Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 231894 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:00:
[...]
en over wat voor damage per hit hebben we het dan?

en allejezus, dat is wel een rich-mans-list hoor! 8)7
ik heb eigenlijk alle gekke java spears en javalins, dusss als je iets wil proberen, dan kan je lenen en eventueel hebben voor een habbekrats :)

welke heb ik

1 handed:
titan's
thunderstroke
Wraith Flight

2 handed:
Lycander's Flank
Stoneraven
Arioc's Needle

met Charged strike tegen diablo op hell bijvoorbeeld, full synergie en op level 30 (+10 aan skills, iis heel makelijk haalbaar, titan;s +3, gloves +2/3, helm +2, amu +2/3 en spirit +2 en je zit al op +10 skills)

Current Skill Level: 30
3: Releases 9 charged bolts
10: Lightning Damage: 9-5058
1: Mana Cost: 11.2

kom je dus op 9*9-5058

81-45522 damage per hit

[ Voor 26% gewijzigd door Dalyxia op 18-09-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 231894 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:13:
[...]

3.3K armor _/-\o_
ik heb nu 2 griswolds (me& my merc), een trang oul, en een upped silks of victor,
maar die blijven allemaal onder de 1000 :'(
nadeel is dat die 3.3 eth is en je zelf er niet veel aan heb.
mijn barb @ scl (lang geleden :P ) had zelf een 2.4 of 2.6k def armor aan en ging nooit stuk :)
Haalde hier mee ook de (ong) 36K Def en met concentration had hij (ong) 56K DEF :)
Max block en 4x% damage reduction.

Alleen kill speed was wat minder ;) moest weapon nog uppen.

[ Voor 5% gewijzigd door Derr_Hans op 18-09-2007 12:22 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231894

Dalyxia schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:15:
[...]

ik heb eigenlijk alle gekke java spears en javalins, dusss als je iets wil proberen, dan kan je lenen en eventueel hebben voor een habbekrats :)

welke heb ik

1 handed:
titan's
thunderstroke
Wraith Flight

2 handed:
Lycander's Flank
Stoneraven
Arioc's Needle
woeiiiii
niet gek!
maar ik wil eerst ff die sorc voortbij Diablow hebben,
dan kan ik weer gewoon mijn grote vrind Eldritch bezoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-05 20:44
Anoniem: 231894 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:21:
[...]

woeiiiii
niet gek!
maar ik wil eerst ff die sorc voortbij Diablow hebben,
dan kan ik weer gewoon mijn grote vrind Eldritch bezoeken ;)
ik kan je vanavond wel helpen, wat voor sorc heb je? toch niet ook lightning he... want dan wordt het heel lastig...

ik heb ook nog demon's arch voor de javas @ scl onder ons...

mijn merc haalde trouwens met die forti 25k def... genoeg om te kunnen goldrunnen op travi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:24:
[...]

ik kan je vanavond wel helpen, wat voor sorc heb je? toch niet ook lightning he... want dan wordt het heel lastig...

mijn merc haalde trouwens met die forti 25k def... genoeg om te kunnen goldrunnen op travi :D
Merc zat met eth duress ~2.6k en veil of steel op de 32K def ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Derr_Hans schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:20:
[...]

nadeel is dat die 3.3 eth is en je zelf er niet veel aan heb.
mijn barb @ scl (lang geleden :P ) had zelf een 2.4 of 2.6k def armor aan en ging nooit stuk :)
Haalde hier mee ook de (ong) 36K Def en met concentration had hij (ong) 56K DEF :)
Max block en 4x% damage reduction.

Alleen kill speed was wat minder ;) moest weapon nog uppen.
fok man,
dat zijn numbers waar ik alleen maar van mag dromen geloof ik...
mijn sorc heeft 1,4K def, en met ijsschild-gebeuren en defiance aura kom ik geloof ik tegen de 5,5K |:(

en mn war travs zijn ethereal (wel ergens tegen de 200def geloof ik), dus die hoop ik eigenlijk te sellen voor een leuke rune ofzo :)

en met resistances schiet het ook niet op als je 3 tal rasha items hebt, maar niet de armor en het amu }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooneater schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:24:
[...]

ik heb een scl sorc, met chain lightning (3-2400 ofzo) en Frozen Orb (ca. 360, maar heb nog een +2 cold skills amu die ik daarbij zou kunnen doen, kom ik iets over 400)
Merc doet nu met defiance aura tot.950 dam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Mooneater schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:53:
[...]
wat dacht je van een goldfind barb? ^^ (voor de gamble addicts :D)
Ja, hou op, trek soms al een goldwrap+Gheed's erbij om ff een paar rondjes Travi te doen als ik weer eens blut ben :')
Anoniem: 231894 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:13:
[...]

3.3K armor _/-\o_
ik heb nu 2 griswolds (me& my merc), een trang oul, en een upped silks of victor,
maar die blijven allemaal onder de 1000 :'(
Mijn barbje heeft sinds een paar dagen een Up'd Duriel met een Pul erin aan. Maar die geeft momenteel wel 1700+ Def :D

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 09:50:
[...]

java met charged strike killt een boss in no-time; nog sneller als een goeie smiter :+

gewoon LF, CS, PS en LS maxen, en een puntje in valk & pierce en je bent al zo ongeveer klaar :)

neem titans als weap met een spirit monarch als shield (je wordt niet geraakt, dus who needs damreduce :O

booties: wt's/marrows/silkies/gores; wat je voorkeur is
gloves: +3/20 javagloves als je die hebt, anders laying of andere 20% ias gloves
amu: highlords of iets dergelijks
armor: smoke/gloom/ eni?!?
belt: T-God's
ringen: raven/dwarf
helm: griffon owns, shako 2nd best of een leuke ama-circlet
daarmee kan je elke boss wel neerleggen, en gaan li's ook snel need doordat de titans leuke physic dam doen :)

--> arreat
Ik heb op dit moment @HCL een lvl88 Javazon. Max LF en CS met FA als backup voor LI's. Titans doen namelijk NIET genoeg fysieke schade om LI's comfortabel te mollen.
Zoek maar een (google) naar de Fishyzon guide.
Als belt raad ik sterk Razortail aan. LF (en FA) hebben extreem veel baat bij max. Pierce.
Belt: Razortail
Armor: Treashery (CtC Fade, Venom en veel IAS)
Helm: Valkeyre Wing (perfect en cheap)
Schild: Mosers Blessed Circle met 2x Pdiam. (Stormshield indien heel veel str.)
Boots: Silkweave (+mana/kill)
Ammu: +2 skills of Cresent Moon/Cats Eye
Ringen: Raven+resist rare
Gloves: +2 Java/20%IAS

Werkt perfect overal (op travi na met die LI Council Members)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:09

Flapmo

and back is gigi!

net gescamt voor 150fg :/

Kan iemand ff bumpen:
http://forums.d2jsp.org/i...&f=100&st=0#entry59988322

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
nvm, ik d8 even dat het over scl ging 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Mooneater op 18-09-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
tollo71 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:31:
[...]

Ik heb op dit moment @HCL een lvl88 Javazon. Max LF en CS met FA als backup voor LI's. Titans doen namelijk NIET genoeg fysieke schade om LI's comfortabel te mollen.
Zoek maar een (google) naar de Fishyzon guide.
Als belt raad ik sterk Razortail aan. LF (en FA) hebben extreem veel baat bij max. Pierce.
Belt: Razortail
Armor: Treashery (CtC Fade, Venom en veel IAS)
Helm: Valkeyre Wing (perfect en cheap)
Schild: Mosers Blessed Circle met 2x Pdiam. (Stormshield indien heel veel str.)
Boots: Silkweave (+mana/kill)
Ammu: +2 skills of Cresent Moon/Cats Eye
Ringen: Raven+resist rare
Gloves: +2 Java/20%IAS

Werkt perfect overal (op travi na met die LI Council Members)
mijn java had op de vorige ladder geen enkel probleem met cs-runs :D eff overnieuw bouwen dan tollo ?? :+

draag dan wel meer skills met me mee als jij, maar voor de physic dam moet dat niet uitmaken...

mijn pally merc draagt atm een eth insight CV, gaze en upped shaft. Alleen met travi-runs & baalies heeft ie het moeilijk door de lage resi, maar verder doet ie het goed (>6K dam met mijn concentration)
m'n pally haalt met alleen dwarf en gheeds ~200-300K gold op per run als ik alles wat valt verkoopt.
zo kan ik iedere avond eff gambellen :P

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:14:
[...]

mijn java had op de vorige ladder geen enkel probleem met cs-runs :D eff overnieuw bouwen dan tollo ?? :+

draag dan wel meer skills met me mee als jij, maar voor de physic dam moet dat niet uitmaken...

mijn pally merc draagt atm een eth insight CV, gaze en upped shaft. Alleen met travi-runs & baalies heeft ie het moeilijk door de lage resi, maar verder doet ie het goed (>6K dam met mijn concentration)
m'n pally haalt met alleen dwarf en gheeds ~200-300K gold op per run als ik alles wat valt verkoopt.
zo kan ik iedere avond eff gambellen :P
Jouw Java had dan ook Infi en een rits skillers toendertijd 0-).
Ik hou me aanbevolen voor die low-Viper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Zit hier ff te denken over een bepaalde skill verdeling bij een trap assa (hardcore ;)). Ofwel shadow warrior ofwel shadow master. Ik zou dan warrior pakken omdat er dan zo meer traps zijn, maar dan ben ik dus genaaid met light imm. Dan zou ik toch beter shadow master pakken omdat die meer vecht ofzo? Of is die zo slecht dat die niks molt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteWolf118
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05-2024

• kwakke01
Maldred schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:40:
Zit hier ff te denken over een bepaalde skill verdeling bij een trap assa (hardcore ;)). Ofwel shadow warrior ofwel shadow master. Ik zou dan warrior pakken omdat er dan zo meer traps zijn, maar dan ben ik dus genaaid met light imm. Dan zou ik toch beter shadow master pakken omdat die meer vecht ofzo? Of is die zo slecht dat die niks molt?
heb gister net een zooi assa-circlets gegambelled; als je zegt wat je zoekt, zal ik wel eff kijken of ik iets voor je heb :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Maldred schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:40:
Is het niet zo dat de traps max 5 zijn en dat is dan incl de traps van je shadow ??
kan het fout hebben maar dacht dat ooit te hebben gelezen.

• kwakke01
Derr_Hans schreef op woensdag 19 september 2007 @ 08:58:
[...]

Is het niet zo dat de traps max 5 zijn en dat is dan incl de traps van je shadow ??
max 5 klopt, maar ik weet niet of dit incl. je shadow is... (denk van niet, maar kan het me niet meer herinneren...)

kwakke01 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:00:
[...]

max 5 klopt, maar ik weet niet of dit incl. je shadow is... (denk van niet, maar kan het me niet meer herinneren...)
bedoel dus als jouw shadow 3 traps cast dan zijn jouw al 5 (meer damage gevende) traps zo weg, heb je er nog maar 2 staan. Zal eens zoeken waar ik dit zag staan.

Pffff…. Ik dacht gisteren te kunnen gamen….
Maar helaas, vriendinlief haar vergadering ging niet door,
Dus heeft ze heel da avond achter de computer gezeten voor geboorte- en verhuiskaarten…
Alsof dat belangrijker is dan Diablo killen…

Anoniem: 233705

Dalyxia schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:15:
[...]

welke heb ik

1 handed:
titan's
thunderstroke
Wraith Flight

2 handed:
Lycander's Flank
Stoneraven
Arioc's Needle

met Charged strike tegen diablo op hell bijvoorbeeld, full synergie en op level 30 (+10 aan skills, iis heel makelijk haalbaar, titan;s +3, gloves +2/3, helm +2, amu +2/3 en spirit +2 en je zit al op +10 skills)

Current Skill Level: 30
3: Releases 9 charged bolts
10: Lightning Damage: 9-5058
1: Mana Cost: 11.2

kom je dus op 9*9-5058

81-45522 damage per hit
ikzou graag die titans willen overnemen als da mag.

Anoniem: 36835

Ik ben een speler van de oude generatie.. ik had wat vraagjes:p

Toen ik speelde betaalde men met sojs, en er werd veel geduped. Is dit nog?
Ik had items als een harlequin crest uit 1.08 en een arkaine valor uit 1.08.. zijn die er nog? En Buriza armor enzo:p

Cow runs waren the way om te levelen, is dit nog? Oneindig cow runnen hele dagen. Ik lees veel over zelf gemaakt items, met runes enzo... Vroeger waren Uniques gewoon the way om je poppetje aan te kleden, is dit nog?

En wapens als Windforce en Eaglehorn zijn die nog goed?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 19-09-2007 10:16 ]

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
kwakke01 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 08:53:
[...]

heb gister net een zooi assa-circlets gegambelled; als je zegt wat je zoekt, zal ik wel eff kijken of ik iets voor je heb :)
Wel iets met skills is allemaal goed voor mij :) Kan het allemaal wel gebruiken.
Derr_Hans schreef op woensdag 19 september 2007 @ 08:58:
[...]

Wel ik denk dat ik er al meer heb gezien, samen met die shadow. Zal het ff moeten gaan uittesten :)

edit: hmm je had gelijk, als ik 5 traps leg, en je shadow legt er eentje, dan is er eentje van mij weg. Mss toch maar beter shadow master ipv warrior dan :)

[ Voor 10% gewijzigd door Maldred op 19-09-2007 10:25 ]

Anoniem: 36835 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:16:

Ik had items als een harlequin crest uit 1.08 en een arkaine valor uit 1.08.. zijn die er nog? En Buriza armor enzo:p

Cow runs waren the way om te levelen, is dit nog? Oneindig cow runnen hele dagen. Ik lees veel over zelf gemaakt items, met runes enzo... Vroeger waren Uniques gewoon the way om je poppetje aan te kleden, is dit nog?

De manier van lvlen is nu baalruns cq uber runs. De bow ama is volgens mij de char die het zwaarste getroffen is door de patch. die items zijn er volgens mij nu niet meer.

Pgems en runes zijn nu de betaalmiddelen en Forum gold dacht ik

• kwakke01
Anoniem: 36835 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:16:

soj's zijn er nog steeds, en worden hoofdzakelijk gebruikt om een world event te creeren (diablo-clone)

WF rules nog steeds, maar er zijn runewords als ice en faith die mss nog beter zijn. arcaine is er nog steeds, maar er zijn betere rune-words te maken met 2skills.

check de arreat summit maar eens op runewords en de horadric cube :) (staat in de op)

kwakke01 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:26:
[...]

soj's zijn er nog steeds, en worden hoofdzakelijk gebruikt om een world event te creeren (diablo-clone)

WF rules nog steeds, maar er zijn runewords als ice en faith die mss nog beter zijn. arcaine is er nog steeds, maar er zijn betere rune-words te maken met 2skills.

check de arreat summit maar eens op runewords en de horadric cube :) (staat in de op)
SOJ's worden niet echt geselled toch, dat is toch gewoon een counter ter aankondiging van?

• kwakke01
Anoniem: 231894 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:30:
[...]

SOJ's worden niet echt geselled toch, dat is toch gewoon een counter ter aankondiging van?
ze worden gekocht op NL, omdat ze daar maar 15 fg zijn, en het WE wordt opgepikt in een laddergame :)
gewoon zorgen dat je het op een incourante tijd doet, en veel games op de juiste server hebt draaien :D

kwakke01 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:41:
[...]

ze worden gekocht op NL, omdat ze daar maar 15 fg zijn, en het WE wordt opgepikt in een laddergame :)
gewoon zorgen dat je het op een incourante tijd doet, en veel games op de juiste server hebt draaien :D
ik snap er geen hol van, maar dat geeft ook eigenlijk niet...
ik had afgelopen weekend weld e teller in beeld, 7duizendnogwat stones sold,
maar geen Diablo walks the earth :'(

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Anoniem: 231894 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:54:
[...]

ik snap er geen hol van, maar dat geeft ook eigenlijk niet...
ik had afgelopen weekend weld e teller in beeld, 7duizendnogwat stones sold,
maar geen Diablo walks the earth :'(
Soms verkoopt iemand er inderdaad gewoon 1. Pas als die teller snel oploopt keer op keer zal er een echte World Event komen met DiabloClone :)

Ik ben in hem al die tijd maar 2 keer tegen gekomen. Maar is wel stoer:P. zo anni, maar wat ik niet snap is het duped nu moeilijk geworden of is dit omdat de ladder pas weer begonnen is?

• Mooneater
Anoniem: 233705 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:27:
Ik ben in hem al die tijd maar 2 keer tegen gekomen. Maar is wel stoer:P. zo anni, maar wat ik niet snap is het duped nu moeilijk geworden of is dit omdat de ladder pas weer begonnen is?
dupen is idd moeilijker geworden op ladder :)

en doordat de ladder natuurlijk nog vrij fris is, heeft niemand nog echt veel sojs etc...

mooi zo, ik heb misschien een rare vraag, maar heeft iemand een titan voor mij? Ik maak een ama (ja me favourite char) en mis alleen dat stukje nog.
Heb wel een hoge summoner necro. Ik stel me dan ook graag beschikbaar voor runs. Daar wil ik mensen zeker mee helpen hier. aangezien een aantal dat ook voor mij hebben gedaan.
Me account op diablo2 is trouwens morp2.

En ben het broertje van pheno (ja die nu in japan aan het les aan het krijgen is van jappers)
Speel dit spel alsinds het uit is op HC, maar was even gestopt. Maar heb er weer zin is dus mocht je me hulp nodig hebben roep gerust.

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06 10:52
Ah jou heb ik gister geholpen. Als je wat fg's moet hebben voor een titans roep maar.

Hhaha ja pheno beheert het geld, maar ik kan niet op zijn account weet het ww niet :(. Maar als iemand het voor wil schieten krijg je het van pheno weer terug. duurt nog wel een weekje i.v.m. met zijn vakantie ;)

• Jacub86
Ik bedoelde ook dat ik wel zou betalen, koop er maar een en laat maar wat weten. Zo duur zijn ze toch niet meer

Om te reageren op zoiets moet je ook ingelogd zijn, dat is meer het probleem :(

http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=11213494&f=100 hier zie ik er wel 1 misschien is da wat :)

• Jacub86
Ben je dalijk online? Anders kom ik zo ook ff langs.

Edit: heb ze, waren unid en zijn 165ed.

[ Voor 29% gewijzigd door Jacub86 op 19-09-2007 12:29 ]

Anoniem: 233705 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:27:
Markus

kom ook op http://gotdiablo.forum2go.nl/

Alleen je broer moet je wel wat rechten geven :)

BTW ben dedl :P als je het nog niet geheel wist.

[psst niet aan tollo modus]
En die barb tel ik niet mee :)
lvl 21 @ normal diablo met zen red lightning of death.
[/psst niet aan tollo modus]

Ik kom vanavond even langs zit nu op het werk. wat is je account op diablo2

• Jacub86
*jacub86-hc <-main account tegenwoordig
*jacub86

haha dia barb was idd lullig ;). aangezien pheno nog een week in traingskamp zit wordt het lastig, maar kom er ook op ;)

ok jacub86 tot vanavond dan:)

• Jacub86
jouw acc was *morp2? Dan voeg ik die ook meteen ff toe

Ya klopt.
Heeft er iemand een fleshripper (unique elite dagger)

Kan er namelijk wel 1 gebruiken voor mijn nieuwe.
iGoTCBOWCSforU

Wil een Dagger zon maken :)

Passive only en dagger's om te raggen :P
Fleshripper is hierbij ideaal vanwege de damage en CB OW en DS mede door de PMH en -50% Defence kan je er ook mee killen :P

Derr_Hans schreef op woensdag 19 september 2007 @ 13:22:
Heeft er iemand een fleshripper (unique elite dagger)

Kan er namelijk wel 1 gebruiken voor mijn nieuwe.
iGoTCBOWCSforU

Wil een Dagger zon maken :)

Passive only en dagger's om te raggen :P
Fleshripper is hierbij ideaal vanwege de damage en CB OW en DS mede door de PMH en -50% Defence kan je er ook mee killen :P
die had ik afgelopen weekend, in dezelfde run als een Ali Baba 8)
ali heb ik nog, maar die dagger is al vergeven

Ik zou eens gaan zoeken voor zo'n dagger ga toch MF runs doen dus dat komt denk ik wel goed dan;)
Anoniem: 233705 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:36:
Ik zou eens gaan zoeken voor zo'n dagger ga toch MF runs doen dus dat komt denk ik wel goed dan;)
Kijk aan dat zou mooi zijn.

Heb geen sorc meer voor MF's :P

@Bladerstein
Ben HCL :P

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Helowa,

zit hier ineeninternetgameshop ergensin debuurt van bangkok waar ze reclamemaakte voor DII, ikke dus biunnenspringen...

WERKT HET NIET! GVD !!!

De no cd patch werkt ook niet omdat ik de juiste mpq file niet hier heb... domme thailanders...

regards!

PS; welkom little Pheno!

*Don_holio

yago schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:03:
Helowa,

zit hier ineeninternetgameshop ergensin debuurt van bangkok waar ze reclamemaakte voor DII, ikke dus biunnenspringen...

WERKT HET NIET! GVD !!!

De no cd patch werkt ook niet omdat ik de juiste mpq file niet hier heb... domme thailanders...

regards!

PS; welkom little Pheno!
Hallo vakantieman.

haha, zelfs op vakantie DII willen spelen.
Verslaafde :)

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Derr_Hans schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:15:
[...]

Hallo vakantieman.

haha, zelfs op vakantie DII willen spelen.
Verslaafde :)
Tja het is nu kwart na acht hier en we moesten van 18u00 tot 20u54 op de trein wachten in een godergeten gat zonder cafe of resto... wat moet je dan?

Morgen beginnen we aan de uitbolfase: enkel nog strand, cocktails en duiken!

*Don_holio

• kwakke01
dedl, ik heb nog een rattle voor je als je wilt :P elke keer als ik zo'n kreng vind moet ik aan jou denken :+

had wel leuke daggers, maar ik heb eergister een free crap game gemaakt waarin ik ze wss heb gedumpt :/ srry...

Echt sommige mensen nemen echt geen breek vna diablo2:P.

P.s ja little pheno moet big pheno inhalen:P

• kwakke01
Anoniem: 233705 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:36:
Echt sommige mensen nemen echt geen breek vna diablo2:P.

P.s ja little pheno moet big pheno inhalen:P
geen break?? je moet toch af en toe eten?!?

• Mooneater
kwakke01 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:41:
[...]

geen break?? je moet toch af en toe eten?!?
tijdens pubbie baalruns kan dat wel naast het toetsenbord hoor ;) (mits scl natuurlijk)

maarja... een vriendin onderhouden tijdens pubbie baalruns gaat heel lastig...

(mocht iemand een anni voor <20 fg tegenkomen @ SCL... gaarne!)

hahah ja een vriendin begint dan vast te klagen ;). Ja HC kan ook hoor als summoneer gisteren baalruns private even pizza gegeten tussendoor;)

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
ik dacht dat ik laatst een fleshripper had gevonden en mss dat ik die op een van de got mules heb gegooid of zelf heb gehouden maar moet er dacht ik wel zijn. zal zometeen ff voor je kijken.

is zon fleshripper nix voor een smiter btw? je killed toch alleen met CB?

D2 acc: *Mrboomblasterhc

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-06 15:38

M_V

Cipri schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:46:
[...]

Als je een pure smiter bent, dan istie juist wel lekker! Bij Smiten gaat je schild namelijk stuk, je wapen niet. EN Stormlash heeft 20%+5% CTC, en ook goeie speed en CB. Smiters hebben niet echt super veel aan meer +skills.
Smite sloopt wapendurability, vraag niet waarom....

Heavens Light is gewoon hands down het beste ubersmiterwapen. Eventueel is Grief beter, maar dit scheelt echt heel weinig, en dan moet je ook nog eens Forti of rattlecage als armor aanhebben. Maw, duur....

Er is maar 1 optie voor een goedkope ubersmiter:
guillaume
hlight 2x shael
resist amu
spirit shield
guardian angel
resist ring
ravenfrost
credendum
goblin toe
wand met lifetap charges met een 4x pdia paladin schild

hele inventory vol met 13 of 14@ GCs, zijn 3 fg stuk ofzo, en ze redden je leven.....

Ik gok dat je voor 30fg op SCL klaar bent....meeste vind je overigens erg ennvoudig gewoon zelf.

Als je rijk bent kan je gaan voor:
Guillaume um
Grief/Heavens light (een paladin HOORT eigenlijk helemaal geen grief te dragen, het is gewoon geen paladin wapen)
Forti
Mara
BK
Raven
Gores/Goblins
lifetap want + 4x pdia schild
verdungo
Exile

[ Voor 10% gewijzigd door M_V op 19-09-2007 18:10 ]

mrboomblaster schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:51:
ik dacht dat ik laatst een fleshripper had gevonden en mss dat ik die op een van de got mules heb gegooid of zelf heb gehouden maar moet er dacht ik wel zijn. zal zometeen ff voor je kijken.

is zon fleshripper nix voor een smiter btw? je killed toch alleen met CB?
Fleshripper _/-\o_

Als jij die heb dan ben je mega :)
Dan zal ik met een daggerzon beginnen.

Fleshripper is wel oke voor een smiter, alleen de durability is redelijk low.
Vooral om dat je Always hit moet je snel repairen :)

Base Speed is -20 met sheal en minimaal lvl 20 fana haal je net de max speed van 6frame.
Heeft CB en OW wat beide werkt met smite.

Het zou dus kunnen maar HLight is beter ook vanwegen de +skills.

Rudy_V schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:06:
[...]

Heavens Light is gewoon hands down het beste ubersmiterwapen. Eventueel is Grief beter, maar dit scheelt echt heel weinig, en dan moet je ook nog eens Forti of rattlecage als armor aanhebben. Maw, duur....

Er is maar 1 optie voor een goedkope ubersmiter:
guillaume
hlight 2x shael
resist amu
spirit shield
guardian angel
resist ring
ravenfrost
credendum
goblin toe
wand met lifetap charges met een 4x pdia paladin schild

hele inventory vol met 13 of 14@ GCs, zijn 3 fg stuk ofzo, en ze redden je leven.....
Heb zelf een uber goedkope smiter :P

"Steel" sword (50% OW) Dit word een 6xSheal militairy pick om 6frame te halen :)
Swordback hold shield (50% OW + PDia)
RattleCage (25% CB)
VenomGrip (posion res en 5% CB)
Mavina's Belt (20% FRW)
Gore's (self found :) 15% CB 10%OW)
Ringen Rare's
Nokuzan Amulet (voor fire resist)
Helm Rare moet een guillaume worden voor zijn 35%CB

Heb nu dus 110%OW 45%CB
Met guillaume en militairy pick wordt het 80%CB en 60%OW

Resist is @ Hell nog iets laag.
85/55/45/15 ofzo dit met Salvation aan zonder is het Zwaar kut :)
Moet nog wat charms hebben en betere ringen.
Dacht zelf aan Dwarf en Raven Frost voor de absorb.

@ NM is mijn resist 85/75/85/65

Wat punten in cold resist doen.

• Cipri

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Cipri schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:46:

Als je een pure smiter bent, dan istie juist wel lekker! Bij Smiten gaat je schild namelijk stuk, je wapen niet. EN Stormlash heeft 20%+5% CTC, en ook goeie speed en CB. Smiters hebben niet echt super veel aan meer +skills.
Rudy_V schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:06:

Klopt ja. Raar dat ie dan toch zoveel waard is... Iemand nog een idee wat de alure van een Eth Stormlash zou kunnen zijn?

Cipri schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:23:
[...]

[...]

Klopt ja. Raar dat ie dan toch zoveel waard is... Iemand nog een idee wat de alure van een Eth Stormlash zou kunnen zijn?
Met ZOD heb je een mooie smite waepon.
verder de CTC Static field is enorm leuk :)
Zie het als een soort van CB met range.

Goed koper alternatief is een Cresent Moon in Phaseblade.
Heeft ook ITD en kan je dus mee smite wanneer je geen ubers doet :)
En phase gaat niet stuk.

Stomlash heeft alleen hogere damage dacht ik zo.
Vooral in ETH

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:53
Zeker niemand van SCL online die me door normal kan rushen?

PSN: Redrafted

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Burnedphoenix schreef op donderdag 20 september 2007 @ 10:56:
Zeker niemand van SCL online die me door normal kan rushen?
Op het moment idd niet, zou het vanavond wel kunnen doen :)

Weet jij al?

• Xerox
Als ik dan nog niet gerushed ben graag. :)

• Xerox
Ben al gerushed. Toch bedankt voor het aanbod. :)

Hoi,

ik heb niet heel veel tijd, dus even een korte samenvatting:
- 4 dagen tokyo
- 3 dagen binnenland
- 1 dag kyoto, 3,5 dag te gaan

EN zondag ga ik zelf even terug naar tokyo voor de tokyo game beurs. Helaas geen blizzy aanwezig, dus D3 zal ik niet zien. Maar fuck it, 3 uur heen en 3 uur terug in de shinkansen is cool zat :)

Cya in hell!
Pheno79 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:38:
Hoi,

ik heb niet heel veel tijd, dus even een korte samenvatting:
- 4 dagen tokyo
- 3 dagen binnenland
- 1 dag kyoto, 3,5 dag te gaan

EN zondag ga ik zelf even terug naar tokyo voor de tokyo game beurs. Helaas geen blizzy aanwezig, dus D3 zal ik niet zien. Maar fuck it, 3 uur heen en 3 uur terug in de shinkansen is cool zat :)

Cya in hell!
^^

lol , klink als "ik heb veel plezier en wil niet terug" :P

Derr_Hans schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:00:
[...]

Heb zelf een uber goedkope smiter :P

"Steel" sword (50% OW) Dit word een 6xSheal militairy pick om 6frame te halen :)
Swordback hold shield (50% OW + PDia)
RattleCage (25% CB)
VenomGrip (posion res en 5% CB)
Mavina's Belt (20% FRW)
Gore's (self found :) 15% CB 10%OW)
Ringen Rare's
Nokuzan Amulet (voor fire resist)
Helm Rare moet een guillaume worden voor zijn 35%CB

Heb nu dus 110%OW 45%CB
Met guillaume en militairy pick wordt het 80%CB en 60%OW

Resist is @ Hell nog iets laag.
85/55/45/15 ofzo dit met Salvation aan zonder is het Zwaar kut :)
Moet nog wat charms hebben en betere ringen.
Dacht zelf aan Dwarf en Raven Frost voor de absorb.

@ NM is mijn resist 85/75/85/65

Wat punten in cold resist doen.
open wounds werkt niet met smite toch?

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-06 14:01
wtf 8)7

Had een mulechar aangemaakt, en die had ik nog niet helemaal levend gemaakt zeg maar.

Ik denk, ik ga haar nu even permanent laten worden, met de duidelijke omschrijving "EXPIRES IN 2 DAYS" er bij.

Wil ik inloggen: "THE CHARACTER HAS NOT BEEN USED ENOUGH AND HAS EXPIRED"

:(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

nou, weer ff aan de wandel,
iemand interesse in een +3 to cures en +20 to Energy Tiara?
en heb een +1 o defensive skills voor pally gevonden, ruilen voor een sorc-charm?
alles SCL overigens :)
Angeloonie schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:11:
wtf 8)7

Had een mulechar aangemaakt, en die had ik nog niet helemaal levend gemaakt zeg maar.

Ik denk, ik ga haar nu even permanent laten worden, met de duidelijke omschrijving "EXPIRES IN 2 DAYS" er bij.

Wil ik inloggen: "THE CHARACTER HAS NOT BEEN USED ENOUGH AND HAS EXPIRED"

:(
das kut, maar kan je ook niet meer inloggen? ik heb namelijk is gehad dat al mijn chars "expired" waren maar ik kon er wel gewoon mee inloggen, bleek dat ik de datum van mijn pc niet goed had staan

als dat eht niet is vind ik het kut voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ola iedereen,

Ik wel een rabies druid maken op HC, iemand ideeen hoe dit moet aanpakken kwa gear.
Skills dacht ik:
20 Lycanthropy
20 rabies
20 poision creeper
5 Wolf form
10 Grizzlybear
10 oak sage
De rest in oak sage

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:08:
[...]

open wounds werkt niet met smite toch?
Deadly Strike / Critical Strike werkt niet met Smite

OW wel, test het maar uit. Je ziet van zelf wel een plas bloed onder Baal verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 233705 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 08:35:
Ola iedereen,

Ik wel een rabies druid maken op HC, iemand ideeen hoe dit moet aanpakken kwa gear.
Skills dacht ik:
20 Lycanthropy
20 rabies
20 poision creeper
5 Wolf form
10 Grizzlybear
10 oak sage
De rest in oak sage
10 grizzly is niet nodig :P

Grizzly alleen als tank ?
Dan kan je beter een paa punten in DireWolf doen krijg je bear meer life dan 10 in bear zelf.

Verder alle +skills in summon tree geven dus ook Synergies aan alles.
1pt bear 1~5 Dire

Oak 20 anders gaat hij te vaak dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok ja de beer moet als tank dienen. aangezien ik grote groepen vijanden maar 1 voor 1 kan aanpakken. En een merc en grizzy geven mij wellicht meer tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar welke gear moet ik hebben. +plus skills ok, maar ja wat is nuttig sneller slaan bijvoorbeeld of hit recovery?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 233705 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:14:
Maar welke gear moet ik hebben. +plus skills ok, maar ja wat is nuttig sneller slaan bijvoorbeeld of hit recovery?
Posion is hit en run :P

De tijd die posion nodig heb om te killen hoef je dus niet te slaan.
Dus super attack speed heb je niet nodig :)
Je physical damage zal niet super zijn.
Dit kan je wel krijgen door geen OAK te nemen maar een HoW spirit.
HoW boost ook je merc's damage.

HoW+Might is Damage
Lycrantropy is LIFE
HoW+Rabies is AR

Dus als je voor HoW gaat, dan is een klein beetje IAS wel handig :)

FHR is nodig, weet even niet hoeveel voor een wolf :)
Duress is al 40%FHR 35%OW+Posion is ook leuk :)

Wolf heeft beters speeds que FHR dan een bear.

zie hier @ WolfCentral kan je zien hoeveel IAS je nodig heb. Duress is 40% geeft al en 5frame recovery.

[ Voor 13% gewijzigd door Derr_Hans op 21-09-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, ik ga het gewoon proberen en we zien wel waar we uitkomen. Daarna ga ik ze alle 3 erg hoog maken:P. Ga niet meer 100 char maken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/5503/screenshot003zg6.jpg

Ik ben maar weer begonnen met het verkopen van full unid chars, hopen dat ze op hcl net zoveel opbrengen als op scl vorige ladder. Bumpen mag: http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=11269566&f=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 233705 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:10:
ok ja de beer moet als tank dienen. aangezien ik grote groepen vijanden maar 1 voor 1 kan aanpakken. En een merc en grizzy geven mij wellicht meer tijd
das het leuke van rabies, dat springt over op monsters in de buurt, hele groepen gaan daardoor er tegelijk aan, en attack speed boeit geen hol is mijn ervaring, alleen tegen poison immunes (en die zijn er dan wel weer veel) maar dan kan je beter iets van fury of feral rage als secondary skill doen omdat die meer physical damage doen (bijvoorbeeld hellslayer op switch) of ribcracker, dies ook super :)

het probleem is de tijd die poison nodig heeft, je doet rabies op de monsters en dan is het wachten geblazen, want het maakt niet uit of je de monsters 1 keer bijt of 36 keer, kwa kill snelheid gebeurt er helemaal niks, dus zou meer gaan voor rabies 1 keer bijten dan switchen naar ribcracker of hellslayer en daar dan fury mee doen (nadat je 4 keer hebt geslagen met 1p feral rage ivm lifeleech)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:17:
[...]

das het leuke van rabies, dat springt over op monsters in de buurt, hele groepen gaan daardoor er tegelijk aan, en attack speed boeit geen hol is mijn ervaring, alleen tegen poison immunes (en die zijn er dan wel weer veel) maar dan kan je beter iets van fury of feral rage als secondary skill doen omdat die meer physical damage doen (bijvoorbeeld hellslayer op switch) of ribcracker, dies ook super :)

het probleem is de tijd die poison nodig heeft, je doet rabies op de monsters en dan is het wachten geblazen, want het maakt niet uit of je de monsters 1 keer bijt of 36 keer, kwa kill snelheid gebeurt er helemaal niks, dus zou meer gaan voor rabies 1 keer bijten dan switchen naar ribcracker of hellslayer en daar dan fury mee doen (nadat je 4 keer hebt geslagen met 1p feral rage ivm lifeleech)
Of skill points besparen en alleen feral rage gaan :P
Wellicht met een ignore target defence weapon alla cresent moon runeword heb je aan 1pt fury/feral wel genoeg.

Maak hem in een phaseblade ofc :)

de CTC static field zorgt ook voor meer crowd control.
Might en HOW zorgt voor je physical damage en OW zorgt voor sneller leeg lopende health bar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hahha ok das ook een goede tip idd. Misschien dat ik dat eerder doe dat ik Feral rage punten geef, in plaats van Grizzy dat is toch verspilling volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die runes heb ik wel voor cresecent moon, alleen nog een mooie phaseblade vinden met 3 sockets:P Sheal gevonden en een um tir had ik al op me mule:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 233705 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:54:
hahha ok das ook een goede tip idd. Misschien dat ik dat eerder doe dat ik Feral rage punten geef, in plaats van Grizzy dat is toch verspilling volgens mij.
Grizzy profiteer van de +skills.

lvl 1 dire wolf met +4 skills geeft al een behoorlijke grizzy life boost.
Kost je maar 4 punten en hij tanked echt goed hoor.

Trust me :)

Raven's zij ook goed, hebben blind voor je.
Zelfde als curse DIM Vision alleen voor een single monster.

neem spirit sword op switch voor grizzly raven pre buff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok, ja jij als druid expert moet het weten ;). dit wordt pas me tweede druid ooit. Dus ja weet ook niet precies wat de juiste skills zijn van hem in deze tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 233705 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:41:
ok, ja jij als druid expert moet het weten ;). dit wordt pas me tweede druid ooit. Dus ja weet ook niet precies wat de juiste skills zijn van hem in deze tree.
Kodiak bear vorige ladder had veel baat bij lvl 1 grizzly en lvl 1ravens :P
Prebuff op switch Spirit + Sigon shield en een clean +3 summon amulet.

Gaf me + 6 skills en een grizzly life van 1.6 - 2.2K bijna net zoveel als een valk :)
Als je zelf een jala's helm heb (+2 Druid +2 shape) dan heb je prebuff 1.9-2.6K life met je grizzly

BTW heb zelf nu een unid jala's voor 4fg op summoner
duur zijn ze niet :)

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 21-09-2007 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

10% Chance To Cast Level 17 Chain Lightning On Striking
7% Chance To Cast Level 13 Static Field On Striking
+20% Increased Attack Speed
+180-220% Enhanced Damage (varies)
Ignore Target's Defense
-35% To Enemy Lightning Resistance
25% Chance of Open Wounds
+9-11 Magic Absorb (varies)
+2 To Mana After Each Kill
Level 18 Summon Spirit Wolf (30 Charges)

geldt die -35% light resis op crescent moon ook voor de Light Damamage van een sorc?
zo ja, dan ga ik toch maar weer countess runnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 231894 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:01:
10% Chance To Cast Level 17 Chain Lightning On Striking
7% Chance To Cast Level 13 Static Field On Striking
+20% Increased Attack Speed
+180-220% Enhanced Damage (varies)
Ignore Target's Defense
-35% To Enemy Lightning Resistance
25% Chance of Open Wounds
+9-11 Magic Absorb (varies)
+2 To Mana After Each Kill
Level 18 Summon Spirit Wolf (30 Charges)

geldt die -35% light resis op crescent moon ook voor de Light Damamage van een sorc?
zo ja, dan ga ik toch maar weer countess runnen :)
Jupz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

woooooot
nooit geweten! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die -35% lightning res geldt toch alleen voor melee attacks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dalyxia schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:26:
[...]

dat dacht ik ook, maar dat is niet logisch dan, aangezien er geen light dam op het wapen zit...
dan zou het alleen op "adds + x lightning damage" zijn,
en dan is het opeens knap waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dit geldt ook voor lighting skills. aangezien ik dit heb gedaan op softcore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:26:
[...]

Nee hoor, zelfde als facet's :)

-resistance isn't capped at 0%, it's capped at -100%. A base 0 LR monster, when hit by a crescent moon using sorc, will have an effective resistance of -35% or, in other words, a 35% boost in total damage. Seems worth it to me.

maar

On the other hand a cresent moon sword will help you increase damage of lightning resistant monsters above resist 80 lightning say . But in almost all cases the damage fom occulus/ eschuta's temper is better.

en daar heb je ook nog eens 30% FCR mee ;)
Speed is meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Derr_Hans schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:38:
[...]

Nee hoor, zelfde als facet's :)

-resistance isn't capped at 0%, it's capped at -100%. A base 0 LR monster, when hit by a crescent moon using sorc, will have an effective resistance of -35% or, in other words, a 35% boost in total damage. Seems worth it to me.

maar

On the other hand a cresent moon sword will help you increase damage of lightning resistant monsters above resist 80 lightning say . But in almost all cases the damage fom occulus/ eschuta's temper is better.

en daar heb je ook nog eens 30% FCR mee ;)
Speed is meer damage.
maar als je nou enchant gebruikt om je weapon damage te vergroten, en daarnaast een light sorc bouwt, dan kun je volgens mij best een eind komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Jacub86 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:04:
[afbeelding]

Ik ben maar weer begonnen met het verkopen van full unid chars, hopen dat ze op hcl net zoveel opbrengen als op scl vorige ladder. Bumpen mag: http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=11269566&f=100
mooie keuze geweest, 1 curse skiller, 10fcr 11@ 4 dex ring en een 20 dex raven waren de enige boeiende dingen. Toch mooi 90fg voor gevangen. Hopelijk is m'n volgende batch zondag klaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jacub86 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:43:
[...]

mooie keuze geweest, 1 curse skiller, 10fcr 11@ 4 dex ring en een 20 dex raven waren de enige boeiende dingen. Toch mooi 90fg voor gevangen. Hopelijk is m'n volgende batch zondag klaar :p
maar heb je ook echt al die charms op de plekken gevonden die je aangeeft? of loop je de boel te belazeren en pak je elke charm die je vind? hoe vind je anders zo ontzettend veel charms??

• Jacub86
5 uur spelen per dag voor 3 dagen levert zonder problemen genoeg charms op. Toevallig zelf ooit nonstop pit/key runs gedaan? Ik heb nu alweer 1/6e char vol liggen met charms.

Als je wilt mag je volgende keer best alles checken met ilvl unit als je wilt, ik verberg niets hoor.

[ Voor 23% gewijzigd door Jacub86 op 22-09-2007 03:38 ]

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
En weer zijn me gloves foetsie zonder ook maar 1 keer dood te gaan. Dit wordt echt te gek. :S

Iemand magefist nodig?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.