Misschien een domme vraag, maar momenteel staan mijn Msn Messenger en agenda afspreken op mijn eerste scherm, hoe krijg ik die Msn Messenger daar weg?
Settings->Today en dan MSN Live uit vinken.baico schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:42:
Misschien een domme vraag, maar momenteel staan mijn Msn Messenger en agenda afspreken op mijn eerste scherm, hoe krijg ik die Msn Messenger daar weg?
thx, nog een domme vraag misschien, hoe kan ik dingetjes installeren op mijn touch zonder ActiveSync?
[ Voor 94% gewijzigd door baico op 23-08-2007 10:14 ]
Cabs via bluetooth overgooien naar je pda.baico schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:06:
thx, nog een domme vraag misschien, hoe kan ik dingetjes installeren op mijn touch zonder ActiveSync?
Ik heb dit een tijd lang gehad maar vond juist dat ik harder moest drukken. Heb het daarna naar orginele settings gewijzigd.Anoniem: 92670 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:43:
[...]
De tekst voor het ophalen van het weer
Voor startpost:
Voor iedereen die liever aait dan drukt:
Register: HKLM\Software\OEM\TFLOSettings
Daar kun je de FingerPressure vanaf zijn standaardwaarde (2728) naar beneden brengen.
Ik heb in de OP gezet dat het alleen engels is.Chris.nl schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 01:24:
[...]
Transcriber is idd engels.. sorry.
Heb geen gratis oplossing kunnen vinden die helemaal werkt.
- edit -
Kan dat nog in de OP verwerkt?
Anoniem: 126081
Kan iemand mij vertellen HOE ik met Total Commander mijn registry in kan? Ik heb al gelezen dat ik map \\Plugins moet hebben, maar die map bestaat helemaal niet????
Anoniem: 226399
@RUM (op p6 van dit topic): die kookwekker/timer is écht geweldig. Dat was nou net iets wat ik op m'n Touch enorm miste. Superhandig tooltje! Thanks!
Ik kon me niet voorstellen dat dat er niet zou zijn... FF zoeken op internet en je vindt een freeware progje wat het kan! Ik moet zeggen dat het meer zoeken was dan ik verwacht had.Anoniem: 226399 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:53:
@RUM (op p6 van dit topic): die kookwekker/timer is écht geweldig. Dat was nou net iets wat ik op m'n Touch enorm miste. Superhandig tooltje! Thanks!
gprs is uitgeschakeld..maar hoe in godsnaam krijg je je wap eruit?
en hoe kom je in je hkcu oid met phoneeditor?
en hoe kom je in je hkcu oid met phoneeditor?
Anoniem: 102861
ik heb een vraagje.
als je mobiel internet gebruikt gaat dat via de GPRS verbinding maar als je dan wat zit te surfen of msnen kan je niet gebeld worden?
of begrijp ik dat verkeerd?
als je mobiel internet gebruikt gaat dat via de GPRS verbinding maar als je dan wat zit te surfen of msnen kan je niet gebeld worden?
Techno-n00b vraag hier! Ik wil mn touch graag op kunnen laden (of op zn minst voeden zodat gebruik niet te koste gaat van de acculading) in de auto (als ik m met een gps muis gebruik voor navigatie). Nu wil ik vanmiddag na werk even kijken of ergens een autolader met mini-usb stekkertje te vinden is, maar waar moet ik op letten? Voeding moet zeker 5V zijn, en doet het aantal mA er nog toe? Max hoeveel, of maakt dat niet uit? Kun je met een foute voeding je touch slopen? Bij voorbaat dank!
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Je zou ook tijdens een actieve GPRS verbinding moeten kunnen bellen / gebeld worden.Anoniem: 102861 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:31:
ik heb een vraagje.
Werkt prima hiero.
De orginele lader geeft 5v 1ASnoeiKoei schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:32:
Techno-n00b vraag hier! Ik wil mn touch graag op kunnen laden (of op zn minst voeden zodat gebruik niet te koste gaat van de acculading) in de auto (als ik m met een gps muis gebruik voor navigatie). Nu wil ik vanmiddag na werk even kijken of ergens een autolader met mini-usb stekkertje te vinden is, maar waar moet ik op letten? Voeding moet zeker 5V zijn, en doet het aantal mA er nog toe? Max hoeveel, of maakt dat niet uit? Kun je met een foute voeding je touch slopen? Bij voorbaat dank!
Ik laad ook regelmatig op met een andere lader 5v 500mA
Dat kan geen kwaad, het duurt alleen wat langer voordat de batterij vol is.
Ik weet niet of je met een lader van bv. 5v 2A de accu sloopt, maar ik zou het niet proberen...
Zolang het een lader is van 1A of minder zit je wel goed, die kan je vast wel vinden.
Thnx!!! Hier kan ik idd wel wat mee! Traag laden is in de auto geen probleem lijkt me, gaat er meer om dat met BT en de schermverlichting continu aan de accu niet leegloopt.Chris.nl schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:43:
[...]
De orginele lader geeft 5v 1A
Ik laad ook regelmatig op met een andere lader 5v 500mA
Dat kan geen kwaad, het duurt alleen wat langer voordat de batterij vol is.
Ik weet niet of je met een lader van bv. 5v 2A de accu sloopt, maar ik zou het niet proberen...
Zoalang het een lader is van 1A of minder zit je wel goed, die kan je vast wel vinden.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
De output moet 1 Ah zijn, dezelfde output als van je normale lader. Als de output van de lader minder is laadt je device niet echt op. Ik heb gewoon bij media markt een standaard autolader voor de MDA Compact/MDA Vario gekocht voor 8 euro. Deze heeft een mini-USB aansluiting en laadt prima op. Ik vroeg ernaar bij een medewerker, die me vervolgens een lader voor de Motorola V3 gaf. Deze lader (ook mini-USB) is weliswaar goedkoper, maar levert slechts 500 mAh, te weinig dus voor een WM device.
Echt wel.. 'k heb hier de tegengestelde ervaring voor mijn neus liggen.koksie schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:59:
Als de output van de lader minder is laadt je device niet echt op.
500mA laad alleen een stuk trager, zelfs met display aan heeft ie nog prik over om te laden.
't Is natuurlijk wel verstandig om gewoon een 1A te halen, met een volle accu de auto uitstappen is niet verkeerd.
[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 23-08-2007 12:40 ]
Anoniem: 121652
Is het ook mogelijk om in te stellen dat een via bluetooth ontvangen bestand op de opslagkaart wordt opgeslagen? Het is nu namelijk niet mogelijk om grote bestanden over te zenden, want deze passen niet in de Mijn Documenten map.
Gewoon kijken bij Blutooth instellingen.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Je hebt helemaal gelijk. Hij laadt inderdaad wel op, maar een stuk trager. Er waren bij de Vario verschillende berichten over autoladers van bijvoorbeeld de Moto V3 die de accu zelfs leegtrokken of niet snel genoeg konden laden als de telefoon intensief (denk aan wifi gebruik) gebruikt werd. Ik heb er zelf geen problemen mee gehad, maar nu ik een autolader voor de Vario heb merk ik wel dat het laden een stuk sneller gaat.Chris.nl schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:29:
[...]
Echt wel.. 'k heb hier de tegengestelde ervaring voor mijn neus liggen.
500mA laad alleen een stuk trager, zelfs met display aan heeft ie nog prik over om te laden.
't Is natuurlijk wel verstandig om gewoon een 1A te halen, met een volle accu de auto uitstappen is niet verkeerd.
koksie schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:00:
Je hebt helemaal gelijk.
Tuurlijk kan dat, als je um uit de doos haalt is het al een super goed speeltje..Anoniem: 230362 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:59:
Kan je de Smartphone ook gebruiken zonder dingen te instaleren.
Wanneer je sommige dingen installeerd wordt ie wat "smarter".
De T9 touchpad en PocketCM Keyboard kunnen het sms'n / emailen een stuk aangenamer maken qua tekst invoeren. En ga zo maar door...
[ Voor 32% gewijzigd door Chris.nl op 23-08-2007 13:13 ]
Anoniem: 92670
Dannydeman, ligt het aan mij, of ligt je iphonetest.rar offline?Dannydeman schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:53:
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Hmm, bij mij werkt het niet. Mijn broertje thuis krijgt hem ook niet te pakken
Ik begreep dat Daanno hem ook op zijn site had gezet maar kan hem daar nergens vinden. Kan hij eventueel ergens anders geplaatst worden (rapidshare?) ?
Alvast bedankt
Site wordt niet geblockt hoor
Doet de gewone site het ook niet dan? Hier werkt alles echt perfect (ik gebruik Chello)
De site werkt hier niet. Bij mijn zuster werkt de site wel, maar de Iphonetest.rar pakt hij weer niet...Dannydeman schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:45:
Site wordt niet geblockt hoorDoet de gewone site het ook niet dan? Hier werkt alles echt perfect (ik gebruik Chello)
Heb hem even voor je gedumpt! klikken magAnoniem: 92670 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:52:
[...]
De site werkt hier niet. Bij mijn zuster werkt de site wel, maar de Iphonetest.rar pakt hij weer niet...
Maar wel vreemd dat hij het daar niet doet..? Hier geen problemen mee...
[ Voor 34% gewijzigd door vlijmen op 23-08-2007 14:15 ]
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
ik heb nu bij de instellingen van de verbinding het toegangspunt een andere (fake) naam gegeven. Nu lukt het niet om een verbinding te maken. Dus volgens mij heb ik het nu zoals ik het wilde hebben. Ik ben er nu (hoop ik) zeker van dat er niet per ongeluk een verbinding gemaakt kan worden. ook niet nadat ik een soft-reset ofzo heb gedaan.DaannO schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:16:
[...]
Gewoon spb gprs monitor installeren en hem daarmee uitzetten. Of via de commanager.
Ik ga vanavond de Iphone Icoontjes uitbreiden en verbeteren. Zo zal ik voor home de klok gebruiken, maar dan wel groen. En zal ik alle overige icoontkjes gaan vervangen die nog niet vervangen zijn. En de photodialer image zit 1 px ofzo te hoog i.t.t. de andere icoontjes.
Trouwens, is die photodialer van de HTC Home bij iedereen zo langzaam met laden? Hier is het echt een drama.
Trouwens, is die photodialer van de HTC Home bij iedereen zo langzaam met laden? Hier is het echt een drama.
Heb de Touch nog niet helaas huidige abbo gaat nog even mee. Maar komt dit niet door de kwaliteit van de foto's? Bij mijn Nokia 6230i duurt het laden van het begin scherm ook langer wanneer er een foto op de achtergrond staat van hogere kwaliteit. Wellicht dat dit bij de touch bij de photodialer ook het geval is?Dannydeman schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:26:
Best kans op hoor, want sommige zijn met de camera gemaakt. Maar met de photo dialer van SPB Shell geen problemen. Misschien dat die de fotos omzet en verkleind? Maar wel lastig om voor iedereen een minifoto te maken.
Overigens is het alleen in de tabplugin, niet in de cube...
Overigens is het alleen in de tabplugin, niet in de cube...
Thnx!vlijmen schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:09:
[...]
Heb hem even voor je gedumpt! klikken mag
Maar wel vreemd dat hij het daar niet doet..? Hier geen problemen mee...
Waar bij de BT instellingen kan je dat instellen? Ik kan de instelling niet vinden.Dannydeman schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:53:
PSN ID: Svennie-NL
vraagje:
hoe werkt tom tom eingenlijk op de touch hoe maakt hij verbinding enzo??? is da betalend.
sorry voor de eventueel domme vraag
hoe werkt tom tom eingenlijk op de touch hoe maakt hij verbinding enzo??? is da betalend.
Domme vragen zijn er niet. Voor het gebruik van navigatie dien je eerst een gps-muis (ontvanger) aan te schaffen. Daarmee kun je onderweg je positie bepalen. Daarnaast zul je software nodig hebben. Indien je tom tom wilt zul je deze moeten kopen. Anders zijn er ook gratis alternatieven. Wanneer je een ontvanger en software hebt is het gebruik van de gps verder gratis.dauwie schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:29:
vraagje:
Enig idee of TomTom Navigator 6 nog een beetje lekker werkt op de Touch?vlijmen schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:38:
[...]
Domme vragen zijn er niet. Voor het gebruik van navigatie dien je eerst een gps-muis (ontvanger) aan te schaffen. Daarmee kun je onderweg je positie bepalen. Daarnaast zul je software nodig hebben. Indien je tom tom wilt zul je deze moeten kopen. Anders zijn er ook gratis alternatieven. Wanneer je een ontvanger en software hebt is het gebruik van de gps verder gratis.
Werkt perfectDarkFly schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:47:
[...]
Enig idee of TomTom Navigator 6 nog een beetje lekker werkt op de Touch?
Anoniem: 216827
klinkt misschien raar maar hoe installeer ik deze
HomePluginWM6
HTC.Kaizer.Home.Plugin.with.Tabsetting.
wil ik ook graag die dingen hebben op me phone maar ben nogal een grote leek met dit toestel.
zeker omdat ik altijd nokia heb gehad
HomePluginWM6
HTC.Kaizer.Home.Plugin.with.Tabsetting.
wil ik ook graag die dingen hebben op me phone maar ben nogal een grote leek met dit toestel.
zeker omdat ik altijd nokia heb gehad
Anoniem: 230362
ik heb ook altijd een nokia, hoe bevalt bij jou de touch.
Ik twijfel tussen de touch en een nokia. Maar ik vind de touch wel erg gaaf
Ik twijfel tussen de touch en een nokia. Maar ik vind de touch wel erg gaaf
heb nu deze geinstalleerd en dat weer icoontje en dat home gedoe is nu weg hoe krijg ik deze terug
HTCHomeWM56Tab zou ook wat filles moeten hernoemen maar vind die dus ook niet terug
heb nu die icoontjes erin gekegen maar boven de telefoon icon staat dit(null):(null)
kan ik deze weg krijgen of niet
HTCHomeWM56Tab zou ook wat filles moeten hernoemen maar vind die dus ook niet terug
heb nu die icoontjes erin gekegen maar boven de telefoon icon staat dit(null):(null)
kan ik deze weg krijgen of niet
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 216827 op 23-08-2007 17:24 ]
Ik ga de telefoon bestellen!
maar wat denken de mensen die er een hebben.. 1 of 2 jaar waardig?
heb nu een n70 die ik 2 jaar heb en die doet het nog goed behalve dan dat de frontjes steeds kapot gaan
en is nog aardig up to date maar houdt een touch het ook 2 jaar uit bij normaal gebruik?
en hoe snel verouderd dit toestel?
heb nu een n70 die ik 2 jaar heb en die doet het nog goed behalve dan dat de frontjes steeds kapot gaan
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 102861 op 23-08-2007 17:32 ]
Anoniem: 230462
ik neem ze graag weer van je mee als ze klaar zijnDannydeman schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 14:26:
Ik ga vanavond de Iphone Icoontjes uitbreiden en verbeteren. Zo zal ik voor home de klok gebruiken, maar dan wel groen. En zal ik alle overige icoontkjes gaan vervangen die nog niet vervangen zijn. En de photodialer image zit 1 px ofzo te hoog i.t.t. de andere icoontjes.
Anoniem: 228062
ik krijg mn touch niet volledig gesynct met outlook! ik heb active sync geinstalleerd en outlook 2002 geinstalleerd op een schone installatie van mn xp pc..het gaat mij vooral om de contactpersonen editen maar dat werkt dus niet, eerst zeurde hij over dat outlook een ander profiel heeft of met een wachtwoord beschermd is (geen van beide), nu zeurt hij ineens met de melding "ActiveSync heeft een probleem gevonden op de bureaublad. Ondersteuningscode: 85010014" wat doe ik verkeerd?
Ik zit te twijfelen tussen een HTC Touch en een Nokia N73.
Dagelijks gebruik ik mijn telefoon (Nokia 6230i) en mijn pda (HP iPaq)
De PDA hoofdzakelijk voor adressen en todo lijsten.
Ook maak ik nog wel eens foto's met mijn telefoon. Ik begreep dat de camera van de Touch echt dikke naad is. Wel zonde dat ze er geen 3 megaspikkels in hebben gepropt. Was iets meer van deze tijd geweest. Maar goed, dat terzijde. Ik vind de Touch er wel megawappie uit zien.
Iemand ook een soortgelijke vraag en al een keuze gemaakt?
Dagelijks gebruik ik mijn telefoon (Nokia 6230i) en mijn pda (HP iPaq)
De PDA hoofdzakelijk voor adressen en todo lijsten.
Ook maak ik nog wel eens foto's met mijn telefoon. Ik begreep dat de camera van de Touch echt dikke naad is. Wel zonde dat ze er geen 3 megaspikkels in hebben gepropt. Was iets meer van deze tijd geweest. Maar goed, dat terzijde. Ik vind de Touch er wel megawappie uit zien.
Iemand ook een soortgelijke vraag en al een keuze gemaakt?
Anoniem: 229993
mijn broer wil van een n73 overstappen naar de touch 
valt verder eigenlijk niet echt te vergelijken vind ik
valt verder eigenlijk niet echt te vergelijken vind ik
Ja dit heb ik ook en nog steeds. Echt super irritant want flash heb ik welAnoniem: 228062 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:55:
de meegeleverd CD wil niet automatisch starten omdat die onterecht blijft beweren dat ik geen flash heb, heb ondertussen outlook 7 gevonden op het cdtje is kijken of dit werkt..

Ken de cd net zo goed weggooien als dit zo voortduurt ..

Ik vind de PocketCM Keyboard erg handig, maar ben ik op zoek naar iemand die de settings al mooi heeft gemaakt (in die zwarte look). Ik kan daar natuurlijk zelf mee aan de slag, door de settings.ini aan te passen, maar er is vast wel iemand die dat al heeft gedaan. Wie kan me helpen?
Er zit gewoon een "Options" bij waar je de skin kan instellen op "Touch"
Ik heb hem vandaag binnen gekregen =D, De HTC Touch =). Echt een geweldig apparaat! icm T-Mobile web'n'walk ook zeer nice =).
Alleen wel T-Mobile branded
, maar dat slopen we er wel uit!
Wat me wel opviel is dat het 'werkgeheugen' wat aan de krappe kant is. Kan ook aan mij liggen, Maar ik ga dit topic en de vorige eens goed doorlezen zodadelijk =).
Alleen wel T-Mobile branded

Wat me wel opviel is dat het 'werkgeheugen' wat aan de krappe kant is. Kan ook aan mij liggen, Maar ik ga dit topic en de vorige eens goed doorlezen zodadelijk =).
No animals were harmed in the making of this comment.
Is inderdaad wat krap, maar dit zal je wel aanspreken denk ik:Comgenie schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:43:
Wat me wel opviel is dat het 'werkgeheugen' wat aan de krappe kant is. Kan ook aan mij liggen,
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=320407
(Nog) geen NL talige rom, maar ik vind Engels toch fijner, en ook ben je dan overal het roze t-mobile spul kwijt
Dit is wat ik tot nu toe heb:

Ik heb de favorite user icoon ook al gefixt (je zag alleen dat er wat mis mee was als je heel goed keek
) maar ik denk dat ik de "home" zo laat. Had het net getest met dat klokje, maar het is gewoon niet mooier dan degene die ik nu heb. Voor de rest ga ik nog kijken wat ik kan veranderen/verbeteren, daarna zal ik ze uploaden.

Ik heb de favorite user icoon ook al gefixt (je zag alleen dat er wat mis mee was als je heel goed keek
Netjes :)!
Weet iemand of bij het Pocket CM Keyboard de spatie ook kleiner kan? Heb liever nog ! en ? (dmv shift) erbij op dezelfde pagina
. Heb ' al vervangen door , en . (met shift).
Edit : Laat maar het zijn dus gewoon de spaties
. Ik vind dat ik nu een heel fijn keyboardje heb :)!
Punt en komma (wisselbaar met shift) staan tussen spatie en enter en ? en ! staan op de plaats waar eerst ' stond.
Weet iemand of bij het Pocket CM Keyboard de spatie ook kleiner kan? Heb liever nog ! en ? (dmv shift) erbij op dezelfde pagina
Edit : Laat maar het zijn dus gewoon de spaties
Punt en komma (wisselbaar met shift) staan tussen spatie en enter en ? en ! staan op de plaats waar eerst ' stond.
[ Voor 63% gewijzigd door Pumanike op 23-08-2007 21:36 ]
Ok, hier de nieuwe icons:
http://members.chello.nl/akruik/iphoneicons.rar
Alles is zoals bovenstaand plaatje, heb alleen nog twee icons veranderd van de launcher (brightness en email). Ik zal voor de rest niet weten wat er nog anders moet, want er zijn simpelweg niet meer icons om te veranderen
http://members.chello.nl/akruik/iphoneicons.rar
Alles is zoals bovenstaand plaatje, heb alleen nog twee icons veranderd van de launcher (brightness en email). Ik zal voor de rest niet weten wat er nog anders moet, want er zijn simpelweg niet meer icons om te veranderen
Anoniem: 79879
Ik heb de (IPhone) Home button ook iets aangepast.Dannydeman schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:52:
Ik heb de favorite user icoon ook al gefixt (je zag alleen dat er wat mis mee was als je heel goed keek) maar ik denk dat ik de "home" zo laat. Had het net getest met dat klokje, maar het is gewoon niet mooier dan degene die ik nu heb..
Het is deze geworden

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 23-08-2007 21:18 ]
Dat huisje ... dat ik daar niet aan heb gedachtAnoniem: 79879 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:15:
[...]
Ik heb de (IPhone) Home button ook iets aangepast.
Het is deze geworden [afbeelding] was deze [afbeelding] Huisje vond ik toch iets meer voor een Home knop.
Edit: Ik maak hem alleen wel even wit, want dat vind ik er beter bij passen. (ik weet het, ik ben een mierenneuker)
[ Voor 10% gewijzigd door Dannydekr op 23-08-2007 21:20 ]
Mooi gedaan Dannydeman, ik wacht eventjes op het huisje :)!
Ik had hem ook al iets witter gemaakt. Op de Touch is hij best aardig hoorDannydeman schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:20:
[...]
Dat huisje ... dat ik daar niet aan heb gedachtZiet er mooi uit, denk dat ik hem zelf ook maar ga gebruiken
![]()
Edit: Ik maak hem alleen wel even wit, want dat vind ik er beter bij passen. (ik weet het, ik ben een mierenneuker)
edit: Kheb jouw (wittere) huisje maar gepakt, was toch mooier
Backlight button heb ik ook aangepast

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 23-08-2007 21:42 ]
Ik heb bovenstaande screen geupdate en de downloadlink. Ik neem aan dat die in het pack mocht toch? Kzal je naam erbij zetten bij XDA
Naam hoeft er niet bij hoor, geef de link maar van xda.Dannydeman schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:29:
Ik heb bovenstaande screen geupdate en de downloadlink. Ik neem aan dat die in het pack mocht toch? Kzal je naam erbij zetten bij XDA
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 23-08-2007 21:41 ]
Ik zet het lampje er ook wel bij, ziet er goed uit
(over 1min gewoon opnieuw downloaden en hij zit erbij)

ik krijg die tekst dus niet te zien bij sounds en ringtone maar enkel dit (null) en (null):(nul) hoe kan ik dit verhelpen weet iemand dit
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 216827 op 23-08-2007 21:49 ]
@Dannydeman: Thanks voor je hulp! Wat ontzettend dom dat ik er niet zelf aan had gedacht om even onder 'opties' te kijken. Maar ik dacht dat dat meer algemene opties waren die voor alle toetsenborden-settings golden. Ik had dus niet door dat die ook specifiek voor de PocketCM golden... dom!
Ik heb geen idee, doe anders een hardreset en installeer de homeplugin (kaiser + tabsetting) opnieuw.Anoniem: 226399 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:55:
@Dannydeman: Thanks voor je hulp! Wat ontzettend dom dat ik er niet zelf aan had gedacht om even onder 'opties' te kijken. Maar ik dacht dat dat meer algemene opties waren die voor alle toetsenborden-settings golden. Ik had dus niet door dat die ook specifiek voor de PocketCM golden... dom!
Nee wijsneus, woorden zoals weather en launch music player.DaPoztMaster schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:16:
[...]
Eeuhm.. Wat wou je vertalen? De engelstalige icoontjes??
Weet iemand of dat kan ?
En Dannydeman zou je misschien ook een icoontje voor Comm manager kunnen maken? Of gaat dat niet?
[ Voor 15% gewijzigd door Pumanike op 23-08-2007 22:21 ]
Anoniem: 108939
Als ik kijk naar de foto's van Dannydeman zie ik bij de tabs een kale achtergrond. Ik heb verticale zwartes trepen op een grijze achtergrond. Die ik niet kan weghalen. Hebben jullie dat ook allemaal?
heb het van je gedownloaded.maar waar stop je dat in??het is geen *.cab.heb hem sinds gister vandaar..Dannydeman schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:52:
[afbeelding]
Ik heb de favorite user icoon ook al gefixt (je zag alleen dat er wat mis mee was als je heel goed keek) maar ik denk dat ik de "home" zo laat. Had het net getest met dat klokje, maar het is gewoon niet mooier dan degene die ik nu heb. Voor de rest ga ik nog kijken wat ik kan veranderen/verbeteren, daarna zal ik ze uploaden.
zelfde probleem gehad.Anoniem: 102861 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:31:
Ik ga de telefoon bestellen!
heb nu een n70 die ik 2 jaar heb en die doet het nog goed behalve dan dat de frontjes steeds kapot gaanen is nog aardig up to date maar houdt een touch het ook 2 jaar uit bij normaal gebruik?
heb hier nu een n70 met een "oud" hoesje.mensen bieden echt max 125 eurie.

wel ff wennen met stylus te werken als je toetsen bent gewend.
mijn mening : 1 jaar waardig.
heb zelf gekozen voor telfort unlimited.
Ik heb ipv de IPhone icoontjes, Touch icoontjes gemaakt bij profiles.Dannydeman schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:52:
[afbeelding]
Ik heb de favorite user icoon ook al gefixt (je zag alleen dat er wat mis mee was als je heel goed keek) maar ik denk dat ik de "home" zo laat. Had het net getest met dat klokje, maar het is gewoon niet mooier dan degene die ik nu heb. Voor de rest ga ik nog kijken wat ik kan veranderen/verbeteren, daarna zal ik ze uploaden.

http://rapidshare.com/fil...ns_profile_Pamas.rar.html
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 79879 op 23-08-2007 23:57 ]
Even om terug te komen op het handschrift herkennen.
Als iemand een goed werkend programma heeft of kent dat op de Touch geinstalleerd kan worden en Nederlands herkent dan hoor ik het graag.
Ik vind namelijk deze functie altijd erg makkelijk en zit er dus eigenlijk echt met smart op te wachten... Jammer dat ik het bestaande programma (Transcriber) niet kan 'ombuigen' naar een nederlandse versie.
Iemand die dat eventueel wel kan? De dank zal groot zijn
Als iemand een goed werkend programma heeft of kent dat op de Touch geinstalleerd kan worden en Nederlands herkent dan hoor ik het graag.
Ik vind namelijk deze functie altijd erg makkelijk en zit er dus eigenlijk echt met smart op te wachten... Jammer dat ik het bestaande programma (Transcriber) niet kan 'ombuigen' naar een nederlandse versie.
Iemand die dat eventueel wel kan? De dank zal groot zijn
Iemand al een rom gevonden die gewoon normaal geinstalleerd kan worden voor jan alle man. Ik kan niks vinden voor de walktrough.
Anoniem: 229993
ik heb net PencilBox (tekenprogramma) op mijn touch geflikt alleen hij blijft vastlopen als ik hem open 
weer een softresetje later :\
mja ik kan hem nu dus ook niet meer uninstallen met activesync
hij blijft maar terugkomen in de softwarelijst.. alle bestanden verwijderen helpt ook niet.
weet iemand hier raad mee?
mja ik kan hem nu dus ook niet meer uninstallen met activesync
in het slechte geval een hard reset doenAnoniem: 229993 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:38:
ik heb net PencilBox (tekenprogramma) op mijn touch geflikt alleen hij blijft vastlopen als ik hem open
mja ik kan hem nu dus ook niet meer uninstallen met activesynchij blijft maar terugkomen in de softwarelijst.. alle bestanden verwijderen helpt ook niet.
ik neem altijd eerst een back-up om save te zijn
http://web.mac.com/kl00n
Ja dit heb ik ook en nog steeds. Echt super irritant want flash heb ik -tig keer ge(de)installeerd.Anoniem: 226399 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:18:
Ik vind de PocketCM Keyboard erg handig, maar ben ik op zoek naar iemand die de settings al mooi heeft gemaakt (in die zwarte look). Ik kan daar natuurlijk zelf mee aan de slag, door de settings.ini aan te passen, maar er is vast wel iemand die dat al heeft gedaan. Wie kan me helpen?
Met reboots tussen door en al, maar nix helpt.
En toch zegt die CD steeds dat ik een nieuwere versie moet halen.

Maar verder is de Touch al een echt maatje van me.
Geheugenbeheer een beetje onder controle, hier en daar wat getweaked en getuned. overclocked op 260 en draait als een zonnetje.
Goed nieuws voor t-mobile gebruikers. Als je Touch niet goed meer werkt en je hebt toevallig een Custom Rom, dan nemen ze hem gewoon aan en krijg je gewoon een nieuwe. Je hebt sowieso garantie tot een jaar dacht ik, als je hem verzekerd heb je altijd garantie. Een kennis van mij had een telefoon met een custom rom die niet meer goed werkte, tot twee maal toe heeft hij een vervanger gekregen
Waarschijnlijk weten ze niet eens van het bestaan van roms.
Mocht je overigens iets hardwarematigs hebben (bijvoorbeeld scherm kapot) dan kan je sowieso nog terugflashen naar de MDA-Touch rom. Op XDA staat een dump van de rom.
Mocht je overigens iets hardwarematigs hebben (bijvoorbeeld scherm kapot) dan kan je sowieso nog terugflashen naar de MDA-Touch rom. Op XDA staat een dump van de rom.
maar zit er dan een T-mobile logo op de telefoon geplakt of is het alleen het besturingssysteem?
heeft iemand trouwens een voorbeeld foto/video van de ingebouwde camera?
ik weet dat deze niet al te best is maar ben toch wel benieuwd
bedankt alvast:)
heeft iemand trouwens een voorbeeld foto/video van de ingebouwde camera?
ik weet dat deze niet al te best is maar ben toch wel benieuwd
bedankt alvast:)
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 102861 op 24-08-2007 02:12 ]
Dan heeft hij denk ik gewoon geluk gehad. Ze weten echt wel van het bestaan van roms af, maar waarschijnlijk was de medewerker of toevallig meerdere in de t-mobile store waar hij was geweest niet goed op de hoogte. Ik denk dat ze in de meeste winkels een Touch met custom Rom niet zomaar zullen ruilen.Dannydeman schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:44:
Goed nieuws voor t-mobile gebruikers. Als je Touch niet goed meer werkt en je hebt toevallig een Custom Rom, dan nemen ze hem gewoon aan en krijg je gewoon een nieuwe. Je hebt sowieso garantie tot een jaar dacht ik, als je hem verzekerd heb je altijd garantie. Een kennis van mij had een telefoon met een custom rom die niet meer goed werkte, tot twee maal toe heeft hij een vervanger gekregenWaarschijnlijk weten ze niet eens van het bestaan van roms.
Kan er niet worden opgehouden met dat verwijzen heel de tijd..? Het begint op reclame te lijken... Dump alles dan gewoon hier...? Bedankt, wilde ik even kwijt!Dannydeman schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 01:44:Mocht je overigens iets hardwarematigs hebben (bijvoorbeeld scherm kapot) dan kan je sowieso nog terugflashen naar de MDA-Touch rom. Op XDA staat een dump van de rom.
Anoniem: 230462
Ik wil bij deze toch even Dannydeman en Pamas bedanken voor het schitterende werk wat ze gedaan hebben met de icoontjes ik ben er erg blij mee in ieder geval, thankx heren
Dankzij deze heren heb ik nu toch wel een hele mooie Touch en het werkt prettig.
Ik heb mijn weather eruit die gebruik ik toch niet, en zoals je ziet een eigen wma als ringtone - Prince
Dankzij deze heren heb ik nu toch wel een hele mooie Touch en het werkt prettig.
Ik heb mijn weather eruit die gebruik ik toch niet, en zoals je ziet een eigen wma als ringtone - Prince

[qoute]
Kan er niet worden opgehouden met dat verwijzen heel de tijd..? Het begint op reclame te lijken... Dump alles dan gewoon hier...? Bedankt, wilde ik even kwijt!
[/quote]
Mag hier niet volgens mij, omdat er schijnbaar iets illegaals aan zit...
Kan er niet worden opgehouden met dat verwijzen heel de tijd..? Het begint op reclame te lijken... Dump alles dan gewoon hier...? Bedankt, wilde ik even kwijt!
[/quote]
Mag hier niet volgens mij, omdat er schijnbaar iets illegaals aan zit...
heb je een voorbeeld van zo'n gps-muis en waar ik da kan kopen??vlijmen schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:38:
[...]
Domme vragen zijn er niet. Voor het gebruik van navigatie dien je eerst een gps-muis (ontvanger) aan te schaffen. Daarmee kun je onderweg je positie bepalen. Daarnaast zul je software nodig hebben. Indien je tom tom wilt zul je deze moeten kopen. Anders zijn er ook gratis alternatieven. Wanneer je een ontvanger en software hebt is het gebruik van de gps verder gratis.
greetz
ps: staat er ergens een walktrough om de icoontje naar de iphone stijl te veranderen??
de ADAPT AD-300 Bluetooth GPS Receiver is een van de goedkopere GPS (rond 60 euro). als je even googled kom je er veel meer over tegen.
Anoniem: 228062
ok na veel gezeur is dit verder helemaal gelukt, nu mijn volgende idiote vraagAnoniem: 228062 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:55:
de meegeleverd CD wil niet automatisch starten omdat die onterecht blijft beweren dat ik geen flash heb, heb ondertussen outlook 7 gevonden op het cdtje is kijken of dit werkt..
ik heb nu al een paar keer gehad dat er tijdens het bellen werd gevraagd "toets een 0", maar in mijn haast kon ik in het belmenu echt niet vinden hoe dat moet tijdens het bellen?
Tijdens het bellen zit je in de oproepstatus.Anoniem: 228062 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:24:
ik heb nu al een paar keer gehad dat er tijdens het bellen werd gevraagd "toets een 0", maar in mijn haast kon ik in het belmenu echt niet vinden hoe dat moet tijdens het bellen?
Op Toetsenblok klikken(linksonder), dan kan je tijdens het gesprek weer de cijfer-knoppen gebruiken.
[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 24-08-2007 11:39 ]
En de beloofde Walktrough voor Rom Upgrading.Succes en veel plezier met je nieuwe rom.
[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 24-08-2007 11:55 ]
Ik las dat ik reclame maakte voor XDA, maar dat is helemaal niet zo, waarom zou ik
ik kom er sinds een week, en hier mogen geem roms geplaatst worden.
Anoniem: 230873
Ik heb sinds 3 dagen ook een MDA touch, echt mooi ding, alles werkt perfect, behalve 1 ding: ik kan niet smsen. Als ik dat probeer krijg ik nadt ik op verzenden druk "sms bericht kan niet worden verzonden", en daarna onderin "fout bij synchroniseren". Heeft iemand hier ooit van gehoord of ervaring mee? Ik heb de beide topics + internet al doorzocht maar kan niet veel vinden...
toch maar klantenservice bellen denk ik?
Edit: nm, klantenservice gemaild en binnen 7 minuten antwoord terug: fout in hun systeem, gelijk aangepast en nu gaat ie goed
toch maar klantenservice bellen denk ik?
Edit: nm, klantenservice gemaild en binnen 7 minuten antwoord terug: fout in hun systeem, gelijk aangepast en nu gaat ie goed
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 230873 op 24-08-2007 15:22 ]
Daarom, het wordt tijd dat hier op tweakers wat minder angstig wordt gedaan over ROMS. Dit is een erg handig forum, maar wat betreft functionele apllicaties blijft het doorlinken naar andere forums.Dannydeman schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:21:
Ik las dat ik reclame maakte voor XDA, maar dat is helemaal niet zo, waarom zou ikik kom er sinds een week, en hier mogen geem roms geplaatst worden.
Zie ik nou dat jij vanuit je home kan kiezen of je telefoon op trillen of een ringtone staat? Welk proggie is dat?Anoniem: 230462 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 07:51:
Ik wil bij deze toch even Dannydeman en Pamas bedanken voor het schitterende werk wat ze gedaan hebben met de icoontjes ik ben er erg blij mee in ieder geval, thankx heren
[afbeelding] [afbeelding]
Ik ben sinds gister ook de trotse eigenaar van een Touch, wat een fijn toestelletje! Geweldig!
Dat is de 6-tab pluginRum schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:06:
[...]
Zie ik nou dat jij vanuit je home kan kiezen of je telefoon op trillen of een ringtone staat? Welk proggie is dat?
Ik ben sinds gister ook de trotse eigenaar van een Touch, wat een fijn toestelletje! Geweldig!
Of je moet even een CIDunlock doen en de rom updaten naar de Bigstorage versie voor meer geheugen en ram. Die is engels dus dan hoef je niets te renamen.
Dit klinkt waarschijnlijk nog als abacadabra, maar dan heb je tenminste wat zoek en leer werk
EDIT: IK zag in de walkthrough dat de garantie direct vervalt, maar dit is niet waar. Wanneer je de orginele T-Mobile rom (indien je een NL versie hebt) terugzet via een gedumpte rom op XDA, dan is er niets meer aan hand en is je CID gewoon weer op slot. Je moet alleen dan wel zelf een rom maken van de dump, en ik weet niet precies nog hoe dat moet.
[ Voor 17% gewijzigd door Dannydekr op 24-08-2007 14:15 ]
Anoniem: 229212
Hallo!
Ben sinds vandaag eigenaar van een HTC Touch en ik las hier ergens dat er een T9 cab bestandje was waarmee het smsen wat eenvoudiger wordt..
Nu heb ik dat bestandje op mijn pc staan, maar waar moet ik hem plaatsen op mijn touch? Misschien domme vraag, maar ik ben nieuw in dit wereldje..alvast bedankt!
Ben sinds vandaag eigenaar van een HTC Touch en ik las hier ergens dat er een T9 cab bestandje was waarmee het smsen wat eenvoudiger wordt..
Nu heb ik dat bestandje op mijn pc staan, maar waar moet ik hem plaatsen op mijn touch? Misschien domme vraag, maar ik ben nieuw in dit wereldje..alvast bedankt!
Dit probleem heb ik btw ook.. iemand die ons kan helpen?Anoniem: 230121 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:25:
Hallo allemaal,
ik ben misschien heeel erg dom, maar ik heb nu Total Commander op mijn pc gezet en zie mijn c en d schijf o.a. maar mijn mobiel app. zie ik niet in het lijstje....??
Anyone die me kan zeggen wat ik fout doe??
HavanaClub (Jan-Thijs)
Gewoon ergens waar je maar wil (het beste vind ik op de storage kaart i.v.m. ruimte). Dan ga je met File Explorer, of Bestand verkenner in NL, naar de storagekaart toe en dan open je het bestandje. Dan gaat alles vanzelf.Anoniem: 229212 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:33:
Hallo!
Je moet ook de mobiele versie van Total Commander hebben en die op je Touch zettenAnoniem: 229212 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:36:
[...]
Dit probleem heb ik btw ook.. iemand die ons kan helpen?
Anoniem: 228918
Nice!DaannO schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:54:
En de beloofde Walktrough voor Rom Upgrading.Succes en veel plezier met je nieuwe rom.
Ik mis wat dingen:
- wat te doen als het fout gaat (bootloader flashen)!
- een waarschuwing dat je niet terug kan naar Nederlands!
- Weet je zeker dat de RUU werkt in vista? Dit was niet zo bij de Wizard.
- Je kan wel terug naar nederlands....door er een nederlandse rom op te flashen.Anoniem: 228918 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:15:
[...]
Nice!
Ik mis wat dingen:
- RUU werkt goed onder vista
Ik heb mijn telefoon ook geflashed in Vista, geen problemen mee gehad. En je kan terug naar het Nederlands door het gedumpte RAW bestand terug te zetten. Hier moet eigenlijk ook een walkthrough van komen, ik heb echter geen idee hoe dit moet en wil het liever niet proberen i.v.m. met mijn tevredenheid van de engelse bigstorage rom
(dat was een lange zin)
RUU werkt gewoon op vista hoorAnoniem: 228918 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:15:
[...]
Nice!
Ik mis wat dingen:
ROM flash wil ik wel maar ik wil een Nederlandse rom
Heb total commander ook op de touch gezet..maar nog steeds ziet mijn 'pc' total commander het apparaat niet...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.