Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
Harem.nl schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:44:
Kan iemand mij iets meer vertellen over de externe speaker van de k770i? Ik heb nu een w880i en deze klinkt een beetje plat (bijv met handsfree bellen). Ik ben dus benieuwd of deze een goede speaker heeft.
:)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:36
Ik heb 'm gister bij een nieuw abo gekocht en ik ben er tot nu toe tevreden mee.
Hij heeft alle functies die de K800i ook heeft (m'n oude telefoon) op de xenon flitser na. Was ook erg tevreden met m'n K800i, helaas is ie na 6 mnd overleden aan waterschade.

+ De kwaliteit van de foto's is goed, alleen door gebrek aan xenon moet je de telefoon wel iets stiller houden.
+ Ligt lekker in de hand, niet te licht en groot genoeg.
+ Knoppen zijn goed te bedienen, zelfs als je redelijk grote handen hebt.
+ Muziekspeler is oke, beter dan veel andere telefoons die niet voor muziek zijn gemaakt.
+ Niet extreem duur, dus goeie prijs/kwaliteit verhouding.
+ Scherm is groot genoeg, scherp en duidelijk.

- Geluid van de speaker klinkt helaas redelijk plat (bij muziek iig), maar het is geen Walkman telefoon dus ik had niet ander verwacht.
- Soms wat langzaam (Altijd met SE OS).
- Geheugenkaartje wisselen vereist kleine vingers of lange nagels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-09 09:48
Framoes schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 17:53:
Ik heb 'm gister bij een nieuw abo gekocht en ik ben er tot nu toe tevreden mee.
Hij heeft alle functies die de K800i ook heeft (m'n oude telefoon) op de xenon flitser na. Was ook erg tevreden met m'n K800i, helaas is ie na 6 mnd overleden aan waterschade.

+ De kwaliteit van de foto's is goed, alleen door gebrek aan xenon moet je de telefoon wel iets stiller houden.
+ Ligt lekker in de hand, niet te licht en groot genoeg.
+ Knoppen zijn goed te bedienen, zelfs als je redelijk grote handen hebt.
+ Muziekspeler is oke, beter dan veel andere telefoons die niet voor muziek zijn gemaakt.
+ Niet extreem duur, dus goeie prijs/kwaliteit verhouding.
+ Scherm is groot genoeg, scherp en duidelijk.

- Geluid van de speaker klinkt helaas redelijk plat (bij muziek iig), maar het is geen Walkman telefoon dus ik had niet ander verwacht.
- Soms wat langzaam (Altijd met SE OS).
- Geheugenkaartje wisselen vereist kleine vingers of lange nagels.
Is 't geluid slechter en is de telefoon trager dan de K800i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
foutje...

[ Voor 98% gewijzigd door cocico op 05-01-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tfx
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11-2023

tfx

Mijn vriendin heeft de K770i simlockvrij bij de Hi Shop gehaald. Enige probleem is dat hij de icoontjes van het beginmenu niet meeneemt bij het veranderen van de thema, deze blijven gewoon op de standaardicoontjes, ook bij de standaard geleverde Aperture-thema.

Waaraan kan dit liggen?

Is het trouwens mogelijk om de tijd te laten zien als screensaver, zoals bij alle andere SE-telefoons. Mis deze menu-optie bij de K770i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
tfx schreef op zondag 13 januari 2008 @ 23:18:
Mijn vriendin heeft de K770i simlockvrij bij de Hi Shop gehaald. Enige probleem is dat hij de icoontjes van het beginmenu niet meeneemt bij het veranderen van de thema, deze blijven gewoon op de standaardicoontjes, ook bij de standaard geleverde Aperture-thema.

Waaraan kan dit liggen?

Is het trouwens mogelijk om de tijd te laten zien als screensaver, zoals bij alle andere SE-telefoons. Mis deze menu-optie bij de K770i.
Klok kan je activeren door even op de volumetoetsen te drukken, zoals bij een K750i is 't helaas bij nieuwe SE's wegens energiebesparing niet mogelijk 8)7 Dit stond in dit topic wel al meerdere malen dacht ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 23:07
Ben van plan om vanavond mijn abbo te verlengen en de K770i erbij te nemen. Vind het een mooie strakke telefoon. Mijn wederhelft heeft een groene T650i die ik ook erg mooi vond in het zwart of blauw, Orange levert dit toestel alleen niet meer...

Heb lang zitten twijfelen maar het wordt dus toch de K770i :)

Weet iemand trouwens of de K770i bij Orange gebranded wordt geleverd?

[ Voor 10% gewijzigd door Vlassie1980 op 17-01-2008 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren ook bij het verlengen van mijn abbo de K770i gekozen, nu heb ik alleen een beetje een dubbelzijdig gevoel over. Ik heb een 2 jarig Hi 30 abonnement nu zie ik op internet dat als je een compleet nieuw 2jarig abonnement afsluit je veel duurdere telefoons kan uitkiezen zoals bijv de lg viewity. Ik vind het wel een goed telefoontje maar ik heb zon gevoel dat ik een veel betere voor dat geld had kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:04:
Heb gisteren ook bij het verlengen van mijn abbo de K770i gekozen, nu heb ik alleen een beetje een dubbelzijdig gevoel over. Ik heb een 2 jarig Hi 30 abonnement nu zie ik op internet dat als je een compleet nieuw 2jarig abonnement afsluit je veel duurdere telefoons kan uitkiezen zoals bijv de lg viewity. Ik vind het wel een goed telefoontje maar ik heb zon gevoel dat ik een veel betere voor dat geld had kunnen krijgen.
Ja, dit heb je denk ik inderdaad een beetje te impulsief te gedaan. Volgens mij kan je met een Hi 30 abonnement zelfs een K850i gratis krijgen. Deze foon wou ik eerst hebben maar daarvoor moest ik met mijn abonnement ( Relax 150 ) nog heel wat bijbetalen.

Als ik jou was zou ik nog proberen naar de winkel te lopen en vragen of je hem nog kan ruilen voor een duurder toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Gisteren mijn K770i opgehaald. Vind het een heel mooi toestel, enige nadeel is dat hij T-Mobile branded is :(

Ik zou er graag wat mooie flash themes op willen gaan zetten maar dat gaat volgens mij niet werken, mijn wederhelft heeft een unbranded T650i en die heeft daar themes opstaan met Flash-menu's. Ik heb de themes via bluetooth gekopieerd naar mijn K770i.

De themes werkten wel maar er werd nog steeds het standaard menu getoond als de overige themes die ik heb. Er staat overigens wel een Flash theme in mijn K770i die het wel doet maar die is ook van T-mobile zelf en is paars van kleur. ( Ziet er niet uit! :O )

Is er nog een workaround om flash themes te installeren of zal ik hem op de een of andere manier toch moeten unbranden of een firmware update doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Nippletwister schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 13:16:
Gisteren mijn K770i opgehaald. Vind het een heel mooi toestel, enige nadeel is dat hij T-Mobile branded is :(

Ik zou er graag wat mooie flash themes op willen gaan zetten maar dat gaat volgens mij niet werken, mijn wederhelft heeft een unbranded T650i en die heeft daar themes opstaan met Flash-menu's. Ik heb de themes via bluetooth gekopieerd naar mijn K770i.

De themes werkten wel maar er werd nog steeds het standaard menu getoond als de overige themes die ik heb. Er staat overigens wel een Flash theme in mijn K770i die het wel doet maar die is ook van T-mobile zelf en is paars van kleur. ( Ziet er niet uit! :O )

Is er nog een workaround om flash themes te installeren of zal ik hem op de een of andere manier toch moeten unbranden of een firmware update doen?
Kijk hier eens : visie in "Het SonyEricsson T650i topic"
Weet niet of het voor een branded versie ook werkt...

EDIT: XS++ V3.1 is al weer uit. hier te vinden:
*weg*

Wij zien hier graag geen directe links naar die software

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 28-01-2008 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
visie schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:04:
[...]

Kijk hier eens : visie in "Het SonyEricsson T650i topic"
Weet niet of het voor een branded versie ook werkt...

EDIT: XS++ V3.1 is al weer uit. hier te vinden:
*weg*
Ik wil dit graag gaan proberen maar zijn hier niet risico's aan verbonden? Dat de firmware corrupt raakt en dat mijn telefoon het niet meer doet of iets dergelijks? Ik kon verder ook niet vinden of XS++ 3.1 wel compatible is met een K770i :?

[ Voor 6% gewijzigd door Ginz op 28-01-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is ringtone volume?Hard?verglijkbaar met welke andere SE.

Wil mijn G600 ruilen voor een purple K770i namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit toestel sinds eind december
Ik was vrij tevreden
maar tis al een drietal keer gebeurd dat hij uitvalt en direkt weer opstart tijdens een gesprek
dit is dus echt irritant
enig idee wat er aan scheelt of oplossingen?of wie heeft dit probleem ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Kan iemand mij simpel uitleggen hoe ik java games kan installeren op deze telefoon? Die 2 spelletjes die er standaard op staan, zijn een beetje mager.

Is de software van deze telefoon hetzelfde als die van de t650 en de k810 enzo? Maw, werken de themes en spelletjes voor die telefoons ook op de k770i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor type oplader krijg je eigenlijk bij de K770i, is het een cst-60, of de tweepoorts cst-70, of weer een ander nieuw model?
(staat aan de binnenzijde van de lader onder Sonyericsson)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
kadoendra schreef op zondag 27 januari 2008 @ 10:21:
Kan iemand mij simpel uitleggen hoe ik java games kan installeren op deze telefoon? Die 2 spelletjes die er standaard op staan, zijn een beetje mager.

Is de software van deze telefoon hetzelfde als die van de t650 en de k810 enzo? Maw, werken de themes en spelletjes voor die telefoons ook op de k770i?
Mijn vrouw heeft de T650 en ik de K770, ik heb al haar themes op de mijne gezet en dat werkt allemaal prima. Behalve dan dat de flash menu's niet worden meegenomen.

Verder weet ik ook niet hoe het zit met de software, volgens mij zitten er in de beide telefoons andere types camera's, dit merk ik wel want de T650 maakt toch wel heel wat scherpere foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upload met MyPhoneExplorer het .jar. bestand van het spel naar de telefoon
(rechtermuisklik op het .jar. bestandje en kies upload)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 08:40
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 00:19:
Upload met MyPhoneExplorer het .jar. bestand van het spel naar de telefoon
(rechtermuisklik op het .jar. bestandje en kies upload)
Bedankt voor deze tip. Ik kende dit programma niet. Wat een handig programmaatje zeg. Hoef ik tenminste dat PC Suite niet te gebruiken, want dat vond ik maar niets. Nu nog even op zoek naar een site met toffe spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kohan
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:26:
Wat voor type oplader krijg je eigenlijk bij de K770i, is het een cst-60, of de tweepoorts cst-70, of weer een ander nieuw model?
(staat aan de binnenzijde van de lader onder Sonyericsson)
cst-70

Overigens heb ik de telefoon nu ruim een week en hij bevalt prima :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, dat is mooi, een cst-70 :P
Op dit Esato forum heeft ene Amras de k770i met de k800i vergeleken.
De k770i foto's zijn daar beter dan de k800i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn G600 verkocht en de Paarse K770i aangeschaft,wat me opviel is het kleine display,wel mooi helder scherm.Vraagje:Klopt het dat je best hard moet drukken om een foto te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 09:36:
Heb mijn G600 verkocht en de Paarse K770i aangeschaft,wat me opviel is het kleine display,wel mooi helder scherm.Vraagje:Klopt het dat je best hard moet drukken om een foto te maken?
Klopt inderdaad, ik moet ook vrij hard drukken voordat ik een foto kan schieten. Dit was overigens bij mijn oude W810 ook het geval. Het is vrij irritant om te focussen EN hard te drukken EN ervoor te zorgen dat je niet teveel beweegt met je hand, als ik te veel beweeg wordt de foto erg onscherp.

Verder vind ik dat het scherm nogal gauw vies wordt in vergelijking met mijn W810, bij de W810 is het scherm 1 groot geheel en bij de K770 is deze meer verzonken in de telefoon zelf. Hierdoor krijg je vaak dat er zich vuil gaat verzamelen rond het scherm heen.

Ik heb mijn K770 nu 2 weken en buiten bovenstaande puntjes ben ik volledig tevreden met deze foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:07:
Aha, dat is mooi, een cst-70 :P
Op dit Esato forum heeft ene Amras de k770i met de k800i vergeleken.
De k770i foto's zijn daar beter dan de k800i :)
Toch raar dat ongeveer alleen daar de K800i minder goed is dan de K770i... Ik raak er maar niet uit tussen die twee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net me software via seus geupdate:
R8BA024 heb ik nu,iemand enig idee wat de changelog is?

al gevonden:
Darstellungsfehler in der "Mehr"-Liste behoben
Java-Anwendungen laufen flüssiger
Bessere Akkustik und lautere Wiedergabe von Musik
Headset HPM-90 wird nun voll unterstützt
Performance-Verbesserungen

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er meerdere themes voor de K800i opstaan,werken perfect hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn toestel en ik merk dat als ik de camera op nachtmodus wil zetten (met de # toets)
dat er dan niks gebeurt.. :? Zou iemand dat willen testen?
(mijn firmware R8BA024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getest,werkt bij mij ook niet met die knop,zet hem via instelling gewoon op nachtmode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@talita, bedankt, weet ik in ieder geval dat ik geen defect heb, pfff, gelukkig!
Bedoel jij bij instellingen dat je dan naar scenes gaat, schemer etc, want ik zie daar geen andere instelling voor nacht of kijk ik er over heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er net achter gekomen dat er in de fotocamera modus geen nachtmenu is alleen bij de videocamera.
Dit hoort dus gewoon zo :>
Op Esato forum (onderaan) legt Amras het uit en geeft tips hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik film persoonlijk haast nooit dus was daar ook nog niet achter :9 Heb er wel andere camdriver opgezet,ook van Esato maar merk er weinig van :)

hoe krijg ik die hyperlink voorelkaar?Dat je niet die hele link zie.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een bericht schrijft zie je boven die icoontjes.
Pak de 6e van rechts (die soort krakeling)
(als de computer erom vraagt laat dan scriptvensters toe)
Selecteer een woord (met linkermuisknop) dat je wilt linken
Klik op die (krakeling) link-icoon.
Kopieer de url (van je link) in en klik ok.
(http:// staat eral dus die ff weghalen dat je hem niet dubbel krijgt)
Hopelijk was dit (een beetje) duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

test

Thanx tis gelukt _/-\o_

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Camera bevalt tot nu toe goed, maar ga hem nog grondig testen, komende dagen.
Wat me wel opvalt is dat de (metalen) volume toetsjes (rechtsboven zijkant)
rammelen als je de telefoon (zachtjes) schud.
(wil iemand dit testen(?), is waarschijnlijk "normaal")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 16:00:
Camera bevalt tot nu toe goed, maar ga hem nog grondig testen, komende dagen.
Wat me wel opvalt is dat de (metalen) volume toetsjes (rechtsboven zijkant)
rammelen als je de telefoon (zachtjes) schud.
(wil iemand dit testen(?), is waarschijnlijk "normaal")
Sorry dat ik het zeg... maar bij mij zitten die knopjes gewoon muurvast, ook als ik de telefoon hard schud. Misschien heb je de achterkant niet helemaal goed vastgeklikt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, bedankt dat je het zegt! Bij mij rammelen die knopjes wel n.l. en ook zonder de achterkant.
filmpje van de rammelende knopjes voor de webcam
Wat denken jullie, terugsturen?

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij rammelt er ook niets,maar heb een ander vraagje,
duurt het opslaan van de foto bij jullie ook zolang?Heb er 1 gig inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Talita, bij mij duurt het opslaan +/- 1,5 sec of zo, (3Mp, Fine) op 256Mb kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ff verder gezocht op Esato en kom je deze lijst tegen :o

ericsson GF 768
nokia 3210
nokia 8210
nokia 3330 (3x)
siemens sl 45
nokia 8310 (2x)
nokia 8250
nokia 6510 (3x)
ericsson T68 (3 dagen gehad)
samsung T100
nokia 3510
nokia 7210(2x)
panasonic gd87
TCL 6898
Samsung S300(5x)(in 4 maanden)
spv smartphone
nokia 6800
samsung C100 (1 dag gehad)
nokia 7250i
samsung T500
samsung E700
samsung X600
samsung E710
samsung E600
Samsung E800
Samsung E710
Sony Ericsson K700i
Nokia 6600
Samsung E800
Samsung D500 zwart
Samsung D500 silver
Samsung E720
TDG 9922
Sony Ericsson K750i
Samsung E530
Sony Ericsson K750i
Sony Ericsson W800i
Samsung D720 2x
Nokia N80 silver
SE W810i
SE K750 red-W800i
Samsung E500 mocca/goud
Sony Ericsson Z710i/W710i
Sony Ericsson D750i/W800i
Sony Ericsson K750i/w800i rood(heb ik nog)
Samsung E900
Sony Ericsson White K55oi-W610i(Heb ik nog)
Sony Ericsson S500i yellow(sold)
Sony Ericsson S500i ice purple flashed to W580i(in use now)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol :X en intussen is mijn lijsje alweer gegroeid hoor:Is alleen maar goed voor jou,blijf ik lekker screenprotectortjes bij je bestellen :9

Sony Ericsson K850i
Samsung G600
Sony Ericsson K770i purple gebruik ik nu

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er andere acoustic drivers opgezet,mijn god 8)7 Kan hem nu niet meer op vol volume zetten met mijn senheisser headsetje _/-\o_Geweldig geluidje zeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik firmwares kan downloaden voor de k770i?

alvast bedankt

Verwijderd

Ik heb hem teruggestuurd maar ben er achter gekomen dat de volume toetsjes bij alle k770i toestellen wat losjes zitten (mijne had het wel heel erg)
Heb nu een nieuwe ontvangen, toetsjes zijn hetzelfde (losjes)
Kan ik echter wel mee leven is blijkbaar normaal :|

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 31-08 13:26

Licko

ZVDK

heb m sinds vandaag ook, tot nu toe tevreden mee (kwam van een w950)

alleen ik heb een vraagje. zijn er hier mensen die gebruik hebben gemaakt van die voucher om een memory stick te ontvangen? er zit namelijk wel een sticker op de doos, alleen die actie is afgelopen.
zou het zin hebben om alsnog die voucher in te sturen?

en ik meen ergens te hebben gelezen dat er dezelfde soort themes op kunnen als op de t650 (toetsenverlichting die oplicht etc), iemand hier ervaringen mee?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Verwijderd

Mijn 1GIG geheugenkaart is er klaar mee,nu wil ik een 2 gig gaan kopen,maar welke raden jullie aan,de sony of sandisk?

Verwijderd

Licko schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:32:
heb m sinds vandaag ook, tot nu toe tevreden mee (kwam van een w950)

alleen ik heb een vraagje. zijn er hier mensen die gebruik hebben gemaakt van die voucher om een memory stick te ontvangen? er zit namelijk wel een sticker op de doos, alleen die actie is afgelopen.
zou het zin hebben om alsnog die voucher in te sturen?

en ik meen ergens te hebben gelezen dat er dezelfde soort themes op kunnen als op de t650 (toetsenverlichting die oplicht etc), iemand hier ervaringen mee?
Dit aanbod geldt voor Sony Ericsson K770i Cyber-shot™ phones die zijn aangekocht bij
Primafoon, Hi-winkel, KPN.com, Hi.nl of 0800-0105 en 0800-0346 in de periode van
15 oktober t/m 31 december 2007. Bestelbonnen kunnen tot en met 12 januari 2008
worden ingezonden. Kijk voor de overige actievoorwaarden op www.sonyericsson.com/nl
bij de K770i.

• Licko

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:12:
[...]

Dit aanbod geldt voor Sony Ericsson K770i Cyber-shot™ phones die zijn aangekocht bij
Primafoon, Hi-winkel, KPN.com, Hi.nl of 0800-0105 en 0800-0346 in de periode van
15 oktober t/m 31 december 2007. Bestelbonnen kunnen tot en met 12 januari 2008
worden ingezonden. Kijk voor de overige actievoorwaarden op www.sonyericsson.com/nl
bij de K770i.
ach, was het proberen waard ;)
heb er inmiddels een 4gb kaartje inzitten

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Verwijderd

Is hij dan niet traag met foto's opslaan op je kaart?

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Ik ben momenteel erg aan het twijfelen tussen de K770i en de K800i.
Beetje aan het zoeken naar grote verschillen, en ik zie dat de K770i geen toetsenvergrendeling heeft?
Welke telefoon is nu echt een aanrader, want ik kom er niet wijs uit!

Koekoek!

• kNarf_
lanoisseforP schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:48:
Ik ben momenteel erg aan het twijfelen tussen de K770i en de K800i.
Beetje aan het zoeken naar grote verschillen, en ik zie dat de K770i geen toetsenvergrendeling heeft?
Welke telefoon is nu echt een aanrader, want ik kom er niet wijs uit!
Tuurlijk heeft de K770i wel toetsenvergrendeling :)

Heb de K800i nooit geprobeerd maar volgens mij is hij qua specs vrijwel hetzelfde als de K770i alleen is die laatste een stuk compacter en IMHO ook mooier. Heb hem zelf nu zo'n 3 maanden en ben er nog steeds zéér tevreden mee en kan hem je alleen maar aanraden.

• cocico
Zoals al eerder gezegd: de K800i zal betere foto's maken (alhoewel sommige posts hier en elders de 'grote' reviews tegenspreken) en heeft een Xenon-flash: handig voor in het donker maar jammer bij videos want dan heb je geen lichtje!

De K770i heeft verder een slanker uiterlijk en de mogelijkheid vor 'andere' (mooiere?) thema's te gebruiken.

• lanoisseforP
Foto`s maken doe ik in principe met mijn camera, daarvoor schaf ik geen telefoon aan.
Gaat mij erom dat hij kan bellen, smsen en een paar extra functies heeft zoals trilfunctie, handsfree etcetera.
De K770i vind ik ook mooier uitzien, maar ik zal toch een beetje naar de specs moeten kijken.
Maar de K770i is wel een aanrader dus. Krijg zelfs een 2 GB geheugenkaart gratis erbij.

Koekoek!

• cocico
Als de camera je niet interesseert, is de K770i de telefoon die je moet hebben dan. Dunner, lichter, nieuwer (langer ondersteuning) en dezelfde specs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:45:
Is hij dan niet traag met foto's opslaan op je kaart?
wanneer het kaartje bijna vol is zal het misschien wat langer duren, maar nu, met 2gb vrij, gaat op opslaan gewoon vlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat mijn kaart dus kapot is,hij vraagt ook iedere keer als ik mijn gsm aanzet of ik wil formatteren.En foto opslaan duurt meer dan 5 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
Ik heb toch gekozen voor de K770i en hij is in mijn bezit.

Misschien dat iemand me kan helpen met die kraskaart wintervoordeel wat erbij zit.
Je kunt dus een of andere beanie winnen, maar de vraag is hoeveel vakjes moet je open krassen? 1 of alle 3?

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ik heb deze telefoon inmiddels ook, en na wat gepruts met iSync heb ik deze ook in Leopard aan de praat gekregen. Ik heb de plugin hiervoor hier geplaatst. Deze moet je in iSync (toon pakketinhoud -> contents/PlugIngs/ApplePhoneConduit.syncdevice/Contents/PlugIns) plaatsen, en dan synct hij hem. :)

Het modem doet het ook in Mac OS X, dus voor mij is de telefoon geslaagd. :P

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:51

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb sinds vandaag ook een 770... Fijn toestel, hoewel er wel wat puntjes zijn die voor verbetering vatbaar zijn:
- "omhoog" mag van mij ook instelbaar worden
- Knoppen zitten wat laag, kost me m'n duim
- cameraslider gaat wel erg vlot open

Daarnaast heb ik vanmiddag de nieuwste firmware, en daar heb ik een beetje spijt van...

Google maps werkt namelijk niet meer met "mijn locatie"...

Is er een mogelijkheid om een oudere firmware te installeren?

[ Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 01-03-2008 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 14:31:
Ik denk dat mijn kaart dus kapot is,hij vraagt ook iedere keer als ik mijn gsm aanzet of ik wil formatteren.En foto opslaan duurt meer dan 5 sec.
Haal je kaartje eens eruit en probeer eventueel eens te blazen in de opening? Ik had hetzelfde bij m'n W880i en na herplaatsing werkte alles weer goed. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MensionXL schreef op zondag 02 maart 2008 @ 13:04:
[...]

Haal je kaartje eens eruit en probeer eventueel eens te blazen in de opening? Ik had hetzelfde bij m'n W880i en na herplaatsing werkte alles weer goed. :)
Heb inmiddels een 2 GIG sandisk erin,ben van al me problemen af.Had het vorige kaartje ook al geformatteerd,en schoongemaakt maar probleem bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

MikeyMan schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 20:10:
Heb sinds vandaag ook een 770... Fijn toestel, hoewel er wel wat puntjes zijn die voor verbetering vatbaar zijn:
- "omhoog" mag van mij ook instelbaar worden
- Knoppen zitten wat laag, kost me m'n duim
- cameraslider gaat wel erg vlot open

Daarnaast heb ik vanmiddag de nieuwste firmware, en daar heb ik een beetje spijt van...

Google maps werkt namelijk niet meer met "mijn locatie"...

Is er een mogelijkheid om een oudere firmware te installeren?
Problemen met google maps, verbinding en bluetooth gps zijn opgelost met de nieuwe firmware...
Alleen nog niet publiek beschikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Hoe lang gaat de accu gemiddeld mee bij jullie?

De accuduur valt me echt tegen... Twee dagen heb ik nog niet gehaald... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Nieuwe kleuren voor de K770i: Henna Bronze & Soft Black

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/1517.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/main/1516.jpg

Ik vind vooral de Henna Bronze mooi & speciaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
MikeyMan schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 23:07:
Hoe lang gaat de accu gemiddeld mee bij jullie?

De accuduur valt me echt tegen... Twee dagen heb ik nog niet gehaald... :X
Twee dagen, wat doe je er allemaal mee dan? Bij gemiddeld gebruik; af en toe bellen, beetje mp3 en gprs gaat hij bij mij zeker een dag of 5 mee. Probeer je display brightness eens wat lager te zetten (heb hem zelf op 60%) en bij mobiele netwerken alleen GSM kiezen en geen 3GP. Scheelt een boel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
cocico schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 09:14:
Nieuwe kleuren voor de K770i: Henna Bronze & Soft Black

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind vooral de Henna Bronze mooi & speciaal :)
Damn, hadden ze die kleuren niet wat eerder kunnen introduceren :(
Ik heb nu de truffle brown, maar als het zou kunnen had ik toch liever die soft black gehad :9~

Die henna bronze vind ik nix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
kNarf_ schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:02:
[...]

Twee dagen, wat doe je er allemaal mee dan? Bij gemiddeld gebruik; af en toe bellen, beetje mp3 en gprs gaat hij bij mij zeker een dag of 5 mee. Probeer je display brightness eens wat lager te zetten (heb hem zelf op 60%) en bij mobiele netwerken alleen GSM kiezen en geen 3GP. Scheelt een boel :)
Ik vind de accuduur momenteel ook een beetje tegenvallen... zal zo meteen 3G eens uitzetten en zien wat dat geeft. Bedankt voor de tip. :)

Mijn 6-toets moet trouwens ook altijd 'goed' ingedrukt worden. Als ik soms wat vluchtig een berichtje typ wilt deze niet reageren... zal nog wel zien wat ik ermee doe. :X (heb de gsm sinds januari)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

kNarf_ schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:02:
[...]

Tsjah, gebruik hem ook voor af en toe e-mail checken... en dan is 3g wel handig ivm snelheid...

Heb ondertussen wel gprs uitgezet, maar haal -zelfs in het weekend, met minder activiteit- de twee dagen nauwelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hier sinds december 2007 in het bezit van de K770i. Toestel bevalt goed (vervanger van de K750i) alleen zijn er ook een paar minpuntjes:

- De ingebouwde Photo Mate software heeft maar 3 van de 9 modules actief. Het zou mogelijk moeten zijn om de andere modules te downloaden maar elke keer krijg ik de melding: 'Error - Cannot establish connection'
- De verplichting van de vastgesteld omhoog navigatietoets
- De aansluiting voor lader/headset aan de zijkant

De laatste 2 punten zijn hier al aangegeven, de 1e nog niet. Meer mensen met dit probleem of misschien ondertussen een oplossing? (mijn toestel heeft T-Mobile software, misschien dat dat de oorzaak is?)

Meer persoonlijk: ik maak gebruik van het Aperture thema. Is het op een of andere manier mogelijk om het trillen tijdens het bladeren in het menu uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-09 10:55
sta zelf nu ook voor de keuze: k770 soft black of truffel en anders de T650, iemand hier dezelfde afweging gemaakt en waar en waarom dan welke keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

rjvisje schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:13:
sta zelf nu ook voor de keuze: k770 soft black of truffel en anders de T650, iemand hier dezelfde afweging gemaakt en waar en waarom dan welke keuze?
Ik heb ook even getwijfeld, maar vind de T650i zwaar overpriced. Daarnaast vind ik de toetsen van de T650i te klein en daarom net als die van de W880i niet lekker drukken.
Voor mij is daarom de keus best gemakkelijk.
Het enige waarom ik nog zou twijfelen is vanwege dat speciale mineraal-scherm dat de T650i heeft. Al weet ik niet of dat in de praktijk nu echt krasvrij en helderder is dan het scherm dat de K770i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Moet zeggen dat m'n k770 het kwa krassen nu al een stuk beter doet dan m'n k750...

Overigens gaat het met m'n accu al wat beter, met gprs uit...

[ Voor 28% gewijzigd door MikeyMan op 10-03-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
rjvisje schreef op maandag 10 maart 2008 @ 17:13:
Heb je ergens een winkel gevonden waar ze de Soft Black verkopen? Ik zou zelf voor de k770i gaan want die heeft een lensbescherming en is dik 100euro goedkoper (althans hier in België).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Ik twijfel.
Van sommige hoor ik dat de K770 qua camera kwaliteit veel onderdoet voor de K800/K810.
de 800/810 hebben zo een knuppeltje dat veels te snel kapot gaat dat heeft de 770 niet als ik het zo zie.

De camera kwaliteit moet voor mij een beetje de doorslag geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Jeffrey88 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 23:49:
Ik twijfel.
Van sommige hoor ik dat de K770 qua camera kwaliteit veel onderdoet voor de K800/K810.
de 800/810 hebben zo een knuppeltje dat veels te snel kapot gaat dat heeft de 770 niet als ik het zo zie.

De camera kwaliteit moet voor mij een beetje de doorslag geven.
Sommigen zeggen dan weer dat het niet veel scheelt. De Xenon bij de 800/810 maakt natuurlijk dat je foto's 's nachts veel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb sinds gisteren de k770i, leuk toestelletje overall.
Nou heb ik 1 probleem, als ik foto's wil maken dan kan ik normale fotomodus niet inzoomen... Het lukt wel in panorama, burst, kader en videomodus.
Ik heb al naar alle instellingen gekeken en het boekje geraadpleegd, maar ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Denk het niet want volgens mij is dit niet mogelijk... ;)

Verder nog even de aandacht voor mijn probleempjes:

Hier sinds december 2007 in het bezit van de K770i. Toestel bevalt goed (vervanger van de K750i) alleen zijn er ook een paar minpuntjes:

- De ingebouwde Photo Mate software heeft maar 3 van de 9 modules actief. Het zou mogelijk moeten zijn om de andere modules te downloaden maar elke keer krijg ik de melding: 'Error - Cannot establish connection'
- Ik maak gebruik van het Aperture thema. Is het op een of andere manier mogelijk om het trillen tijdens het bladeren in het menu uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:42:
Nou heb ik 1 probleem, als ik foto's wil maken dan kan ik normale fotomodus niet inzoomen... Het lukt wel in panorama, burst, kader en videomodus.
Ik heb al naar alle instellingen gekeken en het boekje geraadpleegd, maar ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie.

Kan iemand mij helpen?
Je kan niet inzoomen op de hoogste kwaliteit... Dat zou toch geen nut hebben vermits het enkel een digitale zoom is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om de telefoon automatisch het profiel "Auto" te laten kiezen zodra ik in de auto stap en mijn telefoon verbinding maakt met de carkit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Van tijd tot tijd (helaas nog geen duidelijk verloop in gevonden) krijg ik geen toegang tot mijn contacten. Ik krijg dan de melding:

Vergrendeld door een andere applicatie. Er is nu geen toegang tot het contact mogelijk.

Op dat moment is er geen applicatie actief. Het enige wat werkt is opnieuw opstarten. Meer mensen met dit probleem en vooral: iemand die een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik heb m'n telefoon 1 maart gekregen, en toen de -reeds verlopen- kaart ingevuld voor de 2gb memorystick.

Kreeg afgelopen weekend een brief van SE Marketing dat het ze spijt dat deze stick niet op voorraad is, maar dat ze hem eind april gaan verzenden...

Toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:42:

Kan iemand mij helpen?
Ik heb hetzelfde probleem hier. Vind het persoonlijk een nogal vaag probleem want mijn vrouw heeft de T650i ( die qua specs en features zeer veel overeenkomt met een K770i ) en zij kan wel zoomen.

Heb je toevallig een branded K770i? De mijne is T-Mobile branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Mijn K770 zoomt alleen in VGA stand zelfs...
Blijft de vraag; waarom zou je willen zoomen? Tis toch digitale zoom...

[ Voor 45% gewijzigd door MikeyMan op 31-03-2008 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
MikeyMan schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:39:
Mijn K770 zoomt alleen in VGA stand zelfs...
Blijft de vraag; waarom zou je willen zoomen? Tis toch digitale zoom...
Waarop ik de vraag heb: Waarom doet de T650i van mijn vrouw het wel? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Ander toestel? Andere specificaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nippletwister schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:58:
[...]

Waarop ik de vraag heb: Waarom doet de T650i van mijn vrouw het wel? |:(
Het is gewoon zo, je maakt een foto, een bepaalde resolutie, je zet je camera meestal toch op de hoogste resolutie?. Met optische zoom, dan gaan er lenzen schuiven en zo komt er een vergroting (als met een vergrootglas). Met digitale zoom ga je als het ware, net als met de computer, een foto vergroten. Met als resultaat, resolutie is lager, foto is kleiner, en het enige wa je bereikt hebt is een deel uit je foto knippen, en dat is zonde van de rest van de foto. Dat uitknippen kun je ook op je computer doen en dan kun je nog kiezen of je nog iets meer of minder uitknipt. Digitale zoom kan alleen de foto ten nadele zijn.

nou nog de vraag van waarom wel:
Moet je aan sony erricson vragen. waarscheinlijk is het gewoon om een klant tevreden te houden met het IDEE dat hij kan zoomen. (tenzij het digitale zoom is, dat merk je als de lens beweegt ;))

Kep zelf deze telefoon, prima voor op stap fotos te maken. (eigenlijk maak ik met me telefoon geen fotos)
Kep ook een "gewone" camera, ook prima voor op stap, is niet zo duur, 170 euro was mijne. en kun je goeie fotos mee maken met optische zoom.
Kep ook nog spiegelreflexcamera, ben ik beetje zuinig op, best duur, rond de 700 euro?, en kun je hele goeie fotos maken met optische zoom.

En zelf ben ik 17 jaar, misschien wel geinteresseerd in fotografie, maar dat is ook nog totaal niet wat ik elke dag doe en mijn levenslust is. Ik heb zelf ook niet veel geld, maar nja als je fotos wilt maken.

En persoonlijk, met de telefoon is niets mis mee, prima ding. Alleen als je fotos wilt maken, koop dan aub een camera erbij, of gewoon een telefoon zonder camera, en een extra camera.

nou bij deze mijn eerste bericht hierop tweakers ^^ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vreemd dat sommige mensen hier zo slecht te spreken zijn over de camera die er op zit. De verschillende foto's genomen met de K770i vind ik toch echt niet slecht, en dit linkje wat ergens in dit topic stond laat imo redelijk duidelijk zien dat de K770i veel warmere kleuren heeft.

Persoonlijk heb ik getwijfeld tussen de K800i/K810i en de K770i, maar ben toch voor de K770i gegaan. Dit vanwege bovenstaande en het erg leuke uiterlijk van dit dingetje. Gek dat de K770i niet zo populair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
das is nogal een verschil met de K800 inderdaad. zat zelf te twijfellen tussen de k770 en de t650 en zou toen eerder voor de 650 hebben gekozen ivm behuizing, glas en gewicht (vond de k770 net een plastic speelgoed ding), maar nu er weer een prijsverlaging is geweest op studentenmobiel komt de p1 weer in zicht en zal dat hem waarschijnlijk moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens nog iets: Als je nog een leuke neutrale thema op je telefoon wilt, voor de k770i, je hebt van .. volgens mij de 600i ofso themas op internet, en dan gaat je toetsenbord mee verandere met het thema, is wel grappig;), bijvoorbeeld het thema "under water".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
das van de t650 en al eerder een keer genoemd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Ben op zoek naar een Sony Ericsson gsm.

Twijfel tussen K770i, K810i, W810i W880i. Wil maximaal ongeveer 200 euri uitgeven voor een toestel zonder abbo, contract, provider etc. dus gewoon "LOSSE" telefoon, is bijna niet te krijgen.
Waarom staat op engelse site wel een zwarte K770i, in nederland dus niet te krijgen?

En een W880i in pitch black kom ik ook nergens tegen!?

[ Voor 15% gewijzigd door Zonekill op 09-04-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
die 880 heb ik ook nog nergens gezien, de k770 al wel ergens tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zonekill schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:43:
Ben op zoek naar een Sony Ericsson gsm.

Twijfel tussen K770i, K810i, W810i W880i. Wil maximaal ongeveer 200 euri uitgeven voor een toestel zonder abbo, contract, provider etc. dus gewoon "LOSSE" telefoon, is bijna niet te krijgen.
Tsja, voor een dubbeltje op de eerste rij zitten gaat niet zo gemakkelijk.
Waarom staat op engelse site wel een zwarte K770i, in nederland dus niet te krijgen?
Afaik zijn die nog niet zo heel lang geleden aangekondigd. Ik denk dat dat de reden is dat je de zwarte versie hier nog niet zo veel bent tegengekomen. Maar zoals ^^ zegt is ie dus al wel te krijgen.
En een W880i in pitch black kom ik ook nergens tegen!?
In ieder geval niet in dit topic nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook enthiosiast over deze telefoon, vooral over het design en de functies. Ik wil er morgen een aan gaan schaffen!
Waar ik alleen bang voor ben is dat ik niet aan de bediening kan wennen, hoor van veel mensen dat deze heel anders is dan die van Samsung (heb nu ruim 2jaar een samsung en nooit een SE gehad).
Zijn er meer mensen die van Samsung naar SE zijn overgestapt en hebben jullie daar problemen mee gehad?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

De zwarte k770 heb ik net bij de belcompany zien liggen zelfs...
Maar ik vind hem een beetje tegenvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:11:
Ik ben ook enthiosiast over deze telefoon, vooral over het design en de functies. Ik wil er morgen een aan gaan schaffen!
Waar ik alleen bang voor ben is dat ik niet aan de bediening kan wennen, hoor van veel mensen dat deze heel anders is dan die van Samsung (heb nu ruim 2jaar een samsung en nooit een SE gehad).
Zijn er meer mensen die van Samsung naar SE zijn overgestapt en hebben jullie daar problemen mee gehad?!
Waarom zou je er niet aan kunnen wennen? En waarom zou het feit dat iemand anders er niet aan kan wennen betekenen dat jij er ook niet aan kan wennen? Beste is om het ding eens in de winkel uit te proberen.
MikeyMan schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:15:
De zwarte k770 heb ik net bij de belcompany zien liggen zelfs...
Maar ik vind hem een beetje tegenvallen...
Onderbouwing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ziet er een beetje goedkoop uit imo. knopjes en rand rond scherm vallen grijs uit. Minder chique dan de bruine iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 17:11:
Dat is grappig...
Ik ben juist van Samsung weggelopen vanwege de menustructuur en opties per menu.
Heb daarna twee jaar een W800i gehad en dat was een verademing! Veel logischere opbouw qua menu en ook het sms-en vind ik veel makkelijker gaan.
Heb nu een paar weken geleden een W890i gekocht. Weer SE dus....
Op deze site kun je de telefoon en het menu proberen. Jammer alleen dat je sms met T9 niet kunt uitproberen. Maar je krijgt wel een beetje een idee hoe het menu is opgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
K770i staat nu in BelCompany & Proximus-shop (België) aan de scherpe prijs van 199 euro. Ik wacht nog steeds op de Henna Bronze variant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bosaap22 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 18:40:
[...]

Dat is grappig...
Ik ben juist van Samsung weggelopen vanwege de menustructuur en opties per menu.
Heb daarna twee jaar een W800i gehad en dat was een verademing! Veel logischere opbouw qua menu en ook het sms-en vind ik veel makkelijker gaan.
Heb nu een paar weken geleden een W890i gekocht. Weer SE dus....
Op deze site kun je de telefoon en het menu proberen. Jammer alleen dat je sms met T9 niet kunt uitproberen. Maar je krijgt wel een beetje een idee hoe het menu is opgebouwd.
Thanks bosaap, ben overtuigd, ga 'm morgen halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 23:32
Op kieskeurig staat de K770i voor 189 euro (en simlockvrij)

http://www.kieskeurig.nl/...D025EC125737100377F1A.htm

[ Voor 7% gewijzigd door cc12 op 11-04-2008 00:55 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste