Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blarretje schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:51:
[...]

Ik ben wel benieuwd waar jij deze telefoon hebt besteld, bij Vodafone is de telefoon nog niet van Samsung ontvangen.
De g600 heeft een heel groot nadeel vind ik, als je de handsfree speaker gebruikt is het geluid erg slecht, heeft een "opgebazen box" geluid.
Toen ik hiermee terug naar de winkel, en de verkoper hem teste zei hij gelijk..ja niet goed je krijgt een nieuwe.
Eenmaal thuisgekomen, en de handsfree weer getest....geen verandering, weer heel slecht geluid,schijnt zo te horen, maar heb ook een d600 en die heeft een perfeck handsfree geluid, zal hem maar proberen te ruilen met een nokia n95 ofzo.
Jammer is een mooi toestel.
meg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
CBass schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:56:
Ik heb net een g600 binnen gekregen en vraag me af hoe ik mijn memory card kan bereiken vanuit window xp. Bij mijn oude telefoon kreeg ik gewoon een removable schijf in de verkenner te zien. Bij deze telefoon niet en ook via de bijgeleverde phone explorer krijg ik geen memory card te zien alleen de standaard 55 mb telefoon geheugen.
Gewoon op je telefoon zetten en dan via je telefoon op je geheugenkaart zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBass
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-12-2022
rethxoth schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:07:
[...]
Gewoon op je telefoon zetten en dan via je telefoon op je geheugenkaart zetten :)
Dat is dus niet wat ik wil. Zo is het dus onmogelijk om bestanden groter dan 55 mb( of nog veel kleiner als je telefoon geheugen vol is) op je memorystick te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Je kreeg er toch een adapter bij of niet? Als je die nou in een multimedia PC stopt (Meestal kan het ook in printers)

Edit: Heeft iemand enig idee hoe ik G-Mail of Hotmail laat werken op mijn mobiel? Dus via mobiel en niet via WAP ofzo.

[ Voor 35% gewijzigd door rethxoth op 01-11-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliksem B
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-08 10:26
rethxoth schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:15:
Je kreeg er toch een adapter bij of niet? Als je die nou in een multimedia PC stopt (Meestal kan het ook in printers)

Edit: Heeft iemand enig idee hoe ik G-Mail of Hotmail laat werken op mijn mobiel? Dus via mobiel en niet via WAP ofzo.
Gmail heeft zijn eigen java applet. Kijk maar bij je instellingen in gmail 8)
Beste is via je je browser in samsung naar google mobiel gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rethxoth schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:07:
[...]

Je kan toch gewoon je usb settings instellen als removeble schijf? Zie je dan ook niet gewoon je geheugenkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBass
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-12-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 19:04:
[...]
Je kan toch gewoon je usb settings instellen als removeble schijf? Zie je dan ook niet gewoon je geheugenkaart?
Thx, je kunt het inderdaad instellen bij USB instellingen. Bij mij oude telefoon bestond deze optie niet vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey allemaal

Ik ben ook net in het bezit van een SAMSUNG G600 maar het lukt me niet om te vinden hoe ik de berichttoon voor smsjes kan instellen. Kan iemand mij daarbij helpen?
Ik las al dat je niet je eigen toontjes als berichtttoon kunt gebruiken maar dat je wel uit 4 standaard tonen kunt kiezen? Waar staan deze dan als ik vragen mag?

Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

Groetjess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Menu > Instellingen > Telefoon > Telefoonprofielen > (Jou profiel) > 1x naar rechts en daar bij Berichtsignaal klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:06:
Sinds een week maak ik ook gebruik van de Samsung G600 i.c.m. 2GB Scandisk geheugenkaartje. Alles werkt prima, het enige wat ik graag zou willen weten is of het mogelijk een navigatie programma te installeren en te gebruiken in de auto.
Uhm..wat voor GPS antenne wil je dan gaan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Edmin schreef op zondag 04 november 2007 @ 00:44:
[...]

Uhm..wat voor GPS antenne wil je dan gaan gebruiken?
Nav4all werkt, kost wel dataverkeer (GPRS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Rethxoth, heel erg bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig waar je kan vinden hoe je het geluid harder kan zetten? (Audio settings). Bij de D600 ging het met een code als *#8999*8378#.. welke is het op de G600?

Geert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:55:
Weet iemand toevallig waar je kan vinden hoe je het geluid harder kan zetten? (Audio settings). Bij de D600 ging het met een code als *#8999*8378#.. welke is het op de G600?

Geert.
wil je het toch al te fragile speakertje opbazen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:05:
[...]

Ik heb zojuist een e-mail gestuurd naar de servicedesk van samsung:

Beste Servicedesk,

Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een Samsung SGH-G600 (die hierboven overigens nog niet in het lijstje van selecteerbare modellen staat). Ik maak regelmatig gebruik van de T9 functie tijdens het smsen en ben blij dat de telefoon automatisch de meest gebruikte combinaties etc onthoud. Het probleem is echter dat na een aantal dagen (zelfs zonder dat de telefoon uit is geweest) alle toegevoegde woorden in het woordenboek + vaak gebruikte combinaties etc ineens zijn verdwenen. Het is dus alsof de telefoon zichzelf in zekere zin "reset". Een soortgelijk probleem doet zich voor bij de camerafunctie, hier moet ik keer op keer de settings opnieuw instellen, zoals de flitser en het opslaan van foto's op de geheugenkaart ipv het telefoongeheugen. Dit is natuurlijk erg vervelend en ben dan ook op zoek gegaan naar een upgrade oid, deze is helaas nog niet beschikbaar. ook heb ik dit probleem op een aantal forums gezet en het blijkt dat er dus meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem. Ik ga er dan ook vanuit dat dit een fout is in de software van de telefoon en dus niet specifiek aan mijn toestel ligt. Kunnen jullie me hier svp verder over informeren en hoop dat jullie dit zsm kunnen oplossen dmv een software upgrade oid. Bij voorbaat dank!

Nu nog maar even de reactie afwachten, ik hou jullie op de hoogte!
Ik heb dus ook hetzelfde probleem, heb jij al enig nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon een paar dagen, ben er erg tevreden mee.
Ik heb alleen een paar probleempjes, waar ik de oplossing niet van weet:
- Kan je je afbeeldingen full screen bekijken?
- Als je een afbeelding hebt aangeklikt, hoe kan je dan naar de volgende scrollen? nu moet ik weer elke keer terug, een afbeelding aanklikken en openenen.
- een mp3 als berichttoon, mijn vriend kon dat wel op een andere (nieuwe) samsung.
alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Inzoomen op afbeeldingen kan met de volume knop, daarom staat er ook een + als je een afbeelding opent. Dus één keer op +volume en dan wordt ie fullscreen.

Bij filmpjes druk je op de #, je krijgt dan fullscreen filmpje ( naja gekanteld vol beeld )

Scrollen kan geloof ik niet, erg irritant maarja het zijn mobieltjes.
Bij Smsjes kan dit weer wel gebruik dan * en #.

Berichttoon kan geloof ik niet in mp3.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:04:
- Kan je je afbeeldingen full screen bekijken?
Dit kan alleen als ze in het telefoongeheugen staan, dus in de map Mijn Foto's. Van de geheugenkaart kan niet helaas.. Zwaar klote.. aangezien het telefoongeheugen zo vol zit met fotos met een grootte van 500-1500kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:10

JvdM

<---->

Iemand ervaring met deze telefoon en een mac? Ik krijg m niet te zien als verwisselbare schijf op mijn mac zodra ik hem met een data kabel aankoppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

Heb de G600 nu een aantal weekjes in bezit en ben tevreden over de phone :) Heb wel een aantal minpuntjes cq. probleempjes:
  • Op m'n vorige telefoon werd de tijd nog wel getoond als hij in de 'inactieve' modus was, de G600 moet je per se open klappen om dit te zien.
  • De flitser van de camera is érg fel, vooral de tweede flits. Dit is niet echt fijn als je bijvoorbeeld in een discotheek foto's wil maken, je blijft nog tientallen seconden zwarte vlekken voor je ogen zien als je in de kant van de telefoon kijkt }:| Heeft iemand een ideetje/tweak om dit te verhelpen, bijv. een soort zwart maar toch lichtdoorlatend folie op de flitser plakken?
  • Ik heb bij de berichttoon ingesteld dat hij in normale modus zowel moet trillen als een melodie moet afspelen. De trilfunctie werkt één tot twee seconden sneller dan de melodie, dus als ik alert ben open ik het smsje nog vóór de melodie is afgespeeld. Deze melodie wordt dan echter wel nog afgespeeld, ook al heb ik het smsje open. Niet echt een minpunt, meer een irritatiepuntje :>
  • Met het openschuiven wil ik nog wel eens een menu openen omdat ik per ongeluk een toets indruk. Wil namelijk zo min mogelijk het scherm aanraken.
  • De toets- en achtergrondverlichting werken soms onregelmatig bij dezelfde lichtinval (dus het heeft er niet mee te maken dat de omgeving meer verlicht of donkerder is, of de automatische dimfunctie na zoveel seconden).
  • Heb ook te maken met de 'vergeten woorden' van T9 waar hier al eerder over gesproken wordt.
  • Geluid gaat idd (vooral bij filmpjes) erg kraken bij hogere geluidsniveaus
  • Opladen via het USB-snoer gaat volgens mij 10x langzamer dan via netstroom, ook al maak je geen 'directe' verbinding met de pc (geen PC Studio, massaopslag of een andere optie). Woon op kamers en gebruik dáár mijn USB-snoer om foto's, mp3tjes heen en weer te sturen en de gewone adapter gebruik ik bij mijn ouders. Bij m'n vorige phone had ik ook die keuze gemaakt, maar ging het opladen via de USB-kabel even snel, zo niet sneller.

[ Voor 14% gewijzigd door Alexo op 18-11-2007 01:06 ]

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bevalt de batterij van de G600? Want dat heb ik nog niet kunnen vinden hier. Verder, hij weegt 100 gram, merk je dat verschil nu heel sterk, ik heb namelijk nu een telefoon van 85 gram...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo mensen,

Ik heb zelf al een poosje de G600 en hij bevalt perfect; voor de batt duur waar veel mensen naar vragen: bij normaal gebruik (niet overdreven veel bellen, en ong. 2 uur per dag muziek luisteren of radio) houdt mijn telefoon het zeker 3 dagen uit zonder te hoeven worden opgeladen...

Ik heb wel een vraagje voor andere bezitters: weet iemand wat voor bestanden de telefoon allemaal kan afspelen? Ik wilde namelijk avi-bestanden op m'n geheugenkaart zetten en afspelen en dat wil hij niet... Ook andere film-bestanden die ik via bittorrent op m'n pc heb gedownload wil m'n telefoon niet afspelen. Is dit gewoon dikke pech of weet iemand een mogelijkheid?

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

Ik heb de telefoon nu een weekje in gebruik, en het valt me op de de telefoon heel vaak reboot zodra ik de mediaplayer (voor muziek) open. Iemand ook last van? En wat zijn de oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

JvdM schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:12:
Ik heb de telefoon nu een weekje in gebruik, en het valt me op de de telefoon heel vaak reboot zodra ik de mediaplayer (voor muziek) open. Iemand ook last van? En wat zijn de oplossingen?
Zodra ik de SD kaart eruit haal werkt ie wel goed, vervolgens de kaart geformatteerd en nu werkt ie weer helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rene037
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:15

rene037

Homey, SmartEVSE, Sessy

Aan Fratti, (Was bericht van pagina 4 van deze thread)

Het draaien van die afbeeldingen is inderdaad irritant. De oplossing die aangedragen werd om de camera te draaien is niet de oplossing. De hele foto is er wel, maar hij wordt 90 graden gedraaid gekropt. Het effect is dat je dan boven en onder niets hebt en de foto als het ware links en recht oversteekt. Wij hebben dit opgelost door in het onderdeel fotobewerking de foto te draaien.
Als iemand wil zien wat er bedoeld wordt, neem een foto in 'portret' stand en sla hem op als achtergrond voor je telefoon. Dan ligt de foto op zijn kant. Als je hem dan met de ingebouwde utility 90 gr. draait, staat hij goed als achtergrond.

Hoop dat dit verduidelijkt, Fratti werd niet bepaald serieus genomen.

Overigens kwam ik hier omdat ik de G600 ook niet met de software aan de praat krijg. Uiteindelijk krijg ik we'l dat hij verbonden is, maar elke andere bewerking mislukt. Time out, unknown error, other application is using the connection etc. etc.

René

• Vincitore
  • Laatst online: 05-08-2021
Dit lijkt me dus echt een geweldige telefoon. Momenteel heb ik een abbonement van T-mobile en deze loopt af 1 maart 2007. Maar ik was al even aan het rondkijken op het internet wat er was. Op de site van T-mobile kom ik deze telefoon tegen voor een aanschafprijs van 90 euro, dus dat is erg cheap of niet?

Maar weet iemand al iets meer over de batterijduur? Ik heb nu namelijk een Nokia N72 en luister daar wel veel muziek/radio op. Dit komt al gauw neer op 2-3 uur per dag gok ik zo. hier las ik dat het een smartphone is, maar kan er dan ook weer TomTom op en dergelijke? Op de N72 dei ik nu heb, kan dat ook maar maak er niet veel gebruik van. Vind het dus weer eeuwig zonde dat ik zijn opvolger (N73) neem als vervanger... G600 leek me erg mooi hiervoor :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Bump!

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

Weet iemand nog leuke software / games die je op deze telefoon kan zetten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had even een vraagje over de g600
ik heb die net een week
en als ik foto's wil bekijken via de geheugenkaart duurt het ontzettend lang voordat ie hem laat zien
heeft iemand anders dit probleem ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Kan iemand mij wat meer vertellen over de batterijduur en over het gebruik zelf van de telefoon?
De foto's die ik zag bij een review zagen er mooi scherp uit met deze camera, klopt dit ook? Of heeft die site ze een beetje opgefluft? :p

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

@ hierboven,

een hele berg software is mogelijk, ff googlen helpt!

fotos via je memcard duurt lang omdat hij de fotos moet lezen van de memcard. dit is slomer dan lezen vanaf het interne geheugen van de telefoon. dit heeft (nagenoeg) iedere telefoon.

batterijduur? ik luister ook elke dag 3 uur radio of mp3, en ik kan er dan een week mee doen (incl bellen en smssen).

fotos op dit ding zijn goed, maar alleen als je genoeg licht hebt. buitenfotos overdag gaat uitstekend, donkere hollen e.d. worden of veel te donker, of veel te licht (door de "uberkrachtige" flits... <-- nadeel!)

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
M2M schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:31:
@ hierboven,

een hele berg software is mogelijk, ff googlen helpt!

fotos via je memcard duurt lang omdat hij de fotos moet lezen van de memcard. dit is slomer dan lezen vanaf het interne geheugen van de telefoon. dit heeft (nagenoeg) iedere telefoon.

batterijduur? ik luister ook elke dag 3 uur radio of mp3, en ik kan er dan een week mee doen (incl bellen en smssen).

fotos op dit ding zijn goed, maar alleen als je genoeg licht hebt. buitenfotos overdag gaat uitstekend, donkere hollen e.d. worden of veel te donker, of veel te licht (door de "uberkrachtige" flits... <-- nadeel!)
Dan kan je er een week mee bellen? _/-\o_ Ik heb nu een N72 van Nokia en daar houd ik het misschien 2-3 dagen mee uit.. :o Maar volgens mij heeft T-mobile de prijze drastisch verhoogt voor deze telefoon met een schamele 200 euro! :? 8)7

beetje verkeerd gekeken, keek niet bij contractvernieuwing. Denk dat ik morgen naar de stad ga om hem af te sluiten in de winkel. Is volgens mij ook de eerste keer dat een winkel van een provider goedkoper is dan een internet site :o

[ Voor 11% gewijzigd door Vincitore op 28-11-2007 23:17 ]

Stats

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ik speelde er even mee in de MediaMarkt gister. Het viel mij wel op dat de menu's en navigatie echt een stuk trager zijn dan mijn huidige K800i. Het lijkt net of alles een beetje lagged :/

• Vincitore
Executor16 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:13:
ik speelde er even mee in de MediaMarkt gister. Het viel mij wel op dat de menu's en navigatie echt een stuk trager zijn dan mijn huidige K800i. Het lijkt net of alles een beetje lagged :/
Ik vind het echt een stuk sneller hoor dan ik gewend ben. Maar ik kom ook van een Smartphone af (Nokia N72). De telefoon bevalt me erg goed alleen het is wel weer even wennen hoor met sms'en en dergelijke.

Stats

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Infinitytron schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:04:
[...]

Ik vind het echt een stuk sneller hoor dan ik gewend ben. Maar ik kom ook van een Smartphone af (Nokia N72). De telefoon bevalt me erg goed alleen het is wel weer even wennen hoor met sms'en en dergelijke.
Mja ik had de N73 gekocht, die vond ik ook echt poepie traag vergeleken met mijn k800i. De volgende dag ook gelijk retour gedaan. Ik had echt het idee dat ik erop achteruit ging ipv vooruit. Misschien zal ik wel een performancehoer zijn ofzo, maar het moet gewoon instant werken vind ik :) ik hou niet van lagggg

• Vincitore
Ja de N73 is ongeveer hetzelfde als de N72 inderdaad. Ik zelf vind het niet erg als het even duurt, maar hoeft ook geen minuten te duren vind ik :p. Het is net wat jezelf prettig vindt werken met een telefoon. Moest er in het begin ook wel even wennen, dat die wat trager is qua laden en opstarten e.d.
Dat probleem is nu allemaal opgelost met de G600 :)

/edit: Wanneer ik muziek naar mijn geheugenkaart wil verplaatsen dan moet ik hem selecteren als "massaopslag" maar ik kan alleen maar kiezen uit: 'Vragen bij verbinden', 'Pc studio' of 'Printer'.
Herkent ie het geheugenkaartje niet ofzo, of weet iemand hoe dit kan?

[ Voor 28% gewijzigd door Vincitore op 29-11-2007 20:06 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Infinitytron schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:13:
Ja de N73 is ongeveer hetzelfde als de N72 inderdaad. Ik zelf vind het niet erg als het even duurt, maar hoeft ook geen minuten te duren vind ik :p. Het is net wat jezelf prettig vindt werken met een telefoon. Moest er in het begin ook wel even wennen, dat die wat trager is qua laden en opstarten e.d.
Dat probleem is nu allemaal opgelost met de G600 :)

/edit: Wanneer ik muziek naar mijn geheugenkaart wil verplaatsen dan moet ik hem selecteren als "massaopslag" maar ik kan alleen maar kiezen uit: 'Vragen bij verbinden', 'Pc studio' of 'Printer'.
Herkent ie het geheugenkaartje niet ofzo, of weet iemand hoe dit kan?
als je in je telefoon bij je memcard kan, dan moet dit geen probleem zijn.

dan zul je sowieso gewoon het ding op "vragen bij verbinden" moeten zetten. soms heb ik er last van dat het memcardje niet gelezen wordt, ff de contactjes schoonvegen helpt dan vaak.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik ging vandaag weer even in het boekje kijken om te zien hoe je daar nou ook alweer kwam. Het is best weer anders dan zo'n Nokia een Samsung :p Maar tot mijn grote verbazing kon ik nu mooi 'massaopslag' kiezen en zal zo ff wat liedjes overzetten :)

/edit: Die oordopjes die erbij geleverd zijn, vind ik nou niet echt bepaald lekker zitten ofzo :S.
Gelukkig kan ik mijn eigen Sennheiser erop aansluiten want die dingen 'ploppen' er na 2 sec alweer uit me oren xD

[ Voor 30% gewijzigd door Vincitore op 30-11-2007 20:28 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:00:
Ik ging vandaag weer even in het boekje kijken om te zien hoe je daar nou ook alweer kwam. Het is best weer anders dan zo'n Nokia een Samsung :p Maar tot mijn grote verbazing kon ik nu mooi 'massaopslag' kiezen en zal zo ff wat liedjes overzetten :)

/edit: Die oordopjes die erbij geleverd zijn, vind ik nou niet echt bepaald lekker zitten ofzo :S.
Gelukkig kan ik mijn eigen Sennheiser erop aansluiten want die dingen 'ploppen' er na 2 sec alweer uit me oren xD
ja die oordopjes vond ik ook irritant..me eigen oordopjes paste gelukkig erop..
mijn probleem is verder ook opgelost effentjes opgestuurd en binnen 2dagen alweer terug en doet het nu zoals ie hoort te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

Ik kan echt nergens leuke software vinden die je erop kan zetten, of nieuwe spelletjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

rene037 schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:47:
Aan Fratti, (Was bericht van pagina 4 van deze thread)

Het draaien van die afbeeldingen is inderdaad irritant. De oplossing die aangedragen werd om de camera te draaien is niet de oplossing. De hele foto is er wel, maar hij wordt 90 graden gedraaid gekropt. Het effect is dat je dan boven en onder niets hebt en de foto als het ware links en recht oversteekt. Wij hebben dit opgelost door in het onderdeel fotobewerking de foto te draaien.
Als iemand wil zien wat er bedoeld wordt, neem een foto in 'portret' stand en sla hem op als achtergrond voor je telefoon. Dan ligt de foto op zijn kant. Als je hem dan met de ingebouwde utility 90 gr. draait, staat hij goed als achtergrond.

Hoop dat dit verduidelijkt, Fratti werd niet bepaald serieus genomen.

Overigens kwam ik hier omdat ik de G600 ook niet met de software aan de praat krijg. Uiteindelijk krijg ik we'l dat hij verbonden is, maar elke andere bewerking mislukt. Time out, unknown error, other application is using the connection etc. etc.

René
Hey dank je wel Rene, jou oplossing heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir5alL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-02-2024

Sir5alL

00wnz me...

G600 compatible met 4gb sd kaarjtes?

Specs: AMD64 3000+, Asus A8N-SLI deluxe, 1024 (2,5) Rambo, Barracuda V 120 Gb, 6600GT, Panasonic 16x dl, Leadtek Winfast TV XP, Win XP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben ook erg tevreden met de G600, heb alleen het schijnbaar bekende probleem dat ik niet via USB met m'n PC (vista) kan verbinden. wel kan het via bluetooth, maar met USB is dat toch een stuk eenvoudiger.

ook kan ik m.b.v. google geen prog's/games vinden voor de G600. alleen de google maps / gmail apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik vraag me nog steeds af hoe je een mp3 als beltoon in kan stellen. Ik heb best wel veel muziek op mijn telefoon staan, maar als ik dan naar telefoonprofielen --> wijzigen --> muziek doe dan staat er helemaal niks. Alleen de standaard melodieen en mijn spraakmemo's maar totaal geen muziek. Hoe kan dit? Ook wanneer ik een .wav naar mp3 had omgezet en in wou stellen als beltoon via Opties dan gaf die aan: 'Inhoud/formaat niet ondersteund' ? :S

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Heb een G600 met Vodafone sim-lock.
Weet iemand hoe ik deze sim-lock vrij maak??

Al die suffe sim-unlock sites hebben alleen de oudere samsungs staan... :s

THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:34:
Ik vraag me nog steeds af hoe je een mp3 als beltoon in kan stellen. Ik heb best wel veel muziek op mijn telefoon staan, maar als ik dan naar telefoonprofielen --> wijzigen --> muziek doe dan staat er helemaal niks. Alleen de standaard melodieen en mijn spraakmemo's maar totaal geen muziek. Hoe kan dit? Ook wanneer ik een .wav naar mp3 had omgezet en in wou stellen als beltoon via Opties dan gaf die aan: 'Inhoud/formaat niet ondersteund' ? :S
moet je even verder scrollen voorbij die standaard toontjes.
en als je un liedje aanklikt en je doet instellen als beltoon pakt die hem ook
zo doet die bij mij het.als ze op de geheugenkaart staan kopiert ie ze eerst naar de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:13:
[...]

moet je even verder scrollen voorbij die standaard toontjes.
en als je un liedje aanklikt en je doet instellen als beltoon pakt die hem ook
zo doet die bij mij het.als ze op de geheugenkaart staan kopiert ie ze eerst naar de telefoon
Dat eerste heb ik al geprobeerd en uitgelegd in mijn eerste post maar dat werkte dus niet. Dit omdat er totaal geen liedjes stonden waar ik uit kan kiezen. Als ik naar 'Muziek' ga dan staat er 'Leeg' terwijl mijn kaartje vol staat met leuke muziek ;)

Als ik via de muziekspeler probeer willen de meeste wel maar sommige willen ook niet, terwijl dit gewoon .mp3 is. Hoe kan dat dan?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
  • Laatst online: 19-07-2024
Hallo,

ik heb de Samsung G600 nu al een aantal weken... En heb nu geprobeerd een aantal apps en games te installeren (java) maar installeren blijkt geblokkeerd te zijn... Is er een code om JAVA installeren te activeren?

Hartstikke bedankt!

• JvdM

JvdM

<---->

shadowillusions schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:56:
Hallo,

ik heb de Samsung G600 nu al een aantal weken... En heb nu geprobeerd een aantal apps en games te installeren (java) maar installeren blijkt geblokkeerd te zijn... Is er een code om JAVA installeren te activeren?

Hartstikke bedankt!
Waar haal je die apps en games vandaan als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kan je gewoon van usenet of met een torrent downloaden. Maar die van mij is ook geblokt zou graag weten hoe ik dit eraf kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-08 16:38
hallo,

ik had een vraag. Als ik een foto heb genomen en wil bekijken, zitten er vaak kleine blokjes op (niet zo scherp), maar als ik hem inzoom, dus nadat ik hem heb genomen, wordt hij wel scherp.

Hebben jullie hetzelfde probleem?

alvast bedankt

[ Voor 33% gewijzigd door JaxTeller op 15-12-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een andere vraag waarover ik hier heel weinig teruglees. Hoe staat het met de belkwaliteit van het toestel. Is er sprake van heldere, natuurgetrouwe stemmen, of zijn ze blikkerig, slissend en nauwelijks herkenbaar? Ik heb namelijk het idee dat er een hoop tijd en energie wordt gestoken in het zoveel mogelijk 'feature-packed' maken van nieuwe toestellen, maar dat de kwaliteit van het bellen/gesprekken steeds ondergeschikter wordt. M'n ouwe 8310 klinkt bijvoorbeeld beter dan m'n K800i.. Ik verwacht eerlijk gezegd van een nieuw en modern toestel op zijn minst een goede kwaliteit van bellen en verbinding vasthouden. Ik ben dan ook benieuwd naar jullie ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M2M schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:14:
[...]

als je in je telefoon bij je memcard kan, dan moet dit geen probleem zijn.

dan zul je sowieso gewoon het ding op "vragen bij verbinden" moeten zetten. soms heb ik er last van dat het memcardje niet gelezen wordt, ff de contactjes schoonvegen helpt dan vaak.
Ik krijg het nog niet voormekaar om via de PC Studio muziek direct op mijn geheugen stickje te kopiëren, ik zie alleen de standaard mappen:

Afbeeldingslocatie: http://www.fmcosmetics.nl/images//voorbeeldje.jpg

Ik haal nu telkens het geheugen kaartje uit mijn telefoon om hem zo m.b.v. de Micro SD adapter in m`n laptop te plaatsen en zo muziek over te zetten op het kaartje.
Via de PC Studio kan ik alleen muziek etc plaatsen in de standaard mapjes op de telefoon.

Het zal ongetwijfeld mijn fout zijn, maar ik kan nog niet achter de oplossing komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowillusions
  • Laatst online: 19-07-2024
JvdM schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:37:
[...]

Waar haal je die apps en games vandaan als ik vragen mag?
...HOEST... mobile9.com ...HOEST...
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:37:
Die kan je gewoon van usenet of met een torrent downloaden. Maar die van mij is ook geblokt zou graag weten hoe ik dit eraf kan krijgen.
ik ben volgensmij de eerste die dit heeft uitgevonden om de java blokkade van je G600 te omzeilen!!! (lol), je hebt hiervoor een JAD maker op je pc nodig (download: http://www.softpedia.com/...ny-SMS-GSM/JADMaker.shtml) sleep je .JAR bestandje in die JAD maker en je zult nu 2 bestanden hebben die dezelfde naam hebben, een .JAR en een .JAD bestandje (.JAR bestands grootte ligt aan de game of app en het .JAD bestandje is altijd 1kb) sluit nu je G600 aan op je pc via opslag modus en kopiëer de 2 bestandjes naar de map Other files. Ga nu weer uit USB modus en ga met je telefoon naar mijn bestanden > geheugenkaart > andere bestanden > Other files en verplaats de 2 bestanden naar Telefoon en ga dan weer naar mijn bestanden > andere bestanden > weer andere bestanden en selecteer bij het .JAD bestandje (1 kb) installeren. Ga nu naar Mijn bestanden > games & meer en daar komt hij tussen te staan! Hopelijk werkt het ook voor jullie... Maar dat zal wel aangezien het dezelfde telefoon is :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al een oplossing voor het woordenboekprobleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 11:23:
[...]

Ik krijg het nog niet voormekaar om via de PC Studio muziek direct op mijn geheugen stickje te kopiëren, ik zie alleen de standaard mappen:

[afbeelding]

Ik haal nu telkens het geheugen kaartje uit mijn telefoon om hem zo m.b.v. de Micro SD adapter in m`n laptop te plaatsen en zo muziek over te zetten op het kaartje.
Via de PC Studio kan ik alleen muziek etc plaatsen in de standaard mapjes op de telefoon.

Het zal ongetwijfeld mijn fout zijn, maar ik kan nog niet achter de oplossing komen....
iemand al een oplossing voor dit probleem?

Verwijderd

ik heb een vraagje is het bij jullie ook dat de verlichting van de 0 toets een andere kleur heeft dan de andere toetsen ?????????????????

ik zou dit graag weten anders moet ik er met terug

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 29-12-2007 20:27 . Reden: Aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaxTeller
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:47:
hey,

ik heb een vraagje is het bij jullie ook dat de verlichting van de 0 toets een andere kleur heeft dan de andere toetsen ?????????????????

mvg jimmy
nee bij mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er net achter dat je niet zelf een mp3 als berichttoontje kan gebruiken,of kijk ik eroverheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:47:
hey,

mvg jimmy
Maakt dat wat uit dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

games werken niet,krijg de melding fout in java game,bij 4 waarvan ik weet dat ze het ook deden op mijn K850i.....jammer,heb de chrome versie,mooi toestelletje hoor

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2007 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:25:
games werken niet,krijg de melding fout in java game,bij 4 waarvan ik weet dat ze het ook deden op mijn K850i.....jammer,heb de chrome versie,mooi toestelletje hoor
games werken niet meer is een beetje aparte opmerking als een een paar java games het niet doen;p

Dat komt, volgens mij, omdat bij elke telefoon een soort van activatie code nodig is om (java) spellen te activeren die je niet legaal hebt. Kopieren van je oude tel of pc is niet legaal, maar die code is er nog niet voor g800 (of ik kan em niet vinden:P)

Maar spellen doen het wel, mits je ze gewoon koopt via internet :)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:32:
Ik kom er net achter dat je niet zelf een mp3 als berichttoontje kan gebruiken,of kijk ik eroverheen?
kan wel, maar je moet het juiste profiel kiezen. Als je bijv auto kiest, kan je berichtmelodie van een mp3 instellen. Handig.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stranglem schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:33:
[...]

kan wel, maar je moet het juiste profiel kiezen. Als je bijv auto kiest, kan je berichtmelodie van een mp3 instellen. Handig.
Bij mij niet hoor als ik auto als profiel kies :? Gewoon melodie,dan staan de 4 standaard er alleen :|
Waarom kan het bij jou dan wel,ik heb zelfs een nieuw profiel aangemaakt,maar an alleen uit de 4 berichttonen kiezen |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stranglem schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:29:
[...]

games werken niet meer is een beetje aparte opmerking als een een paar java games het niet doen;p

Dat komt, volgens mij, omdat bij elke telefoon een soort van activatie code nodig is om (java) spellen te activeren die je niet legaal hebt. Kopieren van je oude tel of pc is niet legaal, maar die code is er nog niet voor g800 (of ik kan em niet vinden:P)

Maar spellen doen het wel, mits je ze gewoon koopt via internet :)
Ja als ik ze koop werken ze wel.Maar heb er 2000 op mijn pc staan :P
Heb het volgende gedaan.........

ik ben volgensmij de eerste die dit heeft uitgevonden om de java blokkade van je G600 te omzeilen!!! (lol), je hebt hiervoor een JAD maker op je pc nodig (download: http://www.softpedia.com/...ny-SMS-GSM/JADMaker.shtml) sleep je .JAR bestandje in die JAD maker en je zult nu 2 bestanden hebben die dezelfde naam hebben, een .JAR en een .JAD bestandje (.JAR bestands grootte ligt aan de game of app en het .JAD bestandje is altijd 1kb) sluit nu je G600 aan op je pc via opslag modus en kopiëer de 2 bestandjes naar de map Other files. Ga nu weer uit USB modus en ga met je telefoon naar mijn bestanden > geheugenkaart > andere bestanden > Other files en verplaats de 2 bestanden naar Telefoon en ga dan weer naar mijn bestanden > andere bestanden > weer andere bestanden en selecteer bij het .JAD bestandje (1 kb) installeren. Ga nu naar Mijn bestanden > games & meer en daar komt hij tussen te staan! Hopelijk werkt het ook voor jullie... Maar dat zal wel aangezien het dezelfde telefoon is

En dan werken ze helaas niet :)

Verwijderd

Welke software verie hebben jullie? *#1234#
G600XAGJ1

• JaxTeller
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 23:25:
[...]

Ja als ik ze koop werken ze wel.Maar heb er 2000 op mijn pc staan :P
Heb het volgende gedaan.........

ik ben volgensmij de eerste die dit heeft uitgevonden om de java blokkade van je G600 te omzeilen!!! (lol), je hebt hiervoor een JAD maker op je pc nodig (download: http://www.softpedia.com/...ny-SMS-GSM/JADMaker.shtml) sleep je .JAR bestandje in die JAD maker en je zult nu 2 bestanden hebben die dezelfde naam hebben, een .JAR en een .JAD bestandje (.JAR bestands grootte ligt aan de game of app en het .JAD bestandje is altijd 1kb) sluit nu je G600 aan op je pc via opslag modus en kopiëer de 2 bestandjes naar de map Other files. Ga nu weer uit USB modus en ga met je telefoon naar mijn bestanden > geheugenkaart > andere bestanden > Other files en verplaats de 2 bestanden naar Telefoon en ga dan weer naar mijn bestanden > andere bestanden > weer andere bestanden en selecteer bij het .JAD bestandje (1 kb) installeren. Ga nu naar Mijn bestanden > games & meer en daar komt hij tussen te staan! Hopelijk werkt het ook voor jullie... Maar dat zal wel aangezien het dezelfde telefoon is

En dan werken ze helaas niet :)
hij installeert het wel, maar als ik hem wil starten staat er: ''Fout in Java-game'' Wat kan ik hieraan doen??

• Vincitore
Wanneer je naar de radio luistert en je schuift de telefoon dicht dan gaat de muziek gewoon verder. Hierdoor springt de radio naar de achtergrond en kan je naar je menu gaan en andere dingen gaan doen. Wanneer ik dit doe bij de mp3speler dan gaat de muziekspeler niet naar de achtergrond en kan ik dus ookm niet in het menu komen. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

En die games voor de g600, weet iemand nog leuke die werken?

Stats

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

valt er op dit toestel ook hotmail in te stellen? Moet dit even voor een klant van me weten.

[ Voor 30% gewijzigd door Spinvis op 27-12-2007 22:58 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 00:31:
Welke software verie hebben jullie? *#1234#
G600XAGJ1
g600xagh2
zou daar veel verschil in zitten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:55:

Geert.
misschien dat er hier iets voor je tussenzit?
*#06# --------------------- imei
*#1111# ------------------ S/w Version
*#1234# ------------------ Dev.Version FW
*#2222# ------------------ H/w Version Rev
*#0206*8376263# ------ S/w Version ,Dev.Version FW,H/w Version Rev,time and Month and year flash *#0206*8378# ---------- Test Mode
*#4777*8665# ---------- GPRS Tool
*#0206*523# ------------ brightness of the display of 1-5
*#7465625# -------------- Interrogate - indication locks
*#0206*377# ------------ Error -- Table errors
*#0206*327# ------------ EEP(01/10)
*#0206*667# ------------ Debug mode
*#92782# ----------------- User agent (samsung-Sgh-G600/G600XEGH3)
*#232337# --------------- bluetooth addrnap uap lap
*#28837# ----------------- S/w Version BT and H/w Version BT
*#288378# --------------- Bluetooth Test
*#56658378# ------------ Look Test (Bomba code in a well-meaning words)
*#638738# --------------- Profiles Gprs- Inet settings (choice of various countries)
*#36245# ----------------- Test Mode (e-mail, mms, etc.)
*#0206*3768665# ------ DRM Tool (java, etc.)
*#777324# --------------- PPP TEST Menu
*#0673# ------------------ Mp3 Test Menu
*#0206*6366# ---------- Memo test
*#4378378# ------------- Gfs test
*#7378378# ------------- RESours Test
*#688# -------------------- Vod Test
*#64898378# ------------ NITZ test mode
*#898378# --------------- Timezone test mode
*#875108# --------------- FM Radio- speaker volume 1-10
*#52828378# ------------ Java Test Menu
*#73887# ----------------- Setup Wizard:(off/on)
*#2769737# -------------- Browser Test Menu
*2767*8451# ------------- Reset
*#738277# ---------------- Auto Profile Setting (on/off)
*#0206*8376263# ------ S / w Version, Dev.Version FW, H / w Version Rev, time and Month and year flash
*#0206*8378# ----------- Audio Settings [menu (2) H / W test] et [menu (2) Audio Settings] on peut modifier ici tous les volumes de toutes les fonctions du téléphone qui y font appel (NE PAS MODIFIER TANT QU'ON NE SAIT PAS MAITRISER)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:12:
[...]

g600xagh2
zou daar veel verschil in zitten?
Geen idee,kan jij mp3 als smstoon kiezen als je je profiel op auto zet :?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:16:
[...]

Geen idee,kan jij mp3 als smstoon kiezen als je je profiel op auto zet :?
ik kan bij geen enkel profiel een mp3 als smstoon kiezen. wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er andere firmware opzetten,dan kan het wel :9
check http://forum2.mobile-review.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinvis
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02-03 10:52

Spinvis

NICE!

Spinvis schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:00:
valt er op dit toestel ook hotmail in te stellen?
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Infinitytron schreef op donderdag 27 december 2007 @ 19:52:
Wanneer je naar de radio luistert en je schuift de telefoon dicht dan gaat de muziek gewoon verder. Hierdoor springt de radio naar de achtergrond en kan je naar je menu gaan en andere dingen gaan doen. Wanneer ik dit doe bij de mp3speler dan gaat de muziekspeler niet naar de achtergrond en kan ik dus ookm niet in het menu komen. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?

En die games voor de g600, weet iemand nog leuke die werken?
Bump! :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Vandaag sinds tijden een samsung gekocht. Leuk toestel die G600, maar wat een shit-bereik heeft dat ding t.o.v. een Sony Ericsson en Nokia! Zelfs mijn LG shine had een beter bereik....

Is er een software update o.i.d. te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Ik heb trouwens ook G600XAGH2. Ik vind het een wat trage firmware. Vooral het scrollen door bestanden en instellingen gaat zeer langzaam. OOk vandaag verbaas ik mij er over dat het toestel voor mij ligt, vol bereik heeft, maar als ik 'm oppak er nog maar 1 streepje staat. Jammer dat dit model bevestigd wat ik altijd al van Samsungs vond, een matige antenne... Ik denk dat morgen deze rakker terug gaat en plaats maakt voor een SE K850i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwxkil
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-03 22:45

gwxkil

|::::...

Ik ben ook niet tevreden over deze telefoon. Nu 2 weken in bezit, en ten opzichte van mijn 2,5 jaar oude W800i een regelrechte achteruitgang. Het design is mooi en lekker compact, maar verder is het k@#te ding.

- geen bereik, zelfs niet thuis. Wel indicatie vol bereik, maar een normaal gesprek valt niet te voeren! Niet van provider gewisseld btw.
- Fotokwaliteit is niet best, of je moet hem op een statief zetten met een lamp erbij... en instellingen fotocamera worden niet bewaard, maar steeds teruggezet.
- bediening menu's/camera is langzaam
- geen RDS op de radio, omslachtig voorkeurszenders wisselen.
- T.o.v. w800i minder mogelijk heden MP3 player.

Misschien waren mijn verwachtingen te hoog als je de prijs in ogenschouw neemt, maar ik ga hem ook terugbrengen /ruilen voor een k850i als dat nog kan... Wat zijn mijn mogelijkheden nog om het toestel te ruilen na twee weken?? (Orangeshop)
chrisr5gt schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:11:
Ik heb trouwens ook G600XAGH2. Ik vind het een wat trage firmware. Vooral het scrollen door bestanden en instellingen gaat zeer langzaam. OOk vandaag verbaas ik mij er over dat het toestel voor mij ligt, vol bereik heeft, maar als ik 'm oppak er nog maar 1 streepje staat. Jammer dat dit model bevestigd wat ik altijd al van Samsungs vond, een matige antenne... Ik denk dat morgen deze rakker terug gaat en plaats maakt voor een SE K850i.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
48 uur in bezit geweest en gelijk terug gebracht. Iets bijbetaald voor en SE T650i. Geweldig mooi ding en tenminste wél bereik thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwxkil
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-03 22:45

gwxkil

|::::...

Ik kreeg het advies bij Orange om de netwerkmodus op GSM 900/1800 te zetten i.p.v. Quad-band. Dit heeft het bereik enigszins verbeterd.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Ik heb ook een G600 i.c.m. een T-mobile abbonement en ik heb verder geen problemen met het bereik met deze telefoon. Af en toe als ik ergens binnen ben, en me telefoon zit in mijn broekzak dat ik dan geen bereik heb, maar verder is die top :). Welke providers gebruiken jullie dan, misschien dat het daar aan ligt.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las hier enkele pagina's terug van iemand die zijn camera kon scherpstellen? Hoe doe je dit? Ik kan enkel duwen om een foto te nemen , maar er stelt zich helemaal niks scherp....nog altijd niemand geen oplossing om een mp3 in te stellen als berichtentoon? Ook bij mij gaat dit in geen enkel profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 17:46:
ik las hier enkele pagina's terug van iemand die zijn camera kon scherpstellen? Hoe doe je dit? Ik kan enkel duwen om een foto te nemen , maar er stelt zich helemaal niks scherp....nog altijd niemand geen oplossing om een mp3 in te stellen als berichtentoon? Ook bij mij gaat dit in geen enkel profiel.
Hij stelt automatisch scherp als je het knopje half induwt toch? Het instellen van een mp3 als berichtentoon is helaas niet mogelijk

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Infinitytron schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:18:
[...]

Hij stelt automatisch scherp als je het knopje half induwt toch? Het instellen van een mp3 als berichtentoon is helaas niet mogelijk
Van het minste dat ik aan het knopje haper of lichtjes druk, neemt ie een foto hoor....niks scherp te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:31:
[...]

Van het minste dat ik aan het knopje haper of lichtjes druk, neemt ie een foto hoor....niks scherp te stellen.
jawel. als je m heel iets indrukt zie je het aimdingetje groen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
Ik mag aannemen dat je het knopje op de zijkant gebruikt...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisr5gt schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:43:
Inderdaad, als je niet het knopje aan de zijkant gebruikt maar de kleine ronde knop in het midden van de grote ronde knop. Dan maakt hij direct een foto zonder scherp te stellen. Als je de knop aan de zijkant iets indrukt zie je dat de camera zich scherp stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emreorhan schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:29:
[...]

iemand al een oplossing voor dit probleem?
Ga in je telefoon naar het menu -> Telefoon -> USB-instellingen -> Massaopslag -> Opslaan

Als je nu je telefoon aansluit op de pc dan komt er een extra station bij "deze computer" te staan. Je ziet dus een extra schijf. Dit is je geheugen kaart. Zo kun je wel direct bij je geheurgen kaart komen zonder `m er uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisr5gt schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:43:
Nope , dat deed ik niet :*) , kben blij dat ik het hierop heb gezet. Alvast vriendelijk bedankt , nu lukt het.
Ik vond niks terug van de camera in de beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het toetsen van *#1234# zag ik op mijn telefoon dat ik Dev. Version G600XAGH2 heb.
Wie weet wat de nieuwste firmware is, en waar ik indien nodig de nieuwe versie vind ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:02:
Na het toetsen van *#1234# zag ik op mijn telefoon dat ik Dev. Version G600XAGH2 heb.
Wie weet wat de nieuwste firmware is, en waar ik indien nodig de nieuwe versie vind ?
je raakt wel je garantie kwijt he als je nieuwe firmware dr op zet
en het kan zijn dat je al je dingen op je telefoon kwijtraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels sw versie:G600XEGL1
Is wel engels,maar met mp3 als berichttoon,en nog meer patches :P _/-\o_
De nederlandse laatste softwareversie is:G600XAGJ1

Alles gewoon nog in me gsm hoor,ben niks kwijtgeraakt ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:18:
Ik heb inmiddels sw versie:G600XEGL1
Is wel engels,maar met mp3 als berichttoon,en nog meer patches :P _/-\o_
De nederlandse laatste softwareversie is:G600XAGJ1

Alles gewoon nog in me gsm hoor,ben niks kwijtgeraakt ;)
Hoe kreeg je dat voor elkaar? Zijn er ook dingen waar je rekening moet mee houden als je dit op je gsm zet? , naar garantie toe ofzo? Staat je hele menu en al dan in het Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

garantie ben je kwijt ja,hele menu is inderdaad engels.google maar even,want dat mag hier niet besproken worden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Het is natuurlijk mooi dat er door die nieuwe firmware een mp3 als berichtentoon kan, maar om me garantie daar nou door te laten verlopen... dat hoeft van mij nou ook weer niet. Dan maar een gewone standaard sms toon :p

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluetooth perikels....mijn wagen is een nissan quasqai, waarbij de radio een bluetooth verbinding is( een droom als alles goed werkt).. Tot vandaag alles goed. Je kan dus je gsm zo instellen dat ie een apparaat goedkeurt. Dat was ook zo. Nu , deze morgen , koppelt ie de hele tijd aan en trug af , aan en trug af....zo de hele tijd. Ik ben echt radeloos ;-).
Ik heb al de car bluetooth in mijn gsm gewist en terug toegelaten,alsook het omgekeerde . Maar het blijft iedere keer hetzelfde.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:17:
bluetooth perikels....mijn wagen is een nissan quasqai, waarbij de radio een bluetooth verbinding is( een droom als alles goed werkt).. Tot vandaag alles goed. Je kan dus je gsm zo instellen dat ie een apparaat goedkeurt. Dat was ook zo. Nu , deze morgen , koppelt ie de hele tijd aan en trug af , aan en trug af....zo de hele tijd. Ik ben echt radeloos ;-).
Ik heb al de car bluetooth in mijn gsm gewist en terug toegelaten,alsook het omgekeerde . Maar het blijft iedere keer hetzelfde.
Het is al opgelost hoor , gewoon even de gsm af en terug aangezet en alles is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:13:
[...]

misschien dat er hier iets voor je tussenzit?
*#06# --------------------- imei
*#1111# ------------------ S/w Version
*#1234# ------------------ Dev.Version FW
*#2222# ------------------ H/w Version Rev
*#0206*8376263# ------ S/w Version ,Dev.Version FW,H/w Version Rev,time and Month and year flash *#0206*8378# ---------- Test Mode
*#4777*8665# ---------- GPRS Tool
*#0206*523# ------------ brightness of the display of 1-5
*#7465625# -------------- Interrogate - indication locks
*#0206*377# ------------ Error -- Table errors
*#0206*327# ------------ EEP(01/10)
*#0206*667# ------------ Debug mode
*#92782# ----------------- User agent (samsung-Sgh-G600/G600XEGH3)
*#232337# --------------- bluetooth addrnap uap lap
*#28837# ----------------- S/w Version BT and H/w Version BT
*#288378# --------------- Bluetooth Test
*#56658378# ------------ Look Test (Bomba code in a well-meaning words)
*#638738# --------------- Profiles Gprs- Inet settings (choice of various countries)
*#36245# ----------------- Test Mode (e-mail, mms, etc.)
*#0206*3768665# ------ DRM Tool (java, etc.)
*#777324# --------------- PPP TEST Menu
*#0673# ------------------ Mp3 Test Menu
*#0206*6366# ---------- Memo test
*#4378378# ------------- Gfs test
*#7378378# ------------- RESours Test
*#688# -------------------- Vod Test
*#64898378# ------------ NITZ test mode
*#898378# --------------- Timezone test mode
*#875108# --------------- FM Radio- speaker volume 1-10
*#52828378# ------------ Java Test Menu
*#73887# ----------------- Setup Wizard:(off/on)
*#2769737# -------------- Browser Test Menu
*2767*8451# ------------- Reset
*#738277# ---------------- Auto Profile Setting (on/off)
*#0206*8376263# ------ S / w Version, Dev.Version FW, H / w Version Rev, time and Month and year flash
*#0206*8378# ----------- Audio Settings [menu (2) H / W test] et [menu (2) Audio Settings] on peut modifier ici tous les volumes de toutes les fonctions du téléphone qui y font appel (NE PAS MODIFIER TANT QU'ON NE SAIT PAS MAITRISER)
Heb je ook zo'n lijst voor de G800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 20:44:
[...]

Heb je ook zo'n lijst voor de G800?
k heb dit toevallig gevonden op internet op een of andere vage italiaanse site. google wat en misschien dat je wat vind, makkelijkste is als je al 1 code weet, dan vind je meestal wel een site waar de rest ook wel staat.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste