• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Derr_Hans schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:34:
[...]

Zeal heeft 5 attack mits je +4 skills heb op de gear die je in melee stand draagt.

Zeal is wel snel, en zal je killing speed wel verhogen.
Alleen je bent wel AR afhankelijk :)

Cresent Moon heeft ignore target defence en -35% lit damage en ctc chain lightning wat weer extra damage is vanwege de maxed LightMastery.

Je zou deze sorc makkie zonder toevoeging van dex alles kunnen raken, mits je een bow heb die Guide Arrows schiet voor bosses.

GA + Ench + 2x Dream is genoeg damage op Bosses / Champs / Act Bosses
Cresent Moon + Ench + 2x Dream is altijd hit op normale monsters..
wil alleen melee, dus dan heb ik nix aan een boog ... Dat maakt het juist zo lastig. en om een snelle attack te krijgen wilde ik voor een PB gaan. Die heeft ee n136dexreq, dusvandaar de dex gear nu :/

maar goed, het komt vast goed allemaal :) en mn merc is zowiezo een killer met zn obedience, dus ik kan altijd nog op een afstandje gaan staan en mn merc de boel laten slopen; gooi ik wel een wws in de stash ofzo :o

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Ik veronderstel dat een 3 socked superior crown met ed en increased durability niet evenveel waard is zeker. :)

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Derr_Hans schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:48:
[...]

Whisper ons :)

SCL of HCL ?

Scl toevoegen.
Daly
Moon
Cipri
Angeloonie
verder nog meer.

HCL toevoegen.
ik (derrhans)
kwakke
Pheno
Don (Yago)
Boomblaster
Jacub
Flapmo
Peke
BarryW
WhiteWolf
Ikzelf
kiirto

enz enz :P
Nou, nou Dedl..... ik hoor tegenwoordig bij enz enz :|

2 weekjes op vakantie en je kent me al niet meer?
tollo71 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 06:37:
[...]

Nou, nou Dedl..... ik hoor tegenwoordig bij enz enz :|

2 weekjes op vakantie en je kent me al niet meer?
^^

Oja Tollo ook..

Tja je ben niet meer de tollo die ik kende vorige ladder.
Bedoel maar, heb een R.I.P. @ LOD meer als jouw.

Dan vergeet je wel eens iemand. :+

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Hmm, d2jsp reageert weer eens niet.
Wat denken jullie, zou een +3 Pala Combat Circlet met +79 Life en 2 open sockets wat waard zijn in fg?

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

• kwakke01
Cipri schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:02:
Hmm, d2jsp reageert weer eens niet.
Wat denken jullie, zou een +3 Pala Combat Circlet met +79 Life en 2 open sockets wat waard zijn in fg?
hmm, persoonlijk zoek ik alleen naar FCR circlets dan. 3 combat & life... dan heb ik liever een shako, en die gaan vanaf ~25 fg dus ik denk niet dat ie er heel veel voor krijgt...

soso is inmiddeld lvl77, en hij moet nu sparen voor HEEL VEEL extra vita :/

hij zit nu op ~900 life ofzo, en das wel weinig op hcl-hell diff...

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
kwakke01 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:16:
[...]

hmm, persoonlijk zoek ik alleen naar FCR circlets dan. 3 combat & life... dan heb ik liever een shako, en die gaan vanaf ~25 fg dus ik denk niet dat ie er heel veel voor krijgt...
True, maar met twee goeie rare jewel's erin is ie weer wel interresant. Dan kan je er zga alles op bouwen. 2x 10 FCR, str, dex, ED...

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Waar gamble je die circlets ergens? Ik kan ze nooit vinden bij de ventjes waar je kan gamblen :?

Weet jij al?

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
FrostXL schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:14:
Waar gamble je die circlets ergens? Ik kan ze nooit vinden bij de ventjes waar je kan gamblen :?
Deze was toevallig ergens gedropt, maar je kan ze op high level's gewoon bij alle gamble-boeren vinden hoor :) Probeer Anya in A5 Hell maar eens :) Als er geen circlets zijn, gewoon doorklikken.

Overigens komt deze van een Hell-CS run geloof ik, en heb ik er zelf gaten in gemept. :)

• kwakke01
FrostXL schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:14:
anya hell idd; zorg wel dat je dit met je hoogste char doet, aangezien je clvl mede bepaald hoeveel skills je krijgt...

als ze ze niet heeft --> [ESC] --> anya klikken --> gamble --> hopen dat ze er nu wel tussen staan; anders weer [ESC] etc. :P

tijdrovend, maar het kan hele leuke dingen opleveren :)

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
kwakke01 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:11:
[...]

anya hell idd; zorg wel dat je dit met je hoogste char doet, aangezien je clvl mede bepaald hoeveel skills je krijgt...

als ze ze niet heeft --> [ESC] --> anya klikken --> gamble --> hopen dat ze er nu wel tussen staan; anders weer [ESC] etc. :P

tijdrovend, maar het kan hele leuke dingen opleveren :)
Niet altijd je hoogste toch. Hoorde dat er een sweet-spot was qua lvl, als je bv skillers wil. Dit omdat er op hogere levels meer mods beschikbaar zijn om erop te komen, dus kleinere kans dat je een skiller krijgt :)

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
Cipri schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:13:
[...]

Niet altijd je hoogste toch. Hoorde dat er een sweet-spot was qua lvl, als je bv skillers wil. Dit omdat er op hogere levels meer mods beschikbaar zijn om erop te komen, dus kleinere kans dat je een skiller krijgt :)
het gaat hier om 2 dingen,

het rerollen van charms is ONafhankelijk van je characterlevel (cLvl), en is AFhankelijk van het monster dat de charm heeft gerolled.

De beste plek om een charm te vinden die de grootste kans heeft om bij rerollen (charm + 3 pgs in cube) een skiller te worden schijnt de Flayer Jungle op NM te zijn (andere goeie is NM cows).

Bij Gamblen daarentegen gaat het WEL om het Character lvl. Hoe hoger het lvl van je character, hoe beter de items die kunnen verschijnen (hoe beter de mods op het item). Spot om te aimen is hier dacht ik lvl 92, maar dat weet ik niet meer zeker.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Mooneater schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:52:
[...]

het rerollen van charms is ONafhankelijk van je characterlevel (cLvl), en is AFhankelijk van het monster dat de charm heeft gerolled.
een charm heeft een itemlevel hier wordt naar gekeken. (en deze is gelijk aan het monster level dat hem gedropt heeft)
De beste plek om een charm te vinden die de grootste kans heeft om bij rerollen (charm + 3 pgs in cube) een skiller te worden schijnt de Flayer Jungle op NM te zijn (andere goeie is NM cows).
dat is volgens mij onzin, in een item wordt namelijk niet opgeslagen waar hij gevonden is. Ding heeft alleen een level bij mijn weten

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Ik denk dat Mooneater bedoelt dat de lvls van de monsters in de flayer jungle de perfecte hoogte hebben om een skiller te droppen. :)

* FrostXL zit @ stage maar wil spelen ;(

Weet jij al?

Cipri schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:13:
[...]

Mooneater schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:52:
[...]

Bij Gamblen daarentegen gaat het WEL om het Character lvl. Hoe hoger het lvl van je character, hoe beter de items die kunnen verschijnen (hoe beter de mods op het item). Spot om te aimen is hier dacht ik lvl 92, maar dat weet ik niet meer zeker.
Met een te hoge CLVL krijg je meer mods dus ook meer ongewenste mods.

Dacht dat de sweet spot tussen 70 a 75 lag.
Althans voor crafts wel.
Dacht dat gamble het zelfde was qua sweet spot.
Dit kan ik dus behoorlijk mis hebben :)

edit
(zie verdere post. heb het dus mis :P)
/edit

Flayer is idd de spot voor skillers, als je daar een GCharm vind en je rerolled hem dan heb je meer kans op een skiller.

Daarnaast is de item die je gebruikt ook bepalend welke MLVL er aan zit.

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
check deze liink http://extreme-gamerz.org...ewdiablo2/rerollingcharms voor alle info over het rerollen van skillers.

+1 skill charms kan je pas krijgen bij ilvl 50 charms en die worden gedropt in the Great Marsh, the Flayer Jungle, the Arachnid Lair of the Spider Cavern in nightmare.

verdere info moet je die site ff bekijken.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Gambling

Prefixes and Suffixes: When you gamble you can get Ilvls that are 3 lower up to 6 higher than your Clvl. The actual formula is -5/+4, with a +2 awarded when the modifiers are chosen. The way this works is when you click on the gambling NPC, the game randomly picks a number from the -3/+6 range, added or subtracted from your Clvl, and that's the highest possible Ilvl any modifier can be on anything you gamble that visit. The number is re-rolled every time you click on the gamble NPC, but as there's no way to know the number or predict it, there's no way to choose wisely. Note this is the highest possible Ilvl, it's not in any way a guarantee that you will get a mod of that Ilvl.

Zoek welke mod je wil

+2 skills Circlets (90)

Dus idd lvl 93 nodig om ze te kunnen gamble.
Dus je heb kans op mods van 90 tot 99 als je lvl 93 ben.

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:42:
Gambling

Prefixes and Suffixes: When you gamble you can get Ilvls that are 3 lower up to 6 higher than your Clvl. The actual formula is -5/+4, with a +2 awarded when the modifiers are chosen. The way this works is when you click on the gambling NPC, the game randomly picks a number from the -3/+6 range, added or subtracted from your Clvl, and that's the highest possible Ilvl any modifier can be on anything you gamble that visit. The number is re-rolled every time you click on the gamble NPC, but as there's no way to know the number or predict it, there's no way to choose wisely. Note this is the highest possible Ilvl, it's not in any way a guarantee that you will get a mod of that Ilvl.

Zoek welke mod je wil

+2 skills Circlets (90)

ik ben nog maar 87 :(

maar dit is wel 2all skills van een char hé!! 2 skilltab is easy te gambellen :P

zal dus nog eff moeten levellen oO

Anoniem: 231894

kwakke01 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:05:
[...]

ik ben nog maar 87 :(

maar dit is wel 2all skills van een char hé!! 2 skilltab is easy te gambellen :P

zal dus nog eff moeten levellen oO
ehm... hoeveel gambles ben je kwijt gemiddeld voor je mazzel hebt?
en hoeveel mf heb je dan nodig?

en is het echt zo makkelijk om +skills te krijgen met gambles?

• mrboomblaster
Anoniem: 231894 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:45:
[...]

ehm... hoeveel gambles ben je kwijt gemiddeld voor je mazzel hebt?
en hoeveel mf heb je dan nodig?

en is het echt zo makkelijk om +skills te krijgen met gambles?
mf werkt niet bij gamblen is puur luck (eigenlijk net zoals al mfen).

heb wel eens gelezen dat je op lagere Clvl meer kans heb op magical socket items zoal zon helm met frw/3 sox omdat die door de game als minder waardevol worden gezien.

mrboomblaster schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:10:
[...]

mf werkt niet bij gamblen is puur luck (eigenlijk net zoals al mfen).

heb wel eens gelezen dat je op lagere Clvl meer kans heb op magical socket items zoal zon helm met frw/3 sox omdat die door de game als minder waardevol worden gezien.
hadden we laatst niet een schema daarvan ergens? op got forum misschien?

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 10:52
Vorige ladder op softcore een goldfind barb gemaakt en mezelf rot gegambeld, denk zo'n 100 mil ingame gold verneukt en nooit(!) iets echt leuks gehad. Genoeg +2 skillcirclets maar altijd zonder de echt hippe mods :(
wat is max voor totaal aan BO een helm kan hebben? 2 barb 3 bo white helm met delirium erin? of bestaat een 2 barb 3 bo white helm niet?

• mrboomblaster
nope +2 naar barb skills op een witte helm kan dacht ik zowiezo al niet, iig nog nooit gezien. + skills in een tabskill kan dacht ik ook niet alleen +skill wel dus +3 bo en bijv +3 find item.

• TeDiZ
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-04 10:57
Afbeeldingslocatie: http://img26.picoodle.com/img/img26/9/9/11/f_BBBBBOOOOOOm_60f6e0f.jpg

• mrboomblaster
hmm oke nooit gedacht dat het kon, weer wat geleerd :P. erg lkkr dan als je daar dan ook nog eens delirium in doet.

• Jacub86
belikeme heeft er vorige week op hcl eentje verkocht voor 5k fg :D
mrboomblaster schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:22:
[...]

hmm oke nooit gedacht dat het kon, weer wat geleerd :P. erg lkkr dan als je daar dan ook nog eens delirium in doet.
das een blauw item, kan dus geen delirium in

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:14

Flapmo

and back is gigi!

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
Derr_Hans schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:42:
Gambling

Zoek welke mod je wil

+2 skills Circlets (90)

Circlets have a special magic ability which allows players to receive a higher level magical Prefixes and Suffixes on Monster Drops and when Gambling on Circlets. This bonus only applies to the bonuses that appear on Circlets themselves. This does not help generate better Magic Prefixes and Suffixes on other items. So when you receive a Circlet via Gambling or a Monster drop the Magic Level helps increase the chances that a better Magic Prefix or Suffix will appear on it. For more information consult the Magic Items Page.
http://www.battle.net/diablo2exp/items/circlets.shtml

Met een Diadem heb je +18 op magic level, dus een level 75 char met een Diadem is genoeg om een level 9x mod te krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:34:
[...]

[...]

http://www.battle.net/diablo2exp/items/circlets.shtml

Met een Diadem heb je +18 op magic level, dus een level 75 char met een Diadem is genoeg om een level 9x mod te krijgen :D
Dat is waar ook, circlets zie je vaker als diadem bij gamble.
Die heeft +3 Magic lvl. Dan is lvl 90 goed :P

Coronets zie ook nog wel eens +8 dus lvl 85

Hans hoef je nog maar 3 lvl's te gaan om allee circlets te gamblen :P
of nu al op zoek te gaan naar coronets :P

----

edit

Gamblen doe je natuurlijk wel met edge bow en gheeds voor een 25%-30%korting :P

[ Voor 7% gewijzigd door Derr_Hans op 14-09-2007 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

In act2 krijg je toch ook nog extra korting? vanwege die reward van Q1 van atma.

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 14:55
Voor zover ik het weet moet je gewoon zo'n ding aandoen, en geldt het dan voor alle circlets die je vindt of gokt. Ik heb tenminste vaak 2 skill circlets gegokt (met verder waardeloze stats) terwijl ik nog niet level 9x was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrostXL schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:58:
In act2 krijg je toch ook nog extra korting? vanwege die reward van Q1 van atma.
Mmm.

Als dit zo is dan is dat snel te testen.
Als een amulet daar ook 63000 gold kost dan geld die kortingen dus niet op gamble items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 15:38

M_V

Mijn CS/baalrun/allpurpose hammadin is af :D.

19/15 torch
26 mara
42/35/106 spirit sacred targe
wizzy-ist (kan ik evt nog een hoto voor halen)
ww65/wt47
17/16/10 anni
1 skiller
eni bp (die moet nog ff wat beter worden ja)
arach 118
nagel30/bk3
magefists
shako138-ptopaz

9.8k hammers
3.6k leven
900 mana
125fcr

Ik zit nog een beetje in dubio of ik een mageplate aan wil gaan trekken of een dusk. Dusk heeft ongeveer 250 meer defense, en dat vermeerdert wel naar ongeveer 1500 gok ik. Het kost je alleen wel ongeveer 7 extra strength investering en die dingen hebben ongeveer 2 durability en bizarre hoge repairkosten.... wat zullen we doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy_V schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:12:

19/15 torch
26 mara
ww65/wt47
17/16/10 anni
1 skiller
arach 118
nagel30/bk3
magefists
shako138-ptopaz

9.8k hammers
3.6k leven
900 mana
125fcr

Ik zit nog een beetje in dubio of ik een mageplate aan wil gaan trekken of een dusk. Dusk heeft ongeveer 250 meer defense, en dat vermeerdert wel naar ongeveer 1500 gok ik. Het kost je alleen wel ongeveer 7 extra strength investering en die dingen hebben ongeveer 2 durability en bizarre hoge repairkosten.... wat zullen we doen?
Meer def is minder hits ??
Weet niet wat jouw def nu is :)

7str kan je op vullen met een charm(s) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Derr_Hans schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:16:
[...]

Meer def is minder hits ??
Weet niet wat jouw def nu is :)

7str kan je op vullen met een charm(s) ;)
Mijn def is nu 8k, maar ik heb dus nog steeds een bp aan (de derde gemaakte enigma van de realm 8) ), dus ik kan sowieso naar de 9.5k. Met een dusk ga je naar 10.5k gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
ongeveer 2 durability en bizarre hoge repairkosten
Gewoon een Ral + je armor in de cube gooien, knopje drukken, klaar :) Scheelt enorm qua geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Derr_Hans schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:18:
[...]

Mmm.

Als dit zo is dan is dat snel te testen.
Als een amulet daar ook 63000 gold kost dan geld die kortingen dus niet op gamble items.
act2 is niet goedkoper helaasch ;(

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Cipri schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:39:
[...]

Gewoon een Ral + je armor in de cube gooien, knopje drukken, klaar :) Scheelt enorm qua geld :)
tja, dat vind ik gewoon vervelend, en rals vind je ook niet supervaak, en een dusk gaat echt bijv. iedere 40 runs gewoon kapot. Dat is meer dan je rals vindt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

19/15 torch
26 mara
ww65/wt47
17/16/10 anni
1 skiller
arach 118
nagel30/bk3
magefists
shako138-ptopaz

9.8k hammers
3.6k leven
900 mana
125fcr

3.6k life? je bedoelt met bo??? want zonder bo is dat wel erg veel life hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrostXL schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:53:
[...]

act2 is niet goedkoper helaasch ;(
volgens mij komt dat doordat de quest reward geld voor alle acts dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:03

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ed_L meldt zich met een lvl10 barb. oh yes!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Rudy_V schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 14:53:
[...]

tja, dat vind ik gewoon vervelend, en rals vind je ook niet supervaak, en een dusk gaat echt bijv. iedere 40 runs gewoon kapot. Dat is meer dan je rals vindt....
True...
40 runs, repairen, 40 runs ral, 40 runs, repairen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Is dit misschien nog wat waard @SCL:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads/46ead1c8a15ba/d2lod-20070914-202230.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij helemaal niks, battle cry sucked, als het battle orders was geweest dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

sucked idd, ik neem het gratis van je over ;)
Edmin schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:53:
sucked idd, ik neem het gratis van je over ;)
jij doet mij vermoeden dat jij vind dat hij wel wat waard is, waarom als ik vragen mag?

• Mooneater
Nu we het zo laatst over gamblen en rerollen hadden,

is er een sweetspot voor craften? (of beter gezegd, hoe werkt craften?)

• WhiteWolf118
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05-2024
Wat kost een Full Trang Oul set op HCL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07-2020
Als iemand nog wat gratis posts wil ^^

http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=11153751&f=170

Leef je uit :D

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07-2020
Heb hier een Tread voor gemaakt op het Igotdiablo forum
Zodat het wat overzichtenlijker blijft allemaal.

Sjorzo.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dalyxia schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 16:30:
[...]

jij doet mij vermoeden dat jij vind dat hij wel wat waard is, waarom als ik vragen mag?
Lees mijn post iets boven...ik heb pas een lvl13 bar.....dus voor mij is het een goed item ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
Edmin schreef op zondag 16 september 2007 @ 11:05:
[...]

Lees mijn post iets boven...ik heb pas een lvl13 bar.....dus voor mij is het een goed item ;)
Als je me ff toevoegt/whipsert, mag je hem hebben voor 1 pg ofzo xD.
Accountname: *mikadus || *mikadus2 || *mikadus3
Ik ben vooral aanwezig op *mikadus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
Weet iemand btw waarom mijn handschoenen steeds verdwijnen..:S
Soms zijn ze in een keer weg en tref ik een leeg vakje aan. Echt vaag. Dit is me nu al drie maal overkomen. Heeft iemand dus nog wat leuke gloves in de aanbieding, het liefst met wat +str.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Normaal als items "poofen" betekend het dat het gedupede items zijn. Als er namelijk 2x een item met hetzelfde id in een game is pooft de gedupede versie. Maar dat dat niet altijd zo hoeft te zijn weet ik ook wel omdat ik vorige ladder een grief maakte(99% zeker met gedupe runes) die 5 minuten na het maken ervan ook poofte :( Normaal zou bij het maken van het rw de runes gepermed moeten worden, maar schijnbaar werkt dat niet altijd :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

Jacub86 schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:21:
Normaal als items "poofen" betekend het dat het gedupede items zijn. Als er namelijk 2x een item met hetzelfde id in een game is pooft de gedupede versie. Maar dat dat niet altijd zo hoeft te zijn weet ik ook wel omdat ik vorige ladder een grief maakte(99% zeker met gedupe runes) die 5 minuten na het maken ervan ook poofte :( Normaal zou bij het maken van het rw de runes gepermed moeten worden, maar schijnbaar werkt dat niet altijd :s
Niet helemaal waar, het origineel kan ook poofen en de dupe wordt dan perm.. hij kijkt gewoon naar het id en poofed dan random een van de twee. En over die grief, weet je zeker dat de phase blade niet geduped was? Ik heb meer dan 20 runewords gemaakt met gedupede runes en geen van deze zijn ooit gepoofed :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inuyasha schreef op zondag 16 september 2007 @ 20:01:
Weet iemand btw waarom mijn handschoenen steeds verdwijnen..:S
Soms zijn ze in een keer weg en tref ik een leeg vakje aan. Echt vaag. Dit is me nu al drie maal overkomen. Heeft iemand dus nog wat leuke gloves in de aanbieding, het liefst met wat +str.
die lui hebben het over poofen van gedupe-te items en runes, maar dat heeft geen fuck te maken met jouw probleem volgens mij

Jouw probleem ligt aan de str bug en dood gaan, namelijk, als je via str bug een item aan doet en je gaat dood, blijft het item in een 2e lijkje op de grond liggen als je geen plek hebt in je inventory, ga je dan bijvoorbeeld nog een keer dood dan verdwijnt je 2e lijkje met dat item erin voor altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
yup klopt wat daly zegt. dat is het "probleem" met str bug op scl (op hcl geen last van :P) altijd zorgen dat je een lege inv als je lichaam gaat ophalen zodat je dan ook echt alles hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Anoniem: 113568 schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:42:
[...]

Niet helemaal waar, het origineel kan ook poofen en de dupe wordt dan perm.. hij kijkt gewoon naar het id en poofed dan random een van de twee. En over die grief, weet je zeker dat de phase blade niet geduped was? Ik heb meer dan 20 runewords gemaakt met gedupede runes en geen van deze zijn ooit gepoofed :O
jup was zelfgevonden pb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk weer eens wat leuks gevonden van het weekend:
Dwarfstar ring
Ali baba
Silks of the Victor (alleen al cool voor de looks)
Meatscraper
Venomgrip Gloves
Guillaumes Face
Spineripper
War Travellers (Eth)
Aldur’s Advance&Rhythm
En een berg armors voor gold...
Maar nog steeds geen Tal RAsha Armor of Amulet 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ergens komende week ga ik ook ernstig behoefte hebben aan een beetje hulp (beetje veel hulp) tegen Diablo :)
Dan kan ik in ieder geval gewoon weer Eldritch-runs doen in Hell, ipv Nightmare :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 231894 schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:34:
En ergens komende week ga ik ook ernstig behoefte hebben aan een beetje hulp (beetje veel hulp) tegen Diablo :)
Dan kan ik in ieder geval gewoon weer Eldritch-runs doen in Hell, ipv Nightmare :)
scl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

softcore ladder betekent dat toch?
JA!!
maar er zijn bijna geen lopende games meer te vinden in het join-schermpje :(

en op nightmare vind ik wel vrijwel iedere run een unique, maar net niet de echt goede items :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Dalyxia schreef op zondag 16 september 2007 @ 23:27:
[...]

die lui hebben het over poofen van gedupe-te items en runes, maar dat heeft geen fuck te maken met jouw probleem volgens mij

Jouw probleem ligt aan de str bug en dood gaan, namelijk, als je via str bug een item aan doet en je gaat dood, blijft het item in een 2e lijkje op de grond liggen als je geen plek hebt in je inventory, ga je dan bijvoorbeeld nog een keer dood dan verdwijnt je 2e lijkje met dat item erin voor altijd.
Yup, zo ben ik zelf ook een keer men +4 BO helm kwijt geraakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Anoniem: 231894 schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:58:
[...]

softcore ladder betekent dat toch?
JA!!
maar er zijn bijna geen lopende games meer te vinden in het join-schermpje :(

en op nightmare vind ik wel vrijwel iedere run een unique, maar net niet de echt goede items :(
roep maar als je ergens hulp nodig hebt @ SCL (njah, het is toch wel lekker hier op SCL, HCL staat op een erg laag pitje nu...)

mn lightning soso begint nu behoorlijk dingen te doen als een mes door boter enzo ^^

pure mf equip:
Skullders ptopaz
Shako ptopaz
oculus
spirit shield
2 lightning 19 mf amu (en nog wat res)
37 chancies
dual res 23 mf boots
credendum belt (15@ ^^)
30 mf nagel
25 mf 29 pr ring
14/17 torch
28 gheeds

nog een anni erbij en ik kan mn tgods aan... alleen heb ik dan geen lightning res overshoot geloof ik, dus dat schiet niet op, btje farmen voor lightning res sc's dan maar...

Shako is selffound @ pits btw :D :D

(iemand die weet hoe craften werkt? wat is het belangrijkste, ilvl, clvl?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn <Magic-Find>
23% gloves (rare) , 32% boots (rare, gebruik mn wartravs niet, zijn eth, en ik wil ze traden ), 12% belt (tal), 24% Helm (tal+topaz), 48% armor (gris, 2 Ptopaz, 1Pskull), 20% schild (eth-lum), 35%amu (magic), 29%ringen (rare), 7% charm en dan nog 65% set-exxtra (3 Tal items)

En mn merc heeft een griswold armor met 3 PTopaz, en een Insight met 23% MF… dus die ga ik alleen nog een keer een Ptopaz in helm (tal, voor lifesteal) geven, en dan is het wel goed…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooneater schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:15:
[...]

roep maar als je ergens hulp nodig hebt @ SCL (njah, het is toch wel lekker hier op SCL, HCL staat op een erg laag pitje nu...)
/f add *mooneater?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daar ga ik van de week even dankbaar gebruik van maken :)
sorcje is lvl 79, en moet echt nog even wat hoger...
en griwolds armor op een sorc is ook niet je van het,
dus daar moet ook wat aan gebeuren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Cipri schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:11:
[...]

Yup, zo ben ik zelf ook een keer men +4 BO helm kwijt geraakt :(
op HCL nog nooit last van gehad :P

sorc is inmiddels al weer dood, doordat ik eff niet zat op te letten en net te laat alt-f4 drukte... geen monk, geen soso, geen games :(

pally is inmiddels lvl 89, en ga ik nu verfijnen voor zover dat lukt. krijg vanaaf iig een raven 20, en moet nog een 200% t-god hebben :) dan ben ik eigenlijk al wel content met mn pally, dus dan gaan we beginnen weer terug naar m'n roots : een lightsoso... gister een viper 33 gevonden bij shenk, dus die kan ie dan mooi dragen. fcr/resi ringen heb ik nog, evenals to's of mages, en de rest volgt wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik ben gister begonnen met m'n lightsoso, ik hoop dalijk/vanavond wat normal br's te kunnen krijgen en dan snel door naar nightmare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
Dalyxia schreef op zondag 16 september 2007 @ 23:27:
[...]

Dat zou nog best eens kunnen kloppen. Niet zon gek idee, omdat ik de laatste wat aan het frutselen ben met str charms enzo om mn shield te kunnen dragen. :+
Dat dupen is in dat geval onzin. Eerst was het een VenomGrip, zelf gevonden, vervolgens een TO gloves, gekregen van een maat, tenslotte een rare item met +12 str. Nu heb ik een rotzooi gloves erin zitten, want ik wil niet nog een keer goed spul kwijtraken. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Inuyasha op 17-09-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
kwakke01 schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:04:
[...]

op HCL nog nooit last van gehad :P
Ja, maar volgens mij ben jij in totaal al meer kwijt geraakt dan ik ooit gehad heb, dus eh.. ;)
lightsoso... gister een viper 33 gevonden bij shenk, dus die kan ie dan mooi dragen. fcr/resi ringen heb ik nog, evenals to's of mages, en de rest volgt wel..
Mijn lightsorc is ook bijna af qua stats. Nog ff CL naar de 20 pushen, en ik kan eindelijk statpoints gaan uitdelen.
Draag al een viper, magefists, en een Chromatic Ire. Nu de rest van de gear nog, en dan kan ik eindelijk een beetje MF'n. Al enig idee wat jij op de jouwe gaat droppen? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 231894 schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:07:
[...]

daar ga ik van de week even dankbaar gebruik van maken :)
sorcje is lvl 79, en moet echt nog even wat hoger...
en griwolds armor op een sorc is ook niet je van het,
dus daar moet ook wat aan gebeuren 8)7
/f add Dalyxia

mijn hammerdinnetje slaat eigenlijk tegen alles met gemak aan, af en toe nog is een iron maiden die mijn merc tot zelfmoord drijft, de act3 merc werkt bij mij toch niet zo goed, dus heb liever wat mana extra

btw heb ik ook nog van allerlei items die ik mijn god niet weet wat ik er mee moet, dusss roep maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Cipri schreef op maandag 17 september 2007 @ 18:25:
[...]

Ja, maar volgens mij ben jij in totaal al meer kwijt geraakt dan ik ooit gehad heb, dus eh.. ;)

[...]

Mijn lightsorc is ook bijna af qua stats. Nog ff CL naar de 20 pushen, en ik kan eindelijk statpoints gaan uitdelen.
Draag al een viper, magefists, en een Chromatic Ire. Nu de rest van de gear nog, en dan kan ik eindelijk een beetje MF'n. Al enig idee wat jij op de jouwe gaat droppen? :*)
yeps :)

3lightskills circlet
2lightskills amu +mods
viper33
wt's
mages
2x10fcr resi ringen
t-god
spirit monarch
shard/wizzy

naar mate ik meer life/resi heb, nagels voor fcr ringen, chancies voor mages, ocul voor wizzy en mf amu voor de skills amu.

merc krijgt CoT, goldarmor en insight

heb nog wel een shard voor je als je wilt

ps. een m8 van me moet wat zut op scl... heb zn vraag gepost op igotdiablo :) als iemand me daarmee kan helpen, :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:57:
[...]

yeps :)

3lightskills circlet
2lightskills amu +mods
viper33
wt's
mages
2x10fcr resi ringen
t-god
spirit monarch
shard/wizzy

naar mate ik meer life/resi heb, nagels voor fcr ringen, chancies voor mages, ocul voor wizzy en mf amu voor de skills amu.

merc krijgt CoT, goldarmor en insight

heb nog wel een shard voor je als je wilt

ps. een m8 van me moet wat zut op scl... heb zn vraag gepost op igotdiablo :) als iemand me daarmee kan helpen, :D
ik zal morgen even kijken wat ik heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Shit boys, het leven van een huisvader 8) met een drukke baan valt echt lastig te combineren met Diablo. Ik kom er gewoon niet aan toe om weer een fatsoenlijke RIP-record op te bouwen op HCL.
Kwakke staat al mijlenver voor terwijl ik hem op de vorige ladder toch redelijk kon bijbenen. Zelfs Dedl heeft al een RIP meer en kent me daarom niet meer :+
Maar goed, even vraagje hier. Heeft iemand een Vipermagi over/te ruil/te koop? HCL natuurlijk (Moon, SCL is....eeuhhh.... anders).
Enne Kwakke, hou dat spul nu eens heel! Bij mij helpt het heel veel dat ik juist geen perfect gear heb. Speel nu veel voorzichtiger omdat ik me veel minder "onkwetsbaar" voel.
Mijn Javazon speelt heerlijk en heeft absoluut geen perfect spul. Allemaal budget gear (op anni na nadat ik de mazzel had dat D-Clone spawnde in mijn game).
Ik staar me ook niet blind op hoog % MF. Resists >> MF. Ik doe wel een runnetje extra en blijf leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo71 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 08:11:
Shit boys, het leven van een huisvader 8) met een drukke baan valt echt lastig te combineren met Diablo. Ik kom er gewoon niet aan toe om weer een fatsoenlijke RIP-record op te bouwen op HCL.
Kwakke staat al mijlenver voor terwijl ik hem op de vorige ladder toch redelijk kon bijbenen. Zelfs Dedl heeft al een RIP meer en kent me daarom niet meer :+
Maar goed, even vraagje hier. Heeft iemand een Vipermagi over/te ruil/te koop? HCL natuurlijk (Moon, SCL is....eeuhhh.... anders).
Enne Kwakke, hou dat spul nu eens heel! Bij mij helpt het heel veel dat ik juist geen perfect gear heb. Speel nu veel voorzichtiger omdat ik me veel minder "onkwetsbaar" voel.
Mijn Javazon speelt heerlijk en heeft absoluut geen perfect spul. Allemaal budget gear (op anni na nadat ik de mazzel had dat D-Clone spawnde in mijn game).
Ik staar me ook niet blind op hoog % MF. Resists >> MF. Ik doe wel een runnetje extra en blijf leven.
heb een 22, 27 en een 33, waarbij de 33 voor mn soso is :P

de 22 is denk ik precies jouw smaak; lekker crappy, dus die houdt je wel in leven :P

deze pally houdt ik ook in leven tot nu toe, met goed uitgebalanceerde equip :)
geen eni deze keer, dus dat zou wel eens het verschil kunnen maken (heb een 2pally tele-amu :o )

heb wat minder power (wizzy ipv een hoto, spirit ipv HoZ) maar met >6K hammers @125% valt alles toch wel ...

doe nu travi. eldrich/shenk, en als ik zin heb pitruns of cows. nog nix gevallen behalve een viper (heb alleen mf van mn gheeds), maar ik kan ze doen zonder dat ik zichtbaar veel life verlies :D

deez is nu ook volledig op safety gebouwd; dwz:

full block
full resi (90/90/95/90)
maxed HS
3absorb

en een prayer merc met insight, gaze & upped shaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op maandag 17 september 2007 @ 22:22:
[...]

/f add Dalyxia

mijn hammerdinnetje slaat eigenlijk tegen alles met gemak aan, af en toe nog is een iron maiden die mijn merc tot zelfmoord drijft, de act3 merc werkt bij mij toch niet zo goed, dus heb liever wat mana extra

btw heb ik ook nog van allerlei items die ik mijn god niet weet wat ik er mee moet, dusss roep maar
ik hoop vanavond online te zijn,
dus ik kom snel een keertje shoppen ;)
en hammerdin wordt mn volgende char,
toch wel lekker om af en toe gewoon (Hell-)Baal te kunnen killen...
lukt me niet met mn sorcje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb voor de gein trouwens eens op circlets/coronets zitten gamblen, maar ik kreeg dus gewoon
3 keer achter elkaar een +3 to skilltab!
+3 Lightning skills (+16 Strength)
+3 Javelin/spear
+3 necro-resurrectgedoe

Alles bij Anya @ Nightmare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Anoniem: 231894 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:27:
[...]

ik hoop vanavond online te zijn,
dus ik kom snel een keertje shoppen ;)
en hammerdin wordt mn volgende char,
toch wel lekker om af en toe gewoon (Hell-)Baal te kunnen killen...
lukt me niet met mn sorcje :(
hell-baal met een hammer is ook bagger hoor!!! kan je beter een java nemen ;)

gister nog weer wat circlets gegambelled; als niemand ze wil, dan post ik ze op jsp voor 3 fg each ofzo...

@ balderstein, die zitten voor hcl dus op de gothcmule :)

1 char vol met leuke circlets met 3skilltabs +2 of +1 en diverse mods.

[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 18-09-2007 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakke01 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:31:
[...]

hell-baal met een hammer is ook bagger hoor!!! kan je beter een java nemen ;)

gister nog weer wat circlets gegambelled; als niemand ze wil, dan post ik ze op jsp voor 3 fg each ofzo...
welke Java is dan de betere,
en heb je een guide?
ben echt een total-noob met Java's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Anoniem: 231894 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:30:
heb voor de gein trouwens eens op circlets/coronets zitten gamblen, maar ik kreeg dus gewoon
3 keer achter elkaar een +3 to skilltab!
+3 Lightning skills (+16 Strength)
+3 Javelin/spear
+3 necro-resurrectgedoe

Alles bij Anya @ Nightmare
Nice! Welk level ben je zelf? Daar ligt het namelijk meer aan dan aan welke act/difficulty je zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Anoniem: 231894 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:39:
[...]

welke Java is dan de betere,
en heb je een guide?
ben echt een total-noob met Java's :)
java met charged strike killt een boss in no-time; nog sneller als een goeie smiter :+

gewoon LF, CS, PS en LS maxen, en een puntje in valk & pierce en je bent al zo ongeveer klaar :)

neem titans als weap met een spirit monarch als shield (je wordt niet geraakt, dus who needs damreduce :O

booties: wt's/marrows/silkies/gores; wat je voorkeur is
gloves: +3/20 javagloves als je die hebt, anders laying of andere 20% ias gloves
amu: highlords of iets dergelijks
armor: smoke/gloom/ eni?!?
belt: T-God's
ringen: raven/dwarf
helm: griffon owns, shako 2nd best of een leuke ama-circlet
daarmee kan je elke boss wel neerleggen, en gaan li's ook snel need doordat de titans leuke physic dam doen :)

--> arreat

[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 18-09-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cipri schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:50:
[...]

Nice! Welk level ben je zelf? Daar ligt het namelijk meer aan dan aan welke act/difficulty je zit :)
79
en heb een coronet opgezet om wat ik in dit topic gelezen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakke01 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:50:
[...]

java met charged strike killt een boss in no-time; nog sneller als een goeie smiter :+

gewoon LF, CS, PS en LS maxen, en een puntje in valk & pierce en je bent al zo ongeveer klaar :)

neem titans als weap met een spirit monarch als shield (je wordt niet geraakt, dus who needs damreduce :O

gloves: +3/20 javagloves als je die hebt, anders laying of andere 20% ias gloves
daarmee kan je elke boss wel neerleggen, en gaan li's ook snel need doordat de titans leuke physic dam doen :)

--> arreat
en over wat voor damage per hit hebben we het dan?

en allejezus, dat is wel een rich-mans-list hoor! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 231894 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:00:
[...]
en over wat voor damage per hit hebben we het dan?

en allejezus, dat is wel een rich-mans-list hoor! 8)7
Java is poor man's te maken en zeer cheap.
Damage is zeeeeer hoog @ grote monster's ala dia en baal.
LF is cowen in no time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kwakke01 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:50:
[...]

--> arreat
maar wat bedoel je met niet geraakt worden?
ik moet toch min of meer close combat aangaan?
en met griffon bedoel je die Diadem neem ik aan... die ga ik volgens mij echt nooit vinden, net als Thundergods :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Derr_Hans schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:52:
[...]

Java is poor man's te maken en zeer cheap.
Damage is zeeeeer hoog @ grote monster's ala dia en baal.
LF is cowen in no time.
ja nu je het zegt ja...
smoke is cheap, dwarf heb ik al,
en zo kan ik nog wel eea vinden denk ik 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Kunnen jullie eens een keer ophouden met leuke builds noemen? :')
Heb al een Frenzy Barb, Lisorc, Bowchantress, Hammerdin en een Zmiter, en daarvan voelt er maar een echt "af". En nu komt er weer ene leuk klinkende Javazon langs waarvan ik de helft vand e gear al heb liggen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik heb er vorige week op hcl ook eentje gemaakt, kostte in totaal 10fg. Dan had ik weliswaar geen griffons e.d. maar het meeste spul is echt bizar goedkoop. Op lvl 67 kon ik al makkelijk hellcowruns doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok
ik ga een javachick bouwen... duidelijk :)
dan hou ik mn sorcje wel voor de mf-runs voorlopig,
en ga ik maar eens amazon spul verzamelen...
ziet er wel erg verleidelijk uit zo allemaal :)
hell-cows op 67... damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Cipri schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:19:
Kunnen jullie eens een keer ophouden met leuke builds noemen? :')
Heb al een Frenzy Barb, Lisorc, Bowchantress, Hammerdin en een Zmiter, en daarvan voelt er maar een echt "af". En nu komt er weer ene leuk klinkende Javazon langs waarvan ik de helft vand e gear al heb liggen :')
wat dacht je van een goldfind barb? ^^ (voor de gamble addicts :D)

maar javazon is echt heel leuk idd, heb er ooit eens 1 gemaakt om alleen maar cows mee te runnen...
dat gaat heel lekker, en heel snel idd!

even iets anders vanaf mijn verwende SCL plaats (idd tollo, HCL is traden om te spelen, SCL is spelen om te traden...)

mijn merc heeft nu: eth thresher obedience met 30@, 19 dmr gaze en 700 def duriels shell

en nog gaat het ding dood bij andy en meph!
als ik m een reapers toll aantrek overleeft hij het wel geloof ik, wss door de extra ll en decryp...

maar ik wil natuurlijk hem lekker laten hakken met die ubergeile obedience! _/-\o_

dus nu vroeg ik me af wat ik dan zou moeten veranderen... ander armor (hij heeft nu res overkill...)
of ander armor + helm? ik weet t ff niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 231894 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:59:
[...]

ja nu je het zegt ja...
smoke is cheap, dwarf heb ik al,
en zo kan ik nog wel eea vinden denk ik 8)
Gloves = kopen @ anya ofzo zoek +3Java 20% ias :P
Boots = Resist boots of silkweaves vanwegen +5 mana after kill
Belt = Tgods tegen gloams of nightsmoke van wege 10@resist of goldwrap 10% IAS
Shield = Spirit
Armor = Smoke / Gloom / Treachery
Weapon = titan's (mag lowest possible zijn)
Helm = +2 all amazon circlet
Amu = Cat's eye / higlord's 20% ias of een +2 all amazon en resist amulet.

Thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Derr_Hans schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:53:
[...]

Shield = Spirit

Thats it.
volgens mij gaat dat wel lukken dan ja...

maar gelijk nog even een vraag:
hell-cowruns, is dat iets wat je doet voor XP of voor MF??
aangezien ik met mn sorcs nooit lang leefde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Derr_Hans schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:53:
[...]

Shield = Spirit

Thats it.
ipv nightsmoke voor 10@ ... neem credendum (van disciple set) die geeft 15@ en 10 str, 10 dex..
verder nix op aan te merken :)

edit:
hell cowruns kan je vanwege verschillende redenen doen,
xp is aardig idd,
maar vooral omdat er vrij veel socketables in vallen, normal items hebben immers geen baat bij mf, en kunnen dus overal vallen,
in cows heb je heel veel monsters ==> grotere kans dat iets valt
uit hell cows heb ik ook mijn non ladder 3,3k forti armor...

[ Voor 20% gewijzigd door Mooneater op 18-09-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:00:
[...]

ipv nightsmoke voor 10@ ... neem credendum (van disciple set) die geeft 15@ en 10 str, 10 dex..

edit:
xp is aardig idd,
maar vooral omdat er vrij veel socketables in vallen, normal items hebben immers geen baat bij mf, en kunnen dus overal vallen,
Vergeet die credendum altijd :P

Verder kan je ook Hell king farmen met een valk decoy merc en zelf maar gooien voor physical damage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Derr_Hans schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:09:
[...]

Vergeet die credendum altijd :P

Verder kan je ook Hell king farmen met een valk decoy merc en zelf maar gooien voor physical damage :P
moet je wel elke keer met een ander char openen.... geklooi vind ik dat altijd :P
credendum is een van de meest underrated items geloof ik onderhand :D
mijn fav en standaard bij een build :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooneater schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:00:
[...]

edit:
xp is aardig idd,
3.3K armor _/-\o_
ik heb nu 2 griswolds (me& my merc), een trang oul, en een upped silks of victor,
maar die blijven allemaal onder de 1000 :'(
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.