Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander1989
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:44
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilegazette.com/handsets/samsung/samsung-g600/samsung-g600-combo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/53iygdz.jpg

Filmpje van G600

Belangrijkste specs:

Afmetingen: 102 x 48 x 15 mm
Gewicht: 105 gram
Inhoud: 73.4 cc
Standbytijd: 300 uur
Beltijd: 210 minuten

Kleuren beeldscherm: 16.777.216 kleuren (24 bits) TFT resolutie: 240 x 320 pixels.

Camera resolutie: 5.0 Mpixel camera, Flitser, video opneem functie.

Geheugen: Geheugenkaart slot micro SD geheugenkaart.
Intern geheugen: 55 MB.

FM-radio.

Connectivity:
Bluetooth A2DP Stereo audio profiel
EDGE
GPRS
Internet browser net front browser
Mini-USB poort
Modem
Synchronisatie activeSync
SyncML
PC-Modem connectie
Synchronisatie via USB op PC
Synchronisatie via RS232 op PC
Synchronisatie via Bluetooth
Video-out
WAP 2.0
WAP browser

Ondersteuning: Excel bestanden, Powerpoint bestanden, Word bestanden, PDF bestanden.

Flight mode.

Verwacht: 3e kwartaal van 2007.

............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
ziet er goed uit Sander

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Zeer mooi meisje GSM, maar ik heb zoiets van 'weer van hetzelfde'.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit er ook over na te denken hem te kopen bij vodafone. Maar daar staat hij op het plaatje net zoals als hier in de topicstart, allen staat er bij dat het een zilveren uitvoering is... Vodafone maar ff gemaild of de tel overeenkomt met de phone op het plaatje. vind het wel een plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al ervaringen met dit toetsel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:29
Waneer komt deze nou, ze zeggen Augustus 2007, dat is het nu al een poosje
En zit hier ook HSDPA op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdgrit
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-01 16:44
Albert020 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 08:26:
Waneer komt deze nou, ze zeggen Augustus 2007, dat is het nu al een poosje
De verwachting is nu week 36. Volgende week dus.
En zit hier ook HSDPA op ?
Nee...

Linkje: http://www.sneleengsm.nl/samsung/g600.htm

[ Voor 8% gewijzigd door cdgrit op 31-08-2007 16:12 ]

Originele startpagina - Stadindex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Stond vandaag in de Televaag een aanbieding van oranje, de eerste keer dat ik hem voorbij heb zien komen...helaas net U600 besteld...jammer v d camera, maarja...Design he ;)

Btw wel mee eens, de telefoons lijken allemaal op elkaar...zeker van samsung...maarja, hoe wil je het anders zien...;)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Telefoon is al leverbaar bij O2 in the UK.

Kost weer een aardige duit bij introductie, maar zal snel in prijs zakken.

Liever geen branded toestel. Zoiezo hoop ik op de G800 met 5 megapixel met optische zoom en Xenon Flash. Als het al geen rumor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
NeoMe schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:32:
Stond vandaag in de Televaag een aanbieding van oranje, de eerste keer dat ik hem voorbij heb zien komen...helaas net U600 besteld...jammer v d camera, maarja...Design he ;)

Btw wel mee eens, de telefoons lijken allemaal op elkaar...zeker van samsung...maarja, hoe wil je het anders zien...;)
Hoe zag die aanbieding eruit ? Kan je die scannen ? Of opnoemen ? Ik krijg hem namelijk nergens gevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door W00fer op 01-09-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Zit op deze telefoon ook een actieve achtergrond? Net zoals bij de D900(i).
(Echt gaaf die functie.)

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het toestel al in handen gehad.Lag woensdag of donderdag al bij belcompany. Vond de camera wel tegenvallen. Ik zie bijna geen verschil met de camera van de u600. Verschil is misschien alleen te zien als je ze op de pc bekijkt. Viel me toch wel vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
De camera is goed, zeker vanwege die image stabilizator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denken jullie dat deze gsm beter wordt dan de SE W960i of Nokia N95 8GB of niet ???

want ik ben aan het twijfelen tussen die drie :/

bij SE w960i vind ik echt een heel mooie en strakke gsm en zeker de walkman player en de features enzo zeggen mij heel veellllllll

bij de Nokia 95 8GB is het meer de Camera die me aanstaat, de rest heb je ook wel bij de SE W960i...

en nu is er nog deze uitgekomen :) Samsung G600, net zoals bij de Nokia N95 8GB saat de Camera me hier ook aan.........

maar persoonlijk, als ik het op alle vlakken bekijk heb ik het gevoel van dat ik meer de SE W960i wil hebben,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

wat denken jullie van deze drie :| :/ ???

PS: als m'n vraag hier niet de juiste plaats is om te discusseren, vraag ik vriendelijk van de moderators en/of admins dat zij het op de juiste plaats verzetten ;)

Modbreak:Hier eventjes een stukje uit onze FAQ
"Als het niet mag, haal dan achteraf maar weg"

We zien regelmatig topics, of posts in topics, waarin iets gepost wordt voorafgegaan of vergezeld met een opmerking in de trant van het volgende:

Owja modjes als het niet mag haal het dan maar weg en geef me plz geen ban, soz :'(

Als je niet 200% zeker bent dat wat je wilt gaan posten wel mag volgens de beleid of gezond verstand: Plaats het dan niet! Het is niet de taak van de crew om voor jou na te denken of je wel slim bezig bent. Het is je eigen verantwoordelijkheid, een dergelijke 'disclaimer' is dan ook totaal betekenisloos en de normaal geldende sancties zullen worden toegepast. Als je het niet zeker weet kan je gerust contact opnemen met een crewlid. Zie verder ook deze mededeling.

[ Voor 138% gewijzigd door Ginz op 04-09-2007 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-07 12:15
Zowel de camera van de SE W950 als de G600 (er vanuit gaande dat de W960 de cam van de K800 gebruikt, en de G600 de 3.2mp D900 op zijn minst equaled) zijn stukken beter dan die van de N95, dat is niet zoveel soeps.

Btw, touchscreen >> alle andere voordelen van voorgenoemden.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
De G600 cam wordt nu al geprezen om zijn kwaliteit, schijnt net zo goed te zijn als de N95 camera.

Zie forum2.mobile-review.com en dan Samsung en dan My G600 review topic.

Zoiezo komt de W960 pas in December staat er op de SE site :(

http://www.se-store.co.uk...422-10F9-44E10DE787D7C672

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
De camera van de N95 vind ik 3x niks, google even naar wat full-res foto's, en bekijk dan even de full-res foto's van een SE K800.

Die Nokia 5MP is een stap terug tegenover de 3.2MP sensor van SE.

Pentaxiaan

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
Even voor de duidelijkheid
de telefoon is te koop
zag hem vandaag op de tmobile site en ook in de shop van tmobile
alleen niemand mocht er aan zitten how crap

Verwijderd

Hoi ik heb vandaag de G600 besteld bij T-Mobile.
Het abonnement is even duur (14.50 p.m.) als die van de U600 alleen het toestel kost 39,95.
Als je via de website niet kan bestellen moet je het via de telefoon doen.

https://www.t-mobile.nl/p...aidDetails&ProductId=3168

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilegazette.com/handsets/samsung/samsung-g600/samsung-g600-open.jpg

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Wat een klote geluid komt eruit als je hem harder zet, alles vervormt.

Verwijderd

SirNobax schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 22:53:
Zowel de camera van de SE W950 als de G600 (er vanuit gaande dat de W960 de cam van de K800 gebruikt, en de G600 de 3.2mp D900 op zijn minst equaled) zijn stukken beter dan die van de N95, dat is niet zoveel soeps.

Btw, touchscreen >> alle andere voordelen van voorgenoemden.
De camera is redelijk, maar vooral voor webloggebruik geschikt. Deze foto is rond een uur of 8 's avonds gemaakt. Je ziet al behoorlijk wat ruis.

http://www.pers-e.com/Foto0013.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-07 15:56
Zijn er al mensen die deze telefoon hebben en zich willen wagen aan een (korte) review van het toestel?

Hoe zit het bijvoorbeeld met de accuduur, is deze beter dan die van de U600 (die het volgens de meeste berichten ca 3 dagen volhoudt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Het toestel is al een tijdje leverbaar bij T-Mobile in de shop, ben alleen benieuw wat de SAR waarde is. Iemand die me dat vertellen kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vandaag gebeld met Hi om mijn abo te verlengen. Ik wilde graag dit toestel voor mijn oude SGH-E730. Er werd mij verteld dat de G-600 niet leverbaar was, omdat er kinderziektes in zaten? Mevrouw wist niet of dit toestel wel ooit te koop zou zijn via hen.

Is hier iets over bekend? Ze wilde me een U-700 verkopen, maar dar had ik geen trek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Waar???? :?

(Ik zie dus echt niks. En nee ik ben niet blind.)

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:29
Ik vindt het echt zeer jammer dat er op zo'n toestel geen HSDPA zit, onbegrijpelijk gewoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie gebruikt er nou HSDPA daar heb je je pc toch voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 15:57

CoolHead621

Enjoy every moment

SirNobax schreef op woensdag 05 september 2007 @ 01:53:
De camera van de N95 vind ik 3x niks, google even naar wat full-res foto's, en bekijk dan even de full-res foto's van een SE K800.

Die Nokia 5MP is een stap terug tegenover de 3.2MP sensor van SE.
Jij weet dus duidelijk niet waar je over praat.....
De N95 heeft op dit moment de beste camera voor een GSM
Enige nadeel is de LED flitser.
De Sony Ericsson K850i met 5MP is al verslagen in een enorm grote test door de N95.

Ik ben wel aardig benieuwd naar deze phone.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik me deze binnenkort eens ga halen. Vind het alleen spijtig dat hij geen 3G heeft... Betekent dit dan ik het vodaphone portaal niet meer kan bereiken zoals ik nu met mijn nokia 6280 kan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Verwijderd schreef op zondag 09 september 2007 @ 03:31:
Ik denk dat ik me deze binnenkort eens ga halen. Vind het alleen spijtig dat hij geen 3G heeft... Betekent dit dan ik het vodaphone portaal niet meer kan bereiken zoals ik nu met mijn nokia 6280 kan...?
Als het goed is kan je gewoon met GPRS je portaal bereiken.
3G is UMTS e.d.
Snellere varianten van GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Snake schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 11:34:
Zeer mooi meisje GSM, maar ik heb zoiets van 'weer van hetzelfde'.
Nou na een aantal specs te hebben gelezen ga ik deze niet kopen voor mijn vrouw.
Niet vernieuwend met de samsung die ze nu heeft.
Enige is de 5MP camera.
Nou dat is leuk, maar niet echt vernieuwend..

Nee dit wordt hem niet.

[ Voor 4% gewijzigd door CoolHead621 op 09-09-2007 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik zo gek vind, is dat verschillende sites met andere spreektijden komen.

nieuwemobiel.nl: 210 min
portablegear.nl: 300 min
samsung.nl: 7 uur

7 uur of 210 min scheelt nogal! Aangezien ik zelf erg veel bel, vind ik het belangrijk om te weten wat nu klopt. Is er iemand die al iets kan vertellen over de batterijduur bij intensief belgedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Heb wat vraagjes:
  • Kan deze trillen en ringen tegelijk
  • mp3 instellen als ringtone
  • Meerdere alarmtijden in te stellen.
  • Meerdere nummers/emailsadressen op te slaan bij een contact. (Kon bij mijn sharp gx10i 3 nummers, een foto en een email kwijt wat ik toch er handig vind)
  • makkelijk sms'en, ik heb begrepen dat de u600 en u700 nogal traag zijn hiermee en dat het opstellen en bewerken nogal irritant en frusterend kan zijn/worden
Als die extra features vind ik niet zo heel interresant (hoewel radio en mp3speler wel handig is). Ik sms veel en dat moet ie dus doen en ik vind het leuke om een mooie wallpaper op de voorkant te hebben thats all.

Ik zoek een waardige vervangen voor mij sharp gx10i (shell). Die is 4 jaar oud nou :D. Ik heb zitten kijken naar diverse sliders. Ik neig naar een op u600 maar omdat die niet echt lekker smst en er van die nogal gevoelige touchknoppen op zitten lijkt dat me toch minder handig. De g600 lijkt me beter. Ik zie door de bomen het bos niet meer zo...g600/u600/u700/d900/e900 allemaal sliders die er op het eerste gezicht allemaal hetzelfde uitzien.

Of kan ik beter even een telecom winkel instappen en een verhaal aanhoren van een van die know-it-alls ?

[ Voor 3% gewijzigd door shades op 18-09-2007 11:46 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb nu een D900. Vindt dat formaat wel erg prettig.
En op zoek naar een andere telefoon.
Zit komende maanden regelmatig in de trein en vindt dan mp3 en vooral radio fijn om te luisteren.
Hoe is de gemiddelde radio ontvangst op zo een gsm?

Daarnaast de foto's. van de 3,2MP camera van mjin huidige gsm is allom bekend dat het gewoon helemaal niks is als je het ding niet 5 minuten stil kan houden.

Hoe is dat met deze telefoon? Is deze als ik hierboven mag geloven echt vergelijkbaar met een K800/N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 17:47:
Hoi ik heb vandaag de G600 besteld bij T-Mobile.
Het abonnement is even duur (14.50 p.m.) als die van de U600 alleen het toestel kost 39,95.
Als je via de website niet kan bestellen moet je het via de telefoon doen.

https://www.t-mobile.nl/p...aidDetails&ProductId=3168

[afbeelding]
Ben benieuwd hoe je bevindingen zijn. Laat ff weten hoe makkelijk/gebruiksvriendelijk de navigatie is en of smssen (opstellen/bewerken/t9/speciale tekens) een beetje goed geregeld is..

https://k1600gt.nl

• Snake_eYes
  • Laatst online: 26-06 13:08
shades schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:44:
Heb wat vraagjes:
  • Kan deze trillen en ringen tegelijk
  • mp3 instellen als ringtone
  • Meerdere alarmtijden in te stellen.
  • Meerdere nummers/emailsadressen op te slaan bij een contact. (Kon bij mijn sharp gx10i 3 nummers, een foto en een email kwijt wat ik toch er handig vind)
  • makkelijk sms'en, ik heb begrepen dat de u600 en u700 nogal traag zijn hiermee en dat het opstellen en bewerken nogal irritant en frusterend kan zijn/worden
....
  • Ja
  • Ja
  • Ja
  • Ja
  • Nergens last van :)

Verwijderd

Ik heb de g600 besteld en zal hiervan een review plaatsen. Ik ben eigenlijk wel beniewd of het mogelijk is om mp3 in te stellen als berichttone? Verder heb ik op www.kieskeurig.nl (bij de review van de g600) gelezen dat de g600 vaak last heeft van toetsen die haperen. Weet iemand hier iets meer van??

mvg Jasper

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Enige nadeel is de LED flitser.
De Sony Ericsson K850i met 5MP is al verslagen in een enorm grote test door de N95.
graag even een linkje naar die enorm grote test,
ivm de objectiviteit van iemand met een N95 ;)

[ Voor 120% gewijzigd door Tha op 19-09-2007 14:12 ]

Tha

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Tha schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:10:
[...]

graag even een linkje naar die enorm grote test,
ivm de objectiviteit van iemand met een N95 ;)
http://www.gsmarena.com/s..._nokia_n95-review-162.php

In het Sony Ericsson K850i topic staan nog wel meer links met andere tests/reviews. Vooral een link met onderin een benchmark van de k850 in vergelijking tot de k800 maakt me droevig :)

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-07 17:44
@ B_T: Je doet nu alsof de K850 echt een bagger camera heeft i.t.t de N95, maar dat is dus niet zo; het scheelt zelfs heel weinig.

Die foto hier ergens in dit topic vind ik erg goed voor die G600! Jammer van het missen van 3G en dat de camera meer een bijzaak is bij deze telefoon, verder weinig vernieuwend.

Android fanboy

Verwijderd

@ jaspersint
Ik wacht vol spanning op je review... :) Ben vooral erg benieuwd naar de batterijduur. Ik hoop dat je daar iets over kan zeggen straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zet ik de trilfunctie aan op deze telefoon , ik kan het niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo!

hijs binnen. gisteren heb ik heb binnen gekregen. mooi toestelletje. tot nu toe wel tevreden. om dan maar even mijn eerdere vragen zelf te beantwoorden. je kun geen mp3 instellen als berichttoon. de toetsen haperen bij mij gelukkig tot nu toe niet.

@ Jeopardy, ik kan nog niet veel zeggen over de batterijduur. ben overigens niet zo'n ontzettende veelbeller (om maar even zelf een woord ervoor te verzinnen :))

ik heb te tel pas net een dag dus een echt goede review kan ik nog niet geven. ik moet wel zeggen dat ik onder de indruk ben van het mooie menu (ingesteld op menu-vorm espresso). de camera vind ik wel redelijk maar ik ga morgen eens wat foto's maken om te testen en bekijken hoe ze worden weergegeven op de computer. op het beeldscherm van de telefoon vind ik ze af en toe wat wazig. maar dit kan natuurlijk meevallen als je ze op de computer ziet. het opstarten van de camera gaat wat mij betreft snel, maar het maken van de foto zelf (incl scherpstellen) duurt wel redelijk lang naar mijn mening.

@ Ieno, trilfunctie kun je inschakelen onder instellingen -> telefoon -> telefoonprofielen -> kies gewenste profiel - > belsignaal.

de menu's zijn wel goed, maar af en toe moet je wel ver zoeken voordat je iets gevonden hebt. (zie bovenstaande voorbeeld)

toetsen zijn fijn en de verlichting van het toetsenbord is mooi. jammer dat er geen draaischijf op de telefoon zit in het midden zoals bij de u700. een vriend van mij heeft deze telefoon (u700) is is ook echt een mooi toestelletje, maar wel met touchscreen wat ik niet heel fijn vind. echter hebben ze wel het probleem opgelost met het per ongeluk wegdrukken van telefoongesprekken al je aan het bellen bent met de u700 omdat dan de toetsenblokkering aanspringt.

maar genoeg over de u700 ;)

mochten er nog vragen zijn met betrekking tot de g600 dan wil ik ze graag beantwoorden. ik zal regelmatig hier kijken voor eventuele vragen want ik ben toch maar student ;)

groetjes jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kieskeurig; reviews, vragen en antwoorden

Op kieskeurig staan een aantal reactie's, weet iemand hier meer van?
Heb nu mijn 2e g600 in bezit (vorige werkte het toetsenbord niet optimaal omdat de toetsen haperden) bij deze heb ik exact hetzelfe probleem.
Breng ook deze terug naar de winkel. de verkoper gaf aan dat de kans groot is dat er bij dit toestel een systeem/software fout in zit waardoor ze allemaal hetzelfde probleem hebben.
(een paar dagen in bezit)
Als je het toestel open geschoven bediend gaat de bovenste helft met het indrukken van de knopjes heen en weer. De flitser is zo heel erg fel dat als je in het donker een foto wilt maken is alles wit.
Er zit maar 1 toon in voor de sms en daar valt verder ook niets in te stellen en ontvangen berichtjes constant herhalen doet hij ook niet meer.
T.o.v. de U600 is hij ook een stuk zwaarder.
Ik heb hem terug gebracht omdat de toetsen ook af en toe weigerden,
Herkend iemand de problemen die vet gedrukt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
CoolHead621 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 23:33:
[...]

Ik weet prima waarover ik praat; ik bezit geen van alle cameraphone's (dus ik laat me niet leiden door "Oh, mijn telefoon is de beste.", ik heb geen voorkeur naar een merk, en ik ben goed thuis in (hobby) fotografie.
En met de ongedetaileerde, oversaturated en enorm postprocessed foto's van de N95 kan ik gewoon helemaal niets.
Leuk dat jij (en anderen) vind dat de N95 de beste GSM camera heeft, maar in realiteit is dat echt niet zo. Uit alle testfoto's die ik heb bekeken, en in PS heb geladen om te kijken wat mijn postprocess marge is, concludeer ik dan ook dat de camera van de K800 momenteel gewoon het schoonste beeld geeft. (ook vergeleken met de K850)
Sommige mensen willen gewoon het P&S effect, wat terug te vinden is in Nokia's cameraphone line-up, en anderen, zoals ik, willen het netste, unprocessed'ste beeld hebben, en dan is die Nokia toch wel vreselijk teleurstellend.

Maar terug naar de G600/Samsungs, ik vind het altijd wel jammer dat Samsung niets aan het aanbod van hun mobiele telefoons doet. Ik vind hun sliders nou niet echt mijn ding, maar ze geven me geen andere keus om uit te kiezen als ik een fatsoenlijke cameraphone wil. Echter is de Slider nu wel bijna synoniem geworden voor Samsung, dus als dat hun doel was zijn ze daar wel in geslaagd.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2007 @ 19:57:
Kieskeurig; reviews, vragen en antwoorden

Op kieskeurig staan een aantal reactie's, weet iemand hier meer van?

[...]

[...]

Herkend iemand de problemen die vet gedrukt zijn?
ik heb deze reviews ook gelezen en inmiddels een g600 mijn bezit. deze problemen doen zich bij mij niet voor. alles werkt prima

camera valt wel iets tegen voor een 5mp camera. vaak een beetje wazig naar mijn mening

groetjes jasper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
weinig reacties nog hier. zag de telefoon vandaag bij Mediamarkt.. echt een vet ding zeg!!!

369,- @ coolblue
http://www.smartphoneshop...370/samsung-sgh-g600.html

[ Voor 32% gewijzigd door Executor16 op 25-09-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht denk ik nog even tot de G800 uit komt. Misschien komt deze eind Oktober uit, dit had ik tenminste gelezen op verschillende site's maar dat is ook maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-07 22:18

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:12:
Ik wacht denk ik nog even tot de G800 uit komt. Misschien komt deze eind Oktober uit, dit had ik tenminste gelezen op verschillende site's maar dat is ook maar afwachten.
dan kun je blijven wachten. Tegen de tijd dat de G800 uit is is er wel weer een nieuwe die net iets beter of fijner is. Volgens mij is het zo, net zoals in de computerelectronica dat je gewoon iets aan moet schaffen als die behoefte er is. Wachten kun je altijd nog. Dom zijn ook, dus wel ff kijken of de prijzen morgen inzakken als de nieuwe generatie weetikwat uitkomt.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben me de G600 eindelijk maar gaan halen. Ik dacht eerst nog te wachten op de G800, maar zo kan je altijd op de volgende, betere opvolger blijven wachten. En ik had dringend een vervanger nodig voor mijn Nokia 6280. De software problemen met die laatste werden té irritant.
Eerste indruk is zeeeeeeeeer goed :P Tegenover mijn 6280 is de bouwkwaliteit veel beter. Hij is uit veel beter materiaal gemaakt. De menu's zijn een grote verbetering tegenover oudere/goedkopere samsungs. Camera geeft mooie foto's en filmpjes. Enige echt spijtige dat ik tot nu toe heb ondervonden is hier al eerder opgemerkt: het is niet mogelijk om een mp3 als berichtentoon in te stellen. Ik zal later nog berichten over alle andere aspecten van de gsm als ik hem beter heb kunnen testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ik ben best wel geinteresseerd in de Samsung SGH-G600, maar heb toch wel enkele vragen:
1. is het mogelijk om aan je contacten een foto te hangen, die je dan in beeld krijgt als een van die contacten belt?
2. als je een video afspeelt, is het dan mogelijk in fullscreen-weergave, dat je alleen de video ziet (en dus geen teksten van de telefoonknoppen zoals Opties of Stoppen etc)?
3. als je een video afspeelt is het dan mogelijk om vooruit te springen of versneld vooruit te spoelen?
4. wat zijn de ervaringen met de software op de PC voor synchronisatie? In het verleden werkte dit niet echt super....

Dank voor reacties
;)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:30:
Ik ben best wel geinteresseerd in de Samsung SGH-G600, maar heb toch wel enkele vragen:
1. is het mogelijk om aan je contacten een foto te hangen, die je dan in beeld krijgt als een van die contacten belt?
2. als je een video afspeelt, is het dan mogelijk in fullscreen-weergave, dat je alleen de video ziet (en dus geen teksten van de telefoonknoppen zoals Opties of Stoppen etc)?
3. als je een video afspeelt is het dan mogelijk om vooruit te springen of versneld vooruit te spoelen?
4. wat zijn de ervaringen met de software op de PC voor synchronisatie? In het verleden werkte dit niet echt super....

Dank voor reacties
;)
1. Ja dat is zeker mogelijk.
2. Fullscreen gaat zeker, maar heb zelf niet direct gevonden hoe het moest, het stond niet direct bij
de opties. Blijkt dat als je filmpje start je gewoon op # moet drukken.
3. vooruitspringen/versnellen gaat ook
4. dit moet ik nog uittesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4. je kunt bij telefooninstelingen- usbinstellingen op massa opslag zetten dan ziet de pc de telefoon als hardeschijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraag he de camera heeft een resolutie van 15fps mpg en 30fps cif hoe zet ik hem nu op cif dan hij neemt aleen maar mepg op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Weet iemand hoe je een eigen MP3 geluid als vast "inkomend gesprek"-toon in kunt stellen??
Ik krijg het (nog) niet voor elkaar.

Het enige dat lukt is dat ik per persoon een MP3 toe kan wijzen, maar heb er 280....

hellup 8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 00:01:
Weet iemand hoe je een eigen MP3 geluid als vast "inkomend gesprek"-toon in kunt stellen??
Ik krijg het (nog) niet voor elkaar.

Het enige dat lukt is dat ik per persoon een MP3 toe kan wijzen, maar heb er 280....

hellup 8)7
dan moet je naar telefoon instellingen dan naar profielen je kunt daar bij normaal profiel of auto en melodie selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 07:02:
[...]

dan moet je naar telefoon instellingen dan naar profielen je kunt daar bij normaal profiel of auto en melodie selecteren
Als ik dat doe, kan ik alleen de standaardtonen van Samsung kiezen als beltoon, maar geen eigen MP3-toon. Of zie ik iets over het hoofd? :>

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-07 22:18

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 20:30:
[...]

1. Ja dat is zeker mogelijk.
2. Fullscreen gaat zeker, maar heb zelf niet direct gevonden hoe het moest, het stond niet direct bij
de opties. Blijkt dat als je filmpje start je gewoon op # moet drukken.
3. vooruitspringen/versnellen gaat ook
4. dit moet ik nog uittesten.
fullscreen is het hekje knopje.

synchronisatie werkt hier uitstekend. Heb gemakkelijk mijn contacten en smsjes over kunnen wappen tussen pc en telefoon.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds een paar weken ook in het bezit van een G600.. Goede telefoon, ik ben alleen benieuwd of iemand weet of hij microsd kaartjes van 4gb aankan? Wil er morgen (voordat ik op vakantie ga) namelijk 1 aanschaffen. De G600 zou ondersteuning geven tot 2gb, maar dit klopt niet altijd.. M'n oude W810i gaat ook maar tot 2gb terwijl die prima 4gb slikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi apparaat, heb 'm zelf ook. Het mooiste vind ik dat het allemaal een beetje van metaal is ipv goedkoop plastic. Maar helaas gaan de beltonen zo zacht, had hiervoor een Sony Ericcson W550i en die ging 5x zo hard (letterlijk). Is daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppiejoppie:

Als je mp3's gebruikt als beltoon deze met de computer even wat harder opnemen.. Mobieltje gaat dan nog vrij hard. Vergelijk maar eens het volume van de radio met bijv een mp3'tje.. radio gaat een stuk harder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2007 @ 23:56:
Toppiejoppie:

Als je mp3's gebruikt als beltoon deze met de computer even wat harder opnemen.. Mobieltje gaat dan nog vrij hard. Vergelijk maar eens het volume van de radio met bijv een mp3'tje.. radio gaat een stuk harder!
@GTAParadise: kun jij me uitleggen hoe ik een eigen MP3-deuntje kan toewijzen als vaste beltoon? Ik kan alleen kiezen uit een lijst met 10 beltonen die in het foontje zitten. Ik heb inmiddels al MP3's erop gezet, maar kan die alleen per persoon als eigen beltoon toewijzen. Ik wil graag 1 van mijn eigen MP3-deun voor alle inkomende gespreken toewijzen. Weet jij hoe dat moet?

Heb het gevonden: in het scherm van de standaarddeuntjes heb je tabbladen, en kun je naar je eigen mp3's bladeren...

[ Voor 8% gewijzigd door wvexeltweakers op 12-10-2007 13:02 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Als mijn G600 in standby staat en ik druk op 1 van de knoppen aan de voorkant (dus zonder open te schuiven) dan moet ik telkens ontgrendelen. Is vervelend. Is er een manier om dat ontgrendelen te voorkomen? Wellicht een andere instelling ofzo....

De enige mogelijkheid die ik nu ken, is de telefoon eerst openschuiven.

[ Voor 13% gewijzigd door wvexeltweakers op 13-10-2007 17:02 . Reden: aanvulldende info ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Is er ook een mogelijkheid om er een screensaver op te zetten??

Heb inmiddels gevonden hoe: gewoon een GIFje maken, en dat naar de geheugenkaart kopieren. Die dan als Startpagina instellen, en voila: je hebt een screensaver.
:P

[ Voor 58% gewijzigd door wvexeltweakers op 13-10-2007 17:02 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ik denk dat ik ook maar deze G600 ga aanschaffen. Ik was net aan het praten met een vodafonemedewerker, maar die kon 2 specifieke vragen die ik had niet beantwoorden. Dus dan vraag ik het maar hier:

#1:
Is het mogelijk om de memo-functie tijdens een gesprek te gebruiken? Dat ik dus, tijdens een gesprek met iemand via de telefoon, het gesprek kan opnemen?

#2:

Ik zag de vraag hierboven ook al. Er staat dat de geheugencapaciteit maximaal 2 gigabyte is. Maar ik heb ook gehoord dat het bij andere toestellen mogelijk is om meer erin te doen (4 gig bijv).
Een winkel waar ik geweest was zei dat het wel mogelijk is, maar dat dan de snelheid achteruit gaat...
Een andere winkel vertelde dat het absoluut niet mogelijk is. Welke spreekt nu de waarheid?
Kan de gsm een kaart aan met meer capaciteit dan 2 gig? En zo ja, wat heeft het voor (nadelige) gevolgen?

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stranglem schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:27:
Ik denk dat ik ook maar deze G600 ga aanschaffen. Ik was net aan het praten met een vodafonemedewerker, maar die kon 2 specifieke vragen die ik had niet beantwoorden. Dus dan vraag ik het maar hier:

#1:
Is het mogelijk om de memo-functie tijdens een gesprek te gebruiken? Dat ik dus, tijdens een gesprek met iemand via de telefoon, het gesprek kan opnemen?

#2:

Ik zag de vraag hierboven ook al. Er staat dat de geheugencapaciteit maximaal 2 gigabyte is. Maar ik heb ook gehoord dat het bij andere toestellen mogelijk is om meer erin te doen (4 gig bijv).
Een winkel waar ik geweest was zei dat het wel mogelijk is, maar dat dan de snelheid achteruit gaat...
Een andere winkel vertelde dat het absoluut niet mogelijk is. Welke spreekt nu de waarheid?
Kan de gsm een kaart aan met meer capaciteit dan 2 gig? En zo ja, wat heeft het voor (nadelige) gevolgen?
1) Ja, tijdens een gesprek kan je kiezen voor bericht maken en kan je een memo typen en opslaan in bijv. concepten.

2) geen ervaring....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Ik heb nu mijn contacten ingelezen in Samsung PC Studio (v 3.1.2 GI2) en als ik dan dubbelklik op een contact zie ik de verschillende velden die je met gegevens kunt vullen.
Daar staat ook een veld "Startpagina" bij. Ik dacht dat dit bedoeld was voor invoer van een URL van iemands website, maar kan daar alleen cijfers invoeren.

Iemand enig idee wat de bedoeling is van dit veld?
Verder mis ik een veld Prive...

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Stranglem schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 17:27:

#1:

#2:

Ik heb dus een mail naar samsung gestuurd met deze vragen en dit kwam eruit:
Geachte heer/mevrouw,

Dank u voor uw email met betrekking tot uw SGH-G600.

Ik neem uw vragen één voor één:

Ten eerste: Memofunctie.

Antwoord: Nee, het is niet mogelijk om een gesprek op te nemen.

Ten tweede: 4GB SD kaart

Samsung geeft alleen garantie op transflash/Micro SD memory cards tot 512MB, maar u kunt proberen de kaart als FAT te formatteren in plaats van FAT32, deze formatwerkt niet met sommige modellen.
Veel wijzer word ik er ook niet uit bij de 2e vraag... Ze ondersteunen dus alleen 512, maar ze zeggen verder niks over de 4 gig kaart..

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Ik zie door de bomen het bos niet meer zo...g600/u600/u700/d900/e900 allemaal sliders die er op het eerste gezicht allemaal hetzelfde uitzien.
Ho ho! U700 is verreweg het pareltje uit deze serie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Samsung SGH-G600 met Alzheimer??
Als ik met Samsung PC-Studio versie 3.1.2.GI2 op de computer een contactpersoon (op de telefoon) aanpas, dan is daarna de al eerder toegewezen foto gewoon "vergeten". Lijkt me niet de bedoeling.

Zijn er meer die dit probleem hebben?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 08:26

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ook ik ben in het bezit van de G600 en ik ben reuze tevreden over dit toestel.
Ik ondervind geen last van de beschreven problemen en de kwaliteit van de foto's is zeer goed te noemen ( op de pc )
Net als Coolo vind ik het ook jammer dat je geen mp3 als ringtone kan instellen maar ach zo belangrijk is dat ook weer niet.

Toestel voeld stevig aan en is niet te zwaar. Het slide mechanisme is zeer soepel en het beeldscherm haarscherp.

Mijn inziens is dit echt een aanrader!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Zijn er al foto-reviews? Ben benieuwd naar het 16 miljoen kleuren display :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Laatst online: 14-11-2023
Kan iemand zeggen hoe lang je met de accu kunt als je bijv. 2 uur per dag muziek luistert en één keer belt met de telefoon?

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stormbringer schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 14:33:
Kan iemand zeggen hoe lang je met de accu kunt als je bijv. 2 uur per dag muziek luistert en één keer belt met de telefoon?
Accu houdt het bij een gebruik zoals dit bij mij dan een dag of 2-3 uit.. (Met volume redelijk hard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Fratti schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 09:47:
Ook ik ben in het bezit van de G600 en ik ben reuze tevreden over dit toestel.
Ik ondervind geen last van de beschreven problemen en de kwaliteit van de foto's is zeer goed te noemen ( op de pc )
Net als Coolo vind ik het ook jammer dat je geen mp3 als ringtone kan instellen maar ach zo belangrijk is dat ook weer niet.

Toestel voeld stevig aan en is niet te zwaar. Het slide mechanisme is zeer soepel en het beeldscherm haarscherp.

Mijn inziens is dit echt een aanrader!!
Je kunt wel een MP3 als ringtone instellen, alleen niet als berichttoon (SMS/MMS).

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er iemand die dit toestel heeft is een filmpje online zetten
op hoogste kwaliteit?

Ik ben ook op zoek naar een nieuw toestel, en bij de U600
(en U700? ben niet zeker) is de kwaliteit van filmen echt
slecht heb ik gelezen. En ik zou net een toestel
willen dat ook goed kan filmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmkwaliteit bij daglicht buiten is zeer goed naar mijn mening. Binnenshuis bij schemer is de kwaliteit ook nog redelijk, alleen krijg je dan een FPS drop van 15frames naar 8 frames.. waardoor je dus schokkerig beeld krijgt.

Voorderest een zeer goede videocamera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Ga deze mobiel van de week krijgen, can't wait :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Dodelijk topic dit, niemand die over deze geweldige telefoon wilt praten? XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem ook veel op de andere toestellen lijken.. ik ga dan liever voor de F700. :P :>

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de P310i met 2 GB kaartje erin. Maar als ik mp3tjes naar naar me afspeellijst wil kopieren kan ik maar tot 30 per afspeellijst, 4 afspeellijsten is dus maar 120 mp3tjes wat je in me mp3 speler kunt stoppen. Is dat bij de G600 ook zo? Want dat is namelijk echt super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Weet iemand hoe ik de foto's die ik maak recht kan krijgen. Ze blijven namelijk een kwart slag naar rechts gedraait staan ook als ik ze op m'n pc plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Heey ngroenewoud,

Ik denk dat ik het antwoord morgen voor je heb, aangezien ik dan hoogwaarschijnlijk me mobiel binnen krijg ;) Op jou zal ik ook antwoorden Fratti!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Fratti schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:57:
Weet iemand hoe ik de foto's die ik maak recht kan krijgen. Ze blijven namelijk een kwart slag naar rechts gedraait staan ook als ik ze op m'n pc plaats.
En jij noemt jezelf een tweaker :/ .

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

SirNobax schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:15:
[...]

En jij noemt jezelf een tweaker :/ .
Sinds wanneer heb ik mij zo genoemd? Dat ik hier actief ben op forums e.d. wil niet zeggen dat ik mij zo noem.

Maar aangezien jij ook geen antwoord op mijn vraag weet had je beter niets kunnen posten want op zulke nutteloze replies zit ik niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn G600 gister ook besteld 1 jarig. Over dat mp3 speler maak ik mij niet zo heel veel zorgen aangezien mijn vriendin de U600 heeft, en ga er van uit dat er niet veel verandering in zal zitten.

ik hoop dat ik de mijne morgen of overmorgen krijg en zal meteen eerste impressie op got zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op zondag 14 oktober 2007 @ 17:44:
Samsung SGH-G600 met Alzheimer??
Als ik met Samsung PC-Studio versie 3.1.2.GI2 op de computer een contactpersoon (op de telefoon) aanpas, dan is daarna de al eerder toegewezen foto gewoon "vergeten". Lijkt me niet de bedoeling.

Zijn er meer die dit probleem hebben?
uhm.. heb wel andere "Alzheimer" problemen.. :S
Ik sms met T9 aan en voeg regelmatig nieuwe woorden toe aan het woordenboek en ben blij dat de telefoon ook de meest gebruikte combinaties onthoud bijv. "de" kan ook "ff" zijn, de telefoon zal wanneer je "ff" vaak gebruikt ook dat als eerste optie invullen.. maarrrr.. na een aantal dagen lijkt de telefoon ineens alles kwijt te zijn. dus alle opgeslagen woorden en vaak gebruikte combinaties. Bij de camera doet zich een zelfde soort probleem voor, want wanneer ik de settings van bijv. de "flash" wijzig, worden deze na het afsluiten van de camerafunctie ook weer gereset. Erg irritant dus!
Heb al gezocht naar een upgrade oid, maar zonder resultaat :-(

Heeft iemand dezelfde ervaringen met deze telefoon en/of een oplossing hiervoor..?
p.s. voor de rest vind ik het een goede telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:32:
Ik heb mijn G600 gister ook besteld 1 jarig. Over dat mp3 speler maak ik mij niet zo heel veel zorgen aangezien mijn vriendin de U600 heeft, en ga er van uit dat er niet veel verandering in zal zitten.

ik hoop dat ik de mijne morgen of overmorgen krijg en zal meteen eerste impressie op got zetten.
Mag ik vragen waar jij de G600 hebt besteld? Vodafone vertelde mij dat de G600 bij hun nog steeds niet is binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
rethxoth schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:04:
Ga deze mobiel van de week krijgen, can't wait :D
Ik ben wel benieuwd waar jij deze telefoon hebt besteld, bij Vodafone is de telefoon nog niet van Samsung ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 15:06:
[...]

uhm.. heb wel andere "Alzheimer" problemen.. :S
Ik sms met T9 aan en voeg regelmatig nieuwe woorden toe aan het woordenboek en ben blij dat de telefoon ook de meest gebruikte combinaties onthoud bijv. "de" kan ook "ff" zijn, de telefoon zal wanneer je "ff" vaak gebruikt ook dat als eerste optie invullen.. maarrrr.. na een aantal dagen lijkt de telefoon ineens alles kwijt te zijn. dus alle opgeslagen woorden en vaak gebruikte combinaties. Bij de camera doet zich een zelfde soort probleem voor, want wanneer ik de settings van bijv. de "flash" wijzig, worden deze na het afsluiten van de camerafunctie ook weer gereset. Erg irritant dus!
Heb al gezocht naar een upgrade oid, maar zonder resultaat :-(

Heeft iemand dezelfde ervaringen met deze telefoon en/of een oplossing hiervoor..?
p.s. voor de rest vind ik het een goede telefoon!
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn t9 woordenboek en ook met de camerafunctie heb ik problemen zoals jij hebt met de flitser, ook heb ik dat als ik instel dat de fotos opgeslagen moeten worden op de geheugenkaart dat ik dat na iedere foto opnieuw moet instellen anders komen de opgeslagen fotos gewoon weer op het telefoon geheugen te staan.

Hopelijk heeft iemand een oplossing voor?

Groetjes Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
http://www.telecomadvies....Toestel+en+abonnement.htm

Daar heb ik hem besteld, krijg hem morgen tussen 8 en 11 uur binnen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-07 12:31
Heeft iemand al een manier gevonden om GPRS helemaal uit te schakelen? Vind ik wel zo veilig (kwa kosten). Ik krijg het niet voor elkaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:25:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn t9 woordenboek en ook met de camerafunctie heb ik problemen zoals jij hebt met de flitser, ook heb ik dat als ik instel dat de fotos opgeslagen moeten worden op de geheugenkaart dat ik dat na iedere foto opnieuw moet instellen anders komen de opgeslagen fotos gewoon weer op het telefoon geheugen te staan.

Hopelijk heeft iemand een oplossing voor?

Groetjes Dennis
Ik heb zojuist een e-mail gestuurd naar de servicedesk van samsung:

Beste Servicedesk,

Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een Samsung SGH-G600 (die hierboven overigens nog niet in het lijstje van selecteerbare modellen staat). Ik maak regelmatig gebruik van de T9 functie tijdens het smsen en ben blij dat de telefoon automatisch de meest gebruikte combinaties etc onthoud. Het probleem is echter dat na een aantal dagen (zelfs zonder dat de telefoon uit is geweest) alle toegevoegde woorden in het woordenboek + vaak gebruikte combinaties etc ineens zijn verdwenen. Het is dus alsof de telefoon zichzelf in zekere zin "reset". Een soortgelijk probleem doet zich voor bij de camerafunctie, hier moet ik keer op keer de settings opnieuw instellen, zoals de flitser en het opslaan van foto's op de geheugenkaart ipv het telefoongeheugen. Dit is natuurlijk erg vervelend en ben dan ook op zoek gegaan naar een upgrade oid, deze is helaas nog niet beschikbaar. ook heb ik dit probleem op een aantal forums gezet en het blijkt dat er dus meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. Ik ga er dan ook vanuit dat dit een fout is in de software van de telefoon en dus niet specifiek aan mijn toestel ligt. Kunnen jullie me hier svp verder over informeren en hoop dat jullie dit zsm kunnen oplossen dmv een software upgrade oid. Bij voorbaat dank!

Nu nog maar even de reactie afwachten, ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Naja, nu alweer een minpunt :( Dom dat die koerier het niet even heeft gezegt ofzo. Maar mijn mobiel word pas maandagochtend geactiveerd :S Lekker lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een week maak ik ook gebruik van de Samsung G600 i.c.m. 2GB Scandisk geheugenkaartje. Alles werkt prima, het enige wat ik graag zou willen weten is of het mogelijk een navigatie programma te installeren en te gebruiken in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mijne ook al een tijdje, en vind het een een goeie telefoon. Had hem besteld bij 2call. Ontzettend snelle bestelling! Binnen 2 dagen. Petje af! Heb eigenlijk nog geen foute dingen opgemerkt. mp3 speler doet wat hij moet doen. heb er ook 2 GB in zitten en zit nu 1 GB vol. Word niet langzaam van ofzo. Binnenkort even kijken naar een leuke niet al te grote BT headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 07:58:
Heeft iemand al een manier gevonden om GPRS helemaal uit te schakelen? Vind ik wel zo veilig (kwa kosten). Ik krijg het niet voor elkaar :?
Ik heb zelf gewoon geen adres in gevoerd bij het indrukken van de ronde middelste knop. Geeft hij aan dat hij geen adres heeft, en maakt hij ook geen verbinding met GRPS,..Maar misschien kan je ook gewoon in je profiel je huidige gprs instellingen verwijderen, kan je er ook niet op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-07 13:21
Fratti schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:11:
[...]

Sinds wanneer heb ik mij zo genoemd? Dat ik hier actief ben op forums e.d. wil niet zeggen dat ik mij zo noem.

Maar aangezien jij ook geen antwoord op mijn vraag weet had je beter niets kunnen posten want op zulke nutteloze replies zit ik niet te wachten.
De reden dat hij dat zegt, is omdat het antwoord gewoon te makkelijk is en niet eens een tweaker, maar de doodnormale pc-gebruiker weet dit (me moeder bijv. = leek)
Want namelijk er zijn namelijk meerdere oplossingen voor je probleem:
  1. Je telefoon een kwartslag draaien als je foto's maakt (makkelijkste)
  2. Op de pc, de foto openen en dan onder de foto (met Windows viewer bijv.) op het icoontje klikken wat lijkt op foto draaien
  3. Wat nog makkelijker is alle verkeerd genomen foto's selecteren-->rechts klik-->foto linksom/rechtsom draaien.
  • Daarnaast heb ik ook nog een paar vragen:
  • Hoe bevalt deze telefoon in vergelijking met een sony ericsson (als je deze tenminste fijn vond werken)
  • Vooral de muziek functie baard mij zorgen in vergelijken met mijn w800 en w850.
  • Daarnaast is het ook mogelijk om java applicaties er op te zetten via het geheugen kaartje of bluetooth, aangezien dit nog wel eens geblokt is bij diverse samsunsg (door providers althans 8)7 )
  • Als laatste wat ik me afvraag, de video-out, moet ik daar veel van verwachten, voor bij films, of is het gewoon een leuke toevoeging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Ben echt blij met me mobiel! Heel erg super deze G600! Alleen vraag ik me af, is er bij jullie ook wel eens gebeurt dat als je in de Browser zit ineens je mobiel uitvalt? Net 1 keer gehad maar voor de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBass
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik heb net een g600 binnen gekregen en vraag me af hoe ik mijn memory card kan bereiken vanuit window xp. Bij mijn oude telefoon kreeg ik gewoon een removable schijf in de verkenner te zien. Bij deze telefoon niet en ook via de bijgeleverde phone explorer krijg ik geen memory card te zien alleen de standaard 55 mb telefoon geheugen.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste