Dat is vrij normaal, aangezien hij moet opstarten. Vergelijk het met je eigen PC, die moet ook opstarten.Anoniem: 230537 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:10:
Hallo allen,
Nieuw in PDA wereld, maar wat een feestje om al die topics te lezen.
Kon gebruik maken van aanbieding mediamarkt en heb de MDA!! Abo gaat pas 8 sept. in, anders zat ik wel lang met dubbele kosten. Ben nu dus alles aan het lezen en ga over twee weken aan de slag>>
Een vraag: bij aanzetten van Touch blijft eerst een tijdlang Tmobile scherm in beeld, daarna blijft ook weer het groene windows scherm best lang in beeld.
Is dit "normaal" bij PDA's?
Zo nee, is dat een reden om terug te gaan met m'n Touch?
Thnx vast
Anoniem: 230537
Okidokie,DarkFly schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:21:
[...]
Dat is vrij normaal, aangezien hij moet opstarten. Vergelijk het met je eigen PC, die moet ook opstarten.
dus niks om me druk om te maken,
dank je wel. Is ook alleen aan begin van de dag
Ook iemand nog een idee over hoe ik mijn HH_0409_WeatherCities moet editten?
Lukt me niet om deze te veranderen omdat ik in de windows dir niks kan/mag doen..
Lukt me niet om deze te veranderen omdat ik in de windows dir niks kan/mag doen..
Gewoon HTC Home Custom 0.8 downloaden... Hierin kan je dat allemaal aanpassen, maar dan moet je volgens mij wel 6-tab versie hebben.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Wat was die aanbieding bij de mediamarkt dan?Anoniem: 230537 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:10:
Hallo allen,
Nieuw in PDA wereld, maar wat een feestje om al die topics te lezen.
Kon gebruik maken van aanbieding mediamarkt en heb de MDA!! Abo gaat pas 8 sept. in, anders zat ik wel lang met dubbele kosten. Ben nu dus alles aan het lezen en ga over twee weken aan de slag>>
Een vraag: bij aanzetten van Touch blijft eerst een tijdlang Tmobile scherm in beeld, daarna blijft ook weer het groene windows scherm best lang in beeld.
Is dit "normaal" bij PDA's?
Zo nee, is dat een reden om terug te gaan met m'n Touch?
Thnx vast
En met wat voor abo?
Ga van de week eens bellen met Orange denk ik, eens kijken of ze bij verlengen een betere deal hebben voor me.
-Xbox Gamertag: Dbongers
1 jaar relax 150 plus PIT (bij elkaar 19,50 en 9,50= 29 per maand) en dan de touch gratissssphilipnorth schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:03:
[...]
Wat was die aanbieding bij de mediamarkt dan?
En met wat voor abo?
Ga van de week eens bellen met Orange denk ik, eens kijken of ze bij verlengen een betere deal hebben voor me.
Met TotaalCommander is het gelukt, fantastisch progje, bedankt!!Chris.nl schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:56:
Vogens mij is Sprite Backup die je op de CD hebt gekregen geen trail.
Al ben ik niet blij met Sprite Backup omdat die geen volledige backup van de phone wilde maken bij mij. Wellicht werkt het prima om alleen een PIM backup te maken.
Dat Sprite Backup bij mij niet werkt, hoeft niet te betekenen dat hij bij een ander of jou niet werkt.
Ik gebruik het niet, en heb het niet getest, maar misschien wil je de freeware PIM Backup proberen. Grote kans dat die ook WM6 geschikt is.
Programma om register en bestanden aan te passen? In de OP wordt PHM Registry Editor genoemd. In het vorige topic werd ook vaak Total Commander aanbevolen. Zie website voor meer screenshots en uitleg
[afbeelding]
Bedoel je zo'n soort programma?
Nu kan ik ook het weer van mijn stad ontvangen
Of SpriteBackup van afspraken, die in de agenda staan, ook een backup maakt is mij niet bekend geworden. Ook na een bezoekje aan hun homepage werd me dat niet duidelijk. Je hebt naar mijn idee wel gelijk dat Sprite geen trial is.
Het alternatief, PimBackup, heb ik alvast in de favorieten gezet. Overigens staan er op die link nog veel meer prachtig FREEWARE software! Ook hiervoor mijn dank
Fijne avond,
Roland
Ja maar volgens mij kent iedereen de zwarte markt... Dus dat is dan voor die 55 euro zo opgelost... heb je alsnog 50 euro voordeel...
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
Klopt, maar je bent wel direct je garantie kwijt, en dat is die €55,- toch wel waard? Mij wel in elk geval...WybWyb schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:53:Ja maar volgens mij kent iedereen de zwarte markt... Dus dat is dan voor die 55 euro zo opgelost... heb je alsnog 50 euro voordeel...
Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout
Mmm, ik download deze:
HTC Home Plugin Customizer v0.8b
Volgens mij moet ik deze installeren om mijn HH_0409_WeatherCities te editten? Maar waar moet ik deze uitpakken dan? In wat voor een dir op mn HTC?
Volgens mij moet ik deze installeren om mijn HH_0409_WeatherCities te editten? Maar waar moet ik deze uitpakken dan? In wat voor een dir op mn HTC?
Dit is voor smartphone, niet voor pocketpc. (WM6 Standard ipv WM6 Proffesional)Anoniem: 108939 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:37:
Naar mn zoektocht om de taakbalk te veranderen van wm6. Alleen de taakbalk;) Dus geen gebruik van wisbar.
kwam ik op deze site terecht: Tover je windows mobile om tot vista mobile
http://www.jgui.net/black/vistaspinterface/index.html
En ik moet zeggen. Het ziet er wel vetjes uit. Wie waagt een poging:P Het is gratis!
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ik heb de Touch nou ook al een tijdje en ik blijf met één vraagje zitten. Ik heb een aantal soorten toetsenborden geïnstalleerd en er zaten ook al twee standaard-invoerdingen op de Touch. Is het mogelijk om deze standaard-invoermethodes te wissen of te disablen? Bijvoorbeeld door iets in het register of zoiets?
Nogmaals: zoek eerst even. Dit is al zovaak besproken in dit topic!WybWyb schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:07:
mare dr is ook een t-mobile versie... wrom is die 55 euro goedkoper?
Dit geldt overigens alleen als je hem of helemaal uit hebt gezet, of een soft-reset hebt gegeven. Normaal gesproken zxet je een pda-phone NOOIT uit, maar altijd in standby, en dan hoeft ie niet meteen op te starten, en staat ie gelijk aan.Anoniem: 230537 schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:29:
[...]
Okidokie,
dus niks om me druk om te maken,
dank je wel. Is ook alleen aan begin van de dag
heb nu de engelse WM6 dus misschien dat dit wel handig is (mits hij een NL dictionary heeft natuurlijk)Chris.nl schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:44:
Ze zijn alweer 2 versies verder met die PocketCM Keyboard Via de OP (link) kom je altijd wel bij de laatste versie terecht.
't Is natuurlijk gekkenwerk om om de dag te gaan updaten, ben benieuwd hoever ze aan het eind van de maand zijn![]()
PocketCM Keyboard 0.5 CAB version
What's new in 0.5? (08/21/2007)
* Build-in copy/cut/paste (press enter key for 250ms)
* Automatic back space repeat
* Double tap on shift key to lock
* Customizable symbol pad (available on any key trough settings)
* Customizable image on every key (through settings)
* More key available for layout: tab, esc, home, end, etc...
* Feedback window now is always centered
* Bug fixes (row number, etc...) and optimization
What's new in 0.4? (08/19/2007)
* Option dialog (deactivate autocompletion, choose layout and skin)
* New skin: "Dream"
* Speed optimization
* Better support for more row: now the number of row is determined by the layout, you can even have different number of row for each layout.
* Better localization support
* Suggestion box positioning improvment
* Bug fixes
* For VGA Support, please download a VGA skin, for instance this one. Unzip the file of this zip archive in the PocketCM Keyboard directory (\program files\pcmkeyboard\ for most of us) (Thanks Damian!)
* Clean uninstall: uninstalling the keyboard should cleanly remove the keyboard from the list
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Hoe heb je de klok zo cool gekregen? Met dat aqua-effect ziet dat er gaaf uit! Is dat de Home Customizer?kloon schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:14:
hier een screentje van mijn touch scherm
i love it [afbeelding]
Als je gewoon TotalCommander installeerd op je touch en dan vandaar uit het bestand edit hoef je helemaal niet de HOM Plugin Customizer te installeren, aan je reacties te lezen stap je dan te diep in iets waar je niet in wilt stappen.Goofyduck384 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 00:29:
Mmm, ik download deze:
Download dus Totalcommander vanaf de website en kopieer de .CAB naar je Touch. Die openen vanaf je touch en de rest had ik al gezegd.
suc6
Hoe is het beeld van de Touch? Ziet het er goed uit, want het heeft maar 65k kleuren i.p.v. 262k dat k gewend ben, of zie je dat niet?
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
Oke, dan ga ik nu op zoek naar die TotalCommander. Maar zet ik deze .CAB gewoon in mn windows dir dan, of?Randeazy schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:43:
[...]
Als je gewoon TotalCommander installeerd op je touch en dan vandaar uit het bestand edit hoef je helemaal niet de HOM Plugin Customizer te installeren, aan je reacties te lezen stap je dan te diep in iets waar je niet in wilt stappen.
Download dus Totalcommander vanaf de website en kopieer de .CAB naar je Touch. Die openen vanaf je touch en de rest had ik al gezegd.
suc6
Ik ben voor een nieuwe webpagina over de HTC Touch wat ervaringen met dit toestel aan het verzamelen.
Zou iemand die dit toestel heeft zijn mening willen geven?
http://www.sneleengsm.nl/...TC&gsm_type=Touch%20P3450
Zou iemand die dit toestel heeft zijn mening willen geven?
http://www.sneleengsm.nl/...TC&gsm_type=Touch%20P3450
Gisterenavond dus de 6tab plugin geprobeerd te installeren. na de install niet meteen een reset gedaan, maar eerst geprobeerd de bestanden te renamen.
Volgens de beschrijving zou ik de volgende bestanden moeten renamen:
/HTCHome/HTCHome.dll.0409.mui -> HTCHome.dll.0413.mui
/windows/HTC HDlg.exe.0409.mui ->HTC HDlg.exe.0413.mui
/windows/HH_0409_WeatherCities.xml -> HH_0413_WeatherCities.xml
Het eerste bestand kon ik niet vinden in de map HTCHome. Dit was al vreemd.
Het tweede bestand kon ik ook niet vinden.
Het derde bestand stond er wel, maar er stond zowel een HH_0409_WeatherCities.xml als een HH_0413_WeatherCities.xml.
Wat had ik moeten doen????
Het eindigde dus toch in een harde reset. Gelukkig had ik eerst met Sprite een backup gemaakt. Was dus redelijk snel weer terug in de oude situatie.
Maar iemand een idee wat de oplossing zou zijn?
Zou het wat te kunnen maken hebben met verborgen bestanden ofzo? Ik gebruik TotalCommander. Waar zou ik dat aan of uit moeten kunnen zetten?
Het derde bestand stond er wel, maar er stond zowel een HH_0409_WeatherCities.xml als een HH_0413_WeatherCities.xml.
Het eindigde dus toch in een harde reset. Gelukkig had ik eerst met Sprite een backup gemaakt. Was dus redelijk snel weer terug in de oude situatie.
Zou het wat te kunnen maken hebben met verborgen bestanden ofzo? Ik gebruik TotalCommander. Waar zou ik dat aan of uit moeten kunnen zetten?
Jup kwestie van orginele dict.txt vervangen.Dannydeman schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:29:
Heb nu de engelse WM6 dus misschien dat dit wel handig is (mits hij een NL dictionary heeft natuurlijk)
Hier staat een filmpje die de werking van het toetsenbord verduidelijkt.
Hier kan je het programma downloaden (standaard engels).
Hier staat de Dutch Dictionary. Of snel hier wegplukken (rechtermuisknop -> opslaan als)
Hoe?
Installeer eerst de cab. Vervang direct daarna in /Programmabestanden/PCMKeyboard/ het orginele dict.txt bestand met de nederlandse die je gedownload hebt. dict.fr kan je direct wissen.
idd Home customiser en dan "Segoe Bold Grey Shaded" kiezen als icons voor je klok.Rum schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:39:
[...]
Hoe heb je de klok zo cool gekregen? Met dat aqua-effect ziet dat er gaaf uit! Is dat de Home Customizer?
PSN ID: Svennie-NL
Anoniem: 126081
H ik heb maar totaal 31 MB en jij 50 hoe kan dat ?DaPoztMaster schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:19:
[...]
Deze zin begrijp ik niet helemaal: "omdat de animatie gewoon hetzelfde blijft". Welke animatie bedoel je? Je kan ook met Sprite Explorer (zit in de trail die je kan downloaden) het backup bestand openen.
Bigstorage vind ik het zeker waard. een aantal punten waarom ik liever engels op mn foon heb:
- Eerder patches/upgrades
- Scheelt hoop gezeik met NL plugins
- Je hoeft niets te renamen bij bijvoorbeeld een cube 6 tab plugin(al heb ik zoiets nog nooit eerder gezien)
- Er is toch een (T9) toetsenbord met NL dictionary
Dit is mn beschikbare geheugen (wel veel zooi geinstalleerd moet ik zeggen):
[afbeelding]
En mn todayschermpje (zoals vele hem hebben)
[afbeelding]
Het is een telefoon en die zet ik 's-nachts uit, pda of niet, in noodgevallen bellen ze maar op mijn vaste lijn. Ik gebruik hem dan toch niet en het spaart de batterijDaSaN schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:29:
[...]
Dit geldt overigens alleen als je hem of helemaal uit hebt gezet, of een soft-reset hebt gegeven. Normaal gesproken zxet je een pda-phone NOOIT uit, maar altijd in standby, en dan hoeft ie niet meteen op te starten, en staat ie gelijk aan.
De telefoon uitzetten wil nog niet betekenen dat je de hele pda uitzet;).Svennie schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:36:
[...]
Het is een telefoon en die zet ik 's-nachts uit, pda of niet, in noodgevallen bellen ze maar op mijn vaste lijn. Ik gebruik hem dan toch niet en het spaart de batterij
Maar als je het toestel elke nacht helemaal uitschakelt, zul je elke ochtend die 2 schermen zien, omdatie opnieuw moet opstarten.
met standby bedoel je de knop boven op het apparaatje indrukken neem ik aan?
Dan kunnen ze me nog bellen en daar heb ik geen trek in 's-nachts.
En ik moet inderdaad elke morgen naar het zwarte en dan groene scherm kijken maar dat is niet erg, is maar 1 keer per dag.
Dan kunnen ze me nog bellen en daar heb ik geen trek in 's-nachts.
En ik moet inderdaad elke morgen naar het zwarte en dan groene scherm kijken maar dat is niet erg, is maar 1 keer per dag.
je kan ook gewoon je telefoonfunctie uitschakelen in de CommManager (vliegtuigmodus). En dan 's ochtends weer aanzetten.
Anoniem: 226399
@Svennei: Of je zet gewoon het geluid van je telefoon 's nachts uit, dan kun je 's ochtends altijd aan je gemiste oproepen zien of er iemand heeft geprobeerd te bellen, maar wordt je niet gestoord. Je PDA hoeft dan niet elke keer op te starten én je kunt gewoon gebruik blijven maken van de andere functies van je PDA, zoals internet of mail.
Je kunt het geluid van je telefoon heel eenvoudig aan en uitzetten door rechtsboven op het microfoontje te tikken.
Je kunt het geluid van je telefoon heel eenvoudig aan en uitzetten door rechtsboven op het microfoontje te tikken.
Aan- / uitzetten via comm manager (flight modus) bedoelde ik dus ook. Voordeel daarvan is dat je je geluid niet uit hoeft te zetten, en je phone dus gewoon als wekker kan blijven gebruiken (iets wat voor mij echt een onmisbare functie is;))Anoniem: 226399 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:45:
@Svennei: Of je zet gewoon het geluid van je telefoon 's nachts uit, dan kun je 's ochtends altijd aan je gemiste oproepen zien of er iemand heeft geprobeerd te bellen, maar wordt je niet gestoord. Je PDA hoeft dan niet elke keer op te starten én je kunt gewoon gebruik blijven maken van de andere functies van je PDA, zoals internet of mail.
Anoniem: 230462
ja hier nog een dat zou ik ook wel eens willen weten ?????Anoniem: 126081 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:36:
[...]
H ik heb maar totaal 31 MB en jij 50 hoe kan dat ?
Anoniem: 208554
Dit is niet helemaal zoals het het beste werkt. Je kunt dan het beste de telefoonfunctie uitschakelen in de Comm-manager. Als je FlightModus inschakelt kun je ook geen gebruik meer maken van WLAN enz.DaSaN schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:50:
[...]
Aan- / uitzetten via comm manager (flight modus) bedoelde ik dus ook. Voordeel daarvan is dat je je geluid niet uit hoeft te zetten, en je phone dus gewoon als wekker kan blijven gebruiken (iets wat voor mij echt een onmisbare functie is;))
Telefoon- Bleutooth- en de WLAN modus kan je afzonderlijk van elkaar in / uit schakelen
Gister toevallig voor 2 euro een digi kookwekker gekocht... 'k miste die functie toch wel enorm na mij k800i
Gister toevallig voor 2 euro een digi kookwekker gekocht... 'k miste die functie toch wel enorm na mij k800i
[ Voor 69% gewijzigd door Chris.nl op 22-08-2007 12:28 ]
Anoniem: 108939
HahaChris.nl schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:16:
Telefoon- Bleutooth- en de WLAN modus kan je afzonderlijk van elkaar in / uit schakelen
Ik zat ook al te kijken naar een oplossing. Dat alarm slaat echt helemaal nergens op
Kunt niet eens n eigen alarmmuziekje kiezen ervoor. Evenals dat hij niet tegelijk kan trillen en ringtone afspelen.
Ok,DaSaN schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 08:29:
[...]
Dit geldt overigens alleen als je hem of helemaal uit hebt gezet, of een soft-reset hebt gegeven. Normaal gesproken zxet je een pda-phone NOOIT uit, maar altijd in standby, en dan hoeft ie niet meteen op te starten, en staat ie gelijk aan.
dat ik ook goed om te weten!
Ik krijg het 6 tabbladen idee niet echt voor elkaar...
Heb dit veranderd in 6 in HTC Home Customizer.. Maar ik zie nog steeds maar 3 tabbladen.. Doe ik nog iets fout ofzo?
Heb dit veranderd in 6 in HTC Home Customizer.. Maar ik zie nog steeds maar 3 tabbladen.. Doe ik nog iets fout ofzo?
klein probleem gevonden
namelijk het ledje blijft oranje branden na het ontvangen van een sms/mms
ookal heb ik ze gelezen en al gewist
iemand 1nig idee ?
iemand 1nig idee ?
http://web.mac.com/kl00n
Is dit dan niet iets voor jou:Chris.nl schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:16:
http://www.freewarepocket...kbstopwatch-v0-1-0-0.html
Is je batterij toevallig niet rond de 40%? Dan gaat ie bij mij ook rood branden.kloon schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:31:
klein probleem gevonden
iemand 1nig idee ?
Start->instellingen->telefoon Telefoon tabAnoniem: 108939 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:27:
[...]
Evenals dat hij niet tegelijk kan trillen en ringtone afspelen.
Beltoontype instellen op "Trillen en bellen"
Heb je ook de 6-tabs HTC Home plugin geinstalleerd?Goofyduck384 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:29:
Ik krijg het 6 tabbladen idee niet echt voor elkaar...
Staat in de OP bij punt 9
Anders weet ik het ook niet
Ik heb een alternatieve ROM geinstalleerd waarbij een aantal aanpassingen zijn gedaan:Anoniem: 126081 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:36:
[...]
H ik heb maar totaal 31 MB en jij 50 hoe kan dat ?
1) Geen externe ROM (daar staan alle applicaties die na een hard reset automatisch geinstalleerd worden)
2) Het externe geheugen gedeelte wordt bij je normale geheugen toegevoegd (het zou zelfs 55mb moeten zijn)
3) Een pagepool hack waardoor je (afhankelijk van de gekozen pagepool) meer geheugen vrij kan krijgen ten koste van je performance of andersom.
Je telefoon moet echter wel CID unlocked zijn (niet te verwarren met SIM unlocked). Normaal mag je alleen officiele ROM upgrades installeren van t-mobile of HTC, afhankelijk waar het apparaat van is. Nadat je hem CID unlocked hebt kan je zelfs je eigen ROM maken en die erop knallen, en daar wordt het interessant.
Ik heb de vraag eerder gesteld in dit topic maar geen antwoord gekregen, het is voor mij onduidelijk of er uitgelegd mag worden hoe je dit (CID unlocked) doet aangezien het beleid van tweakers.net nogal vaag is over de grijze gebieden.
Leuk ding =)! ik heb hem besteld en ik verwacht hem morgen nog binnen =).
No animals were harmed in the making of this comment.
Telefoonfunctie uitzetten in Comm Mgr = flight modeAnoniem: 208554 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:06:
[...]
Dit is niet helemaal zoals het het beste werkt. Je kunt dan het beste de telefoonfunctie uitschakelen in de Comm-manager. Als je FlightModus inschakelt kun je ook geen gebruik meer maken van WLAN enz.

Daarbij: als je 's nachts niet gestoord wilt worden door mensen die je snachts wakker bellen, dan kan ik me ook niet voorstellen dat je dan wel ff lekker gaat zitten WLANnen.
[ Voor 18% gewijzigd door DaSaN op 22-08-2007 14:42 ]
Nee dat kan hier niet. Vanavond gooi ik de walktrough online om een rom te updaten en een cid te unlocken.DaPoztMaster schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:28:
[...]
Ik heb een alternatieve ROM geinstalleerd waarbij een aantal aanpassingen zijn gedaan:
1) Geen externe ROM (daar staan alle applicaties die na een hard reset automatisch geinstalleerd worden)
2) Het externe geheugen gedeelte wordt bij je normale geheugen toegevoegd (het zou zelfs 55mb moeten zijn)
3) Een pagepool hack waardoor je (afhankelijk van de gekozen pagepool) meer geheugen vrij kan krijgen ten koste van je performance of andersom.
Je telefoon moet echter wel CID unlocked zijn (niet te verwarren met SIM unlocked). Normaal mag je alleen officiele ROM upgrades installeren van t-mobile of HTC, afhankelijk waar het apparaat van is. Nadat je hem CID unlocked hebt kan je zelfs je eigen ROM maken en die erop knallen, en daar wordt het interessant.
Ik heb de vraag eerder gesteld in dit topic maar geen antwoord gekregen, het is voor mij onduidelijk of er uitgelegd mag worden hoe je dit (CID unlocked) doet aangezien het beleid van tweakers.net nogal vaag is over de grijze gebieden.
Dat kan dus wel hoor!Anoniem: 108939 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:27:
[...]
Kunt niet eens n eigen alarmmuziekje kiezen ervoor. Evenals dat hij niet tegelijk kan trillen en ringtone afspelen.
Op zich is deze opmerking prima, maar eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe dan. Of staat dat gewoon in de manual. Ik hoop deze telefoon morgen te gaan halen, dus ik ben best benieuwd naar dit soort zaken. Ik vind het toch wel handig als een telefoon de trilfunctie kan gebruiken terwijl er ook een ringtone af gaat.
Ook precies de reden dat ik de telefoon 's-nachts helemaal uit zet.DaSaN schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:39:
[...]
Telefoonfunctie uitzetten in Comm Mgr = flight mode
Daarbij: als je 's nachts niet gestoord wilt worden door mensen die je snachts wakker bellen, dan kan ik me ook niet voorstellen dat je dan wel ff lekker gaat zitten WLANnen.
tijdens mijn slaap WLAN ik inderdaad niet zo veel
Wat betreft trillen en ringtone tegelijkertijd: kijk een post of 10 terug, daar staat hoeRum schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:02:
[...]
Op zich is deze opmerking prima, maar eigenlijk ben ik wel benieuwd hoe dan. Of staat dat gewoon in de manual. Ik hoop deze telefoon morgen te gaan halen, dus ik ben best benieuwd naar dit soort zaken. Ik vind het toch wel handig als een telefoon de trilfunctie kan gebruiken terwijl er ook een ringtone af gaat.
Oeps... veel geschreeuw, weinig lezen...Svennie schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:08:
[...]
Wat betreft trillen en ringtone tegelijkertijd: kijk een post of 10 terug, daar staat hoe

Dat is een vrij makkelijke instelling die je absoluut tegenkomt als je een beetje rondsnuffelt in het instellingenmenu van je touch (hint: kijk eens bij phone).Rum schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 15:02:
[...]
Ik mag toch wel verwachten dat je niet alles voorgekauwd hoeft te krijgen als tweaker?
edit: ik lees dat je hem nog niet hebt... wacht dan met dit soort vragen tot je hem wel hebt en zlef ermee geexperimenteerd hebt.
[ Voor 8% gewijzigd door DaSaN op 22-08-2007 15:50 ]
Jepz, dat was het. Deze was ik nog vergeten te installen. Nu doet hij het wel ja! Dank je welSvennie schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:59:
[...]
Heb je ook de 6-tabs HTC Home plugin geinstalleerd?
Staat in de OP bij punt 9
Anders weet ik het ook niet
Correctie.DaSaN schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:39:
[...]
Telefoonfunctie uitzetten in Comm Mgr = flight mode IS GEEN! flight mode
Flight mode is geen draadloze verbindingen aan (dus geen GSM, GPRS, Wifi, Bluetooth). Als je flight mode aanzet worden die verbindingen allemaal afgeschakeld en ben je dus onbereikbaar. Als je je telefoonverbinding handmatig uitzet terwijl je een wifi of bluetooth verbinding hebt schakelt je telefoon niet naar flight mode! Wifi en bluetooth blijft gewoon bruikbaar. Flight mode krijg je pas als je OF flight mode selecteert in de comm manager (duh) OF alle andere dataverbindingen uitvinkt (en dan licht het flight mode icoontje dus ook op in je comm manager).
Jouw verhaal klopt dus alleen onder de omstandigheden dat je geen andere dataverbindingen open hebt. Nu zal dat bij de meeste mensen op de meeste momenten wel zo zijn maar het klopt niet per se.
[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-08-2007 16:16 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Iemand al de PVADIET Rom geprobeerd? Hier zitten standaard al allerlei applicaties bij inbegrepegn en de 6 tab plugin. Opzich handig voor als je een hardreset doet. Aan de andere kant is het onzin omdat je dat ook d.m.v. een backup kan doen. Niettemin ben ik benieuwd naar de ervaringen met deze rom
ja dat heb ik al gehad alleen dan trilt ie eerst en dan pas de ringtone. En dat wil dan weer nietSvennie schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:56:
[...]
Start->instellingen->telefoon Telefoon tab
Beltoontype instellen op "Trillen en bellen"
Mijn sony ericsson s700i kon dat ook prima.
Kzal de handleiding er nog eens bijpakken, maar ik kon bij de functies van het alarm niet voor een optie als bladeren ( naar een bestand ) zoeken. Alleen kiezen uit alarm2, alarm5 en allerlei bliepjes. In de handleiding op blz 64 staat ook niks nuttigs. Alleen dat je geluiden kunt kiezen als alarm.
Kheb de ringtone die ik als alarm wil in de ringtone map gezet, maar zal m s verplaatsen om te zien wat er dan gebeurd.
edit:
Kheb wat gevonden zo te zien.
Mp3 werkt niet. Alleen wav en wma kunnen gebruikt worden. Deze bestanden moeten dan ook nog in de windows folder worden gegooid. Ik ga ff een wma maken om te zien of het ook kan als je hem in de ringtones folder gooit.
edit2:
wma werkt niet.Kga nu wav proberen. Wel stom dat ie wel mp3 als ringtones kan afspelen, maar het alarm niet...
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 108939 op 22-08-2007 17:06 ]
Even een heel stomme vraag maar hoe kan ik dat bestand editten in \windows\ ik kan er niet bij via mn pc en via de touch zelf kan ik wel selecteren maar niet editten.
Het gaat er dus om om dit bestand te wijzigen.
1) Hoe pas ik mijn locatie aan in de weather plugin?
Heel simpel! Pas het bestand HH_0409_WeatherCities die te vinden is in \Windows\ aan met de volgende inhoud:
Edit: even hidden files aanzetten in windows doet de truuk. Nwe install dus hetstond nog uit
Edit 2: maar nog steeds geen mogelijkheid om dat bestand te wijzigen, system file
Heel simpel! Pas het bestand HH_0409_WeatherCities die te vinden is in \Windows\ aan met de volgende inhoud:
Edit: even hidden files aanzetten in windows doet de truuk. Nwe install dus hetstond nog uit
Edit 2: maar nog steeds geen mogelijkheid om dat bestand te wijzigen, system file
[ Voor 86% gewijzigd door nadd op 22-08-2007 17:23 ]
Ik ben benieuwd naar ervaringen m.b.t. de telefoon op zich. Ik overweeg om een 22.50 abbo van Vodafone te nemen i.c.m. de HTC Touch. Wat zijn de nadelen van het toestel? Waar moet ik op letten?
Anoniem: 230462
wma gaat wel , je moet hem plaatsen in windows\ringsAnoniem: 108939 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:41:
[...]
ja dat heb ik al gehad alleen dan trilt ie eerst en dan pas de ringtone. En dat wil dan weer niet
Mijn sony ericsson s700i kon dat ook prima.
Kzal de handleiding er nog eens bijpakken, maar ik kon bij de functies van het alarm niet voor een optie als bladeren ( naar een bestand ) zoeken. Alleen kiezen uit alarm2, alarm5 en allerlei bliepjes. In de handleiding op blz 64 staat ook niks nuttigs. Alleen dat je geluiden kunt kiezen als alarm.
Kheb de ringtone die ik als alarm wil in de ringtone map gezet, maar zal m s verplaatsen om te zien wat er dan gebeurd.
edit:
Kheb wat gevonden zo te zien.
Mp3 werkt niet. Alleen wav en wma kunnen gebruikt worden. Deze bestanden moeten dan ook nog in de windows folder worden gegooid. Ik ga ff een wma maken om te zien of het ook kan als je hem in de ringtones folder gooit.
edit2:
wma werkt niet.Kga nu wav proberen. Wel stom dat ie wel mp3 als ringtones kan afspelen, maar het alarm niet...
en gaan met die banaan
SuperAnoniem: 230462 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:43:
[...]
wma gaat wel , je moet hem plaatsen in windows\rings
en gaan met die banaan
edit:
Werkt helaas niet:S Kheb al meerdere wma bestanden geprobeerd en ze worden allemaal niet gezien. Ik snap er niks van. Heb nu al 2 uur verspild aan die wekker
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 108939 op 22-08-2007 18:05 ]
Ok, ben er nu volgens mij achter dat verborgen bestanden uit stonden. Dit zou dus een reden kunnen zijn dat ik de bestanden niet zag.ione schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:27:
Gisterenavond dus de 6tab plugin geprobeerd te installeren. na de install niet meteen een reset gedaan, maar eerst geprobeerd de bestanden te renamen.
Maar wat moet ik doen als ik al de 0413 bestanden heb en na de installatie staat er ook een 0409 bestand. De 13 weggooien/renamen en dan de 09 renamen naar 13???
Ik wil het vanavond opnieuw gaan proberen.
Heb ik ook al gevraagd, dus een topic doorlezen werkt altijdnadd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 16:54:
Even een heel stomme vraag maar hoe kan ik dat bestand editten in \windows\ ik kan er niet bij via mn pc en via de touch zelf kan ik wel selecteren maar niet editten.
Gewoon ff TotalCommander installeren
Die tijd had je je kunnen besparen door een third party apllicatie te installeren:).Anoniem: 108939 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:47:
[...]
SuperKwilde t net gaan proberen. Wav bestanden worden zo snel enorm groot, waardoor je beperkt raakt. Misschien iets voor de OP om erin te zetten? Er zullen vast veel meer mensen zijn voor wie windows mobile nieuw is.
edit:
Werkt helaas niet:S Kheb al meerdere wma bestanden geprobeerd en ze worden allemaal niet gezien. Ik snap er niks van. Heb nu al 2 uur verspild aan die wekker
ik gebruik zelf SPB Time, maar er zijn ook talloze freeware alternatieven beschikbaar. Google er eens op zou ik zo zeggen.
Ah ok ja maar als je gehaast een topic doorleest mis je dus wel eens wat.Goofyduck384 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 18:17:
[...]
Heb ik ook al gevraagd, dus een topic doorlezen werkt altijd
Gewoon ff TotalCommander installeren
En nog even voor de volledigheid de downloadlink:
http://www.ghisler.com/pocketpc.htm
[ Voor 14% gewijzigd door nadd op 22-08-2007 18:46 ]
@ DaSaN
Heb je idd gelijk in
Ga er ook nog eens naar zoeken.
Net de nieuwe HTC Home van de Kaiser geinstalleerd. Nu 5 tabs ipv de 3. Hoor er 6 te krijgen, maar ik heb er nu iig al 5
Ik laat het maar zo. Nu eindelijk eens de icoontjes veranderen.
Heb je idd gelijk in
Ga er ook nog eens naar zoeken.
Net de nieuwe HTC Home van de Kaiser geinstalleerd. Nu 5 tabs ipv de 3. Hoor er 6 te krijgen, maar ik heb er nu iig al 5
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 108939 op 22-08-2007 18:32 ]
Anoniem: 148526
Heb een vraagje over de accessoires voor HTC toestellen (heb zelf een Touch)
Ben op zoek naar zo'n mini usb naar 3,5mm audio jack/plug.
Bij de topic van onder andere de HTC P3300 staat dat je die kan bestellen via Expansys en Doml.com maar hebben jullie enig idee of winkels zoals Belcompany, Phonehouse en T for Telecom deze accessoires ook verkopen?
Ben op zoek naar zo'n mini usb naar 3,5mm audio jack/plug.
Bij de topic van onder andere de HTC P3300 staat dat je die kan bestellen via Expansys en Doml.com maar hebben jullie enig idee of winkels zoals Belcompany, Phonehouse en T for Telecom deze accessoires ook verkopen?
Anoniem: 229993
is iemand toevallig een "slide to unlock" programma tegen gekomen 
heb er net 1tje voor wm2003 gezien.. leek me wel leuk
heb er net 1tje voor wm2003 gezien.. leek me wel leuk
Anoniem: 230121
Hallo allemaal,
ik ben misschien heeel erg dom, maar ik heb nu Total Commander op mijn pc gezet en zie mijn c en d schijf o.a. maar mijn mobiel app. zie ik niet in het lijstje....??
Anyone die me kan zeggen wat ik fout doe??
HavanaClub (Jan-Thijs)
ik ben misschien heeel erg dom, maar ik heb nu Total Commander op mijn pc gezet en zie mijn c en d schijf o.a. maar mijn mobiel app. zie ik niet in het lijstje....??
HavanaClub (Jan-Thijs)
Anoniem: 92670
De tekst voor het ophalen van het weerDaPoztMaster schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:16:
[...]
Eeuhm.. Wat wou je vertalen? De engelstalige icoontjes??
Voor startpost:
Voor iedereen die liever aait dan drukt:
Register: HKLM\Software\OEM\TFLOSettings
Daar kun je de FingerPressure vanaf zijn standaardwaarde (2728) naar beneden brengen.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 92670 op 22-08-2007 20:45 ]
Anoniem: 216827
heb sinds gisteren dit leuke toestel is wel even wenne na mijn nokia n95
moet zeggen ben al wel wat leuke dingen tegen gekomen hiervoor jongens bedankt
moet zeggen ben al wel wat leuke dingen tegen gekomen hiervoor jongens bedankt
Meer MBRAM voor programmas beschikbaar? Nu kan het met een applicatie zonder te flashen! Ik raad iedereen aan om het naar 4MB te zetten. Dit werkt op alle Touch telefoons voor zover ik weet
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=324594
Hier de stappen:
- Download en Unpack "Change pagepool size TOUCH.zip"
- Maak verbinding met activesync
- KopieerEnableRapi.cab naar je apparaat en start het op.
- Maak een backup met "backup.bat" (duurt paar seconden) en kijk daarna of "backup.nb" aangemaakt is!
- open het bat bestand (duurt ook maar paar seconden met de pagepoolgrootte naar keuze! (ex: 4mb = 4mb pool.bat)
- Soft reset en veel plezier met de nieuwe pagepoolgrootte
!
Mocht er iets mis gaan (wenig kans, maar toch) open dan restore.bat!
Hier de stappen:
- Maak een backup met "backup.bat" (duurt paar seconden) en kijk daarna of "backup.nb" aangemaakt is!
- open het bat bestand (duurt ook maar paar seconden met de pagepoolgrootte naar keuze! (ex: 4mb = 4mb pool.bat)
- Soft reset en veel plezier met de nieuwe pagepoolgrootte
Misschien al eens voorbij gekomen, maar m.b.t. de handschrift herkenning:
Als ik de transcriber van de OP download is alles engels, ook de herkenning. Iemand hier een oplossing voor? Want het zou wat makkelijker zijn als deze Nederlands is. Dit kan ik nu niet veranderen op mn telefoon
Als ik de transcriber van de OP download is alles engels, ook de herkenning. Iemand hier een oplossing voor? Want het zou wat makkelijker zijn als deze Nederlands is. Dit kan ik nu niet veranderen op mn telefoon
Heb wat gezocht, en kwam dit tegen:Goofyduck384 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:25:
Misschien al eens voorbij gekomen, maar m.b.t. de handschrift herkenning:
http://m.vanoosten.tripod.com/
Ik weet niet in hoeverre dit compatible is met WM6, maar ik vermoed dat het gewoon werkt. Ik heb het nog niet gebruik overigens, maar zal het wellicht straks even proberen.
Heb hem hier ook: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=396Dannydeman schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:29:
[...]
Heb wat gezocht, en kwam dit tegen:
http://m.vanoosten.tripod.com/
Ik weet niet in hoeverre dit compatible is met WM6, maar ik vermoed dat het gewoon werkt. Ik heb het nog niet gebruik overigens, maar zal het wellicht straks even proberen.
WWE roms hebben alleen het engelswoordenboek geinstalleerd en mensen willen ook graag Nederlands hebben. Nu is er een nederlandswoordenboek voor smsen voor zowel windows mobile 5 en 6 roms!
wat wil dit zeggenDannydeman schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:11:
Meer MBRAM voor programmas beschikbaar? Nu kan het met een applicatie zonder te flashen! Ik raad iedereen aan om het naar 4MB te zetten. Dit werkt op alle Touch telefoons voor zover ik weet
Hier de stappen:
- Soft reset en veel plezier met de nieuwe pagepoolgrootte!
I strongly recommend flashing USPL before doing this. It isn't necessary, but if you're device fails to start you want to be able to flash a rom from bootloader!
heb jij dit ook gedaan of heb je deze stap overgeslagen
Dat als het verkeerd gaat dan kan je geen nieuwe rom erin gooien en is je touch dood. Even opletten dus.kloon schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:56:
[...]
wat wil dit zeggen
I strongly recommend flashing USPL before doing this. It isn't necessary, but if you're device fails to start you want to be able to flash a rom from bootloader!
heb jij dit ook gedaan of heb je deze stap overgeslagen
Dat ding in jouw link is perfect.
dat flashen, is dat doenbaar ?DaannO schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 22:02:
[...]
Dat als het verkeerd gaat dan kan je geen nieuwe rom erin gooien en is je touch dood. Even opletten dus.
Ach, een beetje overdreven. Je kan het natuurlijk wel doen, want mocht alles in de soep lopen door bijvoorbeeld stroomuitval, dan heb je een bootloader die roms kan overschrijven. Anders ben je redelijk de sjaak. USPL moet je sowieso doen denk ik, als je jezelf bezighoud met roms dan.DaannO schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 22:02:
[...]
Dat als het verkeerd gaat dan kan je geen nieuwe rom erin gooien en is je touch dood. Even opletten dus.
USPL zorgt ervoor dat je CIDLock eraf gaat. Dit is een lock die ervoor zorgt dat je alleen legaal verkregen roms op de de Touch kan zetten, met die USPL patch kan je ALLE roms er op zetten. USPL werkt heel veilig en snel en werkt vrijwel altijd. Maar nogmaals, het is NIET nodig, het is gewoon een tip voor als je uber-veilig wil zijn.
hebben jullie de CIDLock eraf gesmeten of niet ?
Anoniem: 228918
Dat heb ik echt niet voor niets neergezet en is niet overdreven! Je flashed namelijk wel degelijk een heel klein gedeelte van de rom met mijn tool. Een hard reset zet dit niet terug. Mocht de lokatie die hij overschrijft niet de pagepool zijn dan heb je toch echt een probleem zonder USPL!Dannydeman schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 22:07:
[...]
Ach, een beetje overdreven. Je kan het natuurlijk wel doen, want mocht alles in de soep lopen door bijvoorbeeld stroomuitval, dan heb je een bootloader die roms kan overschrijven. Anders ben je redelijk de sjaak. USPL moet je sowieso doen denk ik, als je jezelf bezighoud met roms dan.
USPL zorgt ervoor dat je CIDLock eraf gaat. Dit is een lock die ervoor zorgt dat je alleen legaal verkregen roms op de de Touch kan zetten, met die USPL patch kan je ALLE roms er op zetten. USPL werkt heel veilig en snel en werkt vrijwel altijd. Maar nogmaals, het is NIET nodig, het is gewoon een tip voor als je uber-veilig wil zijn.
Zeker. Als je niet zeker bent van je zaak dan moet je even wachten op de walktrough.
Weet iemand waar ik een orginele Touch rom kan vinden? Ik kan hem nergens vinden.
Anoniem: 148526
Zijn er al mensen met gebruikers ervaringen met zo'n mini usb adapter naar 3,5mm en een HTC Touch? Had hiervoor wat problemen met me Qtek 8020 en een 2,5mm naar 3,5mm adapter waar maar geluid uit 1 oordopje kwam. Bij Pdashop etc verkopen ze wel van de verloopstukjes maar daar komen nog verzendkosten bij. Daarom mijn vraag of iemand zulke dingen in een winkel heeft zien liggen (bijvoorbeeld Belcompany, Phonehouse, T for Telecom etc)
Ik heb deze geinstalleerd op mn mobiel, maar nog steeds kan ik hem niet instellen als Nederlands ofzo..DaannO schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:31:
[...]
Heb hem hier ook: http://www.allaboutphones.../viewtopic.php?f=48&t=396
WWE roms hebben alleen het engelswoordenboek geinstalleerd en mensen willen ook graag Nederlands hebben. Nu is er een nederlandswoordenboek voor smsen voor zowel windows mobile 5 en 6 roms!
En de woordherkenning is wel iets beter, maar nog steeds is het vooral engels...
De enige orginele rom die ik ken is de dopod rom waar de big storage versie weer op is gebasseerd. De rest zijn allemaal dumps.DaannO schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:01:
[...]
Zeker. Als je niet zeker bent van je zaak dan moet je even wachten op de walktrough.
Weet iemand waar ik een orginele Touch rom kan vinden? Ik kan hem nergens vinden.
Mjah een dump is ook prima maar zit zeker geen install prog bij. Das ook weer niet handig. Heb je een link misschien van beide?Anoniem: 228918 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:21:
[...]
De enige orginele rom die ik ken is de dopod rom waar de big storage versie weer op is gebasseerd. De rest zijn allemaal dumps.
Molski heeft ook een nederlands woordenboek gemaakt. Deze werkte altijd erg goed:Goofyduck384 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:20:
[...]
Ik heb deze geinstalleerd op mn mobiel, maar nog steeds kan ik hem niet instellen als Nederlands ofzo..
En de woordherkenning is wel iets beter, maar nog steeds is het vooral engels...
http://www.molski.biz/forum/viewtopic.php?t=21
Dat zijn de raw dumps die je ziet in de post van de big storage. Ik zou niet weten hoe je die omzet naar een flashable rom. De orginele dopod staat daar ook ergens, maar dat is inclusief IPL/SPL (kan je ook niet laden vanuit de bootloader door de CID) e.d. Ik zou gewoon de OS-only big storage pakken.DaannO schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:22:
[...]
Mjah een dump is ook prima maar zit zeker geen install prog bij. Das ook weer niet handig. Heb je een link misschien van beide?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 228918 op 22-08-2007 23:32 ]
Deze werkt gewoon met de Transcriber functie? Want ook na deze te hebben geinstalleerd kan ik nog steeds mijn "recognition" niet vervangen voor Nederlands ofzo..Anoniem: 228918 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:23:
[...]
Molski heeft ook een nederlands woordenboek gemaakt. Deze werkte altijd erg goed:
http://www.molski.biz/forum/viewtopic.php?t=21
Heeft dit bestandje van jou nog een bepaalde handeling nodig? Of alleen installeren en dan moet hij het doen?
Ik snap het namelijk niet echt. Of moet ik zelfs helemaal afstappen van dat Transcriber?
Mjah het moet wel een beetje toegankelijk zijn voor gebruikers ivm de waltrough. Ik kijk nog wel even rond, bedankt.Anoniem: 228918 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:31:
[...]
Dat zijn de raw dumps die je ziet in de post van de big storage. Ik zou niet weten hoe je die omzet naar een flashable rom. De orginele dopod staat daar ook ergens, maar dat is inclusief IPL/SPL (kan je ook niet laden vanuit de bootloader door de CID) e.d. Ik zou gewoon de OS-only big storage pakken.
Je zal in je walkthrough moeten zetten "eenmaal geflashed is niet meer terug". Aangezien er geen orginele nederlandse roms zijn totdat providers een patch uitbrengen. Dit zou het ook weer veiliger maken ivm CID-lock.DaannO schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:34:
[...]
Mjah het moet wel een beetje toegankelijk zijn voor gebruikers ivm de waltrough. Ik kijk nog wel even rond, bedankt.
Mjah de disclaimer is wel in orde tot nu toe.Anoniem: 228918 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:38:
[...]
Je zal in je walkthrough moeten zetten "eenmaal geflashed is niet meer terug". Aangezien er geen orginele nederlandse roms zijn totdat providers een patch uitbrengen. Dit zou het ook weer veiliger maken ivm CID-lock.
yes eindelijk er een gekocht.
heb het regbestand gedownload en geinstalleerd maar weet niet hoe je dat kan veranderen.
ik bedoel het register dus.ik wil het toetsenbord ook zwart hebben zoals in het beginvoorbeeld.
Register: HKLM\Software enz.. hoe doe je dit?
en de iphone look.ook binnen maar krijg hem niet geinstalleerd.
oogjes worden erg moe..thanx voor degene die dit me wil uitleggen.
heb het regbestand gedownload en geinstalleerd maar weet niet hoe je dat kan veranderen.
ik bedoel het register dus.ik wil het toetsenbord ook zwart hebben zoals in het beginvoorbeeld.
Register: HKLM\Software enz.. hoe doe je dit?
en de iphone look.ook binnen maar krijg hem niet geinstalleerd.
oogjes worden erg moe..thanx voor degene die dit me wil uitleggen.
Transcriber is idd engels.. sorry.Goofyduck384 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:33:
[...]
Deze werkt gewoon met de Transcriber functie? Want ook na deze te hebben geinstalleerd kan ik nog steeds mijn "recognition" niet vervangen voor Nederlands ofzo..
Heeft dit bestandje van jou nog een bepaalde handeling nodig? Of alleen installeren en dan moet hij het doen?
Ik snap het namelijk niet echt. Of moet ik zelfs helemaal afstappen van dat Transcriber?
Heb geen gratis oplossing kunnen vinden die helemaal werkt.
- edit -
Kan dat nog in de OP verwerkt?
[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 23-08-2007 01:41 ]
Anoniem: 102861
Ik zag dat de Touch alleen EDGE en GPRS ondersteunt.
Nu wil ik graag bij Hi eindeloos online erbij nemen voor onderweg enzo maar is dit nu wel verstandig?
Hi eindeloos biedt 128Kbps up / 64 Kbps down en GPRS is 32-48kbps.
Heeft iemand deze vorm van internet op de touch en kan je met andere telefoons die sneller internet ondersteunen echt veel meer snelheid behalen?
Nu wil ik graag bij Hi eindeloos online erbij nemen voor onderweg enzo maar is dit nu wel verstandig?
Hi eindeloos biedt 128Kbps up / 64 Kbps down en GPRS is 32-48kbps.
Heeft iemand deze vorm van internet op de touch en kan je met andere telefoons die sneller internet ondersteunen echt veel meer snelheid behalen?
Huh heb je het op je pc gezet? De 32 bit version gedownload?Anoniem: 230121 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:25:
Hallo allemaal,
HavanaClub (Jan-Thijs)
Je moet de pocket version hebben, zoek even naar de *.cab en installeer die op je Touch.
Anoniem: 229993
Weet iemand of het mogelijk is om de standaard namen van de programma's te veranderen??
ik wil bijv. gCalc veranderen in Rekenmachine of Calculator
Anoniem: 230126
Hallo,
Weet er iemand hoe ik die automatische updates van het weerbericht kan uitschakelen?
Dan staat mijn GPRS meer dan een uur aan.
En ik kan dan niet bellen.
Weet er iemand hoe ik die automatische updates van het weerbericht kan uitschakelen?
Dan staat mijn GPRS meer dan een uur aan.
En ik kan dan niet bellen.
Ja hoor, ga naar windows\startmenu\programma's en verander naar hartelust de naam van je programma!Anoniem: 229993 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 02:45:
Weet iemand of het mogelijk is om de standaard namen van de programma's te veranderen??
Dit topic is gesloten.
Let op:
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.
Graag ontopic! Discussieren over abonnementen hoort hier niet thuis. Daar zijn andere sites voor.