Toen ik het hier gisteren las, heb ik het meteen geïnstalleerd. Toevallig klapte vannacht mijn internetverbinding eruit, terwijl ik met iemand aan het msn'en was, dus meteen maar eens uitgeprobeerd op mijn telefoon. Je krijgt dan een schermpje te zien waarin iets staat dat het gratis is en dat als er ooit voor betaald moet worden, dat je dan 30 dagen vantevoren bericht krijgt. Iets van die strekking in ieder geval. Dus ik ga ervanuit dat het allemaal nogal meevalt en dat er niet snel voor betaald zal moeten worden.Sjengcity schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:16:
Over het algemeen betekend no-charge toch echt dat het gratis is. En het is maar afwachten of ze het betaald gaan maken want at least zegt mij dat het nog helemaal niet zeker is.
Als zowel Nokia als MS een beetje service willen bieden wordt het gratis, wat ik overgens ook wel verwacht.
Anoniem: 168972
Als ik probeer in te loggen op msn live messenger krijg ik elke keer een bericht dat er geen verbinding tot stand kan komen. Dit terwijl ik een hi eindeloos abo erbij heb en alle andere programma's op de N95 die in verbinding staan met internet wel werken. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Ah, zou iemand mij kunnen mailen die dat heeft dan? Christiaanw@gmail.com. Dank!The FLow schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:59:
[...]
iemand vragen die wel een account heeft.. Is hier al een paar x langsgekomen en ook op link staat een draadje waar je dit kan vragen.. Hier zitten meerdere mensen die je kunnen helpen.. Succes ermee
Misschien zou je de link eens kunnen doorlezen. Met name de reacties. Zelf een beetje initiatief nemen zou niet verkeerd zijn.--Christiaan-- schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:31:
[...]
Ah, zou iemand mij kunnen mailen die dat heeft dan? Christiaanw@gmail.com. Dank!
Dat zeggen vrouwen nou ook altijd tegen mepatrickt35 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:54:
[...]
Misschien zou je de link eens kunnen doorlezen. Met name de reacties. Zelf een beetje initiatief nemen zou niet verkeerd zijn.
Ik heb zitten kijken, maar ik werd er geen wijs uit, daarom probeerde ik het maar hier, sorry. Zal het nog eens doen, maar kon het daarstraks ook al niet vinden.
Ik ken het probleem. Ik had ook van al mijn contacten de verjaardagen er goed ingezet omdat ik er vanuit ging dat deze dan automatisch in de kalender zouden verschijnen zoals dit ook het geval was bij mijn (oude) nokia 6230. Je begint je dan toch echt af te vragen wat het nu nog van de software van Nokia is.....schumi2004 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 02:37:
:update:
En nu lees ik toevallig iets over contacts, iemand enig idee waarom verjaardagen niet in kalender verschijnen wanneer je ze met nokia contact editor heb bewerkt? Zelfs niet na handmatig invoeren verschijnen ze in kalender
Uiteindelijk heb ik een ander programma (Best Birthday) gevonden die wel de verjaardagen vanuit je Contacten overneemt naar je Kalender. Per verjaardag kun je instellen of en wanneer je een signaal wenst te ontvangen.
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
BestBirthday gebruik ik ook, erg handige aanvulling op het tekort aan mogelijkheden wb verjaardagen op de N95.Stimpy001 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:49:
[...]Uiteindelijk heb ik een ander programma (Best Birthday) gevonden die wel de verjaardagen vanuit je Contacten overneemt naar je Kalender. Per verjaardag kun je instellen of en wanneer je een signaal wenst te ontvangen.
Omdat zoeken op een forum met het woord signen erg lastig is.. HIER is de link naar het draadje, waar je je IMEI kan plaatsen en het bestand.. Vervolgens zal iemand daar je bestandje signen..--Christiaan-- schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:32:
[...]
Dat zeggen vrouwen nou ook altijd tegen me
Ik heb zitten kijken, maar ik werd er geen wijs uit, daarom probeerde ik het maar hier, sorry. Zal het nog eens doen, maar kon het daarstraks ook al niet vinden.
[ Voor 14% gewijzigd door The Flow op 25-08-2007 17:44 ]
God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...
@Flow, die link was dus al geplaatst. Je moet dus een e-mail met je IMEI nummer naar hem sturen, dus niet in het topic plaatsen.The FLow schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:41:
[...]
Omdat zoeken op een forum met het woord signen erg lastig is.. HIER is de link naar het draadje, waar je je IMEI kan plaatsen en het bestand.. Vervolgens zal iemand daar je bestandje signen..
En het gaat om de volgende link: http://blog.isquare.nl/?p=216
[ Voor 5% gewijzigd door patrickt35 op 25-08-2007 18:00 ]
Anoniem: 228471
Sorry hoor maar bij mij werkt de agenda top.
Alle verjaardagen geeft hij top aan.
Je moet natuurlijk wel met je telefoon om leren gaan voordat je hem afzeikt.
Ze moeten hem €1500 maken dan besteden ze wel wat meer tijd aan het instructieboekje.
Ze moeten hem €1500 maken dan besteden ze wel wat meer tijd aan het instructieboekje.
dafmay schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:22:
[...]
BestBirthday gebruik ik ook, erg handige aanvulling op het tekort aan mogelijkheden wb verjaardagen op de N95.
Anoniem: 169123
sindskort hebt ik n95 en wou graag mijn gmail account instellen.. maar hoe ik dat ? zou iemand mischien uitleg geven?? want ik kan geen verbinidng mee maken..
Anoniem: 148104
Twee vragen:
- ik probeer een filmpje van mijn N95 op mijn PC te zetten. Bij het afspelen
geeft Apple Quicktime Error -2002 : a bad public movie atom was found in the movie
Ook realplayer bakt er niet veel meer van. Weet iemand trucks of software om dit
te fixen ? (Overigens: hoe zet ik zo'n filmpje om naar AVI of mpeg ? kan 't effe niet vinden..)
- Vanaf welke firmware versie worden de 4Gb kaarten gesupport..Ik heb een t-mobile V 11.0.026, zou
dat werken ?
geeft Apple Quicktime Error -2002 : a bad public movie atom was found in the movie
Ook realplayer bakt er niet veel meer van. Weet iemand trucks of software om dit
te fixen ? (Overigens: hoe zet ik zo'n filmpje om naar AVI of mpeg ? kan 't effe niet vinden..)
- Vanaf welke firmware versie worden de 4Gb kaarten gesupport..Ik heb een t-mobile V 11.0.026, zou
dat werken ?
In plaats van mensen af te zeiken, kun je mischien ook meteen aangeven hoe bij jou verjaardagen uit contacts in agenda terecht komen. Of ben jij zo iemand die alles voor zichzelf houdtAnoniem: 228471 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:36:
Sorry hoor maar bij mij werkt de agenda top.
Ze moeten hem €1500 maken dan besteden ze wel wat meer tijd aan het instructieboekje.[...]
Je kunt denk ik het makkelijkst even binnen je Gmail account (webmail) kijken. Daar staan bij de Help-functie ergens de instellingen van o.a. outlook enz. Die kun je overnemen. Belangrijk is dat Gmail met (beveiligde) SSL servers werkt.Anoniem: 169123 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:58:
sindskort hebt ik n95 en wou graag mijn gmail account instellen.. maar hoe ik dat ? zou iemand mischien uitleg geven?? want ik kan geen verbinidng mee maken..
Ik denk dat meneer gewoon niet goed gelezen heeft en niet weet dat het juist gaat om de verjaardagen die bij de contacten staan en niet die wat in de agenda worden weergegeven want het is algemeen bekend dat die functie er niet in zit bij symbian 60dafmay schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:11:
In plaats van mensen af te zeiken, kun je mischien ook meteen aangeven hoe bij jou verjaardagen uit contacts in agenda terecht komen. Of ben jij zo iemand die alles voor zichzelf houdt
Even een paar links waarmee je het in orde krijgt:Anoniem: 169123 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:58:
Pop aanzetten in Gmail
Gmail settings
Zelf gebruik ik deze functie er ook nog bij om alleen m`n mail binnen te halen van de laatste 30 dagen, zo wordt je telefoon niet overvol.
Kijk even in de startpost daar staan verschillende programma's, een andere mogelijkheid is natuurlijk even een google hit (convert avi mpeg4) maar over het algemeen zijn mensen heel tevreden over PS3 Video 9 icm het speciale profiel. (tekst en uitleg in startpost)Anoniem: 148104 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:05:
Twee vragen:
vanaf 11.x.x.x moet hij zowiesow werken, 10.x.x.x weet ik niet zeker maar daar zullen er ook nog maar heel weinig van in omloop zijn. 11 is totaal geen probleem branded of unbranded overgens.- Vanaf welke firmware versie worden de 4Gb kaarten gesupport..Ik heb een t-mobile V 11.0.026, zou
dat werken ?
[ Voor 5% gewijzigd door digital-IMEI op 25-08-2007 21:30 ]
Anoniem: 158253
Hallo,
Bij de N95 moet ik dus de Route 66 hebben. Maar met welke gb isn het geschikt?
En is de menu van de N95 allemaal in het nederlands? Of moet ik het bij het kopen nog van de engels in het nederlands instellen?
Gr Rainai
Bij de N95 moet ik dus de Route 66 hebben. Maar met welke gb isn het geschikt?
En is de menu van de N95 allemaal in het nederlands? Of moet ik het bij het kopen nog van de engels in het nederlands instellen?
Gr Rainai
Anoniem: 168972
Route66 is volledig Nederlands, ik heb het standaard 1 gb geheugenschijfje volgestopt met de kaarten van Benelux, Duitsland en Frankrijk en heb nu nog zo'n 80mb over.
Hey Tweakers
Sinds gister is me abbo omgezet van Debitel/vodafone naar Hi
nu heb ik daar natuurlijk onbeperkt internet bij genomen van Hi.
Bij het plaatsen van me simkaart kreeg ik netjes alle instellingen via sms.
Natuurlijk gelijk proberen of alles nog werkt voorheen had ik ook gewoon internet mms etc.
nu met nieuwe instellingen van Hi werkt internet niet meer
krijg een foutmelding met "Packet ggvns. verbinding niet toegestaan.
Meerdere instellingen opgevraagd via internet handmatig ingevoerd maar niks wilt lukken.
inmiddels ook al een harde reset gegeven maar NOP.
weet iemand hoe ik me internet en mms aan de praat krijg.
heb al meerdere malen contact gehad met hi maar ze komen er schijnbaar ook niet uit.
Dus HELP
Natuurlijk gelijk proberen of alles nog werkt voorheen had ik ook gewoon internet mms etc.
Meerdere instellingen opgevraagd via internet handmatig ingevoerd maar niks wilt lukken.
heb al meerdere malen contact gehad met hi maar ze komen er schijnbaar ook niet uit.
Dus HELP
Route66 is dus in het nederlands
Maar de N95 is zelf ook in het nederlands, als je hem koopt/bij jouw provider je contract laat verlengen?
Nog een vraagje... zijn iedereen tevreden over Route66 (in de N95)?
Gr René
Maar de N95 is zelf ook in het nederlands, als je hem koopt/bij jouw provider je contract laat verlengen?
Gr René
Hoi René ak RainaiAnoniem: 158253 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:48:
Route66 is dus in het nederlands
Gr René
de telefoon is in principe altijd in het nederlands en al helemaal als je hem bij je provider koopt. Voor ervaringen over Route 66 raad ik je aan om het forum eens door te lezen eventueel met de search functie rechtsbovenin.
Post als je wil even je instellingen hier, ik heb zelf geen Hi maar misschien dat ik ergens kan zien waar de fout zit en anders zal er gegarandeerd wel een Hi-er hier rondlopen die even zijn eigen instellingen erbij wil pakkenhidra000 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:30:
Hey Tweakers
Dus HELP
Anoniem: 73007
Het lukt mij niet om verbinding te maken met mijn XS4ALL IMAP e-mailbox via Hi Eindeloos Online. Het verbinden blijft dan "eindeloos" duren. Via WLAN is ditzelfde echter geen probleem? Iemand een oplossing?
Afzeiken ik doe niet anders dan de wereld verbeteren !!!
Contacten - optie's - bewerken - optie's - detail toevoegen - Verjaardag
dafmay schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:11:
[...]
In plaats van mensen af te zeiken, kun je mischien ook meteen aangeven hoe bij jou verjaardagen uit contacts in agenda terecht komen. Of ben jij zo iemand die alles voor zichzelf houdt
Maar dan staat ie nog niet in je agenda.Anoniem: 228471 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 00:47:
Afzeiken ik doe niet anders dan de wereld verbeteren !!!
[...]
Agenda = opties = nieuw item = verjaardag
Eenmalig en je bent er na een goede back-up voor altijd vanaf.
patrickt35 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 01:14:
[...]
Maar dan staat ie nog niet in je agenda.

"Emoze is the realization of the mobile office vision, Free and accessible for all mobile users around the world."
With emoze
* Receive your emails and Outlook data anywhere, anytime
* Handle your schedule and meetings via your mobile device
* Enjoy synchronized Personal Information Management (PIM)
* Access information about your Contacts, anywhere, anytime
With emoze
* Data is pushed automatically to your mobile handset or PDA with no need to connect to a service or click send\receive
* Military-grade secure, encrypted transmissions behind your firewall
* Totally free accessibility with no costly packages, specific hardware or software platforms
Emoze security
* Maintains privacy superior security solutions
* No cookies, no spyware, no duplication of user data on emoze servers
* All transmissions are encrypted using the highest possible industry standards
* For Corporate users, new ports are not needed preventing hacking vulnerability
http://www.emoze.com/en/download/Default.aspx
Ja maar dan moet je de verjaardagen 2x invoeren, dat is voor een tweaker natuurlijk not done!Anoniem: 228471 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 01:38:
Agenda = opties = nieuw item = verjaardag
[...]
wat nou als de datum van een verjaardag veranderd
In Outlook invoeren en dan syncen? Is misschien wel zo handig
Heb je de instellingen voor Packet-gegevens juist staan?hidra000 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:30:
(...)
(...)
Dus HELP
Menu>Instrumenten>Instellingen>Verbinding>Packet-ggvns>Packet-ggvnsverb. Wanneer nodig>Snelle toeg. packet-g.... Ingeschakeld
@Sengcity,
ok, is me duidelijk.
En ik volg het forum een hele tijdje. Ohoh, wat was er veel meningsvershil met negatieve en positieve meningen erover. Geen wonder dat ik nog niet op pas sta
@ Iedereen,
Meesten van jullie zeggen dat TomTom de GPS-system van N95 nog ondersteunt.
Tot nu toe nog niet.
Wordt het nog ondersteunt of krijgt TomTom het niet het niet voor elkaar?
Gr Rainai
ok, is me duidelijk.
En ik volg het forum een hele tijdje. Ohoh, wat was er veel meningsvershil met negatieve en positieve meningen erover. Geen wonder dat ik nog niet op pas sta
@ Iedereen,
Meesten van jullie zeggen dat TomTom de GPS-system van N95 nog ondersteunt.
Tot nu toe nog niet.
Wordt het nog ondersteunt of krijgt TomTom het niet het niet voor elkaar?
Gr Rainai
Dat is inderdaad erg handig. Blijkbaar hanteert de N95 verjaardagen in contacts op een andere manier dan wanneer in outlook ingevoerd. Ik heb nu alle verjaardagen verwijderd uit contacts, daarna opnieuw verjaardagen in outlook ingevoerd, daarna sync-en en...alle verjaardagen verschijnen in calender. Top dank voor de tippeerke63nl schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 03:33:
In Outlook invoeren en dan syncen? Is misschien wel zo handig
[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 26-08-2007 11:35 ]
Je moeder's verjaardag is altijd dezelfde datum slimmerd!
kmmartins schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 03:23:
[...]
Ja maar dan moet je de verjaardagen 2x invoeren, dat is voor een tweaker natuurlijk not done!
wat nou als de datum van een verjaardag veranderd![]()
Blij dat ik ook eens een positieve bijdrage haddafmay schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:31:
[...]
daarna sync-en en...alle verjaardagen verschijnen in calender. Top dank voor de tip
......
Is er iemand die al eens een bluetooth toetsenbordje heeft uitgeprobeerd met de N95.
Ben er wel benieuwd naar. Maar vind 'm iets te prijzig om op de gok te kopen.
Op de site van Nokia komt ie niet als accessoire voor, voor de N95
Ben benieuwd
.
[ Voor 99% gewijzigd door dbleliev op 26-08-2007 13:40 ]
Nou hier elke contact opnieuw bewerkt in outlook, verjaardagen geadd maar niks in agenda hierdafmay schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:31:
[...]
Dat is inderdaad erg handig. Blijkbaar hanteert de N95 verjaardagen in contacts op een andere manier dan wanneer in outlook ingevoerd. Ik heb nu alle verjaardagen verwijderd uit contacts, daarna opnieuw verjaardagen in outlook ingevoerd, daarna sync-en en...alle verjaardagen verschijnen in calender. Top dank voor de tip
Onder welke steen kom jij vandaan?dbleliev schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:28:
Heej jongens,
Er komt weer een nieuwe versie van de N95 uit... De black edition natuurlijk.. Met 8 Gig intern geheugen en waarschijnlijk een scherm van 2.8 Inch.. Het grootste verschil is dat de batterij niet meer 950 maar 1200 Mah zal zijn...
Hopen dat het de 29ste allemaal bevestigd wordt...
Lees de history van deze thread eens als je wil (no offense
[ Voor 112% gewijzigd door Ginz op 26-08-2007 17:16 ]
Hmm da's vreemd. Ik neem aan dat je per contact in outlook in tabblad details de verjaardag hebt toegevoegd ? Daarna toch ook wel beide kanten (op z'n minst outlook > N95) ge-sync-ed ? Ja ik weet het, waarschijnlijk trap ik hier nogal een open deur in. Maar je weet het maar nooitschumi2004 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:35:
[...]
Nou hier elke contact opnieuw bewerkt in outlook, verjaardagen geadd maar niks in agenda hier
pardon!?!
[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 26-08-2007 16:49 ]
God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...
volgens wat ik begrepen is dat simlock verwijderen legaal is in nederland.
dus zou iemand mij dan een uitgebreide samenvatting geven van hoe bv de n95 hammer clip werkt ?
of ben ik nu in strijd met de PSGG policy ?
dus zou iemand mij dan een uitgebreide samenvatting geven van hoe bv de n95 hammer clip werkt ?
Ja, als je die eerst even lees, weet je wat hier wel en niet toegestaan is.legendx2 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:39:
volgens wat ik begrepen is dat simlock verwijderen legaal is in nederland.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ik weet al wat er fout gegaan is, ik had ook met mijn tengels van de sync settings afmoeten blijven, daar had ik agenda items uit gevinkt.dafmay schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:03:
[...]
Hmm da's vreemd. Ik neem aan dat je per contact in outlook in tabblad details de verjaardag hebt toegevoegd ? Daarna toch ook wel beide kanten (op z'n minst outlook > N95) ge-sync-ed ? Ja ik weet het, waarschijnlijk trap ik hier nogal een open deur in. Maar je weet het maar nooit
Inwezen doet het sync process de 2 handelingen voor je in 1 keer. Waar je via je telefoon de verjaardag nog in agenda moet zetten doet sync het voor je, met andere woorden als ik nu een contact uit telefoonboek haal is deze nog wel in agenda, er is dus totaal geen link naar elkaar toe op symbian ook niet met sync.
Wat symbian niet lukt (en dat valt me zwaar tegen) is voor M$ outlook een eitje
Je weet dat 2 kanten op syn-en mogelijk is ? En daarbij kun je ook nog aangeven welke (outlook of N95) voorrang moet krijgen bij dubbele items.schumi2004 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:29:
[...]
Ik weet al wat er fout gegaan is, ik had ook met mijn tengels van de sync settings afmoeten blijven, daar had ik agenda items uit gevinkt.
Inwezen doet het sync process de 2 handelingen voor je in 1 keer. Waar je via je telefoon de verjaardag nog in agenda moet zetten doet sync het voor je, met andere woorden als ik nu een contact uit telefoonboek haal is deze nog wel in agenda, er is dus totaal geen link naar elkaar toe op symbian ook niet met sync.
Mss niet de juiste plek hier maar heb WirelessIRC aangeschaft en werkt als een trein totdat je een channel met FiSH encryption tegenkomt 
Iemand enige idee of er FiSH voor symbian is?
Iemand enige idee of er FiSH voor symbian is?
Als het goed is kan ik dinsdag mijn N95 verwachten, ben ondertussen al wat bezig geweest met het zoeken naar applicaties en inlezen. Elke keer weer lees ik iets over .sis bestanden signen.
Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Heb wel even gegoogled maar enige wat ik zo snel kon vinden zijn mensen die vragen om een bestand te laten signen.
Heb ook iets van een office suite gedownload, maar las ook ergens dat zoiets er ook al op schijnt te zitten? Waarmee je .doc bestanden en dergelijke kan openen. Zit deze applicatie er inderdaad op en kun je de documenten dan ook bewerken?
Bedankt in elk geval
.
Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Heb wel even gegoogled maar enige wat ik zo snel kon vinden zijn mensen die vragen om een bestand te laten signen.
Heb ook iets van een office suite gedownload, maar las ook ergens dat zoiets er ook al op schijnt te zitten? Waarmee je .doc bestanden en dergelijke kan openen. Zit deze applicatie er inderdaad op en kun je de documenten dan ook bewerken?
Bedankt in elk geval
Met de standaard meegeleverde software kun je de MS Office bestanden gewoon openen en bekijken (Word, Excel en Powerpoint). Als je ze op je N95 ook zou willen bewerken (Ik vraag me af of je dat echt wel zou willen, mede door het ontbreken van een "normaal" toetsenbord en scherm) dan kun je Quickoffice premier downloaden.Robbie T schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:19:
Als het goed is kan ik dinsdag mijn N95 verwachten, ben ondertussen al wat bezig geweest met het zoeken naar applicaties en inlezen. Elke keer weer lees ik iets over .sis bestanden signen.
Bedankt in elk geval.
Wat het signen van software betreft: als je alleen legetieme software aanschaft dan hoef je zelf niks te signen omdat de ontwikkelaar/leverancier van het pakketje dit al voor je gedaan heeft.
Voor al het overige sign "werk" denk ik niet dat we hier op T.Net (GoT) aan het juiste adres zijn omdat de instantie die het mogelijk maakt om software te signen haar eisen voor afgifte ook al heeft aangescherpt.
Erg jammer dat je dan toch weer een "$" moet gebruiken in plaats van een "S"schumi2004 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:29:
[...]
----Stukje tekst-----
En doe alsjeblief iets aan dat standaard gedrag van je om een ": (" smiley mee te geven aan iedere post van je als er weer eens iets niet wil lukken/werken bij je zoals jij dat graag zou zien.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Heb wat lopen kijken op ebay en kwam o.a een 4GB MicroSD kaartje tegen;
Iemand enig idee of het wat is? Ik ken het merk namelijk niet..
Topram 4GB Micro SD
En kwam ook nog een aantal housings tegen; varierend van zwart tot blauw, rood, enz.
N95 Housings
Misschien dat iemand er wat aan heeft, of er misschien al ervaring mee heeft?
Oplossing voor de korte standby tijd?
1200mAh accu
1200mAh Accu 2
Topram 4GB Micro SD
En kwam ook nog een aantal housings tegen; varierend van zwart tot blauw, rood, enz.
N95 Housings
1200mAh accu
1200mAh Accu 2
[ Voor 33% gewijzigd door Robbie T op 27-08-2007 01:34 ]
Heb er eens een mail tegen aan gestuurd richting zowel Vodafone als Nokia omtrent branded toestellen te updaten naar nieuwe firmware. Hier komt het grappige, Vodafone geeft aan dat ik mij tot Nokia moet wenden en het zelf niet doen.
Nokia op hun beurt geeft aan het niet te doen en ik mij moet wenden naar Vodafone. Euhm hallo kastje muur principe! Beide zeggen ze gewoon doodleuk dat ze het niet doen, daar wordt je niet vrolijk van.
Nokia op hun beurt geeft aan het niet te doen en ik mij moet wenden naar Vodafone. Euhm hallo kastje muur principe! Beide zeggen ze gewoon doodleuk dat ze het niet doen, daar wordt je niet vrolijk van.
Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar
Anoniem: 219643
Ik heb zelf een week het toetesenbord in gebruik gehad (Nokia).
Het werkt leuk, maar niet meer dan dat. In de praktijk neem je het bord namelijk niet mee als je ergens naar toe gaat. (Past niet in je broekzak).
Blijft over thuisgebruik / kantoor. Als je wat moet typen pak ik de laptop / pc.
Gadgetgehalte is wel hoog. Nice to have.
quote]peerke63nl schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:25:
[...]
Is er iemand die al eens een bluetooth toetsenbordje heeft uitgeprobeerd met de N95.
Ben benieuwd
[/quote]
Het werkt leuk, maar niet meer dan dat. In de praktijk neem je het bord namelijk niet mee als je ergens naar toe gaat. (Past niet in je broekzak).
Blijft over thuisgebruik / kantoor. Als je wat moet typen pak ik de laptop / pc.
quote]peerke63nl schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:25:
[...]
Ben benieuwd
[/quote]
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 219643 op 27-08-2007 09:00 ]
Anoniem: 136100
- Geheugenkaartje zou je kunnen proberen, ik heb voor een Sandisk 4gb op Ebay gekozen. Kostte me 60 euro incl.verz. Heb hem nu een maandje en bevalt prima. Dit merk ken ik verder niet, dus blijft een gok.Robbie T schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 01:25:
Heb wat lopen kijken op ebay en kwam o.a een 4GB MicroSD kaartje tegen;
Topram 4GB Micro SD
N95 Housings
1200mAh accu
1200mAh Accu 2
- Voor wat betreft de 1200mAh accu, ik blijf het een fabeltje vinden. Ooit eens zoiets geprobeerd, maar het haalt niet zoveel uit. Ik denk dat er op een goede, degelijke manier sterkere accu's gemaakt zouden kunnen worden, dan had Nokia dit vast zelf al wel gedaan.
Waarom voor eur 60 op eBay als je hem gewoon voor eur 55 incl verzending bij een webshop met service kan kopen? Zie bv hier.Anoniem: 136100 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:58:
[...]
- Geheugenkaartje zou je kunnen proberen, ik heb voor een Sandisk 4gb op Ebay gekozen. Kostte me 60 euro incl.verz. Heb hem nu een maandje en bevalt prima. Dit merk ken ik verder niet, dus blijft een gok.
Ik vertrouw zulke accu's ook niet, zelf slechte ervaringen mee gehad dat de accu juist alleen maar korter mee ging.Anoniem: 136100 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:58:
[...]
- Geheugenkaartje zou je kunnen proberen, ik heb voor een Sandisk 4gb op Ebay gekozen. Kostte me 60 euro incl.verz. Heb hem nu een maandje en bevalt prima. Dit merk ken ik verder niet, dus blijft een gok.
- Voor wat betreft de 1200mAh accu, ik blijf het een fabeltje vinden. Ooit eens zoiets geprobeerd, maar het haalt niet zoveel uit. Ik denk dat er op een goede, degelijke manier sterkere accu's gemaakt zouden kunnen worden, dan had Nokia dit vast zelf al wel gedaan.
En net zoals je zegt, als er betere accu's gemaakt konden worden dan had nokia dat al wel zelf gedaan.
:offtopic:
@ wimmel_1 sorry dat ik door het gebruik van een dergelijke smilie irritaties gewekt heb bij je maar misschien zegt dat meer iets over jouw dan mij, no offense.
[quote]Anoniem: 219643 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:58:
De eerste keer moet je even je toetsenbord zoeken op je N95 en dit beveiligen met een code.
Daarna hoeft je de code niet meer in te vullen, want zodra je de toetsenbord aanzet dan vind je N95 het toetsenbord en gaat gelijk connecten met je toetsenbord.
Wanneer je het toetsenbord een tijdje niet gebruikt, schakelt hij zich zelf helemaal uit.
Verder ben ik erg te spreken over het type op de toetsenbord, je kan eindelijk relaxed berichten type en emailen en msnen enzov, dit in rap tempo als we gewent zijn.
Verder kan je met de toetsenbord ook met simpele toetsen je N95 doorlopen.
Hij is wat aan de grote kant als hij is ingeklapt, maar als je het wil gebruiken op kantoor of thuis dan is het zker een toppertje.
Ik heb ook pas geleden de Nokia toetsenbord gekocht en aangesloten op mijn N95.peerke63nl schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:25:
[...]
Ben benieuwd
[/quote]
De eerste keer moet je even je toetsenbord zoeken op je N95 en dit beveiligen met een code.
Daarna hoeft je de code niet meer in te vullen, want zodra je de toetsenbord aanzet dan vind je N95 het toetsenbord en gaat gelijk connecten met je toetsenbord.
Wanneer je het toetsenbord een tijdje niet gebruikt, schakelt hij zich zelf helemaal uit.
Verder ben ik erg te spreken over het type op de toetsenbord, je kan eindelijk relaxed berichten type en emailen en msnen enzov, dit in rap tempo als we gewent zijn.
Hij is wat aan de grote kant als hij is ingeklapt, maar als je het wil gebruiken op kantoor of thuis dan is het zker een toppertje.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Omdat tentijde dat ik het kaartje kocht hij nog bij geen enkele Nederlandse webshop te krijgen was, alleen bij The Phonehouse voor €80,- en daar had ik niet zoveel zin in. En mijn geduld raakte op, dus ik dacht ik doe het maar op Ebay, had hem netjes binnen 5 werkdagen in huis.xahmol schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:48:
[...]
Waarom voor eur 60 op eBay als je hem gewoon voor eur 55 incl verzending bij een webshop met service kan kopen? Zie bv hier.
Bij de Belcompany kost het kaartje van 4 gig € 62,99
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Op All About Symbian staat een vergelijking van diverse navigatie-software. Best interessant om door te lezen. Overigens komt Navigon er als beste uit. En de review is op persoonlijke ervaringen gebaseerd.
Vergelijking Navigatie-software
Vergelijking Navigatie-software
Hallo Patrick,patrickt35 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:01:
[...]
Mijn N95 werkt prima met mijn parrot 3100, zonder enige third party software.
Wanneer ik een telefoonnummer heb veranderd in mijn telefoonboek update ik hem ff handmatig naar mijn parrot.
Verbreek de bluetooth verbinding met je parrot.
Ga nu naar je contacten, en markeer ze alle.
Ga nu naar opties, en kies voor visitekaartje verzenden.
Nu vraagt ie of ie een bluetoothverrbinding mag maken met je parrot. Hierna word het komplete telefoonboek overgezonden.
Bedankt voor de tip, het werkt ideaal.
Mvgr
Jan-Mathijs
Anoniem: 25534
Raar, sinds gister krijg ik een BSOD (Blue screen of Death) zodra ik mijn n95 via de usb in de pc prik.
Draai zelf Vista, en heb eerder nog nergens problemen mee gehad. Iemand ervaring?
Draai zelf Vista, en heb eerder nog nergens problemen mee gehad. Iemand ervaring?
Ik ben vanmiddag bij het NSP in Rijssen geweest (Teunis B.V.) voor mijn slider probleem. Ik moet zeggen; hij is er enorm van opgeknapt. Het gekke is dat ik in gesloten toestand nog steeds speling heb (incl tikkend geluid) onder de rode knop en als ik de slider open heb is hij superstrak. Ben er wel blij mee, eindelijk geen irritaties meer
Ik ben erg benieuwd of er binnenkort weer geluiden komen van een nieuwe firmware... Ik hoop van wel
[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 27-08-2007 16:23 ]
Als ze de tijden tussen de firmwares ongeveer hetzelfde houden dan is de nieuwe rond de 2e helft van september te verwachten. Ervan uitgaande dat testers hem 2 weken eerder krijgen (ongeveer) kun je er dan vanuit gaan dat de geruchtenmolen eind van deze week a volgende week weer op gang zou KUNNEN komen.Mau_Maus schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:22:
Ik ben erg benieuwd of er binnenkort weer geluiden komen van een nieuwe firmware... Ik hoop van wel
Maar jah dat is natuurlijk nog maar allemaal afwachten natuurlijk. Ik verwacht overgens niet meer grote aanpassingen zoals bij 12, eerder bugfixes.
Ik was diegene die die verwachting maakteSjengcity schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:36:
[...]
Als ze de tijden tussen de firmwares ongeveer hetzelfde houden dan is de nieuwe rond de 2e helft van september te verwachten. Ervan uitgaande dat testers hem 2 weken eerder krijgen (ongeveer) kun je er dan vanuit gaan dat de geruchtenmolen eind van deze week a volgende week weer op gang zou KUNNEN komen.
Maar jah dat is natuurlijk nog maar allemaal afwachten natuurlijk. Ik verwacht overgens niet meer grote aanpassingen zoals bij 12, eerder bugfixes.
Hoi iedereen,
Op dit moment heb ik de de TomTom Mobile erin en de TomTom sirff III (losse GPS-ontvanger) nog in mijn oude mobiel Nokia 6680.
Aangezien de N95 een zwakke GPS-system heeft, blader ik door te zoeken...
Op PDAshop.be las ik ene mening over de GPS-system.
Lees de onderstaande tekst door.
De ingebouwde GPS is een ander paar mouwen, hij doet er soms heel lang over om een fix te vangen. Net een slak op valium. Dit varieerd van een 2tal tot een 8tal minuten, waardoor hij echt niet te vertrouwen is. De geinstalleerde nokia Kaarten gps app is erg mooi om te schouwen, omdat hij vanaf de ruimte inzoomd tot op straatniveau van je locatie, maar niet meer dan dat want je krijgt van nokia maar 1week gratis navigatie, daarna moet je betalen om gesproken van deur tot deur navigatie te krijgen, als je niet betaald heb je enkel een soort digitale kaart waar jou locatie op wordt weergegeven.
Je kan route 66 kopen (Er bestaat namelijk een versie die de ingebouwde gps ondersteund) dan heb je wel een goed gps programma, mar zit je nog steeds met de traage inbouw gps.
of je kan een gps muis kopen en tomtom mobile, dat veel beter werkt als navigatie op je gsm echt belangrijk voor je is.
Heeft een van jullie zo'n ervaring ook mee?
Zo ja. Zou dat mogelijk zijn als ik de N95 met de TomTom Mobile erin en de TomTom sirff III (losse GPS-ontvanger) kan gebruiken?
Op dit moment heb ik de de TomTom Mobile erin en de TomTom sirff III (losse GPS-ontvanger) nog in mijn oude mobiel Nokia 6680.
De ingebouwde GPS is een ander paar mouwen, hij doet er soms heel lang over om een fix te vangen. Net een slak op valium. Dit varieerd van een 2tal tot een 8tal minuten, waardoor hij echt niet te vertrouwen is. De geinstalleerde nokia Kaarten gps app is erg mooi om te schouwen, omdat hij vanaf de ruimte inzoomd tot op straatniveau van je locatie, maar niet meer dan dat want je krijgt van nokia maar 1week gratis navigatie, daarna moet je betalen om gesproken van deur tot deur navigatie te krijgen, als je niet betaald heb je enkel een soort digitale kaart waar jou locatie op wordt weergegeven.
Je kan route 66 kopen (Er bestaat namelijk een versie die de ingebouwde gps ondersteund) dan heb je wel een goed gps programma, mar zit je nog steeds met de traage inbouw gps.
of je kan een gps muis kopen en tomtom mobile, dat veel beter werkt als navigatie op je gsm echt belangrijk voor je is.
Zo ja. Zou dat mogelijk zijn als ik de N95 met de TomTom Mobile erin en de TomTom sirff III (losse GPS-ontvanger) kan gebruiken?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 158253 op 27-08-2007 16:56 ]
Een beetje search op GoT had je zo dat antwoord gegeven en dat is: ja het kan en het werkt goed. Ideale oplossing zou wel zijn TomTom die met je interne GPS-ontvanger overweg kan, ook al vind jij hem slecht. Ik ben er wel tevreden mee, zeker nu dat ik hoor dat met a-gps de fix veel sneller te krijgen is.
Volgende keer eerst de search gebruiken, jah?
P.S. Gefeliciteerd met je 1000-ste post! Die is kenmerkend voor deze topic

[ Voor 7% gewijzigd door sl1200 op 27-08-2007 17:03 ]
Ik had die missing key aanslag in het begin ook maar na een harde reset heb ik hier helemaal geen last meer van gehad, het is een drastische oplossing maar ik denk wel dat het zal werken.Mau_Maus schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:44:
[...]
Ik was diegene die die verwachting maaktedaarom ben ik benieuwd of we binnekort wat gaan verwachten. en ik verwacht ook alelen maa rbugfixes, maar vind best hard nodig. Ik wordt gek van die missing key aanslag... Begin er gewoon bijna gewent aan te raken... belacherlijk... Ze zouden makkelijk de update kunnen opleuken, met active standby plugin ofzo. Maps update. Toewijzingen kunne doen op sluiten en openen slider... dat soort dingen, maarja
Kan.., maar ik had het direct na de update.. en een update is eigenlijk ook tegelijk een hard-reset lijkt me... En op forums lees je er ook over van mensen die dat ook hebben geprobeerd en dan nog hebben...Sjengcity schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:13:
[...]
Ik had die missing key aanslag in het begin ook maar na een harde reset heb ik hier helemaal geen last meer van gehad, het is een drastische oplossing maar ik denk wel dat het zal werken.
Nou ik vind die mening wel heel errug over dreven. Gebruik zelf Nokia Maps en (heb heel ff R66 gebruikt) maar voor een mobiel doet ie het voor mijn gevoel absoluut niet slecht, er is altijd wel wat te zeggen over de chip keuze maar toch. Kan niet anders zeggen dat het lekker werkt.Anoniem: 158253 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:52:
Hoi iedereen,
En ja, zoals hij zegt, is het je om de navigatie te doen dan moet je maar een "echte" TT kopen net als met foto's maken. Het is en blijft een mobiel dus niet zo mierenneuken zeg ik dan maar
Ik vind Nav4all heel prima te doen, gratis, geen poespas, snel en goed. Zo af en toe gebruik ik TomTom i.c.m. met bt gps, puur omdat TomTom wat mooier is dan Nav4all, maar vind ze nagenoeg evengoed.
Even wat anders dan al dat navigatie gebeuren:
Op mijn oude 6680 zat er een geinig stukje soft op wwaar je je foto's en video's mee kon bewerken is er ook iets soort gelijks voor de N95?
En voor diegene die hun OpLogo veranderd willen hebben (loop er zojuist tegenaan), hier een tooltje, hoef je niet meer moeilijk te doen met file hier en daar in system folder van je nokia enzo, plaatjes zijn chinees maar ap is engels
http://www.mediafire.com/?6cmgjncpwme

Op mijn oude 6680 zat er een geinig stukje soft op wwaar je je foto's en video's mee kon bewerken is er ook iets soort gelijks voor de N95?
En voor diegene die hun OpLogo veranderd willen hebben (loop er zojuist tegenaan), hier een tooltje, hoef je niet meer moeilijk te doen met file hier en daar in system folder van je nokia enzo, plaatjes zijn chinees maar ap is engels

[ Voor 18% gewijzigd door schumi2004 op 27-08-2007 18:46 ]
Anoniem: 215701
Na 5 weken in herstelling te zijn geweest heb ik vandaag mijn nokia n95 gehaald.En geloofd u het of niet maar bij photohall hadden ze er niets mee gedaan..Slider probleem nog idem, verf weg boven de 3 idem.Niets gewoonweg niets hebben ze ermee gedaan.Wij sturen dit ook maar naar eurotwice zei de verkoper en wat ze daar ermee doen dat weten wij ook niet.Nu hoop ik maar dat er ergens in belgie een nsp is die wel iets doet aan mijn nokia die ik kocht bij photohall voor maar liefst 789€.Iemand hier van belgie die een nsp weet waar ze de nokia al herstellen??
wat een enorm KLETSVERHAAL! Ik vraag me af waarop dit gebaseerd is. Hoeveel toestellen zijn er getest? In welk gebied? Door wie? Dan nog de spelfouten.Anoniem: 158253 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:52:
Hoi iedereen,
De ingebouwde GPS is een ander paar mouwen, hij doet er soms heel lang over om een fix te vangen. Net een slak op valium. Dit varieerd van een 2tal tot een 8tal minuten, waardoor hij echt niet te vertrouwen is.
Ik heb een fix met oude firmware binnen 1 minuut (met nav4all overigens), in 50% van de gevallen zelfs binnen 30 seconden. Het nadeel van fora is dat elke debiel een bedrijf zwart kan maken zonder grondig onderzoek. Oké 30 seconden wachten tot een minuut kan erg irritant zijn maar diegene die bovenstaande geschreven heeft zit er compleet naast.
@ sl1200sl1200 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:02:
[...]
Een beetje search op GoT had je zo dat antwoord gegeven en dat is: ja het kan en het werkt goed. Ideale oplossing zou wel zijn TomTom die met je interne GPS-ontvanger overweg kan, ook al vind jij hem slecht. Ik ben er wel tevreden mee, zeker nu dat ik hoor dat met a-gps de fix veel sneller te krijgen is.
Volgende keer eerst de search gebruiken, jah?
P.S. Gefeliciteerd met je 1000-ste post! Die is kenmerkend voor deze topic
Met mijn huidige mobiel 6680 ben ik erg tevreden met TomTom Mobile en die muis.
Maar de laatste twee heb ik halfjaar terug pas gekocht voor mijn huidige mobiel.
Nu ik bij de contractverlening de N95 aanvraag, moet ik dan de Route66 en de outolader ervoor ook kopen, tsstss..poenpoen...tsstss...
Daarom vroeg ik me af of de N95 met TT mobile met die losse GPS-ontvanger kan werken...
Dat scheelt mij minder poen...
Ok, dat ik de search eerst opzoek... Ook al ben ik lui voor

Anoniem: 121863
Zie 1 van mijn laatste posts in dit topic. Nokia zelf wou er niets aan doen, maar nu gaat het NSP in Ingelmunster (West-Vlaanderen) voor de tweede maal slider + frontje vervangen. Wat ik zeer opmerkelijk vond was het feit dat de technieker daar de speling heel wat verbeterde door wat te prullen met de vijsjes achterop het front.Anoniem: 215701 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:02:
Na 5 weken in herstelling te zijn geweest heb ik vandaag mijn nokia n95 gehaald.En geloofd u het of niet maar bij photohall hadden ze er niets mee gedaan..Slider probleem nog idem, verf weg boven de 3 idem.Niets gewoonweg niets hebben ze ermee gedaan.Wij sturen dit ook maar naar eurotwice zei de verkoper en wat ze daar ermee doen dat weten wij ook niet.Nu hoop ik maar dat er ergens in belgie een nsp is die wel iets doet aan mijn nokia die ik kocht bij photohall voor maar liefst 789€.Iemand hier van belgie die een nsp weet waar ze de nokia al herstellen??
Het NSP stelde voor om (als de speling niet verdwijnt na de vervanging) een klacht neer te leggen tegen Nokia. Die kant wil ik echter niet op. Dan verkoop ik hem liever (al genoeg miserie gehad ermee).
uh wat zijn "vijsjes" ?Anoniem: 121863 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:48:
[...]
Zie 1 van mijn laatste posts in dit topic. Nokia zelf wou er niets aan doen, maar nu gaat het NSP in Ingelmunster (West-Vlaanderen) voor de tweede maal slider + frontje vervangen. Wat ik zeer opmerkelijk vond was het feit dat de technieker daar de speling heel wat verbeterde door wat te prullen met de vijsjes achterop het front.
Het NSP stelde voor om (als de speling niet verdwijnt na de vervanging) een klacht neer te leggen tegen Nokia. Die kant wil ik echter niet op. Dan verkoop ik hem liever (al genoeg miserie gehad ermee).
Lijkt mij wel. Ik zie geen reden waarom een Nederlandse NSP géén telefoon, in België aangeschaft, zou aannemen.Anoniem: 215701 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:27:
Kan ik als belg ook naar een nsp in nederland????
Overigens vraag ik mij af óf photohall de N95 wel daadwerkelijk heeft opgestuurd naar de NSP. Ik vind het namelijk nogal vreemd dat een telefoon terugkomt van een NSP zonder dat er ook maar iets mee gedaan is. Of zou de NSP het simpelweg zien als "valt niet onder garantie...dus we doen er niets aan" ? Dat zou ook weer erg kwalijk zijn. Kortom...belachelijk hoe er met jouw probleem wordt omgegaan !Anoniem: 215701 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 19:02:
Anoniem: 215701
Neen ze hebben er niets maar dan ook niets aan gedaan en bij nazicht is ook een zwart haakje van mijn klepje stuk zodoende dat mijn klepje van de batterij niet meer goed sluit .Als mij iemand nu eens een goede tip kan geven hier wat ik het beste kan gaan doen .Want dit tard echt alle verbeeldingen.Morgen bel ik zeker nokia belgie op en het hoofd kantoor van photohall plus nog hun herstellingshuis eurotwice.
Google is je beste vriend
[ Voor 9% gewijzigd door robertwebbe op 27-08-2007 20:15 ]
Je geeft zelf al aan wat te doen. Ik denk dat dat de manier is. Bespottelijk zoals men er mee om is gegaanAnoniem: 215701 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:10:
Neen ze hebben er niets maar dan ook niets aan gedaan en bij nazicht is ook een zwart haakje van mijn klepje stuk zodoende dat mijn klepje van de batterij niet meer goed sluit .Als mij iemand nu eens een goede tip kan geven hier wat ik het beste kan gaan doen .Want dit tard echt alle verbeeldingen.Morgen bel ik zeker nokia belgie op en het hoofd kantoor van photohall plus nog hun herstellingshuis eurotwice.
Edit : bestaat er een soort van ombudsman (consumentenrecht) in Belgë ? Dan zou ik hun ook bellen.
[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 27-08-2007 20:18 ]
Anoniem: 121863
Net nog iets ontdekt: niet alleen hebben ze de slider niet hersteld, bovendien werkt mijn scherm ook al niet meer sinds hij terug is (merk het nu pas omdat ik al de hele tijd mijn K750i gebruik).
Prachtige service!
Hoop dat het NSP er iets aan kan doen. Geen zin om mijn foon weer een maand te moeten missen.
Prachtige service!
Hoop dat het NSP er iets aan kan doen. Geen zin om mijn foon weer een maand te moeten missen.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 121863 op 27-08-2007 21:25 ]
Klacht in dienen bij de firma, meteen erbij zeggen dat als dit niet netjes wordt opgelost je contact zult opnemen met de consumentenbond oid wat er is in België.Anoniem: 121863 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:22:
Net nog iets ontdekt: niet alleen hebben ze de slider niet hersteld, bovendien werkt mijn scherm ook al niet meer sinds hij terug is (merk het nu pas omdat ik al de hele tijd mijn K750i gebruik).
Prachtige service!
Dat die mensen eerst maar eens verklaren waarom jij je telefoon 5 weken kwijt ben en daarna ook nog maar eens uitleg geven waarom het scherm het niet meer doet. Als ze dan komen aanzetten dat ze daar niets aan kunnen doen omdat zij de telefoon ook maar weer gewoon doorsturen dan druk je ze maar eens goed op het hart dat dat ook HUN verantwoordelijkheid is dat ze de telefoon doorsturen en niet de jouwe, daarom mag je van HUN ook verwachten dat ze nagaan wat met de telefoon gebeurd is in de afgelopen 5 weken en niet dat je hier zelf achteraan moet gaan lopen want dat is helemaal van de zotten (om maar even op het belgisch te bijven
Ik denk dat je op dit moment helemaal niet in een slechte positie staat om een nieuwe telefoon te verwachten van die winkel waar je hem gekocht hebt.....
Anoniem: 231244
lijkt me een heel leuk iets om dat te veranderen, maar als ik hem download en open op de pc geeft ie een fout aan.schumi2004 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:45:
Even wat anders dan al dat navigatie gebeuren:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
moet ik hem misschien meteen op mijn N95 zetten en dan openen ofzo?
graag een beetje hulp voor dit programmatje
Nou en of! In de galerij ga je vanaf de foto die je wilt bewerken naar 'Opties' - 'Bewerken'. Dan kom je in de editor, als je dan 'Effect toepassen' doet dan kan je allerlei dingetjes doen zoals de foto snijden e.d. Werkt best ok, ik gebruik hem vooral om gezichtje uit foto's te snijden en die in mijn adressenboek te plakken.schumi2004 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 18:45:
Je kunt ook filmpjes editten, zoals faden to black en tekst in beeld laten komen. Is leuk om mee te kloten en het werkt best goed!
Anoniem: 231153
Even een vraagje op mijn oude Nokia de 6230 had ik de functie Radio Alarm. Erg handig s´morgens wakker worden met je favorite radio channel,......
Nu mis ik dit toch wel op de N95, ik heb al eens geschreven een jaartje terug toen had ik de N73 waar het ook niet op zat (natuurlijk ook symbian)
Weet iemand waar ik die vraag aan Nokia kan stellen die het wel doornemen, en of behandelen?
Het blijft een punt dat ze deze functie eerst wel in de 6230 toegepast hebben en er daarna doodleuk weer uitgehaald hebben, Net of je dan een nieuwe auto koopt en ze hebben de binnen spiegel eruit gehaald,.....
IK heb ook nog gekeken voor een alternatieve software maar ik kan niks vinden,.....
p.s. Uiteraard begrijp ik dat er extern een luidspreker setje opmoet anders werkt de radio functie niet
Greetz Bitje
2e p.s. Ik denk dat ik iets fouts gedaan heb en per ongeluk een nieuw topic geopend hebt,...sorry hiervoor
Nu mis ik dit toch wel op de N95, ik heb al eens geschreven een jaartje terug toen had ik de N73 waar het ook niet op zat (natuurlijk ook symbian)
Weet iemand waar ik die vraag aan Nokia kan stellen die het wel doornemen, en of behandelen?
Het blijft een punt dat ze deze functie eerst wel in de 6230 toegepast hebben en er daarna doodleuk weer uitgehaald hebben, Net of je dan een nieuwe auto koopt en ze hebben de binnen spiegel eruit gehaald,.....
IK heb ook nog gekeken voor een alternatieve software maar ik kan niks vinden,.....
p.s. Uiteraard begrijp ik dat er extern een luidspreker setje opmoet anders werkt de radio functie niet
Greetz Bitje
2e p.s. Ik denk dat ik iets fouts gedaan heb en per ongeluk een nieuw topic geopend hebt,...sorry hiervoor
Ik heb echt de neiging om gewoon die Belgische prutshop eens te gaan bezoeken en een stevig woordje achter te laten bij die lui! Zijn ze nu helemaal belazerd!?Anoniem: 158253 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:52:
Hoi iedereen,
Zelden heb ik zulke ranzige onzin gelezen als dit over de GPS van de Nokia.
Het is mij gelukt om een fix te krijgen toen ik binnen zat met een boom die buiten stond en verders allemaal hoge gebouwen om mij heen met slecht weer binnen 3 minuten.
De eerst volgende keer toen ik hem dagen later weer eens opstarte ergens anders in dezelfde stad (dit keer buiten) duurde het niet langer dan 10 seconden.
Over het algemeen hoef ik buiten of in de auto nooit langer dan een minuut te wachten. Nooit!
Ik ga eens even naar die site toe want hier kan ik dus echt niet tegen!
Geweldig... bedankt voor de respons... tijd om te shoppendanplo schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 11:27:
[quote]Anoniem: 219643 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:58:
[...]
Ik heb ook pas geleden de Nokia toetsenbord gekocht en aangesloten op mijn N95.
ChillDarkwolf_1982 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 07:45:
[...]
Ik heb echt de neiging om gewoon die Belgische prutshop eens te gaan bezoeken en een stevig woordje achter te laten bij die lui! Zijn ze nu helemaal belazerd!?
Het is mij gelukt om een fix te krijgen toen ik binnen zat met een boom die buiten stond en verders allemaal hoge gebouwen om mij heen met slecht weer binnen 3 minuten.
De eerst volgende keer toen ik hem dagen later weer eens opstarte ergens anders in dezelfde stad (dit keer buiten) duurde het niet langer dan 10 seconden.
Over het algemeen hoef ik buiten of in de auto nooit langer dan een minuut te wachten. Nooit!
Je moet de bijgevoegde *.jar even naar je N95 sturen en installerenAnoniem: 231244 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:41:
[...]
lijkt me een heel leuk iets om dat te veranderen, maar als ik hem download en open op de pc geeft ie een fout aan.
moet ik hem misschien meteen op mijn N95 zetten en dan openen ofzo?
graag een beetje hulp voor dit programmatje
@Darkwolf_1982,Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 07:45:
[...]
Ik heb echt de neiging om gewoon die Belgische prutshop eens te gaan bezoeken en een stevig woordje achter te laten bij die lui! Zijn ze nu helemaal belazerd!?
Bij jou is de fix goed te ontvangen... Welke routeplanner gebruik je? En is dat met de interne GPS-ontvanger?
Op het forum van allaboutsymbian.com is het iemand gelukt om de interne GPS, via Bluetooth uit te zenden. Is iemand anders dit ook al gelukt?
Dan zou als het goed is TomTom ook gaan werken op de N95???!!!!
Zoals ik kan lezen is dat met de interne gps ja, ik heb zelf vaak een fix binnen 10 seconden. En de fix is afhankelijk van de interne gps-ontvanger, dus het zou niet uit moeten maken welk programma je gebruikt.Anoniem: 158253 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:05:
[...]
@Darkwolf_1982,
Bij jou is de fix goed te ontvangen... Welke routeplanner gebruik je? En is dat met de interne GPS-ontvanger?
Hey dat is misschien wel goed nieuws voor de mensen die wilden proberen om de interne GPS te bereiken met TomTom, als ik me niet vergis was dit ook een beetje hun intensie. Nu is alleen de vraag of je met de N95 dat uitgaande signaal ook weer kunt opvangen en de telefoon laten denken dat het een externe bt ontvanger is.lauw8 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:49:
Op het forum van allaboutsymbian.com is het iemand gelukt om de interne GPS, via Bluetooth uit te zenden. Is iemand anders dit ook al gelukt?
AAS maar weer eens in de gaten houden
(linkje voor de geinstresserde)
Via Bluetooth uitzenden en via Bluetooth ook weer ontvangen? Is dat niet killing voor je battery life?lauw8 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:49:
Denk dat dat toch van minder belang is met navigatie, over het algemeen wordt de telefoon dat heel vaak gebruikt icm een autolader dus... gps is overegens zelf al killing voor je batteryxahmol schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:15:
[...]
Via Bluetooth uitzenden en via Bluetooth ook weer ontvangen? Is dat niet killing voor je battery life?
Anoniem: 78574
Cool. Ik houd het in de gatenSjengcity schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 11:10:
[...]
Hey dat is misschien wel goed nieuws voor de mensen die wilden proberen om de interne GPS te bereiken met TomTom, als ik me niet vergis was dit ook een beetje hun intensie. Nu is alleen de vraag of je met de N95 dat uitgaande signaal ook weer kunt opvangen en de telefoon laten denken dat het een externe bt ontvanger is.
AAS maar weer eens in de gaten houden
(linkje voor de geinstresserde)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dit topic is gesloten.
Let op:
Aangezien er hier mensen waren die waarschijnlijk niet op de hoogte waren van bepaalde regels, hier nogmaals bepaalde regels die wij hier op Tweakers.net hanteren:
- Géén warez (aanbieden, vragen, of via hints naar toe verwijzen)
- Géén offtopic/slowchat gepost. Wij zijn hier geen Fok!
- Firstposten doen we hier ook niet aan!!
- Attendeer de moderators op dingen die hier niet toegestaan zijn middels de topic report!
- Niet eens met een moderator? Mail, MSN of ICQ, maar niet middels het forum
Aangezien er hier mensen waren die waarschijnlijk niet op de hoogte waren van bepaalde regels, hier nogmaals bepaalde regels die wij hier op Tweakers.net hanteren:
- Géén warez (aanbieden, vragen, of via hints naar toe verwijzen)
- Géén offtopic/slowchat gepost. Wij zijn hier geen Fok!
- Firstposten doen we hier ook niet aan!!
- Attendeer de moderators op dingen die hier niet toegestaan zijn middels de topic report!
- Niet eens met een moderator? Mail, MSN of ICQ, maar niet middels het forum