Die framedrops zitten in het spel. Ik moet zeggen ik heb hem gewoon op 12x draaien en het is niet heel aanwezig. Kan best dat het em in je 5x zit. Ik zou zeggen stel hem gewoon in op 8 keer. Mooie tussenweg en je kan zien of het minder wordt. Word alleen wel weer schroeveniFlow schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:51:
Hebben meer mensen last van flinke frameratedrops en veel 'please wait loading' schermen tijdens het spelen? Ook zie ik wel érg vaak de textures worden opgebouwd; het scherm begint als een vaag plaatje met low res textures en wordt pas na een paar seconden zoals het er echt uit hoort te zien.
Het zou kunnen zijn dat ik hier last van heb omdat mijn DVD speler op 5x draait (ivm geluid); hij is continu aan het seeken... Kan iemand die hem op de standaard 12x heeft draaien hier wellicht iets over zeggen?
Voor de rest erg leuk spel, baal er alleen van dat ik uiteindelijk toch voor een soldier ben gegaan. Kan volgens mij meer plezier hebben met biotics e.d.Maarja, na 10 uur spelen begin je niet zomaar opnieuw...
Ik ben als Vanguard begonnen en na 10 uur opnieuw begonnen als soldier. Je kan namelijk als je de game uitgespeeld hebt bepaalde abilities toevoegen aan de vanguard. Standaard kan een vanguard geen sniper of assaultrifle gebruiken. Als je met beide guns 150 kills gemaakt hebt unlock je deze voor andere classes. De beste manier om dat te doen is dus met een soldier beginnen.
Ik ben nu soldier en best een brave jongen. Ga hem hierna met een gigantische vanguard bitch spelen. Even de biotics misbruiken