Welke inhoud heeft een bepaalde modstatus?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 09:53
Je modstatus is teruggezet van 'expert' naar 'actief' vanwege een te klein aantal moderaties in de afgelopen periode.

Meer informatie over het moderatiesysteem kan je hier vinden.
Ik kreeg zojuist het bovenstaande te zien.
Wat houd dit nu in? Waar vind ik een overzicht van alle statussen?

En die link verwijst naar een oeroude pagina van Femme. Misschien dat iemand eens de moeite kan nemen om deze te updaten?

Overigens de reden dat ik minder actief ben met moderaties is dat ik het nieuwe systeem ronduit slecht vind. Voorheen kon je tenminste een reden geven waarom je een bepaalde waarde toekende, ook kon je zien wat de meningen van anderen waren. Dit nieuwe systeem is gewoon een stap terug in de tijd.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Als expert telt jouw score dubbel, als 'actief' telt je score enkel. Je kan dus verder gewoon blijven modden, het weegt alleen wat minder zwaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens de reden dat ik minder actief ben met moderaties is dat ik het nieuwe systeem ronduit slecht vind. Voorheen kon je tenminste een reden geven waarom je een bepaalde waarde toekende, ook kon je zien wat de meningen van anderen waren. Dit nieuwe systeem is gewoon een stap terug in de tijd.
Stomme vraag; maar waarom heb je dan toch de modstatus aangevraagd?

Is het niet zo dat er een max is aan het aantal modders en dat er voor een inactieve mod een andere mod in de plaats kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:36:
[...]

Is het niet zo dat er een max is aan het aantal modders en dat er voor een inactieve mod een andere mod in de plaats kan komen?
Zonder modstatus kon hij het natuurlijk ook niet testen. En hij is minder actief, dus wel een beetje actief lees ik. oeps ik dacht modstatus om te modden.

[ Voor 4% gewijzigd door Kixtart op 07-08-2007 14:45 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die verwerf je volgens mij automatisch? Ik kreeg althans vandaag opeens zonder dat ik erom gevraagd had de melding dat ik gepromoveerd was naar expert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

De inkt van de nieuwe FAQ (op de FP) ligt te drogen en zal nu echt heel snel online staan.

zie ook: ModBot is actief \o/ (het klachtenloket ook :o )

[ Voor 32% gewijzigd door botoo op 07-08-2007 15:23 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 09:53
[...]

Ik heb niets aangevraagd, ik heb hem gewoon gekregen (in het oude systeem al).

Maar zoals ik al zei zie ik de lol niet meer zo van het modden in het nieuwe systeem. Aan alle dingen moet je wennen, en ik heb het lang geprobeerd maar dit nieuwe systeem is mijn energie van het modden niet meer waard.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

yzf1kr schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 14:31:
[...]

En die link verwijst naar een oeroude pagina van Femme. Misschien dat iemand eens de moeite kan nemen om deze te updaten?
Er is inmiddels een nieuwe faq: reviews: Tweakers.net moderatie faq . Binnenkort volgt er een .plan.

Je moet minimaal 40 moderaties in de afgelopen maand gedaan hebben en je moderaties moeten binnen de maximale afwijking van de expertgroep vallen. Een expertmod hoort actief te modereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

Ik kreeg die melding vandaag ook. Nu weet ik wat het inhoud. Ik ga ook zeker geen extra moeite doen om terug van actief naar expert te gaan eerlijk gezegd, op zich werkt het systeem dus wel.