Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

GoTCoast schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:04:
Ik wil als CS-n00b ook gaan beginnen met CS.

Waar kan ik het beste dan mee instappen? CZ, CS, of CSS?
Ikzelf zou zeggen CS: S.
1.6 kan ook maar dan begin je op het moeilijkst, maarja je moet het toch leren. En zodra je goed bent op CS kan je makkelijk meekomen op cs:s. Ikzelf heb gewoon heel veel cs:s gespeeld. En moet zeggen 1.6 heb je niet nodig. En ja de eye-candy is wel ietsjes meer op source. Dus ikzelf vind source betere keuze... Maarja je moet het zelf weten, ik heb alle drie de games. En uiteindelijk omdat ik source gewend was bleef ik drbij. (Uur of 2000-2500 gespeeld :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:27

Minkie

Groazers Unite.

Gewoon beginnen met CSS. Zal in het begin mischien ff doorbijten zijn. Maar als je gewoon meespeelt en spelers spect als je dood bent dan moet alles wel goed komen.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07

Neem idd css beste om in te komen, je kan later nog 1.6 kopen moest je er echt niet genoeg van krijgen. Ik wil overigens wel wat met je trainen als dat iets voor je kan betekenen.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16

Inderdaad, CS:S. Ik ben ook begonnen met CS:S en heb ook CS geprobeerd, maar als je eenmaal wat betere graphics gewend bent (ook van andere spellen) dan valt 1.6 wel heel erg tegen. Ik speel het dan voor de rest ook nooit.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

mach2 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:54:
[...]

Inderdaad, CS:S. Ik ben ook begonnen met CS:S en heb ook CS geprobeerd, maar als je eenmaal wat betere graphics gewend bent (ook van andere spellen) dan valt 1.6 wel heel erg tegen. Ik speel het dan voor de rest ook nooit.
Ik weet wat je bedoeld ;).
CS speelt heel anders dan source. En daarom ben ik doorgegaan met source, terwijl me clan oldskool ging doen en 1.6 ging doen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Het lijkt mij ook het beste met CS:S te beginnen,
Zelf speelde ik al een tijdje CS 1.6 voorda CS:S uitkwam,
Was na een paar dagen wel gelijk wat beter, maar als ik nu 1.6 opstart, oei :$

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

• not2secure4u
Heb ik ook helemaal :D Ben begonnen bij 1.5 en sinds een half jaartje enkel Source. Is wel easier om skilled te worden in Source dan in 1.6, je klimt sneller op de skilltree vind ik.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:08

Snippertje

Light up your life

Hmm even een vraag tussendoor kan het zo gauw niet vinden. Is het mogelijk om met 1 exemplaar van CSS over lan te spelen met iemand anders? Ik wil namelijk graag met mijn zusje spelen, maar zij speelt niet zoveel dat ze er nog een x apart CSS voor wil kopen.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik weet zowat zeker dat dat kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Kan niet! Niet met dezelde key iig

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-08 16:15
over lan (hoogst)waarschijnlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Lekker handig is ook mss zeggen hoe ;)

Je start css op een pc op en je alt + tab eruit en je logt je af. Op de andere pc log je je aan en je start css op. :D

Foila

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Even een kleine offtopic vraag, omdat ik het antwoord nergens kan vinden.

Hoe zit het met cheats in CS: Source? Ik speel sinds kort weer, en op sommige servers speel ik heerlijk. Maar er zitten ook servers bij waar het gewoon niet te doen is; ik raak niets en heb instant headshots. Ik vraag me eigenlijk af hoe het zit met het aantal cheaters op CS: Source.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 23:43

MikeVM

- Baloo -

op een drukke dag kom ik er wel 1 per dag tegen..., je moet naar een server gaan waar je je thuisvoelt, waar je iedereen kent, dan kan je de cheaters er direct uithalen,
omdat je je niet fixeert op bepaalde namen die continue ownen, omdat je ze toch kent.
als er dan toch een duitser of een pool met een gekkenaam op 12-0 staat, kijk je even en met een beetje geluk zit er een admin die hem wil bannen...

edit: een cheater in opposite team vind ik wel tof soms, dan maak ik er een sport van om hem om te leggen...
een cheater in eigen team is allesbehalve leuk.. dan krijg je geen opponent te zien :D

Baloo zit het liefst in een team dat zwakker is.

[ Voor 23% gewijzigd door MikeVM op 10-03-2008 11:32 ]

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Misschien dat je me wat servers kunt aanraden?
Ik zoek eigenlijk een server als het vroegere STRIKERZ. Daar heb ik altijd met erg veel plezier gespeeld vroeger.

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 18:40

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

paradoXical schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:45:
Misschien dat je me wat servers kunt aanraden?
Ik zoek eigenlijk een server als het vroegere STRIKERZ. Daar heb ik altijd met erg veel plezier gespeeld vroeger.
Zie oa de startpost :) Daarnaast zijn er veel andere servers die je kunt vinden met xfire (mocht je daarvan gebruik maken).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
[nl] 100 tick servers zijn echt wel goed. Geen problemen mee, cheaters valt goed mee , ongeveer 1 per 14 dagen. Ik speel gemiddeld 3 uur per dag.

Weet er iemand waar je voor bans terecht kan ? 1 persoon dan dat ik wil gaan bannen... Steambans aanvaard het gewoon niet.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik ken globalbans.nl wel voorstellen alleen is dat voor een x aantal servers zo. Anders zou je het via irc misschien kunnen regelen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey... weet iemand wanneer de Source engine van CS:Source geupdated zal zijn, zodat die uiteindelijk multicore support zal hebben?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:09:
Hey... weet iemand wanneer de Source engine van CS:Source geupdated zal zijn, zodat die uiteindelijk multicore support zal hebben?!
dat vraag ik me ook af, want ik zou meer frames moeten hebben met op men nieuwe monitor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Geen idee maar kan niet w88, niet dat het nu langzaam gaat want CSS vraagt niet veel.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

ik heb vista en een extreme gamer kaart..
en ik vroeg me af of ik ergens iets mis met men geluid.. ik hoor niet echt iets achter me zoals het hoort..
wordt counterstrike geondersteund door alchemy?
en mis ik echt iets?

bekijk de demo hieronder en je weet wat ik wil zeggen
http://www.soundblaster.com/alchemy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Nooit, CSS gebruikt niet de Episode 2 engine maar een oudere build. Alleen de Episode 2 build of later krijgen nog grote updates.

Je kan beter afvragen wanneer ze Source 2 laten zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

komt er dan een Counter strike source 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Wss ooit wel, als HL 3 uitkomt ongetwijfeld...

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hadden ze volgens mij al een tijdje terug gedaan.
Ik heb ook nog een klein vraagje, ik wilde laatst weer beginnen om vervolgens mijn ouwe server weer op te zoeken, maar die kon ik niet meer vinden. Sterker nog, ik vond maar een fractie van de hoeveelheid servers die ik ooit vond. Nu kan ik dus niet meer mijn oude, Teeside University, server vinden. Die was heerlijk, geen AWP, alle gewone maps, 22 man. Weet iemand of de IP van die server, of een zelfde server? Hopelijk Brits (engelsen ftw) of NL, zeker geen Duitse server ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Google?
Weet niet of die er tussen staat hoor. Maar zijn wel allemaal server met de naam Teeside University

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.E.T
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 17:12
Je kan ook gameservers vinden via http://www.game-monitor.com/

Zee handige site om de gewenste server mee te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
Wat is Source toch tegenstrijdig. Aan de ene kant hatstikke mooi qua spel/gameplay enzovoort, maar als je zoals ik op een 20Mbit lijn zit (hobbelende latency) en weigert je sh*t aan te passen, rates en die al die russische & maffiose ongein, ben je volledig maar dan ook volledig kansloos tegen elke spray&prayer. Als je door elke willekeurige bullet in je kop wordt geraakt die eigenlijk op iemand tig meter naast je was bedoeld, dan is de fun er snel af. 80% gekilled worden door zulke 1-hitters die nergens op slaan.... Kan ook van de andere kant komen, of ik moet keihard gaan downloaden, wil wel eens helpen :X en er zijn hééle enkele servers waarbij ik gewoon in de lucht kan schieten en knal iedereen door de kop. Echt, die engine wat dat betreft, slaat nérgens op. Ik haat source daarom terwijl het ook veruit mijn favo game is. Na elke keer spelen deinstalleer ik uit frustratie CSS weer om het de volgende keer weer opnieuw te downloaden.. zo erg is het er aan toe. Ga ik op een andere locatie met een KPN lijntje, of kabel, gamen dan is er niks aan de hand en daalt die 80% naar de normale 20% zoals dat voor iedereen geldt die níet aan zijn .cfg heeft gezeten.

My 2 cents.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Beter internet nemen en niet klagen... my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ik denk dat dat aan je internet ligt en niet aan je spel. HIer geen enkel probleem. Heb je soms een 1.6 carriere achter de rug? Dan kan het zijn dan het echt wel anders aanvoelt...Maar ik veronderstel dat je internet gewoon de boosdoener is. Je moet is een config downloaden waar je ziet of je choke en loss hebt. Dan toont ie je dat onder je fps.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

not2secure4u schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 09:22:
Ik denk dat dat aan je internet ligt en niet aan je spel. HIer geen enkel probleem. Heb je soms een 1.6 carriere achter de rug? Dan kan het zijn dan het echt wel anders aanvoelt...Maar ik veronderstel dat je internet gewoon de boosdoener is. Je moet is een config downloaden waar je ziet of je choke en loss hebt. Dan toont ie je dat onder je fps.
dit doe je simpel door "net_graph x" in je console te typen,
x staat voor een getal van 0-4

ik gebruik zelf "net_graph 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ik dacht dat die command enkel de fps weergaf en niet de choke and loss, ga ik even nakijken... Als dat zo is is dit natuurlijk een stuk simpelder :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
dinkelover schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 00:48:
Wat is Source toch tegenstrijdig. Aan de ene kant hatstikke mooi qua spel/gameplay enzovoort, maar als je zoals ik op een 20Mbit lijn zit (hobbelende latency) en weigert je sh*t aan te passen, rates en die al die russische & maffiose ongein, ben je volledig maar dan ook volledig kansloos tegen elke spray&prayer. Als je door elke willekeurige bullet in je kop wordt geraakt die eigenlijk op iemand tig meter naast je was bedoeld, dan is de fun er snel af. 80% gekilled worden door zulke 1-hitters die nergens op slaan.... Kan ook van de andere kant komen, of ik moet keihard gaan downloaden, wil wel eens helpen :X en er zijn hééle enkele servers waarbij ik gewoon in de lucht kan schieten en knal iedereen door de kop. Echt, die engine wat dat betreft, slaat nérgens op. Ik haat source daarom terwijl het ook veruit mijn favo game is. Na elke keer spelen deinstalleer ik uit frustratie CSS weer om het de volgende keer weer opnieuw te downloaden.. zo erg is het er aan toe. Ga ik op een andere locatie met een KPN lijntje, of kabel, gamen dan is er niks aan de hand en daalt die 80% naar de normale 20% zoals dat voor iedereen geldt die níet aan zijn .cfg heeft gezeten.

My 2 cents.
koop team fortress 2 :P Geen serieuze bullshit en gewhine dat je cheat etc. Gewoon fun battelen met mooie cartoonie(source) graphics waarbij het niet uitmaakt of je body of head raakt.( behalve voor sniper) met af en toe alles gibbende crit shots _/-\o_

heb jaaren css gespeeld op een aardig niveau maar op een gegeven moment ga je je gewoon ergeren aan de scene/community/players en af en toe hitboxes/laggers/gare servers maar bij tf2 heeft dat gevoel mij totaal niet bereikt.

[ Voor 7% gewijzigd door PainkillA op 14-04-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg zijn de Teeside servers verlaten (degene die ik wil spelen dan), dus vraag ik het maar even: weet iemand het IP/de naam van een normale map non-AWP (ik haat Whack-A-Mole) server? Brits zou helemaal leuk zijn, dan kan ik die mensen tenminste verstaan ;) Zelfs met sites als game-monitor.com is het verdomde lastig zo'n server te vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ga waarschijnlijk over een paar dagen cs:s kopen. Het lijkt mij namelijk een heel leuk spel, goeie gameplay te hebben en ook vette weapon mods. Maar ik heb even een vraagje, heb je persé steam nodig om in een server te komen? Of kan dat ook gewoon als je de game zelf opstart.
Als ik het spel heb moeten jullie ff de IP van jullie favo server geven, dan kan ik namelijk een keertje met jullie spelen.. En jullie zullen vast wel verstand hebben van goeie servers, met niet teveel flashers.. Alvast bedankt ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel draait op Steam ja, als je het in de winkel haalt krijg je dat er automatisch bij. Je kan het zoiezo gratis downloaden (Steam zelf, niet de games ;)), hiero: http://www.steampowered.c...hp?area=getsteamnow&cc=NL als je CS:S dan installeert krijg je dat vanzelf onder Steam te staan en kan je ook naar CS:S servers zoeken zonder het spel zelf op te starten, wat erug handig is.
Als iemand trouwens nog van zo'n server weet waar ik eerder naar vroeg, dan hoor ik het graag :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2008 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:40:
Het spel draait op Steam ja, als je het in de winkel haalt krijg je dat er automatisch bij. Je kan het zoiezo gratis downloaden (Steam zelf, niet de games ;)), hiero: http://www.steampowered.c...hp?area=getsteamnow&cc=NL als je CS:S dan installeert krijg je dat vanzelf onder Steam te staan en kan je ook naar CS:S servers zoeken zonder het spel zelf op te starten, wat erug handig is.
Als iemand trouwens nog van zo'n server weet waar ik eerder naar vroeg, dan hoor ik het graag :)
Ja, ik wist dat het onder steam zat alleen niet dat je dat er bij gelevert kreeg :>
Ik heb ook al een account op steam, moet ik dan nu steam verwijderen en dan via de disc van cs:s steam op me pc krijgen, of maakt dat opzich niet uit, en moet ik het spel zelf toevoegen aan steam.
En kan je ook alleen via steam in servers, of ook bijvoorbeeld een IP hebben, en dan bijvoorbeeld met xfire naar de server connecte, of kan je alleen met steam naar servers connecte?
En bedankt voor je snelle reactie ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 goeie servers voor Counterstrike Source zijn:

NLFunSource - Custom (fun) Maps
84.243.254.189:27015

NLFunSource: - Zombie maps
84.243.254.180:27015

Lekker funnen! _/-\o_

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:14:
2 goeie servers voor Counterstrike Source zijn:

NLFunSource - Custom (fun) Maps
84.243.254.189:27015

NLFunSource: - Zombie maps
84.243.254.180:27015

Lekker funnen! _/-\o_
Ah, ty ;) Die sla ik alvast ff op zodat ik alvast wat leuke servers heb om op te spele ;)
Bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel altijd met zeer veel plezier op de nederlandse Lethal servers, goede spelers en geen gezeik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:40:
Ik speel altijd met zeer veel plezier op de nederlandse Lethal servers, goede spelers en geen gezeik!
Lethal hmmm? Nederlands is ook goed, maar goed ik ben nou eenmaal een fan van Britse mensen, hoewel het me vooral om de verstaanbaarheid van de mensen ging ;) (met engels en NL natuurlijk geen probleem).
Maar die Lethal servers, zijn dat deze: http://www.lethal-zone.eu/forum/portal.php
Ik zal iig een kijkje nemen.

Als iemand anders in de tussentijd een server weet die aan mijn eisen voldoet (normale map rotatie, en misschien wat realistische custom maps ertussendoor, maar geen ongein, AWP banned, een Britse of NL server en uiteraard redelijk actief): ik hoor het graag ;) Wil graag weer opnieuw beginnen met deze game, zo zonde dat ik mijn ouwe servers niet meer weet.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb Counterstrike Source gehaalt + Half life 2: Deathmatch en Day of Defeat Source zat erby voor 30 euro bij de free record shop.
Counterstrike bevalt me goed, maar na een tijdje lekker spelen krijg ik een error, iets met engine..
Heel irritant.
Ik heb ook gemerkt dat je hele vette weapon mods heb, maar snap nog niet echt hoe je het moet installeren.. Me engels is nou niet echt ''goed'' Dus voor de mensen die hier verstand van hebben, willen jullie hier een korte guide posten hoe je weapon mods kan installeren.
Alvast bedankt ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:29:
Zo, ik heb Counterstrike Source gehaalt + Half life 2: Deathmatch en Day of Defeat Source zat erby voor 30 euro bij de free record shop.
Counterstrike bevalt me goed, maar na een tijdje lekker spelen krijg ik een error, iets met engine..
Heel irritant.
Ik heb ook gemerkt dat je hele vette weapon mods heb, maar snap nog niet echt hoe je het moet installeren.. Me engels is nou niet echt ''goed'' Dus voor de mensen die hier verstand van hebben, willen jullie hier een korte guide posten hoe je weapon mods kan installeren.
Alvast bedankt ! :*)
gewoon alles in models map gooien

/edit
X:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\*Username*\counter-strike source\cstrike\models
daar dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 19:49:
[...]

Maar die Lethal servers, zijn dat deze: http://www.lethal-zone.eu/forum/portal.php
Ik zal iig een kijkje nemen.
Zeker! Ik speel altijd alleen op server 1, daar ken ik iedereen en zijn er echt gezellige en goede mensen. Join een keertje savonds, dan is het goed druk en heel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:38:
[...]

gewoon alles in models map gooien

/edit
X:\Program Files (x86)\Valve\Steam\SteamApps\*Username*\counter-strike source\cstrike\models
daar dus.
Dankje! :*) Tis gelukt alleen me CSS lagged nu wat meer door al die mods die ik heb.
Maar alles lukt nu en ik weet hoe het moet ;) ty !
EDIT:
In sommige servers werken me mods niet, ligt het dan aan de servers of aan me mods?
Is er ook een oplossing ofso voor?

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2008 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 23:18
Ligt aan de servers. Als Zblock erop staat met sv_pure op 1 of 2 kan je geen skins gebruiken. Dit is gedaan omdat skins ook doorzichtig gemaakt kunnen worden, en je dan een wallhack hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat problemen met mijn muis. Als ik normaal loop of rondkijk trilt de muis af en toe net alsof er een haartje inzit oid. Echter heb ik de muis helemaal schoongemaakt + andere muis geprobeerd en nog geen succes. Er valt echt niet meer te spelen zo. Wie biedt hulp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:15:
Ik heb wat problemen met mijn muis. Als ik normaal loop of rondkijk trilt de muis af en toe net alsof er een haartje inzit oid. Echter heb ik de muis helemaal schoongemaakt + andere muis geprobeerd en nog geen succes. Er valt echt niet meer te spelen zo. Wie biedt hulp?
Probeer eens een stevige muismat, die zwart is :) Ik neem aan dat je er eentje hebt met een oogje (optical).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het is een optische. Ik heb nu een rode muismat die ik net gebruikte, maar pas na 15 min ging de muis raar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meestal zweet, klamheid.. etc..

Ik heb een massieve zwarte muismat en heb nergens last van. Alleen als ik langer dan een half uur aan het gamen ben, dan gaat het glijden.

Overigens is rood niet zo'n aan te raden kleur. Omdat een Optische muis reageert op de reflectie van het licht dat het geeft, en rood op rood is niet zo verstandig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:39:
Overigens is rood niet zo'n aan te raden kleur. Omdat een Optische muis reageert op de reflectie van het licht dat het geeft, en rood op rood is niet zo verstandig :P
offtopic:
Niet goed opgelet bij Natuurkunde?
Als een oppervlak rood is, betekent dat dat juíst die kleur teruggekaatst wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja ik kan het verkeerd hebben maar zo'n muis werkt op basis van het reflectielicht. En als dat gehinderd wordt dan krijg je dat soort rare dingen ermee.

Kwestie van een goede muismat hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ikzelf gebruik een steelseries QCK en heb hier geen enkel probleem mee. Je kan ff in de webshops kijken. Voor een 7 euro heb je hem normaal. Hier zal je muis zowiezo al niet van trillen moest het de muismat zijn. Ook moet je zien dat je in Windows je muisacceleratie uitstaan hebben als je CSS speelt. Dit kan bij sommige de raarste dingen geven ingame. Gewoon bij mouse het vakje uitvinken en zien dat je muissnelheid net in de helft staat. Ingame zet je het dan op wat je echt wilt als sensi.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de stresstest doe, komt er op het eind te staan: blablabla was gemiddeld [Unknown] fps. blabla.

Waarom kan ik de gemiddelde fps niet zien? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Probeer hem anders met Fraps op te nemen? Gewoon eenn gemiddelde pub ingaan en loop maar wat rond, is natuurlijk niet zo dynamisch als zon test maar je hebt wel een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:45:
Probeer hem anders met Fraps op te nemen? Gewoon eenn gemiddelde pub ingaan en loop maar wat rond, is natuurlijk niet zo dynamisch als zon test maar je hebt wel een idee.
Waarom fraps?

Console: net_graph 3 of cl_showfps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
2 nieuwe servers up, tickrate 100 ofcourse :) een dust2 only en een deathmatch server. Zouden ook aan de startpost toegevoegd mogen worden O+

[NL] KAOZZ - Public dust2 only | TR100 [thegameworld.nl]

77.75.122.249:27015 - [url=steam://connect/77.75.122.249:27015]join now![/url]

[NL] KAOZZ - Public TDM | TR100 [thegameworld.nl]
77.75.122.249:27016 - [url=steam://connect/77.75.122.249:27016]join now![/url]

[ Voor 18% gewijzigd door lawtshjj op 11-05-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lawtje schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:19:
2 nieuwe servers up, tickrate 100 ofcourse :) een dust2 only en een deathmatch server. Zouden ook aan de startpost toegevoegd mogen worden O+

[NL] KAOZZ - Public dust2 only | TR100 [thegameworld.nl]

77.75.122.249:27015 - [url=steam://connect/77.75.122.249:27015]join now![/url]

[NL] KAOZZ - Public TDM | TR100 [thegameworld.nl]
77.75.122.249:27016 - [url=steam://connect/77.75.122.249:27016]join now![/url]
Dust2 only, daar word ik toch zo gaar van. Ik kan er echt niet bij dat mensen het spel dan nog leuk vinden. Af en toe dust2 is wel leuk, maar als ik die constant zou moeten spelen is na een weekje wel de lol ervan af. Ik zal daar dus niet gaan spelen.

Wat is er mis met maps als Aztec, Office, Italy, Piranesi, en zo nog tientallen andere maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

persoonlijike keuze van maps van goed naar slecht.

Italy, Dust2, Office, Cbble, Nuke,

als eerste server moet je een maprotatie hebben van minimaal 3 maps met een vote ingebouwd met minimaal 7 maps. zodat als er 50 procent Rocks the vote er een andere map kan gekozen worden.

punten waarop te letten, snachts geen maps draaien zoals train, cbble, etc. hierdoor lopen meeste servers altijd leeg!

verder vind ik persoonlijk een ranking een must

ook is het ZEER belangrijk dat er votekick aan boord is, waar er maar 60 percent votes nodig zijn om een kick, en 80 percent voor een ban van een halfuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:23:
[...]

Dust2 only, daar word ik toch zo gaar van. Ik kan er echt niet bij dat mensen het spel dan nog leuk vinden. Af en toe dust2 is wel leuk, maar als ik die constant zou moeten spelen is na een weekje wel de lol ervan af. Ik zal daar dus niet gaan spelen.

Wat is er mis met maps als Aztec, Office, Italy, Piranesi, en zo nog tientallen andere maps?
Ik snap je punt, en kan me daar ook mee inleven.

Alleen richten wij op een iets andere doelgroep, dat had ik er niet bij verteld :P De doorsnee GoT-er zal je niet snel op onze server vinden. Veel mensen die met een team/clan meedraaien in de "scene" spelen alleen public om in te schieten/aim te oefenen etc. Dust2 is daar de beste map voor, vandaar dat je dat vaker ziet terugkomen.

Andere prefereren weer deathmatch om in te schieten, dus dat hebben we ook :) Net zoals er mensen zijn die niet houden van servers zonder votesystemen/rankings/anticampmods etc. zijn er ook mensen die juist walgen van tickrate66 32 man publics waar hostage maps op gedraaid worden :X

We laten iedereen in zijn waarde, ik denk zelf dat het goed is om diversiteit te hebben in public server keuze en dat er ook gespecialiseerd wordt op wat verschillende doelgroepen graag zien. Op andere fora met ander publiek zijn er bijvoorbeeld gelijk een hoop positieve reacties geweest. Maar wie weet zijn er GoT-ers die het wel opeens heel erg naar hun zun hebben op onze server 8)

Wil je inschieten met de best mogelijke reg, dan moet je bij ons zijn. Onze server is dan ook niet noob-friendly :P voor lekker massaal funnen kan je beter bij Onlydutch spelen :) Alhoewel OD naast de massapublics ook een hele goede d2only server heeft :)

Hopelijk is het nu duidelijk waarom er zoveel d2only servers zijn :P en dat er wel over nagedacht wordt .

[ Voor 33% gewijzigd door lawtshjj op 14-05-2008 05:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09 14:43

Disaster

Kwelling

Afgelopen week heb ik m'n nieuwe PC in elkaar gezet:
- Core2Duo e8500
- 8800 GTS (640 MB)
- Corsair TWIN2X4096 8500C5DF 1066MHz (2x2GB)
- Asus P5KC
- Samsung Spinpoint F1 750 GB

Maar nu wilde ik weer CS:S installeren via Steam, maar blijft hij hangen op 21%. Heeft iemand dit vaker meegemaakt? Zo ja, wat heb je toen gedaan om dit op te lossen?

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

hey disaster,

uninstall van steam doen, en de steammap van je schijf flikkeren, en opnieuw proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disaster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-09 14:43

Disaster

Kwelling

MikeVM schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 15:36:
hey disaster,

uninstall van steam doen, en de steammap van je schijf flikkeren, en opnieuw proberen..
Jo Baloo, ik zal het proberen. Heeft iemand hier trouwens nog een mooie config voor CS:S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 15:49
Casey's config is een goede config. Ik heb die zelf als basis gebruikt voor de mijne.

Een van de dingen die ik er extra heb bijgestoken:
alias net33 "cl_cmdrate 33; cl_updaterate 33; alias netchange net33"
alias net66 "cl_cmdrate 66; cl_updaterate 66; alias netchange net66"
alias net100 "cl_cmdrate 100; cl_updaterate 100; alias netchange net100"
bind f1 "net33"
bind f2 "net66"
bind f3 "net100"
Imo vrij handig tijdens het switchen van en naar verschillende servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

bij zo een config heb je niet eens een zware config nodig..

ik heb alleen de prestatie dingen ingeschakeld,
zoals de heapsize(grootte van memory), cpu instellingen,

ik haal nog altijd 75fps met een 8500gt en E6600..
dus jij haalt ook zeker 100fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 mei 2008 @ 18:32:
Ja het is een optische. Ik heb nu een rode muismat die ik net gebruikte, maar pas na 15 min ging de muis raar doen.
SteelPad Qck Heavy! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Once you go black you never come back ;) Same here

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik heb gewoon een grijze muismat gehaald bij de MediaMarkt, hij voldoet nog wel voor mijn ouderwetse muis. In CSS is dat ding nog vlot zat, alleen merk ik wel dat ik echt wel meer knoppen nodig heb dan de huidige 3 die ik nu heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het verveled hem te moeten kicken maar is hier iemand die CS:S ook speelt op een Mac en misschien wat kleine vragen kan beantwoorden ?

Zo krijg ik bijvoorbeeld ingame het menu niet omhoog (waar je kunt chatten en je friends kunt zien enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:24:
Vind het verveled hem te moeten kicken maar is hier iemand die CS:S ook speelt op een Mac en misschien wat kleine vragen kan beantwoorden ?

Zo krijg ik bijvoorbeeld ingame het menu niet omhoog (waar je kunt chatten en je friends kunt zien enzo)
ik denk dat je met zulke vragen beter naar de site van steam zelf kunt gaan.. hier zul je meer mac users tegenkomen die css spelen dan hier vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Welke headset gebruiken jullie hier om te gamen ? Ik ben aan het kijken naar een goede nieuwe headset maar ik weet niet goed wat te nemen. Het zou zijn om voornamelijk CSS mee te spelen :p Wars dan natuurlijk

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
Ik heb een Speedlink Medusa ProGamer 5.1, en die bevalt uitstekend. Surround sound is wel aan te raden als je een beetje fanatiek wil gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
En merk je dan dat je van verder dingen hoort ? Of is dat allemaal zo erg nog niet ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

not2secure4u schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:12:
En merk je dan dat je van verder dingen hoort ? Of is dat allemaal zo erg nog niet ?
Zelf heb ik de Icemat Siberia met USB, als je onboard soundcard gebruikt zou ik de USB versie kopen maar als je een goede andere hebt zoals eentje van de X-Fi series zou ik die USB versie maar weglaten.

Zelf hoor je echt wel verschil tussen verschillende headsets, maar ik hoor niet verder. Je hoort echter wel veel preciezer uit welke richting een bepaald geluid komt. Dit is zeer handig, vooral als de tegenstanders erg luidruchtig zijn zou je altijd wel moeten weten vanwaar ze komen.

Verder ligt het helemaal aan jezelf hoe jij geluiden identificeert, je moet bepaalde geluiden natuurlijk herkennen, ook als iemand tegen een Barrel ofzo aanloopt of zijn wapen reload/ander wapen pakt, dit hoor je heel moeilijk maar hier kun je op getraind zijn of je bent er niet op getraind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Sennheizer PC160 hier, voorheen ook een speedlink medusa gehad, maar de Sennheizer hoor je echt wel veel eerder en beter waar je tegenstander is. Ook een redelijk goed spectrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

Steelseries 4H, echt een topding..

een zeer goed alternatief voor de PC160 als je liever een echte Hoofdtelefoon wilt hebben dan een on-ear headset..

hij is ook zeer degelijk, ik heb hem nu een jaartje in gebruik.. en hij is nog op en top werkend, terwijl ik die dingen wel een beetje mishandel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ik zoek echt zo iets waarmee ik van veel verder dingen hoor. Er werd mij verteld met een goede headset dat je, als je op DD2 op B zit , je mensen op T spawn van de box kan horen springen om naar B te gaan. Zoiets zoek ik, ervaringen hiermee soms ? :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

not2secure4u schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:33:
Ik zoek echt zo iets waarmee ik van veel verder dingen hoor. Er werd mij verteld met een goede headset dat je, als je op DD2 op B zit , je mensen op T spawn van de box kan horen springen om naar B te gaan. Zoiets zoek ik, ervaringen hiermee soms ? :D
Dat betekent dat iemand je voor de gek zit te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Grappenmaker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

er zijn wel andere dingen.

zoals als je een nade door een deur gooit, kun je aan de hand van het geluid bepalen of er iemand is, en of ie links of rechts is.. er zijn zieke dingen waar mensen op luisteren..
maar dan moet je eerst een goede geluidskaart hebben..

wat die kerel je vertelde was een wallhack :D..

wat veel belangrijker is, om voetstapjes kunnen herkenne, als je op B zit, kan je voetstapjes in lower en in upper tunnel horen.. maar om die uit elkaar te halen heb je echt wel zuiver geluid nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
En welke headsets kunnen dat dan bereiken ? De goede geluidskaart kan ik dan wss al verkrijgen door een USB edition ervan te kopen ?

Ik heb wat rond gesnuffeld en zag de Sennheiser 166 USB en de Steelseries 5H V2. Ik dacht om te gaan voor headsets die ze op officiele events ook gebruiken, daar kan je in theorie toch niet mee mis gaan of wel ? ( bovenstaande dus )

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Volgens mij zijn USB headsets minder snel, het beste is gewoon die 3.5mm Jack maar dat weet ik ook niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:21

Pinjataaa

Hit me!

Maakt niks uit welke headset, met mijn 5 euro headset hoor ik net zoveel als met mijn vorige dure Sennheiser. Een USB headsets raad ik je echt af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Maar een USB versie zorgt toch dat geluid dat eruit komt verschillend is , dus beter als die van een onboard geluidskaart ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste is het verschil tussen dure en goedkope headsets de duurzaamheid. Goedkope headsets gaan binnen een maand of 3 alweer kapot.
Ten tweede is de microfoon van slechtere kwaliteit waardoor mensen je minder goed horen.
Ten derde zitten goedkope headsets niet goed, je zult echt een headset willen hebben die om je oor zit met kussentjes.
Ten vierde is de geluidskwaliteit slechter omdat goedkope headsets vaker minder hele hoge/lage frequesties niet kunnen spelen.

Zo kan de lijst nog wel doorgaan om technische aspecten.

Over de USB geluidskaart, ja de USB geluidskaart is inderdaad meestal beter dan die wat onboard zit. Toch raad ik je aan om een interne geluidskaart te kopen zoals de X-Fi XtrmeMusic. Deze zijn nog beter dan de USB plus je hebt geen USB ertussenin.

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik heb een vraag over css
Wellicht kan 1 van julllie me helpen.
Op onze gungame server willen we een no-block script laten draaien echter alleen een no-block voor je eigen team zodat je een ander niet in de weg staat op ladders enzo maar wel het andere team kan knifen (noodzaak om te winnen bij gungame)
Weet iemand of dit mogelijk is?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:52

The_Scarabial

MTB for life!

Ben ook weer begonnen met spelen, zijn er nog veel actieve spelers hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM

MikeVM

- Baloo -

jup

meeste vind je op de OD servers (check TS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Daywalk3r schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:18:
Ik heb een vraag over css
Wellicht kan 1 van julllie me helpen.
Op onze gungame server willen we een no-block script laten draaien echter alleen een no-block voor je eigen team zodat je een ander niet in de weg staat op ladders enzo maar wel het andere team kan knifen (noodzaak om te winnen bij gungame)
Weet iemand of dit mogelijk is?
plugin van sourcemod heeft wel zoiets; sourcemod no block

[ Voor 8% gewijzigd door Hollanda op 19-10-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

The_Scarabial schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 22:20:
Ben ook weer begonnen met spelen, zijn er nog veel actieve spelers hier?
Erg veel speel ik niet meer, maar als ik speel is het meestal op de servers van Creativehosting.

CSS1Dust2 Only: 80.69.77.12:27015
CSS2 DM Only: 80.69.77.16:27015

[ Voor 12% gewijzigd door Minkie op 20-10-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:52

The_Scarabial

MTB for life!

Nice zal mijn skills weer eens wat opvijzelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik wil absoluut niet reclame maken, maar voor de mensen die een gezellig avondje willen gamen met mede Tweakers... alle huiskamer members spelen momenteel op deze drie servers (met name in de avond en weekend uren)

93.190.140.118:27015 (cs source standaard)
93.190.140.190:27015 (cs source gungame)
93.190.140.191:27015 (cs source zombiemod)

Met name de eerste twee zitten we het meest op. Als jullie het leuk vinden, kom even langs. Voor de mensen die in HK kunnen, kijk even in het colocatie topic.

Niet mij bedoeling om leden te werven, eerder een verzoek om een keer langs te komen om met ons te spelen, hoe meer tweakers hoe beter :P

[ Voor 12% gewijzigd door Workaholic op 21-10-2008 21:01 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
Die server zitten alleen maar leeg (volgens www.game-monitor.com) dus welke tweakers spelen er dan wel niet op die servers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
In navolging van mijn vraag over een goede headset enkele posts hierboven:

Het is een Sennheiser HD - 595 geworden samen met een Creative X-fi AudioXtreme. Heerlijke combinatie en een dikke aanrader voor iedereen die wil investeren in een nieuwe headset. (Soundhax = on nu ;P :9~)

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Ik speel CSS werkelijkwaar nooit met 'sound' (Ach: muziek aan en roeleren maar!) en nog hoor ik alles. Volgens mij ligt het ook aan je config. "Vroegah" met CS hoorde je ook beter als je de sound quality op low had gezet.

Met headset spelen? Nee :Y)

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Ook beter? is dat nog steeds zo dan.....
Pubbers spelen lekker met muziek & zonder headset, ga je pcwen dan is een headset etc wel zo handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ja hier sprak ik natuurlijk ook over pcw, daar is een goede headset onontbeerlijk. Vooral als je een beetje in de mid-high regio komt heeft bijna iedereen een headset die hun toch wel een voordeel geeft tegenover mensen die geen goede headset gebruiken, maw een goede ! :D

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Laatst online: 22-04 22:43
Pinjataaa schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:21:
Maakt niks uit welke headset, met mijn 5 euro headset hoor ik net zoveel als met mijn vorige dure Sennheiser. Een USB headsets raad ik je echt af!
Hoewel ik niet zal tegenspreken dat er geen verschil waarneembaar was tussen je Sennheiser en de 5 euro headset valt dit wat mij betreft toch wel onder de categorie "het menselijk oog kan toch niet meer dan 60 fps zien" ;)

Als je optimale geluidskwaliteit wilt hebben, gebruik dan een echte koptelefoon en neem daar een aparte mic bij.
Voor muziek/film bedoelde koptelefoons zoals die van Sennheiser (Hd5xx series) of Philips geven veel beter geluid dan welke gaming headset dan ook- met bijkomend voordeel dat ze even geschikt zijn voor muziek en films, en ze zitten vrijwel altijd ook veel beter. Daarnaast zijn ze ook makkelijker in onderhoud, oorkussens, kabels en dergelijke zijn makkelijk vervangbaar. Als je microfoon of koptelefoon stuk gaat hoef je ook maar een van de twee te vervangen, dat scheelt ook.

Waar je wel op moet letten is als je veel LANs afgaat. Veel koptelefoons hebben een "open" ontwerp voor optimale geluidskwaliteit (geluidsdoorlatend oa. zodat je beide oren geluid van beide kanalen kunnen opvangen). Je zal dan het volume moeten opkrikken om voor omgevingslawaai te compenseren. Bij een noisy LAN kan het beter zijn een gesloten koptelefoon te hebben die omgevingsgeluid beter afschermt.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epTa
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08 18:25
Workaholic schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:00:
Ik wil absoluut niet reclame maken, maar voor de mensen die een gezellig avondje willen gamen met mede Tweakers... alle huiskamer members spelen momenteel op deze drie servers (met name in de avond en weekend uren)

93.190.140.118:27015 (cs source standaard)
93.190.140.190:27015 (cs source gungame)
93.190.140.191:27015 (cs source zombiemod)
Woei daar ga ik even kijken. Ik speel altijd pubs, in nl met laagste latency en dan met 8/10 spelers. Dan kan je nog een ace maken :z

Over koptelefoons ik zet altijd mijn loudness aan (kheb versterker hiernaast staan ;) ) en dan heb ik het idee dat ik de voetstappen veel beter hoor. Je wordt alleen wel doof als je awp'd O-)

Flickr | And I still wonder if you ever wonder the same

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Let op:
Voor klachten/problemen aangaande serveradmins graag contact opnemen met de betreffende verantwoordelijke i.p.v. hier je rant te posten.