Als je die spellen op high kan spelen zie ik geen enkele reden waarom je CS:S niet op high kan doen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:02:
kan ik dit spel op hoogste graphics runnen met een 2.4ghz AMD?
Was eerste een 3.2Ghz maar sinds mijn nieuwe mobo moet ie weer overgeklokt worden..
Heb daar iig geen zin in nu, dus vandaar de vraag.
mijn GPU is een 9600GT 1100mhz. best hoog overgelockt dus, deze kaart speelt met gemakt GTA IV op hoogste graphics en spellen zoals Crisis op high. (hoewel dit ook met de 3.2ghz was)
Aztec! Funk! Mink!...... Funkster jij speelt alleen nog maar andere spelletjes joh 
Ik vond Aztec in 1.x wel fijner trouwens, beetje lichter
Ik vond Aztec in 1.x wel fijner trouwens, beetje lichter
Of je probeert Qtracker, supercompleet en lekker snelTheZeroorez schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:04:
[...]
offtopic:
HLSW is daar een soort van opvolger/alternatief voor
Gamen op een laptop is best ok .... echt
M'n Phenom II 940 + 4GB + GTX260 trok hem niet helemaal op 1680 x 1050 met 8x CSAA, in drukke scenes en met smokes had ie tocj behoorlijk moeite (framedrops). Dus ook al is het een DX9 game, hij laat zich niet kisten door de nieuwste hardware als je alles op max wilt zetten.Brian schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 11:32:
[...]
CS: Source is slechts 5 jaar oud dus ik betwijfel of je alles op de hoogste settings kan draaien![]()
ja, dat was sarcasme
vreemd, ik kon cs:s op m'n oude pc gewoon vlekkeloos spelen op ~150fpschimo schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:51:
[...]
M'n Phenom II 940 + 4GB + GTX260 trok hem niet helemaal op 1680 x 1050 met 8x CSAA, in drukke scenes en met smokes had ie tocj behoorlijk moeite (framedrops). Dus ook al is het een DX9 game, hij laat zich niet kisten door de nieuwste hardware als je alles op max wilt zetten.
8800gts (320mb)
q6600 stock
2GB @ 800mhz
en mijn resolutie was nog wel 1920x1200
en als je moeite hebt met css kan je hem ook in dx7 of dx8 forcen.
[ Voor 5% gewijzigd door Horizons op 09-10-2009 13:15 ]
Wel zo'n dikke 10k+ denk ik, dus het zal weinig uitmaken qua actieve community.
Vsync uit neem ik aan?Abbadon321 schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 13:13:
[...]
vreemd, ik kon cs:s op m'n oude pc gewoon vlekkeloos spelen op ~150fps
[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 10-10-2009 07:29 ]
Lijkt me wel, tenzij hij een monitor van 150Hz heeft
CSS is dan ook een game die sterk op de CPU leunt, draait hier 24x AA icm 4 ghz 5300 en 4850. Bij flashes idd soms drops maar verder gaat goed.chimo schreef op vrijdag 09 oktober 2009 @ 09:51:
[...]
M'n Phenom II 940 + 4GB + GTX260 trok hem niet helemaal op 1680 x 1050 met 8x CSAA, in drukke scenes en met smokes had ie tocj behoorlijk moeite (framedrops). Dus ook al is het een DX9 game, hij laat zich niet kisten door de nieuwste hardware als je alles op max wilt zetten.
24x AA? Hoe krijg je dat voor mekaar? Ik kan tot 16x QCSAA gaan.Omnyakom1 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 11:54:
[...]
CSS is dan ook een game die sterk op de CPU leunt, draait hier 24x AA icm 4 ghz 5300 en 4850. Bij flashes idd soms drops maar verder gaat goed.
chimo schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:48:
[...]
24x AA? Hoe krijg je dat voor mekaar? Ik kan tot 16x QCSAA gaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Omnyakom1 op 10-10-2009 22:23 ]
Ik speel vaak GG, maar hoe kom ik op kratten en hoge blokken? Zoals in Mario vs. Wario?
Ik weet dat je moet bukken en springen, maar hoe werkt het precies?
Ik weet dat je moet bukken en springen, maar hoe werkt het precies?
als je springt op ctrl (default) drukken (je trekt je benen in) en dan zou je er op moeten komen...
Eerst springen, dan bukken en als je dat snel genoeg doet, dan sping je op kratten..
Overigens kan je niet op alle kratten springen..
Kan ik iemand nog blij maken met een CS 1.6 code incl. nog wat andere HL1 games?
Heb er 1 gratis gekregen, maar heb alle spellen al. Weg.
Heb er 1 gratis gekregen, maar heb alle spellen al. Weg.
[ Voor 4% gewijzigd door Pinjataaa op 29-10-2009 22:37 ]
Ik doe het altijd andersom anders kom ik er niet op.Wreckage1980 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 09:26:
Eerst springen, dan bukken en als je dat snel genoeg doet, dan sping je op kratten..
Dus eerst bukken en dan springen maar dat wel heel snel achter elkaar.
Ik kom hoger door eerst te bukken dan te springen ipv andersom. Raar maar waar.
[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 29-10-2009 22:36 ]
Is inmiddels al gelukt. Mijn vriend wilt ook graag CSS, maar hij wilt graag alleen de key online bestellen.
Weet iemand misschien waar dit goedkoop kan? G2Play is duurder dan bij GCShop, dus dan is dat de beste optie?
Weet iemand misschien waar dit goedkoop kan? G2Play is duurder dan bij GCShop, dus dan is dat de beste optie?
Enkele foto's van een partij CS 1.6 waar ze enkele half naakte dames tussen de gamers lieten dansen. Vermoedelijk zullen die mannen wel goed omgekocht zijn, die zijn daarvoor iets TE gefocused:
NSFW: http://englishrussia.com/?p=5750
NSFW: http://englishrussia.com/?p=5750
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Prachtig haha. Dat zijn nog eens echte gamers, zich niet af laten lijden 
btw, speelt er hier iemand CSS met 2 beeldschermen?
btw, speelt er hier iemand CSS met 2 beeldschermen?
Als je het niet kan, laat het dan!
Geniaal, vind inderdaad wel dat ze nog veels te veel naar hun pc kijken, moet dan wel een HEEL belangrijke match zijn 
@ hierboven, Nee, want dan zit je crosshair precies tussen je schermen in en dat is niet heel erg handig
@ hierboven, Nee, want dan zit je crosshair precies tussen je schermen in en dat is niet heel erg handig
OMG, ik zou gek worden! Ik zou wel weten waar ik mijn "Deagle" op zal richten!
Tja, ik speel voornamelijk surf.. Dus schiet niet echt veel 
Maar het is met windows 7 ook niet te doen omdat je je 2 beeldschermen niet op SPAN kan zetten.
Dit is eruit sinds vista -_- erg slim...
Maar het is met windows 7 ook niet te doen omdat je je 2 beeldschermen niet op SPAN kan zetten.
Dit is eruit sinds vista -_- erg slim...
ik zit eraan te denken om zelf een counterstrike source servertje te hosten thuis, ik vraag me af of ik dat met de volgende hardware en internetlijn kan doen
hardware:
amd ahtlon 64 4000+
1 gig ram
8600gt
Mijn downloadsnelheid is 50mbit en upload is 5mbit
Ook wil ik zelf nog op deze server spelen, server moet 100tick draaien.
hardware:
amd ahtlon 64 4000+
1 gig ram
8600gt
Qua bandwidth zit je vooral aan je uploadlimiet. Je zult er dus op moeten letten dat je p2p niet draait op je thuisnetwerk, anders snoept die wat van je server weg. Videokaart heeft voor een server verder weinig functie dus die voldoet prima. Processor lijkt mij snel zat. Misschien zou 2gb ram geen kwaad doen.gotfurrr schreef op donderdag 05 november 2009 @ 16:00:
ik zit eraan te denken om zelf een counterstrike source servertje te hosten thuis, ik vraag me af of ik dat met de volgende hardware en internetlijn kan doen
hardware:
amd ahtlon 64 4000+
1 gig ram
8600gt
Ik zou zeggen: gewoon installeren, en kijken hoe het draait
Wordt CS:S nog veel gespeeld?
Ik heb een laptop gekocht die te licht is qua videokaart voor de spellen die ik normaal speel (TF2 en zo), maar volgens bepaalde reviews moet CS:S wel snel genoeg draaien. Aangezien ik wel een shooter op mijn laptop kan waarderen lijk me dat dus een goede optie
Maar wat voor soort spelers tref je aan? Vooral cheaters omdat Valve weinig updates meer verzorgt voor CS:S, of is het gewoon net zo leuk om te spelen als toen het net uitkwam?
* Gizz speelde vroeger CS 1.6, maar dat hoef je ook niet meer serieus online te proberen.
Ik heb een laptop gekocht die te licht is qua videokaart voor de spellen die ik normaal speel (TF2 en zo), maar volgens bepaalde reviews moet CS:S wel snel genoeg draaien. Aangezien ik wel een shooter op mijn laptop kan waarderen lijk me dat dus een goede optie
Maar wat voor soort spelers tref je aan? Vooral cheaters omdat Valve weinig updates meer verzorgt voor CS:S, of is het gewoon net zo leuk om te spelen als toen het net uitkwam?
* Gizz speelde vroeger CS 1.6, maar dat hoef je ook niet meer serieus online te proberen.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ik speel zelf (bijna alleen) op de servers van UKCS. Op CS:S hebben ze 4 servers draaien, waarvan de eerste een megaserver is (62 man). Er zijn bijna altijd wel admins aanwezig dus als er problemen zijn, die sowieso vrij weinig voorkomen, is het snel genoeg opgelost. Cheaters heb ik zelf vrij weinig last van gehad gezien ik altijd op goed gemodereerde servers kom.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Ik speel nog steeds diehard (wel ietsjes minder dan normaal)Gizz schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:05:
De servers staan in de startpost
Op de servers waar ik speel worden de cheaters snel gebanned, we hebben daar ook een mooi systeem voor. Mocht er geen admin aanwezig zijn, dan wel op xfire / steamfriends oidMaar wat voor soort spelers tref je aan? Vooral cheaters omdat Valve weinig updates meer verzorgt voor CS:S, of is het gewoon net zo leuk om te spelen als toen het net uitkwam?
[ Voor 30% gewijzigd door Outerspace op 06-11-2009 20:05 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
CSS is nog altijd een van de meest gespeelde games.. zeker van het FPS type.
en als je gaat kijken hoe oud het spel is, dan is css Koning van de FPS games denk ik.
Btw, Outerspace, ken ik jou ergens van?
en als je gaat kijken hoe oud het spel is, dan is css Koning van de FPS games denk ik.
Btw, Outerspace, ken ik jou ergens van?
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Ik speelde ook al best lang CS, lange tijdj gestopt maar sinds een half jaartje ongeveer CS:S gekocht.
Moet wel weer wennen en een goede muis kopen, want zo een standaard Logitech optical ding voldoet echt niet.
Ben bijna altijd te vinden op de server van illuminati.
Moet wel weer wennen en een goede muis kopen, want zo een standaard Logitech optical ding voldoet echt niet.
Ben bijna altijd te vinden op de server van illuminati.
CSS is zeker nog actief, is het zeker waard om te kopen!
en anders CoD4.. welke voor mij minder zwaar is dan TF2 op m'n notebook...
in TF2 heb ik 30/40FPS in drukke stukjes en in CoD4 heb ik bijna standaard 180/220FPS in elke map (dan wel op low en r_drawdecals op 0 maar dat doe ik expres omdat je dan meer zicht heb, gras en andere decals renderd hij dan niet).
Notebook specs:
-GTX260M 1GB
-2,0 C2D @ 2,4 door high preformance modus
-4GB ram @ 800mhz
en anders CoD4.. welke voor mij minder zwaar is dan TF2 op m'n notebook...
in TF2 heb ik 30/40FPS in drukke stukjes en in CoD4 heb ik bijna standaard 180/220FPS in elke map (dan wel op low en r_drawdecals op 0 maar dat doe ik expres omdat je dan meer zicht heb, gras en andere decals renderd hij dan niet).
Notebook specs:
-GTX260M 1GB
-2,0 C2D @ 2,4 door high preformance modus
-4GB ram @ 800mhz
Verwijderd
Dit is niet de bedoeling op GoT
Erg leuk spel! Nu ik een andere muis heb (instelbare dpi van 400 tot 3200 met 2 knopjes) ga ik een stuk minder vaak dood. Omdraaien is nog nooit zo makkelijk geweest haha
Erg leuk spel! Nu ik een andere muis heb (instelbare dpi van 400 tot 3200 met 2 knopjes) ga ik een stuk minder vaak dood. Omdraaien is nog nooit zo makkelijk geweest haha
[ Voor 27% gewijzigd door Fuelke op 09-11-2009 10:42 ]
Ja en genoeg cheaters.Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:38:
CS:S moet je niet kopen, gewoon downloaden. Er zijn zat anti-steam servers. (Ik heb het tijdje terug gedownload, speel op goede stabiele servers, met zat spelers).
Anti steam servers? Zijn die dan tegen steam, willen ze dat steam weg moet? Bedoel je niet non steam?Verwijderd schreef op zondag 08 november 2009 @ 16:38:
CS:S moet je niet kopen, gewoon downloaden. Er zijn zat anti-steam servers. (Ik heb het tijdje terug gedownload, speel op goede stabiele servers, met zat spelers).
Anyway, je moet CS:S gewoon kopen, het kost niet veel en dan kun je goed spelen met VAC en veel servers. Het spel word nogsteeds zat gespeeld?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Het spel word nog enorm veel gespeeld inderdaad.
Zomaar even in de server list kijken (zonder filters) en hij geeft al heel snel meet dan 8.000 servers aan.
Er zijn ook verschillende stijlen zoals De (Defuse), aim (aimen), surf (surfen), dr (Deathrun), slide (Slideraces) en nog meer...
Surf vind ik heel leuk.. Zoek maar eens op op Youtube
Zomaar even in de server list kijken (zonder filters) en hij geeft al heel snel meet dan 8.000 servers aan.
Er zijn ook verschillende stijlen zoals De (Defuse), aim (aimen), surf (surfen), dr (Deathrun), slide (Slideraces) en nog meer...
Surf vind ik heel leuk.. Zoek maar eens op op Youtube
Ik ben met 4 vrienden wel weer 1.6 gaan spelen. Heb Source een tijdje geprobeerd, maar ben het echte "cs gevoel" daar kwijt. We spelen niet meer echt serieus met ladders enzo zoals vroeger, maar gewoon pcwtjes voor de fun, hoewel het er soms nog best serieus aan toe gaat.Gizz schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:05:
PSN: Mondaatje
Ik wil een server gaan hosten. Maar niet 24/7, Wat kan ik dan het beste doen ? Via een pc die ik niet gebruik die hier gewoon als download server staat hosten of gewoon eentje huren ?
Hebben jullie ook dat je soms wel en soms niet je gebruikersnaam moet invullen bij Steam? Echt super irritant. Ik wil dat de gebruikersnaam blijft staan en alleen het wachtwoord intypen elke keer.
Ook irritant dat je je inlognaam niet kan veranderen, nou moet ik elke keer een oud niet bestaand email adres intypen, dat was toen mijn account email inlog en sinds de overgang naar Steam is het zo gebleven maar ik heb liever gewoon m'n nick.
Ook irritant dat je je inlognaam niet kan veranderen, nou moet ik elke keer een oud niet bestaand email adres intypen, dat was toen mijn account email inlog en sinds de overgang naar Steam is het zo gebleven maar ik heb liever gewoon m'n nick.

[ Voor 11% gewijzigd door chim0 op 16-11-2009 13:05 ]
Verwijderd
hoezo niet serieus online proberen?Gizz schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 17:05:
1.6 word nog steeds veel gespeeld hoor...
en source ook trouwens
Verwijderd
dat kan je allemaal instellen, ook dat je je wachtwoord niet in hoeft te vullen!chim0 schreef op maandag 16 november 2009 @ 13:04:
Hebben jullie ook dat je soms wel en soms niet je gebruikersnaam moet invullen bij Steam? Echt super irritant. Ik wil dat de gebruikersnaam blijft staan en alleen het wachtwoord intypen elke keer.
Staat als je steam opstart een hokje die je kan aanvinken
CS 1.6 wordt niet meer bijgehouden, dus qua cheats is het zo lek als een mandje. Natuurlijk kun je het wel online spelen, maar zodra je niet op een server zit met serieuze admins die de boel constant in de gaten houden levert 1.6 (voor mij in ieder geval) vooral frustratie op.Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:25:
[...]
hoezo niet serieus online proberen?
1.6 word nog steeds veel gespeeld hoor...
Ik speel het wel nog met leerlingen op school in een LAN. Iedereen met dezelfde installatie, op dezelfde pc's. Eerlijker krijg je het niet
[ Voor 12% gewijzigd door Gizz op 03-12-2009 23:31 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ik wil juist wel m'n wachtwoord invullen, alleen m'n accountnaam niet. Vroeger onthield ie hem maar volgens mij sinds een update niet meer.Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:26:
[...]
dat kan je allemaal instellen, ook dat je je wachtwoord niet in hoeft te vullen!
Staat als je steam opstart een hokje die je kan aanvinken
Onder Settings > Account, heb je onderaan "Don't save account credentials on this computer" maar die staat uitgevinkt dus dan zou je denken dat ie de naam juist wel moet onthouden.
Verwijderd
Arctic Warfare Police, hoewel het een AWSM is natuurlijk maar ze mochten de namen niet gebruiken volgens mij. De Styer Aug heet ook Bullpup enzo...Jimmy_ schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:23:
[...]
AWP = Arctic Warfare Pistol ofzo. Die dikke, groene sniper van rond de $4750 (?). Vrijwel elk geraakt schot is dodelijk. Leuk dat je pas begonnen bent met CSS, goed om newbs te zien. Ik speel het zelf niet meer, ik wacht op de volgende serie.. Helaas blijkt Valve te lam te zijn om deze uit te brengen ofzo =(.
Verwijderd
Of je hebt al heellang niet gespeeld, of je gaat standaard naar de verkeerde server:)Gizz schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:30:
[...]
CS 1.6 wordt niet meer bijgehouden, dus qua cheats is het zo lek als een mandje. Natuurlijk kun je het wel online spelen, maar zodra je niet op een server zit met serieuze admins die de boel constant in de gaten houden levert 1.6 (voor mij in ieder geval) vooral frustratie op.
Ik speel het wel nog met leerlingen op school in een LAN. Iedereen met dezelfde installatie, op dezelfde pc's. Eerlijker krijg je het niet
Speel nog iedere dag 1.6, idd je hebt cheaters, maar die heb je ook nu al op mw2, dus vind je redenatie een beetje raar..
Nee als je inlogt kan je hem ook aaankruisen!:)chim0 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 06:49:
[...]
Ik wil juist wel m'n wachtwoord invullen, alleen m'n accountnaam niet. Vroeger onthield ie hem maar volgens mij sinds een update niet meer.
Onder Settings > Account, heb je onderaan "Don't save account credentials on this computer" maar die staat uitgevinkt dus dan zou je denken dat ie de naam juist wel moet onthouden.
Verwijderd
Ook ik ben het er niet mee eens, cheaters valt reuze mee op 1.6. Ligt er natuurlijk ook aan wat voor servers je zit, maar beetje redelijk servers als MuppetsOnWeed is meestal redelijk cheat-vrij. Ook vind ik 1.6 gewoon vele male beter als source omdat source voor mijn gevoel veel minder om skills draait. 1.6 mik je puur op het hoofd, source maakt het niet zoveel uit. Je raakt het hoofd toch te weinig.Gizz schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:30:
[...]
CS 1.6 wordt niet meer bijgehouden, dus qua cheats is het zo lek als een mandje. Natuurlijk kun je het wel online spelen, maar zodra je niet op een server zit met serieuze admins die de boel constant in de gaten houden levert 1.6 (voor mij in ieder geval) vooral frustratie op.
Heb dus afgelopen tijd source beetje gespeeld, maar ik kan er toch niet zo van genieten als 1.6.
Ja maar dan gaat ie ze toch alsnog niet saven? Er staat "Don't save" die staat nu uitgevinkt en dan nog zijn zowel mijn accountnaam en wachtwoord leeg als ik Steam opstart.Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 17:18:
[...]
Nee als je inlogt kan je hem ook aaankruisen!:)
Verwijderd
hmm, beter kijk je even op het steam forum, en anders mail je even naar hun toe?!chim0 schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:15:
[...]
Ja maar dan gaat ie ze toch alsnog niet saven? Er staat "Don't save" die staat nu uitgevinkt en dan nog zijn zowel mijn accountnaam en wachtwoord leeg als ik Steam opstart.
ken het probleem niet, maar om nu iedere keer je ww in te vullen
Liever lui dan moe hehe
precies,Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:13:
[...]
Ook ik ben het er niet mee eens, cheaters valt reuze mee op 1.6. Ligt er natuurlijk ook aan wat voor servers je zit, maar beetje redelijk servers als MuppetsOnWeed is meestal redelijk cheat-vrij. Ook vind ik 1.6 gewoon vele male beter als source omdat source voor mijn gevoel veel minder om skills draait. 1.6 mik je puur op het hoofd, source maakt het niet zoveel uit. Je raakt het hoofd toch te weinig.
Heb dus afgelopen tijd source beetje gespeeld, maar ik kan er toch niet zo van genieten als 1.6.
en je ziet ook niet goed waar je nu schiet
soms ook best irritant
Wat een rare uitspraak:Verwijderd schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:13:
[...]
Ook vind ik 1.6 gewoon vele male beter als source omdat source voor mijn gevoel veel minder om skills draait. 1.6 mik je puur op het hoofd, source maakt het niet zoveel uit. Je raakt het hoofd toch te weinig.
http://community.clanhost.../hlstats.php?game=cstrike (cs1.6)
http://stats.onlydutch.com/hlstats.php?game=css4 (css)
http://stats.onlydutch.com/hlstats.php?game=css5 (cssdm)
Buiten dat horen dat soort discussies niet in dit topic thuis.
Verwijderd
wat wil je nu met die links zeggen dan?!Hollanda schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:16:
[...]
Wat een rare uitspraak:
ik snap je niet helemaal, en om nou een apart topic voor dat soort geneuzel aan te maken is een beetje nutteloos vind je niet?!
Waarschijnlijk doelt hij op het feit dat zowel bij 1.6 als bij CSS de Headshot:Kill verhouding in de servers tussen de 0.3 en de 0.45 schommelt, waardoor de uitspraak van VraatJ niet juist blijkt te zijn
Verwijderd
dan alsnog is het raar...Tower410 schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 18:31:
Waarschijnlijk doelt hij op het feit dat zowel bij 1.6 als bij CSS de Headshot:Kill verhouding in de servers tussen de 0.3 en de 0.45 schommelt, waardoor de uitspraak van VraatJ niet juist blijkt te zijn
je neemt maar 3 servers, van 1 hoster?
voor zon vergelijking moet je toch meer servers nemen:)
btw, VraatJ bedoeld dat als je op het hoofd bij source schiet (recht erop) dat je de helft van de tijd niet eens raakt..
Hitboxen verschillen gewoon teveel!
Verwijderd
Had ik niet verwacht, maar ik had het dan ook over mijn eigen ervaring zoals ik al zei.Hollanda schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:16:
[...]
Wat een rare uitspraak:
Wat betreft deze discussie: ik denk dat die hier best gevoerd kan worden, aangezien het over zowel Source als 1.6 gaat, en ik moeilijk een mix topic kan maken om even de discussieren wat beter is :o/
1 x cs1.6 server van clanhost en 2 x css tick100 server van mijn clan (toevallig ook gehost bij clanhost maar op eigen apparatuur).
beide spellen hebben hun bugs, cs1.6 is zeker niet perfect, en ook css is niet perfect, wat beiden triest is,
maar om te discussieren wat beter is not done, ik denk dat het meer een persoonlijke voorkeur is, speel je graag cs1.6, dan moet je dat gewoon doen, niet de halve wereld proberen te bekeren
zelf prefereer ik css omdat het er beter uitziet, nieuwer is, en cs1.6 wordt minder en minder gespeeld, (al zijn er nog genoeg spelers) het is toch minder als css...
zelf ben ik verwacht ik eens een deftige shooter in het genre van counter strike, waar er weinig bugs inzitten, en een developer 3 jaar na het uitbrengen van het spel geen overbekende bugs verhelpt.
ze werken niet eens aan een vervangend spel. ik vind het heel spijtig dat de hele counterstrike community voor dood achtergelaten wordt, we moeten ons maar behelpen met plugins en mods..
maar om te discussieren wat beter is not done, ik denk dat het meer een persoonlijke voorkeur is, speel je graag cs1.6, dan moet je dat gewoon doen, niet de halve wereld proberen te bekeren
zelf prefereer ik css omdat het er beter uitziet, nieuwer is, en cs1.6 wordt minder en minder gespeeld, (al zijn er nog genoeg spelers) het is toch minder als css...
zelf ben ik verwacht ik eens een deftige shooter in het genre van counter strike, waar er weinig bugs inzitten, en een developer 3 jaar na het uitbrengen van het spel geen overbekende bugs verhelpt.
ze werken niet eens aan een vervangend spel. ik vind het heel spijtig dat de hele counterstrike community voor dood achtergelaten wordt, we moeten ons maar behelpen met plugins en mods..
Verwijderd
Met het laatste deel ben ik het niet eens..MikeVM schreef op woensdag 09 december 2009 @ 03:39:
beide spellen hebben hun bugs, cs1.6 is zeker niet perfect, en ook css is niet perfect, wat beiden triest is,
Er zijn wel mensen bezig aan een Cs Promod..
Nieuwe versie, niet van valve, maar met de graphics van source en maps van 1.6
Er is al wel een beta versie uit, google maar ff!
Verwijderd
Wie spelen er op welke servers?
Ik probeer de oude 1.6 sfeer terug te vinden, waar men altijd met elkaar aan het praten was (chat / mic).
Elke dag gelachen, en dagenlang achter gezeten.
Bestaan deze gezellige servers nog?
Eventueel denk ik zelf nog een server te huren
EDIT: Wat is er zo moeilijk om 1.6 maps in CSS te draaien?
Ik probeer de oude 1.6 sfeer terug te vinden, waar men altijd met elkaar aan het praten was (chat / mic).
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 10:55 ]
Verwijderd
andere graphics, ander uiterlijk...Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:49:
zoals nuke inferno, zijn totaal anders!
je herkent het niet eens...
Verwijderd
ja dat weet ik. Maar wat is er zo moeilijk op een 1.6 map op source werkend te krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 11:07:
[...]
andere graphics, ander uiterlijk...
zoals nuke inferno, zijn totaal anders!
je herkent het niet eens...
Gewoon converteren in Hammer?
Wat is de extensie van 1.6 maps?
Waar vind ik eigenlijk mods voor CSS?
bijv bij een aantal kills op rij een geluid afspelen, of een kill met een bepaald wapen
Ik ben al goed aan het zoeken, maar misschien hebben jullie hiervoor goede bronnen
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2009 11:36 ]
hier heb ik al van gehoord, is ondertussen al meer dan 2 jaar in ontwikkeling, en of het een succes zal worden is een grote vraag, als je maar een 1000tal west europese spelers hebt, dan is er weinig fun aan.Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 09:40:
[...]
Met het laatste deel ben ik het niet eens..
Er zijn wel mensen bezig aan een Cs Promod..
Nieuwe versie, niet van valve, maar met de graphics van source en maps van 1.6![]()
Er is al wel een beta versie uit, google maar ff!
Verwijderd
Heb wel de beta ervan, hij is te goed, te mooi, zeker een nieuwe verslaving als ie uiteindelijk uitkomt!MikeVM schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:29:
[...]
hier heb ik al van gehoord, is ondertussen al meer dan 2 jaar in ontwikkeling, en of het een succes zal worden is een grote vraag, als je maar een 1000tal west europese spelers hebt, dan is er weinig fun aan.
Verwijderd
Ben nu ook bezig met onze server, zal ff kijken vanavond als ik thuis ben, of ik nog wat leuke links voor je heb!Dacuuu schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:01:
Als ik half-life2 koop, kan ik dan via steam CSS installeren en half life2 gewoon niet installeren?
CSS heeft voor zover ik weet bronbestanden nodig van HL2, dus je bent genoodzaakt om HL2 te installerenDacuuu schreef op woensdag 09 december 2009 @ 18:01:
Als ik half-life2 koop, kan ik dan via steam CSS installeren en half life2 gewoon niet installeren?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Thnx!, maar volgens mij kan je CSS ook los kopen? dan zou je halflife2 niet hoeven te installeren verwacht ik.Outerspace schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:11:
[...]
CSS heeft voor zover ik weet bronbestanden nodig van HL2, dus je bent genoodzaakt om HL2 te installeren
Thnx!Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 10:01:
[...]
Ben nu ook bezig met onze server, zal ff kijken vanavond als ik thuis ben, of ik nog wat leuke links voor je heb!
Verwijderd
Via steam, kan je source ook kopen, 19,95 volgens mij heb ik ook gedaan...Dacuuu schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:32:
[...]
Thnx!, maar volgens mij kan je CSS ook los kopen? dan zou je halflife2 niet hoeven te installeren verwacht ik.
[...]
Thnx!
EN dan heb je geen half life 2!
Heb inmiddels deze gekocht:Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 11:38:
[...]
Via steam, kan je source ook kopen, 19,95 volgens mij heb ik ook gedaan...
EN dan heb je geen half life 2!
http://www.gamersland.com.../half-life-2-classic.html
€ 12,64 voor half-life2. geen slechte deal lijkt me, probeer dan gewoon de key in steam uit, en dan zal css er wel bij staan...hoop ik
Verwijderd
Heerlijk spel is dit, ben wel 2x gehackt op steam vraag me niet hoe.
Heb samen met vrienden van me ook servers draaien met CSS mods, en comunity omheen gebouwd, wel een leuke hobby
Heb samen met vrienden van me ook servers draaien met CSS mods, en comunity omheen gebouwd, wel een leuke hobby
Verwijderd
Ik hoop het voor je, staat het er niet bij dan?!Dacuuu schreef op donderdag 10 december 2009 @ 12:09:
[...]
Heb inmiddels deze gekocht:
http://www.gamersland.com.../half-life-2-classic.html
€ 12,64 voor half-life2. geen slechte deal lijkt me, probeer dan gewoon de key in steam uit, en dan zal css er wel bij staan...hoop ik
Anders zou het zuur zijn
Weekend deal, CSS voor €5 op Steam. Het is alleen geen weekend meer.. maar het staat er wel nog?
http://store.steampowered.com/app/240
Of het staat er al vast? Voor het aankomende weekend?
Ik heb trouwens de Orange Box al, hier zit HL2 bij. Maar geen CSS?
Ik heb trouwens de Orange Box al, hier zit HL2 bij. Maar geen CSS?
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Vorige weekenddeal was Tomb Raider Underworld, dus dit zal er alvast staan voor komend weekend.
CS:S zat trouwens voor zover ik weet alleen gratis bij de eerste pakketten van HL2. De Silver en Gold pakketten waren dat bij release geloof ik. Later is CS:S als alleenstaand product op Steam gezet. Als je nu HL2 koopt zit het er dan geloof ik ook niet meer gratis bij. Tenzij je nog ergens een HL2 Collectors Edition hebt gekocht
.
CS:S zat trouwens voor zover ik weet alleen gratis bij de eerste pakketten van HL2. De Silver en Gold pakketten waren dat bij release geloof ik. Later is CS:S als alleenstaand product op Steam gezet. Als je nu HL2 koopt zit het er dan geloof ik ook niet meer gratis bij. Tenzij je nog ergens een HL2 Collectors Edition hebt gekocht
ty voor de tipmatthew_o schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:57:
Weekend deal, CSS voor €5 op Steam. Het is alleen geen weekend meer.. maar het staat er wel nog?
Verwijderd
ip?!Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2009 @ 22:54:
Zo, mijn server is up (op een echte server)
Source word zeker nog heel veel gespeeld !
Ben van 1.6 naar source overgegaan, En ik moet zeggen: Ik zou nooit meer terug willen !
Speel trouwens bijna gaan pubs alleen nog maar pcw/ mixjes
Zijn er nog mensen die willen mixen ?
(mijn skill is low+ / mid) Add me op steam: whismaster (en ja heb het account van iemand overgekocht, dus beetje een faal naam
)
Ben van 1.6 naar source overgegaan, En ik moet zeggen: Ik zou nooit meer terug willen !
Speel trouwens bijna gaan pubs alleen nog maar pcw/ mixjes
Zijn er nog mensen die willen mixen ?
League of Legends EUW: IBullit
Ik source ook weer afentoe sinds kort, voornamelijk met m'n huisgenoten tegen bots
Alleen jammer van het beperkte aantal mappen bij die bots..
Alleen jammer van het beperkte aantal mappen bij die bots..
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
Ik wilde nooit meer iets anders als 1.6 maar sinds ik een nieuwe PC heb en Source ben gaan spelen is 1.6 echt raar. Alles is supergroot en traag lijkt het wel, de kratten bijv. zijn echt enorm groot.
Vandaag zijn de eerste previews uitgekomen van CS Promod. (ga er even vanuit dat dit tot nu toe gewoon nog in dit topic mag, aangezien het een mod is van CS:S).
Zij hebben de versie 1.04 alvast gekregen die op 31 januari uitkomt.
Eerste review is van GotFrag en de tweede van HLTV.org.
Ze bevatten beiden wat YouTube filmpjes ter demonstratie, dus zeker even kijken zou ik zeggen. Kijk er zelf wel naar uit, hopelijk de missing link tussen CSS en CS 1.6.
Ze bevatten beiden wat YouTube filmpjes ter demonstratie, dus zeker even kijken zou ik zeggen. Kijk er zelf wel naar uit, hopelijk de missing link tussen CSS en CS 1.6.
het is geen mod van/voor css
het is een volledig nieuw spel wat zich richt op de counterstrike gamers community
zowel de cs1.6 als css spelers
ik zie er ook naar uit in ieder geval
het is een volledig nieuw spel wat zich richt op de counterstrike gamers community
zowel de cs1.6 als css spelers
ik zie er ook naar uit in ieder geval
Verwijderd
De Steamgamers servers vind ik vrij gezellig.Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:49:
Benieuwd hoe Promod wordt. Ik ga het zeker proberen.rob1n schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:51:
Vandaag zijn de eerste previews uitgekomen van CS Promod. (ga er even vanuit dat dit tot nu toe gewoon nog in dit topic mag, aangezien het een mod is van CS:S).
Heb jarenlang CS gespeeld (behalve Source, das 3x niks) en vind het nog steeds 1 van de beste shooters ever!
Speel nu dan wel MW2, maar als veel mensen die ik ken weer terug zouden gaan, zou ik zo weer beginnen.
Verwijderd
ja heb het al gespeeld, een beta dan 
oh het is zo vet, alleen moeten ze de "no recoil" van css ff weghalen, en het 1.6 met betere graphics
oh het is zo vet, alleen moeten ze de "no recoil" van css ff weghalen, en het 1.6 met betere graphics
Nou, hij is uit: http://cspromod.com/download
Mijn ervaring tot nu toe is best wel positief, de meeste wapens voelen erg 1.6 aan, en de verbeteringen in de HUD zijn erg goed gedaan. Wel balen dat er in deze versie nog niet de nieuwe models zitten, maar daar kan ik best mee leven.
Ben erg benieuwd of dit een succes gaat worden of niet. Hun hele forum is overspoeld met opmerkingen, of mensen die het totaal onspeelbaar vinden (wat ik dan een beetje overdreven vind, maargoed).
Verder vooral erg wennen, maar dat lijkt me ook wel logisch, aangezien ik zelf al weer helemaal aan source gewend was.
Mijn ervaring tot nu toe is best wel positief, de meeste wapens voelen erg 1.6 aan, en de verbeteringen in de HUD zijn erg goed gedaan. Wel balen dat er in deze versie nog niet de nieuwe models zitten, maar daar kan ik best mee leven.
Ben erg benieuwd of dit een succes gaat worden of niet. Hun hele forum is overspoeld met opmerkingen, of mensen die het totaal onspeelbaar vinden (wat ik dan een beetje overdreven vind, maargoed).
Verder vooral erg wennen, maar dat lijkt me ook wel logisch, aangezien ik zelf al weer helemaal aan source gewend was.
ik was ook een DIE hard 1.6ersuperbassie schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 00:19:
[...]
Benieuwd hoe Promod wordt. Ik ga het zeker proberen.
Heb jarenlang CS gespeeld (behalve Source, das 3x niks) en vind het nog steeds 1 van de beste shooters ever!
Speel nu dan wel MW2, maar als veel mensen die ik ken weer terug zouden gaan, zou ik zo weer beginnen.
heb gisteren de promod geprobeerd omdat een oud cser die ik nog veel spreek het tegen mij zij. maar heb er toch niet echt het zelfde gevoel bij als CS1.6 dat was gewoon kei hard raggen. nu is het alleemaal dinkytoy achtig raggdoll figuren. beetje jammer. iig nice try valve maar die chinees die het begonnen was is niet voor niks iets anders begonnen.
ik heb het hier over CS:S en ook de promod want ze doen hun best maar CS1.6 gaan ze niet evenaren
bassie rob1n en ykruis ik spreek jullie in het MW2 forum nog wel
btw probeerde jullie ook allemaal te rennen met shift (langzaamlopen) en granaten te gooien met muisknop 2 en the knifen met E ?
gistere bakte ik er niks van 3 - 12 ofzo
[ Voor 11% gewijzigd door Proxx op 02-02-2010 13:22 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Nouja Promod is niet door Valve gemaakt, maar een los project door modmakers. En het hele idee er achter vind ik wel tof: proberen de gameplay van 1.6 over te zetten naar een modernere engine.Proxx schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:15:
[...]
ik was ook een DIE hard 1.6er
heb gisteren de promod geprobeerd omdat een oud cser die ik nog veel spreek het tegen mij zij. maar heb er toch niet echt het zelfde gevoel bij als CS1.6 dat was gewoon kei hard raggen. nu is het alleemaal dinkytoy achtig raggdoll figuren. beetje jammer. iig nice try valve maar die chinees die het begonnen was is niet voor niks iets anders begonnen.
ik heb het hier over CS:S en ook de promod want ze doen hun best maar CS1.6 gaan ze niet evenaren
btw probeerde jullie ook allemaal te rennen met shift (langzaamlopen) en granaten te gooien met muisknop 2 en the knifen met E ?hahaha
Verder is het inderdaad ingewikkeld als je 2 shooters door elkaar speelt. Had in het begin met MW2 het andersom: in het begin van het potje 3 drukken om weg te gaan rennen met een knife in je handen
ja ik weet dat het niet van valve is ik volg ze als sinds 19 October 2007 om precies te zijnrob1n schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:47:
[...]
Nouja Promod is niet door Valve gemaakt, maar een los project door modmakers. En het hele idee er achter vind ik wel tof: proberen de gameplay van 1.6 over te zetten naar een modernere engine.
Verder is het inderdaad ingewikkeld als je 2 shooters door elkaar speelt. Had in het begin met MW2 het andersom: in het begin van het potje 3 drukken om weg te gaan rennen met een knife in je handen
ik weet dit om dat ik op steam hun groep volgden terwijl ze daarna een andere groep ervoor hebben aangemaakt. was ik de owner van die oude groep geworden
ik vond het grote nadeel toch dat ze de maps te saai hebben aangekleed (oke het is nog beta) dat ze niet veel meer aangekleed waren in 1.6 klopt maar toen waren ze grafisch nog niet zo ver. zo lijkt het echt of dat ze precies 1 op 1 cs1.6 na proberen te maken op een nieuwe engine
ik zie trouwens dat ze goed werk aan het verichten zijn met de models
en ik vond het bloed / iemand raken op 1.6 veel leuker en beter
[ Voor 14% gewijzigd door Proxx op 02-02-2010 15:51 ]
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Voor zover ik heb begrepen houden ze de maps zo leeg mogelijk met opzet, en laten ze alleen de tactische onderdelen er in (zoals kratten), en laten ze de spullen die alleen maar in de weg liggen (denk aan dust2: de auto, de tonnen, etc) er uit.
En verder begrijp je het helemaal goed: ze proberen 1.6 na te maken op een nieuwe engine. Reden daarvoor is dat veel professionals nog 1.6 spelen, maar de sponsoren zouden ze graag nieuwere spellen zien doen. Als je de pro's CSS laat spelen zal veel van hun skill ver te zoeken zijn, omdat het zo veel verschilt van 1.6.
Niet dat ik een pro ben hoor, maar ben zelf zowel fan van de 1.6 als de source versie van CS. En die twee werelden lijken op deze manier een beetje samen te komen.
En verder begrijp je het helemaal goed: ze proberen 1.6 na te maken op een nieuwe engine. Reden daarvoor is dat veel professionals nog 1.6 spelen, maar de sponsoren zouden ze graag nieuwere spellen zien doen. Als je de pro's CSS laat spelen zal veel van hun skill ver te zoeken zijn, omdat het zo veel verschilt van 1.6.
Niet dat ik een pro ben hoor, maar ben zelf zowel fan van de 1.6 als de source versie van CS. En die twee werelden lijken op deze manier een beetje samen te komen.
Verwijderd
mee eens, ik hoop alleen dat die models snel veranderen..rob1n schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 17:35:
Voor zover ik heb begrepen houden ze de maps zo leeg mogelijk met opzet, en laten ze alleen de tactische onderdelen er in (zoals kratten), en laten ze de spullen die alleen maar in de weg liggen (denk aan dust2: de auto, de tonnen, etc) er uit.
ik hoop wel dat het net zon succes als 1.6 word, die ik overigens nog steeds kapot speel
Nee ik speel MW2 op de ps3Proxx schreef op dinsdag 02 februari 2010 @ 13:15:
[...]
ik was ook een DIE hard 1.6er
btw probeerde jullie ook allemaal te rennen met shift (langzaamlopen) en granaten te gooien met muisknop 2 en the knifen met E ?hahaha
CS:PROMOD hopelijk ftw!
Verwijderd
pas nog geleden met de clan een server gestart.
beetje een dipje
veel mensen van source spelen nu MW2 en battlefield he en de rest van de pas uitgekomen games
beetje een dipje
veel mensen van source spelen nu MW2 en battlefield he en de rest van de pas uitgekomen games
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2010 19:25 ]
Verwijderd
Een goede avond beste tweakers / cs'ers, ik draai nu een homeserver, deze draait onder debian lenny nu staat er sourcemod, metamod, mani admin, en deathmatch op. Ik heb via mani_admin_plugin/map_config voor alle maps die ik draai map intro muziek ingesteld, hieronder staat hoe en mijn maplist als die laatste van toepassing is.
gg_Arena_b1.cfg
Nu kom ik er achter dat dit niet echt de manier is, want het werk alleen als ik zonder bots een nieuwe map start ik zou nog moeten testen of het ook werkt bij het switchen van map door middel van votemap of zodra de server uit zichzelf van map switched.
Als ik bots in het spel zet (alleen om te testen hoor
) dan krijg ik geen geluid als ik de server join. Ook niet als ik via !admin of admin in de console (mani menu en sourcemod menu I guess) de map verander. Doe ik dit dan weer zonder bots werkt het de map intro muziek wel weer.
Ik zag ook de optie roundstart maar dan krijg je de muziek wel vaak te horen.. Is er een optie een intro sound die per map verschilt af te spelen voor iedere human player die mijn server binnen komt?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| cs_office_unlimited_fixed de_dust2_unlimited gg_2fort_compound gg_7_gundust gg_Arena_b1 gg_beat gg_de_alivemetal gg_death_arches gg_dm_bloodarena3 gg_dusttownabandoned_dusk gg_officeworld_v2 |
gg_Arena_b1.cfg
code:
1
| sm_play @humans admin_plugin/hardcore/inamillionyears.mp3 |
Nu kom ik er achter dat dit niet echt de manier is, want het werk alleen als ik zonder bots een nieuwe map start ik zou nog moeten testen of het ook werkt bij het switchen van map door middel van votemap of zodra de server uit zichzelf van map switched.
Als ik bots in het spel zet (alleen om te testen hoor
Ik zag ook de optie roundstart maar dan krijg je de muziek wel vaak te horen.. Is er een optie een intro sound die per map verschilt af te spelen voor iedere human player die mijn server binnen komt?
Verwijderd
Er zijn er toch wel genoeg dus het is in elk geval wel mogelijk. Wat ik nu heb ingesteld maakt dat zodra de map geladen wordt er een intro song bij komt, maar het zou eigenlijk moeten zijn dat elke map zijn eigen intro heeft of dat er automatisch een willekeurige gekozen wordt. En die intro krijgt iedere speler te horen op het punt van binnenkomst of als deze mee gaat naar de volgende map.Verwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 20:16:
Dat heb ik iig in 2 jaar nog nooit gezien op servers voor source
Misschien kan ik deze vraag beter stellen op het forum van sourcemod of misschien moet ik dan wel eventscripts installeren.
Verwijderd
Zou wel mogelijk moeten zijn, maar heb me daar niet echt in verdieptVerwijderd schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 22:42:
[...]
Er zijn er toch wel genoeg dus het is in elk geval wel mogelijk. Wat ik nu heb ingesteld maakt dat zodra de map geladen wordt er een intro song bij komt, maar het zou eigenlijk moeten zijn dat elke map zijn eigen intro heeft of dat er automatisch een willekeurige gekozen wordt. En die intro krijgt iedere speler te horen op het punt van binnenkomst of als deze mee gaat naar de volgende map.
Misschien kan ik deze vraag beter stellen op het forum van sourcemod of misschien moet ik dan wel eventscripts installeren.
Zal eens naar je server kijken
Kom ook eens op onze server spelen als je zin hebt raging bull
*knip spam*
[ Voor 2% gewijzigd door TheZeroorez op 23-03-2010 15:01 ]
Sinds kort weer een paar potjes gespeeld, maakt niet uit of je een jaar niet hebt gespeeld of wat want het ging vanaf de eerste minuut weer zwaar lekker
Ik zit me af te vragen of er een alternatief is/komt voor Counter Strike Source. Merk wel dat met iedere nieuwe gamelancering de spelers even wisselen en dan weer terugvallen.
Heb even MW & MW2 gespeeld, waar ik vooral nu last van heb dat mensen van e niet doodgaan en dat van een silencer schroeven er geen dingen ontploffen of flashen. Maar daar ben je na twee dagen ook vanaf.
Ik probeer atm Promod een beetje onder de knie te krijgen, maar ben nooit CS1.6 speler geweest. Misschien moet ik het laten liggen.
Heb even MW & MW2 gespeeld, waar ik vooral nu last van heb dat mensen van e niet doodgaan en dat van een silencer schroeven er geen dingen ontploffen of flashen. Maar daar ben je na twee dagen ook vanaf.
Ik probeer atm Promod een beetje onder de knie te krijgen, maar ben nooit CS1.6 speler geweest. Misschien moet ik het laten liggen.
Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same
Haha, grappig en heel herkenbaar.
Ik ben nu BFBC2 aan het spelen en ging laatst nog eens een paar potjes FEAR multiplayer doen.
Ging ook heel erg lekker, maar probeerde wel regelmatig mensen te kniven of te spotten
Ik ben nu BFBC2 aan het spelen en ging laatst nog eens een paar potjes FEAR multiplayer doen.
Ging ook heel erg lekker, maar probeerde wel regelmatig mensen te kniven of te spotten

Verwijderd
laatste tijd weer redelijk veel aant spelen, wel leuk, maar de gameplay staat me nog steeds niet aan;
een meter naast iemand schieten en toch een heady raken ? da hoort nie !
een meter naast iemand schieten en toch een heady raken ? da hoort nie !
Let op:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.