Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:34

charrel

Cortisol4life..

Ja, er was een storing in het tv gedeelte. Bij mij werkt nu alles weer na het even gereset te hebben en de kaarten tussen de tv module en anysee even gewisseld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
charrel schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 08:45:
Ja, er was een storing in het tv gedeelte. Bij mij werkt nu alles weer na het even gereset te hebben en de kaarten tussen de tv module en anysee even gewisseld te hebben.
Helaas, werkt nog steeds niet. Encrypted kanalen blijven op zwart. Geen error code...

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel

charrel

Cortisol4life..

Had ik ook, maar toen bleek dat ik de kaart verkeerd om erin had gedaan :X . Toen andersom, tv opnieuw aangezet. Kreeg ik een error code, gereset op de ziggo site. Kreeg toen weer beeld, terug in de anysee en het werkte weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20084

Tjee wat een gedoe/gezeik allemaal...

Ben ik ff blij dat ik aan de DigitalDevices Cine C/T devices zit (met bijbehoren CI-module waarin Alphacrypt CAM zit met 1.3 Smartcard). Ik zit in Ziggo 5555 gebied (Utrecht).
Afgezien dat ik ook de zenders weer opnieuw moest binnenhalen bij de migratie , is verder alles gewoon goed gegaan (en gaat nog steeds goed).
Je betaald wel meer aan bovenstaande hardware, maar ik heb het idee dat het een hoop ellende scheelt.

Wat ik mij toch afvraag is waarom deze problematiek zo diep gaat...

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 20084 op 01-04-2015 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-01 16:43
Verschillende redenen; geen ondersteuning meer van Anysee, contentproviders die liever geen HD opnames als torrents of via usenet zien verschijnen, enz.

Het is mooi spul van DigitalDevices maar het is wat moeilijker (betaalbaar) te combineren met m'n Brix dan een Anysee middels usb. Misschien dat ik in de nabije toekomst een zuinige HTPC samenstel maar op het moment heb ik andere prioriteiten (net verhuisd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
charrel schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:17:
Had ik ook, maar toen bleek dat ik de kaart verkeerd om erin had gedaan :X . Toen andersom, tv opnieuw aangezet. Kreeg ik een error code, gereset op de ziggo site. Kreeg toen weer beeld, terug in de anysee en het werkte weer.
AHA, dat ga ik eens proberen dan... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
Kapitein Prozac schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:14:
Verschillende redenen; geen ondersteuning meer van Anysee, contentproviders die liever geen HD opnames als torrents of via usenet zien verschijnen, enz.

Het is mooi spul van DigitalDevices maar het is wat moeilijker (betaalbaar) te combineren met m'n Brix dan een Anysee middels usb. Misschien dat ik in de nabije toekomst een zuinige HTPC samenstel maar op het moment heb ik andere prioriteiten (net verhuisd).
Is het een DD dual tuner met dubbele CI+ reader? Dat is namelijk veel makkelijker met Anysee en veel goedkoper..

...tenminste als het werkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sb56
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-05 08:19
goedendag

heb ook een anysee e 30
en problemen met de zenders
vindt er ieder keer maar 27

als de anysee zenders zoekt dan verander ieder keer de freqentie .klop dat?

ik gebruik 5555
47400

woon in Gorinchem

wie weet wat ik het beste kan doen om weer alle zenders te bekijken?

alvast mijn dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 16:50
sb56 schreef op zondag 05 april 2015 @ 12:17:
goedendag

heb ook een anysee e 30
en problemen met de zenders
vindt er ieder keer maar 27

als de anysee zenders zoekt dan verander ieder keer de freqentie .klop dat?

ik gebruik 5555
47400

woon in Gorinchem

wie weet wat ik het beste kan doen om weer alle zenders te bekijken?

alvast mijn dank
Ik denk dat je de transponderlijst even moet wijzigen met deze frequenties:

http://www.dtvmonitor.com...AC-B635-5EC5-E08C052FF65C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sb56
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-05 08:19
Goedendag
heeft iemand tips hoe je de feqentie lijst waar en hoe plaats in de bestanden in anysee .ik heb al wat geprobeerd maar ik kim tot 29 zenders en dat zijn aleen regionale zenders ik lees hier dat er personen zijn die ruim 400 zenders krijgt
alvast mijn dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 20:23
sb56 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:54:
Goedendag
heeft iemand tips hoe je de feqentie lijst waar en hoe plaats in de bestanden in anysee .ik heb al wat geprobeerd maar ik kim tot 29 zenders en dat zijn aleen regionale zenders ik lees hier dat er personen zijn die ruim 400 zenders krijgt
alvast mijn dank
Er geeft je iemand een tip en je doet er niks mee?????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09-05 16:37
Nu met de komst van Windows 10, Windows Media Center gaat verdwijnen zou ik het heel erg op prijs stellen als iemand me kan helpen.

Ik heb een Anysee E30 Plus voor digitenne. In Windows Media Center kan ik, op Windows 8.1 alle zenders zien, ook gecodeerde. Ik wil dit ook graag in Kodi kunnen. Ik begrijp dat je daarvoor NextPVR als backend moet installeren. Die vindt met scannen alle kanalen, maar kan alleen de ongecodeerde tv zenders afspelen. Hoe kijk ik gecodeerde zenders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MavhRik
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 19:09
PizzaMan79 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:34:
Nu met de komst van Windows 10, Windows Media Center gaat verdwijnen zou ik het heel erg op prijs stellen als iemand me kan helpen.

Ik heb een Anysee E30 Plus voor digitenne. In Windows Media Center kan ik, op Windows 8.1 alle zenders zien, ook gecodeerde. Ik wil dit ook graag in Kodi kunnen. Ik begrijp dat je daarvoor NextPVR als backend moet installeren. Die vindt met scannen alle kanalen, maar kan alleen de ongecodeerde tv zenders afspelen. Hoe kijk ik gecodeerde zenders?
Je MOET geen NextPVR gebruiken, je MOET een backend gebruiken zoals oa. NextPVR en deze zo configureren dat je smartcard wordt uitgelezen (MDAPI+ nodig) via ACamd (kan rechtstreeks) of via bijvoorbeeld OScam en dan ACamd... klinkt ingewikkeld, maar het valt wel mee...

PS. Zelf gebruik ik Argus TV als backend

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
inVision schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 17:17:
[...]

Je MOET geen NextPVR gebruiken, je MOET een backend gebruiken zoals oa. NextPVR en deze zo configureren dat je smartcard wordt uitgelezen (MDAPI+ nodig) via ACamd (kan rechtstreeks) of via bijvoorbeeld OScam en dan ACamd... klinkt ingewikkeld, maar het valt wel mee...

PS. Zelf gebruik ik Argus TV als backend
Dank voor je hulp. Bij mij blijft NextPVR helaas hangen als ik live tv wil kijken, zowel in de NextPVR client als in Kodi via de plugin. Dus ik ga het nu met Argus proberen.

Edit: Ik heb daarin de niet gecodeerde zenders aan de praat. Kun je me op weg helpen voor de gecodeerde digitenne zenders? Moet ik daarvoor OScam of ACamd gebruiken? Ik heb mdapi geinstalleerd met de acamd plugin, die ook gevonden wordt en in argus heb ik bij mijn tuner mdapi aangevinkt en cam=1, maar ik krijg in Argus een foutmelding "Service's PMT was not found"

[ Voor 26% gewijzigd door PizzaMan79 op 11-05-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MavhRik
PizzaMan79 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:48:
[...]

Dank voor je hulp. Bij mij blijft NextPVR helaas hangen als ik live tv wil kijken, zowel in de NextPVR client als in Kodi via de plugin. Dus ik ga het nu met Argus proberen.

Edit: Ik heb daarin de niet gecodeerde zenders aan de praat. Kun je me op weg helpen voor de gecodeerde digitenne zenders? Moet ik daarvoor OScam of ACamd gebruiken? Ik heb mdapi geinstalleerd met de acamd plugin, die ook gevonden wordt en in argus heb ik bij mijn tuner mdapi aangevinkt en cam=1, maar ik krijg in Argus een foutmelding "Service's PMT was not found"
Poeh daar vraag je wat, ik gebruik inmiddels al jaren geen Anysee meer (had een E30 Plus icm. Digitenne), maar ik kan me nog herinneren dat Acamd (versie 6.20?) direct je kaart in je Anysee kan lezen via de configuratie. Wil je OScam gebruiken dan zal je die kaart in een losse kaartlezer moeten doen.

Heb je in Argus bij cards de CAM limit op 1 gezet?

Je zal welke oplossing je ook gebruikt wel via de configuratie van OScam en of Acamd het eea. nog wel moeten configureren / koppelen.

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
inVision schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:11:
[...]

Poeh daar vraag je wat, ik gebruik inmiddels al jaren geen Anysee meer (had een E30 Plus icm. Digitenne), maar ik kan me nog herinneren dat Acamd (versie 6.20?) direct je kaart in je Anysee kan lezen via de configuratie. Wil je OScam gebruiken dan zal je die kaart in een losse kaartlezer moeten doen.

Heb je in Argus bij cards de CAM limit op 1 gezet?

Je zal welke oplossing je ook gebruikt wel via de configuratie van OScam en of Acamd het eea. nog wel moeten configureren / koppelen.
Kun je je toevallig nog iets over die configuratie herinneren? Of heb je het configuratie bestand toevallig nog in een backup? Of weer je nog een forum of website waar je aan die info kwam? Ik heb gegoogeld tot ik een ons woog, maar er is echt niet veel over te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jl-p
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-04-2020
Iemand in Ziggo gebied omgeving hoorn. ook problemen met bv SBS6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MavhRik
PizzaMan79 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 23:55:
[...]

Kun je je toevallig nog iets over die configuratie herinneren? Of heb je het configuratie bestand toevallig nog in een backup? Of weer je nog een forum of website waar je aan die info kwam? Ik heb gegoogeld tot ik een ons woog, maar er is echt niet veel over te vinden.
Nee helaas, maar ik heb even geGoogled voor je en deze post gaat je wel helpen denk ik: http://www.degroeneknop.n...ic=7030.msg41628#msg41628

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizzaMan79
Juistem. Ik ga het morgen proberen. Je vindt toch makkelijker de juiste hit als je nog ergens in je onderbewuste hebt zitten hoe je het aangepakt had. Dank voor het zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:40

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Gisteren brief gekregen van onze vrienden van KPN. Digitenne wordt WEER duurder. Volgens hen omdat er zoveel mensen overstappen op Interactieve TV en daarom de kosten per gebruiker zoveel hoger werden dat we voortaan 14 euro per maand mogen betalen voor het basispakket.... Ik ben ooit begonnen op 6,50....

Opzeggen is voor mij geen optie aangezien je interactieve TV waarnaar KPN verwijst niet los kan afnemen van een internetverbinding.....

Lijkt me dus duidelijk; KPN wil af van Digitenne en de frequenties elders inzetten dus pest de bestaande klanten zsm weg. Ben al lang blij dat ik jaren geleden 3 kaarten heb laten activeren btw, lees dat je tegenwoordig 4 euro PER kaart bij moet betalen (!?) Das dan 22 euro voor 3 TVs < DVD kwaliteit TV anno 2015....

[ Voor 28% gewijzigd door Tomba op 13-05-2015 14:52 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Tsja, ze kunnen moeilijk anders als alle klanten weglopen, het is geen liefdadige instelling.

Je kan een schotel ophangen, dan is geen internet verbinding nodig, en je hebt nog veel betere beeldkwaliteit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:40

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Dreamvoid schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 15:08:
Tsja, ze kunnen moeilijk anders als alle klanten weglopen, het is geen liefdadige instelling.

Je kan een schotel ophangen, dan is geen internet verbinding nodig, en je hebt nog veel betere beeldkwaliteit ook.
Van KPN kun je inderdaad veel zeggen (klantonvriendelijk, hufters, uitzuigers, schoften) maar geen liefdadigheid inderdaad ;)
En het is eerder klanten wegpesten dan iets anders. KPN wil gewoon geen Digitenne verkopen, omdat ze veel meer kunnen verdienen aan dat spectrum indien ze er een andere dienst op kunnen zetten.

PS Schotel vergt wel een giga investering he, (schotel + ontvanger per TV) nog los van het feit dat ik geen schotel mag ophangen in mijn flat ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 15:17

IndoBoy

Een kok moet dik zijn!!!!

Misschien een stomme vraag. Ik heb MediaPortal en 2x Anysee DVB C en 2x smartcard. Opzicht werkt het wel. Ik heb ze beide op 4 streams ingesteld in totaal dus acht. Nu wilde ik het testen door 6 zenders tegelijk te gaan opnemen. Echter lukt het me om 3 zender tegelijk te gaan opnemen en niet 6. 1 Anysee doet het dus.
Mijn vraag is, moeten beide Anysee's op de tv kabel aangesloten worden om 6x tegelijk te kunnen opnemen of is het genoeg als 1 Anysee aangesloten is met een kabel vooro tv signaal.

Ik weet niet of dit het geschikte topic is, dus ik kruispost hem even ook in het MediaPortal topic.

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Waar zou de Anysee zijn signaal vandaan moeten halen als er geen antenne-signaal wordt aangeleverd? Je geeft niet aan welk type Anysee je hebt maar algemeen gezien lijkt me dat er een antenne-signaal beschikbaar moet zijn om daar iets mee te kunnen doen. Bij 2 apparaten (indien niet intern doorverbonden), dus 2x een antenne-signaal?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

hardware-lover schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:57:
Waar zou de Anysee zijn signaal vandaan moeten halen als er geen antenne-signaal wordt aangeleverd? Je geeft niet aan welk type Anysee je hebt maar algemeen gezien lijkt me dat er een antenne-signaal beschikbaar moet zijn om daar iets mee te kunnen doen. Bij 2 apparaten (indien niet intern doorverbonden), dus 2x een antenne-signaal?
Het zijn 2 Anysee E30 T/C Plus. Extern aangesloten via de USB niet doorgelust. Ik dacht dat de 2e het signaal zou overnemen. Ik heb dus waarschijnlijk 2 tv kabel aansluitingen nodig. Kan dat gewoon met een splitter of toch liever een kabel versterker?

Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MavhRik
IndoBoy schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:39:
[...]

Het zijn 2 Anysee E30 T/C Plus. Extern aangesloten via de USB niet doorgelust. Ik dacht dat de 2e het signaal zou overnemen. Ik heb dus waarschijnlijk 2 tv kabel aansluitingen nodig. Kan dat gewoon met een splitter of toch liever een kabel versterker?
Zeker weten moeten ze beide een kabel aansluiting hebben. Of je gewoon kan splitten of moet versterken hangt af van je setup en van de gebruikte / te gebruiken spullen. Je kan proberen te spitten en als het signaal te slecht is versterken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caballeros
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
IndoBoy schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:39:
[...]

Bij sommige modellen kan je de kabel doorlussen (Die hebben ook een antenne uitgang)
Dat is misschien ook nog het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

Ik heb al 1 versterker bij de hoofdaansluiting, maar ik heb nog een extra versterker. Ik denk dat ik die maar eerst ga gebruiken om te kijken of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

Het werkt! Helemaal perfect! Die tweede versterker maakte ook niet uit. Wel moest ik letten op welke antenne kabel ik gebruikte. Bij 1 kabel, een monster kabel nog wel, kwam het signaal niet goed door.
Bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 17-04 13:46

Acid_Burn

uhuh

Ik heb ineens vreemde dingen met mijn Anysee E30C. Bij veel kanalen krijg ik ineens dat de service gecodeerd is.. alle basis Nederlandse zenders (behalve de fta)... zenders uit het extra pakket worden wel gewoon getoond 8)7

Ik heb mijn kaartje al gewisseld met mijn HD recorder, maar dat maakt geen verschil. Ook de Anysee en WMC opnieuw laten scannen helpt niet. De signal monitor geeft ook niet aan dat er broken TS packets zijn.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Opnieuw scannen met dvblink (als je dat gebruikt natuurlijk)? Da's bij mij iig de oplossing als een kanaal weer eens geen beeld geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik heb uiteindelijk de drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Daarna alles opnieuw laten scannen en nu werkt het weer.

Iemand al ervaring of de E30C werkt onder Windows 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 03-06 13:01

Mikayu

.srt

Mijn server met een paar E30TC heeft Windows 10 gekregen en werkt nog net zo goed icm DVBLink en Kodi op de clients

Alleen een hoop gekloot gehad met Acamd en een bepaalde smartcard met HBO pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-06 21:34
Weet iemand of deze Anysee kaarten ook met Openelec / Ziggo / HDpakket werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joboti
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-04 21:13
Ik heb een aantal dingen geprobeerd.
Als laatste heb ik in de map driver de volgende twee toepassingen uitgevoerd :
anysee_driver_uninstaller_x64.exe
anysee_driver_installer_x64.exe
Toen kreeg ik alle zenders.
Ik weet niet of dit de probleemoplossing is of dat ook het een gevolg is van wat ik eerder gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joboti
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-04 21:13
Acid_Burn schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:49:
Ik heb uiteindelijk de drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Daarna alles opnieuw laten scannen en nu werkt het weer.

Ik zie nu deze oplossing. Het lijkt dat ik hetzelfde gedaan heb. Dit werkt onder Windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-1985
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-06 15:33
Hallo allemaal,

Ik heb een N7 op de kop getikt alleen krijg ik hem niet te zien in mijn netwerk apparaten. Kan dit aan Windows 10 liggen en weten jullie hoe ik dit kan oplossen?

Groeten Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Niet online
Acid_Burn schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 22:49:

Sinds een paar dagen ook weer een anysee E7 TC CI aan de praat op W7 x64, kon er via marktplaats nog 1 vinden.
Mijn vorige had problemen na bliksem inslag afgelopen juli.
Eerst CNO 1.3.8.0 geïnstalleerd en vervolgens de Anysee via usb aangesloten, Windows vond de driver.
Vervolgens via CNO/settings/cable/edit via.Europe 6875-6950.tpl de transpondercodes laten zoeken.
Alle (374 Ziggo) zenders gevonden.

In eerste instantie werkten de HD zenders niet maar na een paar uur dus wel weer.
Gelukkig alles weer 100% aan de draai na de laatste Ziggo wijzigingen.
Kan ik weer een tijdje tv kijken op pc via WMC. :)

2x L/L WP MHI 35ZS-W, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos sinds 2016, Nissan Leaf 62kWh Tekna, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max+ 2x B230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-05 07:35
Weet iemand waar ik de 1.3.9.26 drivers kan vinden voor de Anysee E30 TC Plus? Laatste die op de site van ze staat is 1.3.8.62 (http://www.anyseedirect.e...2-drivers-en-plugins.html)

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Bose321 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:17:
Weet iemand waar ik de 1.3.9.26 drivers kan vinden voor de Anysee E30 TC Plus? Laatste die op de site van ze staat is 1.3.8.62 (http://www.anyseedirect.e...2-drivers-en-plugins.html)
Eerste hit Google
http://www.i-njoy.eu/downloads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Thanks. Is het aan te raden om voor .27 te kiezen (die is er blijkbaar ook), of gewoon .26? Ik lees namelijk veel goede dingen over .26.

Is deze optie nou wel of niet nodig als ik gebruik ga maken van DVBLink TVSource?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2d5f4lH.png

[ Voor 33% gewijzigd door Bose321 op 22-09-2015 16:25 ]

Fanaleds.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Bose321 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:20:
Thanks. Is het aan te raden om voor .27 te kiezen (die is er blijkbaar ook), of gewoon .26? Ik lees namelijk veel goede dingen over .26.

Is deze optie nou wel of niet nodig als ik gebruik ga maken van DVBLink TVSource?

[afbeelding]
Die setting maakt niets uit bij DVBlink. Je kan ze ook alle 3 selecteren en later nog wijzigen als het moet.
Ik heb die driver van anyseedirect draaien, doet het al jaren prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/OUqwtIDKC6oe5l2MdS8RjT2I/full.jpg

MCE is weer terug van weg geweest in Windows 10, en op het eerste oog lijkt alles te werken.

URL voor meer informatie met de toevoeging de map/folder uit het archief moet plaatsen in de root van je opstartschijf.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-1985
  • Laatst online: 03-06 15:33
Mijn signaalsterkte op de N7 blijft steeds op 0% staan. Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen want de zenders vindt hij wel (duurt wel een tijdje) Ook het vinden van de N7 op de Njoy player in windows gaat goed en de zenders geeft hij ook aan. Alleen willen de zenders niet laden

Groeten Leon

[ Voor 110% gewijzigd door Leon-1985 op 08-10-2015 19:54 ]

• Spam
weet iemand of dit een broodje aap verhaal is : http://www.mediacenterwor...Ziggo_na_wijzigingen.html

• charrel

charrel

Cortisol4life..

In ieder geval niet in 2015, want de mijne werkt nu nog (meestal).
Soms mis ik wel weer wat kanalen maar die zijn altijd weer weer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4-systeembeheer
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10-2021
Ik heb hierover contact gehad en Daniel van mediacenterworld geeft aan dat ze het niet meer willen verkopen omdat er geen support vanuit Anysee is.
Het kan wel, maar zij vinden het werken met transponderlijsten achterhaald.

Kwootje:
De Anysee tuners worden al meer dan 3 jaar niet meer verkocht en bovendien is Anysee ook al 3 jaar geleden gestopt met sales en producten enz.

Dus het gaat er hierbij helemaal niet om wat wij wel of niet wensen te verkopen omdat dit niet het probleem is.

Het probleem is duidelijk driver SUPPORT vanaf Anysee zelf en het feit dat zei iedereen hebben laten barsten “letterlijk” dus ook ons en andere leveranciers.

Verder is het voor de meeste klanten niet doenlijk om zelf steeds een “eigen” transponderlijst bij te werken.

In de laatste jaren werkte de Anysee tuners eindelijk met de NIT scan om via het daadwerkelijke netwerk te kunnen scannen.

Transponderlijsten is werkelijk ver terug in de tijd en niet echt werkbaar helaas………………

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
charrel schreef op donderdag 17 december 2015 @ 20:16:
In ieder geval niet in 2015, want de mijne werkt nu nog (meestal).
Soms mis ik wel weer wat kanalen maar die zijn altijd weer weer te vinden.
Mja dat waar, ik wilde onlangs even terugvallen op CNO om te kijken of m'n cardreader defect is (ik gebruik nu dvblink en acamd) maar zat maar te kloten met die stomme tpscan. Ach ja, ik gebruik nu een andere cardreader, werkt ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldejongh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-05 20:03
Bose321 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:20:

[afbeelding]
De versie die op de site is aangegeven als 1.3.9.27, is volgens CNO zelf 1.3.9.41. Mocht iemand deze versie zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Sinds gisteren blijven een aantal HD kanalen in WMC op zwart. Bijvoorbeeld RTL 4, 5 en 7 HD doen het prima maar RTL 8 HD geeft zwart beeld. Zo ook Net 5 HD terwijl SBS 6 en 9 HD prima werken. Ik heb in DVBLink meerdere malen opnieuw gescand en de kanalenlijst opnieuw samengesteld maar het mocht niet baten. In het verleden had ik af en toe een kanaal op zwart maar dat was altijd op te lossen met opnieuw scannen.

Ik gebruik dus Windows Media Center (Windows 7), DVBLink en ACamd in combo met de Anysee E30.

Weet iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Kapitein Prozac schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:08:
Sinds gisteren blijven een aantal HD kanalen in WMC op zwart. Bijvoorbeeld RTL 4, 5 en 7 HD doen het prima maar RTL 8 HD geeft zwart beeld. Zo ook Net 5 HD terwijl SBS 6 en 9 HD prima werken. Ik heb in DVBLink meerdere malen opnieuw gescand en de kanalenlijst opnieuw samengesteld maar het mocht niet baten. In het verleden had ik af en toe een kanaal op zwart maar dat was altijd op te lossen met opnieuw scannen.

Ik gebruik dus Windows Media Center (Windows 7), DVBLink en ACamd in combo met de Anysee E30.

Ik heb geen oplossing voor je maar de kanalen die het bij jou niet doen, doen het hier wel onder WMC (W8.1) i.c.m. DVBLink. Ik gebruik echter NewsCS samen met DVBLink en een reader in Phoenix mode.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akelder
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-06 21:25
Kapitein Prozac schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:08:

Probeer dit eens:
http://www.degroeneknop.n...55.msg48534.html#msg48534

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Bedankt, alle HD kanalen geven weer beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Underminer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 17:45
Hallo,

Ik probeer op een raspberry pi dvb-t aan de gang te krijgen op een Anysee e30 combo plus.
Ik gebruik de standaard Raspbian linux distro, Met dvb-c werkte dit altijd vlekkeloos. Het lukt me echter niet om hem in dvb-t modus te zetten.
1 van de mogelijke aanpakken lijkt om de dvb-c driver te blacklisten zodat de dvb-t actief zou worden.
http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-1587171.html

Bij mij wil de driver dan in het geheel niet meer laden:
code:
1
2
3
4
5
6
7
[    4.091485] usb 1-1.2: dvb_usb_v2: found a 'Anysee' in warm state
[    4.101869] usb 1-1.2: dvb_usb_anysee: firmware version 1.2 hardware id 15
[    4.112598] usb 1-1.2: dvb_usb_v2: will pass the complete MPEG2 transport stream to the software demuxer
[    4.133246] DVB: registering new adapter (Anysee)
[    4.170348] DVB: Unable to find symbol tda10023_attach()
[    4.178353] usb 1-1.2: dvb_usb_anysee: Unsupported Anysee version. Please report to <linux-media@vger.kernel.org>.
[    4.195015] usbcore: registered new interface driver dvb_usb_anysee

Zonder de blacklist krijg ik die melding niet.

Een nettere optie lijkt om de driver te stoppen en opnieuw te laden met parameter delsys=1, maar deze parameter kent 'ie niet. Dit terwijl mijn linux versie jaren nieuwer is dan het apparaat, dus het komt me onwaarschijnlijk over dat mijn driver outdated is.
code:
1
2
3
[ 2223.156521] usbcore: deregistering interface driver dvb_usb_anysee
[ 2223.245598] usb 1-1.2: dvb_usb_v2: 'Anysee' successfully deinitialized and disconnected
[ 2234.733447] dvb_usb_anysee: unknown parameter 'delsys' ignored

In de linux 3.2 kernel lijkt deze parameter wel te zitten:
http://lxr.free-electrons...vb/dvb-usb/anysee.c?v=3.2
Maar in de raspberry pi2 repo niet
https://github.com/raspbe...a/usb/dvb-usb-v2/anysee.c

Wat is hier aan de hand en weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4-systeembeheer
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-10-2021
Hallo hier een Anysee N7 network tuner bezitter met een korte vraag.
Is het mogelijk om dit apparaat te herstarten via de web interface? Ik kan het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Laatst online: 09:55
ik heb een anysee e30 plus dvbc tuner. Maar ik krijg het in mediaportal niet voor elkaar om de gecodeerde zenders te bekijken.

FTA is geen probleem , maar zodra ik een gecodeerde zender wil kijken werkt het niet. Smartcard werkt.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MavhRik
Dancis schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:49:
ik heb een anysee e30 plus dvbc tuner. Maar ik krijg het in mediaportal niet voor elkaar om de gecodeerde zenders te bekijken.

FTA is geen probleem , maar zodra ik een gecodeerde zender wil kijken werkt het niet. Smartcard werkt.

Iemand een oplossing?
Ik gebruik dat ding al jaren niet meer, maar heb je de kaart er wel goed ingedaan (en dus niet op zijn kop) en diep genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Voor de liefhebber heb 2x anysee te koop staan in vraag en aanbod voor een spotprijs.
Wegens overgang van pc naar laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284785

Dancis schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:49:

Iemand een oplossing?
Naast de tip van InVision. Heb je al geprobeerd om de smartcard (opnieuw) te activeren m.b.v. het Ziggo-kastje?

Heeft het ooit eerder gewerkt? Ik heb dezelfde Anysee kaart en het is me in het verleden ooit gelukt om gecodeerde zenders te bekijken in MepPo met deze methode van user powermarcel10:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/3946811

Weet niet of deze methode nog werkt, kijk nl. alles in SD, m.u.v. de FTA HD-zenders Ned 1, 2 en 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Laatst online: 09:55
ik heb het maar op gegeven en de floppydtv weer aangesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:18

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Bij mij werkt de anysee nog altijd prima zelfs onder windows 10.
De gecodeerde kanalen krijg ik ook prima, mbv de acamd plugin.

Ik heb het nu werkend met dvbviewer, maar mediacenter zou ook gewoon moeten werken

De smartcard moet erin met de contacten naar boven en steekt dan nog zo'n 15mm uit de anysee

[ Voor 18% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 02-07-2017 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Ik mijn anysee al een tijdje aan de kant gezet. Veel te vaak een BSOD gekregen op die drivers (diverse versies geprobeerd) bij het booten. Sinds mijn TV provider nu via het web de tv kanalen ook uitzend heb ik ook geen behoefte meer aan die decoder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

Zenders in N7

Wij hebben voor in de camper een N7 S2 gekocht. Met het idee om het satelliet signaal te streamen naar de iPad. De N7 is daar een mooi apparaat voor.

Maar schijnbaar is er totaal geen ondersteuning meer voor en gezien de rust in dit topic werkt het ook niet meer.
Zijn er mensen die dit apparaat nog in gebruik hebben en mij kunnen helpen om het aan de praat te krijgen?
Hij lijkt nog naar oude instellingen te zoeken.
Hierdoor vinden wij alleen Duitse en Arabische zenders, maar geen enkele Nederlandse.

Het lijkt ook niet mogelijk om ergens aan te geven dat je een speciale satelliet of frequentie wilt gebruiken.

Wie o wie helpt ons uit de brand? Of heeft een ander apparaat die het satelliet signaal naar de WiFi kan streamen.

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlmpie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:28
Ziggo heeft bij ons de zenders weer eens gewijzigd, analoge TV is uitgezet.
Mijn windows 7 mediacenter was een hoop zenders kwijt, tp scan met CNO werkt niet meer, maar met enig uitproberen heb ik uiteindelijk 2 oude transponderlijsten gecombineerd en vind ik 193 zenders, waaronder iig de belangrijkste nederlandse zenders.

hieronder de inhoud van de transponderlijst en een linkje naar de tpl file op mijn onedrive.

Jippie kan nu voorlopig nog steeds mijn mediacenter met anysee E30TC tuners blijven gebruiken.

https://1drv.ms/u/s!AsetK-A_ofZUj_1QY2P49bMnwTZHLg

// CNO TP Table
[TPTable]
FrequencyUnit: 1000

SymbolrateUnit: 1000

NID: 4444
FastWMCChannelSearch: On

BandWidth: 8

Modulation: 256QAM

Symbolrate: 6900
122000
162000
162000
170000
306000
322000
330000
338000
346000
354000
362000
370000
378000
386000
394000
402000
410000
450000
458000
466000
474000, 6875, 64QAM
490000
498000
522000
546000
554000
562000
578000
586000
698000
722000
762000
770000
778000
786000
794000
802000
810000
818000
818000
826000
834000
842000
858000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

wlmpie schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 22:09:
Ziggo heeft bij ons de zenders weer eens gewijzigd, analoge TV is uitgezet.
Mijn windows 7 mediacenter was een hoop zenders kwijt, tp scan met CNO werkt niet meer, maar met enig uitproberen heb ik uiteindelijk 2 oude transponderlijsten gecombineerd en vind ik 193 zenders, waaronder iig de belangrijkste nederlandse zenders.
Staan er geen recentere van jouw regio in Digitale TV info & frequenties bij Ziggo/Casema/Multikabel ?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wlmpie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:28
Dat was idd nuttig, heb met de info uit dit topic zelf een transponderlist gemaakt en vind in Woerden nu 392 zenders en alles wat we zouden willen kijken of luisteren zit er nu ook tussen volgens mij.
Hieronder de link naar de .tpl file

https://1drv.ms/u/s!AsetK-A_ofZUj_1UtgPtEoyNvuRcDw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pliek
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-05-2024
Reactie van wlmpie: Jippie kan nu voorlopig nog steeds mijn mediacenter met anysee E30TC tuners blijven gebruiken.

Kun je mij eventueel op weg helpen met een dual setup van 2x anysee E30c, kan hier weinig over vinden maar weet dat het mogelijk is. Ik gebruik anysee al jaren maar heb nooit twee exemplaren uitgeprobeerd, ben tevreden over de weergave maar mis die 2e tuner. Ik heb momenteel een smartcard van Ziggo hiervoor in gebruik, maar ik heb ooit gelezen dat dual mogelijk is met eventueel maar één smartcard . Ben wel in het bezit van een tweede smartcard mocht dit nodig zijn.

Ik hoop dat iemand hier mij op weg kan helpen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Heb het in het verleden werkend gehad met dvbviewer,2x anysee maar vraag met niet hoe.....
Misschien een zoeken op dvbviewer 2 tuners....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-06 04:09
Is er iemand ie misschien nog 1 van deze driver versie's heeft

1.3.9.27
1.3.9.41
1.3.9.61

Ik kan ze nergens vinden op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
anyseeDriver_Setup_CNO_20100608 heb alleen deze nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

ik heb evt. 1.3.2 en 1.3.9.61 Beta

rant: vroegah had ik een storage, waar ik niks aan had.. :)

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenEco
  • Niet online
Egbert Jan schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 22:53:
Is er iemand ie misschien nog 1 van deze driver versie's heeft

1.3.9.27
1.3.9.41
1.3.9.61

Ik kan ze nergens vinden op internet.
anyseeDriver_Setup_CNO1.3.6.85_20111130
anyseeDriver_Setup_CNO1.28s_20101209
anyseeDriver_Setup 1.3.9.61

Heb nog een paar liggen. :)

2x L/L WP MHI 35ZS-W, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos sinds 2016, Nissan Leaf 62kWh Tekna, Waterluxe Duo 7, Bluetti 200Max+ 2x B230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
Mooi dat jullie die nog hebben. Is er iemand die deze anyseeDriver_Setup 1.3.9.61 voor mij ergens kan uploaden en hier de link kan plaatsen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Wat ben je van plan, en laat je later nog even weten of het gelukt met die antieke Anysees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
Hartelijk dank, ik heb hem geinstalleerd en hij werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

DVB-C i.c.m Ziggo (Casema gebied)en HD zenders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
Lip schreef op zondag 5 januari 2020 @ 01:42:
DVB-C i.c.m Ziggo (Casema gebied)en HD zenders?
Ik gebruik de anysee op een Windows 10 pro 1909 computer met Windows media center en Ziggo met hd zenders. Ik had altijd tot Windows 10 pro 1903 driver versie 1.3.8.62 erop staan en dat ging goed. Ik heb kort geleden Windows 10 pro 1909 geïnstalleerd en soms krijg ik met driver 1.3.8.62 een bsod tijdens het opstarten van Windows 10. Ik hoop dat het nu over is met de nieuwste driver. Media center voor Windows 10 heb ik hier gedownload https://www.windowsmediacenter.fr/. Alle zenders die Ziggo uitzend via dvd -c gaan gewoon open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwvdreek
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 03-06 14:16
hi,

na 10 jaar window media center zonder problemen op windows 7 heb gedraaid, draai ik sinds kort windows media center op windows 10 met 2 anysee C30 kastjes.

Dit werkt nu redelijk, ik zie alle zenders en kan goed TV in HD kijken.
Alleen als ik een 2e zender wil opnemen krijg ik grote stotter problemen van zowel beeld als geluid. Mn CPU blijft laag.

ik gebruik nu cno versie 1.3.9.61

heeft iemand misschien nog andere CNO drivers voor mij?
of andere goede tips

Groeten,

Jan-Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndoBoy

IndoBoy

Heeft iemand nog een goede en recente tpl lijst? Ik krijg niet alle zenders in MediaPortal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bose321
Ik heb een anysee E30 mocht iemand toevallig er naar op zoek zijn!

Fanaleds.com

• Djodjotje1
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
IndoBoy schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 02:48:
Heeft iemand nog een goede en recente tpl lijst? Ik krijg niet alle zenders in MediaPortal.
hier ook nodig, per ongeluk een goed werkende verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djodjotje1
Dank je, ik zal eens kijken of ik daar een TPL bestand van kan maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djodjotje1
Ik krijg maar 28 kanalen

RTV Transport stream 18 474.00 64 6875 474000
RTV Transport stream 2074 466.00 256 6900 466000
RTV Transport stream 2070 570.75 256 6900 570750
RTV Transport stream 2060 826.75 256 6900 826750

alleen deze, de rest komt niet door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djodjotje1
Heb van een andere tv in huis de frequenties overgenomen van enkele zenders en dan kom ik op 122 kanalen, nog lang niet alles.

Valt me op dat de frequenties niet overeenkomen met het bestand van 1 april 2019 NPO1 HD zit hier op 386028 MHz en in de lijst van 1 april op 634750 MHz.

Ik denk dat er een hele nieuwe indeling is, maar ik kan hem op het internet niet vinden.

Dit heb ik er nu in staan:

// CNO TP Table
[TPTable]

NID: 5555

474000, 6875, 64QAM

122750
162750
234750
274028
330028
346028
386028
394028
402028
450028
466000
482028
506028
570750
826750

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@ArChie Kun jij ^ toevallig helpen?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djodjotje1
Ik kan nu alles vinden wat ik wil zien, is nog niet alles maar meer hoeft niet....

bestand:

// CNO TP Table
[TPTable]

474000, 6875, 64QAM

122750
162750
234750
266025
274028
282025
290025
298025
306025
314025
322025
330025
338025
346025
370025
378025
386025
394025
402025
410025
434025
450025
458025
466025
482025
506025
514025
570750
826750

• Djodjotje1
Shit..... weer alles weg..... en met geen mogelijkheid een zender te vinden.... geen enkele....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gover
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-05 11:48

Gover

Seti@home Classic: Wiep

TPL lijst januari 2021, nadat weer alles foetsie was (regio Den Bosch, Berlicum, Heeswijk), alleen NPO Extra 1 HD doet nog moeilijk.

// TP Table, CNO
[TPTable]

//NID:4444

474000, 6875, 64QAM

//Symbolrate: 6875

120000
121000
122000
122025
122750
152000
154750
160000
162000
162750
168000
170000
176000
234750
250000
258000
266000
266025
274028
282025
290025
298025
306000
306025
314025
322000
322025
330000
330025
338000
338025
346000
346025
354000
356000
362000
364000
370000
370025
372000
378000
378025
380000
386000
386025
388000
394000
394025
396000
402000
402025
404000
410000
410025
412000
434000
434025
444000
450000
450025
452000
458000
458025
460000
466000
466025
474000
474000, 6875, 64QAM
482000
482025
490000
490025
498000
498025
498750
506025
514000
514025
514750
522000
522025
522750
538750
546000
546025
546750
554000
554025
554750
562000
562025
562750
570500
570750
578000
578025
578750
586000
586025
586750
594750
602750
610750
618750
626750
634750
642750
650750
658750
666750
674750
682750
690750
698000
698750
698025
698750
706750
714750
722000
722025
722750
730750
738750
746750
754750
762000
762025
762750
770000
770025
770750
778000
778025
786000
786025
794000
794025
794750
802000
802025
802750
810000
810025
810750
818000
818025
818250
818750
826000
826025
826250
826750
834000
834025
842000
842025
842750
858000
858025
858750

//end

Ervaring varieert lineair met de hoeveelheid geruïneerde apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4irw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 12:08
Avond,

Ik heb van een andere tweaker 2 anysee's overgenomen, dacht ik kan hier nog wel even mee klooien alleen blijkbaar erg lastig om drivers te vinden, hier misschien nog iemand die de laatste drivers voor mij beschikbaar heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djodjotje1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4irw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 12:08
Ah super dankje !

Ik ga eens kijken wat ik er nog mee kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasystemcheck
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-06 20:24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gover

Gover

dasystemcheck schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 16:43:
[...]

Heb je deze toevallig nog voor mij?
Stuur morgenmiddag even een berichtje, dan pak ik ze even van media center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gover

Gover

Versie bij mij geïnstalleerd = anysee CNO 1.3.9.41

anyseeDriver_Setup_CNO_20121112.zip

Zet zo een link klaar.

[ Voor 20% gewijzigd door Gover op 02-10-2022 13:47 . Reden: kleine toevoeging met juiste bestand ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gover

Gover

Download:

link

570 MB met alle oude versies, tpl bestanden en de mappen uit /Program Files (x86)/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTrotyl
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 15-11-2023
Heeft iemand misschien nog een Anysee E30C Plus te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gover

Gover

Helaas niet, en MP en Ebay zijn inderdaad hard opgedroogd...eerst struikelde je erover. Ik zal nog ff rondvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284785

TinusTrotyl schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 16:22:
Heeft iemand misschien nog een Anysee E30C Plus te koop?
Ik heb er twee liggen die ik niet meer gebruik, 2x Anysee E30 DVB-T&C (Combo) Plus, 1x inclusief mini-USB - USB-A kabel, antenne, afstandsbediening, handleiding, installatie-CD en twee nieuwe AAA-batterijen in de originele verpakking. Is dit wat je zoekt?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 284785 op 04-06-2023 00:45 ]

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste