Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
Ik run met mijn lvl 70 wind druid ook regelmatig CS, gaat zeer makkelijk. Het is nu weliswaar nog op nightmare, maar daar is m'n level/gear dan ook nog naar. Ik heb nu lvl 30 tornado en lvl 28 hurricane. Nog 5 punten in synergies en dan nog een betere pelt/belt/rings en ik zit goed. Ik gebruik spirit cs, spirit monarch, 3 ele amu, maffe helm, treks en magefists. Met 1 punt in oak maar slvl 8 oak heb ik 1219 life met 300 in vita. Maar mocht ooit iemand een +2druid/+3tornado pelt(of een 2/2) vinden dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorige ladder druid had een +4 Nado helm (2druid/2nado)
Spirit + Sigon Shield
Stealth Armor :)
Rare gloves en boots.
+3 Element Amu
+3 Summon Amu
GloomTrap

Miste wat Posion Resist.

@ NM zo safe als wat :) @ lvl 69
Low Str High Vita

@ hell miste ik life want met lvl 1 oak en +9skills had ik ook iets van 12xx a 13xx life
Uit mijn hoofd 3.3K nado en 1.5k hurricane

[ Voor 6% gewijzigd door Derr_Hans op 05-09-2007 16:07 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Ik doe nu op lvl 72 1,4-1,5k hurri en 3,5k tornado. Dus met een torch, anni en fatsoenlijke pelt moet dat nog een stuk meer kunnen. Als het budget het dan nog ooit toelaat dan ook nog soj/bk's.

Verwijderd

Gister weer een uurtje kunnen spelen, en de gebruikelijke plekken leverde geen items op...Ik loop dus een beetje rond in de Black Marsh, kill wat kleine ventjes, zie ik opeens een hel rune liggen...best leuk, maar het leukste komt nog, ik open een kistje, en wat valt daar uit...Tal amu... :D Die had ik nog nooit gevonden...Ik kan hem nog niet gebruiken (ben pas lvl 61), maar ik ben blij! verder heb ik alleen nog maar prut gear...:) Ik heb orb gemaxed en toch nog maar lvl 21... :'(

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Ik ben er trouwens weer achter waarom ik Orb/Firewall nooit een leuke combo vond... Snel rennende cold immune bosspacks zijn bijna niet te slopen :/

Volgende keer toch maar weer Orb/CL of Orb/Fireball of zo. Zelfs Orb/TS zou effectiever zijn.

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Jacub86 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:42:
Ik run met mijn lvl 70 wind druid ook regelmatig CS, gaat zeer makkelijk. Het is nu weliswaar nog op nightmare, maar daar is m'n level/gear dan ook nog naar. Ik heb nu lvl 30 tornado en lvl 28 hurricane. Nog 5 punten in synergies en dan nog een betere pelt/belt/rings en ik zit goed. Ik gebruik spirit cs, spirit monarch, 3 ele amu, maffe helm, treks en magefists. Met 1 punt in oak maar slvl 8 oak heb ik 1219 life met 300 in vita. Maar mocht ooit iemand een +2druid/+3tornado pelt(of een 2/2) vinden dan hoor ik het graag.
roep :+

ik heb nog wat dudu helmen liggen met nado en 3 os, dus daar kan je best iets leuks van maken (ik noem een dilerium ;) heb ook mog een 3werewolf helm liggen voor de liefhebber :)

zet ze wel op de hc-mule als ik eraan denk vanaaf :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Jacub86
Dat zou zeer relaxt zijn!
ik gisteren met wind druid ff hell den of evil doen, kom ik bij corpsefire... cold and physical immune

ja godver.... hoe krijg je cold en physical immune gastjes dood met wind druid?

Verwijderd

Mercenary :p Wat doet een pala offensive skiller met 20 life op scl?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 12:38:
Mercenary :p Wat doet een pala offensive skiller met 20 life op scl?
Merc doet ook phys damage, tenzij je hem elemental damage geeft kun je met een ele druid geen phys/cold immunes afmaken, gelukkig komen deze zeer weinig voor.
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:06:
[...]

Merc doet ook phys damage, tenzij je hem elemental damage geeft kun je met een ele druid geen phys/cold immunes afmaken, gelukkig komen deze zeer weinig voor.
Merc's ? Act 1 2 5 allen maal physical
Merc's act 2 Holy Freeze aura is COLD + Physical
Merc's act 1 FIRE Arrow kan ze pakken :P

of een

Act 3 merc Fire of Lightning :)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Derr_Hans schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:31:
[...]

Merc's ? Act 1 2 5 allen maal physical
Merc's act 2 Holy Freeze aura is COLD + Physical
Merc's act 1 FIRE Arrow kan ze pakken :P

of een

Act 3 merc Fire of Lightning :)
merc's act 1 hebben soms ook cold arrow
en kunnen zelfs lightning schieten of zelfs een aantal diablo spells doen (dwz casten wat diablo ook cast)
zie hier:
http://www.diabloii.net/townsfolk/mercs4.shtml

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Of je moet ze amplifyen.. misschien werkt dat wel

• BasieP
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:48:
Of je moet ze amplifyen.. misschien werkt dat wel
nope werkt niet.

Ik heb met coldsorc/merc combo eigenlijk nooit probs met die dingen.

Soms is het kut bij een quest (bijv den of evil) als er iemand col/phys immum is, maar verder loop ik gewoon door. Dan blijft ie maar leven hoor .. geen probleem :)

BasieP schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:52:
[...]

nope werkt niet.

Ik heb met coldsorc/merc combo eigenlijk nooit probs met die dingen.

Soms is het kut bij een quest (bijv den of evil) als er iemand col/phys immum is, maar verder loop ik gewoon door. Dan blijft ie maar leven hoor .. geen probleem :)
neej, precies, maar dan heb ik dus wel een act1 fire merc, maar die deed echt zo te weinig damage dat dat niet te doen was, corpsefire was ook nog spectral hit, sloeg merc in 1 klap dood, in de tijd dat ik tp maakte en merc revive deed was corpsefire alweer op full health....

wat is beste merc voor een wind druid? act1 2 of 3?

• BasieP
Dalyxia schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:09:
[...]

neej, precies, maar dan heb ik dus wel een act1 fire merc, maar die deed echt zo te weinig damage dat dat niet te doen was, corpsefire was ook nog spectral hit, sloeg merc in 1 klap dood, in de tijd dat ik tp maakte en merc revive deed was corpsefire alweer op full health....

* BasieP zou voor een a2 defencive gaan. Das mijn allround favorite :)

• Jacub86
Idd freeze ftw!

Btw wat was het lvl waarop je het beste nm cows kon doen? 30 of 35?

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
BasieP schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:37:
[...]

merc's act 1 hebben soms ook cold arrow
en kunnen zelfs lightning schieten of zelfs een aantal diablo spells doen (dwz casten wat diablo ook cast)
zie hier:
probleem is alleen wel dat je daarvoor eigenlijk je rogue
+13 to all skills oid wil geven...

Veel verder dan +3 of +4 kom ik niet...

/edit: lvl 52 Really Cool! She actually uses Diablo's lightning; same animation, colour and everything, even the sound!

das dus +52 to all skills... probeer het maar online zonder open bnet :P

[ Voor 17% gewijzigd door Mooneater op 06-09-2007 14:46 ]

Dalyxia schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:09:
[...]

Act 1 Fire :P
Al doet ze dan ook niet veel damage.

Azurewrath act 5 merc :P
magic damage

• BasieP
@mooneater:
+5 moet te halen zijn. 6 misschien ook nog wel, (ken bogen niet zo goed) maareuh, daarboven is puur voor de fun uitgezocht idd. Kan je online niks mee :P

BasieP schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:51:
@mooneater:
+5 moet te halen zijn. 6 misschien ook nog wel, (ken bogen niet zo goed) maareuh, daarboven is puur voor de fun uitgezocht idd. Kan je online niks mee :P
+2 Faith +2 COH +2 Shako = 6 :P

• Mooneater
BasieP schreef op donderdag 06 september 2007 @ 14:51:
@mooneater:
probleem is dat je niet +1 to amazon skills, maar +1 to all skills moet hebben,

en dan kom ik niet veel verder dan +2 to all met faith...

dus dat kom je max op shako // eni // faith = 6 idd :)

is icebolt ;)
Mooneater schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:05:
[...]

probleem is dat je niet +1 to amazon skills, maar +1 to all skills moet hebben,

en dan kom ik niet veel verder dan +2 to all met faith...

dus dat kom je max op shako // eni // faith = 6 idd :)

is icebolt ;)
:) Fire arrow rogue nemen met deze items en je heb een Fire/Cold/Physical rogue.
Dit is toch best te testen ?? :P

• kwakke01
Derr_Hans schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:13:
[...]

:) Fire arrow rogue nemen met deze items en je heb een Fire/Cold/Physical rogue.
Dit is toch best te testen ?? :P
kan je dan niet beter een arcaine armor nemen? kan je tenminste weer een ias jewel plaatsen ;)

ipv de shako mss een nightwing voor wat colddam :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

kwakke01 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:18:
[...]

kan je dan niet beter een arcaine armor nemen? kan je tenminste weer een ias jewel plaatsen ;)

ipv de shako mss een nightwing voor wat colddam :)
Weet niet of die skills geplaats zijn door die hack/editor.
Zo nee, lijk het me wel stoer :)

Arkaine is die niet wat zwaar voor een roque ?

BasieP schreef op donderdag 06 september 2007 @ 13:37:
[...]

zie hier:
Die bug is al opgelost overigens. En ze hadden jewels met +7 to all skills, ik heb ze nog niet online ladder gezien ;)
Pheno79 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:27:
[...]

Die bug is al opgelost overigens. En ze hadden jewels met +7 to all skills, ik heb ze nog niet online ladder gezien ;)
Niet ??

Laatst nog gevonden bij BAAL @ Classic op UberHellSuperTristramCity..

• BasieP
Pheno79 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:27:
[...]

volgens mij is de bug niet opgelost.
Met item editor kan je zelf items maken, (binnen bepaalde grenzen) en kan je dus ook jewels +7 skillsg even (wat direct de max is (3 bits = 8 mogelijkheden 0-7 +skills)
Verder kunnen ze helmen geloof ik +15 skills hebben oid, en armors ook zoiets. verder met een berg sockets. Een boog met 6 sockets en dus 6*7 +skills komt aan +42 skills. Door de juiste gear te pakken kan je dan testen wat je merc doet met die skills.

Net als dat +skills werken op een A2 merc (verhoogt lvl van bijv defiance aura or holy freeze aura) werkt het ook op de A1 merc's.
Dit doet het volgens mij nog steeds op b.net en singleplayer.

Ik zou zeggen: test het uit (heel simpel door bijv een a1 merc te pakken met shako en +1 armor)
Als je lightning ziet werkt het, anders is het gefixed

[ Voor 4% gewijzigd door BasieP op 06-09-2007 15:49 ]

BasieP schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:47:
[...]

Met item editor kan je zelf items maken, (binnen bepaalde grenzen) en kan je dus ook jewels +7 skillsg even (wat direct de max is (3 bits = 8 mogelijkheden 0-7 +skills)
Verder kunnen ze helmen geloof ik +15 skills hebben oid, en armors ook zoiets. verder met een berg sockets. Een boog met 6 sockets en dus 6*7 +skills komt aan +42 skills. Door de juiste gear te pakken kan je dan testen wat je merc doet met die skills.

Net als dat +skills werken op een A2 merc (verhoogt lvl van bijv defiance aura or holy freeze aura) werkt het ook op de A1 merc's.

Ik zou zeggen: test het uit (heel simpel door bijv een a1 merc te pakken met shako en +1 armor)
gefixxed, gezien mijn cursemancers roguemerc faith, coh en shako heeft. Het zit er echt niet meer in :)

• BasieP
he flauw :/

Ik was me ook al aan het verheugen, maar helaas. Al schopt ze ontzettend kont met die items. Coh heb ik zelf, maar ik wilde ven zien of die lighthose er zou komen...coh op een merc die al fullres is...mja, niet echt nuttig.

Ik zal hem, nog even permen, samen met reviva, zodat ik ze niet kwijt ben op non ladder.
BasieP schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:47:
[...]

+7 skills is max wat je op een item kan zetten dus jewel +7 skills

dus +7 helm met max 3 sockets = 28 skills
weapon bijv phaseblade doet max 6 sox + base 7 skills = 49skills
shield max 4 sox + base 7 skills = 35 skills
armor max 4 sox + base 7 skills = 35 skills
gloves +7
belt +7
amu +7
rings +7 x2
boots +7
+7 all skills sc x 40 = 280 skills
----------
totaal kan je zelf dus 469 skills halen :P
maarja, kan je net zo goed ook direct aura on equip erop zetten en dit is single player gezeur, waar je geen drol aan hebt, krijg je dit soort items
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maartenvanfaassen/files/smallcharm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/maartenvanfaassen/files/phaseblade.jpg
Dalyxia schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:09:
[...]

gloves +7
belt +7
amu +7
rings +7 x2
boots +7
----------
maarja, kan je net zo goed ook direct aura on equip erop zetten en dit is single player gezeur, waar je geen drol aan hebt, krijg je dit soort items
[afbeelding]
[afbeelding]
I Offer 1 fg :')

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:07
Nm.. :x

[ Voor 100% gewijzigd door Xerox op 06-09-2007 20:25 ]

PSN: Redrafted

• WhiteWolf118
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cipri
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

Cipri

Of niet natuurlijk...

Topicstarter
Dalyxia schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:09:
[...]

gloves +7
belt +7
amu +7
rings +7 x2
boots +7
----------
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een bout dingen zeg. Waar zijn je 100% CtC on attack/on killing fire/lightning/ice spells, en de 100% slayed returns as Diablo om je eigne legertje van Diablo's te maken :')

-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cipri schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:05:
[...]

Wat een bout dingen zeg. Waar zijn je 100% CtC on attack/on killing fire/lightning/ice spells, en de 100% slayed returns as Diablo om je eigne legertje van Diablo's te maken :')
Nog n00berish de 700% cb op dat zwaard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:28:
[...]

Nog n00berish de 700% cb op dat zwaard ;)
Het is superior dus kan nog een runeword in :)
Zou gaan voor last wish in deze heb je nog meer cb en nog een might :P :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

heej, is er hier nog iemand die vanavond 2x wil helpen met de ubers? Ik geef je er 1 van de 2 torches voor :)

SCL ofc

[ Voor 4% gewijzigd door FrostXL op 07-09-2007 15:34 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
Derr_Hans schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 14:18:
[...]

Het is superior dus kan nog een runeword in :)
Zou gaan voor last wish in deze heb je nog meer cb en nog een might :P :) :+
ware het niet dat er al 6 jewels in zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BasieP schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:38:
[...]

ware het niet dat er al 6 jewels in zitten ;)
zeur zeur zeur, twas maar als voorbeeld, de 700% cb komt doordat ik gewoon ff snel die small charm in een jewel heb verandert, de magic waardes van de jewel als base voor de phaseblade heb gebruikt en dan 6 jewels in de phaseblade, mja en op 1 jewel zit dan al 100 cb

wat wil je er dan allemaal op hebben zitten? de "immune to all kinds of damage" mod bestaat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Aangezien een aankondiging van Diablo III achterwege is gebleven en Titan Quest mij niet echt kan bekoren toch maar weer Diablo II voor de zoveelste keer geinstalleerd. Ik zag vrij recent een lijst met accounts voorbijkomen. Kan ik deze toevoegen aan mijn friends? Ga voor HC, laatste keer gedaan en was me goed bevallen. Erg spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Voel je vrij ons toe te voegen(ik neem aan dat ik namens iedereen van de HC groep mag spreken :p) dan kunnen we je op weg helpen. Ik heb een enchantress waarmee je in no time lvl 20-25 bent, daarna kan er vast wel iemand wat br's ofzo voor je doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Is er nog iemand van SCL die ik kan toevoegen, halve friends list is al niet meer...en het is nu een beetje leeg xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Je zou mij toe kunnen voegen. :)
*Burnedphoenix @ D2x SCL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:00
Net een SoJ gevonden :) Wil iemand hem kopen voor 75FG?

hier is trouwens een lijstje met items die ik nog te koop heb > http://forums.d2jsp.org/i...&f=170&st=0#entry58600327
20% korting voor gotters :p

[ Voor 61% gewijzigd door pingkiller op 07-09-2007 20:45 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
FrostXL schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 15:33:
heej, is er hier nog iemand die vanavond 2x wil helpen met de ubers? Ik geef je er 1 van de 2 torches voor :)

SCL ofc
Als je nog niemand hebt gevonden dan wil ik je wel helpen. Ubers zijn meestal geen probleem, behalve af en toe mehp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
Maldred schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:01:
[...]

Als je nog niemand hebt gevonden dan wil ik je wel helpen. Ubers zijn meestal geen probleem, behalve af en toe mehp :)
Om Ubers te doen moet je een Smittadin hebben?
Iemand had't laatst over een 1point smiter (dacht Pingkiller). :)
Wel de beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Burnedphoenix schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:05:
[...]

Om Ubers te doen moet je een Smittadin hebben?
Iemand had't laatst over een 1point smiter (dacht Pingkiller). :)
Wel de beste?
Je hoeft niet perse een 1pt smiter te hebben, maar die kunnen het het makkelijkst met redelijk goedkope gear. Ik kan de ubers ook aan,hoewel mijn smiter ook vaak doodgaat tegen meph. Maar met een goeie bo is het 10xmakkelijker.

En ik help iedereen graag met een ubers run. Ik vertel je er alleen wel bij dat je misschien meer verdiend door keysets te verkopen dan torches. Je verdiend alleen je keyset terug met een pally/sorc torch of een (near) perfect andere torch. Niet pally/sorc gewone torches gaat voor pul-um weg.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
pingkiller schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:11:
[...]

Je hoeft niet perse een 1pt smiter te hebben, maar die kunnen het het makkelijkst met redelijk goedkope gear. Ik kan de ubers ook aan,hoewel mijn smiter ook vaak doodgaat tegen meph. En met een goeie bo is het 10xmakkelijker.

...
Meph kan idd best lastig doen, maar meestal als die curse eenmaal aanslaat lukt het meestal wel :). Maarja soms duurt het net iets te lang voordat die aanslaat

[ Voor 90% gewijzigd door Maldred op 07-09-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
[...]

Je hoeft niet perse een 1pt smiter te hebben, maar die kunnen het het makkelijkst met redelijk goedkope gear. Ik kan de ubers ook aan,hoewel mijn smiter ook vaak doodgaat tegen meph. Maar met een goeie bo is het 10xmakkelijker.

En ik help iedereen graag met een ubers run. Ik vertel je er alleen wel bij dat je misschien meer verdiend door keysets te verkopen dan torches. Je verdiend alleen je keyset terug met een pally/sorc torch of een (near) perfect andere torch. Niet pally/sorc gewone torches gaat voor pul-um weg.
Het is niet dat ik het uiteindelijk steeds ga doen, het is ook omdat ik niet meer weet welke andere characters ik moet maken.
Verder wil ik ze gewoon 1 keer zien/vermoorden. Ben lang weggeweest, dus ik ken het niet echt meer. Vroeger heb ik 2 keer een Uber-Diablo "Walks the Earth" meegemaakt, dus 2 anni's, verder nooit wat leuks. :)
Verder ben ik met een vriend nu een WindDruid en een Lightsorc aan't maken.

Edit: Ik kan met me Sorc geen Nihlatak killen, dus kan geen Destruction keys halen, als ik dan de Hate en Terror keys verkoop, krijg ik er toch minder voor? Of is er een goede char om Nihlatak te killen voor keys?

[ Voor 10% gewijzigd door Xerox op 07-09-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Burnedphoenix schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:20:
[...]

Het is niet dat ik het uiteindelijk steeds ga doen, het is ook omdat ik niet meer weet welke andere characters ik moet maken.
Verder wil ik ze gewoon 1 keer zien/vermoorden. Ben lang weggeweest, dus ik ken het niet echt meer. Vroeger heb ik 2 keer een Uber-Diablo "Walks the Earth" meegemaakt, dus 2 anni's, verder nooit wat leuks. :)
Verder ben ik met een vriend nu een WindDruid en een Lightsorc aan't maken.
Wees blij dat je uberdia al hebt gemold. Uber tristram kan je eigenlijk altijd hebben, tenminste met de keys :). Uberdia heb ik nog nooit gezien en zal wrs ook niet gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Uberdia is dan ook een ubersissy, toen ik m'n zmiter nog aant levelen was had ie em al in notime liggen, stelde werkelijk waar niets voor. Ubermeph moet je tenminste nog moeite voor doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

[...]

Wat kan je voor een keyset vragen dan?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
FrostXL schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:50:
[...]

Wat kan je voor een keyset vragen dan?
ist? 30-35FG ofzo? iets in die richting volgens mij. Dat is 3x3 he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Jacub86 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:40:
Uberdia is dan ook een ubersissy, toen ik m'n zmiter nog aant levelen was had ie em al in notime liggen, stelde werkelijk waar niets voor. Ubermeph moet je tenminste nog moeite voor doen :p
Wil toch een keer dat ubersissy ontmoeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heej zeg, ik ben de hele avond online geweest maar heb helemaal niemand online gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Op hcl was er wel activiteit :p hint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL

FrostXL

cool as ice

Edit: Ik kan met me Sorc geen Nihlatak killen, dus kan geen Destruction keys halen, als ik dan de Hate en Terror keys verkoop, krijg ik er toch minder voor? Of is er een goede char om Nihlatak te killen voor keys?
Ik kill nila ook gewoon met m'n sorc, met blizzard. Moet je wel het geluk hebben dat hij geen cold immue is, maar als hij dat niet is, is hij echt makkelijk neer te halen :)

Een hammerdin of light sorc zou mss meer geschikt zijn, maar hoe ik het nu doe gaat het ook prima.
pingkiller schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 21:54:
[...]

ist? 30-35FG ofzo? iets in die richting volgens mij. Dat is 3x3 he.
Woei, echt zoveel? das niet mis, ga ik eens wat keys verkopen @ d2jsp (bumps zijn welkom :) )

[ Voor 4% gewijzigd door FrostXL op 09-09-2007 09:50 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Er is weer een nieuwe priceguide @ d2jsp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Leuk :) gaat wel snel vindt ik.

Trouwens daar staat dus nu geen java skl met faster run/walk, maar die biedt ik dus nu juist aan. Iemand daar een ideetje over wat ik daarvoor kan vragen?

http://forums.d2jsp.org/i...&f=170&st=0#entry58687927

[ Voor 17% gewijzigd door Maldred op 08-09-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
WTF?! ik ga denk ik huilen. Ik zit die topics op scl te kijken en die prijzen echt abnormaal laag :o Wc skillers schelen een factor 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Oh,die 3x3 prijzen zijn ook ingezakt. Zie er nu een staan voor 21FG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, even mijn chars een keer aangeraakt, zodat ze niet geheel weg zijn als ik terug kom. Daarna zie ik nog wel of ik doorga, tegen die tijd zijn er were een zooitje Wii spellen uit, die lijken me leuker dan D2 in poor man mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
Tegen die tijd staat je gear allang klaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spier084
  • Laatst online: 07-08 23:11
#####
Mensen even tussendoor een noob question, ondanks dat ik al jaren d2 speel, ben ik niet zeker wat precies het %ed is dat een ethereal armor krijgt. Ik heb namelijk een eth sacred armor gevonden en wil weten of de base defense max is...anders verkoop ik hem..
#####

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
50% op de base

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spier084
  • Laatst online: 07-08 23:11
ok, dus 600 wordt 900, thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

natures peace ring op een char naar keuze en nita is als makkelijk als plassen

@jacub86
en met wc skillers wordt het al helemaal makkelijk plassen

[ Voor 7% gewijzigd door Dalyxia op 09-09-2007 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:31:
Leuk :) gaat wel snel vindt ik.

Trouwens daar staat dus nu geen java skl met faster run/walk, maar die biedt ik dus nu juist aan. Iemand daar een ideetje over wat ik daarvoor kan vragen?

http://forums.d2jsp.org/i...&f=170&st=0#entry58687927
frw is zelfde prijs als een clean skiller volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Dalyxia schreef op zondag 09 september 2007 @ 00:11:
[...]

frw is zelfde prijs als een clean skiller volgens mij
Denk het tegenwoordig ook. Maar toch net iets meer voor gekregen dan een clean sk :).

Vind dat soms wel raar, al die prijzen dan. Voor net ergens 1 puntje meer betaalt men gewoon het dubbele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op zondag 09 september 2007 @ 00:31:
[...]

Denk het tegenwoordig ook. Maar toch net iets meer voor gekregen dan een clean sk :).

Vind dat soms wel raar, al die prijzen dan. Voor net ergens 1 puntje meer betaalt men gewoon het dubbele.
tja, mensen willen het perfecte van het perfecte en sinds de drop rate van een perfect item zo klein is, is het aanbod van perfecte items gewoon veel lager, en dus veel duurder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 09 september 2007 @ 00:04:
[...]

natures peace ring op een char naar keuze en nita is als makkelijk als plassen

@jacub86
en met wc skillers wordt het al helemaal makkelijk plassen
Alleen die ellendige vipers in zijn buurt kunnen nog wel eens lief zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zondag 09 september 2007 @ 08:40:
[...]

Alleen die ellendige vipers in zijn buurt kunnen nog wel eens lief zijn....
met plassen moet je ook richten, voor je merc zijn vipers idd niet lief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Voor een soso ook niet altijd :(. Maar dat zijn dolls ook niet.

Gister wel een hachelijk momentje, ik rush jacub en kwakke ff door nightmare komen we bij ancs. We gaan erin en slopen die ancs hard natuurlijk maar 1 was FE, ik beetje niet opletten met soso en boem ding ontploft in mijn gezicht. Gevolg 18 hp left :D. Pfew lucky me.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig iemand die een smiter oid heeft op sc ladder voor een uberdaiblo?
Zo ja kom game: N ral rune

Te laat:(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:32:
Is er toevallig iemand die een smiter oid heeft op sc ladder voor een uberdaiblo?
Zo ja kom game: N ral rune

Te laat:(
kut man, das altijd het neppe als je in een game zonder password zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49
Is er iemand die op SCL een Pride heeft? (Pride 4 Socket Polearms Cham + Sur + Io + Lo)

Ik heb er een nodig maar niemand heeft er 1 :'(

Als iemand een ethereal 4 socket CV heeft, dan wil ik die ook wel overnemen :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
damn net deze wand gevonden ---> Afbeeldingslocatie: http://img263.imageshack.us/img263/1230/sorcstaffpo5.jpg

alleen geen fcr maar blijft mooi.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
ik zag em op jsp voorbijkomen en dat is idd een mooi stokkie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49
*O* *O* *O*

M'n Bowazon is zo goed als af :D

Op m'n zon:

Faith GMB (15 fana, 2 skills _O_)
Windforce (7%)
Fortitude Scarab Husk (27 res)
M'avina's Tenet (15% ias socketed)
Cat's eye
Gore Rider
Laying of Hands
5%ml/8%ll/20%fire res rare ring
Raven Frost
Nosferatu's Coil
Hellfire Torch (17/17)
Annihilus (17/15/6)

Op m'n merc:

Pride eth. CV (lvl 19 Concentration _O_)
Fortitude Boneweave (26 res)
Andariel's Visage (Ral)

Faith:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dinkela/Screenshot011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dinkela/Screenshot012.jpg

Windforce:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dinkela/Screenshot013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/dinkela/Screenshot014.jpg

Wat er nu nog moet veranderen:

Betere Gore Riders (162%ed nu), of Wartravellers.
Laying of Hands > 20% ias/dex/lightning resist gloves
Betere Torch
Betere Anni

:P

[ Voor 30% gewijzigd door Angeloonie op 10-09-2007 01:11 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 10 september 2007 @ 01:02:
*O* *O* *O*

M'n Bowazon is zo goed als af :D

Op m'n zon:

Faith GMB (15 fana, 2 skills _O_)
Windforce (7%)
Fortitude Scarab Husk (27 res)
M'avina's Tenet (15% ias socketed)
Cat's eye
Gore Rider
Laying of Hands
5%ml/8%ll/20%fire res rare ring
Raven Frost
Nosferatu's Coil
Hellfire Torch (17/17)
Annihilus (17/15/6)

Screenshot014.jpg"]afbeelding[/url]]

Wat er nu nog moet veranderen:

Betere Gore Riders (162%ed nu), of Wartravellers.
Laying of Hands > 20% ias/dex/lightning resist gloves
Betere Torch
Betere Anni

:P
op, check je res dan, die zuigt ballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 10 september 2007 @ 10:09:
[...]

op, check je res dan, die zuigt ballen
Who cares, als ranged zou er geen meteor op je hoofd moeten vallen :)
15 van faith, 30 van anya, 15 + 17 torch/anni. An sich genoeg voor een bowa. Op hcl kun je met deze items nog glass canon gaan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
heb met m'n pally wat koes hell gedaan in de hoop dat er iets leuks zou vallen... niet dus, behalve een zooi GG.

in heb daarmee een zooi circlets gegambeled, maar alleen een 2 fireskills was bruikbaar voor mij. De anderen; 3skills necro circlets (alle trees 1) een 3 dudu-tree circlet, en een paar 1 skills circlets heb ik op de gotHC mule gezet voor de liefhebber. als iemand nog een 3 fireskills helm overheeft, houd ik me aanbevolen. evenals een 3 fireskills amu :)

Hammer is nu lvl 82, en heeft naast full resi (90/90/95/90) ook nog eens absorb van raven/dwarf/t-gods. Daarnaast 12,5K def en 74% block :D
daarmee owned hij hell redelijk, en lacht ie gloams uit :P

nu nog melee dam terugdringen, en dan zou hij in orde moeten zijn :)

xtra fast packs blijven echter gevaarlijk :( gelukkig dient mn merc als early warning system) en ik blijf nu zoveel mogelijk uit de buurt van fe-creatures :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe aanwinst.

Free bumps zijn zeer welkom.

http://forums.d2jsp.org/i...&f=170&st=0#entry59117300

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Have fun :)

--

BTW is realm down ??
kom niet op bnet wel asia :S enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tot laterz pheno, en ook daar hebben ze internet-café's ;)

heb weer een zooi 2skills circlets op gothcmules gegooid. een paar pally's, druids, ama & necro liggen daar te wachten tot er iemand interesse toont :P (in totaal een stuk of 15 nu; en ik blijf voorlopig gambellen tot ik een 3 fireskills heb :P

[ Voor 39% gewijzigd door kwakke01 op 12-09-2007 01:21 ]

kwakke01 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:47:
[...]

tot laterz pheno, en ook daar hebben ze internet-café's ;)

heb weer een zooi 2skills circlets op gothcmules gegooid. een paar pally's, druids, ama & necro liggen daar te wachten tot er iemand interesse toont :P (in totaal een stuk of 15 nu; en ik blijf voorlopig gambellen tot ik een 3 fireskills heb :P
+2 sorc denk aan mij..

Als ik eenmaal wat gear heb dan begin ik aan een holymotherofgot2
Wellicht dat ik een Orb Nova Defence sorc maak.

Daarvoor heb ik alleen een MAL nodig

• kwakke01
Derr_Hans schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:04:
[...]

+2 sorc denk aan mij..

Als ik eenmaal wat gear heb dan begin ik aan een holymotherofgot2
Wellicht dat ik een Orb Nova Defence sorc maak.

Daarvoor heb ik alleen een MAL nodig
uit mn hoofd zitten er nu 3 circlets met allemaal +3 uit een van de necro-skilltabs op, een 3 shaper
2x 2pally, 1x 2combat e1x 2 ele, een aantal +1 ama, waaronder 1 met 10 frw (of was het nu ias?)
en nog een paar.

Gisteravond nog even doorgegan en aan mn sorc zitten werken. Hij heeft nu als melee set-up tijdelijk IK-gloves, tal-rasha belt en een 3pemerald death mask zodat ie z'n crescent moon PB aankan. Daarnaast draagt ie in melee-style een saracent amulet 12/20 carrion ring, een 10fcr dual resi ring met 29 life, ww's en een tiamat's rebuke. Daarmee deed hij op NM diff bij eldrich 1-hit kills :)

als ik strakjes een torch/anni op deze sorc kan zetten, kan ik wat dex-equip vervangen voor betere items, maar ik denk dat ik voorlopig terugschakel op raven bow, want ik heb maar 600 life, en da's niet echt confortabel :(

merc heeft nu een LL armor, een pesant crown en een eth obedience thresher :P daarmee owned hij dia NM (als die tenminste niet te veel lighning spuugt ;) )

ench komt van een spirit monarch, 2soso 2 ench orb, mages, enlightenment (moet voor melee-style nog een shaft ofzo, of liever een duriels shell voor de resi :P) en een 2 fire circlet.
daarmee kom ik atm op ~1,6K fire afgifte, en doe ik met raven boog ~ 5K dam

voor de prebuf heb ik een 4s 3 ES staff gevonden, maar dat houdt in dat ik telekin ook moet vullen, en die punten wil ik eigenlijk in light mastery//thunderstorm stoppen...

Heeft alleen 9 es zonder synergien nut???

uiteindelijke doel is nog steeds een OMFG-char met double dream, forti, crescent moon,carrion/raven, gores & laying...

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 12-09-2007 09:27 ]

:)

Cresent Moon's, Dat is wat mijn barb ook gaat gebruiken.
Althans als hij oooooit hoger als lvl 10 komt.

Wordt double swing barb, 2xcresent moon in een pb geeft me al een 5.5 fps attack moet ik ergens nog 6% vandaan halen, Lavagouts komt hierbij in gedachte ;)

Daarnaast Gore's Duress en Guilimens
Hopelijk highlords amulet.

Dan kijken wat er met mijn resist gebeurt. :)

Geeft me wel 75% OW 65% CB en 20+highlord's% DS en een beetje Critical Strike van de mastery skill.
2x de CTC Static Field helpt hierbij ook :) Hopen dat het wat wordt, alleen 2x UM's vinden...

Hij heet niet voor niets iGoTCBOWDSforU

[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 12-09-2007 09:36 ]

• kwakke01
Derr_Hans schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:35:
:)

Cresent Moon's, Dat is wat mijn barb ook gaat gebruiken.
Althans als hij oooooit hoger als lvl 10 komt.

Wordt double swing barb, 2xcresent moon in een pb geeft me al een 5.5 fps attack moet ik ergens nog 6% vandaan halen, Lavagouts komt hierbij in gedachte ;)

Daarnaast Gore's Duress en Guilimens
Hopelijk highlords amulet.

Dan kijken wat er met mijn resist gebeurt. :)

Geeft me wel 75% OW 65% CB en 20+highlord's% DS en een beetje Critical Strike van de mastery skill.
2x de CTC Static Field helpt hierbij ook :) Hopen dat het wat wordt, alleen 2x UM's vinden...

Hij heet niet voor niets iGoTCBOWDSforU
:D
heb geloof ik nm 5%cb unique gloves ergens; zal vanaaf eff checken :)
mijne wordt een boss-killer vandaar de keuze voor laying :) guillaume is idd een goeie optie, maar dan kom je idd moeilijk uit met je resi... gores hebben al CB, en de rest is toch eledam bij mij, dus ik denk dat ik voor iets als een talmask ga :) highlords alleen als ik genoeg stats heb om saracens te droppen, anders houdt ik die gewoon voor de stats/resi :)

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 12-09-2007 09:42 ]

Verwijderd

pfff
na ongeveer 20 Countess-runs, heb ik als hoogste een Thul en een Shael gevonden...
en 2 Keys :(
Schiet niet echt op zo...
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:08:
pfff
na ongeveer 20 Countess-runs, heb ik als hoogste een Thul en een Shael gevonden...
ik heb hetzelfde en dan ook met summoner en nita, heb denk ik al wel 60 tot 80 runs gedaan... en de buit: 3 terror 2 hate en 1 destruction, hoogste rune een shael

dat ging vorige ladder toch echt beter
kwakke01 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:23:
[...]

uit mn hoofd zitten er nu 3 circlets met allemaal +3 uit een van de necro-skilltabs op, een 3 shaper
2x 2pally, 1x 2combat e1x 2 ele, een aantal +1 ama, waaronder 1 met 10 frw (of was het nu ias?)
en nog een paar.

Gisteravond nog even doorgegan en aan mn sorc zitten werken. Hij heeft nu als melee set-up tijdelijk IK-gloves, tal-rasha belt en een 3pemerald death mask zodat ie z'n crescent moon PB aankan. Daarnaast draagt ie in melee-style een saracent amulet 12/20 carrion ring, een 10fcr dual resi ring met 29 life, ww's en een tiamat's rebuke. Daarmee deed hij op NM diff bij eldrich 1-hit kills :)

als ik strakjes een torch/anni op deze sorc kan zetten, kan ik wat dex-equip vervangen voor betere items, maar ik denk dat ik voorlopig terugschakel op raven bow, want ik heb maar 600 life, en da's niet echt confortabel :(

merc heeft nu een LL armor, een pesant crown en een eth obedience thresher :P daarmee owned hij dia NM (als die tenminste niet te veel lighning spuugt ;) )

ench komt van een spirit monarch, 2soso 2 ench orb, mages, enlightenment (moet voor melee-style nog een shaft ofzo, of liever een duriels shell voor de resi :P) en een 2 fire circlet.
daarmee kom ik atm op ~1,6K fire afgifte, en doe ik met raven boog ~ 5K dam

voor de prebuf heb ik een 4s 3 ES staff gevonden, maar dat houdt in dat ik telekin ook moet vullen, en die punten wil ik eigenlijk in light mastery//thunderstorm stoppen...

Heeft alleen 9 es zonder synergien nut???

uiteindelijke doel is nog steeds een OMFG-char met double dream, forti, crescent moon,carrion/raven, gores & laying...
waarom crescent moon en geen passion? ench voor de attack speed en niet voor de fire damage en zeal als attack skill

maarja, double dream moet je hebben voor de echte damage, en das nogal duur, of je nou crecent moon of passion hebt ES heeft natuurlijk altijd voordeel, ook al is het maar level 9, neemt altijd wat damage over van je life, en sinds je als melee toch niet veel mana gebruikt, misschien zelfs nog wel wat mana leech in je ring, dan gaat ES toch nog best veel damage absorben
Cresent heeft -xx% lit damage en Ignore Defence :)

Dat heeft passion niet..

• kwakke01
Derr_Hans schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:29:
Cresent heeft -xx% lit damage en Ignore Defence :)

Dat heeft passion niet..
-35% en bij 5K lightdam geeft dat wel mee :P

en ench geeft geen IAS, alleen een AR bonus. ias moet komen van de gear (daarom droeg ik tot nogtoe goldwrap en ias gloves) en/of ias-jewels een tal-helm met een 15/15 erin zou wel lekker zijn :D

[ Voor 28% gewijzigd door kwakke01 op 12-09-2007 10:54 ]

• Mooneater
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:08:
pfff
Ik deed gisteren een Countess run: io rune .... het kan dus wel :D

Verwijderd

Mooneater schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:12:
[...]

Ik deed gisteren een Countess run: io rune .... het kan dus wel :D
ik heb gewoon de mazzel niet :(
maar we gaan gewoon verder, dan maar een beetje cuben :)
kwakke01 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:48:
[...]

-35% en bij 5K lightdam geeft dat wel mee :P

en ench geeft geen IAS, alleen een AR bonus. ias moet komen van de gear (daarom droeg ik tot nogtoe goldwrap en ias gloves) en/of ias-jewels een tal-helm met een 15/15 erin zou wel lekker zijn :D
Zeal heeft 5 attack mits je +4 skills heb op de gear die je in melee stand draagt.

Zeal is wel snel, en zal je killing speed wel verhogen.
Alleen je bent wel AR afhankelijk :)

Cresent Moon heeft ignore target defence en -35% lit damage en ctc chain lightning wat weer extra damage is vanwege de maxed LightMastery.

Je zou deze sorc makkie zonder toevoeging van dex alles kunnen raken, mits je een bow heb die Guide Arrows schiet voor bosses.

GA + Ench + 2x Dream is genoeg damage op Bosses / Champs / Act Bosses
Cresent Moon + Ench + 2x Dream is altijd hit op normale monsters..

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.