100 tick servers heb ik daar geen last van
100 tick of 66 tick zou geen invloed moeten hebben op hitboxesVerwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:54:
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Ik wil graag ook beginnen. Ik vraag me alleen af wat de systemspecs zijn? Ik heb een best snelle pc alleen game ik er praktisch nooit op. Er zit dan ook een hele simpele videokaart in van een paar jaar geleden.
Speelde dit vroeger bij een goeie vriend geregeld.. zeer verslavende game
Systeemeisen zijn niet zo heel hoogVerwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 13:14:
Ik wil graag ook beginnen. Ik vraag me alleen af wat de systemspecs zijn? Ik heb een best snelle pc alleen game ik er praktisch nooit op. Er zit dan ook een hele simpele videokaart in van een paar jaar geleden.
Minimum: 1.2 GHz Processor, 256MB RAM, DirectX 7 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection
Recommended: 2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verwijderd
heeft gewoon met hitboxes te maken hoorVerwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2010 @ 12:54:
zijn niet goed in source
Net heel even Promod gespeeld. Op de eerste server waar ik kwam was al weer gezeur over cheaten door een gastje die zichzelf veel te goed voelde en dus flink moest zeuren als hij dood was. Ook genoeg kinderstemmetjes op voice. Oftewel... voelde weer helemaal aan als good ol' CS
Verwijderd
Je zou met toe kunnen voegen op Steam Friends, mijn msn vind je in mijn profiel hier op GoT en daar zit ook weer mijn Steam aan vast geknoopt.Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2010 @ 14:08:
[...]
Zou wel mogelijk moeten zijn, maar heb me daar niet echt in verdiept
Zal eens naar je server kijkenipadres?
Kom ook eens op onze server spelen als je zin hebt raging bull
Het werkt nu al bijna zoals de bedoeling was, ik heb aan elke map een eigen intro toe kunnen voegen dmv de per map config die sourcemod kent. Nu is het probleem alleen nog dat ik 25mb aan audio materiaal heb en dan heb ik het over 1 a 2 megabyte per bestandje. 1 of 2 mb is goed te doen, helemaal als je gebruik maakt van sv_download_url. Ik gebruik nu mijn eigen apache server daarvoor. ben nog bezig met de webspace die ik van mijn ipv heb. Want het moet natuurlijk wel binnen een paar seconden binnen zijn zo'n intro. Niet dat het downloaden opzich al een intro is. xD
De server is nog verre van af maar is wel online, ben nog bezig met een plugin genaamd jukebox welke het mogelijk maakt dat je 1 file per map download en niet de hele meuk ineens wat dus geen doen is. Deze heeft ook gebruikers instellingen zodat je muziek uit kan zetten clientside.
Maar er zijn nog een aantal dingen die ik wil aanpassen of toe wil voegen, dan heb ik het over skins en ik heb iets gehoord over muziek tijdens het loading screen. Ik heb ooit eerder een home server gehad en die deed het best goed en daar kwamen ook wel public mensen op. Ik had toen een zombie mod server nu draait er team deathmatch op met alle wapens en free grenades, waarvan ik die laatste wil aanpasses dat als je zelf geraakt wordt door je eigen granaat je geen granaten meer krijgt tot je dood bent gegaan. *in het spel dan he xD
Ik speel deze game de laatste tijd ook weer eens, ik heb hem vroeger ook een tijdje gespeeld omdat ik hem extra bij Half Life 2 kreeg.
Speel nu dagelijks op een server van n00bfrag.co.uk, altijd wel aardig wat gasten online en friendly fire staat daar gelukkig uit want ik ben nog wel eens zo kippig om een teammaat neer te knallen
Verder draait deze server alleen Dust 2 wat ik eigenlijk wel een hele leuke map vind.
Valt me wel op dat snipers in deze game overpowered zijn, 1 hit is altijd funest en ik zuig echt zwaar met snipen. Heel frustrerend als je met een Ak 47 aan het sprayen bent en alsnog gesniped wordt.
Sommige gasten die het spelen zijn echt zwaar goed, lijkt soms wel of ik het niet meer bij kan benen ( ben inmiddels ook al 30
)
In vergelijking met Medal of Honor Allied Assault moet je hier soms nog sneller reageren, althans, zo voelt het bij mij. Ga nu nog maar verder gamen in de hoop een beetje beter te worden.
Speel nu dagelijks op een server van n00bfrag.co.uk, altijd wel aardig wat gasten online en friendly fire staat daar gelukkig uit want ik ben nog wel eens zo kippig om een teammaat neer te knallen
Verder draait deze server alleen Dust 2 wat ik eigenlijk wel een hele leuke map vind.
Valt me wel op dat snipers in deze game overpowered zijn, 1 hit is altijd funest en ik zuig echt zwaar met snipen. Heel frustrerend als je met een Ak 47 aan het sprayen bent en alsnog gesniped wordt.
Sommige gasten die het spelen zijn echt zwaar goed, lijkt soms wel of ik het niet meer bij kan benen ( ben inmiddels ook al 30
In vergelijking met Medal of Honor Allied Assault moet je hier soms nog sneller reageren, althans, zo voelt het bij mij. Ga nu nog maar verder gamen in de hoop een beetje beter te worden.
Verwijderd
Best een leuke server, was net even op de DEATHMATCH DUST2 sever en toch wel aardig wat enemy's down. meestal sta ik ongeveer gelijk aantal kills als deathjs en dat was hier ook wel zo. Mensen spelen wel goed door en mee. Merk toch wel regelmatig dat als je met z'n 2 of 3 bent in een situatie iedereen mekaar wel begrijpt waardoor je leuke verrassingsaanvallen kan doen.
Speel eigk altijd deathmatch ik vind het wachten altijd best irritant vooral als het dan op het laatst 1 tegen 1 is en je hebt van die campers er tussen zitten..
Dat snipen is best makkelijk overigens, je moet alleen rekening houden met een paar dingen, 1, je sniper is zwaar dus je loopt minder hard, wissel dus af van Deagle naar AWP en dan zul je zien dat je snelheid maakt en niet in de rug geschoten wordt. 2. Zie je de enemy zoom dan in richt even op waar je hem ong zag, grote kans dat ie jou ook zag en dan steekt ie nog mooi ff zn hoofd omhoog recht in jou vizier. Loop je rond met de AWP en kom je iemand van dichtbij tegen doe dan heel snel rechts klikken en dan links dus dan zoom je in en schiet metteen de kogel zal raak zijn. Je ziet geen crosshair als je een awp hebt, maar je kan geel simpel een snippertje papier op het midden van je scherm plakken of je hebt een programma wat een mooie crosshair in het midden van je scherm zet. Die crosshair aanpassing scheelt een hoop, want ook met een ak47 of een m4a1 zodra je begint te schieten gaan de streepjes verder uit elkaar zitten dus je moet dan zelf het exacte middelpunt schatten.
Speel eigk altijd deathmatch ik vind het wachten altijd best irritant vooral als het dan op het laatst 1 tegen 1 is en je hebt van die campers er tussen zitten..
Dat snipen is best makkelijk overigens, je moet alleen rekening houden met een paar dingen, 1, je sniper is zwaar dus je loopt minder hard, wissel dus af van Deagle naar AWP en dan zul je zien dat je snelheid maakt en niet in de rug geschoten wordt. 2. Zie je de enemy zoom dan in richt even op waar je hem ong zag, grote kans dat ie jou ook zag en dan steekt ie nog mooi ff zn hoofd omhoog recht in jou vizier. Loop je rond met de AWP en kom je iemand van dichtbij tegen doe dan heel snel rechts klikken en dan links dus dan zoom je in en schiet metteen de kogel zal raak zijn. Je ziet geen crosshair als je een awp hebt, maar je kan geel simpel een snippertje papier op het midden van je scherm plakken of je hebt een programma wat een mooie crosshair in het midden van je scherm zet. Die crosshair aanpassing scheelt een hoop, want ook met een ak47 of een m4a1 zodra je begint te schieten gaan de streepjes verder uit elkaar zitten dus je moet dan zelf het exacte middelpunt schatten.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2010 16:31 ]
Gisteren voor het eerst in tijden weer eens CS:S gestart, na veel MW2, BF BC2 en Flight Simulator
. Moet zeggen, een tijd niet spelen doet het spel goed. Dan is het weer echt even kicken als je een 1vs5 situatie wint door goed te luisteren
. Helaas ook gelijk weer gezeur omdat m'n rates niet precies hetzelfde stonden als die van iemand die het weer beter wist (ik gebruik al jaren 100/100/25000 maar nee, 100/100/30000 zou een wereld van verschil zijn en daardoor was ik niet te raken volgens hem). Haalt gelijk weer wat van het spelplezier af.
Verwijderd
hmm die rates welke precies bedoel je dan, ik weet wel wat van server rates enzo tickrate maar wist niet dat er clientside nog wat te finetunen viel..
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar weet iemand hoe ik bots soepel kan laten lopen?
Ik heb een aantal bots op mijn eigen server voor 'single player' potjes maar als ik ze zie lopen schokt het alle kanten op. Mijn PC is inmiddels wel tien keer beter dan de recommended specs, maar blijkbaar loopt CSS er niet lekker mee of zo. Is er misschien een soort ingame setting waardoor bepaalde dingen soepeler gerendert worden?
Verduidelijking: het gaat echt om het lopen (wandelen/rennen) van de bots. De framerate is prima, het spel wordt prima en snel gerendered, alleen de bots worden niet soepel gerendert bij het lopen. Ze lijken steeds een halve meter vooruit te 'warpen', aardig vergelijkbaar met een zwaar laggende speler.
Win 7 64 bit
Alle drivers, game en OS up to date
ATI 5870 videokaart
Alle settings staan op high, maar framerate is prima.
Ik heb een aantal bots op mijn eigen server voor 'single player' potjes maar als ik ze zie lopen schokt het alle kanten op. Mijn PC is inmiddels wel tien keer beter dan de recommended specs, maar blijkbaar loopt CSS er niet lekker mee of zo. Is er misschien een soort ingame setting waardoor bepaalde dingen soepeler gerendert worden?
Verduidelijking: het gaat echt om het lopen (wandelen/rennen) van de bots. De framerate is prima, het spel wordt prima en snel gerendered, alleen de bots worden niet soepel gerendert bij het lopen. Ze lijken steeds een halve meter vooruit te 'warpen', aardig vergelijkbaar met een zwaar laggende speler.
Win 7 64 bit
ATI 5870 videokaart
[ Voor 25% gewijzigd door twiFight op 30-03-2010 17:59 ]
De client kan zelf ook rates configureren, vooral nuttig voor trage verbindingen. Dan stuur je bijvoorbeeld maar 50 pakketjes per seconde in plaats van 100. Veel servers blokkeren dit omdat je bijvoorbeeld ook zelf 100 updates van de server kunt vragen en zelf maar 33 sturen ofzo. Hierdoor heb je een bepaald voordeel.Verwijderd schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:48:
hmm die rates welke precies bedoel je dan, ik weet wel wat van server rates enzo tickrate maar wist niet dat er clientside nog wat te finetunen viel..
De commands zijn: cl_cmdrate/cl_updaterate en gewoon rate.
Verwijderd
Je bots vertonen dezelfde symptomen als een human met lag. Ik gok m zo dat het ergens in je tickrate ofzo zit maar het kan ook zijn dat om wat voor storing dan ook niet goed trekt met x aantal bots. Je zou eens kunnen testen wat 1 bot doet en wat er 10 doen.twiFight schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 17:55:
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar weet iemand hoe ik bots soepel kan laten lopen?
Win 7 64 bit
ATI 5870 videokaart
Gisteravond heb ik om te oefenen een tijdje op de eerdergenoemde DEATHMATCH DUST2 server gespeeld. Wel handig voor beginners als ik om daar een beetje te oefenen.
Volgens mij wel een cheater daar gehad, hij speelde als sniper en schoot mij 7x met zijn side-arm door mijn hoofd. Dat is voor mij zo klaar als een klontje, vervolgens nog ontkennen ook en dat hij gewoon goed kon mikken.... Sure
Volgens mij wel een cheater daar gehad, hij speelde als sniper en schoot mij 7x met zijn side-arm door mijn hoofd. Dat is voor mij zo klaar als een klontje, vervolgens nog ontkennen ook en dat hij gewoon goed kon mikken.... Sure
Als je een cheater verdenkt moet je het reporten en een demo opnemen. Dan kan je achteraf alles bekijken door het oogpunt van de ander.
Want velen kunnen hier met mij beamen dat als je goed speelt op een server van een lager niveau dat je meestal geband wordt wegens cheaten. Gewoon omdat je uit ervaring goed kan gokken waar ze vandaan komen, dat samen met goed geluid en een hoge headshot ratio...
Aan de andere kant het kon gewoon een harde cheater zijn.
Demo opnemen doe je met (in console ~)
record naam
Later afspelen
playdemo naam
Want velen kunnen hier met mij beamen dat als je goed speelt op een server van een lager niveau dat je meestal geband wordt wegens cheaten. Gewoon omdat je uit ervaring goed kan gokken waar ze vandaan komen, dat samen met goed geluid en een hoge headshot ratio...
record naam
Later afspelen
playdemo naam
Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same
Zelf ben ik inderdaad op meerdere servers gebanned wegens zogenaamd cheaten, maar heb nog nooit gecheat.
Op servers met voornamelijk mensen met lage skills haal je zo extreme scores als 50-2 ofzo en dan is elke headshot daarna een blijk van cheaten. Wat helemaal erg is als je mensen al van mijlenver aan hoort komen en ze dus opwacht....
Op servers met voornamelijk mensen met lage skills haal je zo extreme scores als 50-2 ofzo en dan is elke headshot daarna een blijk van cheaten. Wat helemaal erg is als je mensen al van mijlenver aan hoort komen en ze dus opwacht....
Ik heb een tijdje toen ik nog veel speelde zelfs een bind gehad voor de zin: i don't cheat, your just a n00b.
Beetje lame zin weet ik. Ik werd bijna elke dag wel voor cheater uitgemaakt. Idd score's halen als 20-1 of 35-3. Dan weer dat hele gezeik over je heen krijgen van mensen die zeggen dat je cheat. Toen maar die key bind aangemaakt. 1x in drukken en verder niet meer reageren.
Tuurlijk zijn er genoeg cheaters. Maar er zijn ook veel mensen die erg goed kunnen spelen. Eens met een clanwar iemand gehad die in zijn 1tje een heel team van 5 man afmaakte op bomspot B op Dust2. Hele team komt die gang in zetten en hij maakte ze allemaal af met 1 clip, alleen maar headshots. Hele clan gelijk zeiken dat we allemaal cheaters waren. Af en toe dat gezeik over cheaten terwijl mensen goed kunnen spelen
Ik zeg niet dat die ene persoon geen cheater was. Maar ik weet zeker dat 80% van alle keren dat iemand een cheater genoemt wordt het onzin is.
Beetje lame zin weet ik. Ik werd bijna elke dag wel voor cheater uitgemaakt. Idd score's halen als 20-1 of 35-3. Dan weer dat hele gezeik over je heen krijgen van mensen die zeggen dat je cheat. Toen maar die key bind aangemaakt. 1x in drukken en verder niet meer reageren.
Tuurlijk zijn er genoeg cheaters. Maar er zijn ook veel mensen die erg goed kunnen spelen. Eens met een clanwar iemand gehad die in zijn 1tje een heel team van 5 man afmaakte op bomspot B op Dust2. Hele team komt die gang in zetten en hij maakte ze allemaal af met 1 clip, alleen maar headshots. Hele clan gelijk zeiken dat we allemaal cheaters waren. Af en toe dat gezeik over cheaten terwijl mensen goed kunnen spelen

Ik zeg niet dat die ene persoon geen cheater was. Maar ik weet zeker dat 80% van alle keren dat iemand een cheater genoemt wordt het onzin is.
[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 03-04-2010 19:15 ]
Verwijderd
Haha, grapjas ik ben geen eens pro en ik heb wel eens 7 headshots achter elkaar gehad. Ak47, deagle of awp is instant kill door het hoofd.Prutzer80 schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 08:22:
Gisteravond heb ik om te oefenen een tijdje op de eerdergenoemde DEATHMATCH DUST2 server gespeeld. Wel handig voor beginners als ik om daar een beetje te oefenen.
Goed, als ik bovenstaande reacties moet geloven dan moet ik toch mijn verhaal wat nuanceren. Ik moet mezelf dan idd tot de n00bs rekenen en ga vanaf nu het maar eens met een goede headset proberen, hopelijk hoor ik ze dan beter aankomen
Wel met sb_status erbijepTa schreef op zaterdag 03 april 2010 @ 11:54:
Als je een cheater verdenkt moet je het reporten en een demo opnemen. Dan kan je achteraf alles bekijken door het oogpunt van de ander.
record naam
Later afspelen
playdemo naam
Vandaag weer even op die Deathmatch server gespeeld, 50 kills - 100 deaths 
Moet nog veel oefenen en sta ervan versteld hoe vaak ik word ge0wnd door iemand met een desert eagle terwijl ik volop aan het sprayen ben.
Gisteren 50 ~ 50 dus het kan beter
Moet nog veel oefenen en sta ervan versteld hoe vaak ik word ge0wnd door iemand met een desert eagle terwijl ik volop aan het sprayen ben.
Sprayen heeft ook weinig nut, schiet is ongeveer per 3 kogels. Dan is je aim beter en hoef je minder te reloaden en daar door ga je snel dood in deathmatchPrutzer80 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:01:
Spreek uit ervaring

"I can't dumb it down to your level, because I am scared of harming you!"
Verwijderd
aimen met Source heeft toch geen zin, de kogels gaan toch niet heen waar je aimed.T-Rhidon schreef op woensdag 07 april 2010 @ 11:46:
[...]
Sprayen heeft ook weinig nut, schiet is ongeveer per 3 kogels. Dan is je aim beter en hoef je minder te reloaden en daar door ga je snel dood in deathmatch.
Spreek uit ervaring.
Dat vond ik het grootste probleem van CS:S, laggy hitboxes. Daar is dus nog steeds geen verandering in gekomen?
Ben ik het niet echt helemaal mee eens. Bij mij lukt het vrij redelijk, maar misschien komt dat omdat ik 1.6 minder heb gespeeld. En daar door minder last heb van de aim boxen.Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:48:
[...]
aimen met Source heeft toch geen zin, de kogels gaan toch niet heen waar je aimed.
Maar ligt natuurlijk ook aan je manier van spelen. Kom maar is een keer naar een UKCS server en dan het liefste server 3 Office extreem

Weet iemand trouwens een beetje goede server met de volgende requirements:
Map loops: Office, Italy, Dust, Aztec etc...
Friendly Fire off
Geen onzin mods
Ik speel vooralsnog alleen maar Dust en wil ook wat meer bekend raken met de andere maps.
Friendly Fire off
Geen onzin mods
Ik speel vooralsnog alleen maar Dust en wil ook wat meer bekend raken met de andere maps.
Check de startpost of kijk via xfire naar wat serversPrutzer80 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:26:
Friendly Fire off
Geen onzin mods
Wil je dat met veel of weinig mensen spelen?Prutzer80 schreef op woensdag 07 april 2010 @ 14:26:
Friendly Fire off
Geen onzin mods
Kijk anders keer op UKCS servers, daar vermaak ik me de laatste tijd zeer goed en zijn veel Nederlanders.
Verwijderd
ik speel eigenlijk alleen maar warretjes op 1.6, vandaar dat mij het van de hitboxes erg opvalt, en source doe ik af en toe ook welT-Rhidon schreef op woensdag 07 april 2010 @ 13:55:
[...]
Ben ik het niet echt helemaal mee eens. Bij mij lukt het vrij redelijk, maar misschien komt dat omdat ik 1.6 minder heb gespeeld. En daar door minder last heb van de aim boxen.
Maar ligt natuurlijk ook aan je manier van spelen. Kom maar is een keer naar een UCKS server en dan het liefste server 3 Office extreem, kan ik me zeer goed vermaken en een leuke rank halen
.
als je hier een IP dropt van een server waar je vaak opzit zul je me wel een keer zien verschijnen
Kijk en ik speel eigenlijk nooit 1.6 alleen heel af en toe met een lan.Verwijderd schreef op woensdag 07 april 2010 @ 16:06:
[...]
ik speel eigenlijk alleen maar warretjes op 1.6, vandaar dat mij het van de hitboxes erg opvalt, en source doe ik af en toe ook wel
als je hier een IP dropt van een server waar je vaak opzit zul je me wel een keer zien verschijnen
UKCS - Server 3 alleen office met veel personen. Meestal onder de naam: Pope Sweet Jesus, te vinden
CSS#3
83.142.230.40:27015
Verwijderd
Je moet ook niet sprayen maar maar aimen. Probeer maar eens een keer op een lege server uit wat de kogels doen als je de trigger inhoud.Prutzer80 schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 20:01:
Het gaat om het kaliber kogel punt die het vuurwapen schiet. Hoe sterker en dodelijker het patroon hoe meer afwijking je krijgt bij sprayen.
AK47, krachtig wapen maar beter singleshot of closecombat korte sprays
M4A1, minder krachtige kogels, meer gericht op stabiel en raak schieten. kan beter sprayen met deze gun alleen heb je meer kogels nodig om iemand uit te schakelen.
Probeer eens alleen headshots te schieten. Op wat langere afstand gewoon de tijd nemen om met je crosshair naar iemand zijn hoofd te gaan. Je hebt er veel meer aan 1 of 2 seconden goed te mikken voordat je schiet, dan om in 4 sec je hele clip leeg te schieten. De meeste spelers schieten je van 50 meter afstand toch niet binnen 2 sec dood. Je hoeft ook niet perse je tegenstander binnen 3 sec dood te hebben. De tijd nemen om goed te mikken voordat je begint met schieten kan erg goed werken.
Neem aan dat je wel speelt met een erg klein crosshair ?
Bedankt voor de tips, ik heb altijd meer de neiging om te sprayen of langere bursts te doen op wat grotere afstanden ( dit werkte prima bij Medal of Honour Allied AssaultPilatuS schreef op donderdag 08 april 2010 @ 18:07:
Probeer eens alleen headshots te schieten. Op wat langere afstand gewoon de tijd nemen om met je crosshair naar iemand zijn hoofd te gaan. Je hebt er veel meer aan 1 of 2 seconden goed te mikken voordat je schiet, dan om in 4 sec je hele clip leeg te schieten. De meeste spelers schieten je van 50 meter afstand toch niet binnen 2 sec dood. Je hoeft ook niet perse je tegenstander binnen 3 sec dood te hebben. De tijd nemen om goed te mikken voordat je begint met schieten kan erg goed werken.
Ik zal inderdaad eens een wat kleinere crosshair proberen, ik gebruik nu die standaard crosshair en daarmee is het soms erg lastig mikken.
Als je resolutie 1680x1050 is probeer dan eens cl_crosshairscale 3400. Dat is de crosshair die ik gebruik. Als je een andere resolutie hebt moet je even kijken wat klein genoeg is. Die maat heeft te maken met je res dus 3400 kan verschillen bij een andere resolutie.Prutzer80 schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 11:23:
[...]
Bedankt voor de tips, ik heb altijd meer de neiging om te sprayen of langere bursts te doen op wat grotere afstanden ( dit werkte prima bij Medal of Honour Allied Assault)
Ik zal inderdaad eens een wat kleinere crosshair proberen, ik gebruik nu die standaard crosshair en daarmee is het soms erg lastig mikken.
Probeer verder ook je crosshair altijd op hoofdhoogte te houden. Veel mensen hebben de neiging om naar de grond te kijken. Ook werkt het goed om je crosshair zoveel mogelijk op punten te hebben waar mensen kunnen komen. Je hebt je crosshair dan op deuren gericht waar iemand kan komen, zodra je voorbij dat punt bent mik je weer op een hoek van een gebouw waar iemand kan komen. Op die manier hoef je niet, of vrijwel niet met je muis te gaan bewegen als je iemand tegen komt. Zodra iemand de hoek of door de deur komt loopt ie direct in je crosshair en hoe je alleen te schieten.
Minder bots had ik al getest, maar had geen effect. Ik heb de rates aangepast (van een config online geplukt) en nu zijn de symptomen wegVerwijderd schreef op donderdag 01 april 2010 @ 20:36:
[...]
Je bots vertonen dezelfde symptomen als een human met lag. Ik gok m zo dat het ergens in je tickrate ofzo zit maar het kan ook zijn dat om wat voor storing dan ook niet goed trekt met x aantal bots. Je zou eens kunnen testen wat 1 bot doet en wat er 10 doen.
Verwijderd
Ik heb altijd dat als ik de servers in mijn favoriete lijst refresh er een tiental op not responding staan terwijl als ik die tien dan los refresh gewoon de lijst compleet is en alles werkt dan.
Waar kan dit eigenlijk aan liggen? Als ik de favoriete lijst open in steam zelf onder servers dan heb ik er geen last van alleen dan zijn de lijsten wel weer verschillend van elkaar.
Waar kan dit eigenlijk aan liggen? Als ik de favoriete lijst open in steam zelf onder servers dan heb ik er geen last van alleen dan zijn de lijsten wel weer verschillend van elkaar.
Verwijderd
Ingame heb ik daar geen last van, maar in windows zelf wel..Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:30:
Ik heb altijd dat als ik de servers in mijn favoriete lijst refresh er een tiental op not responding staan terwijl als ik die tien dan los refresh gewoon de lijst compleet is en alles werkt dan.
Zou wel 1 of andere bug zijn ?
Ik maak me er in ieder geval niet al te druk over
Probeer eens in je steammap ergens te zoeken naar een "ClientRegistery.blob" te zoeken. Maak hiervan een backup en verwijder hem uit de steammap. Start daarna CSS weer op en kijk of hij nu wel normaal doet?Verwijderd schreef op donderdag 15 april 2010 @ 19:30:
Iedereen wist dat het niet kon, tot er iemand kwam die dat niet wist.
Verwijderd
Heb dit geprobeerd en dat heeft niet gewerkt. Ik weet wel dat het komt door het aantal servers in je favourite list. Wat ik nu doe is klikken op find game, en dan favourite tab aanklikken. Dan refresht cs alle servers in de list, vervolgens mits je niet sorteert op aantal players oid dan komen de dead servers onderaan de lijst. die kun je dan weer met shift inhouden allemaal selecteren en dan rechts klikken en refresh.nalufrank schreef op vrijdag 16 april 2010 @ 15:02:
[...]
Probeer eens in je steammap ergens te zoeken naar een "ClientRegistery.blob" te zoeken. Maak hiervan een backup en verwijder hem uit de steammap. Start daarna CSS weer op en kijk of hij nu wel normaal doet?
Zo krijg ik toch alles te zien zonder heel veel moeite.
Ik heb ook het probleem dat ik weinig raak, zelfs van dichbij schiet ik een magazijn leeg en hij gaat niet neer., ook niet op headshots. Maar schiet mijn tegenstander 1 x dan ben ik gelijk dood.
Ik zeg je dat veel spelers een hack gebruikt, het kan niet zo zijn, dat ik met mijn pc, en verbinding (chello 30/3) en een ping van tussen de 30 en 10, en met het experimenteren van de config, weinig raak. En je ziet dat anderen een ratio (kill/dead) van soms wel 30/10 in een gungame hebben, alles wat hun en schieten zien is gelijk dood. onmogelijk dus zou je denken.
Er zijn veel, heel veel cheats die VAC2 niet detecteerd, en maar blijven volhouden dat het niet kan, nou wel dus. Aimbots, misbots, wallhacks noem maar op. Zoek maar op google naar VAC2 proof hack, en sta versteld.
Maar als iemand voor mij de gouden tip heeft, hou ik me aanbevolen.
Laten we eens beginnen met de config....hoe hebben jullie die nou staan.
Ik heb dus geen choke, lag of weinig fps.
O ja, ik aim echt perfect hoor, daar ligt het niet aan.
Ik zeg je dat veel spelers een hack gebruikt, het kan niet zo zijn, dat ik met mijn pc, en verbinding (chello 30/3) en een ping van tussen de 30 en 10, en met het experimenteren van de config, weinig raak. En je ziet dat anderen een ratio (kill/dead) van soms wel 30/10 in een gungame hebben, alles wat hun en schieten zien is gelijk dood. onmogelijk dus zou je denken.
Er zijn veel, heel veel cheats die VAC2 niet detecteerd, en maar blijven volhouden dat het niet kan, nou wel dus. Aimbots, misbots, wallhacks noem maar op. Zoek maar op google naar VAC2 proof hack, en sta versteld.
Niet sproeien.Maar als iemand voor mij de gouden tip heeft, hou ik me aanbevolen.
Als je een hele clip leeg schiet en je tegenstander is niet dood dan ben je aan het sproeien. Rustig kogel voor kogel schieten en niet je muisknop inhouden.
30 tegen 10 is voor mij geen enkel probleem en ik cheat niet. Er zijn zat goede spelers voor wie zo'n score geen enkel probleem is. Tuurlijk zijn er wel een paar cheaters, maar no way dat er op een server van 16 man meer dan 2 zijn, ik durf ook zeker te zeggen dat het er vrijwel altijd 0 zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 04-05-2010 22:37 ]
De skills zijn ook niet het probleem, ik schiet echt zuiver..ik heb het geprobeert met iemand...in een lege map..tegenover hem....ik 8 a 9 x schieten..gebeurt niks....ik schiet zo zuiver raak, maar er gebeurt niks...geen damage...toen hij schieten..2 x en ik was dood...zeg jij het maar hoe dat kan...
En tuurlijk win ik ook wel eens een map, ik speel het al zo lang, met een grote tussenpauze omdat ik er ziek van ben.
Vroeger speelde in unreal Tournament..en daar was niks aan het handje. Gewoon winnen.
En tuurlijk win ik ook wel eens een map, ik speel het al zo lang, met een grote tussenpauze omdat ik er ziek van ben.
Vroeger speelde in unreal Tournament..en daar was niks aan het handje. Gewoon winnen.
Ik speel de laatste tijd ook geregeld op een deathmatch server en het gaat redelijk. Soms zijn er gasten waarvan ik echt serieus twijfel heb of die geen cheats gebruiken. Het is bij hun echt een kwestie van see me and you are dead.
Toen ik vroeger Medal of Honor Allied Assault en later Call of Duty speelde was ik naar eigen zeggen erg goed en won ik met grote regelmaat deathmatches maar met Counter Strike Source ligt dat heel anders.
Misschien wordt ik wel te oud en is mijn reactievermogen te gaar ( ben ook al 30
)
Toen ik vroeger Medal of Honor Allied Assault en later Call of Duty speelde was ik naar eigen zeggen erg goed en won ik met grote regelmaat deathmatches maar met Counter Strike Source ligt dat heel anders.
Misschien wordt ik wel te oud en is mijn reactievermogen te gaar ( ben ook al 30
Idd..see me and i'm dead...en gebeurt vaak bij de hoeken, of net achter muren..het kan niet anders of die weten dat er je aan komt. Sterker nog..soms zie ik mijn tegenstander, en voordat hij schiet, of uberhaubt zijn wapen wisselt, bv van mes naar geweer, ben ik al dood, dat kan dus gewoonweg niet...Prutzer80 schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 23:45:
Ik speel de laatste tijd ook geregeld op een deathmatch server en het gaat redelijk. Soms zijn er gasten waarvan ik echt serieus twijfel heb of die geen cheats gebruiken. Het is bij hun echt een kwestie van see me and you are dead.
Misschien wordt ik wel te oud en is mijn reactievermogen te gaar ( ben ook al 30)
Ik ben 40, en mijn reactie vermogen is nog prima hoor..maar hoe je het ook went of keert...tegen een hack kan je nooit, maar dan nooit tegen op.
30, dat wil toch niets zeggen... 
CSS en CoD/MoH is wel heel iets anders, is het geen kwestie van gewenning?
Ben het wel eens met Pilatus trouwens, rustig mikken en kogel voor kogel afvuren, is veel effectiever dan sproeien.
Ik ben zelf ook vaker uitgemaakt voor cheater, als je echt goed gaat denken mensen dat al snel. Ik heb ook potjes dat ik goed ga (30/1 is geen uitzondering, toevallig nog een screentje van gevonden laatst
), sommige potjes gaat het wat minder en heb dan ook weleens een negatieve kd. Ik gebruik veel de desert eagle (je wilt niet weten hoe makkelijk en vaak ik hier headshots mee maak) icm de m4a1, briljante guns die 2.
Maar ik geloof je wel wat betreft die ondetecteerbare hacks allemaal. Beetje jammer dat dit kan, die mensen verzieken de servers zo. Toen ik vroeger nog actief speelde waren die gastjes zo gebanned, maargoed dat waren dan ook meestal overduidelijke gevallen en ik was admin dus dan is het zo geregeld..
Bestaat die ene plugin trouwens nog met dat vette menuutje, mensen voor straf in de fik steken enzo vanuit het admin panel? Weet niet meer hoe die heet.. *schaam*
CSS en CoD/MoH is wel heel iets anders, is het geen kwestie van gewenning?
Ben het wel eens met Pilatus trouwens, rustig mikken en kogel voor kogel afvuren, is veel effectiever dan sproeien.
Ik ben zelf ook vaker uitgemaakt voor cheater, als je echt goed gaat denken mensen dat al snel. Ik heb ook potjes dat ik goed ga (30/1 is geen uitzondering, toevallig nog een screentje van gevonden laatst
Maar ik geloof je wel wat betreft die ondetecteerbare hacks allemaal. Beetje jammer dat dit kan, die mensen verzieken de servers zo. Toen ik vroeger nog actief speelde waren die gastjes zo gebanned, maargoed dat waren dan ook meestal overduidelijke gevallen en ik was admin dus dan is het zo geregeld..
Bestaat die ene plugin trouwens nog met dat vette menuutje, mensen voor straf in de fik steken enzo vanuit het admin panel? Weet niet meer hoe die heet.. *schaam*
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Ja die bestaat nog..als je een teamkiller bent..of vriendly fire aanstaat..dan kan dat..of scheef laten lopen..of bevriezen, of laten ontploffen, jaa dat ziet er nog leuk uit :-)
Yeah, er komt een nieuwe update aan : http://store.steampowered.com/app/260/
Dit is voorlopig de bètaversie van de update
Dit is voorlopig de bètaversie van de update
Features new to the beta■144 achievements added
■New lifetime player stats and summary screens
■New match player stats and summary screens
■New end of round display with MVP and interesting fact about a player
■Updated scoreboard with new icons, visual style, MVP stars, and avatar pictures
■New cinematic death camera
■New domination and revenge system
■Added avatar icons to voice chat, scoreboard, and end of round display
■Incorporated many source engine updates
Voor een update hoeft toch geen apart topic te komen
Ook verzand dat topic in offtopic gebral...

Ook verzand dat topic in offtopic gebral...
Wilde die bèta ook nog wel doen, maar alle slots zijn al lang weer weg natuurlijk.
Verwijderd
ik ben ook te laatTower410 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 14:25:
Wilde die bèta ook nog wel doen, maar alle slots zijn al lang weer weg natuurlijk.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2010 03:03 ]
gisteren om 10 uur waren ze al weg 
Er zijn genoeg youtube filmpjes te vinden over deze game
Er zijn genoeg youtube filmpjes te vinden over deze game
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dat hoort gewoon in dit topic hoor Frits.
Waarom zitten CSS gamers te zeuren dat ze geen bunnyhop kunnen maken ?
Weet je hoe fijn dat is, dat gespring is zwaar irritant dus dat hebben ze mooi opgelost.
Daarnaast is het leuk om achievements te halen zoals DoD,L4D,L4D2,TF2 dus ze liepen nog achter.
Daarnaast is er weinig veranderd in de gameplay behalve dat gespring
En toch gaan ze allemaal op het steam forum zeggen.
Ik stop met CSS
Cry cry
ZE moeten eens begrijpen dat Valve de game heeft gemaakt en niet de gamers
De gamers geven alleen maar suggesties en tips en de ontwikkelaars proberen het the fixen
Weet je hoe fijn dat is, dat gespring is zwaar irritant dus dat hebben ze mooi opgelost.
Daarnaast is het leuk om achievements te halen zoals DoD,L4D,L4D2,TF2 dus ze liepen nog achter.
Daarnaast is er weinig veranderd in de gameplay behalve dat gespring
En toch gaan ze allemaal op het steam forum zeggen.
Ik stop met CSS
ZE moeten eens begrijpen dat Valve de game heeft gemaakt en niet de gamers
De gamers geven alleen maar suggesties en tips en de ontwikkelaars proberen het the fixen
Je kan wel bunnyhoppen hoor.. maar niet in de traditionele manier. met hellingen, boosts, nades etc lukt het ook.
ik heb het dan ook over de traditionele manier 
de nieuwe manier is het zelfde als in Team fortress 2
Verwijderd
Je kan niet bunnyhoppen in tf2, is eruit gepatched ivm balance.Pykow schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 17:06:
ik heb het dan ook over de traditionele manier
Je aimt dus niet perfect of hebt toch een lag-variant. Simpeler antwoord ga je niet krijgen. Ik ben zelf nooit een Tarzan geweest in Cs of CSS, maar omdat ik Steam had geinstalleerd op m'n net nieuwe pc'tje had ik source meteen even geinstalleerd en geprobeerd.dynax schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 21:57:
Ik heb ook het probleem dat ik weinig raak, zelfs van dichbij schiet ik een magazijn leeg en hij gaat niet neer., ook niet op headshots. Maar schiet mijn tegenstander 1 x dan ben ik gelijk dood.
1 potje gespeeld, was een aimmap zonder textures, je kent ze wel. Gek genoeg meteen het gehele potje gedomineerd en voor hacker uitgemaakt: fan-tastisch!
M'n nieuwe G9 (niet de G9X) lasermuis beviel me prima
Gewoon standaard config, standaard resolutie, alleen zeer kleine crosshair. Geluk? Vast wel, kan haast niet anders... Maar 1e eindigen in je eerste potje in ruim een jaar met een score van 52-23 ofzo is toch leuk
Wat ik dus bedoel te zeggen: het moet haast wel aan je aim liggen en anders aan lag... Probeer eens een filmpje vast te leggen, dan kunnen we eens kijken waar je probleem op lijkt?
PS: Beta laat leuke dingen zien! Toch maar weer eens een keertje proberen... Klinkt ineens een heel stuk toffer weer! Is er nog een grote online community op het moment? Heb laatst wel een potje gespeeld maar niet echt op servers/aantal spelers gelet...
http://store.steampowered.com/stats/Brutal1ty schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 08:42:
[...]
PS: Beta laat leuke dingen zien! Toch maar weer eens een keertje proberen... Klinkt ineens een heel stuk toffer weer! Is er nog een grote online community op het moment? Heb laatst wel een potje gespeeld maar niet echt op servers/aantal spelers gelet...
Meer dan genoeg dus, heb wel dagen gezien waar er 85000 mensen online zijn en peak vlakbij de 100000 was.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Online gezet voor de mensen die de beta hebben
[ Voor 43% gewijzigd door Workaholic op 13-05-2010 14:40 ]
En hij is er dan:
De update voor CS: S
En hij is zwaar in de aanbieding op steam, nu voor 6,80! Het updaten gaan enorm traag
De update voor CS: S
Time remaining : more then 1 yearSh4wn schreef op woensdag 23 juni 2010 @ 21:12:
En hij is er dan:
De update voor CS: SEn hij is zwaar in de aanbieding op steam, nu voor 6,80! Het updaten gaan enorm traag

Al wel 16 bytes binnen, dat scheelt!..
maargoed, heb het al jaren niet meer gespeeld ( sinds 1.4 ofzo ), dus echt veel haast heb ik niet
Heb serieus nog vanmiddag gespeeld en de beta page gecheckt! Jippy kay yee!
Daar gaan mn tentamens. Servers zijn alleen helemaal busy, achja.
Daar gaan mn tentamens. Servers zijn alleen helemaal busy, achja.
Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same
Verwijderd
Ik weet niet of dat jou ook opvalt, maar je verhaal klinkt me bekend in de oren. Ik heb Cs source ook zo'n 5 jaar geleden gekocht, toen heb ik het een jaar of 2 misschien gespeeld en ineens een jaar lang niet. Nu weer een half jaar bezig en vanaf het begin af aan had ik al het gevoel dat ik er beter in ben geworden.Brutal1ty schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 08:42:
[...]
1 potje gespeeld, was een aimmap zonder textures, je kent ze wel. Gek genoeg meteen het gehele potje gedomineerd en voor hacker uitgemaakt: fan-tastisch!![]()
![]()
M'n nieuwe G9 (niet de G9X) lasermuis beviel me prima![]()
Weetje wat relaxt is met aimen, een sok met een duim gat en 4 vinger gat maken en die om je muishand heen doen. Pak wel een dunne sok, want als je de wijsvinger tm de pink te hard bij elkaar klemt met een sek dan gaat dat pijn doen na verloop..
Vooral het punt onder je duim en het uiterste van je handpalm willen nogal eens stroef bewegen over de tafel met aimen, wat je dan gaat doen als je een heel klein stukje moet bewegen, je drukt je handpalm tegen de het tafelblad en werkt het precieze aimen af door de muis met je duim en pink heel zacht van je af te duwen of naar je toe te trekken. Ik merk dat ik een heel eind sneller ben geworden met css.
Killcams, MVP's, achievements...
Wtf Valve, wat doe je met mijn spel?
Wtf Valve, wat doe je met mijn spel?

I don't want no cake, I want me some pie!
De laatste css update is niet vlekkeloos verlopen.
Toch maar ff wachten tot ze de mods hebben gemaakt.
zombie mod wil al helemaal niet. minigame wel.
Toch maar ff wachten tot ze de mods hebben gemaakt.
zombie mod wil al helemaal niet. minigame wel.
Hopelijk wil vanavond CSS updaten, gister de hele dag in de wachtrij gestaan en elke keer als je op resume drukt download hij 1-5MB en kapt er dan weer mee... Eve-online ook al down. saaie dag
Het is erg mooi weer hoor buitenMelodic Metal schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 14:56:
Hopelijk wil vanavond CSS updaten, gister de hele dag in de wachtrij gestaan en elke keer als je op resume drukt download hij 1-5MB en kapt er dan weer mee... Eve-online ook al down. saaie dag
is dit de update van CS:S naar die nieuwe ''beta''waar je je toen voor moest aanmelden om te testen,en dus nu de finale update ervan is gekomen?!
Volgens mij wel. Je hebt nu in ieder geval achievements en verder is er nogal veel veranderd.Slammed_a4 schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 21:39:
is dit de update van CS:S naar die nieuwe ''beta''waar je je toen voor moest aanmelden om te testen,en dus nu de finale update ervan is gekomen?!
Wat is er allemaal veranderd buiten de achievement, killcams, etc?
Vroeger is een keer mijn account gebanned (onterecht), al mijn spellen door de plee..
Maar voor €6,80 is het wellicht een poging waard... alleen ben ik een beetje bang dat ze het verkloten door hun 'verbeteringen'...
Vroeger is een keer mijn account gebanned (onterecht), al mijn spellen door de plee..
Maar voor €6,80 is het wellicht een poging waard... alleen ben ik een beetje bang dat ze het verkloten door hun 'verbeteringen'...
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
ik vind bc2 totaal niets en ben echt aan het overwegen om terug steam/CS:S te installeren,zijn er nu,ondanks de nieuwe update nog veel mensen die het spel spelen/veel servers?
Er zijn nog ontzettend veel spelers en servers, daar hoef je echt geen zorgen over te maken de komende jaren.
In het spel zelf klagen allemaal mensen over de update wat ik persoonlijk echt onzin vind, tis nog precies hetzelfde spel met wat awesome achievements en beter scoreboard en betere steam community integratie.
In het spel zelf klagen allemaal mensen over de update wat ik persoonlijk echt onzin vind, tis nog precies hetzelfde spel met wat awesome achievements en beter scoreboard en betere steam community integratie.
Ik vind 't geen verbetering.. wat zijn de echte voordelen van deze grote update? Volgens mij kijk ik ergens overheen..
AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB
Ticrate van 100 is nu naar 66. Dus alle servers hebben nu dezelfde gameplay ervaring. De server admins hebben hiermee weer het voordeel dat de colo servers minder zwaar belast worden ipv met 100tic.
Verder kan de nieuwe CSS versie ook op de mac worden gespeeld.
Verder nog wat inhoudelijke zaken / toevoegingen.. een compleet overzicht + FAQ hier
Verder kan de nieuwe CSS versie ook op de mac worden gespeeld.
Verder nog wat inhoudelijke zaken / toevoegingen.. een compleet overzicht + FAQ hier
[ Voor 8% gewijzigd door Workaholic op 25-06-2010 11:14 ]
I.p.v. een ragdoll death van players heb ik sinds de update een scripted death animatie waarbij de gedode speler langzaam op zijn buik gaat liggen en zijn handen op z'n hoofd doet.
I don't want no cake, I want me some pie!
Dat is als het goed is op te lossen met een console command. Die animatie was erin gezet voor landen met strenge 'geweld in videogames' wetgeving, zoals Duitsland. Als je even wat rondzoekt kun je denk ik de commands wel vinden.FlotterPower schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 11:55:
I.p.v. een ragdoll death van players heb ik sinds de update een scripted death animatie waarbij de gedode speler langzaam op zijn buik gaat liggen en zijn handen op z'n hoofd doet.
Eindelijk is CS Source uit voor de mac, heb gisteren al eventjes geschoten en oude tijden herleeft.
Nadeel van gamen op de mac is de muis,.. de magic mouse is gewoon geen game muis.
Meerdere Mac gebruikers hier die csen ?
Nadeel van gamen op de mac is de muis,.. de magic mouse is gewoon geen game muis.
Meerdere Mac gebruikers hier die csen ?
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Hoe zit het dan met de aangepaste belichting (geen idee wat, maar het is anders), de lag, het onoverzichtelijke scorebord, veranderde hitboxes en wellicht andere dingen? Als je nog actief css speelde voor de update, is de kans groot dat je de update kut vindt.Sh4wn schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 22:31:
Er zijn nog ontzettend veel spelers en servers, daar hoef je echt geen zorgen over te maken de komende jaren.
Uiteraard is dit persoonlijk, dus jij kan het onzin vinden dat mensen klagen, maar dat andere mensen (waaronder ik) klagen over de update is wel te begrijpen neem ik aan
hoi
De update bevat duidelijk ook nog wat bugs. Onze publics draaien nu twee dagen met de nieuwe update en ik moet ze regelmatig herstarten )(2x per dag) omdat er door de engine vage lag spikes ontstaan.
Kan zijn dat de nieuwe sourcemod & metamod & hlstats plugins hiervan de oorzaak zijn.. helaas nog weinig van te vinden op het internet ;(*
Kan zijn dat de nieuwe sourcemod & metamod & hlstats plugins hiervan de oorzaak zijn.. helaas nog weinig van te vinden op het internet ;(*
Hmm, 2 weken niet gespeeld ofzo. Vanmiddag ook maar eens updaten dan, wist om eerlijk te zijn van niks
. Hoop dat ik het wat vind.........

Hallo
Ik heb 'm net bij de summer sale van Steam gekocht. Snap nog weinig van het server systeem, want ik zie 'n aantal maps op alfabet, maar als ik doorklik kom ik bij 1 server uit, terwijl ik toch verwachtte dat er wel meer dan 1 server die map aanbood. Ook de shortkeys zijn nog weinig duidelijk
Ergens een starterguide beschikbaar?
En, nog iets: als CS 1.6 in de sale gaat, aanrader, of blijf gewoon bij CSS?
Waarom krijg ik CSS sinds de update niet meer opgestart? Dacht dat het gewoon tijdelijk was vanwege de drukte, maar het duurt nu wel erg lang. Krijg eerst een schermpje dat hij de bestanden valideert, en vervolgens krijg ik de melding dat de servers te druk bezig zijn om mijn CSS op te kunnen starten 
Heb Steam al gerestart, en clientregistry.blob verwijdert. Helpt niets.
Heb Steam al gerestart, en clientregistry.blob verwijdert. Helpt niets.
[ Voor 10% gewijzigd door Tower410 op 25-06-2010 14:40 ]
Haal links onderin de server browser het vinkje weg bij "Map List" of iets dergelijks. Tevens zou ik aanraden om bij CS:S te blijven. Als je na CS:S terug naar CS 1.6 gaat is het afzien. Afschuwelijke graphics, heel ander systeem om te schieten en het voelt gewoon oud en outdated aan. Dit is echter mijn mening, er zijn er zat die zweren bij CS 1.6 en weigeren om ooit CS:S aan te raken, dus tegenstanders zul je nog wel vindenRetroTycoon schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:37:
Ik heb 'm net bij de summer sale van Steam gekocht. Snap nog weinig van het server systeem, want ik zie 'n aantal maps op alfabet, maar als ik doorklik kom ik bij 1 server uit, terwijl ik toch verwachtte dat er wel meer dan 1 server die map aanbood. Ook de shortkeys zijn nog weinig duidelijkErgens een starterguide beschikbaar?
Ik zat er over te denken nu CS:S in de aanbieding is die ook eens aan te schaffen.Propane schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 14:42:
Afschuwelijke graphics, heel ander systeem om te schieten en het voelt gewoon oud en outdated aan.
Ik heb CS 1.6 alleen al, die ik ook niet echt actief speel trouwens, maar ik vroeg me wel eens af wat de verschillen nu precies zijn.
Als je een gameplay video van CS:S bekijkt zie ik namelijk haast geen verschillen. OK, graphics zijn beter, maar daar merk ik niet eens zo heel veel van (nou ja, wel een beetje natuurlijk
Wat bedoel je met "heel ander systeem om te schieten"?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
YES!
Ik ben klaar met downloaden en ga nu spelen! Ik zuig er waarschijnlijk al weer hard in, speel het zelden meer.
Ik ben klaar met downloaden en ga nu spelen! Ik zuig er waarschijnlijk al weer hard in, speel het zelden meer.
Ben echt hartstikke benieuwd. Ga het vanavond zeker proberen
.
Het recoil systeem van wapens is nogal verschillend. Hierdoor zul je anders met je wapens om moeten gaan dan in 1.6. Veel 1.6 spelers zeggen dat het systeem van CS:S zuigt omdat je 2 meter naast kan schieten en een headshot kan krijgen. Ik ervaar dat eerlijk gezegd andersom. In CS:S moet je een beetje fatsoenlijk op het hoofd mikken, in 1.6 heb ik het idee netjes op het hoofd te schieten en raak je geen donder. Als ik daar echter ga sproeien maak ik behoorlijk wat killsCompizfox schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 15:20:
[...]
Wat bedoel je met "heel ander systeem om te schieten"?
Anyway, ik heb zostraks de update eens gespeeld na een tijd geen CS:S te hebben gedaan. Spel is eigenlijk exact hetzelfde, het zijn voornamelijk cosmetische ingrepen. Ik vind er eerlijk gezegd niets mis mee, de gameplay blijft namelijk precies hetzelfde
Hmm, kan geen enkel vergelijkingsplaatje vinden waar ze een screenshot van CS 1.6 en CS:S op dezelfde plek hebben genomen.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Gameplay is verre van hetzelfde:Propane schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 16:17:
[...]
Het recoil systeem van wapens is nogal verschillend. Hierdoor zul je anders met je wapens om moeten gaan dan in 1.6. Veel 1.6 spelers zeggen dat het systeem van CS:S zuigt omdat je 2 meter naast kan schieten en een headshot kan krijgen. Ik ervaar dat eerlijk gezegd andersom. In CS:S moet je een beetje fatsoenlijk op het hoofd mikken, in 1.6 heb ik het idee netjes op het hoofd te schieten en raak je geen donder. Als ik daar echter ga sproeien maak ik behoorlijk wat kills.
Anyway, ik heb zostraks de update eens gespeeld na een tijd geen CS:S te hebben gedaan. Spel is eigenlijk exact hetzelfde, het zijn voornamelijk cosmetische ingrepen. Ik vind er eerlijk gezegd niets mis mee, de gameplay blijft namelijk precies hetzelfde.
- Recoil van de wapens zijn veranderd
- Hitboxes zijn verwijderd
- Servers lopen nog maar op 66 tickrate
- Door objecten schieten doet nu nog minder damage
- De M4a1 is een stuk accurater geworden
- Ragdoll physics zijn er zo goed als uit
- Geluid van een nade klinkt veel doffer en je hoort haast geen impact
- Je hoort slechter voetstappen
- Explosie van het ontploffen van de C4 is nogal klein
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Fanatieke 1.6 spelers zweren bij hun spelletje en stappen niet over naar CS:S.
Het is vooral persoonlijke voorkeur en gewenning. Als je een aantal uur CS:S speelt ben je het gewend.
Het is vooral persoonlijke voorkeur en gewenning. Als je een aantal uur CS:S speelt ben je het gewend.
[ Voor 40% gewijzigd door CoB op 25-06-2010 20:45 ]
Ik zal wel geflamed gaan worden hiervoor, maar ik speel CS:S alleen met bots. Wat me opvalt sinds de update is dat mijn performance drastisch verlaagd is. Ik speelde de laatste tijd vnl. met 40 players en performance was - nogal logisch - niet om naar huis te schrijven in het begin (allemaal spelers bij elkaar) en vaak had ik ook 20 fps of zo, maar het was nog speelbaar. Nu heb ik met precies dezelfde maps en settings een fps van onder de 5. Totaal onspeelbaar dus en ik ren maar een andere kant op dan de bots doen zodat ik tenminste wat kan raken. Ik vraag me af wat opeens mijn CPU zo op de knieen brengt, want zoveel is er niet veranderd op het gezicht. Ook de bot AI is niet beter geworden voor zover ik kan zien. Als dat wel zo is kan ik ze de CPU cycles nog vergeven. Grafisch heb ik weinig vernieuwends gezien, alleen lichtelijk meer HDR effecten.
Scorebord is anders maar went snel zat. Die van Quake ziet er ook ongeveer zo uit en ik Quake heb ik nooit problemen met het scoreboard gehad. Het is gewoon even anders.
Stats aan het einde van de ronde zijn wel geinig. Ik hou wel van random cijfertjes. Geen super feature of zo, maar ach waarom zou je het niet doen.
Scorebord is anders maar went snel zat. Die van Quake ziet er ook ongeveer zo uit en ik Quake heb ik nooit problemen met het scoreboard gehad. Het is gewoon even anders.
Stats aan het einde van de ronde zijn wel geinig. Ik hou wel van random cijfertjes. Geen super feature of zo, maar ach waarom zou je het niet doen.
Ik ga niet flamen, maar heb wel een vraag. Waarom speel je alleen tegen bots ? Tegen echte mensen is toch veel leuker ?Ik zal wel geflamed gaan worden hiervoor, maar ik speel CS:S alleen met bots.
valt tegen
een potje CS:S doe ik toch vooral even snel tussen taken in om een beetje te ontspannen. Met bots ram je gewoon zelf een 'server' aan op de map waar je zin in hebt. Tevens hoef je geen gezeur aan te horen over lag, cheaters en narcisten. Jammer dat de bot AI vrij triest is, dat is dan wel weer een nadeel.
Chat en voice uitzetten, klaartwiFight schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 22:59:
valt tegeneen potje CS:S doe ik toch vooral even snel tussen taken in om een beetje te ontspannen. Met bots ram je gewoon zelf een 'server' aan op de map waar je zin in hebt. Tevens hoef je geen gezeur aan te horen over lag, cheaters en narcisten. Jammer dat de bot AI vrij triest is, dat is dan wel weer een nadeel.
Dat en een deathmatch server zoeken. Gewoon direct spawnen als je dood gaat. Lekker een beetje 10 min knallen zonder te moeten wachten. Lijkt mij leuker dan bots en speelt lekker snel.Propane schreef op vrijdag 25 juni 2010 @ 23:06:
[...]
Chat en voice uitzetten, klaar. Nooit meer gezeik om je ingame over op te winden
.
Ik kan het nergens vinden, dus daarom hier: waaraan herken ik dat iemand géén teamlid is? Zo ga ik namelijk nu wel vaak dood omdat ik ze verward, maar ook tm zomaar neerschiet
Let op:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.