Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb mijn telefoon vandeweek weer opgehaald met een nieuw keypad...Ben benieuwd hoeland deze stand houdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week deze telefoon en hij bevalt mij prima. Alleen tijdens het bellen blijft mijn beeldscherm aan. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-04-2024
Heb de K770i vorige week als tweedehands op de kop weten te tikken.
Heel strakke telefoon en voorlopig dik tevreden mee. Toestel is klein jaar gebruikt geweest maar vertoont nauwelijks gebruiksporen. Enkel een beetje 'chrome' op de randjes van de navigatieknop die afgebladerd zijn maar dat stoort mij niet.

Kan deze via USB opgeladen worden? Lijkt niet te werken bij mij en de tips die ik via 't forum en google gevonden heb leiden tot niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De telefoon lijkt op te laden als je em aansluit op USB. Dat geeft althans het scherm aan. Ik heb echter niet het idee dat ie daadwerkelijk oplaadt. Alleen maar dat ie sneller leegloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
als ik 'm dus aansluit via USB laadt 'm helemaal niet op... de batterij-indicator toont ook geen activiteit van opladen ofzo aan.
De K770i komt wel vragen voor telefoon of bestandoverdracht modus en op zich werkt alles via USB qua synchronisatie enzo wel maar opladen niet.
In nood gevallen (op 't werk op de bureau aan de laptop) is 't soms handig om nog wat op te laden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-09 09:48
SE's laden op via USB als de pc de telefoon kan herkennen (als de juiste drivers geïnstalleerd zijn dus). Dit is een beveiliging heb ik ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Mijn telefoon wordt herkend door de pc. Daar zit het em dus niet in. Althans, bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 18:38:
Mijn telefoon wordt herkend door de pc. Daar zit het em dus niet in. Althans, bij mij niet.
Normaal gesproken hoort hij idd meteen op te laden, maar misschien is dit uitgeschakeld in het servicemenu (staat wel standaard aan geloof ik dus dan is het ooit uitgezet). Ga naar het servicemenu: (>*<<*<*<) en dan naar serviceinstellingen. Daar staat (tenminste bij de k800i) ook een optie om opladen via de usbkabel aan/uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik laadt de K770i vaak op aan de usb kabel. Wel zal het accu-niveau niet verder gaan dan 86%.

Hebben jullie overigens ook last van de foto-knop wanneer je aan het sms'en bent? Die druk ik vaak per ongeluk in omdat ik het toestel stevig vast probeer te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt, maar zelfs áls ik hem (met veel moeite) indruk, gebeurt er niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 20:21:
[...]

Normaal gesproken hoort hij idd meteen op te laden, maar misschien is dit uitgeschakeld in het servicemenu (staat wel standaard aan geloof ik dus dan is het ooit uitgezet). Ga naar het servicemenu: (>*<<*<*<) en dan naar serviceinstellingen. Daar staat (tenminste bij de k800i) ook een optie om opladen via de usbkabel aan/uit te schakelen.
Dat trukje >*<<*<*< ben ik al paar keer tegen gekomen op forums enzo maar als ik dat uitprobeer dan kom ik al meteen in m'n kalender terecht (omdat die als snelkoppeling voor de > gedefiniëerd staat). Als ik die snelkoppeling verwijder en dan die toetsen indruk dan gebeurt er eigenlijk niks.. (buiten wat * symbooltjes die verschijnen net alsof ik een nummer aan het intikken ben...)

EDIT: Net de PC suite geïnstalleerd en inderdaad... van zodra de drivers geïnstalleerd werden begon de K770i op te laden via USB.
Thanks!

[ Voor 7% gewijzigd door renio op 21-10-2008 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
MikeyMan schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:54:
Ik weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt, maar zelfs áls ik hem (met veel moeite) indruk, gebeurt er niks...
Misschien is het mijn Vodafone firmware.
Ik krijg namelijk het camera scherm te zien welke vraagt om het klepje te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

renio schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:12:
[...]

Dat trukje >*<<*<*< ben ik al paar keer tegen gekomen op forums enzo maar als ik dat uitprobeer dan kom ik al meteen in m'n kalender terecht (omdat die als snelkoppeling voor de > gedefiniëerd staat). Als ik die snelkoppeling verwijder en dan die toetsen indruk dan gebeurt er eigenlijk niks.. (buiten wat * symbooltjes die verschijnen net alsof ik een nummer aan het intikken ben...)
Klopt ook, gewoon door blijven tikken... Bij mij gaat ook de bluetooth aan/uit tijdens het uitvoeren van die sequence...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bij mij staat USB-opladen al aan in het servicemenu. Desondanks bij het aansluiten op de pc geen batterij die opgeladen wordt. En ja, ik heb PC Suite.

Ik zal eens een andere pc proberen. Hij zou echter gewoon op moeten laden lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 23:00
Opera 4.2 is uit: maar de k770i is niet listed ...
http://www.operamini.com/download/pc/sonyericsson/
welke generic of gewoon ander model pakken we dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

gewoon naar mini.opera.com gaan... krijg je vanzelf de goede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Mijn k770i is enkele dagen geleden gecrasht... ik moest hem afzetten en heropstarten. Jammere hieraan is dat bleek dat mijn M2 kaartje niet meer herkent wordt (ik ga nog proberen via een card reader de foto's te redden). Nu, dat kaartje is te vervangen (als het aan het kaartje ligt) maar ik mis ook de theme die ik gebruikte...

en aangezien ik de andere theme's niet echt super vind wou ik hier eens vragen of iemand voor me de standaard themes kan uploaden? Ik heb al iets op het internet gevonden, maar dat zijn dan net de 3 theme's die ik nog heb, maar ik had een 4de theme... :? Irritant dat ik de naam niet meer weet.

Kan iemand met een k770i mss helpen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Memphis177 op 19-12-2008 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:53
Ik heb maar drie standaard thema's: Aperture, Clarity en Grid line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad, er zijn er volgens mij maar 3 hoor. Maar erg spannend zijn die inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
Ik ben er toch redelijk zeker van dat ik er 4 had. Ik heb er nu nog drie: Aperture, Clarity en Grid line zoals vernoemd. Dat 4de thema is geen van die drie, en ging werkelijk prachtig bij de telefoon... Maar blijkbaar zit dat normaal zelfs niet bij de telefoon :X

(wel gekocht in Belgie btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Misschien had je een andere softwareversie waar wel 4 themes op zaten? Is maar een gokje overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jHack
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Memphis177 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:00:
Ik ben er toch redelijk zeker van dat ik er 4 had. Ik heb er nu nog drie: Aperture, Clarity en Grid line zoals vernoemd. Dat 4de thema is geen van die drie, en ging werkelijk prachtig bij de telefoon... Maar blijkbaar zit dat normaal zelfs niet bij de telefoon :X

(wel gekocht in Belgie btw)
Ik heb 5 thema's volgens mij allemaal standaard. De twee extra zijn Fresh Light (blauw achtig) en Luminisious (donker bruinig). Is het een van deze twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
jHack schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:20:
[...]

Ik heb 5 thema's volgens mij allemaal standaard. De twee extra zijn Fresh Light (blauw achtig) en Luminisious (donker bruinig). Is het een van deze twee?
Luminisious was het volgens mij. :) Donker bruinig inderdaad... direct eens zoeken op het internet (of krijg je standaard theme's ook af de telefoon?)

Bedankt in ieder geval!

edit: http://www.zedge.net/themes/233950/luminisious-theme/ gevonden!

voor mensen die deze theme niet als standaard hebben: imo de beste theme voor bij de bruine versie van de k770i!

[ Voor 17% gewijzigd door Memphis177 op 19-12-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Misschien niet specifiek voor het K770i topic maar aangezien hier zeker ook gebruikers zitten van het Under Water theme. Bij welke dagen wordt het thema aangepast? Ik weet het van kerstmis en Halloween maar nu (26-1) zie ik spookjes/lampions (geen idee wat het precies is) en ben benieuwd bij welke dagen er een ander thema komt, en ook wat precies.

EDIT: vandaag is het Australia Day (1788) maar zie er niks van Australie in :/

[ Voor 10% gewijzigd door hemiparo op 26-01-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Chinees Nieuwjaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Op een vergelijkingssite - Kieskeurig: vergelijk 770i met J600 en G800 - kwam naar voren dat de 770i een heel hoge SAR-waarde heeft. Waar volgens deze website een aanbovelen maximum stralingswaarde van 0,6 W/kg geldt, heeft de 770i een SAR-waarde van ongeveer 1,7 W/kg. De twee Samsung-telefoons waarmee ik dit Sony Ericsson model vergeleek hadden waardes van circa 0,2 W/kg en circa 0,4 W/kg. Een groot verschil dus. Iemand die me hier meer over kan vertellen?

Edit: SAR-waarde 770i aangepast en link naar kieskeurig.nl toegevoegd.

[ Voor 30% gewijzigd door Jorgen op 31-01-2009 21:40 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat wil je er nog meer over weten dan? Ik heb er verder geen last van, als dat je vraag was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

In de winkel zie je nauwelijks informatie hieromtrent en verkopers hebben er ook weinig over te melden. Daartegenover staat dat de telefoonfabrikanten, de FCC en de WHO wel speciale informatie-pagina's over dit onderwerp hebben. Kan ik daaruit opmaken dat het (nog) niet speelt voor de gemiddelde consument, maar dat er eigenlijk wel degelijk op gelet moet worden bij de aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het speelt inderdaad niet bij de gemiddelde consument, op een verdwaald topic op GoT na. Of je er op zou moeten letten... ik denk dat het wel meevalt eigenlijk. Maar daar zijn de meningen behoorlijk over verdeeld. Ik ga me er in ieder geval niet druk om maken. Er zijn bedreigendere dingen dan een mobieltje met een hoge SAR-waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Oké, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:48
Ik vraag me eigenlijk af waarom mijn k770 soms begint te dimmen, en omgekeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat bedoel je precies daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Dat zal te maken hebben met de ingebouwde lichtsensor die de helderheid van je scherm aanpast aan de omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
Heb deze telefoon nu zo'n 4 maanden en ben niet tevreden er over. Het geluid is er al mee op gehouden. De speakers zijn kapot. En de telefoon registreert sinds deze week niet meer dat als je het klepje voor de camera weg schuift dat je hem weg schuift. Dus kan er ook geen foto's meer mee maken. Wordt dus een gevalletje RMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

cocico schreef op zondag 15 februari 2009 @ 10:05:
Dat zal te maken hebben met de ingebouwde lichtsensor die de helderheid van je scherm aanpast aan de omgeving.
Is dat zo? Volgens mij doet die het bij mij dan niet, want volgens mij is het scherm onder alle omstandigheden even fel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RoD schreef op zondag 15 februari 2009 @ 21:18:
[...]

Is dat zo? Volgens mij doet die het bij mij dan niet, want volgens mij is het scherm onder alle omstandigheden even fel.
Hou je vinger maar eens op dat puntje linksboven het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MikeyMan schreef op maandag 16 februari 2009 @ 08:55:
[...]

Hou je vinger maar eens op dat puntje linksboven het scherm...
Nu je het zo zegt merk ik het ook. Maar het verschil is echt minimaal. Volgens mij zet dat geen zoden aan de dijk.

Maargoed, ben er wel weer achtergekomen dat dat puntje niet alleen is om aan te geven dat de batterij leeg is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renio
't 'chroom' op de navigatieknop begint nu grotendeels af te pellen... hoe zijn de ervaringen met after-market frontjes (zo ebay-gevallen) ?

Verwijderd

Ik heb (vooral laatste tijd) last van dat mijn K770i weinig tot geen bereik heeft. Vaak de melding 'geen netwerk' of dat de verbinding wegvalt tijdens een gesprek. Kent iemand dit probleem?

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk dat je dat bij je provider moet zoeken. Maar met zulke summiere informatie kunnen we niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
RoD schreef op maandag 16 februari 2009 @ 10:41:
[...]

Nu je het zo zegt merk ik het ook. Maar het verschil is echt minimaal. Volgens mij zet dat geen zoden aan de dijk.

Maargoed, ben er wel weer achtergekomen dat dat puntje niet alleen is om aan te geven dat de batterij leeg is :P
Is het ook mogelijk om deze lichtsensor uit te zetten? Kan het niet vinden, ook niet in het servicemenu maar misschien kijk ik eroverheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:53
Vandaag is m'n k770 ter reparatie opgestuurd. De rechter selectietoets wilde helemaal niet meer werken en de linker af en toe als ik hard drukte. Nu ben ik hem twee tot drie weken kwijt, jammer want is was verder erg tevreden met dit toestel.
Nu moet ik het twee weken uit zien te houden met m'n k750 met kapot stickje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb uiteindelijk ook een k770i gekocht en ben er tot nu toe heel blij mee. Wel heb ik meteen een grotere geheugenkaart (2GB) aangeschaft. Wellicht dat ik al die opslagmogelijkheid nooit nodig heb, maar voor een tientje kon ik het ook niet laten liggen.

Nu heb ik geprobeerd om via de usb-kabel en via bluetooth verbinding te krijgen met mijn pc, met wisselend resultaat. Ofwel erg langzaam, ofwel niet echt betrouwbaar / gemakkelijk tot stand te brengen. (Geprobeerd met PC suite en met de bluetooth software van mijn bluetooth stick.) Daarom heb ik een usb-kaartlezer gekocht die deze mini-geheugenkaartjes kan lezen.

Nu wil ik heel graag weten op welke manier ik mijn nieuwe geheugenkaart het beste kan formatteren en indelen. Welk bestandsysteem moet ik kiezen, kan ik de originele kaart naar mijn HDD kopieren en dan terugzetten op de nieuwe kaart en kan ik Disc2phone en de PC-suite ook gebruiken zonder dat er verbinding is met de telefoon, maar mét de geheugenkaart in de pc? Wat ik in elk geval wil proberen is om een paar leuke familiefilmpjes en foto's op mijn toestel te bewaren en om wat leuke muziek op te slaan als mogelijke beltonen.

In dit topic kon ik nog niet de juiste antwoorden vinden en het werken met dit soort mobiele telefoons met geheugenkaartjes is volkomen nieuw voor mij. Ik hoop dan ook dat iemand me de juiste antwoorden kan geven.

Alvast hartelijk dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 22:48
Je kunt 'm het best door je mobiel zelf laten formatteren, anders blijft hij bij inpluggen erom vragen. De dir-structuur wordt daarbij automatisch geregeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

En (denk ik...) daarna gewoon de leukste originele bestanden kopiëren en nieuwe bestanden toevoegen op de nieuwe kaart?

Kan ik op deze manier ook de contactpersonen beheren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf ben ik sinds de zomervakantie 2008 in het bezit van de bruine K770i. Erg fijn mobieltje, alleen heb ik last van de 5, 7 en de sterretjestoets, die soms haperen. Afgelopen vrijdag had ik hier last van, daarna niks meer van gemerkt. Hij is trouwens wel érg krasgevoelig hoor! Bij mijn vorige Sony Ericsson (V630i) had ik dit ook, dus dit zal wel aan het materiaal liggen dat Sony gebruikt voor haar toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb mijn K770i al een tijdje, maar nog geen krasje te zien eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu ook een sok, waardoor hij nog wat beter beschermd blijft. Hierna wil ik een iPhone kopen. Ik gebruik soms al 3G, maar als ik Zorgeloos Internet BloX (Vodafone is mijn provider) wil gebruiken, ben ik €9,50 per maand kwijt, waardoor ik nog langer op mijn iPhone 3G moet wachten :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Jorgen schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:49:
En (denk ik...) daarna gewoon de leukste originele bestanden kopiëren en nieuwe bestanden toevoegen op de nieuwe kaart?

Kan ik op deze manier ook de contactpersonen beheren?
Contactpersonen worden opgeslagen in de telefoon maar een backup op de geheugenkaart is wel een eitje... mocht je het toestel moeten resetten kun je ze met een paar toetsaanslagen weer van de geheugenkaart terughalen.

En ja, de K770 is een fijn toestel, waardige opvolger van mijn K750. Ben al even opzoek naar een opvolger en uitgekomen bij de C905 maar die is het toch niet (en is dus ook weer in de verkoop gegaan!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een jaar een SE K770i en sinds een tijdje laat hij niet meer op. Hebben meer mensen hier last van? Verder ben ik helemaal fan van dit toestel. Het is me eerste SE en ik vind dat er mooie foto's mee gemaakt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

We hebben hier geen glazen bol. Dus je zult toch ietwat uitgebreider moeten specificeren wat je doet, en wat je al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag (gistermiddag) mijn K770i ingeleverd bij het Vodafone City Point in Haarlem :'(. Precies 1 jaar oud, dus ook rond middernacht unlockcode aangevraagd, omdat ik op vakantie naar Florida ga, en daar AT&T wil gebruiken. Ik heb hem ingeleverd omdat de toetsen het niet deden; de C, de 5 en het sterretje deden het niet, daarnaast was de verlichting in het wit in de linkerrij uitgevallen. Vrijdag krijg ik bericht, onderdelen zijn met spoed besteld, het is duimen of het op tijd klaar is! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Is het op een of andere manier mogelijk om applicaties toegang te geven tot datagebruik? Ik heb de optie 'altijd toegang' al aangegeven maar toch wordt elke keer gevraagd:

Toestaan dat applicatie uploads uitvoert?

Ik kan niet vinden waar ik het uit kan zetten en vindt het een klein beetje irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Nog geen antwoord op mijn bovenstaande vraag maar toch al een nieuw probleem: sinds vandaag is de status van de batterij niet meer goed. De balk is helemaal leeg maar als ik in het menu kijk geeft hij nog 30% aan. Toch maar even aan de opladen en ik krijg de volgende melding: Bezig met opladen. Onbekende batterij.
Vreemd? Reset geeft geen oplossing. Zou debatterij defect zijn en zo ja, kan dit op deze manier?

EDIT: de handleiding zegt 'De batterij die u gebruikt is geen goedgekeurde batterij van Sony Ericsson'. Terijl het toch een originele en altijd werkende batterij is. Defect?

[ Voor 17% gewijzigd door hemiparo op 18-07-2009 00:43 . Reden: verklaring fout gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het kan ook een softwarematige fout zijn. Doet de batterij nog wel gewoon z'n werk? Dwz, kun je nog gewoon even lang met de batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Nog geen idee, fout is vandaag pas ontstaan. Wil eigenlijk wel uitsluitsel of het kwaad kan: niet dat mijn K770 straks in de fik vliegt ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat zou vanwege veiligheidseisen sowieso niet zomaar moeten kunnen. Ik denk dat dat wel meevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JakeNL
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-07 20:16
Pasgeleden ging ik virtueel op m'n bek: De agenda van de K770 geeft een weeknummer te laag aan dan de werkelijkheid.
Hebben meer K770 eigenaren dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Laatst online: 09:03

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Dit is echt zwaar klote.
Nog geen 5 maanden in gebruik en telefoon deed met de 4, 7 en 5 al klote maar loste uit eindelijk vanzelf weer op.
Nu doen mijn linkerselectie toets, terug knop en die C niet meer.
Mijn vorige Sony Ericsson was een w610i die een probleem met koptelefoon had. Die dacht dat er een koptelefoon de hele tijd in en uit gestoken werd waardoor ik er niet mee kon bellen.
Begin een beetje moedeloes te raken van SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dijkertje schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 00:30:
Dit is echt zwaar klote.
Nog geen 5 maanden in gebruik en telefoon deed met de 4, 7 en 5 al klote maar loste uit eindelijk vanzelf weer op.
Nu doen mijn linkerselectie toets, terug knop en die C niet meer.
Mijn vorige Sony Ericsson was een w610i die een probleem met koptelefoon had. Die dacht dat er een koptelefoon de hele tijd in en uit gestoken werd waardoor ik er niet mee kon bellen.
Begin een beetje moedeloes te raken van SE.
Ik heb dit ook gehad! Terug naar de dealer met je aankoopbewijs, ze hebben bij mij gratis het toetsenbord binnen 48 kunnen vervangen. Prima service van Vodafone! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een oproepje,

Ik wil graag tethering (op mijn MacBook) instellen, internet-abonnement heb ik. Alleen de instellingen niet. Is er iemand die mij hiermee kan helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Ondertussen is dat k*tding nog steeds bij t-for-telecom of zoiets.
Nja, ik zie het wel weer verder en hopelijk heb ik dat ding terug voor de vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 23:14:
Even een oproepje,

Ik wil graag tethering (op mijn MacBook) instellen, internet-abonnement heb ik. Alleen de instellingen niet. Is er iemand die mij hiermee kan helpen? :)
Installeer de suite die erbij wordt geleverd... kun je perfect een verbinding met je 770i mee maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepi
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 23:00
K770i werkt hier nog super, maar:
bij mij zijn de toetsen nu ook versleten.
Zijn die toetjes los verkrijbaar? makkelijk zelf te vervangen of moet je de dan de hele keyboard-unit vervangen (duur!)?

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Eerste keer in reparatie geweest omdat de toetsen het niet deden...
Duurde 3 weken.

Nu weer in reparatie omdat ie vanzelf weer uitgaat ong. 3 a 4 seconden na het invoeren van de pincode en soms daarvoor al.
Ik wordt er helemaal gek van, stom ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Iemand enig idee waarom de K770i zo debiel doet met het aan en uit gaan en het niet werken van toetsen? Hij is trouwens nog steeds in de 2e reparatie sinds 16 september 2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Hij is weer terug. Toestel is vervangen. Was ook weer eens tijd. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Weer kapot... hoop toetsen doen het alweer niet...
het is tijd voor een iPhone 4, tja...

[ Voor 45% gewijzigd door Dijkertje op 06-07-2010 01:08 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste