7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Ik ga pas een plekje claimen als ik ooit 2nd job haal
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ah ok. Dan heb ik niks gezegd.Haan schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:59:
[...]
NextGen is Lasharor, die heeft volgens mij nog meegeholpen de allereerste LoT op te richten in de eerste iRose
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb nog mee betaald aan de eerste lotHaan schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:59:
[...]
NextGen is Lasharor, die heeft volgens mij nog meegeholpen de allereerste LoT op te richten in de eerste iRose
Toen waren we nog lief en onschuldigBrummetje schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:24:
[...]
Ik heb nog mee betaald aan de eerste lot

Kater? Eerst water, de rest komt later
Sacardus
NextGen
Gibernau
HellXAngeL
Ginkeltjes
BigK1ller
GerwinGood
Sodomy4Life
Rakker
4thout
Amafi
baylee
Ultismash
Wissel1
Wissel2
En oot dan zoiets:
AmafiFS
Ax3je
5th
Timon
iNextCleric
NRG
Kaytjuh
Haan?
wozz?
SinergyX
joykesfaith
LeScout
Casah?
ShadowCleric
QwehoNL
[ Voor 25% gewijzigd door William/Ax3 op 27-09-2007 22:41 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
William/Ax3 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:47:
Is dit ongeveer wat LoT anders moet worden qua actives? Of mis ik nog iemand?
Sacardus
NextGen
Gibernau
HellXAngel
Ginkeltjes
BigK1ller
GerwinGood
Sodomy4Life
Rakkerzero Rakker
4thout
Amafi
baylee
Ultismash
Wissel1
Wissel2
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Zoiets als deze bedoel je?Brummetje schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:35:
Ik heb er nog 1 waar zo goed als iedereen op staatjaii ook enzo

Iedereen behalve vinz komt me bekend voor
edit: Ik bedenk met net dat er volgens mij helemaal geen screenshots met mij erop zijn..
(ook heriner ik me dat er op het forum een vraag werd gesteld waarom iemand z'n hoed "Gloeide" waarna er de volgende 2 pagina's over door geluld werd, toen stond volgens mij (1) (2) enz er neit achter

Edit: als je wilde gaan zitten moest je altijd de shit skill gebruiken.
[ Voor 73% gewijzigd door lasharor op 27-09-2007 18:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
wrm schrijft iedereen mijn naam verkeerd!William/Ax3 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:47:
Sacardus
NextGen
Gibernau
HellXAngel
Ginkeltjes
BigK1ller
GerwinGood
Sodomy4Life
Rakkerzero
4thout
Amafi
baylee
Ultismash
Wissel1
Wissel2
En oot dan zoiets:
AmafiFS
Ax3je
5th
Timon
Xoucix
NRG
Kaytjuh
Haan?
wozz?
Syn?
joykesfaith
LeScout
Casah?
ShadowCleric
QwehoNL
Yep thats it
@ de rest, opstelling LoT, OoT ziet er goed uit denk ik ?
Ja, denk ik ook welBrummetje schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:24:
@ de rest, opstelling LoT, OoT ziet er goed uit denk ik ?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Err door copy paste uit de tabel van RakkerVerwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:21:
[...]
wrm schrijft iedereen mijn naam verkeerd!
Kep me mage net al uit lot gehaald is dat alvast gedaan.
Lawl ik editte hem net bedoelde copy paste uit tabel van rakker kijk maar me eigen ding heb ik al aangepast
Pftt stel mierenneukers ook, dit is ook aangepast kan ik nou eindelijk ff wow'en?SinergyX schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:40:
Ach, kleine letter hoofdletter L, detailOf Axe bedoelt mij, of syn is iemand anders?
[ Voor 58% gewijzigd door William/Ax3 op 27-09-2007 19:54 ]
Verwijderd
lol als je goed kijkt staat in mijn sig HellXAngeL niet HellXAngel dus het kan niet copy/paste zijn o.0
Je bent wel liev hoorWilliam/Ax3 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:34:
Pftt stel mierenneukers ook, dit is ook aangepast kan ik nou eindelijk ff wow'en?
[ Voor 56% gewijzigd door SinergyX op 27-09-2007 20:03 ]
Zin in party HellXAngeL?Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 19:35:
[...]
lol als je goed kijkt staat in mijn sig HellXAngeL niet HellXAngel dus het kan niet copy/paste zijn o.0
Heeft geen signature.
7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5
Ik heb nu een lv93 Scout en ben bezig met een Mage te maken (nu lv66). IGN is Recognizer (mijn main, scout).. Is er nog wat te beleven in Rose these days? Ik ben op zoek naar plekjes om goed te lvlen, bevind me nu op Luna met mijn Hawk
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Heb vanavond een bow hawker aangemaakt om daarmee clanpoints te gaan verzamelen, die is nu lvl 79. Dus die zit nu in LoT inplaats van mijn raider(Gibernau).
Morgen ook maar proberen om de second job quest te gaan doen met deze nieuwe char.
Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet
Niemand die meehelpt @ Luna (buffs) en in junon hangen 300 miljoen clans rond.
Gink had kleine stabiliteits problemen die is geloof ik op 141 blijven steken.
Vanavond maar is de 15x grens doorbreken
Iemand nog soldier gear in de verkoop? 150+

Ik ben nog steeds blijven hangen op 124
Straks als ik klaar ben met werk nog maar eens gaan spelen, clerick ook nog steeds 85, wel 2nd job al gehaald
Zitten jullie stiekem ook overdag te levelen ofzo?
Inmiddels 120 en 118 en bijna de max. buffs
Vind mage wel een leuke class om te spelen in een Irose variant. Meer keuze aan skills. 3 aoe skills met snelle reload tijd. Maar scouts zijn stuk sterker met cleric buffs dan mage.
Weet iemand een eq dat je kan dissembelen waar dan white crystals uitkomen? Heb wat D5’s nodig vind ik
maar gister nog wat kunnen spelen, weekend wordt moeilijk jammergenoeg, zit nu op 117 met cleric en 112 met arti, me scout nog op 106 en die gaat nu als eerste omhoog. wendy zat op 97 en100 (mage/cleric) en zeurt dat ik te ver uitloop
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Nieuwe Samenstelling | ||
Legion of Tweakers | Order of Tweakers | |
|
|
Waarom heb je hier niet op gereageerd dan?dommerick schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:45:
Uh ik zou toch graag gewoon mijn plekje in lot behouden
Anders moet je zo'n wissel plek inemen en hebben we er dus maar 1. Weet niet of 1 genoeg is mensen?William/Ax3 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:47:
Of heeft iemand anders nog zoiets van wie in lot staat nu toch nog niet veel active is? Of niet voldoende tijd/inzet heeft om cp te gaan halen en dus zijn plekje best wil afstaan?
[ Voor 27% gewijzigd door William/Ax3 op 28-09-2007 12:06 ]
Heeft geen signature.
En als we dit weekend cp gaan verzamelen is LoT ook snel groter en heeft meer plek.
ik wil best nog weekje op de wissel staan zodat we omhoog gaan met LoT maar zoals iedereen weet zit ik verder als ik kan hele tijd online en meerendeel actief dus zou het plekje wel graag behoudenWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:13:
Of heeft iemand anders nog zoiets van wie in lot staat nu toch nog niet veel active is? Of niet voldoende tijd/inzet heeft om cp te gaan halen en dus zijn plekje best wil afstaan?
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ik ben ondertussen ook 143. Nope niemand van ons drie speelt overdag allemaal druk bezig met studie/werk oid.Amafi schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:11:
Damn Gerwin gaat inderdaad wel heeel erg hard. Ook Ginkeltjes, hoe krijgen jullie het voor elkaar. Heb zelf de hele avond wel hard geleveld, maar maar 10 levels erbij.
Zitten jullie stiekem ook overdag te levelen ofzo?
Inmiddels 120 en 118 en bijna de max. buffs
Vind mage wel een leuke class om te spelen in een Irose variant. Meer keuze aan skills. 3 aoe skills met snelle reload tijd. Maar scouts zijn stuk sterker met cleric buffs dan mage.
Weet iemand een eq dat je kan dissembelen waar dan white crystals uitkomen? Heb wat D5’s nodig vind ik
Van 110/130 Elder Mammoths/Dreadnaughts gehakt daarna naar Eldeon op Hooks en erm die bosjesmannen
Ik heb de Junon Order een quest waarmee een silver crosses moet verzamelen. Waar vind ik die??
mm why zo hard gaan... dunno gewoon door blijven slaan. Je moet gewoon met groepje zijn liefst max 2-3 atkers dan gaat het lekker snel. Vooral aantal eldeon spawns wordt je gewoon vol gegooit met mobs dus lekker aoe
[ Voor 15% gewijzigd door Haan op 28-09-2007 17:32 ]
Waarschijnlijk zo'n custom drop quest, dus lang niet van iedere mob een drop.. Staat er niet in de quest welke beesten je moet killen?Rakkerzero schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:44:
Ik heb even een vraagje:
Ik heb de Junon Order een quest waarmee een silver crosses moet verzamelen. Waar vind ik die??
dubbelpost, lekker bezig Haan

[ Voor 4% gewijzigd door Haan op 28-09-2007 17:33 ]
Verwijderd
Heb al gekeken, maar kan niks vinden erover.Haan schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:33:
[...]
Waarschijnlijk zo'n custom drop quest, dus lang niet van iedere mob een drop.. Staat er niet in de quest welke beesten je moet killen?
28 Crafty kings
47 doonga's
En nog niets.
Tot ooit dat ze die 2nd job veranderen, anders tot ziens
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 29-09-2007 01:56 ]
Ik moet enkel de sporty cart schemetic nog hebben. De rest van mats, als ik RoseGuru mag geloven, heb ik al.
Heeft iemand er eentje?
edit: weet iemand de mats voor green of black sporty??
edit 2: Generia kan uit BoT, Rakkertje wordt de plaatsvervanger
Beide zijn artisans
[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 29-09-2007 11:37 ]
Nu wel.lasharor schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 15:30:
@Rakkerzero, jij bent niet online?
Met mn char Rakker. Invite me maar
Edit:
Lasharor, hoe laat ben jij online??
Want dan kan ik nog ff met mn dealer verder
[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 29-09-2007 16:11 ]
Zal morgen wel online komen neem ik aan.
Grtz.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Hmmz... wat kan het leven toch simpel zijnVerwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 01:02:
als je iets slotted hebt, moet je het aandoen zodat het dus in je EQUIP lijst staat met de equips die je aan hebt en dan moet je simpelweg de gems erheen slepen en loslaten en klaar is kees,, elk level elke job kan het
Kan je ze ook er zelf weer uithalen?
Een NPC kan de gems er ook uit halen.Verwijderd schreef op zondag 30 september 2007 @ 11:05:
[...]
Hmmz... wat kan het leven toch simpel zijn
Kan je ze ook er zelf weer uithalen?
Alleen de kans bestaat dat de gem een grade lager wordt en je refined spul gaat weer naar (0) als goed is.Artisan heeft btw dezelfde skill.
Verwijderd
Weet je ook welke NPC dit kan?Psychoot schreef op zondag 30 september 2007 @ 11:57:
[...]
Een NPC kan de gems er ook uit halen.
Alleen de kans bestaat dat de gem een grade lager wordt en je refined spul gaat weer naar (0) als goed is.Artisan heeft btw dezelfde skill.
- De linkse NPC bij die 3 NPC waar je de boot pakt in Junon Polis
- Ferrel trader naast de smith in Eucar
- Smith in Xita Refuge
Hmmm, dat heb ik ook noooit geweten. Bedankt voor de handigge info rakker!Rakkerzero schreef op zondag 30 september 2007 @ 12:28:
[...]
- De linkse NPC bij die 3 NPC waar je de boot pakt in Junon Polis
- Ferrel trader naast de smith in Eucar
- Smith in Xita Refuge
Voor alle verloren craft characters die geen plek hebben in een van de tweaker clans heb ik een oplossing voor verzonnen:
HammerOfTweakers oftewel onze eigen artisan only clan
IIg artisan hebben sowieso voorrang op de andere jobs.
Mijn artisan Rakkertje is de master van HoT.
Gerwin is deputy.
[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 30-09-2007 21:55 ]
Ik ga vanavond
MagicOftweakers, voor alle mages maken
BlessingOfTweakers, voor alle clerics maken
BabyOfTweakers, maken we dan voor alle visitors
enz. enz.
-_-' zowiets overleg je toch met de rest van de members...
Het is gewoon een alt clan.lasharor schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:16:
Het was een artisan only clan tot ik niet meer de enigste member was.
Verwijderd
Ik zie niet echt wat het probleem is van de clan die Rakkerzero gemaakt heeft. Het nut zie ik ook niet echt, maar het is zijn miljoen om te besteden
Tsja een BoT was er al dus moest ff iets anders bedenken. Aangezien ik met die char arti ben kwam ik dus op Hammer, crafters was net 1 letter teveelHaan schreef op zondag 30 september 2007 @ 19:39:
BabiesOfTweakers was een van de clans in pRosevoor de noob characters van ons.
Ik zie niet echt wat het probleem is van de clan die Rakkerzero gemaakt heeft. Het nut zie ik ook niet echt, maar het is zijn miljoen om te besteden
Achja. Genoeg tweakerclans nu
Maak je niet zo druk ofzolasharor schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:16:
Oke, nu slaat het dus nergens meer op.
Ik ga vanavond
MagicOftweakers, voor alle mages maken
BlessingOfTweakers, voor alle clerics maken
BabyOfTweakers, maken we dan voor alle visitors
enz. enz.

Iedereen is hier maar aant zeuren met die clans, wees blij dat hij er nog 1 bij maakt zodat iedereen een plekje in een tweaker clan kan krijgen
Precies, en ik ben vaak genoeg online om de clan te onderhouden.Brummetje schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:52:
Iedereen is hier maar aant zeuren met die clans, wees blij dat hij er nog 1 bij maakt zodat iedereen een plekje in een tweaker clan kan krijgen
True, maar ff weer over ingame..Rakkerzero schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:54:
[...]
Precies, en ik ben vaak genoeg online om de clan te onderhouden.
Die 2nd job quest begint me echt vervelend te worden. kheb nu met 7 van die dongaliaths 1st hit gehad, maar nog steeds geen quest item. Maar ik las laast ergens dat ze bij volgende update drop rate verhogen?
Ach, je hoort zoveel. Las ook ergens dat ze 2nd job quest eruit slopen dat je alleen maar geld hoeft te geven en klaar. Maarja, wat gaan ze echt doen eraan??Xouxic schreef op zondag 30 september 2007 @ 22:29:
Die 2nd job quest begint me echt vervelend te worden. kheb nu met 7 van die dongaliaths 1st hit gehad, maar nog steeds geen quest item. Maar ik las laast ergens dat ze bij volgende update drop rate verhogen?
Check mijn post pagina terug, hoeveel ik er heb gedaanXouxic schreef op zondag 30 september 2007 @ 22:29:
[...]
True, maar ff weer over ingame..
Mijn craftskills:
- Alle Carts
- Alle Castle Gears
- Alle gems van [1] tot [7]
- Subitem tot lvl 50
- Common clothes tot lvl 50
Het blauwe ga ik morgen aan werken om verder te verhogen. Cart, CG en Gem craft zijn maxed nu
Das leuk maar zorg eerst maar eens voor over de 400con als je de hogere grades gaat doen
Trouwens rakker als je nog play time in wow heb kan je eens gm schap anders aan me over geven? Ik ga namelijk hoofdzakelijk daar verder.
@Amafi maak mij maar dep af, weet serieus niet of en hoe vaak ik nog in rose te vinden zal zijn.
@Amafi inderdaad me hunter is bijna 60 en dat is fun om te spelen die moet 70 worden en is wat pvp'en enzo
[ Voor 28% gewijzigd door William/Ax3 op 01-10-2007 10:43 ]
Ben ik ook wel met je eens, maar ik geef het nog niet op.. Ik blijf nog wel ff me tijd verkloten, als ik het niet meer leuk vind kap ik wel ff.. En dan ga ik gewoon weer lvlen. En dan weer Dongaliath hunten.SinergyX schreef op zondag 30 september 2007 @ 23:47:
[...]
Check mijn post pagina terug, hoeveel ik er heb gedaanGeef mij maar dan de supreme's
Is toch best wel mooi, weer lekker op eldeon en er droppen gewoon gems van kingmobs. Gisteren een aantal grade 3 gems kunnen farmen van queen pincers. (g3 en r3)
Verder nog mooie eq aan het verzamelen want mis af en toe toch best wel wat def als ik gemobbed wordt. Maar geloof dat ik mijn volgende muse pakjes pas vanaf lvl 145 aan kan. Moet ik overigens ook nog aanschaffen.
Wel weer jammer dat ik met niemand meer in party kan
Is er iemand die al D5’s kan craften met lage grade refines
Moet nog wat white hearts hebben maar heb nu zo langzamerhand wel voldoende d1’s.
Na de 3 d5’s die ik wil voor de mage, maar gaan sparen voor T7’s voor de cleric, zit nu boven de 35x int maar mag wel wat meer zijn. Hoef me in ieder geval niet meer te schamen voor mijn buffs
@AX3 Eindelijk op een bepaald level in WoW beland dat het weer erg leuk wordt?
Maar zal even kijken naar een actieve Dep die op weekavonden online is aangezien ik dat zelf niet zo veel ben.
[ Voor 12% gewijzigd door Amafi op 01-10-2007 10:34 ]
zit op 121 met cleric en heb 333 intAmafi schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:22:
Wel weer jammer dat ik met niemand meer in party kanGinkeltjes, Gerwin, BigKiller en ook HellX zijn buiten de range geraakt
Is er iemand die al D5’s kan craften met lage grade refines? (Bigkiller, Vraatje?)
Moet nog wat white hearts hebben maar heb nu zo langzamerhand wel voldoende d1’s.
Na de 3 d5’s die ik wil voor de mage, maar gaan sparen voor T7’s voor de cleric, zit nu boven de 35x int maar mag wel wat meer zijn. Hoef me in ieder geval niet meer te schamen voor mijn buffs
ik ga btw elke dag weer lvlle van 10 tot half 12-12 dus zal redelijk snel richting de 130 zijn, gaat steeds sneller nu nu me buffs beter worde
axe is al 70Amafi schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:22:
Ding 136 en 137 geworden. (helaas zonder archmage eq deze keer)
Is toch best wel mooi, weer lekker op eldeon en er droppen gewoon gems van kingmobs. Gisteren een aantal grade 3 gems kunnen farmen van queen pincers. (g3 en r3)
Verder nog mooie eq aan het verzamelen want mis af en toe toch best wel wat def als ik gemobbed wordt. Maar geloof dat ik mijn volgende muse pakjes pas vanaf lvl 145 aan kan. Moet ik overigens ook nog aanschaffen.
Wel weer jammer dat ik met niemand meer in party kanGinkeltjes, Gerwin, BigKiller en ook HellX zijn buiten de range geraakt
Is er iemand die al D5’s kan craften met lage grade refines? (Bigkiller, Vraatje?)
Maar zal even kijken naar een actieve Dep die op weekavonden online is aangezien ik dat zelf niet zo veel ben.
Rose ben ik nagenoeg niet meer ingeweest mijn scoutje hangt ergens rond de 90 geloof ik.
ben nog aan het wachten op party mates, ondtussen wel me mage naar lvl 108
@NextGen welk lvl ben je nu op je scout dan?lasharor schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 11:23:
@Amafi met mij kun je wel partyen ;P
ben nog aan het wachten op party mates, ondtussen wel me mage naar lvl 108
Lijkt me gezellig weer. Geloof dat de rest je alweer verder heeft ingehaald en verder is gegaan, zag opeens allemaal mensen in de 19x
Maar je zat toch ergens in de 14x?
Weet iemand een plek waar veel hearts droppen trouwens? Pincers dropten niet zoveel vond ik
@4t ooit 1 gehad van een master golem
[ Voor 3% gewijzigd door Amafi op 01-10-2007 12:52 ]
ben zelf op zoek naar golden hearts, die moet ik veel hebben, wil een stuk of 3 golden asterot wings maken, 1 voor sell, 2 voor eigen gebruikAmafi schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:03:
[...]
Weet iemand een plek waar veel hearts droppen trouwens? Pincers dropten niet zoveel vond ik
thx amafi, hoop dat er nog andere plekken bekend zijn anders zal ik nieuwe char aan moeten maken want ben der beetje voorbij
[ Voor 15% gewijzigd door 4th op 01-10-2007 12:57 ]
Verwijderd
Winter mauls en Vulcans droppen gems/Hearts en in prison droppen sinds kort ook hearts zoals ik gister gemerkt heb ^^ ben nu 204 met me knight. ( heb trouwens LoT verlaten met me knight en met me scout gejoint lvl 138) als iemand wil partyen hoor ik het graag. vanavond ff mensen naar LoT inviten?Amafi schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:03:
[...]
@NextGen welk lvl ben je nu op je scout dan?
Lijkt me gezellig weer. Geloof dat de rest je alweer verder heeft ingehaald en verder is gegaan, zag opeens allemaal mensen in de 19x
Maar je zat toch ergens in de 14x?
@4t ooit 1 gehad van een master golem
Psssst, ik ben 146 dus we kunnen binnenkort weer partyenAmafi schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 09:22:
Ding 136 en 137 geworden. (helaas zonder archmage eq deze keer)
Over die gems, ja ik kan het wel maar hoe hoog de succes rate is zal ik niet weten.
Verwijderd
en voor de mensen die willen weten welke mobs welke hearts droppen
http://forum.aruarose.com...showtopic=10624&hl=hearts
Volgens mij kun je Fraps niet meer gebruiken als je NaRose speelt, ik denk dat GameGuard de boosdoener is. Zou iemand dat voor mij even kunnen checken, of weet iemand misschien een oplossing?
Volgens mij zit OoT zo goed als vol?Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:21:
Jow is goed, gooi me maar in Oot.
Probeer vanavond even online te komen. Druk druk druk.
Edit: Na 2 uurtjes hunten en wat hulp van lucky is mijn heb ik eindelijk die chain of priest, of hoe dat ding ook heet.. EINDELIJK!! Ik begon helemaal gek te worden daar, zwaar frustrerend.

[ Voor 29% gewijzigd door Wiepa op 01-10-2007 23:07 ]

Daarna even flink trainen en Firegon lv10 proberen ^^
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Lol, ben lvl 139 mage zonder firegonSp!tF!re schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 23:39:
Ik heb ook eindelijk die Chain! Vandaag hele dag bezig geweest, en level 84 toen ik klaar was, maar ik heb hemZit nu ook in HoT! In ieder geval met mijn muse (die nu dus voor 2nd job bezig is naar Mage toe!
) flink bezig!
Daarna even flink trainen en Firegon lv10 proberen ^^
Ben nog steeds bezig mijn AoE’s te maxen, daarna een keertje staff stun nemen en als ik dan nog sp over heb zien we het dan wel.
Maar moet zeggen dat ik altijd een buffer bij me heb. Nu ook met tegen de 360 int
En mooie buffs zoals party def up
Verwijderd
http://www.roseonlinegame...ew.asp?tid=59569&posts=15
Scorpion Club geeft dacht ik 168AP, een doom hammer 315. Jammer dat ze nog steeds de bowgun niet snappen

Wel raar dat ze dan de wapens dan niet hoger dan lvl 155 maken. Dus de nieuwe lvl 100 wordt dus nu lvl 155Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 09:16:
Wel intressant de wapens stats op NArose worden verandert:
http://www.roseonlinegame...ew.asp?tid=59569&posts=15
edit:
Welke Windows heb jij? Gisteren hier even snel getest onder Vista 32bit met regged fraps en lijkt wel gewoon te werken. Athans, het login scherm kan ik gewoon recorden, heb geen subscription momenteel, dus kon niet ingameKaytjuh schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:19:
Zijn er hier nog mensen die NaRose spelen? Ik heb namelijk een probleempje...
Volgens mij kun je Fraps niet meer gebruiken als je NaRose speelt, ik denk dat GameGuard de boosdoener is. Zou iemand dat voor mij even kunnen checken, of weet iemand misschien een oplossing?
[ Voor 84% gewijzigd door SinergyX op 02-10-2007 11:43 ]
Er zijn ook lvl 180 en lvl 200 wapens hoorRakkerzero schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:17:
[...]
Wel raar dat ze dan de wapens dan niet hoger dan lvl 155 maken. Dus de nieuwe lvl 100 wordt dus nu lvl 155
Dan is het nog raar.Amafi schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:34:
[...]
Er zijn ook lvl 180 en lvl 200 wapens hoorWeet alleen niet of NaRose die ook heeft...
Want dan heb je voor de lvls 10x, 11x, 12x, 13x, 14x, 15x, 18x, 20x wel wapens, maar voor 16x, 17x en 19x niet.
Als ze dan toch aan het verdelen zijn van de levels doe het dan gelijk goed ipv half werk.
Dit topic is gesloten.