samsung kies.. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik merk ook wel dat de foto's snel onscherp zijn. Vooral bij weinig licht. Je moet doorgaans de telefoon goed stil houden om enigszins scherpe foto's te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Is dat niet logisch dat je een telefoon zonder IS goed stil moet houden ;)

Ik heb vandaag met en voor een vriend een K770i gekocht in een Belgische Mobistar winkel. Jammergenoeg heeft Mobistar/Orange het nog niet door: hun aangepaste versies zijn KUT! Lijkt echt nergens naar, verpest de ganse telefoon! Waarom doen ze dit toch? Dit sterkt me in mijn overtuiging om niet met een van deze providers in zee te gaan!

Ik heb al uitgebreid gelezen hoe je de K770i kan debranden (Wotanserver, DaVinci, XS++) maar de simpelste manier is natuurlijk aan een Service Point vragen om er een GENERIC firmware op te zetten... Denken jullie dat dat gratis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blazeguru
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04-04 16:47
Ik zit er aan te denken om deze telefoon aan te schaffen, maar ik heb nog wat vragen over de kalender. Misschien weet iemand hier een antwoord op ?

Ik kon in een emulator van deze telefoon geen herhaalde afspraak in de kalender zetten (b.v. elke week, elke maand of elk jaar). Wel een herhalende wekker, maar geen afspraak. Is dit in het echt ook niet mogelijk?

Kun in de kalender, dus niet bij de contacten, ook verjaardagen opnemen ? Volgens mij kan dit bij Nokia wel en je krijgt dan tevens tussen haakjes het aantal jaren te zien. Kan dat bij deze telefoon ook ?

Daarnaast zou ik nog graag willen weten of ik met Outlook kan synchroniseren (vooral contacten en agenda).

Ik heb nu een Qtek S100 (WM 2003SE) die ik gesynchroniseerd heb met outlook. Ik wil hier graag zo weinig mogelijk aan veranderen.

Veel vragen, maar hopelijk willen jullie de moeite nemen om te antwoorden.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Een afspraak kan dagelijks, wekelijks, maandelijks en jaarlijks herhaald worden.
Aan elk contact kun je een verjaardag toevoegen die dan ook jaarlijks in de kalender voorkomt.
Syncen met Outlook gaat perfect met MyPhoneExplorer :)

Wbt Mobistar-menus: zelfs een SE service point kan die branding er niet afhalen :( Dus morgen terug naar de winkel en aandringen op omruiling wegens misleidende verkoop... Als dat niet lukt; flashen :s

• appelkoek
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-12-2024
Nap schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:47:
Heeft iemand al de draadloze headset ontvangen waarover een paar posts terug te lezen is? appelkoek bijvoorbeeld?

Heb al het papierwerk gisteren op de post gedaan dus verwacht hem ook niet binnen een maand, maar toch fijn om te weten dat je hem daadwerkelijk krijgt...
Nope, nog niets ontvangen.... Ik ben benieuwd of er nog wat komt....

I do what I like and I like what I do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
hemiparo schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:34:
[...]

Thanks! Kan ik mee aan de slag!
Toestel is aangeboden via T-Mobile en wordt vandaag door TNT weer aangeboden. Benieuwd wat er aan de bladerende toetsen gedaan is... keep you posted!

Verwijderd

Mensen ik heb deze telefoon ong. een paar uur geleden aangeschaft,
maar nu heb ik steets als ik ga smsen dat ik met mijn hand heel iets over het camera knopje heen ga en dat hij naar de camera modus gaat! ik kan dus niet goed smsen!!!
mijn firewire is: R8BC004

Weet iemand waar ik dit kan oplossen ??

maar voor de rest een super toestel
dikke aanrader :D

• RoD
  • Niet online

RoD

Heel iets over het camera-knopje heengaan? Je moet em wel indrukken voordat ie overschakelt naar cameramodus. Zit je er niet gewoon te dicht op met je vingers?

Software op een telefoon heet trouwens firmware, firewire is heel wat anders :)

Verwijderd

Als ik begin te typen dan vliegt het over naar de camera modus!
ik kan dus bijna geen bericht maken
en krijg ik de melding open de lens cover!

dus camera gaat gewoon aan ook als ik maar 1 knopje indruk (van mijn toetsen)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 17:03 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Ah op die manier, dan heb ik het verkeerd begrepen. Dat lijkt mij dan een softwarefout. Een andere firmware flashen of een (master) reset kan wellicht uitkomst bieden.

Verwijderd

2X master reset gedaan en er gebeurt niks :S
nu doet hij het soms al als ik nog niks heb ingedrukt en dan krijg ik hem er niet meer af!
als ik dan terug druk gaat hij er weer heen dus
hier mijn probleem,

http://www.youtube.com/watch?v=43hNlFXHEhM

als het binnen een paar dagen niet is opgelost breng ik hem wel terug! :@

• Nap
  • Niet online

Nap

appelkoek schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 15:23:
[...]

Nope, nog niets ontvangen.... Ik ben benieuwd of er nog wat komt....
Vreemde vind ik ook dat ze in de voorwaarden stellen dat het helemaal niet hun probleem is als het niet aankomt of iets dergelijks; kunnen ze makkelijk gebruiken als excuus. Had gisteren gebeld, 2 weken geleden alles op de post gedaan, maar ze konden er gewoon niks over zeggen. Of ik over 2 weken terug wilde bellen... Maar ik wilde weten hoe het zat met m'n order, of dat goed ontvangen was. Niks over te vinden natuurlijk. 8)7 4 weken! Je moet er wel wat voor over hebben wil je zoiets gratis ontvangen...
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:24:
2X master reset gedaan en er gebeurt niks :S
nu doet hij het soms al als ik nog niks heb ingedrukt en dan krijg ik hem er niet meer af!
als ik dan terug druk gaat hij er weer heen dus
hier mijn probleem,

http://www.youtube.com/watch?v=43hNlFXHEhM

als het binnen een paar dagen niet is opgelost breng ik hem wel terug! :@
Probeer je telefoon eens met nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben terug gegaan naar de vodafone winkel en meteen een nieuwe gekregen ;)
nu is de telefoon een dikke aanrader dus :D

en is er ergens nog een changelog van de firmware??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Vind het eigenlijk wel schandalig hoe snel die toetsen slijten! :(

Heb hem misschien 3 weken, en bij de 0 en de 5 zijn al stukjes van de randen "weg".

Bagger! |:(

• Sounderr
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-01-2022
[b][message=30568123,noline]DG77 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @
Enkele irritante minpunten aan de k770 zijn inderdaad:
- screensaver toont geen tijd (moet je eerst knopje voor indrukken, en dan zie het even)
- screensaver laat niet zien of je een nieuw smsje OF oproep gemist hebt (moet je ook eerst knopje voor indrukken
- je kan de screensaver niet uitzetten, je krijgt altijd een zwart scherm
- standby tijd enorm kort en niet zelf in te stellen, scherm wordt standaard na 15sec zwart
- geen lichteffecten of iets dergelijks bij smsje of gemiste oproep in screensaver stand
- tijd voor toetsblokkering ook niet zelf in te stellen/keuzemogelijkheid
- foto's erg vaak een onscherp resultaat
- fotoknopje flink krachtig indrukken en dat zonder te bewegen om foto te maken
- kalender: kiezen van alarm iedere 1e za vd maand, of bijvoorbeeld iedere 3e dinsdag niet mogelijk
- erg weinig 'gewone' ringtones standaard op telefoon
- snooze van wekker standaard 9 minuten en niet zelf korter of langer te maken
- de keuze linksonder in het home-scherm is niet te wijzigen in een andere snelkoppeling
Moet zeggen dat ik bovengenoemde zaken niet veel last heb.. Het enigste wat ik heel erg heb is dat soms lijkt of toetsen niet reageren (Vooral irritant tijdens SMS-en, mis continu tekens) Lijkt soms of toetsenbord niet meer in orde of, maar ik krijg niet bepaald of het traagheid van de OS is of defect toetsenbord.. Verder vind ik dat de foto's super zijn, en met het stilhouden van de camera vind ik het ook reuze meevallen.

Ik stond laatst nog een de telefoonwinkel te praten met 'n maat van me die die dingen door en door kont, en hij zei tegen me dat eigenlijk de 770i wel het beste cybershot toestel is (Ookal is het aantal megapixels niet het grootst, de kwaliteit en vergelijking daarmee is wel erg goed)

Voor de liefhebber:

1. Sony Ericsson Secret Menu: -> * <- <- * <- * (-> means press joystick, arrow keys or jogdial to the right and <- means left.) You'll see phone model, software info, IMEI, configuration info, sim lock status, REAL time clock, total call time and text labels. You can also test your phones services and hardware from this menu (main display, camera, LED/illumination, Flash LED, keyboard, earphone, speaker, microphone, radio and vibrator tests)

2. IMEI Number: *#06# -For checking the International Mobile Equipment Identity.

3. Lockstatus: <- * * <- -SIM lock - Do not lock your phone if you don't know the unlock code. This is another good check before you buy any phone, especially second hand ones. If phone is SIM locked, you may not be able to switch to other GSM operators.

4. Shortcut to last dialed numbers: 0#

5. Shortcut to sim numbers: On main menu type a number and press #

6. If you change the language from default to any other language, then it may be difficult to switch to default language. The shortcut is very simple. Just press <0000>. <> stands for right arrow button or joystick.

[ Voor 23% gewijzigd door Sounderr op 28-08-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

hoe zet ik flash thema's op mn telefoon ??
ik heb een paar mooie flash gezien maar hoe zet je die erop ??

kan iemand het uitleggen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik pak net mijn telefoon, zie ineens dat ik een knopje mis, ik kijk waar ik altijd me tel neerleg wanneer ik ga slapen, en ja daar ligt mooi dat knopje... verder bladeren de toetjes heel snel af. Ik heb nu deze telefoon nog geen jaar, en ik heb m ruim t 1e half jaar netjes altijd een hoesje gedaan (die ik apart heb moeten kopen).. nja ik wilde t even kwijt xDD :P achja ik stuur m op en even kijken wa er mee gedaan word..

Flash themas kunnen niet zomaar op de k770i gezet worden (iig volgens mij niet, ik heb namelijk toen ik de telefoon net had daar een heel onderzoek naa gedaan) wanneer je persee flash themas op je tel wilt.. moet je m flashen.. en nja dan vervalt de garantie (is wel handig die garantie wanneer er allemaal toetjes van je telefoon af-flikkeren ;)) je kunt wel themas van een andere telefoon erop zetten (met een flash achtergrond) .. ik weet niet meer welke telefoon.. maar iig de themas heten: "under water" en "in the air"... en bij die themas geven de verlichting van de toetsjes een leuk extra effect.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste