HTC Touch [Deel 2]

Pagina: 1 ... 16 17 Laatste
Acties:
  • 61.509 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 19:57
Anoniem: 157114 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:16:
Chris.nl jij weet dit denk ik wel. Ik heb een nieuwe layout gemaakt voor die keyboard met ook de nummers erin. Hierdoor komt er een extra regel onderaan. Nu word de onderste regel wit, ipv van de bijv. zwarte skin van de touch. Zal wel ingewikkeld zijn? Leek me wel makkelijk met een nummers erbij. :*)
[afbeelding]
Dat heeft ermee te maken dat wat achter het toetsenbord zit eigenlijk een afbeelding is, de afbeelding is niet groter en dus kun je ook niet meer toetsen eronder of erboven plaatsen..
Misschien als je dit bij een andere skin doet, dat het dan wel werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235158

Nee, ik heb nog geen rijbewijs.

Ik heb hem besteld op naam van mijn vader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157114

Pumanike schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:34:
[...]

Dat heeft ermee te maken dat wat achter het toetsenbord zit eigenlijk een afbeelding is, de afbeelding is niet groter en dus kun je ook niet meer toetsen eronder of erboven plaatsen..
Misschien als je dit bij een andere skin doet, dat het dan wel werkt..
Ik had zo'n skin eff geopend maar het zag er een beetje te complex uit. Allemaal letters en cijfers enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik heb gister ook na 3 dagen denken de HTC Touch besteld met een 2 jarig abbo van Hi + eindeloos online voor 19,95 1ste jaar, 2de jaar 29,95. (Maar dat is niet interesant)

Verder heb ik gelezen hier dat HTC vandaag hun eigen .dac voor toetsenboord zou uitbrengen, weet iemand hier al meer over?

[ Voor 5% gewijzigd door green-tea op 03-10-2007 19:16 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik heb zojuist mijn MDA Touch (T-mobile) binnen gekregen. :)
Ik vraag me nu alleen af of ik het gebruik van de GPRS verbinding kan blokkeren?

Functies als Weather Today, willen gebruik maken van de GPRS verbinding maar ik heb geen internet bij mijn abbonement gepakt.
(Ik kom thuis en op me werk voortdurend bij Wifi aansluitingen waar ik toegang tot heb dus vond het niet nodig).

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230537

DJ_The_SP schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:23:
Ik vraag me nu alleen af of ik het gebruik van de GPRS verbinding kan blokkeren?

Functies als Weather Today, willen gebruik maken van de GPRS verbinding maar ik heb geen internet bij mijn abbonement gepakt.
(Ik kom thuis en op me werk voortdurend bij Wifi aansluitingen waar ik toegang tot heb dus vond het niet nodig).
lees de start van dit topic eens, of bij zoeken GPRS en..... :(
3) Is er een mogelijkheid om de GPRS verbinding te verwijderen, ik wil dat niet gebruiken
start=> instellingen=> tabblad Verbindingen=> Verbindingen => tabblad Algemeen => Instellingen verwijderen

4) Ik heb de GPRS verbinding op deze manier verwijderd, maar als ik nu Google Maps opstart maakt hij nog steeds verbinding met GPRS.
Start=> instellingen=> tabblad Verbindingen=> Verbindingen => tabblad Geavanceerd=> Netwerken Selecteren [.....] <== hier moet je dan een verbinding kiezen, bijvoorbeeld mijn ISP of werk-netwerk iig een WLAN verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90702

Dag mensen,

ik heb sinds een paar dagen een erg vervelend probleem, de telefoon valt gewoon compleet uit op willekeurige tijdstippen ondanks dat de batterij prima is. Direct aan de stroom zetten hielp helaas niet. Ik heb er wel batterystatus (ietsjes overclocked > bij uitschakelen valt de telefoon nog steeds soms uit) en tomtom op staan. Ik heb al ee hard reset gedaan maar dat heeft helaas niet geholpen. Heeft iemand dit ook al eens gehad/een idee wat dit kunnen zijn? Anders wordt het vrees ik toch een retourtje naar T-Mobile :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Anoniem: 230537 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:32:
[...]

lees de start van dit topic eens, of bij zoeken GPRS en..... :(
3) Is er een mogelijkheid om de GPRS verbinding te verwijderen, ik wil dat niet gebruiken
start=> instellingen=> tabblad Verbindingen=> Verbindingen => tabblad Algemeen => Instellingen verwijderen

4) Ik heb de GPRS verbinding op deze manier verwijderd, maar als ik nu Google Maps opstart maakt hij nog steeds verbinding met GPRS.
Start=> instellingen=> tabblad Verbindingen=> Verbindingen => tabblad Geavanceerd=> Netwerken Selecteren [.....] <== hier moet je dan een verbinding kiezen, bijvoorbeeld mijn ISP of werk-netwerk iig een WLAN verbinding
sry hoor. :o

Maar als ik daar naartoe ga op mijn telefoon dan kan ik alleen kiezen uit de tabbladen Taken en Geavanceerd. Niet Algemeen en er is ook nergens een optie Instellingen verwijderen.

[ Voor 10% gewijzigd door Da_maniaC op 03-10-2007 19:53 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228918

Svennie schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 08:22:
[...]

Deze heb ik geïnstalleerd maar hij zegt dat deze voor een oudere versie OS gemaakt is en daarna wil hij ook nog eens de hotmail contacten gaan synchroniseren, ik gebruik weer versie 31.2600.
Dan doe je toch iets fout. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-06 20:11
mooi, heb zelf de telefoon ook besteld met een eenjarig tmobile abo

dus ik heb hem binnenkort binnen, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:49

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Dit tooltje (afkomstig van tweaker Chutney _/-\o_ ) is oorspronkelijk voor de Kaiser maar werkt ook prima voor de Touch (bij bijna alle tweaks):
http://www.jongma.org/KaiserTweak/KaiserTweak.exe

Beschrijving:
http://www.jongma.org/KaiserTweak

Vooral de performance settings maken de touch een stuk sneller, en de GPRS verbinding automatisch uitzetten na 1 minuut schijnt lekker veel battery te schelen. :)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat battery status is ook wel geinig. Gaat stukke sneller. Als je de uitknop indrukt boven gaat en je scherm uit en meteen toetsenblokkering erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226399

Ik heb een tip voor iedereen die kampt met te weinig geheugenruimte en maar niet snapt waar het in zit. Check eens even of je misschien een paar grote liedjes ooit als beltoon hebt geselecteerd. Bij mij nam dit meer dan 15 MB van de beschikbare 55 MB aan geheugenruimte in, waardoor ik ook continu de melding van 'te weinig geheugen' kreeg.

Je kunt dit oa checken door je Touch even aan je PC te hangen, verborgen bestanden zichtbaar te maken en in de betreffende directory te kijken (wijst zich vanzelf welke je moet hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik heb nu Tilburg ingesteld bij Accuweather, maar hij zegt telkens dat hij de gegevens niet op kan halen.
Ik doe het wel via wireless en de GPRS verbinding heb ik uitstaan (instellingen verwijdert).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879

laat maar...zat te slapen... :z

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 04-10-2007 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-06 15:48

Comgenie

Soms heb je dat

Anoniem: 90702 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:47:
Dag mensen,

ik heb sinds een paar dagen een erg vervelend probleem, de telefoon valt gewoon compleet uit op willekeurige tijdstippen ondanks dat de batterij prima is. Direct aan de stroom zetten hielp helaas niet. Ik heb er wel batterystatus (ietsjes overclocked > bij uitschakelen valt de telefoon nog steeds soms uit) en tomtom op staan. Ik heb al ee hard reset gedaan maar dat heeft helaas niet geholpen. Heeft iemand dit ook al eens gehad/een idee wat dit kunnen zijn? Anders wordt het vrees ik toch een retourtje naar T-Mobile :(.
Kun je even kijken of de simkaart er goed in zit. Je moet hem echt aanduwen totdat je klik hoort. Zoniet kan hij er nog wel in zitten en werken, maar kan die heel makkelijk los gaan en dan valt je touch uit. Dit probleem had iemand die ik ken namelijk ook ;).

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

De HTC Touch heeft 64 MB RAM, maar als ik bij het geheugen kijk zie ik maar 47,90 MB en net na het opstarten (zonder applicaties, alleen BatteryStatus geinstalleerd) dan heb ik nog maar 20MB Programma geheugen vrij.

Klopt dat allemaal wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denk dat t we klopt.mijnes bleef ook altijd rond dat getal hangen(20).
wat ik nu meemaak.ik zat ook eerst rond de 20mb,start ik m vanavond op opeens nog 2.5mb zonder dinge erbij te zette.iemand een idee.
En bij programma's verwijderen staat geen enkel programma meer,ik word nu een beetje gek.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 157114 op 04-10-2007 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

Ik ga toch weer ff zeuren voor een paar ex Nokia gebruikers hierboven.
Welkom op het forum en welkom in de wondere wereld van Windows Mobile devices.
Neem ff startpost door en gebruik een beetje zoek functie in dit topic.
Handleiding lezen (doorbladeren op zijn minst) en zoeken naar basis functies is best handig soms.

Tip voor de laatste 2 posts hier boven, windows (dus ook de mobile versie) gebruikt TEMP bestanden.
Ook slaat IE (en andere browsers, ook op je mobiel) cash bestanden op.
Leeg ff je tijdelijke internet bestanden en je temp, en je bent al weer voor de helft op weg.

En om een vergelijk te trekken waarom je geen 64MB vrij hebt, als je een HD in je computer zet van
pak'um beet 100Gb, hoeveel ruimte heb je dan nog als je er Windows op knalt?
Net als op je computer heeft ook Windows Mobile de nare eigenschap ook ruimte te gebruiken.
Lees 1 of 2 pagina's terug en een ander legt verder heel mooi het verschil uit in programma geheugen,
opslag ruimte, etc, etc..
Enjoy your Touch :)

PS: heeft iemand dat nieuwe toetsenbordje al van HTC weg kunnen trekken?
Ik zag hem ook nog niet staan bij AAP.
ik wordt een beetje moe van iedere 2 weken updaten van pocketcm.com 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 189953 op 04-10-2007 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 14:56

jacobras

Developer

HetWonder schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 22:09:
Dit tooltje (afkomstig van tweaker Chutney _/-\o_ ) is oorspronkelijk voor de Kaiser maar werkt ook prima voor de Touch (bij bijna alle tweaks):
http://www.jongma.org/KaiserTweak/KaiserTweak.exe
Handig tooltje, ik zal 'm binnenkort even installeren. Weet je misschien welke tweaks wel/niet werken op de Touch, of kan dit geen kwaad?

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
'k Vind de eerdere berichten over het "inbranden" van het scherm wel apart.
Ik zie het zelf niet op zijn scherm. Kan een tft schermpje eigenlijk wel inbranden?
Volgens mij moet dat "verschijnsel" meer in de hoek van de grafische (kaart/chip) worden gezocht.
Havocnl schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:04:
[...]

Mooi :) Zeker een goede verbetering, ik heb alleen nog een verzoek, kun je nietjes ( [ en ] ) er ook in verwerken in speciale tekens vlak?
Mijn Google agenda's worden gesynchroniseerd met labels en dat label staat dus tussen nietjes, ik kan dus niks aanmaken voor andere agenda's met jou toetsenbord.... moet ik terug naar de htc versie :(
Heb het net even geprobeerd, maar wanneer ik de [ & ] in de layout zet, loopt het hele toetsenbord niet meer. Ik ben bang dat die tekens er niet even simpel ingezet kunnen worden.
Wellicht kan iemand anders dat wel... zie onderstaande reactie..
Chris.nl jij weet dit denk ik wel. Ik heb een nieuwe layout gemaakt voor die keyboard met ook de nummers erin. Hierdoor komt er een extra regel onderaan. Nu word de onderste regel wit, ipv van de bijv. zwarte skin van de touch. Zal wel ingewikkeld zijn? Leek me wel makkelijk met een nummers erbij. :*)
Sorry, ik heb er veel minder verstand van dan je denkt.
Er zijn op de site / het forum van PCM Keyboard zelf wel verschillende layout's te downloaden..
Misschien dat je van 1 van die layouts de kunst kan afkijken.

Als je kijkt naar de duitse layout, die is veel ingewikkelder (met speciale tekens en alles)...
Ze hebben ook een extra toets die je ingedrukt kan houden om smiley's tevoorschijn te toveren. Dus er zou wel veel meer mogelijk moeten zijn dan we nu hebben.

Wellicht dat iemand anders een toffe layout kan maken met de bovengenoemde [ & ] en etc etc. Ik heb er echt geen tijd meer voor... (Druk met werk + opleiding).
Anoniem: 189953 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 01:12:

PS: heeft iemand dat nieuwe toetsenbordje al van HTC weg kunnen trekken?
Ik zag hem ook nog niet staan bij AAP.
ik wordt een beetje moe van iedere 2 weken updaten van pocketcm.com 8)7
Ik heb hem er ook nog niet bij zien staan op de HTC site...
't Is idd waanzin hoeveel updates er komen van PCM. Maarjah het ding is nog in ontwikkeling, en ze hebben er hard aan gewerkt, 't is alleen dat we de hele beta fase mee hebben gemaakt zo'n beetje.
Hopelijk komt er binnenkort een final versie... we zitten nu bij RC2 dus kan niet lang meer duren.

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 04-10-2007 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 15:54
Anoniem: 228918 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:37:
[...]

Dan doe je toch iets fout. Werkt prima.
zou zo maar kunnen, iets oudere versie werkt prima, ik wacht wel even op een nieuwere versie

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DJ_The_SP schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:50:
[...]

sry hoor. :o

Maar als ik daar naartoe ga op mijn telefoon dan kan ik alleen kiezen uit de tabbladen Taken en Geavanceerd. Niet Algemeen en er is ook nergens een optie Instellingen verwijderen.
dan doe je toch echt wat fout, ik heb het net getest met de uitleg en het werkt.
een beetje zelf uitzoeken kan geen kwaad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiderPig
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-02 14:58
Ik zag op youtube 2 filmpjes van dat nieuwe keypadje voor de HTC Touch.
Foto´s, Filmpjes maar GEEN cab-je, pffffff, baalllleeennnnnnn..... :X
In een van die filmpjes was de keypad goed te werk te zien.

genietse:

link: http://www.youtube.com/watch?v=dSCGQXZRKd0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
SpiderPig schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:24:
Ik zag op youtube 2 filmpjes van dat nieuwe keypadje voor de HTC Touch.
Foto´s, Filmpjes maar GEEN cab-je, pffffff, baalllleeennnnnnn..... :X
In een van die filmpjes was de keypad goed te werk te zien.

genietse:

link: http://www.youtube.com/watch?v=dSCGQXZRKd0
Ziet er inderdaad erg goed uit! Ben benieuwd wanneer er een cabje komt. Gelukkig moet ik nog even wachten op me touchie :P

Dus het wordt een apparte qwerty ipv abc def ghi

[ Voor 4% gewijzigd door green-tea op 04-10-2007 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Anoniem: 189953 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 01:12:
Tip voor de laatste 2 posts hier boven, windows (dus ook de mobile versie) gebruikt TEMP bestanden.
Ook slaat IE (en andere browsers, ook op je mobiel) cash bestanden op.
Leeg ff je tijdelijke internet bestanden en je temp, en je bent al weer voor de helft op weg.

En om een vergelijk te trekken waarom je geen 64MB vrij hebt, als je een HD in je computer zet van
pak'um beet 100Gb, hoeveel ruimte heb je dan nog als je er Windows op knalt?
Net als op je computer heeft ook Windows Mobile de nare eigenschap ook ruimte te gebruiken.
Lees 1 of 2 pagina's terug en een ander legt verder heel mooi het verschil uit in programma geheugen,
opslag ruimte, etc, etc..
Enjoy your Touch :)
Dat windows geheugen in gebruik neemt dat snap ik ook wel. :P
Maar bedankt voor de info.
Aghanim schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:52:
[...]

dan doe je toch echt wat fout, ik heb het net getest met de uitleg en het werkt.
een beetje zelf uitzoeken kan geen kwaad.....
Je zegt het net alsof ik dom ben of te lam om iets uit te zoeken. Dat is dus niet zo want ik heb het gevonden. Er staat bovendien ook helemaal geen knop "netwerken selecteren" maar een link genaamd "Bestaande verbindingen beheren". :)

[ Voor 47% gewijzigd door Da_maniaC op 04-10-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
DJ_The_SP schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:23:

SpiderPig heeft ook een super oplossing hiervoor gevonden !
SpiderPig schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:19:
Hey allemaal,
zat op Modaco rond te neuzen en kwam dit tegen. Je kan met behulp van dit programma-tje gprs simpel aan en uit zetten. Lees er voor de duidelijkheid wel een beetje door.
link: http://www.modaco.com/FREE-Utility-t246171.html
'k Heb het laatst getest en het werkt als een tiet. Je hoeft je GPRS verbinding niet te wissen oid.
Met dit tooltje kan je hem uitschakelen, de Touch kan dan geen gebruik meer maken van die GPRS verbinding.
Wel handig dat je hem weer kan inschakelen (wellicht zit je ooit in de rimboe op de veluwe en moet je even snel iets GPRS'n).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Dat is inderdaad een goeie, maar ik heb me GPRS verbinding al weggegooid. :P
Waarschijnlijk kan ik de instellingen wel weer ergens vandaan toveren dus het zou geen probleem moeten zijn. ;)
Ulas schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:32:
[...]

Ik heb net even 4 functionele tweaks in een pdfje gezet, inclusief instructies en werkende download link. Het zijn de simpele tweaks voor niet zo geavanceerde gebruikers, en allemaal net getest op mijn Touch.

kijk maar: http://www.coriodesign.nl/touch/touch-tweaks.pdf
Ik loop wel tegen een probleempje aan bij het wijzigen van mijn Pagepool, zoals hierboven vermeld in de tweak.pdf.
In de PDF staat, voer Backup.bat uit op je computer.
Maar zodra die op mijn Touch staat geinstalleerd kan ik hem niet meer uitvoeren.
(Dat geld voor alle bestanden en applicatie's, je krijgt dan gewoon de eigenschappen te zien).
Iemand enig idee hoe ik dat doe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
DJ_The_SP schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 10:51:
[...]

Dat windows geheugen in gebruik neemt dat snap ik ook wel. :P
Maar bedankt voor de info.

[...]

Je zegt het net alsof ik dom ben of te lam om iets uit te zoeken. Dat is dus niet zo want ik heb het gevonden. Er staat bovendien ook helemaal geen knop "netwerken selecteren" maar een link genaamd "Bestaande verbindingen beheren". :)
was niet offensive bedoeld hoor :)
maar het kwam over van: ik volg de beschreven stappen, oh deze stap kan ik niet vinden dus ik vraag het even, terwijl het juist de bedoeling is een beetje zelf rond de zoeken zodat die opties wel gevonden worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216827

weet iemand wat te doen nu zou mijn touch gerepareerd zijn die koeriers dienst zegt dat hij al vanaf de 25 september klaar was.
ik bel deze morgen weer terug om te horen hoe het zit en tja mijn toestel ligt nog steeds bij taxipost te wachten op verzending kreeg dit afgelopen maandag ook te horen en dat mijn toestel binnen 24 uur bezorgt zou worden.Dit was dus nietnu bellen ze terug met taxipost en weer zeiden ze we zullen het toestel vandaag nog bezorgen.
heb sinds ik gehoord heb dat mijn toestel klaar was al 4 keer gebeld en 4 keer werd er me gezegd dat me toestel gelijk zou worden opgestuurd.Geloof er eigelijk niet veel meer van krijg elke keer het zelfde verhaal en geen toestel.
Vind het een waardeloze service morgen is het vrijdag en dan natuurlijk nog geen toestel als je dan beld met de htc klanten dienst krijg je te horen hier kunnen wij niks niet aan doen
Wat als mijn toestel verloren is geraakt dan kan ik natuurlijk blijven bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Dan is er idd iets niet in de haak of gewoon ontzettend slechte service van het koeriersbedrijf.
Je kan natuurlijk ook gewoon bellen en de opmerking geven "Ik heb al 4 keer gebeld en telkens is mijn telefoon nog steeds niet teruggestuurd, zijn jullie hem kwijt ofzow?".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kan bellen gelijk een gek naar htc zelf die zeggen je moet nogeens contact opnemen met koeriers dienst. en bij koeriers diens zeggen ze toestel ligt bij taxipost je krijgt ook hellemaal geen telefoon nr om verder te kunnen.
Mocht het toestel veroren zijn geraakt moet ik gaan bewijzen dat ik hem met taxipost heb mee gegeven en daar wringt het hem nu die mannen nemen toestel aan en laten je niks tekenenof geven een document dat ze toestel hebben meegenomen je krijgt enkel een referentie nr van het koeriers bedrijf.
begin er toch stilletjes bang voor te worden dat ik na me toestel kan fluiten of dat het nog heel lang kan gaan duren en tegen die tijd dat ik het misschien terug krijg er grijs haar op staat en het toestel tot een museum stuk behoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:58
ik heb moeite met het aanpassen van het weerbestand. Ik kopier het bestand van mijn touch naar mijn pc. Zet daar in de eigenschappen "alleen lezen" uit, dan voeg ik de plaatsen toe die ik wil hebben maar vervolgens kan ik het niet opslaan want dan is de toegang geweigerd? Als ik het opsla onder een andere naam met de intentie het daarna te renamen is het geen xml file meer. Ben nogal een noob met die dingen

bovendien vind ik het ook klote dat het kaartje zo verstopt zit, muziek erop zetten duurt jaren met active sync

[ Voor 12% gewijzigd door T7D_Sneezy op 04-10-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233240

Heeft iemand mammaid?kan alleen trail version downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Anoniem: 233240 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:32:
Heeft iemand mammaid?kan alleen trail version downloaden.
je zult het daarna moeten kopen als je tevreden bent :)

voor wat betreft het aanpassen van het weerbestand: pas het aan op je pc en kopieer het terug. In het topic is deze vraag al meerdere keren beantwoord dus anders even terug lezen en je vindt de juiste stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Anoniem: 216827 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:14:
je kan bellen gelijk een gek naar htc zelf die zeggen je moet nogeens contact opnemen met koeriers dienst. en bij koeriers diens zeggen ze toestel ligt bij taxipost je krijgt ook hellemaal geen telefoon nr om verder te kunnen.
Mocht het toestel veroren zijn geraakt moet ik gaan bewijzen dat ik hem met taxipost heb mee gegeven en daar wringt het hem nu die mannen nemen toestel aan en laten je niks tekenenof geven een document dat ze toestel hebben meegenomen je krijgt enkel een referentie nr van het koeriers bedrijf.
begin er toch stilletjes bang voor te worden dat ik na me toestel kan fluiten of dat het nog heel lang kan gaan duren en tegen die tijd dat ik het misschien terug krijg er grijs haar op staat en het toestel tot een museum stuk behoord
pff, ten eerste. Probeer je eigen bericht eens terug te lezen. Is echt niet te lezen! Af en toe gebruik je een punt, maar je hebt nog nooit van een komma gehoord volgens mij. (nofi)

Toen mijn HTC werd opgehaald heb ik een bewijs gekregen van de koerier. Binnen een week kwamen ze hem gerepareerd weer terugbrengen. En wtf is TaxiPost?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126081

Aghanim schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:39:
[...]

je zult het daarna moeten kopen als je tevreden bent :)

voor wat betreft het aanpassen van het weerbestand: pas het aan op je pc en kopieer het terug. In het topic is deze vraag al meerdere keren beantwoord dus anders even terug lezen en je vindt de juiste stappen
STUUR FF EEN PM NAAR MIJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een vraagje over tomtom en bluetooth GSP. Het is me uiteindelijk gelukt om de tomtom werkend te krijgen op mijn Touch met een externe bluetooth GPS.

Ik moest van alles instellen. Als ik klaar ben met het gebruik van TOMTOM, en de volgnde dag TOMTOM en de bluetooth GPS weer aanzet, moet ik ALLE instellingen weer opnieuw instellen om te kunnen navigeren. Hij herkent/slaat (van opslaan) de instellingen van de verbinding HTC-TOUCH-TOMTOM & bluetooth GPS ontvanger niet op.

Dus elke keer weer opnieuw alles instellen, zoeken naar de GPS, poorten instellen, etc etc.

Kan/Wil iemand mij hier opheldering/ oplossingen voor geven? Heeft iedereen dit?

Alvast bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11-2024

MarcoL

Onima@dpc

Kan je niet via je bt paneel een vaste verbinding met je gps maken?
Dus dat je hem paired en dat je hem daarna alleen nog maar hoeft aan te klikken voordat je tomtom opstart zodat hij alvast verbonden is?

Don't worry people, i`m a professional idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiderPig
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-02 14:58
@ XIDESIGN

de ´abc´ functie zal er nog zijn in dat nieuwe keypad als ik het goed begrijp.
ik DENK dat je kan kiezen welke ´pad´ je zou willen gebruiken. eentje met 12 toetsen
´abc´ of eentje met 20 toetsen ´qw´, zie de foto´s dat ik eerder heb gepost.
Dat denk ik iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126081 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:21:
Ik heb een vraagje over tomtom en bluetooth GSP. Het is me uiteindelijk gelukt om de tomtom werkend te krijgen op mijn Touch met een externe bluetooth GPS.

Ik moest van alles instellen. Als ik klaar ben met het gebruik van TOMTOM, en de volgnde dag TOMTOM en de bluetooth GPS weer aanzet, moet ik ALLE instellingen weer opnieuw instellen om te kunnen navigeren. Hij herkent/slaat (van opslaan) de instellingen van de verbinding HTC-TOUCH-TOMTOM & bluetooth GPS ontvanger niet op.

Dus elke keer weer opnieuw alles instellen, zoeken naar de GPS, poorten instellen, etc etc.

Kan/Wil iemand mij hier opheldering/ oplossingen voor geven? Heeft iedereen dit?
Hier geen problemen, ik heb TomTom6 er op staan en werkt als een zonnetje.
Geen "freezes" (kwam bij WM5 nog wel eens voor), snel starten en alles.
Als ik TomTom op start, start automatisch Bluetooth, bij afsluiten stopt BT weer net zo vanzelf :)
Geen problemen met steeds instellen dus, kan ik je helaas niet mee helpen.
Enige wat ik me in kan denken is dat je hem niet in je "vaste" BT apparaten hebt staan

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 189953 op 04-10-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235360

Sinds anderhalve week heb ik nu de Touch.
Ik dacht lekker muziek luisteren enzo maar dit tot op zekere hoogte.
Telkens na iedere 6 seconden hapert het nummer en moet ie de buffer opnieuw opslaan.
Slechts zelden loopt een nummer vloeiend.

Kan dit slechte communicatie tussen telefoon en opslagkaart zijn?
Als ik nummer kopieer naar het telefoongeheugen is er niets aan de hand.

Wie heeft hetzelfde probleem of heeft er een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:55:
[...]

Hier geen problemen, ik heb TomTom6 er op staan en werkt als een zonnetje.
Geen "freezes" (kwam bij WM5 nog wel eens voor), snel starten en alles.
Als ik TomTom op start, start automatisch Bluetooth, bij afsluiten stopt BT weer net zo vanzelf :)
Geen problemen met steeds instellen dus, kan ik je helaas niet mee helpen.
Enige wat ik me in kan denken is dat je hem niet in je "vaste" BT apparaten hebt staan
ik zie mijn bluetooth gps wel tussen de apparaten staan.ik zie ook de bt gps poort ertussen staan. ik zal het vandaag nog eens proberen. wel vreemd dat die het bij jullie wel doet.. ik heb ook tomtom 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235360 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:02:
Telkens na iedere 6 seconden hapert het nummer en moet ie de buffer opnieuw opslaan.

Misschien moet je je mp3's in een wat lagere bitrate opslaan, zodat hij het kan verwerken?
Op mijn vorige mio p550 had ik dit voornamelijk met videos.
Toen was de oplossing tcpmp, (the core pocket media player), gratis te downloaden, en dan de kwaliteit wat lager zetten....

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 235158 op 04-10-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e

Ik heb hier geen last van, meeste mp3's die ik speel zijn VBR. Maar 320 speel ik ook zonder schokken af. Ik gebruik wel een ultraII kaartje, maar ik kan me niet herinneren dat ik dit probleem had met mijn bijgeleverde 1gb kaartje. Wat voor merk kaart gebruik je?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

jacobras schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:00:
[...]

Handig tooltje, ik zal 'm binnenkort even installeren. Weet je misschien welke tweaks wel/niet werken op de Touch, of kan dit geen kwaad?
In principe werken de meeste wel, alleen ja bijv de GPS locaties op een foto zetten of het toestel blokkeren als je het toestel uitschuift werkt natuurlijk niet aangezien die functies niet in de touch zitten. Ik heb er iig nog geen crashes mee gehad.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik heb de SPB mobile shell geinstalleerd, echter blijft de starter van HTC wel staan, hoe haal ik deze weg?

edit dat is me gelukt nu nog wat vullen want ik heb nu alleen maar 4 icoontjes :p

[ Voor 28% gewijzigd door duncanvdlinden op 04-10-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

funk-e schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 15:38:
[...]

Ik heb hier geen last van, meeste mp3's die ik speel zijn VBR. Maar 320 speel ik ook zonder schokken af. Ik gebruik wel een ultraII kaartje, maar ik kan me niet herinneren dat ik dit probleem had met mijn bijgeleverde 1gb kaartje. Wat voor merk kaart gebruik je?
Ook 128 speelt ie stotterend af. Het is heel af en toe dat ie vlekkeloos afspeelt. Zou het kunnen zijn dat ik er gewoon mee terug moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De standaard megeleverde geheugenkaart gebruik ik gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Anoniem: 235360 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:50:
De standaard megeleverde geheugenkaart gebruik ik gewoon.
ik zou adviseren om toch eerst een hard reset te doen en dan te kijken of hij het nog steeds doet. Naast een hard-reset zou ik ook je geheugenkaartje even formateren. Dus even met een schone lei beginnen.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik de iphone icoontjes wil toepassen op mijn touch, hoe werkt dit? ik zoek me het ongans naar een goede beschrijving. Kan het via de windows map? bij mij blokkeert ie dat. Wie o wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

duncanvdlinden schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:46:
Ik heb de SPB mobile shell geinstalleerd, echter blijft de starter van HTC wel staan, hoe haal ik deze weg?

edit dat is me gelukt nu nog wat vullen want ik heb nu alleen maar 4 icoontjes :p
Is zo'n tooltje nou snel? Ik vraag me af of ik er beter aan doe een hard reset te doen en dan die Ext Rom zooi niet te laten installeren, en dan in plaats daarvan die SPB Shell. Doet zo te zien hetzelfde als de combinatie Home plugin + Cube, terwijl het me minder geheugen lijkt vreten. Ook is die vervelende startbalk weg zo te zien :)

Magoed, is dit dus sneller dan de htc standaard zooi?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok dan doe ik eerst een hard reset. Dank je wel en als het niet lukt krijg ik fantastisch snel opnieuw antwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

HetWonder schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 17:21:
[...]

Is zo'n tooltje nou snel? Ik vraag me af of ik er beter aan doe een hard reset te doen en dan die Ext Rom zooi niet te laten installeren, en dan in plaats daarvan die SPB Shell. Doet zo te zien hetzelfde als de combinatie Home plugin + Cube, terwijl het me minder geheugen lijkt vreten. Ook is die vervelende startbalk weg zo te zien :)

Magoed, is dit dus sneller dan de htc standaard zooi?
Kun je als je een MDA Touch van T-mobile hebt ook die ext. zooi annuleren zodat je een kale touch hebt?

--

Heb trouwens mijn Touch al sucessvol heel de middag op 260 MHz draaien. :)
En heb ook PagePOOL aan de gang met een 4MB Page nu. (Heb 22 MB vrij RAM geheugen nu ipv 14). Ik kan echter nergens die CPUScaler vinden ofzow? Die de Touch omlaag klokt als ie 'idle' is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 229661

Anoniem: 216827 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 12:14:
Daarom heb ik die koerier een krabbel laten zetten op een briefje dat ik gemaakt had.
Denk niet dat ze hem kwijt zijn maar het duurt gewoon langer.

BTW ik kon het wel gewoon lezen hoor
en niet iedereen heeft het geluk dat het binnen 1 week terug is ik ben hem al 3 weken kwijt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
Heb even de skin voor je aangepast.
Zet deze skin in je PCMKeyboard mapje en je kunt jouw layout met 5 regels gebruiken.. ;)
Download Skin

Heb voor mezelf ook de layout aangepast. (cijfers erbij en een paar tekens)
Hij is nog niet helemaal klaar.
Zal hem wel ff posten voor de liefhebbers wanneer hij helemaal klaar is. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 05-10-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

funk-e schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 16:56:
[...]

ik zou adviseren om toch eerst een hard reset te doen en dan te kijken of hij het nog steeds doet. Naast een hard-reset zou ik ook je geheugenkaartje even formateren. Dus even met een schone lei beginnen.
Ik heb een hardreset gedaan en mijn geheugenkaartje geformatteerd.
Ik heb via mediaplayer 11 op mijn pc nieuwe muziek gesynchroniseerd naar mijn telefoon en heb nog steeds hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231565

Ziehier, mijn milde bijdrage...

Afbeeldingslocatie: http://www.koen-ronse.be/Touch/screen1.png

Afbeeldingslocatie: http://www.koen-ronse.be/Touch/screen2.png

Afbeeldingslocatie: http://www.koen-ronse.be/Touch/screen3.png

keyboard_layout_1=qwertyuiop\nasdfghjkl\B\n\2zxcvbnm\N\N\n\M\M? .,:-/
keyboard_layout_2=QWERTYUIOP\nASDFGHJKL\B\n\1ZXCVBNM\N\N\n\M\M! ();_@
keyboard_layout_3=1234567890\n'"|&#+*{}\B\n§$£^<>\[]\N\N\n\M\M° éèëçà

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 231565 op 04-10-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Wat heb ik nodig om die profielen zo weer te geven?
ik heb winmobileapps profiles gedownload, deze maakt profielen, echter geeft ie dat niet zo grafisch weer als daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-06 06:09
Anoniem: 231565 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:53:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo die zien er goed uit!

Ik krijg mn Touch binnenkort, maare zou je deze (mbv PocketCM) zo kunnen gebruiken? Of is het alleen nog maar de indeling voor het toetsenbordje?

[ Voor 54% gewijzigd door allard_070 op 04-10-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231565

De drie laatste regels copiëer je gewoon naar het ".layout"-bestand dat je gebruikt in de map \Program Files\PCMKeyboard van je main-memory (hoogstwaarschijnlijk wordt dat Dutch.layout). Dus eerst gewoon PCMKeyboard installeren... _/-\o_

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 231565 op 04-10-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Donders.. mooi gedaan..
Als jullie nog even zo doorgaan moet ik de volgende update er een stuk of wat extra NL layouts inbakken. Ga zo door !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231179

Ik ben heb nu de touch een maand of drie, en ik heb de meeste aanpassingen wel zo'n beetje geprobeerd, en ben er inmiddels wel achter wat ik lekker vind werken.
Dus ik gebruik nu de htc home plugin (heb aan 4 tabs genoeg) en heb men cube aangepast. Maar nu vroeg ik me af of het mogelijk is om op de een of andere manier in je cube een snelkoppeling naar de app launcher te maken. Het doel is uiteindelijk om een zo kaal mogelijk today screen te krijgen waar bijvoorbeeld alleen (een kleiner) klokje, en de komende agenda afspraken staan. Ik vind het huidige today screen met klok icoontjes en agenda batterystatus etc een beetje overvol.
Maar als je de today plugin uitschakeld mis je nu dus de icons, waar eigenlijk alleen de app launcher echt praktisch van is. Zijn hier bepaalde ideeën over, of mogelijkheden voor.
Of zeggen jullie iets als bv spb mobile shell

gr

Brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy

heb jij bij de opties van het kruisje (rechtsbovenin) wel ingesteld dat hij programma;s ook daadwerkelijk afsluit. Wie weet draait bij jou alles nog mee op de achtergrond en haperen daarom je mp3;s

btw : is er ergens een optie om tijdens het bellen het scherm uit te zetten, met mn oor druk ik vaak van alles in en zodra je een app opent over de telefoon dan wordt het geluid van de telefoon meteen zachter

[ Voor 12% gewijzigd door T7D_Sneezy op 05-10-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-06 21:06
Even een stukje ervaring van mij. Ik had dus de birthday-tool geinstalleerd die netjes de verjaardagen van m'n Outlook contacten op de home neerzet, maar raad eens: m'n accu ging nog maar twee dagen mee, terwijl ik eerst makeklijk een dag of vier kon!

M.a.w. let op wat je allmeaal op de achtergrond draait, het scheelt echt veel accu-power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het spelletje is begonnen deze morgen terug gebeld met de koeriersdiens. Toen ik belde en ze hoorde me naam werd ik gelijk doorgeschakeld kreeg iemand aan de lijn die me vertelde dat mijn toestel niet meer gemaakt kon worden geloofde er niet veel van omdat ik weet dat het software matig was kon windws gewoon niet opstarten.Hij heeft zich een keer versproken komt er dus op neer dat ze me toestel kwijt zijn en ze wachten op bevestiging van taxi post (belgie)dat die het kwijt zijn dan ga ik een nieuw toestel opgestuurd krijgen van hun afwachten dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:31:
[...]

btw : is er ergens een optie om tijdens het bellen het scherm uit te zetten, met mn oor druk ik vaak van alles in en zodra je een app opent over de telefoon dan wordt het geluid van de telefoon meteen zachter
Gewoon het scherm uitzetten met het aan/uit knopje!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Anoniem: 231565 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:53:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

persoonlijk zou ik in de eerste layout de "/" vervangen door de apostrof, denk dat ik die sneller gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181175

Of zeggen jullie iets als bv spb mobile shell

gr

Brainz
Ik zeg SPB Mobile Shell. Ik heb deze ook een maandje op mijn HTC Touch gehad. Erg prettig. Heb hem alleen verwijderd omdat ik het met de Cube samen overbodig vond. HTC's Today plugin kun je uitschakelen. De Cube ook? Samen (SPB MS + HTC Today + Cube) is dubbelop en daarbij bemerkte ik toch wat achteruitgang in performance. En de footprint (in beslag genomen geheugen) van SPB-programma's is vrij hoog.

Hoe dan ook: alléén SPB Mobile Shell is wat je zoekt wanneer je voor een minimalistische uitstraling gaat. Hier doet het zijn werk goed en het ziet er slick uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-06 21:06
Is het eigenlijk mogelijk om Opera Mini als 'default' browser in te stellen? Of d.m.v. een shortcut ofzo die java.exe in combinatie met de midlet Opara in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231179

Anoniem: 181175 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:08:
[...]

Ik zeg SPB Mobile Shell. Ik heb deze ook een maandje op mijn HTC Touch gehad. Erg prettig. Heb hem alleen verwijderd omdat ik het met de Cube samen overbodig vond. HTC's Today plugin kun je uitschakelen. De Cube ook? Samen (SPB MS + HTC Today + Cube) is dubbelop en daarbij bemerkte ik toch wat achteruitgang in performance. En de footprint (in beslag genomen geheugen) van SPB-programma's is vrij hoog.

Hoe dan ook: alléén SPB Mobile Shell is wat je zoekt wanneer je voor een minimalistische uitstraling gaat. Hier doet het zijn werk goed en het ziet er slick uit.
Ja precies, dit dacht ik ongeveer ook. Shell en de cube zijn inderdaad dubbelop, alleen ik vind het syteem van de cube wel gewoon leuk werken, daarom wilde een soort cube maar dan uitgebreider ik weet alleen niet of dat vooralsnog mogelijk is zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228918

Anoniem: 79879 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:57:
[...]

Zet deze skin in je PCMKeyboard mapje en je kunt jouw layout met 5 regels gebruiken.. ;)
Thanks! _/-\o_ Werkt prima.
smeerbartje schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 11:19:
Is het eigenlijk mogelijk om Opera Mini als 'default' browser in te stellen? Of d.m.v. een shortcut ofzo die java.exe in combinatie met de midlet Opara in te stellen.
Je kan een directe shortcut naar opera mini maken. Hier staat het uitgelegd.

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 228918 op 05-10-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de skin en layout aangepast van PCMKeyboard.
Deze heeft hier en daar een aanpassing en een extra rij met cijfers.
Skin: Touch2
Layout: Dutch Touch2
Zet deze in je PCMKeyboard map en selecteer ze bij opties.

Hieronder een screenshot.

Afbeeldingslocatie: http://i24.tinypic.com/2iblv2w.gif

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 05-10-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Anoniem: 79879 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:27:
Ik heb de skin en layout aangepast van PCMKeyboard.
Deze heeft hier en daar een aanpassing en een extra rij met cijfers.
Skin: Touch2
Layout: Dutch Touch2
Zet deze in je PCMKeyboard map en selecteer ze bij opties.

Hieronder een screenshot.

[afbeelding]
Is dit nou nog steeds niet te klein om een beetje normaal zonder styles te kunnen typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
XIDESIGN schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:19:
[...]

Is dit nou nog steeds niet te klein om een beetje normaal zonder styles te kunnen typen?
nee want de toets die je indrukt wordt groter en je typt pas als je je vinger van het scherm haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235219

Alternatieve touchpad met T9 hoe krijg ik die zwart net als in het voorbeeld in het begin van het topic? En hoe zit het met die nieuwe touchpad die htc ontwikkeld heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79879 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:57:
[...]

Download Skin

Heb voor mezelf ook de layout aangepast. (cijfers erbij en een paar tekens)
Hij is nog niet helemaal klaar.
Zal hem wel ff posten voor de liefhebbers wanneer hij helemaal klaar is. ;)
thnx, leuk dat je dat eff gedaan hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 14:45:
[...]

nee want de toets die je indrukt wordt groter en je typt pas als je je vinger van het scherm haalt
Oke, naja ik zie het maandag wel :)

Maar heel leuk gemaakt, de eigen versie van HTC is zeker nog niet beschikbaar? Niemand heeft zeker ook nog een .cabje gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T7D_Sneezy schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 09:31:
[...]

heb jij bij de opties van het kruisje (rechtsbovenin) wel ingesteld dat hij programma;s ook daadwerkelijk afsluit. Wie weet draait bij jou alles nog mee op de achtergrond en haperen daarom je mp3;s
Ik heb het nu zo ingesteld dat als ik op kruisje druk het programma daadwerkelijk wordt afgesloten.Dit deed ik eerst stuk voor stuk via sneloptie.

Wat ik nu zelf even achter kwam is dat als ik het nummer start en hij hapert, eerst het nummer opnieuw start door op de 'vorige' knop te drukken. Nu hapert ie al stuk minder, maar hapert nog wel (ook bij 128)...

Beetje weird dat ik de enige ben met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik heb hem! Wooehoe :*) Megavette telefoon. MDA T-mobile, relax 150 met PIT, 50 euro bijbetalen (verkoper kreeg ik helaas niet zo ver dit te verminderen, en via het internet bestellen en eeuwig wachten had ik geen zin in, dus maar gedaan.)

Anyway, ik had op internet al een leuke ROM gezien maar is de MDA gaat niet flippen als ik dat doe? Het CID is bij de MDA ook gewoon te unlocken? En verder, garantie weg neem ik aan? Nog andere belangrijke dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Muthas schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:16:
Ik heb hem! Wooehoe :*) Megavette telefoon. MDA T-mobile, relax 150 met PIT, 50 euro bijbetalen (verkoper kreeg ik helaas niet zo ver dit te verminderen, en via het internet bestellen en eeuwig wachten had ik geen zin in, dus maar gedaan.)

Anyway, ik had op internet al een leuke ROM gezien maar is de MDA gaat niet flippen als ik dat doe? Het CID is bij de MDA ook gewoon te unlocken? En verder, garantie weg neem ik aan? Nog andere belangrijke dingen?
Dat wachten valt wel mee, voor drieën besteld volgende werkdag in huis.

De cid unlocken heb ik gedaan (ook mda) , zie http://www.gsmfreeboard.com/forum/showthread.php?t=147057
Alleen durf ik nog niet de orginele rom erop te zetten, zodat ik al die roze knoppen en plaatjes van t-mobile kwijt ben. Hier wacht ik nog even mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157114 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 15:06:
[...]
thnx, leuk dat je dat eff gedaan hebt. :)
Waar vind ik dat mapje om het nieuwe keyboardje in te zetten 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 235360 op 05-10-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 12:42
Muthas schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:16:

CID unlocken is inderdaad erg makkelijk, zie ook het XDA forum hiervoor. Een ROM upgraden is ook zo gepiept en geeft een snellere beter touch. Als je nederlands wilt hebben als OS, zou ik de Dutch Rom 1.1 gebruiken (zie XDA) en als je engels wilt zou ik de rom van Seksona (zie XDA) gebruiken. Beide getest en doen het supergoed.

Als je je telefoon herstart krijg je nog een tmobile logo, die kan heel makkelijk veranderen met de Artemis bootlogo changer (XDA), werkt perfect op een Touch. Dan heb je al je tmobile meuk eraf.

Als iemand hier hulp bij nodig heeft hoor ik het graag, heb het inmiddels al tientallen keren gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Laatst online: 13-06 17:04
DaPoztMaster schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:34:
[...]

CID unlocken is inderdaad erg makkelijk, zie ook het XDA forum hiervoor. Een ROM upgraden is ook zo gepiept en geeft een snellere beter touch. Als je nederlands wilt hebben als OS, zou ik de Dutch Rom 1.1 gebruiken (zie XDA) en als je engels wilt zou ik de rom van Seksona (zie XDA) gebruiken. Beide getest en doen het supergoed.

Als je je telefoon herstart krijg je nog een tmobile logo, die kan heel makkelijk veranderen met de Artemis bootlogo changer (XDA), werkt perfect op een Touch. Dan heb je al je tmobile meuk eraf.

Als iemand hier hulp bij nodig heeft hoor ik het graag, heb het inmiddels al tientallen keren gedaan.
Nou hulp nog niet, maar vraagjes heb ik wel?
- Kun je je huidige rom backuppen zodat je die terug kunt zetten mocht je dat willen? Zoja hoe :)
- Is een nieuwe rom volledig compatible enzo met T-mobile en de diensten die ze aanbieden? Of moet ik van alles zelf weer gaan instellen :(;)
- Was de Dutch Rom 1.1 niet op Orange gericht?
- Wat voor risico's en wat voor voordelen zitten eraan vast?

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Anoniem: 235158 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:08:
[...]

Dat wachten valt wel mee, voor drieën besteld volgende werkdag in huis.
Mja, dat wachten, via T-mobile i-net shop kost het evenveel, maar via gsmarena.nl kan je wel wat besparen (60 euro, opzich wel de moeite waard maar kon niet wachten) en hoe het met de levertijd daar zit weet ik niet. Mailtjes antwoorden ze sowieso niet op heb ik gemerkt.
[...]

Thanks voor de info! Had al een andere Engelse rom (door een Nederlander) op All About Phones gevonden. Allerlei geheugen upgrades, T-mobile settings erin en betere standaard apps (opera enz.) :) Ga voor die maar wacht nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-05 14:09
Havocnl schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:38:
[...]

Nou hulp nog niet, maar vraagjes heb ik wel?
- Kun je je huidige rom backuppen zodat je die terug kunt zetten mocht je dat willen? Zoja hoe :)
- Is een nieuwe rom volledig compatible enzo met T-mobile en de diensten die ze aanbieden? Of moet ik van alles zelf weer gaan instellen :(;)
- Was de Dutch Rom 1.1 niet op Orange gericht?
- Wat voor risico's en wat voor voordelen zitten eraan vast?
Je kunt je ROM back-uppen alleen weet ik niet hoe, sorry.

Vrijwel iedere ROM kan overweg met T-Mobile, je moet alleen wat instellingen aanpassen in het ergste geval. De instellingen kun je vinden op de site van T-Mobile.

De Dutch Rom 1.1 is niet op het merk Orange gericht maar op de kleur oranje.

Het risico is je garantie het voordeel zijn de programma`s en eventuele verbeteringen zoals een aangepast Pagepool. De veranderingen staan vaak aangegeven. Kijk dus eerst of de aanpassingen wel naar jouw wens zijn.

Zelf heb ik een originele HTC Touch met een Nederlandse ROM geupdated naar een Engelse ROM. De reden hiervoor was dat ik een Engels systeem wil en dat de Pagepool was aangepast. De ROM heb ik van All About Phones gehaald (www.allaboutphones.nl). Daar hebben ze ook duidelijk beschreven hoe je dit moet doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Mentox op 05-10-2007 19:20 ]

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235360 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:10:
[...]
In Programmabestanden/PCMKeyboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhm misschien beetje domme vraag, maar ik heb in de map progr.bestanden enkel de mappen tools, verbindingen en win mediaplayer staan...

Moet ik mapje aanmaken of?

Ik heb beveiligde bestanden zichtbaar gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mm, heb je het programma al geinstalleerd dan. Want ik zie dat PCMkeyboard wel bij programma bestanden staan. Je hoeft geen bestand aan te maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 157114 op 05-10-2007 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee want ik heb gisteren een hard reset gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157114 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 21:12:
Mm, heb je het programma al geinstalleerd dan. Want ik zie dat PCMkeyboard wel bij programma bestanden staan. Je hoeft geen bestand aan te maken.
Ik heb het programma gevonden hoor pcmkeyboard en het werkt fantastisch! geen stylus nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even voor het proces met mijn haperende mp3'tjes...

Gisteren een hard reset gedaan, vandaag de instelling om met een klik op het kruisje direct programma's af te sluiten maar nog steeds heb ik haperende muziek.
Heeft er iemand nog tips?

Thx tot nu toe iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Anoniem: 235360 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 21:55:
Even voor het proces met mijn haperende mp3'tjes...

Gisteren een hard reset gedaan, vandaag de instelling om met een klik op het kruisje direct programma's af te sluiten maar nog steeds heb ik haperende muziek.
Heeft er iemand nog tips?

Thx tot nu toe iig.
ik snap er echt geen zak van, volgens mij heb jij gewoon een gaar exemplaar. die van mij speelt feilloos en razendsnel (ook gewoon films van 350mb zonder problemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Ben even bezig geweest een nieuwe installer voor PCM Keyboard te maken.
De skin en layout van Pamas _/-\o_ er prima ingekregen. Deze TouchXL & Dutch TouchXL genoemd.

Voordat ik um online zet, wil ik ook de layout van Koen-Ronse erin zetten. Dit wil me maar niet lukken.. Bij de 123#? layout krijg ik de felbegeerde [ ] en de returnknop niet te zien. Wat doe ik verkeerd?
Ik heb wel vaker geprobeerd de tekens [ en ] erin te zetten, maar dan verkloot bij mij telkens de hele layout.. Heb ik alleen dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T7D_Sneezy schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:46:
ik snap er echt geen zak van, volgens mij heb jij gewoon een gaar exemplaar. die van mij speelt feilloos en razendsnel (ook gewoon films van 350mb zonder problemen)
Ik heb met speelfilms op kaartje ook haperingen (helaas)
Maar die zijn dan ook 1 tot 1,5 Gb groot.
Muziek etc.. speelt wel gewoon, daarmee heb ik nergens last van.
Binnekort weer eens een hard reset doen, ben weer beetje veel aan het spelen (klooien) geweest :+

En nu voor de mop van de week:
Anoniem: 235360 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:10:
Anoniem: 157114 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 21:12:
Mm, heb je het programma al geinstalleerd dan.
Anoniem: 235360 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 21:24:
Nee want ik heb gisteren een hard reset gedaan.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

[...]

Als ik Artemis gebruik en ik wil Update splash doen dan krijg ik ineens dit venster te zien:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/djthesp/romremoval.jpg

Enig idee waar dat door komt?
Chris.nl schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 00:54:
Ben even bezig geweest een nieuwe installer voor PCM Keyboard te maken.
De skin en layout van Pamas _/-\o_ er prima ingekregen. Deze TouchXL & Dutch TouchXL genoemd.

Voordat ik um online zet, wil ik ook de layout van Koen-Ronse erin zetten. Dit wil me maar niet lukken.. Bij de 123#? layout krijg ik de felbegeerde [ ] en de returnknop niet te zien. Wat doe ik verkeerd?
Ik heb wel vaker geprobeerd de tekens [ en ] erin te zetten, maar dan verkloot bij mij telkens de hele layout.. Heb ik alleen dat probleem?
Dat PCMKeyboard werkt hier ook prima ja. :)

Het enige wat me opvalt is dat als een soft reset doe, de toetsenbord keuze weer terug springt op het standaard toetsenbord. Is dit al bij iemand anders gebeurd?

[ Voor 23% gewijzigd door Da_maniaC op 06-10-2007 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
zullen we verder in:

:)

...dan kan deze misschien dicht na 1650 berichten op 67 pagina's ;)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
DJ_The_SP schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 02:08:

Dat PCMKeyboard werkt hier ook prima ja. :)

Het enige wat me opvalt is dat als een soft reset doe, de toetsenbord keuze weer terug springt op het standaard toetsenbord. Is dit al bij iemand anders gebeurd?
Ja, dat is normaal. Ook na het aan- en uitzetten zal je weer het standaard toetsenbord krijgen.
Hier kan je lezen hoe je een ander toetsenbord als standaard in kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
http://www.cootek.com/

Weet niet of jullie die al kennen, maar volgens mij ook wel leuk toetsenboordje.

En is nu gratis!

[ Voor 12% gewijzigd door green-tea op 06-10-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145909

Deeltje 3 is er inmiddels!

HTC Touch - Deel 03

^^ Daar dus verder graag.
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.