Moderaties die afwijken van gemiddelde?

Pagina: 1
Acties:
  • 86 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
Daarnet kreeg ik op de FP het volgende bericht te zien:
Je modstatus is teruggezet van 'expert' naar 'actief' omdat jouw moderaties in de afgelopen periode teveel afweken van het gemiddelde.

Meer informatie over het moderatiesysteem kun je hier vinden.
In de eerste instantie dacht ik boeiuh. Ik beschouw het modereren niet als een recht maar als een gunst van mij aan Tweakers.net, als dank voor het gratis gebruik kunnen maken van het platform. Als dat niet helemaal gewaardeerd wordt, dan toch niet (spaart mij weer wat tijd uit).

Daarna bedacht ik me echter dat het een nogal onzinnige reden is eigenlijk.

Wat is nu het nut van stemmen op "Het gemiddelde" ???

Als ik zie dat een post al 10x een uitmuntend heeft, en geen andere scores mag ik geen andere score meer toebedelen, want dan wijk ik af van het gemiddelde. Geef ik echter ook nog een keertje uitmuntend, waardoor de totaal score niet meer veranderd, dan mag het opeens wel.

In zekere zin komt dit overeen met als iemand bij de 2de kamer verkiezingen alleen op de meeste populaire partij mag stemmen. Stemt iemand 10 jaar achter elkaar alleen op kleinere partijen, dan wordt die persoon automatisch het stemrecht ontzegt (of gereduceerd).

:?

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Het verschil is dat er bij het verkiezen van de 2e kamer geen juiste keuze is, terwijl dat voor een moderatiescore wél zo is :) . Natuurlijk kan er vaak gedebatteerd worden wélke score dat precies is, maar daarom mag je ook een bepaalde afwijking hebben.

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt ook deze topics al gelezen die over hetzelfde nieuwe moderatiesysteem en de introductie van de modbot gaan?

ModBot is actief \o/ (het klachtenloket ook :o )
Uitgesloten van deelname moderatie?
Modsysteem totaal overhoop?
Welke inhoud heeft een bepaalde modstatus?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2007 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
Ik had wel gezocht op het forum voor reeds bestaande topics, maar blijkbaar niet goed genoeg. Deze reactie is -exact- hetzelfde als waar ik hier op doel:
Edmin schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 21:46:
[...]
Wordt hiermee bedoeld dat alleen mainstream meningen geaccepteerd worden? Of alleen meningen die in het straatje van Tweakers.net vallen? If so, schaf het modsysteem dan lekker helemaal af. If not, wat wordt er dan wel mee bedoeld?

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 08:54

JHS

Splitting the thaum.

Het lijkt me dan ook handiger om de discussie daar voort te zetten, ik heb daar bijvoorbeeld ook al op gereageerd, naast andere aspecten van jouw post bijvoorbeeld hier :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Om discussieversnippering tegen te gaan doe ik deze hier op slot.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.