[PC] Counter-Strike: Source - Deel 11 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 68.031 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncuomo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-03-2024
Cloud schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 17:15:
[...]

De topicwaarschuwing was misschien niet duidelijk genoeg; maar ook lollen/'patsen' met bans willen we hier niet zien.
Oh sorry, ik wilde gewoon inhaken op alle mensen die hier over O.D praatte ^^ Mijn excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WietKop
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-07-2020
Was CS na jaren eigenlijk wat beugespeeld maar net toen ik dacht, ik stop er mee, vond ik Jailbreak; erg verslavend en heb uiteindelijk de voorbije 2 jaar 200u mee gespeeld

Het is eens iets anders dan eigenlijk doelloos rondschieten op CT, T's of zombies

De mappen zijn een gevangenis en alle T's spawnen in een cel, de CT's hebben toegang tot de deuren en hebben ook wapens. Doel is om als T proberen met je teamgenoten of met je knife alleen CT's te killen of een riot op te starten.
Doe je niet wat CT's zeggen dan ben je dood; een commando verkeerd doen, verkeerd antwoord, het zijn dus een heleboel spelletjes zoals Simon Says; soort van tikkertje etc...

Echt de max om te spelen, in serverbrowser zoeken naar maps met jb_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncuomo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-03-2024
WietKop schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:08:
Was CS na jaren eigenlijk wat beugespeeld maar net toen ik dacht, ik stop er mee, vond ik Jailbreak; erg verslavend en heb uiteindelijk de voorbije 2 jaar 200u mee gespeeld

Het is eens iets anders dan eigenlijk doelloos rondschieten op CT, T's of zombies

De mappen zijn een gevangenis en alle T's spawnen in een cel, de CT's hebben toegang tot de deuren en hebben ook wapens. Doel is om als T proberen met je teamgenoten of met je knife alleen CT's te killen of een riot op te starten.
Doe je niet wat CT's zeggen dan ben je dood; een commando verkeerd doen, verkeerd antwoord, het zijn dus een heleboel spelletjes zoals Simon Says; soort van tikkertje etc...

Op 1.6 heb je een hide en seek mod. Dat is echt GENIAAL als je met stuk of 10 man op ventrilo zit.
Ct's hebben pistol en wat grenaten, en de t's knife en wat grenaten (Weet niet welke precies). Dan moeten de T's zich verstoppen in een stad en de CT's ze binnen een tijd vinden en neer schieten.
Dit is echt geniaal troll spel. Het gevoel als je ergens zit en zo een gast loopt je voorbij haha voel met net 5 dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:14
WietKop schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 19:08:

Meestal speel ik surf maps, maar dit ga ik zeker eens proberen. Dank :)

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:50
Ik weet niet of het hier thuishoort maar ik heb een HD6850 en twee monitoren en ik wil CS: Source spelen op die twee monitor via Eyefinity. Eyefinity zelf werkt perfect maar als ik CS start, dupliceert ie beide schermen ipv dat ie ze als 1 monitor ziet. De instellingen zijn goed. Ik heb het via de wizard gedaan en EF werkt perfect. VLC media player, Windows desktop etc. werkt allemaal perfect maar zodra ik Steam opstart, gaat ie ze dupliceren uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
chim0 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:12:
Ik weet niet of het hier thuishoort maar ik heb een HD6850 en twee monitoren en ik wil CS: Source spelen op die twee monitor via Eyefinity. Eyefinity zelf werkt perfect maar als ik CS start, dupliceert ie beide schermen ipv dat ie ze als 1 monitor ziet. De instellingen zijn goed. Ik heb het via de wizard gedaan en EF werkt perfect. VLC media player, Windows desktop etc. werkt allemaal perfect maar zodra ik Steam opstart, gaat ie ze dupliceren uitbreiden.
Het probleem ken ik niet, maar even los daarvan... Met twee monitoren een FPS game gaan spelen lijkt mij niet ideaal, gezien de crosshair in het midden zal zitten? :P Of ben je iets anders van plan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Propane schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:21:
[...]
Het probleem ken ik niet, maar even los daarvan... Met twee monitoren een FPS game gaan spelen lijkt mij niet ideaal, gezien de crosshair in het midden zal zitten? :P Of ben je iets anders van plan?
Nee, kreeg laatst een 17" HP monitor van een kennis en ben gewoon wat aan het experimenteren.

Maar als ik dus CS opstart, kloon ie beide schermen ipv dat ie de EF resolutie pakt. Ik heb op internet zitten zoeken en het zou bij Steam standaard moeten werken maar ik krijg het dus niet voor mekaar.

Hier een filmpje van een film in VLC:
[video]http://youtu.be/-fGyRXhH-Yo[/video]

En hier CS: Source via Steam:
[video]http://youtu.be/RwIn115q12Q[/video]

Heb het al. Ik moest in Steam de beeldverhouding op 16:9 zetten en toen kreeg ik m'n native resolutie. :)

Maar idd, een shooter speelt niet lekker op twee schermen maar het klopt wel, de randen van monitor worden niet geteld alleen de crosshair zit dan half op het ene, half op het andere scherm. Speelt niet echt lekker.

[ Voor 28% gewijzigd door chim0 op 23-05-2012 06:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-07 19:03

Compizfox

Bait for wenchmarks

Daarom moet je als je wilt multi-monitor gamen minstens een Eyefinity-setup hebben, minstens 3 schermen dus ;)
6 schermen is nog leuker :D

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Compizfox schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:07:
Daarom moet je als je wilt multi-monitor gamen minstens een Eyefinity-setup hebben, minstens 3 schermen dus ;)
6 9 schermen is nog leuker :D
Fixed ;)

Maar ehh... met EyeFinity moet het toch mogelijk zijn om je crosshair op zijn plek te houden en alleen extra beeld te zien rechts ?? Werd zelfs reclame mee gemaakt als het goed is ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

(überbump)

Sinds afgelopen week deze game maar weer eens opgepakt aangezien BF4 eventjes in de kast blijft liggen tot ze de boel een beetje fatsoenlijk gepatched hebben.

Tijdje terug ook al een paar dagen CS:GO gespeeld maar die gaf me niet helemaal het echte CS gevoel; CS:S is voor mij wat dat betreft het ideale half-way house tussen 1.6 en CS:GO. Ondertussen alweer een aantal leuke server in de favorietenlijst staan en de roest begint al aardig van mijn PC FPS skills af te raken :) (speel sinds 2 jaar bijna alleen nog maar console games)

Weet iemand trouwens of je de lijst met favoriete servers ook mee kunt nemen naar een ander systeem?

Heerlijk om weer zo'n lekkere ongecompliceerde game te spelen zonder eindeloze unlock trees en level-ups! Gewoon ouderwetsch lekker gamen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 93248 op 17-01-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Amen. Precies hetzelfde verhaal hier, alleen ben ik gestopt met WoW.
Weer lekker ouderwets CSen. Speel zelf nu de Zombie hunting maps. Geweldig.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Speel ook nog steeds CS:S, het heeft nog altijd een grote groep vaste spelers en naar mijn mening een paar leuke game modes:

M'n favoriet, Zombie Escape (http://zombieescape.wikia.com/wiki/Zombie_Escape_Wiki)
Het doel is in feite van A naar B komen zonder zombie te worden. Met 64 man tikkertje spelen, je begint allemaal als humans en 1/8e van het team wordt na 12 seconden zombie. Voor Zombie Escape (ZE) worden naar mijn mening de mooiste maps gemaakt en bijna wekelijks komen daar nieuwe maps bij:

http://css.gamebanana.com/maps/cats/8024

Leuk YouTube kanaal met een paar leuke ZE filmpjes:
YouTube: CssBhopping

Paar leuke ZE servers: http://www.Plaguefest.com, http://www.zombie-hell.fr of http://www.gflclan.com

Minigames
Snelle korte games, behendigheid, schieten, van alles. Erg leuke afwisseling:
http://css.gamebanana.com/maps/cats/4226

Leuke Minigame server: http://www.steamgamers.com

Heb wel CoD en BF3 gespeeld, maar kom altijd weer terug bij CSS :)

[ Voor 16% gewijzigd door Matthijs op 28-01-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:18

KhaZ

Alfa Romeo

Ik speel ook weer CSS sinds een paar weken, ben BF4 helemaal zat, wat een boutspel. BF3 was fantastisch.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
CSGO al een kans gegeven? Zeer leuk om 5v5 competitive te spelen tegen mensen met dezelfde rank (of vrienden)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Nee nog niet.. CSS is goed, speelt lekker. Iemand een overzicht met goede NL/UK servers?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Af en toe wil ik gewoon ff 20 seconden naar desktop als ik vroeg in een rond dood ben, en dan op m'n desktop een melding krijgen als de ronde is afgelopen, bestaat zoiets?

Kan 't niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
Voor nieuwe servers zoek ik altijd even op GameTracker:

http://www.gametracker.com/search/css/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

KhaZ schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:49:
Af en toe wil ik gewoon ff 20 seconden naar desktop als ik vroeg in een rond dood ben, en dan op m'n desktop een melding krijgen als de ronde is afgelopen, bestaat zoiets?

Kan 't niet vinden..
Voor zover ik weet niet. Je zou het spel windowed kunnen draaien, maar dat is ook maar een workaround.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Dat is dan m'n beste optie idd, maar niet erg relaxed. Bedankt voor 't meedenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Ik weet niet waarom maar ik heb al sinds mijn tienerjaren niet meer gegamed. Ik weet wel waarom ik gestopt ben, werk, serieuzere leven etc. Etc. Maar je moet een verhaal altijd inleiden.. Maar ik had dus opeens zin om te kijken of het welbekende counter strike nog te downloaden was en of ik het nog niet verleerd was.

Nu ben ik nooit echt een diehard gamer geweest en mijn gameverslaving bleef vooral dan ook bij RA2 (Red Alert 2,) en CSS. En al zeg ik het zelf, ik was hier toentertijd best goed in! Ik zie mijzelf weer helemaal zitten, headset op, en met wat klasgenootjes de boel even 'klaren'.

Om te kijken of ik het nu nog steeds kon had ik de bots op het ena moeilijkste level gezegd en verrek, ik was het nog niet verleerd. Ik ben het zelfs tegen anderen online gaan spelen. Helaas/gelukkig werd mijn vriendin gek van de harde knallende geluiden dus ben ik er weer mee gestopt, maar wauw wat blijft dat spel supervet!

Waarom ik dit topic kick, geen idee maar ik moest het gewoon even kwijt!

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-06 17:53
Speelt iemand nog CSS op tweakers?
Ik speel nu al een aantal jaar lang Zombie Escape, een erg leuke gamemode met zeer veel community-made maps.
Sommige maps zijn qua kwaliteit echt bizar goed. Verschillende manieren om bij het eind te komen, items om de zombies tegen te houden, geheimen en nog veel meer.
Erg leuk om te spelen dus :D Als je is wilt joinen zijn er 2 goede/drukke servers:
- Unloze
- GFL
Persoonlijk vind ik de community & settings van Unloze (46.105.40.51:27015) het leukst van de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-05 15:48
Zijn er eigenlijk nog mensen die dit spelen? Na jaren van drukte en offline enz. Ben ik sinds kort (als vrouw en kids op bed liggen) weer eens css gaan spelen >:)

Wat me opvalt is dat er veel duitse servers zijn en weinig NL servers. Kent de tweakers nog een leuke plek om soms even rond te hangen en zonder alle toeters en bellen van nu, gewoon even old skool te gamen?

Liefst ook met de reguliere mappen van toen, aztec, dust, militia, italy etc.

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
@Moffin Is het enige spel wat ik speel. Vroeger verslaafd, maar nu gewoon voor ontspanning. Ik speel eigenlijk maar op één server en één map (dust2) van https://www.saigns.de met bots. Als je dood bent, kan je respawnen via zo'n bot. Maar je kan daar ook een premium account kopen, dan heb je allerlei extra's enzo, maar dat heb ik niet.

En ja, ik blijf erbij dat geen enkel spel kan tippen aan de spelervaring en muisbeweging van Source. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-05 15:48
@chim0 Ik herken het. Idd vroeger verslaafd geweest, maar nu af en toe eens een gampie doen.

Ik speel ook op saigns.de met name aztec. Wel merk ik dat de premium users te veel voordelen hebben mbt hp , waardoor je standaard al achter staat en dit 'oneerlijk' is. Daarom ook mijn vraag of er andere servers zijn die, en druk bezocht zijn, en waarbij spelers gelijk staan. (geen premium voordelen).

Zal ook eens Dust2 spelen. Wellicht kom ik je nog eens tegen :)

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Let op:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.