Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:09
Ik ben op zoek naar een manier om mijn WiFi niet uit te laten gaan als mijn telefoon op stand-by gaat. Ik heb zo ingesteld dat er om de vijf minuten m'n mail gechecked moet worden (via WiFi), maar als de telefoon na 30 seconden op stand-by vliegt, dan wordt WiFi uitgeschakeld. Dit wil ik dus niet. Hoe hebben jullie dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ iris

de zes-tab plugin is een uitbreiding op je todayscreen. Je plugin bestaat nu als het goed is uit een klok met daaronder 3 icoontjes, weer home en app.launcher, dat zijn dus de 3 tabs. De 6 tab plugin maakt het mogelijk om in plaats van 3 tabs 6 tabs weer te geven. Er komen dan nog de tabs quickdial (die al in je cube zit), mp3 speler, en profielen bij. Vooral die laatste is handig omdat je dan vlot van stil naar tril naar normale stand kan switchen. Als je die 6 tab eenmaal hebt kun je leuk aan de slag met htc customizer, waarmee je icoontjes aan kan passen, ander klokje en dergelijke (je kunt htc customizer ook al gebruiken als je nog geen 6 tabs hebt, maar dan kan je vanzelfsprekend niet meer dan 3 tabbladen instellen)

Als je bij "ik wil zo'n mooi achtergrondje" op "hier" klikt kom je op rapidshare uit, dan kun je gewoon allblacktheme downloaden, vervolgens vraagt hij om een netwerk te kiezen (kies gewoon degene die staat aangevinkt) en typ de code over, het wijst zich vanzelf.

En voor msn moet je denk ik degene gebruiken die wordt genoemd van xda developpers in de openingspost of anders pocketmsn, maar ik heb zelf met beide geen ervaring. Beide zijn anders vast wel te vinden zijn op de site die verschijnt bij het nummertje waar staat waar kan ik andere software vinden voor mijn apparaat.

Vervolgens gewoon alles via active sync op je touch zet en that's it :) ;)

gr brainz

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een echte Tweakers-review over onze Touch alhierrr...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig brainz! Bedankt voor je antwoord! Ik ga er gelijk mee aan de slag!

Gr. Iris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik heb zojuist de HTC Home Plugin geinstalleerd. Waar zou ik deze moeten kunnen opstarten?

Gr. Iris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene die links zoeken voor streaming media op je Touch
kijk dan op www.spam.nl
De grootste site van Europa met streaming media links, incl.
bv. CNN, Eurosport, en alle nederlandse radio stations.

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 02-10-2007 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 10:10:
@The Green Peril: Je kunt eenvoudig in de communicatie-manager op het moment dat je naar het buitenland gaat je GPRS-verbinding uitzetten. Hij is dan niet verdwenen, maar alleen niet meer actief. Zodra je Nederland weer binnenkomt kun je de verbinding dan weer aanzetten.

Let wel op: als je programma's hebt die automatisch contact maken met internet moet je GPRS dan ook uitzetten, anders maakt je GPRS binnen een paar minuten alsnog weer verbinding en daar zit jij dan natuurljk niet op te wachten.
Je kan in dat geval beter je GPRS verbindingen weggooien. En als je weer terug bent in NL, deze verbinding opnieuw instellen. (makkelijkst is om je toestel even uit te zetten en dan weer aan te zetten. Je provider stuurt dan automatisch de juiste instellingen. En je HTC touch geeft dan de melding dat de ontvangen instellingen anders zijn dan de huidige (lege) instellingen en of je deze wilt vervangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik instellen dat ik de status van de batterij onderaan in het HTC Home beeld te zien krijg?

Gr. Iris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:23:
Waar kan ik instellen dat ik de status van de batterij onderaan in het HTC Home beeld te zien krijg?

Gr. Iris
Ik denk dat je even het topic (en het vorige deel) van A tot Z moet lezen. Als je er dan nog niet uitkomt, dan post je je vraag maar. De vragen die je stelt zijn echt allemaal meerdere keren beantwoord hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle liefhebbers:
Opnieuw de aanbieding die er ook was in augustus (ik heb ' em toen gehaald):
1Jaar Relax 150+PIT Gratis HTC Thouch Media Markt >:)
Geldig van 03-09 tot en met 09-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeduveld
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:54
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:41:
Voor alle liefhebbers:
Opnieuw de aanbieding die er ook was in augustus (ik heb ' em toen gehaald):
1Jaar Relax 150+PIT Gratis HTC Thouch Media Markt >:)
Geldig van 03-09 tot en met 09-09
1 Jaar relax 150+PIT Gratis HTC Touch?! Weetje dat zeker? Heb je een screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
Opgeduveld schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 15:27:
[...]

1 Jaar relax 150+PIT Gratis HTC Touch?! Weetje dat zeker? Heb je een screenshot?
Kijk op mediamarkt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ iris

dat hetzelfde programmatje waarmee je je cpu kan overclocken, staat indd gewoon in de openingspost (het heet als iets tai-chi chinees achtigs) de Plugin kan je instaleren bij oa htc customizer, voor derest staat inderdaad vaak genoeg precies uitgelegd hoe het werkt, ik zat er zelf ook mee dus heb het nog eens ergens allemaal op een rijtje gezet ook.

voor mezelf:

Ik heb al verscheidene programmatjes zien voorbijkomen die ik er nog wel wil bijhebben onderandere een iphone achtig fotoprogrammatje van xda,

heeft iemand ervaring met deze

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=323674

en heeft iemand ervaring met het slide 2 unlock principe van

http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=426

ik ben van plan ze nog even zelf te checken, maar ik heb op het moment nog geen tijd, dus ik dacht misschien heeft iemand al ervaring ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aantal keer geprobeert die Slide to Unlock aan de praat te krijgen, maar zonder resultaat :(

(de nieuwste versie is trouwens 1.21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Normaal koop ik altijd mijn mobiele telefoon via de t-mobile site zelf, web relax 250+pit dan kost ie voor 1 jaar 29 euro.
Krijg je ibj mediamarkt echt de HTC versie denk je? Moet ik dan ook naar hun toe voor garantie neem ik aan? Kan je ook meteen kiezen voor relax 250 of later verhogen?
het scheelt 29 euro, als je PIT ook 50% kost het eerste half jaar, dnek ej dat dat zo is? Dan heb ik iig wel een HTC toestel...

btw ik zie negers staan dat er 1gig bijkomt in die Mediamarkt folder, is ie maybe daarom goedkoper? :O

Bij t-mobile wordt je neiuwe abbonement pas de 26e geactiveerd, als ik mn telefoon aandoe kan je dan meteen selecteren om gprs uit te zetten zodat ik zeker weet dat ie niet kb's loopt te vreten terwijl mn PIT nog niet is ingegaan en ik straks een torehoge rekening heb? Daar maak ik me wel zorgen om..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:53

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

[...]

Speciaal voor jou:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/58f932e279d703d3cee447b01241dad6/thumb.jpg

De kleine lettertjes zijn echt heel klein, maar er staat: "De Touch i.c.m. abonnement is T-Mobile locked"

[ Voor 12% gewijzigd door Zondagskindje op 04-09-2007 16:45 . Reden: simlock ]

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Wie kan mij vertellen welke versie van scummvm ik moet hebben om die fantastische oude lucasarts games op m'n touch te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:49:
Wie kan mij vertellen welke versie van scummvm ik moet hebben om die fantastische oude lucasarts games op m'n touch te kunnen spelen?
oh daa rben ik ookwel benieuwd naar, draaien games een beetje op de touch? Welke games hebben jullie erop die goed werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G8rb8n
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:32
erreen schreef op zondag 02 september 2007 @ 18:35:
Volgens mij is deze vraag eerder geopperd;

Muziek via pc op de touch synchroniseren ( WMA files met windows media player)
speelt de touch op alfabetische volgorde af :(
Is dit op een of andere manier aan te passen dat de afspeelvolgorde afspeelt zoals die op de oorspronkelijke cd staat?
Liep hier ook tegenaan. Mijn oplossing is voorlopig de tracknummers toevoegen in de titels van de liedjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:31:
[...]

Normaal koop ik altijd mijn mobiele telefoon via de t-mobile site zelf, web relax 250+pit dan kost ie voor 1 jaar 29 euro.
Krijg je ibj mediamarkt echt de HTC versie denk je? Moet ik dan ook naar hun toe voor garantie neem ik aan? Kan je ook meteen kiezen voor relax 250 of later verhogen?
het scheelt 29 euro, als je PIT ook 50% kost het eerste half jaar, dnek ej dat dat zo is? Dan heb ik iig wel een HTC toestel...

btw ik zie negers staan dat er 1gig bijkomt in die Mediamarkt folder, is ie maybe daarom goedkoper? :O

Bij t-mobile wordt je neiuwe abbonement pas de 26e geactiveerd, als ik mn telefoon aandoe kan je dan meteen selecteren om gprs uit te zetten zodat ik zeker weet dat ie niet kb's loopt te vreten terwijl mn PIT nog niet is ingegaan en ik straks een torehoge rekening heb? Daar maak ik me wel zorgen om..
1gb zit erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om die t-mobile branded HTC Touch te unlocken voor een andere provider? Want zo is i wel heel goedkoop. En is het uiterlijk en menu's anders van t-mobile en hebben ze bepaalde dingen/software weggelaten?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:20
Weet iemand of je de contacten die via active syc zijn gesycroniceerd ook op een andere touch kan kopieren. want heb de oude terug gestuurd en een nieuwe gekregen. En niet zo'n zin om alle contacten weer te programeren:)

If it cannot be fixed with Duct-tape. Then you're not using enough Duct-tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Als je met je oude al je contacten hebt gesynced naar Outlook, kun je nu van Outlook naar je nieuwe!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
ik heb office 2007, active sys zegt wel dat ze gesychronieseerd waren, maar ik heb geen idee waar ik ze kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
Ik heb nu ook een HTC Touch van T-Mobile. Echter nu heb ik een vraag waarop ik het antwoord in de SP niet kon vinden. Zodra ik dus zeg maar dat erg mooi bewegende menutje open (met je vinger naar boven bewegen) dan krijg je die mooie grote iconen....Deze zijn roze... :X
Hoe krijg ik die in een andere kleur? :?

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 12:24
Moshe85 schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:17:
Ik heb nu ook een HTC Touch van T-Mobile. Echter nu heb ik een vraag waarop ik het antwoord in de SP niet kon vinden. Zodra ik dus zeg maar dat erg mooi bewegende menutje open (met je vinger naar boven bewegen) dan krijg je die mooie grote iconen....Deze zijn roze... :X
Hoe krijg ik die in een andere kleur? :?
Zoek even op ROM en je zult een hoop wijzer worden...

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag TomTom 6.020 op mijn touch geinstalleerd. Echter krijg ik steends de melding dat hij geen kaart kan vinden. ik heb wat dingen geprobeerd maar kom er ff niet meer uit. Wie heeft dit ook gehad en heeft er een oplossing voor.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Als je legaal TomTom hebt gekocht moet je met hen contacten!
Heb je 't illegaal kunnen we je niet helpen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:03:
Ik heb vandaag TomTom 6.020 op mijn touch geinstalleerd. Echter krijg ik steends de melding dat hij geen kaart kan vinden. ik heb wat dingen geprobeerd maar kom er ff niet meer uit. Wie heeft dit ook gehad en heeft er een oplossing voor.

alvast bedankt
Je moet behalve de applicatie ook een kaart installeren. Dat gaat op dezelfde manier als het installeren van de applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedereen gebruikt hier toch illigalen dingen haha.maargoed hij werkt al :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 21:58:
iedereen gebruikt hier toch illigalen dingen haha.maargoed hij werkt al :*)
Ssssssssssssssst :X

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen, ik heb sinds dit weekend een Touchm wat een geweldig apparaat. Ik wil graag dat wanneer ik een sms ontvang de inhoud ervan niet op mn homescreen verschijnt wanneer ie binnen komt. Hoe kan ik dat de-activeren?

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees een hoop over bijvoorbeeld een nieuwe rom die uit is etc bv HTC P3600 Rom WM6 ADW-edition V 1.0 RC4 , nu misschien een stomme vraag maar wat heb ik eraan zeg maar wat kan ik ermee (het zal een ongelofelijke noob vraag zijn maar dat moet dan maar)

btw handig programmatje my mobiler 1.0 via je desktop je telefoon besturen niet alleen grappig maar ook handig (check gewoon voor alles http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=527)
gr brainz

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 00:29:
.........

btw handig programmatje my mobiler 1.0 via je desktop je telefoon besturen niet alleen grappig maar ook handig (check gewoon voor alles http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=527)
gr brainz
Zie eerder in dit topic: Zondagskindje in "HTC Touch [Deel 2]"

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 23:12:
Beste mensen, ik heb sinds dit weekend een Touchm wat een geweldig apparaat. Ik wil graag dat wanneer ik een sms ontvang de inhoud ervan niet op mn homescreen verschijnt wanneer ie binnen komt. Hoe kan ik dat de-activeren?

Mark
Is ook in de handleiding te vinden.

(Start->settings->sounds and notifications->notifications->event: Messaging: New Text Message-> uitvinken "Display message on screen")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 10:49
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 00:29:
ik lees een hoop over bijvoorbeeld een nieuwe rom die uit is etc bv HTC P3600 Rom WM6 ADW-edition V 1.0 RC4 , nu misschien een stomme vraag maar wat heb ik eraan zeg maar wat kan ik ermee (het zal een ongelofelijke noob vraag zijn maar dat moet dan maar)
Waar lees je daar over? Ik kan er niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Iemand enig idee war de functie `time out voor vandaag` betekent? Deze is te vinden onder `instellingen - persoonlijk - vandaag - items`. Standaard staat deze op 4 uur. Wat is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Ik heb dit juist eens getest en werkt nog goed ook nm de 10 Buttons Kaiser Comm Manager.
Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=45495&d=1185791739

Als na de instalatie de wifi knop niet meer werkt moet je even een sleutel aanpassen in het register
[HKEY_LOCAL_MACHINE \SOFTWARE \HTC \CommManager \WLAN] = " \\ Windows \\ WLanMgr.exe " "DeviceName" = " {98C5250D-C29A-4985-AE5F-AFE5367E5006} \\ TNETW12511 "

alle uitleg vind je hier trouwens
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=320239

veel plezier ermee

[ Voor 0% gewijzigd door kloon op 05-09-2007 09:55 . Reden: foutjes in de tekst ]

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Smeer, daar zat ik net ook over te denken, lijkt iets te maken te hebben met je agenda items in beeld, maar ik weet het ook niet...

Ik heb wel een andere vraag; hoe kan ik de melding dat een sms is verstuurd uitzetten? Ik wordt daar helemaal leip van.

Kloon: Kun je zelf aangeven welke knoppen daar moeten komen, of is het een vast lijstje?

[ Voor 15% gewijzigd door joeltje op 05-09-2007 10:03 ]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Kloon: Kun je zelf aangeven welke knoppen daar moeten komen, of is het een vast lijstje?
die zijn vast
in het xda toppic staan nog andere instellingen zoals een 3G knop waar wij niets aan hebben

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 11:51
vlijmen schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 18:55:
[...]

Zoek even op ROM en je zult een hoop wijzer worden...
Thnx! heb het al gevonden :)
Goodbye Pink :*)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaPoztMaster schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:33:
[...]

Waar lees je daar over? Ik kan er niets over vinden.
http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=508

wat doet het zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Heb je die pagina goed gelezen? Er staat vrij prominent een link op naar

deze pagina

en daar wordt precies uitgelegd wat er anders is aan je toestel dan normaal als je deze rom installeert.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net besteld bij t-mobile! :)
Kreeg te horen dat je ook de zwarte skin kan selecteren, ik hoop dat dit zo is en ik dat niet nog hoef te instaleren ofzo.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op woensdag 05 september 2007 @ 12:29:
[...]

Heb je die pagina goed gelezen? Er staat vrij prominent een link op naar

deze pagina

en daar wordt precies uitgelegd wat er anders is aan je toestel dan normaal als je deze rom installeert.
mzz oke maar wat schiet je ernaast die functies mee op zeg maar, bv zes tabs plugin heb je al etc dus das niks nieuws, hooguit die wekker functie ofzo. Het is dan misschien handiger voor oudere telefoons dan de touch, die hun pda'tje moderner willen, of zie ik het verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat proggie my mobiler is echt tof zeker de moeite waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:15:
[...]

mzz oke maar wat schiet je ernaast die functies mee op zeg maar, bv zes tabs plugin heb je al etc dus das niks nieuws, hooguit die wekker functie ofzo. Het is dan misschien handiger voor oudere telefoons dan de touch, die hun pda'tje moderner willen, of zie ik het verkeerd
Je wilde weten wat het is: een kant en klaar OS met een heleboel handige dingen die je stuk voor stuk ook kunt implementeren door te klooien met allerlei plugins en applicaties en registry hacks. Je bent niet verplicht je rom te flashen. Het is een optie. Sommige mensen vinden het handig. Of jij er iets mee opschiet moet je zelf bepalen, maar het is iets meer dan de 6-tab plugin.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dannydeman schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:11:
Meer MBRAM voor programmas beschikbaar? Nu kan het met een applicatie zonder te flashen! Ik raad iedereen aan om het naar 4MB te zetten. Dit werkt op alle Touch telefoons voor zover ik weet

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=324594

Hier de stappen:

- Download en Unpack "Change pagepool size TOUCH.zip"
- Maak verbinding met activesync
- KopieerEnableRapi.cab naar je apparaat en start het op.
- Maak een backup met "backup.bat" (duurt paar seconden) en kijk daarna of "backup.nb" aangemaakt is!
- open het bat bestand (duurt ook maar paar seconden met de pagepoolgrootte naar keuze! (ex: 4mb = 4mb pool.bat)
- Soft reset en veel plezier met de nieuwe pagepoolgrootte :) !

Mocht er iets mis gaan (wenig kans, maar toch) open dan restore.bat!
Nu heb ik dit bestandje op me telefoon gezet dat EnableRapi.cab bestandje geinstaleerd.
Als ik dan op backup.bat klik krijg ik de mededeling,Er is geen bijbehorende toepassing voor Backup.start eerst de toepassing en open dit bestand vervolgens in de toepassing. heb het nu een paar keer geprobeerd en niks wil helpen waar zou ik de fout in gaan.Weet iemand dit?

alvast mercikes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:03:
dat proggie my mobiler is echt tof zeker de moeite waard
Dat vind ik dus ook.
Het zou eigenlijk in de OP moeten in plaats van het proggie Get PDAScreen, omdat deze makkelijker te installeren is en het heeft meer functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 14:41:
[...]

Nu heb ik dit bestandje op me telefoon gezet dat EnableRapi.cab bestandje geinstaleerd.
Als ik dan op backup.bat klik krijg ik de mededeling,Er is geen bijbehorende toepassing voor Backup.start eerst de toepassing en open dit bestand vervolgens in de toepassing. heb het nu een paar keer geprobeerd en niks wil helpen waar zou ik de fout in gaan.Weet iemand dit?

alvast mercikes
Tis natuurlijk wel de bedoeling dat je eerste het zip bestand op je PC uitpakt.
Dan dat je de .CAB bestand middels activeSynch kopieerd naar je Touch.
En daarna de .CAB op de Touch installeer.
En daarna weer terug ga naar je PC waar je backup.bat start ....

Heb het zojuist even geprobeerd en binnen 1 min was het gefixt. Very easy dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke thx voor de tip nu heb ik die back up opgestart op me pc en hij heeft dit bestandje er neer gezet en kreeg een dos scherm toen die 4 mb aangeklikt kreeg ook een dos scherm

verder is er niks gebeurd moet ik die bestandjes ook op me telefoon zetten of niet of gewoon gelijk restarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik me toestel verneukt heb start hem terug op en toestel wilt niet eens meer opstarten verdoemme

oef toch niet hij start terug op ook al weet ik echt niet wat ik nu gedaan heb tja word denk ik te oud

moet wel zeggen dat hij nu heel erg traag opstart zie enkel al een tijdje het schermp smart mobility en verder komt het niks

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nu zelfs een harde reset uitgevoerd en niks hij komt niet verder dan dit schermpje

smart mobility

wat zou ik nu nog kunnen doen om het toestel terug aan de praat te krijgen wie weet dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:12
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:29:
heb nu zelfs een harde reset uitgevoerd en niks hij komt niet verder dan dit schermpje

smart mobility

wat zou ik nu nog kunnen doen om het toestel terug aan de praat te krijgen wie weet dit?
Weet je zeker dat je een hard-reset uitvoerde, en niet een soft-reset? Want zoiets kan volgens mij niet tot gevolg hebben dat zelfs een harde-reset niet meer werkt?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus de softreset knop van onder ingedrukt en de groene en de rode knopjes aan de bovenkant van het toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan krijg ik dus iin het engels te zien this operation will delete all your personal data and reset all the settings to manifacture defaults press action to restore manufacturer default our press other keys to cancel

kan toestel dus ook niet meer met de aan/uit knop afzetten en als ik de baterij eruit haal kan ik toestel enkel met hazrde reset starte anders doet hij het gewoon niet

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Is je Touch nog steeds via de usb met je pc verbonden?
Als dat zo is, haal 'm dan los.
Ik heb namelijk paar keer meegemaakt dat hij blijft hangen tijdens het opstarten wanneer hij met de pc verbonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee die is niet meer verbonden met mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke wat heb ik nu tot nu toe gedaan een harde rest gegeven dat hij blijft staan bij smart mobility dan de batterij eruit gehaald.
en zelfs dit helpt niet kan hem gewoon niet meer via de aan toets aanzetten
dus denk dat ik beter is contact op ga nemen met htc want zolang hij niet verder doorstart na het menu kan ik er ook niet in via de pc maar andere opties zijn welkom natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag de HTC Touch, besteld bij Typhone.nl. Ik krijg alleen de GPRS niet aan de praat. Heb een abbo bij Tmobile, en als ik daar de instructies volg, lijkt het wel of ik een heleboel dingen niet in hoef te vullen.

Al met al ben ik eigenlijk gewoon een leek op dit gebied, maar ik zou toch wel graag dat weerstation op mijn Touch willen hebben! :P Wie kan mij helpen? Alvast heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke heb gebeld met htc ze moesten imei nr hebben en ik heb telefoon nr gekregen van een couriers diens.die komen toestel dus gewoon ophalen maar wanneer moest er dus geen dag verlof voor pakken ze die mevrouw aan de telefoon want ze konden nog wel is later komen dan afgesprokendenk dat ergens gewoon de software van het toestel kapot is hoop dat ze er nog andere software kunnen opzetten anders ben ik dus gelijk een mooi toestel armer

Heb toestel nu ruim uur laten aan staan in de hoop dat hij verder door zou starten maar hellaas hij komt niet verder dan smart mobility dus er kan dus toch nog van alles mis gaan
bij die
Change pagepool size

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2007 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

offtopic:
@ ronaldoo: spam dit topic niet vol met je posts en gebruik eens ABN zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al (na 20x proberen) aan de praat gekregen, I love het wolkje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 05 september 2007 @ 17:23:
offtopic:
@ ronaldoo: spam dit topic niet vol met je posts en gebruik eens ABN zeg 8)7
Als jij dit spam vind dan ben jij echt een beetje licht geraakt of kom je thuis veel tekort.Ik denk toch wel dat ik verstrekkende info mag geven opdat iemand misschien een oplossing weet en ik mijn toestel terug aan de praat kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

offtopic:
Ik zeg toch niet dat dit spam is joh.. Voor de rest geen commentaar: :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 18:01
een vriend van mij heeft ook een pocket pc en heeft een tip gekregen om na de hard reset een bepaalde toets in te drukken waardoor hij kon kiezen om een hele zooi over te slaan bioj de installatie.
Dus toen die klaar was stond er enkel en alleen Windows mobile op, zonder andere programma's. Gewoon helemala niks.

Is er voor de Touch niet ook zo'n plan/tip? Want zijn pocket PC is er toen een stuk sneller door geworden, en een aantal programma's die er op stonden hoefden er helemaal niet op, wat weer veel geheugen vreet. Is er een manier voor een hele 'kale' installatie ofzo na de hard-reset? Dan zet ik er zelf de programma's wel op die ik wil.

Of kan ik op één of andere manier 'vaste' programma's er af gooien? Zoals de speletjes bijvoorbeeld, maar ook andere shit? Deze staan namelijk niet in mn "Programma verwijderen-lijst"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ten eerste wil ik even mijn waardering uitspreken voor dit forum en bedank ik jullie allen voor het delen van jullie informatie. Zit al weken te lezen en te bladeren en heb al erg veel aan dit forum gehad.

Ik heb alleen elke keer na het installeren van de htc home customizer problemen met het weer. Dan probeer ik een stad te selecteren in het home menu (het hele veld is leeg) en dan is het hele lijstje ook leeg, terwijl ik customized steden heb toegevoegd en als ik de originele lijst kies zie ik ook niets. Ik snap het niet.!?? Dus toen heb ik tot 2x toe een hard reset gedaan, wat jammer is, want nu heb ik alleen de black theme als afwisseling. En ik had zulke mooie icons. Is er iemand die weet wat ik fout doe, vast heel simpel? (heb echt t hele forum afgespoord, maar dit is mijn eerste ppc, dus vergeef me als ik er overheen gelezen heb of het niet heb herkend als oplossing)

Heb net pcm keyboard versie 0.8 geinstalleerd. TOP! Die hadden ze er meteen op moeten zetten.
Superding, ben helemaal 't meiske ermee! :-) stem opname is wel slecht, ligt dat aan de mijne of hoort dat?

bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Weer terug van een week weggeweest :) (druk druk druk) Zijn weer coole nieuwe roms zag ik. Je hebt nu een nieuwe versie van de bigstorage met standaard de 6-tab plugin en allerlei andere tools. Een Nederlander is nu bezig met een Nederlandse custom rom, zijn eerste beta werkt al en is heel stabiel, maar is nu gewoon de default HTC NL rom. Hij wordt helemaal custom met 6-tab plugin en bigstorage.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G8rb8n
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:32
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:40:

Ik heb alleen elke keer na het installeren van de htc home customizer problemen met het weer. Dan probeer ik een stad te selecteren in het home menu (het hele veld is leeg) en dan is het hele lijstje ook leeg, terwijl ik customized steden heb toegevoegd en als ik de originele lijst kies zie ik ook niets. Ik snap het niet.!?? Dus toen heb ik tot 2x toe een hard reset gedaan, wat jammer is, want nu heb ik alleen de black theme als afwisseling. En ik had zulke mooie icons. Is er iemand die weet wat ik fout doe, vast heel simpel? (heb echt t hele forum afgespoord, maar dit is mijn eerste ppc, dus vergeef me als ik er overheen gelezen heb of het niet heb herkend als oplossing)
- Heb je onder Weather Options/Choose Weather Database gekozen voor Custom?
- Heb je de code voor de stad goed ingevoerd? Zie de TS voor de juiste manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Zojuist scummVM geprobeerd met die goeie ouwe Indiana Jones & The Fate of Atlantis.... ook Full Throttle, Day of the Tentacle, noem maar op! Allemaal werken ze als een zonnetje op m'n Touch!

[ Voor 32% gewijzigd door smeerbartje op 05-09-2007 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
ik ben er trouwens achter waarom mijn gprs altijd aanstaat.
wanneer je msn messeger aan staat op je pda staat. ook al staat hij uit dan controleerd je contacten box nog wie er online is. ookal staat msn niet aan.

edit:
iemand weet niet zomaar of je dat kan uitschakelen of soort van om het kwartier kan instellen

[ Voor 19% gewijzigd door Codeaction op 05-09-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17
Goofyduck384 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 20:14:
een vriend van mij heeft ook een pocket pc en heeft een tip gekregen om na de hard reset een bepaalde toets in te drukken waardoor hij kon kiezen om een hele zooi over te slaan bioj de installatie.
Dus toen die klaar was stond er enkel en alleen Windows mobile op, zonder andere programma's. Gewoon helemala niks.

Is er voor de Touch niet ook zo'n plan/tip? Want zijn pocket PC is er toen een stuk sneller door geworden, en een aantal programma's die er op stonden hoefden er helemaal niet op, wat weer veel geheugen vreet. Is er een manier voor een hele 'kale' installatie ofzo na de hard-reset? Dan zet ik er zelf de programma's wel op die ik wil.

Of kan ik op één of andere manier 'vaste' programma's er af gooien? Zoals de speletjes bijvoorbeeld, maar ook andere shit? Deze staan namelijk niet in mn "Programma verwijderen-lijst"
Dit bereik je door na de hard reset,wanneer je weer opgestart bent (dus na de tijdszones etc) en je weer in windows bent, meteen een soft reset uit te voeren. Op deze manier worden de programma's uit de zgn Ext ROM niet geinstaleerd.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G8rb8n schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:19:
[...]- Heb je onder Weather Options/Choose Weather Database gekozen voor Custom?
ja heb 2 steden ingevoerd in de custom en eerst de juiste code opgezocht op de weathersite. ik heb een mda trouwens. deed volgens mij alles ok.
(dit bericht komt vanaf mijn touch) :-)..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

G8rb8n schreef op woensdag 05 september 2007 @ 21:19:
[...]

- Heb je onder Weather Options/Choose Weather Database gekozen voor Custom?
Zoals het in de TS staat is niet helemaal de juiste manier.
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 22:42:
[...]

ja heb 2 steden ingevoerd in de custom en eerst de juiste code opgezocht op de weathersite. ik heb een mda trouwens. deed volgens mij alles ok.
(dit bericht komt vanaf mijn touch) :-)..)
Wanneer je een stad invoerd, zie je bovenaan een voorbeeld hoe je een stad moet invullen. Dit is iets anders dan zoals het in de TS.

edit:
hierbij mijn instelling voor mijn dorp Pijnacker:
<city name="Pijnacker" loca="EUR|NL|NL012|ZOETERMEER"land="Netherlands"/>

Ik heb Zoetermeer er in staan i.p.v. Pijnacker omdat Pijnacker zelf niet gevonden wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door Zondagskindje op 05-09-2007 23:13 . Reden: voorbeeld instelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie enig idee of het ook mogelijk is om de interne (opslag)storage zelf te vegroten? Heb hier al gelezen dat bij sommige roms het er al standaard in zit (55mb) Maar zou het graag apart kunnen toevoegen/installeren. Het is me wel al gelukt om het werkgeheugen te vergroten met behulp van pagepool hack zonder een rom toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:15:
Hebben jullie enig idee of het ook mogelijk is om de interne (opslag)storage zelf te vegroten? Heb hier al gelezen dat bij sommige roms het er al standaard in zit (55mb) Maar zou het graag apart kunnen toevoegen/installeren. Het is me wel al gelukt om het werkgeheugen te vergroten met behulp van pagepool hack zonder een rom toe te voegen.
Weet niet of dat mogelijk is, maar anders gewoon even deze rom erop mikken: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=441

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:23
Help!! Ik krijg het niet voor elkaar om het zwarte achtergrondje geinstalleerd te krijgen. Ik heb hem, zoals in de startpost aangegeven, in de windows map gezet, maar ik blijf de lelijke T-Mobile achtergrond houden. De 6 tabs is wel gelukt en ook de HTC Home Customizer staat er op. Maar ook hier loop ik tegen het probleem aan dat ik de Iphone icons heb geinstalleerd in de icons map, gekozen via de customizer, maar ook die zie ik niet terug komen. De clock past hij wel zonder problemen aan.

Iemand een idee? Kan dit komen om het het een t-mobile versie is?

Thanks.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Weet iemand mischien welke rom momenteel de snelste is. Ik heb de NL rom en de Seksona rom geinstalleerd op mijn touch alleen deze zijn veel trager dan de stock Orange rom die ik stock kreeg.
Heeft iemand mischien de orange rom voor mij?

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 15:38
@ siemed

Ik heb ook een t-mobile versie (MDA Touch).
Echter bij mij draait wel alles..
Je hebt de allblackskin geselecteerd in het lijstje neem ik aan..
Wat betreft die icons..verschijnen er wel een paar of helemaal geen??

Ik had wel dat er maar een paar verschenen, de rest heb ik aangepast in HKLM zoals hier
in dit topic ergens beschreven staat. Werkt perfect..

succes

ties

• Kassad
siemed schreef op donderdag 06 september 2007 @ 00:14:
Help!! Ik krijg het niet voor elkaar om het zwarte achtergrondje geinstalleerd te krijgen. Ik heb hem, zoals in de startpost aangegeven, in de windows map gezet, maar ik blijf de lelijke T-Mobile achtergrond houden. De 6 tabs is wel gelukt en ook de HTC Home Customizer staat er op. Maar ook hier loop ik tegen het probleem aan dat ik de Iphone icons heb geinstalleerd in de icons map, gekozen via de customizer, maar ook die zie ik niet terug komen. De clock past hij wel zonder problemen aan.

Iemand een idee? Kan dit komen om het het een t-mobile versie is?

Thanks.
De .tsk file plaats je in de map Mijn documenten. Daarna ga je naar Instellingen>Today (sorry, heb zelf alleen engelse versies gehad, Vandaag?). Hier kies je voor het zwarte thema en druk op ok. Dat zou moeten werken.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• synthic
  • Laatst online: 13-06 16:36
Hallo,

Ik heb dit topic pas geleden gevolgd tot dat het helaas niet meer ging i.v.m. mijn stage. Graag wil ik weer op de hoogte zijn van de updates, tweaks etc. voor de MDA / HTC Touch.

Ik las net over één of andere windows rom update of iets dergelijks? I.p.v. circa 38MB geheugen, is er nu een mogelijkheid te veranderen in 50MB geheugen?

Overigens wil ik ook graag zien wat Dannydeman van zijn Touch heeft gemaakt. In het vorige deel liet hij zien dat zijn Cube er aardig op een iPhone leek.

Heeft iemand nog meer iets gedaan waarop hij meer op een iPhone leek?

Bedankt alvast!

• siemed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12:23
Kassad schreef op donderdag 06 september 2007 @ 06:51:
[...]

De .tsk file plaats je in de map Mijn documenten. Daarna ga je naar Instellingen>Today (sorry, heb zelf alleen engelse versies gehad, Vandaag?). Hier kies je voor het zwarte thema en druk op ok. Dat zou moeten werken.
Hoi, bedankt voor de tip. Ik probeerde de zwarte thema terug te vinden in de Home Customizer en dan kun je zoeken tot je een ons weegt.
De Iphone pictogrammen komen helemaal niet naar voren. Moet je die ook ergens anders selecteren dan in de Home Customizer?

Wederom bedankt.

• smeerbartje
smeerbartje schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:43:
Iemand enig idee war de functie `time out voor vandaag` betekent? Deze is te vinden onder `instellingen - persoonlijk - vandaag - items`. Standaard staat deze op 4 uur. Wat is het?
Nog steeds niemand die me kan vertellen wat je hiermee kunt doen?

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

smeerbartje schreef op donderdag 06 september 2007 @ 10:39:
[...]

Nog steeds niemand die me kan vertellen wat je hiermee kunt doen?
Zoek ff in het vario/wizzard topic. Volgens mij is die vraag daar ook een paar keer gesteld. Het heeft te maken met hoelang van te voren een agenda item te zien is volgens mij.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 21:23
Ik heb nu een nokia e50 met symbian en ik word strontziek van de traagheid van dat ding. Een smsje openen duurt al snel 10 seconden. Hoe zit het met de snelheid van windows mobile? Als dit ook zo traag is ben ik snel klaar met het kijken naar deze telefoon namelijk.

Verwijderd

DaannO schreef op woensdag 05 september 2007 @ 23:17:
[...]

Weet niet of dat mogelijk is, maar anders gewoon even deze rom erop mikken: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=441
Ok bedankt.
Is het aan te raden als je echt meer storage wil om dit te doen?
Lees dat je wat dingen moet unlocken zodat je andere roms erop kan doen maar dat dan wel je garantie vervalt?
En stel er gebeurt iets met je phone tijdens het flashen dat hij dan gewoon kapot kan gaan?
Ben beetje aan het kijken want ben best wel huiverig dat mijn touch het begeeft :+

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:24:
[...]

Ok bedankt.
Is het aan te raden als je echt meer storage wil om dit te doen?
Lees dat je wat dingen moet unlocken zodat je andere roms erop kan doen maar dat dan wel je garantie vervalt?
En stel er gebeurt iets met je phone tijdens het flashen dat hij dan gewoon kapot kan gaan?
Ben beetje aan het kijken want ben best wel huiverig dat mijn touch het begeeft :+
Heb net deze ROM erop gezet, gewoon de handleiding volgen. Is een paar keer klikken et voila...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Verwijderd

Ik baal. Het beeldscherm van me Touch heeft het begeven, je ziet alleen nog maar wit licht en wat zwarte lijnen. Was van het ene op het andere moment gebeurd. Heb het niet eens gemerkt, maar zal dan wel ergens tegenaan gestoten hebben. Had nog wel het bijgeleverde beschermhoesje eromheen zitten.

Morgen maar mee terug dan, een garantiekwestie denk ik. Maar zal hem wel een maand kwijt zijn :(:(.

• CLB
  • Niet online

CLB

Nou ben benieuwd... Als je 'm hebt gestoten is 't geen garantie namelijk ;)

• smeerbartje
En wat gebeurt er als je er zelf een nieuwe ROM ingezet hebt? Standaard zit er twee jaar garantie op de HTC, maar dan ook?

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ligt eraan waar je hem hebt gekocht denk. TMobile zegt dat je neit mag unlocken/flashen. Weet neit of dat bij een "echte" HTC ook zo is.

RatPack #814

• CLB
  • Niet online

CLB

Unlocken/ flashen is iets heel anders dan 'n andere ROM op je toestel zetten :)
Softwarematig mag je alles aanpassen hoe jij 't wil (ROM's/ today screens enzo)
Hardwarematig (lees: simlock eraf en dergelijke) mag niet! Dan vervalt je garantie!

(en 'n 'echte' HTC is al simlockvrij ;) )

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 06-09-2007 17:15 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
CLB schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:15:
Idd, kost wat, maar dan heb je ook wat. :*)

Je kan dan ook gewoon een sim-only abbo afsluiten i.p.v. in termijnen
een "hieperdepiep branded-toestel" afbetalen.

• Kassad
CLB schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:15:
Unlocken/ flashen is iets heel anders dan 'n andere ROM op je toestel zetten :)
Softwarematig mag je alles aanpassen hoe jij 't wil (ROM's/ today screens enzo)
Hardwarematig (lees: simlock eraf en dergelijke) mag niet! Dan vervalt je garantie!

Flashen is exact hetzelfde als een andere ROM erop zetten. Een andere ROM flashen wordt niet door iedereen geaccepteerd, T-mobile bijvoorbeeld kan er erg moeilijk over doen, je kan je garantie verspelen.

Verwijderd

Ik heb hem ook bestelt. :)

Bedankt al vast voor alle tips in dit topic. *O*

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
Er is nu gratis sim unlock op xda-developers :), en het werkt heb nu in mijn T-Mobile MDA Touch een Vodafone sim :)

Verwijderd

Ik krijg binnenkort mijn mda touch binnen, maar aagezien mn onbeperkt internet abbo pas de 24e ingaat wil ik er zeker van zijn dat gprs uitstaat. Kan iemand me uitleggen waar en hoe ik dit bij de instellingen meteen uit kan zetten zodat ik niet een dikke rekening krijg.

Dus hoe zet je gprs echt uit en waar zie je of het aanstaat of afentoe connect?

Welke ScummVM versie moet je downloadne voor de Touch dan? De Windows CE ARM package?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2007 21:56 ]

• AngelusHD
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 19:18
Hey,

Ik heb even wat kleine vraagjes, omtrent het verschil tussen de HTC Touch en de T-Mobile variant.

Ik heb hier voorheen gelezen dat je de HTC Touch ken overclocken tot 299 stabiel, maar ook gelezen dat somige varianten het niet verder schoppen dan 247, en dan al kuurtjes gaan vertonen.

Nou is mijn vraag aangezien de T-Mobile Touch een stukje goedkoper is in aanschaf of meer mensen dit kunnen bevestigen bij welk type dit probleem zich voor doet. En zijn er veel verschillen opna de software en de simlock (dat valt wel te veranderen lijkt me net zoals de MDA vario) qua looks?

Zal de T-mobille logo ook verwijderd kunnen worden met een suikerklontje? 8)7
Laaste was een beetje een geintje, maar het kon wel :) (bij de mda vario)

Ik ben dus opzoek naar een gooie pocket, heb de E-ten x500 ook nog in me achterhoofd aangezien deze specs me wel aanspreken, maar hier schijnt dat het geluid niet optimaal te zijn, en das wel een must vind ik :P. Toch vind ik de HTC Touch mooier en heb het opzich altijd pima gevonden met me MDA vario, maar het kon opzich wel rapper soms. Daarom spreekt het overclocken me wel erg aan.

Alvast Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

angelus20 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:15:
Ik heb even wat kleine vraagjes, omtrent het verschil tussen de HTC Touch en de T-Mobile variant.

Ik heb hier voorheen gelezen dat je de HTC Touch ken overclocken tot 299 stabiel, maar ook gelezen dat somige varianten het niet verder schoppen dan 247, en dan al kuurtjes gaan vertonen.
Volgens mij ligt dit niet aan HTC of MDA uitvoering, maar gewoon aan de processor die er in zit.
Net als computers worden de processors gemaakt voor een hogere snelheid, en veiligheidshalve (ook voor de stabiliteit) afgeclocked op een bepaalde snelheid.
Welke snelheid "jou" Touch processor aankan kan je dus pas testen als je hem hebt :)
angelus20 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:15:
Ik ben dus opzoek naar een gooie pocket, heb de E-ten x500 ook nog in me achterhoofd aangezien deze specs me wel aanspreken, maar hier schijnt dat het geluid niet optimaal te zijn, en das wel een must vind ik :P. Toch vind ik de HTC Touch mooier en heb het opzich altijd pima gevonden met me MDA vario, maar het kon opzich wel rapper soms. Daarom spreekt het overclocken me wel erg aan.
Overclocken deed ik ook al op de Vario (en later op de TyTn).
Het overclock progje (battery status) is dezelfde als die voor de Vario (wizzard) omdat dezelfde processor is gebruikt. Als de Vario je goed bevallen is zal deze dat dus ook doen, inhoud is (nagenoeg) gelijk, alleen in een veeeel mooier en kleiner jasje 8)
Overigens heb ik wel de indruk dat e.e.a. beter, sneller en stabieler aanvoelt dan op de Vario,
maar dat komt denk ik voornamelijk door WM6, en die heb ik nooit op de Vario gehad (alleen op V2)
Youre welcome :+
Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.