Nokia N95 Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.991 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:58:
[...]

Maar natuurlijk. Een maand geleden een blokkeringscode bedacht en die ben ik nu vergeten. Superhandig. Hè, kud! 8)7
beetje late reactie, maar wellicht had dit progje daar niet bij kunnen helpen??
UnlockMe!
is a software that will allow you to recover the Unlock Code actually configured in your mobile phone.
You have to install and run the software on the phone and after some minutes it will communicate you the Unlock Code actually configured in the Phone

te downloaden van http://mosh.nokia.com/con...1BD831B7EE040050AEE044B9E
(kan zijn dat je eerst moet inloggen om er te komen, met wachtwoord 'ALLACCESS' (het is de nieuwe site van Nokia voor mobiel: Mosh, Je maakt - na registratie - al je belangrijke content mobiel toegankelijk. Dat kunnen video, foto's, games, bookmarks zijn, you name it).

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:30:
[...]

UnlockMe!
is a software that will allow you to recover the Unlock Code actually configured in your mobile phone.
You have to install and run the software on the phone and after some minutes it will communicate you the Unlock Code actually configured in the Phone

(kan zijn dat je eerst moet inloggen om er te komen, met wachtwoord 'ALLACCESS' (het is de nieuwe site van Nokia voor mobiel: Mosh, Je maakt - na registratie - al je belangrijke content mobiel toegankelijk. Dat kunnen video, foto's, games, bookmarks zijn, you name it).
Briljant! Superhandig voor vervolgdingen zoals dit...

Dan mijn inbox-probleem: lijkt opgelost na het toekennen van standaardnummers aan al mijn 227 contactpersonen. Enkel bij een naam waarbij de Nokia al máánden geen naam gaf, verschijnt nu nog een telefoonnummer.

Probleem is dus, hoe omslachtig dan ook, opgelost! Dank voor het delen van bloed, zweet en tranen _/-\o_

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:53
Zo, eindelijk in het bezit van mijn N95.
Eerste indruk is dat het een geweldige "computer" is.
Ik ga eerst eens op mijn gemak de startpost doorspitten, telefoon grondig aan de tand voelen, en dan volgt evt een revieuw en miss. wel vragen :) .

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 00:13:
[...]

Dan mijn inbox-probleem: lijkt opgelost na het toekennen van standaardnummers aan al mijn 227 contactpersonen. Enkel bij een naam waarbij de Nokia al máánden geen naam gaf, verschijnt nu nog een telefoonnummer.

Probleem is dus, hoe omslachtig dan ook, opgelost! Dank voor het delen van bloed, zweet en tranen _/-\o_
Aaaah gelukkig! Toch niet alle moeite voor niets geweest :) (sorrt overige topic lezers voor de extra pagina's :P)
patrickt35 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 00:50:
Zo, eindelijk in het bezit van mijn N95.
Eerste indruk is dat het een geweldige "computer" is.
Ik ga eerst eens op mijn gemak de startpost doorspitten, telefoon grondig aan de tand voelen, en dan volgt evt een revieuw en miss. wel vragen :) .
Die komen vanzelf nog wel waarschijnlijk, 1 tip probeer eerst altijd even de search bij alle topics en eventueel google. Goede vragen zijn natuurljik altijd welkom zodat de overige lezers er ook wat aan hebben eventueel!

btw, welcome to the N95 club 8)

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Sjengcity schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:20:
[...]
Whaha geweldig _/-\o_

[...]
Dat is wel apart om te horen, ik neem aan wel gewoon op je sd kaart geinstalleerd?
Dat klopt

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:01
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 00:13:
[...]

Top ! Erg goed dat het eindelijk is opgelost.

• dafmay
Zo, welk probleem gaat er vandaag extensief worden aangepakt ? At your service... ;)

Verwijderd

Ik ga een BT GPS muis bestellen en TomTom installeren op mijn N95. Ik heb het helemaal gehad met Nokia Navigator.. De vriendelijke mevrouw stuurde me gisteren weer een aantal onbegaanbare weggetjes in. In de stromende regen een modderpad vol kuilen en keien in. Niet gezond voor mijn auto.
Tom Tom op de geleende PDA naast me op de stoel liggen, deze stuurde me netjes om het bos heen in plaats van er recht doorheen.

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 09:33:
Ik ga een BT GPS muis bestellen en TomTom installeren op mijn N95. Ik heb het helemaal gehad met Nokia Navigator.. De vriendelijke mevrouw stuurde me gisteren weer een aantal onbegaanbare weggetjes in. In de stromende regen een modderpad vol kuilen en keien in. Niet gezond voor mijn auto.
Tom Tom op de geleende PDA naast me op de stoel liggen, deze stuurde me netjes om het bos heen in plaats van er recht doorheen.
Route66 geen optie ? (of heb je die al geprobeerd)

Verwijderd

dafmay schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 09:39:
[...]

Route66 geen optie ? (of heb je die al geprobeerd)
Ik Heb een tijdje Route66 op mijn N80 gehad.. Was er niet echt over te spreken ben toen ook over gegaan op TomTom.
Het grootste nadeel bij Route 66 vond ik de interface. TomTom is naar mijn mening veel makkelijker in gebruik.
Het zoeken naar een adres, nuttige plaatsen etc vind ik bij TomTom nog steeds het meest gebruiksvriendelijk.

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 09:48:
[...]

Ik Heb een tijdje Route66 op mijn N80 gehad.. Was er niet echt over te spreken ben toen ook over gegaan op TomTom.
Het grootste nadeel bij Route 66 vond ik de interface. TomTom is naar mijn mening veel makkelijker in gebruik.
Het zoeken naar een adres, nuttige plaatsen etc vind ik bij TomTom nog steeds het meest gebruiksvriendelijk.
Ik neem het direkt van je aan. Helaas heb ikzelf nog nooit met TT gewerkt. Maar wel met R66 en moet zeggen voor een gratis (jaja) navigatie ben ik zeer tevreden.

Verwijderd

dafmay schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 09:54:
[...]

Ik neem het direkt van je aan. Helaas heb ikzelf nog nooit met TT gewerkt. Maar wel met R66 en moet zeggen voor een gratis (jaja) navigatie ben ik zeer tevreden.
Ik heb ze allbei officieel aangeschaft. Ben alleen bang dat ik straks aan een nieuwe versie moet als er ooit een N95 versie komt en dus een nieuwe versie moet aanschaffen. Maar als het werkt, heb ik het er graag voor over.

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
dafmay schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 09:25:
Zo, welk probleem gaat er vandaag extensief worden aangepakt ? At your service... ;)
Wel, ik heb een probleem met Blue Tooth, al reeds eerder in deel 2 of zo gemeld. Het volgende doet zich voor:

Ik heb een Chrysler Grand Voyager (2006) daar zit een handsfree installatie in van Mopar (uConnect genaamd).
Dit is het Amerikaanse bedrijf dat de accessoires levert voor Jeep, Chrysler en Dodge.
Met mijn vorige Nokia 6230 werkte dit voorbeeldig.

Met de N95 heb ik het probleem dat er niet automatisch contact wordt gemaakt.
BT op N95 staat op waarneembaar, en beide apparaten zijn gepaard. Ook is dit zogenaamde uConnect systeem ingesteld op de N95 als geautoriseerd.
Maar de verbinding wordt NIET automatisch gelegd. Bij de vorige telefoon duurde dit na het starten van de auto ongeveer 20 seconden.
De dealer roept "het zal wel aan de instellingen van uw toestel liggen", maar ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om even langs te gaan.

Via Google vind ik nagenoeg niets over het systeem e/o probleem.

Het is natuurlijk géén moeite om handmatig de verbinding te leggen, d.m.v. "Verb. met audioapparaat", maar soms vergeet ik dat en loop het risico om tegen een bekeuring op te lopen.

Ik ben benieuwd of er bruikbare reacties zullen komen, want ik heb naar mijn mening al van alles uitgeprobeerd.

Vr.gr. uit Rotterdam.

Verwijderd

Barock schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:08:
[...]

Wel, ik heb een probleem met Blue Tooth, al reeds eerder in deel 2 of zo gemeld. Het volgende doet zich voor:

Ik heb een Chrysler Grand Voyager (2006) daar zit een handsfree installatie in van Mopar (uConnect genaamd).
Dit is het Amerikaanse bedrijf dat de accessoires levert voor Jeep, Chrysler en Dodge.
Met mijn vorige Nokia 6230 werkte dit voorbeeldig.

Met de N95 heb ik het probleem dat er niet automatisch contact wordt gemaakt.
BT op N95 staat op waarneembaar, en beide apparaten zijn gepaard. Ook is dit zogenaamde uConnect systeem ingesteld op de N95 als geautoriseerd.
Maar de verbinding wordt NIET automatisch gelegd. Bij de vorige telefoon duurde dit na het starten van de auto ongeveer 20 seconden.
De dealer roept "het zal wel aan de instellingen van uw toestel liggen", maar ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om even langs te gaan.

Via Google vind ik nagenoeg niets over het systeem e/o probleem.

Het is natuurlijk géén moeite om handmatig de verbinding te leggen, d.m.v. "Verb. met audioapparaat", maar soms vergeet ik dat en loop het risico om tegen een bekeuring op te lopen.

Ik ben benieuwd of er bruikbare reacties zullen komen, want ik heb naar mijn mening al van alles uitgeprobeerd.

Vr.gr. uit Rotterdam.
Helaas geen ervaring mee. Mijn N95 verbindt netjes met mijn Laptop zodra ik thuis de voordeur binnenloop. Daar geen problemen

• digital-IMEI
dafmay schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 09:25:
Check!
Gehe, kunnen we het volgende topic niet beter N95 NSP noemen? :P

• NSU1200C
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:49
BadMotha schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:11:

probleem: wat ik ook doe, ik kan m'n N95 niet synchroniseren in Windows Media Player.
hij wil het apparaat maar niet herkennen!
(in PC suite etc. /Nokia Mediamanager wordt hij wel herkend)
ook heb ik alle stuurprogramma's van de bijgeleverde CD geiinstalleerd.

wat doe ik fout? ik heb alle USB-modi geprobeerd,
zelfs I-Tunes eropgezet, omdat die nu ook de N95 ondersteund(?)

any1??
Persoonlijk zou ik beginnen met het bestandje 'wmstore.hds' in de map 'private' op je geheugenkaart op te zoeken en te wissen (waarschijnlijk in de submap '102728aa' )

Als het goed is kun je dan opnieuw via mediaplayer modus verbinding maken en wordt je nokia opnieuw herkend. Eventueel al gesynchroniseerde nummers moet je wel opnieuw op je kaart zetten omdat de licenties niet meer kloppen..

• digital-IMEI
dafmay schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:44:
[...]

Ah shit beetje erg off-topic begin vd dag van mij, excuses mensen. Ik doelde op beginnen van nieuwe pagina (je fetish ;))

[off-topic mode off]
sorry kan het niet laten, beetje verteld net....

Maar zit nog in de trein ben maar half aanwezig hier.

NSU- laat eens wat van je horen, is het alleen je nick of meer?

Verwijderd

Barock schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:08:
[...]

Vr.gr. uit Rotterdam.
Kijk eens onder Gekoppelde apparaten op je N95. Staat daar je handsfreekit onder opties op geautoriseerd?

Sorry niet goed gelezen :o

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 10:55 ]

Verwijderd

Welke is de laatste TomTom Symbian versie?

• NSU1200C
Sjengcity schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:52:
[...]
sorry kan het niet laten, beetje verteld net....

Maar zit nog in de trein ben maar half aanwezig hier.

NSU- laat eens wat van je horen, is het alleen je nick of meer?
NSU staat bij mij voor de auto's :)

• bmaarten
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-01 13:41
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 16:28:
Héél even had ik hoop... Het sms'je van Anton kwam binnen na m'n hard reset en terugzetten van backup. Het laatste sms'je kwam tien minuten later, verzender staat in mijn telefoonboek.

[afbeelding]

Alles geprobeerd, ik geef het echt op. :(
Welk thema is dit? Ziet er relaxed uit...

• digital-IMEI
NSU1200C schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:15:
[...]

Aah ok, sorry. Nog niet helemaal wakker denk ik :z

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:53:
Welke is de laatste TomTom Symbian versie?
Ik gebruik 6.02 en V675.1409 mappen. Volgens mij is dat het nieuwste...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:30:
[...]

Ik gebruik 6.02 en V675.1409 mappen. Volgens mij is dat het nieuwste...
Waar kan ik je Pm-en ??? ;-)

• trillion
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
meer mensen problemen met downloaden en installeren applicaties na installatie firmware 12?
Kan festival guide van lowlands niet meer downloaden of podcast applicatie van nokia niet installeren.

Vraagt om online goedkeuring van certificaten waarvoor de instellingen niet kloppen (zegt de N95) maar heb ik cerificaatbeheer aangegeven deze steeds te vertrouwen..

Iemand een tip met beste instellingen?

• digital-IMEI
trillion schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:39:
meer mensen problemen met downloaden en installeren applicaties na installatie firmware 12?
Kan festival guide van lowlands niet meer downloaden of podcast applicatie van nokia niet installeren.

Vraagt om online goedkeuring van certificaten waarvoor de instellingen niet kloppen (zegt de N95) maar heb ik cerificaatbeheer aangegeven deze steeds te vertrouwen..

Had je het al geprobeerd met Opera?

• bmaarten
trillion schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:39:

Ik zette mijn toesteltijd 2 dagen vooruit en hij deed het...of een maand vooruit wil ook nog wel is helpen bij mij

• digital-IMEI
bmaarten schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:48:
[...]

Ik zette mijn toesteltijd 2 dagen vooruit en hij deed het...of een maand vooruit wil ook nog wel is helpen bij mij
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid als je problemen hebt met certificaten. Het wil ook wel eens werken als je juist de datum terug zet. (een jaar bijvoorbeeld)

offtopic:
Hey Dafmay, je hebt het toch niet druk daaro hè? Je bent zo stil >:)

[ Voor 10% gewijzigd door digital-IMEI op 16-08-2007 11:51 ]

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 23:30:
[...]

UnlockMe!

Werkt helaas niet op de N95 :(

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 17:54:
Is er al een oplossing voor het T9 'probleem'?

Ik heb ooit 'gr' opgeslagen (afkorting voor groeten).
Hierdoor is het woord 'is' op het tweede plan gekomen, terwijl ik die veel en veel vaker gebruik.

Nu moet ik telkens plussen naar het woord 'is', erg irritant. Hoe krijg ik 'is' weer op de eerste plaats in mijn T9?
ik ben er ook nog steeds niet uit en wordt er knettergek van. Er moet toch ergens op die telefoon een bestand worden bijgehouden van die woordenlijst en de prioriteit?

Ik gebruik het woord le nooit en het woord je heel veel maar hij veranderd dus ook niet automatisch de volgorde als in dat ie als eerste alternatief het woord je laat zien.

Verwijderd

leuf schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:08:
[...]

ik ben er ook nog steeds niet uit en wordt er knettergek van. Er moet toch ergens op die telefoon een bestand worden bijgehouden van die woordenlijst en de prioriteit?

Ik gebruik het woord le nooit en het woord je heel veel maar hij veranderd dus ook niet automatisch de volgorde als in dat ie als eerste alternatief het woord je laat zien.
Een keer taal wisselen.. Helpt dat misschien ?? Zodat ie een nieuwe woordenlijst opbouwt voor die taal. Daarna terug naar Nederlands?

Verwijderd

Kun je zonder USB kabel toch in de massstorga modus komen via Bluetooth.. Ik heb hier een aantal dingen die ik naar mijn geheugenkaart wil kopieren in verborgen/systeem mappen.. Via PC suite zie ik die mappen niet...
Heb mijn kabel niet bij de hand :-(

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:17:
Kun je zonder USB kabel toch in de massstorga modus komen via Bluetooth.. Ik heb hier een aantal dingen die ik naar mijn geheugenkaart wil kopieren in verborgen/systeem mappen.. Via PC suite zie ik die mappen niet...
Heb mijn kabel niet bij de hand :-(
Welke bt software gebruik je? Met mijn widcomm software kan dat wel in ieder geval

Verwijderd

Sjengcity schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:23:
[...]
Welke bt software gebruik je? Met mijn widcomm software kan dat wel in ieder geval
Geen idee. Gewoon de bluetooth adapter in mijn laptop

• NSU1200C
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:15:
[...]

Een keer taal wisselen.. Helpt dat misschien ?? Zodat ie een nieuwe woordenlijst opbouwt voor die taal. Daarna terug naar Nederlands?
Volgens mij moet je dan gewoon het .dat bestandje wissen in de telefoonmap 'predic' ?

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:52:
[...]

Kijk eens onder Gekoppelde apparaten op je N95. Staat daar je handsfreekit onder opties op geautoriseerd?

Sorry niet goed gelezen :o
Hé, er staat bij niet HANDSFREEKIT! Maar "audioapparaat", is dat het misschien? 8)7

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:43
NSU1200C schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 11:15:
[...]

:offtopic:
En mooie bakkies ook nog ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.1a-partner.ch/images/Altbueron/NSU,_Aegeter.jpg

• zenica
  • Laatst online: 30-06 20:21
Ik begin er aardig de P in te krijgen dat t-mobile nog steeds geen fw update heeft klaargezet.
Waar gebruiken jullie je N95 zoal voor en het belangerijkste wat gebruik je daarvoor?

Aantaal dingen die mischien interessant zijn voor idereen te weten:
- Zijn er mensen met heel veel foto's in hun gallery en hoe gaan ze daar mee om, idem voor filmpjes?
- Zijn er mensen die N95 gebruiken aangesloten op tv een waarvoor?
- Welke themas worden er gebruikt?

Het is maar een losse flodder graag zie ik reacties van mede N95 gebruikers over dit :D Alvast bedankt mensen.

• dafmay
zenica schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:36:
Ik begin er aardig de P in te krijgen dat t-mobile nog steeds geen fw update heeft klaargezet.
Waar gebruiken jullie je N95 zoal voor en het belangerijkste wat gebruik je daarvoor?

- Zijn er mensen met heel veel foto's in hun gallery en hoe gaan ze daar mee om, idem voor filmpjes?

Het is maar een losse flodder graag zie ik reacties van mede N95 gebruikers over dit :D Alvast bedankt mensen.
Ik spring er bovenop ;)

- Foto's heb ik ingedeeld in albums, dat kan erg handig zijn.
- Ikzelf niet, maar heb er wel goede dingen over gehoord (kwaliteit is prima)
- Ik gebruik hoofdzakelijk het Nokia Blue Default theme, en soms Saku Deafult Icons theme, en Dots Blue theme. Alle drie deze themes zijn blauw en zeer helder. Vooral van belang bij gebruik Route66.

Ps Laat maar weten (email / PM) als je interesse hebt in de themes.

[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 16-08-2007 15:42 ]

Verwijderd

Wat ik heb zitten denken..... Commentaar is welkom:
Er is genoeg gezegd over de garantie en en wijzigen van de product code... mááár waar wordt de product code voor gebruikt???
Stel ik heb een T-mobile phone
Ik verander de product code naar een EURO2
Ik flash de firmware naar V12
Ik verander de product code terug naar mijn originele T-Mobile code...
Er kan dan geen gezeur ontstaan dat de product code ongeldig is.....

what's the deal hier??
Dus gewoon voor en na het flashen de productcode aanpassen.
Of start de hele Firmware V12 niet met een 'oudere' product code???

• patrickt35

Het eerste wat ik eruit heb gesloopt is die T-mobile zooi, en daarna de firmware update gedaan.
Ik heb de foon idd al op de TV aangesloten gehad, om wat filmpjes/foto's te bekijken.
Het mag dan wel een 5.1 MP camera zijn, echter op een 42 inch plasma zien de foto's er niet uit.

Mjah, ben qua fotografie wel verwend, aangezien dit mijn hobby is.

En na een heleboel gepuzzel met de foon, kwam ik er achter dat je er ook mee kan bellen.

Verwijderd

patrickt35 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:40:
Ik verveel me ook dood.
Toevallig nog iemand die een door mij gemaakt *.cer bestand wil hebben?
Dan kan je daarna elke SIS bestand signen. :) :)
Als je je echt heel erg verveeld.. Ik ben nog steeds opzoek naar die fullscreen screensaver.. Maar ik krijg het signen niet voor elkaar ;-)

PS: Ik gebruik het BlueFlowerKata theme.. Erg over te spreken
Verder gebruik ik zeer regelmatig ViewRanger software in combi met de interne GPS voor het vinden van GeoCaches (zie http://www.geocaching.nl)
Bellen en SMSen is natuurlijk ook dagelijkse kost.
En ik irriteer me (zoals eerder besproken) bijna dagelijks aan de navigator omdat ik veel op de weg zit.
Foto's maken doe ik er ook zeer regelmatig mee. Deze kopieer ik meteen naar mijn PC en laat ze niet op de phone staan.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 15:47 ]

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:44:
[...]

Als je je echt heel erg verveeld.. Ik ben nog steeds opzoek naar die fullscreen screensaver.. Maar ik krijg het signen niet voor elkaar ;-)
Wat, hoe, waar ? Heb ik kennelijk gemist, hoe ziet die screensaver er uit ? (link)

• patrickt35
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:41:
[...]

Wat ik heb zitten denken..... Commentaar is welkom:
Er is genoeg gezegd over de garantie en en wijzigen van de product code... mááár waar wordt de product code voor gebruikt???
Stel ik heb een T-mobile phone
Ik verander de product code naar een EURO2
Ik flash de firmware naar V12
Ik verander de product code terug naar mijn originele T-Mobile code...
Er kan dan geen gezeur ontstaan dat de product code ongeldig is.....

what's the deal hier??
Dus gewoon voor en na het flashen de productcode aanpassen.
Of start de hele Firmware V12 niet met een 'oudere' product code???
Ik heb het dus ook gedaan. Hij was al geflashed toen ik het toestel nog maar 3 uur in mijn bezit had.
Het is immers mijn telefoon, en met de software doe ik wat ikzelf wil.
En in mijn ogen doet dit niets af aan de garantiebepalingen

Verwijderd

patrickt35 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:46:
[...]

Ik heb het dus ook gedaan. Hij was al geflashed toen ik het toestel nog maar 3 uur in mijn bezit had.
Het is immers mijn telefoon, en met de software doe ik wat ikzelf wil.
En in mijn ogen doet dit niets af aan de garantiebepalingen
Maar je hebt wel de product code daarna terug gezet op de originele code van T-mobile ?

• zenica
  • Laatst online: 30-06 20:21
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:47:
[...]

Maar je hebt wel de product code daarna terug gezet op de originele code van T-mobile ?
Ben ik ook benieuwd naar.

Is het mogelijk om de gallery te starten en dat die opstart in een bepaalde album in plaats van in de 'algemene' sectie waar alle foto's/filmpjes staan?

Hebben jullie nog tips voor tijdens het fotograveren hoe te handelen om goede foto's te krijgen?

• digital-IMEI
Dat is helemaal geen probleem

• patrickt35
[...]

Lekker belangrijk die productcode van T-Mobile.

• digital-IMEI
patrickt35 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:36:
Lekker belangrijk die productcode van T-Mobile.
Misschien wel als je naar T-Mobile terug moet voor garantie of wat dan ook. Altijd ervoor zorgen dat ze niets hebben om je mee te kunnen pakken.
Ok andere software maar de productcode klopt toch ;)

• trillion
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kan iemand de festival guide van Lowlands voor mij downloaden en het filetje aan mij doormailen.
Heb alles al geprobeerd maar het lukt me niet om het zelf te downloaden..

Voor de upgrade naar firmare 12 geen probleem, daarna lukt het op geen enkele manier.
Als ik de file heb kan ik het waarschijnlijk wel via pcsuite op mijn n95 zetten.

Btw moet ik nog iets speciaals doen met mijn gprs settings. Ik heb enkel de info gebruikt zoals ik die via een smn van T-mobile ontvang en installeer.
Surfen, e-mailen etc is geen probleem.

vast bedankt

musicminded3@gmail.com

• bmaarten
Waar kan die BlueFlowerKata theme en die blue dots theme vinden?

• schumi2004
bmaarten schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 18:10:
Blue Dots

Verwijderd

Ik vind de start topic erg slecht.

ViewRanger

Ik lees regelmatig afkrakende berichten dat de zoekfuntie gebruikt moet worden. Snap de ergenis. maar als er meer staat in de start topic scheeld het ook een hoop.

Extern geheugen microSD (tot 2GB), hot swap, 128 MB meegeleverd
Moet zijn tot 4 GB en 1gb meegeleverd.

Vorige topics
Nokia N95 deel 4
Nokia N95 deel 3
Nokia N95 - deel 2
Nokia N95 - deel 1

Hik... missen we er nog niet een paar ?

Waar is de link van 4gb micro kaartje ?
Ik heb ook overigens 6Gb kaartjes gezien. En zijn ook te bestellen. Maar die winkel durfde 3,5 euro voor IDeal en PayPal te vragen. Dus....
69 euro kosten ze. Ook in engeland.

En ik lees regelmatig : Ik zoek programma...
Met reactie : gebruik de zoek funtie!

Waarom staan alle programmatjes met omschrijving die opgenoemd zijn niet in start topic? kleine moeite. Scheeld de bezoeker ook zoveel tijd. Of word er verwacht om 7000 posts te gaan lezen en af te speuren?

Laatste software versie ? Of zie ik die over het hoofd?

Zijn jullie overigens al bekend met mosh?
http://mosh.nokia.com
Mosh kan je online dingen share'en en downloaden van appl en games.
Nieuw van nokia (test fase). Zet die er maar meteen bij de starterspost ;)

• bmaarten

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:17:

.....lap tekst.....
Dankje Meeuw!

Ik zal het volgende en ook meteen het laatste topic maken waarin ik alles zo goed en volledig mogelijk zal aanvullen!

Dus ook voor iedereen die nog wat mist: dump het hier of stuur het me op de mail dan vul ik de topicstart zo veel mogelijk aan.

Verwijderd

Overigens was mijn post niet persoonlijk bedoeld maar in algemeen( en in positieve zin maar dat kwam niet zo ver geloof ik :P).
Ik zie allemaal van dit soort icoontjes _/-\o_ terwijl ik hoop mis.

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 19:17:

.....lap tekst.....
Niet met alles geheel eens, maar verbetering is altijd goed...

Maar waar heb jij dan microsd 6gb gezien? Op voorraad dan he... want ik vind een stuk of 4 webwinkels in nederland die hem niet op vooraad hebben (Dus nog verwachten).

Want 8gb kan je ook al bestellen, maarja kan misschien nog vet lang duren

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

dafmay schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 11:38:
Ja het blijft erg wisselvallig, de ene keer blijven off-topic/illegale posts staan, en de andere keer weer niet. Ik heb mij er alweer redelijk bij neergelegd.
Wij zien dingen nu eenmaal wel eens over het hoofd. Het topic is zo druk dat het lastig bij te houden is. Dit betekent echter niet dat deze andere reacties wel toegestaan zijn.

Modbreak:Wanneer je een reactie ziet die niet toegestaan is kun je dit doorgeven aan ons met behulp van het volgende knopje: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

Wanneer je het niet eens bent met het optreden van een moderator kun je hem benaderen per e-mail, niet in dit topic!

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Verwijderd

patrickt35 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:40:
Ik verveel me ook dood.
Toevallig nog iemand die een door mij gemaakt *.cer bestand wil hebben?
Dan kan je daarna elke SIS bestand signen. :) :)
tuurlijk, kan het zelf (dus) ook niet

wat heb je nodig? IMEi en email?

(was iets te snel, heb de topic verder afgelezen ... mailtje is onderweg, bedankt)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 20:26 ]

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:09:
Overigens was mijn post niet persoonlijk bedoeld maar in algemeen( en in positieve zin maar dat kwam niet zo ver geloof ik :P)
Als je dat op mij bedoeld voel ik me ook totaal niet aangesproken eigenlijk :9

Edit: valt me nu wel op dat je de first post hebt op pagina 20 daar ben ik wel niet zo blij mee hoor Meeuw!!!! >:) (never mind beetje offtopic geblaat :P)
Eggy schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:13:
Wij zien dingen nu eenmaal wel eens over het hoofd. Het topic is zo druk dat het lastig bij te houden is. Dit betekent echter niet dat deze andere reacties wel toegestaan zijn.
van een moderator kun je hem benaderen per e-mail, niet in dit topic![/modbreak]
Hey Eggy, ook nog hier? Hoe gaat het met je themes wat je nog aan het maken bent of ben je er een beetje mee gestopt?

Aan iedereen: Als jullie suggesties hebben om toe te voegen aan de topic start, dump ze hier of mail ze naar mij dan zullen ze in het volgende deel worden toegevoegd indien relevant.

[ Voor 7% gewijzigd door digital-IMEI op 16-08-2007 21:00 ]

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
trillion schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:49:
Kan iemand de festival guide van Lowlands voor mij downloaden en het filetje aan mij doormailen.

Voor de upgrade naar firmare 12 geen probleem, daarna lukt het op geen enkele manier.
Als ik de file heb kan ik het waarschijnlijk wel via pcsuite op mijn n95 zetten.

Btw moet ik nog iets speciaals doen met mijn gprs settings. Ik heb enkel de info gebruikt zoals ik die via een smn van T-mobile ontvang en installeer.

vast bedankt

musicminded3@gmail.com
Hoi

Ik heb die Festival-guide van Lowland wel kunnen downloaden en installen. Maar het vervelende is dat na installatie het installatiebestand lijkt te worden weggegooid.
Kan het nergens terugvinden in telefoongeheugen of op geheugenkaartje, helaas... :'( :'(

• digital-IMEI
trillion schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:49:

vast bedankt

musicminded3@gmail.com
Kerel er is al 2 keer aan je gevraagd of je het met opera al eens geprobeerd hebt.
Zoals hierboven wordt gezegt (wat ik ook al vermoede en als ik me niet vergis ook al gezegt is geworden) wordt het bestand niet opgeslagen maar uitgevoerd.

Ik wil je best helpen en kan het heel goed voorstellen dat je dat bestand graag wil helpen maar als je geen hulp aan neemt.... tjah (en zelf wat moeite doen mag natuurlijk ook altijd)

Verwijderd

Modbreak:Verwijderd! Daar staat me teveel warez..

[ Voor 84% gewijzigd door Ginz op 16-08-2007 22:47 ]

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

NSU1200C schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 10:29:
[...]

(Windows Mediaplayer ziet N95 niet)

Persoonlijk zou ik beginnen met het bestandje 'wmstore.hds' in de map 'private' op je geheugenkaart op te zoeken en te wissen (waarschijnlijk in de submap '102728aa' )

Als het goed is kun je dan opnieuw via mediaplayer modus verbinding maken en wordt je nokia opnieuw herkend. Eventueel al gesynchroniseerde nummers moet je wel opnieuw op je kaart zetten omdat de licenties niet meer kloppen..
mm, werkt ook niet, bovendien vraagt m'n N95 sinds gister ook niet meer in welke USBmodus hij gezet moet worden, als ik hem aansluit op m'n PC.?

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

• patrickt35
Ga naar instrumenten>USB. Daar kan je "vragen bij verbinden" in ja veranderen.

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

patrickt35 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:33:
Ga naar instrumenten>USB. Daar kan je "vragen bij verbinden" in ja veranderen.
been there, done that,
maar lost niets op....

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

op windows mobile 5.0 is het zo dat als je aan het smsen bent de woorden willen aangevuld. Dus van "ong" maakt het systeem er meteen "ongeveer" van.

is dit ook mogelijk met de N95?

• schumi2004
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:17:
[...]

tuurlijk, kan het zelf (dus) ook niet

wat heb je nodig? IMEi en email?

(was iets te snel, heb de topic verder afgelezen ... mailtje is onderweg, bedankt)
Als iemand een *.cer bestand nodig heeft ik heb ook nog een aantal opties over

of make files zelf en ik create hem wel

mailen naar xxxxxxxxxxxxxx

:update:
SymbianSigned vind het denk niet zo leuk al die certs achter elkaar, hij doet het niet meer :(

Ook vonden ze de 6000 registraties in een paar uur niet zo aardig en worden er maatregelingen getroffen om onrechtmatig gebruik van een dergelijk cert te voorkomen

http://developer.symbian....ID=21112&start=0&tstart=0

Dus als je een cert hebt ben er zuinig op !!!!

[ Voor 31% gewijzigd door schumi2004 op 17-08-2007 12:27 ]

• patrickt35
schumi2004 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:40:
[...]

Als iemand een *.cer bestand nodig heeft ik heb ook nog een aantal opties over

of make files zelf en ik create hem wel

mailen naar schumi2004(at)gmail(dot)com
Weet jij hoeveel certificaten je per dag kan/mag aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSU1200C
BadMotha schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:40:
[...]

been there, done that,
maar lost niets op....
Misschien dat het dan tijd wordt om de firmware er opnieuw op te zetten? Als er steeds meer functies uitvallen is er denk ik wel iets goed aan het foutgaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
De dag begint lekker. Er lopen wat zwarte strepen over mijn schermpje.
Zelfs na een harde reset zitten ze er nog.
Gevalletje van een kapot schermpie.
Naar de T-Mobile shop of naar een NSP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Weet iemand toevallig waar je de licenties voor de navigatie kan aanschaffen op de website van Nokia?
Ik heb mij rot zitten zoeken, maar waarschijnlijk ben ik slechtziend..

Iemand? ;)

Slave of Thieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
IDtenT schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:00:
Weet iemand toevallig waar je de licenties voor de navigatie kan aanschaffen op de website van Nokia?
Ik heb mij rot zitten zoeken, maar waarschijnlijk ben ik slechtziend..

Iemand? ;)
Ik geloof niet dat dat op die manier kan, slechts via het Nokia Maps programma op telefoon zelf. Is inderdaad wel jammer dat het zo beperkt is. Als je geen creditcard hebt, dan moet je op de telefoon namelijk middels toesturen sms-jes het bedrag voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IDtenT
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
dafmay schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:03:
[...]

Ik geloof niet dat dat op die manier kan, slechts via het Nokia Maps programma op telefoon zelf. Is inderdaad wel jammer dat het zo beperkt is. Als je geen creditcard hebt, dan moet je op de telefoon namelijk middels toesturen sms-jes het bedrag voldoen.
Ah bedankt, nu heb ik het inderdaad wel gevonden! |:(

Slave of Thieves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
patrickt35 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 07:18:
De dag begint lekker. Er lopen wat zwarte strepen over mijn schermpje.
Zelfs na een harde reset zitten ze er nog.
Gevalletje van een kapot schermpie.
Naar de T-Mobile shop of naar een NSP?
Denk dat NSP het snelste is hoewel je bij T-Mobile zou kunnen proberen het toestel te laten ruilen maar of ze dat doen weet ik niet.
Als het op reparatie uitkomt zou ik naar de NSP gaan als dat niet veel extra moeite kost, denk dat de NSP sneller samenwerkt met Nokia dan dat T-Mobile dat zal doen.

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
patrickt35 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:52:
[...]

Weet jij hoeveel certificaten je per dag kan/mag aanvragen?
Nee, kan ook nergens terug vinden.

:ontopic:
Ik zal eens beginnen met het vrijdag ochtend knutsel kwartiertje.

Ik heb dus een Brodit car holder gekocht voor mijn "precious" N95.
Echter was ik in de veronderstelling dat hier ook een metalen beugeltje bij zat zodat ik hem mooi langs mijn auto radio kon steken, zo werd hij althans getoont bij bestelling.

Bij op halen was dat dus niet zo en werd ik min of meer genoodzaakt hem op mijn dashboard te schroeven en zo lelijke gaten achter te laten :(

Dat wilde ik zoals je begrijpt niet en eigenlijk wilde ik hem ook "portable" hebben zodat wanneer ik in andere auto rijd ik houder mee kan nemen, volgens verkoper was hier bij hun geen oplossing voor bekend anders dan dashmount maar dat vond ik dus net iets te veel geld en ja moet ik dan voor elke auto in mijn bereik zo'n dingen kopen?

Dus wat gaan we dan doen?

We nemen 2 Ambi-Pur® car holders (de kleine variant)
Breken de klem aan de achterzijde eraf
Plaatsen deze klemmen met 2 boutjes en moertjes op de brodit carholder

En voila klaar is je portable carholder voor je N95

Foto volgt ;)

Tis nie een beste foto maar gaat om het idee ;)
Afbeeldingslocatie: http://img241.imageshack.us/img241/742/17082007007vr5.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 17-08-2007 11:28 . Reden: ff de naam van goed geschreven ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bmaarten schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 18:10:
Kan hem je mailen als je wilt.. De site waar ik hem vandaan heb bestaat niet meer ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Dat ziet er nog eens handig uit! Erg orgineel!
Zijn die klemmen wel stevig genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Sjengcity schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:34:
Yups werkt als een speer, was eerst zelf bang dat het niet genoeg grip/klem kracht zou hebben maar je kan er nog net geen olifant aan hangen ;)

@wwg
Zou je hem mij ook kunnen sturen?
schumi2004(at)gmail(dot)com

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 17-08-2007 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:21:

Tis nie een beste foto maar gaat om het idee ;)
[afbeelding]
Dan heb je een N95, Een 5 MEGA pixel camera.....(vat je hem al? Zucht......)
En dan NOG geen scherpe foto kunnen maken.... Nogmaals Zucht...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Laatst online: 10-09 15:11
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:20:
op windows mobile 5.0 is het zo dat als je aan het smsen bent de woorden willen aangevuld. Dus van "ong" maakt het systeem er meteen "ongeveer" van.

is dit ook mogelijk met de N95?
Ja, maar niet out-of-the-box. De naam van het desbetreffende programma houd je nog even van me tegoed, die is me even ontschoten ;).

/edit:

QuickWrite

[ Voor 5% gewijzigd door Upquark op 17-08-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer een antwoord gehad van TomTom..

Ze blamen het niet werken van de interne GPS aan beveiligingen van Nokia...(Raar dat Route66 en alle anderen het wel kunnen)

en die gozer van support die mijn mailtje beantwoord heeft 'sprak uit persoonlijke ervaring' dat TomTom met een externe GPS wel goed werkt, 'alleen de menu's' komen niet overeen met de standaard knoppen op de N95.
Dus er wordt nog aan gewerkt.
Abboneer je maar op de nieuwsbrief om te weten te komen wanneer de N95 wel compatible wordt verklaart. Tot die tijd geen uitspraken over een planning :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:34:
Goed idee. Ik was al met klitteband aan de gang geweest, maar da ziet er niet zo netjes uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:02
schumi2004 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:21:
[...]

Ik heb dus een Brodit car holder gekocht voor mijn "precious" N95.
Echter was ik in de veronderstelling dat hier ook een metalen beugeltje bij zat zodat ik hem mooi langs mijn auto radio kon steken, zo werd hij althans getoont bij bestelling.

Bij op halen was dat dus niet zo en werd ik min of meer genoodzaakt hem op mijn dashboard te schroeven en zo lelijke gaten achter te laten :(

Dat wilde ik zoals je begrijpt niet en eigenlijk wilde ik hem ook "portable" hebben zodat wanneer ik in andere auto rijd ik houder mee kan nemen, Plaatsen deze klemmen met 2 boutjes en moertjes op de brodit carholder
Brodit werkt perfect. Maar als je kit portable moet zijn, moet je geen Brodit kopen. (of 2 verschillende houders voor de verschillende auto's)

Maar het systeem van Brodit opzich, vind ik uniek hoor! Zonder schroeven, toch een prima bevestiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Sjengcity schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:19:
[...]

Denk dat NSP het snelste is hoewel je bij T-Mobile zou kunnen proberen het toestel te laten ruilen maar of ze dat doen weet ik niet.
Als het op reparatie uitkomt zou ik naar de NSP gaan als dat niet veel extra moeite kost, denk dat de NSP sneller samenwerkt met Nokia dan dat T-Mobile dat zal doen.

Suc6
Vanmorgen gelijk T-Mobile klantenservice gebeld, en deze vriendelijke dame vertelde mij, dat ik met heel het spulletje terug kon gaan naar een T-Mobile shop.
Ik dus in de auto, om 25 km verderop de shop te bezoeken.

De aardige jongeman in de shop vertelde me dat het helaas niet mogelijk is om een op internet gekocht toestel om te ruilen in de shop.
Hierna heeft de medewerker aftersales gebeld.
Ik kreeg de medewerker aan de telefoon, die gelijk een afspraak met me maakte dat ze as. maandag het toestel aan de deur komen omruilen.
En voor het misverstand, gaf hij me 1 maand abbonnementskosten vergoeding.

Dus opgelost weer.

ps: De productcode van T-Mobile had ik er al uitgesloopt. Maar hier heeft een medewerker van de T-Mobile shop toch geen kaas gegeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:07:
[...]

Dan heb je een N95, Een 5 MEGA pixel camera.....(vat je hem al? Zucht......)
En dan NOG geen scherpe foto kunnen maken.... Nogmaals Zucht...
;)
Heeft er mss meer mee te maken door het feit dat ik hem vanochtend ff snel in de auto in de laagtse stand geschoten heb van mss iets te dicht bij ;)
5 mega pixel foto mailen wordt je niet vrolijk van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Jerk184 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:15:
[...]

Brodit werkt perfect. Maar als je kit portable moet zijn, moet je geen Brodit kopen. (of 2 verschillende houders voor de verschillende auto's)

Maar het systeem van Brodit opzich, vind ik uniek hoor! Zonder schroeven, toch een prima bevestiging!
Wat zou jouw suggestie zijn dan?
Ik vind zelf persoonlijk dat ik het nog aardig opgelost heb (geeft zich zelf een schouderklopje :P ), uiteindelijk is pakketje niet te groot, geen scherpe randen, valt ook nauwelijks op als je bevestigt enja wat kosten betreft, 2 oude Ambi-Pur houdertjes :) en 2 boutjes en moertjes uit oude computer verzameling ;)

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 17-08-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:25

robertwebbe

Robert Webbe

schumi2004 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:22:
[...]

Heeft er mss meer mee te maken door het feit dat ik hem vanochtend ff snel in de auto in de laagtse stand geschoten heb van mss iets te dicht bij ;)
5 mega pixel foto mailen wordt je niet vrolijk van ;)
Het "probleem" zit hem meer in de instelling "Modi". Als je hem in fotostand zet komt er rechts een rijtje icoontjes. Scroll er 1 naar beneden, naar die A en kies hier eens de Close-upmodus. Als je iets van heel dichtbij wil fotograferen dan kun je het beste toch wat afstand nemen (anders krijgt die hem niet scherp) en dan de zoom functie gebruiken.

Probeer het nog eens... Ik ben benieuwd of we dan wel een perfecte foto te zien krijgen :)

Zie hier een testfoto van een PCI kaart waarbij je de lettertjes nog kunt lezen.

[ Voor 5% gewijzigd door robertwebbe op 17-08-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:21
AhhhGggRRrrr Me N95 viel net :(

Me baas belde me op, ik pak die tel kijk wie het is, valt ie uit me handen..
Het eerste dat ik dacht was G*&^%$##@#, heb hem toen opgeraapt,
en helemaal onderzocht, nou GEEN krasje niks, alles werkt nog gewoon Pfffffff :*)
Toch wel redelijk sterke telefoontje dit LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021

Ik gebruik mijn N95 dagelijks om films en series mee te kijken op mijn TV. Voordat ik hem had was ik al op zoek naar een manier om PC beeld op mijn TV te krijgen, maar ik heb een brakke videokaart zonder TV-out. Ik converteer de bestanden met PS3 Video9 (zie startpost) naar een mp4 formaat en de kwaliteit is top!

Wat betreft thema's gebruik ik het voorgeprogrammeerde Nokia Nseries 1. Ik heb hier al veel thema's voorbij zien komen, maar geen ervan vind ik mooier dan dit standaard bijgeleverde thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:52:

en helemaal onderzocht, nou GEEN krasje niks, alles werkt nog gewoon Pfffffff :*)
Mij gebeurde dit ook een aantal weken geleden. Ook geen enkele schade te bespeuren :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 19:54

WoutF

Hoofdredacteur
Albert020 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 11:52:

Zelfde ook al meegemaakt. Maar ik heb er voor de zekerheid toch sinds gisteren maar een crystal case omheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoutF schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:11:
[...]

Zelfde ook al meegemaakt. Maar ik heb er voor de zekerheid toch sinds gisteren maar een crystal case omheen :)
Dom hee voor zo een toestel te laten vallen.Mijn kan niet vallen op het ogenblik is al 4 weken in herstelling .Slider........................... :( Ben eens benieuwd hoe ze dit geflikt hebben bij photo hall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Check jij je mail maar eens

[ Voor 94% gewijzigd door Ginz op 17-08-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik op de camping in Frankrijk, zie ik bij de balie staan "WIFI in the courtyard" !! Super !! Kosteloos foto's uploaden naar Flickr en mailen etcetera......

Ik in de courtyard gaan zitten en op zoek naar het WIFI netwerk: direct gevonden, SSID Maisonneuve verschijnt in mijn scherm. Echter als ik probeerde te connecten, stond er na een seconde of 10 "WLAN niet gevonden" terwijl de ik in eerste instantie goede ontvangst had aan de balkjes te zien,..........maar connecten ho maar. ik zat bij wijze van spreken naast het modem,... Volgens de eigenaar was er geen enkele vorm van beveiling geactiveerd (WEP, WPA, MAC filtering), en waren er meer mensen met problemen. Mijn Axim X50v kon ook niet connecten,.......aan een tafeltje verderop was men wel heerlijk aan internetten met een laptop,......

Ik heb nog een beetje lopen klooien met de WIFI settings, echter geen resultaat. Ik heb dit probleem nooit eerder gehad, hier thuis en elders direct connection, ook in een frans dorpje direct connectie met een onbeveiligd netwerk !

Iemand een idee hoe dit kan ?

Nog een mooi plaatje gemaakt met mijn N95 vanuit een kano op de Dordogne,....tricky ! Ik had hem in een boterhammenzakje opgerold in mijn zak zitten haha.

Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/3460/08082007158xk4.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:19
dit had ik ook op vakantie in engeland met gratis t-mobile hotspots. Toen ik op heathrow was lagen er flyers hoe men er gebruik van kon maken dmv een laptop en op een laptop moest je handmatig iets met een proxy doen als ik me goed herinner. Misschien dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vanochtend krijg ik bij het openen van Nokia Maps de volgende melding:
"Link Layer Open" over mijn kaart heen getoond rechts boven in de hoek.

Iemand een idee wat en waarom???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:49:

Nog een mooi plaatje gemaakt met mijn N95 vanuit een kano op de Dordogne,....tricky ! Ik had hem in een boterhammenzakje opgerold in mijn zak zitten haha.

[afbeelding]
Jij durft! Wel een mooie foto.. (heb hem als bureaublad achtergrond ingesteld) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:01:
Sinds vanochtend krijg ik bij het openen van Nokia Maps de volgende melding:
"Link Layer Open" over mijn kaart heen getoond rechts boven in de hoek.

Iemand een idee wat en waarom???
Ja dat komt door assisted GPS. Als je dat uitzet zou het moeten verdwijnen.

Hmmm. Sorry mods maar een kan er maar de eerste zijn :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:49:

[afbeelding]
Inderdaad tricky ja ;)... maar wel een heel mooie foto zeg ;)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aangezien er hier mensen waren die waarschijnlijk niet op de hoogte waren van bepaalde regels, hier nogmaals bepaalde regels die wij hier op Tweakers.net hanteren:

- Géén warez (aanbieden, vragen, of via hints naar toe verwijzen)
- Géén offtopic/slowchat gepost. Wij zijn hier geen Fok!
- Firstposten doen we hier ook niet aan!!
- Attendeer de moderators op dingen die hier niet toegestaan zijn middels de topic report!
- Niet eens met een moderator? Mail, MSN of ICQ, maar niet middels het forum