Nokia N95 Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.989 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
1 berichie niet genoeg? haha... En tja tis inderdaad maar een hyves clan, maar toch staan daar bepaalde links die hier niet toegestaan zijn, dus snap het best. Maarja

Ben blij dat je `m daarop aanspreek, maar quote die link dan niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Ginz op 17-08-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:03:
[...]

Jij durft! Wel een mooie foto.. (heb hem als bureaublad achtergrond ingesteld) ;-)
Haha, leuk, even offtopic, het gaat hier om Chateau de Beynac, ligt dus in de Dordogne, ben je er in de buurt, ga dan even kijken, suuuper !

http://nl.wikipedia.org/wiki/Kasteel_van_Beynac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:13:
[...]

1 berichie niet genoeg? haha... En tja tis inderdaad maar een hyves clan, maar toch staan daar bepaalde links die hier niet toegestaan zijn, dus snap het best. Maarja
Verwijzingen naar google kunnen dan ook niet meer :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:03
Ik vermoed dat de strepen op mijn scherm, de schermbeveiliging is, die is ingebrand.
Het is precies op de hoogte waar de schermbeveiling ook komt te staan. En de vorm is ook hetzelfde.

Nu ik vanmorgen mijn telefoon van zijn toetsblok afhaalde, stond er dus ook een toepassingsfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:05
patrickt35 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:23:
Ik vermoed dat de strepen op mijn scherm, de schermbeveiliging is, die is ingebrand.
Het is precies op de hoogte waar de schermbeveiling ook komt te staan. En de vorm is ook hetzelfde.

Nu ik vanmorgen mijn telefoon van zijn toetsblok afhaalde, stond er dus ook een toepassingsfout.
Al naar een NSP geweest, en zo ja...wat doen zij er mee...vervangen/laten repareren bij NSC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

2 vraagjes...

- Zou iemand voor mij een .cer file willen maken? Ik kan nog steeds zelf geen andere software draaien die gesigned moet worden :p. (Mail is kecin@kecin.com, svp.. hehe).
- Weet iemand waar ik screensavers vandaan kan plukken? Google geeft me niet echt goede links, ik doel op het 'animatiebestand'. Deze geeft aan: "Geen animatiebestanden gevonden".
Alvast bedankt allemaal...

[ Voor 38% gewijzigd door Kecin op 17-08-2007 13:56 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
dafmay schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:33:
[...]

Al naar een NSP geweest, en zo ja...wat doen zij er mee...vervangen/laten repareren bij NSC ?
Zoals ik een paar berichjes hierboven beschreef, komen ze hem as maandag aan de deur omruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
patrickt35 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:45:
[...]

Zoals ik een paar berichjes hierboven beschreef, komen ze hem as maandag aan de deur omruilen
Dat is nog eens service ! Is dat via (provider)verzekering gegaan of via andere weg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
dafmay schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:48:
[...]

Dat is nog eens service ! Is dat via (provider)verzekering gegaan of via andere weg ?
Toestel 2 dagen in mijn bezit, dus heb nog gewoon recht op omruil garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

patrickt35 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:52:
[...]

Toestel 2 dagen in mijn bezit, dus heb nog gewoon recht op omruil garantie.
Ik zag net in het topic staan dat je certificaat bestanden wou aanmaken, ik had je al berichtje in je profiel achter gelaten, maar ik geloof dat je dat niet leest, dan maar via deze weg ;)!
Als jij tijd, zin, en mogelijkheid hebt, zou jij dan een certificaat bestand voor me willen maken?
Kecin@kecin.com :). Mijn dank zou groot zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidra000
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 00:09
Vandaag met N95 naar NSP geweest voor slider probleem.
Binnen een uurtje terug en 0 speling.
Echt super.
Echter klein probleempje nu doet me speakertje het niet bij gesprekken dus zometeen weer terug naar NSP.

Maar slider probleem is gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 14:27
Ik en zovele hebben ook het slider probleem maar ik kan zelf niet tercht bij 2 NSP omgeving zuid-limburg, deze hadden niet de juiste certificaten om het toestel te maken. Mag ik vragen waar jij terecht kon voor dit probleem zodat ik het kan laten maken ipv opsturen naar Nokia?
hidra000 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:58:
Vandaag met N95 naar NSP geweest voor slider probleem.
Binnen een uurtje terug en 0 speling.
Echt super.
Echter klein probleempje nu doet me speakertje het niet bij gesprekken dus zometeen weer terug naar NSP.

Maar slider probleem is gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidra000
Mijn telefoon is een maand geleden voor 3 weken weg geweest.
Dit voor een volumeknopje die niet meer functioneerde.
en eigenlijk ook voor slider probleem
dit konden ze toen nog niet repareren.

Dus ik nadat ik me toestel terug had 2 NSP opgebeld konden het niet of hadden geen spullen.

1tje GAMI _/-\o_ in Arnhem had die dag
10 nieuwe sliders binnengekregen
dus direct 1 appart laten leggen en kort daarop laten repareren.
was met een uurtje klaar en echt helemaal geen speling.

[ Voor 1% gewijzigd door hidra000 op 17-08-2007 14:43 . Reden: Mawi = Gami ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Me telefoon net vandaag weer opgehaald had lichte waterschade (connector op slider) had kortsluiting gemaakt en beeld was heel donker (geen backlight meer enzo).

Maar het mooiste was nog dat het me niks gekost heeft. Had de man in de winkel ook nog nooit meegemaakt. En daar boven op merk ik nu ook nog dat ze de branded software vervangen hebben voor V12 unbranded.

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
patrickt35 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:23:

Je zegt het toestel 2 dagen te hebben en dan al ingebrand dat zou wel heel vaag zijn. Heb het toestel 2 maanden en geen last er van, daarnaast beweegt dat streepje. Dit zou duiden dat jij gewoon een zeer slechte lcd schermpje hebt gekregen. Ik zou gewoon volledig nieuwe toestel vragen niets reparreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
hidra000 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:23:

1tje MAWI in Arnhem had die dag
10 nieuwe sliders binnengekregen
dus direct 1 appart laten leggen en kort daarop laten repareren.
was met een uurtje klaar en echt helemaal geen speling.
Heb je toevallig een adresje van MAWI? kan niets opinet vinden en niet in telefoongids....
Ik ken wél GAMI....in Arnhem.... maar die konden me niet helpen toen ik daar was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Lees eens je email, i.p.v. zo lame door te gaan..

[ Voor 220% gewijzigd door moto-moi op 17-08-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidra000
peerke63nl schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:33:
[...]

Heb je toevallig een adresje van MAWI? kan niets opinet vinden en niet in telefoongids....
Ik ken wél GAMI....in Arnhem.... maar die konden me niet helpen toen ik daar was...
Ok Sorry ik bedoelde dus ook Gami.
Bel ze op ze hebben sinds woensdag 10 setjes liggen dus wees er snel bij.

de eerste is al in gebruik door mij en werkt super.

Gami Telecom

Adres: Overmaat 42
Stad: AJ Arnhem
Postnummer: 6831
Telefoon: 0900/124.00.00
Fax: 026/327.29.50
E-mailadres: info@gamitele.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
hidra000 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:42:
[...]

Ok Sorry ik bedoelde dus ook Gami.
Bel ze op ze hebben sinds woensdag 10 setjes liggen dus wees er snel bij.

de eerste is al in gebruik door mij en werkt super.

Gami Telecom

E-mailadres: info@gamitele.com
GEWELDIG ... hartelijke dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:19
peerke63nl schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:51:
[...]

GEWELDIG ... hartelijke dank _/-\o_
mijne is daar ook gefixed 2 maanden geleden maar dat haalde niet alle speling weg, bovendien zeiden ze tegen mij dat ze er verder niet veel aan konden doen. Nu 2 maanden later zit de slider net zo los als voor de fix :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:43
dcell schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:33:
[...]

mijne is daar ook gefixed 2 maanden geleden maar dat haalde niet alle speling weg, bovendien zeiden ze tegen mij dat ze er verder niet veel aan konden doen. Nu 2 maanden later zit de slider net zo los als voor de fix :(
Precies, dat was oa ook de reden waarom Business Center hem niet wilde omruilen en wat de man bij NSP bij bestelling van onderdelen ook melde, het niet in z'n geheel weg kunnen krijgen van de speling en BS dus dat hij mij na een aantal weken wel weer terug zou zien komen vanwege zelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
zenica schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:30:
[...]

Je zegt het toestel 2 dagen te hebben en dan al ingebrand dat zou wel heel vaag zijn. Heb het toestel 2 maanden en geen last er van, daarnaast beweegt dat streepje. Dit zou duiden dat jij gewoon een zeer slechte lcd schermpje hebt gekregen. Ik zou gewoon volledig nieuwe toestel vragen niets reparreren.
Zoals ik al zei, er stond "s morgens een error in mijn scherm. Dus de schermbeveiliging is blijven staan op 1 plek.
De hoogte is precies hetzelfde, en ook de vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Kecin schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:58:
[...]

Ik zag net in het topic staan dat je certificaat bestanden wou aanmaken, ik had je al berichtje in je profiel achter gelaten, maar ik geloof dat je dat niet leest, dan maar via deze weg ;)!
Als jij tijd, zin, en mogelijkheid hebt, zou jij dan een certificaat bestand voor me willen maken?
Kecin@kecin.com :). Mijn dank zou groot zijn _/-\o_
Wanneer je dan goed had gelezen, had je kunnen lezen dat je de info moet mailen naar mij. En reken op een wachttijd.
Niet dat het zoveel werk is, maar je bent beperkt door de site in het aanvragen van het aantal certificaten.

[ Voor 3% gewijzigd door patrickt35 op 17-08-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upquark schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:18:
[...]

Ja, maar niet out-of-the-box. De naam van het desbetreffende programma houd je nog even van me tegoed, die is me even ontschoten ;).

/edit:

QuickWrite
Cool, thanks!! Dat is precies wat ik bedoelde!!

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

patrickt35 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:22:
[...]

Wanneer je dan goed had gelezen, had je kunnen lezen dat je de info moet mailen naar mij. En reken op een wachttijd.
Niet dat het zoveel werk is, maar je bent beperkt door de site in het aanvragen van het aantal certificaten.
Heb inmiddels een mailtje ontvangen van Schumi :)! Kon jouw e-mail adres nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag het nog maar eens. Zijn er hier gebruikers met een lokaal nummer op hun N95 via Budget Phone? Ik heb hier namelijk dikke problemen mee. Na het inschakelen van VoIP op de N95 --> prima. Ik ben bereikbaar. Na verloop van enkele minuten --> Nada mijn N95 reageert niet. Als ik hetzelfde doe via mijn modem/router (Vigor 2800V) --> geen probleem ben aldoor bereikbaar. Probleem zit dus in de Nokia N95. Uitbellen via Budget Phone is geen enkel probleem op de n95. Ik begin mijn vertrouwen in de N95 aardig te verliezen en overweeg ... tja hem weg te doen ?

Sorry mods ben weer de eerste op deze pagina.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 18:21
Een tijdje geleden me slider prob opgelost maar begin nu weer te merken dat ie
weer speling begint te krijgen, hoe kan ik dit nou eens voor altijd goed oplossen ?

Ik had het toen zo gedaan als op deze foto's: LINKJE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
Ik heb hem vandaag bij Nokia Service Point laten repareren! nu is hij super! de sliders die ze nu binnen hadden gekregen waren ook verbeterd. Dus gewoon laten repareren is denk ik de beste oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu sinds april de N95 in m'n bezit, en hij bevalt me prima... Heb 'm gekocht om o.a. mijn iPAQ te vervangen, uiteraard is S60 niet hetzelfde als Windows Mobile: ik mis in de agenda bijvoorbeeld de functies om te zoeken naar items in je agenda, of om een afspraak te kopieren naar een andere datum...

Dit lukt uiteraard wel achter m'n PC, en dan alles te syncen, maar heeft iemand misschien een betere oplossing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
jorngrisel schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:10:
Ik heb hem vandaag bij Nokia Service Point laten repareren! nu is hij super! de sliders die ze nu binnen hadden gekregen waren ook verbeterd. Dus gewoon laten repareren is denk ik de beste oplossing!
Zou ik ook wel willen maar in Amsterdam doen ze dat niet.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
robertwebbe schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:33:
[...]

Het "probleem" zit hem meer in de instelling "Modi". Als je hem in fotostand zet komt er rechts een rijtje icoontjes. Scroll er 1 naar beneden, naar die A en kies hier eens de Close-upmodus. Als je iets van heel dichtbij wil fotograferen dan kun je het beste toch wat afstand nemen (anders krijgt die hem niet scherp) en dan de zoom functie gebruiken.

Probeer het nog eens... Ik ben benieuwd of we dan wel een perfecte foto te zien krijgen :)

Zie hier een testfoto van een PCI kaart waarbij je de lettertjes nog kunt lezen.
Thanks het werkt nog ook hehe (had ook niet anders verwacht maar heb nog niet alles ondekt, elke dag weer een beleving die N95)

Hier een betere pica van het vrijdag ochtend knutsel kwartiertje ;)

Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/4368/17082007010td3.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 17-08-2007 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upquark schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:18:
[...]

Ja, maar niet out-of-the-box. De naam van het desbetreffende programma houd je nog even van me tegoed, die is me even ontschoten ;).

/edit:

QuickWrite
Quickwrite geinstalleerd! Werkt erg goed, althans... nu werkt alleen de T9 (zo heet dat toch?) niet meer. Dus als ik de O wil intypen moet ik 3x op de 6 drukken.
Met # kan je wel switchen tussen styles, en =Abc verschijnt ook (is normaal de T9 functie) maar dat werkt niet.

Is dit normaal? Of valt dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
In het verleden had ik voor op mijn Nokia 6260 een programma, zodat ik met de infrarood de TV kon bedienen.
Is er ook zoiets voor de N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
patrickt35 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:00:
In het verleden had ik voor op mijn Nokia 6260 een programma, zodat ik met de infrarood de TV kon bedienen.
Is er ook zoiets voor de N95?
Yup maar nog niet gereleased :(
http://groups.google.com/...e807fc66/cfa8cd521f7568c1

:update:
1st Universal Remote Control
by FASTCODE

Enkele 3rd edition phones schijnen er mee te kunnen werken

[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 17-08-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elboo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-08 00:57

Elboo

Ja klopt wel ja...

ik weet niet of het al bekend was, hoe je een blanco operatorlogo krijgt voor de n95.

Heb het zojuist gedaan en het werkt bij mij.

http://nologo.sourceforge.net/ota1.php

ga naar de link en volg de instructies.

Risico komt voor uit niet weten wat je doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:07:
[...]

:update:
1st Universal Remote Control
by FASTCODE

Enkele 3rd edition phones schijnen er mee te kunnen werken
nou gelukkig is de N95 een 3rd phone.. waar staat dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mau_Maus schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:07:
[...]

nou gelukkig is de N95 een 3rd phone.. waar staat dat dan?
Sry hier
http://shop.my-symbian.co...tionId=0&productId=174638

Nokia N90, Nokia N91 (S60 3rd Edition), N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ja dat programmatje bestaat al tijdje.. kijk maar na datum (10/04/05) en de reactie dat ie op de N80 al niet werkt...

Dus dacht misschien zag je een update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik verbinding wil maken via Wlan dan vindt het toestel mijn draadloos thuisnetwerk. Ik moet dan de beveiligingscode van mijn netwerk invullen en vervolgens kan ik op internet. Hoe kan ik er voor zorgen dat de beveiligingscode onthouden wordt door mijn toestel, zodat ik die de keren daarna niet meer in hoef te voeren? Dus dat ie deze code bewaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:32:
Als ik verbinding wil maken via Wlan dan vindt het toestel mijn draadloos thuisnetwerk. Ik moet dan de beveiligingscode van mijn netwerk invullen en vervolgens kan ik op internet. Hoe kan ik er voor zorgen dat de beveiligingscode onthouden wordt door mijn toestel, zodat ik die de keren daarna niet meer in hoef te voeren? Dus dat ie deze code bewaart.
Onder toegangspunten gewoon een toegangspunt aanmaken met de gegevens van je Wlan.

Menu -> Instrumenten -> Instell. -> Verbinding -> Toeganspunten -> opties -> Nieuw Toeganspunt ...

Voor de rest kom je er wel uit, denk ik ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 23:50
jorngrisel schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:10:
Bij welke service point ben je geweest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:31:
[...]

Quickwrite geinstalleerd! Werkt erg goed, althans... nu werkt alleen de T9 (zo heet dat toch?) niet meer. Dus als ik de O wil intypen moet ik 3x op de 6 drukken.
Met # kan je wel switchen tussen styles, en =Abc verschijnt ook (is normaal de T9 functie) maar dat werkt niet.

Is dit normaal? Of valt dit op te lossen?
Ik las het ook in een review ja... (heb het programma zelf nog niet geprobeerd). Voor mij eigenlijk reden genoeg om het bij T9 te houden.

Ik stel voor evt. verdere discussie hier te voeren: Het Symbian S60 3rd Edition Discussie Topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
schumi2004 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 19:18:
[...]

Thanks het werkt nog ook hehe (had ook niet anders verwacht maar heb nog niet alles ondekt, elke dag weer een beleving die N95)

Hier een betere pica van het vrijdag ochtend knutsel kwartiertje ;)

[afbeelding]
Wat heb je hier in elkaar geknutseld? Is dit wat ik denk dat het is? Een Houder voor in het ventilatieroostertje in de auto?.. Dit lijkt imho geweldig.. leg is uit hoe je dit voor elkaar geknutseld heb :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Mijn eerste berichtje op GoT via mijn vandaag aangeschafte N95, nu maar eens lekker gaan spellen met de instellingen :)

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Chutney schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 00:09:
[...]

Wat heb je hier in elkaar geknutseld? Is dit wat ik denk dat het is? Een Houder voor in het ventilatieroostertje in de auto?.. Dit lijkt imho geweldig.. leg is uit hoe je dit voor elkaar geknutseld heb :D.
Een paar post terug heb ik het vrijdag ochtend knutsel kwartiertje uitgelegd ;)

Hier ergens ;)
schumi2004 in "Nokia N95 Deel 7"

ik wilde idd als voorkeur een ventielatierooster houder, als je verhaal leest was ik in de veronderstelling dat er een metalen plaatje bij zat om langs je auto radio te zetten (geen zichtbare beschadiging) dus niet en dus maar andere oplossing zoeken ;)

Tot op heden werkt hij perfect, geen krassen, beschadiging, en multi inzetbaar ;)

Het enige wat je nodig hebt zijn 2 Ambi-Pur houders + 2 boutjes en moertjes :) ik heb de kleine variant genomen, geen idee of de grote (oude) dezelfde ophanging heeft?

Wat ik er mee gewonnen heb is een low cost mechanisch me om mijn N95 holder in vrij wel elke auto te kunnen gebruiken zonder enige echt zichtbare aanpassing voor pak weg 3 euro ipv van een dashboard holder!

Echter koste de Brodit holder mij meer geld als dat ik hem via inet besteld had maarja toch gewonnen ;)

:update:Hier betere picture en als je wil maak ik er 1 in gebruikstoestand ;)
schumi2004 in "Nokia N95 Deel 7"

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 18-08-2007 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
schumi2004 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:39:
[...]

Precies, dat was oa ook de reden waarom Business Center hem niet wilde omruilen en wat de man bij NSP bij bestelling van onderdelen ook melde, het niet in z'n geheel weg kunnen krijgen van de speling en BS dus dat hij mij na een aantal weken wel weer terug zou zien komen vanwege zelfde probleem
Inmiddels bij Gami geweest voor 2de keer en de slider weer bijgesteld. Inderdaad wordt ie niet opgestuurd.
Ben wel benieuwd hoe lang de fix nu vol houdt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:33
schumi2004 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:25:
[...]

Wat zou jouw suggestie zijn dan?
Ik vind zelf persoonlijk dat ik het nog aardig opgelost heb (geeft zich zelf een schouderklopje :P ), uiteindelijk is pakketje niet te groot, geen scherpe randen, valt ook nauwelijks op als je bevestigt enja wat kosten betreft, 2 oude Ambi-Pur houdertjes :) en 2 boutjes en moertjes uit oude computer verzameling ;)
HOoo. Jou idee is een prima oplossing hoor! :P Maar bij Brodit kan je toch van die Brodit proclip aanschaffen. Niks geschroef etc. Alleen kosten VEEEEEEL duurder dan jou oplossing. EN de Brodit proclip koop je naar type auto.

Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=45105&dimensionid=a:2:%7Bi:0;i:250;i:1;i:190;%7D&shopid=2

Zie ook hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:33
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:49:

Nog een mooi plaatje gemaakt met mijn N95 vanuit een kano op de Dordogne,....tricky ! Ik had hem in een boterhammenzakje opgerold in mijn zak zitten haha.

[afbeelding]
pfff.. ik weet niet of ik 't zou doen hoor.. erg tricky.

Die foto is ERG mooi. Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen met het voip probleem ? Ik heb voipcheap, voipbuster enz geprobeerd maar als ik wil bellen loop ik tegen 2 problemen aan: hij kan soms geen verbinding maken met het normale T Mobile internet Pocket en geeft dan aan dat er geen WLAN in de buurt is.

En als ik wel verbinding heb dan is het allemaal erg traag en dus niet geschikt om een fatsoenlijk gesprek mee te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:41:
Kan iemand mij helpen met het voip probleem ? Ik heb voipcheap, voipbuster enz geprobeerd maar als ik wil bellen loop ik tegen 2 problemen aan: hij kan soms geen verbinding maken met het normale T Mobile internet Pocket en geeft dan aan dat er geen WLAN in de buurt is.

En als ik wel verbinding heb dan is het allemaal erg traag en dus niet geschikt om een fatsoenlijk gesprek mee te voeren.
Heb je wel 3g in je beeld staan? Je hebt niet je toestel op GSM mode gezet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:41:

Zelf gebruik ik Truphone. Werkt geweldig icm WLAN (gprs kan ook). Gratis gesprekken (onbeperkt) naar alle vaste lijnen binnen Nederland. Ook naar diverse landen w.o. USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk de bluetooth verbinding op voorgeprogrammeerde tijden aan/uit te laten gaan?

Dan kan ik iedere ochtend m'n N95 automatisch laten synchroniseren met Apple OSX iCal, via het programma Automatic iSync...

Koos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote:
Heb je wel 3g in je beeld staan? Je hebt niet je toestel op GSM mode gezet ofzo?

Toestel staat op dual mode.

@ Dafme: Kun je me de truphone instellingen geven ?

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
Heeft iemand een idee welke NSP bevoegd zijn het sliderprobleem thuis op te lossen ipv op te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:07:
[...]
Verzekering?
Hier klopt iets niet. Je gaat mij niet vertellen dat je toestel al een jaar hebt! Dan ga je je verzekering toch niet aanspreken, slider is een erkend defect deze wordt kosteloos gefixed bij elke NSP, ff binnen wandelen en klaar (als ze spullen op voorraad hebben) of heb ik iets gemist?
Top je had gelijk, ik heb hem naar een NSP gebracht en twee uur later kon ik hem weer ophalen en hij werkt nu perfect. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinhaagmans schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:24:
Heeft iemand een idee welke NSP bevoegd zijn het sliderprobleem thuis op te lossen ipv op te sturen?
Die in Emmen doet het zo wie zo, daar kom ik net vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 13:10:
Quote:

Toestel staat op dual mode.

@ Dafme: Kun je me de truphone instellingen geven ?
Dat gaat helaas niet lukken. Je kunt je aanmelden op de Truphone website dmv een sms-je te sturen. Je krijgt dan de instellingen enz terug per sms. Werkt echt heel erg goed en eenvoudig. Ps schrik niet van de sms naar engeland, dit is een prima bedrijf en flest je dus niet. Ik heb al meer dan 15 uur bij elkaar gebeld en geen enkele cent hoeven betalen. Succes. Als je nog iets wilt weten dan hoor ik het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:37:
[...]

Dat gaat helaas niet lukken. Je kunt je aanmelden op de Truphone website dmv een sms-je te sturen. Je krijgt dan de instellingen enz terug per sms. Werkt echt heel erg goed en eenvoudig. Ps schrik niet van de sms naar engeland, dit is een prima bedrijf en flest je dus niet. Ik heb al meer dan 15 uur bij elkaar gebeld en geen enkele cent hoeven betalen. Succes. Als je nog iets wilt weten dan hoor ik het wel...
Krijg je er ook een nummer bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinh
Ik heb me ook zojuist aangemeld althans via het smsje dat verstuurd word na de installatie. Even een paar vraagjes:

1: met welk nummer kan ik bellen zogenaamd (hetgene wat mensen zien op ontvangen oproepen)
2: kun je zowel naar gsm als vast bellen?
3: wat zijn de kosten verder
4: Neem aan dat Wlan verbinding het beste is maar ook mogelijk met een Telfort Spot abbonement?
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:11:
[...]

Krijg je er ook een nummer bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
robinhaagmans schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:16:
Ik heb me ook zojuist aangemeld althans via het smsje dat verstuurd word na de installatie. Even een paar vraagjes:

1: met welk nummer kan ik bellen zogenaamd (hetgene wat mensen zien op ontvangen oproepen)
2: kun je zowel naar gsm als vast bellen?
3: wat zijn de kosten verder
4: Neem aan dat Wlan verbinding het beste is maar ook mogelijk met een Telfort Spot abbonement?
[...]
1. geen idee, nooit op gelet
2. yep
3. beste even op truphone website kijken
4. gebruik zelf alleen wifi verbinding

Je krijgt er een nr bij, maar zoals eerder gezegd ik heb er nog nooit op gelet. Ik bel namelijk alleen zelf met truphone, wordt er nooit op gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:39:
[...]

1. geen idee, nooit op gelet
2. yep
3. beste even op truphone website kijken
4. gebruik zelf alleen wifi verbinding

Je krijgt er een nr bij, maar zoals eerder gezegd ik heb er nog nooit op gelet. Ik bel namelijk alleen zelf met truphone, wordt er nooit op gebeld.
Waarschijnlijk een goede oplossing om zelf mee te bellen. Echter een dure voor de bellers (US nummer). Wel grappig eigenlijk (Zit je in de US?). Ga het eens proberen. Op een gegeven moment (mits je gebruik maakt van GPRS), kun je wel eens last krijgen met je provider? Gaat ze belminuten kosten en sowieso niet aan te bevelen om in het buitenland te gebruiken. Leuk voor als je niet met je belminuten in NL uitkomt. Ik hou altijd belminuten over dus is het in mijn situatie meer een kwestie van "voor de lol" :*)

Edit: De combinatie WLAN/VoIP is killing voor je accu

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:14

KSH

Heb ook net TruPhone geinstalleerd en alle stappen doorlopen, alleen krijg het niet werkend met GPRS (T-Mobile Totaal Plus).

Als ik het programma start dan zeg ik dat ie moet connecten met T-Mobile Internet. Vervolgens kleurt dit icoontje groen. Verder kom ik niet..... Hoe moet ik nu een nummer gaan bellen?

Werkt het uberhaupt wel op GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:04:
[...]

Edit: De combinatie WLAN/VoIP is killing voor je accu
:) Dat is 100% waar. Zelfs al bel je niet en is truphone slechts met router verbonden, dat houd de accu het maar een paar uur vol. Ook wanneer je power-level op 10mW zet ipv 100.

Oh en tussen truphone gebruikers is het natuurlijk helemaal gratis bellen, ongeacht het land waar je naartoe belt.

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 18-08-2007 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Truphone met WLAN werkt nu lekker ! Maar nu wil ik t ook nog werkend hebben met T-Mobile Pocket Internet Totaal plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een telefoontje met de Orange klantenservice, kreeg ik te horen dat je al 4 maanden voordat je abo afloopt, je contract kan verlengen. (Zou half september worden voor mij)

De dame deed me een mooie aanbieding:
N95 voor 120 Euro icm 2 jaar Orange Music a 35 Euro.
Maar omdat de N95 icm Orange 30 en 40 195 Euro kost, vrees ik voor een branded en simlocked toestel bij het Music abonnement.

Is er iemand die dit kan bevestigen/ontkennen?
Ik kon er weinig over vinden, behalve dat er branded/simlocked N95's bestaan op een UK-site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

De sliderprobleem kan nooit 100% verholpen worden (ook met de nieuwe slides), want het komt altijd weer terug. Heb ik zelf gehad, en is die weer vervangen...
En volgens de reperateur zal het weer terug komen bij de nieuwe.... Tenzij Nokia weer met nieuwe betere slides komt.

Hij heeft het geprobeerd om het echt heel strak vast te binden maar hoe raar het ook klinkt de slide begon te wrijven tegen de rechter keypad :?

Anyway als het weer komt dan weet je dat alvast en moet je gelijk naar de NSP gaan, op Nokia's kosten natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:48:
Mensen,

De sliderprobleem kan nooit 100% verholpen worden (ook met de nieuwe slides), want het komt altijd weer terug. Heb ik zelf gehad, en is die weer vervangen...
En volgens de reperateur zal het weer terug komen bij de nieuwe.... Tenzij Nokia weer met nieuwe betere slides komt.

Hij heeft het geprobeerd om het echt heel strak vast te binden maar hoe raar het ook klinkt de slide begon te wrijven tegen de rechter keypad :?

Anyway als het weer komt dan weet je dat alvast en moet je gelijk naar de NSP gaan, op Nokia's kosten natuurlijk :P
Ik vindt dit echt zeer K** heb het slider probleem ook opgelost maar nu begint het weer, de speling komt gewoon terug, ik vindt dit voor zo'n duur toestel een hele SLECHTE ZAAK ! :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
DoubleD1980 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:56:
[...]

Bij welke service point ben je geweest dan?
Ik ben naar deze service point gegaan:

Gami Telecom
E-mailadres:info@gamitele.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Albert020 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:03:
[...]

Ik vindt dit echt zeer K** heb het slider probleem ook opgelost maar nu begint het weer, de speling komt gewoon terug, ik vindt dit voor zo'n duur toestel een hele SLECHTE ZAAK ! :( !
Ben ik toch blij met mijn eerste batch N95.. 20 april half 10 's ochtends... en nog steeds een sterke solide slider :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik toevallig ook een top N95 hebben vanaf April die alleen maar doet wat ik wil.
Al dat gemekker over sliders.......!
Behandel hem als huisdier en niet als zak friet.
Mau_Maus schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:42:
[...]

Ben ik toch blij met mijn eerste batch N95.. 20 april half 10 's ochtends... en nog steeds een sterke solide slider :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:00:
Laat ik toevallig ook een top N95 hebben vanaf April die alleen maar doet wat ik wil.
Al dat gemekker over sliders.......!
Behandel hem als huisdier en niet als zak friet.

[...]
Naja hij moet natuurlijk wel tegen een stootje kunnen, maar mensen droppen dat ding gewoon in hun zak.., met of zonder sleutels en zonder hoes. Een vriend van me heeft geen klikkende slider volgens mij, maar wel een lamme... omdat bij elke buiging dat ding kan meeschuiven... Ja dan lok je het ook uit met een sliderphone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik dat internetbellen uit zetten ? Bedoel vreet het geen stroom ?
Of schakelt dat vanzelf uit als ik niet binnen het bereik ben?

Bedoel dus bij binnenshuis gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mau_Maus schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:04:
[...]

Naja hij moet natuurlijk wel tegen een stootje kunnen, maar mensen droppen dat ding gewoon in hun zak.., met of zonder sleutels en zonder hoes. Een vriend van me heeft geen klikkende slider volgens mij, maar wel een lamme... omdat bij elke buiging dat ding kan meeschuiven... Ja dan lok je het ook uit met een sliderphone...
Yep bij mij gaat de phone ook NOOIT in broekzak met andere spullen erbij. Verder zo af en toe het scherm en rest van het toestel schoonmaken met doekje en eventueel beetje brillen-spray. En natuurlijk een slaapliedje voor het naar bed gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:24:
Hoe kan ik dat internetbellen uit zetten ? Bedoel vreet het geen stroom ?
Of schakelt dat vanzelf uit als ik niet binnen het bereik ben?

Bedoel dus bij binnenshuis gebruik.
Ik heb shortcut geprogrammeerd voor Internet tel. onder left selection key. Handig voor opstarten, maar ook bij afsluiten. Gewoon nogmaals de toets indrukken en Truphone meldt dat je al verbonden bent en vraagt of je wilt afsluiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Jongens, morgen is er Monaco aan de Maas in Rotterdam...allemaal flitsende bolides, waarvan vandaag de Ferrari club een voorproefje bij Ahoy had ;) Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/7228/18082007748uw7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/9613/18082007766kl2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img147.imageshack.us/img147/3831/18082007758ro3.jpg

Alle 3 de foto's met N95 geschoten :)
Maar ik heb ze wel geresized voor GoT

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:26:
[...]

Yep bij mij gaat de phone ook NOOIT in broekzak met andere spullen erbij. Verder zo af en toe het scherm en rest van het toestel schoonmaken met doekje en eventueel beetje brillen-spray. En natuurlijk een slaapliedje voor het naar bed gaan :P
Ik behandel mijn N95 (+ siliconen hoesje) precies het zelfde en zelfs met meer aandact als wat ik met mijn N80 deed, sterker nog voordat ik mijn N95 aanraak zorg ik dat mijn handen schoon zijn (dat doe ik niet eens als ik een snack moet eten).
En alsnog helpt het niet,

Hmmm misschien omdat ik het slaapliedje niet zing, dat zal het wel zijn ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Mau_Maus schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:04:
[...]

Ja en je moet toch van zo'n dergelijk prijzig toestel wel kunnen verwachten dat het goed is
en niet als je lopend aan het bellen bent steeds het kikkerderkklikkkkk hoord van de slider !
Heb vanmiddag even een Samsung U700 in me handen gehad, nou deze slider is echt 1000x beter
dan de hele slider van de N95, zit nu echt te overwegen de N95 maar weg te doen, echt jammer mooi toestel veel mogelijkheden, maar dat slider probleem is mij gewoon te veel elende !
Wil gewoon kunnen bellen me niet de heletijd moeten ergeren aan dat ge klikkkkerdeklikk... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De slider van een Samsung D600 of Nokia E65 is zelfs stukken beter. Die van mij gaat komende week naar een NSP, ik word er helemaal gestoord van. Die van mij is ook van 20 april, had ook 1 vd eersten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:52:
[...]

Ja en je moet toch van zo'n dergelijk prijzig toestel wel kunnen verwachten dat het goed is
en niet als je lopend aan het bellen bent steeds het kikkerderkklikkkkk hoord van de slider !
Heb vanmiddag even een Samsung U700 in me handen gehad, nou deze slider is echt 1000x beter
dan de hele slider van de N95, zit nu echt te overwegen de N95 maar weg te doen, echt jammer mooi toestel veel mogelijkheden, maar dat slider probleem is mij gewoon te veel elende !
Wil gewoon kunnen bellen me niet de heletijd moeten ergeren aan dat ge klikkkkerdeklikk... :(
Kan de U700 ongeveer hetzelfde als de N95? De navigatie op de N95 gebruik ik toch niet. Ik heb af fabriek een super navigatiesysteem in mijn MBenz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Albert020 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:52:
[...]

Een vraagje, heb jij de slider-fix al eens gedaan ? Maw zelf stukkie tape plakken op railing van slider. Ik heb dat namelijk gedaan en sindsdien (2,5 maand geleden) geen enkel probleem meer met slider gehad. Het is echt een super-oplossing. Natuurlijk moet Nokia gewoon een goed product maken, maar ik kan er mbt de fix prima mee leven.

How to fix slider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:50:
[...]

Ik behandel mijn N95 (+ siliconen hoesje) precies het zelfde en zelfs met meer aandact als wat ik met mijn N80 deed, sterker nog voordat ik mijn N95 aanraak zorg ik dat mijn handen schoon zijn (dat doe ik niet eens als ik een snack moet eten).
En alsnog helpt het niet,
Same here, zorg dat ik altijd schone handen heb voordat ik mijn toestel oppak. Is voor mij common-sense...dit soort kleine dingetjes zorgen er gewoon voor dat het toestel lang(er) mee gaat en netjes blijft.
Hmmm misschien omdat ik het slaapliedje niet zing, dat zal het wel zijn ^_^
Ja dat zal 'm zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
dafmay schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:16:
[...]

Een vraagje, heb jij de slider-fix al eens gedaan ? Maw zelf stukkie tape plakken op railing van slider. Ik heb dat namelijk gedaan en sindsdien (2,5 maand geleden) geen enkel probleem meer met slider gehad. Het is echt een super-oplossing. Natuurlijk moet Nokia gewoon een goed product maken, maar ik kan er mbt de fix prima mee leven.

How to fix slider...
Ja dit heb ik ook gedaan, maar nu heb ik toch weer speling in me slider, stond overgens in mijn vorige bericht dat ik dit ook al gedaan heb, even voor die meneer met die MBenzzz de U700 kan natuurlijk niet alles wat de N95 kan maar daar gaat het nu niet om, het gaat om de slider van de U700 deze is stukke beter dan die van de N95......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Albert020 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:21:
[...]

Ja dit heb ik ook gedaan, maar nu heb ik toch weer speling in me slider, stond overgens in mijn vorige bericht dat ik dit ook al gedaan heb, even voor die meneer met die MBenzzz de U700 kan natuurlijk niet alles wat de N95 kan maar daar gaat het nu niet om, het gaat om de slider van de U700 deze is stukke beter dan die van de N95......
Kan aan mij liggen, maar ik zie in jouw vorige post toch echt niet staan dat je de slider-fix hebt gedaan. Anyway...merkwaardig dat de speling terug is. Heb je 'm al weer eens opengeschroeft om te zien wat de staat van tape is ? Je kunt altijd het tape verwijderen en een nieuw stuk plakken. Dat kan het probleem verhelpen, net zoals dat in het begin deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
dafmay schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:24:
[...]

Kan aan mij liggen, maar ik zie in jouw vorige post toch echt niet staan dat je de slider-fix hebt gedaan. Anyway...merkwaardig dat de speling terug is. Heb je 'm al weer eens opengeschroeft om te zien wat de staat van tape is ? Je kunt altijd het tape verwijderen en een nieuw stuk plakken. Dat kan het probleem verhelpen, net zoals dat in het begin deed.
Ja oke dafmay, maar zo kun je aan de gang blijven he, ik kijk wel even wat ik doe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Albert020 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:37:
[...]

Ja oke dafmay, maar zo kun je aan de gang blijven he, ik kijk wel even wat ik doe....
Nou inderdaad je moet het lekker zelf bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
dafmay schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:47:
[...]

Nou inderdaad je moet het lekker zelf bekijken...
Hahaha zo is dat LOL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:28:
[...]

Ik heb shortcut geprogrammeerd voor Internet tel. onder left selection key. Handig voor opstarten, maar ook bij afsluiten. Gewoon nogmaals de toets indrukken en Truphone meldt dat je al verbonden bent en vraagt of je wilt afsluiten...
Ik heb dat ook gedaan, en Truphone vraagt of je al wilt sluiten. Maar als ik dat bevestig en dus weer terugkom bij mijn "eerste scherm zeg maar" dan staat er nog steeds het icoontje als teken dat ik nog met truphone verbonden ben (dat icoontje met die telefoonhoorn). Dus heeft ie toch nog verbinding lijkt me of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:00:
[...]

Ik heb dat ook gedaan, en Truphone vraagt of je al wilt sluiten. Maar als ik dat bevestig en dus weer terugkom bij mijn "eerste scherm zeg maar" dan staat er nog steeds het icoontje als teken dat ik nog met truphone verbonden ben (dat icoontje met die telefoonhoorn). Dus heeft ie toch nog verbinding lijkt me of niet?
Ah ! Dat is inderdaad verneukeratief. Je moet in settings van truphone (waarschijnlijk onder menu > apps) aangeven dat je NIET automatische verbinding wilt hebben. Ik denk dat dat 'm is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Iemand vroeg hier een tijdje geleden naar een fruitautomaat-spel voor N95 (of s60 3rd in het algemeen)

Ik ben onlangs op Frutakia gestuit, waar je ook een demo kunt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:00
sl1200 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 20:30:
Jongens, morgen is er Monaco aan de Maas in Rotterdam...allemaal flitsende bolides, waarvan vandaag de Ferrari club een voorproefje bij Ahoy had ;) [......
:o zien er echt goed uit die foto's, had ik niet echt verwacht van een 'telefoon' :)
Hoef je ook niet altijd een camera meer mee te nemen + geen extra gps ontvanger + bellen via voip
hmmm denk dat ik er ook maar is 1 ga aanschaffen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Marc3l schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:35:
[...]

:o zien er echt goed uit die foto's, had ik niet echt verwacht van een 'telefoon' :)
Hoef je ook niet altijd een camera meer mee te nemen + geen extra gps ontvanger + bellen via voip
hmmm denk dat ik er ook maar is 1 ga aanschaffen :9
Ik dacht wel dat het posten van die foto's nog iemand zou overhalen om N95 aan te schaffen :P

En dan te bedenken dat ik toevallig aan het fietsen was in de buurt van Ahoy, waar dus de Ferrari club vandaag al die meeting had en ik dus volledig verrast door de stoet van die mooie bolides een paar kliekjes wilde nemen. Zittend op mijn fiets een paar foto's vlug geschoten. Kijk, en dat is nou het voordeel van zo'n compact ding als N95 dat je altijd op zak hebt! Mijn digitale fototoestel lag op dat moment namelijk thuis. Tsja, die neem je niet mee als je denkt dat je onderweg niets spannends te fotograferen hebt.

I LOVE MY N95 _/-\o_

P.S. Ben op dit moment een aantal programma's en spellen aan het uitproberen dat ik vrijdag via symbiangear.com had gekocht. (stond allang in de planning, maar had simpelweg geen tijd ervoor)
Verslag volgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:48
Even toch nog een vraagje over het slider probleem. Ik heb dus ook een telefoon met het slider probleem. Nu vraag ik mij af of je een nieuwe telefoon krijgt als je ermee naar de winkel gaat of dat de telefoon dan gerepareerd wordt. Als je namelijk een nieuwe krijgt ga ik pas over 6 maanden ofzo langs, dan heb ik dan weer een nieuwe telefoon.

Ook heb ik last van een hoge piep tijdens het bellen, dit is niet hard mar je hoord het wel op de achtergrond. Hebben meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Jerk184 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 11:06:
[...]

HOoo. Jou idee is een prima oplossing hoor! :P Maar bij Brodit kan je toch van die Brodit proclip aanschaffen. Niks geschroef etc. Alleen kosten VEEEEEEL duurder dan jou oplossing. EN de Brodit proclip koop je naar type auto.

[afbeelding]

Zie ook hier.
Yup die had ik ook gezien maar als je mijn reactie gelezen hebt (en dat heb je vast) dan gaat ik niet voor elke auto die binnen mijn bereik ligt (eigenste, vriendin, ouders, schoonouders, vrienden) zo'n houder kopen ;)

Tot op heden werkt ie perfect, overigens heb ik zo'n dashmount ook in echie gezien en deze werken ook top en laten geen schade achter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
schumi2004 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 02:06:
[...]

Yup die had ik ook gezien maar als je mijn reactie gelezen hebt (en dat heb je vast) dan gaat ik niet voor elke auto die binnen mijn bereik ligt (eigenste, vriendin, ouders, schoonouders, vrienden) zo'n houder kopen ;)

Tot op heden werkt ie perfect, overigens heb ik zo'n dashmount ook in echie gezien en deze werken ook top en laten geen schade achter ;)
Hoi...
Ik heb er ook mee gewerkt met zo'n Proclip. Werkt op zich prima maar als die langere tijd heeft gezeten krijg je wel blijvende vervorming van het zachte gedeelte van het dashboard. Er ontstaat dus een kier zeg maar.....
Niet echt een schade maar vond het wél opvallen ;)

[ Voor 0% gewijzigd door peerke63 op 19-08-2007 08:41 . Reden: tiepvautjuh :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 21:16:
[...]

How to fix slider...
Ik vroeg me af of die sliders niet ergens los te koop zijn. Ik fix me telefoon liever zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spurlie schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 01:13:
Even toch nog een vraagje over het slider probleem. Ik heb dus ook een telefoon met het slider probleem. Nu vraag ik mij af of je een nieuwe telefoon krijgt als je ermee naar de winkel gaat of dat de telefoon dan gerepareerd wordt. Als je namelijk een nieuwe krijgt ga ik pas over 6 maanden ofzo langs, dan heb ik dan weer een nieuwe telefoon.

Ook heb ik last van een hoge piep tijdens het bellen, dit is niet hard mar je hoord het wel op de achtergrond. Hebben meerdere mensen hier last van?
Je kan beter nu gaan naar de winkel dan heb je kans om een nieuwe te krijgen.Maar als je 6 maanden gaar wachten gaan ze zeker de foon opsturen voor herstelling.Je kan ook in een nsp langs gaan.Das nog het beste .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

Als iemand je een bericht verstuurt terwijl je N95 uitstaat, en je zet je telefoon zeg maar een uur later aan, dan krijg je meteen dat bericht alsnog binnen, maar onder berichtgegevens staat dan wel het tijdstip dat je de sms ontvangen hebt en niet waarop het verstuurd is.

Ik vind dat onhandig want als iemand je middels zo'n sms vraagt of hij bijv. over 15 min. met je kan afspreken en je ontvangt de betreffende sms 1h later op je N95 omdat die eerst uitstond, dan weet je niet of je te laat bent voor die afspraak of niet.

Kun je ergens een optie aanzetten dat je het tijdstip van versturen wilt kunnen zien onder berichtgegevens?

P.S. Ik vind het sowieso onhandig dat ik in Symbian niet aan het eind van het bericht gewoon door kan scrollen naar beneden waar de berichtgegevens automatisch staan zoals op mijn oude 6230, maar dat ik via de knop Opties ernaar moet zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik met m'n y brouwser zoek vind ik onder z: , system, sounds, digital de geluiden die bij mij telefoon horen. Deze wil ik graag verwijderen maar dit lukt niet.... iemand van jullie die weet hoe dit moet ????

En nu ik toch bezig ben het rode lampje kun je dat gemakkelijk verwijderen ??

Oh ja ik heb gezocht maar niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al opgelost,

Liep er ook mee te sukkelen. Zojuist voor elkaar en een dummy guide voor op OSX opgetiept:
http://www.kovacevic.nl/b...ia-N80-and-bluetooth.html

ik krijg mijn nieuwe imac niet op het internet via bluetooth (tmobile), ik weet dat je in windows bij modems een string moet invoeren en dat werkt maar hoe doe ik dit met een mac os10??
als ik inbel en probeer in te loggen krijg ik de volgende melding,
could not negotiate a connection with the remote ppp serverProcessor & Cache Memory etc
welk modem moet ik kiezen en wat nog meer te doen?

bvd

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 15:42 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aangezien er hier mensen waren die waarschijnlijk niet op de hoogte waren van bepaalde regels, hier nogmaals bepaalde regels die wij hier op Tweakers.net hanteren:

- Géén warez (aanbieden, vragen, of via hints naar toe verwijzen)
- Géén offtopic/slowchat gepost. Wij zijn hier geen Fok!
- Firstposten doen we hier ook niet aan!!
- Attendeer de moderators op dingen die hier niet toegestaan zijn middels de topic report!
- Niet eens met een moderator? Mail, MSN of ICQ, maar niet middels het forum