Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Iemand opgevallen dat als je een agenda item verstuurt dat er dan een uur verschil in de tijd zit?
Mijn vriendin heeft een G600 en ik een N95. Qua tijdsinstelling lijkt alles goed te staan (GMT+1)

Verder ben ik ook heel erg benieuwd naar de nieuwste firmware zodat je wel een mp3 als smstoon in kunt stellen. Ze ergert zich rot aan die standaard geluidjes...
Qua garantie zal het toch wel meevallen hoop ik? Anders kunnen ze net zo goed geen firmware upgrades uitbrengen.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je smsen terwijl je mp3 aan staat? stappen graag

lama heb ik al

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*#0206*8378#
Hiermee zou je het volume harder kunnen zetten,iemand al geprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexo schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:16:
Heb de G600 nu een aantal weekjes in bezit en ben tevreden over de phone :) Heb wel een aantal minpuntjes cq. probleempjes:
  • Op m'n vorige telefoon werd de tijd nog wel getoond als hij in de 'inactieve' modus was, de G600 moet je per se open klappen om dit te zien.
  • De flitser van de camera is érg fel, vooral de tweede flits. Dit is niet echt fijn als je bijvoorbeeld in een discotheek foto's wil maken, je blijft nog tientallen seconden zwarte vlekken voor je ogen zien als je in de kant van de telefoon kijkt }:| Heeft iemand een ideetje/tweak om dit te verhelpen, bijv. een soort zwart maar toch lichtdoorlatend folie op de flitser plakken?
  • Ik heb bij de berichttoon ingesteld dat hij in normale modus zowel moet trillen als een melodie moet afspelen. De trilfunctie werkt één tot twee seconden sneller dan de melodie, dus als ik alert ben open ik het smsje nog vóór de melodie is afgespeeld. Deze melodie wordt dan echter wel nog afgespeeld, ook al heb ik het smsje open. Niet echt een minpunt, meer een irritatiepuntje :>
  • Met het openschuiven wil ik nog wel eens een menu openen omdat ik per ongeluk een toets indruk. Wil namelijk zo min mogelijk het scherm aanraken.
  • De toets- en achtergrondverlichting werken soms onregelmatig bij dezelfde lichtinval (dus het heeft er niet mee te maken dat de omgeving meer verlicht of donkerder is, of de automatische dimfunctie na zoveel seconden).
  • Heb ook te maken met de 'vergeten woorden' van T9 waar hier al eerder over gesproken wordt.
  • Geluid gaat idd (vooral bij filmpjes) erg kraken bij hogere geluidsniveaus
  • Opladen via het USB-snoer gaat volgens mij 10x langzamer dan via netstroom, ook al maak je geen 'directe' verbinding met de pc (geen PC Studio, massaopslag of een andere optie). Woon op kamers en gebruik dáár mijn USB-snoer om foto's, mp3tjes heen en weer te sturen en de gewone adapter gebruik ik bij mijn ouders. Bij m'n vorige phone had ik ook die keuze gemaakt, maar ging het opladen via de USB-kabel even snel, zo niet sneller.
Al oplossing voor de woorden die je toevoegd en na 3 uur al weer weg zijn?
Verlichting is dan weer sterk en dan weer zwakker.
Krijg steeds meer het gevoel dat er verkeerd toestel is gekocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:10

JvdM

<---->

Sinds vandaag werken mijn toetsen niet meer, kan hem enkel nog aan of ut zetten. Pincode intypen lukt niet :( erg balen weer. Vroeger had je telefoons die echt nooit stuk gingen, tegenwoordig zijn ze zo fragiel als wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lijkt me een erg lekker telefoontje, ziet er mooi uit en geen overdreven functies! Nog paar vraagjes.

Kun je nou niet MP3 luisteren EN het menu in tegelijkertijd? En is het laden van muziek vanaf het kaartje een beetje snel?

En er zit dus geen UMTS op. Wat heb ik dan eigenlijk aan bijvoorbeeld Google Maps? Of kan ik de kaart van Nederland compleet via mn pc op de telefoon zetten?

Groeten

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:56:
Dit lijkt me een erg lekker telefoontje, ziet er mooi uit en geen overdreven functies! Nog paar vraagjes.

Kun je nou niet MP3 luisteren EN het menu in tegelijkertijd? En is het laden van muziek vanaf het kaartje een beetje snel?

En er zit dus geen UMTS op. Wat heb ik dan eigenlijk aan bijvoorbeeld Google Maps? Of kan ik de kaart van Nederland compleet via mn pc op de telefoon zetten?

Groeten
mp3's luisteren en in menu komen kan wel.
als je er net nieuwe muziek op gezet hebt dan moet ie alles even bij mekaar zoeken maar de keer er op gaat het snel.
umts weet ik niet, gebruik ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:02:
[...]

mp3's luisteren en in menu komen kan wel.
als je er net nieuwe muziek op gezet hebt dan moet ie alles even bij mekaar zoeken maar de keer er op gaat het snel.
umts weet ik niet, gebruik ik niet.
Hoe geraak je dan in het menu als je in mp3speler muziek aan het luisteren bent? Want als ik mijn telefoon dichtschuif en weer open dan kom ik in de mp3player. Bij de radio kan ik wel in menu komen als ik hem dicht- en weer openschuif :S

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat met dat geluid harder zetten. Ik weet die code, maar ik het menu audio settings kom ik niet verder!! Weet iemand hoe wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:34:
[...]

Hoe geraak je dan in het menu als je in mp3speler muziek aan het luisteren bent? Want als ik mijn telefoon dichtschuif en weer open dan kom ik in de mp3player. Bij de radio kan ik wel in menu komen als ik hem dicht- en weer openschuif :S
op die manier zoals jij zegt als je em dicht schuift en dan open dan krijg ik net als bij de radio de mp3speler op de achtergrond en dan kan ik gewoon in het menu komen. welke versie heb je? misschien heb je een oudere versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 18:25:
[...]

op die manier zoals jij zegt als je em dicht schuift en dan open dan krijg ik net als bij de radio de mp3speler op de achtergrond en dan kan ik gewoon in het menu komen. welke versie heb je? misschien heb je een oudere versie
Ja maar bij de radio doet ie het wel goed maar bij de mp3speler dus niet. Ik heb versie Dev. Version G600XAGH2, komt het daar mss door?

[ Voor 16% gewijzigd door Vincitore op 25-01-2008 19:16 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja het komt door de versie. Nieuwste firmware en hij kan het wel.

Ik heb hem ook sinds vanmiddag! Wat een mooi apparaat. FM-opneem functie is prachtig en mp3speler ook lekker snel enzo. Toch nog ff een vraagje:

- Leuk, die dynamische achtergrond, maar ik heb er maar 1? Iemand die er meer weet? Of zoek ik niet goed op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 19:12:
[...]

Ja maar bij de radio doet ie het wel goed maar bij de mp3speler dus niet. Ik heb versie Dev. Version G600XAGH2, komt het daar mss door?
je hebt dezelfde versie als mij dus ik denk dat je in de instellingen moet gaan zoeken.

@poolus
ja dat klopt dat je er maar 1 hebt, deze verandert wel als je naar een ander land gaat. Zo heb je in Frankrijk de eifeltoren heb ik ergens gelezen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, en dan nog iets anders. Als ik mp3's luister, dan wil ik m soms dichtschuiven zodat ik vanuit het startscherm even kijk welk liedje ik wil opzetten.

Echter, dan gaat hij gelijk op toetsenblokkering. Dat heb ik nu uitgezet, maar kan ik hem nu ook handmatig op t.bordblokkering zetten? Of moet ik perse wachten op het scherm (totdat het gedimd is en vanzelf op de blokkering gaat)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:38:
[...]

je hebt dezelfde versie als mij dus ik denk dat je in de instellingen moet gaan zoeken.

@poolus
ja dat klopt dat je er maar 1 hebt, deze verandert wel als je naar een ander land gaat. Zo heb je in Frankrijk de eifeltoren heb ik ergens gelezen.
Nou ik heb in de instellingen van de muziekspeler en in de handleiding gezocht maar ik kom daar niets in tegen. In de handleiding staat alleen over het feit hoe je in de muziekspeler moet komen en af moet spelen. Maar vaag dat het bij de ene met dezelfde firmware wel kan en bij de andere niet.
maar met nieuwe firmware erop zetten ben ik wel voorzichtig want dan verlies je je garantie had ik hier gelezen.
Maar als jullie in de mp3 speler zitten en hem dichtschuiven komt hij bij jullie op de achtergrond a la FM-radio?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe schakel ik dat vervelend biepje uit na vb het versturen van een sms?
kun je je gsm instellen dat na het ontvangen van een sms men niet de identiteit ziet van de afzender ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand bij wat meer vertellen over die codes waarmee je in het testmenu komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er iemand mij vertellen waar ik smileys kan vinden (voor berichten)? kvind die maar niet in mijn g600
hebben jullie ook last van krassen op de behuizing (5de dag maar :( )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 00:22:
kan er iemand mij vertellen waar ik smileys kan vinden (voor berichten)? kvind die maar niet in mijn g600
hebben jullie ook last van krassen op de behuizing (5de dag maar :( )?
smileys staan er niet op in de vorm van echte gezichtjes zoals bij pakweg nokia 6110 ed, je zou ze naar ik hoorde wel kunnen downloaden v site
voor die krasen kun je je voor 14 euro een harde doorzichtige plastiekhoes aanschaffen bij phone house , echt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik durf niet zo goed iets in dat geluidmenu te wijzigen, is er iemand die zeker weet hoe je het goed veranderd?

Verder nu na een paar dagen een iets gedetailleerdere review:
Ik ben supertevreden over deze telefoon. FM-radio werkt zeer helder en goed, opneemfunctie werkt fantastisch. MP3-speler is prima (alleen de originele liedjesvolgorde -zoals op t album- wordt door elkaar geschopt, maargoed).
Foto's zeer prima, niets op aan te merken. Flitsen dichtbij is slecht, sterk overbelicht. Deze sterke flitser heeft wel het voordeel dat je donkere ruimtes WEL goed op de foto kunt zetten! Elk nadeel heeft zn voordeel.
Ook nog een positieve aantekening over het schermpje. Zeeer scherp en helder, super. Ook leuk dat je zelf je thema kunt maken, nooit meer saaie standaardmenu's.

Toch nog een negatief puntje: hoewel de kwaliteit van de headset erg goed is (sterke bas en helder geluid bij muziek), vind ik hem niet fijn. Dat microfoontje is vrij zwaar en trekt daardoor aan de oordopjes waardoor ze gemakkelijker uitvallen. Als het even kan wil ik gewoon een directe verbinding koptelefoon-telefoon.

En batterij gaat steeds langer mee, dus daar ben ik ook tevreden over.

Tot nu toe conclusie: aaaaaanrader!

(ik begrijp trouwens niet waarom de u600/u700 zoveel aandacht krijgt en deze g600 niet, maar dat terzijde)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:39:

(ik begrijp trouwens niet waarom de u600/u700 zoveel aandacht krijgt en deze g600 niet, maar dat terzijde)
Ik denk dat dat is omdat Samsung 200 dezelfde mobieltjes per jaar op de markt dropt die zeer op elkaar lijken. De G600 was nog niet verscheept of de G800 lag al op de productieband.

Doet Nokia ook, maar die weten toch steeds weer met iets nieuws( Lees: GPS etc etc) de boel vernieuwend te houden waardoor er veel meer aandacht voor is. Ook gaan zij meer mee met de trends qua kleuren en vormen. Ben geen fanboy heur. Gebruik momenteel een G800 en een N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
De G800 is zelfs ouder dan de G600 ! Dat de levering nu later is dat ligt aan de retailers.

Kijk maar naar de menu's en het achterliggende platform. De menu's van de G600 zijn veel nieuwer (o.a. thema's etc).

Tevens is de processor van de G600 ook sneller dan die van de G800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 20:46
W00fer schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 00:22:
De G800 is zelfs ouder dan de G600 ! Dat de levering nu later is dat ligt aan de retailers.

Kijk maar naar de menu's en het achterliggende platform. De menu's van de G600 zijn veel nieuwer (o.a. thema's etc).
Klopt de G600 draait al op het nieuwe besturingssysteem van samsung. de G800 nog niet, die heeft ook nog het oude menu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha! Hebben wij even geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Shumway
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:13
Elders op dit forum kwam ik een mede-eigenaar tegen die schreef dat hij niet wist hoe zijn Micro SD kaart te benaderen.
Omdat de Help tekst van de Samsung PC Studio 3 er met geen woord over spreekt, was het eventjes zoeken. De truuk is deze: Menu => Instellingen => 1.Telefoon => 9.USB-instellingen.
Standaard staat 'ie op "Samsung PC Studio", maar "Vragen bij verbinden" is beter. Je kan dan bij het inpluggen op je PC kiezen voor Massaopslag om bij je Micro SD card te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 00:22:

Tevens is de processor van de G600 ook sneller dan die van de G800.
Bron? Platform zegt niks. Er worden ook PDA's aangekondigd met Windows 5.0 ipv 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die massaopslag werkt prima bij mij. Het telefoongeheugen benaderen via PC studio geeft soms een onbekende fout, werkt niet echt lekker. Naja gebruik toch alleen maar het echte geheugen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze haalde ik van kieskeurig.nl van iemand voor als PC studio 3 problemen geeft icm dit toestel.
san maton: Deze G600 een week in bezit, wat een gaaf toestel, design en gebruikersgemak is niets verkeerd over te melden.

De software PC-studio gaf wat problemen maar dat is met de volgende "work around" perfect opgelost !!

USB-kabel verwijderen

Type *#52828378# in je telefoon

dan krijg je:

1 Trace setting
2 OTA type setting
3 Serial test
4 TFS reset

kies 3 serial test

dan krijg je:

1 PPP UP
2 Serial download
3 Run TCK

Kies 2 Serial download

Je G600 gaat opnieuw opstarten, als het opnieuw is opgestart kun je je USB-kabel weer inpluggen en voila, alles werkt 100%
Voor mij werkt hij nu perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
het is me eindelijk gelukt om de mp3speler net zo naar de achtergrond te krijgen als de Radio. Het is eigenlijk heel simpel.. je moet even naar de instellingen gaan van de mp3 speler. Dan ga je naar andere tonen hebben voorrang --> kun je aan/uit doen. Als je deze uit hebt staan dan gaat hij niet naar de achtergrond toe, en als die op 'aan' staat dan doet ie dat wel :d

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 00:13:
[...]

Al oplossing voor de woorden die je toevoegd en na 3 uur al weer weg zijn?
Verlichting is dan weer sterk en dan weer zwakker.
Krijg steeds meer het gevoel dat er verkeerd toestel is gekocht....
is dat T9 probleem al opgelost met de nieuwe firmware? Of weet iemand miss wat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds geen oplossing voor die biepgeluidjes telkens wanneer je smst of wist? plus hoe verander je de layout bij ontvangst sms, zie mijn voorgaande post...
verder nog een vraagje bij gebruik radio: klopt het dat je enkel radio ontvangst hebt wanneer de oortjes geplaatst zijn? kun je bvb luisteren naar radio met draadloos oortje?
allé komaan é zoveel technische pineuten hier en mijn simpele vraagjes worden niet opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds een week ook in het bezig van de samsung G600, een prima telefoon met veel functies.

Alleen doet het flitslampje het niet meer bij het filmen. Ik zet dus voor het filmen de flits aan, dan geeft hij een heel kort flitsje en blijft hij onder het filmen gewoon uit..

Weet iemand een code oid om dit weer goed te krijgen??

Alvast bedankt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 09:43:
nog steeds geen oplossing voor die biepgeluidjes telkens wanneer je smst of wist? plus hoe verander je de layout bij ontvangst sms, zie mijn voorgaande post...
verder nog een vraagje bij gebruik radio: klopt het dat je enkel radio ontvangst hebt wanneer de oortjes geplaatst zijn? kun je bvb luisteren naar radio met draadloos oortje?
allé komaan é zoveel technische pineuten hier en mijn simpele vraagjes worden niet opgelost...
Kijk eens bij je instellingen van de sms (waar je je beltoon/smstoon verandert) want daar staat ook iets met een "biepje" met geluid.
Voor je radio, ja de oortjes moeten geplaats zijn om zo de radio af te kunnen spelen. De ontvanger voor de radio zit namelijk in deze oortjes (ik gok die zwarte balk halverwege je draad). Of je draadloos kunt luisteren weet ik niet, denk het haast niet.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
hebben jullie ook wel eens dat je je oordopjes in je telefoon hebt zitten en hij toch muziek via de speaker afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

letscode schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 12:17:
hebben jullie ook wel eens dat je je oordopjes in je telefoon hebt zitten en hij toch muziek via de speaker afspeelt?
kun je instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 11:34:
Deze haalde ik van kieskeurig.nl van iemand voor als PC studio 3 problemen geeft icm dit toestel.

[...]

Voor mij werkt hij nu perfect!
Bedankt, dit was precies wat ik zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:18:
Ik heb inmiddels sw versie:G600XEGL1
Is wel engels,maar met mp3 als berichttoon,en nog meer patches :P _/-\o_
De nederlandse laatste softwareversie is:G600XAGJ1

Alles gewoon nog in me gsm hoor,ben niks kwijtgeraakt ;)
Voor het flashen heb jij neem ik aan een speciale kabel gebruikt. Of heb je dat gedaan met de bijgeleverde usb-kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Ik heb vandaag me mobiel terug gekregen met een totaal nieuwe firmware genaamd:

G600XAGL1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 23:21:
[...]

Voor het flashen heb jij neem ik aan een speciale kabel gebruikt. Of heb je dat gedaan met de bijgeleverde usb-kabel?
Speciale kabel inderdaad ;) Kan je bestellen via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 08:57:
[...]

Speciale kabel inderdaad ;) Kan je bestellen via internet.
Bedankt :) Nu weet ik het iig zeker. Straks gelijk maar even zo een kabel bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
kun je ook vertellen waar? heb geen idee namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klikkerdeklik

Deze moet je hebben:)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...sinds gisteren in het bezit van deze gsm,mooi apparaat maar wat mij vooral tegenvalt is dat je een mp3 op je geheugenkaart EERST moet kopieëren naar je telefoongeheugen voordat je hem kan instellen als beltoon...wtf,waarom...?Ik had hiervoor een SE W580i waarbij dit zonder problemen gewoonweg kan vanaf je geheugenkaartje,het is misschien gewenning maar vond dit wel prettiger want je hebt binnen no time je tel.geheugen vol,moet je weer wissen...blablabla.
Maar Samsung...neem eens een voorbeeld aan SE (hint,hint)
Dit geld ook voor de sms toon die kon je bij de W580i instellen als mp3,ik las dat het wel kan op de G600 via een firmware update die niet helemaal zuiver is,maar daarvoor wil ik mij 2 jarige garantie niet down the drain gooien...ik heb versie G600XAGH2 btw,kan je dit net als SE,via de software,kijken of er een live update is voor de foon?
Buiten hierboven om is dit een fijn toestelletje waar ik nog wel veel plezier mee kan beleven.

Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

letscode schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 20:54:
[...]

kun je ook vertellen waar? heb geen idee namelijk
als je in de mp3 speler zit kun je bij opties als het goed is instellen, via luidspreker of oordopjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem aan dat dat voor mij bedoeld was :) Had hem al gevonden en bestelt. Nu wachten tot ik hem in huis heb. Voor de rest heb ik alles al gedownload wat ik nodig heb :P Alleen rest mij nog 1 vraag over O-Nand. Welke versie heb jij gebruikt? Ik heb hier v1.7. Moet wel lukken met die versie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom moet je een speciale kabel hebben om je telefoon te flashen? tis toch gewoon een normale usb kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Aan de PC zijde wel ja..aan de telefoonzijde echter.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Waar kan je zien wat de meest recente firmware is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:14:
[...]

Neem aan dat dat voor mij bedoeld was :) Had hem al gevonden en bestelt. Nu wachten tot ik hem in huis heb. Voor de rest heb ik alles al gedownload wat ik nodig heb :P Alleen rest mij nog 1 vraag over O-Nand. Welke versie heb jij gebruikt? Ik heb hier v1.7. Moet wel lukken met die versie toch?
Versie v1.5lite for PNX5230(tfs4 v 1.6)
Hier

Vond nog wat :)
Anyone who thinks that G600 display isn't as bright as Samsung's other displays, try this:

*#0206*523#

Gives you LCD brightness menu! Std setting is 3(of 5), and I found setting it to 4(just change, then exit using hangup key) makes the world of difference...now it looks like a Samsung display!!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moeilijk hoor Talita als je geen russisch ken. Maar het is me gelukt om aan te melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:49:
Aan de PC zijde wel ja..aan de telefoonzijde echter.. ;)
wat is er dan anders aan dan de normale datakabel?
met mijn vorige telefoon kon ik ook gewoon via de usb kabel nieuwe firmware dr op gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 18:22:
[...]

wat is er dan anders aan dan de normale datakabel?
met mijn vorige telefoon kon ik ook gewoon via de usb kabel nieuwe firmware dr op gooien
Vond dit onder het D900 topic...

quote:

NLuna schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 18:30:
Beetje raar eigenlijk, dan denk ik bij mezelf.. wat is daar anders aan?

De aansluiting op de D900 heeft een veelvoud van contactpunten, USB heeft er maar vier waarvan twee voor elektriciteit/opladen dus er kunnen per kabel maar twee contactpunten worden aangesloten, en het lot wil dat de contactpunten voor data anders zijn dan die voor het flashen.

misschien beantwoord dat je vraag ;)

Groet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:21:
Moeilijk hoor Talita als je geen russisch ken. Maar het is me gelukt om aan te melden :)
Sorry,weet anders ook niet waar je de juiste kon vinden :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Weet iemand nog wat leuke Java Games? Btw, zijn er ook games die je horizontaal kan spelen?
Vind het namelijk irritant om die games verticaal te spelen (dus hetzelfde als je foto's maakt, in die stand :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 20:32:
[...]

Sorry,weet anders ook niet waar je de juiste kon vinden :)
Maakt niet uit. Ken er achteraf wel om lachen als ik er aan terug denkt :) Wat een mens soms wel niet over heeft voor iets :P Goed weekend. En ik laat nog wel horen hoe het allemaal verlopen is met het flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ;) sucses ik hou de topic in de gaten,heb hem namelijk zelf inmiddels alweer verkocht en een K770i gekocht.De kabel ook alweer doorverkocht,dus net te laat om hem over te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin de mp3-speler van deze samsung steeds irritanter te vinden.

heel vaak pakt hij de album/artiestindeling niet (op ipod gewoon automatisch zoals ik gewend was). iemand hiervoor tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
letscode schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 12:17:
Ja, dat gebeurt vaak (bij mij althans) als ik eerst radio heb geluisterd, en vervolgens switch naar het luisteren van een MP3tje.

Hij "detecteerd" dan opeens de oordopjes niet meer, ook niet als ik ze er opnieuw in druk.

Best irritant, alhoewel het de laatste tijd gelukkig wel wat minder is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond dit net ergens om het geluid wat op te krikken.... :P

Quote:

"
*#0206*8378# ----------- Audio Settings (geluid opvoeren) je toetst de code in.. Dan ga je naar, ---> [2] H/W Test. Dan krijg je nog een scherm,ga nu naar ---> [2] Audio Settings Dan ga je helemaal naar nummer 19 (eenelaatste) ---> [19] MP3 Codec SPK.. mijn settings zijn: Level 1: 165 Level 2: 171 Level 3: 177 Level 4: 183 Level 5: 189 Level 6: 195 Level 7: 201 Level 8: 207 Level 9: 213 Level 10: 219 Level 11: 225 Level 12: 231 Level 13: 237 Level 14: 250 Het max voor mij is Level 14: 255.. want ik wil niet dat het spoeltje van me speakertje doorbrand! "

Level 14 : 255 is al (te) hoog,ik heb hem zelf op 250 gezet,dus ook niet veel hoger zetten anders gaat je speaker eraan....

Het werkt.....maar volgens mij is dit alleen voor het geluid van de mp3speler omhoog te duwen,want als mijn gsm afgaat is het nog steeds van....ow heb ik alweer een oproep gemist,zo zacht gaat ie 8)7 .....weet iemand waar ik moet wezen in het tweak menu om de ringtone zelf harder af te laten gaan....??

EDIT : deze tweak schroeft dus WEL je ringtone op kwam ik net achter... _/-\o_

Groet!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat je dan gewoon de rest bij audio setting een beetje door moet bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shadowillusions schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:01:
[...]

...HOEST... mobile9.com ...HOEST...

[...]

ik ben volgensmij de eerste die dit heeft uitgevonden om de java blokkade van je G600 te omzeilen!!! (lol), je hebt hiervoor een JAD maker op je pc nodig (download: http://www.softpedia.com/...ny-SMS-GSM/JADMaker.shtml) sleep je .JAR bestandje in die JAD maker en je zult nu 2 bestanden hebben die dezelfde naam hebben, een .JAR en een .JAD bestandje (.JAR bestands grootte ligt aan de game of app en het .JAD bestandje is altijd 1kb) sluit nu je G600 aan op je pc via opslag modus en kopiëer de 2 bestandjes naar de map Other files. Ga nu weer uit USB modus en ga met je telefoon naar mijn bestanden > geheugenkaart > andere bestanden > Other files en verplaats de 2 bestanden naar Telefoon en ga dan weer naar mijn bestanden > andere bestanden > weer andere bestanden en selecteer bij het .JAD bestandje (1 kb) installeren. Ga nu naar Mijn bestanden > games & meer en daar komt hij tussen te staan! Hopelijk werkt het ook voor jullie... Maar dat zal wel aangezien het dezelfde telefoon is :P 8)7
Als ik een JAD bestandje wil installeren komt er dit te staan:

"Gedownloade JAR's ongeldig"

Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKeano
  • Laatst online: 09-09 09:47
Ik heb een probleempje, ik heb onlangs een Kingston 2gb microSD gekocht, werk prima, ook op mn telefoon vind ie alle bestanden (via Mijn Bestanden). Maar als ik mp3player aanzet, en hij gaat bezig met 'bewerken' dan loopt mn telefoon vast, en start hij opnieuw op zonder dat ik mn pincode in hoef te voeren.

Ik heb 50 liedjes op mn kaartje zitten, dat is niet eens zoveel, op mn 512mb kaartje krijg ik met +50 liedjes geen problemen...

Heeft iemand enig idee wat er mis is?
Ligt het aan het kaartje, firmware, software?

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn spelletjes doen het eindelijk.

Nu heb ik datzelfde probleem bij een spelletje. Als ik ernaartoe wil gaan start de telfoon opnieuw op, ik kan hem dus ook niet verwijderen. Weet iemand een oplossing voor ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RKeano schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:42:
Ik heb een probleempje, ik heb onlangs een Kingston 2gb microSD gekocht, werk prima, ook op mn telefoon vind ie alle bestanden (via Mijn Bestanden). Maar als ik mp3player aanzet, en hij gaat bezig met 'bewerken' dan loopt mn telefoon vast, en start hij opnieuw op zonder dat ik mn pincode in hoef te voeren.

Ik heb 50 liedjes op mn kaartje zitten, dat is niet eens zoveel, op mn 512mb kaartje krijg ik met +50 liedjes geen problemen...

Heeft iemand enig idee wat er mis is?
Ligt het aan het kaartje, firmware, software?

Alvast Bedankt
lijkt mij dat het kaartje niet ondersteund word, anders zou ik het niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKeano
  • Laatst online: 09-09 09:47
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:31:
[...]

lijkt mij dat het kaartje niet ondersteund word, anders zou ik het niet weten.
Ja maar via mijn bestanden kan ik wel alles afspelen...

Heeft iemand anders dan een 2gb (of groter) kaartje bij wie geen problemen heeft?

Verwijderd

RKeano schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:36:
[...]

Ja maar via mijn bestanden kan ik wel alles afspelen...

Heeft iemand anders dan een 2gb (of groter) kaartje bij wie geen problemen heeft?
Ik heb een 2 GB kaartje van scandisk en die werkt gewoon, alleen duurt het ff 5 seconde voordat de mediaplayer opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

Goeiemiddag, ben ik weer..

Ik heb een probleem met m'n g600: de flitser blijft de hele tijd aanstaan! Dus ook als ik de telefoon dichtschuif. Iemand tips?

-edit-

Batterij leeg laten lopen, accu eruit en er na een tijdje weer in, en het is over 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Alexo op 18-02-2008 01:39 ]

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexo schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:41:
Goeiemiddag, ben ik weer..

Ik heb een probleem met m'n g600: de flitser blijft de hele tijd aanstaan! Dus ook als ik de telefoon dichtschuif. Iemand tips?
zaklampfunctie? die heb ik nog niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een tweak om je GPRS aan of juist uit te zetten,dit scheelt zeker 20% van je standby tijd!

*#4777*8665# This code brings you in a special menu where you can detach your gprs to improve your battery life with 20%!!

EDIT : Als je de gsm weer restart is de GPRS weer ingeschakeld 8)7 ,om dit te vermijden doe je het volgende:

ga terug naar GPRS tool menu *#4777*8665#,daarna naar 5 : Attach Mode Setting,en kies Manual Attach en voila your ready...! geen last meer van een auto attach d:)b

Groet!

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Mijn vriend heeft een Samsung G600 sinds eind december en was er erg gelukkig mee. Hij heeft een kaart van Orange erin, maar tot op vandaag nog nooit problemen gehad.

Vandaag lukt het opeens niet meer om te sms-en. Wap/Internet en bellen gaat verder allemaal prima. Alleen geen enkel sms-je komt er meer door.

We hebben al geprobeerd om de telefoon op een ander netwerk te zetten ipv quad band, maar ook dat heeft geen nut.

Weten jullie wat het probleem hiervan kan zijn? Het is toch belachelijk dat een telefoon zijn primaire functies niet meer uit kan voeren en de rest wel prima doet.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De G600 heeft opeens besloten toch weer smsjes te sturen.. snap er niets van..

Wat zou dit probleem kunnen zijn geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 22:28:
Oke ;) sucses ik hou de topic in de gaten,heb hem namelijk zelf inmiddels alweer verkocht en een K770i gekocht.De kabel ook alweer doorverkocht,dus net te laat om hem over te nemen :)
Ik heb de kabel eindelijk in huis sinds vandaag. Ik zal vanmiddag of vanavond aan de slag met de firmware en dergelijke. Hopen dat het me in 1 keer lukt allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Ik heb de kabel eindelijk in huis sinds vandaag. Ik zal vanmiddag of vanavond aan de slag met de firmware en dergelijke. Hopen dat het me in 1 keer lukt allemaal.
Oke,sucses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je. Ik heb inmiddels de nieuwe firmware geinstalleerd. Was best wel makkelijk. Nu de themes en fonts nog. Hierover heb ik een vraag. Kan je verschillende themes tegelijk op de telefoon zetten. Of moet ik elke keer als ik een ander thema wil dit opnieuw doen?

Verwijderd

Je kan er maar 1 opzetten.

Verwijderd

Ok dan weet ik voldoende :) Bedankt voor je hulp. En wie weet tot een volgende keer ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:43:
Vond dit net ergens om het geluid wat op te krikken.... :P

Quote:

"
*#0206*8378# ----------- Audio Settings (geluid opvoeren) je toetst de code in.. Dan ga je naar, ---> [2] H/W Test. Dan krijg je nog een scherm,ga nu naar ---> [2] Audio Settings Dan ga je helemaal naar nummer 19 (eenelaatste) ---> [19] MP3 Codec SPK.. mijn settings zijn: Level 1: 165 Level 2: 171 Level 3: 177 Level 4: 183 Level 5: 189 Level 6: 195 Level 7: 201 Level 8: 207 Level 9: 213 Level 10: 219 Level 11: 225 Level 12: 231 Level 13: 237 Level 14: 250 Het max voor mij is Level 14: 255.. want ik wil niet dat het spoeltje van me speakertje doorbrand! "

Level 14 : 255 is al (te) hoog,ik heb hem zelf op 250 gezet,dus ook niet veel hoger zetten anders gaat je speaker eraan....

Het werkt.....maar volgens mij is dit alleen voor het geluid van de mp3speler omhoog te duwen,want als mijn gsm afgaat is het nog steeds van....ow heb ik alweer een oproep gemist,zo zacht gaat ie 8)7 .....weet iemand waar ik moet wezen in het tweak menu om de ringtone zelf harder af te laten gaan....??

EDIT : deze tweak schroeft dus WEL je ringtone op kwam ik net achter... _/-\o_

Groet!
kwam er net acher dat 255 t hoogste is wat de telefoon aan kan, had em bij ear wel harder willen zetten maar dat kan dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Wat is het verschil tussen de U series en de G series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Dank je wel voor het antwoord jongens..... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:36:
Dank je wel voor het antwoord jongens..... :>
Graag gedaan :P Ik zou het niet weten. Had je graag geholpen. Maar ik denk dat je met onze grote vriend google vast wel wat kan vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julos
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 07:38
Net een nieuwe Samsung G600 gekocht maar de PC Studio software werkt echt vreselijk slecht. Zo wil de multimedia manager niet meegeven. Hij geeft nooit aan dat de G600 verbonden is terwijl PC Studio dat wel bij alle andere programma's aangeeft. Daarnaast wilt hij ook niet de bestanden overzetten van PC naar G600 of andersom. Elke keer weer blijft hij hangen en na enkele ogenblikken verschijnt de fout melding: 'onbekende fout'. Weet iemand hier iets op? Of is er misschien een ander programma wat te gebruiken is om mp3's en foto's te syncen met elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Julos schreef op zondag 24 februari 2008 @ 22:57:
Net een nieuwe Samsung G600 gekocht maar de PC Studio software werkt echt vreselijk slecht. Zo wil de multimedia manager niet meegeven. Hij geeft nooit aan dat de G600 verbonden is terwijl PC Studio dat wel bij alle andere programma's aangeeft. Daarnaast wilt hij ook niet de bestanden overzetten van PC naar G600 of andersom. Elke keer weer blijft hij hangen en na enkele ogenblikken verschijnt de fout melding: 'onbekende fout'. Weet iemand hier iets op? Of is er misschien een ander programma wat te gebruiken is om mp3's en foto's te syncen met elkaar?
In dit topic is een post daarover geloof ik, maar ik kan het momenteel niet vinden.

Enfin, een oplossing is de samsung PC studio te gebruiken voor het opnieuw coderen van video e.d., en voor de rest gewoon je G600 op massaopslag zetten icm het geheugenkaartje wat je erbij gekregen hebt. Eventueel kun je dan nog spul overzetten van je geheugenkaart naar je interne geheugen. Als je interne geheugen vol is komen de fotos automatisch op je geheugenkaartje (wat dus op zich wel handig is) en met de massaopslag modus kun je er toch gewoon bij.

(ps. ik heb nog geen andere programma's gevonden waarmee de G600 kan synchen).

enfin, ik heb nog wel een vraagje:

ik kijk nogal graag TV series, en tegenwoordig dus ook op de telefoon. Dat gaat op zich uitstekend. de beeldkwaliteit is best goed, de tinten zwart niet maarja :)

waar ik wel tegenaan loop is het volume van het geluid. Dat is bij zelf omgezette tv series te zacht (omgezet met de mediamanager). Nu kan ik het geluid wel harder coderen met een extre recodereer stap maar dat is ook zo omslachtig. Is er misschien een manier om met *#0206*8378# de geluidssterkte van afgespeelde videofilmpjes op te krikken?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M2M schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:08:
[...]
enfin, ik heb nog wel een vraagje:

ik kijk nogal graag TV series, en tegenwoordig dus ook op de telefoon. Dat gaat op zich uitstekend. de beeldkwaliteit is best goed, de tinten zwart niet maarja :)

waar ik wel tegenaan loop is het volume van het geluid. Dat is bij zelf omgezette tv series te zacht (omgezet met de mediamanager). Nu kan ik het geluid wel harder coderen met een extre recodereer stap maar dat is ook zo omslachtig. Is er misschien een manier om met *#0206*8378# de geluidssterkte van afgespeelde videofilmpjes op te krikken?
een paar posts hierboven staat wel hoe je het geluid harder kunt krijgen, al is dit niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julos schreef op zondag 24 februari 2008 @ 22:57:
dit al geprobeerd?

Typ *#52828378# in je telefoon

dan krijg je:

1 Trace setting
2 OTA type setting
3 Serial test
4 TFS reset

kies 3 serial test

dan krijg je:

1 PPP UP
2 Serial download
3 Run TCK

Kies 2 Serial download

Je G600 gaat opnieuw opstarten, als het opnieuw is opgestart kun je je USB-kabel weer inpluggen en voila, alles werkt 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het erg is als altijd dat blauwe icoontje met een G erin bovenin het scherm staat bij de samsung G600? Staat internet dan aan en kost me dat geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets terug in dit topic staat de oplossing van het G-icoontje. Batterij gaat nu stukken langer mee.

ook heb ik iets terug gepost hoe je de pc studio goed werkend krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:53:
[...]

dit al geprobeerd?

Typ *#52828378# in je telefoon

dan krijg je:

1 Trace setting
2 OTA type setting
3 Serial test
4 TFS reset

kies 3 serial test

dan krijg je:

1 PPP UP
2 Serial download
3 Run TCK

Kies 2 Serial download

Ik heb je aanwijzing eens opgevolgd maar nu is de telefoon dus niet meer als
massaopslag of Mediaspeler meer in te stellen, weet je hier een oplossing
voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik de aanwijzing gevolgd heb blijkt het toestel niet meer in te stellen te zijn als
Massaopslag of Mediaspeler hoe is dit meer in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/quote]
[quote]
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 21:20:
Nadat ik de aanwijzing gevolgd heb blijkt het toestel niet meer in te stellen te zijn als
Massaopslag of Mediaspeler hoe is dit meer in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem is al opgelost, kaartje voor massaopslag bleek verwijderd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 19:06:
[...]

kwam er net acher dat 255 t hoogste is wat de telefoon aan kan, had em bij ear wel harder willen zetten maar dat kan dus niet
Ik wil graag het gespreksvolume verhogen. Wanneer ik nu wordt gebeld kan ik het volume maximaal op 07 zetten. Hoger gaat het niet. Is de omgeving iets te druk dan kan ik mijn gersprekspartner bijna niet verstaan.

Wie weet de oplossing?

Gr,

Rob
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 14:07:
[...]

Ik wil graag het gespreksvolume verhogen. Wanneer ik nu wordt gebeld kan ik het volume maximaal op 07 zetten. Hoger gaat het niet. Is de omgeving iets te druk dan kan ik mijn gersprekspartner bijna niet verstaan.

Wie weet de oplossing?

Gr,

Rob
;)
heb even rondgekeken in t audio settings menu maar kon er niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze telefoon nu n week. Fijne telefoon.
maar ik heb wat problemen met het netwerk van Vodafone. Was niet goed. Dus ik terug naar de winkle. Zet die jongen ipv quadband het op een andere band en hij zegt dat dit moet helpen.. Ik weet nog niet of het ook echt zo is.. Maar misschien tips voor anderen? Dit schijnt een veelvoorkomend probleem te zijn (zegt ie).

Hoe zit dat met die hoofdletter G? kan dat geen kwaad? Want ik lees hier over het uitzetten ervan? Waarom zou je dat doen dan? wat is de functie ervan? begrijp ik nog niet zo goed.

De batterij vind ik echt niet zo goed, is vrij snel leeg merk ik nu al wel.. heel erg jammer vooral als je muziek wilt luisteren enzo...

Verder heb ik nog een probleem waar ik heel erg van baal. Ik heb een 2 gb geheugenkaart gekocht.. Leuk lekker wat mp3tjes erop gezet.

Soms doet ie t n paar nummers goed. Maar als ik dan een ander nummer wil kiezen. Loopt ie vast, de hele telefoon dan, en kan ik niks anders doen dat batterij eruit halen en opniuew aanzetten. Ik heb dat nu constant als ik muziek wil luisteren... Dus daar baal ik enorm van!!!
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb een gewoon nieuwe geheugenkaart bij de vodafone gekocht, dus daar ligt t ook niet aan..
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microwave_NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-06 11:20
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 09:43:
JA dat kan wel, heb mijn toestel sinds gisteren dus vandaar ;)
Even je koptelefoon inpluggen, en vervolgens kun je via opties de radio via de luidspreker zetten.. Helaas moet je dus wel het stekkertje erin pluggen...
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:12:
Verder heb ik nog een probleem waar ik heel erg van baal. Ik heb een 2 gb geheugenkaart gekocht.. Leuk lekker wat mp3tjes erop gezet.

Soms doet ie t n paar nummers goed. Maar als ik dan een ander nummer wil kiezen. Loopt ie vast, de hele telefoon dan, en kan ik niks anders doen dat batterij eruit halen en opniuew aanzetten. Ik heb dat nu constant als ik muziek wil luisteren... Dus daar baal ik enorm van!!!
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb een gewoon nieuwe geheugenkaart bij de vodafone gekocht, dus daar ligt t ook niet aan..
Ik hoop dat iemand me hier kan helpen!!
Ik heb er zelf momenteel een 512mb kaart erin zitten. Hiermee heb ik geen enkele problemen..
Wat ik wel eens heb gemerkt bij mijn vorige telefoon: te grote geheugenkaart loopt hij soms vast..

Wel vreemd want ik heb een coupon bon erbij gekregen voor 2gb. Dat zou dus gewoon moeten werken! Ik zou sowieso even terug gaan naar de winkel als ik jou was. Er is iets mis met je telefoon gok ik.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 10:12:
De batterij vind ik echt niet zo goed, is vrij snel leeg merk ik nu al wel.. heel erg jammer vooral als je muziek wilt luisteren enzo...
Ik heb mijn telefoon sinds gisteren maar ik verbaas me juist over de langdurigheid van de batterij! Ik heb gisteren ruim 5 uur muziek geluisterd, alles ingesteld en alles en ik heb nog steeds volle batterij(volgens dat meetding)

Wellicht staat je bluetooth aan? dit is meestal wel een stroomvretend iets van een telefoon.. Kan je aan en uitzetten bij extra's en dan bluetooth ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Microwave_NL op 07-03-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt. Die bluetooth staat wel uit, maar ik hou t even in de gaten dan..

Ja volgens de winkel moest die kaart gewoon goed gaan.. ook die kleinere kaart 512 mb gaat prima. die jongen in de winkel had nog gebeld met samsung en 2 gb moest makkelijk kunnen..
Dus t zou aan de betanden kunnen liggen volgnes hem..

Ik nu weer thuis, andere mp3tjes erop.. Maar hij doet t nog steeds niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb deze mobiel nu 3 dagen in mijn bezit en ik ben een aantal probleempjes tegengekomen, waarbij ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ten eerste: Elk smsje dat ik krijg, slaat hij op de 1 of andere manier op in de sim. Waardoor er staat: 1 / 20 op sim. En elk verzonden smsje slaat hij wel op de goede plaats op, dus het telefoongeheugen. Hierdoor geeft dit aan: 3 / 200 op telefoongeheugen. Is het mogelijk om ook de inkomende smsjes op te slaan in het telefoongeheugen? Ik denk dat het wel kan m.b.v. bepaalde instellingen, alleen ik zou niet weten hoe ik dit kan fixen.

Ten tweede: Ik heb er een 512 mb geheugenkaartje bij gekregen en maak daar dus gebruik van. Nu wil ik er mp3's opzetten en als ik deze mp3's allemaal selecteer op mijn computer geeft de pc aan dat er 94 nummers op staan (weet het niet precies, maar i.i.g. rond de 94). Dan ga ik in mijn G600 naar de status van het geheugenkaartje of gewoon direct erheen, en dan geeft hij aan dat er maar rond de 70 mp3's opstaan. Weet iemand wat hiervan de oorzaak is?

Ten derde: Kan het kwaad als ik het G-tje bovenin uitzet? Ik heb geconcludeerd dat dit meer batterij verslind dan normaal, dus was mijn vraag of er ook een negatieve kant zat bij het uitschakelen van dit icoontje.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, want het is best wel irritant.

M.vr.gr. Robert.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
mijn man heeft de G600,de instellingen voor mms zitten erin,hij kan mij een mmsje stuen.
Maar als ik er hem een stuur en hij wilt het openen krijgt hij"ongeldig argument' de instellingen staan goed? (voor zover ik dat heb gezien op zijn foon)
Ik weet het verder ook niet ben nokia's en SE gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:57:
Hallo,

ik heb deze mobiel nu 3 dagen in mijn bezit en ik ben een aantal probleempjes tegengekomen, waarbij ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ten eerste: Elk smsje dat ik krijg, slaat hij op de 1 of andere manier op in de sim. Waardoor er staat: 1 / 20 op sim. En elk verzonden smsje slaat hij wel op de goede plaats op, dus het telefoongeheugen. Hierdoor geeft dit aan: 3 / 200 op telefoongeheugen. Is het mogelijk om ook de inkomende smsjes op te slaan in het telefoongeheugen? Ik denk dat het wel kan m.b.v. bepaalde instellingen, alleen ik zou niet weten hoe ik dit kan fixen.

Ten tweede: Ik heb er een 512 mb geheugenkaartje bij gekregen en maak daar dus gebruik van. Nu wil ik er mp3's opzetten en als ik deze mp3's allemaal selecteer op mijn computer geeft de pc aan dat er 94 nummers op staan (weet het niet precies, maar i.i.g. rond de 94). Dan ga ik in mijn G600 naar de status van het geheugenkaartje of gewoon direct erheen, en dan geeft hij aan dat er maar rond de 70 mp3's opstaan. Weet iemand wat hiervan de oorzaak is?

Ten derde: Kan het kwaad als ik het G-tje bovenin uitzet? Ik heb geconcludeerd dat dit meer batterij verslind dan normaal, dus was mijn vraag of er ook een negatieve kant zat bij het uitschakelen van dit icoontje.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen, want het is best wel irritant.

M.vr.gr. Robert.
1- dit klopt dat doet samsung zo dra je sim vol zit zet hij de rest op je g600 nix aan te doen (misschien firmware upgrade)...

2- laat je nummers niet meer dan 15 aaneensluitende tekens bevatten dan komt het goed.

3- schuif je telefoon open toets in *#4777*8665# niet raar opkijken van de streepjes dat is goed!!!

ga naar optie 5 instellingen voor GPRS zet deze inplaats van automatisch op handmatig ;) en je accu gaat 20% langer mee..

Suc6 en veel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje..

het Thema espresso is natuurlijk een super thema met dat ronddraai geval onder in je scherm..
nu wil ik zelf een thema maken maar daar kan ik nergens kiezen om dit zelfde te doen met mijn thema..

weet iemand van jullie hoe je dit wel kan doen ????

en iemand nog leuke site`s/ gadgets/ enzz voor deze SUPER Foon..

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 07-06-2008 15:26 . Reden: groeten/danken niet nodig ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste