Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LG heeft het even afgekeken van de TOUCH:(

de LG KS20
http://www.nu.nl/news/1214340/130/LG_HSDPA-smartphone.html

maar weer even ontopic:
kan ik ook standaard software verwijder dat ik niet gebruik als msn en IE?
en hoe?

en over opera mini gesproken..
ik krijg na installatie (ruim geheugen??) nergens een icoon?
het zou ik de root moeten staan maar daar staat niks..

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:26:
weet iemand hoe je kunt uitzetten dat de wifi om de haverklap met draadloze netwerk keuzes komt? ik heb vorige week als postbode rondgelopen in rijswijk en geloof me ze hebben daar nog nooit van beveiligde netwerken gehoord, heel leuk, maar ik werd H-E-L-E-M-A-AL gek van mn touch, ik heb die dag meer dan 250 onbeveiligde netwerken ontdekt..maargoedook als ik de wlan uitzette in de com. manager bleef de touch maar bordjes opgooien...zelfde probleem overigens met gprs, mn onbeperkte gprs blok wordt pas over 2 weken geactiveerd bij telfort en die gooit zichzelf ook ongevraagd aan
heb ook het probleem gehad met me gprs. Dan staat er een programma aan zich wil connecten met het internet. Als je bijvoorbeeld msn messenger er op heb staan gaat hij heel erg vaak connecten om eventuele nieuwe mail binnen te halen

If it cannot be fixed with Duct-tape. Then you're not using enough Duct-tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:42:
LG heeft het even afgekeken van de TOUCH:(

de LG KS20
http://www.nu.nl/news/1214340/130/LG_HSDPA-smartphone.html

maar weer even ontopic:
kan ik ook standaard software verwijder dat ik niet gebruik als msn en IE?
en hoe?

en over opera mini gesproken..
ik krijg na installatie (ruim geheugen??) nergens een icoon?
het zou ik de root moeten staan maar daar staat niks..
heb het al..
ik moest bij programma's java openen en stond het daar in het lijstje :D
wel jammer maargoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we toch lekker oftopic zijn :+
De LG is al een heeeele tijd geleden aangekondicht
(heb er tijden terug al eens over gepost op allaboutphones)
Ik heb mijn Prada destijds verkocht om op de KS20 te wachten, maar de Touch kwam er tussen :9
(ik kan me nu niet indenken dat ik ga overstappen, na de Wizzard en TyTn is de fijnste phone ooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:45:
De opera mini browser waar jullie het over hebben klinkt wel heel leuk, maar... kunnen jullie voor dummies iets beter aangeven hoe je die hele boel installeert? Hoe moet ik bijvoorbeeld die Java-update installeren? Wat moet ik daarvoor precies doen nadat ik het bestand op m'n PC heb staan??? En wat moet ik daarna doen om die browser te installeren? Kan dat via m'n PC of moet ik via de browser dat bestand downloaden? En wat moet ik dan doen???
Ik weet niet of jij wel java hoeft te updaten..
Ik draai gewoon opera mini 3.1.2 en opera mini 4beta zonder problemen en update, kwestie van uitproberen.

Je kan opera gewoon op je touch installeren door met IE op je touch naar http://mini.opera.com te gaan. Kies dan de ruim-geheugenversie en Java installeerd deze vanzelf.
Waarschuwingen doorklikken.

1 Tip voor wanneer je opera mini gebruikt
Je moet wel even opletten/aanleren dat je het toetsenbord minimaliseert nadat je deze hebt gebruikt voor een invoerscherm. Dan pas verder klikken... Anders blijft het toetsenbord in beeld staan.

Ja de beta versie van opera mini is toffer, maar misschien enorm wennen omdat ie pagina's kan in- en uit-zoemen "per artikel". Ik zou je aan willen raden de beta versie als tweede te proberen.
Ik surf altijd met Opera mini, maar gebruik dan ook nog geen wifi.

Bij gprs is Opera mini gewoon de beste browser. BASTA !

Enkele screenshots staan op pagina 2 van dit topic.

[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 01-09-2007 03:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
@ Chris.nl

Hoe heb jij in het today scherm alleen de maand en MB verbruik staan bij GPRS monitor?

Bij mij staat alles zoals email, berichten opladen scherm donker/lichter maken etc. :(

Zoals jij het hebt is veel leuker _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
erreen schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 09:30:
Hoe heb jij in het today scherm alleen de maand en MB verbruik staan bij GPRS monitor?
Bij mij staat alles zoals email, berichten opladen scherm donker/lichter maken etc. :(
Goeiemorgen.

Start -> Instellingen -> Vandaag ->2e Tab Items -> Selecteer GPRS Monitor -> Opties -> 1e Tab Weergeven goed instellen -> 2e Tab Additionele Items alles uitvinken.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat de mogelijkheid om de batterijstatus in de titelbalk steeds te verbergen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Chris.nl schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 09:47:
[...]

Goeiemorgen.

Start -> Instellingen -> Vandaag ->2e Tab Items -> Selecteer GPRS Monitor -> Opties -> 1e Tab Weergeven goed instellen -> 2e Tab Additionele Items alles uitvinken.

Succes.
Bedankt, ziet er nu ook stakker uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:35
Dank en jammer. Voip is niet embedded in de telefoon aanwezig begijp ik hieruit. De n80i laat je bij het bellen kiezen uit verschillende verbindingsmogelijkheden (gsm, internet etc). Bij de htc moet je begijp ik altijd via een apart progje voipen. Da's wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 03:46:
[...]
1 Tip voor wanneer je opera mini gebruikt
Je moet wel even opletten/aanleren dat je het toetsenbord minimaliseert nadat je deze hebt gebruikt voor een invoerscherm. Dan pas verder klikken... Anders blijft het toetsenbord in beeld staan.
Dit hoeft niet meer bij de nieuwe Opera Mini Beta 2. Ook lijkt de nieuwe beta sneller te reageren. Bij de oude moest ik af en toe toch bij even wachten voordat de pagina kwam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Chris.nl schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 02:05:
[...]

Tjah.. was ook een beetje kort door de bocht van me om te zeggen dat je Batterystatus beta kan gebruiken om die klikbare icoontjes te krijgen.

Maar je hebt dus de beta versie van Batterystatus nodig.
De instelling zit verstopt onder Opties-> 10e tab TrayLaunch.

screenshot:
[afbeelding]
Chris.nl, kun je aub een link geven waar te downen? Ik zie zoveel beta's rond dwarrelen.... joeltje moet beter lezen in de google resultaten }:O

Mijn Home screen probleem is wel opgelost, geen idee wat ik de eerste keer heb misgedaan, maar nu draait hij. Ik heb wel het idee dat hij iets trager is nu...

[ Voor 3% gewijzigd door joeltje op 01-09-2007 12:08 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:06:
Bestaat de mogelijkheid om de batterijstatus in de titelbalk steeds te verbergen?
Ik heb dit probleem ook. Ik kan hem wel verbergen ( door bij de settings, today en dan onderaan batterystatus uit te vinken ) maar dan wordt het hele programma gedisabled:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
joeltje schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:56:
[...]

Chris.nl, kun je aub een link geven waar te downen? Ik zie zoveel beta's rond dwarrelen.... joeltje moet beter lezen in de google resultaten }:O
hier dus

Mijn Home screen probleem is wel opgelost, geen idee wat ik de eerste keer heb misgedaan, maar nu draait hij. Ik heb wel het idee dat hij iets trager is nu...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Vippie

Ik heb net de radio geupdate. En hij maakt nu geen gek geluid meer als ik iemand bel en hij gaat over.
Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 23:26:
weet iemand hoe je kunt uitzetten dat de wifi om de haverklap met draadloze netwerk keuzes komt? ik heb vorige week als postbode rondgelopen in rijswijk en geloof me ze hebben daar nog nooit van beveiligde netwerken gehoord, heel leuk, maar ik werd H-E-L-E-M-A-AL gek van mn touch, ik heb die dag meer dan 250 onbeveiligde netwerken ontdekt..maargoedook als ik de wlan uitzette in de com. manager bleef de touch maar bordjes opgooien...zelfde probleem overigens met gprs, mn onbeperkte gprs blok wordt pas over 2 weken geactiveerd bij telfort en die gooit zichzelf ook ongevraagd aan
Zodra je wifi uitzet, moet die als het goed is niks nieuws meer vinden. Hij gaf natuurlijk nog die dingen van netwerken die die al had gevonden. En GPRS kan je als het goed is bij settings disablen ;)

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na aanschaf van mijn Touch heeft het me een week gekost om de 2 delen HTC Touch topic alhier te lezen, maar dan weet je ook wat! :) Hartelijk dank allemaal voor de research en het delen van deze info!

Het mooie van WM6 is dat je het prachtig kunt tweaken. Uren zoet ben ik geweest en één harde reset later is dit dan mijn Touch:

Afbeeldingslocatie: http://artorius.typepad.com/pc_capture3.jpg

Ik had eerst de populaire iPhone-iconen/look maar ach, dan had ik net zo goed kunnen wachten op de iPhone zelf. De Touch verdient het IMHO om zijn eigen iconen te mogen voeren. Met een kleurtje, dat dan weer wel...

Afbeeldingslocatie: http://artorius.typepad.com/pc_capture5.jpg

Vervolgens laat ik mij toch verleiden tot een iPod-theme voor Pocket Player. Laatstgenoemde maakt overigens van je Touch een geavanceerdere iPod dan een iPod, IYKWIM. Het ingebakken HTC's AudioManager is een goede poging, maar het alfabetisch ordenen daarin van playlists is een drama. Heb daar nog geen "fix" voor kunnen vinden/lezen.

Een mini-USB naar 3,5 mm heb ik hierrr gevonden. Werkt perfect! Ik gebruik nu de witte iPod-koptelefoon. Het bijgeleverde exemplaar vind ik maar zo zo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Mooi toestel, die Touch. Ik lees in diverse reviews dat hij ondersteuning biedt voor Microsoft push mail (ongetwijfeld via een Exchange server). Weet iemand of dit ook gaat werken met een Kerio mailserver?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice tureluur heb pocket player ook ff van het www als torrent afgeplukt me die skin en is niet verkeerd bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koen-Ronse schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:06:
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:03:
Ik heb dit probleem ook. Ik kan hem wel verbergen ( door bij de settings, today en dan onderaan batterystatus uit te vinken ) maar dan wordt het hele programma gedisabled:|
Ik heb 't wel over het batterij-icoontje in de "titel"-balk, dus de indicator van WM6 zelf, naast de taskmanager. Die moet ergens via 't registry uit te zetten zijn...

En nog even een ander onbeantwoord vraagje herplaatsen...
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 20:11:
In het Phone-scherm is er een "Contacts"- en "Menu"-softtoets. Met "Contacts" zou ik PocketCM willen starten in plaats van het originele contactbeheer. Hoe kan dit aangepast worden?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2007 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 12:24
Heb nu ook de Touch binnen, moet helaas gaan werken, maar ga er vannacht mee bezig :)

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 16:50:
En nog even een ander onbeantwoord vraagje herplaatsen...
Als je niet handmatig de softkey's kan instellen via Start -> Instellingen, moet je even tip 12 uit de OP lezen. Succes.

Ow.. je bedoelt in het Phone scherm... geen idee :+

[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 01-09-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand met een Touch die ook twijfelde om eventueel een TYTN II te bestellen even kort toelichten waarom hij uiteindelijk voor de Touch koos?

Ik heb een lichte voorkeur voor de Tytn II, vanwege de gps en de processor. De Touch is echter een 200 euro goedkoper, en dat blijft toch ook een smak geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:21:
Kan er iemand met een Touch die ook twijfelde om eventueel een TYTN II te bestellen even kort toelichten waarom hij uiteindelijk voor de Touch koos?

Ik heb een lichte voorkeur voor de Tytn II, vanwege de gps en de processor. De Touch is echter een 200 euro goedkoper, en dat blijft toch ook een smak geld...
Ik denk dat je het zelf al zegt..
als je geen GPS nodig hebt en je de snelheid niet echt belangrijk vind waarom dat niet voor een 200 euro goedkopere gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:25:
[...]

Ik denk dat je het zelf al zegt..
als je geen GPS nodig hebt en je de snelheid niet echt belangrijk vind waarom dat niet voor een 200 euro goedkopere gaan?
Hoe moet ik mij dat snelheidsverschil tussen de tytn II en de touch voorstellen in de praktijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:46

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Mja ik vind het geen slappe kopie eerder een verbetering op de punten waar dat nodig was... het formaat v.d. touch icm 400mhz processor en meer RAM geheugen. Precies wat de touch nog nodig had, en dan krijg je er nog ingebouwde GPS bij kado ook.

Ben nu toch ineens blij dat mijn abbo pas in februari verloopt :)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Verwijderd schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 18:30:
[...]

Hoe moet ik mij dat snelheidsverschil tussen de tytn II en de touch voorstellen in de praktijk?
Normale taken gaan gewoon snel. En er valt altijd wel wat te overclocken. je merkt 't eigenlijk pas wanneer je meerdere dingen tegelijk doet, zoals Msn, Muziek en internet tegelijkertijd. Dan kan die soms wel een beetje gaan laggen.;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook leuk om bij de Touch aan te schaffen: een kabeltje waarmee je tegelijkertijd de Touch kunt opladen én een standaard headset van een MP3-speler kunt aansluiten, al is het maar om lekker naar MP3's in de auto te luisteren en tegelijkertijd je Touch op te laden.

Je kunt ook alleen het headset-deel gebruiken en daarmee dan al je standaard headsets gebruiken die bv bij je MP3-spelers horen.

Voor minder dan E10 heb je dit thuisbezorgd.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
EllenTouch hoe kom je bij tien euro ? Ik zie 18,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb dit al voor de vakantie gepost in andere topic, maar omdat ik nog niet echt antwoord heb gehad nogmaals,

na 1 jaar gebruik te hebben gemaakt van de E900 met t-mobile flex25 ben ik toe aan een nieuwe telefoon. liefst een smartphone. Nu heb ik een paar vraagjes waarvan ik hoop dat jullie me mee kunnen helpen.

Wordt hij nou echt sloom als je hem een tijdje gebruikt? Moet je dan rebooten ofzo en zo ja hoelang duurt dit?

Ik was me tmij flex25 vaak over mn beltegoed heen, betaal gemiddeld 35 euro pm ipv 25 euro.. Flex is wle zo handig dat extra minuten dus goedkoper zijn ipv duurder.
Nou heeft t-mobile geen htc touch, of komt deze nog in mda vorm, zo ja wanneer?
Welke provider kan ik het best bij terrecht? Ik wil graag zo'n onbepert internet abbo van 10 euro of goedkoper, wil 9292ov, weer, email ect checken. Nou zag ik dat je bij vodafone 50mb limiet heb? is dat overal zo of alleen bij vodafone, en ga je hier snel overheen?

Oh liefst wil ik idd een abbo+toestel combinatie, waar zou ik het beste bij uitzijn met mijn bovengenoemde gebruik?

[edit]
verdomme nu blijkt dat t-mobile toch wel de mda touch heeft, (nie tin de winkel gezien), ik moet mn abonnoment bij t-mobile verlengne of opzegge dus ik zit eraan te denken web relax 250 + internet bundel+mda touch te nemen. Zit ik goed bij t-mobile of kan ik beter overstappen?? En is er veel anders/slechter aan de mda versie dan die van htc of niet?

Ik zit nu te denken om na de zomer vakantie dus de MDA Touch te nemen met een t-mobile web relax 250 + internet abbo. Volgens de tmobile site komt dat neer op 25 euro +9,50 (waarvan 50% korting eerste half jaar) normaal kost relax web 250 30 euro maar er staat relax tarief 25,- :O dus intotaal 10 euro korting eerste halfjaar neem ik aan?

Wat zijn trouwens de regels bij relax web abbo? ik had altijd flex dus ben ik gewend dat als je over je belminuiten gaat het goedkoper wordt, hoeveel betaal je nu per minuut dat je eroverheen gaat? (kon he tniet vinde op de site). Wat is trouwens het verschil met relax en relax web?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
Ben nu opzoek gegaan naar die gprs monitor op de cd, maar kan hem nergens vinden. Ligt dit aan mij of... Zou het fijn vinden als iemand mij kan vertellen waar ik deze kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
@Badname

Je stelt 1 vraag over de touch, hebt daar een antwoord op gekregen en er staat nu ook een programmatje in de OP om je geheugen flex te houden.

Voor de rest loop je te emmeren over abbo's.
Ik vind dat echt geen ruk waard, hoop dat je geen antwoord krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
vlijmen schreef op zondag 02 september 2007 @ 01:54:
Ben nu opzoek gegaan naar die gprs monitor op de cd, maar kan hem nergens vinden. Ligt dit aan mij of... Zou het fijn vinden als iemand mij kan vertellen waar ik deze kan vinden.
Heb jij geen 2 cd's bij je touch gekregen dan? ;)
Ik wil je eventueel de setup wel toemailen, maar weet niet of de ingebakken licentie op jou touch werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 02-09-2007 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
Chris.nl schreef op zondag 02 september 2007 @ 02:15:Heb jij geen 2 cd's bij je touch gekregen dan? ;)
Volgens mij niet, of ik ben er nu al een kwijt. Heb alleen een cd met outlook en activesync erop volgens mij... En ik moet dus blijkbaar die andere hebben?

*//Als je dat zou willen doen, kan het altijd proberen, k ben te bereiken op info@mijnnaamaanelkaar.nl alvast bedankt.

[ Voor 16% gewijzigd door vlijmen op 02-09-2007 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
vlijmen schreef op zondag 02 september 2007 @ 02:19:
[...]

Volgens mij niet, of ik ben er nu al een kwijt. Heb alleen een cd met outlook en activesync erop volgens mij... En ik moet dus blijkbaar die andere hebben?
Ja.. ik had 2 CD's bij mijn HTC Touch zitten, volgens mij krijg je bij een branded Touch ook 2 CD's.
Check over 5 minuten je mail maar even, wellicht dat het gewoon werkt.

- Het is een .exe bestand dus touch op pc aansluiten via activesync en setup uitvoeren op je pc -

[ Voor 53% gewijzigd door Chris.nl op 02-09-2007 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
Heb nog niks binnen, maar hij zal zo wel binnen komen vallen. Bedankt alvast, toch vreemd dat die cd er niet bij zit... heb alles even nagekeken, maar zie echt niks...

Bedankt voor je mail. Helaas werkt hij niet, vermoed vanwege licentie fout. Dus ga morgen toch maar even bellen met de klantenservice, en anders maandag maar even terug. Bedankt voor je hulp in elk geval, ga nu slapen moet morgen weer vroeg eruit...

[ Voor 43% gewijzigd door vlijmen op 02-09-2007 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vlijmen schreef op zondag 02 september 2007 @ 02:19:
[...]

*//Als je dat zou willen doen, kan het altijd proberen, k ben te bereiken op info@mijnnaamaanelkaar.nl alvast bedankt.
heb ook een Touch via T-mobile en zat ook maar 1 cd bij ....maaar staat wel GPRS monitor op hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Chris.nl schreef op zondag 02 september 2007 @ 02:13:
@Badname

Je stelt 1 vraag over de touch, hebt daar een antwoord op gekregen en er staat nu ook een programmatje in de OP om je geheugen flex te houden.

Voor de rest loop je te emmeren over abbo's.
Ik vind dat echt geen ruk waard, hoop dat je geen antwoord krijgt.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

@Badname,
Het 'traagheid' valt echt wel mee, als je hebt overgeclocked en gewoon normale dingen doet is het niet zo vervelend. Geheugengebruik gaat wel snel vol, maar daarvoor kan je de poolsize verhogen. Dat restarten.. ja misschien 1 keer per paar dagen zodat het geheugen weer leeg is enzo? Dat is 'n half minuutje werk.

En ja, T-Mobile heeft die MDA Touch, heb hem ook, Behalve wat roze iconen van T-Mobile, en het T-Mobile logo ipv HTC. Zijn er weinig veranderingen zover ik zie.

Verder staat T-Mobile Web erover bekend dat er juist geen achterlijke limieten aan zitten (Ze leggen zelfs uit op hun site hoe je je laptop via je mobile gprs kan laten internetten ;), iets wat bij de rest dus verboden is enzo). Skype is er net niet helemaal goed genoeg voor qua snelheid, tenzij je optimaal bereik hebt enzo.

Heb hem zelf overigs met Relax 150 =)

@Andere:
Iemand komt hier met vragen die die eerder had gestelt maar het antwoord niet echt duidelijk van heeft gehad. Ja, hij/zij kom opzoeken op internet en alles, maar als dit veel sneller en makkelijker is, waarom niet ? =).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 07:29:
heb ook een Touch via T-mobile en zat ook maar 1 cd bij ....maaar staat wel GPRS monitor op hoor
In welke map ofzo staat deze dan bij jou? Ik kan namelijk niks vinden. Maar misschien zie ik het gewoon helemaal verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-11-2021
vlijmen schreef op zondag 02 september 2007 @ 10:37:
[...]

In welke map ofzo staat deze dan bij jou? Ik kan namelijk niks vinden. Maar misschien zie ik het gewoon helemaal verkeerd.
Ik kan dit ook niet vinden op de CD ook maar 1 cd. Ik heb hem Orange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Comgenie schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:40:
Ja, hij/zij kom opzoeken op internet en alles, maar als dit veel sneller en makkelijker is, waarom niet ? =).
Ik stoor me aan gepraat over abbo's hier, heb het idee dat daar bijvoorbeeld een betere plek voor is.
Dat is mijn mening.. En jij geeft dan weer jou mening + antwoord..
Helemaal ok. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Nu online

Speedmaster

Make my day...

vlijmen schreef op zondag 02 september 2007 @ 10:37:
[...]

Je krijgt bij T-Mobile maar 1 cd geleverd, de progs staan in de map: OEM - Installers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Comgenie schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:40:
En ja, T-Mobile heeft die MDA Touch, heb hem ook, Behalve wat roze iconen van T-Mobile, en het T-Mobile logo ipv HTC. Zijn er weinig veranderingen zover ik zie.
zit de 'originele zwarte' skin er ook op? of kan je die downloaden en eropzetten mocht dit niet zo zijn?
oh trouwens als je dan internet opstart start hij dan dat irritante t-zones gedoe waarvoor je moet betalen?
thnx

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pumanike: lekker handig van me, ik had de verkeerde link onder m'n berichtje over het kabeltje geplakt. Nu zit de goede link er onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tureluur: Dat Ipod-theme van je pocket player is prachtig!!! Kun je dat ook met ons delen zodat wij het ook kunnen gebruiken? Of is dat heel lastig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:06:
[...]

zit de 'originele zwarte' skin er ook op? of kan je die downloaden en eropzetten mocht dit niet zo zijn?
oh trouwens als je dan internet opstart start hij dan dat irritante t-zones gedoe waarvoor je moet betalen?
thnx
Zwarte skin zit erop. Wanneer je hem aanzet (wanneer die nog helemaal uit stond) zie je alleen paar sec T-Mobile, maar dat kan je vast ook wel veranderen. En ze hebben van Internet explorer, Web'n'walk gemaakt (startpagina http://pda.t-mobile.nl , valt ook wel te veranderen). Verder is alles gewoon aan te passen zodat je geen enkel punt meer last hebt van die t-mobile crap ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:24:
@Tureluur: Dat Ipod-theme van je pocket player is prachtig!!! Kun je dat ook met ons delen zodat wij het ook kunnen gebruiken? Of is dat heel lastig?
Hij staat op de site van Pocket Player, even downloaden en in de map van Pocket Player zetten, daarna kan je hem gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:24:
Lastig? Uh... niet echt :)
Klik hierrr en eat your heart out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Comgenie schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:41:
[...]

Hij staat op de site van Pocket Player, even downloaden en in de map van Pocket Player zetten, daarna kan je hem gebruiken.
thanks, op mn e900 was volgensmij t-zones de startpagina, dat was altijd vet irritant, want dat kost nog eens extra geld :/

Ik denk dat ik klaar ben om deze telefoon te gaan bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Laatst online: 08-09 13:56
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:22:
@Pumanike: lekker handig van me, ik had de verkeerde link onder m'n berichtje over het kabeltje geplakt. Nu zit de goede link er onder.
Bedankt :), denk dat ik er één ga bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gelukt, die Pocket Player op m'n Touch met de iPod-skin. Wat mooi! Alleen jammer dat het maar een trail-versie voor 30 dagen is, maar goed, dat zien we tegen die tijd wel weer. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er altijd engelse software op de Touch? Of is die ook in het Nederlands te krijgen. Was gister eff bij de Belcompany en los was hij 475, op internet is hij stukken goedkoper. Die vrouw zei, ja dan kan het zijn dat hij in het engels is. Zal denk ik maar 1 versie(engels) zijn neem ik aan??
Zag ook een lose simlocked Hi Touch, scheelt ook weer €30, zijn die net als T-Mobile ook aangepast?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie

Comgenie

Soms heb je dat

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 14:37:
Zit er altijd engelse software op de Touch? Of is die ook in het Nederlands te krijgen. Was gister eff bij de Belcompany en los was hij 475, op internet is hij stukken goedkoper. Die vrouw zei, ja dan kan het zijn dat hij in het engels is. Zal denk ik maar 1 versie(engels) zijn neem ik aan??
Zag ook een lose simlocked Hi Touch, scheelt ook weer €30, zijn die net als T-Mobile ook aangepast?
Nope, gewoon nederlands. Eerste beste resultaat op google: http://www.pdashop.nl/product/42781 ,staat ook gewoon bij: Besturingssysteemtaal, nederlands. Dus die vrouw heeft het niet helemaal juist. Natuurlijkkunnen er ook uitzonderingen zijn, gewoon even de specs lezen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx voor je reply. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:09
Ik blijf een fout krijgen met het synchroniseren. Ik heb deze post al gelezen. Hierin staat dat het keuzevakje "geavanceerde netwerkfunctionaliteit" aangezet moet worden. Helpt niet bij mij. Ook heb ik in Activesync de telefoon 'verwijderd' om fris opnieuw te beginnen. Wat doe ik verkeerd? Uit de troubleshooter komt niets; deze vertelt me dat alles goed is. Dit is het echter niet, want ik krijg de volgende foutmelding als ik de Touch aansluit:

Afbeeldingslocatie: http://nijmegen.lommers.org/public/foutmeldingactivesync.png

Ook heb ik geprobeerd om m'n telefoon opnieuw op te starten. Hielp ook niet :(.

[ Voor 6% gewijzigd door smeerbartje op 02-09-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17
smeerbartje schreef op zondag 02 september 2007 @ 16:40:
Ik blijf een fout krijgen met het synchroniseren. Ik heb deze post al gelezen. Hierin staat dat het keuzevakje "geavanceerde netwerkfunctionaliteit" aangezet moet worden. Helpt niet bij mij. Ook heb ik in Activesync de telefoon 'verwijderd' om fris opnieuw te beginnen. Wat doe ik verkeerd? Uit de troubleshooter komt niets; deze vertelt me dat alles goed is. Dit is het echter niet, want ik krijg de volgende foutmelding als ik de Touch aansluit:

[afbeelding]

Ook heb ik geprobeerd om m'n telefoon opnieuw op te starten. Hielp ook niet :(.
Probeer dit bestand eens, heeft bij mij meerdere malen geholpen. (btw, draaien op je PDA)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Dankje, maar hoe krijg ik het bestand op m'n Touch? Ik heb by the way exact hetzelfde probleem als deze gast. Als ik eenmaal 'connected' ben, dan kan ik de bestanden op de Touch wel zien, maar ik kan niets wijzigen of toevoegen.

[ Voor 21% gewijzigd door smeerbartje op 02-09-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Volgens mij is deze vraag eerder geopperd;

Muziek via pc op de touch synchroniseren ( WMA files met windows media player)
speelt de touch op alfabetische volgorde af :(
Is dit op een of andere manier aan te passen dat de afspeelvolgorde afspeelt zoals die op de oorspronkelijke cd staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
  • Nu online
mijn beeld trilt een heel klein beetje, heeft iemand anders hier ook last van gehad. het zijn vooral bepaalde kleuren. hele lichten kleuren. het ergste wit. ik heb hem pas vanaf woensdag dus als ik bel hoord hij in preciepe gelijk omgeruilt, maar ik heb hem wel helemaal gecostumized. geen cid of sim lock verwijderd. Kan iemand raad geven wat ik het beste kan doen. wachten of het zo blijft (dus niet erger wordt) of toch bellen naar de klanteservice en vragen om een nieuwe. Bij de t-mobile shop in nijmegen wilde ze me niet helpen en moest maar de klante service bellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
  • Laatst online: 11-09 23:25
Hallo beste tweakers.,

ik zie in deze threads geregeld verwijzingen naar het gebruik van je htc touch als modem voor je laptop (al dan niet via bluetooth). Ik weet dat je de service hiervoor op je phone moet aanzetten, maar krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar. Wil iemand zo vriendelijk zijn om mijn n00bness op dit gebied te verhelpen?

Alvast bedankt,
Kris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Kassad schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:04:
[...]

Probeer dit bestand eens, heeft bij mij meerdere malen geholpen. (btw, draaien op je PDA)
Ik heb het bestand nu via ftp erop gezet (wifi). Maar als ik het probeer te runnen, dan verschijnt er een leeg scherm. Klopt dit? Zit er nu echt niets anders op dan een HARDE reset te doen?

[ Voor 7% gewijzigd door smeerbartje op 02-09-2007 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17
smeerbartje schreef op zondag 02 september 2007 @ 19:29:
[...]

Ik heb het bestand nu via ftp erop gezet (wifi). Maar als ik het probeer te runnen, dan verschijnt er een leeg scherm. Klopt dit? Zit er nu echt niets anders op dan een HARDE reset te doen?
Heb je al geprobeerd te syncen na het runnen van het bestand?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Codeaction schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:45:
mijn beeld trilt een heel klein beetje, heeft iemand anders hier ook last van gehad. het zijn vooral bepaalde kleuren. hele lichten kleuren. het ergste wit. ik heb hem pas vanaf woensdag dus als ik bel hoord hij in preciepe gelijk omgeruilt, maar ik heb hem wel helemaal gecostumized. geen cid of sim lock verwijderd. Kan iemand raad geven wat ik het beste kan doen. wachten of het zo blijft (dus niet erger wordt) of toch bellen naar de klanteservice en vragen om een nieuwe. Bij de t-mobile shop in nijmegen wilde ze me niet helpen en moest maar de klante service bellen :?
Dit lijkt me niet goed. Omdat je hem net hebt hoort de t-mobile shop meteen een nieuwe mee te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 20:29:
[...]

Dit lijkt me niet goed. Omdat je hem net hebt hoort de t-mobile shop meteen een nieuwe mee te geven.
ik ga hem nu ook zeker omruilen. even de klante service morge bellen. er zit in de tussen tijd ook constant een donkere vlek van ongeveer 1 cm2 in het scherm. Ik vraag me echt af hoe dit gekomen is. ik gebruik amper mijn vinger. meestal de stylus en druk heel voorzichtig. en verder ook niet laten vallen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erreen schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:35:
Volgens mij is deze vraag eerder geopperd;

Muziek via pc op de touch synchroniseren ( WMA files met windows media player)
speelt de touch op alfabetische volgorde af :(
Is dit op een of andere manier aan te passen dat de afspeelvolgorde afspeelt zoals die op de oorspronkelijke cd staat?
Dat is één van de redenen waarom ik voor Pocket Player ben gegaan, waar het wel mee lukt. Er zijn gratis alternatieven waar het ook mee moet lukken.

Maar ook de ingebouwde WM6 Media Player moet het kunnen. Je bent niet gebonden aan HTC's AudioManager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Khaos: Je kunt op p 146 van de handleiding precies vinden hoe je je Touch als modem moet installeren:

1. Kies op je Touch voor start --> programma's --> gedeelde internetverbinding
2. Kies in de lijst PC-verbinding de optie USB
3. Selecteer in de lijst Netwerkverbinding de naam die het toestel gebruikt om contact te maken met internet
4. Sluit de Touch met USB kabel aan op je lap top
5. Klik op Verbinden.

Nu zou het gewoon moeten werken. Heb jij dit al geprobeerd? Welke foutmeldingen krijg je dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 14:24:
Het is gelukt, die Pocket Player op m'n Touch met de iPod-skin. Wat mooi! Alleen jammer dat het maar een trail-versie voor 30 dagen is, maar goed, dat zien we tegen die tijd wel weer. :-)
misschien mag het niet , maar pocket player kan je zo binnen halen bij Demonoid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:02
Misschien een goed plan voor de nieuwe bezitters om dit even te doen voordat ze gaan flashen naar een custom ROM.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=327073

Ik heb destijds zelf geen backup van mijn orange ROM gemaakt dus als er hier iemand is die dit nog gaat doen dan hoor ik het graag even (je weet maar nooit...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

savale schreef op maandag 03 september 2007 @ 10:09:
Misschien een goed plan voor de nieuwe bezitters om dit even te doen voordat ze gaan flashen naar een custom ROM.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=327073

Ik heb destijds zelf geen backup van mijn orange ROM gemaakt dus als er hier iemand is die dit nog gaat doen dan hoor ik het graag even (je weet maar nooit...)
De Nederlandse HTC rom staat al hier. Als iemand nog de orginele NL T-Mobile rom heeft staan op zijn mobiel, graag even dumpen. Altijd handig indien de touch terug moet naar T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag met mijn Touch een soort rangorde van netwerken willen aanhouden. Bijvoorbeeld: zodra ik thuis ben altijd automatisch contact maken via WLan, maar zodra ik buitenshuis ben overschakelen op GPRS.
Nu krijg ik dat op dit moment alleen handmatig voor elkaar, door thuis GPRS uit te zetten én WLan in te schakelen. Maar zodra ik even op de fiets spring, moet ik er weer aan denken om GPRS weer aan te zetten. Dat is zo onhandig!

Wat ik graag zou willen is een rangorde in mijn verbindingen aangeven. Dus: contact maken via mijn thuis-WLan als dat beschikbaar is en anders automatisch overschakelen op GPRS. Weet iemand of dat mogelijk is?

Ik weet wel dat je WLan of GPRS op bepaalde vaste tijdstippen aan en uit kunt zetten, maar dat is dus niet wat ik wil, want ik ben niet op vaste tijdstippen thuis of van huis.
Ook weet ik dat je voorkeur kunt aangeven voor de verbinding die programma's moeten kiezen, maar die voorkeur is dan ook weer helemaal vastgelegd, je kunt daar geen rangorde in aangeven en meerdere keuzes maken. Dat werkt dus ook niet helemaal zoals ik wil.

Wie heeft er de gouden tip? Hoe kan ik voorkeuren tussen meerdere netwerken aangeven ipv te moeten kiezen voor één netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje.. waarom wil je grps aanzetten als je van huis gaat? En hoe zet je die aan dan? Wanneer je gprs nodig hebt, (bv mail ophalen of internet) gaat gprs toch vanzelf aan?

edit: ff gprs van gemaakt, had gps getyped.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 14:54:
vraagje.. waarom wil je gps aanzetten als je van huis gaat? En hoe zet je die aan dan? Wanneer je gps nodig hebt, (bv mail ophalen of internet) gaat gps toch vanzelf aan?
Even voor de goede orde het is gpRs. gps is voor navigatie e.d.

Maar ik denk dat ze dat wil om te voorkomen dat hij via gprs verbinding maakt terwijl wifi beschikbaar is. Ik zou dat ook graag willen weten. Heb namelijk zowel thuis als op college in het gehele gebouw toegang tot wifi. Maar als ik steeds handmatig moet overschakelen is dat niet makkelijk.

Overigens probeer ik er ook achter te komen hoe je gprs uit kunt zetten, maar wel de telefoon modus aan kunt laten staan, zodat ik wel kan bellen. Als ik namelijk in het buitenland zit wil ik wel gebeld kunnen worden, maar geen gebruik maken van gprs. (maar ben de topics nog aan het terug lezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:23
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 11:06:
[...]

De Nederlandse HTC rom staat al hier. Als iemand nog de orginele NL T-Mobile rom heeft staan op zijn mobiel, graag even dumpen. Altijd handig indien de touch terug moet naar T-Mobile.
Hoi,

Ik krijg hem binnenkort binnen van T-Moible. Ik zal dan zeker even een dump maken. Staat er ergens een handleiding die ik hiervoor kan volgen, dat kan ik namelijk niet terug te vinden in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:02
siemed schreef op maandag 03 september 2007 @ 15:23:
[...]

Hoi,

Ik krijg hem binnenkort binnen van T-Moible. Ik zal dan zeker even een dump maken. Staat er ergens een handleiding die ik hiervoor kan volgen, dat kan ik namelijk niet terug te vinden in de startpost.
savale in "HTC Touch [Deel 2]"

(paar posts boven je) je kunt het volgen totaan het raw bestand of helemaal tot het einde zodat het direct te flashen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pamas: Ik wil inderdaad als ik thuis ben GPRS graag uitzetten, zodat ik kan besparen op m'n dataverbruik. Ik merk namelijk dat ik steeds meer MSN via m'n telefoon (lekker languit op de bank voor de TV 's avonds en niet meer achter de laptop...) maar dan gaat het dataverbruik van GPRS wel relatief snel. Het zou dus ideaal zijn om op die momenten vanzelf mijn WiFi hier thuis gebruik te maken. Maar ik wil dus niet de hele dag handmatig moeten omschakelen.

Het gaat er dus niet zozeer om dat ik wil dat de telefoon GPRS vanzelf aanzet (dat gebeurt wel), maar ik wil dat hij GPRS vanzelf UIT zet zodra mijn WiFi thuis beschikbaar is.

@Vlijmen: Je kunt GPRS eenvoudig uitzetten in de communicatie-manager. Even klikken op 'gegevensverbindingen' en het is uit terwijl je telefoon nog wel gewoon werkt. Let wel op: je moet dan niet aanvinken dat programma's automatisch contact via GPRS maken want anders staat je GPRS natuurlijk binnen no time vanzelf weer aan.
Het vervolgens weer aanzetten van GPRS is trouwens wat meer zoekwerk, want dat kan helaas niet direct via je communicatie-manager. Dat doe je via Start --> Instellingen --> Tabblad Verbindingen --> GPRS Instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
  • Nu online
weet iemand hoe je agenda punten kan kopieren naar outlook en weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
Codeaction schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:33:
weet iemand hoe je agenda punten kan kopieren naar outlook en weer terug
Dit kun je volgens mij gewoon met ActiveSync doen. (weet het niet zeker, gebruik zelf geen outlook. Maar mbv. BirdieSync kan ik mijn thunderbird ook syncen met me touch (dmv active sync).

En Ellen, natuurlijk bedankt voor je reactie... dat is al heel fijn om te weten :)

[ Voor 10% gewijzigd door vlijmen op 03-09-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
  • Nu online
vlijmen schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:39:
[...]

Dit kun je volgens mij gewoon met ActiveSync doen. (weet het niet zeker, gebruik zelf geen outlook. Maar mbv. BirdieSync kan ik mijn thunderbird ook syncen met me touch (dmv active sync).
klopt het kan gewoon in activesync maar als hij klaar ismet me agenda te sycroniseren komt er niets in outlook. Ik krijg het idee dat active sys niet samen werkt met microsoft office 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 16:15:
Het vervolgens weer aanzetten van GPRS is trouwens wat meer zoekwerk, want dat kan helaas niet direct via je communicatie-manager. Dat doe je via Start --> Instellingen --> Tabblad Verbindingen --> GPRS Instelling.
Makkelijker is dataverbruik te laten meten door batterystatus. Als gprs uit is kan je door het icoontje ingedrukt te houden hem aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
kunnen die icons die Danny gemaakt heeft (Iphone custom) gewoon in je windows map of dien je ze in de icons (waar zit die?) map van je HTC customizer te kopieren?

[ Voor 188% gewijzigd door Aghanim op 03-09-2007 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu af en toe mijn GPRS uitgezet en mijn WLan aan. Daarna schakel ik de boel weer om en gaat GRPS het weer doen. Nu lijk ik tegen een vreemd probleem aan te lopen dat wel wat op een bug lijkt. Het volgende gebeurt er:

GPRS werkt gewoon prima, ik kan internetten en krijg de hele dag m'n mail binnen. Maar... via de telefoon ben ik op die momenten niet bereikbaar. Ik kan zelf wel bellen, maar mensen die mij bellen gaan direct door naar de voicemail. Wel krijg ik gewoon voice-mailmeldingen binnen of SMS-jes.
En bovendien... het lijkt erop alsof mijn telefoon de hele dag via GPRS contact probeert te zoeken. Het dataverbruik is op die momenten plots enorm hoog (4 MB in een middag terwijl ik niets doe, dat dataverbruik is allemaal VERZONDEN data en geen ontvangen data) én mijn batterij loopt heel snel leeg.

Het lijkt er dus op dat mijn telefoon ergens blijft hangen en continu data via GPRS verzendt of contact probeert te maken, zonder dat ik het merk of een melding krijgt. In mijn scherm zie ik echter gewoon dat er contact is via GPRS en ook mails komen wel gewoon door. Gek he?

Zijn er mensen die dit probleem herkennen? Is het een bug van de Touch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
Hallo,

ben inmiddels al een anderhalve maand in het bezit van de MDA touch.
Na een week me eigen ingehouden te hebben toch de 6 tab plugin en de custumizer erop gezet.
Ziet er goed uit... heeft een stuk of 5 harde resetten gekost voor ik het doorhad, maar het werkt!!.
Nu vind ik de iphone icons van dannydeman, zoals ook bij die van pamas een paar pagina's terug echt te gek.

Als ik nu die icons selecteer geeft mijn touch er maar een paar weer.
Niet die van contacts, browser, verkenner ...
Ik heb al van alles geprobeerd maar helaas geen resultaat.

Wie o wie weet de oplossing!!!!

groeten mathijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
PocketCM Keyboard v0.8 is er.
bug fixes staan onderaan de post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:53

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik heb zojuist GetPDAScreen gedownload maar ik krijg het niet werkend.
Kan iemand mij uitleggen hoe dit proggie behoort te werken?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiesvts schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:00:
Hallo,

ben inmiddels al een anderhalve maand in het bezit van de MDA touch.
Na een week me eigen ingehouden te hebben toch de 6 tab plugin en de custumizer erop gezet.
Ziet er goed uit... heeft een stuk of 5 harde resetten gekost voor ik het doorhad, maar het werkt!!.
Nu vind ik de iphone icons van dannydeman, zoals ook bij die van pamas een paar pagina's terug echt te gek.

Als ik nu die icons selecteer geeft mijn touch er maar een paar weer.
Niet die van contacts, browser, verkenner ...
Ik heb al van alles geprobeerd maar helaas geen resultaat.

Wie o wie weet de oplossing!!!!

groeten mathijs
Die icoontjes die jij niet kunt vinden heb ik zelf gemaakt.
Op de manier die hier beschreven staat heb ik ze op de phone gezet.
Op die manier krijg je andere program icons in je launcher. Er is wel een nadeel. Je kunt niet zo makkelijk meer een programmaatje wijzigen in de launcher want dan is je icoontje weer weg.

Je launcher schermpje komt er dan zo uit te zien (ik zoek alleen nog een manier om de lijntjes tussen de icons weg te krijgen):

Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/5494w9c.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag allemaal, ik ben sinds korte tijd in het bezit van de touch en vind het een heerlijk toestel. Alles werkt prima en ik heb al een paar leuke dingen uit de verschillende topics weten te halen. Nu was ik wel op zoek naar aan antwoord op een vraag die meer mensen zo te zien bezig houd, het befaamde GPRS gebeuren.

Ik vroeg mij af of er een manier is om handmatig verbinding te maken is via GPRS (en als het uitstaat dat niet programma's het automatisch aan kunnen zetten).

De verbinding weghalen is niet echt een optie want als ik van huis ben wil ik het wel graag gebruiken aangezien het bij T-Mobile is afgekocht, maar daarintegen als ik in het buitenland ben wil ik niet dat GPRS aangaat en er dan een dikke rekening onverwachts op de deurmat stort.

Ik heb al gezocht naar een mogelijk programma hiervoor (net als battery status met wifi/bluetooth) maar helaas nog nergens iets kunnen vinden. Als mensen hier ervaring/suggesties voor hebben, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me af hoe ik kan instellen dat men touch via enig beschikbaar netwerk, desnoods gprs, om bijvoobeeld de 2 uur mijn hotmail checked, zonder dat ik dus voortdurend gprs moet verbinden en dan zeg maar handmatig mijn inbox moet checken.
Ik neem aan dat het in de handleiding staat, maar ik kan het zo gauw niet vinden.

bvd brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij miss vertellen hoe je een soft reset doet?? overal(!) hebben ze t over n soft reset, zelfs een hard reset wordt beschreven vanaf de soft reset.
En het leuke is dat ik mn handleiding niet thuis heb liggen, slim he?? 8)7

ik heb t al gevonden... ik was vergeten dat er onderop een reset knopje zat :z

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2007 @ 23:25:
Dag allemaal, ik ben sinds korte tijd in het bezit van de touch en vind het een heerlijk toestel. Alles werkt prima en ik heb al een paar leuke dingen uit de verschillende topics weten te halen. Nu was ik wel op zoek naar aan antwoord op een vraag die meer mensen zo te zien bezig houd, het befaamde GPRS gebeuren.

Ik vroeg mij af of er een manier is om handmatig verbinding te maken is via GPRS (en als het uitstaat dat niet programma's het automatisch aan kunnen zetten).

De verbinding weghalen is niet echt een optie want als ik van huis ben wil ik het wel graag gebruiken aangezien het bij T-Mobile is afgekocht, maar daarintegen als ik in het buitenland ben wil ik niet dat GPRS aangaat en er dan een dikke rekening onverwachts op de deurmat stort.

Ik heb al gezocht naar een mogelijk programma hiervoor (net als battery status met wifi/bluetooth) maar helaas nog nergens iets kunnen vinden. Als mensen hier ervaring/suggesties voor hebben, graag!
Ergens bij de gprs settings staat dat : deze verbinding maakt gebruik van internet.
ik denk als je die uitschakeld dat programma's geen verbinding kunnen maken met het internet.
probeer het is en vertel de resultaten:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Makkelijker is dataverbruik te laten meten door batterystatus. Als gprs uit is kan je door het icoontje ingedrukt te houden hem aanzetten.
Hoe zet je dat aan dan in batterystatus?
ben benieuwd wat ik zoal verbruik..

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 15:22:
Mooi toestel, die Touch. Ik lees in diverse reviews dat hij ondersteuning biedt voor Microsoft push mail (ongetwijfeld via een Exchange server). Weet iemand of dit ook gaat werken met een Kerio mailserver?
Ik heb weer een vraag verzonnen waar niemand het antwoord op weet :(

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bra1nz: het automatisch checken van je mailbox kun je gewoon instellen in je Touch op het moment dat je een mailbox installeert. Ga op je Touch naar de betreffende mailbox, klik op 'extra' --> Opties --> Kies de betreffende mailbox en klik steeds op 'volgende'. In één van de laatste schermen kun je dan aangeven dat je Touch zelf automatisch om de zoveel tijd verbinding maakt met de server om mail op te halen, bv elke 5 minuten of eens per dag (of allerlei varianten daar tussenin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@The Green Peril: Je kunt eenvoudig in de communicatie-manager op het moment dat je naar het buitenland gaat je GPRS-verbinding uitzetten. Hij is dan niet verdwenen, maar alleen niet meer actief. Zodra je Nederland weer binnenkomt kun je de verbinding dan weer aanzetten.

Let wel op: als je programma's hebt die automatisch contact maken met internet moet je GPRS dan ook uitzetten, anders maakt je GPRS binnen een paar minuten alsnog weer verbinding en daar zit jij dan natuurljk niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03 19:41
Eindelijk een nederlandse rom die bijgewerkt gaat worden.

Hij is nu nog in beta status hoe meer mensen deze testen hoe sneller deze rom wordt ontwikkeld

http://forum.xda-develope...3536&posted=1#post1483536

[ Voor 22% gewijzigd door The D op 04-09-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
@ Pamas.

Zou jij je icoontjes kunnen uploaden of mailen naar mij???

Als ik het een beetje begrijp moet ik eerste het icoontje in de map HTC home zetten.
En dan in HKLM achter iCONPATH.. \HTCHome\(icoonnaam) zetten?

En een andere vraag, als ik in register dingen verander is dan na een harde reset alles weer in originele staat.

Alvast bedankt mathijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 09:53:
[...]

Hoe zet je dat aan dan in batterystatus?
ben benieuwd wat ik zoal verbruik..
Google op Batterystatus, dan via de eerste link, de beta downloadenn

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb baterystatus today-plugin ver 1.04.203 beta4 build 0226

dat staat bij about van batterystatus

hebt al, count call times moest eerst aan voodat het ingesteld kon worden..

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:53

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Omdat ik GetPDAScreen niet aan de praat kreeg, heb ik een ander freeware programma gevonden:
My Mobiler
Behalve dat je er screens mee kunt maken, kun je bijvoorbeeld de Touch via je pc bedienen.
View your mobile screen on your desktop.

Control your mobile by using desktop keyboard and mouse.

Copy/Paste text between mobile and desktop.

Capture mobile screen.

Drag and drop files to your mobile.

Support ActiveSync / IP Connection
Om te bewijzen dat het werkt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4cd468e61c2ce6ef1a9e66ac7cd1e8d7/full.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Zondagskindje op 04-09-2007 11:19 . Reden: aanvulling ]

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

sinds een maandje ben ik de gelukkige bezitter van een MDA touch van T-mobile. Ben er echt heel erg tevreden over.

Nu zit ik hier op het forum te lezen en begint het een beetje te duizelen.... Ik vraag me bijvoorbeeld af wat de 6-tab is. Kan iemand me dat uitleggen? Wat kan ik daarmee?

En ik zou heel graag zo'n mooi home-schermpje willen downloaden. Nu stond er in het start-forum-bericht het volgende:

13) Mijn Touch heeft standaard een blauw thema, hoe maak ik dit zwart?
Wil je zoiets als dit: ...
Download dan de black theme met deze link, sla het bestand op in je windows directory van je telefoon en voila, je kan hem kiezen bij "theme's".

Als ik die link volg kan ik geen bestnadje downloaden... Weet iemand hoe ik dit kan doen? Of waar ik andere mooie start-schermpjes kan vinden en downloaden?

Verder zou ik graag een gebruiksvriendelijke versie van MSN op mijn apparaatje willen. Weet iemand een handige?

Alvast heeeel erg bedankt!

Gr. Iris
Pagina: 1 ... 7 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.