heb dit al voor de vakantie gepost in andere topic, maar omdat ik nog niet echt antwoord heb gehad nogmaals,
na 1 jaar gebruik te hebben gemaakt van de E900 met t-mobile flex25 ben ik toe aan een nieuwe telefoon. liefst een smartphone. Nu heb ik een paar vraagjes waarvan ik hoop dat jullie me mee kunnen helpen.
Wordt hij nou echt sloom als je hem een tijdje gebruikt? Moet je dan rebooten ofzo en zo ja hoelang duurt dit?
Ik was me tmij flex25 vaak over mn beltegoed heen, betaal gemiddeld 35 euro pm ipv 25 euro.. Flex is wle zo handig dat extra minuten dus goedkoper zijn ipv duurder.
Nou heeft t-mobile geen htc touch, of komt deze nog in mda vorm, zo ja wanneer?
Welke provider kan ik het best bij terrecht? Ik wil graag zo'n onbepert internet abbo van 10 euro of goedkoper, wil 9292ov, weer, email ect checken. Nou zag ik dat je bij vodafone 50mb limiet heb? is dat overal zo of alleen bij vodafone, en ga je hier snel overheen?
Oh liefst wil ik idd een abbo+toestel combinatie, waar zou ik het beste bij uitzijn met mijn bovengenoemde gebruik?
[edit]
verdomme nu blijkt dat t-mobile toch wel de mda touch heeft, (nie tin de winkel gezien), ik moet mn abonnoment bij t-mobile verlengne of opzegge dus ik zit eraan te denken web relax 250 + internet bundel+mda touch te nemen. Zit ik goed bij t-mobile of kan ik beter overstappen?? En is er veel anders/slechter aan de mda versie dan die van htc of niet?
Ik zit nu te denken om na de zomer vakantie dus de MDA Touch te nemen met een t-mobile web relax 250 + internet abbo. Volgens de tmobile site komt dat neer op 25 euro +9,50 (waarvan 50% korting eerste half jaar) normaal kost relax web 250 30 euro maar er staat relax tarief 25,-

dus intotaal 10 euro korting eerste halfjaar neem ik aan?
Wat zijn trouwens de regels bij relax web abbo? ik had altijd flex dus ben ik gewend dat als je over je belminuiten gaat het goedkoper wordt, hoeveel betaal je nu per minuut dat je eroverheen gaat? (kon he tniet vinde op de site). Wat is trouwens het verschil met relax en relax web?