Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256042

Ik heb een vraagje.... Is het normaal dat tijdens het opladen hij om de 1 a 2 min oplicht? Ik heb namelijk het idee dat het contact niet goed/kapot is. Als ik de telefoon met de computer verbind en de samsung pc studio gebruik loopt dit programma namelijk vaak vast en zegt hij dat er geen verbinding is (ook al had ik dat aan het begin wel gedaan....)

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 18-05-2008 22:54 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike08
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-03 13:02
Dank je dondersgoei voor je reactie. Mijn GSM is nu weer gewoon goed te gebruiken via PC Studio 3.

Ik heb nog 2 andere vragen. Ik heb aan een aantal contacten een CallerID gekoppeld waardoor ik bij een telefoontje nu de foto te zien krijg.

- de foto's zijn niet fullscreen, is dat wel in te stellen?
- als ik een contact wijziging via PC Studio, dan verlies ik de koppeling met de caller ID foto. Is dit te verhelpen?

Ow trouwens nog iets. Ik heb aan de hand van de reactie eerder in dit forum wat betreft de java games en JADMaker ook een aantal games gedownload. Uploaden gaat goed en de games starten ook goed. Echter niet fullscreen. In sommige gevallen zelfs maar op 1/4 van de schermgrootte? Iemand een idee waar dat aan ligt?

[ Voor 27% gewijzigd door Mike08 op 21-03-2008 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:22
Hmm heb sinds gisterenavond een G600 van de baas gekregen als zakelijke telefoon, en ik heb er welgeteld 1 foto mee kunnen maken.
Nu krijg ik steeds als ik de camera start, de foutmelding: "Fout bij tonen voorbeeld". Heb er al op gegoogled, het schijnt een algemeen Samsung telefoonprobleem te zijn, maar niemand die met een oplossing komt. Factory settings helpt niet, kaartje formatteren helpt niet, andere SIM ook niet. Het zit dus echt 'in' de telefoon zelf.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-05 10:19
probleem:

ik heb als ik een bericht otvang dat ik altijd 1 uur later wordt weergegeven bijv. als ik hem om 20:00 uur krijg zecht de G600 dat ie hem on 21:00 uur heeft ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Ow trouwens nog iets. Ik heb aan de hand van de reactie eerder in dit forum wat betreft de java games en JADMaker ook een aantal games gedownload. Uploaden gaat goed en de games starten ook goed. Echter niet fullscreen. In sommige gevallen zelfs maar op 1/4 van de schermgrootte? Iemand een idee waar dat aan ligt?

Dat komt omdat je spellen het verkeerde formaat hebben,je moet 240x320 hebben dan zijn ze fullscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257246

Ik ben zeer tevreden over mijn Samsung G600, maar zit toch met een probleem. :?
Ik heb pas een nieuwe pc en ik bracht mijn foto's altijd over met een usb dongle.
Dat ging altijd perfect, maar nu kan ik mijn foto's niet meer selecteren om over te
brengen, ik bedoel ik kan ze niet meer tegenlijk overzetten..dus ik moet iedere foto
apart selecteren en verzenden naar mijn pc en daarna kan de volgende pas verstuurd
worden...en dat is dus best tijdrovend !!! :z
Zelfs met de optie : Alles verzenden doet ut niet, hij brengt dan 1 foto over en geeft
daarna een foutmelding.
Mijn vorige pc had XP en nu heb ik Vista, zou het daaraan kunnen liggen?
Ik google me suf, maar kan niets vinden om dat te veranderen.
Iemand enig idee hoe of waar ik dat kan veranderen?
:?
Mvg Patty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177151

het ligt iig niet aan vista want bij mij lukt het wel normaal maar k zou niet weten waar het wel aan ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 22:36

Ursamajor

Astrofotograaf

gram501 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:57:
probleem:

ik heb als ik een bericht otvang dat ik altijd 1 uur later wordt weergegeven bijv. als ik hem om 20:00 uur krijg zecht de G600 dat ie hem on 21:00 uur heeft ontvangen.
Heb ik ook al ik met mn N95 een agendapunt naar de G600 van mn vriendin verstuur, zit er ook een uur verschil tussen de begintijd. Eindtijd net zo. :(

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
gram501 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:57:
probleem:

Misschien loopt je telefoon een uur voor op de zomertijd? :P

Maar wel raar dat die dat doet, weet je zeker dat de tijdinstelling goed staat van je telefoon? Of heb je echt alleen maar bji SMSjes?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257954

Modbreak:Betaalde software downloaden == stelen! En, dus not_done op GoT.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 145909 op 06-04-2008 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-05 22:56

M2M

medicijnman

cracks en dergelijke worden hier niet verleend... zeer streng beleid!

maar niet betalen voor je navigatie... :/ enfin, je hebt nog steeds een GPS chip nodig, en die zit niet in een G600

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98985

Weet iemand hoe ik mijn G600 met mijn Nissan Qashqai ingebouwde Bluetooth goed kan laten verbinden. Ik krijg gewoon connectie met telefoon en auto, echter is het geluid niet te verstaan (electronisch geluid/gekraak).. sluit ik mijn andere telefoons er op aan (nokia 6110 en LG chocolate) doen ze het perfect.
Heb al geprobeerd de connecties te verwijderen en weer opnieuw in te stellen, maar telkens hetzelfde resultaat.

Heb ook zitten zoeken tussen de codes hier eerder uit dit topic, maar ook geen results...

Heeft iemand voor mij een tip, zodat mijn geluid weer goed wordt...

Deborah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205296

Hoi ,

Ik heb dus ook een G600.
Wat ik er heel irritant aan vind is dat het display zo snel uit gaat.
Weet iemand daar een oplossing voor ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Een probleem met mijn G600 display backlight...

Ik heb vandaag een G600 bij mijn bedrijf gescoord. De telefoon was teruggekomen met een klacht, en er zat een bonnetje van Dynafix bij dat de batterij werkend was getest, dat is alles wat ik van de voorgeschiedenis afweet...

In ieder geval, het eerste half uur heb ik de telefoon prima kunnen gebruiken. Toen haalde ik 'm op een gegeven moment uit mijn zak en zag ik dat de backlight uit was gegaan. Ik krijg het ook niet meer aan. Ik zie wel héél lichtjes wat dingen op mijn scherm, maar er is gewoon opeens geen backlight.

Ik heb de Samsung FAQ's doorgekeken, drivers geïnstalleerd en met de pc aan de slag geweest, en ik heb de codes die eerder in dit topic waren gepost, uitgeprobeerd. De reset code gaf wel een bevestigingsgeluidje maar deed helaas niets aan het scherm. Ook de code voor schermhelderheid heb ik geprobeerd, maar aangezien het scherm het niet doet kan ik niet zien wat ik moet doen na het invoeren van de code.

Heeft iemand hier last van of een idee voor een oplossing? De batterij zal het niet zijn - die is getest en goedgekeurd, en vervolgens helemaal opgeladen. Het eerste half uur dat ik de telefoon in mijn bezit had deed hij het zonder problemen... Het probleem is dat ik er geen garantiebewijs bij heb, wel kan ik de telefoon terugbrengen naar m'n werk maar dat wil ik niet omdat het best een goede deal was. Daarom ben ik veroordeeld tot googlen en gratis hulp bij Samsung service points.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-04 10:44

DDC

Ik heb een vraag:
ik heb sinds net een paar uur de G600, en had op internet gelezen (OA hier) dat je liedjes enz enz kan opzetten.
k heb media player 11, die studio 3 en de rest wat je moest instaleren erop gezet, maar hij doet het niet!
Het begint al met het "Verbinden met PC...", daar zit iknu al een minuutje of 10 op te w88, is dat normaal?
en multimedia manager wilt niet opstarten (als ik dn bij mn mobiel "annuleren heb gedaan, en toch wel bij Studio 3 staat dat ie is aangesloten)

ik kan dus niks opzetten, heb nu alleen zo'n standaard rot liedje op staan, en voor de rest niks. heeft iemand een idee of oplossing voor dit , voor mij, vervelend probleempje? alvast zwaar erg bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DDC schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:24:
Ik heb een vraag:
ik heb sinds net een paar uur de G600, en had op internet gelezen (OA hier) dat je liedjes enz enz kan opzetten.
k heb media player 11, die studio 3 en de rest wat je moest instaleren erop gezet, maar hij doet het niet!
Het begint al met het "Verbinden met PC...", daar zit iknu al een minuutje of 10 op te w88, is dat normaal?
en multimedia manager wilt niet opstarten (als ik dn bij mn mobiel "annuleren heb gedaan, en toch wel bij Studio 3 staat dat ie is aangesloten)

ik kan dus niks opzetten, heb nu alleen zo'n standaard rot liedje op staan, en voor de rest niks. heeft iemand een idee of oplossing voor dit , voor mij, vervelend probleempje? alvast zwaar erg bedankt :)
verbinden met pc dat blijft er staan. heb je wel pc studio gekozen als ie vraagt om hoe die moet verbinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194236

Heb denk ik een soortgelijk probleem.

Als ik mijn G600 aan heb gesloten aan de USB kabel, krijg ik de volgende fout in Samsung PC Studio:

Als uw telefoon van Samsung reeds is aangesloten, controleert u de kabelverbinding of sluit u alle toepassingen die mogelijk gebruikmaken van de COM-poort (controleer onder 'Eigenschappen' van de computer). Sluit al deze toepassingen (bijv. "BlackBerry Connect Desktop") en probeer het opnieuw.

Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Daar mocht ik zomaar een telefoon uitkiezen van m'n vriendin afgelopen weekeind..

Geen tijd voor vergelijkende tests, ik moest ter plekke beslissen en ben voor de meeste megapixels gegaan en dit werd de G600.

In het begin leek het een miskoop qua camera, de foto's genomen met z'n achterneef de Z500V leken nog beter.

Na enig zoeken kwam ik erachter dat deze in 800*600 resolutie werden gemaakt, ik dacht al is dit nu 5 Megapixel?

Afijn, de flitser aanzetten kun je schijnbaar ook met elke foto opnieuw doen, is dit normaal?

Ook nog vraag ik mij af waar de gebruiksaanwijzing te vinden is van de vrij ingewikkelde bediening en functies van de camera.

In het dunne boekje staat er niets over in behalve camera aanzetten en op het knopje drukken om een foto te maken,

Ja, dit snapt zelfs ik..

Staat de gebruiksaanwijzing somsm op de cd die mee is geleverd?
Deze heb ik nog niet bekeken omdat ik mij verre van die software wil houden die daarop staat.

kortom:

Help!!

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:30

JvdM

<---->

Ik heb n probleem, ik heb heel wat MP3's op mijn geheugen kaart gezet. Maar nu opent de muziek speler niet meer. Er staat "Updating" en vervolgens ga ik weer naar mijn hoofdscherm. Als ik mijn sd kaart eruit haal werkt dit wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDC

DDC

ow trouwens mn probleem is opgelost :D
ik moest via phone Xplorer, ipv multimedia manager XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDC

DDC

Apestaartje schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:34:
Daar mocht ik zomaar een telefoon uitkiezen van m'n vriendin afgelopen weekeind..

Geen tijd voor vergelijkende tests, ik moest ter plekke beslissen en ben voor de meeste megapixels gegaan en dit werd de G600.

In het begin leek het een miskoop qua camera, de foto's genomen met z'n achterneef de Z500V leken nog beter.

Na enig zoeken kwam ik erachter dat deze in 800*600 resolutie werden gemaakt, ik dacht al is dit nu 5 Megapixel?

Afijn, de flitser aanzetten kun je schijnbaar ook met elke foto opnieuw doen, is dit normaal?

Ook nog vraag ik mij af waar de gebruiksaanwijzing te vinden is van de vrij ingewikkelde bediening en functies van de camera.

In het dunne boekje staat er niets over in behalve camera aanzetten en op het knopje drukken om een foto te maken,

Ja, dit snapt zelfs ik..

Staat de gebruiksaanwijzing somsm op de cd die mee is geleverd?
Deze heb ik nog niet bekeken omdat ik mij verre van die software wil houden die daarop staat.

kortom:

Help!!
ik heb hem ook net een paar dagen maar misschien kan ik je helpen
als je dus bij menu "Camera" aan hebt geklikt, zit je er dus in... maar dat was volgens mij logisch XD
je drukt op het knopje BOVEN de groene toets,en dan 1 naar links.
daar zie je wat handige dingetjes
ik hoop dat je dit bedoelde
oja nog een tip: houd de camera een kwartslag naar links (toch?), anders krijg je schuine foto's XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Dank je voor de reactie.. :)

Ben er inmiddels een beetje uit hoe de camera werkt.
Wel vreemd dat je de instellingen van de flitser elke keer opnieuw moet instellen.

De kwaliteit van de foto's zélf valt me toch een beetje tegen.

Video daarintegen wel aardig OK.

Nu nog even uitvogelen hoe de G600 mp3's achterelkaar wil afspelen, i.p.v. alleen het (enkele)nummer wat je aanklikt.

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 260281

hey, heb een vraagje, ik kan op internet met de g600, maar ik kan geen tv kijken op orange world (mobistar). weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252438

Ik lees hier dat mensen alleen maar problemen hebben met de samsung g600.
Nu heb ik genoeg van mijn nokia n70 en wil ik de g600 halen(mede omdat deze 5 megapixel camera heeft). Raden jullie het aan om een samsung g600 te halen of zitten er nog steeds (te) veel bugs in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Nu online
Ik zit er sterk aan te denken deze mobiel te gaan aanschaffen voor mij en mijn vriendin.

Echter zou ik graag nog een paar dingen willen weten voordat ik deze aanschaf:

1. Hoelang gaat de accu ongeveer mee met normaal gebruik, wat je normaal kan noemen dan :) (ongeveer 15 min. bellen en 3 smsjes op een dag ofzo).

2. Als de accu op 1 streepje staat wat kan je er dan nog van verwachten, m.a.w. red je er dan nog 1 dag mee of kun je het meteen vergeten.

3. Ik wil altijd smsen met het woordenboek uit. Kun je dat bij deze telefoon uitzetten en dat het ook uit blijft. Ik lees namelijk dat bij bij sommige dingen de instellingen terug zet naar de standaard instellingen.

Ik heb bovenstaande proberen zelf op te zoeken, ik kom veel tegen maar niet specifiek wat ik bedoel. Misschien verkeerd gezocht maar misschien ook niet :)

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 18-05-2008 22:53 . Reden: Aanhef en/of groeten is niet nodig ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:30

JvdM

<---->

1. -
2. ik kan er altijd nog wel aardig lang mee doen, wel bluetooth uit, geen mp3 aan etc.
3. JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Nu online
JvdM schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 20:23:
1. -
2. ik kan er altijd nog wel aardig lang mee doen, wel bluetooth uit, geen mp3 aan etc.
3. JA
Ah ok mooi :)

Wat betreft punt 1, zou je ongeveer een ruwe schatting kunnen doen. Misschien iets in de zin van je eigen verbruik en de accuduur daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
ik heb deze telefoon op het maar had eerst nog een paar vraagjes.

========================================================

klopt het dat de standaard-firmware geen ringtone voor het belsignaal ingesteld kan worden ?

klopt het dat je per se een speciale kabel nodig hebt om je firm te updaten?

ik heb de firmware G600XEGL1.exe op *Lees eens is ons beleid, daarin staat dat dit niet is toegestaan omdat hierop auteursrechten rusten!! gevonden. Is het mogelijk om weer eventueel terug te flashen naar je oude versie ?

klopt het dat als je je G600 hebt geflashed, je geen garantie meer hebt ? (sony heeft een mooi automatisch update programma)

wordt het T9-alzheimer-geval ook opgelost met deze firmware-update ?

klopt het dat er op de officiele site geen firmware update te vinden is ?

hoe kan je andere thema's installeren ?

kan je de analoge klok ook vervangen door een digitale klok ?

========================================================

[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 18-05-2008 22:53 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het eerste kan wel, je kunt geen sms toon instellen.
ja
ja, als je deze download
klopt
geen id
als hierdoor de garantie vervalt zullen ze het vast niet op de site zetten lijkt mij
nooit geprobeerd
dacht het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Nu online
Weet iemand of je op deze telefoon ook msn kan krijgen.
Op windows mobile had ik altijd pocket msn zitten.
Nu heb ik al veel gezocht, er bestaat web messenger maar ik zou graag een los programma willen draaien op mijn gsm (gewoon zeg maar niet via een site maar op de telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123686

knorde schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 12:09:
Weet iemand of je op deze telefoon ook msn kan krijgen.
Op windows mobile had ik altijd pocket msn zitten.
Nu heb ik al veel gezocht, er bestaat web messenger maar ik zou graag een los programma willen draaien op mijn gsm (gewoon zeg maar niet via een site maar op de telefoon).
Zoek in je browser (google) naar 'Ebuddy mobile', pak de 2e link van boven. Je kunt nu je account kiezen. Bovenaan staat 'klik hier voor snellere versie'. Als je deze link klikt kun je het programma ebuddy mobile downloaden voor de G600.
Gebruik het zelf ook op mijn G600 en het werkt echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Nu online
Dit is inderdaad wat ik bedoelde.
Hij werkt perfect!

Het ziet er overigens ook erg mooi uit!

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 18-05-2008 22:52 . Reden: groeten niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262265

Ik heb een heel raar probleem met mijn SGH-G600
We (mijn vrouw en ik) hebben sinds een paar dagen dit mooie telefoontje.
Bij het toestel van mijn vrouw werkt alles perfect.
Bij mijn toestel werkt de geheugenkaart echter niet.
Ik heb vanalles geprobeert maar hij blijft de melding geven "Niet toegestaan".
Heb het kaartje van mijn vrouw d'r toestel geprobeerd, geen effect.
Mijn kaartje in het toestel van mijn vrouw, daar doet hij het wel, dus het moet in het toestel zitten.
Ook met de usb-kabel wordt het toestel niet herkent als verwisselbare schijf, wat bij het andere toestel wel het geval is.
Ook kan ik innhet menu USB-instellingen de optie Mediaspeler niet activeren.
Ik heb al heet wat ge-Googled en gezien dat het probleem vaker voorkomt maar nog nergens een oplossing gevonden.
Het toestel heeft firwareversie G600XAGL1 en is simlockvrij.

[ Voor 2% gewijzigd door een moderator op 18-05-2008 22:52 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Anoniem: 262265 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 22:23:
Ik heb een heel raar probleem met mijn SGH-G600
We (mijn vrouw en ik) hebben sinds een paar dagen dit mooie telefoontje.
Bij het toestel van mijn vrouw werkt alles perfect.
Bij mijn toestel werkt de geheugenkaart echter niet.
Ik heb vanalles geprobeert maar hij blijft de melding geven "Niet toegestaan".
Heb het kaartje van mijn vrouw d'r toestel geprobeerd, geen effect.
Mijn kaartje in het toestel van mijn vrouw, daar doet hij het wel, dus het moet in het toestel zitten.
Ook met de usb-kabel wordt het toestel niet herkent als verwisselbare schijf, wat bij het andere toestel wel het geval is.
Ook kan ik innhet menu USB-instellingen de optie Mediaspeler niet activeren.
Ik heb al heet wat ge-Googled en gezien dat het probleem vaker voorkomt maar nog nergens een oplossing gevonden.
Het toestel heeft firwareversie G600XAGL1 en is simlockvrij.
dit kan een software probleem zijn, maar ook een hardware probleem zijn. In ieder geval heb je garantie op het product. Als de telefoon in de winkel is gehaald is het verstandig gewoon terug te gaan en het verhaal uit te leggen. Zit je bij een provider en heb je daar de telefoon van ontvangen via de post, (orange, vodaphone oid), bel dan je provider even op. Leg het probleem uit en laat hun met een oplossing komen.

Gokken op een softwareprobleem en zelf de firmware flashen is niet aan te raden ivm garantie. Soms kun je doorverwezen worden naar een servicepunt waar ze telefoons voor je flashen. Die zijn dan gemachtigd en dan behoud je je garantie als het goed is.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262265

M2M schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:44:
[...]

dit kan een software probleem zijn, maar ook een hardware probleem zijn. In ieder geval heb je garantie op het product. Als de telefoon in de winkel is gehaald is het verstandig gewoon terug te gaan en het verhaal uit te leggen. Zit je bij een provider en heb je daar de telefoon van ontvangen via de post, (orange, vodaphone oid), bel dan je provider even op. Leg het probleem uit en laat hun met een oplossing komen.

Gokken op een softwareprobleem en zelf de firmware flashen is niet aan te raden ivm garantie. Soms kun je doorverwezen worden naar een servicepunt waar ze telefoons voor je flashen. Die zijn dan gemachtigd en dan behoud je je garantie als het goed is.
ben er ook bang voor dat het een hardwareprobleem is.
zal contacten met de provider.
had nog een beetje hoop dat het toch ergens een instelling was maar dat kan bijna niet want beide toestellen zijn exact hetzelfde ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Nu online
Ik zit met een probleempje en dat is dat alles werkt, behalve mail verzenden.
Dus mail ontvangen lukt en internet ook.

Weet iemand hoe je mail kan verzenden via deze telefoon.

Ik heb het volgende al getest:

- instellingen laten toezenden door samsung.
- instellingen laten toezenden door t-mobile.
- handmatig de instellingen in de telefoon gezet (deze zijn via de t-mobile site te verkrijgen).
- smtp server van t-mobile getest (dus smtp.gprs.t-mobile.nl).
- smtp server van mijn eigen mailserver getest (dus mail.xxxx.xx).

Zowel samsung als t-mobile heeft geen idee waar het aan kan liggen.
Je krijgt verder alleen maar een foutmelding dat verzenden niet gelukt is, waarom wordt niet verteld.

Dit is getest op een samsung g600 (standaard kleur) en een g600 pink (het mooie roze van mijn vriendin :))

Iemand die wel mail kan verzenden zou die eens naar de instellingen willen kijken, ik zou echt niet meer weten wat ik fout doe :P

Heb al veel via google en tweakers.net gezocht maar ik kan (misschien verkeerd gezocht) eigenlijk niet dit probleem vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online
Weet iemand of je album art op een andere manier dan d.m.v synchroniseren met wmp11? Want als ik de usb setting op windows media player zet. En dan het aansluit op de computer de telefoon dan constant gaat herstarten. Op de computer staat dan MTP mislukt. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Nu online
Hoi,

Weet iemand of een accu van de g600 op die van de g800 past.
Ik zoek me lam op google en gsm shops maar ik kom er niet uit.

zijn deze accu's dus hetzelfde (ook kwa formaat) of passen deze totaal niet op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123686

knorde schreef op zondag 25 mei 2008 @ 04:32:
Hoi,

Weet iemand of een accu van de g600 op die van de g800 past.
Ik zoek me lam op google en gsm shops maar ik kom er niet uit.

zijn deze accu's dus hetzelfde (ook kwa formaat) of passen deze totaal niet op elkaar.
Kunnen we kort over zijn, NEE. Deze passen niet. De G800 heeft een ander formaat accu.
De G600 accu is platter en breder. Ook de 3 aansluitpuntjes zitten op een andere plek.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 123686 op 26-05-2008 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Nu online
Anoniem: 123686 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:35:
[...]

Kunnen we kort over zijn, NEE. Deze passen niet. De G800 heeft een ander formaat accu.
De G600 accu is platter en breder. Ook de 3 aansluitpuntjes zitten op een andere plek.
Ok mooi,
Moest namelijk een kaartje testen voor iemand met een g800 maar ik twijfelde achteraf of ik niet per ongeluk de accu had omgewisseld met die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Nu online
knorde schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:21:
Ik zit met een probleempje en dat is dat alles werkt, behalve mail verzenden.
Dus mail ontvangen lukt en internet ook.

Weet iemand hoe je mail kan verzenden via deze telefoon.

Ik heb het volgende al getest:

- instellingen laten toezenden door samsung.
- instellingen laten toezenden door t-mobile.
- handmatig de instellingen in de telefoon gezet (deze zijn via de t-mobile site te verkrijgen).
- smtp server van t-mobile getest (dus smtp.gprs.t-mobile.nl).
- smtp server van mijn eigen mailserver getest (dus mail.xxxx.xx).

Zowel samsung als t-mobile heeft geen idee waar het aan kan liggen.
Je krijgt verder alleen maar een foutmelding dat verzenden niet gelukt is, waarom wordt niet verteld.

Dit is getest op een samsung g600 (standaard kleur) en een g600 pink (het mooie roze van mijn vriendin :))

Iemand die wel mail kan verzenden zou die eens naar de instellingen willen kijken, ik zou echt niet meer weten wat ik fout doe :P

Heb al veel via google en tweakers.net gezocht maar ik kan (misschien verkeerd gezocht) eigenlijk niet dit probleem vinden.
* KICKJE *
Iemand die dit weet, of testen kan.
T-Mobile heeft het getest met een g600 bij hun en daar werkte het gewoon volgens hun. Ik heb geen tmobile toestellen maar losse gekocht nieuw in de winkel. Volgens tmobile kan dat de oorzaak niet zijn. Ik zou echt niet weten waar het nog aan kan liggen :P

Zou mooi zijn als iemand het testen kan of weet wat ik nog kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263139

ik krijg mijn foto's gewoon niet duidelijk, met het kleine knopje stelt ie zich scherp maar trekt geen foto dan :s

iemand die mij de juiste instellingen eens kan geven, mss heb ik ergens iets mis gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Nu online
knorde schreef op maandag 26 mei 2008 @ 16:34:
[...]

* KICKJE *
Iemand die dit weet, of testen kan.
T-Mobile heeft het getest met een g600 bij hun en daar werkte het gewoon volgens hun. Ik heb geen tmobile toestellen maar losse gekocht nieuw in de winkel. Volgens tmobile kan dat de oorzaak niet zijn. Ik zou echt niet weten waar het nog aan kan liggen :P

Zou mooi zijn als iemand het testen kan of weet wat ik nog kan doen.
Mijn probleem is nog steeds niet opgelost maar ik weet inmiddels wel meer.
Ik ben bij de winkel geweest waar ik hem gekocht heb en daar hebben we verschillende toestellen getest, ook verschillende merken.

Bij alle tmobile branded toestellen werkt uitgaane mail wel. Bij niet tmobile branded toestellen werken ze niet. Het is mij dus (ondanks dat de helpdesk zegt dat het niks mag uitmaken) duidelijk dat het een tmobile branded toestel moet zijn.

Nu zit ik er alleen mee dat die winkel geen tmobile software voor deze telefoon heeft.
Als ik het bij een andere winkel laat doen dan vervalt de garantie.
Andere optie zou zijn overstappen op een andere provider (mja das ook weer zo eng).

We hebben 2 andere simkaartjes van 2 andere providers getest en daar werkt het wel gewoon mee op mijn toestel.

Schijnbaar blokkeerd tmobile dus toch niet branded toestellen voor uitgaande mail.

Iemand nog tips wat ik zou kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Anoniem: 263139 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 21:03:
ik krijg mijn foto's gewoon niet duidelijk, met het kleine knopje stelt ie zich scherp maar trekt geen foto dan :s

iemand die mij de juiste instellingen eens kan geven, mss heb ik ergens iets mis gedaan
wil je met een telefoon mooie foto's schieten dan moet je dat buiten overdag proberen. Druk dan eerst de fotoknop half in, dan stelt ie zich scherp, als je vervolgens de knop helemaal indrukt schiettie de foto. Met de knop in het midden van het rondje kun je ook fotootjes trekken.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gaat iets beter voor foto's ja maar in vergelijking met mijne d900i is het regelrechte achteruit gang dit toestel :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Anoniem: 263139 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:39:
gaat iets beter voor foto's ja maar in vergelijking met mijne d900i is het regelrechte achteruit gang dit toestel :s
het is ook geen fototoestel...

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M2M schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:46:
[...]

het is ook geen fototoestel...
das juist :9
maar had van de 5.0mp toch meer verwacht als van ne 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M

M2M

medicijnman

Anoniem: 263139 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 07:40:
[...]

das juist :9
maar had van de 5.0mp toch meer verwacht als van ne 3.0
megapixels tellen in telefoon-met-camera-land niet echt mee. De camera in je telefoon interpoleerd namelijk verschillende shots tot een grote. Dan lijkt het alsof je veel megapixels hebt, maar in feite valt het allemaal reuze mee. Belangrijker is het automatisch scherpstellen, de helderheid van de "flits" (hoewel dit meer een lange verblindende lamp is) en hoe snel de camera foto's achter elkaar kan schieten om te interpoleren.

komt er gewoon op neer dat het een handy extra is, zo'n camera. Net zoals het feit dat je het ding als mp3 speler en als tv kunt gebruiken (opgenomen afleveringen bekijken altans). Willen ze er een fatsoenlijke camera in zetten, wordttie een stuk groter, lomper zwaarder en zuipt je veredelde fototoestel een stuk meer stroom.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Laatst online: 21-05 16:48

L01

Ik heb mijn telefoon altijd op het profiel stil staan en wanneer ik het alarm instel hoor ik alleen bij het eerste alarm uit het lijstje geluid en bij de andere allemaal niet.

Ze trillen dan alleen ook als ik als wektoon alleen melodie heb ingesteld... iemand een oplossing?

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 11:11
Gisteren een poging gewaagd om Windows Mobile up te daten naar 6, zie ik dat Vista niet ondersteund wordt... Dat is leuk als alles op Vista draait, vanavond even onder VMWare Workstation proberen :)

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Uhm zit je niet in het verkeerde topic? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Laatst online: 11:11
L01 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:51:
Uhm zit je niet in het verkeerde topic? ;)
Je hebt gelijk het moest de i600 zijn 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Hari-Bo op 12-06-2008 08:53 ]

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03-2024
Hallo,

Ik heb een paar vraagjes over de G600 m.b.t. de geheugenkaart:
- Hoe kan ik meteen van geheugenkaart naar mijn PC bestanden overzetten, met behulp van een USB-kabel? Nu moet ik de bestanden namelijk eerst in mijn telefoon zetten, voordat ik ze pas op de PC kan zetten.
- Hoe kan ik meteen van mijn PC naar mijn geheugenkaart sturen, in plaats van eerst op de telefoon zetten als tussenstap?
- Hoe kan ik ervoor zorgen dat PC Studio 3 niet steeds muziek er opnieuw op zet? Ik heb nu namelijk steeds weer dezelfde nummers erop als ik iets nieuws erop wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01

L01

Ik werk met de usb kabel en dan kan je de telefoon gebruiken als externe HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online
kolor schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 21:40:
Hallo,

Ik heb een paar vraagjes over de G600 m.b.t. de geheugenkaart:
- Hoe kan ik meteen van geheugenkaart naar mijn PC bestanden overzetten, met behulp van een USB-kabel? Nu moet ik de bestanden namelijk eerst in mijn telefoon zetten, voordat ik ze pas op de PC kan zetten.
- Hoe kan ik meteen van mijn PC naar mijn geheugenkaart sturen, in plaats van eerst op de telefoon zetten als tussenstap?
Die kan je doen door de usb op massa-opslag in te stellen:
Ga naar menu > instellingen > telefoon > usb-instellingen en selecteer massa opslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266614

Heey,

Dit werd geschreven:
'ik ben volgensmij de eerste die dit heeft uitgevonden om de java blokkade van je G600 te omzeilen!!! (lol), je hebt hiervoor een JAD maker op je pc nodig (download: http://www.softpedia.com/...ny-SMS-GSM/JADMaker.shtml) sleep je .JAR bestandje in die JAD maker en je zult nu 2 bestanden hebben die dezelfde naam hebben, een .JAR en een .JAD bestandje (.JAR bestands grootte ligt aan de game of app en het .JAD bestandje is altijd 1kb) sluit nu je G600 aan op je pc via opslag modus en kopiëer de 2 bestandjes naar de map Other files. Ga nu weer uit USB modus en ga met je telefoon naar mijn bestanden > geheugenkaart > andere bestanden > Other files en verplaats de 2 bestanden naar Telefoon en ga dan weer naar mijn bestanden > andere bestanden > weer andere bestanden en selecteer bij het .JAD bestandje (1 kb) installeren. Ga nu naar Mijn bestanden > games & meer en daar komt hij tussen te staan! Hopelijk werkt het ook voor jullie... Maar dat zal wel aangezien het dezelfde telefoon is 8)7'

Wat wordt er bedoeld met dit, hoe kun je dat instellen: 'sluit nu je G600 aan op je pc via opslag modus en kopiëer de 2 bestandjes naar de map Other files. Ga nu weer uit USB modus'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47730

Ik zit met een klein probleempje hierzo. Als ik een foto (vanaf geheugenkaart of vanuit favoriete foto's) selecteer om toe te voegen aan een beller krijg ik "geen gegevens". Ook met verschillende formaten foto's hou ik hetzelfde probleem.
Waar zou dit aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268686

Weet iemand of je de filmpjes kunt draaien (zoals bij afbeeldingen)??

Ik heb een paar filmpjes gemaakt met de telefoon. Deze heb ik daarna ge-upload naar mijn computer. Het probleem is dat ik de telefoon op de zijkant heb gehouden bij het draaien van de filmpjes, dus nu bij het kijken van de filmpjes op mijn pc staan ze er gekanteld op. Heel grappig natuurlijk.. :-( Ik kan zowel op de telefoon als in de pc studio geen optie vinden om ze een kwartslag te roteren, dit is bij de afbeeldingen wel mogelijk... Iemand een idee??

En, kan iemand mij vertellen waar de optie beeldstempel goed voor is??

Samsung G600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Anoniem: 47730 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:38:
Ik zit met een klein probleempje hierzo. Als ik een foto (vanaf geheugenkaart of vanuit favoriete foto's) selecteer om toe te voegen aan een beller krijg ik "geen gegevens". Ook met verschillende formaten foto's hou ik hetzelfde probleem.
Waar zou dit aan kunnen liggen?
En als je de foto's naar je geheugen van je telefoon kopieert en dan selecteert dat ze als gegevens beller moeten?

Zelf had ik ook nog een vraagje: Als je bij de wekker als alarmtoon een mp3'tje kiest uit je muziekspeler, dan speelt hij misschien 20 seconden af en dan stopt hij automatisch weer...:( Is het ook mogelijk dat het hele liedje afgespeeld wordt, weet iemand dit?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infinitytron schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 14:01:
[...]

En als je de foto's naar je geheugen van je telefoon kopieert en dan selecteert dat ze als gegevens beller moeten?
Ik heb het een paar dagen geleden toevallig gevonden. M'n contact moest in het telefoongeheugen staan. Ik had alles op m'n sim staan waardoor het dus niet werkte.
Ik vind de manier waarop de bestanden worden opgeslagen en gebruikt wel irritant bij de G600. Wil je foto's editten moeten ze eerst naar je telefoongeheugen, en verschillende mapjes enz. Je kan alleen bij foto's inzoomen die bij Mijn Foto's staan, heel apart.

Afgezien van deze dingetjes blijft het wel een heerlijk telefoontje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-05 08:33
Ondersteund dit toestel ook 8GB Micro SDHC, of is 2GB het maximale :?

*** Edit***

01-08-08

Heb er 2 GB in gedaan, hoop nog graag een keer te horen hoeveel er max in kan.........

[ Voor 75% gewijzigd door Albert020 op 01-08-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
al gelukt . . . .

[ Voor 255% gewijzigd door Albert020 op 02-08-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 16:25
Mijn man vraagt zich af als hij een software update laat doen of hij dan wel de mogelijk heeft zelf sms toontjes uit te kiezen ipv de standaard tonen.
Ik zeg hem van niet omdat die optie niet op de G600 zit (U600 wel)
Ik las op n forum dat het wel kan met een FTDI kabel en oneNAND,maar daar begin ik niet aan.

Iemand die zijn G600 al heeft voorzien van n nieuwe software versie? (bij n servicepoint) zo ja,kan je nu wel n eigen sms toontje kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goede vraag, zou ik ook graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Alleen bepaalde firmwares kunnen dat. De Russische meestal. Maar die hebben dan geen Nederlandse T9 en/of Nederlandse taal erin.

Dat kun je er wel inzetten, maar dat is erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik heb dit weekend een nieuwe G600 gekocht, rechtstreeks bij de groothandel gehaald (via tussenpersoon) en ik kan geen mp3 als smstoon instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is bij iedereen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Kan alleen bij de U600 want die heb ik,en dat is voor zover ik weet de enige.
Misschien bij de laatste nieuwe modellen wel?,mijn man heeft ook de G600 en het kan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
rooie60 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 23:21:
Kan alleen bij de U600 want die heb ik,en dat is voor zover ik weet de enige.
Misschien bij de laatste nieuwe modellen wel?,mijn man heeft ook de G600 en het kan gewoon niet.
Ik heb gewoon een mp3 ingesteld als beltone hoor,
Je moet de mp3 alleen even naar 128Kbps brengen
dan met MP3GAIN het mp3tjuhh op 98DB zetten ( anders gaat ie te zacht )
en dan stel je hem vervolgens in als beltone....., werkt bij mij in iedergeval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Albert020 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:15:
[...]

Ik heb gewoon een mp3 ingesteld als beltone hoor,
Je moet de mp3 alleen even naar 128Kbps brengen
dan met MP3GAIN het mp3tjuhh op 98DB zetten ( anders gaat ie te zacht )
en dan stel je hem vervolgens in als beltone....., werkt bij mij in iedergeval :P
SMS tone bedoelt hij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Owwwww KeeeeJ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271039

Ik zit ook nog te twijfelen welke telefoon ik zou nemen.
Ik hoor van best veel mensen dat het geluid slecht is, Klopt dit?

Verder vind ik het wel een mooie telefoon

[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 13-08-2008 23:08 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja ligt er maar net aan wat voor eisen je dr aan stelt. ik vind t goed genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Anoniem: 271039 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:30:
Hallo,

Groeten Iris
Als je wel een eigen ringtone/MP3 wilt koppelen aan je smsjes dan is alleen de U600 n optie (de nieuwste modellen weet ik niet)

Ik hoor mijn man niet klagen over het geluid van zijn G600

• Albert020

Hoe bedoel je dat, het geluid dat uit de tel zelf komt of als je via een hoofdtelefoon luistert ?

Ik zelf vindt beide goed, vooral de radio heeft een goed geluid, het ligt er ook
wel aan wat voor hoofdtelefoon je gebruikt, gebruik zelf een Sennheiser HD 465

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271039

Albert020 schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 19:25:
[...]

Hoe bedoel je dat, het geluid dat uit de tel zelf komt of als je via een hoofdtelefoon luistert ?

Ik zelf vindt beide goed, vooral de radio heeft een goed geluid, het ligt er ook
wel aan wat voor hoofdtelefoon je gebruikt, gebruik zelf een Sennheiser HD 465
Gewoon het geluid dat uit de telefoon komt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Anoniem: 271039 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 16:01:
[...]

Gewoon het geluid dat uit de telefoon komt,
Dat klinkt ook niet verkeerd hoor, vindt het beter dan het Nokia geluid.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Als ik via Samsung PC Suite verbinding heb met me phone en laptop via bluetooth kan ik me foto's niet zien die op mijn geheugenkaart staan, ik heb wel aangegeven dat hij alles van de geheugenkaart moet weergeven, muziek ziet hij wel maar de foto's niet, wat doe ik fout :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gewoon bij verbinden met de computer dat ie verbindt als massaopslag en niet als pc studio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Anoniem: 177151 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 15:52:
gewoon bij verbinden met de computer dat ie verbindt als massaopslag en niet als pc studio
Dat vraag hij met een kabel wel maar met Bluetooth vraagt hij niks
dan maakt hij gelijk verbinding met Samsung PC suite.
Hoe kan ik dit veranderen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je de usbinstellingen in het menu verandert geldt dat dan ook niet voor bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Laatst online: 15:13
Het is voor mij onduidelijk of dit toestel een mini-jack 3.5 mm aansluiting heeft. Kan iemand dat bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlhendrix
  • Laatst online: 16:18
toestel heeft GEEN 3,5 mm jack.

[PSN: carlhendrix] | Steam ID : n3w_w4rri0r |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er zit een verloopje bij wat tevens de antenne is en daar zit wel een 3,5mm jack aansluiting in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roog1317
  • Laatst online: 15:13
Ok, dus met dat verloopje kun je elke willekeurige speaker of iets dergelijks aansluiten met een 3,5mm jack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intrique
  • Niet online
Jah, met dat verloopstekkertje kan je elk willekeurig 3,5mm jack erop aansluiten

Anoniem: 272616

Ik vind mijn samsung G 600 tot nu toe een top toestel. Mooie foto's, goede batterij en 't geluid is in principe ook goed.
Bijna een jaar heeft hij zonder kuren perfect gewerkt maar sinds kort heb ik een probleem:

MP3's speelt hij namelijk niet meer af. Het enige dat uit de speaker komt is een tik, gevolgd door een stilte. Beltonen en andere geluiden speelt hij wel goed af dus de speaker is niet defect.
Het rare is dat ik de mp3's dan wel weer via de koptelefoon kan beluisteren.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273649

Ik was benieuwd of er iemand toevallig weet hoe dat ik mijn kaartje van 4GB in mijn telefoon krijg?
Het erin krijgen lukt wel hoor, maar hij pakt het kaartje niet!
Moet ik ergens een update op mijn mobiel zetten of zo?
Want ik kan nergens vinden dat er een max op deze telefoon zit wat betreft geheugenkaartjes..

Dank je!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Albert020 schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 10:45:
Als ik via Samsung PC Suite verbinding heb met me phone en laptop via bluetooth kan ik me foto's niet zien die op mijn geheugenkaart staan, ik heb wel aangegeven dat hij alles van de geheugenkaart moet weergeven, muziek ziet hij wel maar de foto's niet, wat doe ik fout :?
Ik had dit probleem ook, je moet het geheugenkaartje uit je mobiel halen, en in een sd kaartje stoppen (die daar voor is gemaakt, zat bij je telefoon als het goed is)
Deze kun je weer aansluiten op je computer.
gaat zelfs 10 x sneller als via bluetooth!

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben tevreden over het geluid, radio, mp3, opgenomen geluiden, prima.
Alleen de keuze van geluid voor smsjes is minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

L01 schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:20:
Ik heb mijn telefoon altijd op het profiel stil staan en wanneer ik het alarm instel hoor ik alleen bij het eerste alarm uit het lijstje geluid en bij de andere allemaal niet.

Ze trillen dan alleen ook als ik als wektoon alleen melodie heb ingesteld... iemand een oplossing?
Als ik mijn alarm instel dan vraagt hij als ik hem wil instellen "Geluid afspelen in stil profiel?"
Dan klik ik op ok, en de volgende ochtend wordt ik toch echt wakker van het geluid van mn alarm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arietje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-05 13:57
Anoniem: 273649 schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:38:
Ik was benieuwd of er iemand toevallig weet hoe dat ik mijn kaartje van 4GB in mijn telefoon krijg?
Want ik kan nergens vinden dat er een max op deze telefoon zit wat betreft geheugenkaartjes..

Ben van plan deze telefoon te kopen, en ben een aantal sites langs gegaan voor informatie. Ben meerdere keren tegen gekomen dat er een max van 2GB op de kaartjes zit. (samsung site zelf/typhone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273690

Hallo,

Ik ben sinds enige tijd in het bezit van een Samsung G600. Ben erg tevreden maar heb wel een vraag met name over het camera gedeelte. Als ik een foto wil maken, stelt deze zich scherp (groen venstertje) als ik dan doordruk sluit de lens na een aantal sec. zodat je net je doel mist. Heeft iemand hier een tip voor.

Alvast bedankt :)

Anoniem: 274147

Anoniem: 273649 schreef op maandag 08 september 2008 @ 17:38:

Hoi Bertine, ik heb er zelf ook last van. Bestanden kopiëren vanaf mijn telefoongeheugen naar het geheugenkaartje gaat bij ook niet. Wel kan ik gewoon bestanden van mijn computer op het kaartje zetten en die dan afspelen op mijn telefoon. De telefoon leest kaartjes van 4 GB dus wel. Wel leest de computer alleen de mini SD kaart als ik hem in de bijgeleverde SD kaart hoes doe en die in de computer stop. Dus niet via Samsung PC studio... Volgens de samsung site zouden telefoons vanaf 2008 8 GB moeten ondersteunen:

Ondersteuning geheugenkaaren:

Toestellen gemaakt tussen 2005 en 2006: 1Gb

Toestellen gemaakt tussen 2006 en 2007: 2Gb

Toestellen gemaakt tussen 2007 en 2008: 4Gb

High end toestellen vanaf 2008: 8Gb

• M2M

M2M

medicijnman

Anoniem: 273690 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 19:49:
Hallo,

Ik ben sinds enige tijd in het bezit van een Samsung G600. Ben erg tevreden maar heb wel een vraag met name over het camera gedeelte. Als ik een foto wil maken, stelt deze zich scherp (groen venstertje) als ik dan doordruk sluit de lens na een aantal sec. zodat je net je doel mist. Heeft iemand hier een tip voor.

Alvast bedankt :)
de beeldchip van een telefoon is niet een hoogwaardige videocamerachip die je in normale fototoestellen tegenkomt. Je telefoon neemt meerdere beelden, en interpoleert deze tot het formaat wat je kiest. Niet 5 megapixels nemen maar slechts 1 zou moeten helpen, of wat sneller schieten door op de OK knop (midden in het rondje) te drukken ipv de zijkant van de telefoon. Voor mijn gevoel gaat dat sneller.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275186

muziek vanuit de geheugenkaart kan je niet achter elkaar afspelen. zo stopt ie gewoon aan het einde van een nummer wat behoorlijk vervelend is als je muziek aan het afluisteren bent op je fietsje.. dan kan je moeilijk na ieder nummer je telefoon weer pakken om een nieuwe track te selecteren. iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191688

Ik heb vandaag dit mooie toestelletje aangeschaft en de verkoper wist me te vertellen dat je de batterij
voor de eerste keer 24h moest opladen. Is dit correct? Mijn vorige gsm's heb ik gewoon een nachtje aan de lader gehangen (pakweg 12h). Wat doe ik best?

Edit: op het net heb ik gevonden dat het beter is om de batterij de eerste 4x volledig leeg te laten lopen en hem vervolgens 12h op te laden. Zo zou de batterij zijn maximale capaciteit kunnen bereiken.
Het zou eveneens nuttig zijn om dit ritueel af en toe eens te herhalen, elke twee maand wordt aangeraden. Deze info kan misschien nuttig zijn voor andere mensen.

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 191688 op 25-09-2008 19:11 ]

Anoniem: 191688

Ik heb echter nog een vraagje; hoe zit het met de kwaliteit van de Bluetooth-signalen van deze gsm? Ik overweeg nl. om een Bluetooth-headset aan te schaffen en ik heb al meerdere malen gelezen dat de BT-signaalsterkte van de telefoon ook een rol speelt in de uiteindelijke geluidskwaliteit van de gesprekken. Kan iemand hierover duidelijkheid scheppen?

Dank bij voorbaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276057

hallo,

ik heb al een tijdje een g600

maar sinds gisteravond wilt hij niet meer opladen, het blijft wel aan als het in de usb zit om op te laden,

verder geeft hij ook gwn die batterijtje aan die gewoon loopt, maar verder nix

en ook als ik de telefoon uitschakel, dan komt die grote batterij op het beeldscherm maar die loopt weer niet. hij blijft gwn leeg en die rondje erom heen blijft wel draaien.

heel vaag allemaal, ik snap er zelf nix van.

hulp van iemand mxien?

thnx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273690

Heb je ook enig idee hoe ik deze naar 1 megapixels kan instellen? :?
Lijkt me namelijk een goed plan.
Thanks
:)
M2M schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:37:
[...]

de beeldchip van een telefoon is niet een hoogwaardige videocamerachip die je in normale fototoestellen tegenkomt. Je telefoon neemt meerdere beelden, en interpoleert deze tot het formaat wat je kiest. Niet 5 megapixels nemen maar slechts 1 zou moeten helpen, of wat sneller schieten door op de OK knop (midden in het rondje) te drukken ipv de zijkant van de telefoon. Voor mijn gevoel gaat dat sneller.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste