Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
iFlow schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:51:
Hebben meer mensen last van flinke frameratedrops en veel 'please wait loading' schermen tijdens het spelen? Ook zie ik wel érg vaak de textures worden opgebouwd; het scherm begint als een vaag plaatje met low res textures en wordt pas na een paar seconden zoals het er echt uit hoort te zien.

Het zou kunnen zijn dat ik hier last van heb omdat mijn DVD speler op 5x draait (ivm geluid); hij is continu aan het seeken... Kan iemand die hem op de standaard 12x heeft draaien hier wellicht iets over zeggen?

Voor de rest erg leuk spel, baal er alleen van dat ik uiteindelijk toch voor een soldier ben gegaan. Kan volgens mij meer plezier hebben met biotics e.d. :( Maarja, na 10 uur spelen begin je niet zomaar opnieuw...
Die framedrops zitten in het spel. Ik moet zeggen ik heb hem gewoon op 12x draaien en het is niet heel aanwezig. Kan best dat het em in je 5x zit. Ik zou zeggen stel hem gewoon in op 8 keer. Mooie tussenweg en je kan zien of het minder wordt. Word alleen wel weer schroeven :9

Ik ben als Vanguard begonnen en na 10 uur opnieuw begonnen als soldier. Je kan namelijk als je de game uitgespeeld hebt bepaalde abilities toevoegen aan de vanguard. Standaard kan een vanguard geen sniper of assaultrifle gebruiken. Als je met beide guns 150 kills gemaakt hebt unlock je deze voor andere classes. De beste manier om dat te doen is dus met een soldier beginnen.

Ik ben nu soldier en best een brave jongen. Ga hem hierna met een gigantische vanguard bitch spelen. Even de biotics misbruiken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

kbloem schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:45:
Als je met beide guns 150 kills gemaakt hebt unlock je deze voor andere classes. De beste manier om dat te doen is dus met een soldier beginnen.
Geldt dat andersom dan niet (dus dat veel gebruik van biotics ook aan de soldier class extra biotic slots worden toebedeeld oid)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Shiverzz schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:05:
[...]

Geldt dat andersom dan niet (dus dat veel gebruik van biotics ook aan de soldier class extra biotic slots worden toebedeeld oid)?
Weet ik niet. Ik vond Vanguard in het begin best moeilijk. Daarom ben ik op advies van een reviewer van IGN overgestap op soldier. Was wat prettiger spelen in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Het combatsysteem schijnt wel een aardige instapdrempel te hebben ja, zeker zonder fatsoenlijke tutorial. We zien wel, ga in het begin gewoon een hoop dingen uitproberen om te kijken wat me het beste ligt, al wil ik wel zover mogelijk van het standaard shooter gevoel wegblijven.

Welke difficulty speel je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow, heb je difficulty levels? Btw, voor de mensen die em al hebben; hebben jullie tips voor beginners?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Muppet schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:09:
Ge - Wel - Dig Spel!!

de sfeer ... de looks ... het type spel! zomg!! ben helemaal happy. Gewoon zin om naar huis te gaan vanaf mijn werk om verder te gaan zeg maar :D
Knap als de game nog niet eens uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ja ik zou gewoon op medium beginnen(of normal). Ik merk dat ik er niet heel veel moeite mee heb. Ook zou ik voor een soldier beginnen. Hou er wel rekening mee dat het maar zo kan zijn dat je na een uur of 10 toch graag een andere klasse wil hebben.

Vanguard heb ik eerst 10 uur mee gespeeld en toen kwam ik er achter dat ik toch wat meer op afstand wou aanvallen. Daarvoor had ik een sniper nodig en dat kan met Vanguard niet. Toen ben ik als soldier verder gegaan. Als je vervolgens met een soldier 150 kills maakt met een sniper rifle kun je die ability vervolgens toeveogen aan de vanguard class en zou je opnieuw kunnen beginnen met een vanguard en dan wel een sniper rifle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
Volgens mij gebeurd dat op Tweakers wel vaker hoor. De meeste mensen die dat doen zijn echt fan van het betreffende spel en spelen het spel even "illegaal" omdat het niet wereldwijd gereleased wordt. Zodra het spel in NL in de schappen ligt wordt het vaak gelijk gekocht. En al zou iemand het spel niet origineel kopen dan heeft hij/zij volgens mij nog steeds geen probleem, ik denk niet dat de BSA of BIG ;) op tweakers gaat kijken wie er allemaal illigaal spelletjes zit te spelen.

Edit: Moet je niet je bericht editten als ik het quote :+

[ Voor 4% gewijzigd door appie1981 op 20-11-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Modbreak:Dat is nog geen reden om op deze manier te posten :{

Maar als ik een spel geweldig vind koop ik hem ja. Gun ik die makers ook wel. Heb alle Baldurs Gate / Planescape en Icewind dale + uitbreidingen ook allemaal legaal. Dat moet je gewoon belonen als je wilt dat ze ermee doorgaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 20-11-2007 15:49 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:05
appie1981 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:47:
[...]

Volgens mij gebeurd dat op Tweakers wel vaker hoor. De meeste mensen die dat doen zijn echt fan van het betreffende spel en spelen het spel even "illegaal" omdat het niet wereldwijd gereleased wordt. Zodra het spel in NL in de schappen ligt wordt het vaak gelijk gekocht.
Yeah right, alsof je aan je 360 gaat liggen rommelen (garantie weg, kans om van live te worden gekicked) omdat spellen niet overal tegelijk uit komen. Verder wil ik er helemaal geen waardeoordeel over vellen (oneindige discussie, waar geen zwart/wit antwoord op mogelijk is), maar de categorie mensen die jij beschrijft zal echt niet meer dan een kleine procent omvatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Dit soort games zijn het geld gewoon waard. Maar dit topic gaat over Mass Effect en niet over het wel of niet spelen van illegale games....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Volgende keer een TR aanmaken en niet reageren in het topic ;)

[ Voor 107% gewijzigd door Crash op 20-11-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
*knip*
Blijf ontopic :)

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 20-11-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-10 18:31
Persoonlijke vete's regel je allebei maar in pm's.

Nog 3 nachtjes slapen! Hopelijk komt ie ook al een dagje vroeger uit, zoals Assassins Creed bij mij.

De karaktermodellen zien er in de filmpjes echt wel heel goed, net als de interactie en de dialogen. Het grote minpunt vind ik wel is dat je de acties van je AI-party niet kunt queuen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSamson schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:21:
Persoonlijke vete's regel je allebei maar in pm's.

Nog 3 nachtjes slapen! Hopelijk komt ie ook al een dagje vroeger uit, zoals Assassins Creed bij mij.

De karaktermodellen zien er in de filmpjes echt wel heel goed, net als de interactie en de dialogen. Het grote minpunt vind ik wel is dat je de acties van je AI-party niet kunt queuen
Dat verwacht ik wel, dat is met bijna elk spel zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

edit }:O

[ Voor 93% gewijzigd door Shiverzz op 20-11-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:20
Iedereen terug ontopic graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 04:58
Ok, dan begin ik maar als soldier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alikebap
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-08-2024
Kan je de snelheid van de xbox 360 dvd drive dan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Het valt me op dat gamespot niet echt positief is... 8.5 is matig positief als je ziet hoe andere games gereviewed worden. Nu is gamespot verre van betrouwbaar maar ze stellen toch een aantal zeer kritische punten aan de kaak. Zoals de problemen met de voertuigen en diverse bugs waar party members vast blijven zitten. Verder schijnt het lastig te zijn met je turret omlaag te vuren of iets te raken wat zich op een ander niveau bevind. Iemand die deze game al ''''err''' '''bezit''' hier ook iets van gemerkt?

@alikebap: voor zever ik weet niet maar misschien alleen als je een gemodde box bezit.... Ik zou het niet weten verder want ik heb een officiele 360.

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 20-11-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:59

Phydomir

Dennis

Sinds waarneer is 8.5 matig positief.

Als ik op school een 8.5 haalde was ik daar hardstikke blij mee!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:00:
Sinds waarneer is 8.5 matig positief.

Als ik op school een 8.5 haalde was ik daar hardstikke blij mee!
Idd, je hebt helemaal gelijk. Ik zou zeggen tegen de meesten: lees de review!

"Still, most players will be able to look past them (de fouten) and enjoy Mass Effect for what it is: A terrific role-playing game with great production values and fun, exciting action. "

85% is mssch wel iets te weinig, maar mensen die de review lezen, zullen nog altijd aangespoord worden om het spel aan te schaffen. Buiten de kritiek op die fouten, zijn ze namelijk vol lof over de game.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Darth Malak schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:52:
Verder schijnt het lastig te zijn met je turret omlaag te vuren of iets te raken wat zich op een ander niveau bevind. Iemand die deze game al ''''err''' '''bezit''' hier ook iets van gemerkt?
Heb ik inderdaad wat van gemerkt; als je met je voertuig bijvoorbeeld op een heuvel staat (bijv. met de neus omhoog) en je vuurt, dan raakt het projectiel een andere locatie dan waar je crosshair op stond. Is niet erg storend hoor, want zodra je de zoomknop hebt gevonden (RS indrukken terwijl je LT ingedrukt hebt) kun je van flinke afstand je targets uitschakelen. Gelijk een goede tip, want zonder dat zoomen is het bijna onmogelijk om iets op afstand te raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Darth Malak schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:52:
Het valt me op dat gamespot niet echt positief is... 8.5 is matig positief als je ziet hoe andere games gereviewed worden. Nu is gamespot verre van betrouwbaar maar ze stellen toch een aantal zeer kritische punten aan de kaak. Zoals de problemen met de voertuigen en diverse bugs waar party members vast blijven zitten. Verder schijnt het lastig te zijn met je turret omlaag te vuren of iets te raken wat zich op een ander niveau bevind. Iemand die deze game al ''''err''' '''bezit''' hier ook iets van gemerkt?

@alikebap: voor zever ik weet niet maar misschien alleen als je een gemodde box bezit.... Ik zou het niet weten verder want ik heb een officiele 360.
8.5 is natuurlijk nog steeds een heel behoorlijk punt, en ik ben er achter gekomen dat gamespot een van de weinige review sites is waar ik me meestal in hun oordeel kan vinden. whoa, lastige (foute) zin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Ik lees zoveel uiteenlopende meningen over dit spel, dat geen review/impressie me nog wat doet, ik check het vrijdag zelf wel.

[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 20-11-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
Zo uiteenlopend zijn de meningen toch niet? (toch niet tov bijvoorbeeld een Assassins Creed) 8.5 is het laagste cijfer dat gegeven wordt en alle sites vermelden dezelfde zaken.

Ook is het zo dat in tegenstelling tot andere sites, GameSpot naast de eigen punten, ook het gemiddelde van de punten van andere reviewsites en van hun lezers weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 16:48

BaT

alikebap schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:36:
Kan je de snelheid van de xbox 360 dvd drive dan veranderen?
Dat vond ik ook al frapant klinken :? Zou een hoop herrie schelen.

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:40
En als RPG en Sience fiction precies in je straatje liggen (zoals bij mij :*) .... man ik kan niet wachten _/-\o_

Alleen hopen dat ik m'n xbox snel terug heb, is nu 2 weken weg.... |:( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

De cijfers van reviews boeien me eigenlijk niet meer zoveel tegenwoordig. Als bijvoorbeeld Eurogamer Halo 3 een 10 geeft en Assassin's Creed een 7, dan kan ik ze in ieder geval niet meer serieus nemen, en zo is het met veel sites. Voor mensen die van RPG's houden wordt dit een heerlijke titel (hoop ik, ik heb 'm nog niet :P) die niet te missen is.

Ontopic:

Ik denk dat ik begin als engineer. Soldier is eigenlijk de meest logische keuze, ik begin in een rpg altijd als warrior, deze keer maar eens niet. Wat ik zo zie over het verhaal kan ik trouwens ook niet wachten, die Halo/Gears of War verhaallijnen van 1 kantje ben ik inmiddels wel een beetje zat! Ik wil diepgang. En werelden ontdekken. En de tweede keer spelen als een ongeloveloze bastaard/anti-held.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Over Gears geef ik je gelijk maar het verhaal van de Halo reeks is echt wel top!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

DriveSand schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 19:46:
De cijfers van reviews boeien me eigenlijk niet meer zoveel tegenwoordig. Als bijvoorbeeld Eurogamer Halo 3 een 10 geeft en Assassin's Creed een 7, dan kan ik ze in ieder geval niet meer serieus nemen, en zo is het met veel sites.
Daarom moet je de reviews ook lezen, en niet alleen naar het cijfer kijken, en een beetje kijken hoe sites reviewen, zodat je een paar sites hebt die ongeveer hetzelfde denken als jij :)

Van mij krijgt Halo een 10, alleen al om het feit dat de schaal geen 20 toe staat :) Het beste, wat mij kan overkomen.

Mass Effect zou ik een 5 geven, puur om het feit dat ik RPG ruk vind.

Wat heb je hieraan? Helemaal niets, maar dit is wat ik vind. En ook Reviewers hebben persoonlijke meningen :)

Overigens ben ik zelf er fan van GameTrailers. Hier de review van Mass Effect: http://www.gametrailers.com/player/28091.html

De reviews zijn van hoge kwaliteit, en los van de cijfers, geeft het altijd een goede indruk of het spel bij je past of niet.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 20-11-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand

DriveSand

Transform and roll out!

Ik had al een linkje naar Gametrailers gedaan, da's inderdaad een van de betere sites, al helemaal nu met Screwattack erbij. Goed, ze zijn soms ook best vrijgevig met cijfers, maar een HD-review maakt een hoop goed. Wat je al zegt, je ziet wat het is en je krijgt een leuke indruk. Mocht ik trouwens de indruk wekken dat ik het niet doe, ik lees wel degelijk de reviews op allerlei sites, maar neem de cijfers altijd met een korreltje zout. Die van Mass Effect dus ook, maar omdat ik RPGs niet ruk vind ga ik 'm toch lekker kopen :P.

p.s. Ik ben blij dat je zelf al inschat dat ik aan jouw mening niks heb, hoe interessant die ook is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

9.3 gemiddeld over 30 reviews is alles behalve matig positief. Maar, zoals eerder gezegd, maken ook voor mij de reviews niet uit of ik M.E. in huis haal of niet. Kijk sinds de eerste teasers al uit naar M.E. en heb me ook nog nooit verveeld met een BioWare game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:01
yup, de gametrailer review laat altijd zien wat je kan verwachten. Je ziet immers gedetailleerde gameplaybeelden en het wordt allemaal toegelicht. Nadeel is wel spoilers.

Mij lijkt de game geweldig, vooral omdat er geen turnbased onzin in zit, daar moet ik meestal niet veel van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
*kan voor sommige mensen een spoiler zijn, heel kleintje

spoiler:
aargh die alien chick wil nog steeds niet met me naar bed
hopenlijk na de volgende missie
waar is mijn intimidate optie : slap that ho ?!!

[ Voor 11% gewijzigd door Pensmaster-B op 21-11-2007 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik ben ook echt niet van de turnbased. Het pauze systeem vond ik eigenlijk altijd wel goed zoals bij Baldurs Gate bijvoorbeeld. Ik heb gisteren weer wat uurtjes gespeeld. Wat een game!!! Ik kijk nu al uit naar 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen wordt dan voor mij uiteindelijk de dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Pensmaster-B schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:53:
*kan voor sommige mensen een spoiler zijn, heel kleintje

spoiler:
aargh die alien chick wil nog steeds niet met me naar bed
hopenlijk na de volgende missie
waar is mijn intimidate optie : slap that ho ?!!
*SPOILER*
spoiler:
Welke missie zit je nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:22:
Morgen wordt dan voor mij uiteindelijk de dag!
Morgen?

Kwam die dan niet vrijdag pas uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GSamson schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:55:
[...]

Morgen?

Kwam die dan niet vrijdag pas uit?
Jazeker, maar games liggen altijd voor de officiele release in de winkel. Is een ongeschreven regel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03:42

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:24:
[...]

Jazeker, maar games liggen altijd voor de officiele release in de winkel. Is een ongeschreven regel
Heeft iemand hem btw al zien liggen? Bioshock lag namelijk ook 2 dagen van te voren in de winkel en blue dragon ook.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
Ja maar dan moeten ze ook toegeven om voor de releasedatum te gaan verkopen. Bij Assassins Creed is me dat gelukt omdat de winkelier gebeld had met zijn leverancier. Die zei dat andere winkels ook al begonnen waren met verkopen. Anders had hij me het zeker niet meegegeven. Och ja, dan schuim ik morgen wel de andere winkels af om te bedelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
kbloem schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:36:
[...]

*SPOILER*
spoiler:
Welke missie zit je nu dan?
antwoord:

spoiler:
eerst heb ik dat wijffie opgezocht

toen de missie bij die kolonisten met die imba plant, dat wijf wat er uitkwam heb ik executed ;x beetje te renegade toen

toen kreeg ik zon bericht, distress beacon in blablabla
maar wou eerst toch ff de laatste "basic" missie afmaken dus laatste van de eerste 3
dat je benezia kilt

na de missie waar naar dat wijffie lopen, praten , bla bla bla i want to be ready to have "sex" with you but i dont know.
toen stond bij "bad" talk optie : i know were ready :D
die alien : eager and being ready is not the same, OMG .. dus maybe na de volgende missie met die distress beacon O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ok gaan we ff kijken :D

Ik zit nu al te wachten op de DLC die aangeboden gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07-2022
Bij MediaMarkt Eindhoven hadden ze 'm vanmiddag al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harro1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 14:00
aeon21 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:18:
Bij MediaMarkt Eindhoven hadden ze 'm vanmiddag al.
En voor welke prijs hebben ze hem daar liggen? Als ie er voor 49 euro ligt, ga ik er ff langs. :)

4760 Wp (14×340) Z 39º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Bah, meestal zodra de Bart Smit hem op bestellen zet via internet, is het betreffende spel te vinden in de lokale Bart Smit hier. Mass effect schijnbaar een uitzondering, grrr. Overigens wel assassin's creed voor 49 gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 10:06
Dixons is begonnen met de uitlevering van online bestellingen, vandaag mijn examplaar verzonden. Deze week 4 over-uurtjes staan, morgen halve dag werken :P

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
Harro1985 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:32:
[...]

En voor welke prijs hebben ze hem daar liggen? Als ie er voor 49 euro ligt, ga ik er ff langs. :)
49,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSamson
Net de plaatselijke spelletjesbezorger gebeld en die kreeg ze morgen binnen.

Ik vroeg of er dan niet moest gewacht worden op de releasedatum alvorens te verkopen, maar hij zei dat dat enkel geldt wanneer hij op voorhand een officieel document tekent. Moest ie deze keer niet doen dus zodra de winkels ze binnen hebben, mogen ze verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 13:28

Chakotay

Lick here to continue

Hm, is dat alleen bij de MM of zijn er meer zaken die hem voor die prijs hebben? Ik zie hem nergens voor minder dan 59 zo snel. In het eerste geval morgen maar even langs een MM gaan :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Play-asia is ie 44 euro

Ik heb een aantal coupons

1x$5 off $50
1x$8 off $50
2x $12 off $100

Stuur maar een DM als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:51
Hmm ik zal dit topic niet zo vaak checken, (ja ik weet dat ik het zelf heb gestart), maar dat doe ik bewust omdat ik op het moment dat een spel bijna uit komt, op en top wil genieten, zonder ook maar iets te lezen over een kleine bug, een tof stukje, of een mooi menu geluidje.

Verder vind ik het tof om te horen dat hij op sommige plaatsen al verkrijgbaar is (MM in Eindhoven kom ik dagelijks langs) maar ik heb mijn versie besteld (pre-order) en hoop dus snel (morgen?) mijn CE binnen te krijgen. Hopelijk hebben de internet leveranciers hem ook eerder binnen en zijn ze dus ook eerder begonnen met het verzenden ervan.
Dit wordt dan een leuk weekend... =D

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Weltschmerz schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:47:
Hmm ik zal dit topic niet zo vaak checken, (ja ik weet dat ik het zelf heb gestart), maar dat doe ik bewust omdat ik op het moment dat een spel bijna uit komt, op en top wil genieten, zonder ook maar iets te lezen over een kleine bug, een tof stukje, of een mooi menu geluidje.

Verder vind ik het tof om te horen dat hij op sommige plaatsen al verkrijgbaar is (MM in Eindhoven kom ik dagelijks langs) maar ik heb mijn versie besteld (pre-order) en hoop dus snel (morgen?) mijn CE binnen te krijgen. Hopelijk hebben de internet leveranciers hem ook eerder binnen en zijn ze dus ook eerder begonnen met het verzenden ervan.
Dit wordt dan een leuk weekend... =D
Ik denk dat je het erg tof gaat vinden. Ik heb er nu een 2 uurtjes inzitten en im loving it. Dit zet de standaard van 'interactieve' gesprekken tussen characters. Hoe dat is gedaan is erg gaaf. En als je het proloog boek hebt gelezen kom je al een aantal bekende dingen tegen wat erg leuk is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:44:
Bij Play-asia is ie 44 euro

Ik heb een aantal coupons

1x$5 off $50
1x$8 off $50
2x $12 off $100

Stuur maar een DM als je interesse hebt.
Je hebt DM uitstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o, nu werkt het wel

• GSamson
Mass Effect vandaag zeker in de meeste winkels! Joepie!

Wel geen tijd om te spelen vanavond, morgenvroeg om 8 naar een meeting en vanavond op café :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:24:
[...]

Dat het een ongeschreven regel is geldt misschien voor de side-releases, gaat het echter om een grote release (Halo 3, Assasins Creed) dan worden er flinke boetes uitgeschreven bij het breken van de street-date.
Hoe het in dit geval met Mass Effect zit weet ik niet btw, qua boetes that is.

Het is in ieder geval niet gek dat winkels zo af en toe terughoudend zijn met het eerder meegeven van spellen, want om een boete van €50.000 af te betalen moet je heel wat Halo 3 verkopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 12:02 ]

• aeon21
Het spel ziet en voelt er echt fantastisch uit. Na 2 uur spelen ben ik eigenlijk nog steeds niet begonnen. Er is zoveel achtergrond informatie beschikbaar dat ze er makkelijk een boek van hadden kunnen maken :)

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Bah mediamarkt bij Bijlmer had hem niet. Dus op goede hoop zometeen naar utrecht toe en daar kijken bij de MM of E-Plaza. Iemand hem in utrecht al gescoord?

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

aeon21 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:19:begonnen. Er is zoveel achtergrond informatie beschikbaar dat ze er makkelijk een boek van hadden kunnen maken :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/D22B9DD4-C148-4D0D-9B6B-237C7ED27C75/0/ilmmasseffectprimacover.jpg

288 pagina's, specieel voor jou ;)

• DriveSand

DriveSand

Transform and roll out!

Hoezee, de Dynabyte in Nijmegen had 'm al liggen! Nou nog even snel een hapje eten en dan ben ik afk voor de komende maand :P.

• yade
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-07 13:47
Klopt, had dinsdag nog net op tijd een pre-order gedaan en gisteren kon ik hem ophalen. ;) Over timing gesproken. :P

Ik heb er inmiddels 3 uurtjes aan gespendeerd, op mijn gemak, en ben het intro gedeelte nog niet echt voorbij denk ik. Maar ik moest ook nog even slapen van mijn zelf. Vanavond weer verder in ieder geval.

Het verhaal komt in ieder geval goed over en weet me te boeien, en dat is een pluspunt aangezien ik vaak vind van niet.

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Ik heb em en vind het op een aantal punten veel op knights of the old rebublic lijken. Alleen dan met veel meer vrijheid in welke missies je doet en waar je heen gaat. Ben er in iedergeval al aardig in gezogen.

Verwijderd

*gaat straks na het werk maar eens door Utrecht zoeken*
Mooi dat het koopavond is.
En voor de play asia kopers

Code ZY-RFB-WCZ
Get US$8 off a purchase of US$50 or more

Code VE-HLU-NME
Get US$12 off a purchase of US$100 or more

Ik weet niet of je deze vaker als 1 keer kan gebruiken, indien niet op = op

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 14:45 ]

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 10:06
Pokke TNT: Zending in verkeerde route; aflevering 1 dag vertraagd.

Is het zo moeilijk een pakket te sorteren.

Maarja: Heeft iemand het boek ook gelezen en kan deze vertellen of het verhaal een beetje aansluit met het boek of dat het 2 losse verhalen zijn? Hoor dat veel dingen anders zijn en krijg het gevoel dat het spel en boek niet op elkaar aansluiten.

Wilde altijd al iets over computers weten

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hhmmmmmmmmmmmpffff hoop dat BOL.com een beetje snel is met uitleveren.
Helemaal als je dan leest dat de meeste winkels het spel al verkopen.
Ik zie het alweer gebeuren dat ik dit weekend niet kan beginnen. ;)

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Dimensionplus in Groningen heeft hem in ieder geval, daar heb ik hem tenminste gehaald. En net twee uurtjes gespeeld. Eerste impressie: GROOT! En het ziet er erg mooi uit. Controls zijn wel erg gevoelig, wapens en gespreksopties selecteren gaat vrij moeilijk. En de gevechten zelf zijn wat statisch maar wel te doen. Maar de actie is niet bijzonder IMHO. Het verhaal iig wel. Wat ik er tot dusver van gezien heb dan...

• SpEcTeR
  • Laatst online: 16-07 17:25
Na vanochtend, net vers uit de nachtedienst, ff te hebben gecheckd hoe ut met de bestelling op BOL stond (De Ce) met me slaaperige kop perongeluk op annuleren te hebben gedrukt maar eens op klopjacht geweest door Middelburg.

MM had niks, 2x Free, ook niks.
En toen Dixons, geluk!
De laatste normale Editie, beetje jammer maar helaas!!
Nu lekker het Universum van Mass Effect in!!!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Embargo in utrecht was verbroken, dus de Eplaza in utrecht had hem ook maar neer gezet, 1 maal de CE van ME graag! :+

• SpEcTeR
SpEcTeR schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:15:
Na vanochtend, net vers uit de nachtedienst, ff te hebben gecheckd hoe ut met de bestelling op BOL stond (De Ce) met me slaaperige kop perongeluk op annuleren te hebben gedrukt maar eens op klopjacht geweest door Middelburg.

MM had niks, 2x Free, ook niks.
En toen Dixons, geluk!
De laatste normale Editie, beetje jammer maar helaas!!
Nu lekker het Universum van Mass Effect in!!!
En toen was CE van BOL toch nog verzonden.

• Weltschmerz
  • Laatst online: 19:51
Electra schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:17:
Hhmmmmmmmmmmmpffff hoop dat BOL.com een beetje snel is met uitleveren.
Helemaal als je dan leest dat de meeste winkels het spel al verkopen.
Ik zie het alweer gebeuren dat ik dit weekend niet kan beginnen. ;)
Erg herkenbaar. Ik heb vandaag, mijn vrije dagje, ook te oplettend in huis gezeten, hopende dat er misschien iemand van de TPG langskwam. Toen ik even naar het dorp moest om wat te halen, en ik op de terugweg een TPG busje vanuit mijn wijk zag komen schrok ik even, maar er lag geen briefje in de bus...
Hopelijk morgen, en anders zaterdag pas : /

Maar ja, CE zal wel wat waard zijn. En daarbij is dit ook wel beter voor de studie ; P

&

• Mutatie
Dat ging lekker vandaag, m'n 360 terug bezorgd en Mass Effect gehaald.

Ik heb er nu 2 uurtjes op zitten en het is echt _/-\o_

Ik ben maar met Vanguard begonnen, weet er alleen nog niet veel vanaf,

[ Voor 22% gewijzigd door Mutatie op 22-11-2007 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
Iemand misschien nog interesse in de normale versie???
Kheb er namelijk nog een over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Ik heb nu een aantal zonnestelsel aangedaan en het begint nu allemaal wel erg op elkaar te lijken. De planeten zijn qua uiterlijk wel anders, maar het principe is elke keer wel erg hetzelfde: gedropt worden op een (kale) planeet, missie uitvoeren in een klein complex, weer terug naar het schip. De feedback die je krijgt nadat je zo'n side-missie hebt uitgevoerd is erg mager... zeg maar gerust nihil. Had daar wel wat meer van verwacht :/ Hierdoor wordt dat 'massale' gevoel dat ik in het begin kreeg wat minder. Ben benieuwd of dat bij alle side-missies zo is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
iFlow schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:26:
Ik heb nu een aantal zonnestelsel aangedaan en het begint nu allemaal wel erg op elkaar te lijken. De planeten zijn qua uiterlijk wel anders, maar het principe is elke keer wel erg hetzelfde: gedropt worden op een (kale) planeet, missie uitvoeren in een klein complex, weer terug naar het schip. De feedback die je krijgt nadat je zo'n side-missie hebt uitgevoerd is erg mager... zeg maar gerust nihil. Had daar wel wat meer van verwacht :/ Hierdoor wordt dat 'massale' gevoel dat ik in het begin kreeg wat minder. Ben benieuwd of dat bij alle side-missies zo is...
ja die zijn bijna allemaal zo

tis aanzienlijk lastiger de game uit te spelen als je niet een soldier bent
aangezien het game over is als je zelf dood bent en je teammates je niet kunnen recten
als soldier kun je tenminste nog wat hebben, elke andere class is bij een geth sniper shot al bijna dood, vooral in het begin
en om nouw te zeggen dat de ai van je medespelers goed genoeg is om als tank te gaan functioneren .. nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Weltschmerz schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:41:
[...]

Erg herkenbaar. Ik heb vandaag, mijn vrije dagje, ook te oplettend in huis gezeten, hopende dat er misschien iemand van de TPG langskwam. Toen ik even naar het dorp moest om wat te halen, en ik op de terugweg een TPG busje vanuit mijn wijk zag komen schrok ik even, maar er lag geen briefje in de bus...
Hopelijk morgen, en anders zaterdag pas : /

Maar ja, CE zal wel wat waard zijn. En daarbij is dit ook wel beter voor de studie ; P
Ik kijk zojuist op de site van BOL.com, en daar staat dat de game reeds verstuurd is :D
Misschien dan toch nog dit weekend gamen?

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Pensmaster-B schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:37:
[...]
en om nouw te zeggen dat de ai van je medespelers goed genoeg is om als tank te gaan functioneren .. nee
Ik heb het gisteren juist andersom gedaan >:) Bij de side-missie op Luna zaten er een aantal hele vervelende en agressieve droids met grote one-shot-one-kill rockets me dwars. Wat ik ook probeerde, ik was elke keer binnen de kortste keren dood. Totdat ik mijn crew aan de ene kant van een kamer had vastgezet (hold this position) en ik zelf aan de andere kant van de kamer ging staan. De droids gingen massaal op mijn crew af, die binnen de kortste keren dood waren, maar ik kon de droids met mijn shotgun een voor een neerhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij de MM in Utrecht (HC) geweest:

Normale editie: 59,95
CE: 69,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 17:49

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Electra schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:12:
[...]

Ik kijk zojuist op de site van BOL.com, en daar staat dat de game reeds verstuurd is :D
Misschien dan toch nog dit weekend gamen?
Had de CE besteld bij Bol.com en vandaag om 8.30 uur kreeg ik het van de postbezorger thuisbezorgd :D.

Wat een game, echt te stoer :D

Update volgt :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-10 04:58
Liggen er mega veel in de mm r'dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Klopt het eigenlijk dat de assault rifle als engineer compleet nutteloos is? Ik weet dat je de skill ervan niet kan trainen, maar een crosshair van 5cm diameter zonder zoomfunctie is wel erg karig :)

Tot nu toe red ik me prima met pistols, maar ik ben benieuwd hoe lang dat nog blijft lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 01-10 09:29
Voor hoeveel?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Chakotay schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:42:
Klopt het eigenlijk dat de assault rifle als engineer compleet nutteloos is? Ik weet dat je de skill ervan niet kan trainen, maar een crosshair van 5cm diameter zonder zoomfunctie is wel erg karig :)

Tot nu toe red ik me prima met pistols, maar ik ben benieuwd hoe lang dat nog blijft lukken...
volgens mij moet je voor shotguns gaan, dat unluck je dacht ik als je verder gaat in de pistol tree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:58:
Net bij de MM in Utrecht (HC) geweest:

Normale editie: 59,95
CE: 69,95
Was jij met nog 2 andere jongens? Je liep ook naar Assasins Creed op de monitor aan het eind van het pad? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:16:
[...]

Was jij met nog 2 andere jongens? Je liep ook naar Assasins Creed op de monitor aan het eind van het pad? :)
Nope :)

Had trouwens nog wel even dat filmpje gekeken van AC idd, PS3 maar zag er leuk uit.
Viel me trouwens op dat die 102inch Plasma bij de ingang van 60k naar 80k (prijs) was gegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:24:
[...]

Had trouwens nog wel even dat filmpje gekeken van AC idd, PS3 maar zag er leuk uit.
Viel me trouwens op dat die 102inch Plasma bij de ingang van 60k naar 80k (prijs) was gegaan :D
Ik heb hem altijd gezien voor 79999 dacht ik. Ik heb daar net een uur staan dimdammen welke game ik zou kopen. Zwarte stekels, pall-mall tas op me rug. Had eerst GoW in me hand toen mass effect, toen weer GoW, kon niet echt kiezen geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:24:
[...]

80k>!!!!?

wat is de resolutie van dat ding

3000x2000 ?! :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
Pensmaster-B schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:37:
[...]

ja die zijn bijna allemaal zo

tis aanzienlijk lastiger de game uit te spelen als je niet een soldier bent
aangezien het game over is als je zelf dood bent en je teammates je niet kunnen recten
als soldier kun je tenminste nog wat hebben, elke andere class is bij een geth sniper shot al bijna dood, vooral in het begin
lijkt mij juist een extra uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bert2000 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:32:
[...]

80k>!!!!?

wat is de resolutie van dat ding

3000x2000 ?! :s
Resolutie weet ik niet, maar het beeld (de nieuwe Harry Potter) zag er goed uit.
79.999,- idd
Volgens mij was hij 2 weken geleden 59.999,- :o
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:32:
[...]

Ik heb hem altijd gezien voor 79999 dacht ik. Ik heb daar net een uur staan dimdammen welke game ik zou kopen. Zwarte stekels, pall-mall tas op me rug. Had eerst GoW in me hand toen mass effect, toen weer GoW, kon niet echt kiezen geloof ik :P
Nope, heb je niet gezien....ik was al vroeg hoor....rond half 11 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Hier laat Bioware toch wel een steekje vallen hoor:

spoiler:
Ik heb als eerste de Berenzia missie gedaan. Daarna wat side-missies en toen de Liara (dochter van Berenzia) missie. Wat schetst mijn verbazing: geen *woord* over de dood van haar moeder. Om de een of andere reden was ze op de hoogte van Saren en zijn plannen, d'r moeders dood, de conduit en was ze helemaal niet verbaasd dat ze opeens bezoek kreeg van de Geth, etc. etc.

Ze zat notabene op een of andere godverlaten planeet, diep onder de grond. Hoe weet ze dit allemaal? Daarnaast deed de council ook nog eens alsof Berenzia nog leefde in de debriefing van de missie. Beetje vaag hoor, lijkt nu net alsof ik de missies in een verkeerde volgorde heb uitgevoerd, terwijl dat niet uit mag maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:32:
[...]

He das toevallig, ik heb GOW nog liggen, uitgespeeld en wel, als je geinteresseerd bent om hem voor een zacht prijsje over te nemen:

email: tyrone@tyronevriesde.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele vette game dit, maar klopt het dat het beeld een beetje ruisachtig/ korrelig overkomt? Ik heb gezien dat je de graphics anders kan instellen, maar dat zag er niet veel beter uit eerlijk gezegd. De graphics doen me denken aan als je bij Assasins Creed even in het moderne gedeelte zit zeg maar.

Ik speel op een Full HD tv, dus daar kan het niet aan liggen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriveSand

DriveSand

Transform and roll out!

Is er iemand anders die ook zo'n ontzettend Thunderbirds gevoel krijgt bij de levels/side quests met de Mako? Heb er nu al flink wat uurtjes opzitten en vermaak me prima, kan bijna niet wachten om 'm uit te spelen en dan de tweede keer alle verrotte opmerkingen te kiezen.

Over die engineer, volgens mij kun je alleen maar met een pistool en een sniper rifle trainen. Ik ben zelf infiltrator en doe bijna alles met het pistool. Ik vind het wel vervelend dat die wapens wel gewoon beschikbaar zijn; als ik er niet mee overweg kan dan hoef ik hem ook te customizen, maak het dan zodat je het niet kunt selecteren. Soldier was inderdaad makkelijker geweest, maar kan nu niet meer terug he.

@ Hierboven:

Da's de film grain, die zou moeten zorgen voor een extra cinematisch effect. Ze hadden het van mij iets subtieler mogen doen, maar op zich heb ik er niet zo'n problemen mee. Als ik het uitzet dan lijkt het juist allemaal iets te statisch.

[ Voor 15% gewijzigd door DriveSand op 23-11-2007 18:46 . Reden: @Hierboven toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DriveSand schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:40:

@ Hierboven:

Da's de film grain, die zou moeten zorgen voor een extra cinematisch effect. Ze hadden het van mij iets subtieler mogen doen, maar op zich heb ik er niet zo'n problemen mee. Als ik het uitzet dan lijkt het juist allemaal iets te statisch.
Ok thx, het is idd niet echt storend ofzo, maar iets minder had wel gemogen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikimotel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 14:21
Mijn Mass Effect CE exemplaar is binnen gekomen vanaf de "bol.com".
Het hoesje zat sterk in de krimp folie nu zijn de hoeken van het plastic schuifhoesje krom en beschadigd. Het wil niet lekker meer schuiven, blijft steken achter de scharnierpunten.

Heeft iedereen dit? of is dit door een verpakkings methode bij bol.com gebeurd?

[ Voor 0% gewijzigd door tikimotel op 23-11-2007 19:33 . Reden: hoejes? hoesje! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:59

Phydomir

Dennis

Zow, net door de de 1e twee uurtjes van de game heen en het bevalt tot nu toe prima. Het verhaal krijgt langzaam een beetje vorm en heb de drang om verder te gaan. Dat is altijd wel een goed teken. Hier ga ik me de komende weken wel mee vermaken :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Vanmiddag ook maar ff gehaald.. Na 1 uurtje spelen nog niet echt het KOTOR gevoel maar dat komt vast nog wel.. Valt me wel op dat combat e.d. een stuk moeilijker is in ME. Maar je hebt ook extreem veel vrijheid, bijna FPS achtig. Grafisch is het een spectacel! :)

[ Voor 20% gewijzigd door Darth Malak op 23-11-2007 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Deze game lijkt me erg vet!
Ik heb nog 2 games liggen, Saints Row en FlatOut.
Maar ik zit dus met een probleem,ik wil dit spel ook wel kopen maar ik ben bang dat me het weer zal teleurstellen zoals AC,ik weet dat ik geen vergelijking kan maken tussen deze 2 games,maar ik wil niet weer een mis-stap begaan.

Kan iemand mij uitleggen of het spel echt veel variatie heeft,dus niet de hele tijd hetzelfde?

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Had woensdag even mogen proeven van Mass Effect, en het had me al meteen in zen greep. Gister kon ik niet spelen en vandaag was ik pas om half 9 thuis, dus ik wilde vanavond lekker gaan gamen. Na 2 uur rondzwerven in de citadel... EEN ******** UNREADABLE DISC ERROR, en 2 mooie ronde krasjes op men disc.. en blijkbaar heeft de autosave niet gewerkt want ik ben de afgelopen 2 uur gameprogress kwijt. En na 3 sec ingame ofzo kreeg ik wederom een disc error. Als dit een blijvend probleem is en ik men 360 voor de 3e keer moet opsturen heb ik het onderhand wel gehad. MS mag blij zijn dat ik de 360 tot nu toe de beste gamesline-up en de beste controller vind hebben, anders was ik allang overgestapt. Hopen dus dat dit eenmalig was *crossed fingers*, en de mediamarkt hem wil omruilen.... zodat ik morgen weer van dit spel mag genieten.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste