Pykow schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:10:
CSS is gewoon dood klaar

DAt schieten is zo crap dat ik het niet meer onder de knie krijg zoals 3 jaar geleden.
Ik krijg tegewoordig niemand meer kapot.
Als je CSS gaat vergelijken met games zoals COD,MW2,BFBC2,TF2 dan komen ze te kort.
Jammer maar ooit gaat een game dood

Zo zal CoD2 ook niet meer gespeeld worden alleen door de DIE hards.
een game van 6 jaar oud heeft gewoon een grote update nodig. of net als 1.6 naar CSS en compleet opnieuw programmeren
Echt jou reactie slaat nergens op,

.
- Daarom spelen er zeker ook nog zoveel mensen CSS? Omdat het dood is ofzo noem je dat

.
- Schieten is niet "crap" je bakt er gewoon niks van

, want bij andere lukt het wel. Dus leer maar eerst eens aimen.
- Nee hoor als je gaat vergelijken komen ze niks te kort. Maar dat is mijn mening. Leg mij dan eens uit wat CSS te kort komt vergeleken met "COD,MW2,BFBC2,TF2"?
- "Zo zal CoD2 ook niet meer gespeeld worden alleen door de DIE hards." --> Lekker tegen strijdig zou ook niet meer gespeeld worden.
- CSS heeft nu toch een grote update gehad, en mij bevalt deze update.
Pykow schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:28:
op de pc ja

MW2 wordt ook meer gespeeld op de consoles.
Ieder zijn smaak toch
Ik vindt het alleen een bagger spel als je het vergelijkt met andere games van dit moment.
Het schieten voelt gewoon raar aan., Komt ook omdat ik het al 3 jaar niet meer heb gespeelt)
Maar nieuwe games pik je zo op en kan je aardig mee spelen.
En aantal hackers is niet normaal. Vorige week even gespeeld en gelijk 3 hackers ontdekt

Een trillend scherm en alleen maar headshots lijkt mij niet goed
Moet je een keer naar servers gaan waar niet gehackt mag worden, die secure servers. Dacht met VAC of zoiets.
[
Voor 22% gewijzigd door
T-Rhidon op 30-06-2010 11:01
]