Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij scarabs in Forest of Wisdom. Gebruik 2x Spiral Kick en je hebt tientallen scarabs in 1 klap dood en 3% exp erbij
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Merk dat ik party's veel leuker vind dan met mijn Cleric/Mage combo te levelen.
Moet ook zeggen dat het erg rap ging gisteren qua exp.
Mooi item gisteren nog gekocht. 4int/15ap heaven boots.
En 3str/15ap ashura mask.
Nu nog een paar levels om de boots aan te kunnen.
@Gink, jahoor wil wel mee.
Heb een lvl 103mage en lvl107cleric om mee te gaan.
@AX3 lol, allemaal drops? Heb je dan mazzel gehad met mooie drops? Of gewoon eq en ETC verkoop?
[ Voor 22% gewijzigd door Amafi op 25-09-2007 09:09 ]
Vanavond weer naar temple is wel leuk om te lvlen daar en beetje refines te hunten ^^
Iemand zin om mee te gaan vanavond ?
Kep wel al weer 100m erbij verdient de afgelopen 2 dagen ><. Gewoon idoot hoe makkelijk geld te verdienen is hier gewoon belachelijk. Kosten d5's ook 30m?
@Amafi had wat grade 1 gemms een 3/15 dealer 104 hat en een crow wing met stats dat bracht me al 50m bij elkaar. De rest allemaal van eq drops en etc die je gewoon altijd krijgt.
Kep geen site voor alles maar volgens mij was gemms dit geen idee of dat klopt.Amafi schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 11:30:
Heeft iemand trouwens een goede site waarop de crafting mats voor alle crafts staan?
Ben voornamelijk benieuwd naar de crafting mats die gebruikt worden.
En naar de crafting mats voor gems. Grade 5 is dat 2 Grade4 gems + wat hearts ofzo?
En ja ik wil diamonds voor me scout zodat eventueel ooit andere chars van mezelf er ook van kunnen proviteren. Ik heb weinig zin om voor iedere classe weer aparte soort gemms te moeten nemen
[ Voor 64% gewijzigd door William/Ax3 op 25-09-2007 11:45 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Interessant, heb nog geen idee. Ben ook wel in de race voor wat D5 gems dan.William/Ax3 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 09:07:
Kep wel al weer 100m erbij verdient de afgelopen 2 dagen ><. Gewoon idoot hoe makkelijk geld te verdienen is hier gewoon belachelijk. Kosten d5's ook 30m?
Mage is nog lang niet overpowered genoeg
Heeft iemand trouwens een goede site waarop de crafting mats voor alle crafts staan?
Ben voornamelijk benieuwd naar de crafting mats die gebruikt worden.
En naar de crafting mats voor gems. Grade 5 is dat 2 Grade4 gems + wat hearts ofzo?
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Uhm wie heeft mijn Saint duel stick bow + d4 nog te leen?
@Baylee gebruik jij me chronicle staff nog ? dacht het nie op 93 maar dan moet je hem binnenkort maar ff geven kan ik hem sellen want mot geldm hebben ^^
We zouden eens moeten kijken wie er active is in welke clans want hoor vaak dat oot meer actiev is dan LoT
Doe maar ergens in het weekend het liefste. En waar wou je dat doen? Luna neem ik aan?Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:01:
Gister maar eens heel wat clan points gehaald, we moeten maar eens een dag afspreken om te gaan farmen in clanfield voor een grade 2 clan.
Van mij mag me mage eruit en gooien we me scout wel in lot. Komt er ook weer plekkie vrij in oot.
Qua actives geen idee we zouden ook ff plekkies vrij kunnen maken voor mensen die idd dan die dag cp gaan farmen in lot.
Ik niet was maar zoVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:01:
En ja oot is wel lekker actief ook omdat gerwin en ik nu weer spelen denk ik
Pffff, niet iedereen heeft zoveel vrije tijdBrummetje schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:38:
Ik ben onderweg met lvlen dus binnenkort ook puntjes halen voor oot ^^
En ja oot is wel lekker actief ook omdat gerwin en ik nu weer spelen denk iken allebij altijd online zijn
Ps. Vanavond weer partyen?
Vanavond dan even de mooie ruil in 1 keer doen?
ik wil wel parten ben 101 cleric. Als we niet naar CF gaan.B1gk1ller schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:40:
[...]
Pffff, niet iedereen heeft zoveel vrije tijd![]()
[ Voor 4% gewijzigd door Calamor op 25-09-2007 15:56 ]
Ja is goed, temple doen ofzo ? is wel leuke exp en refines die daar droppen is ook wel vetjesB1gk1ller schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:40:
[...]
Pffff, niet iedereen heeft zoveel vrije tijd![]()
Edit: Vrije tijd ?
[ Voor 22% gewijzigd door Brummetje op 25-09-2007 16:01 ]
Verwijderd
idd heb je geleik in laten we dat maar eens doen.Amafi schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 15:54:
Van mij mag ook mijn mage omgeruild worden met mijn cleric die nu in LoT zit dan. Als alle actieve chars dan in LoT zitten kunnen we daarop alle cp halen in plaats van de cp verdelen over 2 clans
Vanavond dan even de mooie ruil in 1 keer doen?
Kater? Eerst water, de rest komt later
Geen probleem om 2x rose en 1x WoW te draaienHaan schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 18:07:
Zijn er nog veel mensen die Rose icm met Vista draaien? Hier werkt het gelukkig wel, ook al is het ' program not responding' een aantal keer

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

En dan mn knight nog doen.
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2007 23:06 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
gebruik hem nu inderdaad niet meer, maar zit nu midden in een verhuizing dus eigenlijk puur shop en weinig bij me pc. verwacht na 2wkn weer goed online te zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 14:01:
Gister maar eens heel wat clan points gehaald, we moeten maar eens een dag afspreken om te gaan farmen in clanfield voor een grade 2 clan.
@Baylee gebruik jij me chronicle staff nog ? dacht het nie op 93 maar dan moet je hem binnenkort maar ff geven kan ik hem sellen want mot geldm hebben ^^
We zouden eens moeten kijken wie er active is in welke clans want hoor vaak dat oot meer actiev is dan LoT
Verwijderd
Idd 2nd job blijft kut maar ik had het geluk vandaag ofzo heb in deze avond een nieuwe Farm knight gemaakt voor bij warbiz ben nu al 78 en heb 2nd job quest done^^( in 2uur schieten op kings^^)SinergyX schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:06:
Wordt beetje moe van die 2nd job gebeuren, nu 9 kingkongs achter elkaar dat er weer zo'n buffed <insert ranged> aan komt wiebelen en first hit pakt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 03:05 ]
Het "schijnt" dat je vooral niet de doonga moet deselecten/self heal, dat vertelde een paar musejes op Kenji beach en ik moet zeggen na 3 Doonga's die manier had ik ook de dropSinergyX schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:06:
Wordt beetje moe van die 2nd job gebeuren, nu 9 kingkongs achter elkaar dat er weer zo'n buffed <insert ranged> aan komt wiebelen en first hit pakt
Donderdag avond dan dat oppakken?Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 17:39:
Grote omruil verhaal
[...]
idd heb je geleik in laten we dat maar eens doen.
Moeten we even zorgen dat zoveel mogelijk mensen online zijn en zeg verzamelen in eucar?
Voorstel:
donderdag
20.30
eucar
doel: LoT vullen met de actieve chars en die hogere garde clan laten halen.
@ontopic:
Ook gisteren een leuke party met ginkeltjes en Bigkiller gehad.
Mooie drops gehad, paar gems (sapphire 1, ruby1 dat soort ongein)
Alle hearts kreeg Bigkiller op een of andere manier binnen
Maar blijf het soort van lastig vinden om zowel de mage als cleric te besturen. Vooral in party met meerdere mensen. Ga Rose toch installeren op laptop zodat ik af en toe party heal kan doen.
Maar wel weer een aantal leveltjes erbij, level 113 en 109 geloof ik. Cleric heeft boven de 300int en moet nog wat skills upgraden voor alle buffs op max.
Heb ook wel even geacht om door te gaan op 1 char ipv 2. Maar afgewezen omdat mage mijn voorkeur heeft en een cleric wel hard nodig is. Zowel voor mezelf als voor parties met Clannies.
Tegen die tijd kan ik ook wel CF puntjes verdienen voor LoT als ik erin kom ^^
Vanmorgen ook een Castle backshield gekocht voor 3mil leuke def/dodge en 3 atk 2 str geloof ik uit me hoofd
Vanavond weer ff wat leveltjes doen
Weer party iemand ^^ was wel gezellig gister
@SinergyX
Bij Crawfy stond ik gewoon op 1 spot en lette ook echt alleen op die spot... ik ben echt langer dan een dag bezig geweest was 99 toen ik klaar was... en toen ik die taktiek deed op 1 spot was ik binnen 2 uur klaar..
[ Voor 23% gewijzigd door Brummetje op 26-09-2007 10:01 ]
Die spot bij de craftykings was afgeladen, zelfs om half 1 s'nachts. Weet zeker dat ik bij 4 de firsthit had, crossbow met lightning arrow. Bij de doonga zaten nog 8 of 9 muses, had ik niet eens kans tegen. Dan gewoon doorschieten, door zoveel mensen pak je bijna nooit agro. Nu 3 lvls gedaan enkel op crafy boss, waar ik per keer iets van 3-4% krijg.B1gk1ller schreef op woensdag 26 september 2007 @ 08:04:
Het "schijnt" dat je vooral niet de doonga moet deselecten/self heal, dat vertelde een paar musejes op Kenji beach en ik moet zeggen na 3 Doonga's die manier had ik ook de drop
Vind het niet erg dan als 1st job door te gaan, maar alle armor is ook 2nd job requirement, dat is zo iritant.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 26-09-2007 09:30 ]
Ik heb er zelf meestal ook 8 a 9 lvl's voor nodig hoor voor de sec jobSinergyX schreef op woensdag 26 september 2007 @ 09:30:
[...]
Die spot bij de craftykings was afgeladen, zelfs om half 1 s'nachts. Weet zeker dat ik bij 4 de firsthit had, crossbow met lightning arrow. Bij de doonga zaten nog 8 of 9 muses, had ik niet eens kans tegen. Dan gewoon doorschieten, door zoveel mensen pak je bijna nooit agro. Nu 3 lvls gedaan enkel op crafy boss, waar ik per keer iets van 3-4% krijg.
Vind het niet erg dan als 1st job door te gaan, maar alle armor is ook 2nd job requirement, dat is zo iritant.
Cannon heeft een grotere range dan een crossbow.
@Ginkeltjes en Bigkiller, niet te hard levelen vanavond he. Anders lukken party’s niet meer
Moet vanavond ook nog even werken tot een uur of 10-11, wordt weer eens een lange dag.
Offtopic: Iemand die volgende week nog naar de elektrotechniek vakbeurs gaat? Of is het allemaal keiharde ICT die jullie allemaal doen?
Verwijderd
Dit is de spot waar jullie meestal allemaal klungelen met die first hit hebben.

Deze spot precies waar me muis is op gericht spawnd ook king niet zo snel als de andere maar je hebt wel 9/10 keer firts hit, zet egwoon je buffer neer pak een crossbow/gun/launcher/bow of wat dan ook en je hebt het zo klaar ^^:

Hoop dat mesnen er wat aan hebben.
Donderdag avond gaat bij mij nie lukken moet werken
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 11:09 ]
Doen ons bestAmafi schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:02:
[...]
Cannon heeft een grotere range dan een crossbow.
@Ginkeltjes en Bigkiller, niet te hard levelen vanavond he. Anders lukken party’s niet meer
Moet vanavond ook nog even werken tot een uur of 10-11, wordt weer eens een lange dag.
Offtopic: Iemand die volgende week nog naar de elektrotechniek vakbeurs gaat? Of is het allemaal keiharde ICT die jullie allemaal doen?
En over dat ICT verhaal... op het moment doe ik wel ICT ja
p.s jullie ook last dat arua forum beetje gaar doet met IPS Driver Error's ?
[ Voor 6% gewijzigd door Brummetje op 26-09-2007 11:25 ]
Die 2de spot is interessantVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:07:
Hier hebben jullie vast wel wat aan:
Dit is de spot waar jullie meestal allemaal klungelen met die first hit hebben.
[afbeelding]
Deze spot precies waar me muis is op gericht spawnd ook king niet zo snel als de andere maar je hebt wel 9/10 keer firts hit, zet egwoon je buffer neer pak een crossbow/gun/launcher/bow of wat dan ook en je hebt het zo klaar ^^:
[afbeelding]
Hoop dat mesnen er wat aan hebben.
Donderdag avond gaat bij mij nie lukken moet werken
Amafi 109 MageBrummetje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:10:
[...]
Doen ons best, welk lvl ben je nu ?
En over dat ICT verhaal... op het moment doe ik wel ICT ja... heb wel electro gedaan voor deze opleiding
maar nee ga niet naar de beurs
p.s jullie ook last dat arua forum beetje gaar doet met IPS Driver Error's ?
AmafiFS 113 Cleric
Heb inderdaad soms ook last van dezelfde errors op het aurarose forum.
@Iemand trouwens een idee of die (1) drops ooit meer gaan worden?
Of zijn ze dat niet verder aan het ontwikkelen?
@AX3 inderdaad, dan een ander tijdstip dan donderdag avond.
Deputies konden geen mensen kicken toch? Of wel? Anders zouden we met zijn 2en ook wat heen en weer kunnen schuiven.
En anders wordt het wat later, vrees dat ik het weekend ook niet zoveel online kan zijn. En anders geef ik jou op OoT dan de master rechten.
[ Voor 37% gewijzigd door Amafi op 26-09-2007 13:39 ]
Zoals het eruit ziet niet omdat dat weer problemen zal geven voor de LR server. Enigste oplossing drops=1 zetten en dan dropt eq weer niet genoeg op HR.Amafi schreef op woensdag 26 september 2007 @ 11:35:
[...]
@Iemand trouwens een idee of die (1) drops ooit meer gaan worden?
Of zijn ze dat niet verder aan het ontwikkelen?
Btw donderdagavond leuk maar sac kan dan niet en lijkt mij handig dat de clanleader voor dat gedoe in ieder geval aanwezig is
Lijkt mij dat het de bedoeling is om Lot te verbouwen en niet om ff in paar uurtjes ff cp te halen want in paar uur is het echt niet grade 2Rakkerzero schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:35:
[...]
Of sac moet ff zolang iemand anders ff clanleader maken voordat
[ Voor 31% gewijzigd door William/Ax3 op 26-09-2007 13:44 ]
Of sac moet ff zolang iemand anders ff clanleader maken voordatWilliam/Ax3 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 12:56:
Btw donderdagavond leuk maar sac kan dan niet en lijkt mij handig dat de clanleader voor dat gedoe in ieder geval aanwezig is.
Verwijderd
waaa gimme that 8 int armor pl0x >.<SinergyX schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 23:06:
Inmiddels 112 met knight en 111 met cleric
Vanavond denk ik maar is elder mammoths nakke wordt gezellig.
Ps. Amafi 3 pagina's terug.. Ik heb helemaal geen geluk en dat weet je
Sporty cart schematic toch weer verkocht voor 25 mil. Nu met knight 2x r3 en cleric 3x t3 gegeven. Nu nog opzoek naar een t4 t5 voor in me shieldje en een slotted vivor shield voor me knight.
Alles begint er goed uittezien. De drops worden ook wat beter kwa heart's gems refines.
Op naar de 200.
Zie jullie vanaf weer (Als je online bent)
Erm.. dat plaatje is Rakkerzero, niet ikVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:43:
[...]
waaa gimme that 8 int armor pl0x >.<
Edit
@sac (dacht ik), ik had btw die crossbow gekocht van jou, je was de goedkoopste
[ Voor 84% gewijzigd door SinergyX op 26-09-2007 13:46 ]
Verwijderd
oops verkeerde gequotedSinergyX schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:45:
[...]
Erm.. dat plaatje is Rakkerzero, niet ik
Nee, ik kan die niet geven. Donate items kan je niet traden, droppen of wat dan ook
Enkel in je eigen storage dumpen.
[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 26-09-2007 13:49 ]
Dit vind ik wel een nadeel aangezien ik op Ruffrose 3 items had gedonate. Toen kreeg ik op me bourg 2x 10 int item en op me cleric backpack met 2/15.. Dus kortom beide chars hadden niks aan de items en je kan ze ook niet verkopen.Rakkerzero schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:49:
[...]
Nee, ik kan die niet geven. Donate items kan je niet traden, droppen of wat dan ook
Donation dingen staan toch per account of daar nietgerwingood schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:59:
[...]
Dit vind ik wel een nadeel aangezien ik op Ruffrose 3 items had gedonate. Toen kreeg ik op me bourg 2x 10 int item en op me cleric backpack met 2/15.. Dus kortom beide chars hadden niks aan de items en je kan ze ook niet verkopen.
Tsja dat is dan jammer maar die gok neem je dan eenmaal heBrummetje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:16:
[...]
Ja maar als je dan meerdere accounts heb..
Trouwens van mij mag best iemand anders dep in lot en oot worden hoor echt veel tijd om te rosen heb ik toch niet meer. Wow blijft toch idd me main game
[ Voor 36% gewijzigd door William/Ax3 op 26-09-2007 14:39 ]
Ja maar als je dan meerdere accounts heb..William/Ax3 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:15:
[...]
Donation dingen staan toch per account of daar niet
Dan moet je oplettenBrummetje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:16:
[...]
Ja maar als je dan meerdere accounts heb..
Wij gaan erheen met onze school...Offtopic: Iemand die volgende week nog naar de elektrotechniek vakbeurs gaat? Of is het allemaal keiharde ICT die jullie allemaal doen?

Ziet er toch veel beter uit zo voor Arua
Hmm ik d8 dat Donate items juist wel tradable hier waren, of anders shop.Rakkerzero schreef op woensdag 26 september 2007 @ 13:49:
[...]
Iemand die ik ken heeft zo'n lvl 200 dex 25 sportsuit ofzoiets, heeft ie van andere player gekocht.
Nice skin Rakker, MoL mask
Leuke donatie lijst, alleen ga ik nooit doneren aan een private server.
En zeker niet aan AruaRose als je ziet wie erachter zit
[ Voor 15% gewijzigd door Psychoot op 26-09-2007 16:01 ]
Hehe, das het probleem met die donate. Een random item wordt gegenereerd.Haan schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:01:
Eigenlijk zou je dan dus aan moeten kunnen geven wat voor chars je hebt, zodat ze je een item kunnen geven dat ook daadwerkelijk nuttig is voor jou.
Anders zou het als een betaaldienst kunnen worden gezien.
@Raise Cain: Lache, misschien zie ik je dan zelfs nog wel. Ik ga dinsdag eens kijken wat die beurs te bieden heeft.
Was in deze versie trouwens ook het ego mask weer beschikbaar?
[ Voor 6% gewijzigd door Amafi op 26-09-2007 14:38 ]
Ziet er leuk uit jaRakkerzero schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:31:
IK heb een skin gemaakt voor ghosts
[afbeelding]
Ziet er toch veel beter uit zo voor Arua
Yup, zit in het donate script.Amafi schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:37:
Was in deze versie trouwens ook het ego mask weer beschikbaar?
Btw. dit zijn alle items die in het donate script zitten:
Mask Ego Mask Scream Mask Nomadic Mask Mummy Face Star Glasses Matrix Eye Oro's Present Pumpkin Mask | PAT Meister White Frame Meister Black Frame Meister Red Frame Meister Wheels Chaser Engine Spike Wheel Speed Wing Jet Booster Wind Booster |
Head Red Santa Hat Traditional Korean Hat Spring Flower Hat Swimming Cap Snorkel Summer Beach Hat O Mark X Mark Clan War Winner's Crown GP Cap Pumpkin Mask White Santa Hat Clan War School Cap Rudolph Cap Red Swimming Cap Green Swimming Cap Yellow Swimming Cap False Scalp Panda Hat Bug Hat Lion Hat Cat Hat Junon Native Headdress Red Chicken Hat Lizard Hat Rabbit Hairband Devil Horn Green Lion Hat Blue Santa Cap Angel Hat Kerokero Hat Headband Pigtail Ribbon Student's Cap White Lion Hat Chef's Hat Katyusha Kitty Ears Servant's Hat << Has no icon! Black Rabbit Hairband | Body Red Santa Sweater HanBok Swimsuit Bikini Beach Wear Lucille Party Wear Felice Party Wear Hogan Belt White Santa Sweater ROSE Online Uniform kROSE Uniform jROSE Uniform naROSE Uniform phROSE Uniform Clan War School Look Rudolph Vest Blue Santa Sweater Trendy Swim Suit Yukata Summer School Look Physical Uniform Yellow Uniform Snow White Swimsuit Servant's Uniform Boxing Uniform |
Shoe Red Santa Boots Plastic Shoes Beach Flipflops Hogan Boots White Santa Boots Soccer Cleats kROSE Soccer Cleats jROSE Soccer Cleats naROSE Soccer Cleats phROSE Soccer Cleats Clan War School Shoes Rudolph Boots Blue Santa Boots Yellow Rubber Boots Servant's Boots Boxing Shoes | Back MiniBuffalo Backshield Fairy Pod Scented Butterfly Wing Seraph Wing Succubus Wing Magic Pumpkin Shield Iron Skull Shield Cross Shield Black Seraph Wing Astarot Silver Wing Astarot White Wing Astarot Pink Wing Elementary School Bag Thor's Bass Drum Kerokero Umbrella Dolphin Bag Black Cross Shield Astarot Black Wing Astarot Red Wing |
Glove Red Santa Gloves White Santa Gloves Clan War School Gloves Rudolph Gloves Blue Santa Gloves Servants Glove Boxing Glove |
krijg heletijd error: Warning: mysqli_query() [function.mysqli-query]: (HY000/2013): Lost connection to MySQL server during query in C:\Inetpub\AruaROSE.com\forum\ips_kernel\class_db_mysqli_client.php on line 594
IPS Driver Error
There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here
Bijna naar huis

Verwijderd
maar ik krijg de schijt van die brs, schelden mij uit voor "foda-se" "filho da puta" omdat ik ze niet wilde buffen op kenji beach
Verwijderd
IGN: Pizzo (dit account is van een goede vriend van me, Pizzo uit ruff-rose (kent iemand mss wel)).
Clan: ebola. (ik zoek een nieuwe.)
Server: Arua
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2007 20:43 ]
Dus iedereen van 140+ Gaat in Lot, Lager in Oot (t/m 100) en nog lager in Bot.
Dan heb je na een tijdje toch 3 sterke clans.
Het probleem nu een beetje is dat ik met niemand uit de clan kan partyen, of ze zijn zo rond de 200 of rond de 100... (ik zit er dan tussen in met m'n 139)
(wie komt er met mij btw eens een keer cp hunten, saai omdat alleen te doen (en in temple gaat het niet echt zonder cleric, lukt wel bij junon maar daar hangen weer van die noobish lvl 90 mensjes rond die dan proberen te killen -_-)
[ Voor 26% gewijzigd door lasharor op 26-09-2007 21:38 ]
Hebben we weleens geprobeerd, maar dat werkte totaal niet. Dus doe maar nietlasharor schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:36:
Waarom doen we niet level based Clan gedoe?
Omdat niet iedereen elke dag speeld en je kan niet mensen die al 2/3 jaar rosen (dus irose/erose/narose/prose hebben gedaan) en altijd in lot hebben gezeten er zo maar uitgooien.lasharor schreef op woensdag 26 september 2007 @ 21:36:
Waarom doen we niet level based Clan gedoe?
@Sac ben jij er vrijdag anders wel s'avonds dan kunnen we me scout wel in lot doen en kan ik ook eens beginnen met cp te sparen. Mijn scout is 127 en me cleric is 128 dus als mensen dan met me mee willen kom maar
[ Voor 31% gewijzigd door William/Ax3 op 26-09-2007 22:32 ]

Verwijderd
Yep vrijdag avond ben ik er wel na 12en want moet wel werkenWilliam/Ax3 schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:07:
[...]
Omdat niet iedereen elke dag speeld en je kan niet mensen die al 2/3 jaar rosen (dus irose/erose/narose/prose hebben gedaan) en altijd in lot hebben gezeten er zo maar uitgooien.
@Sac ben jij er vrijdag anders wel s'avonds dan kunnen we me scout wel in lot doen en kan ik ook eens beginnen met cp te sparen. Mijn scout is 127 en me cleric is 128 dus als mensen dan met me mee willen kom maar.
@Rakkerzero je moet die ghosts showen aan Arua rose GM misschien kunnen ze erwat mee^^
Geen idee hoe die andere quests in elkaar zitten, maar bij hawker 2nd job was het eerst uren bij krawy king om die ene zeldzame questitem te krijgen. Daarna goblin warriors killen om 5 proofs te krijgen. Is ook redelijk random maar wel zo klaar (max 20 min.). Daarna waren de Golems aan de beurt. Weer 1 random quest drop, maar die dropt ook best snel.SinergyX schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:59:
ik geef het op met die 2nd job shit, 4 uur bezig geweestGelukkig toch herinstallatie op mn andere PC, wat tijd verdrijf. Moet je trouwens na die eerste boss nog meer doen? Dan stop ik per direct
yup, doneVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:09:
@Rakkerzero je moet die ghosts showen aan Arua rose GM misschien kunnen ze erwat mee^^
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 26-09-2007 23:34 ]
Knight (volgens mij): ?xKrawfty king, DOonga king, goblem warrior, stone golem
Dealer: Doonga king(weet ik ook niet meer is te lang geleden), 3x Kwafty king, Goblem warrior, stone golem
Hawker: Kwafty king, Goblem Warrior, stone golem
Muse: Doonga king, 2x goblem warrior, stone golem
131 nu dus gaat lekker
Soldier : 1x Krawfty king , 5x Golblem warroir , 1x stone golemlasharor schreef op donderdag 27 september 2007 @ 07:49:
@SinergyX:
Knight (volgens mij): ?xKrawfty king, DOonga king, goblem warrior, stone golem
Dealer: Doonga king(weet ik ook niet meer is te lang geleden), 3x Kwafty king, Goblem warrior, stone golem
Hawker: Kwafty king, Goblem Warrior, stone golem
Muse: Doonga king, 2x goblem warrior, 5x stone golem
Even over het clan wisselen.
Wil niet moeilijk doen maar
Inmiddels 131 op beide chars op naar de 145 vanavond.
Mijn raider mag OoT verlaten en in LoT gaan.
Mijn muse mag LoT verlaten en clanloos blijven.
Mijn craftbitch mag BoT verlaten en in OoT gaan.
Cleric heb ik atm in oot zitten, dacht dat we genoeg clerics in LoT hadden om er voldoende cp mee te halen. Scout in LoT om mee te helpen met cp te halen. Aangezien ik nog zeker 1 week bezig ben met wendy verhuizen en later mezelf ook zal ik zelf niet veel cp kunnen halen. in ieder geval niet komend weekend, vanaf maandag of disndag kan ik savonds gewoon na uurtje of 9-10.
(arti is puur voor solo verder te spelen en op hoger lvl te craften van masks, bags, wings, redfields en gems)
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ger het probleem is een beetje dat iedereen dat wel wil. Als je dat doet kunnen er dus maar 7 mensen in iedere clan zitten en dat lijkt me ook niet hellemaal de bedoelinggerwingood schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:26:
Goede morgen,
Even over het clan wisselen.
Wil niet moeilijk doen maarzou toch graag met me cleric en knight in de zelfde clan zitten ivm clanchat en clanfield. Als dit bijvoorbeeld niet mogelijk is in LOT dan blijt ik wel in OOT daar ook genoeg fun
.
Inmiddels 131 op beide chars op naar de 145 vanavond.
Als ik even kijk naar mensen die active zijn om cp te halen en beste naar lot zouden kunnen gaan zie ik de volgende personen:
Ginkeltje
Gerwin
Bigkiller zijn dealer
Amafi zijn mage
Oftewel
Amafi kan omgeruild worden met zijn cleric
Big had jij nou ook een char in lot?
Oftewel zijn er twee of drie (legt aan big) plekjes die vrij moeten komen zodat Ger en Grinkel ook cp kunnen halen. Dan is het probleem van Lasharor van geen party members ook voorbij
Ik wil best mijn plekje in Lot wel afstaan tot lot 2e grade is. Dan zou er dus nog 1 of 2 plekjes vrij gemaakt moeten worden. De vraag dus nu aan sac en de rest in lot wie o wie nog meer?
[ Voor 30% gewijzigd door William/Ax3 op 27-09-2007 10:20 ]
Wat heb ik aan CF als cleric bijvoorbeeld niet mee kan dan heb ik later toch lvl dif. Maar ach ga wel eldeonWilliam/Ax3 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:06:
[...]
Ger het probleem is een beetje dat iedereen dat wel wil. Als je dat doet kunnen er dus maar 7 mensen in iedere clan zitten en dat lijkt me ook niet hellemaal de bedoeling. In cf gewoon 1 clan cleric meenemen en dan ben je er ook. We hebben immers wel wat high lvl clerics en Angel is altijd wel bereid te helpen
.
lolFatal error: Out of memory (allocated 1310720) (tried to allocate 16 bytes) in C:\Inetpub\AruaROSE.com\inc\cdb.class.php on line 94
Je bent niet de enigste met dat probleem hoorgerwingood schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:11:
[...]
Wat heb ik aan CF als cleric bijvoorbeeld niet mee kan dan heb ik later toch lvl dif. Maar ach ga wel eldeon
Wist ik en de meesten al sinds iroseRakkerzero schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:09:
Wisten jullie dat er totaal 7 clan grades zijn, maar dat er maar 3 geactiveerd staan??
[ Voor 20% gewijzigd door William/Ax3 op 27-09-2007 10:30 ]
Dat is wel een heel makkelijk antwoord, cleric gebruik je voor party buffs anders ga je dood als gekte bij astarothWilliam/Ax3 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:25:
[...]
Je bent niet de enigste met dat probleem hoor. Gewoon binnen aantal lvl's laten zitten zo doe ik het en kan je nog steeds partyen met equal en halen ze elkaar wel weer bij. Volgens mij zitten er in lot 3 lvl 200 clerics dus dan vind ik het beetje onzin om een lagere cleric mee te nemen voor je eigen behoeftes zeg maar
.
TOt vanaf
Kan wel makkelijk antwoord zijn maar realiseer even dat als jij je cleric in lot hebt, dan wil ik, amafi, 4th, joyke, etc hetzelfde en dat is gewoon niet mogelijk. Snap je het probleem ermee?gerwingood schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:46:
[...]
Dat is wel een heel makkelijk antwoord, cleric gebruik je voor party buffs anders ga je dood als gekte bij astarothdus je hebt wel zeker een eigen cleric nodig en niet lvl 200.
TOt vanaf
Daarnaast lijkt me een lvl 200 cleric echt je wel voldoende te kunnen healen daar
Gaat ook weer nergens over ben weer werke
[ Voor 31% gewijzigd door gerwingood op 27-09-2007 11:01 ]
Verwijderd
@Gerwingood, Snap het probleem niet helemaal met je cleric

Errmm sorry maar begrijp ik nu als volgt goed?gerwingood schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:57:
lol Lot hoeft niet eens, Oot kan ookfun genoeg
Gaat ook weer nergens over ben weer werke
Je wil dus en je cleric en je knight in lot hebben en anders maar geen van beide.
Zo komt het nu bij mij over namelijk kan best dat ik verkeerd zit maar hoe bedoel je het dan anders? En waarom zou er voor jou een uitzondering gemaakt moeten worden en voor de rest niet?
Wou avond weer online komen. Met QwehoNL. Alleen niet s'avonds laat nog. Meestal tot 11:30.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:16:
Casah, QwehoNL en Domm zie ik nooit online zijn jullie nog actiev zoniet dan zou ik jullie plaats willen geven aan de mensen die zouden komen dan.
@Gerwingood, Snap het probleem niet helemaal met je cleric
En wil graag avond wel naar CF met een groep.
Hoe kom je op luna in CF?
Misschien is het een idee om bijvoorbeeld 12 chars in LoT te hebben en de 3 open voor bv toevoegen van 2de chars of ander speler die naar CF gaat. Als ze niet meer in CF zitten gaan ze er gelijk uit.
En ik vind het niet erg om uit LoT gaan. Zat de meeste tijd tog in OoT of BoT.
En vind het ook makkelijker als allebij mij chars in de zelfde clan zit.
[ Voor 9% gewijzigd door Calamor op 27-09-2007 12:00 ]
Nou heb al meerdere keren netjes aangegeven dat het me niet uitmaakte welke clan ik zat als maar beide chars erin kan. Desnoods Bot.William/Ax3 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:19:
[...]
Errmm sorry maar begrijp ik nu als volgt goed?
Je wil dus en je cleric en je knight in lot hebben en anders maar geen van beide.
Zo komt het nu bij mij over namelijk kan best dat ik verkeerd zit maar hoe bedoel je het dan anders? En waarom zou er voor jou een uitzondering gemaakt moeten worden en voor de rest niet?
Uitzonderingen? Ik hoef helemaal geen uitzonderingen ik gaf het alleen netjes aan of het mogelijk is en dan maakt clan niet uit.
IK hou er over op voordat alles verkeerd begrepen wordt.
Hmm dit is geen slecht idee. Alleen drie is denk ik teveel van goede ik denk dat twee "roulatie" spots best mogelijk moet zijn. Voorwaarde ben je uit cf haal je roulatie char direct uit clan aangezien alleen de clanmaster de mogelijkheid heeft om te kicken. En het zeer irritant is als ze beide bezet zijn de dep er wel is en de master niet en zo dus iemand staat te wachten totdat die een ons weegt.Calamor schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:58:
[...]
Misschien is het een idee om bijvoorbeeld 12 chars in LoT te hebben en de 3 open voor bv toevoegen van 2de chars of ander speler die naar CF gaat. Als ze niet meer in CF zitten gaan ze er gelijk uit.
Hoe denkt de rest hierover?
@sac lijkt me handig als we anders een lijst gaan samenstellen van alle mensen in lot in de zin van:
1.sac
2. bla
................
14 roulatie 1
15 roulatie 2
@Ger bedoelde der niks kwaad mee ofzo maar bij mij kwam het gewoon zo over. En dat was dus anders dan je bedoelde vandaar ook die vraag
Huidige samenstelling | ||
Legion of Tweakers | Order of Tweakers | Band of Tweakers |
|
|
|
Hoe gaan we de boel veranderen??
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 27-09-2007 16:20 ]
[ Voor 0% gewijzigd door Haan op 27-09-2007 14:34 . Reden: typo 8)7 BoT=OoT uiteraard ]
Ik neem de groette koek jammieWilliam/Ax3 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 12:36:
[...]
@Ger bedoelde der niks kwaad mee ofzo maar bij mij kwam het gewoon zo over. En dat was dus anders dan je bedoelde vandaar ook die vraag. Sommige zaken kan je namelijk altijd op verschillende manieren opvatten snap je. Wat de 1 een grootte koek vind, vind iemand anders maar weer klein
.

Nou jullie weten me te vinden ingame hoor wel waar ik bij kom.
Bedankt haan.... dat je niet in Oot wilt !Haan schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:20:
Maak in ieder geval voor mij een plekje vrij in LoT/BoT(welke van de 2 het best uitkomt, zo veel ben ik niet online)
[ Voor 21% gewijzigd door gerwingood op 27-09-2007 14:31 ]
Over welke rose gaat het? Als het of aruaRose gaat doe mij maar LoT dan, ben best wel actief weerRakkerzero schreef op donderdag 27 september 2007 @ 14:13:
Huidige samenstelling
Legion of Tweakers Order of Tweakers Band of Tweakers
- Sacardus [master]
- NextGen [Deputy]
- Ax3
- wozz
- Sodomy4Life
- Rakkerzero
- Gibernau
- Casah
- 4thout
- AmafiFS
- baylee
- domm
- QwehoNL
- Ultismash
- HellXAngel
- Amafi [master]
- Ax3je [deputy]
- 5th
- Timon
- Rakker
- NRG
- Kaytjuh
- Ginkeltjes
- BigK1ller
- GerwinGood
- joykesfaith
- LeScout
- Ph4nt0m
- ShadowCleric
- -- vrij --
- HokusPokus
- M0rtuuS
- Generia
- B1gK1ller
- Atomic
- Buffslet
- -- vrij --
- -- vrij --
- -- vrij --
- -- vrij --
- -- vrij --
- -- vrij --
- -- vrij --
- -- vrij --
- -- vrij --
Hoe gaan we de boel veranderen??
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Neen, ik heb geen char in LoT, Dealer in OoT en Cleric+Scout in BoT.William/Ax3 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 10:06:
[...]
Ger het probleem is een beetje dat iedereen dat wel wil. Als je dat doet kunnen er dus maar 7 mensen in iedere clan zitten en dat lijkt me ook niet hellemaal de bedoeling. In cf gewoon 1 clan cleric meenemen en dan ben je er ook. We hebben immers wel wat high lvl clerics en Angel is altijd wel bereid te helpen
.
Als ik even kijk naar mensen die active zijn om cp te halen en beste naar lot zouden kunnen gaan zie ik de volgende personen:
Ginkeltje
Gerwin
Bigkiller zijn dealer
Amafi zijn mage
Oftewel
Amafi kan omgeruild worden met zijn cleric
Big had jij nou ook een char in lot?
Oftewel zijn er twee of drie (legt aan big) plekjes die vrij moeten komen zodat Ger en Grinkel ook cp kunnen halen. Dan is het probleem van Lasharor van geen party members ook voorbij.
Ik wil best mijn plekje in Lot wel afstaan tot lot 2e grade is. Dan zou er dus nog 1 of 2 plekjes vrij gemaakt moeten worden. De vraag dus nu aan sac en de rest in lot wie o wie nog meer?
Mij maakt het clan switchen vrij weinig uit zolang er maar wat actives zijn
En als er geen plek meer is in LoT, dan is OoT ook wel goed voor mij. Maar BoT is wat minder heh
Edit: LuckyJan speelt ook weer, dus ik zal eens vragen of hij ook nog weer in Tweakers wil.
[ Voor 13% gewijzigd door Wiepa op 27-09-2007 15:02 ]
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Sta hopelijk ook nog ergens in junon beetje te venden, en in eucar. Maar verder heb ik redelijk vaak dat 1 van mijn dualboots eruit vliegt. Een vage foutmelding en gewoon eruit, gelukkig kan ik daarvan een melding sturen en heel misschien doen ze ook daar nog eens wat aanXouxic schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:02:
ik log net in, en loop met mijn 65 cleric beetje door de stad, en ik zie dat het best druk is kwa tweakers, ik kwam sac en 5th tegen, en nog 1 die ik niet ken. Maar verder komen de oldskool tijden weer terug?
En als er geen plek meer is in LoT, dan is OoT ook wel goed voor mij. Maar BoT is wat minder heh
Edit: LuckyJan speelt ook weer, dus ik zal eens vragen of hij ook nog weer in Tweakers wil.
Qua clanindeling, maakt me niet zoveel uit. Ook Cleric en Mage hoeven voor mij niet in 1 clan, maar zou het wel gezellig vinden om in de actiefste clan te zitten aangezien ik er ook weleens ben
Dus op die manier de actieve mensen van OoT en LoT combineren. Is niet eens zo’n moeilijke opgave denk ik. En als dan de actieve mensen een paar keer party’en in Cf moet het helemaal lukken om de clan uit te breiden.
En waarom issie deputy in LoT??
NextGen is Lasharor, die heeft volgens mij nog meegeholpen de allereerste LoT op te richten in de eerste iRoseRakkerzero schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:39:
Wie is eigenlijk NextGen??
En waarom issie deputy in LoT??
Dit topic is gesloten.