Die levelcap is op zich niet zo heel boeiend aangezien je voor level 59 naar level 60 evenveel xp nodig hebt als t/m level 59. Dat is dus alleen maar saai telkens hetzelfde blijven doen.
Cunning linguist.
Cunning linguist.
nFo schreef op vrijdag 01 januari 2010 @ 18:22:
Mass Effect kost nu € 3,75op steam / 24 uur today only.
[ Voor 17% gewijzigd door LightTwi op 22-12-2010 00:35 ]
Hoezo dat dan? Er zijn zat games die vanwege een uitgeverdeal de hele sales 25% korting zijn, en dan in een daily deal terugkomen voor nog meer korting.LightTwi schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:30:
Ik denk dat vanwege die korting nu ineens, de kansen voor zo'n spotprijs aanzienlijk verkleind.
Cunning linguist.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
-
Anoniem: 311177
Ja, maar dat is opzich wel logisch, dat je zo snel al Spectre wordt. Saren moest zo snel mogelijk ontmaskerd worden natuurlijk, aangezien het duidelijk was dat ie iets van plan was. En zodra dat was gebeurd was het reden genoeg voor de Council om je tot Spectre te benoemen.Nazanir schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:21:
Ik vond wel dat de ontwikkelingen een beetje snel gingen in het begin, al snel je eingen schip en je promotie tot Spectre. Ik had het bijv. niet erg gevonden een paar quests te moeten doen, om mezelf te bewijzen, maar ik mag niet klagen, immemse vrijheid!
Maar dat is juist mijn probleem, ik ben een Spectre, omdat de situatie ernaar vroeg, niet zoals in het begin de intentie was van Nihlus voor mijn beoordeling. Ik heb me niet hoeven bewijzen om een Spectre te kunnen zijn (naja, achtergrondverhaal van "The Blitz" spreekt natuurlijk heel erg in het voordeel van Shephard), maar toch. Ik vind het niet erg om een Spectre te zijn, maar ik had er graag wat meer voor willen doen, iets meer voldoening eruit te halen.Anoniem: 311177 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 12:45:
[...]
Ja, maar dat is opzich wel logisch, dat je zo snel al Spectre wordt. Saren moest zo snel mogelijk ontmaskerd worden natuurlijk, aangezien het duidelijk was dat ie iets van plan was. En zodra dat was gebeurd was het reden genoeg voor de Council om je tot Spectre te benoemen.
-
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
-
-
Bij dat stukje met Wrex (op Virmire) kan je hem gewoon ompraten, je hebt wel minstens 8 punten in charm/intimidate nodig. Wel moet je er niet te lang over doen, als het dialoog te lang duurt zonder dat er vooruitgang is schiet Ashley uit haarzelf Wrex neer.Nazanir schreef op maandag 21 februari 2011 @ 15:42:
Klopt, voor de achievements op hard/impossible moet je het spel beginnen op die setting en laten staan voor de duur van de game.
Game inmiddels 1x uitgespeeld (vervolg pogingen zullen zeker komen), en hier en daar toch wat teleurstelling en wtf momentjes. Lees niet verder want er zitten wat spoilers tussen:
Ik had als good guy gespeeld, dus veel punten in Paragon verdient en daarbij had ik charm ook gemaxed. Ik merkte dat voor het laatste gevecht met Saren, ik wat extra opties had, die gedaan, schiet ie zichzelf overhoop. Nu snap ik het wel, maar voelde echt als een anti-climax. Het hele spel zit je achter hem/Sovereign aan, schiet ie zichzelf kapot. Bummer.
Ook het stukje met Wrex was een echt WTF moment. Ben de naam van de planeet even kwijt (waar je een nuclear device af laat gaan), maar er was ook een cure voor de phage waar Wrex mee te kampen had. Begrijpelijk wilt Wrex dit, dus je gaat de dialoog met hem aan. Ik dacht ik krijg vast wel de optie om hem om te praten, of zo uit te leggen dat hij er begrip voor heeft. BAM, schiet Alicia hem in de rug dood. Ik zat echt met stomme verbazing naar mijn scherm te kijken, dit wilde IK helemaal niet, maar kreeg er ook geen keuze toe. Kostte me achteraf ook de achievement, want hem had ik grotendeels bij. Maar ik had ook altijd de turian bij, maar daar kreeg ik de achievement ook niet voor (vaag? Ik weet zeker dat ik hem 90% van de tijd bij had).
Ga in ieder geval nog wel verder spelen en ook een nieuwe game starten, Biotic lijkt me erg veel fun om te spelen.
-
Anoniem: 172410
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
The problem is in the part of your brain that handles intelligence.
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq