Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same
Draai je toevallig xfire? Die wil nog wel eens stom zitten doenepTa schreef op maandag 29 december 2008 @ 13:54:
Overigens heeft iemand vaak last van random crashes? Sound loopt, crash.
Faulting application hl2.exe, version 0.0.0.0, faulting module datacache.dll, version 0.0.0.0, fault address 0x0000b423.
Had ik op oude pc en nu ook op laptop. Ik weet dat er honderden forums out there zijn maar dat helpt niet. Ik vroeg me gewoon af of iemand even snel dat probleem ook had en het eventueel had opgelost
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Verify ook al gedaan. Kheb nu datacache.dll hernoemt en het schijnt nu weer even goed te gaan, ben benieuwd.
NUC I5 256GB SSD
NUC I5 256GB SSD
Gaaf, ik zoek sinds Clanlife.net is opgeheven (waar ik zeer veel speelde) eigenlijk nog steeds een gezellige server.Workaholic schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:00:
Ik wil absoluut niet reclame maken, maar voor de mensen die een gezellig avondje willen gamen met mede Tweakers... alle huiskamer members spelen momenteel op deze drie servers (met name in de avond en weekend uren)
93.190.140.118:27015 (cs source standaard)
93.190.140.190:27015 (cs source gungame)
93.190.140.191:27015 (cs source zombiemod)
Met name de eerste twee zitten we het meest op. Als jullie het leuk vinden, kom even langs. Voor de mensen die in HK kunnen, kijk even in het colocatie topic.
Niet mij bedoeling om leden te werven, eerder een verzoek om een keer langs te komen om met ons te spelen, hoe meer tweakers hoe beter
Onlydutch kan ik niet echt gezellig meer noemen de laatste tijd. Hun beleid is 8 van de 10 keer niet verkeerd maar objectief zijn ze niet.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Same, veeeel te veel admin abuse bij Only DutchDa_maniaC schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:25:
[...]
Gaaf, ik zoek sinds Clanlife.net is opgeheven (waar ik zeer veel speelde) eigenlijk nog steeds een gezellige server.
Onlydutch kan ik niet echt gezellig meer noemen de laatste tijd. Hun beleid is 8 van de 10 keer niet verkeerd maar objectief zijn ze niet.

Sak3d schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 22:27:
[...]
Same, veeeel te veel admin abuse bij Only Dutch
Waarschuwing:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.
En ik kan dat zeggen wat ik ben oa admin bij OD. Mocht je dus problemen hebben, dan kan je het even op DM zetten
[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 03-01-2009 02:24 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Voorbeeldje?Sak3d schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 22:27:
[...]
Same, veeeel te veel admin abuse bij Only Dutch
[ Voor 3% gewijzigd door -ko- op 03-01-2009 05:29 ]
Wa Doede Nou
Ligt vaak nog wel bij een FRS voor ongeveer een 10~20euro-ko- schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 04:53:
Veel te veel 1.6 gespeeld Vroegah en het gaat nu weer kriebelen. Iemand enig idee waar half life 2 / CS:S goedkoop te halen is?
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Onze gungame server doet het erg goed de laatste tijd, altijd wel spelers te vinden daar..Da_maniaC schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:25:
[...]
Gaaf, ik zoek sinds Clanlife.net is opgeheven (waar ik zeer veel speelde) eigenlijk nog steeds een gezellige server.
Kom maar is langs zou ik zeggenepTa schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 17:38:
[...]
Woei daar ga ik even kijken. Ik speel altijd pubs, in nl met laagste latency en dan met 8/10 spelers. Dan kan je nog een ace maken![]()
Over koptelefoons ik zet altijd mijn loudness aan (kheb versterker hiernaast staan) en dan heb ik het idee dat ik de voetstappen veel beter hoor. Je wordt alleen wel doof als je awp'd
[ Voor 14% gewijzigd door een moderator op 06-01-2009 15:48 . Reden: het was net iets te spammerig zo ;) ]
en terecht dat je gekicked werd!
\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel
NUC I5 256GB SSD
Ook met PCWs (offi's niet hoor hehe) speel ik met sound muziek. Ik heb puur een headset voor de microfoon, misschien komt het omdat ik wat minder serieus ben geworden :-)Vandread schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:01:
Ook beter? is dat nog steeds zo dan.....
Pubbers spelen lekker met muziek & zonder headset, ga je pcwen dan is een headset etc wel zo handig
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
#5on5.css is wel een drukke maar zit propvol met bots die niet komen opdagen...
NUC I5 256GB SSD
Verwijderd
probleem is meer... select flashbang is niet het goeie command, maar kweet ook niet zo snel welke.
anders moet je gewoon hud_fastswitching 1, command op 2x 4 dan klik, nogmaals klik; terug naar oude wapen (q). Kheb even rond gekeken, maar bij mij werkt het meeste niet :\
als iemand een mooie heeft gevonden (en getest

Verwijderd
Het is: bind "key" "use weapon_wapen"epTa schreef op zondag 25 januari 2009 @ 13:46:
bind f "select flashbang; +attack"
probleem is meer... select flashbang is niet het goeie command, maar kweet ook niet zo snel welke.
anders moet je gewoon hud_fastswitching 1, command op 2x 4 dan klik, nogmaals klik; terug naar oude wapen (q). Kheb even rond gekeken, maar bij mij werkt het meeste niet :\
als iemand een mooie heeft gevonden (en getest) wil ik hem graag ook hebben.
We hebben al een poosje een team met GOT-ers en daarbij een aantal servers gekocht, helaas blijven onze servers tot op heden vrij leeg.
Mocht iemand zich geroepen voelen om een potje mee te doen, of desnoods lid te worden, kom dan even langs op www.elite-team.nl (zie gameservers voor servers)
ik speel het wel eens. Niet te vaak, maar kan wel een keer langskomen.Workaholic schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:24:
Nog actieve GoTers hier die CS source spelen?
We hebben al een poosje een team met GOT-ers en daarbij een aantal servers gekocht, helaas blijven onze servers tot op heden vrij leeg.
Mocht iemand zich geroepen voelen om een potje mee te doen, of desnoods lid te worden, kom dan even langs op www.elite-team.nl (zie gameservers voor servers)
Vaag...
Uncomfortable silence can be so loud...
NUC I5 256GB SSD
ik kom wel eens kijken speel het vrij veel en ben nog goed ook al zeg ik het zelf:PWorkaholic schreef op maandag 26 januari 2009 @ 14:24:
Nog actieve GoTers hier die CS source spelen?
spelen jullie ook wars/pcw?
Ben verre van elite
Maar oefening baart kunst.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Probleem is nog altijd het ontbreken van vaste spelers op onze servers, als je deze niet hebt blijven de servers leeg. Tijd om de idlen heb ik zelf niet zo veel met mijn eigen bedrijf..
Daarom sponsor ik de community en de nodige hardware maar.. nu nog de spelers zoeken
Zal vanavond vrij nemen om wat te spelen, nog andere GoTers zin om mee te doen?
Voeg de servers even toe aan je hlsw/favorites of dergelijke, ik ben waarschijnlijk te vinden op onze dust2 server.. misschien ook de gungame server als de dust2 leeg blijft.
[ Voor 25% gewijzigd door Workaholic op 27-01-2009 18:35 ]
Komop jongens!
Ik zal morgen even testen op Windows 7 beta... Kweet wel dat op Vista ik het minder fijn vind draaien. (vergeleken met xp) om van Ubuntu maar niet te spreken
Gelijk maar even de elite-team server promoten, zou echt leuk zijn als er wat meer GoTers zouden komen. Gewoon proberen het weer net zo gezellig te maken als met de GoT clan van 2007. Al haast weer twee jaar geleden nu ;_;
Join gewoon eens, wordt het wat drukker. @RedHat, Nuker, LeftBlank, Flythe en alle anderen.
Ik speel vaak onder n3wb trouwens ;]
"You live and learn. At any rate, you live." - Douglas Adams
Wel jammer dat ik zo hard zuig ;p.
Zal proberen wat meer cs:s te spelen, heb niet voor niks pas een nieuwe game pc gekocht.
CS:S draait trouwens perfect onder vista dus zal het onder windows 7 ook wel gaan.
Zonder verplichtingen, gewoon een aantal avondjes in de week of desnoods alleen in het weekend is al meer dan voldoende om leuk te kunnen gamen.
Als jullie daarbij lid willen worden om ons te helpen groeien, ben je meer dan welkom !! Er zijn al een aantal GoTers lid. De website is GoTer Cone ook druk mee bezig en we hopen binnenkort een mooi cms systeem te hebben
Ik wil niet te veel spammen voor onze servers, dus liever verdere discussies omtrent het verder promoten of vergroten van onze community graag at www.elite-team.nl
Ontopic.. Alle GoTers zijn meer dan welkom! Gungame server is de eerste server die vaak spelers heeft, maar het zou leuk zijn als we de "serieuze" publics ook wat meer kunnen vullen met mensen.
Suggesties omtrent nieuwe servers/maps/settings zijn allemaal van harte welkom!
[ Voor 14% gewijzigd door Workaholic op 27-01-2009 22:48 ]
spamwhore
* Outerspace moet eens kijken waarom zijn ping/latency zo hoog blijft. Ik vermoed dat mijn ADSL verbinding veel packetloss heeft.
[ Voor 16% gewijzigd door Outerspace op 28-01-2009 06:51 ]
Ik had 32 bits erop staan, heb nu 64 bit erop gezet.. Daar loopt ie een stuk soepeler op. Heb wel de64 bit Nvidia 185.20 drivers moeten installen en de vista 64 bit audigy drivers. Zonder deze drivers loopt CS heel erg beroerd... Veel chokes en hik-ups... en geluid te beroerd...
[ Voor 43% gewijzigd door erickov op 28-01-2009 17:31 ]
Tja bij only dutch kunnen we niet spelen omdat we gebanned zijn met onze clan tag ;-)Outerspace schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 06:50:
[...]
[...]
spamwhore
* Outerspace moet eens kijken waarom zijn ping/latency zo hoog blijft. Ik vermoed dat mijn ADSL verbinding veel packetloss heeft.
Workaholic schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 17:37:
[...]
Tja bij only dutch kunnen we niet spelen omdat we gebanned zijn met onze clan tag ;-)
* Outerspace wijst naar topicwaarschuwingVoor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.

How are you doing?
http://www.mani-admin-plugin.com/ niet meer ondersteund? sinds wanneer?stftweaker schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 19:07:
Ik heb net maar weer een public servertje gehuurd. maar nu vroeg ik mij af welke administratie mod kan ik er het beste opzette. ik heb altijd gewerkt met mani maar die wordt niet meer ondersteunt. welke gebruiken jullie? en waarom juist die?
Oh, ik speel nog steeds actief CSS maar wil wel weer eens gaan warren/mixen
[ Voor 8% gewijzigd door Brian op 08-02-2009 19:41 ]
eind 2008 geloof ik. staat ook op de site zelf. vind het ook raar. heb intusse wel mani erop gegooid blijft voor mij toch de besteBrian schreef op zondag 08 februari 2009 @ 19:40:
[...]
http://www.mani-admin-plugin.com/ niet meer ondersteund? sinds wanneer?
Oh, ik speel nog steeds actief CSS maar wil wel weer eens gaan warren/mixen
How are you doing?
Verwijderd
Verwijderd
ja zie www.fg-united.nl voor server lijst.Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 19:49:
Zijn er nog mensen die veel op servers spelen die niet in de openingspost genoemd worden?
en mani wordt wel ondersteund hoor.. en je kan de server nog altijd downgraden of upgraden voor plugins etc..
admin(beta) plugin is ook een goei ben alleen de site kwijt.
[This space is for rent]
en anders HL2 + css ergens scoren?
All positions locked!
3on3.css op QuakenetVerwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 19:30:
Wat zijn recente css war channels voor 3on3? En is dat op quakenet?
link

Was best grappig om zwaar guns te spammen.
195.240.11.152:27015
Voor checkpoint menu, typ !cp .
Ik weet niet of er GoTers zijn die dat leuk vinden, maar ik post het maar even
ik ben na 2jaar cs 1.6/cz overgestapt na cs:s en moet zeggen dit geeft mega grote lolz
als iemand zin heeft add me maar op steam: urakusho
Surfen is opzich wel grappig , en KZ (klimmen) ook wel... maar sinds een jaar speel ik ook veel deathrun in cs 1.6 en css. Erg grappige spel modus waarbij de CT een bepaald parkours moet aflopen zonder dood te gaan , en waarbij de T bepaalde triggers kan aan en uitzetten om zo de CT dood te laten gaan. als de CT het einde van het level behaald kunnen ze daar een wapen oppakken en zo de T's uitroeien..ImpulseW schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:23:
Hebben jullie het surfen ook al geprobeerd? Dat is echt super vet als je het een beetje kan.
Winners never cheat, Cheaters never win
Ja ik weet wat je bedoeld en volgens mij is dat ook echt droog als je als CT een hele hindernis af moet leggen. Ik ben zelf admin op een CSS surf server, en daar zijn wel relaxde maps. AWP ftw!Descriptor schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 14:51:
[...]
Surfen is opzich wel grappig , en KZ (klimmen) ook wel... maar sinds een jaar speel ik ook veel deathrun in cs 1.6 en css. Erg grappige spel modus waarbij de CT een bepaald parkours moet aflopen zonder dood te gaan , en waarbij de T bepaalde triggers kan aan en uitzetten om zo de CT dood te laten gaan. als de CT het einde van het level behaald kunnen ze daar een wapen oppakken en zo de T's uitroeien..
Hoe bedoel je prefix? Kijk anders op fpsbanana voor goede maps, daar staan _veel_ mappenvizion88 schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 13:09:
Is er een prefix voor dat soort maps?
Ik bedoelde een prefix voor mappen waarbij de CT's een parcours moeten afleggen

DR (DeathRun)vizion88 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 10:02:
[...]
Ik bedoelde een prefix voor mappen waarbij de CT's een parcours moeten afleggen
Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten
Ja hoor :Hari-Bo schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:43:
Is er nog een server waar de tweakers leden actief zijn?
Samen met een aantal andere tweakers zijn we sindskort een nieuwe community begonnen :
www.dutch-eSports.nl , de nieuwe site is onderweg, maar de servers zijn er al.
Met name de dust2 server is in de avond en weekenduren in gebruik door meerdere tweakers
93.190.140.118 is de dust2 server, zie onze website voor overige ip nummers.
Genoeg gespam.. zou leuk zijn om wat tweakers online te zien op onze servers!
[ Voor 36% gewijzigd door Workaholic op 16-03-2009 18:11 ]
Op de OD servers spelen ook veel GoTtersHari-Bo schreef op maandag 16 maart 2009 @ 14:43:
Is er nog een server waar de tweakers leden actief zijn?
* Outerspace hekelt bunnyhoppers en pingkillers

Warren tegen die lui is gewoon niet leuk.

Speel al bijna sinds het begin van mijn CSS op de O.D. servers, vind het nog steeds leuk
Server #3 staat trouwens nog als zombie server in de SP, klopt niet meer.
Leuk dat jullie ook Left 4 Dead servers hebben. Al een lange tijd is het haast onmogelijk om een goede server te vinden via de lobby match making. Als valve goed doet nemen ze dezelfde console interface over van css,tf2 e.d met left 4 dead. Want dat lobby gedoe vindt ik maar niets.Workaholic schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:04:
[...]
Ja hoor :
Samen met een aantal andere tweakers zijn we sindskort een nieuwe community begonnen :
Met name de dust2 server is in de avond en weekenduren in gebruik door meerdere tweakers
Ik begrijp ook nog steeds niet waarom cs 1.6 wel reclame kreeg en source niet?
niet dat het moest van mij maar ik stoorde me in het begin wel erg aan de reclame
Verwijderd
kijk dat is helemaal gaaf.Workaholic schreef op maandag 16 maart 2009 @ 18:04:
[...]
Ja hoor :
ben normaal gesproken een fervent Flightsimmer.. maar om af en toe wat agressie kwijt te raken af en toe het betere schiet en moord spel.
Aangezien ik m'n neef geholpen heb z'n zolder te verbouwen heeft hij mij CSS kado gedaan. En omdat er op dit moment geen, althans niet naar mijn zin, leuke spellen zijn zat ik er al eens aan te denken CSS weer eens te installeren. Toen ik dit topic zag ben ik gelijk eens in m'n email archief gedoken en m'n steam account opgezocht. Tot Snel!!!
eerst ff oefenen
PH-MRK request startup
Ik heb vandaag mijn headset gekregen en alleen bij counter strike source krijg ik een heel irritante pieptoon die verandert als ik beweeg in het spel, door de headset heen. Terwijl ik dit niet met mijn gewone boxen heb.
Mijn specs zijn:
Intel q6600 @3.2ghz
Asus Maximus 2 formula
Ati radeon 4870
Als geluidskaart de supreme X-fi die je bij het moederbord krijgt.
En de headset is een Logitech clear chat premium ( link productpagina: http://www.logitech.com/i...ones/devices/203&cl=nl,nl )
Alvast bedankt
Vroeger heb ik veel gespeeld en de in-game menu-onderdelen waren toen in het Engels.
Nu heb ik de in-game menu's in het Nederlands en ik wil graag Engels. Is dit op een bepaalde manier te wijzigen? Ik vind het namelijk een beetje dom staan als er staat "dood" achter iemand zijn naam, of je als een team wilt kiezen Terreureenheden of Counterterreureenheden.
Via Steam applicatie zelf gekeken naar "Taal", maar die staat standaard op Engels en heeft ook niks te maken met de instellingen in-game volgens mij.
Dan is dat ding vast een tijdje bezig, restart steam daarna zeker even en kijk of het gefixed is.
Bij mij zie ik alleen geen NL als taaloptie erbij staan ^^
Ik heb het waarschijnlijk al gevonden. Onder "mijn spellen" staat in dit geval Counterstrike Source. Onderin heb je een knop "Instellingen" met een tabblad "Interface". Daar stond de taal op Nederlands, deze gewijzigd in Engels en Steam herstart vanzelf. Alleen het spel draait op een pc thuis, dus ik kan het niet testen, maar het zal nu wel in orde zijn.epTa schreef op maandag 30 maart 2009 @ 10:57:
Steam -> My games -> rechtsklik op CSS -> properties -> language
Dan is dat ding vast een tijdje bezig, restart steam daarna zeker even en kijk of het gefixed is.
Bij mij zie ik alleen geen NL als taaloptie erbij staan ^^
Toch bedankt voor de reactie.
[ Voor 37% gewijzigd door McWolf82 op 30-03-2009 11:06 ]
Dan download ie m gewoon opnieuw. Hmm rechterklik opg ame en verwijder local content werkt ook besef ik net.
Want van een Nederlandse CSS heb ik echt nog nooit gehoord
Wat ik eerder als oplossing dacht te hebben is volgens mij alleen voor de Steam applicatie, niet voor het spel zelf.epTa schreef op maandag 30 maart 2009 @ 11:08:
Anders stel je gewoon je steam in het engels in en verwijdert je .../steamapps/username/counter strike source map. (back wel je config up).
Dan download ie m gewoon opnieuw. Hmm rechterklik opg ame en verwijder local content werkt ook besef ik net.
Want van een Nederlandse CSS heb ik echt nog nooit gehoord
"Select the language you wish to play this game in" staat en stond voordat ik m'n eerste bericht had geplaatst op Engels.
Ik test het vanavond wel uit en anders probeer ik bovenstaande wel.
- Starten van CSS via Steam geeft me na 5 seconden een HL.exe error
- Starten van CSS via de snelkoppeling op m'n bureaublad start de game netjes, echter er blijft rechtsonder "loading..." staan. Als ik links met m'n muis over de plek ga waar het menu hoort te staan hoor ik wel de vertrouwde klikjes, maar ik zie niets.
Hoe dan ook ik kan dus css niet starten.
Windows 7 build 7057 32bit
Hier al wel gelezen dat CSS wel draait onder W7. Iemand een idee?
PH-MRK request startup
Met de nieuwste drivers is het al wat beter, ik had paar maanden geleden wel beeld, maar alle tekens, teksten icoontjes leken wel alsof ze door aliens gemaakt waren. Overlay's klopten niet, nix.
Overigens is het toch een HL2.exe eroor?
+ update videodrivers
+ uac uit
+ installeer als admin + compatibility
+ draai als admin + compatibility
+ verwijder clientregistry.blob
+ verwijder game en laat het opnieuw downloaden
+ windows theme minimaal mogelijk zetten
+ startup parameters van css aanpassen, directx7 proberen te draaien (dunno)
Dit is de oplossing:
Onder "Mijn spellen" staat in dit geval Counterstrike Source. Onderin heb je een knop "Instellingen" met een tabblad "Interface". Daar stond de taal op Nederlands, deze gewijzigd in Engels en Steam herstart vanzelf.
Spel opstarten en menu's waren weer in het Engels.
uuhm neen het is een HL2.exe errorepTa schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:42:
Over windows 7 kan ik kort zijn, heel goed mogelijk dat het totaaal niet werkt. En het misschien ook nooit zal doen.
Met de nieuwste drivers is het al wat beter, ik had paar maanden geleden wel beeld, maar alle tekens, teksten icoontjes leken wel alsof ze door aliens gemaakt waren. Overlay's klopten niet, nix.
Overigens is het toch een HL2.exe eroor?
woei. thanks. leuk lijstje.. ga ik straks ff afwerken.+ update videodrivers
+ uac uit
+ installeer als admin + compatibility
+ draai als admin + compatibility
+ verwijder clientregistry.blob
+ verwijder game en laat het opnieuw downloaden
+ windows theme minimaal mogelijk zetten
+ startup parameters van css aanpassen, directx7 proberen te draaien (dunno)
Ik laat weten of het werkt.
PH-MRK request startup
Ik draai anders al sinds de beta uit is gekomen vrolijk CS:S onder Windows 7epTa schreef op maandag 30 maart 2009 @ 15:42:
Over windows 7 kan ik kort zijn, heel goed mogelijk dat het totaaal niet werkt. En het misschien ook nooit zal doen.
Dan druk ik weer op ~ op de console te openen en dan staat daar de letter die ik de eerste keer heb getypt, maar als ik daar weer wat wil typen verdwijnt de console weer. Doe ik iets fout?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
erutangis
Geloof dat je ook T kan proberen.
Probeer
+Options -> Keyboard -> Advanced -> Enable Developers Console (uit en) aanvinken
+Toetsenbord op US:English zetten (en evt je taal in windows)
Als je je keyboardtaal omgooit dan is wordt 't gewoon direct als ` doorgestuurd en zal er idd niks gebeuren, neemt niet weg dat veel mensen dat afschuwelijk vinden typenepTa schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 23:11:
@ Leftblank goede verklaring voor wat er gebeurd =)
Alleen ` zou het gewoon moeten doen (en doet het hier ook), ik raad aan om de taal echt eens op us engels te zetten en kijken of dat helpt.
Ik kreeg een score van 40% wat kregen jullie?
ik kreeg 66%
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.