[TFT] Samsung Nieuws & Discussie Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 32.807 views sinds 30-01-2008

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-06 15:40
Anoniem: 93354 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:51:
Wat betreft pixel mapping, als je een pc hebt doen je drivers dat toch voor je? ik game niet vaak maar speel af en toe nog wel eens een oude game, dan is het toch wel fijn als het beeld goed word gezet.
pc wel denk ik, maar voor de PS3 moet het scherm het ondersteunen

Anoniem: 239988

Ik wil een Samsung 940BW bestellen, maar mijn vraag is: Kan je er op tv kijken en is het een goed scherm op op te gamen? En moet ik steeds snoeren verwisselen om, om te switchen naar PC of TV?

Anoniem: 114719

Kabuto_Raiger schreef op donderdag 27 december 2007 @ 02:07:
[...]

Ik heb wat testjes gedaan met mijn X360 (ok tis geen PS3 maar komt op hetzelfde neer :P ) en voor het mooie beeld mag je zelf oordelen ^^

http://img.photobucket.co...uto_Raiger/Picture007.jpg

http://img.photobucket.co...uto_Raiger/Picture006.jpg
Ligt het aan mij of is het beeld erg donker? zo ziet dit spel er bij mij op mijn samsung le32n71bx televisie niet uit.

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:43
Ik heb sinds een uurtje een 226cw op mijn bureau staan..

Mijn eerste gedachten (voor vergelijking; hiervoor had ik een brak packard bell 17'' monitortje);
Wow, wat groot.. Voor zover ik weet geen dode pixels, en de kleuren zijn heel mooi..

Zoals beloofd komt er binnenkort een user review aan..

edit; en daar is die dan ;) http://tweakers.net/productreview/5923

[ Voor 10% gewijzigd door BHStar op 27-12-2007 18:54 ]

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-06 19:57

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

geemfriek schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:28:
[...]

ziet er netjes uit! ik neem aan dat dat in 720p mode is?
nog 2 vraagjes :

1) is de 245B van ongeveer even goede kwaliteit als de 226CW?
2) het niet hebben van 1:1 pixelmapping, is dat echt zo storend? Op de PS3 zal ik op ong. 2meter van de monitor zitten (als je hem op 1080p zet krijg je normaal scaling/stretching) :X
actually me X360 staat ingesteld op 1920*1080 ;)
en ik ervaar het ontbreken van pixelmapping niet echt als storend ofzo :)

@ICTSale kan aan het level liggen denk ik, was bezig met een trenchrun in Ace Combat 6. twas vrij donker in dat level :)

[ Voor 9% gewijzigd door Kabuto_Raiger op 27-12-2007 23:01 ]

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:29
Voor iedereen die denkt dat pixelmapping voor een beter beeld zorgt als ze er een console op willen aansluiten: de meeste monitoren (bv de populaire HP 2007/2207) doen alleen aan 1:1 pixelmapping bij 4:3 verhoudingen. Als je de ps3 er bv op aansluit wordt het beeld net zoals de Samsungs uitgerekt .

Ik ben zelf nl ook op zoek naar een goede monitor voor mijn ps3 en xbox360 en op diverse Duitse forums heb ik gelezen dat de 1:1 pixelmapping dus larie is als het op consoles aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Dus tenzij je een monitor haalt die een native res van een console ondersteund zijn ze eigenlijk ''waardeloos'' om op te gamen met je console? jammer, dacht dat ik mijn monitor meteen mooi kon gebruiken voor als ik een ps3 zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Zo vandaag de 2232bw en 226cw bij de mycom echt in de winkel op een pc gezien en ik vond de 226cw toch wel de mooiste. De 2232bw had zichbaar backlight bleeding bij zwart en rood maar bij de 226cw kon ik het niet zien. Gelijk maar besteld aangezien ze geen model meer op voorraad hadden dus hopelijk over een dag of 8 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit topic is vol, een nieuw deel is onderweg en zal binnenkort geopend worden :)

Tadaa: [TFT] Samsung Nieuws & Discussie Topic - Deel 6

[ Voor 30% gewijzigd door Pollewob op 31-12-2007 11:11 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Waarschuwing
Omdat dit blijkbaar niet bij iedereen in het achterhoofd zit. Wat willen we niet zien:

* Vragen. Dit is niet 'Het grote Samsung TFT Vragen & Problemen Topic'. Goede vragen zijn een eigen topic waard en de grote topics zijn niet de plaats om je (simpele) vragen te dumpen.
* Gemiep over leverbaarheid, levertijden, prijzen en dergelijke.
* "Ik heb er ook één besteld !"
* "Mijne is ook binnen, wat issie mooj zeg !" Hier heeft echt helemaal niemand wat aan. Als je dan echt wat wilt toevoegen maak dan een productreview op de frontpage.

En meer van dergelijke reacties. Deze zijn in dit topic niet gewenst. Ook kunnen dergelijke posts door de mods verwijderd worden.

Bij herhaling kunnen posts als dit je een Officiele Waarschuwing opleveren !