Nokia N95 Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 48.860 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 13:53
Anoniem: 121863 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:31:
[...]

Het feit dat de jouwe naar behoren werkt neemt niet weg dat er een (naar mijn mening) te grote groep is die er problemen mee heeft ;).
Uh neen, er zijn namelijk heel erg veel mensen die geen problemen met hun N95 hebben. Dus niet alleen ik, zoals jij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 225493 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:17:
Dafmay, jij hangt hier al langer rond. Dus moet je weten dat er meerdere mensen al geklaagd hebben over de slechte bouw kwaliteit. Waaronder ikzelf. Ben aan m'n derde toestel momenteel en zit te springen om een soort gelijk toestel van een concurrent met dezelfde specs (of beter), maar dan wel degelijk.

Het is nou eenmaal zo dat de knoppen gewoon van het moederbord vallen. Of te wel constructie bouw kwaliteit is gewoon niet voldoende. Ik snap waar het door komt (tja veel hardware op 2 kleine print plaatjes, dus weinig soldeer ruimte). Maar dan nog MAG dat niet uitmekaar vallen.

Sorry dat ik het moet zeggen maar jouw opmerking is pas echt totale onzin.

En dit heeft niets met plastic te maken, maar gewoon met de slechte constructie afwerking bij het binnenwerk.[...]
Ik blijft proberen om rationeel te zijn, maar ik snap opmerkingen als "bouwkwaliteit IS slecht" niet, omdat er genoeg mensen zijn die er GEEN problemen mee hebben. Jij claimt dat alles "nu eenmaal zo is"...neen zeg ik, het IS niet zo. Bij jou is het zo, en ook bij genoeg anderen. Maar tegelijkertijd IS het zo dat er genoeg andere mensen zijn die GEEN problemen hebben. Hoop dat je de nuance kunt zien. Ik ben nu klaar met deze totaal zinloze discussie.

Verder met zinvolle zaken, zoals het helpen met signen van apps. Ik heb daar inmiddels iets van 8 verzoeken voor liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224701

dafmay schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:38:
[...]

Ik blijft proberen om rationeel te zijn, maar ik snap opmerkingen als "bouwkwaliteit IS slecht" niet, omdat er genoeg mensen zijn die er GEEN problemen mee hebben. Jij claimt dat alles "nu eenmaal zo is"...neen zeg ik, het IS niet zo. Bij jou is het zo, en ook bij genoeg anderen. Maar tegelijkertijd IS het zo dat er genoeg andere mensen zijn die GEEN problemen hebben. Hoop dat je de nuance kunt zien. Ik ben nu klaar met deze totaal zinloze discussie.
IMHO is het toestel nog tekort in gebruik, om nu al een oordeel te kunnen geven. Laten we over een maand of 6 nog maar eens kijken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
dafmay schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:33:
[...]

Uh neen, er zijn namelijk heel erg veel mensen die geen problemen met hun N95 hebben. Dus niet alleen ik, zoals jij zegt.
Het geeft natuurlijk een vertekend beeld. Kijk als je met een product zit die niet na behoren werkt, dan moet dat opgelost worden (logisch). En het is nou eenmaal zo dat je eerder mensen hoort wanneer er iets mis is. Daarom krijg je een vertekend beeld in dit topic, dat het lijkt dat meer dan de helft een 'slechte' N95 heeft. Terwijl werkelijk het percentage veel lager ligt.

Het enige waar ik mij beetje aan stoor, is dat sinds Topic 3 uit mijn hoofd gevraagt is te stoppen met de slider-onderwerpen. Zoals nu blijkt dat de oplossing met de tape een tijdelijke oplossing is, want het komt schijnbaar terug. Dat vind ik best goede info voor de mensen die er last van hebben. Maar zoveel dingen over de slider worden herhaald. En dat vind ik beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mau_Maus schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 11:05:
[...]

Het enige waar ik mij beetje aan stoor, is dat sinds Topic 3 uit mijn hoofd gevraagt is te stoppen met de slider-onderwerpen. Zoals nu blijkt dat de oplossing met de tape een tijdelijke oplossing is, want het komt schijnbaar terug. Dat vind ik best goede info voor de mensen die er last van hebben. Maar zoveel dingen over de slider worden herhaald. En dat vind ik beetje jammer...
Mensen willen *ergens* hun frustratie kwijt nietwaar en dan is het erg moeilijk je in te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 78574 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:12:
Hier een update-je van mij:

1) Snelheidsproblemen. Lijken spontaan opgelost. Geheugenkaartje eruit gehaald en een keer de contactpuntjes schoongemaakt. Daarna 'spontaan' geen problemen meer..
Goh het blijft toch altijd weer verrassend om te zien *hoe* een specifiek vreemd probleem op kan worden gelost. Fijn dat het is opgelost :*) En ook weer iets dat bij mij in de bagage meegaat voor een eventueel toekomstig geval op mijn phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227839

Vriendjes en Vriendinnetjes,

Als ik de GALLERY open zie ik eerst icoontjes van een PAARD
in plaats van icoontjes van de daadwerkelijke afbeeldingen.

Hoort dit ? En is dit Nokia's 'plaatjes-icoon' ??

(Vind het namelijk een stom plaatje :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeijt
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-10-2023
zenica schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:28:
Dit is er toch:
Als je in contacten zit en je drukt een letter in dan zal je zien dat die zoekt, tik je de twede letter er bij dan blijfen der no x aantal mensen over in je contacten en zo kan je net zo lang doorgaan :)
Volgens mij is dit wat je bedoelt?

[...]
Helaas niet Stel je zoekt Nico:
<6> <6> <4> <4> <4> <2> <2> <2> <6> <6> <6> Uiteraard zie de Nico wel eerder in de lijst staan en scrol je naar die persoon tie. In T9 zou het zijn <6> <4> <2> <6> uiteraard zou je ook hier Nico eerder in de lijst zien staan en scrol je hier heen.

Als je hier eenmaal aan gewend bent is het erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-04 17:14
Ja dat hoort, hoewel je dat kan aanpassen. Ik zelf heb standaard (zeil boot), maar toen ik een keer aan het prutsen was heb ik gezien dat je dit kon aanpassen. Ik heb geprobeert dit voor je terug te vinden maar hellaas :( Maar ik weet zeker dat het kan.
Anoniem: 227839 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:12:
Vriendjes en Vriendinnetjes,

Als ik de GALLERY open zie ik eerst icoontjes van een PAARD
in plaats van icoontjes van de daadwerkelijke afbeeldingen.

Hoort dit ? En is dit Nokia's 'plaatjes-icoon' ??

(Vind het namelijk een stom plaatje :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37
jeijt schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:48:
Ik gebruik mijn N95 in combinatie met de Parot CK 3100. Om de upload van de contact mogelijk te maken gebruik ik het "upload" progje van Nokia. Ik heb een aantal problemen met deze applicatie wellicht heeft iemand hier oplossingen voor.

1. De Voice commando's worden elke keer overschreven in de Parot
2. Niet elke keer worden alle contacten gesynchroniseerd

Weet iemand hier oplossingen voor?

Jan-Mathijs
Mijn N95 werkt prima met mijn parrot 3100, zonder enige third party software.
Wanneer ik een telefoonnummer heb veranderd in mijn telefoonboek update ik hem ff handmatig naar mijn parrot.
Verbreek de bluetooth verbinding met je parrot.
Ga nu naar je contacten, en markeer ze alle.
Ga nu naar opties, en kies voor visitekaartje verzenden.
Nu vraagt ie of ie een bluetoothverrbinding mag maken met je parrot. Hierna word het komplete telefoonboek overgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 05:23

Blindfold

Donde estan los conejos?

jeijt schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:30:
[...]

<6> <6> <4> <4> <4> <2> <2> <2> <6> <6> <6> Uiteraard zie de Nico wel eerder in de lijst staan en scrol je naar die persoon tie. In T9 zou het zijn <6> <4> <2> <6> uiteraard zou je ook hier Nico eerder in de lijst zien staan en scrol je hier heen.

Klopt. Windows mobile heeft een veel prettiger systeem. Bij Nokia zijn ze inmiddels wel zo ver dat als je iets in gaan tikken dat hij zowel bij de voornaam als bij de achternaam zoekt, maar het is nog lang niet zo ver als bij Windows Mobile waar ze gelijk alle mogelijkheden laten zien (van de combinatie van nummers die je intikt).
Dat was mijn grootste gemis toen ik van m'n SDA weer terugging naar Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230881

Het lijkt er op dat de N95 8GB er toch gaat komen, Op de site van de FCC staan de foto's en gebruikers handeling van de 'zwarte' N95, die Nokia officieel N95 8GB noemt in de gebruiker handleiding.

Op de foto's op de FCC site is te zien dat Nokia het Micro-SD slot heeft
opgeofferd voor een Flash chip van Samsung.

Zie ook het www.n95users.com forum:

http://www.n95users.com/f...k-nokia-n95-rm-320-a.html

Verder blijkt uit het test rapport dat N95 8GB gebruikt maakt van een nieuwe 1200mAh BL-6F
batterij. In de gebruikers handleiding staat verder ook nog dat er nieuwe applicatie is toegevoegd voor N-Gage Games, ook is de GPS ontvanger is nog steeds aanwezig.

Je kunt de informatie vinden op de FCC site:

https://fjallfoss.fcc.gov...reports/GenericSearch.cfm

Vul bij "Product Code" RM-320 in en je kunt alle foto en test rapporten bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Deze informatie was een week ofzo geleden ook al door iemand hier gepost. En inderdaad het lijkt erop alsof deze versie er aan zit te komen. Hopelijk ook voor Europa! Ik meen mij te herinneren dat het interne (werk) geheugen is vergroot naar 128Mb. Dat zou voor mij dé voornaamste reden zijn om mijn huidige N95 te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Ik geloof nu ook wel dat ie komt. Ik heb door die documenten gebladerd en er wordt niet specifiek gerept over 8GB (ook al staat die er wel in de naam vermeld) of over werkgeheugen. Dat laatste blijft nog speculeren.
Ik moet het nog wel in het echt zien, want dat zwart lijkt wel strak, maar misschien is het juist wel lelijk als je het eenmaal in je handen houdt.
GPS zit er dus toch wel in. Het was anders ook erg stom van ze geweest als ze die nou eruit hadden gehaald. Dat is juist 1 van die functies die deze telefoon zo populair maakt. Maar als ze nou 'ns van de gelegeheid gebruik hadden gemaakt om SirFIII erin te proppen ipv. Qualcomm (waar ze toevallig nou ook nog wat politieke issues mee hebben->zie FP Tweakers), dan was het wel mooi geweest. Maar met a-gps gaat het nu ook wel prima.
Symbian is hier en daar toch wel een beetje aangepast zie ik.
Batterij....tsja, zou het echt veel schelen in de praktijk met wat we nu hebben?

N-Gage spellen kun je nu al op je N95 draaien.

Het meest opmerkelijke: microSD slot vervangen door Flash chip...dit betekent dus geen uitbreidbaarheid met extra microSD kaartjes, maar 8GB intern en daarmee moet je het doen. Nou, ik vind dan meteen dat het voordeel van meer geheugen daarmee wordt tenietgedaan. Op zich is 8GB erg veel, maar prop die maar 'ns vol met mp3's, filmpjes, spellen, en kaarten voor je navigatie (met name 3rd party navigatie), dan zit je soms ook al gauw vol. Nu koop je gewoon een extra 2GB kaartje erbij ofzo en kwak je al je mp3's die je bijv. tijdelijk mee wilt nemen op vakantie op dat extra kaartje. Navigeren in Europa, maar slechts 2x per jaar? Hopakee, stop die 2GB kaart met buitenland mappen in je toestel en you are ready to go. Ja ok, 8GB altijd op zak hebben klinkt leuk, maar als dat geheugen een beejte vol zit, loopt het dan nog wel vlot?

[ Voor 15% gewijzigd door sl1200 op 24-08-2007 15:11 ]

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dafmay schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:21:
[...]

Deze informatie was een week ofzo geleden ook al door iemand hier gepost. En inderdaad het lijkt erop alsof deze versie er aan zit te komen. Hopelijk ook voor Europa! Ik meen mij te herinneren dat het interne (werk) geheugen is vergroot naar 128Mb. Dat zou voor mij dé voornaamste reden zijn om mijn huidige N95 te vervangen.
Ik ben zelf nog niet tegen een geheugen issue aangelopen. Ik sluit wel regelmatig alle niet gebruikte processen. Ik heb wel de indruk dat veel onverklaarbare restarts met een geheugen tekort te maken zouden kunnen hebben, maar om daarvoor nu weer zoveel geld aan Nokia te schenken gaat me veel te ver. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
ik ben overigens ook tegen problemen aangelopen
als ik namelijk me n95 oplaad geeft ie niet meer aan waneer hij vol is hij blijft dus altijd laden
heb hem nu al meer als 18 uur in de lader en hij blijft laden
is dit mss al een bekend probleem en zijn er al oplossingen ?
of tg maar naar een NSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

legendx2 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:18:
ik ben overigens ook tegen problemen aangelopen
als ik namelijk me n95 oplaad geeft ie niet meer aan waneer hij vol is hij blijft dus altijd laden
heb hem nu al meer als 18 uur in de lader en hij blijft laden
is dit mss al een bekend probleem en zijn er al oplossingen ?
of tg maar naar een NSP
Het kan ook iets anders zijn: als je N95 volledig is opgeladen, wordt het opladen uitgeschakeld. Vervolgens verbruikt je toestel enige stroom doordat die op standby staat en dat doet ie direct van de accu EN NIET via de lader totdat een bepaalde drempel wordt bereikt (bijv. 98% vol) dat hij automatisch opnieuw gaat laden om die 2% erbij te krijgen. Dit is i.t.t. oude toestellen die eenmaal vol, altijd vol bleven aan de lader.
Dus wat wellicht bij jou gebeurde is dat wanneer je weer even keek naar je N95, hij (toevallig) altijd aan het laden was geweest. Ik neem namelijk aan dat je niet al die 18h constant naar je N95 heb zitten staren ;)

[ Voor 5% gewijzigd door sl1200 op 24-08-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-05 11:18

DFS

NSU1200C schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:29:
[...]

Volgens mij moet je dan gewoon het .dat bestandje wissen in de telefoonmap 'predic' ?
Koning! Werd ook helemaal gek van dit probleem. Prima opgelost zo, voortaan maar even kijken welke woorden wel en niet moet worden toegevoed..
sl1200 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:04:
[...]

knip

N-Gage spellen kun je nu al op je N95 draaien.

knip
Geinig dat wist ik niet. Werkt dat een beejte of heb je dat zelf nog niet gedaan?

[ Voor 27% gewijzigd door DFS op 24-08-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

DFS schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:37:
...
Geinig dat wist ik niet. Werkt dat een beejte of heb je dat zelf nog niet gedaan?
Lees het bijv. hier.
En het is ook in Deel 2 voorbij gekomen. Mogelijk dat het alleen geldt voor de wat nieuwere N-Gage spellen.

[ Voor 14% gewijzigd door sl1200 op 24-08-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225493

Ik begrijp de nuance. Mischien kom ik een beetje stellig over. Wat ook zo is, is dat iedereen uiteraard een ander gebruik patroon heeft.

Maar feit blijft wel dat ik 3 versie's van de N95 heb gehad, allemaal met exact dezelfde zwakheden. Dan lijkt het mij dat het in de productie ligt....
dafmay schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:38:
[...]

Verder met zinvolle zaken, zoals het helpen met signen van apps. Ik heb daar inmiddels iets van 8 verzoeken voor liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 225493 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 17:21:
Ik begrijp de nuance. Mischien kom ik een beetje stellig over. Wat ook zo is, is dat iedereen uiteraard een ander gebruik patroon heeft.

Maar feit blijft wel dat ik 3 versie's van de N95 heb gehad, allemaal met exact dezelfde zwakheden. Dan lijkt het mij dat het in de productie ligt....
[...]
Die logica kan ik zeker volgen. En in dat geval zou ikzelf ook flink de pest in hebben. Het is altijd makkelijk(er) praten indien je zelf geen last ondervindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanhees
  • Laatst online: 23-03 15:51
Vraagje over de accu van de N95 BL-5F 950mah

Zijn er ook andere accu`s met meer mah die in de N95 kunnen??
want wil er een accu bij hebben voor het filmen enz..

en zo ja waar zijn ze te koop???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
Jaaa... maar die zijn wel onofficieel en dus niet aan te raden (gevaarlijker, onstabieler).

Het is beter om nog een N95 accu te kopen bij een telefoonwinkel zullen ze die wel hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ssilverhaze schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:06:
Jaaa... maar die zijn wel onofficieel en dus niet aan te raden (gevaarlijker, onstabieler).

Het is beter om nog een N95 accu te kopen bij een telefoonwinkel zullen ze die wel hebben
Sluit ik mij bij aan. Zeker niet het risco nemen met een 3e-rangs " super" batterij. Koop een officiele Nokia batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparks325
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-08-2024
Je hebt helemaal gelijk, ik bedoel inderdaad de dual simkaarthouder....bedankt voor je reactie..
sl1200 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:27:
[...]

Dit lijkt een offtopic vraag van je, maar ik veronderstel dat je bedoelt een dual-sim kaarthouder in combinatie met N95?
Ik gebruik momenteel duosim.
Eenmaal in je N95, dan kun je de batterijklep niet helemaal netjes afsluiten, maar voor mij is het acceptabel. Wat niet acceptabel is, is dat sommige simkaarten er niet in werken, zoals mijn nieuwe van T-mobile. Ik heb die daarom eerst geript en op een blanco MultiSim kaart gezet, waardoor die nu wel icm mijn andere Vodafone simkaart werkt.

Let wel, het is dus geen ideale oplossing. Je kunt de duosim wel gewoon terugsturen binnen 7 dgn en je krijgt je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rk74
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-05 07:10
Ik las op de website van coreplayer.com dat de 29ste de symbian versie gereleased wordt. Eindelijk een oplossing voor het spelen van wmv's op de n95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-05 08:59
Hoe kopieer ik in één keer alle contacten naar de simkaart?

[ Voor 194% gewijzigd door --Christiaan-- op 24-08-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142059

--Christiaan-- schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:04:
contacten dan opties dan staat het daar wel in het rijtje contacten naar sim en sim naar contacten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05 22:24
--Christiaan-- schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:04:
Ik denk dat hij bedoeld hoe je ze allemaal in 1 keer doet: Contacten > Opties > Markeringen aan/uit > Alle Markeren.
Daarna inderdaad kopieren naar sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230946

jeijt schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:30:
[...]

Hoi Jan-Mathijs
T9 functie zit er wel degelijk in
Druk eens een aantal maal op "#", dan zie je rechtsboven "abc" veranderen in "Abc", en als je nog eens drukt in streepjes gevolgd door abc, etc.
Als je langer drukt komen er cijfers

Succes

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Anoniem: 230946 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 00:18:
[...]

Hoi Jan-Mathijs
T9 functie zit er wel degelijk in
Druk eens een aantal maal op "#", dan zie je rechtsboven "abc" veranderen in "Abc", en als je nog eens drukt in streepjes gevolgd door abc, etc.
Als je langer drukt komen er cijfers

Succes

Alex
Nop,

T9 Zit niet in de contactpersonen lijst. Misschien dat hier 3th party software voor is maar er is geen standaard mogelijkheid in Symbian zelf zoals Jan Mathijs bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 13:47
Nou ff terug komend op een eerdere (heeeel errug oude) post van me over het open staan van de back cover aan de linker zijde.
Ik heb kappie eraf gehaald (ging verrekt makkelijk als je maar rechts begint ;) ) en vergeleken met de rechter zijde.
Nu zit er aan de linker zijde een klein randje welke eigenlijk om een ander opstaand stukje van het gedeelte waar de aan/uit knop in verwerkt zit zou moeten klikken (iemand die hem al verwijderd heeft weet waar ik het over heb) echter was deze aan de rechter zijde niet meer aanwezig (raar bij een nieuw origineel product).
Dus ff messie gepakt en de linker zijde dat bruggetje ook maar verwijderd en voila hij zit (bijna als gegoten, op zijn plek druk schade was zichtbaar op plastic dus kan niet fout gaan)
Nu staat het geheel aan de boven kant gezien (vanuit de aan/uit button) nog wel een 1mm open (denk dat dit van begin af aan al is geweest) maar dat boeit me niet meer hij zit nu iig fatsoenlijk eromheen ;, geen stof nest meer!)
En nu heel toevallig ken ik iemand die in de kunstof zit :) maar nu vroeg ik me af wat het voor gevolgen heeft als ik deze persoon een custom made back cover laat maken?
Ik weet (is bevestigd) dat het gedaan kan worden maar nu de gevolgen, voor prive gebruik zal het wel los lopen denk of heb ik het verkeerd?

:update:
En nu lees ik toevallig iets over contacts, iemand enig idee waarom verjaardagen niet in kalender verschijnen wanneer je ze met nokia contact editor heb bewerkt? Zelfs niet na handmatig invoeren verschijnen ze in kalender :(

En hoe kom ik van die WLAN time-outs af :(

[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 25-08-2007 03:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
schumi2004 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 02:37:
En nu heel toevallig ken ik iemand die in de kunstof zit :) maar nu vroeg ik me af wat het voor gevolgen heeft als ik deze persoon een custom made back cover laat maken?
Ik weet (is bevestigd) dat het gedaan kan worden maar nu de gevolgen, voor prive gebruik zal het wel los lopen denk of heb ik het verkeerd?
*/ heeft ook intresse :9 :+
En nu lees ik toevallig iets over contacts, iemand enig idee waarom verjaardagen niet in kalender verschijnen wanneer je ze met nokia contact editor heb bewerkt? Zelfs niet na handmatig invoeren verschijnen ze in kalender :(
is helaas niets aan te doen, een bekend iets van symbian (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Laatst online: 26-05 21:46
sparks325 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:16:
Je hebt helemaal gelijk, ik bedoel inderdaad de dual simkaarthouder....bedankt voor je reactie..

[...]
Ik heb een tijd terug eens iets gelezen over Super Ghost Sim. Was te vinden op de (Britse) eBay. Heb er zelf geen ervaringen mee, maar je vindt iets daarover hier.

En hoe kom ik van die WLAN time-outs af :(
Beetje vroeger op bed?

Even serieus dan maar: ik neem aan dat je dit al geprobeerd hebt (al vaker voorbij gekomen nl.):
Menu>Instrumenten>Instellingen>Verbinding>Wireless LAN>Opties>Geavanc. Instellingen>Ja>Energiespaarstand>Uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Ik ga eens voor het eerst de firmware updaten, van 10.0.018 naar 12.0.013, is het verschil groot? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Hoe kan ik signen als ik niet op SymbianSigned kan registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
ButcherJF schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 07:49:.................
Even serieus dan maar: ik neem aan dat je dit al geprobeerd hebt (al vaker voorbij gekomen nl.):
Menu>Instrumenten>Instellingen>Verbinding>Wireless LAN>Opties>Geavanc. Instellingen>Ja>Energiespaarstand>Uitgeschakeld
Mmmm ik wist wel dat ik iets vergeten was, ik had mijn phone namelijk al wel een vast IP gegeven maar die energie stand dus niet gedaan thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

--Christiaan-- schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:17:
Hoe kan ik signen als ik niet op SymbianSigned kan registreren?
iemand vragen die wel een account heeft.. Is hier al een paar x langsgekomen en ook op link staat een draadje waar je dit kan vragen.. Hier zitten meerdere mensen die je kunnen helpen.. Succes ermee

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228207

Sjengcity schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:16:

Over het algemeen betekend no-charge toch echt dat het gratis is. En het is maar afwachten of ze het betaald gaan maken want at least zegt mij dat het nog helemaal niet zeker is.
Als zowel Nokia als MS een beetje service willen bieden wordt het gratis, wat ik overgens ook wel verwacht.
Toen ik het hier gisteren las, heb ik het meteen geïnstalleerd. Toevallig klapte vannacht mijn internetverbinding eruit, terwijl ik met iemand aan het msn'en was, dus meteen maar eens uitgeprobeerd op mijn telefoon. Je krijgt dan een schermpje te zien waarin iets staat dat het gratis is en dat als er ooit voor betaald moet worden, dat je dan 30 dagen vantevoren bericht krijgt. Iets van die strekking in ieder geval. Dus ik ga ervanuit dat het allemaal nogal meevalt en dat er niet snel voor betaald zal moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168972

Als ik probeer in te loggen op msn live messenger krijg ik elke keer een bericht dat er geen verbinding tot stand kan komen. Dit terwijl ik een hi eindeloos abo erbij heb en alle andere programma's op de N95 die in verbinding staan met internet wel werken. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
The FLow schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 13:59:
[...]

iemand vragen die wel een account heeft.. Is hier al een paar x langsgekomen en ook op link staat een draadje waar je dit kan vragen.. Hier zitten meerdere mensen die je kunnen helpen.. Succes ermee
Ah, zou iemand mij kunnen mailen die dat heeft dan? Christiaanw@gmail.com. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
--Christiaan-- schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:31:
[...]

Ah, zou iemand mij kunnen mailen die dat heeft dan? Christiaanw@gmail.com. Dank!
Misschien zou je de link eens kunnen doorlezen. Met name de reacties. Zelf een beetje initiatief nemen zou niet verkeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
patrickt35 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:54:
[...]

Misschien zou je de link eens kunnen doorlezen. Met name de reacties. Zelf een beetje initiatief nemen zou niet verkeerd zijn.
Dat zeggen vrouwen nou ook altijd tegen me :P

Ik heb zitten kijken, maar ik werd er geen wijs uit, daarom probeerde ik het maar hier, sorry. Zal het nog eens doen, maar kon het daarstraks ook al niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-04 07:03
Ik ken het probleem. Ik had ook van al mijn contacten de verjaardagen er goed ingezet omdat ik er vanuit ging dat deze dan automatisch in de kalender zouden verschijnen zoals dit ook het geval was bij mijn (oude) nokia 6230. Je begint je dan toch echt af te vragen wat het nu nog van de software van Nokia is.....

Uiteindelijk heb ik een ander programma (Best Birthday) gevonden die wel de verjaardagen vanuit je Contacten overneemt naar je Kalender. Per verjaardag kun je instellen of en wanneer je een signaal wenst te ontvangen.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Stimpy001 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:49:
[...]Uiteindelijk heb ik een ander programma (Best Birthday) gevonden die wel de verjaardagen vanuit je Contacten overneemt naar je Kalender. Per verjaardag kun je instellen of en wanneer je een signaal wenst te ontvangen.
BestBirthday gebruik ik ook, erg handige aanvulling op het tekort aan mogelijkheden wb verjaardagen op de N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow

The Flow

I am the greatest

--Christiaan-- schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 15:32:
[...]

Dat zeggen vrouwen nou ook altijd tegen me :P

Ik heb zitten kijken, maar ik werd er geen wijs uit, daarom probeerde ik het maar hier, sorry. Zal het nog eens doen, maar kon het daarstraks ook al niet vinden.
Omdat zoeken op een forum met het woord signen erg lastig is.. HIER is de link naar het draadje, waar je je IMEI kan plaatsen en het bestand.. Vervolgens zal iemand daar je bestandje signen..

[ Voor 14% gewijzigd door The Flow op 25-08-2007 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
The FLow schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:41:
[...]

Omdat zoeken op een forum met het woord signen erg lastig is.. HIER is de link naar het draadje, waar je je IMEI kan plaatsen en het bestand.. Vervolgens zal iemand daar je bestandje signen..
@Flow, die link was dus al geplaatst. Je moet dus een e-mail met je IMEI nummer naar hem sturen, dus niet in het topic plaatsen.

En het gaat om de volgende link: http://blog.isquare.nl/?p=216

[ Voor 5% gewijzigd door patrickt35 op 25-08-2007 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228471

Sorry hoor maar bij mij werkt de agenda top.
Alle verjaardagen geeft hij top aan.
Je moet natuurlijk wel met je telefoon om leren gaan voordat je hem afzeikt.
Ze moeten hem €1500 maken dan besteden ze wel wat meer tijd aan het instructieboekje.
dafmay schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:22:
[...]

BestBirthday gebruik ik ook, erg handige aanvulling op het tekort aan mogelijkheden wb verjaardagen op de N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169123

sindskort hebt ik n95 en wou graag mijn gmail account instellen.. maar hoe ik dat ? zou iemand mischien uitleg geven?? want ik kan geen verbinidng mee maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148104

Twee vragen:

- ik probeer een filmpje van mijn N95 op mijn PC te zetten. Bij het afspelen
geeft Apple Quicktime Error -2002 : a bad public movie atom was found in the movie
Ook realplayer bakt er niet veel meer van. Weet iemand trucks of software om dit
te fixen ? (Overigens: hoe zet ik zo'n filmpje om naar AVI of mpeg ? kan 't effe niet vinden..)

- Vanaf welke firmware versie worden de 4Gb kaarten gesupport..Ik heb een t-mobile V 11.0.026, zou
dat werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 228471 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:36:
Sorry hoor maar bij mij werkt de agenda top.
Alle verjaardagen geeft hij top aan.
Je moet natuurlijk wel met je telefoon om leren gaan voordat je hem afzeikt.
Ze moeten hem €1500 maken dan besteden ze wel wat meer tijd aan het instructieboekje.[...]
In plaats van mensen af te zeiken, kun je mischien ook meteen aangeven hoe bij jou verjaardagen uit contacts in agenda terecht komen. Of ben jij zo iemand die alles voor zichzelf houdt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Anoniem: 169123 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:58:
sindskort hebt ik n95 en wou graag mijn gmail account instellen.. maar hoe ik dat ? zou iemand mischien uitleg geven?? want ik kan geen verbinidng mee maken..
Je kunt denk ik het makkelijkst even binnen je Gmail account (webmail) kijken. Daar staan bij de Help-functie ergens de instellingen van o.a. outlook enz. Die kun je overnemen. Belangrijk is dat Gmail met (beveiligde) SSL servers werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
dafmay schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:11:
In plaats van mensen af te zeiken, kun je mischien ook meteen aangeven hoe bij jou verjaardagen uit contacts in agenda terecht komen. Of ben jij zo iemand die alles voor zichzelf houdt :?
Ik denk dat meneer gewoon niet goed gelezen heeft en niet weet dat het juist gaat om de verjaardagen die bij de contacten staan en niet die wat in de agenda worden weergegeven want het is algemeen bekend dat die functie er niet in zit bij symbian 60
Anoniem: 169123 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 20:58:
Even een paar links waarmee je het in orde krijgt:
Pop aanzetten in Gmail
Gmail settings
Zelf gebruik ik deze functie er ook nog bij om alleen m`n mail binnen te halen van de laatste 30 dagen, zo wordt je telefoon niet overvol.
Anoniem: 148104 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:05:
Twee vragen:

- ik probeer een filmpje van mijn N95 op mijn PC te zetten. Bij het afspelen
geeft Apple Quicktime Error -2002 : a bad public movie atom was found in the movie
Ook realplayer bakt er niet veel meer van. Weet iemand trucks of software om dit
te fixen ? (Overigens: hoe zet ik zo'n filmpje om naar AVI of mpeg ? kan 't effe niet vinden..)
Kijk even in de startpost daar staan verschillende programma's, een andere mogelijkheid is natuurlijk even een google hit (convert avi mpeg4) maar over het algemeen zijn mensen heel tevreden over PS3 Video 9 icm het speciale profiel. (tekst en uitleg in startpost)
- Vanaf welke firmware versie worden de 4Gb kaarten gesupport..Ik heb een t-mobile V 11.0.026, zou
dat werken ?
vanaf 11.x.x.x moet hij zowiesow werken, 10.x.x.x weet ik niet zeker maar daar zullen er ook nog maar heel weinig van in omloop zijn. 11 is totaal geen probleem branded of unbranded overgens.

[ Voor 5% gewijzigd door digital-IMEI op 25-08-2007 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158253

Hallo,

Bij de N95 moet ik dus de Route 66 hebben. Maar met welke gb isn het geschikt?
En is de menu van de N95 allemaal in het nederlands? Of moet ik het bij het kopen nog van de engels in het nederlands instellen?

Gr Rainai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168972

Route66 is volledig Nederlands, ik heb het standaard 1 gb geheugenschijfje volgestopt met de kaarten van Benelux, Duitsland en Frankrijk en heb nu nog zo'n 80mb over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hidra000
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-04 16:45
Hey Tweakers

Sinds gister is me abbo omgezet van Debitel/vodafone naar Hi
nu heb ik daar natuurlijk onbeperkt internet bij genomen van Hi.
Bij het plaatsen van me simkaart kreeg ik netjes alle instellingen via sms.
Natuurlijk gelijk proberen of alles nog werkt voorheen had ik ook gewoon internet mms etc.
nu met nieuwe instellingen van Hi werkt internet niet meer
krijg een foutmelding met "Packet ggvns. verbinding niet toegestaan.
Meerdere instellingen opgevraagd via internet handmatig ingevoerd maar niks wilt lukken.
inmiddels ook al een harde reset gegeven maar NOP.

weet iemand hoe ik me internet en mms aan de praat krijg.
heb al meerdere malen contact gehad met hi maar ze komen er schijnbaar ook niet uit.
Dus HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Route66 is dus in het nederlands
Maar de N95 is zelf ook in het nederlands, als je hem koopt/bij jouw provider je contract laat verlengen?

Nog een vraagje... zijn iedereen tevreden over Route66 (in de N95)?

Gr René

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Anoniem: 158253 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:48:
Route66 is dus in het nederlands
Maar de N95 is zelf ook in het nederlands, als je hem koopt/bij jouw provider je contract laat verlengen?

Nog een vraagje... zijn iedereen tevreden over Route66 (in de N95)?

Gr René
Hoi René ak Rainai

de telefoon is in principe altijd in het nederlands en al helemaal als je hem bij je provider koopt. Voor ervaringen over Route 66 raad ik je aan om het forum eens door te lezen eventueel met de search functie rechtsbovenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
hidra000 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:30:
Hey Tweakers

Sinds gister is me abbo omgezet van Debitel/vodafone naar Hi
nu heb ik daar natuurlijk onbeperkt internet bij genomen van Hi.
Bij het plaatsen van me simkaart kreeg ik netjes alle instellingen via sms.
Natuurlijk gelijk proberen of alles nog werkt voorheen had ik ook gewoon internet mms etc.
nu met nieuwe instellingen van Hi werkt internet niet meer
Meerdere instellingen opgevraagd via internet handmatig ingevoerd maar niks wilt lukken.
inmiddels ook al een harde reset gegeven maar NOP.

weet iemand hoe ik me internet en mms aan de praat krijg.
heb al meerdere malen contact gehad met hi maar ze komen er schijnbaar ook niet uit.
Dus HELP
Post als je wil even je instellingen hier, ik heb zelf geen Hi maar misschien dat ik ergens kan zien waar de fout zit en anders zal er gegarandeerd wel een Hi-er hier rondlopen die even zijn eigen instellingen erbij wil pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73007

Het lukt mij niet om verbinding te maken met mijn XS4ALL IMAP e-mailbox via Hi Eindeloos Online. Het verbinden blijft dan "eindeloos" duren. Via WLAN is ditzelfde echter geen probleem? Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afzeiken ik doe niet anders dan de wereld verbeteren !!!

Contacten - optie's - bewerken - optie's - detail toevoegen - Verjaardag
dafmay schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 21:11:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Anoniem: 228471 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 00:47:
Afzeiken ik doe niet anders dan de wereld verbeteren !!!

Contacten - optie's - bewerken - optie's - detail toevoegen - Verjaardag

[...]
Maar dan staat ie nog niet in je agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Agenda = opties = nieuw item = verjaardag

Eenmalig en je bent er na een goede back-up voor altijd vanaf.
patrickt35 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 01:14:
[...]

Maar dan staat ie nog niet in je agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-05 14:05
Afbeeldingslocatie: http://www.emoze.com/common/grid/emoze.logo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.emoze.com/common/images/download/diagram.jpg

"Emoze is the realization of the mobile office vision, Free and accessible for all mobile users around the world."

With emoze

* Receive your emails and Outlook data anywhere, anytime
* Handle your schedule and meetings via your mobile device
* Enjoy synchronized Personal Information Management (PIM)
* Access information about your Contacts, anywhere, anytime

With emoze

* Data is pushed automatically to your mobile handset or PDA with no need to connect to a service or click send\receive
* Military-grade secure, encrypted transmissions behind your firewall
* Totally free accessibility with no costly packages, specific hardware or software platforms

Emoze security

* Maintains privacy superior security solutions
* No cookies, no spyware, no duplication of user data on emoze servers
* All transmissions are encrypted using the highest possible industry standards
* For Corporate users, new ports are not needed preventing hacking vulnerability

http://www.emoze.com/en/download/Default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Anoniem: 228471 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 01:38:
Agenda = opties = nieuw item = verjaardag

Eenmalig en je bent er na een goede back-up voor altijd vanaf.

[...]
Ja maar dan moet je de verjaardagen 2x invoeren, dat is voor een tweaker natuurlijk not done!

wat nou als de datum van een verjaardag veranderd ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
In Outlook invoeren en dan syncen? Is misschien wel zo handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButcherJF
  • Laatst online: 26-05 21:46
hidra000 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 22:30:

(...)
(...)
Dus HELP
Heb je de instellingen voor Packet-gegevens juist staan?
Menu>Instrumenten>Instellingen>Verbinding>Packet-ggvns>Packet-ggvnsverb. Wanneer nodig>Snelle toeg. packet-g.... Ingeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Sengcity,

ok, is me duidelijk.
En ik volg het forum een hele tijdje. Ohoh, wat was er veel meningsvershil met negatieve en positieve meningen erover. Geen wonder dat ik nog niet op pas sta ;)

@ Iedereen,

Meesten van jullie zeggen dat TomTom de GPS-system van N95 nog ondersteunt.
Tot nu toe nog niet.
Wordt het nog ondersteunt of krijgt TomTom het niet het niet voor elkaar?

Gr Rainai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
peerke63nl schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 03:33:
In Outlook invoeren en dan syncen? Is misschien wel zo handig ;)
Dat is inderdaad erg handig. Blijkbaar hanteert de N95 verjaardagen in contacts op een andere manier dan wanneer in outlook ingevoerd. Ik heb nu alle verjaardagen verwijderd uit contacts, daarna opnieuw verjaardagen in outlook ingevoerd, daarna sync-en en...alle verjaardagen verschijnen in calender. Top dank voor de tip _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 26-08-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moeder's verjaardag is altijd dezelfde datum slimmerd!
kmmartins schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 03:23:
[...]

Ja maar dan moet je de verjaardagen 2x invoeren, dat is voor een tweaker natuurlijk not done!

wat nou als de datum van een verjaardag veranderd ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
dafmay schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:31:
[...]

daarna sync-en en...alle verjaardagen verschijnen in calender. Top dank voor de tip _/-\o_
Blij dat ik ook eens een positieve bijdrage had :P
......

Is er iemand die al eens een bluetooth toetsenbordje heeft uitgeprobeerd met de N95.
Ben er wel benieuwd naar. Maar vind 'm iets te prijzig om op de gok te kopen.
Op de site van Nokia komt ie niet als accessoire voor, voor de N95

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09-2022
.

[ Voor 99% gewijzigd door dbleliev op 26-08-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dafmay schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 11:31:
[...]

Dat is inderdaad erg handig. Blijkbaar hanteert de N95 verjaardagen in contacts op een andere manier dan wanneer in outlook ingevoerd. Ik heb nu alle verjaardagen verwijderd uit contacts, daarna opnieuw verjaardagen in outlook ingevoerd, daarna sync-en en...alle verjaardagen verschijnen in calender. Top dank voor de tip _/-\o_
Nou hier elke contact opnieuw bewerkt in outlook, verjaardagen geadd maar niks in agenda hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dbleliev schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:28:
Heej jongens,

Er komt weer een nieuwe versie van de N95 uit... De black edition natuurlijk.. Met 8 Gig intern geheugen en waarschijnlijk een scherm van 2.8 Inch.. Het grootste verschil is dat de batterij niet meer 950 maar 1200 Mah zal zijn...

Hopen dat het de 29ste allemaal bevestigd wordt...
Onder welke steen kom jij vandaan?

Lees de history van deze thread eens als je wil (no offense ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbleliev
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09-2022
Modbreak:Lijkt me niet.

Check je mail

[ Voor 112% gewijzigd door Ginz op 26-08-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
schumi2004 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:35:
[...]

Nou hier elke contact opnieuw bewerkt in outlook, verjaardagen geadd maar niks in agenda hier :(
Hmm da's vreemd. Ik neem aan dat je per contact in outlook in tabblad details de verjaardag hebt toegevoegd ? Daarna toch ook wel beide kanten (op z'n minst outlook > N95) ge-sync-ed ? Ja ik weet het, waarschijnlijk trap ik hier nogal een open deur in. Maar je weet het maar nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow

The Flow

I am the greatest

pardon!?!

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 26-08-2007 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
volgens wat ik begrepen is dat simlock verwijderen legaal is in nederland.
dus zou iemand mij dan een uitgebreide samenvatting geven van hoe bv de n95 hammer clip werkt ?
of ben ik nu in strijd met de PSGG policy ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-05 11:15

Ginz

Trek Superfly 5 powered

legendx2 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:39:
volgens wat ik begrepen is dat simlock verwijderen legaal is in nederland.
dus zou iemand mij dan een uitgebreide samenvatting geven van hoe bv de n95 hammer clip werkt ?
of ben ik nu in strijd met de PSGG policy ?
Ja, als je die eerst even lees, weet je wat hier wel en niet toegestaan is.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dafmay schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:03:
[...]

Hmm da's vreemd. Ik neem aan dat je per contact in outlook in tabblad details de verjaardag hebt toegevoegd ? Daarna toch ook wel beide kanten (op z'n minst outlook > N95) ge-sync-ed ? Ja ik weet het, waarschijnlijk trap ik hier nogal een open deur in. Maar je weet het maar nooit :)
Ik weet al wat er fout gegaan is, ik had ook met mijn tengels van de sync settings afmoeten blijven, daar had ik agenda items uit gevinkt.
Inwezen doet het sync process de 2 handelingen voor je in 1 keer. Waar je via je telefoon de verjaardag nog in agenda moet zetten doet sync het voor je, met andere woorden als ik nu een contact uit telefoonboek haal is deze nog wel in agenda, er is dus totaal geen link naar elkaar toe op symbian ook niet met sync.
Wat symbian niet lukt (en dat valt me zwaar tegen) is voor M$ outlook een eitje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
schumi2004 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:29:
[...]

Ik weet al wat er fout gegaan is, ik had ook met mijn tengels van de sync settings afmoeten blijven, daar had ik agenda items uit gevinkt.
Inwezen doet het sync process de 2 handelingen voor je in 1 keer. Waar je via je telefoon de verjaardag nog in agenda moet zetten doet sync het voor je, met andere woorden als ik nu een contact uit telefoonboek haal is deze nog wel in agenda, er is dus totaal geen link naar elkaar toe op symbian ook niet met sync.
Je weet dat 2 kanten op syn-en mogelijk is ? En daarbij kun je ook nog aangeven welke (outlook of N95) voorrang moet krijgen bij dubbele items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mss niet de juiste plek hier maar heb WirelessIRC aangeschaft en werkt als een trein totdat je een channel met FiSH encryption tegenkomt :(

Iemand enige idee of er FiSH voor symbian is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Als het goed is kan ik dinsdag mijn N95 verwachten, ben ondertussen al wat bezig geweest met het zoeken naar applicaties en inlezen. Elke keer weer lees ik iets over .sis bestanden signen.

Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Heb wel even gegoogled maar enige wat ik zo snel kon vinden zijn mensen die vragen om een bestand te laten signen.

Heb ook iets van een office suite gedownload, maar las ook ergens dat zoiets er ook al op schijnt te zitten? Waarmee je .doc bestanden en dergelijke kan openen. Zit deze applicatie er inderdaad op en kun je de documenten dan ook bewerken?

Bedankt in elk geval :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Robbie T schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 00:19:
Als het goed is kan ik dinsdag mijn N95 verwachten, ben ondertussen al wat bezig geweest met het zoeken naar applicaties en inlezen. Elke keer weer lees ik iets over .sis bestanden signen.

Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Heb wel even gegoogled maar enige wat ik zo snel kon vinden zijn mensen die vragen om een bestand te laten signen.

Heb ook iets van een office suite gedownload, maar las ook ergens dat zoiets er ook al op schijnt te zitten? Waarmee je .doc bestanden en dergelijke kan openen. Zit deze applicatie er inderdaad op en kun je de documenten dan ook bewerken?

Bedankt in elk geval :).
Met de standaard meegeleverde software kun je de MS Office bestanden gewoon openen en bekijken (Word, Excel en Powerpoint). Als je ze op je N95 ook zou willen bewerken (Ik vraag me af of je dat echt wel zou willen, mede door het ontbreken van een "normaal" toetsenbord en scherm) dan kun je Quickoffice premier downloaden.
Wat het signen van software betreft: als je alleen legetieme software aanschaft dan hoef je zelf niks te signen omdat de ontwikkelaar/leverancier van het pakketje dit al voor je gedaan heeft.
Voor al het overige sign "werk" denk ik niet dat we hier op T.Net (GoT) aan het juiste adres zijn omdat de instantie die het mogelijk maakt om software te signen haar eisen voor afgifte ook al heeft aangescherpt.
schumi2004 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 17:29:
[...]
----Stukje tekst-----
Erg jammer dat je dan toch weer een "$" moet gebruiken in plaats van een "S" 8)
En doe alsjeblief iets aan dat standaard gedrag van je om een ": (" smiley mee te geven aan iedere post van je als er weer eens iets niet wil lukken/werken bij je zoals jij dat graag zou zien.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Heb wat lopen kijken op ebay en kwam o.a een 4GB MicroSD kaartje tegen;
Iemand enig idee of het wat is? Ik ken het merk namelijk niet..

Topram 4GB Micro SD

En kwam ook nog een aantal housings tegen; varierend van zwart tot blauw, rood, enz.
N95 Housings

Misschien dat iemand er wat aan heeft, of er misschien al ervaring mee heeft?

Oplossing voor de korte standby tijd?
1200mAh accu
1200mAh Accu 2

[ Voor 33% gewijzigd door Robbie T op 27-08-2007 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-05 15:35
Heb er eens een mail tegen aan gestuurd richting zowel Vodafone als Nokia omtrent branded toestellen te updaten naar nieuwe firmware. Hier komt het grappige, Vodafone geeft aan dat ik mij tot Nokia moet wenden en het zelf niet doen.

Nokia op hun beurt geeft aan het niet te doen en ik mij moet wenden naar Vodafone. Euhm hallo kastje muur principe! Beide zeggen ze gewoon doodleuk dat ze het niet doen, daar wordt je niet vrolijk van.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219643

Ik heb zelf een week het toetesenbord in gebruik gehad (Nokia).
Het werkt leuk, maar niet meer dan dat. In de praktijk neem je het bord namelijk niet mee als je ergens naar toe gaat. (Past niet in je broekzak).

Blijft over thuisgebruik / kantoor. Als je wat moet typen pak ik de laptop / pc.

Gadgetgehalte is wel hoog. Nice to have.

quote]peerke63nl schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:25:
[...]

Is er iemand die al eens een bluetooth toetsenbordje heeft uitgeprobeerd met de N95.

Ben benieuwd
[/quote]

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 219643 op 27-08-2007 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Robbie T schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 01:25:
Heb wat lopen kijken op ebay en kwam o.a een 4GB MicroSD kaartje tegen;
Iemand enig idee of het wat is? Ik ken het merk namelijk niet..

Topram 4GB Micro SD

En kwam ook nog een aantal housings tegen; varierend van zwart tot blauw, rood, enz.
N95 Housings

Misschien dat iemand er wat aan heeft, of er misschien al ervaring mee heeft?

Oplossing voor de korte standby tijd?
1200mAh accu
1200mAh Accu 2
- Geheugenkaartje zou je kunnen proberen, ik heb voor een Sandisk 4gb op Ebay gekozen. Kostte me 60 euro incl.verz. Heb hem nu een maandje en bevalt prima. Dit merk ken ik verder niet, dus blijft een gok.

- Voor wat betreft de 1200mAh accu, ik blijf het een fabeltje vinden. Ooit eens zoiets geprobeerd, maar het haalt niet zoveel uit. Ik denk dat er op een goede, degelijke manier sterkere accu's gemaakt zouden kunnen worden, dan had Nokia dit vast zelf al wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Anoniem: 136100 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:58:
[...]
- Geheugenkaartje zou je kunnen proberen, ik heb voor een Sandisk 4gb op Ebay gekozen. Kostte me 60 euro incl.verz. Heb hem nu een maandje en bevalt prima. Dit merk ken ik verder niet, dus blijft een gok.
Waarom voor eur 60 op eBay als je hem gewoon voor eur 55 incl verzending bij een webshop met service kan kopen? Zie bv hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Anoniem: 136100 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:58:
[...]

- Voor wat betreft de 1200mAh accu, ik blijf het een fabeltje vinden. Ooit eens zoiets geprobeerd, maar het haalt niet zoveel uit. Ik denk dat er op een goede, degelijke manier sterkere accu's gemaakt zouden kunnen worden, dan had Nokia dit vast zelf al wel gedaan.
Ik vertrouw zulke accu's ook niet, zelf slechte ervaringen mee gehad dat de accu juist alleen maar korter mee ging.
En net zoals je zegt, als er betere accu's gemaakt konden worden dan had nokia dat al wel zelf gedaan.

:offtopic:
@ wimmel_1 sorry dat ik door het gebruik van een dergelijke smilie irritaties gewekt heb bij je maar misschien zegt dat meer iets over jouw dan mij, no offense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:31

danplo

The Force is strong with me

[quote]Anoniem: 219643 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 08:58:
Ik heb zelf een week het toetesenbord in gebruik gehad (Nokia).
Het werkt leuk, maar niet meer dan dat. In de praktijk neem je het bord namelijk niet mee als je ergens naar toe gaat. (Past niet in je broekzak).

Blijft over thuisgebruik / kantoor. Als je wat moet typen pak ik de laptop / pc.

Gadgetgehalte is wel hoog. Nice to have.
peerke63nl schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:25:
[...]

Ben benieuwd
[/quote]
Ik heb ook pas geleden de Nokia toetsenbord gekocht en aangesloten op mijn N95.
De eerste keer moet je even je toetsenbord zoeken op je N95 en dit beveiligen met een code.
Daarna hoeft je de code niet meer in te vullen, want zodra je de toetsenbord aanzet dan vind je N95 het toetsenbord en gaat gelijk connecten met je toetsenbord.
Wanneer je het toetsenbord een tijdje niet gebruikt, schakelt hij zich zelf helemaal uit.
Verder ben ik erg te spreken over het type op de toetsenbord, je kan eindelijk relaxed berichten type en emailen en msnen enzov, dit in rap tempo als we gewent zijn.
Verder kan je met de toetsenbord ook met simpele toetsen je N95 doorlopen.
Hij is wat aan de grote kant als hij is ingeklapt, maar als je het wil gebruiken op kantoor of thuis dan is het zker een toppertje.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xahmol schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:48:
[...]

Waarom voor eur 60 op eBay als je hem gewoon voor eur 55 incl verzending bij een webshop met service kan kopen? Zie bv hier.
Omdat tentijde dat ik het kaartje kocht hij nog bij geen enkele Nederlandse webshop te krijgen was, alleen bij The Phonehouse voor €80,- en daar had ik niet zoveel zin in. En mijn geduld raakte op, dus ik dacht ik doe het maar op Ebay, had hem netjes binnen 5 werkdagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-05 14:37
Bij de Belcompany kost het kaartje van 4 gig € 62,99 :)

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Op All About Symbian staat een vergelijking van diverse navigatie-software. Best interessant om door te lezen. Overigens komt Navigon er als beste uit. En de review is op persoonlijke ervaringen gebaseerd.

Vergelijking Navigatie-software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeijt
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-10-2023
patrickt35 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:01:
[...]

Mijn N95 werkt prima met mijn parrot 3100, zonder enige third party software.
Wanneer ik een telefoonnummer heb veranderd in mijn telefoonboek update ik hem ff handmatig naar mijn parrot.
Verbreek de bluetooth verbinding met je parrot.
Ga nu naar je contacten, en markeer ze alle.
Ga nu naar opties, en kies voor visitekaartje verzenden.
Nu vraagt ie of ie een bluetoothverrbinding mag maken met je parrot. Hierna word het komplete telefoonboek overgezonden.
Hallo Patrick,

Bedankt voor de tip, het werkt ideaal.

Mvgr

Jan-Mathijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Raar, sinds gister krijg ik een BSOD (Blue screen of Death) zodra ik mijn n95 via de usb in de pc prik.

Draai zelf Vista, en heb eerder nog nergens problemen mee gehad. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben vanmiddag bij het NSP in Rijssen geweest (Teunis B.V.) voor mijn slider probleem. Ik moet zeggen; hij is er enorm van opgeknapt. Het gekke is dat ik in gesloten toestand nog steeds speling heb (incl tikkend geluid) onder de rode knop en als ik de slider open heb is hij superstrak. Ben er wel blij mee, eindelijk geen irritaties meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ik ben erg benieuwd of er binnenkort weer geluiden komen van een nieuwe firmware... Ik hoop van wel

[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 27-08-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mau_Maus schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:22:
Ik ben erg benieuwd of er binnenkort weer geluiden komen van een nieuwe firmware... Ik hoop van wel
Als ze de tijden tussen de firmwares ongeveer hetzelfde houden dan is de nieuwe rond de 2e helft van september te verwachten. Ervan uitgaande dat testers hem 2 weken eerder krijgen (ongeveer) kun je er dan vanuit gaan dat de geruchtenmolen eind van deze week a volgende week weer op gang zou KUNNEN komen.
Maar jah dat is natuurlijk nog maar allemaal afwachten natuurlijk. Ik verwacht overgens niet meer grote aanpassingen zoals bij 12, eerder bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Sjengcity schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:36:
[...]
Als ze de tijden tussen de firmwares ongeveer hetzelfde houden dan is de nieuwe rond de 2e helft van september te verwachten. Ervan uitgaande dat testers hem 2 weken eerder krijgen (ongeveer) kun je er dan vanuit gaan dat de geruchtenmolen eind van deze week a volgende week weer op gang zou KUNNEN komen.
Maar jah dat is natuurlijk nog maar allemaal afwachten natuurlijk. Ik verwacht overgens niet meer grote aanpassingen zoals bij 12, eerder bugfixes.
Ik was diegene die die verwachting maakte ;) daarom ben ik benieuwd of we binnekort wat gaan verwachten. en ik verwacht ook alelen maa rbugfixes, maar vind best hard nodig. Ik wordt gek van die missing key aanslag... Begin er gewoon bijna gewent aan te raken... belacherlijk... Ze zouden makkelijk de update kunnen opleuken, met active standby plugin ofzo. Maps update. Toewijzingen kunne doen op sluiten en openen slider... dat soort dingen, maarja
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aangezien er hier mensen waren die waarschijnlijk niet op de hoogte waren van bepaalde regels, hier nogmaals bepaalde regels die wij hier op Tweakers.net hanteren:

- Géén warez (aanbieden, vragen, of via hints naar toe verwijzen)
- Géén offtopic/slowchat gepost. Wij zijn hier geen Fok!
- Firstposten doen we hier ook niet aan!!
- Attendeer de moderators op dingen die hier niet toegestaan zijn middels de topic report!
- Niet eens met een moderator? Mail, MSN of ICQ, maar niet middels het forum