Nokia N95 Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 48.983 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:39
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 22:20:
[...]

Heb ik ook gehad, gewoon conditioneren :) helemaal leeg, compleet opladen, helemaal leeg maken, compleet opladen. Had 'm in 2 dagen weer op normale standby tijd ^^
Thanks. Ik moet zeggen, dat klinkt veelbelovend ! Ga het proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
Meer mensen hier problemen met de telefoon en muziek afspelen? lijkt erop dat de telefoon het geheugenkaartje na een tijdje helemaal verkloot!

- Ik wilde laatst wat fotos gaan bekijken die op mijn telefoon stonden dus ik open de galerij en zie de foto's maar wat zie ik nog meer? ALLE fotos waren DUBBEL dus stonden er 2x in!
Ik denk tja mischien een foutje dus ik begin er een paar te verwijderen (de dubbele) maar meteen nadat ik de dubbele had gewist was de originele ook verdwenen :? ben hierdoor een paar fotos verloren... ik heb het opgelost door via mijn pc alle fotos van de telefoon te verwijderen en op mijn computer te zetten en daarna weer terug op mijn telefoon gekopieerd.

Soms wil ik een liedje afspelen maar dan loopt de telefoon gewoon vast tijdens het aanklikken van het nummer.. ik kan dan niets doen niet in het menu, niet in andere programmas komen helemaal niets! het enige wat wel werkt is het menuknopje inhouden en de "task manager" te bekijken maar als ik hier een draaiend programma zoals logboek of iets anders wil openen of sluiten dan doet hij dit gewoon niet :S
even later doet de telefoon het weer en staat er naast het liedje dat ik af wilde spelen een uitroepteken en meld hij dat het bestand niet is gevonden terwijl ik via bestandsbeheer het bestandje toch echt kan zien.

Vandaag nog erger: ik wil een album openen met liedjes via de muziekspeler maar wat blijkt, van de 4 albums staan er nog maar 2 in!!!????! terwijl ook hier via bestandsbeheer de albums gewoon zichtbaar zijn (en af en toe (soms wel soms niet)) af te spelen zijn.

Het enige wat helpt is het kaartje formatteren en opnieuw alles erop zetten :( :( :( :( :( en ik ben niet de enige, vrienden van mij met de N73 hebben ook dit probleem dus ik weet zeker dat het aan symbian ligt wat anders?

Zoals hierboven al gezegd is hoort een telefoon van 700+ euro dit NIET te doen en ik kan hier zo kwaad over worden ik ben in staat de telefoon tegen de muur aan te gooien af en toe :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
dafmay schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:14:
[...]

Een tip mbt WLAN-verbinding :

- voeg bij advanced settings van specifieke Wlan-verbinding een vast IP-adres toe, en klop deze ook handmatig in op de router van je netwerk.

Dit helpt enorm bij de "no gateway reply" error-melding, en zorgt voor een mooie constante verbinding zonder disconnects.
Kan iemand mij precies vertellen hoe je dit doet via de n95

ik kan het niet bij instrumenten vinden ? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
legendx2 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:14:
[...]

Kan iemand mij precies vertellen hoe je dit doet via de n95

ik kan het niet bij instrumenten vinden ? |:(
Toets code in op N95 : *#62209526#. Dat geeft je mac adres, schrijf die ff op.

Op je computer naar Start ? run > type in CMD. Type in dos-box in ipconfig /all. Noteer de standaard gateway en subnet mask gegevens.

Daarna ga je naar je router en stel je voor dat mac adres het ip adres in dat je voor de N95 wil gaan gebruiken.

Ga daarna op N95 naar settings > acces points > betreffende access point > edit > advanced settings > ip4 settings > daar vul je ip adres + subnet mask + standard gateway in.

That's it...:)

[ Voor 14% gewijzigd door dafmay op 22-08-2007 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
eeuwig dankbaar _/-\o_ ik ben er al een hele week mee bezig het werkend te krijgen en nu werk me wlan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
no problem ;) ps dit bericht via wlan verstuurd.

edit : zet ook meteen bij settings > wlan > advanced settings > power saving > disabled.

[ Voor 48% gewijzigd door dafmay op 22-08-2007 23:58 ]

Verwijderd

Blindfold schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 09:50:
Hebben jullie al ervaring met het programma Salling Clicker

Werkt echt geweldig. Het is eigenlijk een afstandbediening voor je PC, waarmee je scripts met functionaliteit voor bepaalde programma's kan downloaden.

Via Bluetooth, or Wifi kan je dan je PC bedienen. Erg makkelijk als je PC boven staat en je hebt een kabel naar je TV lopen, of als je in de tuin zit en je muziek staat aan in huis.

Zo kun je bijvoorbeeld je Winamp op afstand starten. Playlist via je telefoon bekijken. Zoeken op artiest/album. Je hebt een "Now playing" schermpje op je telefoon.

Standaard zit er een script bij voor default media player. Aangezien ik media player classic gebruik, heb ik hier ook een script voor gedownload en die werkt ook uit de kunst.

Ook voor presentaties erg handig. Je kunt Powerpoint openen. Presentaties bekijken, en slides doorklikken enzo.

Verder nog de opties om bepaalde programma's te pauzeren als je een telefoontje krijgt, of als je uit het bereik van de bluetooth loopt (kan je dus gewoon weggaan van huis en dan hoef je niet eens je winamp uit te zetten).

Wat mij betreft een aanradertje dus!

En hoe winamp erop zetten??zeer goed softw thx

Verwijderd

Zijn er ook programmatjes waarmee je de N95 als AB kan gebruiken op een Macintosch?
Ik gebruik zelf al Blue Phone Elite. Deze kan heel veel informatie uitlezen en scripts uitvoeren
zodra je buiten bereik van je bluetooth komt. Bijvoorbeeld je messenger op afwezig zetten.
Een andere leuke functie is het stoppen van muziek en video wanneer de telefoon gaat.
Maar buiten dat nu zoek ik nog iets waarmee ik het apparaat ook daadwerkelijk kan bedienen...

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 11:10:
[...]

http://gallery.mobile9.com/f/145150/ downloaden doet hetzelfde als de door jou genoemde proggies.
top, progje gedownload en het filetje weggegooid. Woordenboek is nu weer helemaal vers.

Vraagje over het progje, ik wilde eigenlijk het filetje kopieren naar mijn memory card zodat ik kon kijken of ik em met notepad ofzo kon openen maar als ik copy kies zegt ie no target path selected. Ik ben er niet uitgekomen hoe ik een target path kon selecteren...

Overigens noemde er iemand dat ie veel spontane reboots had de laatste tijd. Sinds de meest recente firmware heb ik hier ook last van. Sowieso werkte de vorige firmware voor mijn gevoel beter.

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Als je het programma op je PC opent, dan kun je bij het tabblad scripts kiezen voor more scripts. Dan gaat hij naar de site en kun je voor diverse programma's (bijvoorbeeld Winamp en Media Player Classic) scripts downloaden.

Overigens is dit programma ooit ontwikkeld voor Mac, dus er is zeker ook een Mac versie van.

Verwijderd

Ssilverhaze schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 23:05:
Het enige wat helpt is het kaartje formatteren en opnieuw alles erop zetten :( :( :( :( :( en ik ben niet de enige, vrienden van mij met de N73 hebben ook dit probleem dus ik weet zeker dat het aan symbian ligt wat anders?

Zoals hierboven al gezegd is hoort een telefoon van 700+ euro dit NIET te doen en ik kan hier zo kwaad over worden ik ben in staat de telefoon tegen de muur aan te gooien af en toe :( :( :(
Het is een Microsoft FAT32 bestandsysteem op dat kaartje. En dan weet ik het wel.... Ik wens je sterkte.

Edit: Heb je soms een keer de USB modus van "massa-opslag" naar "PCSuite" modus aangepast zonder eerst via Windows de USB verbinding te verbreken?

PS: Gooi hem maar niet stuk. Ik begin de telefoon juist steeds meer te waarderen (behalve die slider dan, maar daar ga ik binnenkort een rondje NL voor maken).

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 09:55 ]

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53
Mensen Nokia heeft Microsoft Live officieel vrijgegeven. Bron

Onder Downloaden > WinLive is Mail and IM en WL Spaces te vinden

[ Voor 20% gewijzigd door digital-IMEI op 23-08-2007 11:05 ]

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Sjengcity schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:27:

Check de FP is. ;)

Verwijderd

Hi,
Voor bediening van een Mac gebruik ik het eerder genoemde salling clicker. Werkt probleemloos voor de besturing van je Mac, zowel via wifi als bluetooth.

Verwijderd

• digital-IMEI
Die was later :P (maar zal de bron ff aanpassen ;))

(FP = FrontPage = Tweakers.net)

Verwijderd

"fout bij openen" krijg ik als ik het op mijn telefoon (N95) probeer. :-(

Verwijderd

Ze staan met mijn branded T-Mobile niet in de lijst (zelfs niet na het bijwerken van de lijst). Dit is de laatste keer dat ik een branded toestel koop, altijd gezeik met updates/firmware/extra's.

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:53:
[...]

"fout bij openen" krijg ik als ik het op mijn telefoon (N95) probeer. :-(
Waarschijnlijk gewoon nogmaals proberen, heb ik ook wel eens gehad met andere apps.
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:58:
[...]

Ze staan met mijn branded T-Mobile niet in de lijst (zelfs niet na het bijwerken van de lijst). Dit is de laatste keer dat ik een branded toestel koop, altijd gezeik met updates/firmware/extra's.
Dit heeft helemaal niets met een branded toestel te maken, die lijst krijg je direct van Nokia zonder ook maar enige tussenkomst van T-Mobile. Misschien anders je tel eens even aan en uitzetten?

Verwijderd

Sjengcity schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:06:

Dit heeft helemaal niets met een branded toestel te maken, die lijst krijg je direct van Nokia zonder ook maar enige tussenkomst van T-Mobile. Misschien anders je tel eens even aan en uitzetten?
Ik denk het wel, waarom staan ze anders niet in de lijst?

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:10:
[...]

Ik denk het wel, waarom staan ze anders niet in de lijst?
Zucht, dat kan wel met meer dingen te maken hebben dan alleen dat je een branded toestel hebt, ik heb zelf ook een T-Mobile tel en bij mij werkt het wel dus.

Heb je al eens geprobeerd om je toestel aan en uit te zetten en daarna opnieuw te kijken of ze erbij staan?

• legendx2
bij mij n95 vodafone branded staat hij niet tussen de lijst alleen:
amazon
extra
games
gizo voip
podcasting

maar nergens iets van microsoft life ofzo

[ Voor 5% gewijzigd door legendx2 op 23-08-2007 11:23 ]

• digital-IMEI
legendx2 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:22:
bij mij n95 vodafone branded staat hij niet tussen de lijst alleen:
amazon
extra
games
gizo voip
podcasting

maar nergens iets van microsoft life ofzo
Damn dan mis jij wel veel :S
Ik heb daarnaast nog
  • F-Secure
  • Search
  • XpressPrint
  • Catalogi
  • Winlive (map)

• legendx2
Sjengcity schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:26:
[...]

Ik heb daarnaast nog
  • F-Secure
  • Search
  • XpressPrint
  • Catalogi
  • Winlive (map)
ik heb wel de n95 vodafone branded hea
misschien ligt het daaraan ?
maar gewoon met -> lijst vernieuwen -> cataloguslijst ophalen dan krijg ik nog niks extra's

Edit///

het is mss ook mogelijk dat het komt omdat ik mijn fw niet kan updaten dat kan namelijk niet met vodafone branded en dan mis ik zo ie zo allemaal dingen en werken sommige dingen niet lekker

[ Voor 21% gewijzigd door legendx2 op 23-08-2007 11:39 ]

Verwijderd

Dit is mijn eerste Nokia, en meteen ook mijn laatste. Ik heb het namelijk meer dan gehad met de service.

Mijn N95 leed onder een erge vorm van speling (geklepper), en dus liet ik hem opsturen naar Nokia zelf (aangezien een eerdere herstelling in een NSP niet tot verbetering leidde). Na hem 4 weken kwijt te zijn, kreeg ik de melding dat ze er niets aan konden doen, dat het "normaal" is.
Nu, ik vind het allesbehalve normaal dat een toestel van 800 euro millimeters speling heeft in gelijk welke stand. Vergeleken met de E65 die we hier liggen hebben is het een ware ramp.
Nu gaat het NSP het frontje + de slider nogmaals vervangen. Als het dan niet opgelost is, verkoop ik hem terug en koop ik mij opnieuw een blitse SE.

Verwijderd

Sjengcity schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:21:

Heb je al eens geprobeerd om je toestel aan en uit te zetten en daarna opnieuw te kijken of ze erbij staan?
Je bedoelt 'om je toestel uit en aan te zetten' (en dat maakt geen verschil)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:59:
Dit is mijn eerste Nokia, en meteen ook mijn laatste. Ik heb het namelijk meer dan gehad met de service.
Ik heb het ook gehad met Nokia: De software is erg bij elkaar geraapt en enorm teleurstellend voor 2007, de batterij-tijd is bedroevend, en basisdingen van een telefoon ontbreken gewoon! (smsje tijd/datum in lijst). En ik snap nog steeds niet hoe ik kan instellen dat ik met dicht-sliden wil ophangen, ipv elke keer op ophangen te moeten drukken (zoals bij de D500 wat ik gewend was om een gesprek te beeindigen)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 12:05 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:59:

Mijn N95 leed onder een erge vorm van speling (geklepper), en dus liet ik hem opsturen naar Nokia zelf (aangezien een eerdere herstelling in een NSP niet tot verbetering leidde). Na hem 4 weken kwijt te zijn, kreeg ik de melding dat ze er niets aan konden doen, dat het "normaal" is.
Nu, ik vind het allesbehalve normaal dat een toestel van 800 euro millimeters speling heeft in gelijk welke stand. Vergeleken met de E65 die we hier liggen hebben is het een ware ramp.
Nu gaat het NSP het frontje + de slider nogmaals vervangen. Als het dan niet opgelost is, verkoop ik hem terug en koop ik mij opnieuw een blitse SE.
Overdrijven is ook een vak... 800 euro en milimeters speling. Als je milimeters speling zou hebben, dan kan je in het inwendige kijken :+

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 12:08 . Reden: taalfoutjes ]

Verwijderd

Wat is daar nu overdrijven aan?
Ik heb de factuur hier voor mijn neus liggen, en als ik de speling opmeet zit ik weldegelijk in de millimeters.

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:16:
Ik heb de factuur hier voor mijn neus liggen, en als ik de speling opmeet zit ik weldegelijk in de millimeters.
Dan ben je qua bedrag flink genaait...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:16:
Heeft het je minstens 160 euro teveel gekost.

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:04:
[...]

Ik heb het ook gehad met Nokia: De software is erg bij elkaar geraapt en enorm teleurstellend voor 2007, de batterij-tijd is bedroevend, en basisdingen van een telefoon ontbreken gewoon! (smsje tijd/datum in lijst). En ik snap nog steeds niet hoe ik kan instellen dat ik met dicht-sliden wil ophangen, ipv elke keer op ophangen te moeten drukken (zoals bij de D500 wat ik gewend was om een gesprek te beeindigen)
Mensen ga even lekker ergens anders klagen.
Punt 1: Als je een telefoon koopt van "800" euro dan zou een gemiddelde mens zich even verdiepen in wat de mogelijkheden zijn en misschien ook even een review gelezen.
Punt 2: Je hebt de telefoon waarschijnlijk net een week en totaal niet verder gekeken dan je neus lang is, als je hier in het forum had gelezen had je geweten dat je je batterij moet trainen en dat het algemeen bekend is dat hij neit al te best is in het begin.
Punt 3: Je kunt de telefoon niet zo instellen dat hij automatisch ophangt als je hem dicht slide, het is geen Samsung en als je dat wel wil moet je je een Samsung kopen. Is het zoveel moeite om even op de eene knopje te drukken?
Punt 4: Volgens mij heb je je nog amper verdiept in de telefoon want als je de mogelijkheden kent en gewend bent aan de telefoon wil je niets anders meer.

Dus 1 tip aan jou: ga lekker terug naar de winkel waar je hem gekocht heb, ruil hem voor een Swing500 waar niets aan kan komen en stop hier alleen maar over de telefoon te bashen. Als je nog nuttige vragen hebt kun je altijd hier komen maar niet alleen maar bashen waar niemand wat aan heeft

Edit: en als jij echt 800 euro voor die telefoon betaald heb bewijst meteen dat je totaal neit verder hebt gekeken dan je neus lang is. de telefoon is makkelijk te krijgen voor 150 eu minder dus overdrijf aub niet.

Dit is overgens niet op 1 persoon bedoeld maar aan de mensen die hier de laatste paar dagen zijn en alleen maar dingen te klagen hebben over de telefoon. Dit heeft totaal geen meerwaarde voor het forum. Kritiek is niets mis mee maar onderbouw het dan wel goed en probeerd eventueel met een oplossing te komen.

[ Voor 26% gewijzigd door digital-IMEI op 23-08-2007 12:38 ]

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:39
KSH schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 17:38:
Wat ook een punt van irritatie is, is het feit dat je bij gemiste oproep niet precies kan zien hoe laat er gebeld is. Wel als er door een persoon 1x gebeld is, maar niet als er door die persoon meerdere keren gebeld is. Hij laat slechts het tijdstip zien van het laatste telefoontje.

Heeft iemand hier ook een oplossing voor?
Dan moet je naar je logboek gaan, tab blaadje naar rechts, en daar kan je het wel zien.

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Sjengcity schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:32:
[...]
Punt 1: Als je een telefoon koopt van "800" euro dan zou een gemiddelde mens zich even verdiepen in wat de mogelijkheden zijn en misschien ook even een review gelezen.
Punt 2: Je hebt de telefoon waarschijnlijk net een week en totaal niet verder gekeken dan je neus lang is, als je hier in het forum had gelezen had je geweten dat je je batterij moet trainen en dat het algemeen bekend is dat hij neit al te best is in het begin.
Punt 3: Je kunt de telefoon niet zo instellen dat hij automatisch ophangt als je hem dicht slide, het is geen Samsung en als je dat wel wil moet je je een Samsung kopen. Is het zoveel moeite om even op de eene knopje te drukken?
Punt 4: Volgens mij heb je je nog amper verdiept in de telefoon want als je de mogelijkheden kent en gewend bent aan de telefoon wil je niets anders meer.

Dus 1 tip aan jou: ga lekker terug naar de winkel waar je hem gekocht heb, ruil hem voor een Swing500 waar niets aan kan komen en stop hier alleen maar over de telefoon te bashen. Als je nog nuttige vragen hebt kun je altijd hier komen maar niet alleen maar bashen waar niemand wat aan heeft

Edit: en als jij echt 800 euro voor die telefoon betaald heb bewijst meteen dat je totaal neit verder hebt gekeken dan je neus lang is. de telefoon is makkelijk te krijgen voor 150 eu minder dus overdrijf aub niet.

Dit is overgens niet op 1 persoon bedoeld maar aan de mensen die hier de laatste paar dagen zijn en alleen maar dingen te klagen hebben over de telefoon. Dit heeft totaal geen meerwaarde voor het forum. Kritiek is niets mis mee maar onderbouw het dan wel goed en probeerd eventueel met een oplossing te komen.
Helemaal mee eens.

En dan nog iets voor een aantal mensen hier. Het is een dure telefoon, maar je kan er ook heel veel mee. Tenminste als je technisch bent!!!

Anders raad ik het af om zo'n dure telefoon te kopen, want je gebruikt dan veel functies niet!

Verwijderd

Sjengcity schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 11:26:
[...]

Ik heb daarnaast nog
  • F-Secure
  • Search
  • XpressPrint
  • Catalogi
  • Winlive (map)
Hmmm. Ik heb alles wat jij hier noemt, behalve de Winlive map. :?

Edit: Telefoon opnieuw gestart en nogmaals gekeken. Bingo nu staat die map er wel ;)
Als ik op het Mail en IM icoon klik opent mijn oude Live messenger applicatie. Dus ik neem aan dat deze oude versie er eerst af moet?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 13:05 ]

• sparks325
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-08-2024
Een vraagje... heeft er iemand tips/ervaring met dual simkaart houders, ik kan er in het topic weinig over vinden. Ik wil er een kopen voor mijn volgende vakantie, om dan in het buitenland goedkoop te kunnen bellen.

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:48:
[...]

Edit: Telefoon opnieuw gestart en nogmaals gekeken. Bingo nu staat die map er wel ;)
Als ik op het Mail en IM icoon klik opent mijn oude Live messenger applicatie. Dus ik neem aan dat deze oude versie er eerst af moet?
Ja ik heb de oude eraf gehaald voor ik de 'nieuwe' kon instaleren, maar misschien is het wel de zelfde versie. Heb ik verder niet op gelet

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

sparks325 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:13:
Een vraagje... heeft er iemand tips/ervaring met dual simkaart houders, ik kan er in het topic weinig over vinden. Ik wil er een kopen voor mijn volgende vakantie, om dan in het buitenland goedkoop te kunnen bellen.
Dit lijkt een offtopic vraag van je, maar ik veronderstel dat je bedoelt een dual-sim kaarthouder in combinatie met N95?
Ik gebruik momenteel duosim.
Eenmaal in je N95, dan kun je de batterijklep niet helemaal netjes afsluiten, maar voor mij is het acceptabel. Wat niet acceptabel is, is dat sommige simkaarten er niet in werken, zoals mijn nieuwe van T-mobile. Ik heb die daarom eerst geript en op een blanco MultiSim kaart gezet, waardoor die nu wel icm mijn andere Vodafone simkaart werkt.

Let wel, het is dus geen ideale oplossing. Je kunt de duosim wel gewoon terugsturen binnen 7 dgn en je krijgt je geld terug.

Specs: GamePC HTPC Server

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

lauw8 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:48:
[...]

Helemaal mee eens.

En dan nog iets voor een aantal mensen hier. Het is een dure telefoon, maar je kan er ook heel veel mee. Tenminste als je technisch bent!!!

Anders raad ik het af om zo'n dure telefoon te kopen, want je gebruikt dan veel functies niet!
Met alle respect, maar ik ben het niet met jullie eens! Iedereen mag zijn mening geven op GoT, zo ook degenen die minder tevreden zijn. Dat het op een andere toon beter zou kunnen, ben ik met jullie eens, maar ik vind het niet vreemd dat iemand flink over de zeik is als blijkt dat sommige "simpele" functies niet of niet handig werken in N95. Dat mag je toch vinden?!

Ik deel enkele frustraties van de posters hier, maar per saldo ben ik hartstikke tevreden met mijn N95! _/-\o_
Al die functies die erin zitten en die ik ook daadwerkelijk gebruik, wegen voor mij veel meer op dan de minpunten zoals:
- iets mindere geluidskwaliteit onder het bellen
- "symbian-onhandigheden" (weergave sms tijd/extra klikken nodig voor je een bepaalde optie kunt kiezen, etc.)
- ... ik kan eigenlijk niets anders bedenken :D, want met de slider, batterijduur, etc. ben ik eigenlijk wel tevreden!

Specs: GamePC HTPC Server

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:48:
[...]

Waarschijnlijk wel ja, aangezien ze er niet vanuit gaan dat je Windows Live al had (aangezien het nog niet gereleased was ;))

Verwijderd

nm

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2007 14:21 ]

• dafmay
sl1200 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 13:36:
[...]

Met alle respect, maar ik ben het niet met jullie eens! Iedereen mag zijn mening geven op GoT, zo ook degenen die minder tevreden zijn. Dat het op een andere toon beter zou kunnen, ben ik met jullie eens...
Ben ik het helemaal mee eens...zowel wat betreft kritiek/mening geven, als de toon waarop dit gebeurt. Maar ik kan mij ook geheel vinden in wat Sjengcity schreef :

"Kritiek is niets mis mee maar onderbouw het dan wel goed en probeer eventueel met een oplossing te komen."
Ik deel enkele frustraties van de posters hier, maar per saldo ben ik hartstikke tevreden met mijn N95! _/-\o_
Ik ben een zeer kritisch gebruiker, en maak ook gebruik van iedere functie op het toestel. Ik ben heel erg tevreden over de N95, kan eigenlijk geen enkel minpunt opnoemen behalve het tekort aan intern (werk)geheugen.

[ Voor 35% gewijzigd door dafmay op 23-08-2007 15:28 ]

Verwijderd

Werkt zo'n dual simkaart nog steeds zoals vroeger?
Telefoon rebooten en de tweede simkaart word geactiveerd?
Telefoon nogmaals rebooten en de eerste simkaart word geactiveerd?

Zit momenteel op mijn werk en heb hier beperkte internet rechten
vandaar dat ik nu geen informatie kan opzoeken.

• XyberBorg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 02:04
Is het mogelijk om de N95 als internetportal voor je laptop te gebruiken? Ik weet dat de N95 geinstalleerd wordt als modem, maar dan moet je inbellen en maak je gebruik van 56k. Te traag dus.

Echter, hier in Portugal is echt overal HSDPA dekking. Wanneer het mogelijk is om deze verbinding te sharen met de laptop wil ik een HSDPA abbo nemen.

Verwijderd

Ja het is mogelijk om een datapaket te gebruiken op je N95 als internet portal.
Hoe je dit voor elkaar kunt krijgen weet ik niet. Ik maak zelf gebruik Apple systemen.

Verwijderd

mijn N95 is sinds vandaag zo sloooooom als dikke p**p door een rietje... Open van de gallerij duurt meer dan 10 minuten :-(

Schrijven van een sms-je is ook bijna niet meer te doen.
Als ik een woord 'type' verschijnt het een halve minuut later pas op het scherm.

Menu knop doet het niet als ik één keer druk. Inhouden van de knop brengt me wel naar het taskschermpje.

Ook switcht ie al de hele dag van 'normaal' GSM antennetje naar 3G.

Het spookt in mijn toestel.
Na gisteren tig spontane resets gehad te hebben wordt ie nu ineens heel traag..
Geen andere software oid geinstalleerd.

Telefoon is pas 2 weken oud. Heb een nieuwe moeten halen na mijn ongelukje...

uit - aan.
batterij er een half uur af
Soft reset mocht allemaal niet baten.
Straks maar een keer flashen :-(

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:41:
...

uit - aan.
Hmm dat klinkt inderdaad niet lekker. Hopelijk werkt de hard reset / fw herinstallatie. Ps Het kan handig zijn om even de geheugenkaart eruit te halen voordat je HR doet. Om zeker te zijn dat het aan de telefoon ligt. Mischien zelfs ook de geheugenkaart formatteren...succes !

Verwijderd

dafmay schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:45:
[...]

Hmm dat klinkt inderdaad niet lekker. Hopelijk werkt de hard reset / fw herinstallatie. Ps Het kan handig zijn om even de geheugenkaart eruit te halen voordat je HR doet. Om zeker te zijn dat het aan de telefoon ligt. Mischien zelfs ook de geheugenkaart formatteren...succes !
Thnx.. Heb mijn originele geheugenkaart nog, zal eens proberen of het daar aan ligt. Heb ook al mijn themes eraf gehaald... maar scheelt helaas ook niks. :-( bummer.

Verwijderd

Hey ik heb een vraagje ik ben bezig om route66 erop tezetten heb de goede versie en alles alleen ik kan niet meer signen omdat die symbiansigned.com de registratie heb dichtgegooid en ik ben me oude account gegevens kwijt iemand een suggestie? of nog wel een werkende account dat ik mijn csr bestandje stuur
alvast bedankt luitjes

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:02:
Hey ik heb een vraagje ik ben bezig om route66 erop tezetten heb de goede versie en alles alleen ik kan niet meer signen omdat die symbiansigned.com de registratie heb dichtgegooid en ik ben me oude account gegevens kwijt iemand een suggestie? of nog wel een werkende account dat ik mijn csr bestandje stuur
alvast bedankt luitjes
Een goede route66 versie hoef je niet te signen.....

Verwijderd

Sjengcity schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:32:
[...]
Ow, dat is grappig, dus hier mag je alleen reageren als je louter positief bent en je in iedere post een dikke veer in het achterste van je N95 steekt? Kom nou... Er kloppen gewoon dingen niet aan deze telefoon. En wees eens eerlijk, dat mag niet bij zo'n duur apparaat. Zo lang over de release van een toestel doen en hem dan nog niet goed op de markt zetten... Dat heeft Nokia niet helemaal begrepen. Speling in de slider, brakke software, veel spontane reboots, matige gps-ontvanger, slechte accu, enz enz... Ik had eerlijk gezegd ook wat meer verwacht voor 680euro, maar goed. Ik zal niet meer klagen hier, want dat mag blijkbaar niet.

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 15:41:
mijn N95 is sinds vandaag zo sloooooom als dikke p**p door een rietje... Open van de gallerij duurt meer dan 10 minuten :-(

Schrijven van een sms-je is ook bijna niet meer te doen.
Als ik een woord 'type' verschijnt het een halve minuut later pas op het scherm.

Menu knop doet het niet als ik één keer druk. Inhouden van de knop brengt me wel naar het taskschermpje.

Ook switcht ie al de hele dag van 'normaal' GSM antennetje naar 3G.

Het spookt in mijn toestel.
Na gisteren tig spontane resets gehad te hebben wordt ie nu ineens heel traag..
Geen andere software oid geinstalleerd.

uit - aan.
Waarschijnlijk verkeerde software oid.
  • format indien mogelijk je SD
  • Kopieer al je contacten naar je SD
  • SD eruit
  • Harde Reset *#7370# > 12345
  • tel opstarten en SD terug.
De eerste keer is het een beetje k*t om alle instellingen terug te zetten maar als je het eenmaal allemaal weer goed hebt staan heb je er geen spijt van!

Verwijderd

kmmartins schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:39:
[...]

ja wel het is allemaal ungesignen vertel mij maar welke versie ik moet hebben ???

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:42:
[...]

Ow, dat is grappig, dus hier mag je alleen reageren als je louter positief bent en je in iedere post een dikke veer in het achterste van je N95 steekt? Kom nou... Er kloppen gewoon dingen niet aan deze telefoon. En wees eens eerlijk, dat mag niet bij zo'n duur apparaat. Zo lang over de release van een toestel doen en hem dan nog niet goed op de markt zetten... Dat heeft Nokia niet helemaal begrepen. Speling in de slider, brakke software, veel spontane reboots, matige gps-ontvanger, slechte accu, enz enz... Ik had eerlijk gezegd ook wat meer verwacht voor 680euro, maar goed. Ik zal niet meer klagen hier, want dat mag blijkbaar niet.
Er zijn genoeg mensen die erg tevreden zijn over de N95, ik ben er een van. Geen enkel probleem met dit toestel. Ik begrijp dat als je er wel (veel) problemen mee hebt, dan is dat klote. Ik zou dan ook zeker net zo hard klagen. Jammer dat met zoveel mobiele telefoons altijd een bepaald gedeelte niet goed functioneert.

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:42:
[...]

Nee Nee Nee!!!!

dit is exact waar ik me aan erger, als je verder had gelezen en mijn post helemaal had gelezen had je ook gezien dat er totaal niets mis is met klagen!
MAAR kom aub hier niet alleen je gal spuwen over de telefoon maar probeer eventueel een oplossing te vinden. Onderbouw ook je commentaar,
Om maar even op jou commentaar in te gaan:
brakke software; hier heb ik geen problemen mee dus MISSCHIEN komt het wel door andere software wat je geinstalleerd hebt, hier kan Nokia dus misschien helemaal niets aan doen.
reboots; ook dit kan door externe software komen. Sinds ik mijn tel een harde reset heb gegeven en daarna alleen de software erop die ik nodig heb heb ik totaal geen last meer van reboots.
slider; heb ik geen problemen mee, ok als je het wel hebt kan ik mij de ergernis heel goed voorstellen, zeker als je een early adaptor bent. Als je de tel pas een week hebt had je je misschien ook even kunnen verdiepen in de telefoon en had je het kunnen weten dat de kans bestond (dit risico heb ik ook genomen) maar dan nog is het zeker vervelend als je het probleem hebt.
batterij:; tjah wat verwacht je van een telefoon waar zowat alles mee kan? Ik kan niet anders zeggen dan dat als je verwacht dat de accu een week mee gaat dat je ook nog in sprookjes gelooft. Dat hij overgens in het begin nog moet "leren" is overgens wel een beetje vervelend maar wel overkomelijk.

Maar goed, ik kan de ergernis van 1 kant ook wel begrijpen maar ik denk dat mensen soms wat makkelijk de schuld bij iemand leggen in plaats van verder te kijken om het eventueel op te lossen.

[ Voor 4% gewijzigd door digital-IMEI op 23-08-2007 17:03 ]

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:46:
[...]

ja wel het is allemaal ungesignen vertel mij maar welke versie ik moet hebben ???
uhhh die wat je in de winkel koopt"? ;)

• chapie
  • Laatst online: 15:20
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:46:
[...]

Deze: Route66 N95

;)

Edit: Sjengcity was me net voor :P

[ Voor 7% gewijzigd door chapie op 23-08-2007 17:00 ]

Verwijderd

Sjengcity schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:57:
[...]

Nee Nee Nee!!!!

dit is exact waar ik me aan erger, als je verder had gelezen en mijn post helemaal had gelezen had je ook gezien dat er totaal niets mis is met klagen!
MAAR kom aub hier niet alleen je gal spuwen over de telefoon maar probeer eventueel een oplossing te vinden. Onderbouw ook je commentaar,
Met alle respect voor je bijdragen hier, je ging echt iets te ver met je commentaar. Klagen mag wat mij betreft. Het is hier geen N95 hiephiephoera wat een supergeweldige ultramooie superdeluxe nieuwstevanhetnieuwste telefoon forum. Ik heb ook wel wat bedenkingen m.b.t. tot het OS en geimplementeerde functies. Maar om hier de forum politie uit te hangen... NEE

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

zelfde hier, ik moet een een bestandje signen, maar kan me niet meer registreren.. Kan iemand het voor mij doen? f_vdhoeven apenstaartje hotmail

Alvast bedankt

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:48
Ik ben anders zeer tevreden met de N95. Ok ik erger me ook een beetje aan een aantal zaken, maar een telefoon kan nu eenmaal nooit perfect zijn. De 1 vind dat het mogelijk moet zijn om op te hangen wanneer je de slider dicht slide, de ander vind dit misschien weer onhandig etc.

Ok, de batterijduur is iets aan de korte kant. Maargoed de telefoon heeft ook wel érg veel functies die dit wel weer rechtvaardigen. Gewoon 1x per etmaal aan je oplader hangen en je hebt geen problemen. En kan je hier niet mee leven? Dan neem je toch gewoon een andere telefoon met een langere accuduur en minder functies!

Wat ik dan wel een groot probleem vind is het slider probleem. Dit is gewoon een grote blunder van nokia, dit mag gewoon niet bij zo'n telefoon (dat heeft geen onderbouwing nodig)!

Sommigen beginnen dan meteen te schreeuwen "nooit meer Nokia!!!" Nou ik heb 5-6 jaar terug ofzo een 3310 gehad. Dit was geen luxe telefoon, maar die heeft het wel altijd gedaan zonder ook maar 1 probleem... Daarna nog een sony ericsson k750i gehad en een samsung e700. Beide kregen net nadat de garantieperiode was verstreken veel kuren, slecht scherm, opeens uitvallen, joystick dat bijna niet meer werkt, geen berichten meer kunnen sturen, etc. etc.
Een vriend van me werkte tot +- een jaar geleden bij belcompany. De laatste jaren heeft hij altijd Nokia en nog nooit een serieuz probleem gehad met zijn telefoons. Wat betrouwbaarheid/degelijkheid betreft heeft Nokia dus behoorlijk wat streepjes voor op de andere merken bij mij.

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
Even aantal pluspunten en minpunten voor de heer Sjengcity, opbouwende krietiek.

+
Normale foto's kunne maken
Videotje kunnen maken
mp3 speler
Navigatie (interne gps)
wifi

-
PCsuite backup werkt niet naar behoren zet bijna tot niets terug. (Ik ben zelf zeer teleurgesteld dat een applicatie van nokia niet goed functioneert,oplossing is zelf dingen backupen of naar kaartje. Maar toch vind ik het slecht dat ik zelf moet prutsen)
Geluid van de telefoon speaker iz matig (nou hier kan ik dus zelf niets aan doen en vindt het ZEER slecht dat dit zo is)
Gps af een toe wat traag (op zich had ik dit verwacht maar het kan der mee door anders gebruik maken van nieuwe a-gps)
Als je bij de contacten verjaardig invult dan komt dat niet in agenda (dit vind ik zelf niet logisch, opzich geen fout maar wel een gemis van een simpele functie)

Ik ben zelf tevreden over mijn N95 en zou het niet ruilen voor een andere telefoon maar vindt dat nokia op sommige punten toch wat steekjes heeft laten vallen.

Verwijderd

kmmartins schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:39:
[...]

moet wel maat iedereen heb een ander Imei nr dus dan gaat dat niet werken
je moest hem signen met Certificate file via https://www.symbiansigned.com maar daar kun je geen accounts meer aanmaken dus dat gaat zo niet meer lukken dus mijn vraag is of iemand nog wel een account heb daar en hem voor mij kan signen of dat er een andere manier is?

• Spurlie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:50:
[...]

je moest hem signen met Certificate file via https://www.symbiansigned.com maar daar kun je geen accounts meer aanmaken dus dat gaat zo niet meer lukken dus mijn vraag is of iemand nog wel een account heb daar en hem voor mij kan signen of dat er een andere manier is?
Misschien is dit een optie? http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=391518

En anders zul je iemand moeten vinden met een symbiansigned account die bereid is een cer bestand te maken voor jou imei nummer.

Ps een goede versie hoef je ID niet te signen, hij doelt namelijk op de originele versie die jij waarschijnlijk niet hebt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Spurlie op 23-08-2007 17:55 ]

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:53
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:50:
[...]

Stuur me maar een mail met je IMEI.
Er is nog wel een lijstje met wachtenden voor je. Zie: http://blog.isquare.nl/?p=216

[ Voor 7% gewijzigd door patrickt35 op 23-08-2007 18:04 ]

Verwijderd

Pff, wat heb ik toch spijt dat ik geen account heb gemaakt by SymbianSigned, nu zit ik bij iedereen te bedelen om 1 applicatie voor mij te signen met niemand die me wilde helpen..... *zucht*

Verwijderd

patrickt35 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:04:
[...]

Stuur me maar een mail met je IMEI.
Er is nog wel een lijstje met wachtenden voor je. Zie: http://blog.isquare.nl/?p=216
wat is je mail zie hem niet staan ben hier niet zo bekend?
moet ik ook mijn csr file meesturen?

• dafmay
Ok ik biedt hierbij ook mijn hulp aan bij het signen van apps. Geef maar een gil op m'n email incl je Imei nr, en ik doe mijn best.

• digital-IMEI
zenica schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:42:
Even aantal pluspunten en minpunten voor de heer Sjengcity, opbouwende krietiek.

+
Normale foto's kunne maken
Videotje kunnen maken
mp3 speler
Navigatie (interne gps)
wifi

-
PCsuite backup werkt niet naar behoren zet bijna tot niets terug. (Ik ben zelf zeer teleurgesteld dat een applicatie van nokia niet goed functioneert,oplossing is zelf dingen backupen of naar kaartje. Maar toch vind ik het slecht dat ik zelf moet prutsen)
Geluid van de telefoon speaker iz matig (nou hier kan ik dus zelf niets aan doen en vindt het ZEER slecht dat dit zo is)
Gps af een toe wat traag (op zich had ik dit verwacht maar het kan der mee door anders gebruik maken van nieuwe a-gps)
Als je bij de contacten verjaardig invult dan komt dat niet in agenda (dit vind ik zelf niet logisch, opzich geen fout maar wel een gemis van een simpele functie)

Ik ben zelf tevreden over mijn N95 en zou het niet ruilen voor een andere telefoon maar vindt dat nokia op sommige punten toch wat steekjes heeft laten vallen.
Om de discussie hierbij ook af te sluiten; (van mijn kant)

Ik sluit me helemaal bij het bovenstaande aan. Ik was misschien een beetje enthousiast eerder maar zoals zenica het omschrijft sluit ik me er helemaal bij aan.

En mensen vergeet niet, deze telefoon heeft zo ongelooflijk veel functies dat eigenlijk iedereen hem wel ergens anders voor gebruikt en andere eisen eraan stelt! (gelukkig) Zijn wel niet allemaal hetzelfde en verschillen dus ook de meningen over de kwaliteit van de telefoon.
Mijn PERSOONLIJKE conclusie: de minpunten wegen niet op tegen de pluspunten maar ook dat is dus weer voor iedereen anders omdat men verschillende eisen stelt aan de tel.

hier sluit ik het bij af en wens ik iedereen alvast een prettig weekend 8)

Verwijderd

dafmay schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:31:
Geef maar een gil en ik doe mijn best.
Gedaan en heel erg bedankt!

Hopelijk word ik eindelijk verlost door jou handen :)

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:48:
[...]

Het is een Microsoft FAT32 bestandsysteem op dat kaartje. En dan weet ik het wel.... Ik wens je sterkte.

Edit: Heb je soms een keer de USB modus van "massa-opslag" naar "PCSuite" modus aangepast zonder eerst via Windows de USB verbinding te verbreken?

PS: Gooi hem maar niet stuk. Ik begin de telefoon juist steeds meer te waarderen (behalve die slider dan, maar daar ga ik binnenkort een rondje NL voor maken).
Ik gooi hem niet stuk hoor ben er nog superblij mee heb hem nu al een maandje of 3 dus ja ik waardeer hem zeker!
En ja ik heb de USB modus al een paar x veranderd maar dan nog? waarom zou ik dit niet moeten doen? het is gewoon een optie die hoort te werken en niet iets wat me telefoon hoort te verkrachten :? en nee ik trek nooit zomaar de stekker eruit, eerst in windows en dan pas eruit halen.

Heb gisteren het kaartje geformatteerd en alles opnieuw erop gezet en nog steeds blijft hij weleens hangen dit is nu de 1e x dat dit me overkomt na het "maken" van het kaartje.
Dit is zeker weten een symbian probleem, ik hou van de N95 maar dit gaat TE VER

• AUijtdehaag
  • Niet online
Weet iemand wanneer de 8gb versie uitkomt van de N95?
Batterij schijnt ook langer mee te gaan. Denk dat deze het gaat worden dan voor mij... :)

PS. Mischien is deze vraag al eerder gesteld. Het ontbreekt mij aan de tijd
om alles door te spitten.

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Marstek

Verwijderd

AUijtdehaag schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:14:
Weet iemand wanneer de 8gb versie uitkomt van de N95?
Batterij schijnt ook langer mee te gaan. Denk dat deze het gaat worden dan voor mij... :)

PS. Mischien is deze vraag al eerder gesteld. Het ontbreekt mij aan de tijd
om alles door te spitten.
zijn geruchten is nog niks officieels over van nokia zelf

• schumi2004
  • Laatst online: 13:22
Ik hoop dat ik niet de enige ben met spontane reboots? Heb nu 2x gemerkt dat mijn telefoon zomaar zonder reden opnieuw opstart :(

Dacht van doet vv een fw update naar 12.0.0.14 welke al in omloop is maar hier wil hij hem niet laten zien :( iemand al wel de .14 gezien ergens?

• dafmay
schumi2004 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:40:
Ik hoop dat ik niet de enige ben met spontane reboots? Heb nu 2x gemerkt dat mijn telefoon zomaar zonder reden opnieuw opstart :(

Dacht van doet vv een fw update naar 12.0.0.14 welke al in omloop is maar hier wil hij hem niet laten zien :( iemand al wel de .14 gezien ergens?
Neen die is alleen voor aziatische markt.

Verwijderd

ik krijg mijn kaartje niet geformatteerd krijg iedere keer een foutmelding heel raar schijnt nog ergens iets van open testaan wat niet kan dit is na het installeren van route 66 sommige mapjes op mijn memory card geven ook aan dat ze 2,4gig groot zijn terwijl dat het een kaartje is van 1gig meer mensen met die probleem?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:57:
ik krijg mijn kaartje niet geformatteerd krijg iedere keer een foutmelding heel raar schijnt nog ergens iets van open testaan wat niet kan dit is na het installeren van route 66 sommige mapjes op mijn memory card geven ook aan dat ze 2,4gig groot zijn terwijl dat het een kaartje is van 1gig meer mensen met die probleem?
heb het al wat een beetje oud dossen al niet kan doen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:06:
[...]

heb het al wat een beetje oud dossen al niet kan doen
Heb je al wel eens chkdsk onder windows op het kaartje losgelaten? (mounten als massa-opslag)

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:53
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:25:
[...]

wat is je mail zie hem niet staan ben hier niet zo bekend?
moet ik ook mijn csr file meesturen?
Er staat toch een link bij. En wanneer je dan de moeite neemt om de reactie's te lezen, kom je er vanzelf aan uit.

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:06:
[...]

Heb je al wel eens chkdsk onder windows op het kaartje losgelaten? (mounten als massa-opslag)
...én filesysteem van geheugenkaart omzetten naar FAT32 ipv de standaard FAT16. Dat scheelt weer in bruikbare ruimte (en snelheid ?).

Verwijderd

dafmay schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:13:
[...]

...én filesysteem van geheugenkaart omzetten naar FAT32 ipv de standaard FAT16. Dat scheelt weer in bruikbare ruimte (en snelheid ?).
Als ik het kaartje via de telefoon formateer, is het al standaard FAT32.

Verwijderd

Mau_Maus schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 12:22:
[...]

Dan ben je qua bedrag flink genaait...
Als je als bedrijf al enkele jaren een vaste leverancier hebt, ga je niet even ergens anders naartoe voor die ene telefoon ;) .

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Ik probeer met mijn N95 Windows Live Componenten te downloaden.

Echter wanneer ik via het menu op downloaden klik, en dan catalogi bijwerken, krijg ik een foutmelding dat het bijwerken niet gelukt is. Gewoon internetten via telefoon werkt wel..

Ik maak gebruik van HI en van de Mobiele Startsite. Iemand enig idee?

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:42:
[...]

Als je als bedrijf al enkele jaren een vaste leverancier hebt, ga je niet even ergens anders naartoe voor die ene telefoon ;) .
Klopt. Dan zeg je: hé beste vriend. Ik ben al jaren trouwe klant, dus wat dacht je ervan dat je mij die ene telefoon eens verkoopt voor dezelfde prijs als je concurrent.

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

abcor2003 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:50:
Ik probeer met mijn N95 Windows Live Componenten te downloaden.

Echter wanneer ik via het menu op downloaden klik, en dan catalogi bijwerken, krijg ik een foutmelding dat het bijwerken niet gelukt is. Gewoon internetten via telefoon werkt wel..

Ik maak gebruik van HI en van de Mobiele Startsite. Iemand enig idee?
probeer eens bij je instellingen van je catalogus te kijken of hij niet stiekem op je/een wireless lan staat ingesteld. Was bij mij het geval en toen ik koos voor altijd vragen kon ik vervolgens m'n mobiele internet gewoon gebruiken.

Verwijderd

Blindfold schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:50:
[...]

Klopt. Dan zeg je: hé beste vriend. Ik ben al jaren trouwe klant, dus wat dacht je ervan dat je mij die ene telefoon eens verkoopt voor dezelfde prijs als je concurrent.
Wat zitten jullie toch lekker te lullen over onbelangrijke zaken. Of dat ding nu 800 of 700 of voor mijn part 500 euro kost, voor die prijs verwacht ik geen bouwkwaliteit om bij te huilen.

• dafmay
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:56:
[...]

Wat zitten jullie toch lekker te lullen over onbelangrijke zaken. Of dat ding nu 800 of 700 of voor mijn part 500 euro kost, voor die prijs verwacht ik geen bouwkwaliteit om bij te huilen.
Totale onzin. Met de bouwkwaliteit van mijn N95 zit het prima. En daarnaast weten we allemaal dat mobiele telefoons van plastic zijn (behalve types als een Mot. V3 bijv) en dat het behelpen blijft. We betalen met z'n allen zowieso veel te veel voor mobiele telefoons, maar goed we doen het wel!

[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 23-08-2007 22:09 ]

Verwijderd

Nu wil ik Windows Live erop zetten dus ik ga naar Menu > Downloaden > ..... maar daar hoort dan een mapje WinLive te staan maar die staat er niet bij... bij iemand anders wel? http://europe.nokia.com/A4487158 deze map is het. ook al zeg ik lijst vernieuwen dan komt het er niet bij.. hebben jullie hem er wel bij staan?

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

schumi2004 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:40:

Heb het ook gehad, 1 keer bij het ontvangen van een sms en een spelletje spelen.
En 1 keer bij het opstarten van R66...

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:06:
[...]

Totale onzin. Met de bouwkwaliteit van mijn N95 zit het prima. En daarnaast weten we allemaal dat mobiele telefoons van plastic zijn (behalve types als een Mot. V3 bijv) en dat het behelpen blijft. We betalen met z'n allen zowieso veel te veel voor mobiele telefoons, maar goed we doen het wel!
Het feit dat de jouwe naar behoren werkt neemt niet weg dat er een (naar mijn mening) te grote groep is die er problemen mee heeft ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat te denken, zou het mogelijk zijn en is die software er misschien om je n95 te gebruiken als umts ontvanger voor je laptop pc. Dus als je op lokatie bent je verbinding maakt met internet op je N95 en je deze deelt via Wifi of Bluetooth, met je laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Laatst online: 15:20
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 06:48:
Ik zat te denken, zou het mogelijk zijn en is die software er misschien om je n95 te gebruiken als umts ontvanger voor je laptop pc. Dus als je op lokatie bent je verbinding maakt met internet op je N95 en je deze deelt via Wifi of Bluetooth, met je laptop...
Yep, dat is mogelijk, daar is al enkele keren over gesproken in dit topic (even zoeken) of de gebruiksaanwijzing lezen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeijt
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik ben tot een aantal weken geleden een vervent aanhanger van Windows Mobile smartphones geweest. Ik moet zeggen de N95 is een zeer fraai toestel met veel mogelijkheden. Toch zijn er een aantal zaken waar ik erg aan moet wennen maar toch ........

Ik mis één feature van het Windows Mobile platform, namenlijk de mogelijkheid om de T9 functionaliteit te gebruiken bij het zoeken van een bepaald contact. Weet iemand of het mogelijk is deze functie aan te zetten of dat er een applicatie is die deze functie mogelijk maakt?

Jan-Mathijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeijt
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik gebruik mijn N95 in combinatie met de Parot CK 3100. Om de upload van de contact mogelijk te maken gebruik ik het "upload" progje van Nokia. Ik heb een aantal problemen met deze applicatie wellicht heeft iemand hier oplossingen voor.

1. De Voice commando's worden elke keer overschreven in de Parot
2. Niet elke keer worden alle contacten gesynchroniseerd

Weet iemand hier oplossingen voor?

Jan-Mathijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Laatst online: 28-08 14:42
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:23:
Nu wil ik Windows Live erop zetten dus ik ga naar Menu > Downloaden > ..... maar daar hoort dan een mapje WinLive te staan maar die staat er niet bij... bij iemand anders wel? http://europe.nokia.com/A4487158 deze map is het. ook al zeg ik lijst vernieuwen dan komt het er niet bij.. hebben jullie hem er wel bij staan?
PAS OP! Deze versie van msn-messenger moet dus wel voor betaald worden!

Van de nokia site:
Live Search, Windows Live Spaces, Hotmail and Contacts are free services. To use Windows Live Messenger, you will need to purchase a 30-day pass. Sign up today to enjoy a no-charge trial period of at least 30 days. We will notify you 30 days in advance of the charge for Windows Live Messenger. Data charges from your mobile operator may be incurred for downloading the Windows Live software and using the Windows Live services.

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruler-Nrg schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:54:
[...]

Ik weet bijna wel zeker dat dit voor alle versies gaat gelden, zowel oudere, als versies van andere makelij. Dit gaan ze bij het inloggen controleren. Het gaat met alles wat Microsoft op de markt zet zo. Eerst een gratis lekker makertje en vervolgens later betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een update-je van mij:

1) Snelheidsproblemen. Lijken spontaan opgelost. Geheugenkaartje eruit gehaald en een keer de contactpuntjes schoongemaakt. Daarna 'spontaan' geen problemen meer..

2) Mail terug gehad van de support desk van TomTom. Degene die mijn mails beantwoord blijft erbij dat het probleem van de interne GPS bij Nokia ligt. {citaat modus] Wij kunnen u helaas niet aangeven of TomTom de mogelijkheid van Nokia zal gaan krijgen dat de beveiliging word vrijgegeven. Wij willen graag dat onze software hiervoor geschikt word doch blijft het afhankelijk van Nokia
[/citaat modus]
Verder zegt ie dat het te maken heeft met de fix die je krijgt over GPRS. Een hoop BS dus. Verder zegt deze TomTom medewerker zelf een N95 te hebben en perfect tevreden te zijn over Nokia Navigator for the time being dat TomTom niet ondersteund wordt... en dat ik er ook maar mee moet leren leven dat TomTom niet geschikt is. Ze doen natuurlijk hun best maar het probleem ligt bij de beveiliging van de Assisted GPS van Nokia. TT wacht dus op Nokia voor een fix :'( :X 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 13:22
Verwijderd schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:08:
[...]

Ik weet bijna wel zeker dat dit voor alle versies gaat gelden, zowel oudere, als versies van andere makelij. Dit gaan ze bij het inloggen controleren. Het gaat met alles wat Microsoft op de markt zet zo. Eerst een gratis lekker makertje en vervolgens later betalen.
Nou das nie zo moeilijk dan, ik heb er totaal geen moeite mee om het lekker makertje wat ze me gegeven hebben totaal de rug toe te keren net zoals andere diensten en producten van deze leverancier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Ruler-Nrg schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:54:
[...]

Van de nokia site:
Live Search, Windows Live Spaces, Hotmail and Contacts are free services. To use Windows Live Messenger, you will need to purchase a 30-day pass. Sign up today to enjoy a no-charge trial period of at least 30 days. We will notify you 30 days in advance of the charge for Windows Live Messenger. Data charges from your mobile operator may be incurred for downloading the Windows Live software and using the Windows Live services.
Sign up today to enjoy a no-charge trial period of at least 30 days. We will notify you 30 days in advance of the charge for Windows Live Messenger.

Over het algemeen betekend no-charge toch echt dat het gratis is. En het is maar afwachten of ze het betaald gaan maken want at least zegt mij dat het nog helemaal niet zeker is.
Als zowel Nokia als MS een beetje service willen bieden wordt het gratis, wat ik overgens ook wel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dafmay, jij hangt hier al langer rond. Dus moet je weten dat er meerdere mensen al geklaagd hebben over de slechte bouw kwaliteit. Waaronder ikzelf. Ben aan m'n derde toestel momenteel en zit te springen om een soort gelijk toestel van een concurrent met dezelfde specs (of beter), maar dan wel degelijk.

Het is nou eenmaal zo dat de knoppen gewoon van het moederbord vallen. Of te wel constructie bouw kwaliteit is gewoon niet voldoende. Ik snap waar het door komt (tja veel hardware op 2 kleine print plaatjes, dus weinig soldeer ruimte). Maar dan nog MAG dat niet uitmekaar vallen.

Sorry dat ik het moet zeggen maar jouw opmerking is pas echt totale onzin.

En dit heeft niets met plastic te maken, maar gewoon met de slechte constructie afwerking bij het binnenwerk.
dafmay schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 22:06:
[...]

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2007 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
Dit is er toch:
Als je in contacten zit en je drukt een letter in dan zal je zien dat die zoekt, tik je de twede letter er bij dan blijfen der no x aantal mensen over in je contacten en zo kan je net zo lang doorgaan :)
Volgens mij is dit wat je bedoelt?
jeijt schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:47:
Ik ben tot een aantal weken geleden een vervent aanhanger van Windows Mobile smartphones geweest. Ik moet zeggen de N95 is een zeer fraai toestel met veel mogelijkheden. Toch zijn er een aantal zaken waar ik erg aan moet wennen maar toch ........

Ik mis één feature van het Windows Mobile platform, namenlijk de mogelijkheid om de T9 functionaliteit te gebruiken bij het zoeken van een bepaald contact. Weet iemand of het mogelijk is deze functie aan te zetten of dat er een applicatie is die deze functie mogelijk maakt?

Jan-Mathijs
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Aangezien er hier mensen waren die waarschijnlijk niet op de hoogte waren van bepaalde regels, hier nogmaals bepaalde regels die wij hier op Tweakers.net hanteren:

- Géén warez (aanbieden, vragen, of via hints naar toe verwijzen)
- Géén offtopic/slowchat gepost. Wij zijn hier geen Fok!
- Firstposten doen we hier ook niet aan!!
- Attendeer de moderators op dingen die hier niet toegestaan zijn middels de topic report!
- Niet eens met een moderator? Mail, MSN of ICQ, maar niet middels het forum