dat is simpel, als je de camera activeert kun je 2 menu's openen. als je de telefoon op zn zij houdt dan moet je de onderste hebben en dan een paar tabbladen naar rechtsVerwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 16:57:
Heb je ook enig idee hoe ik deze naar 1 megapixels kan instellen?![]()
Lijkt me namelijk een goed plan.
Thanks
![]()
[...]
Verwijderd
Hallo,
ik heb nu enkele dagen mijn G600, ben niet echt een gsm kenner, wou hem enkel voor de camera ;-)
Nu had ik eens een vraagje: persoonlijk vind ik het heel vervelend als mijn gsm geluid maakt, tenzij dan wanneer ik gebeld wordt natuurlijk. Ik heb dan ook de telefoongeluiden zoals toetstoon en toon bij in-/uitschakelen uitgezet, maar hij blijft hardnekkig lawaai maken als ik iets opsla, zoals een profiel dat ik veranderd heb, of bvb als ik de achtergrond van mijn gsm verander. Kan ik dit geluid ook uitzetten zodat hij effectief enkel als ik opgebeld wordt of gesmsd wordt geluid maakt, maar bij geen enkele andere handeling?
groetjes
ik heb nu enkele dagen mijn G600, ben niet echt een gsm kenner, wou hem enkel voor de camera ;-)
Nu had ik eens een vraagje: persoonlijk vind ik het heel vervelend als mijn gsm geluid maakt, tenzij dan wanneer ik gebeld wordt natuurlijk. Ik heb dan ook de telefoongeluiden zoals toetstoon en toon bij in-/uitschakelen uitgezet, maar hij blijft hardnekkig lawaai maken als ik iets opsla, zoals een profiel dat ik veranderd heb, of bvb als ik de achtergrond van mijn gsm verander. Kan ik dit geluid ook uitzetten zodat hij effectief enkel als ik opgebeld wordt of gesmsd wordt geluid maakt, maar bij geen enkele andere handeling?
groetjes
Verwijderd
never mind, heb het gevonden: gewoon toetsvolume ad zijkant van de gsm helemaal omlaag zetten...
hmm, zalig, kan ik tenminste rustig vanalles wijzigen zonder kabaal
moet wel zeggen dat de foto's toch niet helemaal zijn wat ik er van verwacht had, je moet hem nogal héél stil houden om een scherpe foto te krijgen vind ik en als je op café bent of op restaurant, en snel even een foto wil nemen, lijkt mij dat toch vervelend...
moet wel zeggen dat de foto's toch niet helemaal zijn wat ik er van verwacht had, je moet hem nogal héél stil houden om een scherpe foto te krijgen vind ik en als je op café bent of op restaurant, en snel even een foto wil nemen, lijkt mij dat toch vervelend...
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2008 23:39 ]
het is ook een telefoon geen camera. Zo'n ding maakt 5 plaatjes ofzo en interpoleert de boel tot jouw resolutie. Probeer eens een buitenfoto overdag te maken. je foto's zijn dan een stuk scherper dan in een donker cafe / restaurant omgeving.Verwijderd schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 23:37:
never mind, heb het gevonden: gewoon toetsvolume ad zijkant van de gsm helemaal omlaag zetten...
Verwijderd
mja, mijn schuld ook om te geloven wat er in het verkoopspraatje staat ;-)het is ook een telefoon geen camera. Zo'n ding maakt 5 plaatjes ofzo en interpoleert de boel tot jouw resolutie. Probeer eens een buitenfoto overdag te maken. je foto's zijn dan een stuk scherper dan in een donker cafe / restaurant omgeving.
Verwijderd
hoi
ik heb een vraag
ik wilde een spel op mijn telefoon zetten (java)
het is gelukt maar dan wil ik game op starten kreeg ik de foud melding
hoe kan dat
ik heb een vraag
ik wilde een spel op mijn telefoon zetten (java)
het is gelukt maar dan wil ik game op starten kreeg ik de foud melding
hoe kan dat
Welke extensie hebben de bestanden die jij gebruikt hebt? .jar? .jad?
Als je een .jar bestand hebt, moest je deze volgens mij converteren naar een .jad bestand, en vervolgens beide bestanden op je telefoon zetten.
Als je een .jar bestand hebt, moest je deze volgens mij converteren naar een .jad bestand, en vervolgens beide bestanden op je telefoon zetten.
[ Voor 51% gewijzigd door Fixer op 12-10-2008 15:26 ]
Verwijderd
Dan kom je in je het menu:Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:14:
[...]
dat is simpel, als je de camera activeert kun je 2 menu's openen. als je de telefoon op zn zij houdt dan moet je de onderste hebben en dan een paar tabbladen naar rechts
Eén opname / serie opname etc.
stand verder:
maken en opslaan / automatisch opslaan
Grootte:
800x600 etc.
Welke moet ik volgens jou dan hebben?
Ook ik heb een G600, een jaar alweer, maar helaas, na rustig een spelletje te spelen sochtends vroeg in me nest begeeft me scherm het in ene.
De linkerhelft van het scherm toonde zwart beeld met allemaal groene / rode streepjes, de rechterhelft zag ik gewoon me menu, gekkigheid dus. Ook aan en uitzetten hielp niet, tijdens het opstarten zag ik op het hele scherm flikkerende streepjes of stond in ene alles op z'n kop (wel slecht leesbaar)
Na ja, klote dus, ik naar de belcompany voor garantie, hun dat ding opsturen, de verkoper daar zei nog: Bekend probleem, zie ik vaker bij de G600, softwareprobleempje. Werd ik een week later gebeld met de heugelijke mededeling dat Samsung me tel niet maakt omdat er volgens hun valschade opzit
Er zitten hoogstens een paar krassen op, de laatste keer dat ie was gevallen is zeker een half jaar geleden, kom op zeg het is een gebruiksvoorwerp, die ziet er na een jaar niet meer nieuw uit.
Hebben meer mensen hier ervaring mee? Wat een kutbedrijf zeg.
De linkerhelft van het scherm toonde zwart beeld met allemaal groene / rode streepjes, de rechterhelft zag ik gewoon me menu, gekkigheid dus. Ook aan en uitzetten hielp niet, tijdens het opstarten zag ik op het hele scherm flikkerende streepjes of stond in ene alles op z'n kop (wel slecht leesbaar)
Na ja, klote dus, ik naar de belcompany voor garantie, hun dat ding opsturen, de verkoper daar zei nog: Bekend probleem, zie ik vaker bij de G600, softwareprobleempje. Werd ik een week later gebeld met de heugelijke mededeling dat Samsung me tel niet maakt omdat er volgens hun valschade opzit

Er zitten hoogstens een paar krassen op, de laatste keer dat ie was gevallen is zeker een half jaar geleden, kom op zeg het is een gebruiksvoorwerp, die ziet er na een jaar niet meer nieuw uit.
Verwijderd
Da `s allemaal heel fijn maar is er zoiets als een firmware update die dit kan rechtzetten?Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 00:43:
[...]
Hoi Bertine, ik heb er zelf ook last van. Bestanden kopiëren vanaf mijn telefoongeheugen naar het geheugenkaartje gaat bij ook niet. Wel kan ik gewoon bestanden van mijn computer op het kaartje zetten en die dan afspelen op mijn telefoon. De telefoon leest kaartjes van 4 GB dus wel. Wel leest de computer alleen de mini SD kaart als ik hem in de bijgeleverde SD kaart hoes doe en die in de computer stop. Dus niet via Samsung PC studio... Volgens de samsung site zouden telefoons vanaf 2008 8 GB moeten ondersteunen:
Ondersteuning geheugenkaaren:
Toestellen gemaakt tussen 2005 en 2006: 1Gb
Toestellen gemaakt tussen 2006 en 2007: 2Gb
Toestellen gemaakt tussen 2007 en 2008: 4Gb
High end toestellen vanaf 2008: 8Gb
Ik heb n.l een 8gb kaart en als ik in de tel. naar de geheugenkaart ga kan ik alles in principe zien staan.
Alleen bij de details gaat ie niet verder als 1.35 gb of zoiets.
Met als gevolg dat de MP3 speler bij "alles afspelen" alleen afspeelt wat de telefoon kan lezen,en dus niet die andere 5gb aan muziek die erop staat.
Dit is vrij lastig,want afspelen via de geheugenkaart kan alleen per nummer en niet per album?
Dus bestaat er een firmware update die de limiet van 2gb kan verhogen of zoiets?
Verwijderd
Heb je je telefoon weer terug gekregen? Ik heb dit weliswaar nog niet bij de G600 meegemaakt (die heb ik ook nog maar pas), maar wel bij de Samsung C520. Is gebeurt nadat ik hem in de kluis had gelegd in een binnenzwembad. Kennelijk was de luchtvochtigheid te hoog. Ik heb hem 2 dagen niet kunnen gebruiken. Toen na 3 dagen nog eens geprobeerd en toen deed ie het weer. Nooit meer problemen mee gehad! Tis een gok, maar beter dan het apparaat weggooien, toch?HeEvert schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:25:
Ook ik heb een G600, een jaar alweer, maar helaas, na rustig een spelletje te spelen sochtends vroeg in me nest begeeft me scherm het in ene.
Na ja, klote dus, ik naar de belcompany voor garantie, hun dat ding opsturen, de verkoper daar zei nog: Bekend probleem, zie ik vaker bij de G600, softwareprobleempje. Werd ik een week later gebeld met de heugelijke mededeling dat Samsung me tel niet maakt omdat er volgens hun valschade opzit![]()
De telefoon ligt al weer bij de belcompany, heb alleen nog geen tijd vrij gemaakt om hem op te halen ivm tentamenweek van school.
Ik ga daar ff informeren of ze meer van dit soort situaties meemaken en wat ik volgens hun het beste kan doen. Vocht kan het sowieso niet zijn, ik zou niet weten waarvan. Had je trouwens hetzelfde met je beeldscherm?
Als ik me telefoon weer heb opgehaald zal ik wel ff posten wat ik verder voor een stappen ga ondernemen (of misschien doet hij het idd weer)
[ Voor 27% gewijzigd door HeEvert op 29-10-2008 16:03 ]
mijn zusje heeft dus ook zo'n g600, maar nu heeft hij van de een op de andere dag geen trek meer in haar rabo-mobiel simkaart, mijn HI kaartje slikt hij zonder problemen, iemand enig idee?
Verwijderd
Ik heb mijn G600 nu bijna een jaar en ik ben er best tevreden over.
Sinds een maand of twee kan ik nu echter geen mp3 bestanden meer afspelen op mijn telefoon. Dat wil zeggen, via de luidspreker, want met de koptelefoon aangesloten komt er nog wel geluid uit. Fabrieks-beltonen spelen nog wel door de luidspreker af, maar als ik een mp3/mp4/3gp afspeel hoor ik eerst een ' tik ' en daarna niets meer of hele zachte piepjes. Deze tik hoor aan het begin van een nummer ook als ik een mp3 afspeel door de koptelefoon maar dan volgt daarna wel de muziek.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn? (en hoe ik dit kan verhelpen uiteraard)
Sinds een maand of twee kan ik nu echter geen mp3 bestanden meer afspelen op mijn telefoon. Dat wil zeggen, via de luidspreker, want met de koptelefoon aangesloten komt er nog wel geluid uit. Fabrieks-beltonen spelen nog wel door de luidspreker af, maar als ik een mp3/mp4/3gp afspeel hoor ik eerst een ' tik ' en daarna niets meer of hele zachte piepjes. Deze tik hoor aan het begin van een nummer ook als ik een mp3 afspeel door de koptelefoon maar dan volgt daarna wel de muziek.
Iemand een idee wat het probleem kan zijn? (en hoe ik dit kan verhelpen uiteraard)
Om ff terug te komen op mijn eerder bericht waarin ik vermeld dat me G600 kapot is en niet gerepareerd werd vanwege krassen, ik heb m gisteren opgehaald en nadat ik m aanzette deed hij het gewoon weer!
Ben benieuwd voor hoe lang...
Ben benieuwd voor hoe lang...
Kan iemand mij de huidige nieuwste SF versie van de G600 zeggen?
Heb hem gisteren gekocht.
Heb hem gisteren gekocht.
Hier zitten G600 gebruikers,waarom verteld niemand mij even de huidige versie?te veel moeite?? te simpele vraag?
Misschien dat iemand mij hier antwoord op kan geven?ik probeer een standaard mms bericht te versturen en krijg steeds 'maximale berichtgrootte te groot' te zien als ik op verzenden druk.
Heb alle opties al geprobeerd van video rijk tot alleen afbeelding etc....... krijg het standaard mmsje niet weg?
Heb hele topic doorgelezen,kon er niets over vinden.
Heb alle opties al geprobeerd van video rijk tot alleen afbeelding etc....... krijg het standaard mmsje niet weg?
Heb hele topic doorgelezen,kon er niets over vinden.
wat bedoel je met nieuwste SF versie? en zelfs G600 gebruikers hangen niet elke dag in dit topic rond. Sorry dat ik niet op tijd was... (maar kijk zelf zou ik zeggen: *#0206*8378#)
en dat je MMS-je te groot is.. die dingen hebben een limiet aan bijlagegrootte. En de ontvanger moet 'm kunnen ontvangen en bekijken op zijn / haar telefoon. Schiet eens een plaatje onder de 50 KB en kijk eens of het verzendbaar is
en dat je MMS-je te groot is.. die dingen hebben een limiet aan bijlagegrootte. En de ontvanger moet 'm kunnen ontvangen en bekijken op zijn / haar telefoon. Schiet eens een plaatje onder de 50 KB en kijk eens of het verzendbaar is
Haha moet software versie zijn sorry,ik weet mijn versie wel,maar vroeg me af of er n nieuwere is.(G600XAH1)
En die mmsjes waar ik het over heb zitten standaard in de G600 dus zou ze toch zonder moeite door moeten kunnen sturen?
En die mmsjes waar ik het over heb zitten standaard in de G600 dus zou ze toch zonder moeite door moeten kunnen sturen?
Omdat er, denk ik, nog maar weinig mensen zijn die dit topic volgen. De G600 is in mijn opinie nog steeds een mooie telefoon maar inmiddels in de telecomwereld alweer "bejaard".
Ik heb ff voor je gekeken, maar als ik een MMS stuur met bijv. een foto, dan zegt-ie dat de foto te groot is en dan vraagt-ie of ik m wil aanpassen aan de maximale grote. Dus bij mij geen overschrijding van de limiet.
Mijn G600 is al een jaar oud dus jij zal wel een recentere softwareversie hebben.
Ik heb ff voor je gekeken, maar als ik een MMS stuur met bijv. een foto, dan zegt-ie dat de foto te groot is en dan vraagt-ie of ik m wil aanpassen aan de maximale grote. Dus bij mij geen overschrijding van de limiet.
Mijn G600 is al een jaar oud dus jij zal wel een recentere softwareversie hebben.
Zoals ik al zei,ik bedoel de standaard mmsjes die in de G600 zitten,als ik foto verstuur dan past ie het an zoals bij jou.HeEvert schreef op maandag 08 december 2008 @ 18:28:
Omdat er, denk ik, nog maar weinig mensen zijn die dit topic volgen. De G600 is in mijn opinie nog steeds een mooie telefoon maar inmiddels in de telecomwereld alweer "bejaard".
Verwijderd
Ik heb me al rotgezocht maar in mijn telefoon zie ik steeds de nummer die in het geheugen staan EN de nummer die op de sim kaart staan.
Aangezien dit dezelfde zijn zie ik bij mijn contacten dus overal 2 keer hetzelfde.
Weet iemand waar ik kan instellen om enkel de nummers te tonen die in het telefoongeheugen zitten ?
Bij mijn vorige samsung kon ik dit wel bij deze vind ik het niet terug.
Bedankt.
Aangezien dit dezelfde zijn zie ik bij mijn contacten dus overal 2 keer hetzelfde.
Weet iemand waar ik kan instellen om enkel de nummers te tonen die in het telefoongeheugen zitten ?
Bij mijn vorige samsung kon ik dit wel bij deze vind ik het niet terug.
Bedankt.
Kan niet. Je kan wel met Samsung PC studio via bluetooth of usb kabel je telefoonboek beheren en alle SIM nummers eruit smijten, of alle toestelnummers (wat je wil).
Verwijderd
W00fer schreef op zondag 04 januari 2009 @ 00:05:
Kan niet. Je kan wel met Samsung PC studio via bluetooth of usb kabel je telefoonboek beheren en alle SIM nummers eruit smijten, of alle toestelnummers (wat je wil).
Verwijderd
Hallo Allemaal,
ik ben toe aan een nieuwe telefoon en ik twijfel nogal tussen de Samsung G600 en de SE W890i, ik ben opzich een SE fan, maar de G600 ziet er ook erg mooi uit en heeft veel mogelijkheden.
Wat raden jullie me aan?
Thanx alvast!
ik ben toe aan een nieuwe telefoon en ik twijfel nogal tussen de Samsung G600 en de SE W890i, ik ben opzich een SE fan, maar de G600 ziet er ook erg mooi uit en heeft veel mogelijkheden.
Wat raden jullie me aan?
Thanx alvast!
Als je persee zelf een deuntje of mp3 wilt instellen als sms berichttoon dan moet je de SE nemen.Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 20:15:
Hallo Allemaal,
Wat raden jullie me aan?
Thanx alvast!
De G600 heeft die mogelijkheid niet (heb hem zelf) de U900 soul wel (heb ik ook zelf)
Voor de rest is het persoonlijk wat je kiest vind ik,ik koos voor de U900 omdat ik daar zelf themas op kan maken,zo heeft iedereen wel een voorkeur.
Verwijderd
kan iemand mij vertellen of je kunt is stellen dat je sms geluid om de minuut zich blijft herhalen tot dat je hem hebt gelezen. Was bij mijn oude samsung wel
Verwijderd
ja dit kan, weet zo niet meer waar precies maar ik heb dit nou juist uitgezet omdat t snachts niet echt fijn is. maar of je de tijd ook in kunt stellen hoe vaak weet ik niet.Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:06:
kan iemand mij vertellen of je kunt is stellen dat je sms geluid om de minuut zich blijft herhalen tot dat je hem hebt gelezen. Was bij mijn oude samsung wel
Verwijderd
vraagje ik heb een abbonement van kpn en ik hoorde als ik naar 1244 sms en dan saldo intyp krijg te lezen wat mijn verbruik is geweest of hoeveel procent ik nog over heb maar ik krijg steeds een fout melding. Weet iemand hoe dit zit
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2009 23:40 ]
Ik heb het zojuist gedaan en krijg gewoon mijn tegoed te zien,dus werkt wel.Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 21:09:
vraagje ik heb een abbonement van kpn en ik hoorde als ik naar 1244 sms en dan saldo intyp krijg te lezen wat mijn verbruik is geweest of hoeveel procent ik nog over heb maar ik krijg steeds een fout melding. Weet iemand hoe dit zit
Verwijderd
Ik snap het niet het lukt me nog steeds niet wel als ik 1244 bel staat er iets verkeerd ingesteld in de telefoon krijg steeds maar een fout melding
rooie60 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 15:50:
[...]
Ik heb het zojuist gedaan en krijg gewoon mijn tegoed te zien,dus werkt wel.
Verwijderd
ik ben deze functie nog niet tegengekomen, ik mis deze ook heeeeel erg. ik had ook een motorola.Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:37:
vraagje kun je de telefoon ook in stellen met het sms dat als je bijvoorbeeld een paar letters in toetst en dat hij dan al het hele woord aan geeft. Dus als je b.v Telef intoets dat hij dan telefoon al aangeeft deed. had mijn motorola ook en was erg handig alvast bedankt voor de reactie
Wil iemand mij aub de laatste/nieuwste software versie vertellen van de G600,heb momenteel G600XAHE1
Heb deze foon eind 2008 gekocht.
Heb deze foon eind 2008 gekocht.
Wat heb je zelf al gevonden? Het is wel de bedoeling dat je eerst zelf even rondzoekt voordat je hier je vraag neerplempt.
Wat dacht je? nokia softwareversies kan ik wel vinden.RoD schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 13:41:
Wat heb je zelf al gevonden? Het is wel de bedoeling dat je eerst zelf even rondzoekt voordat je hier je vraag neerplempt.
Is het zó vervelend en teveel gevraagd aan iemand om ff in zijn/haar foon te kijken wat er staat bij *#1234# ???
Ik heb de G600 4 maanden niet gebruikt,vandaar,voordat ik hem wegbreng wil ik graag weten of er wel n nieuwere is.
Solid Vision weet dat (www.solid-vision.nl) updaten hem onder garantie gratis naar laatste firmware.
Verwijderd
Hallo,
Ik heb sinds een week de paarse Samsung G600 in huis en ik ben er verder zeer tevreden over.
Ik zit alleen met een klein probleem.
Ik wilde iets opnemen van de radio omdat dat kan op die telefoon, maar die opname duurde maar 15 seconden. Ik heb nergens kunnen vinden hoe ik dat langer krijg. Ik heb overal gekeken. Ook bij gewone opnames, maar ik kon het nergens vinden.
Weet iemand anders misschien hoe en of dat kan?
Alvast bedankt.
Ik heb sinds een week de paarse Samsung G600 in huis en ik ben er verder zeer tevreden over.
Ik zit alleen met een klein probleem.
Ik wilde iets opnemen van de radio omdat dat kan op die telefoon, maar die opname duurde maar 15 seconden. Ik heb nergens kunnen vinden hoe ik dat langer krijg. Ik heb overal gekeken. Ook bij gewone opnames, maar ik kon het nergens vinden.
Weet iemand anders misschien hoe en of dat kan?
Alvast bedankt.
Verwijderd
hoi
ik had in deze topic gelezen dat nav4all moet werken op de samsung g 600 maar krijg het niet voor elkaar, weet iemand hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen? krijg hem wel op me telefoon maar werkt niet als ik een andere download zegt ij ongeldige jar s ????mvg roy
ik had in deze topic gelezen dat nav4all moet werken op de samsung g 600 maar krijg het niet voor elkaar, weet iemand hoe ik het wel voor elkaar kan krijgen? krijg hem wel op me telefoon maar werkt niet als ik een andere download zegt ij ongeldige jar s ????mvg roy
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2009 11:47 ]
Verwijderd
weet misschien iemand of je je sms ruimte kunt vergroten? ik kan dr maar 220 op kwijt en dan zegt ie al dat er wat verwijdert moeten worden.
Verwijderd
effe een vraag ja ik heb me vandaag geregistreerd en ik heb sinds gisteren de samsung g600 hij bevalt me best,alleen zijn nergens de beltonen te vinden,is er iemand die mij kan uitleggen waar de beltonen zitten?? want normaal gesproken zouje dan zeggen bij de instellingen,maar dus niet,
Verwijderd
ik heb nu een ander probleem met de g600, ik had em aangesloten op me pc moest em opnieuw opstarten,maar daarbij bleef me telefoon uitgeschakeld, nu krijg ik em nog steeds niet aan,weet iemand wat dit kan zijn asjeblieft ? de probleemoplosser staat trouwens niet in de handleiding daarvoor, dus hij gaat nadat ik me pc opniuew opgestart heb terwijl ik niet eens met me telefoon bezig was niet eens meer aan,dit vind ik wel vreemd,ook de batetrij er weer uitgehaald en weer erin gedaan,maar dat hielp ook niet,
InstellingenVerwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 12:28:
effe een vraag ja ik heb me vandaag geregistreerd en ik heb sinds gisteren de samsung g600 hij bevalt me best,alleen zijn nergens de beltonen te vinden,is er iemand die mij kan uitleggen waar de beltonen zitten?? want normaal gesproken zouje dan zeggen bij de instellingen,maar dus niet,
Telefoon
Telefoonprofielen
Nu kun je een profiel kiezen en kun je de beltonen vinden/instellen
Ik zag dat standaard bij de Samsung G600 oortjes worden meegeleverd die ver in je oor moeten. Ik weet niet of ik dat zo fijn vind en daarom vroeg ik me af of je er ook andere oortjes op kunt aansluiten. Wat voor soort uitgang zit er op de telefoon voor het aansluiten van oortjes? Is dit een gewone uitgang zoals bij mp3-spelers en ipods? Als dit niet zo is, waar kun je normale oortjes kopen die je wel op deze telefoon kunt aansluiten?
Alvast bedankt voor een snel antwoord!
Alvast bedankt voor een snel antwoord!
Bij de G600 zit als het goed is een adaptertje van de samsung aansluiting naar 3,5 mm poort (ronde plug). Dan kun je wel gewone hoofdtelefoons en oortjes erop aansluiten.
Ja! die zitten fijnroland91 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 12:54:
Ik weet niet of ik dat zo fijn vind
Gewoon even proberen, ik vind ze erg lekker zitten en ze gaan echt geen 10cm je hoofd in hoor
Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.
Bedoel je 2.5 mm?W00fer schreef op zondag 12 juli 2009 @ 21:48:
Bij de G600 zit als het goed is een adaptertje van de samsung aansluiting naar 3,5 mm poort (ronde plug). Dan kun je wel gewone hoofdtelefoons en oortjes erop aansluiten.
[ Voor 47% gewijzigd door roland91 op 13-07-2009 18:28 ]
Verwijderd
Ik heb de samsung g600. Het is een goede gsm voor wat ik er mee doe. Ik heb hier al heel wat revieuws gelezen en misschien is mijn vraag al een keer gesteld door andere mensen. Hoe kan ik als ik fotoos maak de gsm instellen dat de fotoos meteen op mijn geheugenkaartje worden opgeslagen? Ik heb al eens ergens gelezen dat het kan maar ik weet niet meer waar ik dat gelezen heb. Wie kan mij dit uitleggen?
Bedankt voor de reacties al vast.
Bedankt voor de reacties al vast.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 19:14 ]
Verwijderd
Door naar de modus te gaan d.m.v op de knop rechtsboven te drukken wanneer je in het 'fotomenu' bent. dan ga je daar naar instellingen en wanneer je bij foto's dan naar rechts gaat kom je het vanzelf tegen
Verwijderd
Wanneer ik bij mijn samsung g600 de mediaplayer aanvraag komt er bijwerken te staan maar het zandlopertje loopt vast en de telefoon valt uit. Ik kan de mediaplayer wel gebruiken wanneer de sd-kaart eruit is, maar ik heb nog de originele sd-kaart en eerst kon ik de mediaplayer wel gebruiken met sd-kaart.
bij voorbaat dank
bij voorbaat dank
Verwijderd
Ik ben al een tijdje opzoek naar de codes voor mijn Samsung G600
ik vind wel allemaal lijsten zoals deze (link), en voor andere Samsung series werken die codes ook prima, maar voor de G-series niet, weet iemand waar ik die lijst kan vinden?
ik vind wel allemaal lijsten zoals deze (link), en voor andere Samsung series werken die codes ook prima, maar voor de G-series niet, weet iemand waar ik die lijst kan vinden?
Verwijderd
dit zijn ze:Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 23:02:
Ik ben al een tijdje opzoek naar de codes voor mijn Samsung G600
*#06# --------------------- imei
*#1111# ------------------ S/w Version
*#1234# ------------------ Dev.Version FW
*#2222# ------------------ H/w Version Rev
*#0206*8376263# ------ S/w Version ,Dev.Version FW,H/w Version Rev,time and Month and year flash *#0206*8378# ---------- Test Mode
*#4777*8665# ---------- GPRS Tool
*#0206*523# ------------ brightness of the display of 1-5
*#7465625# -------------- Interrogate - indication locks
*#0206*377# ------------ Error -- Table errors
*#0206*327# ------------ EEP(01/10)
*#0206*667# ------------ Debug mode
*#92782# ----------------- User agent (samsung-Sgh-G600/G600XEGH3)
*#232337# --------------- bluetooth addrnap uap lap
*#28837# ----------------- S/w Version BT and H/w Version BT
*#288378# --------------- Bluetooth Test
*#56658378# ------------ Look Test (Bomba code in a well-meaning words)
*#638738# --------------- Profiles Gprs- Inet settings (choice of various countries)
*#36245# ----------------- Test Mode (e-mail, mms, etc.)
*#0206*3768665# ------ DRM Tool (java, etc.)
*#777324# --------------- PPP TEST Menu
*#0673# ------------------ Mp3 Test Menu
*#0206*6366# ---------- Memo test
*#4378378# ------------- Gfs test
*#7378378# ------------- RESours Test
*#688# -------------------- Vod Test
*#64898378# ------------ NITZ test mode
*#898378# --------------- Timezone test mode
*#875108# --------------- FM Radio- speaker volume 1-10
*#52828378# ------------ Java Test Menu
*#73887# ----------------- Setup Wizard:(off/on)
*#2769737# -------------- Browser Test Menu
*2767*8451# ------------- Reset
*#738277# ---------------- Auto Profile Setting (on/off)
*#0206*8376263# ------ S / w Version, Dev.Version FW, H / w Version Rev, time and Month and year flash
*#0206*8378# ----------- Audio Settings [menu (2) H / W test] et [menu (2) Audio Settings] on peut modifier ici tous les volumes de toutes les fonctions du téléphone qui y font appel (NE PAS MODIFIER TANT QU'ON NE SAIT PAS MAITRISER)
Verwijderd
thnx!Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:52:
[...]
dit zijn ze:
*#06# --------------------- imei
*#1111# ------------------ S/w Version
*#1234# ------------------ Dev.Version FW
*#2222# ------------------ H/w Version Rev
*#0206*8376263# ------ S/w Version ,Dev.Version FW,H/w Version Rev,time and Month and year flash *#0206*8378# ---------- Test Mode
*#4777*8665# ---------- GPRS Tool
*#0206*523# ------------ brightness of the display of 1-5
*#7465625# -------------- Interrogate - indication locks
*#0206*377# ------------ Error -- Table errors
*#0206*327# ------------ EEP(01/10)
*#0206*667# ------------ Debug mode
*#92782# ----------------- User agent (samsung-Sgh-G600/G600XEGH3)
*#232337# --------------- bluetooth addrnap uap lap
*#28837# ----------------- S/w Version BT and H/w Version BT
*#288378# --------------- Bluetooth Test
*#56658378# ------------ Look Test (Bomba code in a well-meaning words)
*#638738# --------------- Profiles Gprs- Inet settings (choice of various countries)
*#36245# ----------------- Test Mode (e-mail, mms, etc.)
*#0206*3768665# ------ DRM Tool (java, etc.)
*#777324# --------------- PPP TEST Menu
*#0673# ------------------ Mp3 Test Menu
*#0206*6366# ---------- Memo test
*#4378378# ------------- Gfs test
*#7378378# ------------- RESours Test
*#688# -------------------- Vod Test
*#64898378# ------------ NITZ test mode
*#898378# --------------- Timezone test mode
*#875108# --------------- FM Radio- speaker volume 1-10
*#52828378# ------------ Java Test Menu
*#73887# ----------------- Setup Wizard:(off/on)
*#2769737# -------------- Browser Test Menu
*2767*8451# ------------- Reset
*#738277# ---------------- Auto Profile Setting (on/off)
*#0206*8376263# ------ S / w Version, Dev.Version FW, H / w Version Rev, time and Month and year flash
*#0206*8378# ----------- Audio Settings [menu (2) H / W test] et [menu (2) Audio Settings] on peut modifier ici tous les volumes de toutes les fonctions du téléphone qui y font appel (NE PAS MODIFIER TANT QU'ON NE SAIT PAS MAITRISER)
nog wel ff een vraagje... wat kun je met die Look Test?
Verwijderd
nog een paar vraagjes:
1. Hoe kan ik zien wanneer mijn telefoon is gefabriceerd? (productie datum)
daar moet ook een code voor zijn, moet ik daarvoor misschien deze code hebben:
*#0206*8376263# ------ S/w Version ,Dev.Version FW,H/w Version Rev,time and Month and year flash
of wordt m'n hele telefoon dan geflashed?
2. ik heb m'n telefoon ook net gereset met #*7337#, maar nu krijg ik bij het smsen met T9 functie steeds een keuzelijst met woorden te zien, hoe zet ik die lijst weer uit?
*#0206*8376263# ------ S/w Version ,Dev.Version FW,H/w Version Rev,time and Month and year flash
2. ik heb m'n telefoon ook net gereset met #*7337#, maar nu krijg ik bij het smsen met T9 functie steeds een keuzelijst met woorden te zien, hoe zet ik die lijst weer uit?
Verwijderd
Dank je wel. Het is gelukt.Verwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:25:
Door naar de modus te gaan d.m.v op de knop rechtsboven te drukken wanneer je in het 'fotomenu' bent. dan ga je daar naar instellingen en wanneer je bij foto's dan naar rechts gaat kom je het vanzelf tegen
Verwijderd
Ik heb mijn g600 nu een klein half jaartje. Ik merkte net dat als mijn gsm opgeschoven is dat er wat spelling tussen de twee helften zit. Ik kan beter zeggen als ik met de opgeschoven gsm zachtjes schud dat ik de 2 helften zachtjes op elkaar hoor tikken. Ik vind dit best irritant. Dat tikken merk ik ook als ik aan het smssen ben. Is dit normaal? Hebben meer mensen hier last van? Of is het al slijtage?
Bedankt voor de reacties alvast
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2009 11:45 ]
Verwijderd
Probeer anders een ander merk. Ik zelf heb kingstone als merk van geheugenkaartVerwijderd schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 12:28:
Wanneer ik bij mijn samsung g600 de mediaplayer aanvraag komt er bijwerken te staan maar het zandlopertje loopt vast en de telefoon valt uit. Ik kan de mediaplayer wel gebruiken wanneer de sd-kaart eruit is, maar ik heb nog de originele sd-kaart en eerst kon ik de mediaplayer wel gebruiken met sd-kaart.
bij voorbaat dank
Verwijderd
IS ER HELEMAAL NIEMAND DIE MIJ DAAR EEN ANTWOORD OP KAN OF WIL GEVENVerwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 10:15:
Ik heb mijn g600 nu een klein half jaartje. Ik merkte net dat als mijn gsm opgeschoven is dat er wat spelling tussen de twee helften zit. Ik kan beter zeggen als ik met de opgeschoven gsm zachtjes schud dat ik de 2 helften zachtjes op elkaar hoor tikken. Ik vind dit best irritant. Dat tikken merk ik ook als ik aan het smssen ben. Is dit normaal? Hebben meer mensen hier last van? Of is het al slijtage?
Verwijderd
denk je door te schreeuwen dat mensen je dan wel willen helpen?Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 10:38:
[...]
IS ER HELEMAAL NIEMAND DIE MIJ DAAR EEN ANTWOORD OP KAN OF WIL GEVEN
ik kan wel zeggen dat ik er geen last van heb
Verwijderd
Ik schreeuwde niet. Ik vroeg het gewoon nog maar een keer maar het werkte dus wel want jij reageerde. Ik denk nu zelf dat het tikken slijtage is. Ik heb sinds vandaag een ander gsm van een ander merk waar ik veel meer vertrouwen in heb.Verwijderd schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 18:15:
[...]
denk je door te schreeuwen dat mensen je dan wel willen helpen?
ik kan wel zeggen dat ik er geen last van heb
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2009 06:46 ]
Verwijderd
Deze gsm kan een 2gb geheugenkaartje aan. Meer niet.Verwijderd schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:38:
Ik was benieuwd of er iemand toevallig weet hoe dat ik mijn kaartje van 4GB in mijn telefoon krijg?
Het erin krijgen lukt wel hoor, maar hij pakt het kaartje niet!
Moet ik ergens een update op mijn mobiel zetten of zo?
Want ik kan nergens vinden dat er een max op deze telefoon zit wat betreft geheugenkaartjes..
Dank je!!
Ik heb een probleem en ik hoop dat iemand mij erbij kan helpen.
Ik heb de G600 nu ruim een jaar. Hij is altijd goed behandeld: nooit gevallen of nat geworden e.d. Sinds twee dagen vertoont hij echter wat vreemde verschijnselen.
- Af en toe blijft hij vastzitten, bijvoorbeeld bij schakelen tussen menu's. Het scherm bevriest en de knoppen reageren helemaal niet. Ik moet dan herhaaldelijk de aan/uit toets indrukken, het schermt wordt vervolgens meteen zwart en de telefoon is dan uitgeschakeld. Zoals jullie weten verloopt het afsluiten normaal gesproken anders, je ziet dan van die kleurtjes voordat het scherm zwart wordt.
- Het lijkt net of hij zichzelf uitschakelt. Na een bepaalde tijd is het scherm gewoon zwart en gebeurt er niets zodra je de telefoon openschuift of op een toets drukt. Om hem dan weer aan de praat te krijgen moet ik herhaaldelijk de aan/uit toets een paar seconden ingedrukt houden, waarna ik mijn PIN moet invoeren om hem aan te krijgen. (Normaal gesproken volstaat één enkel tikje op de aan/uit toets)
Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
Ik heb de G600 nu ruim een jaar. Hij is altijd goed behandeld: nooit gevallen of nat geworden e.d. Sinds twee dagen vertoont hij echter wat vreemde verschijnselen.
- Af en toe blijft hij vastzitten, bijvoorbeeld bij schakelen tussen menu's. Het scherm bevriest en de knoppen reageren helemaal niet. Ik moet dan herhaaldelijk de aan/uit toets indrukken, het schermt wordt vervolgens meteen zwart en de telefoon is dan uitgeschakeld. Zoals jullie weten verloopt het afsluiten normaal gesproken anders, je ziet dan van die kleurtjes voordat het scherm zwart wordt.
- Het lijkt net of hij zichzelf uitschakelt. Na een bepaalde tijd is het scherm gewoon zwart en gebeurt er niets zodra je de telefoon openschuift of op een toets drukt. Om hem dan weer aan de praat te krijgen moet ik herhaaldelijk de aan/uit toets een paar seconden ingedrukt houden, waarna ik mijn PIN moet invoeren om hem aan te krijgen. (Normaal gesproken volstaat één enkel tikje op de aan/uit toets)
Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen?
[ Voor 4% gewijzigd door Aryawn op 09-09-2009 13:49 ]
Verwijderd
ik heb geen id, bij mij start hij wel eens opnieuw op. het lijkt er op als ik dingen te snel wil doen maar het is wel erg onregelmatig, heb je daar ook last van?
Het gebeurt inderdaad op de meest willekeurige momenten.
Maar ik ben puur toevallig achter de oorzaak gekomen (tenminste, dat denk ik). Ik had de achterklep opengeschoven en daarbij opgemerkt dat de batterij nogal losjes zat. Dus mijn vermoeden was dat het contact met de accu soms verloren gaat, en dat daardoor de telefoon soms uitgaat. Ik heb wat laagjes plakband aan het ene uiteinde van de accu geplakt: als ik de accu nu erin klik, zit hij niet meer zo losjes.
De afgelopen 24 uur heb ik eigenlijk geen last meer gehad van de hierboven beschreven problemen. Even kijken of het zo blijft.
Maar ik ben puur toevallig achter de oorzaak gekomen (tenminste, dat denk ik). Ik had de achterklep opengeschoven en daarbij opgemerkt dat de batterij nogal losjes zat. Dus mijn vermoeden was dat het contact met de accu soms verloren gaat, en dat daardoor de telefoon soms uitgaat. Ik heb wat laagjes plakband aan het ene uiteinde van de accu geplakt: als ik de accu nu erin klik, zit hij niet meer zo losjes.
De afgelopen 24 uur heb ik eigenlijk geen last meer gehad van de hierboven beschreven problemen. Even kijken of het zo blijft.
[ Voor 4% gewijzigd door Aryawn op 10-09-2009 23:07 ]
Verwijderd
paar vraagjes:
Verwijderd
Werkt het nog steeds. Ik heb het probleem ook en net jouw truck uitgeprobeerd. Hoor het wel.
Aryawn schreef op donderdag 10 september 2009 @ 23:05:
Het gebeurt inderdaad op de meest willekeurige momenten.
Het werkt nog steeds, tot op zekere hoogte. De telefoon gaat nog steeds af en toe uit, maar ik heb gemerkt dat dat vooral gebeurt als hij veel wordt bewogen, bijvoorbeeld als ik net heb gefietst (ik heb mijn telefoon altijd in mijn broekzak).
Maar als ik gewoon zit of loop, gaat 'ie niet meer zomaar uit. Ook blijft hij niet meer vastzitten bij het SMS'en of bij het schakelen tussen de menu's.
Maar als ik gewoon zit of loop, gaat 'ie niet meer zomaar uit. Ook blijft hij niet meer vastzitten bij het SMS'en of bij het schakelen tussen de menu's.
[ Voor 8% gewijzigd door Aryawn op 16-09-2009 20:03 ]
Verwijderd
Dat van in de broekzak herken ik.
Toch wel jammer.
Nog verdere tips ?
Toch wel jammer.
Nog verdere tips ?
Aryawn schreef op woensdag 16 september 2009 @ 20:02:
Het werkt nog steeds, tot op zekere hoogte. De telefoon gaat nog steeds af en toe uit, maar ik heb gemerkt dat dat vooral gebeurt als hij veel wordt bewogen, bijvoorbeeld als ik net heb gefietst (ik heb mijn telefoon altijd in mijn broekzak).
Verwijderd
Heeft iemand al problemen gehad met de accu? Sinds vorige week is van de een op de andere dag mn accu naar de kloten. Het heeft bijna 2 jaar goed gewerkt, hoefde altijd maar om de 6 dagen op te laden ongeveer, en nu ineens binnen een dag leeg. Echt apart dat dat van de een op de andere dag gebeurt
Gelukkig zijn nieuwe accu's niet zo duur heb ik gezien, telefoontje is prima voor de rest.
Meerder met dit probleem?
Verwijderd
dan maar een nieuwe accu kopenVerwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 18:15:
Heeft iemand al problemen gehad met de accu? Sinds vorige week is van de een op de andere dag mn accu naar de kloten. Het heeft bijna 2 jaar goed gewerkt, hoefde altijd maar om de 6 dagen op te laden ongeveer, en nu ineens binnen een dag leeg. Echt apart dat dat van de een op de andere dag gebeurtGelukkig zijn nieuwe accu's niet zo duur heb ik gezien, telefoontje is prima voor de rest.
Verwijderd
Is er toevallig ook iemand die deze telefoon in combinatie gebruikt met zijn mac? iSync en de Samsung g600 gaan namelijk niet samen (belachelijk als je het mij vraagt). Maar ik vroeg me of een van jullie hier al een creatieve oplossing voor had bedacht?
Naar het toestel bellen, opnemen en niet meer op de haak gooien.Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2009 @ 14:30:
het is ook mogelijk je telefoon als babyfoon te gebruiken, maar hoe? iemand enig idee?
Nee hoor
SOS modus (eerst aanzetten) zou je kunnen gebruiken, 4 keer op de volumeknop drukken dan wordt een soort nood-sms verzonden. Het toestel gaat dan in SOS modus volgens mij. Dat wil zeggen als je er naar belt krijg je automatisch verbinding. Dit staat in de handleiding.
[ Voor 14% gewijzigd door W00fer op 16-12-2009 19:52 ]
ik heb mijn g600 al een jaar en heb een probleem met het installeren met games
ik wou eens tetris installeren en heb op een site het spel 'tiledrop' geïnstalleerd in .jar vorm. Met JADmaker heb ik die omgevormd tot .jad (g600 accepteert geen jar).
Het vreemde is dat mijn g600 het als jar herkent (downloaded jar are invalid) hoewel ik het als jad heb gezet.
wat doe ik fout? ooh ja, mijn microsdkaart is van het merk sandisk als dat relevant is.
ps: sorry voor het reviven van dit artikel...
ik wou eens tetris installeren en heb op een site het spel 'tiledrop' geïnstalleerd in .jar vorm. Met JADmaker heb ik die omgevormd tot .jad (g600 accepteert geen jar).
Het vreemde is dat mijn g600 het als jar herkent (downloaded jar are invalid) hoewel ik het als jad heb gezet.
wat doe ik fout? ooh ja, mijn microsdkaart is van het merk sandisk als dat relevant is.
ps: sorry voor het reviven van dit artikel...
Bedankt, heel nuttig bij oudere phone. Weet iemand of er sprake is van een optionele datakabel of dat er eentje bij werd geleverd? Ik heb er nll. geen. Wel net een paar fotootjes en contacten overgehaald met bluetooth...Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 15:56:
hier een tweak om je GPRS aan of juist uit te zetten,dit scheelt zeker 20% van je standby tijd!
*#4777*8665# This code brings you in a special menu where you can detach your gprs to improve your battery life with 20%!!
EDIT : Als je de gsm weer restart is de GPRS weer ingeschakeld,om dit te vermijden doe je het volgende:
ga terug naar GPRS tool menu *#4777*8665#,daarna naar 5 : Attach Mode Setting,en kies Manual Attach en voila your ready...! geen last meer van een auto attach![]()
Groet!
Heel erg bedankt! 
Je bedoelt die kabel met het blokje aan het eind waar de headphone in gaat? Die heb ik wel, ja.
Waarom is de headphone in twee delen met een 3,5 mm aansluiting ertussen? Is dat om een eigen headset te kunnen aansluiten met een standaard 3,5 mm aansluiting of kun je met die kabel verder nog iets anders doen? Ik vond dat er een verloop van USB naar 3,5 mm bestaat: http://www.kleinspul.nl/index.php?productID=3079&cat=41. Daarmee kun je dus in de auto of aan de compu de USB aansluiting gebruiken om op te laden, maar je kunt er niet mee syncen...
Bij de set die ik heb overgenomen zit:
- een verloopkaartje voor het micro SD kaartje naar SD
- opladers (2x zelfs)
- de kabel naar 3,5 mm
- headphone met 3,5 mm aansluiting
- boekjes
Vreemd dat er geen datakabel standaard bij werd geleverd, moet je alles via bluetooth doen dan?
Het is geen micro USB, zal wel niet...
Je bedoelt die kabel met het blokje aan het eind waar de headphone in gaat? Die heb ik wel, ja.
Waarom is de headphone in twee delen met een 3,5 mm aansluiting ertussen? Is dat om een eigen headset te kunnen aansluiten met een standaard 3,5 mm aansluiting of kun je met die kabel verder nog iets anders doen? Ik vond dat er een verloop van USB naar 3,5 mm bestaat: http://www.kleinspul.nl/index.php?productID=3079&cat=41. Daarmee kun je dus in de auto of aan de compu de USB aansluiting gebruiken om op te laden, maar je kunt er niet mee syncen...
- opladers (2x zelfs)
- de kabel naar 3,5 mm
- boekjes
Vreemd dat er geen datakabel standaard bij werd geleverd, moet je alles via bluetooth doen dan?
[ Voor 114% gewijzigd door jayjey op 15-05-2012 15:08 ]
Verwijderd
Datakabel zat er bij mij wel bij toen ik em kocht.jayjey schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:32:
Heel erg bedankt!
- opladers (2x zelfs)
- de kabel naar 3,5 mm
- boekjes
Hoe kan dat nou, volgens woofer niet? Die met dat blokje aan het eind kan dat niet zijn...?
[ Voor 26% gewijzigd door jayjey op 19-05-2012 15:13 ]
.
[ Voor 97% gewijzigd door jayjey op 19-05-2012 15:13 ]
Verwijderd
Woofer zegt als het goed is niet, dus hij weet het niet zeker misschien?jayjey schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:12:
Hoe kan dat nou, volgens woofer niet? Die met dat blokje aan het eind kan dat niet zijn...?
Deze kabel zat er bij mij in ieder geval standaard bij.