Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
weet iemand waar die mini-usb naar 3,5 plugje te koop is? Ik bedoel dan een winkel en geen webshop. Ik ga zondag op vakantie en kom er nu achter dat ik toch wel graag zo'n plugje wil hebben.

Omgeving Den Haag/Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
bestaat er ook een progje voor de Touch waarmee je het geluid een beetje kan regelen. Ik bedoel dan de hoge en lage tonen. Een soort equalizertje, zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:50:
[...]
- Je kan wel terug naar nederlands....door er een nederlandse rom op te flashen.
Heb jij al ergens een Nederlandse rom gezien dan (heb je een link)? Het RAW bestand is niet zomaar met "pdocwrite.exe" terug te zetten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net overigens PDAVIET v1.15.707.03 geflashed. Deze rom heeft een nieuwere OS (CE OS 5.2.1620 Build 18125.0.4.2) en ik was gewoon even benieuwd.

Heb met mijn eigen tooltje de pagepool terug gezet naar 4mb. Net na een reset is het geheugen 25,6 mb en heb je op het toestel 49 mb vrij (55 mb totaal) om spullen te installeren.

Hij lijkt net iets sneller dan de big storage rom.

http://www.pdaviet.net/showthread.php?t=12253

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2007 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
ione schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:27:
bestaat er ook een progje voor de Touch waarmee je het geluid een beetje kan regelen. Ik bedoel dan de hoge en lage tonen. Een soort equalizertje, zeg maar.
Dit wil je zeker gebruiken in combinatie met je headset om mp3's af te spelen?

In dat geval is er -tig mp3software verkrijgbaar. Een erg goede is Conduits Pocket Player, maar die is niet gratis. Voor een gratis variant zou ik gaan voor GSPlayer. Is een erg goed tooltje met super geluidskwaliteit!

Link: http://hp.vector.co.jp/authors/VA032810/

[ Voor 10% gewijzigd door DaSaN op 24-08-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Eigenlijk geen interessante info, maar zag 'm vandaag voor 't eerst en wtf: KLEIN 8)7
CLB stapt na z'n telefoontje weer over op de PDA's (vond ze toendertijd te groot worden)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:38:
Ik heb net overigens PDAVIET v1.15.707.03 geflashed. Deze rom heeft een nieuwere OS (CE OS 5.2.1620 Build 18125.0.4.2) en ik was gewoon even benieuwd.

Heb met mijn eigen tooltje de pagepool terug gezet naar 4mb. Net na een reset is het geheugen 25,6 mb en heb je op het toestel 49 mb vrij om spullen te installeren.

Hij lijkt net iets sneller dan de big storage rom.

http://www.pdaviet.net/showthread.php?t=12253
Ik wou deze eerst ook nemen, maar er was weinig feedback over. Ook zit er heel veel troep in (shareware) las ik. Ook weet ik niet of ik deze wel wil. Maar als je eenmaal de bigstorage hebt en hebt ingesteld, is het dan mogelijk een backup te maken met SPB en deze te restoren op de Pvadiet? Het lijkt me niet i.v.m. verschillende OS versie, maar je weet nooit :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ione schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:27:
deze is ook niet verkeerd, en gratis helemaal naar beneden scrollen voor de download.

http://www.pocketmind.com/download.htm

Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/815/pocketmusic20109b90vz2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dannydeman schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:45:
[...]

Ik wou deze eerst ook nemen, maar er was weinig feedback over. Ook zit er heel veel troep in (shareware) las ik. Ook weet ik niet of ik deze wel wil. Maar als je eenmaal de bigstorage hebt en hebt ingesteld, is het dan mogelijk een backup te maken met SPB en deze te restoren op de Pvadiet? Het lijkt me niet i.v.m. verschillende OS versie, maar je weet nooit :)
Je backup zou ik niet restoren op de pdaviet rom. Gaat vaak niet goed op een andere OS. Er zit juist geen troep in de rom vind ik. En wat al in de rom zit hoef je niet meer te installeren waardoor het extra storage ruimte in beslag neemt. Een batterystatus / nieuwere htc x-button / 6 tabs plugin etc / 10 button comm manager etc wil ik gaag in de rom hebben. Dat er ook een beetje spul in zit wat ik niet gebruik zoals bijvoorbeeld spShutXP neem ik voor lief. Neemt toch geen storage ruimte in aangezien het in de rom zit.

Is het echt de moeite waard als je alles al ingesteld hebt op je big storage rom? Niet echt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Ik verwacht dat deze telefoon nog een zeer mooie ROM-toekomst tegemoed gaat komen. Mocht HTC voor een ander model nieuwe plugins maken, dan is het vanzelf sprekend dat deze ook beschikbaar worden voor andere telefoons...

Alleen NL versies schieten voor geen tiet op vind ik. Niemand neemt het initiatief, want bijna niemand kan het :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 16:55:
[...]

deze is ook niet verkeerd, en gratis helemaal naar beneden scrollen voor de download.

http://www.pocketmind.com/download.htm

[afbeelding]
Thansk voor de link.

Alleen lijkt het alsof de equalizer weinig verschil uitmaakt. Bij het andere progje (GSplayer) hoor ik duidelijk verschil als ik de bas openzet (gaat ie namelijk kraken :-). Bij dit progrje lijkt het alsof de eq niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiderPig
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-02 14:58
Hallo, ik was opzoek naar een andere theme voor mijn Touch, en kwam deze tegen.
Link: http://www.modaco.com/Keeping-theme-alive-t258324.html
De maker heeft ook een MDA Touch, maar ik weet niet als hij op de touch werkt.
Wie durft hem te proberen? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag de HTC touch besteld!
ik wist het nog niet helemaal zeker maar als je hem in het echt in je handen hebt is ie toch wel erg mooi!
maar nog even wat vragen..

- Ik ben nu opzoek naar software om te installeren, maar draaien programma's bedoeld voor WM5 ook op WM6?
- Welke tomtom versie draait het best op WM6? of is route66 een betere keuze?
-Ik wil ook mijn eigen thema gaan maken maar is hiervoor een soort kale werkversie zodat je je thema kan invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Ik heb nu ook SPB Mobile shell, ziet er goed uit :) Maar hoe krijg ik de HTC home plugin weer bovenaan het scherm?

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Ja het is een drama om die plugin boven te krijgen, ik wist het eerst niet, hij stond altijd onderaan bij mij, maar na een backup restore stond opeens SPB Tab plugin bovenaan :( De ene keer staat hij eronder, dan weer erboven. Oplossing: Disable de SPB tab plugin bij items, want er is niet echt een oplossing.

Wellicht is het een registersetting die SPB boveninhoud. Wat sowieso zal werken is de HTC Home verwijderen en opnieuw installeren. Dan staat die namelijk weer bovenaan, maar dat moet je er maar voor over hebben. Het enige voordeel is dat de "favorite persons" van SPB shell veel sneller en mooier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Svennie schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 18:07:
Ik heb nu ook SPB Mobile shell, ziet er goed uit :) Maar hoe krijg ik de HTC home plugin weer bovenaan het scherm?
Kan het niet met Home customizer? Opstarten > HTC Options > Today Locking.
Wanneer je hem unlocked kun je de Home plugin omhoog of omlaag zetten op je homescreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpiderPig schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:27:
Hallo, ik was opzoek naar een andere theme voor mijn Touch, en kwam deze tegen.
Link: http://www.modaco.com/Keeping-theme-alive-t258324.html
De maker heeft ook een MDA Touch, maar ik weet niet als hij op de touch werkt.
Wie durft hem te proberen? 8)
Je hebt wisbar advance nodig hiervoor. Maar hij werkt ook op n "normale" touch.
Ziet er leuk uit die skin, maar vind de htc home plugin erg prettig dus ga het niet proberen.

@ Dannydeman

Ga er maar niet vanuit dat die NL Roms gaan komen. Tis een kwestie van wachten totdat er een dutch languagepack komt. Er zijn al een Japanse en Griekse op xda forum te vinden. ( Zag jou ook al gereageerd hebben in een topic over language packs. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 11-09 11:47
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:38:
[...]

Kan het niet met Home customizer? Opstarten > HTC Options > Today Locking.
Wanneer je hem unlocked kun je de Home plugin omhoog of omlaag zetten op je homescreen.
Daarmee kan ik HTC Home omlaag bewegen maar niet boven de SPB balk :(

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 17:28
Indien je je toestel niet wil flashen om meer storage/memory te krijgen moet je hier ff kijken:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=324594

Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
  • Laatst online: 08-09 13:56
Signs schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:11:
Indien je je toestel niet wil flashen om meer storage/memory te krijgen moet je hier ff kijken:

Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt perfect!
Dannydeman schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:11:
Meer MBRAM voor programmas beschikbaar? Nu kan het met een applicatie zonder te flashen! Ik raad iedereen aan om het naar 4MB te zetten. Dit werkt op alle Touch telefoons voor zover ik weet

Hier de stappen:

- Download en Unpack "Change pagepool size TOUCH.zip"
- Maak verbinding met activesync
- KopieerEnableRapi.cab naar je apparaat en start het op.
- Maak een backup met "backup.bat" (duurt paar seconden) en kijk daarna of "backup.nb" aangemaakt is!
- open het bat bestand (duurt ook maar paar seconden met de pagepoolgrootte naar keuze! (ex: 4mb = 4mb pool.bat)
- Soft reset en veel plezier met de nieuwe pagepoolgrootte :) !

Mocht er iets mis gaan (wenig kans, maar toch) open dan restore.bat!
:)

Werkt inderdaad perfect :)!

Alleen ik was zo slim om te soft-resetten onder het synchroniseren waardoor even al mijn contacten van mijn telefoon waren maar erna heb ik weer gesynchroniseerd en stonden ze er weer op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Youtube Pocket met TCMP werkt niet meer :( Krijg na 20seconden "Invalid URL".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik lees dat sommig mensen een probleem hebben met total commander... het is de bedoeling dat je deze op de touch installed, niet op je pc. Tevens moet je via total commander op je touch werken om dingen te editten/registry te bewerken.

Net gekocht btw, van de Vario naar de Touch... f kijken hoe dat bevalt...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
Kun je ook een soort van Skype installeren op de Touch om met andere skype-gebruikers te bellen? (dus via de wifi-verbinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
smeerbartje schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:36:
Kun je ook een soort van Skype installeren op de Touch om met andere skype-gebruikers te bellen? (dus via de wifi-verbinding)
Ja dat kan. Zijn zat progs voor te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 12:24
Je hoeft niet perse een soort van Skype te installeren.
Je kunt ook gewoon Skype voor je mobiel installeren:
http://www.skype.com/intl/en/download/skype/mobile/

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of http://www.fring.com , heb je alle verschillende chat-programma's in een, zoals skype, msn, icq etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Zo, ff gebeld met Orange, mag mijn abo verlengen al weer, dus ga straks eens even kijken.

Was wel vaag, op de Orange webshop staat de Orange HTC Touch, maar gast van klantenservice kon hem bij hem niet vinden.
Nadeel: via Orange webshop kun je niet verlengen.

Ga dus maar eens langs bij een Orange store straks om te kijken wat ze doen (ervaring met verlengen bij shop is matig, omdat ze van je "status" uitgaan voor verlengingsduur...en ik echt maar 1 jaar wil verlengen.)

Ik kan wel naar T-mob gaan met een nieuw abo, maar dan ben ik het restant van mijn tegoed bij Orange kwijt (ze zetten bijkbaar niet meer om naar pre-paid :( )

HHmmm MediaMarkt is natuurlijk ook nog een optie, gezien de resultaten met T-mobile abo's.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 20:06

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Zojuist eentje gekocht icm Tmob verlenging

Mooi ding, al moet ik wel even aan de TouchFLO interface wennen.
Overigens is het gebruik icm Vista wel super!

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Mijn messenger werkt niet meer goed, ik zie geen contacten online staan, maar ze kunnen wel met mij praten :? PocketMSN werkt wel, maar die ondersteund geen voiceclips...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 12:24
philipnorth schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:47:Was wel vaag, op de Orange webshop staat de Orange HTC Touch, maar gast van klantenservice kon hem bij hem niet vinden.
Nadeel: via Orange webshop kun je niet verlengen.
Dat komt omdat de naam vorige week op de webshop nog de SPV P3450 genaamd was. Viel mij toevallig vanochtend ookal op.

Dat je niet kunt verlengen is inderdaad vreemd, maar is dat alleen als je online besteld, of ook wanneer je met de webshop klantenservice belt. Wel stom, als ter toevallig geen orange shop in de buurt is kun je dus niet verlengen.

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KinGleR
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-02 10:28
ik heb onlangs een Touch gekocht, maar helaas is het de engelse versie. Is er een mogelijkheid om deze om te zetten in het nederlands, of kan ik ergens een taalpakket downloaden?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
  • Laatst online: 11-08 13:42
In mijn contract staat dat Voip gesprekken niet binnen mijn datagebruik vallen en dat hiervoor
apart betaald zal moeten worden. :?
Maar dat zal toch niets uitmaken als ik alleen Skype via WiFi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Nee via Wi-Fi maakt dat niets uit, dat is niet je databundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dannydeman schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:17:
Mijn messenger werkt niet meer goed, ik zie geen contacten online staan, maar ze kunnen wel met mij praten :? PocketMSN werkt wel, maar die ondersteund geen voiceclips...
Nieuwere versie downloaden.. staat ook al een keer beschrijven in deze draad(startpost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Laatst online: 28-09-2021
Hallo ik ben helemaal nieuw hier bij tweakers en dit forum, en al helemaal in het wereldje van de PDA's :)

Sinds vorige week zaterdag mijn Touch binnen, en wat een leuk apparaatje is dat _/-\o_

Ik ben bezig met topic deel 1 aan het doorbladeren (daar ben ik nog wel ff zoet mee) en ben al erg veel tips en wetenswaardigheden tegengekomen.
Ik ben niet zo.n held in pc's en software, dus was allang blij dat ik div. programma's op de touch heb kunnen installeren. Totdat ik de plaatsnamen wilde toevoegen. Alleen Amsterdam kreeg ik en de lijst met alle andere plaaatsen kon ik niet meer tevoorscijn halen :'(
Daarna deed batterystatus het niet meer, dus maar een hard reset gegeven.
Al m'n contacten, verjaardagen, afspraken weg :X

Nu ik alles weer een beetje op orde heb wilde ik de batterystatus weer downloaden maar de link in de startpost werkt niet meer?
Heeft ieman dat programma nog ergens staan?

PS ik heb nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer vragen, maar die komen nog wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erreen schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:34:
Hallo ik ben helemaal nieuw hier bij tweakers en dit forum, en al helemaal in het wereldje van de PDA's :)

Sinds vorige week zaterdag mijn Touch binnen, en wat een leuk apparaatje is dat _/-\o_

Ik ben bezig met topic deel 1 aan het doorbladeren (daar ben ik nog wel ff zoet mee) en ben al erg veel tips en wetenswaardigheden tegengekomen.
Ik ben niet zo.n held in pc's en software, dus was allang blij dat ik div. programma's op de touch heb kunnen installeren. Totdat ik de plaatsnamen wilde toevoegen. Alleen Amsterdam kreeg ik en de lijst met alle andere plaaatsen kon ik niet meer tevoorscijn halen :'(
Daarna deed batterystatus het niet meer, dus maar een hard reset gegeven.
Al m'n contacten, verjaardagen, afspraken weg :X

Nu ik alles weer een beetje op orde heb wilde ik de batterystatus weer downloaden maar de link in de startpost werkt niet meer?
Heeft ieman dat programma nog ergens staan?

PS ik heb nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer vragen, maar die komen nog wel 8)
http://forum.xda-develope...1&highlight=Batterystatus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even wat moeite om te scrollen en voila..
onderaan de post is een attachment toegevoegd genaamd..
BatteryStatusExt.1.04.203.beta4.CAB (140.1 KB, 21 views)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:11:
even wat moeite om te scrollen en voila..
onderaan de post is een attachment toegevoegd genaamd..
BatteryStatusExt.1.04.203.beta4.CAB (140.1 KB, 21 views)
Dat kan ook, alleen moet je daarvoor inloggen. De link die iets daarboven staat werkt overigens als een tierelier hoor! Ik heb hem net 5 x achter elkaar gedownload :D

deze link dus => http://www.chi-tai.info/i...ownload/cd_z&docid1=iM_cs

[ Voor 9% gewijzigd door DaSaN op 25-08-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
DaSaN schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:15:
[...]

Dat kan ook, alleen moet je daarvoor inloggen. De link die iets daarboven staat werkt overigens als een tierelier hoor! Ik heb hem net 5 x achter elkaar gedownload :D

Ik krijg dus de melding:

De webpagina kan niet worden weergegeven

Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.

Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen

Meer informatie

Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder:

De internetverbinding is verbroken.
De website is tijdelijk niet beschikbaar.
De DNS-server is niet bereikbaar.
De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst.
Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie.

Voor offline gebruikers

U kunt nog steeds geabonneerde feeds en sommige onlangs bekeken webpagina's weergeven.
Geabonneerde feeds weergeven

Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Feeds en vervolgens op de feed die u wilt weergeven.

Onlangs bezochte webpagina's weergeven (werkt mogelijk niet voor alle pagina's)

Klik op Extra en vervolgens op Offline werken.
Klik op de knop Favorietencentrum , daarna op Geschiedenis en vervolgens op de webpagina die u wilt weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:15:
[...]

Bij mij werkt ie ook niet maar dat kan een provider probleem zijn natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 18:01
Hoe weet ik nou wat een goede temperatuur is voor mn Touch? Hij is overgelockt, en hij is nu 35 graden. Is dit een beetje normaal? Iemand die weet tussen welke temperaturen hij zou moeten liggen? Dan kan ik nog eens wat proberen met overclocken...

Zijn er al mensen geweest die problemen hebben ervaren met het overclocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

Uit de topicstart:
DaPoztMaster schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 16:13:

3) Is er een mogelijkheid om de GPRS verbinding te verwijderen, ik wil dat niet gebruiken
start=> instellingen=> tabblad Verbindingen=> Verbindingen => tabblad Algemeen => Instellingen verwijderen
Ik heb dit eigenlijk al vanaf het begin gedaan (ongeveer een maandje ofzo terug?). Als ik gebruik maak van internet zal dat via WIFI zijn. Ik heb dan ook geen internet abo erbij of iets dergelijks.

Vandaag merkte ik iets aparts op: Bij mijn antenne icoontje stond een G'tje (ik bedoeldus niet de losse G die staat voor "GPRS beschikbaar"). Deze wilde ik weghalen, maar dat ging op geen manier. Uiteindelijk heb ik maar besloten mijn telefoon te resetten en het icoontje was weg.

Nu ben ik zojuist thuis gekomen en heb ik direct in mijn boekje gekeken waar dit voor staat en dit zou zijn "gprs in gebruik". Hier baal ik uiteraard enorm van, want ik heb geen zin in een eventuele torenhoge rekening van een dienst die ik niet bewust heb gebruikt. Dit in combinatie met het verwijderen van de GPRS verbinding maakt het alleen maar zuurder. :(
Daarnaast kan ik bij "verbindingen" niet terugvinden welk profiel het gebruikt zou hebben, die heb ik namelijk verwijderd!

Nu aan jullie de volgende vragen:
- In hoeverre is er dan ook gebruik gemaakt van de GPRS dienst en is er ergens een log terug te vinden hiervan (ik heb die tool op het cd'tje nooit geïnstalleerd, ik gebruik immers geen GPRS).
- Welke app kan dit getriggerd hebben om aan te zetten? Ik heb geen bijzondere apps geïnstalleerd staan! (alleen total comm. en battery status)
- Is er een manier om ervoor te zorgen dat er nooit een GPRS verbinding tot stand kan komen, ookal vraag ik er zelf voor? Ik heb hier namelijk geen trek meer in :(.

(ps, ik heb geen flauw idee hoe lang het icoontje er al staat, het was me eerlijk gezegd nooit opgevallen, maar ik gok een dag)

[ Voor 3% gewijzigd door Halfkakkende op 25-08-2007 20:42 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
He man, volgens mij valt het allemaal nog wel mee met je gprs-verbruik. Een vriend van me heeft de Orange m700, ongeveer een vergelijkbaar toestel qua gprs-gebruik. Als hij het NIET actief in gebruik heeft (gprs), dan staat er ook zo'n G'tje. Niets om je zorgen over te maken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dannydeman schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:11:
Meer MBRAM voor programmas beschikbaar? Nu kan het met een applicatie zonder te flashen! Ik raad iedereen aan om het naar 4MB te zetten. Dit werkt op alle Touch telefoons voor zover ik weet

Hier de stappen:

- Download en Unpack "Change pagepool size TOUCH.zip"
- Maak verbinding met activesync
- KopieerEnableRapi.cab naar je apparaat en start het op.
- Maak een backup met "backup.bat" (duurt paar seconden) en kijk daarna of "backup.nb" aangemaakt is!
- open het bat bestand (duurt ook maar paar seconden met de pagepoolgrootte naar keuze! (ex: 4mb = 4mb pool.bat)

- Soft reset en veel plezier met de nieuwe pagepoolgrootte :) !

nu probeer ik dit te instalere maar dan komt het als ik een back up wil maken met backup bat dan
krijg ik een error en de rest wil ook niet echt lukken

hoe krijg ik dit prog er nu echt goed op
Mocht er iets mis gaan (wenig kans, maar toch) open dan restore.bat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:04:
[...]

Na een softresetten bestaat er een kans dat je dan een hardreset moet doen.
Verander met een filemanager als bv Resco Explorer de volgende files:

/HTCHome/HTCHome.dll.0409.mui -> HTCHome.dll.0413.mui
/windows/HTC HDlg.exe.0409.mui ->HTC HDlg.exe.0413.mui
/windows/HH_0409_WeatherCities.xml -> HH_0413_WeatherCities.xml

0413 is de code voor nederlands. Nu kun je sofresetten en heb je homeplugin 6 tabs:

1: Tijd, Datum, wekker, gemiste oproepen, sms, mail.
2: Favorite people
3: Weer, weekvoorspelling
4: Launchpad met mogelijkheid tot plugins
5: Sounds
6: Musicplayer
deze probeer ik er dus ook op te krijgen maar die bestandjes vind ik dus niet terug die ik moet hernoemen waar staan die dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een goede manier om de screenprotector schoon te maken :D

heb de mijne laten vallen :( krijg hem niet meer zo schoon als toen hij nieuw was :s hij blijft er wazig uitzien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik heb dit eigenlijk al vanaf het begin gedaan (ongeveer een maandje ofzo terug?). Als ik gebruik maak van internet zal dat via WIFI zijn. Ik heb dan ook geen internet abo erbij of iets dergelijks.

Vandaag merkte ik iets aparts op: Bij mijn antenne icoontje stond een G'tje (ik bedoeldus niet de losse G die staat voor "GPRS beschikbaar"). Deze wilde ik weghalen, maar dat ging op geen manier. Uiteindelijk heb ik maar besloten mijn telefoon te resetten en het icoontje was weg.
Ik had dit vanavond ook. Ik heb er ook geen internet bij. Ik heb hem uit gezet daarna weer aan en het was weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Klankima schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:24:
[...]

Ik had dit vanavond ook. Ik heb er ook geen internet bij. Ik heb hem uit gezet daarna weer aan en het was weer normaal.
Kun je het dan niet uitschakelen in de Comm manager? (Weet het niet want ik gebruik ook geen GPRS maar ik heb ook geen last van een G'tje bovenin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:03:
[...]

deze probeer ik er dus ook op te krijgen maar die bestandjes vind ik dus niet terug die ik moet hernoemen waar staan die dan
In het register..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klankima
  • Laatst online: 30-11-2021
Pumanike schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:31:
[...]

Kun je het dan niet uitschakelen in de Comm manager? (Weet het niet want ik gebruik ook geen GPRS maar ik heb ook geen last van een G'tje bovenin)
Heb ik anders ook nooit. als ik Explorer aan tik zeg hij Kan geen verbinding maken.(De provider heeft de verbinding beeindigt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Hoe kom je daar bij ?
Ze staan gewoon in de windows en htchome map in de root van je touch als je de 6-tabs plugin geïnstalleerd hebt .. :)
Klankima schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:50:
[...]

Heb ik anders ook nooit. als ik Explorer aan tik zeg hij Kan geen verbinding maken.(De provider heeft de verbinding beeindigt)
Dan is het goed he :)

[ Voor 33% gewijzigd door Pumanike op 25-08-2007 23:46 . Reden: reactie op klankima toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Pumanike schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:46:
[...]

Hoe kom je daar bij ?
Ze staan gewoon in de windows en htchome map in de root van je touch als je de 6-tabs plugin geïnstalleerd hebt .. :)
Woeps true, was even met iets anders in de war. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

vlijmen schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:24:
[...]

Dat komt omdat de naam vorige week op de webshop nog de SPV P3450 genaamd was. Viel mij toevallig vanochtend ookal op.

Dat je niet kunt verlengen is inderdaad vreemd, maar is dat alleen als je online besteld, of ook wanneer je met de webshop klantenservice belt. Wel stom, als ter toevallig geen orange shop in de buurt is kun je dus niet verlengen.
Onder SPV kon hij m ook niet vinden zei hij (maar wellicht gekeken naar SPV Touch oid).

In de online webshop kun je idd niet verlengen, telefonsich en in gewone shop wel.
Telefonisch kon hij alleen het toestel niet vinden, dus dat schoot niet op.

Gelukkig zit er in mijn woonplaats sowieso een Orange shop, maar ben vandaag toevallig naar Utrecht geweest, dus in de shop daar mijn abo met 1 jaar verlengd. Moest wel 99€ neerleggen voor de Touch, maar dat was/is in mijn geval gunstiger dan switchen naar T-mobile waar ik m voor 50€ kon krijgen met 1 jarig abo. (heb namelijk nog ruim 100€ beltegoed bij Orange, wat ik bij switchen dus kwijt zou zijn.)

Samengevat: heb nu ook een Touch.

Was wel laat thuis, dus hangt nu gewoon in lader en ga morgen wel alles van mijn M500 overzetten enzo.

Software installeren, instellen en beetje prutsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

philipnorth schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 00:10:
[...]

Onder SPV kon hij m ook niet vinden zei hij (maar wellicht gekeken naar SPV Touch oid).

In de online webshop kun je idd niet verlengen, telefonsich en in gewone shop wel.
Telefonisch kon hij alleen het toestel niet vinden, dus dat schoot niet op.

Gelukkig zit er in mijn woonplaats sowieso een Orange shop, maar ben vandaag toevallig naar Utrecht geweest, dus in de shop daar mijn abo met 1 jaar verlengd. Moest wel 99€ neerleggen voor de Touch, maar dat was/is in mijn geval gunstiger dan switchen naar T-mobile waar ik m voor 50€ kon krijgen met 1 jarig abo. (heb namelijk nog ruim 100€ beltegoed bij Orange, wat ik bij switchen dus kwijt zou zijn.)

Samengevat: heb nu ook een Touch.

Was wel laat thuis, dus hangt nu gewoon in lader en ga morgen wel alles van mijn M500 overzetten enzo.

Software installeren, instellen en beetje prutsen :)
Heeft de orange versie ook een simlock en orange "menu" ? En bij welke abo moest je 100 euro bijleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn Touch simlock vrij gekocht. Dus geen last van lelijke brands, heb nu alle mooie thema's geinstalleerd die hier langs gekomen zijn en ben erg tevreden met het resultaat!

Ben nu nog op zoek naar waar ik PocketMSN kan downloaden.
En heeft iemand toevallig een betere agenda applicatie, vind de standaard niet echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien er een nieuw topic is, en ik deze post niet meer zal kunnen aanpassen (voor updates) wanneer deze gesloten is... Is de post over PCM Keyboard NL, nu hier te vinden.

[ Voor 174% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2007 11:27 . Reden: blabla ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Wil je de losse Dutch.layout plaatsen? Ik heb namelijk zelf ook een Dutch.layout gemaakt en die wil ik niet kwijtraken dus dan noem ik die van jou Nederlands.layout ofzo :) En ik kan dan ook wel eventueel verbeteringen aanbrengen ofzo maar ik vind die manier van jou met de modus toets en de rij symbolen heel slim :)!

Of heb je daarvoor meer aangepast ?

[ Voor 5% gewijzigd door Pumanike op 26-08-2007 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pumanike schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 01:19:
Wil je de losse Dutch.layout plaatsen? Ik heb namelijk zelf ook een Dutch.layout gemaakt en die wil ik niet kwijtraken dus dan noem ik die van jou Nederlands.layout ofzo :) En ik kan dan ook wel eventueel verbeteringen aanbrengen ofzo maar ik vind die manier van jou met de modus toets en de rij symbolen heel slim :)!
Kan je dat zelf niet doen? Maak je gewoon een backup van jou Dutch.layout en noem je hem Nederlands ofzo. Kan jij jou layout hier ook posten?

Misschien kan ik hem gebruiken, er staan nu veel symbolen dubbel in, dus er is ruimte voor meer tekens.
Of heb je daarvoor meer aangepast ?
Ik heb de Russische layout vervangen en hem Dutch genoemd, engelse dict eruit, nederlandse erin. Voor de rest alles in de installer laten zitten.
Ik weet niet of je door een losse layout toe te voegen in de map deze ook kan kiezen bij opties, maar je kan het altijd proberen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
Ja dacht ik erna :P is natuurlijk veel simpeler :)
http://home.planet.nl/~vegel015/Nederlands.layout is mijn lay.
En ja je kan er zoveel layouts als je wil bijzetten.
Ga nu even die van jou erbij installeren.

Edit : O lol nu zie ik dat mijn layout dat ook heeft het modus knopje inhouden :P Dan kan ik hem nu beter gaan maken :)!

Edit 2 : http://home.planet.nl/~vegel015/Dutch.layout is mijn nieuwe aangepaste layout.
Ik maak gewoon een aantal layoutjes en kijk wat ik het fijnste vind :)!

http://home.planet.nl/~vegel015/ABC.layout in alfabet volgorde en dubbelgrote shift toets, maar ' is verwijderd. (Ik ben er al achter dat ik hem niet fijn vind :p)

[ Voor 84% gewijzigd door Pumanike op 26-08-2007 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah lol, ik ontdek net pas de Cut Copy en Paste knop joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pumanike
ik zou nu eigenlijk niet weten welke knoppen er nog bij zouden moeten :p, wellicht <>#^{}[] en \ (die laatste heb ik wel toegevoegd ..) maar aan al die knoppen heb je niet heel veel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen weer een dag.. ik wil gewoon mijn eigen account terug |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijke een Touch van T-mobile gehaald en de hele zaterdag dit topic doorgewerkt. Problemen met de weer plugin opgelost, dus ik kan nu ook zien welk weer het in mijn dorp is.
Nu wil ik mijn TomTom One via bluetooth met de Touch verbinden. TomTom ziet de Touch wel, maar als ik op verbinden druk, dan krijg ik op mijn TomTom de mededeling:"De vereiste functies konden voor deze telefoon niet worden gevonden". Het zal toch niet zo zijn dat mijn TomTommmetje niet via de Touch kan werken? Weet iemand trouwens naar welke services de TomTom One zoekt in die telefoon?
Ik gebruik de bluetooth verbinding om via de telefoon (voorheen Nokia 6230i) een gprs verbinding met de verkeersinformatie en andere plus-diensten van TomTom te leggen. Dat werkte met mijn Nokia heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee henk, niet om je te stangen maar het is gewoon een vraag hoe je een pda met een pda verbind dus misschien weten ze dat in een ander topic beter.

Als het echt niet wil lukken kan je altijd nog je Touch als TomTom gebruiken. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pumanike schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 01:33:
Ik maak gewoon een aantal layoutjes en kijk wat ik het fijnste vind :)!
Kijk maar even. Als je klaar bent druk ik um morgen wel in de nl.cab.
Thnx _/-\o_ :z :z :z

Jij had die softkey configuratie instelling ook al in het nederlands aangeleverd :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar... 8)7

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halfkakkende schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:36:
Uit de topicstart:

[...]

Nu ben ik zojuist thuis gekomen en heb ik direct in mijn boekje gekeken waar dit voor staat en dit zou zijn "gprs in gebruik". Hier baal ik uiteraard enorm van, want ik heb geen zin in een eventuele torenhoge rekening van een dienst die ik niet bewust heb gebruikt. Dit in combinatie met het verwijderen van de GPRS verbinding maakt het alleen maar zuurder. :(
Daarnaast kan ik bij "verbindingen" niet terugvinden welk profiel het gebruikt zou hebben, die heb ik namelijk verwijderd!

Nu aan jullie de volgende vragen:
- In hoeverre is er dan ook gebruik gemaakt van de GPRS dienst en is er ergens een log terug te vinden hiervan (ik heb die tool op het cd'tje nooit geïnstalleerd, ik gebruik immers geen GPRS).
- Welke app kan dit getriggerd hebben om aan te zetten? Ik heb geen bijzondere apps geïnstalleerd staan! (alleen total comm. en battery status)
- Is er een manier om ervoor te zorgen dat er nooit een GPRS verbinding tot stand kan komen, ookal vraag ik er zelf voor? Ik heb hier namelijk geen trek meer in :(.

(ps, ik heb geen flauw idee hoe lang het icoontje er al staat, het was me eerlijk gezegd nooit opgevallen, maar ik gok een dag)
Had ik dus ook na een avondje stappen , niks gehoord natuurlijk en de volgende ochtend staat dat G'tje daar , ik had een MMS ontvangen dat was de oorzaak, telefoon gereset en het was weer ok.
Later kreeg ik weer een MMS zelfde verhaal dus denk dat dat de oorzaak is.
Als er alleen een G staat betekend dat volgens het boekje GPRS beschikbaar dus lijkt mij dat er niks aan de hand is, icoon G met de balkjes betekend verbinding en die heb ik niet , denk ook dat het mee valt maar heb ook geen zin in een vette rekening eind van de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

B0MBACI schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 00:48:
[...]

Heeft de orange versie ook een simlock en orange "menu" ? En bij welke abo moest je 100 euro bijleggen?
Simlock ja (ga ik vanuit, niet getest)
Zie nergens echt een Orange menu oid, wel de settings, dus pocket ie start orange world pagina enzo, maar niet ineens oranje icons ofzo :)

100€ bij 1 jarig free 30 abo.
Was voor mij in dit geval gewoon het meest interessant.

Viel me wel op dat het doosje gewoon echt een HTC doos is, en niet een eigen SPV doos (wat dus bij de M500 enzo wel het geval was.)
Orange logo op telefoon zit ook op de achterkant bovenaan (boven cameralens zeg maar), klein logotje.

Vandaag lekker aan de slag met alles overzette, installeren etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 16:57

Halfkakkende

Vandring

Ik vind het wel typisch gedrag, te meer omdat ik juist geen GPRS profielen aangemaakt heb. Ik heb overigens nog nooit een MMS ontvangen (of verstuurd), dus dat is mijn geval de oorzaak niet.

Ik wacht de komende rekening wel af.

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 10:49
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 00:54:
Normaal post ik als Chris.nl maar ik heb mijn account zo getweakt dat ik niet meer kan inloggen en geen wachtwoordsleutel kan opvragen.

Er is een nieuwe versie van PocketCM Keyboard namelijk v0.6

...............

DaPoztMaster kan jij de link in de OP nog aanpassen naar deze post?
Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-08 10:49
DaannO schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:54:
En de beloofde Walktrough voor Rom Upgrading.Succes en veel plezier met je nieuwe rom. :)
Ziet er ERG goed uit! 1 opmerking:
Plaats een opmerking bij "Eerst gaan we je toestel CID vrij maken zodat we er een andere rom op kunnen gooien. Hiervoor heb je de volgende twee progjes nodig" dat je je moet registreren/ingelogd moet zijn om de bestanden te kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Thnx :)

Ik had mijn emailadres veranderd, maar een typfout gemaakt, dus kon geen wachtwoordsleutel meer ontvangen :+

[ Voor 32% gewijzigd door Chris.nl op 26-08-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een Nederlanse *.Cab installer te maken, inclusief NL woordenboek en Dutch layout.
Thanks! Erg handig zo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Had niet gezien dat er een WLM Update was, werkt allemaal goed nu :*) thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Danny, thnx voor al je iconen!

Ik gebruik de 4-5-6 tab plugin toch maar niet, wel handig maar anders zou ik de TouchFLO helemaal niet meer gebruiken.. Beetje dubbele functies en extra snelkoppelingen voor apps heb ik niet nodig.

Ik vind alleen de het "lock" icoon een beetje brrr. Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tellertje/HH_LAUNCHER_32x32_devicelock.png
Kan je daar nog een (rood) icoontje voor maken met een hangslotje erop?

[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 26-08-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga 8 september aan de slag met m'n nieuwe speeltje (dan krijg ik 'em pas...)
maar ben me goed aan het voorbereiden (voorpre(
Heb dan de MDA touch.
Een vraag over het overclocken (ben een leek op smartphine gebied, wel dol op gadgets en wil dat alles super werkt)...
er staat de beta versie te downloaden, op de bekende site zie ik
--> BatterStatus Extended V. 1.04 Beta nightly build ( 26526 x DL )
en
--> BatterStatus Extended V. 1.04 Beta nightly build - Setup ( 5096 x DL )

welke moet ik nemen? Instaleren op geheugenkaart
enne, dan gaat alles vanzelf?
dank vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh en ook nog even een andere vraag over Spb Mobile Shell,
is dat freeware?
http://spbsoftwarehouse.com/?nl
er staat allemaal moois op hun site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chris.nl schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 15:08:

Ik gebruik de 4-5-6 tab plugin toch maar niet, wel handig maar anders zou ik de TouchFLO helemaal niet meer gebruiken.. Beetje dubbele functies en extra snelkoppelingen voor apps heb ik niet nodig.

Ik vind alleen de het "lock" icoon een beetje brrr. [afbeelding]
Ik heb er even een voor je gemaakt (en voor mezelf :P ), alleen ff hernoemen
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tellertje/HH_LAUNCHER_32x32_devicelock.png > Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/6eunomg.png

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:17:
Oh en ook nog even een andere vraag over Spb Mobile Shell,
is dat freeware?
http://spbsoftwarehouse.com/?nl
er staat allemaal moois op hun site!
Je weet wat de bedoeling is van een forum als tweakers? Dit soort onbenullige vragen moet je hier niet stellen joh, je maakt jezelf er zo onstervelijk belachelijk mee.

Kijk gewoon even iets beter op die site 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:23:
:*) Thnx.. perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:25:
[...]

Je weet wat de bedoeling is van een forum als tweakers? Dit soort onbenullige vragen moet je hier niet stellen joh, je maakt jezelf er zo onstervelijk belachelijk mee.

}:O Jij hebt echt een goeie bui deze zondag....
Weet nog niet heel veel van een forum als tweakers, maar wel dat de meeste uitermate aardig en behulpzaam zijn.
Blijkbaar zijn er uitzonderingen zoals jij nodig om dat vast te houden,
jammer dat je me geen antwoord kunt geven, wellicht iemand anders (een echte tweakers),
alvast bedankt! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:23:
[...]

[afbeelding] > [afbeelding]
bedankt voor het slotje heb hem ook ff meegenomen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:49:
[...]

}:O Jij hebt echt een goeie bui deze zondag....
Weet nog niet heel veel van een forum als tweakers, maar wel dat de meeste uitermate aardig en behulpzaam zijn.
Blijkbaar zijn er uitzonderingen zoals jij nodig om dat vast te houden,
jammer dat je me geen antwoord kunt geven, wellicht iemand anders (een echte tweakers),
alvast bedankt! >:)
Ik irriteer me gewoon aan mensen die niet de moeite nemen om even iets verder te kijken dan hun neus lang is. Dit forum is niet bedoeld als makkelijke "ik-hoef-zelf-niets-te-doen" vraagbaak.

Als jij naar de website van spb gaat, en dan specifiek de mobile shell pagina:

http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?nl

dan zie je in het midden "KOPEN" en helemaal rechts dat het 29,95 dollar kost.

Zou het dan freeware zijn?

Dit antwoord heb ik je in mijn vorige post al gegeven, dus ik heb je vraag daarnet zeker al beantwoord.

Kom je terug als je wat zinnigs te melden hebt?

edit: uiteraard is deze post geen flame naar jou toe, maar meer bedoeld om je er even op te wijzen dat je voor dit soort simpele dingetjes best zelf even mag zoeken.

[ Voor 7% gewijzigd door DaSaN op 26-08-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:07:
[...]

Ik irriteer me gewoon aan mensen die niet de moeite nemen om even iets verder te kijken dan hun neus lang is. Dit forum is niet bedoeld als makkelijke "ik-hoef-zelf-niets-te-doen" vraagbaak.

Als jij naar de website van spb gaat, en dan specifiek de mobile shell pagina:

http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?nl

dan zie je in het midden "KOPEN" en helemaal rechts dat het 29,95 dollar kost.

Zou het dan freeware zijn?

Dit antwoord heb ik je in mijn vorige post al gegeven, dus ik heb je vraag daarnet zeker al beantwoord.

Kom je terug als je wat zinnigs te melden hebt?
Nou druktemaker, zeker ruzie gehad ;)
Aan begin van dez topic staat:
20) Waar kan ik alle software downloaden?
Goeie vraag! Begin hier met zoeken (of plaatsen), verder kan vragen geen kwaad!

Ik heb juist lang gekeken en gezocht, zie naast de knop kopen ook een knop downloaden en krijg dan het bestand te downloaden. Vroeg me dus af of dit een trial is, snap je (of is dit te ingewikkeld vor je 8)7 )

Forum lijkt me niet bedoeld om elkaar af te bekken, want dat ga je toch verliezen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:13:
[...]

Nou druktemaker, zeker ruzie gehad ;)
Aan begin van dez topic staat:
20) Waar kan ik alle software downloaden?
Goeie vraag! Begin hier met zoeken (of plaatsen), verder kan vragen geen kwaad!

Ik heb juist lang gekeken en gezocht, zie naast de knop kopen ook een knop downloaden en krijg dan het bestand te downloaden. Vroeg me dus af of dit een trial is, snap je (of is dit te ingewikkeld vor je 8)7 )

Forum lijkt me niet bedoeld om elkaar af te bekken, want dat ga je toch verliezen O-)
Met afbekken ben ik ook niet bezig hoor.

Maar hoe kom je erachter of iets dat je kunt downloaden een trial is?

Juist...even installeren. Had je weer wat typewerk op dit forum bespaard.

Zullen we het nu weer hebben over boeiende zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist...even installeren.

tssst.....
volgens mij is dit forum nou net bedoeld om te horen wat ervaringen van anderen zijn....
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:17:

Juist...even installeren.

tssst.....
volgens mij is dit forum nou net bedoeld om te horen wat ervaringen van anderen zijn....
offtopic:

Het staat toch gewoon duidelijk op die site vermeld? En vragen naar ervaring van software is uiteraard prima! Maar ik krijg niet echt de indruk dat je met jouw vragen naar ervaringen vraagt, maar meer dat je even je bril moet oppoetsen omdat je oninteressante dingen vraagt die je heel makkelijk zelf te weten kan komen.

ontopic:

Waar ik bijvoorbeeld wel benieuwd naar ben is wat de tweakers hier een prettiger softwaretooltje vinden. TouchFLO of SPB Mobile Shell. Die hebben namelijk nogal wat overeenkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:17:
tssst.....
Je vond het zelf dus serieus een vraag die op het tweakers forum thuis hoort? Verschillen we behoorlijk van mening ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2007 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
DaPoztMaster schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 12:42:
[...]

Ziet er ERG goed uit! 1 opmerking:
Plaats een opmerking bij "Eerst gaan we je toestel CID vrij maken zodat we er een andere rom op kunnen gooien. Hiervoor heb je de volgende twee progjes nodig" dat je je moet registreren/ingelogd moet zijn om de bestanden te kunnen downloaden.
Staat al in de inleiding en helemaal onderaan in het rood. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week een flink aantal leuke CAB's geinstalleerd op m'n Touch, waaronder de wireless time.cab waarmee je je telefoon en BT op tijdstippen kunt in- en uitschakelen. Nu heb ik dit programmaatje gewoon geïnstalleerd zonder verder iets in te vullen, mijn telefoon en BT zouden dus gewoon altijd aan moeten blijven staan.
Maar... sinds ik dit programmaatje had geïnstalleerd merkte ik dat mijn telefoon geregeld spontaan uitsloeg. De Touch stond dan wel gewoon aan, alleen de telefoonfunctie stond uit en ik was dus niet bereikbaar (zonder het zelf te merken --> ONHANDIG!). Nu heb ik de wireless time er weer afgegooid en alles werkt weer prima. Een soortgelijk programmaatje lijkt me echter wel handig om te hebben, maar ik wil natuurlijk niet continu onbereikbaar zijn.

Mijn vraag: zijn er meer mensen die problemen met dit programmaatje hebben gehad? Of ligt het aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
DaSaN schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:20:
[...]

offtopic:

Het staat toch gewoon duidelijk op die site vermeld? En vragen naar ervaring van software is uiteraard prima! Maar ik krijg niet echt de indruk dat je met jouw vragen naar ervaringen vraagt, maar meer dat je even je bril moet oppoetsen omdat je oninteressante dingen vraagt die je heel makkelijk zelf te weten kan komen.

ontopic:

Waar ik bijvoorbeeld wel benieuwd naar ben is wat de tweakers hier een prettiger softwaretooltje vinden. TouchFLO of SPB Mobile Shell. Die hebben namelijk nogal wat overeenkomsten.
SPB Mobile shell is eigenlijk alleen de moeite waard als je geen HTC Home hebt. Maar het instellingen menu vind ik persoonlijk erg handig, en hij heeft mooie themas. Maar iemand met een HTC Touch die ervoor wil betalen moet het niet doen...

Tenzij je een hekel hebt aan de Home plugin, want dan kan je de SPB Tabs plugin gebruiken. Een combinatie van beide is overbodig en ziet er niet zo mooi uit. Het enige wat ik dus gebruik van SPB is een thema en het SPB Menu :) En de time plugin is wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Chris.nl schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 15:08:

Ik vind alleen de het "lock" icoon een beetje brrr. [afbeelding]
Zag dat die al gemaakt was :) Maar het moest een kluis voorstellen 8) En kluizen zitten op slot en moet je unlocken O-) Ik had hem overigens zelf niet gemaakt, maar bewerkt van een ander icoontje.
Ach die rode is ook mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kom ik in dat registery dan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Weet iemand de GPRS instellingen die ik moet gebruiken op de BigStorage, moet over een uur werken (de nacht) en wil dan graag af en toe een klein beetje internetten in de pauze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Heb ze al gevonden. Voor iemand die het ook nodig heeft:
T-Mobile GPRS:
Naam Toegangspunt (APN): internet
Username: (leeg)
Password : (leeg)
IP assigned
DNS 1 assigned
DNS 1 assigned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:42
DaSaN schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:25:
[...]

Helemaal mee eens. Het lijkt hier de laatste tijd wel forum.noobvragen.nl in plaats van tweakers.

Uit de TS:

Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt dat je niets, dan is gathering of tweakers wellicht niet het juiste forum voor jou. Fora waar je wellicht wel terecht kunt zijn www.beginnersweb.nl of andere computerfora.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds 2 weken ook in het bezit van een touch.

Tevreden ben ik zeker over het apparaat alleen het geluid tijdens het bellen is ronduit waardeloos.
Ik kan mensen slecht verstaan, het klinkt heel blikkerig,,,,.
Wanneer ik het geluid zachter zet klinkt het minder blikkerig maar kan is het volume te laag om mensen te verstaan.
Ook heb ik 2x gehad dat ik helemaal niets hoorde, terwijl de de persoon die ik belde/door wie ik werd gebeld mij wel verstond.
Wanneer ik de telefoon op luidspreker zette kon ik ze wel verstaan...
En na enige tijd (een paar uur) kon ik het (zomaar) wel weer "verstaan", dan wel blikkerig

Is dit een bekend probleem???

Ik heb al een aantal x geprobeerd om mij touch te resetten (zowel hard als soft) maar dit heeft niet geholpen.

Kan dit aan de software liggen of is dit echt hardwarematig?/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Normaal post ik als Chris.nl maar ik heb mijn account zo getweakt dat ik niet meer kan inloggen en geen wachtwoordsleutel kan opvragen.

Er is een nieuwe versie van PocketCM Keyboard namelijk v0.6

Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een Nederlanse *.Cab installer te maken, inclusief NL woordenboek en Dutch layout.

Hier staat een filmpje die de werking van het toetsenbord verduidelijkt.
omschrijving
Je kan ook met je vingers tikken! De toets die je ingedrukt wordt uitvergroot, je maakt pas een toetsaanslag wanneer je deze loslaat. Je hoeft je niet enorm druk te maken om letters die je verkeerd intypt, omdat automatisch het woord wordt gecorrigeerd.
dragdn wordt dragen etc.

[afbeelding] [afbeelding]

Wanneer je de 123#? toets ingedrukt houd krijg je 1 rij met leestekens.
Enter ingedrukt houden geeft Cut Copy en Paste en een snelkoppeling naar Opties

[afbeelding] [afbeelding]

Via Opties kan je layout en skin kiezen.

[afbeelding]

Dubbelklik Shift = Caps Lock

Verwijder eerst een eventuele oudere versie. Maak een backup van de woorden die je zelf hebt toegevoegd.
Download hier PCMKeyboardNL-0.6.CAB

Check altijd eerst even of er onderhand geen nieuwe versie is uitgekomen. Installeer deze anders handmatig.

Zolang ik het leuk vind zal ik toekomstige updates ver-nederlandschen.
Ik heb weinig moeite gedaan voor de Dutch layout dus vraag svp om aanpassingen.

* 0.6 is a bug fixes release
o Fixed crash when tapping on some part of the keyboard
o Feedback disappeared after moving out of the kb
o Memory leak with suggestion
o Suggestion with letter from symbol pad were buggy
o Keyboard disappeared after moving out from symbol pad without selecting a letter
o Symbol pad was only available on special characters
o Some timer weren't killed properly, possible battery drain
* Multiple symbol pad can be defined on any key

Alle credits zijn voor de makers van PocketCM Keyboard
DaPoztMaster kan jij de link in de OP nog aanpassen naar deze post?
Dat is een erg mooi keyboard :9
Deze wil ik ook graag gebruiken op m'n Touch, heb alleen wel een aantal vraagjes hoe ik het een en ander op m'n Touch krijg;

1- Het bestand via bovenstaande link op de laptop geopend, en dan komt er 1 setup bestandje en 16 andere bestandjes tevoorschijn, Moet ik al deze bestandjes op m'n opslag kaart kopieeren en dan de setup uitvoeren?
2- Is daarna alles gereed, ik hoef verder niets meer aan te passen?
3- Kan ik weer eenvoudig terug naar de huidige standaard HTC keyboard?

Voor de meeste van jullie misschien wel simpele vragen, maar jullie zouden mijn een enorm plezier doen door mij hierbij te helpen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 07:39
erreen schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 22:39:
[...]

Dat is een erg mooi keyboard :9
Deze wil ik ook graag gebruiken op m'n Touch, heb alleen wel een aantal vraagjes hoe ik het een en ander op m'n Touch krijg;

1- Het bestand via bovenstaande link op de laptop geopend, en dan komt er 1 setup bestandje en 16 andere bestandjes tevoorschijn, Moet ik al deze bestandjes op m'n opslag kaart kopieeren en dan de setup uitvoeren?
2- Is daarna alles gereed, ik hoef verder niets meer aan te passen?
3- Kan ik weer eenvoudig terug naar de huidige standaard HTC keyboard?

Voor de meeste van jullie misschien wel simpele vragen, maar jullie zouden mijn een enorm plezier doen door mij hierbij te helpen. _/-\o_
Cab is een setup voor op je pda, dus gewoon de cab uitvoeren OP de pda en hij installeert het. Eenmaal geinstalleerd kan je switchen tussen de verschillende input methoden die ook al op je pda stonden.

Gewoon testen, kan niks fout gaan ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.