Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Aan het player model. Bij het teamkeuzescherm, waar je een kant kiest kun je ook je player model kiezen. Daar kun je alle models zien van die kant.

Tevens komt er wel "enemy" te staan bij een mouse over op een vijand, maar dan ben je waarschijnlijk al dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-05 13:35
Ik vind de update geslaagd =D Echter heb ik nog geen killcam gezien... Maar op de een of andere manier oogt het spel iets anders (lighting?), de m4a1 lijkt iets anders te 'voelen' (alleen nog counter-terrorist gespeeld, daarna kapte internet ermee =/ ) en ik heb meteen een aantal achievements gehaald! Moet wel ff steam op engels zetten...

[GoT]Brutal1ty heeft de achievement ''OVERHEERSING!'' behaald!
en sommige zijn dan weer gewoon engels ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 23:24:
[...]

Dat en een deathmatch server zoeken. Gewoon direct spawnen als je dood gaat. Lekker een beetje 10 min knallen zonder te moeten wachten. Lijkt mij leuker dan bots en speelt lekker snel.
Deathmatch server online ;) Wel een beta versie omdat het nog niet helemaal 100 % werkt met de nieuwe update.

Afbeeldingslocatie: http://module.game-monitor.com/93.190.140.191:27015/image/default/cstrike2-01.png

Tot nu toe lijkt alles goed te gaan.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoB
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-08-2022

CoB

RetroTycoon schreef op zaterdag 26 juni 2010 @ 23:21:
Ik kan het nergens vinden, dus daarom hier: waaraan herken ik dat iemand géén teamlid is? Zo ga ik namelijk nu wel vaak dood omdat ik ze verward, maar ook tm zomaar neerschiet :D
tip

typ in je console

cl_minmodels 1

wat doet dit? zorgt dat alle ct's 1 model hebben (dus ieder ziet er voor jou hetzelfde uit ongeacht welk model ze hebben gekozen) en alle t's 1 model. Volgens mij kan je zelfs in CSS het veranderen welk model je dan ziet, maar de commands daarvoor weet ik niet. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
CoB schreef op zondag 27 juni 2010 @ 13:33:
[...]
Volgens mij kan je zelfs in CSS het veranderen welk model je dan ziet, maar de commands daarvoor weet ik niet. Succes!
Als ik me niet vergis de volgende:

cl_min_ct 1/2/3/4 (cijfers staan dus voor spelersmodellen)
cl_min_t 1/2/3/4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-05 22:54
1x typen, of moet ik het in een .cfg'tje gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Bedankt voor die tip? Ik weet niet waarom maar ik erger me altijd aan verschillende playermodels in hetzelfde team (qua kleding iig, gezichten mogen w.m.b. wel anders zijn).

Ik zet het voor de zekerheid wel in de autoexec.cfg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoB
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-08-2022

CoB

Ja kan je makkelijk in je config gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dat van de vijanden herkennen komt vanzelf hoor. Na een tijdje spelen weet je precies wat een vijand is. Je denkt er dan nog geen seconde over en je schiet gelijk. Mensen hebben mij wel eens gevraagd tijdens spelen hoe ik nou een vijand herkende als vijand, maar na een tijdje gaat dat dus automatisch. Als je iemand ziet lopen weet je het gewoon direct zonder nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-05 22:47
PilatuS schreef op maandag 28 juni 2010 @ 00:36:
Dat van de vijanden herkennen komt vanzelf hoor. Na een tijdje spelen weet je precies wat een vijand is. Je denkt er dan nog geen seconde over en je schiet gelijk. Mensen hebben mij wel eens gevraagd tijdens spelen hoe ik nou een vijand herkende als vijand, maar na een tijdje gaat dat dus automatisch. Als je iemand ziet lopen weet je het gewoon direct zonder nadenken.
Mee eens, de eerste paar uur schoot ik mijn team nog wel aan flarden, per ongeluk ook een keer gedaan in een war :9 Maar daar ben je heel snel overheen. En er gaat een boel meer automatisch. Tijdsbestek op gevoel weten als iemand omloopt en dan een nade op zn snuffert, standaard plekjes, standaard flashes.

Als ik weer lekker in mijn adrenaline roes kom gaat alles automagisch, genieten! 8)

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boboga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Boboga

Kiekeboe

epTa schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:24:
[...]

Mee eens, de eerste paar uur schoot ik mijn team nog wel aan flarden, per ongeluk ook een keer gedaan in een war :9 Maar daar ben je heel snel overheen. En er gaat een boel meer automatisch. Tijdsbestek op gevoel weten als iemand omloopt en dan een nade op zn snuffert, standaard plekjes, standaard flashes.

Als ik weer lekker in mijn adrenaline roes kom gaat alles automagisch, genieten! 8)
:w

Volgens mij doe je dat nog steeds toch? :+

Vooralsnog na een half uur deathmatch en een half uur italy weinig aan te merken op de update.. Behalve het gespam mbt achievements en die killcam, maar dat is eruit te filteren :)

[ Voor 13% gewijzigd door Boboga op 28-06-2010 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Laatst online: 29-07-2022

T-Rhidon

Move IT ;)

Ben het met jullie eens, toen ik een paar jaar geleden begon. Schoot ik in het begin ook team mates neer, maar je word er steeds beter in.

Nu weet ik waar ik meestal moet zitten en waar ze langs komen, enz enz.

Maar je radar is echt zo handig, kan je precies zien hoe teammate's lopen en welke kant gecleared is.

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

T-Rhidon schreef op maandag 28 juni 2010 @ 09:43:
Ben het met jullie eens, toen ik een paar jaar geleden begon. Schoot ik in het begin ook team mates neer, maar je word er steeds beter in.

Nu weet ik waar ik meestal moet zitten en waar ze langs komen, enz enz.

Maar je radar is echt zo handig, kan je precies zien hoe teammate's lopen en welke kant gecleared is.
idd,

maar er is 1 ct model en die lijkt echt op een t.
heel erg jammer, want laat ik die nu altijd verrot knallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Anoniem: 330953 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:12:
[...]

idd,

maar er is 1 ct model en die lijkt echt op een t.
heel erg jammer, want laat ik die nu altijd verrot knallen
Welke modellen vind je dan op elkaar lijken? Namelijk niet echt last van?

Is het druk op de css Got servers? Bedoel ik savonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05 20:09

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Kan er me even iemand helpen, ik krijg CSS niet opgestart op mijn nieuwe pc. draait op win7 64 (mn pc is zeker waar genoeg, voor ik de vraag krijg :P, heb een ati58xx serie, zijn daar mss probs mee gekend)
het spel start goed op maar tijdens het laden van een eigen server loopt mijn HL.exe app steeds vast. en ben ik eraan voor de moeite. ik zou het graag spelen in LAN dit weekend. Ik weet het exact de juiste plek om de vraag te stellen, maar hier zit zeker ervaring genoeg om me te helpen :P ik zweer trouwens bij de CSS, gewoon omdat ik aan de grafics gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Dit probleem heb ik ook gehad dat ik steeds er uit klapte als ik net in een server zat, met HL2.exe error.

Ik heb toen gewoon steam + Css op nieuwe geïnstalleerd en toen was ik van het probleem af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
robvanderaart schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 18:26:
[...]

Gameplay is verre van hetzelfde:

- Recoil van de wapens zijn veranderd
- Hitboxes zijn verwijderd
- Servers lopen nog maar op 66 tickrate
- Door objecten schieten doet nu nog minder damage
- De M4a1 is een stuk accurater geworden
- Ragdoll physics zijn er zo goed als uit
- Geluid van een nade klinkt veel doffer en je hoort haast geen impact
- Je hoort slechter voetstappen
- Explosie van het ontploffen van de C4 is nogal klein
Ik merk eigenlijk van geen van deze dingen iets. Mensen door deuren raggen gaat nog net zo makkelijk, nade klinkt bij mij nog hetzelfde en ik merk ook niets anders aan de voetstappen. De explosie radius misschien wel wat inderdaad, maar ik heb bijvoorbeeld geen last van het feit dat de servers op tr66 draaien.

Uiteindelijk voelt het voor mij hetzelfde als voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Propane schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:09:
[...]
Ik merk eigenlijk van geen van deze dingen iets. Mensen door deuren raggen gaat nog net zo makkelijk, nade klinkt bij mij nog hetzelfde en ik merk ook niets anders aan de voetstappen. De explosie radius misschien wel wat inderdaad, maar ik heb bijvoorbeeld geen last van het feit dat de servers op tr66 draaien.

Uiteindelijk voelt het voor mij hetzelfde als voorheen.
voor mij ook hoor.
T-Rhidon schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:36:
[...]

Welke modellen vind je dan op elkaar lijken? Namelijk niet echt last van?

Is het druk op de css Got servers? Bedoel ik savonds.
zijn er got servers dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Nee sorry ik vergis me, dacht ik namelijk dat ik dat een keer in de eerste post had gelezen. Maar daar staan de servers van Only dutch.

Zelf ben ik redelijk actief op UKCS, als ik tijd heb en vooral server 3 Office only.

[ Voor 13% gewijzigd door T-Rhidon op 28-06-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T-Rhidon schreef op maandag 28 juni 2010 @ 13:31:
[...]

Nee sorry ik vergis me, dacht ik namelijk dat ik dat een keer in de eerste post had gelezen. Maar daar staan de servers van Only dutch.

Zelf ben ik redelijk actief op UKCS, als ik tijd heb en vooral server 3 Office only.
okok, anders had ik miss wel meer gespeeld:P
maar speel sowieso veel meer 1.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Hoe krijg je de instellingen weer op default? Nu synct ie steeds met Steam Cloud, maar ook bij het uitschakelen daarvan en na het verwijderen van de cfg-map verandert er niks aan de situatie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:26
wie weet hoe je dat aan/uit zet als je dood gaat.

dan freezed je enemy met do you want to save press f5.

bij ons staat het uit maar kan niet vinden hoe je het aan moet zetten op je server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-01 11:55

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Zo, ik heb ook 'n nieuwe verslaving gevonden. Dit weekend al ruim 15 uur gespeeld. :x Alleen is mijn k/d niet echt hoog (Op onlydutch, althans). 0.43 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
hyptonize schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:21:
Zo, ik heb ook 'n nieuwe verslaving gevonden. Dit weekend al ruim 15 uur gespeeld. :x Alleen is mijn k/d niet echt hoog (Op onlydutch, althans). 0.43 |:(
Bekijk het gewoon per potje. Overall stond ik ook iets van 1,20 ofzo, terwijl ik tegenwoordig vrij constant potjes met 2-3+ k/d speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Propane schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:23:
[...]
Bekijk het gewoon per potje. Overall stond ik ook iets van 1,20 ofzo, terwijl ik tegenwoordig vrij constant potjes met 2-3+ k/d speel.
Per potje verschilt het. Soms eindig ik met 20-16 en de andere keer met 3-12...
Maar toch niet echt noemenswaardig goed. Maar goed, na 15 uur kan je daar natuurlijk ook nog geen pro in zijn. Call of Duty 2 ben ik wel redelijk goed in, maar daar heb ik dan ook al bijna 550 uur ingestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Ik ga vooral veel dood (K/D .05 ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
RetroTycoon schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:30:
Ik ga vooral veel dood (K/D .05 ofzo?)
Goed worden in CSS kost gewoon veel tijd. Je zal aardig wat uurtjes moeten spelen om een K/D van 3 of meer te krijgen. Zelfs een K/D van 1.5 halen kost behoorlijk wat tijd. Dit is geen spel waar je na 10 uur spelen erg goed in bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

PilatuS schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:35:
[...]

Goed worden in CSS kost gewoon veel tijd. Je zal aardig wat uurtjes moeten spelen om een K/D van 3 of meer te krijgen. Zelfs een K/D van 1.5 halen kost behoorlijk wat tijd. Dit is geen spel waar je na 10 uur spelen erg goed in bent.
Daar was ik inderdaad al wel achter, ja. Wat ik wel wat minder vind is dat er veel word geflamed en al meteen word gevoted om een ban als iemand per ongeluk een TA of TK maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
hyptonize schreef op maandag 28 juni 2010 @ 21:38:
[...]

Daar was ik inderdaad al wel achter, ja. Wat ik wel wat minder vind is dat er veel word geflamed en al meteen word gevoted om een ban als iemand per ongeluk een TA of TK maakt.
Irritante kindjes kom je overal tegen. 8 jaar terug bij CS was dat al zo en over 10 jaar zal dat bij een ander spel net zo zijn. Het is iets wat er helaas bij hoort. Achter hun PC's hebben ze allemaal een erg grote mond, in het echt is het een heel ander verhaal. Ik negeer dat zinloze geblaat altijd maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
joindry schreef op maandag 28 juni 2010 @ 12:58:
Kan er me even iemand helpen, ik krijg CSS niet opgestart op mijn nieuwe pc. draait op win7 64 (mn pc is zeker waar genoeg, voor ik de vraag krijg :P, heb een ati58xx serie, zijn daar mss probs mee gekend)
het spel start goed op maar tijdens het laden van een eigen server loopt mijn HL.exe app steeds vast. en ben ik eraan voor de moeite. ik zou het graag spelen in LAN dit weekend.
Ik kan je niet direct helpen, maar ik draai eenzelfde config (voor zover in je post staat) en het werkt prima. Heeft ook altijd prima gewerkt op eender welke ATI driver ik geinstalleerd had. Overigens stond Steam nog op een andere partitie en heb ik gewoon een nieuwe shortcut gemaakt en voila, Steam werkte weer op mijn nieuwe systeem.

Is het ook geen punkbuster issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-05 15:59
Ik heb nog steeds vaak dat ik kinderen hoor blêren door die microfoons van ze, terwijl ik voice toch echt uit heb staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
spokje schreef op maandag 28 juni 2010 @ 23:26:
Ik heb nog steeds vaak dat ik kinderen hoor blêren door die microfoons van ze, terwijl ik voice toch echt uit heb staan :?
I told you those weren't mushrooms!! :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Dat vind ik ook super irritant, als die "koters" van 12 door hun microfoon heen blerren. Of ik mute ze, bij playerlist of mirco uit zetten bij sounds.

Verder mijn K/D wisselt, gisteren avond stond ik bijvoorbeeld 24 op 5. Maar soms zit ik ook op 12 op 10 of nog 3 op 4. Verder zou eens kijken op UKCS server. Daar is het wel gezellig, en verschillende servers. Mijn persoonlijke favoriete is Server 3 - only office.

Op die server is mijn K/D 1,43 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05 20:09

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Hey,

hierbij heb ik mijn probleem opgelost. Toch dank voor de hulp. Gezien ik enkel van plan ben in Lan te spelen heb ik gewoon mijn Steam uitgeschakeld en hopla ik kan spelen. Is dus inderdaad iets met de samenwerking tussen mijn steam en de CSS.
Toch bedankt aan allen, het is toch een andere beleving moet ik zeggen, 24" full hd alles aan ipv 17" medium. Net alsof je een nieuw spel koopt :D

Nu moet ik wel zeggen dat 1.6 helemaal bagger is als je op een dergelijk scherm zit, die polygonen zijn bijna zo groot als ijsblokjes. CSS only vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

T-Rhidon schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 08:54:
Dat vind ik ook super irritant, als die "koters" van 12 door hun microfoon heen blerren. Of ik mute ze, bij playerlist of mirco uit zetten bij sounds.

Verder mijn K/D wisselt, gisteren avond stond ik bijvoorbeeld 24 op 5. Maar soms zit ik ook op 12 op 10 of nog 3 op 4. Verder zou eens kijken op UKCS server. Daar is het wel gezellig, en verschillende servers. Mijn persoonlijke favoriete is Server 3 - only office.

Op die server is mijn K/D 1,43 ofzo.
Zal ik 's doen. Zijn daar meer Tweakers te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

hyptonize schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:24:
[...]

Uhm dat zou ik niet weten ik ben er ieder geval wel eens actief, en er zijn meerdere Nederlanders te vinden. En er is een radio functie, te activeren met !radio . Daarna kan je volume bepalen en lekker game. Heb je even geen zin in een bepaalde map, swapme invoeren of vip, en je kan wisselen tussen hun servers. Maar ik vind persoonlijk UKCS S3 het leukste, zoals ik al meerdere keren zei :X .

Mijn ingame naam is in iedergeval als je er een keer bent: Pope Sweet Jesus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
jorisw86 schreef op maandag 28 juni 2010 @ 19:15:
wie weet hoe je dat aan/uit zet als je dood gaat.

dan freezed je enemy met do you want to save press f5.

bij ons staat het uit maar kan niet vinden hoe je het aan moet zetten op je server.
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Linkje

"Added sv_disablefreezecam cvar to turn off the freezecam on a server."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol gisteren score op deathmatch server, 180-30 xDDD

Ik vind die challenges wel leuk trouwens, maar iedereen die mij kapotschoot kreeg achievement Insurgent.
Terwijl ik die zelf nog niet eens heb.

Ik vond CSS altijd wack, maar begin het nu erg leuk te vinden..
Alleen het grootste verschil tussen CSS en cs1.6 is dat de mensen op css, toch echt minder skill hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:04
Ik ben na 1,5 inactief ook weer eens bezig met CSS, maar dan niet op de standaard servers. Meestal ben ik actief op de Zombie Escape server met max 50 spelers, af en toe is de lag niet te harden maar het mag de pret niet drukken. Nog meer mensen hier van GoT actief op dit soort servers?

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouflee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:40
Anoniem: 330953 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:35:
...

Alleen het grootste verschil tussen CSS en cs1.6 is dat de mensen op css, toch echt minder skill hebben.
ik denk dat dat komt doordat css wat minder oud is, en er dus vaker nieuwe gamers nog bij komen (vooral in pubs). Bij cs zijn het vooral de diehards die blijven spelen, zodat het gemiddelde niveau hoger ligt. Zo gauw je uit de pub gaat en wars gaat doen kom je wel tegenstand tegen in css :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

hyptonize schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:24:
[...]

Jup, al vele jaren actief op UKCS. Ben de laatste tijd alleen compleet niet meer aan het gamen. Maar als ik er ben zit ik onder de naam Ticketman of Bleet.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
RetroTycoon schreef op maandag 28 juni 2010 @ 19:12:
Hoe krijg je de instellingen weer op default? Nu synct ie steeds met Steam Cloud, maar ook bij het uitschakelen daarvan en na het verwijderen van de cfg-map verandert er niks aan de situatie :?
Attentie, attentie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 15:47

KhaZ

Alfa Romeo

Zit sinds m'n ban bij O.D. ook op UKCS.. leuke maps op hun server #2.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaassouflee schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 14:53:
[...]

ik denk dat dat komt doordat css wat minder oud is, en er dus vaker nieuwe gamers nog bij komen (vooral in pubs). Bij cs zijn het vooral de diehards die blijven spelen, zodat het gemiddelde niveau hoger ligt. Zo gauw je uit de pub gaat en wars gaat doen kom je wel tegenstand tegen in css :)
Gisteren 1 war gedaan met wat mixers, maar toch is het skillverschil er nog.
Als ik mid op 1.6 zoek is da high op css.
Maar awpen is wel veel makkelijker op css :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouflee
  • Laatst online: 10:40
Anoniem: 330953 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:20:
[...]

Gisteren 1 war gedaan met wat mixers, maar toch is het skillverschil er nog.
Als ik mid op 1.6 zoek is da high op css.
Maar awpen is wel veel makkelijker op css :D
ja, die irc skill met css klopt vrij weinig van, iedereen noemt zichzelf high daarzo helaas, maakt t een stuk lastiger een fatsoenlijke tegenstander te vinden
awp'en is inderdaad makkelijker, zoomen gaat veel sneller, zeker na die laatste update.

[ Voor 9% gewijzigd door kaassouflee op 29-06-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
T-Rhidon schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 10:55:
[...]

Linkje

"Added sv_disablefreezecam cvar to turn off the freezecam on a server."
ja heel jammer maar deze staat dus al op 0, maar het werkt niet ingame is standaard uit.
weet iemand iets anders nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 329067

Ik speel al 5 jaar css ofzo =)
Speel nu vooral jailbreak en Gungame.
Maar moet eerlijk zeggen dat die laatste update van hun die nog Beta is maar wel verplicht (?) een flop is.
En je kan he wel terug draaien maar de meeste servers zijn ook al geupdate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-11-2023
Hari-Bo schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 11:40:
Ik ben na 1,5 inactief ook weer eens bezig met CSS, maar dan niet op de standaard servers. Meestal ben ik actief op de Zombie Escape server met max 50 spelers, af en toe is de lag niet te harden maar het mag de pret niet drukken. Nog meer mensen hier van GoT actief op dit soort servers?
Ik speel ook veel mods met css hoor:
Zombie Escape
Bhop
Surf
GunGame
Jail
DeathRun

Verder speel ik eigenlijk zowat alleen pcw, bijna geen public voor de standaard game.

http://specs.tweak.to/15535

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Anoniem: 329067 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:14:
Maar moet eerlijk zeggen dat die laatste update van hun die nog Beta is maar wel verplicht (?) een flop is.
En je kan he wel terug draaien maar de meeste servers zijn ook al geupdate...
Beta? Een flop?
Ik heb eigenlijk alleen nog maar voorzichtig positieve reacties gehoord, en dat is gezien de walgelijk conservatieve houding van de meeste CS(S) spelers al vrij opzienbarend.

Voor zover ik weet verplicht Steam de updates wel en wordt alles integraal geupdate. Een oude CSS versie zal dus alleen maar betekenen dat je uiteindelijk niet meer online kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-05 10:07
CSS is gewoon dood klaar ;)
DAt schieten is zo crap dat ik het niet meer onder de knie krijg zoals 3 jaar geleden.
Ik krijg tegewoordig niemand meer kapot.
Als je CSS gaat vergelijken met games zoals COD,MW2,BFBC2,TF2 dan komen ze te kort.

Jammer maar ooit gaat een game dood ;)
Zo zal CoD2 ook niet meer gespeeld worden alleen door de DIE hards.
een game van 6 jaar oud heeft gewoon een grote update nodig. of net als 1.6 naar CSS en compleet opnieuw programmeren

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaassouflee schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 15:46:
[...]

ja, die irc skill met css klopt vrij weinig van, iedereen noemt zichzelf high daarzo helaas, maakt t een stuk lastiger een fatsoenlijke tegenstander te vinden
awp'en is inderdaad makkelijker, zoomen gaat veel sneller, zeker na die laatste update.
ja echt he, quickscope ftw.
ik kan echt niet snipen, maar met css is et nu gewoon te easy !!!
tjtristan schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:36:
[...]

Ik speel ook veel mods met css hoor:
Zombie Escape
Bhop
Surf
GunGame
Jail
DeathRun

Verder speel ik eigenlijk zowat alleen pcw, bijna geen public voor de standaard game.
Ik zoek nog een paar mensen waarmee ik af en toe kan mixen, kan je me adden op steam?
Pykow schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:10:
DAt schieten is zo crap dat ik het niet meer onder de knie krijg zoals 3 jaar geleden.
Als je CSS gaat vergelijken met games zoals COD,MW2,BFBC2,TF2 dan komen ze te kort.

een game van 6 jaar oud heeft gewoon een grote update nodig. of net als 1.6 naar CSS en compleet opnieuw programmeren
Onzin natuurlijk, sterker nog, bijna alle dagen staat css nog boven mw:2 gezien de mensen die spelen op de pc.

En zelfs 1.6 komt er nog dichtbij, en dat spel is al helemaal 12 jaar oud..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
op de pc ja ;) MW2 wordt ook meer gespeeld op de consoles.
Ieder zijn smaak toch
Ik vindt het alleen een bagger spel als je het vergelijkt met andere games van dit moment.
Het schieten voelt gewoon raar aan., Komt ook omdat ik het al 3 jaar niet meer heb gespeelt)
Maar nieuwe games pik je zo op en kan je aardig mee spelen.

En aantal hackers is niet normaal. Vorige week even gespeeld en gelijk 3 hackers ontdekt ;)
Een trillend scherm en alleen maar headshots lijkt mij niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pykow schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:28:
Ieder zijn smaak toch
Ik vindt het alleen een bagger spel als je het vergelijkt met andere games van dit moment.
Het schieten voelt gewoon raar aan., Komt ook omdat ik het al 3 jaar niet meer heb gespeelt)

En aantal hackers is niet normaal. Vorige week even gespeeld en gelijk 3 hackers ontdekt ;)
Ik kom nooit hackers tegen, misschien had je net geluk.
Voor jou is het bagger, voor anderen is het wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Echt jou reactie slaat nergens op, |:( .

- Daarom spelen er zeker ook nog zoveel mensen CSS? Omdat het dood is ofzo noem je dat ;w .
- Schieten is niet "crap" je bakt er gewoon niks van :F , want bij andere lukt het wel. Dus leer maar eerst eens aimen.
- Nee hoor als je gaat vergelijken komen ze niks te kort. Maar dat is mijn mening. Leg mij dan eens uit wat CSS te kort komt vergeleken met "COD,MW2,BFBC2,TF2"?
- "Zo zal CoD2 ook niet meer gespeeld worden alleen door de DIE hards." --> Lekker tegen strijdig zou ook niet meer gespeeld worden.
- CSS heeft nu toch een grote update gehad, en mij bevalt deze update.
Pykow schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 10:28:
Ieder zijn smaak toch

Moet je een keer naar servers gaan waar niet gehackt mag worden, die secure servers. Dacht met VAC of zoiets.

[ Voor 22% gewijzigd door T-Rhidon op 30-06-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T-Rhidon schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:00:
[...]

Echt jou reactie slaat nergens op, |:( .

- Daarom spelen er zeker ook nog zoveel mensen CSS? Omdat het dood is ofzo noem je dat ;w .
- Schieten is niet "crap" je bakt er gewoon niks van :F , want bij andere lukt het wel. Dus leer maar eerst eens aimen.
- Nee hoor als je gaat vergelijken komen ze niks te kort. Maar dat is mijn mening. Leg mij dan eens uit wat CSS te kort komt vergeleken met "COD,MW2,BFBC2,TF2"?
- "Zo zal CoD2 ook niet meer gespeeld worden alleen door de DIE hards." --> Lekker tegen strijdig zou ook niet meer gespeeld worden.
- CSS heeft nu toch een grote update gehad, en mij bevalt deze update.
[...]

Moet je een keer naar servers gaan waar niet gehackt mag worden, die secure servers. Dacht met VAC of zoiets.
ach jonge, trek je er maar nisk van aan :)

wij genieten nog lekker van het spel O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Anoniem: 330953 schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 11:33:
[...]

ach jonge, trek je er maar nisk van aan :)

wij genieten nog lekker van het spel O+
Uhm dat zeker :D, ben er zeker tevreden over. En als ik game gaat het zeker lekker, heb er alleen te weinig tijd voor :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tijd maken dan he ;)
ik vind die achievements tegenwoordig wel leuk.
Heeft iemand Insurgent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

was het maar zo makkelijk om tijd te maken. weet al vanaf vorige week maandag tot aanstaande maandag precies wat ik moet doen. Hopelijk dat er af en toe was minuutjes over blijven en die kan ik dan wel besteden.

Ja heb ook Insurgent gespeeld, wel grappig voor een gratis game je moet alleen hl2 hebben of source of day of defeat dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
je hebt HL2 nodig voor mods te kunnen spelen.

[ Voor 78% gewijzigd door Pykow op 30-06-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik bedoelde eigenlijk de achievement xDD

maar add me op steam, misschien kunnen we xtje samen spelen: woefhap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Ik wil ook wel 's wat knallen met tweakers. Dus als je me wil [url=steam://friends/add/76561198013645899]toevoegen[/url], ga je gang.

[ Voor 4% gewijzigd door Mr. Awesome op 30-06-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:16
WTF is er gebeurd met CSS? Ander plaatje a la, maar lelijke killcams, onoverzichtelijk scorebord etc :S dat is gewoon vergrijsde zooi uit TF2.... zelfde als die achievements, leuk dat ze daar in 2010 mee komen....

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
NoepZor schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:29:
WTF is er gebeurd met CSS? Ander plaatje a la, maar lelijke killcams, onoverzichtelijk scorebord etc :S dat is gewoon vergrijsde zooi uit TF2.... zelfde als die achievements, leuk dat ze daar in 2010 mee komen....
Waarom stoor je je zo aan de shit eromheen? Gameplay is 95% hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:56

Compizfox

Bait for wenchmarks

Pykow schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 12:20:
je hebt HL2 nodig voor mods te kunnen spelen.
Correctie: Je hebt een Source-game nodig om mods te kunnen spelen.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:16
Eerst was het een vrij clean spel met duidelijke scoreboards, nu staat er veel meer zooi omheen die afleidt. Van 1.3 naar 1.6 is qua randgebeuren ook al een verergering.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NoepZor schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 15:55:
Eerst was het een vrij clean spel met duidelijke scoreboards, nu staat er veel meer zooi omheen die afleidt. Van 1.3 naar 1.6 is qua randgebeuren ook al een verergering.
cs1.3 naar 1.6?
das al zo lang geleden, en dan had je ook nog 1.4 en 1.5 daartussen. Beetje raar wat je zegt!

En btw, die scoreboards zijn toch gewoon duidelijk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon

T-Rhidon

Move IT ;)

Anoniem: 330953 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:28:
[...]

cs1.3 naar 1.6?
das al zo lang geleden, en dan had je ook nog 1.4 en 1.5 daartussen. Beetje raar wat je zegt!

Ben het met je eens, oude koeien uit de sloot halen.

vind de scorenboards ook duidelijk, vanmiddag lekker vrij. Dus kan ik weer CSS spelen.

Voeg me maar toe: killerm8

Misschien een idee om zelf in onze naam GOT the zetten? Dan weten we wie, wie ingame is? En ziet er altijd wel leuk als groep ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

T-Rhidon schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:44:
[...]

Misschien een idee om zelf in onze naam GOT the zetten? Dan weten we wie, wie ingame is? En ziet er altijd wel leuk als groep ;).
Added.

Nah, dan komt 't weer over als een clan, en dat is het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 24-05 21:45
Anoniem: 330953 schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:28:
[...]

cs1.3 naar 1.6?

Waren de grote updates, 1.6 was naar Steam volgens mij en werd WON afgeschaft.
1.3 was nog wel buggy, 1 map kon de server zelfs laten crashen dacht ik....

Zal em binnekort es spelen, ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-05 15:12
Na de update heb ik toch wel een aantal dingen: Bij een gungame turbo kill..krijg ik niet gelijk mijn nieuwe wapen waar ik recht op heb, !give werkt niet meer.

De setting van mijn crosshair, springen en duiken, etc. die gaan steeds terug in de default instellingen...maw..de keybindings werken niet.

Sommige servers werken ineens niet meer..

VAC is helaas niet geupdate...sommige spelers hebben een score van bv 30 - 0..en allemaal headshots (en ja, er zijn genoeg websites die vac2 proof hacks aanbieden, google maar ff en je zal ien hoeveel er dát zijn)

Iemand een oplossing?

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
De setting van mijn crosshair, springen en duiken, etc. die gaan steeds terug in de default instellingen...maw..de keybindings werken niet.
Config niet op read-only staan ?

Ik heb in het verleden wel eens meegemaakt dat een admin je config kon verpesten. Ik heb om die reden erg lang gespeelt met een read-only config. Als je dan iets wil aanpassen werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172484

PilatuS schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 00:41:
[.help!.]

Config niet op read-only staan ?

Ik heb in het verleden wel eens meegemaakt dat een admin je config kon verpesten. Ik heb om die reden erg lang gespeeld met een read-only config. Als je dan iets wil aanpassen werkt het niet.
Er is ook een commando wat je config settings doet restten, ik heb eens meegemaakt dat in autoexec.cfg zo'n regel stond die mijn config.cfg steeds aanvulde van bovenaf met de default settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350793

aah joh
css is gewoon leuk om ff te schieten..geen lange loading time
gewoon ff knallen
moet t binnekort weer eens installeren

@ Khaz hahahahahah! feeling you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand de laatste update gespot? Ik weet niet of t een mod is of een valve feature maar laatst was ik op een deathmatch server en daar kreeg je een klein popupje met een logotje er in en er stond dan in wat er speciaal was aan je frag.

Zo stond er een keer dat ik oog in oog stond met een andere awp'er en ik kilde iemand met 1 hp, en zo zijn er tal meer best vet geeft toch wat meer phun vind ik.

Geweldig iedereen knalt er op los met dikke machine geweren en dan er tussen door sprinten met alleen een deagle en dan 5 man pwnen en een spray achter laten.

deze ongeveer als spray
Afbeeldingslocatie: http://www.specialforces.com/store/customimages/catalog/shirt_details/A02923.jpg

Heb ook een razer diamondback 3g gekocht merde wat een verschil. Ik denk dat ik zo'n 30% beter speelde dezelfde minuut na het aansluiten. (vraag me niet wat voor draadloos notebook muisje oeps ik daarvoor had hoor... ;) ) Anyway ik was wel aardig gewent aan die klote muis maar dit is echt chil, snel omdraaien is geen probleem met dit ding voorheen eindigde ik nog eens kijken naar boven of beneden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDarkByte
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-05 20:03
Die popups krijg je als je een achievement behaalt ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:05

Wootlock

Evilution

Sinds een heeeeeeeele lange tijd weer CS + CSS geinstalleerd, alleen nu ben ik nog opzoek naar wat degelijke CS1.6 en CSS servers die de normale mappen doen in een willekeurige rotatie

Iemand die me kan helpen ? :) liefst NL servers

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Laatst online: 24-05 21:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 15:05

Wootlock

Evilution

Thanks !
Bestaat er ook zo'n site voor CS1.6 servers ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312162

Volgende weekend nog eens LAN onder vrienden (ongeveer 2j geleden) dus CSS en CS1.6 gisteren 'uit de kast gehaald' om op te warmen :). Het is echt ongelofelijk hoe snel je de smaak terug te pakken hebt ;).
Aim was nog redelijk, ik ben vooral blij dat ik nog niet in een spraymonster ben veranderd :D.
Helaas ben ik wel nog altijd AWP-food :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

twiFight schreef op woensdag 30 juni 2010 @ 09:58:
Ik heb eigenlijk alleen nog maar voorzichtig positieve reacties gehoord, en dat is gezien de walgelijk conservatieve houding van de meeste CS(S) spelers al vrij opzienbarend.
Mee eens. Ik ben geen die hard CS-speler maar wel genoeg om het geheel mee te krijgen vanaf beta 3.0 (even spieken, al weer 10+ jaar geleden). In al die tijd is er nog NOOIT een update geweest die met open armen ontvangen werd. CS-spelers lopen altijd te zeuren over hitboxes, accuracy, models, maps etc. Eigenlijk net zo lang tot er weer een update komt en dan is die weer de klos. Heel voorspelbaar :P

Ik vind de update iig wel geslaagd. Het heeft mij weer doen overhalen om weer eens wat te spelen. Ik hang meestal wat rond op de servers van OnlyDutch (dust2 of gungame).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

T-Rhidon schreef op vrijdag 02 juli 2010 @ 13:44:
[...]

Ben het met je eens, oude koeien uit de sloot halen.

vind de scorenboards ook duidelijk, vanmiddag lekker vrij. Dus kan ik weer CSS spelen.

yo ik add je strax, was even niet meer in dit topic geweest :(

sorry!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30795

Weet niet of je gewoon een reactie aan het uitlokken bent..
maar dat het schieten in Counsterstrike daadwerkelijk skillz vereist betekend niet dat het schieten in die game crap is.

Het is inderdaad geen MW2 (god dank) want daar is het killen van mensen eigenlijk toch echt te makkelijk, vooral als ik mijn eerste potjes mw2 naast die van CS leg.

Het schieten in fps is gewoon te makkelijk geworden puur omdat mensen op de console ook nog wat willen raken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Laatst online: 15-05 09:01

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Anoniem: 30795 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:18:
[...]

maar dat het schieten in Counsterstrike daadwerkelijk skillz vereist betekend niet dat het schieten in die game crap is.

Het is inderdaad geen MW2 (god dank) want daar is het killen van mensen eigenlijk toch echt te makkelijk, vooral als ik mijn eerste potjes mw2 naast die van CS leg.

Het schieten in fps is gewoon te makkelijk geworden puur omdat mensen op de console ook nog wat willen raken :P
He, dat merk ik dus ook bij moderne shooters. Op één of andere reden schiet je meer raak of heb je meer headshots zonder echt te mikken. Dat heb je echt niet bij CS en dat maakt het zo leuk. Hoewel ik moet toegeven dat het toch weer een tijdje terug is dat ik het gespeeld heb. :)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Speel sinds kort weer... Steeds een paar matches 'tussendoor' weet je wel ;)

Vooral op Dust_2 24/7 Deathmatch server gespeeld. Een duitse. Erg vermakelijk. Zijn er geen spelers? Komen er bots met erg vervelende aim (ze geven je een seconde, soms 2, zijn ze dan niet dood ben jij het gegarandeerd door een headshot) en word Hlxstats uitgezet. Zodra er weer meerdere menselijke spelers zijn aan de botjes weer weg en gaan de stats weer aan. Ideaal om je skills een beetje bij te werken :D

Moet alleen nog ff een grotere muismat scoren... Heb nu echt zo'n klein rot dingetje...

Gek genoeg ben ik wel goed in mikken en ''tracken'' van een target met m'n muis, vrij precies ook. Maar zodra het echt een duel word leg ik toch nog redelijk vaak het loodje, dan ineens hoe recht ik ook op z'n kop een schot los, lijkt ie niet te raken...

Moet het doen met een avg accuracy van 30.1 % en 1.51 K/D ratio so far =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou tis dat je me voor was maar die lag ook nog op het puntje van mijn tong.. Goede servers! Ik heb CSS zoals de meeste mensen legaal nu had ik via via de laatst non-Steam versie, config files even gekopieerd lekker makkelijk. Nu met de vakantie zit ik nog wel eens om 4 uur 's nachts te cs'en en soms is er geen zak te doen op de steam versie dan meestal wel op de non-steam. Er is schijnbaar een masterserver voor non-steam clients je krijgt wel minder servers te zien, maar er zijn zat spelers.
Anoniem: 30795 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:18:
[...]

Echte he "CS is gewoon dood klaar" Den Haag in the house? xD Even serieus weer, die redenering vind ik een beetje vaag want bij mij is het juist andersom. Ik heb het 1 jaar in de kast laten liggen en toen ineens ging ik het weer spelen na een weekje had ik het gevoel er beter in te zijn als ooit tevoren. Dat was ook wel aan de score af te lezen.. meestal 1/1 ~ 1/2 enkel soms als ik tegen 5 newbs moet dan haal ik wel eens gekke scores als 5 / 25 oid.. maar meestal maak ik dan ff een screen en ben ik weg..

Als je snel wil leren moet je veel kunnen oefenen, als je de usual game modus speelt zit je vaak te wachten of je bent een tijd niet onder vuur.. Speel je deathmatch leer je veel sneller. Deathmatch is wel wat gevoelig voor de setting. Met te veel man is niet leuk, zeker niet als je op random plaatsen spawnt. Het leukste vind ik nog altijd dust2 of office waar de T en de CT gewoon als ze dood gaan terug spawnen op de base en dan kun je weer je wapens kiezen en doorfraggen.

Het is belangrijk dat het team in de gaten houd wat de rest doet, als je met zijn allen een kan uit stormt richting T spawn en de T's delen hun team in 2 helften dan kun je wel nagaan wat er gebeurd als het ineens 12 CT's op de T spawn liggen te campen.. Is leuk om te doen, niet leuk om zelf mee te maken xD

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 172484 op 15-07-2010 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Misschien een domme vraag, maar kan je nog steeds custome models en skins gebruiken? Ik krijg vaak fouten op http://onlydutch.nl maar als ik die gebruiken op een eigen server lukt het perfect. :/

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik gebruikte het ook altijd, maar sinds een aantal maanden (jaar?) is het zo dat als je custom shit gebruikt, het als cheaten wordt gezien. Veranderde zelf altijd de standard pistol CT en de M4A1, prachtige skins kreeg je als je goed zocht...

Goede oude tijd...

[ Voor 31% gewijzigd door The Great HooD op 24-07-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-04 22:25

MikeVM

- Baloo -

IStealYourGun schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:35:
Misschien een domme vraag, maar kan je nog steeds custome models en skins gebruiken? Ik krijg vaak fouten op http://onlydutch.nl maar als ik die gebruiken op een eigen server lukt het perfect. :/
bij Onlydutch staat SV_pure op 1, Dit zorgt ervoor dat je geen custom models kunt gebruiken, Dit wordt door sommige hackers gebruikt om te cheaten.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ongeveer de eerste achievement die ik haalde was 2 mensen in 1 schot. Wat was ik blij, het was ook de eerste keer dat het lukte :D .

[ Voor 20% gewijzigd door Thomas op 24-07-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Zo beu. :s
Ik snap het ergens wel, maar die standaard skins zijn echt wel 1999 materiaal, eigenlijk zou Valve echt eens nieuwere skins moeten uitbrengen, maar dan lopen ze natuurlijk het risico dat al die Apples PC's die vaak maar een low end video kaart hebben (NVIDIA GeForce 9400M) plots niet meer zo vlot draaien. Dus ik zie het niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 14:07

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

*kick*

Heb het vandaag maar weer eens geïnstalleerd... nog mensen die het spelen? En zoja, waar? :p

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heel veel jaren geleden heb ik CS 1.5 gespeeld en daarna nog even CS 1.6.

Nu speel ik nog weleens een shooter, maar dan op de Playstation 3.

Nu zag ik dit topic en ik heb altijd veel plezier gehad van CS dus het lijkt mij leuk om het weer eens te installeren op mijn laptop. Ik weet alleen niet of dat goed zal werken en hoe dat precies in zijn werk gaat.

Ik heb een i5 processor, met 4gb ram en een 512MB ati radeon HD 4570 kaart erin. Zou dat goed werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Dat gaat zeer vlotjes werken. :)
Zelf speel ik vaak op onlydutch op aanraden van dit topic. Ik vind CS:S nog steeds leuk, maar wel enkel als het om "standaard" instellingen gaat en niet van die zombie servers of dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Laatst online: 23-05 19:32

YoVla

Yoghurt met vla

Wat wel lachen was " Hide 'N Seek"

Veel gedaan met een paar vrienden :D

Als steen in de vijfer gaan liggen en vervolgens iedereen uitlachen die je niet kan vinden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:23
IStealYourGun schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:28:

Ik vind CS:S nog steeds leuk, maar wel enkel als het om "standaard" instellingen gaat en niet van die zombie servers of dergelijke.
Inderdaad, echt irritant is dat. Ben je eerst een half uur zooi aan downloaden voordat je kan spelen. Bovendien is het nog eens irritant, al die "extra" geluidjes en poppetjes. Gewoon lekker alles standaard!

Ik speel nu alleen 1.6 omdat m'n PC Source niet aankan. :')

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03:15
Heb sinds gister css geinstalleerd, een jaar geen cs meer gespeeld. Daarvoor 10 jaar lang wel.
Bij mij is alles (speel vooral dd2) onwijs overbelicht. Vooral als ik bepaalde gedeeltes naar het zand kijk. Zie dan mn crosshair bijna niet meer. Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen? Heb brightness al aangepast maar die staat al op 2.5 en veranderd er vrijwel niets aan...

PSN: Mondaatje

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-05 23:37
Die Crosshair heb ik nooit normaal kunnen zien in CS :(

• Propane
  • Niet online
Check even of je HDR aan hebt staan of niet. Dit wil nog wel eens voor overbelichting zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Laatst online: 23-05 19:32

YoVla

Yoghurt met vla

Monda schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:14:
Heb sinds gister css geinstalleerd, een jaar geen cs meer gespeeld. Daarvoor 10 jaar lang wel.
Bij mij is alles (speel vooral dd2) onwijs overbelicht. Vooral als ik bepaalde gedeeltes naar het zand kijk. Zie dan mn crosshair bijna niet meer. Iemand enig idee hoe ik dit kan aanpassen? Heb brightness al aangepast maar die staat al op 2.5 en veranderd er vrijwel niets aan...
HDR settings idd aanpassen, ben er te lang uit geweest om de commands zo op te hoesten :P
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Let op:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.