Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het switchen tussen verschillende toetsenborden gaat bij mij er traag. Als ik op het kleine pijltje klik moet ik 4 a 5 seconden wachten eerdat het lijste verschijnt :(

Weet iemand of dit bij iedereen het zelfde is? Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:34:
Het switchen tussen verschillende toetsenborden gaat bij mij er traag. Als ik op het kleine pijltje klik moet ik 4 a 5 seconden wachten eerdat het lijste verschijnt :(

Bij mij komt het lijstje direct. En als ik vervolgens een ander toetsenbord kies staat deze er ook direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan dat komen doordat ik een deel op de opslagkaart heb staan ?

(ik heb de cabs nu niet bij de hand, kan het niet testen)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan het dan dat wanneer ik alles gewijzigd heb voor 6tabs, dat ik nu helemaal GEEN HTC home meer heb???

ik heb het nu 2x geprobeerd en steeds lukt het niet. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:49:
Ik ben wat aan het prutsen met m'n Touch en probeer nu streaming radio te luisteren via GPRS. Ik loop er echter tegenaan dat ik steeds maar een paar seconden muziek hoor en dan gaat hij weer bufferen. Zijn er mensen die dit probleem herkennen? Kan ik wat doen om het op te lossen?

De enige oplossing die ik nu kan verzinnen is niet via GPRS, maar via WiFi muziek luisteren, maar dan ben ik veel meer aan huis gebonden en dat zou dus jammer zijn. Wie heeft er nog een andere oplossing???
Gprs is er eigelijk net te traag voor. Je kan proberen een zo laag mogelijke stream te hebben, van 32 kbit, 48 kbit moet die misschien ook nog wel kunnen. Vanzelf sprekend gaat de kwaliteit zelf dan ook een stuk omlaag. Verder kan je misschien kijken naar podcasts en software daarvoor. Dan haal je zegmaar van te voren een radio programma binnen, thuis via snelle wifi, of gewoon je gprs een tijdje late downloaden. En kan je hem gewoon luisteren wanneer je onderweg bent =).

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rjn87
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-01 22:10
Hallo,

Ik heb met mijn touch het probleem dat als iemand via bluetooth iets naar me toe wil sturen hij dit direct op mijn telefoongeheugen doet. Ik wil eigenlijk dat ik kan kiezen waar hij het gaat oplaan wanneer iets verzonden wordt, is dit mogelijk?

Ik kan nergens vinden waar je dit kan veranderen, heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
Iemand enig idee of je ook een gewone usb kabel kan gebruiken want ik heb mn HTC Touch usb kabel zoek gemaakt. Vanochtend had ik em nog en liep ik naar beneden en sindsdien is het ding spoorloos en om nou weer 21 E te moeten lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:13:
[...]

jeetje, thnx heb het eindelijk gevonden.

alleen staat er al een HH_0409_weatherCities,xml en een HH_0413weatherCities,xml. Moet die eerste aangepast of verwijderd worden?
ik heb dat niet gedaan, toen ik vandaag keek was ie uberhaupt verdwenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 15:17
Ik heb vandaag de mda touch binnen gekregen, en vraag me af:
Als het beeld donker is komt er ongeveer in het midden wanneer je drukt wat verkleuring.
Hiervoor hoef je maar heel zacht te drukken. het zelfde als je op een tft scherm met je vingers zit zie je dan. ook kan ik niet in het register komen. Met Total commander als ik naar " \\ " ga zie ik geen HKCU of HKEY_LOCAL_MACHINE. Als ik de map plugins open via de adres balk zie ik niets en kan ik nergens iets veranderen. heeft dit iets met de cid lock te maken????

If it cannot be fixed with Duct-tape. Then you're not using enough Duct-tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet of er ook een werkende versie is voor mirc heb er nu een paar geprobeerd en kan niet contecten op servers via wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 20:58:
wie weet of er ook een werkende versie is voor mirc heb er nu een paar geprobeerd en kan niet contecten op servers via wifi
Ik gebruik naar volle tevredenheid pocketirc: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb dat probbie geinstaleerd maar geraak op geen enkel server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

nadd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 19:22:
Iemand enig idee of je ook een gewone usb kabel kan gebruiken want ik heb mn HTC Touch usb kabel zoek gemaakt. Vanochtend had ik em nog en liep ik naar beneden en sindsdien is het ding spoorloos en om nou weer 21 E te moeten lappen.
Lijkt mij wel, als t maar USB > mini USB is.

Ik gebruik op dit moment ook gewoon mijn kabel van mijn M500, en die gebruik ik ook voor mijn camera.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Comgenie: OK, een podcast downloaden is ook wel een leuk idee. Verder heb ik al allerlei luisterspullen op de Touch gezet, zoals leuke MP3's en ook luisterboeken, een podcast kan er nog wel bij.

Maar ik wilde vooral weten of ik nou iets fout doe, of dat ik tegen een technische beperking aanloop bij het luisteren van radio. Maar het is dus helaas het laatste... Jammer! Het zou namelijk wel leuk zijn om af en toe naar live radio te luisteren.

Verwijderd

@ Ellentouch:

wat voor gprs dienst gebruik jij?
ik heb Hi eindeloos online maar daar staat in de "bijsluiter" dat ik geen streaming mag gebruiken en dat ik dit als aparte kosten kan verwachten als ik het wel gebruik..

Is youtube dan ook niet toegestaan eigenlijk? weet iemand dat?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 00:25 ]

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Heeft iemand het al voorelkaar gekregen om de softkeys te veranderen in bluetooth aan/ uit zetten en wifi aan/uit zetten. Met de programma die in de startpost staat lukt het niet :(

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
B0MBACI schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 02:30:
Heeft iemand het al voorelkaar gekregen om de softkeys te veranderen in bluetooth aan/ uit zetten en wifi aan/uit zetten. Met de programma die in de startpost staat lukt het niet :(
Nee.. Met die configuratiescherm-uitbreiding uit de startpost kan je alleen snelkoppelingen naar programma's kiezen, 'k zou niet weten hoe je een snelkoppeling naar een instelling maakt. Succes met uitzoeken >:)

Wat kan dan wel?

Je kanBatterystatus beta gebruiken om klikbare icoontjes te krijgen, lukt als je goed kan mikken ook met de duim.

screenshot(s):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/wifibt.jpg

Verwijderd

Ook ik heb nog weinig tot geen ervaring met de touch en ben flnk wat bezig geweest met alle nuttige informatie hier.

Ik heb toch een probleempje met de 6tabs. Ik heb hem geinstalleerd en toen zag ik 4 tabs. TOen heb ik de home plugin geinstalleerd en zag ik dat ik wel 6 tabs kon kiezen. Nu heb ik gezegd dat ik er 4 wil. Maar nu zie ik er maar 3.

Ik heb gekeken naar de sleutels in de registru die staan bij 6tabs link maar die kan ik niet vinden.

Iemand ideen?

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47

Het duurt bij mij ook 3 tot 5 seconden voor het lijstje komt, heb al vaker meerdere keren gedrukt omdat ik dacht dat ik er naast gedrukt had :(

PSN ID: Svennie-NL

Verwijderd

@Svennie en Yskysk: Bij mij duurt het ook altijd zo lang voordat het keyboard oppopt, terwijl ik de kloksnelheid van m'n Touch wel omhoog heb gezet naar 273. Het is dus een bekend punt en ligt niet alleen aan jullie Touch...

@N_r_G: Ik heb nu nog GPRS van Telfort (stap straks over op Vodafone). Het kan best zijn dat je officieel geen streaming mag gebruiken, maar volgens mij doen ze daar niet moeilijk over zolang het dataverbruik maar binnen het redelijke blijft. Ik heb een abo van 200MB per maand, maar dat haal ik nooit. Ik kan me dus niet voorstellen dat ze er wel moeilijk over gaan doen. Bovendien verwacht ik dat ze dan beginnen met een waarschuwing en dan kan ik er altijd nog weer mee stoppen. 8)

Volgens mij zijn die kleine lettertjes vooral bedoeld om te voorkomen dat je je telefoon als modem gebruikt en dan op je laptop of PC hele grote streaming bestanden gaat bekijken of downloaden via je telefoonabo ipv je ADSL-abo. Die paar MB van af en toe luisteren naar internetradio zullen ze geen probleem vinden (hoop ik!).

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Bij hi letten ze er wel wat beter op over het algemeen. Daar had ik al het een en ander over gehoort. Maar ze waarschuwen idd altijd wel. zelf heb ik t-mobile. Daar zitten tot zover ik weet geen limieten aan. En het staat zelfs op hun site uitgelegt hoe je erop kan komen met je laptop met smartphone als 'modem' ;). Vandaar ook mijn keuze voor die provider.

No animals were harmed in the making of this comment.

• Rum

Rum

philipnorth schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 21:36:
[...]

Lijkt mij wel, als t maar USB > mini USB is.

Ik gebruik op dit moment ook gewoon mijn kabel van mijn M500, en die gebruik ik ook voor mijn camera.
Inderdaad. Je kunt gewoon elke USB -> miniUSB kabel gebruiken. Ik gebruik 4 verschillende kabels door elkaar voor 2 telefoons met miniUSB. Ik heb een Touch en een qtek 8020. Allebei miniUSB. In mijn laptoptas een kabel van een toshiba USB-phone, op de laptop van mijn vriendin een kabel van een Sony VDO-cam, op mijn PC thuis een kabel van de qtek 8020 en ik gebruik regelmatig de USB->miniUSB kabel van mijn cardreader voor mijn phones. De kabel die bij de Touch zit, zit nog in de doos. Net als de lader trouwens. Ik heb de lader van mijn qtek in mijn laptoptas zitten, dus die gebruik ik zo af en toe (meestal gebeurd dat via USB). En in de auto heb de autolader van mijn qtek liggen, en die werkt ook gewoon op de Touch.

Best wel compatible dus! :*)

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 10:49
Weet iemand of er een quickfix programma is voor pocketpc? Aangezien mijn GPRS toch altijd aanstaat zou het handig zijn als hij automatisch elke dag/week de nieuwe satalietcoordinaten download zodat een GPS FIX vinden binnen TomTom sneller gaat (jezus wat een hoop technische termen).

Tip trouwens voor mensen die veel navigeren en een bluetooth GPS device gebruiken: Tap 9 volt af van je achterlicht, sluit daar een sigarettenlader op aan (knip een splitter aan gort), koop een externe antenne voor je GPS device en plak die naast de hoedenplank, sluit de lader voor de GPS muis aan op de sigarettenlader. Leg de GPS unit ergens naast je reservewiel en klaar. Altijd als je je lichten aanzet gaat ie aan en heeft ie een fix aangezien het apparaat niet verplaatst is terwijl het uit stond.

• Rum

Rum

DaPoztMaster schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 10:06:
Weet iemand of er een quickfix programma is voor pocketpc? Aangezien mijn GPRS toch altijd aanstaat zou het handig zijn als hij automatisch elke dag/week de nieuwe satalietcoordinaten download zodat een GPS FIX vinden binnen TomTom sneller gaat (jezus wat een hoop technische termen).

Tip trouwens voor mensen die veel navigeren en een bluetooth GPS device gebruiken: Tap 9 volt af van je achterlicht, sluit daar een sigarettenlader op aan (knip een splitter aan gort), koop een externe antenne voor je GPS device en plak die naast de hoedenplank, sluit de lader voor de GPS muis aan op de sigarettenlader. Leg de GPS unit ergens naast je reservewiel en klaar. Altijd als je je lichten aanzet gaat ie aan en heeft ie een fix aangezien het apparaat niet verplaatst is terwijl het uit stond.
Dat is inderdaad een handige tip, als je GPS unit aangaat op het moment dat je er stroom op zet. Bij de mijne is dat niet zo. Ik heb zo'n originele BT GPS-ontvanger van TT en die moet ik aanzetten door op een knopje te drukken. Hij ligt bij mij in een extra vakje in mijn middenconsole. Ik heb onder het dashboard 12V afgetapt van de kabel die toch al naar de sigarettenaansteker loopt, en daar gewoon een losse aansteker-aansluiting op gezet. Dat werkt ook prima. Voordeel is dat ik niet ver hoef te graven om mijn gps unit te pakken als ik hem een keer mee wil nemen in een andere auto.

Verwijderd

Ik heb precies hetzelde verhaal hoor :'(
heel ergelijk! hopelijk is er een oplossing...

• Pwigle
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 10:53:
[...]

Ik heb precies hetzelde verhaal hoor :'(
heel ergelijk! hopelijk is er een oplossing...
Ik heb dat ook maar aangezien ik nooit van toetsenbord verander vind ik dit niet hinderlijk.

• Chris.nl
  • Niet online
Als ik op het pijltje klik verschijnt het lijstje vrijwel direct, maakt niet uit welk toetsenbord ik gebruik.

Alleen wanneer ik het PCM keyboard selecteer duurt het 4 tellen voordat die verschijnt (wellicht omdat deze even moet laden etc.)
Andere toetsenborden verschijnen ook vrijwel direct.
HTC Touch

Er is wel een tooltje zijn waarmee je het standaard toetsenbord kunt instellen.
(Dan zit je dus ook na een reboot goed). Link naar het topic.
Helaas geeft dit tooltje bij mij een foutmelding na het rebooten... Werkt dus niet.
Ik heb nu geen tijd meer, misschien dat iemand anders een manier kan uitvogelen om dit gedaan te krijgen.

[ Voor 81% gewijzigd door Chris.nl op 30-08-2007 12:41 ]

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 09:21:
@N_r_G: Ik heb nu nog GPRS van Telfort (stap straks over op Vodafone). Het kan best zijn dat je officieel geen streaming mag gebruiken, maar volgens mij doen ze daar niet moeilijk over zolang het dataverbruik maar binnen het redelijke blijft. Ik heb een abo van 200MB per maand, maar dat haal ik nooit. Ik kan me dus niet voorstellen dat ze er wel moeilijk over gaan doen. Bovendien verwacht ik dat ze dan beginnen met een waarschuwing en dan kan ik er altijd nog weer mee stoppen. 8)

Volgens mij zijn die kleine lettertjes vooral bedoeld om te voorkomen dat je je telefoon als modem gebruikt en dan op je laptop of PC hele grote streaming bestanden gaat bekijken of downloaden via je telefoonabo ipv je ADSL-abo. Die paar MB van af en toe luisteren naar internetradio zullen ze geen probleem vinden (hoop ik!).
maar ze kunnen toch nooit achter halen of je streaming dingen bekijkt of zie ik dat nou fout. alles gaat dan toch gewoon via dezelfde verbinding. ik heb zelf binnenkort ook de touch met hi eindeloos internet, daarom vraag ik het :) en het lijkt me ook wel handig om via mn laptop verbinding te maken. dat msnt een stuk makkelijker lijkt me :)

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:35
He mensen, even een tip voor de gebruikers van Google Calendar. Er is nu een tooltje ontwikkeld die Google Calendar two-way synced met Outlook. Ik heb het zojuist geprobeerd en getest. Werkt heerlijk! Check het hier.

Voor nu alleen nog met Outlook 2003. Aan 2007 compatibiliteit wordt gewerkt.

Verwijderd

[b]ik kom niet uit hoe ik van de melding netwerkwizart configureert het toestelautomatich met de juiste netwerkinsteling. als ik op ja druk pakt hij gprs van mijn provider en kost het me geld en als ik nee zeg dat 3 min later krijg ik weer die melding ik heb al heel veel geprobeerd kunnen jullie mij helpen met een oplosing??? :'(

• smeerbartje
Chris.nl schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 03:35:
[...]
Je kanBatterystatus beta gebruiken om klikbare icoontjes te krijgen, lukt als je goed kan mikken ook met de duim.

screenshot(s):
[afbeelding]
Jajoh? Ik kan deze optie niet vinden. Welke versie van batterystatus gebruik jij? Ik wil namelijk ook zo'n wifi-icoontje op m'n "vandaag"-scherm.

• Pwigle
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:07:
[b]ik kom niet uit hoe ik van de melding netwerkwizart configureert het toestelautomatich met de juiste netwerkinsteling. als ik op ja druk pakt hij gprs van mijn provider en kost het me geld en als ik nee zeg dat 3 min later krijg ik weer die melding ik heb al heel veel geprobeerd kunnen jullie mij helpen met een oplosing??? :'(
Beste reini045, welkom op GoT.
Je hoeft niet je hele tekst in bold te doen, we lezen het absoluut.
Om je vraag te beantwoorden, kan je de wizard niet doorlopen en vervolgens je GPRS om zeep helpen door de verbinding te verwijderen (zoals in de openpost van dit topic in de FAQ staat).

Anders zou je memmaid kunnen downloaden, daarmee kan je veel processen/zaken uitschakelen, deze ongetwijfeld ook wel.

• Tinoes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:16
Ik kwam er helaas ook te laat achter dat wanneer je op MSN Live inlogged, al deze email-adressen in je contactenlijst komen.
Is er een manier om al deze contacten weer te verwijderen?

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:20

RKD

Ik heb sinds een een week of 2 ook een touch, veel nuttige dingen uit de startpost kunnen halen.

Alleen zit ik met 1 lastig dingetje, ik gebruik de 6 tab plugin om makkelijk te kunnen switchen tussen mijn verschillende profielen (bellen/stil etc). Alleen elke keer als ik een email bericht open, of iets wijzig in mijn agenda springt tie weer op trillen (althans het profiel staat nog steeds op normaal maar het luidsprekericoon bovenin laat zien dat die tie op trillen staat)

Hebben meer mensen hier last van?

iRacing Profiel

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Tinoes schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:00:
Ik kwam er helaas ook te laat achter dat wanneer je op MSN Live inlogged, al deze email-adressen in je contactenlijst komen.
Is er een manier om al deze contacten weer te verwijderen?
Handmatig allemaal verwijderen. Alleen als je op MSN Live gaat worden alle contacten weer gesynchorniseert... Beste kan je PocketMSN gebruiken, die synchroniseert je contacten niet.

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Iemand enig idee of er voor de touch een programma bestaat dat GPS-coördinaten (die worden gevonden door een TomTom bluetooth GPS muis) automatisch verstuurt naar een internet-site?

Verwijderd

@Stavast: Je kunt inderdaad goed je Touch als modem gebruiken en er dan je laptop aanhangen voor MSN, maar écht snel gaat het niet (ik heb het in mijn vakantie gedaan). Bovendien vond ik het elke keer zoveel gedoe dat ik dan net zo lief via m'n Touch op MSN ging. En... dat werkt eigenlijk best lekker. 's avonds languit op de bank liggen met MSN op de Touch aan en een beetje 'kletsen', is echt relaxed! Wat ook tof is, is dat je dan ook gewoon voiceclips via MSN kunt versturen naar elkaar (als je echt een lang verhaal wilt vertellen), oftewel: vrijwel gratis 'een soort van bellen'. Geinig hoor!

@Smeerbartje: het is inderdaad even zoeken naar die knoppen in Battery Status. Wat je moet doen is Battery Status aanzetten en dan de optie 'tray icons' aanvinken. Dan krijg je onderin je scherm drie icoontjes waarmee je direct je WLan, Bluetooth en telefoon aan of uit kunt vinken. Werkt handig! Wel is het jammer dat deze knopjes altijd onderin je homescherm zichtbaar blijven, ze scrollen dus niet weg en piken daarom steeds een klein stukje van je homescherm in...
Ja, verzin het maar dat je het om die setting gaat, dat is inderdaad niet zo heel logisch!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 17:36 ]

• smeerbartje
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:34:
@Smeerbartje: het is inderdaad even zoeken naar die knoppen in Battery Status. Wat je moet doen is Battery Status aanzetten en dan de optie 'tray icons' aanvinken. Dan krijg je onderin je scherm drie icoontjes waarmee je direct je WLan, Bluetooth en telefoon aan of uit kunt vinken. Werkt handig! Wel is het jammer dat deze knopjes altijd onderin je homescherm zichtbaar blijven, ze scrollen dus niet weg en piken daarom steeds een klein stukje van je homescherm in...
Ja, verzin het maar dat je het om die setting gaat, dat is inderdaad niet zo heel logisch!
Dank voor je bericht, maar helaas heb ik het nog steeds niet kunnen vinden. Draai jij misschien de beta-versie?

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

smeerbartje schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:54:
[...]

Dank voor je bericht, maar helaas heb ik het nog steeds niet kunnen vinden. Draai jij misschien de beta-versie?
Inderdaad in de niet-beta kan ik deze functie ook nergens vinden.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Pwigle
RKD schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:04:
Ik heb sinds een een week of 2 ook een touch, veel nuttige dingen uit de startpost kunnen halen.

Alleen zit ik met 1 lastig dingetje, ik gebruik de 6 tab plugin om makkelijk te kunnen switchen tussen mijn verschillende profielen (bellen/stil etc). Alleen elke keer als ik een email bericht open, of iets wijzig in mijn agenda springt tie weer op trillen (althans het profiel staat nog steeds op normaal maar het luidsprekericoon bovenin laat zien dat die tie op trillen staat)

Ik heb precies hetzelfde probleem en me hierdoor gister verslapen :) Denk je dat het door de 6tab plugin komt? Misschien dat het uitschakelen van deze tab (het is immers dit probleem niet waard) helpt.

Verwijderd

Zijn er mensen die de T9 touchpad gebruiken? Ben niet bekend met een touchscreen. Als je bijv op de fiets zit kan je niet met je pennetje ff smse.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 19:02:
Zijn er mensen die de T9 touchpad gebruiken? Ben niet bekend met een touchscreen. Als je bijv op de fiets zit kan je niet met je pennetje ff smse.
Ik heb een t9 keyboard erop zitten, maar ik gebruik het eerlijk gezegd niet echt vaak. Ik ben sinds men touch maar gewoon gestopt met sms-en op de fiets, want dat is niet echt praktisch allemaal.

Ik heb ook wat kleine "bugs" bij men 6-tab plugin. Zo kan ik dus niet meer terug naar 5 tabs, wat zoals ik enkele posts geleden ook heb geschreven geen probleem meer is maar toch. Daarnaast, heb ik de softkeys aangepast en dan gebruik ipv de standaard contacten ook de contacten lijst van pocketcm, maar, waar eerst standaard onder contacten het pocketcm programmatje zat zit nu sinds ik de 6 tabs heb, nadat ik hem uit standby haal weer men oude contacten lijst. Ik heb dit opgelost door pocketcm zelf onder de softkey te plaatsen maar toch. Hetzelfde doet hij bij de andere softkey voor new sms, dan plaatst hij de andere new sms eronder (die de foutmelding geeft).

Verwijderd

Vooreerst wil 'k iedereen hier danken voor de nuttige posts (bij mij is 't m'n eerste).
Het resultaat van geduldig lezen zie je op bijgevoegde afbeeldingen.

Wel nog een vraagje:

In het Phone-scherm is er een "Contacts"- en "Menu"-softtoets. Met "Contacts" zou ik PocketCM willen starten in plaats van het originele contactbeheer. Hoe kan dit aangepast worden? (Dus niet op het Today-scherm hé, want daar heb ik de softtoetsen verwijderd.)

Afbeeldingslocatie: http://www.koen-ronse.be/Touch/CapScr0005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.koen-ronse.be/Touch/CapScr0006.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.koen-ronse.be/Touch/CapScr0007.jpg

Verwijderd

@ Koen-Ronse. Hoe heb jij die progr. icons gewijzid? Zoals TomTom.

Verwijderd

Die TomTom is de enige die ik zelf aangepast heb. ;)
Kan je hier copy-pasten... Afbeeldingslocatie: http://www.koen-ronse.be/Touch/TomTom.png

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2007 21:06 ]

Verwijderd

@Smeerbartje: ik gebruik de volgende versie van Battery Status: BatteryStatusExt.1.04.CAB

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Voor de mensen die een Touch willen hebben met toetsenbord :P

Nieuw ontwerp voor de HTC Touch gespot

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 20:55:
Die TomTom is de enige die ik zelf aangepast heb. ;)
Kan je hier copy-pasten... [afbeelding]
Ik wil alleen even weten hoe je dat icoontje hebt aangepast.. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:31:
[...]

Ik wil alleen even weten hoe je dat icoontje hebt aangepast.. ;)
Icoontje is simpelweg aangepast met Paint.
Opslaan als TomTom.png in de map \HTCHome
Plaatsing is gebeurd door:
HKLM\Software\HTC\HTCHome\Launcher\0-tot-8
en daar pas je IconPath aan: \HTCHome\TomTom.png

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 22:41:
[...]
Plaatsing is gebeurd door:
HKLM\Software\HTC\HTCHome\Launcher\0-tot-8
en daar pas je IconPath aan: \HTCHome\TomTom.png
Dit wilde ik weten, thnx!

Verwijderd

Heeft er iemand evaring met PocketCM heb het namelijk geinstalleerd en het scrollen in je contactpersonen lijst werkt niet !!!

zie voor meer info website: http://pocketcm.com/index.php

Verwijderd

RKD schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 17:04:

Dit is de profile bug die is opgelost in versie 2 van de tab plugin (htchome):
http://forum.xda-develope...3495&highlight=HTC+PLugin

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:20

RKD

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:29:
[...]

Dit is de profile bug die is opgelost in versie 2 van de tab plugin (htchome):
http://forum.xda-develope...3495&highlight=HTC+PLugin
Bedankt voor de tip, ga ik gelijk proberen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
RKD schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:51:
[...]

Bedankt voor de tip, ga ik gelijk proberen :)
Dat ding werkte bij mij heel erg kut. Ik vind hem langzamer en kan de stad niet vervangen bij het weer :) Ik houd het daarom bij de oudere. Ik merk overigens niets van die profilebug.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand misschien de iphone iconen kunnen uploaden?
die van de startpagina ligt eruit:s

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
http://members.chello.nl/akruik/iphoneicons.rar

Weet je zeker dat ze eruit liggen? Hier werken ze perfect namelijk. Het is mijn eigen Chello Host, vandaar. Ik heb ze ook even hier geupload:

http://www.u-subjects.nl/iphoneicons.rar

Waarschijnlijk blokkeert Chello het omdat het teveel bandbreedte verbruikt? Ik heb geen idee waarom het dan hier wel werkt overigens...

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Bij deze een poging om voor tip 25 in de OP in aanmerking te komen. :+

Vanochtend ging het even over het lange wachten om een ander toetsenbord te selecteren etc.
Tja, soms is dat sloom en moet je 4 tellen wachten.
Is natuurlijk wel erg vervelend wanneer je het standaard toetsenbord helemaal niet wil gebruiken, na elke reboot weer eerst met het pennetje een ander toetsenbord moet selecteren. ...... er is een oplossing !

In dit topic van het geweldige XDA-forum vond ik het tooltje SIPchange.
Helaas werkte dit niet op mijn HTC Touch nadat ik de *.cab had geïnstalleerd.
Ik heb het wel handmatig aan de praat kunnen krijgen.

Hoe?

1)
Download deze SIPchange.zip file en pak hem uit. (met/op je pc of telefoon).

2) Kopieer de snelkoppeling sipchange.lnk naar /Windows/Opstarten/
(op je telefoon)

3) Kopieer het mapje SIPChange, waar de file sipchange.exe in zit, naar de map van je programmabestanden (op je telefoon).

4) Open de net gekopieerde map en start het bestand sipchange.exe
screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/SIPChange.bmp
Selecteer het toetsenbord welke je standaard wil gebruiken en tik op de "select" knop.
Wacht even en sipchange.exe sluit zichzelf af.

Klaar !!

Als je je telefoon opnieuw opstart, start sipchange.exe, deze kiest het door jou geselecteerde toetsenbord en sluit zichzelf daarna weer af.
Merk je niets van, behalve dan dat je standaard je favo toetsenbord hebt.

Let op !!

De snelkoppeling heeft de volgende waarde:

45#"\Programmabestanden\SIPChange\sipchange.exe" SET

Heb je sipchange.exe op een andere plek staan, of heeft de map van jou programmabestanden een andere naam, pas de waarde van de snelkoppeling dan aan. Met Total Commander ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
smeerbartje schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:56:
Jajoh? Ik kan deze optie niet vinden. Welke versie van batterystatus gebruik jij? Ik wil namelijk ook zo'n wifi-icoontje op m'n "vandaag"-scherm.
Tjah.. was ook een beetje kort door de bocht van me om te zeggen dat je Batterystatus beta kan gebruiken om die klikbare icoontjes te krijgen.

Maar je hebt dus de beta versie van Batterystatus nodig.
De instelling zit verstopt onder Opties-> 10e tab TrayLaunch.

screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/testwebsite/tray.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Dannydeman schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:02:
http://members.chello.nl/akruik/iphoneicons.rar

Weet je zeker dat ze eruit liggen? Hier werken ze perfect namelijk. Het is mijn eigen Chello Host, vandaar. Ik heb ze ook even hier geupload:

Waarschijnlijk blokkeert Chello het omdat het teveel bandbreedte verbruikt? Ik heb geen idee waarom het dan hier wel werkt overigens...
De snelkoppeling in de OP is:
http://www.u-subjects.nl/Iphonetest.rar
Jij zegt :

In de OP heeft Iphonetest.rar een hoofdletter, vandaar dat ze hem niet kunnen downloaden.

Je kan de .rar (dubbel) online zetten, maar dan ook met hoofdletter, zodat beide downloadlinks werken.
Of de OP moet aangepast.

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 31-08-2007 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
ik heb een vraagje, zins ik msn messenger op de touch heb geinstaleerd gaat al mijn email verkeer via gprs en messenger zelf wilt zich ook alleen verbinden via gprs, ik kan wel gewoon internetten via wlan.

Iemand hier een oplossing voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Chris.nl schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 02:12:
[...]

De snelkoppeling in de OP is:
http://www.u-subjects.nl/Iphonetest.rar
Jij zegt :

In de OP heeft Iphonetest.rar een hoofdletter, vandaar dat ze hem niet kunnen downloaden.

Je kan de .rar (dubbel) online zetten, maar dan ook met hoofdletter, zodat beide downloadlinks werken.
Of de OP moet aangepast.
de namen van de 2 links die je noemt verschillen, test en icons.rar, dat maakt het verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Svennie schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 07:57:
[...]

de namen van de 2 links die je noemt verschillen, test en icons.rar, dat maakt het verschil
:+ :+ :D :D _/-\o_ _/-\o_ zie je wel dat ik eerder naar bed moet gaan !!
Ik was na verschil in naam van de 1e letter al klaar, maar de achterkant klopt dus ook niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Chris.nl op 31-08-2007 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Ik ben toch niet zo handig als ik dacht...

Ik wil dus de Home screen aanpassen, dus dacht; ik installeer dat progje van http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=319308&

Helaas, ik had mooi geen Home screen meer... Geen idee wat ik heb misgedaan, nog eens lezen; Ik begrijp dat ik hetvolgende moet doen:

* Install het 6-tab progje
* Install de Home screen progje

Dan zou het moeten werken toch?

* joeltje is ondanks een backup niet blij met een harde reset |B

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joeltje schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:16:
* Install het 6-tab progje
* Install de Home screen progje

Dan zou het moeten werken toch?
Moet je hem niet gewoon weer activeren in je today items?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:51:
In dit topic van het geweldige XDA-forum vond ik het tooltje SIPchange.
Helaas werkte dit niet op mijn HTC Touch nadat ik de *.cab had geïnstalleerd.
Ik heb het wel handmatig aan de praat kunnen krijgen.
Je kan ook het progje G4 SIP tweak gebruiken. Deze werkt zonder handmatige aanpassingen:
http://forum.xda-develope...03&highlight=G4+SIP+Tweak

Wel opletten dat je het tooltje "G4 SIP Startup Changer" gebruikt (onder programma's) en niet "G4 SIP HIDE" (onder settings), want die 2e werkt niet en moet je zelfs hard resetten als je die gebruikt.

EDIT: Ik heb net de cab van SIPChange geprobeerd. Deze werkt hier prima:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=271008

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de lijntjes tussen de icons weg kunt halen (of transparant maken)? Ik kan niet vinden waar ze staan..

Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/5494w9c.jpg

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 23:17:
Heeft er iemand evaring met PocketCM heb het namelijk geinstalleerd en het scrollen in je contactpersonen lijst werkt niet !!!

zie voor meer info website: http://pocketcm.com/index.php
niemand??? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
Ik weet niet wat er aan de hand is, bij mij werkt het prima, druk je wel hard genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je een conference call kan opzetten met de touch?

8)7 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:26:
[...]

Moet je hem niet gewoon weer activeren in je today items?
Nope, dat had ik wel al bekeken. Ik krijg wel het home schermkader, maar dat bleef leeg...

Vanavond weer spelen :+

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 09:35:

EDIT: Ik heb net de cab van SIPChange geprobeerd. Deze werkt hier prima:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=271008
Ah, maar je hebt je toestel ook geflashed met een andere ROM he?

't Gaat mij er vooral om dat iets werkt met de standaard rom..
En dat deed het niet op mijn HTC Touch, vandaar mijn post met uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Zijn er ook simpele tooltjes om op de home je belprofiel (stil of niet-stil) in te stellen? Die 5/6-tab plugin waag ik me niet aan; vind ik te uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand anders ook problemen met wifi?

wanneer ik mijn touch wil verbinden met m'n draadloze modem thuis kan ik met geen mogelijkheid contact maken. alle andere netwerken in de buurt vind hij wel. ik heb alles ingesteld in m'n touch, maar krijg geen verbinding.

help!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik heb een probleem als het wifi-netwerk beveiligd is d.m.v. de ouderwetse WEP. M'n Touch verliest dan vaak de verbinding, kan het netwerk niet vinden, etc. Zodra ik WPA2 beveiliging inschakel, dan heb ik helemaal geen fouten meer. Ook zonder beveiliging gaat het goed.

Probeer eens in stappen te werken. Dus eerst kijken wat de touch doet als je de router niet beveiligd hebt, daarna wep, daarna wpa2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:45:
Ik heb een probleem als het wifi-netwerk beveiligd is d.m.v. de ouderwetse WEP. M'n Touch verliest dan vaak de verbinding, kan het netwerk niet vinden, etc. Zodra ik WPA2 beveiliging inschakel, dan heb ik helemaal geen fouten meer. Ook zonder beveiliging gaat het goed.

Probeer eens in stappen te werken. Dus eerst kijken wat de touch doet als je de router niet beveiligd hebt, daarna wep, daarna wpa2.
ik heb dus een WPA-PSK sleutel en alles wat nodig is ingevoerd, maar pakt 'm steeds niet (word er gek van |:( )

Laat maar...eindelijk heb ik verbinding!!!!! THNX

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Vreemd. Ik zei trouwens in mijn vorige post dat ik een WPA2 key gebruikte, maar ik bedoelde een normale WPA-PSK key die jij ook probeert te gebruiken. Het zou dus wel moeten werken! Je kunt eventueel proberen om de SID-naam van het netwerk te veranderen.... in de hoop dat het netwerk dan wel gevonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb verborgen netwerk nu aangevinkt en nu maakt hij wel verbinding.

maar iig bedankt, smeerbartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik probeer Opera Mini Beta erop te zetten, maar ik weet niet zo goed hoe het moet. Ik moet een bepaalde java update uitvoeren? En vervolgens op mijn Touch gaan naar mini.opera.com/beta. Er verschijnt een melding of ik de 'ruim geheugen versie' of de 'beperkte geheugen versie' wil downloaden. Wat moet ik doen?

Sorry, heb al voor elkaar. De beta is er alleen maar in de 'grote' versie. Na een paar minuten testen vind ik het eigenlijk helemaal niet zoveel beter werken dan de standaard IE op m'n Touch. Waarom vinden jullie Opera Mini Beta beter?

[ Voor 23% gewijzigd door smeerbartje op 31-08-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
smeerbartje schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:31:
Na een paar minuten testen vind ik het eigenlijk helemaal niet zoveel beter werken dan de standaard IE op m'n Touch. Waarom vinden jullie Opera Mini Beta beter?
Ik neem aan dat je over wifi hebt zitten testen.

Ga maar eens gprs-surfen met Opera + IE, dan zal je merken dat Opera mini de pagina's veel sneller laad + veel minder data verkeer verbruikt.

Op de Opera mini site staat precies omschreven hoe ze dat voor elkaar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 18:01
Ik neem aan dat ik de enige ben, maar iemand al eerder last gehad van een streep in de camera?

Afbeeldingslocatie: http://niek.aikema.nl/images/fotoalbum/Mini%20gespot/thumbnails/tn_IMG_0002.jpg

En ik maak ook gebruik van de mini usb aansluiting naar mn pc, maar sinds kort gaat de verbinding niet al te lekker. Hij laadt de batterij wel op, maar is niet verbonden en kan dus ook niet synchroniseren. Zal ik last hebben van een defect (nu al) aan mn telefoon, of is dit een softwarematig iets van mn windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Goofyduck384 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:30:
Ik neem aan dat ik de enige ben, maar iemand al eerder last gehad van een streep in de camera?
[afbeelding]
[Compleet offtopic]
Sorry voor het offtopic posten, maar mooie auto's, dude!

En over je vraag. Ik heb geen last van die streep en ook geen last van het 'niet verbonden zijn'. Probeer het eens op een andere USB-poort en/of computer. Is het daar ook? G dan terug naar de winkel om de fout daar te demonstreren.

[ Voor 57% gewijzigd door smeerbartje op 31-08-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
Goofyduck384 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 16:30:

[afbeelding]

En ik maak ook gebruik van de mini usb aansluiting naar mn pc, maar sinds kort gaat de verbinding niet al te lekker. Hij laadt de batterij wel op, maar is niet verbonden en kan dus ook niet synchroniseren. Zal ik last hebben van een defect (nu al) aan mn telefoon, of is dit een softwarematig iets van mn windows?
krijg je een bepaalde (fout) melding dan bij Activesync??
Kheb er namelijk ook sindskort last van...

ik krijg de melding: de synchronisatie kan niet worden voltooid

Iemand suggesties..
heb al geprobeerd de bekende partnerships uit activesync te verwijderen, activesync opnieuw geinstalleerd..(v4.5) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 18:01
[Compleet ook Offtopic]
Zeker mooie auto's, ben er ook super trots op! Maar er is er maar eentje van mij, die paarse kwam ik tegen en ze moesten er even samen op :P

[ontopic]
Ik heb nog geen reinstal gedaan van ActiveSync, zal ook eens andere usb proberen -> Maar ik zie geen verschil.. Op mn pc staat "Verbonden", op mn Touch staat bij ActiveSync "Verbinden..." Maar dan lukt het hem niet om hem te verbinden.
Toch morgen maar ff naar de winkel denk ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantastische bescjhrijving van de Touch.
Ik heb mijn vraag hieronder al apart gezegd ...maar probeer nog eens om te zien of er nog mensen zijn die mijn probleem hebben met Activesync en NIEUW partnership op windows mobile device HTC

Ik heb een (recente) HTC Touch (P3450), en zit met een zwaar probleem met Activesync 4.5.

Omdat ik teveel problemen had om te syncen, heb ik de partnership gestopt via -> het mobiel apparaat verwijderd (op de PC) en ook op de HTC (in ActiveSync daar),
en nu kan ik geen nieuwe relatie opzetten naar mijn HTC touch.
Ik heb een USB-kabelverbinding, en kan aleen in Guest account aanloggen.
Ik heb al geprobeerd:
- uninstall en re-install van ActiveSynce
- zelfs na een hard reset (en dit helpt ook niet!). (Hard reset wil zeggen dat ik nu alles aan het herinstalleren ben van scracth)
- en ook de laatste versie van internet (ENG of NL werken beiden niet) doet niets

Op de PC zijn beide menu's grijs. Op de Touch wordt gevraagd de soft te installeren (hoewel dit gedaan is).
Kan iemand mij helpen,
Dank bij voorbaat
Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik een toetsenbord/invoerding tijdens een telefoongesprek??? Ik probeer naar een servicelijn te bellen. Je raad al wat er dan gebeurd, voor dit en dat toets 1. Ik kan helemaal niks intoetsen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:39:
Hoe krijg ik een toetsenbord/invoerding tijdens een telefoongesprek??? Ik probeer naar een servicelijn te bellen. Je raad al wat er dan gebeurd, voor dit en dat toets 1. Ik kan helemaal niks intoetsen!
Laat maar 8)7 bleek makkelijker te zijn dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:30
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:39:
Deze vraag is reeds meerdere malen gesteld en beantwoord in dit topic. Het staat ook nog een keer in je handleiding.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
  • Laatst online: 30-11-2021
[ontopic]
Ik heb nog geen reinstal gedaan van ActiveSync, zal ook eens andere usb proberen -> Maar ik zie geen verschil.. Op mn pc staat "Verbonden", op mn Touch staat bij ActiveSync "Verbinden..." Maar dan lukt het hem niet om hem te verbinden.
Toch morgen maar ff naar de winkel denk ik zo...
[/quote]

Ik had dit ook kon wel verbinden maken maar niet synchroniseren. Ook al verschillende keren opnieuw geinstaleerd.De laatste keer goed de gebruiksaanwijzing er bij.(staat onder 5.4)
mijn oplossing bleek Start> Instellingen> Verbinden> Usb aan Pc> keuze vakje Geavanceerde netwerkfunctionaliteit inschakelen veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een aparte installer voor de nieuwe 02.97.90 versie van de GSM-Radio gemaakt. Je kan hem hier downloaden:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=326589

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeerbartje schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:31:
Sorry, heb al voor elkaar. De beta is er alleen maar in de 'grote' versie. Na een paar minuten testen vind ik het eigenlijk helemaal niet zoveel beter werken dan de standaard IE op m'n Touch. Waarom vinden jullie Opera Mini Beta beter?
Dan heb je echt waardeloos getest :P Hij geeft veel meer de look & feel van een normale browser en is ook veel meer compatible. Bovendien maakt de server van opera mini ze zo klein dat je op bijna normale snelheid kan browsen via gprs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:35
Ik zoek en kan geen antwoord vinden... Kun je met deze phone ook voipen over gprs (zoals met n80i)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 12:24
swiebert schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:08:
Ik zoek en kan geen antwoord vinden... Kun je met deze phone ook voipen over gprs (zoals met n80i)?
Zoek even op skype in dit topic en je vind:
http://www.skype.com/intl/nl/download/skype/mobile/

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De opera mini browser waar jullie het over hebben klinkt wel heel leuk, maar... kunnen jullie voor dummies iets beter aangeven hoe je die hele boel installeert? Hoe moet ik bijvoorbeeld die Java-update installeren? Wat moet ik daarvoor precies doen nadat ik het bestand op m'n PC heb staan??? En wat moet ik daarna doen om die browser te installeren? Kan dat via m'n PC of moet ik via de browser dat bestand downloaden? En wat moet ik dan doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Codeaction
Het kan meestal allebij. Je zet een cab direct op je touch via activesync of met een exe bestand op je pc de instalatie laten starten en de laatste stappen van de setup komen in beeld op de touch.

Ik heb zelf een vraagje trouwens. de bibliotheek van de htc touch muziek speler sorteert alles op alfabet. Is het mogelijk om het te sorteren op cd nummer. zoals het op de media player van windows..

aub reageert iemand hier op. Dit is namelijk best frustrerent:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:38:
Ik heb een aparte installer voor de nieuwe 02.97.90 versie van de GSM-Radio gemaakt. Je kan hem hier downloaden:

Cool. Gaan we installeren. Als ik nu bel hoor ik allemaal gekke geluidjes als de telefoon overgaat. Niks mis mee op zich, maar als t zonder kan ;) Khoorde dat het bereik en het stroomverbuik ermee op vooruit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 07:39
Verwijderd schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:38:

Ik heb 'm er op staan, thanks...! Weet je iets van de wijzigingen t.o.v. voorgaande versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mikkelnl schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:08:
[...]

Ik heb 'm er op staan, thanks...! Weet je iets van de wijzigingen t.o.v. voorgaande versies?
Nee, geen idee. Het is bijna altijd gewoon proberen bij radio versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even terug op de screenprotectors, ik heb nu ook die van brando, en hij is wel lekker dun, maar voelt ook minder glad aan dan degene die er standaard bijzit. Misschien is het nog even wennen.

Even antwoord op de vraag over pocketcm, bij mij werkt hij super, dat scrollen zou gewoon moeten werken, ik vind het een heerlijk programmatje.

Daarnaast heb ik meer last gehad van mijn 6 tab plugin, ik wilde het veranderen, dat kon niet dus besloot ik terug te gaan naar mijn backup die ik had gemaakt. Maar ondanks dat bleef de 6-tab plugin gewoon staan, dus dat werd een hard reset. Maakt het uit of je eerst de htc home customizer installeert en dan de 6 tab plugin of moet het andersom om het smooth te laten verlopen

bij voorbaat dank brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kassad schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:51:
[...]

Deze vraag is reeds meerdere malen gesteld en beantwoord in dit topic. Het staat ook nog een keer in je handleiding.
het feit dat de functie toetsenblok heet is de grote verwarring omdat je denkt aan toestenblokkering 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je kunt uitzetten dat de wifi om de haverklap met draadloze netwerk keuzes komt? ik heb vorige week als postbode rondgelopen in rijswijk en geloof me ze hebben daar nog nooit van beveiligde netwerken gehoord, heel leuk, maar ik werd H-E-L-E-M-A-AL gek van mn touch, ik heb die dag meer dan 250 onbeveiligde netwerken ontdekt..maargoedook als ik de wlan uitzette in de com. manager bleef de touch maar bordjes opgooien...zelfde probleem overigens met gprs, mn onbeperkte gprs blok wordt pas over 2 weken geactiveerd bij telfort en die gooit zichzelf ook ongevraagd aan

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2007 23:30 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.