• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:11

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Die levelcap is op zich niet zo heel boeiend aangezien je voor level 59 naar level 60 evenveel xp nodig hebt als t/m level 59. Dat is dus alleen maar saai telkens hetzelfde blijven doen.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Balen voor mij denk ik, want ik zag net dat Mass Effect 1 nu bij de SteamStore voor 25% korting (van E14,99 naar E11,24) te koop is. Ik ben een groot fan sinds deeltje 2, maar ik hoopte eigenlijk deeltje 1 op de kop te tikken voor maar liefst E3,75 op 1 januari 2011. Want uit nog niet zo gek veel posts hiervoor bleek dat ME1 voor die prijs te koop was op 1 januari 2010. Ik denk dat vanwege die korting nu ineens, de kansen voor zo'n spotprijs aanzienlijk verkleind. :'(
nFo schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 18:22:
Mass Effect kost nu € 3,75 :+ op steam / 24 uur today only.

[ Voor 17% gewijzigd door LightTwi op 22-12-2010 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 21:12

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Of die deal weer komt is niet te voorspellen, maar ook ME1 is de huidige prijs meer dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:11

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

LightTwi schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:30:
Ik denk dat vanwege die korting nu ineens, de kansen voor zo'n spotprijs aanzienlijk verkleind. :'(
Hoezo dat dan? Er zijn zat games die vanwege een uitgeverdeal de hele sales 25% korting zijn, en dan in een daily deal terugkomen voor nog meer korting.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* anandus zit ook te wachten op een goede Steam-deal voor Mass Effect 1 en 2.
Eigenlijk vooral om te giften aan mijn broer die het nog niet kent :P

Overigens verwacht ik nog wel een goeie daily sale voor ME :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
En ook uitgespeeld!

Alleen heb ik hem op de pc uitgespeeld en wil ik verder gaan op de xbox welke ik nu heb. Dit omdat mijn laptop toch wel begint te verouderen. Mass effect draaide opzich nog prima, maar ik wil toch liever genieten van fantastische graphics.

Daarom ga ik denk ik Mass Effect opnieuw spelen op de xbox, om met mijn verhaallijn door te gaan in Mass Effect 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-07 18:33
Ik heb wat moeite met de upgrades. Ik kan maar geen armor vinden wat Tali kan gebruiken. Is er Quarian armor? Want Human light armor kan ik niet gebruiken. (en Quarian armor kan ik niet vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:38

g0tanks

Moderator CSA
Ja, volgens mij zijn ze niet zo heel moeilijk te vinden: http://masseffect.wikia.com/wiki/Quarian_Armor

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-07 18:33
Begrijp ik uit die link goed dat je de DLC "Bring down the sky" nodig hebt om aan armor voor Tali te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Nee, dat gaat over een stukje dat in de DLC wordt gezegd, heeft verder niets ermee te maken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catwoman
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-07 21:47
Ik snap niet hoe zo veel mensen 40+ uur over ME 1 doen, ik heb 'm uitgespeeld in 21,5 uur en 22 uur 8)7
CD-tje wordt trouwens niet goed meer gelezen dus moet opzoek naar een nieuw exemplaar voor als ik ME 1 en ME2 nog wil spelen voor ME3 uitkomt.
Spoiler alert:
spoiler:
Hoe hebben jullie dat trouwens gedaan op het einde ,dat gevecht met Saren? Hebben jullie 'm omgepraat om zelfmoord te plegen en toen hem moeten vechten? Mij is 't in 2 playthroughs niet gelukt om Saren om te praten, moest 2x tegen 'm vechten ( lekker geniepig, zie je 'm daar hangen op z'n hoverboard knal je 'm neer en denk je dat ie dood is 'herrijst' ie uit de dood, the bastard :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Even een klein schopje, ik ben een dag of 2 geleden begonnen met Mass Effect. Ik heb hem vaak in de winkels zien liggen, maar ik ben nooit echt geprikkeld geweest om hem te kopen. Terwijl ik veel games van Bioware (Baldurs Gate, NWN, KotoR, Jade Empire, etc) met veel plezier en overgave heb gespeeld.

Nu ik net een paar uurtjes in het spel zit, is het enige wat ik kan denken: "Waarom heb ik deze game niet eerder gehaald!?"

Wat een sfeer, geweldig gewoon. Er is zo veel aandacht aan alles besteed, dat je het gewoon geweldig moet vinden. Ik denk dat ik wel lang over mijn playthroughs ga doen, ik ben op zich een redelijke completionist, dus ik wil graag zo veel mogelijk doen, spulletjes verzamelen, side quests doen, exploren. Nu denk ik dat ik met deze game aardig aan mijn trekken ga komen de komende weken.

Ik vond wel dat de ontwikkelingen een beetje snel gingen in het begin, al snel je eingen schip en je promotie tot Spectre. Ik had het bijv. niet erg gevonden een paar quests te moeten doen, om mezelf te bewijzen, maar ik mag niet klagen, immemse vrijheid!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

Nazanir schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:21:
Ik vond wel dat de ontwikkelingen een beetje snel gingen in het begin, al snel je eingen schip en je promotie tot Spectre. Ik had het bijv. niet erg gevonden een paar quests te moeten doen, om mezelf te bewijzen, maar ik mag niet klagen, immemse vrijheid!
Ja, maar dat is opzich wel logisch, dat je zo snel al Spectre wordt. Saren moest zo snel mogelijk ontmaskerd worden natuurlijk, aangezien het duidelijk was dat ie iets van plan was. En zodra dat was gebeurd was het reden genoeg voor de Council om je tot Spectre te benoemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Anoniem: 311177 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:45:
[...]

Ja, maar dat is opzich wel logisch, dat je zo snel al Spectre wordt. Saren moest zo snel mogelijk ontmaskerd worden natuurlijk, aangezien het duidelijk was dat ie iets van plan was. En zodra dat was gebeurd was het reden genoeg voor de Council om je tot Spectre te benoemen.
Maar dat is juist mijn probleem, ik ben een Spectre, omdat de situatie ernaar vroeg, niet zoals in het begin de intentie was van Nihlus voor mijn beoordeling. Ik heb me niet hoeven bewijzen om een Spectre te kunnen zijn (naja, achtergrondverhaal van "The Blitz" spreekt natuurlijk heel erg in het voordeel van Shephard), maar toch. Ik vind het niet erg om een Spectre te zijn, maar ik had er graag wat meer voor willen doen, iets meer voldoening eruit te halen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

In het boek er voor wordt de situatie iets uitgelegd.

Maar je hebt wel gelijk, het gaat wel heel snel als je niet het volledige achtergrondverhaal kent.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Toch nog even een schopje:

Ik ben nu weer wat verder in het spel, maar ik merk dat het toch makkelijker begint te worden eigenlijk. Ik heb een paar leuke wapens + modjes/ammo en ze zijn echt onevenredig sterk voor mijn gevoel. Ik heb als class een infiltrator en veel puntjes in pistols gestopt dus ik heb Expert Marksmanship. Dus ik doe de talent aan, pistol kan niet overhit raken en schiet een stuk sneller en 100% acuraat. Daarbij doen hits ook nog eens 10 damage per sec voor 5 sec. Echt een kamer vol vijanden krijg ik zo makkelijk plat. Ook mijn siper is bijna alles 1 hit 1 kill. Terwijl ik in het begin nog wel wat moeite had hier en daar. Het is niet echt bijzonder teleurstellend, want het verhaal blijft gewoon sterk en er is lekker veel te doen (planeetjes verkennen enzo), maar ik had wel op iets meer uitdaging gehoopt (medium setting).

-

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:29
Medium vindt ik ook veelste makkelijk, ik ben hem op hardcore gaan spelen. Je kan switchen maar dan verlies je wel de achievement dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Klopt, voor de achievements op hard/impossible moet je het spel beginnen op die setting en laten staan voor de duur van de game.

Game inmiddels 1x uitgespeeld (vervolg pogingen zullen zeker komen), en hier en daar toch wat teleurstelling en wtf momentjes. Weest gewaarschuwd, er zitten spoilers tussen:

Ik had als good guy gespeeld, dus veel punten in Paragon verdient en daarbij had ik charm ook gemaxed. Ik merkte dat voor het laatste gevecht met Saren, ik wat extra opties had, die gedaan, schiet ie zichzelf overhoop. Nu snap ik het wel, maar voelde echt als een anti-climax. Het hele spel zit je achter hem/Sovereign aan, schiet ie zichzelf kapot. Bummer.

Ook het stukje met Wrex was een echt WTF moment. Ben de naam van de planeet even kwijt (waar je een nuclear device af laat gaan), maar er was ook een cure voor de phage waar Wrex mee te kampen had. Begrijpelijk wilt Wrex dit, dus je gaat de dialoog met hem aan. Ik dacht ik krijg vast wel de optie om hem om te praten, of zo uit te leggen dat hij er begrip voor heeft. BAM, schiet Ashley hem in de rug dood. Ik zat echt met stomme verbazing naar mijn scherm te kijken, dit wilde IK helemaal niet, maar kreeg er ook geen keuze toe. Kostte me achteraf ook de achievement, want hem had ik grotendeels bij. Maar ik had ook altijd de turian bij, maar daar kreeg ik de achievement ook niet voor (vaag? Ik weet zeker dat ik hem 90% van de tijd bij had).

Ga in ieder geval nog wel verder spelen en ook een nieuwe game starten, Biotic lijkt me erg veel fun om te spelen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Nazanir schreef op maandag 21 februari 2011 @ 15:42:
Klopt, voor de achievements op hard/impossible moet je het spel beginnen op die setting en laten staan voor de duur van de game.

Game inmiddels 1x uitgespeeld (vervolg pogingen zullen zeker komen), en hier en daar toch wat teleurstelling en wtf momentjes. Lees niet verder want er zitten wat spoilers tussen:

Ik had als good guy gespeeld, dus veel punten in Paragon verdient en daarbij had ik charm ook gemaxed. Ik merkte dat voor het laatste gevecht met Saren, ik wat extra opties had, die gedaan, schiet ie zichzelf overhoop. Nu snap ik het wel, maar voelde echt als een anti-climax. Het hele spel zit je achter hem/Sovereign aan, schiet ie zichzelf kapot. Bummer.

Ook het stukje met Wrex was een echt WTF moment. Ben de naam van de planeet even kwijt (waar je een nuclear device af laat gaan), maar er was ook een cure voor de phage waar Wrex mee te kampen had. Begrijpelijk wilt Wrex dit, dus je gaat de dialoog met hem aan. Ik dacht ik krijg vast wel de optie om hem om te praten, of zo uit te leggen dat hij er begrip voor heeft. BAM, schiet Alicia hem in de rug dood. Ik zat echt met stomme verbazing naar mijn scherm te kijken, dit wilde IK helemaal niet, maar kreeg er ook geen keuze toe. Kostte me achteraf ook de achievement, want hem had ik grotendeels bij. Maar ik had ook altijd de turian bij, maar daar kreeg ik de achievement ook niet voor (vaag? Ik weet zeker dat ik hem 90% van de tijd bij had).

Ga in ieder geval nog wel verder spelen en ook een nieuwe game starten, Biotic lijkt me erg veel fun om te spelen.
Bij dat stukje met Wrex (op Virmire) kan je hem gewoon ompraten, je hebt wel minstens 8 punten in charm/intimidate nodig. Wel moet je er niet te lang over doen, als het dialoog te lang duurt zonder dat er vooruitgang is schiet Ashley uit haarzelf Wrex neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Dan was dat het probleem, ik had toen maar iets van 6 punten in Charm zitten als ik me het goed herinner. Vind het nog wel steeds een domper, want ik wist van te voren niet hoe ik dit kon voorkomen, noch zag ik het aankomen. Ach ja, das iets voor mijn volgende play through.

Vraagje, is er een manier om zowel Kaidan als Ashley te redden? Of ben je op Virmerie tijdens die missie altijd gedwongen een van hun te verliezen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Nope, je zal moeten kiezen tussen een van de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Zo, vandaag Mass Effect binnengekregen en gelijk geïnstalleerd (ik was wel weer eens aan nieuwe games toe). Eerst viel het een beetje tegen, maar nu ik in het ruimtestation ben voelt het al behoorlijk zoals Fallout 3 toendertijd voor de eerste keer voelde.

Ik ga me hier geloof ik wel mee vermaken :Y Eerst maar even rap de nieuwe(re) rig in elkaar flappen. Mass Effect 2 ligt bij de buren op me te wachten, dus ik heb voorlopig wel weer wat te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:35

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Even een kickje met een praktische vraag:

Als ik wapens/armor/etc ga verkopen, staan de dingen die ik ge-equipped heb ook in de 'sell lijst'? Zou niet graag blindelings al m'n troep willen verkopen en er dan achter komen dat ik alleen nog maar m'n ondergoed over heb :P

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 21:17

Sjonny

Fratser

nee, alles wat je ingebruik hebt staat niet in de sell lijst.

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:35

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ah mooi zo, snelle service, merci :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste