Even voor de duidelijkheid; ik draaide eerst gewoon Anysee + CNO driver + WMC en dat ging vloeiend. Dezelfde bak gebruik ik ook om XBMC te kijken. Dus de videokaart zou toereikend moeten zijn.Sa1 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:47:
[...]
Anysee is niet mogeiljk op een synology aangezien hier geen drivers voor zijn voor Linux.
Tv kijken is over het algemeen zwaarder dan 1080p vanwege de deinterlancing wat je videokaart voor zijn rekening moet nemen. Een 'echte' videokaart is dus eigenlijk wel een must.
Wat ik wil bereiken is deze HTPC herinrichten als TV streaming server icm DVBlink waardoor ik elders in het huis met WMC of XBMC TV plugin TV kan kijken. En HTPC wordt tegelijk gebruikt om XBMC te gebruiken. Dit combinatie gaat niet goed. De specs zijn denk ik niet toereikend...
En dan nog een andere vraag; ik had eigenlijk graag een tweede Anysee tuner erbij gekocht zodat je op 2 plekken in huis naar verschillende kanalen kan kijken. Als ik nu elders een WMC opstart en dan nog eent WMC op een andere PC dan hapert het. Ligt dit nu aan het netwerk of de PC die het niet trekt? Helpt geheugen dan misschien? Ik kan me niet voorstellen dat dit aan de videokaart van de server ligt?
En dan nog maar eentje (nu we toch bezig zijn
[ Voor 19% gewijzigd door Spam op 22-08-2013 10:26 ]
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !