de meeste spelen arua ja.Brummetje schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:42:
* Brummetje meld zich ook weer eens
Alles goed met iedereen ? vast wel ^^
Zat er weer aan te denken om ook maar weer eens voor de lol te gaan spelen als ik me verveel enzo (savonds dus).... vroeg me af welke server zitten jullie nou allemaal ? zag de naam Arua vallen ofzo ?
Gameplay 07 is groter dan ooit! Gameplay 07 vindt dit jaar plaats op vrijdag 23, zaterdag 24 en zondag 25 november in Jaarbeurs Utrecht. Het wordt een mega spektakel met de nieuwste games, hardware, communities, goodie hunts en de mooiste boothbabes. Er is volop entertainment met de uitreiking van de game awards, acts, demo’s en ’s werelds beste gamers. See you at Gameplay 07!Rakkerzero schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:15:
[...]
Doen we toch een meeting op de Gameplay 2007. Zitten toch nog tussen de games
ik wil wel, neem wendy ook wel mee, toch 2p auto beschikbaar
moeten we alleen wel een dag uitkiezen, liefste natuurlijk za of zo ivm werk
maar nog leuker is dagje terras, maar dat zal pas weer volgend jaar kunnen
[ Voor 5% gewijzigd door 4th op 20-09-2007 15:06 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
het lijk me ook leuker om dan naar iets anders te gaan wat niet met pc's te maken hebben.
We zitten hier op tweakers, wij horen niet zonder te kunnen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lol, nog zo'n naam uit ouden doosch.Brummetje schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:42:
* Brummetje meld zich ook weer eens
Alles goed met iedereen ? vast wel ^^
Zat er weer aan te denken om ook maar weer eens voor de lol te gaan spelen als ik me verveel enzo (savonds dus).... vroeg me af welke server zitten jullie nou allemaal ? zag de naam Arua vallen ofzo ?
@Calamor: En welke server/kanaal ? Destiny of Herbarn
Server Herbarn zitten we.
Vanavond ben ik ook weer eens online.
Hopelijk eindelijk een keer 2nd job worden met mijn mage. En wat geld uitgeven aan T3 setje ofzo.
En wat hoger worden zodat ik wat geld kan gaan farmen voor mooie eq en gems
Ja cker oude doos
was er vanaf het begin bij toen.. en gestopt 2 of 3 maanden voor dat het betaald zou worden..
maarjah paar maanden terug met WoW gestop.. ook omdat ik nu een vrouwen last aan me been heb hangen (vriendin
) dus niet zo heel veel tijd meer.. maarjah savonds alleenig thuis en dan niks te doen 
Dus maar weer eens beginnen
denk raider 
maarjah zie jullie vanavond wel
maarjah paar maanden terug met WoW gestop.. ook omdat ik nu een vrouwen last aan me been heb hangen (vriendin
Dus maar weer eens beginnen
maarjah zie jullie vanavond wel
Ik ben begonnen om een craftertje te bouwen voor als ik ff geen zin heb in lvlen van mn raider/cleric.
ign.: Generia
ign.: Generia
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Wat is verstandiger?
Een volledig G3 setje houden, of enorm langsparen voor een g5 setje? (g6 en 7 is imo een beetje overkill -_-)
Een volledig G3 setje houden, of enorm langsparen voor een g5 setje? (g6 en 7 is imo een beetje overkill -_-)
Verwijderd
g7 ftw zeker geen overkill 
ben ni veel ingame houd het 10 min vol en dan is die 2nd job quest em al weer te iri
ben ni veel ingame houd het 10 min vol en dan is die 2nd job quest em al weer te iri
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 17:26 ]
hehehe wozzie is zeker WoW gewent waar je niet direct hoeft te vechten voor een first kill 
Meeting zeker leuk plan voor de gamedays. Ik zal als het op een zaterdag is zeker proberen van de party te zijn.
Mensen uit omgeving Nijmegen kunnen natuurlijk meerijden met mij ^_^
Meeting zeker leuk plan voor de gamedays. Ik zal als het op een zaterdag is zeker proberen van de party te zijn.
Lijkt me leuk om af te spreken op de Gameplay, ik hoop alleen dat het echt stukken groter is dan afgelopen jaren.
Iemand zin om dit weekend een nieuw character aan te maken en dan samen te levelen?
Iemand zin om dit weekend een nieuw character aan te maken en dan samen te levelen?
Verwijderd
Ja ik rij meeLocal Host schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:31:
hehehe wozzie is zeker WoW gewent waar je niet direct hoeft te vechten voor een first kill
1.) Moet zaterdags werken ( kan eventueel vrij vragen
2.) Heb geen ene reed verstand van computer systemen enzo ik game alleen rose lol.
( waarschijnlijk krijg ik nu van die opmerkingen je bent toch een GoTer

Game Play is alleen games, HCC dagen is van het jaar niet. Dus hier zal je wel wat verstand van hebben 
Ohja, je bent toch een GoTer
Ohja, je bent toch een GoTer
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 20-09-2007 19:05 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
* Haan is ook bezig met main quest 
Half uurtje bezig geweest met de krawfi king, nu in B2 bezig met goblin warriors, gaat wel lukken vandaag
Lvl 75 nu.
Ik zit nog beetje te twijfelen tussen knight en champ job, maar er schijnen vrij weinig champs te zijn en juist veel knights, dus wordt ik liever champ
Half uurtje bezig geweest met de krawfi king, nu in B2 bezig met goblin warriors, gaat wel lukken vandaag
Ik zit nog beetje te twijfelen tussen knight en champ job, maar er schijnen vrij weinig champs te zijn en juist veel knights, dus wordt ik liever champ
Kater? Eerst water, de rest komt later
Men kiest knight omdat dit sneller lvled ivm het gebruiken van de crossbow. Vandaar dat er bijv ook meer scouts dan raiders zijn en meer clerics (+ dat buff verhaal dan
) dan mages.
vanavond ook maar weer eens uurtje spelen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zo ben aan het spelen ^^ is er nog een plekkie ergens in 1 van de clans ?
IGN: Ginkeltjes uiteraad
Edit: Ty Ax3je
IGN: Ginkeltjes uiteraad
Edit: Ty Ax3je
[ Voor 9% gewijzigd door Brummetje op 20-09-2007 20:49 ]
Verwijderd
yup lol al is het rustig in lot de laaste dagen lol [jou nog nooit gezien btw :P]Local Host schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:31:
net weer ff met 2nd job bezig geweest maja weer geen geluk
Nee mijn main is bijna 42 op andere serverVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:25:
[...]
yup lol al is het rustig in lot de laaste dagen lol [jou nog nooit gezien btw :P]
net weer ff met 2nd job bezig geweest maja weer geen geluk
tada mijn wanabee scout is ook 104 had nog ff 2 uurtjes de tijd
.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Bleh, mijn Rose crash steeds
Kort na inlogscherm poef naar buroblad

Grr, na herinstall laptop, kan ik Rose niet runnen zonder herinstall blijkbaar
Krijg een waslijst met 'missing material' etc. blabla files. Gaat weer even duren om online te komen dus 
die installer is zo traaaag
@rakker: de patcher wel ja
herinstall over de oude map werkte niet
moet dus blijkbaar alles deinstalleren en dan nóg een keer proberen

die installer is zo traaaag

@rakker: de patcher wel ja
herinstall over de oude map werkte niet

[ Voor 32% gewijzigd door Haan op 20-09-2007 23:47 ]
De installer van AruaRose is nog altijd beter dan die van de originele Rose.
Alles volledig opnieuw geïnstalleerd, gepatcht en gvd wéér die errors, zelfs alleen nog maar meer

Verwijderd
Afhankelijk van mijn gezondheid/operatie wil ik ook wel mee!Local Host schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:31:
Check nog 1 spot vrij in mijn autoVerwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 01:44:
[...]
Afhankelijk van mijn gezondheid/operatie wil ik ook wel mee!
Moet ik je de map even doorsturen Haan ? Ik heb hem als rar hierstaan.
Neem aan dat het dan zaterdag overdag is? Heb 's avonds een groot feest al.4th schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:05:
[...]
Gameplay 07 is groter dan ooit!
ik wil wel, neem wendy ook wel mee, toch 2p auto beschikbaar
moeten we alleen wel een dag uitkiezen, liefste natuurlijk za of zo ivm werk
maar nog leuker is dagje terras, maar dat zal pas weer volgend jaar kunnen
Maar anders ga ik nog even kijken of ik kan komen.
Iemand die ook uit de randstad omg Leiden komt?
Gisteravond heel even gespeeld. Eindelijk mijn quest item van die kong gekregen.
Nu al 25 goblin warriors gekilled zonder questdrop, werkte overkill daar nu wel of niet voor?
Anders vanmiddag/vanavond maar even kijken.
Maar dan wel hopelijk met minder lag, had daar gister veel last van in heel aurarose.
Gisteren ook Ginkeltjes ingame gezien, ook weer leuk.
OoT zit al redelijk vol en is ook wel redelijk actief tot mijn grote vreugd.
@Sinergy, Dus toch nog iemand in de Randstad. Was al bang dat iedereen uit Limburg/Brabant kwam
[ Voor 35% gewijzigd door Amafi op 21-09-2007 10:35 ]
Ik was al van plan naar GP07 te gaan, geruchten gaan dat starcraft 2 er ook zou zijn 
Hopelijk zijn die droeftoeters van powerunlimited er niet bij, wat een neppers
@amafi, gouda hier
Vanavond poging 26 rose weer te laten draaien, gister de hoop maar weer opgegeven.

@amafi, gouda hier
Vanavond poging 26 rose weer te laten draaien, gister de hoop maar weer opgegeven.
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2007 09:35 ]
ja was cker gezellig ^^ ben je er vanavond ook kan je me weer buffenAmafi schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:16:
[...]
Neem aan dat het dan zaterdag overdag is? Heb 's avonds een groot feest al.
Maar anders ga ik nog even kijken of ik kan komen.
Iemand die ook uit de randstad omg Leiden komt?
Gisteravond heel even gespeeld. Eindelijk mijn quest item van die kong gekregen.
Nu al 25 goblin warriors gekilled zonder questdrop, werkte overkill daar nu wel of niet voor?
Maar dan wel hopelijk met minder lag, had daar gister veel last van in heel aurarose.
Gisteren ook Ginkeltjes ingame gezien, ook weer leuk.
OoT zit al redelijk vol en is ook wel redelijk actief tot mijn grote vreugd.
is er eigenlijks een lijst ergens van wie er nu Aruarose speeld en welk lvl enzo ?
Me broertje had er ook erg last van. Toen bleek dat de firewall het probleems.SinergyX schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:34:
Ik was al van plan naar GP07 te gaan, geruchten gaan dat starcraft 2 er ook zou zijn
@amafi, gouda hier
http://rosegot.nlBrummetje schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:57:
[...]
ja was cker gezellig ^^ ben je er vanavond ook kan je me weer buffenff goed doorspelen vanavond
kan ik ook mee helpen met de Clan points
is er eigenlijks een lijst ergens van wie er nu Aruarose speeld en welk lvl enzo ?
[ Voor 28% gewijzigd door Calamor op 21-09-2007 11:37 ]
Mijne ook even toegevoegd, niet 100% zeker over lvl
heb me eigen er ook tussen gezet.. maarjah vanavond toch weer hoger
vanavond ff na 70 toe ^^ of hoger
Vreemd, ik had in dat tijdje dat ik gister even met jou in B2 stond al 3 van de 5 quest drops.. Weet je zeker dat je de quest wel hebt?Amafi schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:16:
Jep, weet het zeker.Haan schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 13:26:
[...]
Vreemd, ik had in dat tijdje dat ik gister even met jou in B2 stond al 3 van de 5 quest drops.. Weet je zeker dat je de quest wel hebt?(ik ben ook eens cart quest gaan doen in goblin cave zonder de quest te halen, best lullig als je daar veel later pas achterkomt
)
Maar moet erbij zeggen dat die warriors wel blauw/grijs voor me zijn al.
Oja, iemand zin om vanavond wat t3's voor me te craften?
Amafi, het is niet raar dat het lang duurt voordat je pas een quest item van die goblin warriors krijgt. Ik had met mijn 5'de quest item ook pas heel laat. Zeker een stuk of 20-30 goblin warriors moeten killen voordat ie pas dropte.
Quest item drops zijn altijd een kansberekening. En als je ergens 1 item moet in plaats van 5 met de andere class dan is je kans nog kleiner per mob dat die dropt. Gewoon wat cha aandoen dat helpt enigsinds tenminste. Of te wel heb je veel mazzel kan zo'n item al na 1 mob vallen, heb je pech dan pas na 100000000
. Kleur van mob boeit geen zak.
[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 21-09-2007 14:14 ]
Tja moet er 5 maar heb op deze char ondanks de charmset weinig geluk lijkt wel.William/Ax3 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 14:13:
Quest item drops zijn altijd een kansberekening. En als je ergens 1 item moet in plaats van 5 met de andere class dan is je kans nog kleiner per mob dat die dropt. Gewoon wat cha aandoen dat helpt enigsinds tenminste. Of te wel heb je veel mazzel kan zo'n item al na 1 mob vallen, heb je pech dan pas na 100000000. Kleur van mob boeit geen zak.
Gewoon blijven proberen denk ik.
had die dingen dus binnen 3 minuten, ik kwam daar eerste vier boeken dropte gelijk, en daarna nog oz'n vijf mobs later dropte dat laatste boekje. stone golems duurden daar tegen over wel een uur ofzo
iemand die nu online is die LoCaLHoST in een B-clan kan gooien ?
Die had ik dan weer erg snel gedaan. Heb niet meer dan 30 golems neergehaald voordat ik het item had.lasharor schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:35:
had die dingen dus binnen 3 minuten, ik kwam daar eerste vier boeken dropte gelijk, en daarna nog oz'n vijf mobs later dropte dat laatste boekje. stone golems duurden daar tegen over wel een uur ofzo
Hmm volgens mij moeten we toch maar eens wat beter naar indeling van de clans anders kijken aangezien zo ik het zie de volgende personen nog een plekje moeten hebben:
Haan?
Local
Fly
RheaDea
Als ik dan naar oot kijk dan kan in principe mijn cleric er wel uit en mijn Scout kan wel verhuizen richting Lot. Hebben we alleen het probleem wie word de dep daar dan. Dat zijn dan twee plekjes. Dan zouden we nog eens moeten kijken wie nu allemaal net zoals ik hun alts in oot hebben gedonderd zodat er desnoods nog meer plekjes vrij komen voor mains.
Lot weet ik zo echt ff niet ben overzicht kwijt ^^. Eigenlijk moeten daar mensen in die actief cp kunnen/willen sprokkelen zodat die in no time grade 2 is en er dus wat mensen hier bij kunnen. Desnoods kan ik er voor kiezen om me scout in oot te laten en dus mijn plekje in Lot aan iemand anders afstaat die wat actiever is en cf in gaat.
Als iemand nog weet wie er nog meer graag in zouden willen vul lijstje maar aan zou ik zeggen
.
Haan?
Local
Fly
RheaDea
Als ik dan naar oot kijk dan kan in principe mijn cleric er wel uit en mijn Scout kan wel verhuizen richting Lot. Hebben we alleen het probleem wie word de dep daar dan. Dat zijn dan twee plekjes. Dan zouden we nog eens moeten kijken wie nu allemaal net zoals ik hun alts in oot hebben gedonderd zodat er desnoods nog meer plekjes vrij komen voor mains.
Lot weet ik zo echt ff niet ben overzicht kwijt ^^. Eigenlijk moeten daar mensen in die actief cp kunnen/willen sprokkelen zodat die in no time grade 2 is en er dus wat mensen hier bij kunnen. Desnoods kan ik er voor kiezen om me scout in oot te laten en dus mijn plekje in Lot aan iemand anders afstaat die wat actiever is en cf in gaat.
Als iemand nog weet wie er nog meer graag in zouden willen vul lijstje maar aan zou ik zeggen
[ Voor 5% gewijzigd door William/Ax3 op 21-09-2007 16:38 ]
Ik zou voor Knight gaan, volgens mij is max dmg hier nog steeds 2048 ofzoiets.Haan schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:52:
...
Als Knight max dmg doet en Champ ook is de keuze snel gemaakt, ook kan een Knight nog een gem extra dragen in zijn schild.
Btw mensen uit Limburg ? Zuid-Limburg hier, ik ken alleen Casah en veco (irl) van Rose.
Mja die max damage doe je natuurlijk ook niet continu, en ik vind het wel leuk om een wat 'zeldzamere' class te worden eigenlijk. Als iedereen alleen maar knight wordt is er ook niks aan natuurlijk
En wapens zijn goedkoper 
Ik hoef niet perse een plekje in clan trouwens, vind het wel leuk als er plek ergens over is, maar ik zal toch niet veel meer dan 1x per week spelen waarschijnlijk.
Ik hoef niet perse een plekje in clan trouwens, vind het wel leuk als er plek ergens over is, maar ik zal toch niet veel meer dan 1x per week spelen waarschijnlijk.
@ Ax3,
In dat geval zou ik graag mn raider met mn cleric willen ruilen van clan. Rakker in LoT en Rakkerzero in OoT.
Daarnaast kan eigenlijk BoT ook wel aangemaakt worden vind ik
In dat geval zou ik graag mn raider met mn cleric willen ruilen van clan. Rakker in LoT en Rakkerzero in OoT.
Daarnaast kan eigenlijk BoT ook wel aangemaakt worden vind ik
Geloof me ik had een champ in irose en dat is na 90 echt niks meer. Doe jezelf een plezier en maak een knight.Haan schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 17:19:
Mja die max damage doe je natuurlijk ook niet continu, en ik vind het wel leuk om een wat 'zeldzamere' class te worden eigenlijk. Als iedereen alleen maar knight wordt is er ook niks aan natuurlijkEn wapens zijn goedkoper
Ik kom zelf uit nieuwerkerk ad ijssel(tussen gouda en rotterdam in.
Ik ga wel voor zaterdag als we er heen gaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Calamor op 21-09-2007 19:25 ]
Ik ben dan toch begonnen met de bouw van een skin voor Rose
Naam van skin: Mana Space
Preview:
Naam van skin: Mana Space
Preview:

netjes hoor 
zit ik morgenCalamor schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 19:24:
Ik kom zelf uit nieuwerkerk ad ijssel(tussen gouda en rotterdam in.
[ Voor 89% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2007 23:29 ]
Ik will wel naar cf maar er gaat nooit iemand heen -_-William/Ax3 schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:33:
Hmm volgens mij moeten we toch maar eens wat beter naar indeling van de clans anders kijken aangezien zo ik het zie de volgende personen nog een plekje moeten hebben:
Haan?
Local
Fly
RheaDea
Als iemand nog weet wie er nog meer graag in zouden willen vul lijstje maar aan zou ik zeggen.
@Rakkerzero, mooi aleen die inner glow vind ik een beetje mislukt
@Rakker, ziet er strak uit zeg 
Ben nu bezig met me second job quest.. wat een hel
ben op het moment druk bezig met lvlen dus straks CF enzo in voor OoT ^^
Ben nu bezig met me second job quest.. wat een hel
ben op het moment druk bezig met lvlen dus straks CF enzo in voor OoT ^^
[ Voor 29% gewijzigd door Brummetje op 22-09-2007 15:53 ]
Ik ga vanavond weer een stukje verder werken aan mn skin. Heb al gevonden dat het transparancy van de tekstvelden in het venster niet transparant moeten worden. Als je namelijk de boel in klapt zie je namelijk een stuk van de bovenste helft door het transparancy heen.
Fix ik nog wel.
Fix ik nog wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 22-09-2007 18:28 ]
Bericht van 3 dagen oud, maar stond op Arua forum:
Dus ze gaan dan waarschijnlijk de 2nd job quest droprate verhogenI think we've found out a way to increase the drop rate of the quest items. We'll test them and report back.
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 22-09-2007 23:07 ]
Nou dat zal wel goed nieuws zijn dat
geen dagen lang gekloot meer bij Krawfy's of Doonga's. Wat resulteerd op minder mensen die lopen te schelden dat ze hun quest item nog niet hebben
Stille genieter
Mogguh,
Ja we zijn er veel
.
Ik ga Gink weer gezelschap houden.
GerwinGood Knight
Buffslet Cleric
Zie jullie snel ingame
Ja we zijn er veel
GerwinGood Knight
Buffslet Cleric
Zie jullie snel ingame
kon ik dus neit meer slapen, denk ik ga rose spelen... server offline 
edit: back online
edit: back online
[ Voor 12% gewijzigd door 4th op 23-09-2007 10:15 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Zit met hetzelfde probleem4th schreef op zondag 23 september 2007 @ 09:57:
kon ik dus neit meer slapen, denk ik ga rose spelen... server offline
Nou ja offline, staat dat mijn account al ingelogd staat, terwijl ik vanmorgen een DC had
Ontopic WB GERWIN
[ Voor 15% gewijzigd door Amafi op 23-09-2007 10:08 ]
Gerrie!!!gerwingood schreef op zondag 23 september 2007 @ 08:18:
Mogguh,
Ja we zijn er veel.
GerwinGood Knight
Buffslet Cleric
Zie jullie snel ingame

Logging in.... ga weer beginnen met me second job quest

Heeft iemand mischien vanmiddag ergens een halfuurtje buff-sessie over?
Wil mika even 60->70 gooien dat ik vanavond cleric qeust kan doen.
Iemand problemen mee als ik BoT aanmaak? want ik merk dat LoT en OoT nu ook al weer vol zitten 
Edit:BandOfTweakers is aangemaakt als iemand een invite nodig heeft pm:HokusPokus
Edit:BandOfTweakers is aangemaakt als iemand een invite nodig heeft pm:HokusPokus
[ Voor 30% gewijzigd door -Mike- op 23-09-2007 18:35 ]
Hebben BoT wel nodig denk ik... duurt nog ff voor grade2..
Edit: EIndelijk me second job klaar zeg... wat een hel >< kan morgen eindelijk weer normaal spelen
Nu eerst maar is slapen
Edit: EIndelijk me second job klaar zeg... wat een hel >< kan morgen eindelijk weer normaal spelen
[ Voor 53% gewijzigd door Brummetje op 24-09-2007 00:26 ]
Vanmiddag nog eventjes tijd gemaakt om te spelen en 2nd job gehaald + level 82
Ik ben toch voor de champ gegaan trouwens
standaard eigenlijk, niet haan..... heb hem hier ook opgestart maar hangt nu nog op lvl 63 
net leuke aankoop gedaan, 2x e3 a 900k, hij had ze tussen de grade2's staan dus leuke typo voor mij
net leuke aankoop gedaan, 2x e3 a 900k, hij had ze tussen de grade2's staan dus leuke typo voor mij
Je zei het inderdaad.4th schreef op maandag 24 september 2007 @ 07:32:
standaard eigenlijk, niet haan..... heb hem hier ook opgestart maar hangt nu nog op lvl 63
Heb in deze Rose echt een probleem, wil teveel chars.
Heb nu een Cleric en een Mage, maar wil nog een Artisan, een Knight en een Schout.
Kan allemaal wel maar daarvoor wil ik eerst een Cleric op lvl 175+ hebben met T7 set.
En dat zal wel eventjes gaan duren denk ik. Zo rijk ben ik in deze Rose nog niet en heb niet zoveel mazzel als Gerwin.
Meteen een SportyCart Drawing vinden en leuke hearts.
Gerwin heeft altijd mazzel 
Maarjah ben eindelijk klaar met me quest en ben al lvl 99
Dus kan nu ook weer gaan lvlen en sparen
Maarjah ben eindelijk klaar met me quest en ben al lvl 99
Gz werd tijdBrummetje schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:34:
Maarjah ben eindelijk klaar met me quest
@Amafi veel chars leuk en aardig maar volgens mij kost dat gewoon teveel om bij te houden. Je wilt dan voor iedere char bepaalde gemms enzo hebben. Ik zou als ik jou was je gewoon op 2 chars richten en echt voor die gaan, als je later dan geld over hebt kan je altijd nog wat doen. Als voorbeeld van de zooi die ik met gisteren gefarmed heb heb ik al vanmmorgen 20m mee verdient en heb pas 1/3 ofzo verkocht ><. Etc mats verdienen ook leuk in shop
Ik heb gisteren ook maar is een rose dagje ervan gemaakt wel gezellig nu er heel wat oude lui gewoon terug zijn
[ Voor 5% gewijzigd door William/Ax3 op 24-09-2007 10:01 ]
Mja ik ga vanavond ff goed lvlen Ax3 als je nou niet te hard gaat dan kunnen we partyen 
Wat is een goede plek voor lvl 100 om te lvlen ?
Wat is een goede plek voor lvl 100 om te lvlen ?
Heb nu een sportycart drawing.Amafi schreef op maandag 24 september 2007 @ 08:33:
[...]
Je zei het inderdaad.wel een mooie aankoop. Zo;n goedkope e3
Heb in deze Rose echt een probleem, wil teveel chars.
Heb nu een Cleric en een Mage, maar wil nog een Artisan, een Knight en een Schout.
Kan allemaal wel maar daarvoor wil ik eerst een Cleric op lvl 175+ hebben met T7 set.
En dat zal wel eventjes gaan duren denk ik. Zo rijk ben ik in deze Rose nog niet en heb niet zoveel mazzel als Gerwin.
Meteen een SportyCart Drawing vinden en leuke hearts.
Heb daar echt heel erg veel mazzel gehad.
Gisteren heb ik een nieuwe char aan gemaakt weer een soldier en die heeft wel lekker veel spullen binnen gehaald 5 butterfly wings en aardig wat laf en ldf. Heeft toen sec job gedaan. Me cleric stond nog bij gorge. Ik kon jones niet vinden dus me cleric ging naar richt boven. Lag daar een sportcart drawing.
Ik gelijk F1 drukken. Dacht heb ik wel plaats (had een keer niet een ldf kunnen pakken dat ik geen plaats meer had). Dus ik kijken nee geen plaats. Gooit ik gunpower er uit. iemand pak het en ik druk een paar keer op F1 en ik heb die ook geliijk.
Kan je met zo drawing meerdere maken of heb je er meerdere nodig voor meerdere sportcar?
Ik koop net een e3 voor 800k4th schreef op maandag 24 september 2007 @ 07:32:
Verwijderd
Kan je 1 sporty cart maken of spike wheelsofzoCalamor schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:33:
[...]
Heb nu een sportycart drawing.
Heb daar echt heel erg veel mazzel gehad.
Gisteren heb ik een nieuwe char aan gemaakt weer een soldier en die heeft wel lekker veel spullen binnen gehaald 5 butterfly wings en aardig wat laf en ldf. Heeft toen sec job gedaan. Me cleric stond nog bij gorge. Ik kon jones niet vinden dus me cleric ging naar richt boven. Lag daar een sportcart drawing.
Ik gelijk F1 drukken. Dacht heb ik wel plaats (had een keer niet een ldf kunnen pakken dat ik geen plaats meer had). Dus ik kijken nee geen plaats. Gooit ik gunpower er uit. iemand pak het en ik druk een paar keer op F1 en ik heb die ook geliijk.
Kan je met zo drawing meerdere maken of heb je er meerdere nodig voor meerdere sportcar?
Blacksporty : 1sporty cart shematic 135 noculicantleaf 400 metal 1 mana crystal
Tja, ik vind nog niet genoeg leuke dingen denk ik. Moet even een mooie spot met leuke drops vinden voor mijn level.William/Ax3 schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:31:
[...]
@Amafi veel chars leuk en aardig maar volgens mij kost dat gewoon teveel om bij te houden. Je wilt dan voor iedere char bepaalde gemms enzo hebben. Ik zou als ik jou was je gewoon op 2 chars richten en echt voor die gaan, als je later dan geld over hebt kan je altijd nog wat doen. Als voorbeeld van de zooi die ik met gisteren gefarmed heb heb ik al vanmmorgen 20m mee verdient en heb pas 1/3 ofzo verkocht ><. Etc mats verdienen ook leuk in shop.
Ik heb gisteren ook maar is een rose dagje ervan gemaakt wel gezellig nu er heel wat oude lui gewoon terug zijn. Scout/cleric combi is nu 127/128. Die spot met elder mams is geweldig echt de hele tijd die laage lvl's zien rondrennen met die behomoet king achter zich aan priceless gewoon
.
Richt me tot nu toe ook nog op 2 chars. De Cleric Mage combi. Nu 105/98
Weet alleen nog niet zo hoe ik mijn mage goed kan houden, vind het zo zonde om eq te refinen of wapens te refinen aangezien het levelen toch wel zo snel gaat.
Veel chars kosten mij ook teveel tijd. Dus zal er niet snel aan beginnen, maar het jeukt wel.
En heb met mezelf afgesproken dat mijn sociale leven er echt niet onder mag lijden. Altijd meisje eerst dan pas Rose.
Ben nu een beetje powders aan het sellen, verkoopt heel raar nog best goed. (voor teveel geld)
En alle EQ en ETC levert inderdaad ook wel genoeg op.
Maar inderdaad gezellig beetje chatten en kloten in OoT (is zowaar actiever en bijna hoger dan LoT
Wie was hier toevallig al knight? Ik ben nu combo sword/crossbow, kan je dit later beide max krijgen? Vanavond weer even meppen met mika 
ze heeft me weer in maple story gekregen

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2007 10:12 ]
Als er trouwens nog een plekje in LoT/OoT over is, zou ik toch wel willen joinen, het is nu zo eenzaam als ik online ben
Verwijderd
`SinergyX schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:12:
Wie was hier toevallig al knight? Ik ben nu combo sword/crossbow, kan je dit later beide max krijgen? Vanavond weer even meppen met mika
Schaam je
Op hooglvlrond de 190+ heb je alle mogelijkeskillsmaxed en houd je echt te veel klote skill points over.
Maple story..SinergyX schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:12:

ik kreeg een lvl123 te leen, moeten we even gebruik van maken 
Maar goed om te weten, ga ik verder op de weg knight crossbow/sword
klopt het dat sommige arrows (lighning arrow ozfo) veel sneller vliegen dan normale? Zag een scout fullbuffed schieten, bizar snel
Maar goed om te weten, ga ik verder op de weg knight crossbow/sword
klopt het dat sommige arrows (lighning arrow ozfo) veel sneller vliegen dan normale? Zag een scout fullbuffed schieten, bizar snel

Omdat?

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 24-09-2007 10:53 ]
Waarom denk je dat scouts amper skills gebruiken met buffs ^^. WTF moet je ermee met zo'n aspeed.SinergyX schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:30:
@Haan denk dat we phen wel kunnen kicken uit oot zo te zien blijft die toch wow'en.
Geeft dex nu ook weer aspd? of was dat alleen mspeed?
Haan 
nee is alleen Mspeed, was het maar Aspeed

nee is alleen Mspeed, was het maar Aspeed
[ Voor 75% gewijzigd door Brummetje op 24-09-2007 11:13 ]
@rakker, werkt het beste om op 2 chars te concentreren, maar heb hier het probleem dat ik doorspeel met me cleric/scout (@111/106) en als wendy speelt met haar mee moet doen anders begint ze te zeuren (daar heb ik dus me arti en mage voor op 97 en 89 ofzo) want die is rond de 90-95....
we zitten atm midden in een verhuizing dus zal komende week vooral veel shop op hebben, na 2 wkn verwacht ik weer volop te kunnen spelen.
@axe, laat me die leuke spot met mams maar keertje zien dan, kan ik die overnemen als ik verderga
we zitten atm midden in een verhuizing dus zal komende week vooral veel shop op hebben, na 2 wkn verwacht ik weer volop te kunnen spelen.
@axe, laat me die leuke spot met mams maar keertje zien dan, kan ik die overnemen als ik verderga
agree on that ax3William/Ax3 schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:40:
[...]
Waarom denk je dat scouts amper skills gebruiken met buffs ^^. WTF moet je ermee met zo'n aspeed.
@Haan denk dat we phen wel kunnen kicken uit oot zo te zien blijft die toch wow'en.
ja Rose trekt me op t moment gewoon niet sorry william
Ok, dan ga ik gewoon focussen op mn wannabe arti en raider. Dan laat ik mn cleric wel voor wat het is4th schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:25:
@rakker, werkt het beste om op 2 chars te concentreren, maar heb hier het probleem dat ik doorspeel met me cleric/scout (@111/106) en als wendy speelt met haar mee moet doen anders begint ze te zeuren (daar heb ik dus me arti en mage voor op 97 en 89 ofzo) want die is rond de 90-95....
Is goed hoor Phenph4nt0m schreef op maandag 24 september 2007 @ 12:58:
[...]
agree on that ax3
ja Rose trekt me op t moment gewoon niet sorry william
Je moet gewoon lekker doen waar je zin in hebt
offtopic:
Reminder: ik moet ook weer eens mn WoW-chars gaan bekijken
Reminder: ik moet ook weer eens mn WoW-chars gaan bekijken

[ Voor 41% gewijzigd door Zeror op 24-09-2007 13:56 ]
Gister law gedropt van slag, vandaag verkocht voor 10 mil
Heb nu wat mooie equip gekocht voor m'n champje 
@gink: ben nu lvl 82, maar kan 's avonds meestal niet spelen
@gink: ben nu lvl 82, maar kan 's avonds meestal niet spelen
[ Voor 22% gewijzigd door Haan op 24-09-2007 14:05 ]
haan welk lvl ben je nu ? misschien vanavond samen lvlen ? ik ben nu 99
Zag net wat leuks/handigs op Arua forum.

Download
Een bonfire zonder vuur zodat dit minder lags veroorzaakt tijdens het spelen

Download
Zag hem ook staan ja
maar niet nodig met mijn pc 
Hoe zit het trouwens met jou skin Rakker ?
Nog lang niet klaar. Het is best veel werk om 30 DDS files aan te passen namelijk. Dan is de skin compleet namelijk. Niet iedereen doet alle 30 files namelijk skinnen. Ik wil dat wel doen.Brummetje schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:23:
En aangezien ik ook gewoon nog wil gamen in de tussentijd gaat het niet zo heel snel.
Misschien dat ie eind volgende week klaar is ofzo
Lvl 135 atm, gaat lekker als scout. 
Gems enzo droppen lekker vaak (verkoop dus Saphires (heb ik er 4 van) Emerald (volgens mij 3) Diamond (3)
Gems enzo droppen lekker vaak (verkoop dus Saphires (heb ik er 4 van) Emerald (volgens mij 3) Diamond (3)
Waar droppen die 3's?lasharor schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:46:
@Phen maakt niet uit. Kep wel die wings van je char afgetrokken en me cha setje teruggepakt. Oow ja je bent wel klaar met 2nd job quest nu
Pftt kan je beter de shops omskinnen dat veroorzaakt 1000maal meer lagRakkerzero schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:03:
Zag net wat leuks/handigs op Arua forum.
[plaatjeding]
[ Voor 53% gewijzigd door William/Ax3 op 24-09-2007 15:26 ]
NAKKER!William/Ax3 schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:48:
[...]
Waar droppen die 3's?
@Phen maakt niet uit. Kep wel die wings van je char afgetrokken en me cha setje teruggepakt. Oow ja je bent wel klaar met 2nd job quest nu.
Doe je zeker lekker en ook al lekker hoog ^^lasharor schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:46:
Lvl 135 atm, gaat lekker als scout.
Maar ben net zoals Ax3 ook erg benieuwd naar waar de T3's droppen
Mmm, is misschien wel een goede een D3setje voor mijn mage.
Die kan nog wel flink wat AP gebruiken vind ik. (Heb dan nu ook wel ongerefinede kut eq)
Zijn d3's duurder dan T3's eigenlijk?
Als iedereen nu eens 10 factions points zou verzamelen en "your character as shop" shopvorm neemtWilliam/Ax3 schreef op maandag 24 september 2007 @ 14:48:
Pftt kan je beter de shops omskinnen dat veroorzaakt 1000maal meer lag.
Spelen jullie op High rate/Low rate?
RaiseCain schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:14:
Spelen jullie op High rate/Low rate?
Hebarn, 30x XP server.
Staat in dit topic ook pas 3x vermeld volgens mij
Geen zin om 6 pagina's te lezen
Maar kan ik een van jullie clans joinen?
zoja, IGN RaiseCainX

Maar kan ik een van jullie clans joinen?
zoja, IGN RaiseCainX
Goeie instelling joh
Niet..
Dit topic is gesloten.