Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Net Steam gedownload en het counterstrike pakket van 30 euro gekocht. Dan heb ik gelijk alles.

Ik ben echt benieuwd of het mij nog trekt :) ondertussen is het al zo'n 5 jaar geleden dat ik voor het laatst op een computer online heb gespeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 09:54
Ik heb CS:S gekocht voor 20 euro via Stream en laatst een avondje zitten spelen, het speelt toch weer heel anders dan het originele CS voor mijn gevoel, ik kan er vooral nog niet helemaal mijn vinger opleggen wanneer er nou een headshot wordt gedetecteerd of niet, want soms schiet ik vol in iemand zijn hoofd en krijg ik geen headshot en soms lijk ik toch niet echt een hoofd te raken en ineens wel ... maar kan ook een kwestie van lag zijn :)

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-07-2022

T-Rhidon

Move IT ;)

Hebben jullie het ook gemerkt dat de rook-granaat sneller is geworden? Of ligt het aan mij?

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Update van een weekje terug ofzo;

Counter-Strike: Source
  • Smoke Grenades
  • Made them bloom faster
  • Made them more opaque
  • Fixed "one way" smoke
  • Changed walk speed to be 0.52x of run speed ( Counter-Strike 1.6 )
Erg fijne update, nu zijn de smokes opeens veel leuker en nuttiger om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Rhidon
  • Laatst online: 29-07-2022

T-Rhidon

Move IT ;)

Had ik het dus toch goed, dankje ;). Want vond nu dat het ineens smoke was in plaats van die paar seconde. voordat je normaal een smoke muur had.

[ Voor 15% gewijzigd door T-Rhidon op 06-09-2010 15:54 ]

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-05 17:11
Scheelt idd wel bedankt! Zijn er hier mensen die promod gebruiken? http://cspromod.com/

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Na 5 jaar komt valve met support, patchen ze alsnog terug naar 1.6 :F

[ Voor 5% gewijzigd door Sak3d op 07-09-2010 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Sak3d schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 22:55:
Na 5 jaar komt valve met support, patchen ze alsnog terug naar 1.6 :F
wat bedoel je? want ben nu promod aan het installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Monda schreef op woensdag 08 september 2010 @ 00:11:
[...]

wat bedoel je? want ben nu promod aan het installeren...
"•Changed walk speed to be 0.52x of run speed ( Counter-Strike 1.6 )"
dat waarschijnlijk. Ik vind het wel jammer hoor. Alle 1.6 spelers gaan al janken zodra 1 pixel anders is, want dan werken hun one trick pony skills niet meer, en Valve loopt er met staart tussen de benen achteraan, bang om fans te verliezen.

Als je 1.6 morgen van de aardbodem zou vegen en mensen alleen nog maar CSS konden spelen dan is een maand later het gezeik voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:11
Ik snap niet dat ze nog zoveel moeite steken in dit spel, al vind ik het wel bewonderenswaardig.
Als ze nou eens bij de release van HL3 een nieuwe CS mod mee verkopen (pink pack ofzo :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Nou ik snap het wel want deel de mening dat cs, cs niet meer is sinds source. Gameplay is gewoon heel anders.
Speel een jaar of 10 en heb bijna alle ontwikkelingen mee gemaakt. Vind het een beetje zoals Pes. Sinds pes6 is "het gevoel" weg (dit jaar komt dat hopelijk weer terug). Klinkt vaag maar mensen die een game lang spelen en trouw blijven begrijpen dit en hopen dat de ontwikkelaars hun ook trouw blijven denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Jawel, maar als je een nieuw spel gaat spelen dan moet je niet gaan zeuren dat er dingen anders zijn, als je dat niet wilt dan speel je het oude spel maar gewoon. Ik stoor me aan de houding dat er enerzijds een nieuwe CS moet komen maar aan de andere kant er eigenlijk niks anders mag zijn. Het is gewoon een vorm van xenobofie.

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 15:47

KhaZ

Alfa Romeo

Pff dom zeg, ik speel net een paar potjes CSS, ik sluit 'm ff af. Na een paar minuutjes websurfen zie ik dat m'n CSS is geupdate. Wil ik daarna een pot spelen, kan dit niet! Dit omdat alle servers nog een oudere versie hebben. 8)7

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Ik kan mijn crosshairscale niet meer aanpassen. Normaal gezien typ ik in mijn console het volgende:

cl_crosshairscale 3200

maar dit doet nu niets meer. Een vriend van mij heeft net hetzelfde probleem.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-04 21:25

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

code:
1
2
3
cl_dynamiccrosshair 0
cl_legacy_crosshair_scale 0
cl_legacy_crosshair_recoil 1

in je config zetten, niet autoexeg

Dat zou moeten werken. Snap de nieuwe commands nog niet helemaal want mijn crosshair wordt gewoon gereset als ik sommige servers kom? Mij hebben ze niet blij gemaakt met de laatste aantal updates ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Matthew schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 23:34:
code:
1
2
3
cl_dynamiccrosshair 0
cl_legacy_crosshair_scale 0
cl_legacy_crosshair_recoil 1

in je config zetten, niet autoexeg

Dat zou moeten werken. Snap de nieuwe commands nog niet helemaal want mijn crosshair wordt gewoon gereset als ik sommige servers kom? Mij hebben ze niet blij gemaakt met de laatste aantal updates ;(
Ik snap het niet goed. Ik heb dit stukje code aan de onderkant van mijn config.cfg geplaatst, maar ik kan mijn crosshair nog steeds niet aanpassen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:51

Bloodclot

Jawier!

Anoniem: 296939 schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 21:14:
[...]

Ik snap het niet goed. Ik heb dit stukje code aan de onderkant van mijn config.cfg geplaatst, maar ik kan mijn crosshair nog steeds niet aanpassen :(
hey Rubinski,

Ik knalde cl_legacy_crosshair_scale 3200 in de console.
Heb nu weer compacte crosshair. met de overige 2 instellingen nog niets gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bengek
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-05 10:28
Hoe kan ik mijn username veranderen?? Het zou via options kunnen maar zie niks staan, iemand nog een tip voor een noobserver?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

bengek schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:02:
Hoe kan ik mijn username veranderen?? Het zou via options kunnen maar zie niks staan, iemand nog een tip voor een noobserver?
Via shift - tab :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330953

bengek schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:02:
css bestaat sowieso veel uit noobs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• espex87
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-04 19:02
Nou hier gaan we dan.

Kan iemand mij helpen met het veranderen van de kleur van mijn crosshair? Ik wil graag een roze (gebruik ik ook in andere games).

Tevens kan ik ook niet de grootte aanpassen via cl_crosshairscale xxxx. Iemand die hulp kan bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

espex87 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:37:
...
Tevens kan ik ook niet de grootte aanpassen via cl_crosshairscale xxxx. Iemand die hulp kan bieden?
Scroll een beetje naar boven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• espex87
Ja oke. In welk config bestand moet ik die tags toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-05 12:10
cl_crosshairsize 2 <--- voorbeeld, staat standaard op 6

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

espex87 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:46:
[...]

Ja oke. In welk config bestand moet ik die tags toevoegen?
In console? Of in congif.cfg dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• espex87
mach2 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:49:
cl_crosshairsize 2 <--- voorbeeld, staat standaard op 6
Bij mij gebeurt er niks. Overigens ben ik crosshair nu sowieso kwijt tenzij ik "translucent" aanklik. Hoe fix ik dat ook weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-05 22:54
Ik ben nog steeds een ramp in dit spel. Met name omdat het schieten zo pixel-precies lijkt te gaan. Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• espex87
Okee, mijn crosshair veranderd door "cl_crosshairscale xxxx".

Overigens nog een andere vraag, je ziet hier en daar dikke roze crosshairs, is dat nog steeds mogelijk of kan je geen custom crosshair kleuren/dikte meer gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
RetroTycoon schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:12:
Ik ben nog steeds een ramp in dit spel. Met name omdat het schieten zo pixel-precies lijkt te gaan. Tips?
Veel oefenen op dd2 deathmatch.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• espex87
Iemand nog ideeen hoe je crosshair duidelijker maakt met je console?

Dat cl_crosshairalpha 0/1 en cl_crosshairusealpha 0/1 vind ik niet echt de boel verbeteren...

[ Voor 70% gewijzigd door espex87 op 08-12-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-05 12:10
cl_crosshairthickness 1 <--- wederom een voorbeeld is standaard geloof ik 0.5.
Al zal dit ook wel niet werken bij jou, want dat cl_crosshairsize deed ook niks. :?

Na een update deed cl_crosshairscale niks meer bij mij en ben ik wat gaan zoeken, en gebruik nu dus cl_crosshairsize voor de grote en cl_crosshairthickness om het ding wat dikker te maken.

[ Voor 37% gewijzigd door mach2 op 09-12-2010 18:43 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02 21:17
toch heerlijk dat dit spel na al die jaren nog veel gespeeld word,ik speel nu zelf met regelmaat black ops en bad company,maar toch ben ik van plan CSS er terug op te installeren,de simpelheid en fun factor maken van deze game een blijvende topper,geen perks of troep dat je op je geweren kan installeren (buiten een silencer)goeie weapon ballance waarbij meer skill komt kijken enz...

enigste vraag is als ik CSS terug installeer,update hij deze dan naar de beta of is dit een geheel andere CSS?

grtzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 23-05 22:54
Slammed_a4 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 10:57:
toch heerlijk dat dit spel na al die jaren nog veel gespeeld word,ik speel nu zelf met regelmaat black ops en bad company,maar toch ben ik van plan CSS er terug op te installeren,de simpelheid en fun factor maken van deze game een blijvende topper,geen perks of troep dat je op je geweren kan installeren (buiten een silencer)goeie weapon ballance waarbij meer skill komt kijken enz...

enigste vraag is als ik CSS terug installeer,update hij deze dan naar de beta of is dit een geheel andere CSS?

grtzz
Standaard krijg je gewoon de niet-beta, als je die wilt kun je die in Steam erbij installeren.

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:12
Hallo allen,

Nu heb ik toch iets raars.....mijn text is weg in alle tabs. Welke ik ook kies, opties, server zoeken, stresstest, etc. alle kleuren zijn wel goed, alles is scherp, de tabs zijn er gewoon, maar de text is weg in alle buttons..en vorige week deed alles het nog gewoon.
Iemand een idee?

Misschien ter overvloede...ik heb sinds vorige week een nieuwe videokaart (GTX560 TI) en die had ik vorige week nog gecombineert met een dedicated PhysX kaart (8800GTX) Die heb ik er gister uit gehaalt omdat het nu niets meer toevoegd, de 560 is krachtig genoeg.

Greetz...

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
  • Laatst online: 19-05 22:47
dynax schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:15:
Nu heb ik toch iets raars.....mijn text is weg in alle tabs. Welke ik ook kies, opties, server zoeken, stresstest, etc. alle kleuren zijn wel goed, alles is scherp, de tabs zijn er gewoon, maar de text is weg in alle buttons..en vorige week deed alles het nog gewoon.
Iemand een idee?
In steam gewoon even onder je library rechtsklikken op css, properties.
Dan onder local files, check integrity of game cache. Zou het moeten verhelpen.

Anders Steam KB https://support.steampowe...le.php?ref=9081-TPDC-8813

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynax
  • Laatst online: 15:12
Helaas heeft dit niks geholpen. Ik heb ook al 2 x Steam en CS:S verwijderd, ook in het register, maar geen resultaat. Ik weet ook zo niet even waar ik em op OpenGL kan zetten. Omdat ik een nieuwe videokaart heb, en een nieuwe driver van nVidia, dacht ik of deze driver wel OpenGL ondersteund. Maar vorige week was de text nog aanwezig, dus dat is het rare ervan.

Update: ik heb bij launchoptions in de console -autoconfig gedaan, zodat alle video opties weer als default staan, maar ook dat helpt niet.

[ Voor 16% gewijzigd door dynax op 20-02-2011 22:22 ]

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoVla
  • Laatst online: 23-05 19:32

YoVla

Yoghurt met vla

Na lang niet meer CSS te hebben gespeeld, speel ik het nu weer af en toe met vrienden..
Maar ik word gek van de Ingame voice chat en ik weet ook wel hoe deze uit kan "voice_enable 0"..

Maar als ik deze in me autoconfig plaats en in me config dan werkt het niet? moet het telkens weer intypen tijdens een nieuwe start van CSS

is er iets veranderd in deze 2 jaar? waardoor autoconfigs niet meer werken of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-05 10:07
ja het is autoexec.cfg en geen autoconfig

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb al maanden geen CSS gespeeld (en het is echt jaren geleden dat ik het ook nog lange tijd heb gespeeld), en nu ben ik weer een beetje bezig. Ik heb de afgelopen 2 maanden eigenlijk geen enkele online shooter gespeeld (op de PC), maar ik ben nu stukken beter in CSS dan anders. Als ik CSS speel doe ik dat meestal maar een paar weekjes, en ik kan het dan echt niet meer. Nu ben ik er wel "aardig" in (mijn k/d is iig hoger dan 0.5, wat ik een aardige prestatie vind), dus dat is mooi meegenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:52
Ook maar ff een post droppen,

Speel al Counterstrike sinds versie 1.3 met regelmatig lange breaks ertussen. Mijn average kdeath ratio is 3.5 :) Blijft een lekker spel om even de drukte van je af te zetten. Speel de afgelopen weken iets meer deathmatches en gungame mods maar ik vind de ouwe trouwe CSS nog wel het leukste :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-04 14:44
Ik speel ook al jaren Counter-strike en sinds gisteren CSS op mijn iMac gezet. Maar:

1
Afbeeldingslocatie: http://fragyou.nl/maarten/inloggen.png

2
Afbeeldingslocatie: http://fragyou.nl/maarten/connection-problem.png

3
Afbeeldingslocatie: http://fragyou.nl/maarten/validation.png

Ik snap niet waarom:
-little snitch rules aangepast
-little snitch aan/uit geprobeerd
-ClientRegistry.blob weggegooid
-cl_cmdrate 100
-cl_updaterate 100
-rate 10000
-graphics op low (al is dat niet nodig)
-mijn oude config.cfg van 2 jaar geleden een keer geladen..

Zit op:
iMac 27" i7 2.8 GHz, 4 GB 1067 DDR3, ATI Radeon HD 4850
Wireless Connection
KPN Experia

What to do?

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Maarten L schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:33:
Ik snap niet waarom:
-ClientRegistry.blob weggegooid
Je had Steam wel afgesloten neem ik aan?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-04 14:44
Ja & nog steeds problemen..

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik zou een post wagen op het forum van steampowered.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:37
Misschien een rare vraag maar is er iemand die CS: Source draait op een HD6850? En zoja, draait dat goed? Ik wil een nieuw systeem kopen en het enige wat ik speel, is Source. Monitor is Samsung 206BW resolutie 1680x1050 met minimaal 4x AA aan. Processor wordt waarschijnlijk een Athlon of Phenom II en 4GB. Voor zover ik weet draaide het altijd beter op Nvidia maar dat is zo lang geleden, dat het ondertussen misschien veranderd is. Dus als iemand een soortgelijk systeem heeft, kun je aub je bevindingen hier posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel het nu al 2 jaar op een ATI HD4870 op 1920*1080. Ziet er netjes uit. Als ik het niet vergeet vraag ik het straks even aan enkele vrienden met een HD6850.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
chim0 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:30:
Misschien een rare vraag maar is er iemand die CS: Source draait op een HD6850? En zoja, draait dat goed? Ik wil een nieuw systeem kopen en het enige wat ik speel, is Source. Monitor is Samsung 206BW resolutie 1680x1050 met minimaal 4x AA aan. Processor wordt waarschijnlijk een Athlon of Phenom II en 4GB. Voor zover ik weet draaide het altijd beter op Nvidia maar dat is zo lang geleden, dat het ondertussen misschien veranderd is. Dus als iemand een soortgelijk systeem heeft, kun je aub je bevindingen hier posten?
Als je alleen maar Source speelt heb je al zat aan een HD4850...

Ik draai het hier zelf op een E8400 + 4GB + HD4850 1GB en de framerate dropt een zeldzame keer onder de 100. Zelfs met de processor op stock speed in plaats van 4GHz draait alles als een zonnetje. Dit op 1680x1050, 8x AA, 16x AF en alles erop en eraan. Volgens mij trok zelfs m'n oude HD3870 alles vol open prima :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54
chim0 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 11:30:
CS: Source is een spel uit 2004, dat draait natuurlijk prima op een kaart uit 2010/2011. Met een 3870 kon ik alles al vol open gooien zo'n beetje.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Bedankt voor de reacties hierboven! Daar kan ik wat mee.

Mijn vorige PC was een Phenom II 940/4GB/GTX260 maar ik was niet tevreden. Met 8x AA toch nog framedrops. Ik moet wel zeggen dat het moederbord niet geweldig was (haalde niet de volledige bus voor die processor, heel raar) maar of het nou daaraan lag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-05 23:15
Zijn er eigenlijk bekende problemen met Source icm Windows 7? Of icm met 64-bit windows.

Ik speelde vroeger veel CS:S, inmiddels een tijd lang neit gespeeld, tussendoor OS geswitched naar Windows 7 64-bit, maar verder geen hardware wijzigingen gedaan.

Nou dacht ik gister van hey laat ik is kijken of ik het nog kan, Steam geinstalleerd, CSS geinstalleerd, updaten alles er op en eraan. Oude config.cfg ingeladen en knallen maar dacht ik.

Nee dus, continue framedrops en schokkerigheden. Daarna zelfs alle settings via het menu op laag gezet. Zelfde verhaal.

Ik heb er nog wat googeletjes aan gewaagd maar kon niet echt iets vinden... Misschien moet ik mn stokoude config.cfg wel ff langs hoor, maar ik dacht miss is er iets bekend onder Gotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Je vorige Config.cfg kan gebaseerd zijn op oudere technieken (32 bit, DX8,1 bijv.). Tijd voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ja ook met een "verse" config.cfg krijg ik problemen. Daar zitten dan nog geen verdere tweaks en binds in maar ik voldoe ruimschoots aan de reccomended sys req. Dus dan mag ik aannemen dat, zeker als ik alles op low zet, ik toch geen framedrops hoef te krijgen....

Naja ik ga vanavond dan wel ff rondspeuren voor de goede settings in mn config.cfg dan maar het blijft een vreemde gewaarwording.

ben ik er toch alweer een tijdje mee bezig terwijl ik gister eigenlijk alleen wou kijken of ik t nog kon :P
maja met frame drops ga ik t niet eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Heb je heel toevallig een 2de scherm aangesloten?

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ja mijn TV is ook op mijn pc aangesloten...

Maar die kan ik eventueel even loskoppelen. In hoeverre kan dat problemen opleveren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
Ik denk als deze niet aan staat, dat dit zowieso geen problemen zou mogen opleveren. heb je hier trouwens ook last van bij andere games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Ik ervaar namelijk ook framedrops als ik een 2de scherm aansluit.
Zelfs met low settings springt het heen en weer.
Maar zodra ik die afsluit is het stabiel.

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
Ja hij stond gister wel aan, maar niet op PC-input, gewoon op tv kanaal (champions league avond he ;))
Ik ga dit vanavond eens proberen, het zou zomaar kunnen, ze zitten beide op dezelfde videokaart aangesloten.

Andere games kan ik niet veel over zeggen, ik game niet veel meer op mijn pc. laatste tijd vaker op de bank met vrienden achter de console, als er uberhaupt al tijd is voor gamen... Denk zo'n 3 jaar geleden voor het laatst serieus source gespeeld en heb in de tussentijd eigenlijk alleen een RAM upgrade gedaan en wat randapparatuur aangeschaft.

We praten dus ook over monitors die zijn aangesloten op mijn -destijds hippe- 8600 GT :)

maar thanx voor alle input ik ga tis proberen met 1 monitor vanavond :)

[ Voor 5% gewijzigd door KingKoning op 16-03-2011 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmiewimie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2022
KingKoning schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 13:30:
Ja hij stond gister wel aan, maar niet op PC-input, gewoon op tv kanaal (champions league avond he ;))
Ik ga dit vanavond eens proberen, het zou zomaar kunnen, ze zitten beide op dezelfde videokaart aangesloten.

Andere games kan ik niet veel over zeggen, ik game niet veel meer op mijn pc. laatste tijd vaker op de bank met vrienden achter de console, als er uberhaupt al tijd is voor gamen... Denk zo'n 3 jaar geleden voor het laatst serieus source gespeeld en heb in de tussentijd eigenlijk alleen een RAM upgrade gedaan en wat randapparatuur aangeschaft.

We praten dus ook over monitors die zijn aangesloten op mijn -destijds hippe- 8600 GT :)

maar thanx voor alle input ik ga tis proberen met 1 monitor vanavond :)
Hm veel succes! Dat zowieso he. Maar als je het mij vraagt zou als je tweede monitor/tv niet aanstaat wel aangesloten staat niet moeten vragen om een signaal dus het lijkt mij eigenlijk dat je gewoon hetzelfde resultaat krijgt.

Update je video kaart drivers eens als dit nog niet gebeurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Het kan ook zijn dat je 8600GT het simpelweg niet meer trekt... CS:S is in de loop van de jaren wel zwaarder geworden voor PC's en alhoewel een HD3870 of vergelijkbaar het nog wel goed zou moeten doen is een 8600GT misschien net wat te traag geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46
zijn de servers voor de Mac anders dan voor windows?

Ik heb namelijk niet zon hele fijne windows-laptop die source wel oke draait, maar het gaat beter op mijn mac. Daarop vind ik echter heel weinig servers, vooral van allerlei mods (GoodGame ofzo? Pistolgames enzo...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
  • Laatst online: 19-05 22:47
Propane schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 13:35:
Het kan ook zijn dat je 8600GT het simpelweg niet meer trekt... CS:S is in de loop van de jaren wel zwaarder geworden voor PC's en alhoewel een HD3870 of vergelijkbaar het nog wel goed zou moeten doen is een 8600GT misschien net wat te traag geworden.
Counter Strike Source leunt vooral op de cpu en een nieuwere kaart als de 8600GT moet alle instellingen maxed out aankunnen, ook met de nieuwste updates.
Het kan dus wel zijn dat je cpu steeds minder toereikend is, met achtergrondapplicaties en tweede scherm kan frames dan wel droppen.

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
epTa schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:49:
[...]

Counter Strike Source leunt vooral op de cpu en een nieuwere kaart als de 8600GT moet alle instellingen maxed out aankunnen, ook met de nieuwste updates.
Het kan dus wel zijn dat je cpu steeds minder toereikend is, met achtergrondapplicaties en tweede scherm kan frames dan wel droppen.
De 8600GT komt volgens toch uit 2007 zo ongeveer, dat is niet meer nieuw te noemen. En ook toen had de kaart al moeite om in de Source engine indrukwekkende performance neer te zetten als ik de reviews mag geloven...

Neemt inderdaad niet weg dat de Source engine (of OB engine, hoe ze het ook noemen tegenwoordig) leunt op de CPU, dus daar kan net zo goed een probleem liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
laat maar..

[ Voor 176% gewijzigd door chim0 op 03-04-2011 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Toch maar wel..

Ik heb sinds een maand ofzo een nieuwe PC inventaris: Hoofd PC maar CS klapt er om de haveklap uit. Ik heb Windows 7 Ultimate 64-bit met SP1 en de laatste updates. Drivers zijn ook allemaal up to date. Ik denk dat het aan de geluidskaart drivers ligt want ik ik heb Winamp op de achtergrond draaien en zodra hl2.exe crasht en ik val terug naar bureaublad, is het geluid in Winamp ook weg. Als ik dan Winamp opnieuw opstart, heb ik weer normaal geluid. Ik gebruik gewoon de onboard geluidskaart (Realtek HD) met de laatste drivers 2.59 via de website. Wat kan dit in godsnaam zijn? Want je wordt er gek van! Kan niet eens normaal 5 minuten gamen. Compatabiliteitsmodus heb ik ook al geprobeerd maar mag ook niet baten, dan crasht hl2.exe alsnog. En het ergste is, het is heel onregelmatig. Soms na 1 minuut, een andere keer na een half uur.

Dit is de foutmelding:
Naam van toepassing met fout: hl2.exe, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x4da54080
Naam van module met fout: client.dll, versie: 0.0.0.0, tijdstempel: 0x4daf8df1
Uitzonderingscode: 0xc0000005
Foutoffset: 0x002b2e32
Id van proces met fout: 0x1874
Starttijd van toepassing met fout: 0x01cc00b879d9c0a1
Pad naar toepassing met fout: c:\program files (x86)\steam\steamapps\blabla\counter-strike source\hl2.exe
Pad naar module met fout: c:\program files (x86)\steam\steamapps\blabla\counter-strike source\cstrike\bin\client.dll
Dat "blabla" is m'n accountnaam.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vFK4JTtgKWwANyurx9nmWBpY/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 19:43

Minkie

Groazers Unite.

Verwijder de drivers van de geluidskaart en even spelen zonder geluid?
Kan je dat iig uitsluiten.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Minkie schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 13:14:
Verwijder de drivers van de geluidskaart en even spelen zonder geluid?
Kan je dat iig uitsluiten.
Ik heb Steam even opnieuw geinstalleerd en het lijkt nu goed te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Wat ik mij nu al maanden afvraag, hoe kun je nou in CS source snel over oppervlaktes zweven? Op sommige mappen (MG mappen vooral) kun je over horizontale oppervlaktes 'zweven' waardoor je met een bepaalde truc hoge snelheden kunt behalen (let op: niet te verwarren met Surf mappen). Heeft iemand wat tips hoe je dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 389924

Ik heb sinds kort weer het "connection problems" probleem, ik join een server kan 15 seconden spelen en word er uitgeknikkerd, en krijg dan "steam validation rejected" dan moet ik een paar minuten wachten en dan kan ik weer joinen zonder problemen, vooral in warretjes is dit zeer hatelijk! Het probleem was een aantal jaar weg en nu is het weer terug.. mijn router zal het een en ander wel weer blokkeren..

Maar ondanks dit probleem, is CSS het enigste spel dat ik nog actief en sirieus speel :) CSS staat bij mij toch wel op de nummer 2 van beste online shooters ooit haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Anoniem: 389924 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:53:

Maar ondanks dit probleem, is CSS het enigste spel dat ik nog actief en sirieus speel :) CSS staat bij mij toch wel op de nummer 2 van beste online shooters ooit haha :)
Qua "spel ervaring" is er idd niks wat eraan kan tippen. Als ik trailers van bijvoorbeeld Crysis 2 of BF3 enzo bekijk, word ik al misselijk van al het grafisch geweld. Je kan amper onderscheid maken tussen dingen!

Welke staat er bij jou op nummer 1 dan? De originele CS? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

chim0 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:56:
[...]

Qua "spelervaring" is er idd niks wat eraan kan tippen. Als ik trailers van bijvoorbeeld Crysis 2 of BF3 enzo bekijk, word ik al misselijk van al het grafisch geweld. Je kan amper onderscheid maken tussen dingen!

Welke staat er bij jou op nummer 1 dan? De originele CS? :P
De gouden oude CS staat bij mij idd op nummer 1 :)

Ik hoef geen super graphics zoals crysis 2, als de gameplay maar goed is, en dat is het zeker ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-04 23:03

Dalie

vleeseter

Heeft iemand hier al iets gehoord over een nieuwe Counterstrike? Laat lang op zich wachten vind ik.

[ Voor 68% gewijzigd door Dalie op 29-05-2011 03:20 ]

Blaat het niet, dan schaapt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 20:40

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Hmm, heel erg vreemd... als ik in dit subforum zoek op CSS, Counter, Counterstrike of Counterstrike Source dan komt dit topic niet eens voor in de hit lijst. :/

---

Anyway, ik merk dat ik de laatste tijd weer veel CSS aan het spelen ben omdat het voor mij toch wel een leuke shooter blijft.
Nu vind ik het leuk om DM gamemode te spelen, maar ik vroeg me af of iemand hier misschien een DM server wist met een leuke map rotation?
Ik vind het wel leuk om in veel verschillende maps te spelen (ook popular custom maps zoals nightfever).
Momenteel speel ik op de Onlydutch en NL/BE DM servers, maar de map rotation is daar niet echt geweldig.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 424927

Dit is al een redelijk oud topic maar zijn er nog CS:S-ers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-05 22:40
Uhm ja zoveel zelfs :D speel heel vaak in UKCS:CSS#1 - Mega Game Server - www.ukcs.net

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuke server is dat ik speel meestal in Only Dutch standardmaps of 24/7 Dutch steam friends Dust 2 no awp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ionicdog
  • Laatst online: 31-01 15:46
ha lol zal mijn dvd weer eens afstoffen en installeren

Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Speel nog steeds CS:S blijft een topspel, en genoeg nederlandse spelers online, speel alleen DE maps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-05 11:59
Anoniem: 424927 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:18:
Leuke server is dat ik speel meestal in Only Dutch standardmaps of 24/7 Dutch steam friends Dust 2 no awp
ik speel ook af en toe op Dutch steam friends Dust 2 no awp Wat is je nick ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dabelg schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 15:22:
[...]

ik speel ook af en toe op Dutch steam friends Dust 2 no awp Wat is je nick ?
rubenbrouwers jouwne?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 14:23
Anoniem: 424927 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 18:05:
Dit is al een redelijk oud topic maar zijn er nog CS:S-ers?
Tuurlijk, CS S is nog steeds alive and kicking. Het heeft nog steeds meer online spelers dan voorbeeld COD Modern Warfare 1.

Sinds een maand speel ik het ook weer dagelijks. Blijft echt leuk spel. Ook leuk dat je de crosshaire nu helemaal zelf kan aanpassen. Ik merk wel da de awp zoom functie wat vertraagd is neen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SmokingSig schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:00:
[...]

Tuurlijk, CS S is nog steeds alive and kicking. Het heeft nog steeds meer online spelers dan voorbeeld COD Modern Warfare 1.

Sinds een maand speel ik het ook weer dagelijks. Blijft echt leuk spel. Ook leuk dat je de crosshaire nu helemaal zelf kan aanpassen. Ik merk wel da de awp zoom functie wat vertraagd is neen ?
Naar mijn gevoel is de zoom van de awp en scout juist sneller gemaakt, ik kan het mis hebben maar dat ervaar ik :)

Alleen jammer dat mijn CSS maar lagg outs blijft geven als ik een server join, en als ik dan rejoin werkt het wel weer goed :| maar dat neemt niet weg dat CSS het enigste spel is dat ik nog steeds actief speel en waar ik nog echt plezier aan beleef :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 436451

Je vraag heeft niks met dit topic te maken en is daarnaast ook nogal algemeen, wil je toch een dergelijk algemene vraag stellen dan kun je terecht in De Gamelounge

[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 15-12-2011 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Is counter strike het nog steeds waard om te kopen? Genoeg spelers & leuke mods om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
LikeAKing schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 23:21:
Is counter strike het nog steeds waard om te kopen? Genoeg spelers & leuke mods om te doen?
CS:S wordt nog door heel veel mensen gespeelt. Meer dan genoeg servers, mods en mensen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Als je op deze pagina kijkt: http://store.steampowered.com/stats/, zie je dat CS:S nog steeds in de Top 10 van de op dit moment meest gespeelde Steam games staat, met op dit moment 28.000 spelers ingame. Wat wel opvallend is, is dat de oude Counter-Strike vrijwel altijd hoger in de lijst staat, terwijl CS:S toch echt al ruim 7 jaar geleden gereleased is.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
RAILGUNNER schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 11:44:
Als je op deze pagina kijkt: http://store.steampowered.com/stats/, zie je dat CS:S nog steeds in de Top 10 van de op dit moment meest gespeelde Steam games staat, met op dit moment 28.000 spelers ingame. Wat wel opvallend is, is dat de oude Counter-Strike vrijwel altijd hoger in de lijst staat, terwijl CS:S toch echt al ruim 7 jaar geleden gereleased is.
Maar wat is het verschil tussen Counter Strike & Counter Strike Source?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Laatst online: 23-05 13:37
Counter Strike is de voorloper van Counter Strike Source. CSS is gebaseerd op de Source engine, waar CS het nog met de "voorloper" doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Welke van de 2 zou ik kopen? Ik ben graag op zoek naar een multiplayer game met VEEL fun & mods en een actieve community. + & - punten tussen source en 1.6? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 15:13
Mods zijn eigenlijk alleen kleine aanpassingen aan de gameplay. Meestal hoop shitty geluiden uit UT en Q3.

Wat ik merk is dat 1.6 vooral rare 'funservers' zijn, maps met gekkigheden erin, of 'aim'maps, alleen 1 soort wapen. Beetje misbruik makend van de mogelijkheden. Er zijn echt nog maar weinig servers te vinden met een normale maproulatie. Qua looks is CS:S sowieso een jaar of wat nieuwer en beter dan CS1.6.

Ben zelf wel 'oldskool' CS speler, ergens met een beta-versie begonnen en afgehaakt na 1.3 toen de gameplay gigantisch op de schop ging. CS:S vind ik nu zelf wat beter te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
Ik denk dat ik anders maar gewoon voor CS:S ga, ik hou van funservers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Gebruiken veel CS:S servers eigenlijk sv_pure 1? Anders ga ik ook maar wat textures en reskins downloaden.

Ik weet nog dat het bij TF2 niet te doen is, TE VEEL severs gebruiken sv_pure 1 dus kon ik ze net zo goed weglaten.

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 15:13
LikeAKing schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 18:41:
Ik denk dat ik anders maar gewoon voor CS:S ga, ik hou van funservers :D
Dan moet je juist 1.6 hebben... Zou best kunnen zijn dat beide counter-strikes nu extra cheap zijn ivm steam sales.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:42
Gister weer, sinds 2 jaar ofzo CS gespeeld.
Mooi om te weten dat ik het nog steeds erg goed kan :) O-)

Maarehm, weet iemand een leuke NL server waar ze niet alleen dd2 draaien? Maar dus ook de andere, goede (war)maps zoals inferno, cbble, d1, nuke, train. Alleen dd2 vind ik maar saai..
Kan er maar weinig vinden. Hoewel het nog steeds veel gespeeld wordt, zijn de hoogtijdagen duidelijk voorbij.

• P-aul
  • Laatst online: 18-02 10:37
HyperioN schreef op donderdag 29 december 2011 @ 00:30:
Gister weer, sinds 2 jaar ofzo CS gespeeld.
Mooi om te weten dat ik het nog steeds erg goed kan :) O-)

Maarehm, weet iemand een leuke NL server waar ze niet alleen dd2 draaien? Maar dus ook de andere, goede (war)maps zoals inferno, cbble, d1, nuke, train. Alleen dd2 vind ik maar saai..
Kan er maar weinig vinden. Hoewel het nog steeds veel gespeeld wordt, zijn de hoogtijdagen duidelijk voorbij.
www.onlydutch.com erg aan te raden als je niet alleen dd2 wilt spelen! Wel wat druk af en toe maar het ligt er maar aan waar je van houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Laatst online: 09-04 11:06
Wat blijft CSS toch geniaal. Het is de enige shooter die ik na een tijdje weer veel kan gaan spelen. Al die mods etc. Had afgelopen weekend CSS weer geïnstalleerd. Meteen GunGame, toevallig in onlydutch server, na een paar potjes gewonnen.

Speel nu BF3, maar over 1 jaar speel ik waarschijnlijk geen BF3 meer. CSS speel ik al voor aardig wat jaartjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 20:40

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik speel erg veel op de css.shots.su Deatmatch server.
Het is altijd een gekkenhuis daar (bijna altijd 20+ spelers) en een max. van 48 spelers! Enige minpuntje of turn-off voor mensen kan zijn dat hij nogal lagged, omdat de server in Rusland staat (soms is het slechter dan anders...waardoor ik ook wel eens ragequit haha).
Vanwege deze reden heb ik een server config nagemaakt die er erg veel op lijkt (qua gameplay), alleen heb ik geen host meer aangezien vrijwel alle degelijke nederlandse/UK hosts die ik kan vinden 80-100 eur. p/mnd kosten. Dat heb ik er niet voor over. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Da_maniaC op 06-01-2012 12:10 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Laatst online: 18-02 10:37
Sta er ook van de kijken hoe druk het nog steeds is op Counterstrike Source maar ook op 1.6 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncuomo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-03-2024
Anoniem: 424927 schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 21:18:
Ga deze topic ook maar weer eens bumpen :D

*snip*

Nog mensen die dit spel vrij serieus spelen? (Hoog niveau, lans?)

Ik speel zelf vaak beetje deathmatch op verygames server en verder gewoon warren!

[ Voor 27% gewijzigd door Cloud op 29-02-2012 17:12 . Reden: Zie topicwaarschuwing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

doncuomo schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:54:
[...]

Ga deze topic ook maar weer eens bumpen :D

Nog mensen die dit spel vrij serieus spelen? (Hoog niveau, lans?)

Ik speel zelf vaak beetje deathmatch op verygames server en verder gewoon warren!
Zelf speel ik nog steeds op de O.D. servers. Ben nu bezig om de servers opnieuw in te stellen na wat issues met teambalancing. Daarnaast heb ik nog steeds goede ervaringen met de UKCS servers :)

[ Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 29-02-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:53

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

De topicwaarschuwing was misschien niet duidelijk genoeg; maar ook lollen/'patsen' met bans willen we hier niet zien.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Let op:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.