PSN id: PENo1
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Das inderdaad niet duur. Maar dan heb ik dus wel twee keer betaald voor het spel...Ik blijf het flauw vinden.Outerspace schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:34:
Loop anders een winkel in die spellen verkoopt (MM) daar kan CSS vinden voor 15,-.
Mocht je nog goedkoper uit willen zijn kan je wellicht een aantal spelen (waar onder css) en andere steam spelen kopen via g2play.pl , je moet hier alleen wel een creditcard of paypal account voor hebben, let wel op in dit geval heb je dus alleen een key dus geen retail box.P.E.No.1 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:54:
[...]
Das inderdaad niet duur. Maar dan heb ik dus wel twee keer betaald voor het spel...Ik blijf het flauw vinden.
Maar sowiso is het nooit slim om een steam account via e-bay te kopen omdat het in een aantal gevallen gaat om gebande accounts of profielen waarbij een aantal spellen geband zijn vanwege cheaten.
[ Voor 5% gewijzigd door Descriptor op 08-04-2009 16:10 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Dit was niet een gebande account. Ik heb gewoon een key gekocht, dus hetzelfde als ik zou doen wat jij aangeeft. Ik heb een PayPal account dus ik ga wel ff op die site kijken. Maar ik neem aan dat als Steam daarachter komt ze die accounts ook gaan bannen. Bedankt voor de tip iig.Descriptor schreef op woensdag 08 april 2009 @ 16:10:
[...]
Mocht je nog goedkoper uit willen zijn kan je wellicht een aantal spelen (waar onder css) en andere steam spelen kopen via g2play.pl , je moet hier alleen wel een creditcard of paypal account voor hebben, let wel op in dit geval heb je dus alleen een key dus geen retail box.
Maar sowiso is het nooit slim om een steam account via e-bay te kopen omdat het in een aantal gevallen gaat om gebande accounts of profielen waarbij een aantal spellen geband zijn vanwege cheaten.
38% hier. Ben lang geleden gestopt met cs. Krijg men account echter niet verkocht.Descriptor schreef op zondag 05 april 2009 @ 01:21:
Hier een leuke test om te kijken hoe ''addicted'' je bent aan counterstrike
Ik kreeg een score van 40% wat kregen jullie?
[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 15-04-2009 10:09 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Heb je een DM gestuurd..R420R schreef op woensdag 15 april 2009 @ 10:09:
[...]
38% hier. Ben lang geleden gestopt met cs. Krijg men account echter niet verkocht.
Verwijderd
http://raptr.com/Doppert/about
Verwijderd
Ik speel het de laatste tijd alleen maar om te surfen en om een gungame te doen. xD Niet meer zo serieus clan-based.
En dat terwijl ik al een half jaar niet meer gespeeld heb

Ik speel eigenlijk al een hele tijd geen CS meer, waarom?
10 jaar geleden was ik redelijk goed (of is het alweer 15 jaar), en dan bedoel ik voor public servers begrippen.
Daar stond ik dan vaak bovenaan mee te draaien.
Dus absoluut niet CB of zoiets dergelijks

en nu ben ik een n00b
[ Voor 36% gewijzigd door Scavy op 26-07-2009 09:17 ]
Verwijderd
lol, minder dan ik had gedacht, maar kan wel kloppen, speelde al een tijdje niet meer
[spam]
93.190.140.118:27015 | Dust2 only
93.190.140.192:27015 | Deathmatch Mod
93.190.140.191:27015 | Gun Game Deathmatch
[/spam]
Dust2 wordt 's avonds meestal wel iets drukker, Gungame is eigenlijk altijd wel vol
Verwijderd
Dat is bijna niet mogelijk, er is altijd wel minstens een iemand die camped of sniped. Maar de servers van OnlyDutch zijn heel cool en druk bezocht, ook heel veel NL.Racer89 schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 13:38:
Zoek eentje waar geen snipers zijn(awp,G3, enz.) en het liefst zonder campers
Servers waar niet gecampt wordt zijn natuurlijk wel moeilijk te vinden. Er zijn wel servers waar scripts tegen campen draaien, maar dat werkt ook niet heel erg goed.
Onder welke nickname speel jij er dan?Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:04:
[...]
Dat is bijna niet mogelijk, er is altijd wel minstens een iemand die camped of sniped. Maar de servers van OnlyDutch zijn heel cool en druk bezocht, ook heel veel NL.
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
Verwijderd
Ik speelde daar eerst, nu niet meer.
edit: toch maar eens weer begonnen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2009 19:34 ]
heb je daarvan een ip? of is het eentje van deze die hierboven zijn gepost?Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:04:
[...]
Dat is bijna niet mogelijk, er is altijd wel minstens een iemand die camped of sniped. Maar de servers van OnlyDutch zijn heel cool en druk bezocht, ook heel veel NL.
configfoutje?chimo schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 08:25:
Weet iemand waarom net_graphheight niet blijft staan? Ik moet het telkens opnieuw invoeren als ik Steam opstart.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Nee, is gewoon standaard Steam install. Blijft ie bij jou wel staan?
Ik zou het niet weten, ik ken al die instellingen nietchimo schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 08:41:
[...]
Nee, is gewoon standaard Steam install. Blijft ie bij jou wel staan?
Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same
Thanks! Dit was idd de oplossing, hoewel ik hem niet op read only hoefde te zetten.epTa schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:13:
Zet m in je autoexec en maak m read only
Het heet trouwens config.cfg
Dat is dan wel voornamelijk 1.6 maar daar is geen recent topic meer van dus post ik het hier
Ik ben regelmatig te vinden in gathers van #cs.gather.uk; af en toe ook nog in .nl maar daar is niet zo veel meer te beleven..
als dingen aanpast in je console, of in het bestand config.cfg. dan zal steam bij het starten van CSS de meeste instellingen veranderen naar de standaard waardes.chimo schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:43:
[...]
Thanks! Dit was idd de oplossing, hoewel ik hem niet op read only hoefde te zetten.
Het heet trouwens config.cfg
als je dan van config.cfg een read-only file maakt, dan doet steam dat niet.
als je een nieuwe file "autoexec.cfg" aanmaakt, dan zal steam die automatisch laden, MAAR nooit veranderen.
Speel zelf veel in OnlyDutch, de Dust2 only server vooral. IP: 83.96.144.74:27015 .Racer89 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 20:34:
[...]
heb je daarvan een ip? of is het eentje van deze die hierboven zijn gepost?
Naja, ik gebruik een aantal standaard dingen sinds bestaat volgens mij maar die blijven altijd staan, tot nu is alleen net_graphheight die steeds terugging naar standaard waarde. Maar bedankt voor de tip, het werkt dus ook zonder read-only want ik heb er alleen bij gezet en opgeslagen.MikeVM schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:01:
[...]
dan zal steam bij het starten van CSS de meeste instellingen veranderen naar de standaard waardes.
EDIT: Ik had het toch mis, het config bestand wordt idd overschreven elke keer als ik Steam restart.
Nu heb ik weer iets, volgens mij heeft het te maken met de laatste Steam update van 10 augustus, dat ie m'n inlognaam niet meer onthoudt! Iemand anders hier ook last van?
[ Voor 21% gewijzigd door chim0 op 15-08-2009 11:00 ]
Niemand met hetzelfde?chimo schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 17:02:
[...]
Nu heb ik weer iets, volgens mij heeft het te maken met de laatste Steam update van 10 augustus, dat ie m'n inlognaam niet meer onthoudt! Iemand anders hier ook last van?
Als ik in CSS bij options mn sound van 2 Speakers naar Headphones verander, springt ie automatisch terug naar 2 Speakers. Is er een manier om dat te fixen, zoals een config?
Hallo
Vroegâh toen de GoTCSS clan bestond, maar dat is al weer even geledenAbbadon321 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 18:26:
heeft GoT eigenlijk CS:S servers? i3d heeft alleen maar lame-ass zombie mod servers
Welk wapen bv, volgens mij koop ik altijd te dure wapens..
Welke wapens je kiest hangt sterk van de map af, ik kies meestal gewoon een ak47 of een m4a1, tenzij het echt een awp map is. Ook hier geldt weer: kijk naar anderen
Ik weet ook nog dat ik vroeger altijd een bullpup koos i.p.v. aan m4a1, alleen omdat hij kon zoomen. Maar als je beter wordt merk je dat je met de m4a1 evengoed kan schieten, en je bespaart een hoop geld.
[ Voor 6% gewijzigd door Tower410 op 19-09-2009 09:43 ]
Hoe oud hij ook is ik wil je graag bedanken voor die models commandsBrian schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 09:43:
Ik heb ooit een basic guide geschreven, hij is al wel 2 jaar oud maar er is vrijwel niets verandert: http://nuker.nl/2007/03/2...he-complete-overview-v14/
Wat is een awp? Sniper ofzo? Ik speel meestal office of dust omdat ik die al een keer gedaan had en dan meestal die auto-shotgun, hoewel die duur is speel ik daar toch het beste mee (ben gewend aan semi-auto wapens van andere spelen ik ruk gewoon met machine gewerenTower410 schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 09:42:
Gewoon blijven doorspelen, en kijken naar anderen zodra je dood bent. Dan wordt je vanzelf goed
Welke wapens je kiest hangt sterk van de map af, ik kies meestal gewoon een ak47 of een m4a1, tenzij het echt een awp map is. Ook hier geldt weer: kijk naar anderenHangt trouwens ook sterk af van hoeveel geld je hebt, met een mp5 kun je ook heel wat bereiken, en die dingen zijn spotgoedkoop
Zodra je iemand dood hebt, kun je zijn wapen natuurlijk nemen hè, helemaal gratis
Ik weet ook nog dat ik vroeger altijd een bullpup koos i.p.v. aan m4a1, alleen omdat hij kon zoomen. Maar als je beter wordt merk je dat je met de m4a1 evengoed kan schieten, en je bespaart een hoop geld.
Ik denk dat inderdaad de ak of m4 het beste zijn, iig iedereen kiest die...
@brian: bedankt ik ga die eens checken
AWP = Arctic Warfare Pistol ofzo. Die dikke, groene sniper van rond de $4750 (?). Vrijwel elk geraakt schot is dodelijk. Leuk dat je pas begonnen bent met CSS, goed om newbs te zienIcyzer schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:12:
[...]
Wat is een awp? Sniper ofzo? Ik speel meestal office of dust omdat ik die al een keer gedaan had en dan meestal die auto-shotgun, hoewel die duur is speel ik daar toch het beste mee (ben gewend aan semi-auto wapens van andere spelen ik ruk gewoon met machine geweren)
Ik denk dat inderdaad de ak of m4 het beste zijn, iig iedereen kiest die...
@brian: bedankt ik ga die eens checken
AK47 schiet heel zuiver, als je snelle aim hebt maak je alleen maar headshots. De recoil is wel bagger op het ding
[ Voor 20% gewijzigd door Jimmy_ op 19-09-2009 14:25 ]
AWP is naar mijn mening easy to learn, difficult to master. Je ziet er inderdaad vaak newbies mee spelen, maar die staan stil op 1 plek.Jimmy_ schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:23:
[...]
AWP = Arctic Warfare Pistol ofzo. Die dikke, groene sniper van rond de $4750 (?). Vrijwel elk geraakt schot is dodelijk. Leuk dat je pas begonnen bent met CSS, goed om newbs te zien. Ik speel het zelf niet meer, ik wacht op de volgende serie.. Helaas blijkt Valve te lam te zijn om deze uit te brengen ofzo =(.
Ik speel (komt er niet meer zo heel vaak vak) ook altijd met AWP maar ga er altijd mee rushen, en in ieder geval nooit campen. Vooral in een rush is het een van de moeilijkste wapens van het spel. Toen ik nog dagelijks speelde vond ik dat vooral leuk op Italy, die Hostage map. Als Terrorist beginnen, AWP kopen en dan naar die 'marktplaats' rushen vlak bij CT spawn. Als je snel genoeg bent staan die CT's nog raar te kijken dat er een AWP'er daar aan komt lopen en heb het meerdere keren voor elkaar gekregen om 7 a 8 CT's te killen.
Jammergenoeg gaan ze zodra je dat 2 of 3 keer doet meteen schelden dat je een AWP noob bent, of een cheater
Silence op M4a1 vind ik irritant, heb het regelmatig gehad dat ik in een firefight met m'n spastische bewegingen de rechter muisknop aanklik en in full combat een silencer er op/af ga draaienAK47 schiet heel zuiver, als je snelle aim hebt maak je alleen maar headshots. De recoil is wel bagger op het ding. M4A1 is sproei vriendelijker, maar ook zeer accuraat. Niet zo zuiver als de AK47, en het kost mij meestal 2 headshots om iemand met een helm neer te krijgen. M4A1 is newbvriendelijker, maar de AK47 heeft meer potentieel. Dit is mijn persoonlijke mening over de 2 wapens
. Oja, M4A1 is silencebaar =D.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Hahahaha, een klassieke fout xD! Altijd lachen om dat te zien gebeurenXyritZz schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 15:45:
[...]
Silence op M4a1 vind ik irritant, heb het regelmatig gehad dat ik in een firefight met m'n spastische bewegingen de rechter muisknop aanklik en in full combat een silencer er op/af ga draaien. Dat is 9 van de 10x instant death.
[ Voor 4% gewijzigd door Jimmy_ op 19-09-2009 15:53 ]
Ik ben als vervanging voor WoW ook weer beginnen spelen. Alweer exclusief op de TeamMX server
Geniaalrethxoth schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:46:
[...]
Hoe oud hij ook is ik wil je graag bedanken voor die models commands!!
de gg/dm servers van OD hebben de Awp niet restricted..Jormungandr schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 23:19:
De Arctic Warfare Police is een prachtig wapen. Spijtig dat er zoveel mensen het een noob wapen noemen. Zeer weinig non DM/GG servers te vinden waar de AWM en SG550 / PSG1 unlocked zijn.
Ik ben als vervanging voor WoW ook weer beginnen spelen. Alweer exclusief op de TeamMX server.
SG550 en SPG1 zijn wel noobguns. hoogst onnauwkeurig, luid, irritant, zwaar, en doen weinig damage.
Scout blijft nog altijd het ultieme wapen, spijtig dat hij zo moeilijk hanteerbaar is..
weet jij nog andere toffe servers? low+/mid skillBrian schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 21:15:
[...]
Vroegâh toen de GoTCSS clan bestond, maar dat is al weer even geleden
87.117.203.7:27015 <- "Nueon UK" office only - mid"-ish" en soms redelijk high als er wat regulars op zitten
De office server is mijn favoriet omdat ik daar iets meer uitdaging heb als de regulars er zijn
En het zijn hele toffe gasten, Nederlanders zijn maar arrogant online

[ Voor 14% gewijzigd door Brian op 21-09-2009 12:45 ]
93.190.140.118:27015 - Dutch-eSports dust2 only.
Komen gamers van verschillende skills, leef je uit zou ik zeggen
Die SG550 is echt een grappige gun. Ik werd altijd uitgescholden voor newb omdat ik die gebruikte, alleen ik pwnde er wel mee. Dat luidruchtige is just grappigs in pubs, nou ja... als je voor de fun in pubs gaat spelen om enkel rond te kutten.MikeVM schreef op zondag 20 september 2009 @ 14:54:
[...]
de gg/dm servers van OD hebben de Awp niet restricted..
SG550 en SPG1 zijn wel noobguns. hoogst onnauwkeurig, luid, irritant, zwaar, en doen weinig damage.
Scout blijft nog altijd het ultieme wapen, spijtig dat hij zo moeilijk hanteerbaar is..
Scout is idd het ultieme wapen. Waarom is tie zo moeilijk hanteerbaar dan? Ik had er niet zo veel problemen mee namelijk...
ik zal ff kijken op die servers :]
[ Voor 17% gewijzigd door Horizons op 21-09-2009 14:12 ]
Leuk dat cs toch nog een beetje leeft hier. Ik wil nog wel eens een gathertje of pubje meepakken, maar dan toch meestal 1.6
Tegenwoordig pak ik af en toe een pubje als ik zin heb om te raggen, meestal een deathmatch of een gungame servertje, zijn wel leuke mods voor het non-stop raggen.
De wijzen komen uit het Oosten!
Pubjes blijven ook gewoon leuk om te raggen. paar rondjes gewoon met je glockje of usp rondlopen en dan een mg kopen, noem me een noob. maar dat ding geeft voldoening, hahaha
Heerlijke server! Speel er regelmatig op. 100 tick lag-free. Alle skilltypes komen voorbij.Boboga schreef op maandag 21 september 2009 @ 13:16:
Nou vooruit, ik zal er ook nog ff 1 spammen ;-)
93.190.140.118:27015 - Dutch-eSports dust2 only.
Komen gamers van verschillende skills, leef je uit zou ik zeggen
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Eens.. ze zijn ook bezig met een nieuwe website enzoNeHoX schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 01:15:
[...]
Heerlijke server! Speel er regelmatig op. 100 tick lag-free. Alle skilltypes komen voorbij.

Alle GoTers zijn iig welkom.. ook als member om ons te helpen groeien
93.190.140.118:27015 [NL] www.dutch-eSports.nl | Dust2 Only | 100TIC 1000Mbit
93.190.140.192:27015 [NL/BE Only] www.dutch-eSports.nl | Jail Server| 100TIC 1000Mbit
93.190.140.191:27015 [NL/BE Only] www.dutch-eSports.nl | Gun Game Deathmatch | Fast DL 1000MBit
excusesFuelke schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:19:
[mbr]Kan het gespam van servers binnen de perken blijven aub ;)[/mbr]
[ Voor 19% gewijzigd door Workaholic op 24-09-2009 16:30 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
maar ik kan me te herinneren vroeger, had ik zon programma waar je bij spellen zoals CS alle servers in een lijst kon zien, dus niet dat je CS zelf hoefte te opstarten, alleen dat programma en kon je zien hoeveel er lui in servers zaten enzo.. en als je dan dubbel klikte op 1 van de servers starte CS zelf op.
Je kon ook andere games aan de lijst toevoegen, Half Life enzo..
Miss weten jullie welk programma ik bedoel?
Steam ?Grudgie schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 22:44:
Ik ben ook weer eens van plan om CS te spelen.
maar ik kan me te herinneren vroeger, had ik zon programma waar je bij spellen zoals CS alle servers in een lijst kon zien, dus niet dat je CS zelf hoefte te opstarten, alleen dat programma en kon je zien hoeveel er lui in servers zaten enzo.. en als je dan dubbel klikte op 1 van de servers starte CS zelf op.
Je kon ook andere games aan de lijst toevoegen, Half Life enzo..
Miss weten jullie welk programma ik bedoel?
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Bestaat dat niet meerIStealYourGun schreef op zondag 27 september 2009 @ 12:35:
The All-Seeing Eye? Bestaat wel niet meer
Wikipedia: The All-Seeing Eye
Ja, via steam of via pricewatch: Counter Strike - Source, PCGrudgie schreef op zondag 27 september 2009 @ 13:26:
is het spel nog wel ergens te koop?
Nu het toch zo goedkoop is wil ik het spel wel kopen.
Zijn weinig shops die hem nog hebben.
Daarnaast nog regelmatig te vinden in een willekeurige MediaMarkt.
als je dan inlogt op steam met jouw account, dan kan je alle spellen die je gekocht hebt Installeren (zonder CD) hij haalt alles af via internet en installeert automatisch.
als je dan je pc formatteert moet je erna alleen inloggen en alle games installeren. geen cds zoeken of iets dergelijks..
Steam werkt heel goed!
Dan doe ik dat.
Klopt. Soms helpt het ook wel eens om clientregistery.blob of andere files te verwijderen. Na een restart in steam download steam vanzelf de bestanden opnieuw.Tower410 schreef op maandag 28 september 2009 @ 08:16:
Ja is iets vaags van steam, is altijd al zo geweest. Soms verdwijnen mijn favorieten in CSS, maar staan ze nog wel in Steam. Na een restart doet alles het inderdaad weer.
Het komt mij vaak genoeg voor dat mijn favoriete pas na tot 20 seconde pas getoond worden. of soms zie ik maar 5 favorieten terwijl ik er 20 heb (ingame) dit geld, voor alle valve games (source/niet source)
in steam zelf, gaat het gewoon wel snel.
Winners never cheat, Cheaters never win
Een demo-map server en 2 spelletjes/mod servers.... wrom nou geen normale map cycle serverWorkaholic schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:18:
Alle GoTers zijn iig welkom.. ook als member om ons te helpen groeien
93.190.140.118:27015 [NL] www.dutch-eSports.nl | Dust2 Only | 100TIC 1000Mbit
93.190.140.192:27015 [NL/BE Only] www.dutch-eSports.nl | Jail Server| 100TIC 1000Mbit
93.190.140.191:27015 [NL/BE Only] www.dutch-eSports.nl | Gun Game Deathmatch | Fast DL 1000MBit
Zit nu vaak op OD, maar 32 man is me eigenlijk iets te veel qua lekker spelen (nekt de gameplay op de server vind ik)
[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 30-09-2009 10:21 ]
Server 4 heeft 20 manVandread schreef op woensdag 30 september 2009 @ 10:21:
[...]
Een demo-map server en 2 spelletjes/mod servers.... wrom nou geen normale map cycle server
Zit nu vaak op OD, maar 32 man is me eigenlijk iets te veel qua lekker spelen (nekt de gameplay op de server vind ik)
Verwijderd
IStealYourGun schreef op zondag 27 september 2009 @ 12:35:
The All-Seeing Eye? Bestaat wel niet meer
Wikipedia: The All-Seeing Eye
HLSW is daar een soort van opvolger/alternatief voor
uhr... das de demomap server... aka dust2...
Er was dan ook een tijd terug nogal wat animo voor een 20-24 slots server #1 (Standaard Maps) kopie, ik had hem zelfs al helemaal klaar, alleen hij is nooit online geweest helaas. Maps als dust2, office en italy zaten op die server niet eens in de overdag map rotatie wegens overplayed-heidVandread schreef op woensdag 30 september 2009 @ 12:16:
[...]
uhr... das de demomap server... aka dust2...
Verwijderd
Jep, 1.6 wordt niet zo veel meer gedaan. Alleen nog door de gesponsorde gamers vooral.Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 11:56:
is dit de meeste gespeelde Counter Strike? ben namelijk van plan om ook counter strike te gaan spelen, alleen ik wil eerst weten wat de meest gespeelde versie is.
Onzin, zijn nog zat pubs te vinden.Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2009 @ 16:01:
[...]
Jep, 1.6 wordt niet zo veel meer gedaan. Alleen nog door de gesponsorde gamers vooral.
Kijk dat klinkt beter! Dust2zand komt me neus uitPropane schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:58:
[...]
Er was dan ook een tijd terug nogal wat animo voor een 20-24 slots server #1 (Standaard Maps) kopie, ik had hem zelfs al helemaal klaar, alleen hij is nooit online geweest helaas. Maps als dust2, office en italy zaten op die server niet eens in de overdag map rotatie wegens overplayed-heid.
Italy met 32 man is ook vrij taai, office valt meestal vreemd genoeg mee vind ik.
Een twintiger is zeker welkom
Als ct'r lekker rushen richting de loopbrug en er dan meteen vanaf springen en in het hoekje gaan zitten.
Demper op de M4 en dan knallen maar op t's die het via het riool proberen. De meesten hebben het niet door lol.
Werkt alleen als je het dichts bij de trap spawnt anders zien de t's je naar beneden springen.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Was eerste een 3.2Ghz maar sinds mijn nieuwe mobo moet ie weer overgeklokt worden..
Heb daar iig geen zin in nu, dus vandaar de vraag.
mijn GPU is een 9600GT 1100mhz. best hoog overgelockt dus, deze kaart speelt met gemakt GTA IV op hoogste graphics en spellen zoals Crisis op high. (hoewel dit ook met de 3.2ghz was)
CS: Source is slechts 5 jaar oud dus ik betwijfel of je alles op de hoogste settings kan draaienVerwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 09:02:
kan ik dit spel op hoogste graphics runnen met een 2.4ghz AMD?
Was eerste een 3.2Ghz maar sinds mijn nieuwe mobo moet ie weer overgeklokt worden..
Heb daar iig geen zin in nu, dus vandaar de vraag.
mijn GPU is een 9600GT 1100mhz. best hoog overgelockt dus, deze kaart speelt met gemakt GTA IV op hoogste graphics en spellen zoals Crisis op high. (hoewel dit ook met de 3.2ghz was)
ja, dat was sarcasme
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.