ff de hele nacht gelvled >.< ben nu 201 xD
En hebben we er al zin in om 12.30 uur? 
Ik ga denk ik toch voor raider ipv artisan.
Ik ga denk ik toch voor raider ipv artisan.
[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 16-09-2007 11:52 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Tuurlijk! Zit te twijfelen met welke char ik kom me 100 cleric of 101 knight:P denk me cleric kan ik jullie allemaal ook ff buffen xD
Ik zal ook rond die tijd op Adventure Plain zijn met me Knight
ik kan helaas maar tot uur of half 4, dus ver zal ik niet komen, heb wel al alle wapens tot aan lvl 80 ervoor dus kan later lekker doorgaan
btw, nieuw overzicht van me chars:
4th:Champ:63
5th:Cleric:80
6th:Mage:78
4thi:Arti:70
4thic:Cleric:67
4ther:Raider:68
4thout:Scout:1
Op de planning staan:
4thourg
5thi
en nog een laatste maar die weet ik niet
edit: sta atm te wachten op standaard birth island
btw, nieuw overzicht van me chars:
4th:Champ:63
5th:Cleric:80
6th:Mage:78
4thi:Arti:70
4thic:Cleric:67
4ther:Raider:68
4thout:Scout:1
Op de planning staan:
4thourg
5thi
en nog een laatste maar die weet ik niet
edit: sta atm te wachten op standaard birth island
[ Voor 7% gewijzigd door 4th op 16-09-2007 12:28 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ah balen, ik wil net gaan inloggen zie ik dat ik AruaRose niet meer heb instaleerd
Nou even snel downloaden en tot straks misschien...

Nou even snel downloaden en tot straks misschien...
iig leuk dat 4th nog reageerde, rest dus niet 
was weer erg gezellig, ik blijf wel op solo toer.

was weer erg gezellig, ik blijf wel op solo toer.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nu in B3, gemiddeld ergens in de 70, sommigen 80+
OoT tussendoor ook nog even opgericht. (dit maal zonder spelfouten)
Erg grappig en gezellig allemaal
OoT tussendoor ook nog even opgericht. (dit maal zonder spelfouten)
Erg grappig en gezellig allemaal
Leuke middag ja.
Vanavond weer verder: 20.00 uur @ boot NPC in Junon Polis
Voor de liefhebbers!!!!
Vanavond weer verder: 20.00 uur @ boot NPC in Junon Polis
Voor de liefhebbers!!!!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
@Amafi, hou je ook een plaats voor mij vrij? wil niet echt lukken om in Lot te komen -_-
AruaRose leuke server, met een goeie communityVerwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:24:
PhRose is gestopt toch? op welke spelen jullie dan?
ik heb ook wel weer zin om te spelen
Der is 1 plek voor je vrijgehouden hoor alleen steeds als ik er ben ben jij off en andersom volgens mijlasharor schreef op zondag 16 september 2007 @ 18:36:
@Amafi, hou je ook een plaats voor mij vrij? wil niet echt lukken om in Lot te komen -_-
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Leuk, 
Mn ouders hebben besloten om laat te gaan eten. Ik kan er dus vanaf 8 uur niet bij zijn. Ben er om 9 uur /half 10 pas weer.

Mn ouders hebben besloten om laat te gaan eten. Ik kan er dus vanaf 8 uur niet bij zijn. Ben er om 9 uur /half 10 pas weer.
@Ax3, wja oke. zal morgen nog wel eens proberen
, nu niet echt tijd...
lvl 115 inmiddels... en toch wel behoefte aan een clan... als de eerste van hier volzit, kunnen we dan een 2e maken? cash lijkt me niet het probleem, wie zijn er verder voor in?
ps sacc, leuke boog had je in je shop vannacht...
edit: pps iemand zin om te partyen???
ps sacc, leuke boog had je in je shop vannacht...
edit: pps iemand zin om te partyen???
[ Voor 9% gewijzigd door precious1 op 16-09-2007 19:07 ]
Verwijderd
was gezelig vanmiddag hehe erg druk 
vanaaf zit ik weer in wow wil toch de 30 ff haalen vandaag
vanaaf zit ik weer in wow wil toch de 30 ff haalen vandaag
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de nicknames van de mensen die spelen, kan ik even wat mensen toevoegen. Heb helemaal niemand in me friends list van de tweakers
B1gk1llerKaytjuh schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:02:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de nicknames van de mensen die spelen, kan ik even wat mensen toevoegen. Heb helemaal niemand in me friends list van de tweakers
Bigk1ller
B1gkiller
Vandaag was erg grappig heb nu een artisan op level 92
Van mij:Kaytjuh schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:02:
- Rakkerzero (lvl 70 cleric wannabe)
- Rakker (lvl78 raider wannabe)
- Boselfje (lvl 5 visitor)
Haha boselfje die ga ik onthoudenRakkerzero schreef op zondag 16 september 2007 @ 23:47:
[...]
Van mij:
- Rakkerzero (lvl 70 cleric wannabe)
- Rakker (lvl78 raider wannabe)
- Boselfje (lvl 5 visitor)
Er is ook al een tweakers clan gemaakt hoorde ik net? Die zal inmiddels al wel vol zitten neem ik aan?
Zo vanaf 12.30 een lvl 91 scout erbij + job + cart quest best netjes
.
Nu weer doordeweeks terug naar wow
.
Zelfs phen is er ook weer ff bijgeweest hem ff helpen zo nu en dan als die ook af en toe doorgaat
Oow in Oot bestaat ook Amafi is gm.
Edit zo'n bende was het dus:
[gerommel van noobs in b2]
Nu weer doordeweeks terug naar wow
Zelfs phen is er ook weer ff bijgeweest hem ff helpen zo nu en dan als die ook af en toe doorgaat
Edit zo'n bende was het dus:
[gerommel van noobs in b2]
[ Voor 81% gewijzigd door William/Ax3 op 17-09-2007 11:27 ]
Yup en nog plek zat 8/15 atmWilliam/Ax3 schreef op maandag 17 september 2007 @ 00:15:
Zo vanaf 12.30 een lvl 91 scout erbij + job + cart quest best netjes.
Nu weer doordeweeks terug naar wow.
Zijn er nog wat leuke foto's geschoten eigenlijk ? Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Stel dat er ooit nog ergens een plekkie vrij blijft ik heb nog een legale char rondlopen daar ...
ign LoCaLHoST
ign LoCaLHoST
Ja, gisteren is er een 2e clan aangemaakt. OoT is weer actief (dit maal in 1 keer zonder spelfouten).
Is toch zonde om met een groep tweakers aanwezig te zijn die onherkenbaar rond zouden rennen.
Moet nu alleen het clan icoontje aanpassen. Even ergens gaan lezen hoe ik dat moet doen.
Maar moet wel lukken.
Maar er is zeker nog wel plek, alleen ben op gekke tijden online aan het begin van deze week.
Was erg gaaf gisteren, heb weer een lvl 81 muse -> mage erbij.
Helaas kon ik er 's avonds niet meer bij zijn. Maar dat vond ik eigenlijk ook helemaal niet erg
@Kaytjuh Nicknames van mijn chars: Amafi en AmafiFS
Is toch zonde om met een groep tweakers aanwezig te zijn die onherkenbaar rond zouden rennen.
Moet nu alleen het clan icoontje aanpassen. Even ergens gaan lezen hoe ik dat moet doen.
Maar moet wel lukken.
Maar er is zeker nog wel plek, alleen ben op gekke tijden online aan het begin van deze week.
Was erg gaaf gisteren, heb weer een lvl 81 muse -> mage erbij.
Helaas kon ik er 's avonds niet meer bij zijn. Maar dat vond ik eigenlijk ook helemaal niet erg
@Kaytjuh Nicknames van mijn chars: Amafi en AmafiFS
[ Voor 13% gewijzigd door Amafi op 17-09-2007 10:53 ]
Verwijderd
Jammer dat ik moest werken en er verder niet bij kon zijn.
Gister wel hele leuke party gehad @prison heb voor 40mil aan storm charms gebruikt en inmiddels lvl 202 ^^ en mel en rob 5 lvls omhoog gegooid xD haha was lachuh.
Gister wel hele leuke party gehad @prison heb voor 40mil aan storm charms gebruikt en inmiddels lvl 202 ^^ en mel en rob 5 lvls omhoog gegooid xD haha was lachuh.
op herbarn, 30x xpVerwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:47:
zitten jullie allemaal op destiny of Hebarn?
btw, check dit mensen, is toch zielig:
nieuws: Friese politie arresteert Runescape-gamers na afpersing
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
40m aan charmsVerwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:54:
Jammer dat ik moest werken en er verder niet bij kon zijn.

Very nice, toch maar eens door lvl' enVerwijderd schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:29:
[...]
Van de mobs? zon 50k each maar er vallen veel drops dus dat tikt wel lekker aan veel lvl 180 weapons en 185 eq's is wel super tof daarzo xD
atm lvl 124 Knight, kureiji
[ Voor 29% gewijzigd door Psychoot op 17-09-2007 14:45 ]
Verwijderd
Van de mobs? zon 50k each maar er vallen veel drops dus dat tikt wel lekker aan veel lvl 180 weapons en 185 eq's is wel super tof daarzo xDPsychoot schreef op maandag 17 september 2007 @ 14:25:
[...]
40m aan charmsHoeveel zulie drop krijg je eigenlijk op die maps?
Had Rakkerzero al gesproken ingame, maargoed ik doe het hiet ook maar even. Zou LoT wel graag willen joinen. Ben iedere dag wel op tweakers te vinden maar ik reageer niet en vaak ook niet ingelogd. 't is allemaal net een beetje te groot om het voor mij bij te houden. Zou graag willen joinen met me knight als dat kan. Lvl 143 atm.
Ingames:
Hotdog --> 143 Knight
Exclusive --> 200 Scout
En nog wat zooi
Ingames:
Hotdog --> 143 Knight
Exclusive --> 200 Scout
En nog wat zooi
Ik speel ook :
Timon - level (nu 57) Scout
Timon - level (nu 57) Scout
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Voor alle nieuwe mensen misschien BoT opgericht worden.
ps.: Ik ben Raider
ps.: Ik ben Raider
[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 17-09-2007 23:59 ]
is lot al vol dan?
Lvl 98 scout inmiddels, Btw Als iemand een jaguar hat heeft ik koop hem
of ik nog inlog is de vraag na gister veel van me tijd verspild te hebben aan 2nd job, ben ik niet zo gemotiveerdRakkerzero schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:59:
Voor alle nieuwe mensen misschien BoT opgericht worden.
ps.: Ik ben Raider![]()
LoT is geloof ik vol ja, in OoT zijn nog 3/4 plekken vrij en BoT kan nog aangemaakt wordenlasharor schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 08:52:
is lot al vol dan?
Heb later zelf weer een CoT nodig
maak 9 chars en een mats verzamelaar die steeds opnieuw aangemaakt wordt 
atm:
4th:63:Soldier
5th:88:Cleric
6th:84:Mage:LoT
4thi:67:Dealer:Arti
4thic:7x:Muse/Cleric
4ther:7x:Hawker/Raider
4thout:89:Scout:OoT
Van het weekend weer eens proberen me andere chars second job te laten doen, als het goed is komt er wel weer iemand langs rond de middag hopelijk om te spawnen.
@lars, 2nd job is gewoon klotequest atm, teveel man die meteen dat quest kunnnen doen na paar uurtjes spelen, dat is het probleem, maar verder dan dat wordt het hopelijk beter, vooral omdat er zoveel daar op blijven hangen
@axe, voor de fun, wil zeker gaan crafte dus alle mats die ik nu vind zijn fijn voor later, me cleric en scout worden main chars en mage/cleric x2 voor parties met wendy, rest is solo spul
@axe2, goed idee, ga me scout dan wel in lot plaatsen en cleric in oot dan mage uit lot, anders zitten we met teveel clerics in lot waar we eigenlijk cp mee moeten halen
atm:
Van het weekend weer eens proberen me andere chars second job te laten doen, als het goed is komt er wel weer iemand langs rond de middag hopelijk om te spawnen.
@lars, 2nd job is gewoon klotequest atm, teveel man die meteen dat quest kunnnen doen na paar uurtjes spelen, dat is het probleem, maar verder dan dat wordt het hopelijk beter, vooral omdat er zoveel daar op blijven hangen
@axe, voor de fun, wil zeker gaan crafte dus alle mats die ik nu vind zijn fijn voor later, me cleric en scout worden main chars en mage/cleric x2 voor parties met wendy, rest is solo spul
@axe2, goed idee, ga me scout dan wel in lot plaatsen en cleric in oot dan mage uit lot, anders zitten we met teveel clerics in lot waar we eigenlijk cp mee moeten halen
[ Voor 42% gewijzigd door 4th op 18-09-2007 11:46 ]
Noem me gek maar wat moet je ermee?4th schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 10:36:
atm:
Ik denk dat mijn mage de vriezer in gaat scout is veel beter om snel te lvl'en

[ Voor 13% gewijzigd door William/Ax3 op 18-09-2007 11:34 ]
Ik denk dat ik weer ga skinnen. Dit keer voor AruaRose 
Als iemand wat ideeen heeft, laat maar weten
[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 18-09-2007 12:23 ]
wil eigenlijk iets zakelijker (zwart/grijs tinten) uiterlijk ipv kinderlijk met hout etc... maar das mijn mening persoonlijk, die van hellxangel vond ik wel leuk
@BerzerkGriffin/hellxangel: waar hebbie die vandaan en hoe install ik hem?
gezien casah's post, is het misschien slim om LoT en OoT omhoog te halen naar grade 2 clans van het weekend aangezien er iedereen zo langzaam aan weer terug aan het komen is
@BerzerkGriffin/hellxangel: waar hebbie die vandaan en hoe install ik hem?
gezien casah's post, is het misschien slim om LoT en OoT omhoog te halen naar grade 2 clans van het weekend aangezien er iedereen zo langzaam aan weer terug aan het komen is
[ Voor 58% gewijzigd door 4th op 18-09-2007 13:04 ]
Verwijderd
Ey mensen,
Ook ik ben weer begonnen zoals de meeste wel al hebben gezien
.
Dus bij deze post ik maar weer eens op tweaker forum. Ik zie dat er 2e clan is. Heb nog een cleric die ik met psychoot aan het lvlen ben, lvl 76 nu. Is daar nog plaats voor in Oot?
Ook ik ben weer begonnen zoals de meeste wel al hebben gezien
Dus bij deze post ik maar weer eens op tweaker forum. Ik zie dat er 2e clan is. Heb nog een cleric die ik met psychoot aan het lvlen ben, lvl 76 nu. Is daar nog plaats voor in Oot?
Gebasseerd op got?Rakkerzero schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:20:
Ik denk dat ik weer ga skinnen. Dit keer voor AruaRose
Gebasseerd op aurose forum/site?
Gebasseerd op standaard wow ui?
Gebasseerd op evo?
Gebaseerd op zelda
Die ene is mij weer te donker zo donker hoeft het nu ook weer niet
Is er trouwens ook een manier om het font te verkleinen of andere te kiezen? Op mijn reso van 1680*1050 zie je vaak teksten die gewoon te groot zijnen dus niet passen zoals bij die coalminer gobins enzo dan zie ik er dus staan: "er goblin"

Wat ook leuk zou zijn is als je het chat window zou kunnen spliten naar 2. 1 voor je chats en de 2e voor je combat teksten. Ik vind het bare verwarrend alles in 1 window word een zooitje van jewelste in 1 schermpie.
[ Voor 26% gewijzigd door William/Ax3 op 18-09-2007 13:52 ]
van die "er golbin heb ik ook last van met 1280x800 res.. beetje jammer
laatste idee is zeer goed, had ik zondag ook damn veel last van, 8 man praten en altijd 3 regels aan drop/xp/kill ertussen, zeer verwarrend, moest vooral naar tekstballonnen kijken om iets te volgen
laatste idee is zeer goed, had ik zondag ook damn veel last van, 8 man praten en altijd 3 regels aan drop/xp/kill ertussen, zeer verwarrend, moest vooral naar tekstballonnen kijken om iets te volgen
WoW skin is een leuke idee jaWilliam/Ax3 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:20:
[...]
Gebasseerd op got?
Gebasseerd op aurose forum/site?
Gebasseerd op standaard wow ui?
Gebasseerd op evo?
Gebaseerd op zelda?
Maar ik ga eerst aan Windows Vista skin werken denk ik
Ook die er zo uitzien:lasharor schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:38:
@Rakkerzero, niet doen zijn er al veel te veel van.

omg, lol waar heb je die vandaan.
je hebt ook goede, kijk maar op ruff-rose forum ;D
je hebt ook goede, kijk maar op ruff-rose forum ;D
Kan je ook is kijken hoe font te doen (dat het dus meer 16:10 friendly word
Zou zomaar kunnen zijn kep geen idee. Zitten wel wat xml bestanden met dialog namen en de plek etc ervan in. Maar of dat daarmee kan dunno.Haan schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:19:
Volgens mij is de opbouw van het chat-scherm in de code verwerkt, dus dat is dan wat lastig te skinnen denk ik.
[ Voor 40% gewijzigd door William/Ax3 op 18-09-2007 18:39 ]
Volgens mij is de opbouw van het chat-scherm in de code verwerkt, dus dat is dan wat lastig te skinnen denk ik.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Zelf gemaaktlasharor schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:58:
omg, lol waar heb je die vandaan.
Maar nog lang niet klaar jammergenoeg.
Groottes en indelingen van schermen kan ik helaas niet aanpassen.
Zal ik een GoT skin bouwen??
LOL, ik wil een skin bouwen, maar ik kweenie waarvan
[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 18-09-2007 17:37 ]
Verwijderd
Hallo allemaal!
Ik ben al heel lang op tweakers aanwezig. Maar nog nooit echt als member geregistreerd. Ik vind het top wat jullie hier doen. En vooral deze ROSE Sectie. Ik heb Rose vanaf het begin(iRose Beta) gespeelt. Ik heb aan zowat alle versies meegedaan en ik speel dus op dit moment ook Arua.. LR: 95 Mage/78 Bourg. HR: 25 Hawker(Jaja.. vandaag ff lvl 50 of hoger).
Ik heb gister: Rakker gezien ingame.. even gepraat met hem. Was wel even leuk. Zo te horen is er geen plaats meer in de Tweakers clan. Als dit een probleem is wil ik gerust een 2e clan starten. Aan geld geen gebrek.
Dus ja. Ga ik nu maar weer even een pizza eten en daarna lekker levelen.
@Rakker. GoT skin lijkt me wel leuk;) Die Vista Style was al nice.
Cya
Ik ben al heel lang op tweakers aanwezig. Maar nog nooit echt als member geregistreerd. Ik vind het top wat jullie hier doen. En vooral deze ROSE Sectie. Ik heb Rose vanaf het begin(iRose Beta) gespeelt. Ik heb aan zowat alle versies meegedaan en ik speel dus op dit moment ook Arua.. LR: 95 Mage/78 Bourg. HR: 25 Hawker(Jaja.. vandaag ff lvl 50 of hoger).
Ik heb gister: Rakker gezien ingame.. even gepraat met hem. Was wel even leuk. Zo te horen is er geen plaats meer in de Tweakers clan. Als dit een probleem is wil ik gerust een 2e clan starten. Aan geld geen gebrek.
Dus ja. Ga ik nu maar weer even een pizza eten en daarna lekker levelen.
@Rakker. GoT skin lijkt me wel leuk;) Die Vista Style was al nice.
Cya
Leuk dat je ff langskomt hier, NRG-Rose, welkom.
Deze wordt binnenkort opgericht door iemand van hier. Dan kun je daar wel in wat mij betreft.
Ik heb een compleet nieuwe style bedacht waar ik een skin van ga bouwen. Het thema is iig richting space. Meer vertel ik ff nog niet.
Zeg maar gerust een derde clanVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:08:
Als dit een probleem is wil ik gerust een 2e clan starten.
Deze wordt binnenkort opgericht door iemand van hier. Dan kun je daar wel in wat mij betreft.
GoT skin ga ik niet meer doen evenals kap ik mn Vista skin af@Rakker. GoT skin lijkt me wel leuk;) Die Vista Style was al nice.
Ik heb een compleet nieuwe style bedacht waar ik een skin van ga bouwen. Het thema is iig richting space. Meer vertel ik ff nog niet.
Eej Rakker weet je wat jij zou moeten doen .....
idd naar de kvk
Vanmiddag ook ff ingame geweest onder werktijd
wel een aantal Tweakers gespot al dan niet als Shop
idd naar de kvk
Vanmiddag ook ff ingame geweest onder werktijd

is er nu nog plek in een tweaker clan >_< (ign RheaDea 128 scout) nog steeds w8end ... als jullie wat weten zet het op het forum kan ik even online komen =)
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
yep, aruarose.com staat alles offline
ging leuke party
edit: patch 779 installing
ging leuke party
edit: patch 779 installing
[ Voor 20% gewijzigd door 4th op 18-09-2007 23:03 ]
Op het forum hadden ze erover dat ze een nieuwe update gingen installeren. Patch 779 ofzo4th schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:44:
yep, aruarose.com staat alles offline
I took Destiny and Hebarn offline a few moments ago to apply Patch v779.
I'll be rebooting both servers in a few seconds just to clean up any mess that might be in the background. As soon as both servers are back online, I'll turn the Login Server back on.
Omg, was ik aan het wachten op stat/skill reset zit het er niet in -_-
Klinkt allemaal weer erg levendig in ROSE.
Super!
Hoop donderdag weer eens wat te kunnen spelen, en van het weekend natuurlijk.
Maar lijkt me een goed plan om LoT groen/geel te maken zodat we daar met meerdere mensen inpassen.
(cf geeft ook wel leuke drops ook)
Edit:
Oja, voor mijn cleric ben ik op zoek naar T3's wie heeft er een paar in de aanbieding?
Of waar kan ik het beste t3's vinden?
Super!
Hoop donderdag weer eens wat te kunnen spelen, en van het weekend natuurlijk.
Maar lijkt me een goed plan om LoT groen/geel te maken zodat we daar met meerdere mensen inpassen.
(cf geeft ook wel leuke drops ook)
Edit:
Oja, voor mijn cleric ben ik op zoek naar T3's wie heeft er een paar in de aanbieding?
Of waar kan ik het beste t3's vinden?
[ Voor 20% gewijzigd door Amafi op 19-09-2007 12:34 ]
halve lvl gedaan en weer klaar voor de dag 
Allemaal nog leuk, maar hoeveelheid ks/gescheld werkt niet echt motiverend.
Wel bizar even, wordt invited tot vage clan Strikers, gast trade met mij en geeft berg 50-60 items en 200k. 10 seconde later kickt hij mij weer uit de clan... Ach ja
Allemaal nog leuk, maar hoeveelheid ks/gescheld werkt niet echt motiverend.
Wel bizar even, wordt invited tot vage clan Strikers, gast trade met mij en geeft berg 50-60 items en 200k. 10 seconde later kickt hij mij weer uit de clan... Ach ja
[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 19-09-2007 10:32 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
rofl, item dump 
zou graag ergens in de avonden willen wisselen met me mage en scout naar LoT en me cleric naar OoT dan ipv me scout, dan kunnen we van het weekend lekker naar cf, dacht dat joyke namelijk der cleric van ongeveer zelfde lvl al in lot had zitten, zeg ik der wel om der mage naar OoT te verhuizen.
zou graag ergens in de avonden willen wisselen met me mage en scout naar LoT en me cleric naar OoT dan ipv me scout, dan kunnen we van het weekend lekker naar cf, dacht dat joyke namelijk der cleric van ongeveer zelfde lvl al in lot had zitten, zeg ik der wel om der mage naar OoT te verhuizen.
LOL, ik zit pas net op het forum van AruaRose en ben er nu al geliefd 
Een moderator pm'ed mij of ik voor hem een signature wil maken. Whoei!!
Een moderator pm'ed mij of ik voor hem een signature wil maken. Whoei!!
Wat mij opviel toen ik ingame was wat het vele gescheld en middelvingertjes werk ...
Ik ben bang dat dit veel zegt over de leeftijd van de community die dit spel momenteel aantrekt ....
Ik ben bang dat dit veel zegt over de leeftijd van de community die dit spel momenteel aantrekt ....
die zitten zo meteen allemaal vast op 2nd job quest omdat ze elkaar niets gunnen. Moet zeggen dat ik me der weinig van aan trek verder, soms dat ze schelden als ik niet wil buffen als hun op zelfde spot hunten, tjah, concurrentie doe ik niet buffen (meestal eerste keer wel en als ze blijven hangen op onze spot buff ik niet meer)
We hebben verder de naam van tweakers, en iedereen die die tag draagt, gedraagt zich zoals onze reputatie uit oude roseversies en die is alom bekend bij spelers van andere versies die we her en der zijn tegengekomen
Ben alleen benieuwd als ik op de pvp area's kom in dod bijv. zolang die kindertjes daar maar niet teveel zitten als ik me derdoor werk vind ik het goed
@calamor: hey, perfect man, lache, die lijst miste ik nog, moeten we alleen wel veel updaten denk ik zo met 30x xp
edit2: meteen ff volgespamd met me chars
edit3: laatste versie die we gebruikt hebben was van precious1 dacht ik. daar was het onderdeel van hele site, kon je met 1 login meerdere chars aanpassen/toevoegen/verwijderen
We hebben verder de naam van tweakers, en iedereen die die tag draagt, gedraagt zich zoals onze reputatie uit oude roseversies en die is alom bekend bij spelers van andere versies die we her en der zijn tegengekomen
Ben alleen benieuwd als ik op de pvp area's kom in dod bijv. zolang die kindertjes daar maar niet teveel zitten als ik me derdoor werk vind ik het goed
@calamor: hey, perfect man, lache, die lijst miste ik nog, moeten we alleen wel veel updaten denk ik zo met 30x xp
edit2: meteen ff volgespamd met me chars
edit3: laatste versie die we gebruikt hebben was van precious1 dacht ik. daar was het onderdeel van hele site, kon je met 1 login meerdere chars aanpassen/toevoegen/verwijderen
[ Voor 18% gewijzigd door 4th op 19-09-2007 14:52 ]
http://www.rosegot.nl/ chars lvl lijst
Had nog de oude files.
Er was een nieuwe gemaakt als iemand die nog heeft.
Kan ik ze misschien hebben?
Zelf wil ik deze site nog helemaal ombouwen.
Ben alleen niet zo goed in layouts maken.
Dacht dat die al gemaakt was kan ik die misschien hebben?
Had nog de oude files.
Er was een nieuwe gemaakt als iemand die nog heeft.
Kan ik ze misschien hebben?
[ Voor 46% gewijzigd door Calamor op 19-09-2007 18:31 ]
Toen in DoD (rond lvl 90) zat kwamen steeds mensen me pk' en.4th schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:26:
....
...
Met zijn 2en zelfs, gelukkig kregen ze me niet af omdat ik teveel bottles bij me had. Ze zijn uiteindelijk ook maar van ellende weggegaan

Daarna niet meer in DoD geweest, maar mijn gok is dat het niet echt veilig is in je eentje
Ben er een paar keer geweest maar alleen met een cleric is het niet te doen.Psychoot schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:22:
[...]
Toen in DoD (rond lvl 90) zat kwamen steeds mensen me pk' en.
Met zijn 2en zelfs, gelukkig kregen ze me niet af omdat ik teveel bottles bij me had. Ze zijn uiteindelijk ook maar van ellende weggegaan![]()
Daarna niet meer in DoD geweest, maar mijn gok is dat het niet echt veilig is in je eentje
Te weinig damage.
Maar het was wel still bij mij. Bijna niemand.
wat voor iets dropt er eigenlijk? bruikbaar spul of niet?
waar moeten btw mijn scout en cleric heen vanaf lvl 90? tenminste gorge is niet echt interessant, op scales na misschien, welke map op luna kan ik het best mee starten?
waar moeten btw mijn scout en cleric heen vanaf lvl 90? tenminste gorge is niet echt interessant, op scales na misschien, welke map op luna kan ik het best mee starten?
Gewoon Eucar, op wat wolven en slags rammen.4th schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:37:
...
Daarna bij de teleport de 1e of 2e optie kiezen.
@flyingdutch, download AruaRose client
[ Voor 28% gewijzigd door Psychoot op 19-09-2007 16:55 ]
Verwijderd
Hey people's
Zie dat LoT weer bestaat,
Hoe durfen jullie lot te herbouwen zonder mij te contacten ^^
Maar he, ik ga "for good old times" maar eens een acountje openen op dat aura rose gedoei
Kan iemand me effe linkje naar de download en zo gooien (Zit nu op me werk en dat wi lde firewall niet)
O ja en verwacht wel plaatsje in LoT tuurlijk he ^^
Greatz
Zie dat LoT weer bestaat,
Hoe durfen jullie lot te herbouwen zonder mij te contacten ^^
Maar he, ik ga "for good old times" maar eens een acountje openen op dat aura rose gedoei
Kan iemand me effe linkje naar de download en zo gooien (Zit nu op me werk en dat wi lde firewall niet)
O ja en verwacht wel plaatsje in LoT tuurlijk he ^^
Greatz
Verwijderd
Vanaf 90 moet je maar arumic valley optie 3 kiezen beetje frozen worms killen tot 118 en dan vulcans tot 128 en dan elder mammoths topt 140 en dan eldeon...enz4th schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:37:
wat voor iets dropt er eigenlijk? bruikbaar spul of niet?
Rakkerzero to the rescue!!!Calamor schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:44:
Ik wil wel helpen om iets moois te maken
Verwijderd
een deputy Master of master online in een Tweakers clan waar plek is? Mijn IGN: NRG
Level 78+ Raider
Level 78+ Raider
DoneVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:18:
een deputy Master of master online in een Tweakers clan waar plek is? Mijn IGN: NRG
Level 78+ Raider
And done4th schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:11:
Fly lijkt me leuk
Van dat lvl gedoe dacht dat er ook een page/prog was die je lvl status direct via charname zelf kon opzoeken. Mischien mogelijk dit er in te intergreren scheeld hoop werk voor iedereen.
Nu nog ff tv kijken en dan naar bed net pas thuis van werk ><
[ Voor 74% gewijzigd door William/Ax3 op 19-09-2007 21:14 ]
Vind het steeds leuker en leuker worden hier, iedereen doet weer actief mee 
@Ax3, je bedoelt dat script voor mirc?
@Ax3, je bedoelt dat script voor mirc?
Het was een link.
een ip-adres met een phplink erachter.
Ik had hem van gibernau gekregen.
een ip-adres met een phplink erachter.
Ik had hem van gibernau gekregen.
[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 19-09-2007 23:11 ]
Verwijderd
Wie komt er een biertje drinken en taart eten xD Sacje is weer een jaartje ouder geworden jawel ben nu in de tig lol. (20)
Gratz, welkom in de tig zou ik zeggen.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 02:39:
Wie komt er een biertje drinken en taart eten xD Sacje is weer een jaartje ouder geworden jawel ben nu in de tig lol. (20)
Dat je maar een grote jongen mag worden
gefeliciteerd broekieVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 02:39:
Gefeli Sacardus
[ Voor 20% gewijzigd door Calamor op 20-09-2007 11:41 ]
Ik wacht ook nog steeds op een plekje in de clan
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Gz sac, maar vind je best kleine jongen, meestal maar een 6cm langAmafi schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:29:
[...]
Gratz, welkom in de tig zou ik zeggen.
Dat je maar een grote jongen mag worden
Feli en welkom in de *tig-agesVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 02:39:
En nee, ik kom niet langs. Je woont te ver weg
Verwijderd
heb atm 4 chars en 2acc
paigemathews: cleric lvl 86
joyke: soldier/champ lvl 67
baylee:muse/mage lvl 80 moet 2bd jobq nog afronden
joykesfaith: dealer/arti lvl 75 moet 2bd jobq nog afronden
mage clerick werk heel leuk.
edit: masks selle goed, arti heeft er nu een deel gemaakt. en al 3 verkocht a 200k
paigemathews: cleric lvl 86
joyke: soldier/champ lvl 67
baylee:muse/mage lvl 80 moet 2bd jobq nog afronden
joykesfaith: dealer/arti lvl 75 moet 2bd jobq nog afronden
mage clerick werk heel leuk.
edit: masks selle goed, arti heeft er nu een deel gemaakt. en al 3 verkocht a 200k
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 12:58 ]
Verwijderd
gefeliciteerd heRakkerzero schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:23:
[...]
Feli en welkom in de *tig-ages![]()
En nee, ik kom niet langs. Je woont te ver weg
Verwijderd
Haha moeten we maar eens doen met ze allen een meeting4th schreef op donderdag 20 september 2007 @ 12:15:
[...]
Gz sac, maar vind je best kleine jongen, meestal maar een 6cm langheb hem namelijk nog nooit ontmoet in rl
Een meeting zou idd best leuk zijn om een keer te doen. We spelen immers al best een tijd met elkaarVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:38:
[...]
Haha moeten we maar eens doen met ze allen een meetingdan zien jullie we dat ik al best groot ben met 1 meter 96 lang haha^^
In Utrecht meeting doen??
Lijk me ook wel leuk een meeting.
Utrecht lijk me wel goed. Wordt die dag geen rose
[ Voor 45% gewijzigd door Calamor op 20-09-2007 14:10 ]
Doen we toch een meeting op de Gameplay 2007. Zitten toch nog tussen de gamesCalamor schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:08:
Lijk me ook wel leuk een meeting.
Zal kijken of ik vanaaf tijd heb om je te adden atm erg druk.xenonNn schreef op donderdag 20 september 2007 @ 11:56:
Ik wacht ook nog steeds op een plekje in de clan
@Sac gz eindelijk uit de luiers?
* Brummetje meld zich ook weer eens 
Alles goed met iedereen ? vast wel ^^
Zat er weer aan te denken om ook maar weer eens voor de lol te gaan spelen als ik me verveel enzo (savonds dus).... vroeg me af welke server zitten jullie nou allemaal ? zag de naam Arua vallen ofzo ?
@Calamor: En welke server/kanaal ? Destiny of Herbarn
Alles goed met iedereen ? vast wel ^^
Zat er weer aan te denken om ook maar weer eens voor de lol te gaan spelen als ik me verveel enzo (savonds dus).... vroeg me af welke server zitten jullie nou allemaal ? zag de naam Arua vallen ofzo ?
@Calamor: En welke server/kanaal ? Destiny of Herbarn
[ Voor 8% gewijzigd door Brummetje op 20-09-2007 14:48 ]
Dit topic is gesloten.