Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is misschien wel handig om de uitleg over hoe je een CAB-bestandje op je Touch installeert even in de beginpost op te gaan nemen. Het is namelijk héél makkelijk en eenvoudig als je eenmaal weet hoe het werkt, maar als je nog nooit een PDA hebt gehad is het écht abracadabra.... ook al doe je je best om je er eerst in te verdiepen, zoek je op het forum, etc....

We zouden bijvoorbeeld de volgende tekst even in de beginpost kunnnen opnemen:

Hoe moet ik een CAB-bestandje op mijn Touch installeren? Dat is heel eenvoudig:
1. Download het CAB-bestandje en zorg dat het bestandje op je telefoon komt. Dat kun je bijvoorbeeld doen door het bestandje via Internet Explorer op je PC naar je telefoon te kopiëren (telefoon even verbindinden met je PC). Zet het bestandje bij voorkeur op je memory-stick, dan zit je telefoon niet zo snel vol.
2. Open de 'verkenner' op je Touch en ga naar de directory waar je het bestandje hebt opgeslagen (op je telefoon). Klik op het bestandje. Nu installeert het bestandje zichzelf. Soms moet je nog even een soft reset uitvoeren, en... klaar!
3. Bedenk je je en wil je het programmaatje toch weer verwijderen? Ga op je telefoon naar start --> instellingen --> tabblad systeem --> programma's verwijderen. Selecteer het programma dat je weer wilt verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Mikkei.nl en EllenTouch beide bedankt voor de reply.
T'is gelukt. Ben weer happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:38:
Ik ben sinds 2 weken ook in het bezit van een touch.

Tevreden ben ik zeker over het apparaat alleen het geluid tijdens het bellen is ronduit waardeloos.
Ik kan mensen slecht verstaan, het klinkt heel blikkerig,,,,.
Wanneer ik het geluid zachter zet klinkt het minder blikkerig maar kan is het volume te laag om mensen te verstaan.
Ook heb ik 2x gehad dat ik helemaal niets hoorde, terwijl de de persoon die ik belde/door wie ik werd gebeld mij wel verstond.
Wanneer ik de telefoon op luidspreker zette kon ik ze wel verstaan...
En na enige tijd (een paar uur) kon ik het (zomaar) wel weer "verstaan", dan wel blikkerig

Is dit een bekend probleem???

Ik heb al een aantal x geprobeerd om mij touch te resetten (zowel hard als soft) maar dit heeft niet geholpen.

Kan dit aan de software liggen of is dit echt hardwarematig?/?
Zoiets heb ik vaker gelezen. Je hebt pech, je kan het beste gebruik maken van je garantie en hem terugbrengen.. Hopelijk krijg je meteen een nieuwe mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauwie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 13:30
jaja als alles goed gaat heb ik eind oktober mijn touch. kweetet das nog lang nuja las je moet sparen voor zo'n dingen moet je lang watertanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 10:49
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 23:42:
Het is misschien wel handig om de uitleg over hoe je een CAB-bestandje op je Touch installeert even in de beginpost op te gaan nemen. Het is namelijk héél makkelijk en eenvoudig als je eenmaal weet hoe het werkt, maar als je nog nooit een PDA hebt gehad is het écht abracadabra.... ook al doe je je best om je er eerst in te verdiepen, zoek je op het forum, etc....

We zouden bijvoorbeeld de volgende tekst even in de beginpost kunnnen opnemen:

Hoe moet ik een CAB-bestandje op mijn Touch installeren? Dat is heel eenvoudig:
1. Download het CAB-bestandje en zorg dat het bestandje op je telefoon komt. Dat kun je bijvoorbeeld doen door het bestandje via Internet Explorer op je PC naar je telefoon te kopiëren (telefoon even verbindinden met je PC). Zet het bestandje bij voorkeur op je memory-stick, dan zit je telefoon niet zo snel vol.
2. Open de 'verkenner' op je Touch en ga naar de directory waar je het bestandje hebt opgeslagen (op je telefoon). Klik op het bestandje. Nu installeert het bestandje zichzelf. Soms moet je nog even een soft reset uitvoeren, en... klaar!
3. Bedenk je je en wil je het programmaatje toch weer verwijderen? Ga op je telefoon naar start --> instellingen --> tabblad systeem --> programma's verwijderen. Selecteer het programma dat je weer wilt verwijderen.
Ik zet hem in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-09 13:57

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Is er iemand die weet of de tomtom navigator 6 voor de nokia E65 ook geschikt is voor de touch ? Hij staat namelijk niet in het lijstje met ondersteunende telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nokia E65 heeft een Symbian OS 9.1 operating system. Symbian is een besturingssysteem dat speciaal ontwikkeld is voor mobiele apparaten

Dus denk ik niet dat symbian software ook op windows mobile draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 00:48:
[...]

Heeft de orange versie ook een simlock en orange "menu" ? En bij welke abo moest je 100 euro bijleggen?
Ik heb een 1 jarig abonnement van vodafone (verlenging), 35 euri in de maand + die internet bundel erbij van een tientje, en dan moest ik nog 100 bij betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik zag het stukje staan over msn en contacts.. wat ik ook heel hinderlijk vind.

ik heb even snel gekeken voor pocket msn maar niet echt kunnen vinden.

heeft iemand misschien een linkje voor je?

en dan heb ik nog een vraagje...
de ruimte op me touch zelf is al niet zo groot..
en nu heb ik dus gemerkt dat de temp files die hij opslaat als je aan het internetten bent,
opslaat op de interne geheugen.

is het mogelijk om dat te verplaatsten naar me sd kaartje?
maar dan wel zo dat als ik in de instellingen klik op "verwijder bestanden" dat hij die dan weet te vinden op me sd en verwijderd?

of vraag ik nu te veel en moet ik er gewoon op letten ??

Alvast bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:14:
Hoi,

Ik zag het stukje staan over msn en contacts.. wat ik ook heel hinderlijk vind.

ik heb even snel gekeken voor pocket msn maar niet echt kunnen vinden.

heeft iemand misschien een linkje voor je?

en dan heb ik nog een vraagje...
de ruimte op me touch zelf is al niet zo groot..
en nu heb ik dus gemerkt dat de temp files die hij opslaat als je aan het internetten bent,
opslaat op de interne geheugen.

is het mogelijk om dat te verplaatsten naar me sd kaartje?
maar dan wel zo dat als ik in de instellingen klik op "verwijder bestanden" dat hij die dan weet te vinden op me sd en verwijderd?

of vraag ik nu te veel en moet ik er gewoon op letten ??

Alvast bedankt..
Dat kan, moet je alleen wel handmatig een wijziging aanbrengen in het register.

IUser in HTC Touch Topic 1

Let op, hoe noemt jou Touch je SD kaart in verkenner?
Waar wordt omschreven dat je iets moet veranderen in Storage Card
Heb je ook kans dat dit (wanneer je een HTC Touch gebruikt) Opslagkaart moet zijn.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:29:
weet iemand een goede manier om de screenprotector schoon te maken :D

heb de mijne laten vallen :( krijg hem niet meer zo schoon als toen hij nieuw was :s hij blijft er wazig uitzien..
Je kan de screenprotector er gewoon afhalen, met heet water en handzeep wassen onder de kraan, en na goed afspoelen en opdrogen weer op je screen plakken. Heb ik al enkele keren gedaan, kleeft nog altijd net zo goed als de 1e keer.

Let wel even op dat je tijdens het opdrogen de kleefkant naar boven legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:53:
[...]

Je kan de screenprotector er gewoon afhalen, met heet water en handzeep wassen onder de kraan, en na goed afspoelen en opdrogen weer op je screen plakken. Heb ik al enkele keren gedaan, kleeft nog altijd net zo goed als de 1e keer.

dank je!...

iemand nog een linkje voor me voor pocket msn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:08:
[...]

dank je!...

iemand nog een linkje voor me voor pocket msn ?
Heb wel Windows Live, niet pmsn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Chris.nl schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 13:53:
[...]

Screenprotectors zijn asociaal duur. 15 euro bij de T-Mobile shop, en die moet je nog zelf knippen/snijden ook.Ik heb mijne ondersteboven geplakt, maar verder geen bubbels gelukkig. Ik wacht er nog een tijdje mee voordat ik hem eraf haal. Ben blij dat ik nu weet dat hij gewoon blijft plakken naderhand ;)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Dannydeman schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:16:
[...]

Screenprotectors zijn asociaal duur. 15 euro bij de T-Mobile shop, en die moet je nog zelf knippen/snijden ook.Ik heb mijne ondersteboven geplakt, maar verder geen bubbels gelukkig. Ik wacht er nog een tijdje mee voordat ik hem eraf haal. Ben blij dat ik nu weet dat hij gewoon blijft plakken naderhand ;)
Ik heb toevallig net een brando screenprotector besteld voor 15 euro, maar die is dan wel op maat gemaakt voor de Touch.
Niet dat mijn huidige protector niet voldoet, het schijnt alleen dat die brando krengen je touchscreen "gevoeliger" maken voor aanraken.

't Is dus niet zo dat je alle screenprotectors op maat moet knippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej allemaal,

Ik ben nu ongeveer een week bezig op mijn telefoontje een beetje naar mijn hand te zetten, en met de verschillende tips en programma'tjes waar ik hier over lees lukt dat al aardig, zo bevalt bv het pcm keyboard prima, en is ook dat andere adresboek een verrijking.

Nu ben ik best wel een leek op dit gebied en heb ik toch nog even een vraag over de 5 of 6 tab plugin, ik weet dat er al veel over gezegd en gelezen is maar ik kom er toch nog niet helemaal uit

ik heb op mijn htc touch (geen mda touch) customizer 0.8 gezet waar ik het aantal tabs kan aanpassen (en de volgorde en dergelijke) nu heb ik ook dat 6 tab plugin cab bestandje (nog niet geinstalleerd op men touch). Het klopt toch dat ik die 6 tab eerst moet installen wil ik met die customizer 5 of 6 tabs instellen, ik bedoel de customizer doet dit niet zelf?

Nu is mijn touch nederlands, (nederlandse taal ingesteld standaard zeg maar), en het is geen mda touch, moet ik nu voordat ik die 6 tab can installeer nog steeds die drie files renamen, waar ik over lees, die van het weer, htc home, etc. Want als ik in mijn touch zoek kan ik die van het weer wel vinden maar die geeft al die nederlandse code aan, en dus niet die 409 code, het zelfde bij windows/htchome.dll.04....die derde map htchome/htchome.dll kan ik uberhaupt niet vinden, en ik heb de verborgen bestanden laten weergeven.

Is het nu zo dat omdat die codes bij mij al nederlands zijn ik niet hoef te renamen? en dus gewoon die cab kan installen en customizen

Het is misschien een beetje warrig verhaal, maar zoals gezegd ik ben nogal een leek op dit gebied.

bij voorbaat dank..brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
Even een vraagje. Ik heb de mijne nu een kleine week en ben vandaag weer met werken begonnen op de Hanze. We hebben hier een mooi draadloos netwerk met van die fijne certificaatjes.
http://www.helo.hanze.nl/HELO/nederlands/Helpdesk/Wireless/
Dit certificaat installeert wel en hij komt wel bij de basis certificaten te staan alleen niet bij mijn persoonlijke certificaten en daar moet ie wel terechtkomen omdat ik anders dit certificaat niet kan installeren tijdens de installatie van wireless. Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
@ bra1nz:

Customizer verandert alleen de settings van de HTC Home plugin, je moet de nieuwere versie zelf installeren.

Ik heb een "gewone" HTC Touch dus geen TMO versie en ik heb de files ook ge-renamed dus ik zou het zeker doen!

Waarom je de bestanden niet ziet weet ik niet.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 13:56
@ bra1nz:

De installatie van de 6tabs plugin maakt die bestanden aan, na de installatie moet je ze dus renamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dannydeman schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:16:
[...]

live heb ik ook wel op me touch.. maar die wil ik niet gebruiken omdat die al die contacts in me contacts gooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Laatst online: 31-08 19:38
Even voor de volledigheid ik heb een HTC Touch van Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:21:
[...]

live heb ik ook wel op me touch.. maar die wil ik niet gebruiken omdat die al die contacts in me contacts gooit
Kheb t al een keer eerder geporbeerd met live messenger en toen kreeg ik ook alle contacts in mn telefoonboek. Maar ik dacht mij te herinneren dat je aan t einde ( wanneer je inlogd voor de 1ste keer ) dat je de optie kreeg om de contacten met elkaar te laten synchroniseren. Ik had hem aangevinkt gelaten en miss dat daar ook het probleem ligt. Alleen kga het risico niet lopen :P Geen zin om weer alles aan te passen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:09
He mensen, is het ook mogelijk om de standaard agenda-functionaliteiten van de Touch (dus van WM6) te gebruiken in combinatie met Google Calendar? Dus dat ActiveSync synct met Google, I.P.V. Outlook.

Ik gebruik namelijk helemaal geen Outlook! Als mail-client heb ik The Bat.

[ Voor 16% gewijzigd door smeerbartje op 27-08-2007 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
smeerbartje schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:16:
He mensen, is het ook mogelijk om de standaard agenda-functionaliteiten van de Touch (dus van WM6) te gebruiken in combinatie met Google Calendar? Dus dat ActiveSync synct met Google, I.P.V. Outlook.

Ik gebruik namelijk helemaal geen Outlook! Als mail-client heb ik The Bat.
Ja dat kan. Niet via ActiveSync maar via een internet verbingen.

Succes

[ Voor 19% gewijzigd door Chris.nl op 27-08-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Chris.nl schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:00:
[...]

Ja dat kan. Niet via ActiveSync maar via een internet verbingen.

Succes
Heb je hier ervaring mee? Werkt het een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Nee geen ervaring mee.. Heb het niet nodig..
Google gaf gewoon dat antwoord op jou vraag ;)

Succes met uitproberen.

- edit -

Subscription
If you want more you can get more, including the ability to sync multiple Google Calendars and configure your sync window. Upgrade your account today and get advance synchronization at the touch of a button.
Cost: 12 months for only £19.95
Hmz.. ik denk niet dat dit de oplossing is waar jij op zit te wachten..

Hier staan wel enkele freeware oplossingen... maar je moet het dus zelf helemaal uitvogelen, misschien dat iemand anders al wel een wekende oplossing heeft.

[ Voor 80% gewijzigd door Chris.nl op 27-08-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Goed nieuws, je kan nu de animaties van de cube colledig aanpassen. Zijn al hippe dingen gemaakt zie ik. Een soort tijdschrift effect, en zelfs Flip3d zoals dit in Vista is :)

Hier wat stukjes uit het topic:

"Hi Guys,

I found a way how to modify the cube animation.
It's a little bit tricky and you have to make all the graphics yourself.

Just for testing I modified the graphics for horizontal sliding from Media to Contacts and the vertical sliding for Application Launcher.

Simply copy the attached .brn files to your \windows folder on the phone (maybe you need to use TotalCommander for that on the Touch)

To revert back simply delete the five files from your phone and the original ROM files will come back again.

Also attached the pictures I used. "

Hier de instructies (op pagina twee staat een applicatie die al het HEX editing werkt doet, en op drie FLIP 3d)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=325424

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
PocketCM Keyboard v0.7 is er.

[ Voor 41% gewijzigd door Chris.nl op 28-08-2007 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dannydeman schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:20:
Goed nieuws, je kan nu de animaties van de cube colledig aanpassen. Zijn al hippe dingen gemaakt zie ik. Een soort tijdschrift effect, en zelfs Flip3d zoals dit in Vista is :)

.....

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=325424
Lache, ik had die flip3d ff erop gezet. het flippen gaat alleen zo snel dat je er niet veel van ziet. Heb dus de originele bnr's maar weer teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok..thanx...
dus als ik het goed begrijp..

-today plugin uit
-cab installeren,
-nieuwe files die worden aangemaakt renamen (met bv pocketcommander)
- soft reset

en daar zijn de 6 tabs..ok ga het morgen proberen.

klopt het btw dat als je spb mobile shell gebruikt je cube niet meer werkt, (met alle aanpassingen heeft ie inmiddels toch veel van zijn functionaliteit verloren maar het ziet er toch leuk uit)

en heeft iemand daarnaast een mooie skin voor de rekenmachine, ik weet het, het is maar een detail maar die van nu ziet er wel erg lullig uit

bvd brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de htchome.dll van HTC Home v.2.0.720719 aangepast om zijn weer op te halen van de server van N2A (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=319187). Dit is nodig voor bijvoorbeeld T-Mobile GPRS.

Niet vergeten eerst sdkcerts.cab te installeren. De dll vind je hier: http://forum.xda-develope...mentid=48338&d=1188253645

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:31:
ok..thanx...
dus als ik het goed begrijp..

-today plugin uit
-cab installeren,
-nieuwe files die worden aangemaakt renamen (met bv pocketcommander)
- soft reset

en daar zijn de 6 tabs..ok ga het morgen proberen.

klopt het btw dat als je spb mobile shell gebruikt je cube niet meer werkt, (met alle aanpassingen heeft ie inmiddels toch veel van zijn functionaliteit verloren maar het ziet er toch leuk uit)

en heeft iemand daarnaast een mooie skin voor de rekenmachine, ik weet het, het is maar een detail maar die van nu ziet er wel erg lullig uit

bvd brainz
Je kan de Cube gewoon gebruiken, mobile shell doet niet veel wat dat etreft. Het geeft je in principe een extra menu om dingen in te stellen, en nieuwe today plugins. Thats it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 11:37
ik heb net een groene besteld :)

nog druk bezig om deel een door te lezen. Wat ik mij tussendoor afvroeg, weet iemand of het mogelijk is om animated gifjes te gebruiken in het touch flo scherm? waarschijnlijk niet, maar ben toch benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
onmogelijk. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ej, ik heb inmiddels die 6 tab working, alleen zie ik maar 5 tabs, ik mis quickdial nu heb ik al gelezen dat ik dan even

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\OEM\MASD\QuickDial

weg moet gooien, maar waar kan ik deze vinden, ik heb al met total commander gekeken bij register maar daar kanik alleen kiezen uit

hkcr
hkcu
hklm

of zit ik gewoon helemaal fout.

En hoe kan ik die htc audiomanager (die je zeg maar normaal in die cube vind) instellen onder de tab music die vind ik praktischer dan degene die je nu krijgt.

ik weet dat ik alleen maar met vragen kom en niet met oplossingen, maar zoals gezegd ben nog al een leek op dit gebied

bvd brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

HKEY_LOCAL_MACHINE = hklm :) Succes!

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
smeerbartje is het al gelukt om een goede freeware oplossing te vinden?
Zou mooi zijn als je dan even laat weten hoe en waarmee het gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02-2021

Rum

Mijn touch geeft geen melding wanneer er een SMS binnenkomt (trillen of belsignaal). Waar kan ik dat instellen? Ik heb de handleiding al volledig doorzocht en wel de instellingen geluiden & meldingen gevonden, maar daar lijkt niets de melding bij nieuwe SMS-jes te kunnen instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rum

Rum

Chris.nl schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:41:
Daar staat bij mij geluid afspelen en trillen aangevinkt, maar toch geen resultaat bij een binnenkomend sms-je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Rum schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:46:
[...]

Daar staat bij mij geluid afspelen en trillen aangevinkt, maar toch geen resultaat bij een binnenkomend sms-je.
Raar.. bij mij trilt en geluid ie wel met de zelfde instellingen.
Heb je toevallig een andere rom / radioversie dan origineel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de HTC touch....

Ik heb geprobeerd om het weer bestandje te wijzigen. Dit heb ik gedaan door het te kopieren naar de opslagkaart (met TC), vervolgens ge-edit op mijn computer, daarna weer teruggezet (en natuurlijk alle filetjes niet meer read only gemaakt zodat ik kon overschrijven)

Het probleem wat ik nu heb is dat ik de locatie niet meer kan veranderen in het home screen. Als ik op de locatie klik, tik, druk, of wat dan ook ;), dan gebeurt er helemaal niets...

Heeft iemand een idee wat ik hieraan zou kunnen doen? Of wat het probleem is? Ik ben al beide topics bij langs geweest en een google search heeft ook niet veel opgeleverd :)

Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rum

Rum

Chris.nl schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:51:
[...]

Raar.. bij mij trilt en geluid ie wel met de zelfde instellingen.
Heb je toevallig een andere rom / radioversie dan origineel?
Nee, niets aan veranderd. Alles gewoon standaard. Waar kan ik rom / radioversie opvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:52:
Ik heb een probleem met de HTC touch....

Ik heb geprobeerd om het weer bestandje te wijzigen. Dit heb ik gedaan door het te kopieren naar de opslagkaart (met TC), vervolgens ge-edit op mijn computer, daarna weer teruggezet (en natuurlijk alle filetjes niet meer read only gemaakt zodat ik kon overschrijven)

Het probleem wat ik nu heb is dat ik de locatie niet meer kan veranderen in het home screen. Als ik op de locatie klik, tik, druk, of wat dan ook ;), dan gebeurt er helemaal niets...

Heeft iemand een idee wat ik hieraan zou kunnen doen? Of wat het probleem is? Ik ben al beide topics bij langs geweest en een google search heeft ook niet veel opgeleverd :)

Alvast dank
Ik heb ook een HTC Touch en had precies hetzelfde probleem als jou.
Kreeg het gewoon niet voor elkaar om die weer-file aan te passen en kon daarna via home de locatie ook niet meer kiezen.

Heb het zelf opgelost met een hard reset.

Je kan zonder de file aan te passen de juiste instellingen krijgen.

Ga met een registery editor naar:
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/HTC/HTChome/Weather/Settings
Als je daar handmatig de Location en Locationcode aanpast werkt het wel.

Daarna niet weer via home de locatie aanpassen, anders kan je het weer handmatig in het register instellen.

[ Voor 40% gewijzigd door Chris.nl op 28-08-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Rum schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:54:
[...]

Nee, niets aan veranderd. Alles gewoon standaard. Waar kan ik rom / radioversie opvragen?
Instellingen -> Systeem -> Apparaatinformatie.

Ik heb daar
Rom: 1.11.404.1B NLD
Rom datum: 05/24/07
Radio: 02.93.90
Protocol: 4.1.13.42
ExtROM: 1.11.404.101

Dat hoeft voor jou niet hetzelfde te zijn, maar ik bedoelde meer of je radio / rom had aangepast nadat jij hem uit de doos hebt gehaald.

Ergens in dit topic / op XDA staat wel een link naar de nieuwste radio versie, misschien dat dat helpt anders zou ik het ook niet weten.

Iemand anders nog een tip?

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 28-08-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rum

Rum

Chris.nl schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:06:
[...]

Instellingen -> Systeem -> Apparaatinformatie.

Ik heb daar
Rom: 1.11.404.1B NLD
Radio: 02.93.90

Dat hoeft voor jou niet hetzelfde te zijn, maar ik bedoelde meer of je radio / rom had aangepast nadat jij hem uit de doos hebt gehaald.

Ergens in dit topic / op XDA staat wel een link naar de nieuwste radio versie, misschien dat dat helpt anders zou ik het ook niet weten.

Iemand anders nog een tip?
Ik heb exact dezelfde radio en rom versie als jij. En inderdaad niets aan veranderd nadat ik hem uit de doos heb gehaald. Ik denk zelf dat ik ergens een instelling niet goed heb staan, maar zie door de bomen het bos niet. Het enige wat ik in deze richting kon vinden was de instellingen geluiden & meldingen, maar dat lijkt dus niet te werken bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
hoeveel GB aan geheugen kan er eigenlijk maximaal in de touch? ik zie namelijk op internet een micro sd sdhc kaart van 4 gb. of zal deze niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Misschien dat ie het na een hard reset wel doet.
Maarjah.. dan ben je weer een uurtje zoet met alles instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
stavast schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:20:
hoeveel GB aan geheugen kan er eigenlijk maximaal in de touch? ik zie namelijk op internet een micro sd sdhc kaart van 4 gb. of zal deze niet werken?
Daar staan hier een aantal posts over met alle info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
Chris.nl schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 14:24:
[...]

Daar staan hier een aantal posts over met alle info.
bedankt! en ik maar zoeken op "geheugen" en "opslag"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Niet gelezen in ieder geval, maar heeft er iemand ervaring met RSS feeds in het today scherm?

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 18:01
Wat ook wel lekker zou zijn, is als het toetsenbord (van PocketCM) in de gekantelde versie wat groter zou zijn. Volgens mij schijft dit lekkerder. Het lukt in principe wel zo, maar ik kantelde de Touch om te kijken of het toetsenbord dan misschien bredere toetsen zou hebben, maar dit is niet het geval. Zou dit nog kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Goofyduck384 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:48:
Wat ook wel lekker zou zijn, is als het toetsenbord (van PocketCM) in de gekantelde versie wat groter zou zijn. Volgens mij schijft dit lekkerder. Het lukt in principe wel zo, maar ik kantelde de Touch om te kijken of het toetsenbord dan misschien bredere toetsen zou hebben, maar dit is niet het geval. Zou dit nog kunnen?
Op dit moment kan dat niet, PCM denkt er wel over na om die functie in de toekomst te gaan toevoegen. Zou idd wel mooi zijn.

Missing/planned feature

* Landscape mode: most landscpae device already have a KB.
* Do you need landscape support? Keyboard color customization.
* Better suggestion button
* Ability to create keys that enter more text (for instance a ;-) smiley key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Rum schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:36:
Mijn touch geeft geen melding wanneer er een SMS binnenkomt (trillen of belsignaal). Waar kan ik dat instellen? Ik heb de handleiding al volledig doorzocht en wel de instellingen geluiden & meldingen gevonden, maar daar lijkt niets de melding bij nieuwe SMS-jes te kunnen instellen.
Staat het volume van je ringtone wel aan, dwz, als je gebeld wordt, hoor je dan wel je ringtone? Zo niet, dan is je telefoon geluid wellicht gemute?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rum

Rum

koksie schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:55:
[...]

Staat het volume van je ringtone wel aan, dwz, als je gebeld wordt, hoor je dan wel je ringtone? Zo niet, dan is je telefoon geluid wellicht gemute?
Volume staat gewoon goed (bellen werkt wel). Al zou het geluid gemute zijn, dan zou hij nog moeten trillen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Niet online
Damn, ben je twee weken op vakantie, is er een wereldse Openingspost!!

Kewl en thanks voor de tijd die je daar hebt ingestopt!!

Game on.

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Iemand die me snel kan vertellen hoe ik de naam van het toestel instel? Ik bedoel dan de naam die activesync aanneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
smeerbartje schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:47:
Iemand die me snel kan vertellen hoe ik de naam van het toestel instel? Ik bedoel dan de naam die activesync aanneemt.
Kan je volgens mij niet 1 2 3 aanpassen er is wel een prog op xda te vinden die dat doet en anders hier: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=461

Zie deze pic: http://i11.tinypic.com/5xh91d3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
oh, mijne is al binnen! in het groen, woet.

gisteren 17uur besteld, levertijd 5 werkdagen, vandaag was alles goedgekeurd, dus kon hem direct meenemen. grappig.

nu maar eens ff tweaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmz ik heb een probleempje met de 6 tab plugin, na een tijdje kloten kreeg ik het niet voor mekaar om htc audio manager achter het icoontje music te krijgen en besloot toen dus maar dat ik dat icoontje overbodig vond, maar ik kan met men htc customizer blijkbaar niet naar 5 icoontjes toe, ook krijg ik het niet voor elkaar om de volgorde te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Gister ging het even over de screenprotector.

Ik heb net een brando screenprotector erop geplakt (foto), het viel me op dat hij iets kleiner is dan het scherm, helemaal rondom nog 1mm over. Heb hem er perfect opgeplakt gekregen. Wellicht hebben ze hem iets te klein gemaakt zodat ie niet makkelijk ontplakt tegen/in de randjes.

Het scherm is nu mat ipv glans, ik vind het prima om naar te kijken.
De standaard screenprotector bewaar ik nu als rezerve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu je er wordt gepraat over screenprotectors ( ziet er goed uit ) en die er standaard bij zat. Vraag ik me toch af wat ik met dat niet plakkende stuk plastic moet:S

maar goed.
Ik vond deze site:

http://simpleos.iroot.ca/index.php

En wilde dat wel eens installeren. Alleen krijg een install error op t einde. De error heet 4. Wel jammer. Leek me erg interessant:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

smeerbartje schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:47:
Volgens mij is dat gewoon:

start > instellingen > tabblad systeem >info >apparaat ID

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:33:
mmmz ik heb een probleempje met de 6 tab plugin, na een tijdje kloten kreeg ik het niet voor mekaar om htc audio manager achter het icoontje music te krijgen en besloot toen dus maar dat ik dat icoontje overbodig vond, maar ik kan met men htc customizer blijkbaar niet naar 5 icoontjes toe, ook krijg ik het niet voor elkaar om de volgorde te veranderen.
start HTC Home Customizer klik op HTC options > Tab order.
Daar kun je aangeven hoeveel tabs (1 t/m 6) en in welke volgorde.

In HTC options staat ook 'Default Music Player' wanneer je daarop klikt kun je kiezen uit Windows Media Player en HTC Audio Manager. Moet lukken toch.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:01:
[...]

start HTC Home Customizer (HHC) selecteer HTC options > Tab order.
Daar kun je aangeven hoeveel tabs (1 t/m 6) en in welke volgorde.
Mmmz ik had dat dus al geprobeerd, niet 6 maar 5 tabs, en dan die van music weglatend, maar dan druk ik zeg maar op ok, en dan exit maar dan heeft mijn today nog steeds 6 tabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:09:
[...]
Mmmz ik had dat dus al geprobeerd, niet 6 maar 5 tabs, en dan die van music weglatend, maar dan druk ik zeg maar op ok, en dan exit maar dan heeft mijn today nog steeds 6 tabs
Je moet eerst het aantal tabs kiezen en daarna de volgorde. Jij hebt te snel op ok gedrukt.
Je krijgt een keuze schempje met Home, Quickdial, Weather, Launcher, Music, profiles.
Die moet je stuk voor stuk selecteren in de volgorde die jij wilt. Na elke selectie ok drukken.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 16:49:
[...]

Kan je volgens mij niet 1 2 3 aanpassen er is wel een prog op xda te vinden die dat doet en anders hier: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=461

Zie deze pic: http://i11.tinypic.com/5xh91d3.jpg
Ja je kan je naam wel veranderen bij; instellingen - systeem - info - apparaat-id
daar kan je je pda naam aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:50:
Ik vond deze site:

En wilde dat wel eens installeren. Alleen krijg een install error op t einde. De error heet 4. Wel jammer. Leek me erg interessant:)
ziet er zeer vetjes uit :D

aub ff melden als je hem aan de praat krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik heb nog een vraag over het synchroniseren d.m.v. active sync met mijn Google Calendar kalenders. Ik heb het nu zover gekregen dat ik in Outlook 2007 netjes alle Google Calendars als "Internet Kalenders" heb staan. Echter ik wil dat deze graag in mijn normale kalender gezet worden zodat ze gesynct worden met m'n Touch. Iemand enig idee of dit kan?

En als ik op m'n server hier thuis Exchange gebruik, lukt het dan wel? Ik kan Exchange namelijk gratis downloaden van Microsoft Academics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu heb ik voor die 6tabs die filles hernoemt maar bij geluid bij een van die tabs blijf ik dit zien ipv van

sound zie ik dit (null) (null)
en dan bij waar normaal ringtone moet staan dit (null) naam ringtone

wat doe ik verkeerd want als je sommige foto,s ziet op dit forrum
waat bij de tab is geinstaleerd zie je duideluik sound en ringtone staan

wat doe ik verkeerd dat dit bij mij niet wil lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek al een hele tijd de oplossing voor het volgende probleem. Heb in het verleden lang MPX200 gebruikt met WM2003. Hierbij was het eenvoudig om ná een maand de "counters" te resetten om op deze manier je belminuten in de gaten te kunnen houden. In de versie WM6 die op de Touch geïnstalleerd is, is deze functie blijkbaar weggevallen. Mis deze functie. Diverse programmaatjes geprobeerd om dit alsnog voor elkaar te krijgen (Phone Dashboard, Smaato) maar ben hier niet erg tevreden over. Wie kan mij een programma adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belminuten bijhouden kan heel goed met batterystatus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
  • Laatst online: 30-11-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:39:
Zoek al een hele tijd de oplossing voor het volgende probleem. Heb in het verleden lang MPX200 gebruikt met WM2003. Hierbij was het eenvoudig om ná een maand de "counters" te resetten om op deze manier je belminuten in de gaten te kunnen houden. In de versie WM6 die op de Touch geïnstalleerd is, is deze functie blijkbaar weggevallen. Mis deze functie. Diverse programmaatjes geprobeerd om dit alsnog voor elkaar te krijgen (Phone Dashboard, Smaato) maar ben hier niet erg tevreden over. Wie kan mij een programma adviseren?
Met Batterystatus, staat op blad 1 onder 7 hier kan je dat ook mee instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:13:
[...]

Je moet eerst het aantal tabs kiezen en daarna de volgorde. Jij hebt te snel op ok gedrukt.
Je krijgt een keuze schempje met Home, Quickdial, Weather, Launcher, Music, profiles.
Die moet je stuk voor stuk selecteren in de volgorde die jij wilt. Na elke selectie ok drukken.
Thanx voor de tip met de musicplayer, nu houd ik gewoon 6 tabs.
Ik krijg echter na de vorige handelingen nog steeds men oude tabvolgorde, maarjah ook weer niet zo'n probleem.

Ik had hier ergens gelezen dat iemand problemen had met het vinden van de files die je moet renamen, bij stond de file htchome.... niet in de map van htc home maar gewoon bij windows, het is dus zinloos om die hele map door te spitten, gewoon even ergens anders zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:01:
[...]
Thanx voor de tip met de musicplayer, nu houd ik gewoon 6 tabs.
Ik krijg echter na de vorige handelingen nog steeds men oude tabvolgorde, maarjah ook weer niet zo'n probleem.
Je wilt bv 6 tabs, dan kies je bv bij tab 1 Weather, tab 2 Music enz.
Dus gewoon op de volgorde aanklikken die jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:08:
[...]

Je wilt bv 6 tabs, dan kies je bv bij tab 1 Weather, tab 2 Music enz.
Dus gewoon op de volgorde aanklikken die jij wil.
heb ik gedaan dan zegt hij ook volgorde is nu..etc..alleen dan na het afsluiten van de customizer komt men today plugin met nog steeds 6 tabs..maar nogmaals het is geen probleem meer voor me nu ik de juiste musicplayer achter het icoontje heb

gr brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb sinds kort ook een touch van orange, alleen skype gebruikt de buitenste speaker ipv de normale speaker bij je oor iemand die een oplossing hiervoor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 00:30:
Ik heb sinds kort ook een touch van orange, alleen skype gebruikt de buitenste speaker ipv de normale speaker bij je oor iemand die een oplossing hiervoor heeft?
lees dit eens klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
weet iemand welke cardreader compatible is met de Micro SD card in de Touch?

Op de website van Dane Elec vond ik namelijk dit:

Voor dataverwerking van de geheugenkaarten RS-MMC, MMC Mobile, MiniSD, MicroSD, Memory Stick M2 heeft u een aparte adapter nodig, deze wordt vaak bij de geheugenkaart geleverd.

Er zit naar mijn mening geen aparte adapter bij de Touch geleverd, vandaar de vraag. Ik kan de USB kabel niet gebruiken omdat deze niet meer herkend wordt door de pc (waarschijnlijk omdat ik weer eens te lui was met veilig verwijderen van randapparatuur en de kabel er gewoon uitgetrokken heb)

Overigens nog iets wat me opviel, als je het scherm van de Touch kantelt werkt de Cube niet...heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 11-09 11:47
Aghanim schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 08:49:
weet iemand welke cardreader compatible is met de Micro SD card in de Touch?

Op de website van Dane Elec vond ik namelijk dit:

Voor dataverwerking van de geheugenkaarten RS-MMC, MMC Mobile, MiniSD, MicroSD, Memory Stick M2 heeft u een aparte adapter nodig, deze wordt vaak bij de geheugenkaart geleverd.

Er zit naar mijn mening geen aparte adapter bij de Touch geleverd, vandaar de vraag. Ik kan de USB kabel niet gebruiken omdat deze niet meer herkend wordt door de pc (waarschijnlijk omdat ik weer eens te lui was met veilig verwijderen van randapparatuur en de kabel er gewoon uitgetrokken heb)

Overigens nog iets wat me opviel, als je het scherm van de Touch kantelt werkt de Cube niet...heeft iemand anders dit ook?
Er is voor zover ik weet geen cardreader waar je een MicroSD kaart rechtstreeks in kan stoppen, ik gebruik een adapter die ik bij het kaartje van mijn oude telefoon erbij kreeg.

de Cube werkt inderdaad niet in landscape mode.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
wat is jullie stroom verbruik? de mijne was vannacht om 4.30 uur 100%vol, toen heb ik home plugin geinstalleerd, beetje getweaked, en gepoogd te slapen. kijk ik om een uur of 9, zit de accu op 38% terwijl hij ingestoken zat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Utopist- schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:27:
wat is jullie stroom verbruik? de mijne was vannacht om 4.30 uur 100%vol, toen heb ik home plugin geinstalleerd, beetje getweaked, en gepoogd te slapen. kijk ik om een uur of 9, zit de accu op 38% terwijl hij ingestoken zat :/
mmmzz..stond ie standby ofniet, dan is het nog veel trouwens. Bij mij was het bijvoorbeeld zo dat hij gisteravond om 8 uur op 100% zat, toen een beetje gebruikt al mp3 speler en ermee gespeeld tot een uur of 12, en dan staat ie vanochtend op 75%. Als ik hem een nacht niet gebruik, dan gebruikt ie misschien 1 a 2%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utopist
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 10:57:
[...]

mmmzz..stond ie standby ofniet, dan is het nog veel trouwens. Bij mij was het bijvoorbeeld zo dat hij gisteravond om 8 uur op 100% zat, toen een beetje gebruikt al mp3 speler en ermee gespeeld tot een uur of 12, en dan staat ie vanochtend op 75%. Als ik hem een nacht niet gebruik, dan gebruikt ie misschien 1 a 2%
nee stak in de pc. dus connected met activestink. hij was ook 50 graden btw :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Svennie schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:35:
[...]

Er is voor zover ik weet geen cardreader waar je een MicroSD kaart rechtstreeks in kan stoppen, ik gebruik een adapter die ik bij het kaartje van mijn oude telefoon erbij kreeg.

de Cube werkt inderdaad niet in landscape mode.
Is het dan niet zeer onhandig van HTC om geen adapter mee te leveren? Op deze manier ben je gedwongen een nieuwe SD kaart te kopen om de adapter erbij te krijgen of je datakabel te gebruiken.
Bij mijn w800i kreeg ik van Sony gewoon de adapter meegeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Aghanim schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:53:
[...]

Is het dan niet zeer onhandig van HTC om geen adapter mee te leveren? Op deze manier ben je gedwongen een nieuwe SD kaart te kopen om de adapter erbij te krijgen of je datakabel te gebruiken.
Bij mijn w800i kreeg ik van Sony gewoon de adapter meegeleverd
Wat is er mis met het gebruiken van de datakabel? Ik moet er niet aan denken om elke keer het kaartje uit m'n foon te halen. Het is echt een heel gepruts om het kaartje eruit te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Hebben jullie dat bijgeleverde ding erop geplakt? Volgens mij is het een soort van bescherm-plasticje ofzo. Maar als ik het ervoor houd (zonder permanent te hebben bevestigd), dan reageert het stokje veel minder goed. M.a.w. wat doen jullie om het touch-screen te beschermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieleks
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-08-2013
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 17:50:
(...)
Ik vond deze site:

Zelfde hier, error 4. :(
smeerbartje schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:23:
Hebben jullie dat bijgeleverde ding erop geplakt? Volgens mij is het een soort van bescherm-plasticje ofzo. Maar als ik het ervoor houd (zonder permanent te hebben bevestigd), dan reageert het stokje veel minder goed. M.a.w. wat doen jullie om het touch-screen te beschermen?
Heb eerst de bijgeleverde protector gebruikt, maar inderdaad die is een beetje dik.

Heb een nieuwe protector besteld van Brando, en dat is een stuk beter (hij past niet helemaal 100% op het scherm, is een millimetertje te klein, maar het beeld is een stuk helderder, en met het 'stokje' merk je er bijna niets van.
Het grootste verschil tussen de bijgeleverde plakkert, en die van Brando, vond ik het plakken zelf. Het kan liggen aan mijn vadsige vingers, maar die bijgeleverde protector kreeg ik er niet op zonder luchtbellen. Die van Brando daarentegen was binnen 5 secondjes gepiept.

Linkjes:

PdaShop
Brando

De website van Brando is lekker traag (zitten in Hong Kong), maar grappig genoeg is het goedkoper om via Brando direct te bestellen, dan via een zaak als PdaShop. Protector = 10 dollar, shipping is 3 dollar. En je hebt je plakkertje binnen een week in huis, vanuit Hong Kong.

[ Voor 39% gewijzigd door arieleks op 29-08-2007 12:55 ]

- Rietberg - sieben Mal sympatisch -

There are only 10 types of people, those who make stupid jokes about binary numbers and those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
DarkFly schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:01:
[...]

Wat is er mis met het gebruiken van de datakabel? Ik moet er niet aan denken om elke keer het kaartje uit m'n foon te halen. Het is echt een heel gepruts om het kaartje eruit te krijgen...
ik ben te wild geweest met het direct de datakabel uit de phone trekken dus als ik de tel nu inplug krijg ik: Your usb device is not recognized, somehow .....has malfunctioned.

gezien het feit dat mijn Ipod op deze manier ook de geest gegeven heeft zoek ik dus een andere oplossing om de geheugenkaart te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:44:
[...]

ik ben te wild geweest met het direct de datakabel uit de phone trekken dus als ik de tel nu inplug krijg ik: Your usb device is not recognized, somehow .....has malfunctioned.

gezien het feit dat mijn Ipod op deze manier ook de geest gegeven heeft zoek ik dus een andere oplossing om de geheugenkaart te benaderen.
Jammer dat je er de eerste keer niet van geleerd hebt, hopelijk nu wel.
Probeer het eens op een andere PC. Misschien lukt daar wel op. Het kan zijn dat de software "in de war is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

-Utopist- schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 11:35:
[...]

nee stak in de pc. dus connected met activestink. hij was ook 50 graden btw :/
Heb je toevallig met BatteryStatus ofzo overgeclocked? Ik denk dat je nogal daar ver bent uitgeschoten dan. Heb hem zelf op 260 staan en dan gaat die gewoon lang mee. Anders moet je even kijken of er misschien nog een programma runt erop die de heletijd iets zwaars doet, zoals spelletjes enzo. Soft reset is makkelijkste oplossing =).

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb niet echt problemen met de bijgeleverde screenprotector moet ik zeggen hoewel,het inderdaad lastig is om hem zonder lucht op te plakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:24:
[...]

Jammer dat je er de eerste keer niet van geleerd hebt, hopelijk nu wel.
Probeer het eens op een andere PC. Misschien lukt daar wel op. Het kan zijn dat de software "in de war is".
helaas, het werkt gewoon pertinent niet....bovendien vind ik een cardreader wel een voordeel omdat ik die ook voor mijn overige geheugenkaarten kan gebruiken.

de vraag blijft dan ook: zijn er cardreaders met 'ingebouwde' adapters zodat je er direct je micro SD in kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Yes dat had ik al gelezen, maar ik hoopte dat iemand anders een oplossing voor had gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb vandaag scandisck 4gig kaartje gekocht werkt super en dat voor maar 59 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:49:
[...]

helaas, het werkt gewoon pertinent niet....bovendien vind ik een cardreader wel een voordeel omdat ik die ook voor mijn overige geheugenkaarten kan gebruiken.

de vraag blijft dan ook: zijn er cardreaders met 'ingebouwde' adapters zodat je er direct je micro SD in kan doen?
er is een website www.google.com en dan kan je je vraag intypen en dan krijg je gelijk resultaten _/-\o_
ik dacht dat werkt echt niet maar kijk een wat ik vond 8)7

niet voor alle kaarten maar een begin..
http://www.geheugen-onlin...single_card_reader_.html#

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik verborgen mappen in Total comm. tevoorschijn halen.

Voor 6tabs zou ik het volgende moeten doen:

Volgens de beschrijving zou ik de volgende bestanden moeten renamen:
/HTCHome/HTCHome.dll.0409.mui -> HTCHome.dll.0413.mui
/windows/HTC HDlg.exe.0409.mui ->HTC HDlg.exe.0413.mui
/windows/HH_0409_WeatherCities.xml -> HH_0413_WeatherCities.xml

maar krijg het niet voor elkaar.

help, wat dit betreft ben ik een leek!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wat aan het prutsen met m'n Touch en probeer nu streaming radio te luisteren via GPRS. Ik loop er echter tegenaan dat ik steeds maar een paar seconden muziek hoor en dan gaat hij weer bufferen. Zijn er mensen die dit probleem herkennen? Kan ik wat doen om het op te lossen?

De enige oplossing die ik nu kan verzinnen is niet via GPRS, maar via WiFi muziek luisteren, maar dan ben ik veel meer aan huis gebonden en dat zou dus jammer zijn. Wie heeft er nog een andere oplossing???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:06:
[...]

er is een website www.google.com en dan kan je je vraag intypen en dan krijg je gelijk resultaten _/-\o_
ik dacht dat werkt echt niet maar kijk een wat ik vond 8)7

niet voor alle kaarten maar een begin..
http://www.geheugen-onlin...single_card_reader_.html#

:z
Allereerst verzoek ik je dat kinderachtige gedrag van je achterwegen te laten. Ik heb bij diverse fabrikanten op de website gekeken (Sweex, Trust, Dane Elec, Sitecom) en daar alle cardreaders bekeken om uit te vinden of er een 'directe' adapter in de cardreader zit. Enkel op de website van Dane Elec kwam ik tegen dat de adapter niet bijgeleverd wordt.

Moeite aan het zoeken heb ik dan ook meer dan voldoende besteed. Dat jij toevallig op een andere manier wel een oplossing vindt is voor mij prima aangezien ik nu weet wat ik moet bestellen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 15:27:
hoe kan ik verborgen mappen in Total comm. tevoorschijn halen.

Voor 6tabs zou ik het volgende moeten doen:

Volgens de beschrijving zou ik de volgende bestanden moeten renamen:
/HTCHome/HTCHome.dll.0409.mui -> HTCHome.dll.0413.mui
/windows/HTC HDlg.exe.0409.mui ->HTC HDlg.exe.0413.mui
/windows/HH_0409_WeatherCities.xml -> HH_0413_WeatherCities.xml

maar krijg het niet voor elkaar.

help, wat dit betreft ben ik een leek!! :?
bij total commander heb ik het voor mekaar gekregen..show hide files in rom,...iig was het bij mij zo dat die htchome.dll gewoon in men windows map stond, voor derest gewoon file rename, en thats it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 16:04:
[...]

bij total commander heb ik het voor mekaar gekregen..show hide files in rom,...iig was het bij mij zo dat die htchome.dll gewoon in men windows map stond, voor derest gewoon file rename, en thats it
jeetje, thnx heb het eindelijk gevonden.

alleen staat er al een HH_0409_weatherCities,xml en een HH_0413weatherCities,xml. Moet die eerste aangepast of verwijderd worden?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 16:17 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.